PDA

View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13

motomaniac
25/05/2013, 23:14
xaxaxaxα σαν να βλεπω την δικια μου.. κι εμενα ερχεται στην αποθηκη κι ολο κατι της δινω να κανει για να μη βαριεται. την τελευταια φορα μου τακτοποιουσε τα εργαλεια απο μονη της..

sek
26/05/2013, 00:00
:a014:

Da.Vintage
27/05/2013, 12:42
Λοιπον τη προηγούμενη Τρίτη γυρίσαμε με τον Στεφ απο την δουλειά για να τρίψουμε τα κομμάτια με 800 νερού και στη συνέχεια με 1000!

Αλλά τραβήξαμε μερικές φωτό πρίν

291336

291337

291338

Da.Vintage
27/05/2013, 12:48
...
291339

291340

291340

Da.Vintage
27/05/2013, 12:50
Αφου τα τρίψαμε λοιπόν με γυαλόχαρτα νερού 800-1000
Τα πήγα Πέμπτη για βαφή και τα άφησα, μέσα στη βδομάδα μάλλον παραλαμβάνω!

Μία αναμνηστική να τα θυμάμαι πως ήταν πριν τη βαφή!

291341

giorgos.bmw
27/05/2013, 13:49
Ρε Γιωργή είπαμε ότι η μπέμπα είναι του δρόμου, κάνη και πεζοδρόμιο????? :confused:

Da.Vintage
27/05/2013, 14:06
Ρε Γιωργή είπαμε ότι η μπέμπα είναι του δρόμου, κάνη και πεζοδρόμιο????? :confused:

Κρίση φίλε πως θα βγουντα "προς το ανακατασκευείν"?

κάνουμε που κ που μια πιατσα , τα κονομαμε και σπαμε για το επόμενο στάδιο, να 'ουμε!

giorgos.bmw
27/05/2013, 14:17
:
Κρίση φίλε πως θα βγουντα "προς το ανακατασκευείν"?

κάνουμε που κ που μια πιατσα , τα κονομαμε και σπαμε για το επόμενο στάδιο, να 'ουμε!



:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

lspiros
27/05/2013, 16:13
γιατι τα τριβετε με 1000?

Da.Vintage
27/05/2013, 18:01
γιατι τα τριβετε με 1000?
Για να γίνει πιο λείο απο την αγριάδα του 500αριού Ξηράς

lspiros
27/05/2013, 18:11
Για να γίνει πιο λείο απο την αγριάδα του 500αριού Ξηράς

αφου ετριψες τον στοκο πιστολιου ξηρας και μετα ασταρωσες,μπορουσες να τριψεις 500-800 νερου.το 1000 ειναι πολυ ψιλο:rolleyes:

CHRISTOF
27/05/2013, 19:24
Το δαχτυλίδι του κοντερ είναι τσαλακωμένο αλλά πως έγινε άραγε?

και το αριστερό λαμπάκι πρέπει να είναι κανονικά κόκκινο μάλλον ο ήλιος το έχει φαει!:mad:

291379

motomaniac
28/05/2013, 01:07
αφου ετριψες τον στοκο πιστολιου ξηρας και μετα ασταρωσες,μπορουσες να τριψεις 500-800 νερου.το 1000 ειναι πολυ ψιλο:rolleyes:

κι οι φανοβαφεις εδω στα μερη μου με 1000 τριβουν το ασταρι. κι εμενα μου εκανε εντυπωση αλλα λεω κατι θα ξερουν. εγω ειμαι τσαπατσουλης ετσι κι αλλιως.. χαχαχαχα

Da.Vintage
28/05/2013, 08:09
291379

Το έχω παραγγείλει ήδη! ;)

Da.Vintage
28/05/2013, 08:13
αφου ετριψες τον στοκο πιστολιου ξηρας και μετα ασταρωσες,μπορουσες να τριψεις 500-800 νερου.το 1000 ειναι πολυ ψιλο:rolleyes:


κι οι φανοβαφεις εδω στα μερη μου με 1000 τριβουν το ασταρι. κι εμενα μου εκανε εντυπωση αλλα λεω κατι θα ξερουν. εγω ειμαι τσαπατσουλης ετσι κι αλλιως.. χαχαχαχα

Μάλλον και στα μέρη μου έτσι το κάνουν, φαναρτζής είναι ο Λουκάς που μου το είπε κάτι θα ξέρει, ίσως είναι υπερβολή ίσως όχι τώρα εκτός απο ώρα επιπλέον άλλη ζημιά δεν έκανε!

Και στο φαναρτζή που το πήγα για βάψιμο όταν του είπα τα πέρασα 800-1000 μου είπε καλά έκανες...

Οπότε φαντάζομαι δεν είναι λάθος απλά διαφορετική προσέγγιση του κάθε φαναρτζή.

Πάντως ευχαριστώ Σπύρο για την αναφορά

lspiros
28/05/2013, 08:27
Μάλλον και στα μέρη μου έτσι το κάνουν, φαναρτζής είναι ο Λουκάς που μου το είπε κάτι θα ξέρει, ίσως είναι υπερβολή ίσως όχι τώρα εκτός απο ώρα επιπλέον άλλη ζημιά δεν έκανε!

