View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
13
Da.Vintage
22/04/2013, 09:18
οκ αφου το βρικες ολα καλα.....
λοιπον λεω να ερθω για καφε να αρχισουμε να ντυνουμε την κυρια
γιατι σαν σωστοι αντρες που ειμαστε αφου την <<ξεντυσαμε>> :giggle:
Ε... θα πρεπει και να την ντυσουμε ;)
Ευχαριστώ για την παρέα και για τις ιδέες Γιώργη
εγω ευχαριστω για την παρεα τον καφε και την ομορφη απασχολιση
αν και δεν ηταν και πολυ επικομοδητικη γιατι το ριξαμε πολυ στο μπλα -μπλα
και ειπαμε υπομονη και ολα καλα θα πανε ...
και κουβεντες του στιλ κουραστικα μου ερχετε να τα παρατησω δεν θελω να ξαναβρουνε δρομο στο στωμα σου και στο μυαλο σου
να σκεφτεσε την ομορφη βολτα που εκανες και γουσταρες και τσιτωσες για να μπεις στη διαδικασια της ανακατασκευης για να την εχεις αστραφτερη να στεκει καΘε φορα που θα εχεις τις ορεξεις να βολταρεις ;)
ΥΓ
παιδια το σαββατο που επισκεφτηκα το γιωργο για χαρη της καλης του (BMW)
και ειδα το ρεαλ πραγματικο χωρο εργασιας του πραγματικα κουραστικα
κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα
βγαλε-βαλε απο κουτες ολα τα της μηχανης και τα εργαλεια του :eek: τρελαθηκα
ενα εχω να πω :a012:
ΓΙΩΡΓΗ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ
Da.Vintage
22/04/2013, 11:11
εγω ευχαριστω για την παρεα τον καφε και την ομορφη απασχολιση
αν και δεν ηταν και πολυ επικομοδητικη γιατι το ριξαμε πολυ στο μπλα -μπλα
και ειπαμε υπομονη και ολα καλα θα πανε ...
και κουβεντες του στιλ κουραστικα μου ερχετε να τα παρατησω δεν θελω να ξαναβρουνε δρομο στο στωμα σου και στο μυαλο σου
να σκεφτεσε την ομορφη βολτα που εκανες και γουσταρες και τσιτωσες για να μπεις στη διαδικασια της ανακατασκευης για να την εχεις αστραφτερη να στεκει καΘε φορα που θα εχεις τις ορεξεις να βολταρεις ;)
ΥΓ
παιδια το σαββατο που επισκεφτηκα το γιωργο για χαρη της καλης του (BMW)
και ειδα το ρεαλ πραγματικο χωρο εργασιας του πραγματικα κουραστικα
κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα κουραστικα
βγαλε-βαλε απο κουτες ολα τα της μηχανης και τα εργαλεια του :eek: τρελαθηκα
ενα εχω να πω :a012:
ΓΙΩΡΓΗ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΜΗ
:D
May the force be with us!
288137
288138
Τo gourouni
22/04/2013, 22:39
Καιρό είχα να μπώ........ωραία πράματα βλέπω...:beer::wave2:
Da.Vintage
23/04/2013, 08:53
Καιρό είχα να μπώ........ωραία πράματα βλέπω...:beer::wave2:
Σε πεθυμήσαμε η αλήθεια είναι... με τη δικιά σου γριά προχωράς ή περιμένει υπομονετικά ?
Da.Vintage
23/04/2013, 11:41
Σάββατο λοιπόν με παρέα τον ΜαιΤακ
έβγαλα το πλαίσιο απο εκεί που ήταν κρυμένο και προσθέσαμε προστατευτικά αφρολές και χαρτοταινία, για να προσαρμώσουμε το πίσω φτερό να δουμε αν κάθεται καλά!
288292
288293
288294
dlabrakis
23/04/2013, 11:46
ωωωω!!!!!!!!!
Da.Vintage
23/04/2013, 11:48
Αφού είδαμε οτι με λίγο σφίξιμο στα σωστά σημεία έρχεται σε ευθεία δοκιμάσαμε να ταιριάξουμε και την ανακλινόμενη προσθήκη του φτερού στους μεντεσέδες! αλλά μάταια αν και βρήκαμε λύση απλά δεν είναι εφικτή χωρίς κολήσεις και σφαξίματα οπότε την αφήνουμε για αργότερα.
Συνεχίσαμε όμως να δούμε που κάθεται το μονόσελο και κάναμε υπολογισμούς κ μετρήσεις γιατί πρίν ήταν θεόστραβο!
οπότε μετρήσαμε το πάχος του φτερού και βάλαμε σημάδια.
288296
288297
288298
Da.Vintage
23/04/2013, 11:52
μετά απλά περάσαμε όλα τα σημεία με σπάγκο και σημαδέψαμε με μία γραμμή την μέση του φτερού με μολύβι.
αφού είχαμε την γραμμή βαλαμε έπάνω την κάτω βάση του μονόσελου και σημαδεψαμε τις τρύπες...
αυτά... πιο πολύ κουβεντιάζαμε τα παρακάτω βήματα παρά προχωράγαμε αλλά κάτι έγινε!
288301
288302
devil's animal
23/04/2013, 12:42
ωραιο χρωμα μαν...
:beer::beer:
universalgr1
23/04/2013, 20:56
Πολύ καλός και μεθοδικός!!!
Εύγε!!! Συνέχισε έτσι!! :beer:
προσεχτικα σαν σκατζοχοιροι οταν κανουν sex:D
δωσε:beer:
προσεχτικα σαν σκατζοχοιροι οταν κανουν sex:D
δωσε:beer:
:bawl: :bawl:
γιωργη εχω καποια θεματα υγειας με τον πατερα μου
αλλα αν ολα πανε καλα λεω να σε μπριζοσω λιγο και να κανονισεις να ετοιμασεις εργασια για το προσεχη μελλον για δυο γιωργηδες μια και το καταευχαριστηθηκα το περασμενο σαββατο
Ευχαριστώ για την παρέα και για τις ιδέες Γιώργη
εγω ευχαριστω το κατα ευχαριστηθηκα λεμε...
