View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Da.Vintage
15/03/2013, 08:57
Σε παρακαλοθούμε στένα. Μπράβο για τις πολλές φωτο που μας χαρίζεις. Βλέπω να γίνεται manual για R25 το Θέμα σου.
Manual δε νομίζω γτ δεν έχω πολλές γνώσεις... στα περισσότερα αναφέρομαι σαν κοψοψινια και κοκοκοψα!
Da.Vintage
15/03/2013, 09:04
Ευελπιστώ σήμερα να ανεβάσω ένα ακόμα τσουνάμι φωτό και να σας φέρω up to date στη σημερινή πρόοδο μπας και ακούσω και συμβουλές σε τωρινές απορίες που έχω :ninja:
turogalos
15/03/2013, 09:11
k0panos, οι τρύπες του πίσω φτερού έρχονταν έτοιμες από το εργοστάσιο. Αν οι δικές του σου μοιάζουν στραβές, δες από κάτω αν κάποιος στο παρελθόν συγκόλλησε τις αυθεντικές και άνοιξε δικές του. Το μηχανάκι ερχότανε με πλαστικές τάπες στις τρύπες αν δεν είχες αγοράσει σχάρα ή είχες επιλέξει την μακριά σέλα (με έξτρα χρέωση).
Το σήμα πάνω από το καφεπότηρο είναι μετέπειτα κανιβαλισμός, βγάλτο και κλείσε τις τρύπες.
Καλή σου μέρα! :wave2:
Da.Vintage
15/03/2013, 09:14
k0panos, οι τρύπες του πίσω φτερού έρχονταν έτοιμες από το εργοστάσιο. Αν οι δικές του σου μοιάζουν στραβές, δες από κάτω αν κάποιος στο παρελθόν συγκόλλησε τις αυθεντικές και άνοιξε δικές του. Το μηχανάκι ερχότανε με πλαστικές τάπες στις τρύπες αν δεν είχες αγοράσει σχάρα ή είχες επιλέξει την μακριά σέλα (με έξτρα χρέωση).
Το σήμα πάνω από το καφεπότηρο είναι μετέπειτα κανιβαλισμός, βγάλτο και κλείσε τις τρύπες.
Καλή σου μέρα! :wave2:
Eίδες που σου είπα Χρήστο ότι βλέπεις μίλα άφοβα! βοηθάς πολύ!
Ευχαριστώ!
Τώρα στο τεχνικό κομμάτι πως θα κλείσουν οι τρύπες είναι άλλο θέμα που μπορεί να βοηθήσει κυρίως ο lspiros
Μπραβο εχεις παρει φορααααααααααααα:beer:
Da.Vintage
15/03/2013, 09:40
Παίδες κάθε πόστ απο 2 λόγια μέχρι ένα emoticon σε όποιον κάθεται και παλέβει με τα σίδερα μέχρι το χρόνο που θα ανεβάσει, δυναμώνει τη θέληση για δουλειά
οπότε σας ευχαριστώ που δίνεται το παρόν εναν έναν ξεχωριστά και όλους μαζί!
Δε ασχολούμε με προβολές γιατί είναι λες και περιμένεις να κάνεις high score και 100,000 να φτάσει δε θα με βοηθήσει στο τρίψιμο :lol:
τα λόγια και οι κινήσεις δίνουν χαρά!
ακόμα και οι μπύρες :beer:
ειδικά μετά τα 3 πρώτες :lol:
Da.Vintage
15/03/2013, 11:18
Τα φτερά βγήκαν λοιπόν και είμαστε έτοιμοι για επιθεώρηση
το εμπρός
Da.Vintage
15/03/2013, 11:19
το πίσω
Da.Vintage
15/03/2013, 11:20
Το πίσω απο την άλλη μεριά
Da.Vintage
15/03/2013, 11:22
Το πίσω απο τη μεριά του κωλοφάναρου... στο σημείο που σκάει η πινακίδα έχει θέμα... τα καλώδια είναι κολλημένα απο κάτω απο το φτερό με ένα μεταλλικό αυλάκι και δεν κουνιούνται χιλιοστό... τα συγκεκριμένα ίσως μπορέσω να τα σπρώξω μέσα ένα ένα
Da.Vintage
15/03/2013, 11:25
Στην αριστερή μεριά πάνω στο φτερό ήταν βιδωμένος ο αυτόματος όπου απ'ότι φαίνεται έχει κοπεί σχεδόν σε σήμα Π, ας ελπίσουμε να είναι κυρίως η μπογιά που έχει ραγίσει...
μια πιο κουφή επιλογή θα ήταν να το βιδώσουν στο στεφάνι απο την ζάντα..:lol:
Da.Vintage
15/03/2013, 11:28
η ουρά του εμπρός φτερού που μοιάζει με πτερύγιο φάλαινας έχει χτυπηθεί πολλές φορές... έχω ακούσει οτι πολλοί τα χτυπάνε όταν κατεβαίνουν πεζοδρόμια χωρίς να υπολογίζουν πόσο χαμηλό είναι το μηχανάκι στο εμπρός φτερό!
Υποψιάζομαι και τρύπες
Da.Vintage
15/03/2013, 11:29
Το εμπρός απο άλλη μεριά
Da.Vintage
15/03/2013, 11:30
Το πίσω απο τη μεριά του διαφορικού!
Da.Vintage
15/03/2013, 11:32
Τέλος τα ψέματα αφού τα φτερά τα είχαμε στα χέρια πια και ήρθε η Κυριακή μην την αφήσουμε να πάει χαμένη...
Τροχός με αυτοκόλλητο γυαλόχαρτο και χέρια του Ποπάυ!
Da.Vintage
15/03/2013, 11:38
Είχα στο μυαλό μου οτι με το τροχό δε θα κουραστώ καθόλου... η αλήθεια είναι οτι και το βάρος του τροχού και τα γυροσκοπικά που τρώς σε κάνουν να θες να κόψεις τα χέρια σου και να τα πετάξεις στο πλησιέστερο κάδο!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΑΙΔΕΣ όσοι είστε άπειροι με τα ηλεκτρικά εργαλεία...
και ΓΑΝΤΙΑ ΠΑΝΤΑ... κατά τη διάρκεια των τριψιμάτων μετά απο κούραση γίνονται εύκολα ατυχήματα... εγώ 2 φορές τη γλίτωσα απο τύχη και απο το Θεό τα δάχτυλα! Τα γάντια με έσωσαν!