Και στο φαναρτζή που το πήγα για βάψιμο όταν του είπα τα πέρασα 800-1000 μου είπε καλά έκανες...

Οπότε φαντάζομαι δεν είναι λάθος απλά διαφορετική προσέγγιση του κάθε φαναρτζή.

Πάντως ευχαριστώ Σπύρο για την αναφορά
δεν εγραψα πουθενα οτι ειναι λαθος.απλα το θεωρω περιττο...

Da.Vintage
28/05/2013, 12:22
δεν εγραψα πουθενα οτι ειναι λαθος.απλα το θεωρω περιττο...
Και πιθανότατα είναι αλλά ξέρεις μετά απο τόσο τρίψιμο που έχω ρίξει ... άμα μου λένε τρίψε... τρίβω χωρίς ερωτήσεις! :bawl:

motomaniac
28/05/2013, 12:47
Και πιθανότατα είναι αλλά ξέρεις μετά απο τόσο τρίψιμο που έχω ρίξει ... άμα μου λένε τρίψε... τρίβω χωρίς ερωτήσεις! :bawl:

χαχααχχαχαχαχαχα εγω να δεις.. κι εχω ακομα...

MaiTak
28/05/2013, 22:19
Da.Vintage και motomaniac και στο βιλλαμπαχο ακομα τριβουν λεμε........... :p

αντε τσακοστε μερικες :beer: :beer: :beer::beer:
για να εχετε κουραγια ;)

Da.Vintage
30/05/2013, 13:35
Θέλω να ευχαριστήσω τον Turogalos (Χρήστο) που παρότι δεν είναι κοντά μας μένει μόνιμα Helsinki Φιλανδία μου έστειλε χωρίς να ζητήσει το παραμικρό αντάλλαγμα μία μανέτα φρένου που του περίσσευε!

Ευχαριστώ φίλε θα την κάνω σαν καινούρια μολις βρω το ταίρι του!
Όχι γιατί ήμουν ο αποδέκτης, αλλά οποιονδήποτε βλέπω να κάνει τέτοιες κινήσεις του αξίζουν πολλά μπράβο!

Όταν έρθεις πίσω πατρίδα καλοκαιράκι φίλε και έχεις χρόνο χρωστάω κέρασμα! :beer:

291729

291730

291731

Da.Vintage
03/06/2013, 08:11
Την Παρασκευή ο Άγιος Βασίλης πήγαινε για μπάνιο και έκανε μία στάση στο ρεπό του να μου αφήσει αυτό! Μετά μου ζήτησε σχεδόν 450Ε και έφυγε!

Στην τρίτη φωτό βλέπετε όλο το περιεχόμενο

291952

291953

291954

Da.Vintage
03/06/2013, 08:26
Φλάντζες του μοτέρ



291955

Καλύματα διακόπτη,4 λάστιχα μασπιέ, 2 τάσια,"Γ" Εξαγωγή λαδιού, ροδέλες μπροστινού, ζοαν εξάτμισης, αποστάτες λαιμού,


291956

Πιστόνι , φλάντζα φαναριου εμπρός - πίσω, κλειδί μπροστινού, τάπα ρεζερβουάρ

291957

Da.Vintage
03/06/2013, 08:30
Καινούριο κλειδί, καινούριες φλάνζτες/τσιμούχες σε όλο το μπροστινό, σε όλο το σκελετό, στο ρεζερβουάρ, στα εμβλήματα και στο τιμόνι



291958
Και εδώ αναλυτικά 400 ευρώπουλα χωρίς τα μεταφορικά!:cry:

291959

notakos600
03/06/2013, 08:34
Πολύ καλά το πας Γιώργο, ρομαντικές νότες κλασικού. :beer:
Μη μετράς ποτέ τη κ@ύλα σε λ7. ;)

fidel_98_99
03/06/2013, 08:51
το πιστονι που πηρες ειναι μπομπε?

GIXXERAKIAS
03/06/2013, 08:53
Ωραία πράματα Γιώργη!!!Με το καλό το δέσιμο!!:beer:

Da.Vintage
03/06/2013, 08:57
το πιστονι που πηρες ειναι μπομπε?

Δε ξέρω ρε Γιάννη τί είναι το μπομπε?

Da.Vintage
03/06/2013, 09:09
Το προηγούμενο πιστόνι ήταν καμπυλωτό πανω αλλά αυτό είναι περισσότερο

GIXXERAKIAS
03/06/2013, 09:12
Το προηγούμενο πιστόνι ήταν καμπυλωτό πανω αλλά αυτό είναι περισσότερο

Αυτό σημαίνει μπομπέ Γιώργη.Ότι μικραίνει περισσότερο τον χώρο καυσης και ανεβάζει συμπίεση.

edit:Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι 100% σίγουρος για την μπιέλα σου πρίν το δέσεις και την πατήσεις στο στρώσιμο.