και που εισαι για κανε παιχνιδι
και κανονισε δουλεια για δυο γιωργηδες
γιατι οπως ειπαμε πολυ μπλαμπλα επεσε και δεν καναμε και κατι ουσιοδες και ιδιαιτερα επικοδομιτικο ;)
αντε γιατι μου πραχαλαροσες :D
dimmie_72
24/04/2013, 01:03
Σε πεθυμήσαμε η αλήθεια είναι... με τη δικιά σου γριά προχωράς ή περιμένει υπομονετικά ?
Πάει αυτός...:(
Βρήκε άλλη γκόμενα που φέρνει προς τρακτέρ.......:rolleyes:
....(σε γριά πάντα) :p
Τουλάχιστον τα γούστα του παραμένουν σταθερά μεταβαλλόμενα :D
Αειφόρος υπανάπτυξη :bawl:
Στρατευμένη πουρολαγνεία....... :yuck:
288367
Da.Vintage
24/04/2013, 11:39
Πάει αυτός...:(
Βρήκε άλλη γκόμενα που φέρνει προς τρακτέρ.......:rolleyes:
....(σε γριά πάντα) :p
Τουλάχιστον τα γούστα του παραμένουν σταθερά μεταβαλλόμενα :D
Αειφόρος υπανάπτυξη :bawl:
Στρατευμένη πουρολαγνεία....... :yuck:
288367
:eek:
Ελπίζω στη γριά να πάτησε απλά PAUSE και να συνεχίσει δυναμικά!!!
Da.Vintage
24/04/2013, 11:40
:bawl: :bawl:
γιωργη εχω καποια θεματα υγειας με τον πατερα μου
αλλα αν ολα πανε καλα λεω να σε μπριζοσω λιγο και να κανονισεις να ετοιμασεις εργασια για το προσεχη μελλον για δυο γιωργηδες μια και το καταευχαριστηθηκα το περασμενο σαββατο
Τζόρτζ ελπίζω όλα περαστικά να είναι!
Αν χρειαστείς κάτι στείλε ΠΜ ή Τηλ εννοείται!
όσο για την ανακατασκευή σε λιγο πετάγομαι απο κερατέα να ρίξει μία ματιά ο Νικόδημος στα φτερά!
Da.Vintage
25/04/2013, 09:09
Λοιπόν Τελικά ο άνθρωπος που θα κοίταγε τα φτερά έλειπε αλλά η βόλτα με τον κολλητό στη Κερατέα είχε προγραμματιστεί οπότε αντί για τα φτερά πήρα το μοτέρ μαζί να δω αν μπορώ να το λύσω γιατί θα κάνω παραγγελία ανταλλακτικά και πρέπει να μετρηθούν χιλιοστά κυλίνδρου και φλάντζες.
Σε περίπτωση που δεν θα κατάφερνα το μοτέρ εριξα στο πορτ μπαγκαζ και μία κουτα απο ανταλλακτικά!
Το μοτέρ λοιπόν όπως βγήκε!
Μη με ρωτήσετε γιατί έχει πλεξούδες και ντίζες επάνω ακόμα είναι απλά δεν είχα σκοπο να ασχοληθώ με το μοτέρ καθόλου ακόμα και γιατί αν τα αποσυνδέσω μιας και άσχετος σιγά μην ξερω να τα ξαναβάλω!:shrugs::tooth:
υπάρχουν λάδια σε κάμποσα μέρη
288456
288457
288458
Da.Vintage
25/04/2013, 09:10
Και πρέπει να βρούμε που υπάρχουν διαρροές ωστε να αλλάξουμε αν γίνεται καμία φλατζα
288459
288460
288461
Da.Vintage
25/04/2013, 09:20
Άρχισε λοιπόν το λύσιμο... δυστυχώς ξέχασα το manual και θα πρέπει να πάμε στα τυφλά!
Να σημειωθεί οτι είμαι εντελώς άσχετος απο το λύσιμο μοτέρ κτλ. παλιά έλυνα ένα ρημάδι husquvarna για να αλλάξω πιστόνι... αλλά τα δίχρονα είναι υπερβολικά απλά
Έβγαλα τα καπάκια της κεφαλής, την φλάντζα και μετά τα καπελότα??? αν λέγονται έτσι οι 4 βίδες που τα κρατάγανε ήταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σφιχτες! έτσι πρέπει να είναι?
μολις βγήκαν αυτά μας περίμενε απο κάτω κάτι οδηγοί (δεν ξέρω πως λέγανε αλλά τους έλυσα γιατί αυτοί πρέπει να κρατάνε τη κεφαλή)
288462
288463
288464
Da.Vintage
25/04/2013, 09:21
τα έλυσα λοιπον κ τα 4 απο κάτω είχε κάτι κυλινράκια
288465
288466
288467
Da.Vintage
25/04/2013, 09:24
Αφού έλυσαν αυτά, τράβηξα τη κεφαλή και εμφανίστηκε ο κύλινδρος και το πιστόνι...
Αυτά τα όρθια μεταλλικά κριτσίνια είναι τα ωστήρια ή οι οδηγοί ωστηρίων... να μάθουμε και τίποτα!
Η φλάντζα ήταν χοντρή και στην πραγματικότητα είχε 2!
μπορώ να τις αντικαταστήσω με μια πιο χοντρή αν υπάρχει?
288468
288469
288470
Da.Vintage
25/04/2013, 09:30
Το μοτέρ μεταφέρθηκε στο πάγκο (μη ρωτήσετε γιατί δεν το έκανα εξ αρχής...ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος για φωτό!) Αλλά πιάστηκα σκυμένος!