Εδώ αποτελέσματα μετά απο κάμποση προσπάθεια... θέλει υπομονή και δεν είναι εύκολο
αν δεν προσέξεις μπορεί να φας αρκετό μέταλλο μαζί με τους στόκους και τη σκουριά, απο την οποία βρήκα κάμποση μπορώ να πω αλλά τρίφτηκε μέχρι το καθαρό μέταλλο
Da.Vintage
15/03/2013, 11:42
Ξέχασα να πω οτι για να τρυφτεί καλύτερα το πίσω φτερό έπρεπε να χωριστεί... οπότε χτύπησα το πίρο στο μεντεσέ και χωρίστηκε ... το καλώδιο πάλι κόπηκε!
Το τρίψιμο τελειωμό δεν είχε.... και το κακό ήταν οτι έπρεπε να τρίψω γύρω απο το καλώδιο που εξέχει σαν κεραία γιατί δεν πήγαινε πουθενά ούτε μέσα ούτε στη φωλιά του!
sapila racing
15/03/2013, 11:43
Mια χαρα θα γινει, τα φτερα δεν ειναι και τόσο χάλια, εχω δεί και χειρότερα!
Ο αυτόματος ειναι σχεδόν σε όλα αλλαγμένος με εξωτερικό οπως και στο δικό σου. Και το δικό μου R26 αλλαγμένο έχει απο πριν το 1980 μαλιστα.
Ο original ειναι ακριβός, και επίσης ζεσταινεται μεσα στο καβούκι της αναφλεξης και τα παίζει.
Εγώ τον εχω βαλει ακριβως κατω απο το μονόσελλο, αλλά το R25 δεν εχει χωρο απ ότι βλέπω.
Καλή συνέχεια! :beer:
Da.Vintage
15/03/2013, 11:45
Μετά απο αρκετή υπομονή το πίσω φτερό είχε τελειώσει καθώς και η προσθήκη του! ούφ!
τα ασπράκια που βλέπετε είναι στοκος που καλύπτει μικρά λακουβάκια ... το περίμενα σε πολύ καλύτερη κατάσταση και το κακό είναι οτι η προσθήκη είναι σε ακόμα χειρότερη μοίρα!
Da.Vintage
15/03/2013, 11:46
κανε μου ένα κοντινό!:eek:
Da.Vintage
15/03/2013, 11:48
Δίπλα το αδελφάκι του τρέμει για το τι το περιμένει
Da.Vintage
15/03/2013, 11:50
Απο την άλλη μεριά
στο σημείο τελικά που ήταν βιδωμένος ο αυτόματος δεν έχει γίνει όσο μεγάλη ζημιά όσο νόμιζα!
Da.Vintage
15/03/2013, 11:52
Την επόμενη μέρα λόγω έλλειψης χρόνου έκανα με κυλινδρικό σβουράκι τα δυσπρόσιτα σημεία!
ουρά
Da.Vintage
15/03/2013, 11:54
Το Π είναι πριτσινοτό και κολλημένο ίσως δύσκολα προσβάσιμο και εκτός αυτού οι σκουριά έχει φάει ΠΟΛΥ μέταλλο γύρω του!
Da.Vintage
15/03/2013, 11:56
απο το πλάι τα μπράτσα
Da.Vintage
15/03/2013, 11:57
γύρω απο τις τρύπες που είχε σκουριά
Da.Vintage
15/03/2013, 11:58
Το χειλάκι μπροστά
Da.Vintage
15/03/2013, 11:59
και τα μπράτσα απο την άλλη
Da.Vintage
15/03/2013, 12:03
Την επόμενη μέρα Τρίτη γύρισα σπίτι αργά το απόγευμα...
προμηθεύτηκα επιτέλους... γυαλιά διάφανα και μάσκα με φίλτρα... μπας και βγούμε ζωντανοί απο τις μπογιές και τους στόκους!
πήρα τον αχρησιμοποίητο τροχό που καθόταν στη ντουλάπα προσάρμοσα μία ποτηρόβουρτσα και ήμουν έτοιμος!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:06
Ρύθμισα το τροχό κάτι παραπάνω απο 1,5 και ξεκίνησα.... το αποτέλεσμα γρηγορότερο ασφαλέστερο και πιο ματ απο το τροχό με το γυαλόχαρτο!
έμεινα κόκκαλο!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:10
Επειδή εξεπλάγην είπα να το συνεχίσω στην πιο δύσκολα προσβάσιμη επιφάνεια στο πίσω και κάτω μέρος, το βασίλειο του στόκου!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:12
Ξεσκέπασε κάτι χρυσές κολλήσεις κάτι τρυπούλες απο σκουριά στο χείλος και ένα μπάλωμα!:ninja:
Da.Vintage
15/03/2013, 12:13
Έκανε δουλειά το ποτηρόσυρμα...
turogalos
15/03/2013, 12:14
Συμφωνώ με τον Σαπίλα, τα φτερά σου είναι σε πολύ καλή κατάσταση σε σχέση με άλλα που έχω δει, μην στεναχωριέσαι.
Da.Vintage
15/03/2013, 12:15
Mια χαρα θα γινει, τα φτερα δεν ειναι και τόσο χάλια, εχω δεί και χειρότερα!
Ο αυτόματος ειναι σχεδόν σε όλα αλλαγμένος με εξωτερικό οπως και στο δικό σου. Και το δικό μου R26 αλλαγμένο έχει απο πριν το 1980 μαλιστα.
Ο original ειναι ακριβός, και επίσης ζεσταινεται μεσα στο καβούκι της αναφλεξης και τα παίζει.
Εγώ τον εχω βαλει ακριβως κατω απο το μονόσελλο, αλλά το R25 δεν εχει χωρο απ ότι βλέπω.
Καλή συνέχεια! :beer:
έχεις δεί και χειρότερα σίγουρα...
εγώ που δεν έχω δει τρόμαξα...! :sick:
Da.Vintage
15/03/2013, 12:17
Συμφωνώ με τον Σαπίλα, τα φτερά σου είναι σε πολύ καλή κατάσταση σε σχέση με άλλα που έχω δει, μην στεναχωριέσαι.
Χρήστο δεν έχω ιδέα απο φαναρτζοδουλειά αλλά απο αυτά που έχω ακούσει έχω τρομάξει λίγο... αλλά εδώ που φτάσαμε μόνο θάρρος έχω γιατί μόνο καλύτερο μπορεί να γίνει...
:rolleyes:
...ελπίζω
Da.Vintage
15/03/2013, 12:21
Το ποτηροσυρμα έκανε καλή δουλειά
αλλά το πλήρωσε με τη ζωή του...