Da.Vintage
03/06/2013, 09:20
Αυτό σημαίνει μπομπέ Γιώργη.Ότι μικραίνει περισσότερο τον χώρο καυσης και ανεβάζει συμπίεση.

edit:Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι 100% σίγουρος για την μπιέλα σου πρίν το δέσεις και την πατήσεις στο στρώσιμο.


Και πως θα σιγουρευτώ?

Είδα οτι δεν έχει μπόσικα πάνω κάτω αλλά το μάτι μου είναι άπειρο!

motomaniac
03/06/2013, 10:29
Και πως θα σιγουρευτώ?

Είδα οτι δεν έχει μπόσικα πάνω κάτω αλλά το μάτι μου είναι άπειρο!

πας τον στροφαλλο σε ρεκτιφιε η σε εμπειρο μαστορα και σου λεει. το πιστονι το πομπε ειναι αυτο που εχει περισοτερο υλικο πανω (δηλαδη πιο καμπυλωτο.) να δυο πολυ πομπε πιστονια http://www.nkmoto.gr/image/cache/data/antallaktika-k/pistoni-c70-grand-supra-pompe-1000x750.jpg

http://www.a-grivasmoto.gr/Photos/pistonia_pompe.jpg

Da.Vintage
03/06/2013, 10:38
πας τον στροφαλλο σε ρεκτιφιε η σε εμπειρο μαστορα και σου λεει. το πιστονι το πομπε ειναι αυτο που εχει περισοτερο υλικο πανω (δηλαδη πιο καμπυλωτο.) να δυο πολυ πομπε πιστονια http://www.nkmoto.gr/image/cache/data/antallaktika-k/pistoni-c70-grand-supra-pompe-1000x750.jpg

http://www.a-grivasmoto.gr/Photos/pistonia_pompe.jpg
ναι ρε Μήτσο αλλά δε με βλέπω να λύνω τον κορμό για να βγάλω στρόφαλλο! θα πρέπει να του πάω όλο το μοτέρ!

Τι κίνδυνος υπάρχει δλδ αν η μπιέλα δεν είναι 100% σόι?

sapila racing
03/06/2013, 11:12
ναι ρε Μήτσο αλλά δε με βλέπω να λύνω τον κορμό για να βγάλω στρόφαλλο! θα πρέπει να του πάω όλο το μοτέρ!

Τι κίνδυνος υπάρχει δλδ αν η μπιέλα δεν είναι 100% σόι?

Οπως είχαμε πεί και όταν τα παράγγελνες, tuning σημαίνει οτι ανεβάζει συμπίεση, είναι δηλαδή πιστόνι πιο υψηλής συμπίεσης απο το original.
Aυτό δεν σημαίνεο οτι θα έχεις πρόβλημα, αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ ήπιοι απο κατασκευης από άποψη συμπίεσης ωστε να μπορούν να καίνε και πολύ μάπα βενζίνη.
Εφ όσον το σύστημα μπιέλα/σρτόφαλος είναι ΟΚ δεν θα εχεις κανενα πρόβλημα. Αν δεν είναι θα έχεις, όπως θα είχες και με το original πιστόνι.
Ενας έλεγχος καλό είναι να γίνει, αλλά αν δεν το λύσεις δεν γίνεται.

devil's animal
03/06/2013, 11:38
προχωρα με φορα μαστροGeorge...
:beer::beer::beer:

fidel_98_99
03/06/2013, 11:41
το δεξιο ειναι μπομπε
http://www.ebay.de/itm/Power-Kolben-fur-BMW-R24-R25-R25-2-R25-3-neu-/300909886639?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item460fa07caf

αλλα εγω ξερω οτι το ρ25/3 φοραει πλακε και το ρ26-27 μπομπε

Da.Vintage
03/06/2013, 12:23
Τι να σας πω ρε παίδες για να μου το δώσανε απο τον Ulis θα κάνει!

Da.Vintage
03/06/2013, 12:26
Έβαλα κόντρα ένα κατσαβίδι στο Στρόφαλλο και κούνησα την μπιέλα πάνω κάτω και δεν είχε μπόσικα. αριστερά-δεξιά είχε πάνω κάτω όχι!

Αυτό δεν μας λέει οτι η μπιέλα είναι ΟΚ?

motomaniac
03/06/2013, 12:32
Έβαλα κόντρα ένα κατσαβίδι στο Στρόφαλλο και κούνησα την μπιέλα πάνω κάτω και δεν είχε μπόσικα. αριστερά-δεξιά είχε πάνω κάτω όχι!

Αυτό δεν μας λέει οτι η μπιέλα είναι ΟΚ?