Λύθηκαν και οι 4 δυσπρόσιτες βίδες που κρατάνε το κύλινδρο και μετά απο δυνατό τράβηγμα βγήκε!
288471
288472
288473
Da.Vintage
25/04/2013, 09:38
Μία πρόχειρη φωτό απο τον κύλινδρο μέσα... και απο το πιστόνι περιμετρικά
288474
288475
288476
Da.Vintage
25/04/2013, 09:40
...
288477
288478
288479
Da.Vintage
25/04/2013, 09:43
Επάνω στο πιστόνι έχω δει συνήθως οτι είναι μαύρα... το καφέ είναι κακή κάυση?
Και η μπιέλα... την έλενξα αριστερά-δεξιά για μπόσικα και είχε κάποια... στεναχωρήθηκα λίγο... αλλά μετά μου είπε ο Γιάννης οτι αριστερά-δεξια δεν πειράζει πάνω κάτω δεν πρέπει να έχει αλλά δεν ήξερα και δεν έλενξα!
288480
288481
288482
Da.Vintage
25/04/2013, 09:46
Μερικές φωτο απο τον κύλινδρο στο φως της μέρας για τα σχόλιά σας
288483
288484
Da.Vintage
25/04/2013, 09:46
...
288485
288486
Da.Vintage
25/04/2013, 09:50
Μετά έβγαλα το μοτέρ έξω να το καθαρίσω λίγο με πινέλο και βενζίνη μπας και έχουμε καλύτερη εικόνα για τις διαρροές!
288487
288488
288489
Da.Vintage
25/04/2013, 09:50
Σχολιάστε ελεύθερα
εδώ φαίνεται καλύτερα και το πιστόνι
288490
288491
288492
Da.Vintage
25/04/2013, 09:53
το πίσω μέρος του σασμάν!
288493
288494
288495
Da.Vintage
25/04/2013, 09:55
Πέρασα ένα γρήγορο χέρι με το πινέλο και την βενζίνη αλλά θέλει κι άλλο
288496
288497
288498
Da.Vintage
25/04/2013, 10:00
Μέσα στους οδηγούς ωστηρίων??? είναι κάτι κυλινδράκια με φάλτσα τομή στο δεξί βρήκα λίγα ρινίσματα σιδήρου στην εσοχή που πατάει το "μεταλλικό κριτσίνι" και έβαλα μαγνήτη να τραβήξω το κυλινράκι έξω και τα ρινίσματα για να καθαριστέι καλή μαγκιά ο μαγνήτης! ;)!
Αφού βγήκαν όλα τα ρινίσματα με προσοχή ξαναμπήκε στη θέση του στο καθαρότερο πια απο λάδια μοτέρ!
288499
288500
288501
Da.Vintage
25/04/2013, 10:03
Μία γενική απο το πρόχειρο καθάρισμα!
Μπόλικο λαδάκι είχα βρεί κρυμένο πίσω απο την μανιβέλα (την έχω δει την κόλληση αλλά αφού είναι λειτουργική νο προμπλέμο μαμασίτα)
288502
288503
288504
Da.Vintage
25/04/2013, 10:05
...
288505
288506
Da.Vintage
25/04/2013, 10:15
Αυτά λοιπόν
τώρα χρειάζομαι τα σχόλιά σας! περιμένω τους ειδήμων να σχολιάσουν κατάσταση πιστονιού, κυλίνδρου, και διαρροών
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
και αυτό γιατί πρώτον το χειμώνα θα ασχοληθώ εκτενέστερα με το μοτέρ και δεύτερον γιατι είναι εύκολο να πει κάποιος "άλλαξέ το" αλλά δύσκολο σε αυτούς τους καιρούς...
οπότε θα αλλαχτεί μόνο ότι είναι ΑΚΡΩΣ απαραίτητο... ελπίζω μόνο φλάντζες κ άλλα αναλώσιμα και ίσως ελατήρια πιστονιού!
για τις υπόλοιπες κοτσάνες που βάφτιζα τα ανταλλακτικά όπως ήθελα κράχτε/διορθώσε ελεύθερα, μπας και μάθω και τα σωστά ονόματα!... :lol: άσχετος βλέπεις :rolleyes:
GIXXERAKIAS
25/04/2013, 12:58
Αυτά λοιπόν
τώρα χρειάζομαι τα σχόλιά σας! περιμένω τους ειδήμων να σχολιάσουν κατάσταση πιστονιού, κυλίνδρου, και διαρροών
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
και αυτό γιατί πρώτον το χειμώνα θα ασχοληθώ εκτενέστερα με το μοτέρ και δεύτερον γιατι είναι εύκολο να πει κάποιος "άλλαξέ το" είναι εύκολο αλλά δύσκολο σε αυτούς τους καιρούς...
οπότε θα αλλαχτεί μόνο ότι είναι ΑΚΡΩΣ απαραίτητο... ελπίζω μόνο φλάντζες κ άλλα αναλώσιμα και ίσως ελατήρια πιστονιού!
για τις υπόλοιπες κοτσάνες που βάφτιζα τα ανταλλακτικά όπως ήθελα κράχτε/διορθώσε ελεύθερα, μπας και μάθω και τα σωστά ονόματα!... :lol: άσχετος βλέπεις :rolleyes:
Πρώτη εκτίμηση από τις φωτό είναι ότι το πιστονάκι έχει αρπάξει ολίγον τί στα πλαινά αλλά δεν είναι σοβαρό και μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Ο κύλινδρος μιά χαρά φαίνεται (από τις φωτό).Το καφέ χρώμα υποδεικνύει πολύ καλή καυσή στο πιστονάκι.
Γνώμη μου είναι ότι έπρεπε να μήν καθαρίσεις το μοτέρ μιάς και φαίνεται καλύτερα από που χάνει τί.Θές σίγουρα φλάτζα κάρτερ γιατί εκεί έχει πολύ πράμα από κάτω σε διαρροή.Επίσης θα χρειαστείς τσιμούχα μανιβέλας οπωσδήποτε εφόσον όπως είπες είχε πολύ μάκα εκεί.