στα μισά το είδα να ανθίζει... και μετά μ'αγαπάς - δε μ'αγαπάς άρχισε να πετάει της βελόνες του και να τις καρφώνει επάνω μου η μία μπήκε τόσο φάλτσα και τόσο βαθιά λες και μου παίρναν αίμα...:cry: στο πρόσωπο προστατευμένος ! αλλά τα ρούχα μου γίνανε λες και ήμουν κάκτος και στη παραμικρή κίνηση τσίμπαγαν τα γ@μημένα!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:22
Μ'αγαπας - δε Μ'αγαπάς
turogalos
15/03/2013, 12:23
Το να έχεις ένα εξάρτημα τόσο παλιό και να το περιμένεις να βγει τέλειο είναι όνειρο άπιαστο. Εσύ έχεις την τύχη να έχεις στα χέρια σου 2 φτερά με μικροσκουριές και μικροχτυπηματάκια, χωρίς σάπια κομμάτια. Ακόμη και μετά τις επισκευές με σφυράκι ή ματσόλα ή πως τα λένε των φανοποιών τα σφυριά, λίγο στόκο θα τον χρειαστείς για να λειάνεις την επιφάνεια. Αν ακολουθήσεις τις οδηγίες του Σπύρου Λίτσα και δεις και μερικά βίντεο στο youtube, μια χαρά θα τα πας.
Da.Vintage
15/03/2013, 12:26
Στο τροχό προσάρμοσα ένα εξάρτημα που περιστροφικά έχει υπο κλίση μικρά γυαλοχαρτάκια βρήκα το πιο ήπιο σε τριβή απο τα τρία κομμάτια που είχα...
ο Σπύρος μου είπε στο τηλέφωνο οτι του κάνει καλή δουλειά... ίσως να έχουμε διαφορετικά νούμερα
Εμένα και στο 1,5 που δούλευα περίπου τον τροχό έφτανε εύκολα μέταλλο και το έτρωγε κατά τα άπειρα μάτια μου... οπότε το έβγαλα και δοκίμασα κάτι άλλο!
έβαλα και την πλαϊνή χειρολαβή για περισσότερη εργονομία
Da.Vintage
15/03/2013, 12:28
Επόμενος υποψήφιος ο κύριος Πλεξούδας
Da.Vintage
15/03/2013, 12:31
Αν και χρειαζόταν να το κρατάς κάθετα και να είσαι ακριβής και υπομονετικός έκανε καλύτερη δουλειά χωρίς να φθείρεται σχεδόν καθόλου και δεν έμοιαζε να τρώει και εύκολα το μέταλλο αφήνοντας παραπλήσιο φινίρισμα με το ποτηροσυρμα
Da.Vintage
15/03/2013, 12:34
Τα πλάγια με δυσκόλεψαν πιο πολύ συνήθως κρατούσα το φτερό ανάμεσα στα γόνατά μου , καμπουριασμένος σα τελικό σίγμα "ς" πιο πολύ και απο το Valentino σε slipstreaming στην μεγάλη ευθεία!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:35
Το αποτέλεσμα όμως με δικαίωσε
Da.Vintage
15/03/2013, 12:37
Το εμπρός φτερό σε σαφως καλύτερη κατάσταση! και λογικό!:cool:
Da.Vintage
15/03/2013, 12:38
Εκεί γύρω απο το Π δεν είχα πρόσβαση αλλά θα βρούμε άλλο τρόπο... και το γυαλοχαρτάκι καλό είναι! :smokin:
Da.Vintage
15/03/2013, 12:40
Στο πίσω μέρος του φτερού... το μπάλωμα , οι χρυσές κολλήσεις (είναι μπρουτζοκόλληση που λένε?) και οι τρυπούλες που δε φαίνονται στο χείλος εύκολα!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:42
Και μπροστά άλλο ένα μπάλωμα!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:44
Τώρα μερικές με φλας μήπως το φως εγκλωβιστεί στις ατέλειες και καταλάβετε καλύτερα!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:46
υπο άλλες γωνίες
Εκεί γύρω απο το Π δεν είχα πρόσβαση αλλά θα βρούμε άλλο τρόπο... και το γυαλοχαρτάκι καλό είναι! :smokin:
Και που να δεις ανάμεσα πως είναι!!!Στο δικό μου ήταν εντελώς σάπιο. Χάλασα τα καρφιά και αντικατέστησα ένα μεγάλο κομμάτι λαμαρίνας.
Da.Vintage
15/03/2013, 12:47
Και δίπλα στο αδελφάκι του μερικές
Da.Vintage
15/03/2013, 12:51
Και που να δεις ανάμεσα πως είναι!!!Στο δικό μου ήταν εντελώς σάπιο. Χάλασα τα καρφιά και αντικατέστησα ένα μεγάλο κομμάτι λαμαρίνας.
Μη μου λες τέτοια... :cry:
φαίνεται λες και μπορείς να το επιδιορθώσεις τοπικά!
μπορεί να κάνω και λάθος αν βγάλω καμία κοντινή και το καθαρίσω λίγο καλύτερα ίσως να έχουμε καλύτερη εικόνα!
ευχαριστώ
Da.Vintage
15/03/2013, 12:53
Όταν χαϊδεύεις και τα δύο φτερά το πίσω έχει πολλές ανωμαλίες ενώ το μπροστά νομίζεις οτι το αγόρασες έτσι στο μεγαλύτερο ποσοστό
Da.Vintage
15/03/2013, 12:55
Και 2 τελευταίες κοντινές φωτό να δείτε διαφορά στη κατάσταση και στο φινίρισμα με τους 2 τρόπους!
Da.Vintage
15/03/2013, 12:57
Σας έφερα ακριβώς up to date...
μέχρι εδώ έχω φτάσει, πολύ-λίγο, καλά-άσχημα, ποιότητα-τσαπατσουλιά δε ξέρω!
Μια χαρα τα πας ...αλλα θα σου προτεινα κι εγω να ξηλωσεις το Π απο το φτερο
για να δεις τι γινεται απο κατω.....Συνεχισε με υπομονη και επιμονη.:beer:
Da.Vintage
15/03/2013, 13:15
Τώρα έχω κάποιες απορίες
Χτες γνώρισα το Γιάννη ένα καταπληκτικό παιδί μέσα απο μία αγγελία για πραγματάκια και μου έδωσε κάποια πράγματα που μου λείπαν σε μία καλή τιμή...
Ο λόγος που τρίβω σαν το μαύρο είναι για να μάθω και να γλιτώσω λεφτά απο την αμμοβολή.
Όμως ο Γιάννης που σας είπα μου βρήκε ένα μάστορα με τον οποίο δεν έχω μιλήσει ακόμα με καλές τιμές οπότε μιας και το πλαίσιο θέλει αναγκαστικά αμμοβολή θα στείλω μαζί και τα φτερά.