ναι αυτο μας λεει οτι ειναι οκ. αλλα αμα σε πω οτι χερι του μαστορα κατι ξερει παταπανω απο τα δικα μας? αμα θες πανε με ολο το μοτερ. ετσι απλα να παρεις μια δευτερη γνωμη. δεν λεω οτι εχει κατι αλλα εμενα το παλιο πιστονι μου φανηκε σκατα. κι αν οντως ειχε κολλησει εν κινησει θα εχει φαι ζορι κι η μπιελα. κατι αλλο δεν ξερω μιας κι αυτοι οι κινητηρες ειναι αρχαιοι. (για το ποιο πιστονι να διαλεξεις λεω.)

notakos600
03/06/2013, 13:30
Πληροφοριακά να πω πως διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά BMW R 25 και R 26, η μόνη τους διαφορά είναι πως το 26 έχει υψηλότερη συμπίεση, άρα το βελτιώνεις σε θέμα συμπίεσης και κατ'επέκταση ιπποδύναμης με το πομπέ πιστόνι. Η μπιέλα κι εμένα καλή μου φαίνεται.
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο Άρης.

sapila racing
03/06/2013, 14:15
Πληροφοριακά να πω πως διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά BMW R 25 και R 26, η μόνη τους διαφορά είναι πως το 26 έχει υψηλότερη συμπίεση, άρα το βελτιώνεις σε θέμα συμπίεσης και κατ'επέκταση ιπποδύναμης με το πομπέ πιστόνι. Η μπιέλα κι εμένα καλή μου φαίνεται.
Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο Άρης.

Δεν είναι η μόνη τους διαφορά στο κινητήρα η συμπίεση αλλά είναι στην ουσία η πιο βασική.
Συνοδεύεται κι από διαφορετικό καρμπυρατερ κιβώτιο και άξονα βέβαια.
Η μπιέλα αν ηταν πριν καλή θα είναι και τώρα, αυτό μονο μπορώ να πω. :D

Da.Vintage
03/06/2013, 19:10
Το μεσημερι πηγα τον κυλινδρο και το πιστονι στο ρεκτιφιε στο Δρακο, αφησα και την κεφαλη να δει τι μπορει να κανει με τις βαλβιδες

lspiros
03/06/2013, 19:46
Το μεσημερι πηγα τον κυλινδρο και το πιστονι στο ρεκτιφιε στο Δρακο, αφησα και την κεφαλη να δει τι μπορει να κανει με τις βαλβιδες
:a013:

giorgos.bmw
04/06/2013, 20:59
Την Παρασκευή ο Άγιος Βασίλης πήγαινε για μπάνιο και έκανε μία στάση στο ρεπό του να μου αφήσει αυτό! Μετά μου ζήτησε σχεδόν 450Ε και έφυγε!

Στην τρίτη φωτό βλέπετε όλο το περιεχόμενο

291952

291953

291954



Καλορίζικα. Ήθελα να έβλεπα που έφτανε το χαμόγελο όταν παρέλαβες το πακέτο.

Da.Vintage
05/06/2013, 07:42
Καλορίζικα. Ήθελα να έβλεπα που έφτανε το χαμόγελο όταν παρέλαβες το πακέτο.

έδεσε γύρω απο τα αυτιά! :D

Da.Vintage
05/06/2013, 07:57
Παρέλαβα εχτες κι όλας απο το ρεκτιφιέ!

κεφαλή
βγήκαν οι βαλβίδες φρεζαρίστηκαν και καθαρίστηκε και ο χώρος καυσης
μετά την βούτηξαν στο φάρμακο και σε συνδιασμό με το τρίψιμο που της είχα ρίξει ήρθε σε αυτή τη μορφή!

Da.Vintage
05/06/2013, 07:58
(δυστυχώς δεν έχω φωτό απο κάτω πριν να δειτε το χωρο καύσης πως ήταν)

292108

Da.Vintage
05/06/2013, 08:01
Στο χωριό έτριψα και τον κύλινδρο διπλώνοντας ένα χοντρό γυαλόχαρο με μία σφήνα μέσα για έξτρα όγκο/πατουρα στη φωτό ο πατέρας του κολλητού μου ο οποίος του αρέσει να βοηθάει!

292110

292111

Da.Vintage
05/06/2013, 08:04
Εδώ ο κύλινδρος και το παλιό πιστόνι πριν το ρεκτιφιέ στα 68,5mm (απ'ότι φαίνεται δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο η μέτρηση με παχύμετρο!)

292112

292113

292114

Da.Vintage
05/06/2013, 08:07
Και εχτές παρέλαβα το κύλινδρο απο το ρεκτιφιέ στα 69,00mm με παρεάκι το νεο πιστόνι!
μου είπε να το καθαρίσω καλά με σαπουνάδα κτλ... αλλά θα το κάνω λίγο πρίν να δέσω για να μην έχουμε οξειδώσεις κτλ...:look:



292115

292116

motomaniac
05/06/2013, 20:05
πωπω ομορφιες!!!! αψογα τα εκανε!