Φλάτζες μπορείς να φτιάξεις χειροποίητες σε ότι μέγεθος-πάχος θές,όσον αφορά το κομμάτι της ερωτησής σου για τα καπάκια των βαλβίδων αλλά και του κάρτερ που σου υπέδειξα εγώ.
Αυτά είδα στα γρήγορα λόγω δουλειάς στο γραφείο.
Κάποιος πιό έμπειρος θα δεί και άλλα όπως ότι έχει ανοιχτεί το μοτέρ ξανά άν κρίνω από τις βίδες που έχουν λίγους τσαμπουκάδες από κλειδιά "μαστόρων".;)
Da.Vintage
25/04/2013, 14:01
Πρώτη εκτίμηση από τις φωτό είναι ότι το πιστονάκι έχει αρπάξει ολίγον τί στα πλαινά αλλά δεν είναι σοβαρό και μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Ο κύλινδρος μιά χαρά φαίνεται (από τις φωτό).Το καφέ χρώμα υποδεικνύει πολύ καλή καυσή στο πιστονάκι.
Γνώμη μου είναι ότι έπρεπε να μήν καθαρίσεις το μοτέρ μιάς και φαίνεται καλύτερα από που χάνει τί.Θές σίγουρα φλάτζα κάρτερ γιατί εκεί έχει πολύ πράμα από κάτω σε διαρροή.Επίσης θα χρειαστείς τσιμούχα μανιβέλας οπωσδήποτε εφόσον όπως είπες είχε πολύ μάκα εκεί.
Φλάτζες μπορείς να φτιάξεις χειροποίητες σε ότι μέγεθος-πάχος θές,όσον αφορά το κομμάτι της ερωτησής σου για τα καπάκια των βαλβίδων αλλά και του κάρτερ που σου υπέδειξα εγώ.
Αυτά είδα στα γρήγορα λόγω δουλειάς στο γραφείο.
Κάποιος πιό έμπειρος θα δεί και άλλα όπως ότι έχει ανοιχτεί το μοτέρ ξανά άν κρίνω από τις βίδες που έχουν λίγους τσαμπουκάδες από κλειδιά "μαστόρων".;)
Ευχαριστώ Γιαννάκη
ΥΓ. 60 χρονων μηχανάκι ρε κάφρε είναι δυνατόν να το άνοιξα εγώ πρώτη φορά! :bawl:
golfinos76
25/04/2013, 19:43
Γεια χαρα απο τις φωτο το πιστονι φαινεται να εχει σημαδια απο υπερθενμαση αλλα δεν τιποτα το σοβαρο.Πολλα μπορει να χρειαστει το μοτερ τα οποια δεν φαινονται απο τις φωτο πχ ρουλεμαν στροφαλου-εκκεντροφορου καδενα χρονισμου ελεγχος μπιελας στο πανω μερος με τον πειρο για μποσικα και στο κατω.Ελεγχος στα προωστηρια εκει που πατανε τα καλαμια των βαλβιδων(ωστηρια),μετα παμε κεφαλη ελεγχος βαλβιδες οδηγοι και εδρες βαλβιδων.Το θεμα ειναι ποσα εισαι διαθετιμενος να χωσεις προκειμενου να εχεις το κεφαλη σου ησυχο.
Το πιστόνι άλλαξε το! Τώρα δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα, αν το αφήσεις όμως θα σου δημιουργήσει θέμα σε βάθος χρόνου.
αφού έφτασες μέχρι εδώ κάνε το μοτέρ κομμάτια και άλλαξε όλες τις φλάτζες (χάνουν δεν χάνουν) χωρίς δεύτερη σκέψη, που θα ξαναβρείς τέτοια ευκαιρία?
Άσε που δεν θα σου στοιχίσουν και τίποτα...
Όπως σου είπαν και τα παιδιά πιο πάνω έλεγξε ρουλεμάν κλπ κλπ
Υ.Γ μου αρέσουν οι αναλυτικές περιγραφές σου:wave2:
Drake Ramore
26/04/2013, 01:00
Αγαπημενο νημα αυτο εδω!
Εγω λοιπόν αν και δεν ειμαι γνώστης ανακατασκευών, θα πω την γνώμη μου.
Αλλαξε οτι μπορείς να αλλάξεις για να μην ξανανοιξεις μηχανη παρα μονο σε 20 χρόνια. Είναι κριμα για την δουλεια που κάνεις να τσιγκουνευτεις.
Καλύτερα να βγει στον δρόμο 6 μηνες μετά, αλλά να είναι σενιαρισμένη σαν καινουρια και να πάει για χρόνια ετσι.
Το ξερω οτι ειναι ζόρικο (ειναι και οι εποχές οικονομικά γάμησε τα!).
just my 2 cents
motomaniac
26/04/2013, 13:22
Σχολιάστε ελεύθερα
εδώ φαίνεται καλύτερα και το πιστόνι
288490
288491
288492
το πιστονι στην τελευταια φωτο μου λεει οτι δεν πρεπει να ξαναμπει επανω. εγω δεν θ το εβαζα παντως. αλλα εγω εχω 2 μηχανακια λυμμενα και μολις τελιωσα με ενα τριτο..
Αγαπημενο νημα αυτο εδω!
Εγω λοιπόν αν και δεν ειμαι γνώστης ανακατασκευών, θα πω την γνώμη μου.
Αλλαξε οτι μπορείς να αλλάξεις για να μην ξανανοιξεις μηχανη παρα μονο σε 20 χρόνια. Είναι κριμα για την δουλεια που κάνεις να τσιγκουνευτεις.
Καλύτερα να βγει στον δρόμο 6 μηνες μετά, αλλά να είναι σενιαρισμένη σαν καινουρια και να πάει για χρόνια ετσι.