γιατί μου ειπε ο Σπύρος οτι αν θέλω να κάνω σωστή δουλειά πρέπει να τριφτούν και απο κάτω όπου η πρόσβαση είναι ακόμα πιο δύσκολη!
οπότε
1. Να στείλω αμμοβολή μαζί με το πλαίσιο και τα φτερά? τί αλλο είναι καλό να στείλω? Πιρούνι? Φανάρι-καβούκι?
2. Το Ντεπόζιτο... πως θα βγάλω τα καουτσουκένια προστατευτικά? Ζέσταμα με πιστολάκι και τράβηγμα??? είναι κολλητά ή κουμπωτά?
3. Τη μπογιά απο το ντεπόζιτο πως την βγάζεις χωρίς να κάνεις ζημιά στην πλαστικοποίηση (Θα ήθελα να την αποφύγω λόγω κόστους/χρόνου)? Τρίψιμο ή υαλοβολή!
Da.Vintage
15/03/2013, 13:17
Μια χαρα τα πας ...αλλα θα σου προτεινα κι εγω να ξηλωσεις το Π απο το φτερο
για να δεις τι γινεται απο κατω.....Συνεχισε με υπομονη και επιμονη.:beer:
Το ξήλωμα είναι το εύκολο της υπόθεσης ... πως το πριτσινώνεις μετά όμως
GIXXERAKIAS
15/03/2013, 13:24
Το ξήλωμα είναι το εύκολο της υπόθεσης ... πως το πριτσινώνεις μετά όμωςΕδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ένα εργαλείο που λέγετε pritsinadorius sapiens.....είναι πρίν από την εποχή που πριτσιναρίστηκε το Π στο φτερό του μοτοσακό σου και είναι φθηνό.:)
Da.Vintage
15/03/2013, 13:29
Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει ένα εργαλείο που λέγετε pritsinadorius sapiens.....είναι πρίν από την εποχή που πριτσιναρίστηκε το Π στο φτερό του μοτοσακό σου και είναι φθηνό.:)
Ρε κακομοίρη πριτσιναδόρο έχω έναν της πλάκας αλλά βάζει αυτές τις μ@λακίες τα αλουμινένια πριτσίνια με την τρύπα στην μέση αυτό είναι σαν το κεφάλι του Σπύρου μας ... καμπυλωτό και καραφλό:a22:
τέτοιον έχω περίπου... πιο φτηνιάρικο
σε ζηλεύω για την υπομονή σου όχι στο τρίψιμο αλλά στο φωτορομάντζο που κανείς ..........
το θεωρώ το ποιο δύσκολο απ όλα :D
πίστεψε με σε παρακολουθούν πόλοι και ας μη μιλάνε ;)
γνώμη μου και άποψη - πρόταση για όσο μου επιτρέπετε τέτοια εργαλεία χρειάζονται τον χρόνο τους και δυστυχώς το χρήματος
μην κανείς βιαστικές επιλογές ……
αμμοβολη – ηλεκτροστατική είναι ακριβά αλλά θεωρώ ότι αξίζει να κανείς υπομονή και να το κανείς για μια τέτοια μηχανή
είναι μια διαδικασία που από όσο ξέρω θα την θωράκιση στον μεγαλύτερο καλύτερο βαθμό
συνέχισε έτσι δυνατά και ζεστά όπως το πας και να ξέρεις παρακολούθησε στενά
:a014: :a014:
Ρε κακομοίρη πριτσιναδόρο έχω έναν της πλάκας αλλά βάζει αυτές τις μ@λακίες τα αλουμινένια πριτσίνια με την τρύπα στην μέση αυτό είναι σαν το κεφάλι του Σπύρου μας ... καμπυλωτό και καραφλό:a22:
τέτοιον έχω περίπου... πιο φτηνιάρικο
:lol: :bawl:
Da.Vintage
15/03/2013, 14:14
σε ζηλεύω για την υπομονή σου όχι στο τρίψιμο αλλά στο φωτορομάντζο που κανείς ..........
το θεωρώ το ποιο δύσκολο απ όλα :D
πίστεψε με σε παρακολουθούν πόλοι και ας μη μιλάνε ;)
γνώμη μου και άποψη - πρόταση για όσο μου επιτρέπετε τέτοια εργαλεία χρειάζονται τον χρόνο τους και δυστυχώς το χρήματος
μην κανείς βιαστικές επιλογές ……
αμμοβολη – ηλεκτροστατική είναι ακριβά αλλά θεωρώ ότι αξίζει να κανείς υπομονή και να το κανείς για μια τέτοια μηχανή
είναι μια διαδικασία που από όσο ξέρω θα την θωράκιση στον μεγαλύτερο καλύτερο βαθμό
συνέχισε έτσι δυνατά και ζεστά όπως το πας και να ξέρεις παρακολούθησε στενά
:a014: :a014:
:beer:
GIXXERAKIAS
15/03/2013, 14:16
Ρε κακομοίρη πριτσιναδόρο έχω έναν της πλάκας αλλά βάζει αυτές τις μ@λακίες τα αλουμινένια πριτσίνια με την τρύπα στην μέση αυτό είναι σαν το κεφάλι του Σπύρου μας ... καμπυλωτό και καραφλό:a22:
τέτοιον έχω περίπου... πιο φτηνιάρικο
Ρε μασώνε απόγονε του Σουλειμάν,(:bawl:) την ίδια και καλύτερη δουλειά θα κάνουν αυτά τα πριτσίνια αρκεί να βάλεις το σωστό μέγεθος.Άμα δεν σ'αρέσει η τρύπα στην μέση τους πετάς μιά αλουμινοκόλληση για γέμισμα και γίνονται σαν το κεφάλι του Σπύρου μας.;)
(δεν θα γράψω αυτά που έγραψες περί κεφαλιού, το καταλάβαμε μία φορά :p)
Da.Vintage
15/03/2013, 15:38
Ρε μασώνε απόγονε του Σουλειμάν,(:bawl:) την ίδια και καλύτερη δουλειά θα κάνουν αυτά τα πριτσίνια αρκεί να βάλεις το σωστό μέγεθος.Άμα δεν σ'αρέσει η τρύπα στην μέση τους πετάς μιά αλουμινοκόλληση για γέμισμα και γίνονται σαν το κεφάλι του Σπύρου μας.;)
(δεν θα γράψω αυτά που έγραψες περί κεφαλιού, το καταλάβαμε μία φορά :p)
Βρες μου πως μπορω να βαλω πριτσινια σαν δαυτα της μανας του και θα το ξεπριτσινωσω αλλιως θα μεινει ως εχει
Ολα βεβαια θα εξαρτηθουν απο το τι ζημια θα φανει οταν τριφτουν εκει μεσα
Μη μου λες τέτοια... :cry:
φαίνεται λες και μπορείς να το επιδιορθώσεις τοπικά!