Da.Vintage
05/06/2013, 20:17
Το δεσιμο με προβληματιζει τωρα, θα το κανω καλα?

player1
05/06/2013, 23:48
Οπως είχαμε πεί και όταν τα παράγγελνες, tuning σημαίνει οτι ανεβάζει συμπίεση, είναι δηλαδή πιστόνι πιο υψηλής συμπίεσης απο το original.
Aυτό δεν σημαίνεο οτι θα έχεις πρόβλημα, αυτοί οι κινητήρες είναι πολύ ήπιοι απο κατασκευης από άποψη συμπίεσης ωστε να μπορούν να καίνε και πολύ μάπα βενζίνη.
Εφ όσον το σύστημα μπιέλα/σρτόφαλος είναι ΟΚ δεν θα εχεις κανενα πρόβλημα. Αν δεν είναι θα έχεις, όπως θα είχες και με το original πιστόνι.
Ενας έλεγχος καλό είναι να γίνει, αλλά αν δεν το λύσεις δεν γίνεται.

Σωστός...

player1
05/06/2013, 23:52
Το δεσιμο με προβληματιζει τωρα, θα το κανω καλα?

Μια χαρά θα το κάνεις... μην ανησυχείς!

Da.Vintage
10/06/2013, 08:04
Την Παρασκευή παρέλαβα και τα κομμάτια βαμμένα... RAL 9001

292400

292401

292402

Da.Vintage
10/06/2013, 08:05
Το χρώμα δεν είναι άσπρο αλλά ένα απαλό μπέζ ξεγελάει στο φως ξέρω!

292403

292404

taisteal
10/06/2013, 15:24
ομορφιες.....αναμενουμε το αποτελεσμα εναγωνιως..


:beer::beer::beer:

GIXXERAKIAS
10/06/2013, 15:41
Άντε και με το καλό το δέσιμο!!

lspiros
10/06/2013, 17:07
καλοφορετα:wave2:

MaiTak
10/06/2013, 21:30
τελικα ρε παιδακι μου οποιον βρεις εσυ τον βαζεις και τριβει ?
τι εγινε σημερα εκανες καμια δουλεια εκτος απο τις βιδες ?
και που εισαι τσακο μια :beer: ετσι για να προχορας και στα ενδοτερα
το μοτερ- μηχανη της μηχανης ποτε το μονταρουμε ειπαμε ?
αυτο η το επομενο Σ/Κ ?

ΥΓ Μακαρι ρε γιωργη να ηξερα να στο εκανα εγω αλλα................... :(

Da.Vintage
11/06/2013, 07:34
ομορφιες.....αναμενουμε το αποτελεσμα εναγωνιως..


:beer::beer::beer:


Άντε και με το καλό το δέσιμο!!


καλοφορετα:wave2:


Λειαν συντόμως έχουμε κάποια πράγματα να γίνουν πριν το δέσιμο υπολογίζω την άλλη εβδομάδα δειλά δειλά θα αρχίσω να μοντάρω κάποια πραγματάκια!

Da.Vintage
11/06/2013, 07:39
τελικα ρε παιδακι μου οποιον βρεις εσυ τον βαζεις και τριβει ?
τι εγινε σημερα εκανες καμια δουλεια εκτος απο τις βιδες ?
και που εισαι τσακο μια :beer: ετσι για να προχορας και στα ενδοτερα
το μοτερ- μηχανη της μηχανης ποτε το μονταρουμε ειπαμε ?
αυτο η το επομενο Σ/Κ ?

ΥΓ Μακαρι ρε γιωργη να ηξερα να στο εκανα εγω αλλα................... :(


η αγαπημένη μου τεκίλα ΧΟΣΕ τρίβω! :lol:

Χτες πήγα τα νίκελα για.... ε... για τι άλλο για νικέλωμα!

Μετά πήγα για ηλεκτρολογικά , καλώδια , μουφες , θερμοσυστελλόμενο κτλ,

Για βίδες πήγα στο μαγαζί που μου είπες και μου είπε να πάω στο μαγαζί της Λιανικής του στη Σπ.Πάτση αυριο και θα με φτιάξει εκεί!;)



Όσον αφορά το μοτέρ άν κάποιο παλικάρι ξέρει απο ρύθμισμα βαλβίδων γι' αυτό το μηχανάκι και θέλει να μας κάνει παρέα για οδηγίες... θα ήταν παραπάνω απο ευπρόσδεκτος!

golfinos76
11/06/2013, 11:36
Ομορφο το Αποτελεσμα.Φαινεται οτι δεν ειναι λευκο,τωρα αρχιζουν τα ωραια συναρμολογηση.

motomaniac
11/06/2013, 12:27
τωρα μπαινεις στα καλυτερα!!!!

Da.Vintage
11/06/2013, 12:52
Η αλήθεια είναι οτι το πολύ το άγχος μου έχει φύγει και ανυπομονώ να την κάνω να δουλέψει πάλι!

sapila racing
11/06/2013, 14:39
Όσον αφορά το μοτέρ άν κάποιο παλικάρι ξέρει απο ρύθμισμα βαλβίδων γι' αυτό το μηχανάκι και θέλει να μας κάνει παρέα για οδηγίες... θα ήταν παραπάνω απο ευπρόσδεκτος!