Το ξερω οτι ειναι ζόρικο (ειναι και οι εποχές οικονομικά γάμησε τα!).
just my 2 cents
ολο το παραπανω Χ 2
ΥΓ ξερω οτι τρωγεσε για να βολταρεις καλοκαιρακι αλλα ειπαμε Γιωργη
φετα φετααααααααααα.......... ;)
πιστονι και ελατηρια θα αλλαξεις σιγουρα.(δεν ειναι μεγαλο το κοστος)...και ενα γυαλισμα στον κυλινδρο...
γνωμη μου να λυθει ολο το μοτερ και να μετρηθει,μετα θα δεις τι πρεπει να αλλαξεις.
μην βιαζεσαι το μοτερ μια φορα το λυνεις σε αυτα τα μηχανακια...ξερω βιαζεσαι να το καβαλησεις,αλλα φαντασου να ειναι ολο δεμενο να το βαλεις μπροστα και να σκαμπιλιζει το πιστονι?
κοιτα εδω που δεν αλλαξα ελατηρια και πιστονι πως ακουγεται και μετα ξαναελυσα τους κυλινδρους.(ευτυχως ευκολα)...
http://www.youtube.com/watch?v=OQv8LgZZD9E&list=UUmFkLG8VlKrVX0NT2ryqBkw&index=16
devil's animal
27/04/2013, 10:48
Γιωργη εννοειται οτι θα αλλαξεις οτι ειναι αναλωσιμο απο μοτερ και μπορει να αλλαχτει...
σε ενα μηχανακι τοσο παλιο και τοσο μεταχειρισμενο, πρωτα δινουμε βαση στο βασικο του στοιχειο που ειναι το μοτερ και μετα αφηνουμε ολα τα αλλα...
ακριβως γιατι το μοτερ ειναι το πιο δυσκολο...και λογω κοστους ανταλλακτικων και ρεκτιφιε και λογω εργατικων...
ολα τα αλλα παπαρακια που υπαρχουν στο μηχανακι ειναι το πιο ευκολο να αλλαξουν, να βαφτουν και να σουλουπωθουν...
αλλαγη στο πιστονι, κυλινδρος ρεκτιφιε, ελατηρια βαλβιδων, βαλβιδες, φλατζες, μπουζονια ή βιδες (δεν ξερω τι εχει το συγκεκριμενο)...και ο καταλογος συνεχιζεται...
εγω θα του εκανα full rebuild του μοτερ με μπιελα,γραναζια κλπ...
αν τα κανεις ολα αυτα, λογω του οτι ειναι κυβικα που δεν βγαζουν τρελα αλογα και δεν στροφαρει ψηλα, η αξιοπιστια του θα ανεβει κατακορυφα...καθως και το κοστος βεβαια, αλλα αυτο ειναι το τιμημα του να φτιαξεις κατι μαμα που θα το κρατησει και ο εγγονος σου χωρις να αλλαξει βιδα πανω του...
επισης μετρημα με μικρομετρο σε ολα συμφωνα με το manual...
τωρα αρχιζουν τα δυσκολα... (http://www.youtube.com/watch?v=8lS0lhBFGhM&playnext=1&list=PL833F2B37FF0CF762)
:bawl::bawl:
Da.Vintage
28/04/2013, 20:25
Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Είμαι στο χωριό τώρα και έχω εδώ ένα κολλητό μηχανικό και θα μου πει τι πρέπει να γίνει και αν είναι αναγκαστικό!
EDO-ME-TAXI έχω ρίξει τρελή δουλειά εδώ μιας και έχω και χώρο και άφθονο χρόνο
αύριο ίσως ποστάρω τπτ!
stay tuned!:wave2:
Da.Vintage
07/05/2013, 11:03
Λοιπόν γύρισα πίσω Αθήνα και μόνο τώρα βρήκα χρόνο να ανεβάσω κάμποσες φωτογραφίες
Ξεκινάμε λοιπόν μετά την αμμοβολή νέες τρύπες εμφανίστηκαν στο φτερό κάτω στο "αφτι του ελέφαντα" αλλά και εμπρός και στο κέντρο... κολλήθηκαν λοιπόν με μπρουτζοκόλληση και αλλού με αργκόν!
Και τρίφτηκαν οι κολλησεις
289172
289173
289174
Da.Vintage
07/05/2013, 11:06
Το μέταλλο άρπαξε σε κάποια σημεία αλλά σφυριλατήθηκε και ξανα τρίφτηκε
Da.Vintage
07/05/2013, 11:07
Στη συνέχεια τρίφτηκε με τριβείο να αγριέψει για να στοκαριστεί
289178
289179
Da.Vintage
07/05/2013, 11:14
Μετά πιάσαμε το πίσω φτερό!
Είχαν ανοίξει απο την αμμοβολή όποιος θυμάται, καινούριες μεγάλες τρύπες οι οποίες έκλεισαν και αυτές με μπρουτζοκόλληση
το φτερό είναι σε 2 κομμάτια που δεν εφαρμόζουν καθόλου μεταξύ τους! ο μεντεσες του ανακλιν.φτερού έχει χάσει την θέση του έχει φθαρεί και έχει πολλά μπόσικα! κόπηκε και προσαρμόστηκε νέος μεντεσές σε σωστη θεση με σωστή σύγκλιση του φτερού. του τραβηξαμε μια πόντα για σταθεροποιηση
Da.Vintage
07/05/2013, 11:19
...
289184
289186
Da.Vintage
07/05/2013, 11:21
Αφου το ποντάραμε βγάλαμε το πίσω φτερό και μετά απο μαθήματα κόλλησης που μου έκανε ο Μητσάρας δοκίμασα να το κολλήσω μόνος μου... η αλήθεια είναι οτι ένοιωθα πολύ αυτοπεποίθηση... κάτι σαν το ΒΑΤΜΑΝ :ninja::lol:
Da.Vintage
07/05/2013, 11:24
Αφού είχαμε κλείσει όλες τις τρύπες με μπρουτζοκόλληση... ακόμα και αυτές της πινακίδας και του έξτρα λογότυπου καθώς και όλες τις άλλες εγκοπες σκισίματα που δημηουργήθηκαν τα έτριψα με τροχό
289189
289190
289191
Da.Vintage
07/05/2013, 11:25
...