μπορεί να κάνω και λάθος αν βγάλω καμία κοντινή και το καθαρίσω λίγο καλύτερα ίσως να έχουμε καλύτερη εικόνα!
ευχαριστώ
Αν χαλάσεις τα καρφιά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις βιδάκια με τυφλό παξιμάδι από την έξω μεριά που είναι σφαιρικά.
Σε περίπτωση που θέλεις να τα ξανακαρφώσεις, η ημισφαιρική διαμόρφωση γίνεται με ειδική καλίμπρα. Καρφιά χαλύβδινα υπάρχουν στο εμπόριο σε διάφορες διαμέτρους.
Da.Vintage
15/03/2013, 17:02
Αν χαλάσεις τα καρφιά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις βιδάκια με τυφλό παξιμάδι από την έξω μεριά που είναι σφαιρικά.
Σε περίπτωση που θέλεις να τα ξανακαρφώσεις, η ημισφαιρική διαμόρφωση γίνεται με ειδική καλίμπρα. Καρφιά χαλύβδινα υπάρχουν στο εμπόριο σε διάφορες διαμέτρους.
Αυτη ειναι μια διαδικασια που μπορεις να κανεις μονος σου ? αν κ δε τη καταλαβα καλα
golfinos76
15/03/2013, 17:31
Συγχαρητηρια για την καλη και λεπτομερεστατη δουλεια που μας παρουσιαζεις.Εχω και εγω μια BMW R25/3 Του 1954 την οποια μολις τελειωσα την Ανακατασκευη.Παρακολουθω με εδιαφερον.Για το θεμα του αυτοματου εγω αγορασα απο EBAY Αυτο http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-fur-BMW-R24-R25-R26-/261182030617?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3ccfa98319#ht_898wt_1139 Ειναι ηλεκτρονικος ειναι ευκολος στην ρυθμιση με μια βιδουλα που εχει μπροστα και μπαινει μεσα στο κουτι των ηλεκτρικων και ετσι δεν φαινεται εξωτερικα καθως δεν τρυπας-χαλας το πισω φτερο φορτιζει οσο πρεπει την μπαταρια χωρις υπερφορτωση.Τωρα τα πλαστικα στο ντεποζιτο δεν ειναι τιποτα μπαινουν και βγαινουν σχετικα ευκολα.Το ρεζερβουαρ θα προτ να το τριψεις και οχι αμμοβολη.
Βρες μου πως μπορω να βαλω πριτσινια σαν δαυτα της μανας του και θα το ξεπριτσινωσω αλλιως θα μεινει ως εχει
Ολα βεβαια θα εξαρτηθουν απο το τι ζημια θα φανει οταν τριφτουν εκει μεσα
Παλουκαρι respect μολις τελειωσεις εχω κατι προφυλακτηρες για τριψιμο τωρα που εχεις παρει φορα:lol:
Λοιπον μπορεις να κανεις το εξης για να εχεις ωραιο αποτελεσμα παρε καροβιδες απο σιδηροπωλειο βαλτην και απο κατω αν θες την κολας στο φτερο απο το κατω μεροςή το βιδωνεις κανοονικα με βιδες..
Καλη συνεχεια
284873
Αυτη ειναι μια διαδικασια που μπορεις να κανεις μονος σου ? αν κ δε τη καταλαβα καλα
Μπορείς να το κάνεις μόνος σου αν έχεις το κατάλληλο εργαλείο.
Στο σχήμα που επισυνάπτω φαίνεται ο τρόπος που γίνεται το κεφάλωμα του ήλου.
Αρχικά ο κορμός είναι κυλινδρικός και στη συνέχεια με διαδοχικά χτυπήματα αποκτά το ημισφαιρικό σχήμα της καλίμπρας.
Η καλίμπρα φαντάσου ότι είναι ένας ογκώδης ζουμπάς. Βέβαια για να πετύχει το κεφάλωμα πρέπει ο ήλος να κρατιέται σταθερά από κάτω και όλα τα εξαρτήματα να εφάπτονται καλά.
Εγώ θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω βίδες.
284893
devil's animal
15/03/2013, 21:23
Γιωργο εννοειται οτι πρεπει να ξεπριτσινωσεις το Π...
ειναι κριμα αφου κανεις μια τοσο σωστη και λεπτομερη δουλεια να μην την κανεις σε ολη την επιφανεια...
εκει θα δεις αν εχει φαει και ζορι και αν εχει στραβωσει ή εχει σκουριες κλπ...
με τα πριτσινια ειναι το μονο ευκολο...λυσεις σου εδωσαν τα παιδια απο πανω...
για μενα βεβαια καλυτερα να μπουνε βιδες για να αλλαζεται πιο ευκολα ολο το συστημα...το πριτσινι, οπως και να το κανουμε, ειναι πιο μονιμο συστημα...
και τελος, αμμοβολη για ολα τα κυρια μερη της μηχανης που εχουν ταλαιπωρηθει απο τον χρονο...
καλυτερα να αφιερωσεις περισσοτερο χρονο και να φτιαξεις κατι σωστα, παρα να το πασαλειψεις λογω χρηματων...
και δεν το παιζω υπερανω...
ξερω ποσο δυσκολα βγαινουν...
εγω πηρα το XR το 2008 και μολις προχθες του εβαλα αναρτησεις...:rolleyes:
ο αλλος ο κρητικος εχει το CB και το παιδευει 3 χρονια...και καλα κανει γιατι κανει σωστη δουλεια!!
οποτε κοιτα να μαζευεις χρημα και γνωσεις και οσο για τον χρονο ΜΗΝ αγχωνεσαι...σαν τον στρατο ενα πραγμα "χρονος απεριοριστος"...:lol:
(σ'εχω κοψει οτι εισαι κοκκορακι και δεν κρατιεσαι, αλλα τωρα πρεπει να παρει τον χρονο του το πραμα και θα δεις οτι θα το ευχαριστηθεις και εσυ περισσοτερο απο το να το κανεις μπαμ, μπαμ.. ;) )
συνεχισε την καλη δουλεια και ειμαστε εδω διπλα σου!
:beer::beer::beer::beer:
τα ειπαμε και απο το τηλ...
τα φτερα ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.θελουν ομως καλη φανοποιια και προσεχτικη επιλογη υλικων.
μην βιαζεσαι,αν δεν υπαρχει χρημα,ξεκινα να το συγκεντρωνεις και κανε μια μια δουλεια σωστα.
1.στειλε αμμοβολη ολα τα κομματια γιατι ο σκελετος μπορει να κρυβει μια μικρη ρωγμη η ενα φτερο απο κατω καποιο σαπακι...
2.την πλαστικοποιηση καλο ειναι να την ξανακανεις πριν απο οποιαδηποτε φανοποιια στο ρεζερβουαρ
3.αποκατασταση σαπιων,πολυεστερικος στοκος,σιδηροστοκος,στοκος πιστολιου,ασταρι ,βαψιμο ειναι η σειρα των εργασιων που θα χρειαστεις συμφωνα με την εικονα που βλεπω.
η ανακατασκευη ειναι ενα ταξιδι που πρεπει να το χαιρεσαι καθε μερα.οσο βιαζεσαι να το τελειωσεις για να χαρεις μια βολτα μαζι της,αλλο τοσο θα στεναχωρηθεις οταν ολοκληρωθει.πιστεψε με το εχω δει το εργο πολλες φορες.
ο πριτσινοκεφαλος;)
Da.Vintage
16/03/2013, 12:56
Συγχαρητηρια για την καλη και λεπτομερεστατη δουλεια που μας παρουσιαζεις.Εχω και εγω μια BMW R25/3 Του 1954 την οποια μολις τελειωσα την Ανακατασκευη.Παρακολουθω με εδιαφερον.Για το θεμα του αυτοματου εγω αγορασα απο EBAY Αυτο http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschinenregler-fur-BMW-R24-R25-R26-/261182030617?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item3ccfa98319#ht_898wt_1139 Ειναι ηλεκτρονικος ειναι ευκολος στην ρυθμιση με μια βιδουλα που εχει μπροστα και μπαινει μεσα στο κουτι των ηλεκτρικων και ετσι δεν φαινεται εξωτερικα καθως δεν τρυπας-χαλας το πισω φτερο φορτιζει οσο πρεπει την μπαταρια χωρις υπερφορτωση.Τωρα τα πλαστικα στο ντεποζιτο δεν ειναι τιποτα μπαινουν και βγαινουν σχετικα ευκολα.Το ρεζερβουαρ θα προτ να το τριψεις και οχι αμμοβολη.
Σ'ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τον αυτόματο... πολύ χρήσιμο το κακό είναι οτι δεν έχω ιδέα απο που εχουν τραβηχτεί τα καλώδια για να μπει εξωτερικός αυτόματος
τα πλαστικά προστατευτικά στο ντεποζιτο είναι τραβηχτά απλά? πλέπει να τα ζεστάνω πρώτα?
Da.Vintage
16/03/2013, 12:59
Εγώ θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω βίδες.
284893
Παλούκι μου φαίνεται οπότε μάλλον με ακέφαλες βίδες θα την κάνουμε τη δουλειά
ευχαριστώ
Da.Vintage
16/03/2013, 13:02
καλυτερα να αφιερωσεις περισσοτερο χρονο και να φτιαξεις κατι σωστα, παρα να το πασαλειψεις λογω χρηματων...
συνεχισε την καλη δουλεια και ειμαστε εδω διπλα σου!
:beer::beer::beer::beer:
Μάλλον έτσι θα γίνει Σταύρο...
απλά ρε φίλε το έκανα μία βόλτα και το ερωτεύτηκα και τώρα που είναι κομμάτια και δε μπορώ να το ξαναπάω μου την δίνει!
Η αλήθεια είναι οτι σαν άνθρωπος είμαι ανυπόμονος!
Ελπίζω το καλοκαιράκι έστω προς το τέλος του να το έχω έτοιμο
Da.Vintage
16/03/2013, 13:11
τα ειπαμε και απο το τηλ...
τα φτερα ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.θελουν ομως καλη φανοποιια και προσεχτικη επιλογη υλικων.
μην βιαζεσαι,αν δεν υπαρχει χρημα,ξεκινα να το συγκεντρωνεις και κανε μια μια δουλεια σωστα.
1.στειλε αμμοβολη ολα τα κομματια γιατι ο σκελετος μπορει να κρυβει μια μικρη ρωγμη η ενα φτερο απο κατω καποιο σαπακι...
2.την πλαστικοποιηση καλο ειναι να την ξανακανεις πριν απο οποιαδηποτε φανοποιια στο ρεζερβουαρ
3.αποκατασταση σαπιων,πολυεστερικος στοκος,σιδηροστοκος,στοκος πιστολιου,ασταρι ,βαψιμο ειναι η σειρα των εργασιων που θα χρειαστεις συμφωνα με την εικονα που βλεπω.
η ανακατασκευη ειναι ενα ταξιδι που πρεπει να το χαιρεσαι καθε μερα.οσο βιαζεσαι να το τελειωσεις για να χαρεις μια βολτα μαζι της,αλλο τοσο θα στεναχωρηθεις οταν ολοκληρωθει.πιστεψε με το εχω δει το εργο πολλες φορες.
ο πριτσινοκεφαλος;)
Σπύρο λίγο να σου μοιάσω στην ποιότητα της δουλειάς που κάνεις θα είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα!!!
Θα σε ζαλίσω λίγο για περισότερες λεπτομέριες σχετικά με το κάθε στάδιο, υλικά, διαδικασία αν σε κουράσω κράξε ελεύθερα!:lol:
Και συ όπως και οι υπόλοιποι εδω μέσα ανεχτείτε την ασχετοσύνη μου, μόνο να τα οδηγώ ξέρω τα ρημάδια με 2 ρόδες , να τα μαστορεύω όχι αλλά το να μαστορεύω είναι κάτι μαγικό για μένα!
Όσο για το γρήγορο της υπόθεσης ξέρω οτι θα στεναχωρηθώ όταν τελειώσει... αλλά η αλήθεια είναι οτι μόλις γίνει κυκλοφορίσιμη πάλι μετά θα αρχίσω να ασχολούμαι με τη λεπτομέρεια πιο πολύ ακόμα...
και αμα τα καταφέρω και το βγάλω εις πέρας αυτό το πρότζεκτ ίσως μετά πάμε για κανα R51 :eek:
Τo gourouni
17/03/2013, 12:32
Τώρα έχω κάποιες απορίες
1. Να στείλω αμμοβολή μαζί με το πλαίσιο και τα φτερά? τί αλλο είναι καλό να στείλω? Πιρούνι? Φανάρι-καβούκι?