Ειναι πανεύκολο να ρυθμίσεις βαλβίδες στο R25.
Εχεις manual? Αν θες βοηθεια σφύρα. :a13:

devil's animal
11/06/2013, 17:17
με το καλο το δεσιμο...
ελπιζω να βρω χρονο αυτη την φορα και να περασω μια βολτα για να λερωθω και να βοηθησω οσο μπορω..
:beer::beer::beer:

Da.Vintage
12/06/2013, 08:37
Ειναι πανεύκολο να ρυθμίσεις βαλβίδες στο R25.
Εχεις manual? Αν θες βοηθεια σφύρα. :a13:
Άρη αν έχεις χρόνο κάποια μέρα την επόμενη εβδομάδα να είσαι παρέα στο μοτέρ θα είναι δώρο θεού! Μία φορά αν το κάνουμε μαζί μετά θα μπορώ να το κάνω μόνος μου όσο συχνά χρειάζεται!

Το μοτέρ πρέπει να είναι επάνω στη μηχανή και να μπορεί να πάρει μπροστά,για να γίνει ρύθμιση βαλβίδων??

Da.Vintage
12/06/2013, 08:38
με το καλο το δεσιμο...
ελπιζω να βρω χρονο αυτη την φορα και να περασω μια βολτα για να λερωθω και να βοηθησω οσο μπορω..
:beer::beer::beer:

Σταυράκο αν θες έλα καμια βόλτα στο δέσιμο γενικότερα και σου υπόσχομαι θα λερωθείς! :lol:

sapila racing
12/06/2013, 08:47
Άρη αν έχεις χρόνο κάποια μέρα την επόμενη εβδομάδα να είσαι παρέα στο μοτέρ θα είναι δώρο θεού! Μία φορά αν το κάνουμε μαζί μετά θα μπορώ να το κάνω μόνος μου όσο συχνά χρειάζεται!

Το μοτέρ πρέπει να είναι επάνω στη μηχανή και να μπορεί να πάρει μπροστά,για να γίνει ρύθμιση βαλβίδων??

Να είμαι παρέα είναι δύσκολο λόγω έλλειψης χρόνου δυστυχώς.
Ομως ειναι πραγματικά πολύ εύκολο και αν δεν εχεις manual θα σου το βρω.
Δεν χρειάζεται να ειναι ειναι πανω στο πλαίσιο ο κινητήρας , ούτε να μπορεί να παρει μπρός για να ρυθμίσεις βαλβίδες.
Πιο μπελαλίδικο μπορεί να είναι να ρυθμίσεις πλατίνες και να πεχεις σωστό ρεύμα παρά να ρυθμίσεις βαλβίδες.

Da.Vintage
12/06/2013, 09:50
Να είμαι παρέα είναι δύσκολο λόγω έλλειψης χρόνου δυστυχώς.
Ομως ειναι πραγματικά πολύ εύκολο και αν δεν εχεις manual θα σου το βρω.
Δεν χρειάζεται να ειναι ειναι πανω στο πλαίσιο ο κινητήρας , ούτε να μπορεί να παρει μπρός για να ρυθμίσεις βαλβίδες.
Πιο μπελαλίδικο μπορεί να είναι να ρυθμίσεις πλατίνες και να πεχεις σωστό ρεύμα παρά να ρυθμίσεις βαλβίδες.

Ναι Άρη αν μπορεις να βρείς το μανουάλι θα είναι καλό!

due
12/06/2013, 09:57
Nice!
:cool:

sapila racing
12/06/2013, 10:02
Ναι Άρη αν μπορεις να βρείς το μανουάλι θα είναι καλό!

Λοιπόν, του R25/3 το βρίσκω μόνο στα Γερμανικά, αλλά του R26 που η διαδικασία είναι απολύτως ίδια υπάρχει και στα Αγγλικά.

Του R25/3 στα Γερμανικά εδω
http://bmw-einzylinder.de/Start/tips/handbuecher/anleitung/instandsetzung.pdf

Στην ουσία απο αυτό κρατάς μόνο τα παρακάτω. Εκτός κι αν ξέρεις Γερμανικά φυσικά.
Εισαγωγής 0,10-0,15 mm
Eξαγωγής 0,15-0,20 mm

Του R26, R27 εδω
http://bmw-einzylinder.de/Start/tips/handbuecher/anleitung/r26_27-reparatur.pdf

Στην σελίδα 80 είναι η ρύθμιση βαλβίδων. :wave2:

Da.Vintage
12/06/2013, 11:51
Ευχαριστώ πολύ φίλε θα προσπαθήσω και ο Θεός βοηθός!

golfinos76
12/06/2013, 12:52
Δεν ειναι δυσκολο θα φερεις το πιστονι στο ανω νεκρο σημειο και αυτο φαινεται απο το βελακι(το σημαδι στην τρυπα του μοτερ).Θα ρυθμισεις την εισαγωγης 0,15mm να μπαινει το φιλερ ανετα αλλα ταυτοχρονα κουνοντας το κοκορακι ενω εχεις το φιλερ μεσα στην βαλβιδα να μην εχει εχτρα διακενο.Το ιδιο κανεις για την βαλβιδα εξαγωγης αλλα στα 0,18-0,20mm.