289192
289193
289194
Da.Vintage
07/05/2013, 11:26
...
289195
289196
289197
Da.Vintage
07/05/2013, 11:40
Το αριστερό αφτάκι απο το ντεπόζιτο που πιάνει το διακοσμ.λάστιχο είναι ανύπαρκτο στη θέση του υπάρχουν κολλημένα 2 παξιμαδια.
οπότε για να μην κόβω και ράβω και χαλάσει η πλαστικοποίηση οταν το παραλάβω, έκοψα γαλβανισμένη λαμαρίνα στο ανάλογο σχήμα βγάζοντας πατρόν απο αφτάκι στο ντουλαπάκι! και εν καιρό θα γίνουν 2 τρύπες όπου θα βιδώνει επάνω... το + είναι οτι επειδή θα είναι ελεύθερο απο απόστασηδε θα πιάνει υγρασία ωστε να σκουριάζει
Da.Vintage
07/05/2013, 11:41
Η μία βίδα απο το μονόσελο ήταν κομμένη οπότε πήραμε μέτρα και κολλήσαμε μία άλλη!
289200
289201
Da.Vintage
07/05/2013, 11:41
έτοιμο!
289202
289203
Da.Vintage
07/05/2013, 11:45
Οι φανοστάτες όποιος τους θυμάται ήταν κολλημένοι και η κόλληση άγρια... και έπρεπε να τριφτεί αλλά αν τριβόταν θα αδυνάτιζε με κίνδυνο να σπάσει πιο εύκολα.
γι'αυτό ενισχυσα την κόλληση με μεγαλύτερη με αργκόν απο την πίσω μερια που δεν φαίνεται και μετα τρίφτηκε η εμπρός για να στοκαριστεί
289206
289207
Da.Vintage
07/05/2013, 11:46
ετοιμο
289209
289210
Da.Vintage
07/05/2013, 11:47
Αυτά για σήμερα η συνέχεια αύριο
ωραια πραματα,νοικοκυρεμενα και με σειρα:beer:
Da.Vintage
07/05/2013, 12:02
ωραια πραματα,νοικοκυρεμενα και με σειρα:beer:
Ευχαριστώ Σπύρο Χρόνια πολλά για τις Γιορτές
Αυτά για σήμερα η συνέχεια αύριο
και ποιος σου ειπε ρε φιλαρακι οτι φτανουν αυτα ......
πως την ειδες δηλαδη μετα απο τοσο φαγοποτι των ημερων
καθομαστε να πιουμε τον καφε μας και να θαυμαζοντας τα καλη της γριας σου
και μας πετας ενα φτανει για σημερα
Ε λοιπον οχι δεν φτανει και μη χαζευεις λεμε γιατι θα πιασουν οι ζεστες και οσες μπηρες
και να κερασουμε εσυ θα πας και θα τις πινεις σε καμια παραλια
(το ιδιο θα εκανα και εγω και που εισαι μη με ακους ειπαμε φετα!!!!!!!!)
siraxanz
07/05/2013, 13:55
Αυτά για σήμερα η συνέχεια αύριο
Ωραίος, πολύ καλά το πας!!!
Καλά κουράγια γιά τη συνέχεια!
srxakias
07/05/2013, 19:15
Μονο ετσι γινονται οι σωστες δουλειες:a013::beer:
Da.Vintage
07/05/2013, 21:30
:beer:
Τo gourouni
07/05/2013, 21:49
Αναλυτικός και μερακλής. Αναμένω το αποτέλεσμα...:beer::beer:
Da.Vintage
08/05/2013, 08:22
Αναλυτικός και μερακλής. Αναμένω το αποτέλεσμα...:beer::beer:
Ευχαριστώ ρε Θοδωρή! :D
Κι εγώ ανυπομονώ να συνεχίσεις τη γριά γιατι πλέω σε άγνωστα νερά πλεον :rolleyes:
:beer::wave2:
Da.Vintage
08/05/2013, 08:35
Το κακο είναι οτι ξεχνάω συνήθως να βγάλω φωτό το στάδιο πρίν γιατι λέω οτι κάπου θα φαίνεται!
Λοιπον το ποδόφρενο ήταν λιωμένο εντελώς στην άκρη όπως στα περισσότερα αυτής της ηλικίας...
Αλλά θυμήθηκα το φίλο μου το Θόδωρα που είχε κάνει το κόλπο με τις γραμμες κόλλησης και είπα να το δοκιμάσω
εμένα επειδή είχε ελάχιστο μέταλλο στην άκρη το γέμισα όσο μπορούσα
Αν το θυμάστε ήταν κάπως έτσι
Da.Vintage
08/05/2013, 08:39
Μετά κατέβασα την κόλληση με τροχό λείανσης
και στη συνέχεια χειροκίνητα παίρνοντας ευθεία όσο γινόταν απο τα πίσω αυλάκια άνοιξα νέα κάθετα και οριζόντια
μετά ένα γυάλισμα με τροχό πολύφτερο 360 και έτοιμο
289332
289333
289334
Da.Vintage
08/05/2013, 08:50
Μετα έπιασα τις μανέτες οι οποίες νόμιζα οτι δεν μπορούσαν να γίνουν καλύτερες! εκανα λάθος!
289335
289336
Da.Vintage
08/05/2013, 09:01
Μετά έπιασα τα καπάκια των εμπρός πηρουνιών...
ήταν έτσι...
Da.Vintage
08/05/2013, 09:06
Τους έριξα ένα γυάλισμα για να μην μείνουν παραπονεμένα! αλλά το αποτέλεσμα δε μου άρεσε!