2. Το Ντεπόζιτο... πως θα βγάλω τα καουτσουκένια προστατευτικά? Ζέσταμα με πιστολάκι και τράβηγμα??? είναι κολλητά ή κουμπωτά?
3. Τη μπογιά απο το ντεπόζιτο πως την βγάζεις χωρίς να κάνεις ζημιά στην πλαστικοποίηση (Θα ήθελα να την αποφύγω λόγω κόστους/χρόνου)? Τρίψιμο ή υαλοβολή!
Το πας πολύ όμορφα. Μου αρέσει....
Τώρα:
1. Όλα εκτός απο τεπόζιτο. Φρόντισε να καλύψεις τον αριθμό πλαισίου και τις φωλιές των ρουλεμαν με ταινία...Συνολικά θα σου βγεί πιο φτηνά και ξεκούραστα.
2. Ζέσταμα πιστολάκι. Συρταρωτά
3. Τρίψιμο. Αυστηρά!
Και μη ξεχνάς:
Δεν βιαζόμαστε..............................................................................κ οστίζει! :beer:
Da.Vintage
18/03/2013, 09:22
Το πας πολύ όμορφα. Μου αρέσει....
2. Ζέσταμα πιστολάκι. Συρταρωτά
3. Τρίψιμο. Αυστηρά!
Θόδωρα ευχαριστώ ρε αδερφάκι μου και συμπάσχων!:lol:
2. Συρταρωτά προς τα πίσω ή προς τα μπρός?
3. Τρίψιμο με γυαλόχαρτο απλά να φύγει η μπογιά ή με μηχάνημα όπως τα φτερά μέχρι το μέταλλο?
ΥΓ. Απο δευτέρα θα σε ξαναδιαβάσω όλο πάλι απο την αρχή γιατί είσαι το manual μου :lol::beer:
Τo gourouni
18/03/2013, 10:58
Θόδωρα ευχαριστώ ρε αδερφάκι μου και συμπάσχων!:lol:
2. Συρταρωτά προς τα πίσω ή προς τα μπρός?
3. Τρίψιμο με γυαλόχαρτο απλά να φύγει η μπογιά ή με μηχάνημα όπως τα φτερά μέχρι το μέταλλο?
2.κουμπωτά μάλλον (αφτάκι...) post#62
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=5
3. Με γυαλόχαρτο - βούρτσα συρμάτινη θα πρότεινα. Ο τροχός με φτερά (έτσι το ζητάω στο μαγαζί με τα εργαλεία) τρώει μέταλλο.
Μη βλέπεις που δε γράφω. Σε διαβάζω ανελλιπώς και μαθαίνω....κιπ γκοιν:wave2:
srxakias
18/03/2013, 11:10
:wave2::a014:
2.κουμπωτά μάλλον (αφτάκι...) post#62
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=5
3. Με γυαλόχαρτο - βούρτσα συρμάτινη θα πρότεινα.
Η καλυτερη επιλογη για να το χερεσε κιολας :lol:
Η συρματινη βουρτσα οσο ποιο μαλακα την πιεζεις τοσο περισσοτερο θα αντεξη απο την επαφη βεβαια θα εχει και μικροτερη αποδοση αλλα θα τραυματισει και λιγοτερο το μεταλλο
οταν ειναι και μαλακο οπως το αλλουμινιο
Ο τροχός με φτερά (έτσι το ζητάω στο μαγαζί με τα εργαλεία) τρώει μέταλλο. :yuck:
Αυτος απλα αλιωνει την γευση :lol:
Μη βλέπεις που δε γράφω. Σε διαβάζω ανελλιπώς και μαθαίνω....κιπ γκοιν:wave2:
Δεν ειναι ο μονος .....
και που εισαι οπως ειπε και ο κρητικος ποιο πανω
ΦΕΤΑ.........................
Da.Vintage
19/03/2013, 09:14
[/B]
Δεν ειναι ο μονος .....
και που εισαι οπως ειπε και ο κρητικος ποιο πανω
ΦΕΤΑ.........................
:wave2::a014:
2.κουμπωτά μάλλον (αφτάκι...) post#62
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=5
3. Με γυαλόχαρτο - βούρτσα συρμάτινη θα πρότεινα. Ο τροχός με φτερά (έτσι το ζητάω στο μαγαζί με τα εργαλεία) τρώει μέταλλο.
Μη βλέπεις που δε γράφω. Σε διαβάζω ανελλιπώς και μαθαίνω....κιπ γκοιν:wave2:
Ήδη πέρασαν κάποιες μέρες και δεν έκανα σχεδόν τπτ δύσκολα να κρατηθείς... ανυπομονώ να περνάω χρόνο μαζί της και ας με πονάει η κουφάλα :lol:
Αυτό που δε κατάλαβα παίδες είναι να βγάλω όλη την μπογιά απο το ντεπόζιτο και να αφήσω μέταλλο μόνο όπως με τα φτερά αλλά με πιο ευγενικό τρόπο ή να τρίψω τα σημεία που έχει χτυπήματα κυρίως ωστε να τα επισκευάσω και μετά ένα καλό γενικό τρίψιμο να αγριέψει η επιφάνεια για να πιάσει η μπογιά?
Σημείωση: δεν ξέρω τι φαίνεται απο τις φωτό αλλά αν η πλαστικοποίηση είναι εντάξει δε θα ήθελα να την χάσω και να ταλαιπωρηθώ με καινούρια!
ρωτάω τους γνώστες, σε τί κατάσταση φαίνεται η πλαστικοποίηση!
golfinos76
19/03/2013, 09:23
Τα Λαστιχα στο Τεποζιτο Κανονικα βγαινουν και μπαινουν κουμπωτα δεν ξερω αν ειναι ξερα οποτε μπορει και να σου ανοιξουν επισης παιζει ρολο και το ανταλ για παραδειγμα τα λαστιχ που ειχα παρει απο Αθηνα και συγκ απο καφουνη ηταν χαλια,ενω ο αυτα που αγορασα απο εξω τα Γερμανικα ταιριαζαν γαντι χωρις μπιστολακι εφαρμοσαν μια χαρα.Τωρα τα καλωδια του Αυτοματου ερχονται μεσα απο το δυναμο καλο ειναι να ασχολ καποιος που ξερει με αυτα για να σου ρυθμισει και τον αυτοματο σωστα.Αν ασχολ μονος σου σημαδεψε τα καλωδια για να μπουν σωστα εκει που πρεπει και ρυθμ τον αυτοματο να δινει 7,50 βολτ με καποιες στροφες.
golfinos76
19/03/2013, 09:29
Το Τεποζιτο δεν μπορω να καταλαβω πολλα απο την φωτογραφια τι να πω αν δεν βγαζει σκουριες μην το πειραζεις.Απο την αλλη αν γινει κατι μετα ενω το εχεις βαψει θα το μετανιωσεις οπως εγω που την πατησα και το εχω στειλει για πλαστικοποιηση.
Da.Vintage
19/03/2013, 09:44
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες αρχηγέ μου...
ΥΓ. την πλαστικοποίηση δε μπορείς να την κάνεις μετά το βάψιμο αν τύχει και χαλάσει?
golfinos76
19/03/2013, 10:10
Πλαστηκοποιηση Ναι μπορεις να κανεις μετα το βαψιμο Αλλα το ρισκαρεις γιατι βαζουν καποια ειδικα υγρα για να αφαιρεσουν την παλια πλστικοποιηση ωστε να μπορει να κατσει η καινουργια αν ανοιξει πορος καθως γινεται καθαρισμος του ντεποζιτου θα σου κανει ζημια στο χρωμα που ειναι φρεσκοβαμενο.
Για περισσοτερα δες εδω:http://www.tankclinic.gr/index.html
Da.Vintage
19/03/2013, 10:36
ευχαριστώ και πάλι! :beer:
motomaniac
19/03/2013, 14:05
βαρα γερα! οπουδηποτε τριβεις εχεις βαλει διαβρωτικο paint remover) πιο πριν? βοηθαει απο πολυ εως και κανει εξολοκληρου την δουλεια. να το κανεις στο τεποζιτο αν δεν το εκανες. συρματινη ποτηροβουρτσα βαζω μονο στο δραπανο και μονο την πιο μαλακια που θα βρω. στον τροχο τον δικσο με τα πολλα γυαλοχαρτακια φετουλες.. κι αυτος υπαρχει σε νουμερα.
συνεχισε γερα!
Da.Vintage
19/03/2013, 14:19
βαρα γερα! οπουδηποτε τριβεις εχεις βαλει διαβρωτικο paint remover) πιο πριν? βοηθαει απο πολυ εως και κανει εξολοκληρου την δουλεια. να το κανεις στο τεποζιτο αν δεν το εκανες. συρματινη ποτηροβουρτσα βαζω μονο στο δραπανο και μονο την πιο μαλακια που θα βρω. στον τροχο τον δικσο με τα πολλα γυαλοχαρτακια φετουλες.. κι αυτος υπαρχει σε νουμερα.
συνεχισε γερα!
Λες να το φτάσω μέταλλο ή όχι?
motomaniac
19/03/2013, 14:25
ναι! αλλα κανε την αρχη με διαβρωτικο και καλυτερα μη βαλκεις εργαλειο παρα μμονο χερακι και τριψιμο...
Da.Vintage
19/03/2013, 17:28
ναι! αλλα κανε την αρχη με διαβρωτικο και καλυτερα μη βαλκεις εργαλειο παρα μμονο χερακι και τριψιμο...
θενκς ρε δημήτρη :beer:
dimmie_72
19/03/2013, 18:12
Προχωράς πολύ δυνατά, σύντομα θα αρχίσεις και να απολαμβάνεις τους κόπους σου. Καλή συνέχεια
Da.Vintage
19/03/2013, 22:04
Προχωράς πολύ δυνατά, σύντομα θα αρχίσεις και να απολαμβάνεις τους κόπους σου. Καλή συνέχεια
:beer:
Κυριε συντροχε Da Vintage οτι σου ειπαν παραπανω :a013:
αλλα ελεος σε παρακαλω μακρια απο τροχο και ειδικα τον φτεροτο τροχο που λεει ο Δημητρης παραπανω
οσο μικρο νουμερο και να παρεις
ο τροχος επιδη ειναι πολιστροφο εργαλειο αρπαζει πολυ ευκολα παραπανω απο οσο θελουμε και πρεπει
με αποτελεσμα να τρως καθαρο μεταλλο και μετα να το αντικατιστας με στοκους και ολα τα συναφη
οποτε προσοχη !!!!!!!!!!!!!!!!!
γνωμη μου μια και μπηκες στο χορο χορεψε καλα
οτι τριψεις καντο μεχρι μεταλλο ετσι θα εχεις πληρη εικονα για τα καλη της καλης σου :bawl:
ΥΣ Συγνωμη αν δεν ειναι ευχαριστα αυτα που λεω αλλα ακομα το κλεω το ενα φτερο της γριας σου το γαργαλισες :lipssealed: για τα καλα :)
Da.Vintage
20/03/2013, 10:40
Κυριε συντροχε Da Vintage οτι σου ειπαν παραπανω :a013:
αλλα ελεος σε παρακαλω μακρια απο τροχο και ειδικα τον φτεροτο τροχο που λεει ο Δημητρης παραπανω
οσο μικρο νουμερο και να παρεις
ο τροχος επιδη ειναι πολιστροφο εργαλειο αρπαζει πολυ ευκολα παραπανω απο οσο θελουμε και πρεπει
με αποτελεσμα να τρως καθαρο μεταλλο και μετα να το αντικατιστας με στοκους και ολα τα συναφη
οποτε προσοχη !!!!!!!!!!!!!!!!!
γνωμη μου μια και μπηκες στο χορο χορεψε καλα
οτι τριψεις καντο μεχρι μεταλλο ετσι θα εχεις πληρη εικονα για τα καλη της καλης σου :bawl:
ΥΣ Συγνωμη αν δεν ειναι ευχαριστα αυτα που λεω αλλα ακομα το κλεω το ενα φτερο της γριας σου το γαργαλισες :lipssealed: για τα καλα :)
To μπροστά κλαίς ή το πίσω?
το πίσω έγινε με διαφορετικό τροχό και ανταλλακτικό απο το μπροστά αλλά ήταν και πολύ πιο ταλαιπωρημένο απο άποψη βαθουλωμάτων!
γι'αυτό και το ένα είναι ματ και το άλλο γυαλιστερό!
Da.Vintage
20/03/2013, 13:09
Αφήσαμε λοιπόν τη μπέμπα σε αυτή την κατάσταση...
και μιας και είχα χρόνο είπα να λύσω ότι μπορώ
285280
Da.Vintage
20/03/2013, 13:11
Αν και στην αρχή πήγα να βγάλω το μονόσελο αλλά μετά είδα οτι πρέπει να βγεί το ντεπόζιτο πρώτα
Έψαξα για βίδες πίσω αλλά τπτ...
Da.Vintage
20/03/2013, 13:18
Να μία εμπρός
285282
Da.Vintage
20/03/2013, 13:20
Και άρχισα να ψάχνω απο κάτω
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.