Da.Vintage
12/06/2013, 13:14
Ευχαριστώ Γκολφίνος την μεσαία βιδα σφίγκω στο κοκοράκι ε?
οι άλλες 2 οι ακριανές στο κοκοράκι ήταν πάρα πολύ σφιγμένες όταν τις ξέσφιξα!
πόσα κιλά πρέπει να βάλω για να τις σφίξω ξέρεις?

Άλλα Tips ξέρεις να μου πεις για την συναρμολόγιση για παράδειγμα ,

πως βάζουμε εύκολα το πιστόνι στο κύλινδρο?

πόσο σφύγκουμε τις 4 βίδες του κυλίνδρου?( μπορεί να τα λέει το manual που μου έστειλε ο Sapila αλλα έχω ακούσει οτι με τις νέες φλάντζες απο Ulis ίσως θέλει πιο πολύ)

τί φλαντζόκολλα βάζουμε μαζί με τις φλάντζες όταν κλείσουμε τον κύλινδρο/κεφαλή/καπάκια βαλβίδων? βάζουμε και στα κάπάκια?


Έχω πάρει και φλάντζες-Οring πίσω στο σαζμάν για τη μανιβέλα και το καλώδιο της νεκράς για να αλλάξω πρέπει να ξεκουμπώσω πισω καπάκι σασμάν ή είναι κουμπωτές απ'έξω?

Όπου ξέρεις φίλε απαντάς! ή όποιος άλλος γνωρίζει καλώς!:wave2:

Meni0s
12/06/2013, 15:59
Γιώργο έκατσα και διάβασα όλη την εξέλιξη του εγχειρήματος σου και ενα πράγμα έχω να πω!
Αν το Αρ25 ήταν λυχνάρι θα είχες εκπληρώσει τις επιθυμίες της μισής Ελλάδας!!χαχαχα
1000 μπράβο λοιπόν, πραγματικά πολύ μερακλίδικη δουλειά!!!!

Da.Vintage
13/06/2013, 08:28
Ευχαριστώ ρε Μάνθο να σαι καλά φιλαράκι... μην χάνεσαι!

golfinos76
13/06/2013, 09:02
Κρατας με το 11αρι κοντρα και σφιγκεις το12αρι.Τωρα οι βιδες Ribe που σφιγκουν την κεφαλη στον κυλινδρο αν δεν κανω λαθος πρεπει να θελουν γυρω στα 50-55 Newton με ροποκλειδο που εγω δεν εχω και το εκανα σταυρωτα στο περιπου.Φλατσοκολα εβαλα και στην κεφαλη και στον κυλινδρο καποιοι δεν βαζουν.ΟΙ ρυθμισεις στις βαλβιδες πρεπει να γινονται με κρυο κινητηρα.Φλατσοκολλα εγω εβαλα μια για υψηλη θερμοκρασια που κανει για την κεφαλη δεν θυμαμαι πως την λενε οχι Dirko παντως.Για το καλωδιο του σασμαν το αλλαζεις απο εξω δεν χρειαζεται να βγαλεις καπακι.

Da.Vintage
13/06/2013, 10:38
Κρατας με το 11αρι κοντρα και σφιγκεις το12αρι.Τωρα οι βιδες Ribe που σφιγκουν την κεφαλη στον κυλινδρο αν δεν κανω λαθος πρεπει να θελουν γυρω στα 50-55 Newton με ροποκλειδο που εγω δεν εχω και το εκανα σταυρωτα στο περιπου.Φλατσοκολα εβαλα και στην κεφαλη και στον κυλινδρο καποιοι δεν βαζουν.ΟΙ ρυθμισεις στις βαλβιδες πρεπει να γινονται με κρυο κινητηρα.Φλατσοκολλα εγω εβαλα μια για υψηλη θερμοκρασια που κανει για την κεφαλη δεν θυμαμαι πως την λενε οχι Dirko παντως.Για το καλωδιο του σασμαν το αλλαζεις απο εξω δεν χρειαζεται να βγαλεις καπακι.

Ευχαριστώ φίλε

Για το καλώδιο ενοούσα το Οring τσιμούχα θελω να αλλάξω ότι το καλώδιο!

MaiTak
14/06/2013, 09:00
Σταυράκο αν θες έλα καμια βόλτα στο δέσιμο γενικότερα και σου υπόσχομαι θα λερωθείς! :lol:



χαχαχχαχαχαχααχαχαχχ
χαχαχαχχαχαχαχαχχαχα

εδω εβαλε ολοκληρο αντιδημαρχο να τριβει και με σπασμενο ποδαρι το παλικαρι

την κοπελια να κανει το σταν για να βγαζει φωτο τα μερη της μηχανης

ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ??????

:lol: :lol::lol:

Da.Vintage
14/06/2013, 09:51
χαχαχχαχαχαχααχαχαχχ
χαχαχαχχαχαχαχαχχαχα

εδω εβαλε ολοκληρο αντιδημαρχο να τριβει και με σπασμενο ποδαρι το παλικαρι

την κοπελια να κανει το σταν για να βγαζει φωτο τα μερη της μηχανης

ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΗ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ??????