Επειδή δεν είχα πάρει Ντρέμελ μαζί βρήκα ένα εξάρτημα τριβής και το έβαλα στο δράπανο.
κρατώντας το δράπανο σταθερό στο πάγκο άλλαζα γωνίες και περιστροφή στο καπάκι
289340
289341
289342
Da.Vintage
08/05/2013, 09:13
Οπότε φτάσαμε σε αυτό το στάδιο... και έπιασα και το άλλο μετά!
Όταν γίναν ναι μεν σαγρέ αλλά με ομοιόμορφο επίπεδο τα έβαλα στη μέγγενη ένα ένα και μετά απο ώρες τριψίματος απο χοντρό γυαλόχαρτο σε λεπτό μετά σε σύρμα κουζίνας και τέλος γυάλισμα με πανοβουρτσα φτάσαμε εδώ!
Όχι και άσχημα...
Da.Vintage
08/05/2013, 09:18
... Αλλά οι τρύπες με χάλαγαν πολύ!
οπότε πετάχτηκα μέχρι το μηχανουργείο του Μητσάρα που έχει γίνει το δευτερο σπίτι μου... και άνοιξα τις τρύπες με ένα ελάχιστα μεγαλύτερο τρυπάνι.
Το ένα έγινε όπως ήθελα... το άλλο .... η φθορά ήταν αρκετά μεγαλύτερη της τρύπας οπότε δεν μου άρεσε!
289346
289347
289348
Da.Vintage
08/05/2013, 09:22
Οι τρύπες έπρεπε να γεμίσουν με αλουμινοκόληση το γνωστό tig ο Δημήτρης το ανέλαβε!
Da.Vintage
08/05/2013, 09:24
Μετά τρίφτηκε με τροχό και πολύφτερους δίσκους λείανσης και στο τέλος γυαλίστηκε με πανόβουρτσα!
289352
289353
289354
Da.Vintage
08/05/2013, 09:30
Η αλήθεια είναι οτι δεν ήταν άσχημο αλλά το φως εγκλοβιζόταν απο τις πολλες έδρες που έγιναν απο το τροχό
οπότε ήξερα οτι η λύση είναι το χέρι!
τρίψιμο για άλλη μία φορά με χοντρό γυαλόχαρτο να κατέβουν γρήγορα τα επίπεδα, μετά με ψιλο και σύρμα κουζίνας!
golfinos76
08/05/2013, 09:30
Χρονια Πολλα κατα αρχας επεστρεψα και εγω μετα απο πολυ μασα αυτες τις μερες.Πολυ ωραια δουλεια λεπτομερεστατη.Ωραια η δουλεια και στα φτερα και σε ολα τα υπολοιπα που ειδα.Με τα πριτσινια βρηκες καμια λυση?
Da.Vintage
08/05/2013, 09:31
Το μόνο που μένει είναι να ανοίξουν οι τρύπες τώρα
289357
289358
Da.Vintage
08/05/2013, 09:33
Και τέλος γυαλίστηκαν και έτοιμα!
Πρίν και μετά
289359
289360
Da.Vintage
08/05/2013, 09:36
Χρονια Πολλα κατα αρχας επεστρεψα και εγω μετα απο πολυ μασα αυτες τις μερες.Πολυ ωραια δουλεια λεπτομερεστατη.Ωραια η δουλεια και στα φτερα και σε ολα τα υπολοιπα που ειδα.Με τα πριτσινια βρηκες καμια λυση?
Χρόνια πολλά ρε !
Χαίρομαι που σου αρέσει γιατί μου βγήκε ο πάτος :lol:
Με τα πριτσίνια φαντάζομαι οτι λες του εμπρός φτερού...
Σκέφτηκα το εξής!
Καρόβιδες (αν υπάρχουν τόσο μικρές) και να τροχίσω τις τρύπες στο "Π" απο στρογγυλες σε τετράγωνες για να κρατάνε κόντρα
Da.Vintage
08/05/2013, 09:44
Μπορεί να μου ερχόταν φτηνότερα να πάρω καινούρια repro καπάκια ανάρτησης αλλά νομίζω οτι όπου υπάρχει δυνατότητα να κρατάμε της μαμας του και να τα κάνουμε όσο πιο κοντά στο καινούριο γίνεται το προτιμώ...
μόνο αυτά τα καπάκια μου φάγανε πάνω απο μία ημέρα
Εγιναν και άλλες εργασίες αλλά δεν έχουν ολοκληρωθεί και άλλες που έχουν ολοκληρωθεί δεν έχω βγάλει φωτό απο το τελικό αποτέλεσμα οπότε για να μην σας τα δίνω ημιτελή κάντε υπομονή!
golfinos76
08/05/2013, 09:51
Καλη φαση,Ναι για το εμπρος φτερο προσπαθησε να τα φτιαξεις γιατι ειναι ολη γοητεια σ'αυτα τα πριτσινια επισης επειδη εφαγες πολυ δουλεια για να φτιαξεις τα καπακια της εμπρος αναρτησης(πολυ ωραιο αποτελεσμα) κανε το κοπο να φτιαξεις και ενα εργαλειο για να μην ξανα γινουν ετσι φαντασου κατι επιπεδο να εχει 2 προεξοχες που να μπαινει σ'αυτες τις τρυπες εφαρμοστα για σφιγγει-ξεσφιγγει.
Da.Vintage
08/05/2013, 10:00
Καλη φαση,Ναι για το εμπρος φτερο προσπαθησε να τα φτιαξεις γιατι ειναι ολη γοητεια σ'αυτα τα πριτσινια επισης επειδη εφαγες πολυ δουλεια για να φτιαξεις τα καπακια της εμπρος αναρτησης(πολυ ωραιο αποτελεσμα) κανε το κοπο να φτιαξεις και ενα εργαλειο για να μην ξανα γινουν ετσι φαντασου κατι επιπεδο να εχει 2 προεξοχες που να μπαινει σ'αυτες τις τρυπες εφαρμοστα για σφιγγει-ξεσφιγγει.
Σε πρόλαβα φίλε το έχω φτιάξει ήδη απλά δεν έχω φωτό!
όσο για τα πριτσίνια αυτό που με δυσκολεύει είναι το που να κάνω τώρα τις νέες τρύπες στο φτερό γιατί δεν έχω συναρμολογημένο πηρούνι να το ρίξω επάνω
και οι λύσεις που σκέφτηκα είναι οι εξής
Α) να τις κάνω στο τέλος αφού έχω βάψει το φτερό και έχω συναρμολογίσει το πηρούνι επάνω στη μοτο
Β) να παρω τα κάτω μέρη της μπότας να το τοποθετήσω στις βασεις του κάτω που πιάνει ο άξονας της ζάντας να κουμπώσω το φτερό επάνω στις βάσεις και να βρώ που είναι παράλληλο στο πηρούνι και να ανοίξω τις τρύπες
Γ) να πάρω το κομμένο σάπιο κομμάτι και να το βάλω απο κάτω απο το νένο μπάλωμα απο την κάτω μεριά του φτερού να σημαδέψω τις τρύπες και να τις ανοίξω
289333
εισαι ωραιος εχω μεινει αφωνος.μηπως να το νικελονες η να το περνουσες κανα βερνικη για να μην σκουριαση
Pardalotzatziki
08/05/2013, 22:04
Αψογος!! :beer::eyepop::a18:
Και τέλος γυαλίστηκαν και έτοιμα!
Πρίν και μετά
289359
289360
Χρόνια πολλά .
Πολύ ωραία δουλειά:beer:
ετσιιιιιι...
δε θελει κοπο,θελει τροπο:a012:
Da.Vintage
10/05/2013, 07:45
Ευχαριστώ παίδες ! χαίρομαι που γουστάρετε! :beer:
289333
εισαι ωραιος εχω μεινει αφωνος.μηπως να το νικελονες η να το περνουσες κανα βερνικη για να μην σκουριαση
Στο τέλος αναλόγως με τη χρηματική δυνατότητα θα σταλούν αρκετά κομμάτια για νικέλωμα πιθανότατα και αυτό
siraxanz
10/05/2013, 20:55
Σε πρόλαβα φίλε το έχω φτιάξει ήδη απλά δεν έχω φωτό!
όσο για τα πριτσίνια αυτό που με δυσκολεύει είναι το που να κάνω τώρα τις νέες τρύπες στο φτερό γιατί δεν έχω συναρμολογημένο πηρούνι να το ρίξω επάνω
και οι λύσεις που σκέφτηκα είναι οι εξής
Α) να τις κάνω στο τέλος αφού έχω βάψει το φτερό και έχω συναρμολογίσει το πηρούνι επάνω στη μοτο
Β) να παρω τα κάτω μέρη της μπότας να το τοποθετήσω στις βασεις του κάτω που πιάνει ο άξονας της ζάντας να κουμπώσω το φτερό επάνω στις βάσεις και να βρώ που είναι παράλληλο στο πηρούνι και να ανοίξω τις τρύπες
Γ) να πάρω το κομμένο σάπιο κομμάτι και να το βάλω απο κάτω απο το νένο μπάλωμα απο την κάτω μεριά του φτερού να σημαδέψω τις τρύπες και να τις ανοίξω
Προτεινω κουρτίνα γ)
η κ το β)
με τπτ το α)
Ωραία τα καπάκια, έγραψες. Προς ενημέρωση υπάρχουν τροχοί κοπης και λείανσης για αλουμινιο
λαμογιοοοο,μου το παιζες ασχετος και βγηκες καθηγητης:beer:
antenere
10/05/2013, 23:47
:a012::a012::a012::a012::a012::a012::a012::a012::a012:
Da.Vintage
11/05/2013, 06:22
μαγκες ευχαριστω για τις απαντησεις
λαμογιοοοο,μου το παιζες ασχετος και βγηκες καθηγητης:beer:
φιλε Σπύρο εξακολουθω να δηλωνω ασχετος! ψαχνοντας παω απλα ειμαι τυχερός
μαγκες ευχαριστω για τις απαντησεις
φιλε Σπύρο εξακολουθω να δηλωνω ασχετος! ψαχνοντας παω απλα ειμαι τυχερός
ασε ρε λαμογιο εχεις λιωσει στο διαβασμα εχεις μαθει ολα τα κολπα και απλα τα εφαρμοζεις και μας αφινεις μαμακες.............
:D και τσακο και μερικες γιατι ποιασαν και οι ζεστες :beer: :beer:
:a20:
Da.Vintage
14/05/2013, 13:48
Λοιπόν συνεχίζουμε με τις βάσεις απο τους άξονες και του πηρουνιού
Δυστυχώς η κατάστασή τους ήταν άθλια ... ψωριασμένα , χτυπημένα και το χειρότερο ραγισμένα... αλλά όταν πιάνεσαι με πολλά δεν ξέρεις τι να προτοβγάλεις φωτό και γι αυτό έχω μόνο όταν μερικές εκεί που τα γυάλισα ένα απόγευμα με τον Στεφ
Εκεί που είναι τα βελάκια έχει μια διαμπερές ρογμή κάθετα και μία μικρή μπροστά οριζόντια
290023
290024
290025
Da.Vintage
14/05/2013, 13:50
Οπότε έφαγα με τροχό στάδιο στάδιο τις ρωγμές να δω μεχρι που φτάνουν ευτυχώς δεν πήγαν μέχρι πάτο
290026
290027
290028
Da.Vintage
14/05/2013, 13:53
Μετά αλουμινοκόλληση (ΤΙΓΚ) γεμίζοντας όπου χρειάζεται
και μετά τρώμε τα χοντρά με τροχό
290029
290031
290032
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.