:lol: :lol::lol:


-Μ' αγαπάς ?
-Και βέβαια!
-Αποδειξέ το!
-Πως?
-Τρίβε!

:bawl:

Da.Vintage
14/06/2013, 11:00
Είχαμε ατυχία... στο νικέλωμα... η μία μπότα άνοιξε τρυπούλα απο την διάβρωση! :cry:

GIXXERAKIAS
14/06/2013, 14:01
Είχαμε ατυχία... στο νικέλωμα... η μία μπότα άνοιξε τρυπούλα απο την διάβρωση! :cry:

Τι εννοείς μπότα?Στο μπρόστινό,το καλάμι?

Da.Vintage
14/06/2013, 14:15
Και ρε το κάτω κάτω νικελ ανοιξε μια τρύπα
είπα στο μάστορα να το πάει σε ένα μηχανουργείο να δει μήπως μπορεί να το κλείσει με μπρούντζο αλλά είναι δύσκολο γιατί μπορεί να ανοίξει καινούρια παραδίπλα γιατί είναι λεπτό το μέταλλο πολύ!

cross your fingers for me :rolleyes:

notakos600
14/06/2013, 14:19
Πόσο πάνε δύο μπουκάλες για παράδειγμα;

Da.Vintage
14/06/2013, 20:42
Πόσο πάνε δύο μπουκάλες για παράδειγμα;
62Ε εκαστη

Δηλ ζευγος με τα μεταφορικα 140 κ 2 εβδομαδεσ αναμονη οποτε δε παιζει

notakos600
15/06/2013, 14:14
62Ε εκαστη

Δηλ ζευγος με τα μεταφορικα 140 κ 2 εβδομαδεσ αναμονη οποτε δε παιζει

Δεν παίζει από οικονομικής άποψης ή από άποψης χρόνου;
Πάντως αν είναι να ανοίξουν οι παλιές και σε άλλα σημεία θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά την αγορά νέων.

Da.Vintage
15/06/2013, 14:47
Δε νομιζω να ανοιξουν το οξυ την ανοιξε την τρυπα κ δε προκειται να το κανω μπανιο με οξυ :lol:

Οπως και να εχει αν χρειαστουν ποτε αλλαγμα αλλαζουν αρκετα ευκολα εκει κατω

arkroan
18/06/2013, 10:54
:a014::a014::a014:

Da.Vintage
20/06/2013, 09:28
Χτες το βράδυ παρέλαβα και τα κομμάτια με τις ριγες τους έτοιμες! Φανταστική δουλειά!

293589

293590

Da.Vintage
20/06/2013, 09:31
293591

293593

Pardalotzatziki
20/06/2013, 10:06
Ωωωωωωωωωωω.....διαμαντια....
:beer: :beer:
Αντε να τα δουμε και φορεμενα... :wave2:

lspiros
20/06/2013, 10:20
μ@υνες:beer:

Meni0s
20/06/2013, 11:15
Σαν να το βλέπω έτοιμο δεμένο, τρελή κ@υλα.. Μπράβο μπράβο ρε Γιώργο! :beer:

sapila racing
20/06/2013, 11:39
Χτες το βράδυ παρέλαβα και τα κομμάτια με τις ριγες τους έτοιμες! Φανταστική δουλειά!


Πολύ ωραία δείχνουν! :beer:

Da.Vintage
20/06/2013, 11:50
Όσο σκέφτομαι το δέσιμο Μάγκες και τα ψιλολοίδια πελαγώνω!

sapila racing
20/06/2013, 12:06
Όσο σκέφτομαι το δέσιμο Μάγκες και τα ψιλολοίδια πελαγώνω!

Θα έχεις υπομονή και τάξη σε όλα.
Οταν τελειώσει θα θέλεις κι άλλο και δεν θα χεις, οπότε κοίτα να το ευχαριστηθείς.

Το βράδυ θα είμαι στην Λέσχη, αν θες έλα να τα πούμε κι από κοντά και πιο ήρεμα απο το Τατοι για το δέσιμο. :beer:

Da.Vintage
20/06/2013, 12:50
Θα έχεις υπομονή και τάξη σε όλα.
Οταν τελειώσει θα θέλεις κι άλλο και δεν θα χεις, οπότε κοίτα να το ευχαριστηθείς.

Το βράδυ θα είμαι στην Λέσχη, αν θες έλα να τα πούμε κι από κοντά και πιο ήρεμα απο το Τατοι για το δέσιμο. :beer:
Έχεις ΠΜ

taisteal
20/06/2013, 14:21
πολυ ωραια δουλεια


:sun:

byron
20/06/2013, 15:29
Χτες το βράδυ παρέλαβα και τα κομμάτια με τις ριγες τους έτοιμες! Φανταστική δουλειά!


Γιατί δεν επέλεξες κάτι σε desert brown ή gunmetal gray ή matt black και κατέληξες στο ambulance white ρε George? :smokin: