View Full Version : Πάντα κράνος
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
Bob_o_mastoras
20/01/2015, 16:43
Και επίσης είναι lose, το loose σημαίνει κάτι εντελώς άλλο :)
Mπορει να ειναι λιγο σφιχτο στο κεφαλι, γι'αυτο λεει loose it. :p:dizzy::ninja:
zannisvel
21/01/2015, 09:26
Παραλαβαμε και Πειραια!!!!!
330013
Ήρθε και εδώ. Ευχαριστώ πολύ! Όμορφο και διακριτικό. Θα μπει και στο αυτοκίνητο!
amyroukai
23/01/2015, 14:12
Γιες, ήρθαν :)
Στο κράνος μπήκε, στο αυτοκίνητο σύντομα.
spyrakos35
23/01/2015, 17:21
Γιες, ήρθαν :)
Στο κράνος μπήκε, στο αυτοκίνητο σύντομα.
:uplate:
φοράς και στο κουτί ρε μλκ?
amyroukai
23/01/2015, 19:11
:uplate:
φοράς και στο κουτί ρε μλκ?
Ω γαμώτ προδόθηκα, είμαι ο Stig.
spyrakos35
23/01/2015, 20:08
Ω γαμώτ προδόθηκα, είμαι ο Stig.
:lol:
Παρελαβα και εγω. Thanks Πανο
:beer:
Pan (dvs)
19/02/2015, 19:06
Ο Χαρης ευτυχως φορουσε το κρανος του και θα συνεχισουμε να πηγαινουμε παρεα τις βολτουλες μας.Αν δεν το φορουσε???
331476
KAWAMANRIDER
20/02/2015, 00:30
Ο Χαρης ευτυχως φορουσε το κρανος του και θα συνεχισουμε να πηγαινουμε παρεα τις βολτουλες μας.Αν δεν το φορουσε???
331476
περαστικα κι αγυριστα , ευχομαι να μην ειναι κατι σοβαρο , ε και μετα λενε δεν το βαζω ................
amyroukai
20/02/2015, 07:10
Αφού σου χαλάει την αίσθηση...
KostasRS
20/02/2015, 08:13
περαστικά φίλε....
ας είναι το τελευταίο
Pan (dvs)
20/02/2015, 14:28
Πολλοι δεν εχουνε λογαριασμο στο φατσοβιβλιο.Ετσι λοιπον θα μεταφερω (και οποιος αλλος θελει) καποια πραγματα απο εκει ,που μπορει να σας ενδιαφερουνε.
Αφού σου χαλάει την αίσθηση...
και το μαλλί..............
Pan (dvs)
25/02/2015, 14:15
δεν ανοίγει ο λινκς.
Ουτε θα ανοιξει απ οτι βλεπω,γι αυτο το εστειλα.
Για να δοκιμασω κατι αλλο....
Ενας φιλος μου εστειλε μια μεταπτυχιακη εργασια φοιτητων του ΤΕΙ Κρητης (http://www.teicrete.gr/koinerg/koinwnikis.html).
Η ομαδα των φοιτητων ,των οποιων τα ονοματα αναφερονται στην αρχη τηης εργασιας,εκανε μια φανταστικη δουλεια με θεμα "ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΔΙΑΚΙΝ∆ΥΝΕΥΣΗΣ, ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ Ο∆ΗΓΗΣΗ ∆ΙΚΥΚΛΩΝ ΜΕ/ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ" Οποιος εχει διαθεση ας την διαβασει.
https://www.facebook.com/groups/pantakranos/1800400073305419/
amyroukai
09/03/2015, 09:59
Η κερια Βαρουφακη ακρανωτη στις εφημεριδες, με το "κλασσικο κυβερνητικο" f650gs σε σκουρο μπλε...
SHOOTER045
09/03/2015, 11:05
Η κερια Βαρουφακη ακρανωτη στις εφημεριδες, με το "κλασσικο κυβερνητικο" f650gs σε σκουρο μπλε...
Μόλις την είδα στο ΣΚΑΙ.
Eversman
09/03/2015, 11:40
Να της στείλουμε ένα αυτοκόλλητο της κοπέλας :D
Ευχαριστω Πανο & Αμυρου
:a013:
(καποια μλκια εκανα και το ανεβασε ετσι, σορρυ :a13: )
334450
Υ.γ.ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΝΟΣ :beer:
Pan (dvs)
07/09/2015, 14:11
Βαρύς ο φόρος αίματος για τους μοτοσικλετιστές στην Κρήτη.
Από τους 48 νεκρούς της ασφάλτου, οι 22 ήταν οδηγοί μοτοσικλέτας, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν φορούσαν το προστατευτικό κράνος ασφαλείας.
340709
Τα υπολοιπα εδω:
http://flashnews.gr/post/240970/barys-o-foros-aimatos-gia-toys-motosikletistes-sthn-krhth
DoctoR_k6
07/09/2015, 14:53
Βαρύς ο φόρος αίματος για τους μοτοσικλετιστές στην Κρήτη.
Από τους 48 νεκρούς της ασφάλτου, οι 22 ήταν οδηγοί μοτοσικλέτας, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν φορούσαν το προστατευτικό κράνος ασφαλείας.
340709
Τα υπολοιπα εδω:
http://flashnews.gr/post/240970/barys-o-foros-aimatos-gia-toys-motosikletistes-sthn-krhth
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Aygoystos,-Attikh-1-930-klhseis-gia-kranos-_106467.asp
Δεν υπαρχει σωτηρια...
Pan (dvs)
07/09/2015, 16:53
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Aygoystos,-Attikh-1-930-klhseis-gia-kranos-_106467.asp
Δεν υπαρχει σωτηρια...
Ασε οι Κρητικοι πρεπει να ειναι ειδικη περιπτωση.Πιθανοτατα εχουνε σπασει ολα τα ρεκορ.
DoctoR_k6
07/09/2015, 17:02
Ασε οι Κρητικοι πρεπει να ειναι ειδικοι περιπτωση.Πιθανοτατα εχουνε σπασει ολα τα ρεκορ.
Καλά δεν νομίζω πως μόνο οι Κρητικοί το κάνουν αυτό...
Εδώ θα σου πω για τα Γιάννενα που όσες φορές είμαι απανω 8 στους 10 είναι ακρανωτοι. Κ το θέμα είναι πως δεν βλέπω κ να γράφουνε!!!
tzimidis
07/09/2015, 17:22
Καλά δεν νομίζω πως μόνο οι Κρητικοί το κάνουν αυτό...
Εδώ θα σου πω για τα Γιάννενα που όσες φορές είμαι απανω 8 στους 10 είναι ακρανωτοι. Κ το θέμα είναι πως δεν βλέπω κ να γράφουνε!!!
Emena 3 fores piga giannena 3 fores me grapsane (1 gia kranos -eftaiga) (1 gia asfaleia- den eftaiga) (1 gia taxytita- pigaina me 50 ekso apo to gianniotiko)
..........einai na'sai tyxeros
Pan (dvs)
07/09/2015, 18:42
Καλά δεν νομίζω πως μόνο οι Κρητικοί το κάνουν αυτό...
Εδώ θα σου πω για τα Γιάννενα που όσες φορές είμαι απανω 8 στους 10 είναι ακρανωτοι. Κ το θέμα είναι πως δεν βλέπω κ να γράφουνε!!!
Γιατρε μου δεν ειπα το αντιθετο.Στην Κρητη ομως σκοτωνονται,ενω στα Γιαννενα οχι.Και για να ειμαι πιο δικαιος εχουμε ,ευτυχως,ελαχιστους θανατους.
Στα Γιαννενα σε σχεση με παλια εχει βελτιωθει η κατασταση,αλλα και παλι εχουμε δρομο.Εξαλλου το https://www.facebook.com/groups/pantakranos/?ref=bookmarks
με πρωτοβουλια Γιαννιωτη ξεκινησε,αν σου λεει κατι αυτο.;)
Emena 3 fores piga giannena 3 fores me grapsane (1 gia kranos -eftaiga) (1 gia asfaleia- den eftaiga) (1 gia taxytita- pigaina me 50 ekso apo to gianniotiko)
..........einai na'sai tyxeros
Ασε εσυ εισαι ειδικη περιπτωση.Τοσες δεν εχω φαει στα 30 χρονια που οδηγαω.:D
tzimidis
07/09/2015, 18:49
Ασε εσυ εισαι ειδικη περιπτωση.Τοσες δεν εχω φαει στα 30 χρονια που οδηγαω.:D
bale kai kanadyo fores pou glitosa logo synonymias- tinos eisai, ton tade ti ton exeis, ki etsi.
sta niata mou pantos sta giannena peripolouse o eponomazomenos Ringo.
arage na bgike sti syntaksi i moirazei akoma kliseis????
Pan (dvs)
07/09/2015, 19:06
bale kai kanadyo fores pou glitosa logo synonymias- tinos eisai, ton tade ti ton exeis, ki etsi.
sta niata mou pantos sta giannena peripolouse o eponomazomenos Ringo.
arage na bgike sti syntaksi i moirazei akoma kliseis????
Βγηκε στη συνταξη,τον εχω πετυχει καναδυο φορες σε ενα παραθαλασσιο χωριο που αραξε.Σε πληροφορω οτι θυμηθηκε μια-μια τις φορες που μου τη χαρισε.
Pan (dvs)
18/11/2015, 13:46
Δυο πολυ ωραια θεματα ανεβασε ο Μιχαλης απο την Πρεβεζα στο https://www.facebook.com/groups/pantakranos/ και σας τα μεταφερω.
Τροχονόμος… με τεφτέρι έχει γίνει φόβος και τρόμος των μοτοσυκλετιστών
Ένας τροχονόμος που έχει εμφανιστεί το τελευταίο χρονικό διάστημα στην Πρέβεζα, έχει πάρει στα ζεστά την αποστολή του και έχει γίνει φόβος και τρόμος των οδηγών αλλά και των συνεπιβατών δικύκλων.
Κινείται συνήθως με τη μηχανή του στη Λεωφόρο Ειρήνης και στη Λεωφόρο Ιωαννίνων και δεν χαρίζεται ούτε σε άντρες, ούτε σε γυναίκες.
Πληροφορίες λένε ότι κόβει ένα μπλοκάκι κλήσεις κάθε μέρα και είναι πολύ αποδοτικός για το ελληνικό δημόσιο.
Σταματάει κανονικά τα μηχανάκια και εάν δεν υπάρχει άλλη παράβαση, γίνεται από τον τροχονόμο η γνωστή ερώτηση «γιατί δεν φοράς κράνος;» και κόβεται κλήση. Και ορθά βέβαια, αφού έχει αποδειχθεί ότι το κράνος σώζει ζωές.
Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου τροχονόμου που τον κάνει να ξεχωρίζει, γι΄αυτό τον κάνουμε και θέμα, είναι ότι κρατάει τεφτέρι. Δηλαδή, έχει ένα τεφτέρι(μπλοκάκι) όπου συνήθως γράφει τα ονόματα όσων εντοπίζονται για πρώτη φορά χωρίς κράνος, τους κάνει σύσταση και την επόμενη φορά που θα εντοπιστούν χωρίς κράνος, τους κόβει τη «λυπητερή» .
Ο κανόνας βέβαια έχει και εξαιρέσεις, όπου τα πρόστιμα κόβονται μία και έξω.
Κάποιοι λένε ότι αποτελεί… μετεμψύχωση ακροδεξιού πρώην τροχονόμου της Πρέβεζας, αλλά το γεγονός ότι κάνει σωστά τη δουλειά του, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί.
Βέβαια, παρά το γεγονός ότι κόβονται δεκάδες κλήσεις, δεν έχει μειώσει την παραβατικότητα και καθημερινά βρίσκονται συμπολίτες που δεν φοράνε κράνος και παίρνουν τα πρόστιμα.
Οι διαμαρτυρίες των μηχανόβιων πέφτουν βροχή αλλά ο τροχονόμος δεν πτοείται … αφού είναι προγραμματισμένος να κόβει κλήσεις και δεν «χαλαρώνει» με τίποτα.
Οπότε, δείξτε προσοχή. Η Λεωφόρος Ειρήνης είναι σε… εμπόλεμη κατάσταση. Όσοι και όσες περνάτε από εκεί με δίκυκλο… όπλα, μπαλάσκες, κράνη, αναλάβετε!
http://prevezaposto.gr/archives/20968
Pan (dvs)
18/11/2015, 13:47
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο τροχονόμος πλήρωσε το κράνος του «ντελιβερά» που δεν είχε χρήματα
Σε προηγούμενη ανάρτηση είχαμε αναφερθεί για τον ιδιαίτερο τρόπο με τον οποίο λειτουργεί, αποτελεσματικά όμως, ο Ζητάς-τροχονόμος της Τροχαίας Πρέβεζας που συνήθως ελέγχει όσους δεν φορούν κράνος και μάλιστα μέσα στην πόλη.
Κάποιοι δεν αντελήφθησαν τι ακριβώς γράψαμε, καθώς άλλοι θεώρησαν το δημοσίευμα αρνητικό και άλλοι θετικό. Έτσι όπως πρέπει να συμβαίνει με τα καλά δημοσιεύματα.
Σήμερα λοιπόν υπέπεσε στην αντίληψή μας ένα περιστατικό από την δράση του συγκεκριμένου τροχονόμου που δείχνει ότι πιστεύει πραγματικά σε αυτό που κάνει, αφού δίνει ιδιαίτερη σημασία στην προστασία των νέων παιδιών που δεν φοράνε κράνος.
Πιο συγκεκριμένα, είχε σταματήσει δύο φορές για έλεγχο έναν ντελιβερά, ο οποίος δεν φορούσε κράνος και του δήλωσε ότι αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και αδυνατεί να μπει σε μία τέτοια δαπάνη.
Μετά από μέρες ο τροχονόμος σταμάτησε πάλι τον ντελιβερά και του είπε ότι ο ίδιος του είχε παραγγείλει κράνος σε συγκεκριμένο κατάστημα της Πρέβεζας και να περάσει να το πάρει.
Τώρα βέβαια ο νεαρός ντελιβεράς γνωρίζει ότι εάν συλληφθεί χωρίς κράνος, θα υποστεί τις συνέπειες του νόμου.
Γεγονός είναι ότι πρόκειται για μια αξιοπρόσεκτη ενέργεια από τη μεριά του τροχονόμου, ο οποίος από τον πενιχρό μισθό του, μπήκε σε μια τέτοια δαπάνη.
Είναι κάτι που δεν συνηθίζεται και μάλλον αποτελεί πανελλήνια πρωτοτυπία.
http://prevezaposto.gr/archives/21311
Eversman
18/11/2015, 13:59
Του αξίζουν συγχαρητήρια. Ελπίζω η κίνηση του αυτή, να μην πάει στράφι, μιάς και σπανίως όταν κάνεις το καλό, αυτό δεν πέφτει στο γιαλό.
taisteal
18/11/2015, 14:00
Ειχαμε κι εμεις εναν τετοιο εδω...
Χορτασε ξυλο,μεχρι και οι συναδελφοι του τον εδερναν
:lol::lol:
Pan (dvs)
18/11/2015, 14:08
Ειχαμε κι εμεις εναν τετοιο εδω...
Χορτασε ξυλο,μεχρι και οι συναδελφοι του τον εδερναν
:lol::lol:
Ας ελπισουμε να μην γινει το ιδιο και στην Πρεβεζα.
Μιας και εκει εχουνε σπασει απειροι πιτσιρικαδες τα κεφαλια τους,αν εχει η τακτικη του αποτελεσμα,εικονισμα πρεπει να του κανουν οι γονεις.
Ειχαμε κι εμεις εναν τετοιο εδω...
Χορτασε ξυλο,μεχρι και οι συναδελφοι του τον εδερναν
:lol::lol:
Τον Μπάζα λες;
taisteal
18/11/2015, 16:44
Τον Μπάζα λες;
:a013:
Pan (dvs)
14/12/2015, 19:35
Αντιγραφω απο το https://www.facebook.com/events/1181559548524945/ για οσους δεν εχουνε φατσοβιβλιο.
348173
Γνωρίζοντας ότι λόγω άγνοιας και έλλειψης παιδείας η χώρα μας κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις σε αριθμό θυμάτων τροχαίων, διοργανώνουμε αυτό το σεμινάριο με τον κορυφαίο Έλληνα οδηγό αγώνων "Ιαβέρη" (Τάσο Μαρκουίζο).
Σκεφτείτε και οδηγήστε με ασφάλεια στον δρόμο με "οδηγό" την κοινωνική προσφορά του Ιαβέρη και παρακολουθήστε με την οικογένειά σας ή τους φίλους σας το Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα εξής τηλέφωνα:
Δημήτρης: 6944 506082
Μερόπη (πρωινές ώρες): 6945 492369
Γιάννης (απογευματινές ώρες): 6944 904465
Μην πάει κανένας να το παίξει πονηρός και καλά εγώ είμαι κλπμε τον κύριο Τάσο.
Ο άνθρωπος ξέρει,νοιάζεται και... τα χώνει υπέροχα όταν κι όπου χρειαστεί.
Πολύ ωραία ενέργεια,μπράβο στα παιδιά καθώς και στον κύριο Τάσο που μέσα στα τρεχάματά του βρίσκει χρόνο για εμάς.
Pan (dvs)
14/12/2015, 20:11
Να ανεβασω και καναδυο βιντεακια που εχουνε ανεβει στο https://www.facebook.com/groups/pantakranos/
Το πρωτο με τιτλο Τι μας κοστίζει περισσότερο...;!!.
https://www.facebook.com/TestDriveMe.gr/videos/674259279346191/?fref=nf
Το δευτερο παντού και πάντα κράνος.
https://www.facebook.com/Jorge.Lorenzo.Official/videos/10153139348785811/?theater
Τελος,μια πολυ ομορφη φωτο απο τον Νικο.
348176
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 03:01
Ωραιο κρανακι.. Οχι σαν το ενυδρειο του Melandri βεβαια.. soon.. :D
Aααχ, ποτε δεν θα γινουμε ανθρωποι.. :rolleyes: Οσες διαλεξεις και να κανει ο Ιαβερης.. Δυο μερες τωρα με κραζουν που σταματουσα στα πορτοκαλι φαναρια και δεν πηγαινα με 1000 στην Εγνατια κατι φιλοι που πηγαμε Ξανθη.. Τους λεω να πανε να βγαλουν πρωτα ολα τα διπλωματα και τα πεϊ και μετα να ερθουν να μου την πουνε!! Τρομπες!! :mad:
amyroukai
15/12/2015, 07:40
Κάτω από το κράνος όλοι ίδιοι, Βαλένθια τζι πι;
Τσίπα μηδέν ο γελοίος...
HelenKoR
15/12/2015, 11:26
Ωραιο κρανακι.. Οχι σαν το ενυδρειο του Melandri βεβαια.. soon.. :D
Aααχ, ποτε δεν θα γινουμε ανθρωποι.. :rolleyes: Οσες διαλεξεις και να κανει ο Ιαβερης.. Δυο μερες τωρα με κραζουν που σταματουσα στα πορτοκαλι φαναρια και δεν πηγαινα με 1000 στην Εγνατια κατι φιλοι που πηγαμε Ξανθη.. Τους λεω να πανε να βγαλουν πρωτα ολα τα διπλωματα και τα πεϊ και μετα να ερθουν να μου την πουνε!! Τρομπες!! :mad:
Κάνε ο,τι νομίζεις ότι είναι πιο ασφαλές για σένα και ασε τους άλλους να τραγουδάνε
Τους λεω να πανε να βγαλουν πρωτα ολα τα διπλωματα και τα πεϊ και μετα να ερθουν να μου την πουνε!!
Δε μπορώ να φανταστώ γιατί τους ζήτησες να βγάλουν τα πέη, αλλά πες μας την ιστορία.
Δε μπορώ να φανταστώ γιατί τους ζήτησες να βγάλουν τα πέη, αλλά πες μας την ιστορία.
:bawl:
Κατσε να ετοιμασω τον εκτυπωτή. .......
Δε μπορώ να φανταστώ γιατί τους ζήτησες να βγάλουν τα πέη, αλλά πες μας την ιστορία.
τους καλεσε σε μονομαχια.....ξιφομαχια....
τελικα πες μας....
ποιος κατεβηκε με νυχοκοπτη;
Αντιγραφω απο το https://www.facebook.com/events/1181559548524945/ για οσους δεν εχουνε φατσοβιβλιο.
348173
Γνωρίζοντας ότι λόγω άγνοιας και έλλειψης παιδείας η χώρα μας κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις σε αριθμό θυμάτων τροχαίων, διοργανώνουμε αυτό το σεμινάριο με τον κορυφαίο Έλληνα οδηγό αγώνων "Ιαβέρη" (Τάσο Μαρκουίζο).
Σκεφτείτε και οδηγήστε με ασφάλεια στον δρόμο με "οδηγό" την κοινωνική προσφορά του Ιαβέρη και παρακολουθήστε με την οικογένειά σας ή τους φίλους σας το Σεμινάριο Οδικής Συμπεριφοράς.
Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα εξής τηλέφωνα:
Δημήτρης: 6944 506082
Μερόπη (πρωινές ώρες): 6945 492369
Γιάννης (απογευματινές ώρες): 6944 904465
Ωωωωωω τέλεια.Δε το ήξερα καν...Κοίτα πρόοδος η πόλη.Θα πάω όπως και δήποτε...
Pan (dvs)
15/12/2015, 13:33
Κάνε ο,τι νομίζεις ότι είναι πιο ασφαλές για σένα και ασε τους άλλους να τραγουδάνε
Aααααακριβως.:D
Ωωωωωω τέλεια.Δε το ήξερα καν...Κοίτα πρόοδος η πόλη.Θα πάω όπως και δήποτε...
Αν πας τελικα ,αν και ειναι νωρις,περιμενω εντυπωσεις.
Αν πας τελικα ,αν και ειναι νωρις,περιμενω εντυπωσεις.
Πάνο θα προσπαθήσω να έχω γυρίσει απο τη δουλειά,είναι 2' απο το σπίτι μου το μέρος που κάνουν το σεμινάριο.Δε θελω να το χάσω.
Pan (dvs)
15/12/2015, 13:41
348204
Η παράνομη βάση του ΚΟΚ κίνηση των μοτοσικλετιστών ανάμεσα στα αυτοκίνητα ίσως χρειάζεται να επανεξεταστεί, καθότι έρευνα αποδεικνύει ότι πέραν της αποσυμφόρησης της κίνησης που προσφέρει, είναι και ασφαλής ως πρακτική.
Αφήνουμε κατά μέρος την πολιτική ορθότητα στην διατύπωση και το γράφουμε στα ίσα: Χιλιάδες μοτοσικλετιστές επιδίδονται καθημερινά στην πρακτική της διήθησης και αυτό είναι ένα γεγονός το οποίο μπορεί να διαπιστωθεί με μια πεντάλεπτη βόλτα σε οποιοδήποτε αστικό κέντρο της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού.
Φυσικά το ότι γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, δεν σημαίνει ότι αυτόματα νομιμοποιείται η ενέργεια.
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ λοιπόν η διήθηση απαγορεύεται, ενώ οι περισσότεροι αυτοκινητιστές (αλλά και μερικοί εποχούμενοι σε δίκυκλα), την θεωρούν άκρως επικίνδυνη και ενοχλητική, κατατάσσοντας την ως μια μορφή οδήγησης που αυξάνει κάθετα την πιθανότητα ατυχήματος.
Είναι όμως τελικά έτσι τα πράγματα;
Για μια σωστή και δίκαιη εξέταση του θέματος, φυσικά και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το συλλογικό αντίκτυπο, το πώς δηλαδή επιδρά η πρακτική της διήθησης σε όλες τις κατηγορίες οδηγών και οχημάτων που βρίσκονται στο δρόμο και όχι να το προσεγγίσουμε μονομερώς, το αν δηλαδή εξυπηρετεί και βολεύει τους μοτοσικλετιστές μόνο.
Υπό αυτή την οπτική, ας το δούμε πρώτα πρακτικά: Το προφανές όφελος της διήθησης, είναι το ότι επιτυγχάνει αποσυμφόρηση της κίνησης, καθότι αν οι μοτοσικλέτες στοιχίζονταν πίσω από τα αυτοκίνητα καταλαμβάνοντας το χώρο που τους αναλογεί, τότε οι ουρές ακινητοποιημένων οχημάτων θα αυξάνονταν σε μήκος, με ότι μπορεί να συνεπάγεται αυτό στην επιβάρυνση της κυκλοφορίας.
Ένα δεύτερο όφελος της διήθησης, είναι ότι επιτρέπει στους μοτοσικλετιστές να κινούνται πιο γρήγορα και να καλύπτουν μια διαδρομή σε πολύ μικρότερο χρόνο από αυτόν που θα χρειαζόντουσαν αν περιμένανε ακινητοποιημένοι πίσω από τα αυτοκίνητα.
Μπορεί αυτό να ακούγεται εκ πρώτης ως συμφέρον μόνο για τους μοτοσικλετιστές αλλά το έμμεσο συλλογικό πλεονέκτημα, είναι ότι χιλιάδες κινητήρες εσωτερικής καύσης που κινούν δίκυκλα, παραμένουν πολύ λιγότερη ώρα σε λειτουργία μέσω της διήθησης, επιβαρύνοντας πολύ λιγότερο το περιβάλλον με ρύπους και ηχορύπανση.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να πούμε ότι η διήθηση ως πρακτική, ωφελεί όλους όσους κινούνται στο δρόμο αλλά και όσους μένουν εντός του αστικού ιστού.
Δικαιολογούν όμως τα ανωτέρω το να θέτει κανείς εαυτόν και αλλήλους σε κίνδυνο, επιδιδόμενος σε έναν επισφαλή τρόπο οδήγησης;
Για άλλη μια φορά, τα πράγματα ίσως να μην είναι ακριβώς όπως τα νομίζουμε.
Σύμφωνα λοιπόν με έρευνα του πανεπιστημίου του Berkeley, η διήθηση όχι μόνο δεν είναι η αυτοκτονική ενέργεια που πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, αλλά για την ακρίβεια, είναι πιο ασφαλής από αυτό που ορίζεται ως νόμιμη συμπεριφορά σε συνθήκες κίνησης!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, οι μοτοσικλετιστές που κινούνται ανάμεσα στους στοίχους των οχημάτων, έχουν μικρότερες πιθανότητες να εμπλακούν σε ατύχημα, σε σχέση με αυτούς που περιμένουν ακινητοποιημένοι πίσω από τα αυτοκίνητα.
Η κυριότερη αιτία ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα είναι η διεμβόληση των μοτοσικλετών από πίσω, ενώ αυτές είναι σταματημένες στην κίνηση, πίσω από άλλα αυτοκίνητα.
Αυτό είναι κάτι που στατιστικά στέκει, αφού το ξεκίνα - σταμάτα είναι μια διαδικασία που επαναλαμβάνεται ουκ ολίγες φορές σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, με τον συγκεκριμένο τύπο σύγκρουσης, να αυξάνει εκθετικά τις πιθανότητες να συμβεί.
Φυσικά το ίδιο επιρρεπείς είναι και οι μοτοσικλετιστές στον διεμβολισμό αυτοκινήτων, αν συμπεριφέρονται ως οδηγοί αυτοκινήτων, δηλαδή αν σταματάνε πίσω από αυτά.
Το θέμα, πέραν των αυξημένων πιθανοτήτων ατυχήματος, είναι ότι και οι τραυματισμοί που προκύπτουν από αυτό τον τύπο σύγκρουσης, είναι πολύ πιο σοβαροί από τους τραυματισμούς που προκύπτουν σε ατυχήματα που συμβαίνουν όταν επιχειρείται διήθηση.
Όσοι λοιπόν εμπλέκονται σε ατύχημα ενώ κάνουν διήθηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, έχουν 45% λιγότερες πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι, 21% λιγότερους τραυματισμούς στον αυχένα, 32% λιγότερους τραυματισμούς στον κορμό, 12% λιγότερους τραυματισμούς στα άκρα και -το κυριότερο- 55% λιγότερους θανάτους.
Για το πόρισμα αυτό εξετάστηκαν 7.836 περιπτώσεις ατυχημάτων με μοτοσικλέτα, εκ των οποίων οι 1.163, αφορούσαν σε ατυχήματα που συνέβησαν κατά την διάρκεια διήθησης.
Ωστόσο αξίζει φυσικά να σημειωθεί και να ληφθεί σοβαρά υπόψη, ότι σύμφωνα με την έρευνα, ασφαλής θεωρείται η διήθηση που γίνεται με ταχύτητες που δεν ξεπερνούν τα 25 χλμ./ ώρα σε σχέση με την ταχύτητα κίνησης των υπόλοιπων οχημάτων. Δηλαδή για παράδειγμα, αν τα αυτοκίνητα κινούνται με 40 χλμ./ώρα σταθερά, η ταχύτητα της μοτοσικλέτας που κινείται ανάμεσα τους, δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 65 χλμ./ ώρα.
Απο http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Asfalhs-kai-me-pleonekthmata-gia-oloys-h-dihthhsh_107577.asp
Σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης & συμπεριφοράς για μοτοσυκλετιστές, από αυτοκινητιστή, με περιεχόμενο ηλικίας 20+ ετών. Κρατήστε μου μια θέση!
Pan (dvs)
15/12/2015, 13:52
Σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης & συμπεριφοράς για μοτοσυκλετιστές, από αυτοκινητιστή, με περιεχόμενο ηλικίας 20+ ετών. Κρατήστε μου μια θέση!
Δεν θα σε μαθει να οδηγας μηχανακι.Ενας νεος οδηγος πιθανοτατα θα ακουσει που δεν τα εχει ξανακουσει,μην το απαξιωνεις.
Συμφωνώ. Για έναν νέο οδηγό, είναι μια χαρά. Γενικά, καλό είναι να τον ακούσεις μια φορά στη ζωή σου, ακόμα κι αν λέει τα απολύτως αυτονόητα. Αν δεν έχεις την παιδεία ήδη, ωστόσο, δεν πρόκειται να την αποκτήσεις ακούγοντάς τον.
Προσωπικά, τον είχα ακούσει όταν ήρθε για σεμινάριο στην προπαίδευση, ενώ έκανα φαντάρος. Το εκτίμησα πολύ τότε. Κυρίως σαν κίνηση.
Pan (dvs)
15/12/2015, 14:07
Συμφωνώ. Για έναν νέο οδηγό, είναι μια χαρά. Γενικά, καλό είναι να τον ακούσεις μια φορά στη ζωή σου, ακόμα κι αν λέει τα απολύτως αυτονόητα. Αν δεν έχεις την παιδεία ήδη, ωστόσο, δεν πρόκειται να την αποκτήσεις ακούγοντάς τον.
Προσωπικά, τον είχα ακούσει όταν ήρθε για σεμινάριο στην προπαίδευση, ενώ έκανα φαντάρος. Το εκτίμησα πολύ τότε. Κυρίως σαν κίνηση.
Περα απ ολα τ αλλα αυτος που θα το παρακολουθησει,μπαινει σε μια αλλη διαδικασια.Οταν ακους καποιον,ο οποιος εχει αποκτησει το σεβασμο μετα απο πολυ αγωνα,μετας διαφορετικα καποια πραγματα.
Μακαρι να μπορουσα να το παρακολουθησω.Θεωρω οτι μετα απο τοσα χρονια στους δρομους ισως και να μην εχει κατι να μου πει.
ΥΓ Ισως ομως και να χει,που ξερεις.;)
Όπως είπα, είναι καλό να τον ακούσεις μια φορά. Θα σε κάνει να σκεφτείς, έστω και λίγο. Κακό σίγουρα δε θα κάνει. Απλά δεν είναι για 2η :p
Bob_o_mastoras
15/12/2015, 14:17
Δε μπορώ να φανταστώ γιατί τους ζήτησες να βγάλουν τα πέη, αλλά πες μας την ιστορία.
:bawl:
Κατσε να ετοιμασω τον εκτυπωτή. .......
τους καλεσε σε μονομαχια.....ξιφομαχια....
τελικα πες μας....
ποιος κατεβηκε με νυχοκοπτη;
:lol::lol::lol:
:hug:
To πηγαινα για "κονταρομαχια"... Αφου μπακουρια παλι γυρνουσαμε...:cry::lol:
amyroukai
15/12/2015, 14:30
ΥΓ Ισως ομως και να χει,που ξερεις.;)
Επειδή τον έχω ακούσει, το περιεχόμενο είναι "στο δρόμο θα πεθάνεις με χίλιους διαφορετικούς τρόπους... στην νιοστή." Αλλά τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο νήμα. Δεν θέλω να ακούσω πως μπορεί κάποιος να με σκοτώσει ανα πάσα ώρα και στιγμή και ότι το κάθε όχημα είναι όπλο, στατιστικές κλπ. Το ξέρω.
Πιο χρήσιμα ήταν τα σεμινάρια που είχες βάλει πρόσφατα. Αντί για σκέτο τρόμο, εκπαίδευση.
Εννοείται πως δεν είναι κακό να τον ακούσει κανείς.
Pan (dvs)
15/12/2015, 14:36
Επειδή τον έχω ακούσει, το περιεχόμενο είναι "στο δρόμο θα πεθάνεις με χίλιους διαφορετικούς τρόπους... στην νιοστή." Αλλά τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο νήμα. Δεν θέλω να ακούσω πως μπορεί κάποιος να με σκοτώσει ανα πάσα ώρα και στιγμή και ότι το κάθε όχημα είναι όπλο, στατιστικές κλπ. Το ξέρω.
Πιο χρήσιμα ήταν τα σεμινάρια που είχες βάλει πρόσφατα. Αντί για σκέτο τρόμο, εκπαίδευση.
Εννοείται πως δεν είναι κακό να τον ακούσει κανείς.
Ρε φιλε δεν εχω αποψη.Μπορει να κρινει οτι η τρομολαγνεια τον βοηθαει να περασει καλυτερα το μυνημα του.
amyroukai
15/12/2015, 14:41
Ρε φιλε δεν εχω αποψη.Μπορει να κρινει οτι η τρομολαγνεια τον βοηθαει να περασει καλυτερα το μυνημα του.
Αυτό κρίνει, όντως. Εμένα με απωθεί σε σημείο που δεν θέλω να ξέρω ότι υπάρχει ο άνθρωπος, κι ας είναι ο πιο οτιδήποτε.
Pan (dvs)
16/01/2016, 19:22
Για ριξτε μια ματια στο http://safedriver.gr/studies/GR_eSUM_ppe.pdf?ckattempt=1
Εχει καποια στατιστικα στοιχεια που μπορει να ενδιαφερουν.
"Οδηγοί μοτοσικλετών
Ελαφρά και μεσαίου πάχους γιλέκα
Προστατευτικός Παράγοντας: 69%
Βαρέα γιλέκα
Προστατευτικός Παράγοντας: 92%"
amyroukai
16/01/2016, 19:27
Μόνο αυτό; Παντελόνια/μπότες; Γάντια;
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/372516
bros400pgm
16/01/2016, 19:36
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/372516
http://www.motomag.gr/news/reportaz/shetika-me-tin-eidisi-gia-aytoforo-se-goneis-poy-metaferoyn-paidia-me-motosykleta-1
http://www.motomag.gr/news/reportaz/shetika-me-tin-eidisi-gia-aytoforo-se-goneis-poy-metaferoyn-paidia-me-motosykleta-1
:a014:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/372516
Να το δω να εφαρμόζεται και τι στον κόσμο!!!
Να το δω να εφαρμόζεται και τι στον κόσμο!!!
Κοιτα το λινκ που εβαλε ο bros400pgm
ομως..
Ασε οι Κρητικοι πρεπει να ειναι ειδικη περιπτωση.Πιθανοτατα εχουνε σπασει ολα τα ρεκορ.
Το έχω ακούσει από πολλούς,είναι καουμπόηδες στην οδήγηση
Κοιτα το λινκ που εβαλε ο bros400pgm
ομως..
ευχαριστώ
skylaros
16/01/2016, 22:12
Εγώ δε θα έβαζα το παιδί μου δεμένο πάνω στο δίτροχο.
Pan (dvs)
17/01/2016, 10:45
Μόνο αυτό; Παντελόνια/μπότες; Γάντια;
:confused:
Pan (dvs)
17/01/2016, 10:54
Δώστε προσοχή η αγορά του σωστού κράνους σώζει ζωές.....
https://www.facebook.com/molekth/videos/976004049140087/?theater
Δυστυχως θα το δουνε μονο αυτοι που εχουνε λογαριασμο στο f/b.Aν μπορει να τοο ανεβασει κανενας αλλος με αλλο τροπο ας το κανει.
sergiosm
17/01/2016, 11:21
Εγώ δε θα έβαζα το παιδί μου δεμένο πάνω στο δίτροχο.
Δεν είναι δεμένο.
Αν προσέξεις τη φωτογραφία θα δεις ότι αυτό που δένεται είναι το κάθισμα πάνω στη μηχανή.
Το παιδί κάθεται σε αυτός χωρίς ζώνες ή άλλο τρόπο δεσίματος.
sergiosm
17/01/2016, 11:44
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/372516
Να το δω να εφαρμόζεται και τι στον κόσμο!!!
Κοιτα το λινκ που εβαλε ο bros400pgm
ομως..
Η έκθεση σε κίνδυνο προβλέπεται από το άρθρο 306 του Ποινικού Κώδικα
306ΠΚ
1. Οποιος εκθέτει άλλον και έτσι τον καθιστά αβοήθητο, καθώς και όποιος με πρόθεση αφήνει αβοήθητο ένα πρόσωπο που το έχει στην προστασία του ή που έχει υποχρέωση να το διατρέφει και να το περιθάλπει ή να το μεταφέρει, ή ένα πρόσωπο που ο ίδιος το τραυμάτισε υπαίτια, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών.
2. Αν η πράξη προκάλεσε στον παθόντα: α) βαριά βλάβη στην υγεία του, επιβάλλεται κάθειρξη μέχρι δέκα ετών,* β) το θάνατό του, επιβάλλεται κάθειρξη τουλάχιστον έξι ετών.
Η μεταφορά παιδιών χωρίς κράνος είναι κατά τη γνώμη μου καθαρή περίπτωση έκθεσης σε κίνδυνο.
Το τί κάνει ή δεν κάνει η αστυνομία (και εν προκειμένω το αρμόδιο τμήμα της) είναι άλλο θέμα.
Αν διαβάσετε προσεκτικά το άρθρο του motomag θα δείτε ότι και ο ίδιος ο συντάκτης του λέει στην ουσία του ίδιο πράγμα.
Γιατί όταν λέει ότι:
"Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι κάποιος γονέας μεταφέρει το παιδί του με μοτοσυκλέτα χωρίς κράνος και υποστεί ατύχημα, ακόμη και χωρίς να φταίει ο ίδιος, θα βρεθεί κατηγορούμενος γιατί δεν είχε προφυλάξει το παιδί του, όπως θα έπρεπε"
στην ουσία περιγράφει την έκθεση σε κίνδυνο.
Επειδή όμως προφανώς ή αγνοεί την ύπαρξη του 306ΠΚ ή δεν ξέρει να το διαβάσει, λέει αυτά που λέει.
Ανεξάρτητα όμως από τα παραπάνω, είναι τραγικό που γίνεται αυτή η συζήτηση για το ποια θα πρέπει να είναι η τιμωρία μιας πράξης που δεν θα έπρεπε καν να συμβαίνει.
:wave2:
ειναι πολυ το θεμα για να το διαβάσω όλο, αλλα αμα θέλετε σας φτιαχνω ένα αρχειακι .doc που να λεει ότι θέλετε πάνω και αμα σας αρέσει να το στειλω σε όποιον θέλει να το εκτυπώσει σε αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτί και να το κολήσει στο κράνος του. Θα μαστε έστι μια κινητή διαφήμιση για όλους.
απλα αποφασιστε τι θελετε να γραφει, βαζουμε και ένα λογοτυπο moto.gr και το εκτυπώνει ο καθένας για πάρτη του.
αν το έχετε ετοιμάσει ήδη το αυτοκόλητο, αναβεαστε το σε μια φωτο να το εκτυπώσω...
Pan (dvs)
17/01/2016, 13:38
ειναι πολυ το θεμα για να το διαβάσω όλο, αλλα αμα θέλετε σας φτιαχνω ένα αρχειακι .doc που να λεει ότι θέλετε πάνω και αμα σας αρέσει να το στειλω σε όποιον θέλει να το εκτυπώσει σε αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτί και να το κολήσει στο κράνος του. Θα μαστε έστι μια κινητή διαφήμιση για όλους.
απλα αποφασιστε τι θελετε να γραφει, βαζουμε και ένα λογοτυπο moto.gr και το εκτυπώνει ο καθένας για πάρτη του.
αν το έχετε ετοιμάσει ήδη το αυτοκόλητο, αναβεαστε το σε μια φωτο να το εκτυπώσω...
Αυτο σου αρεσει?
350465
SHOOTER045
17/01/2016, 13:44
ειναι πολυ το θεμα για να το διαβάσω όλο, αλλα αμα θέλετε σας φτιαχνω ένα αρχειακι .doc που να λεει ότι θέλετε πάνω και αμα σας αρέσει να το στειλω σε όποιον θέλει να το εκτυπώσει σε αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτί και να το κολήσει στο κράνος του. Θα μαστε έστι μια κινητή διαφήμιση για όλους.
απλα αποφασιστε τι θελετε να γραφει, βαζουμε και ένα λογοτυπο moto.gr και το εκτυπώνει ο καθένας για πάρτη του.
αν το έχετε ετοιμάσει ήδη το αυτοκόλητο, αναβεαστε το σε μια φωτο να το εκτυπώσω...
Άργησες λίγο
Αλλά κάλιο αργά...
Αυτο σου αρεσει?
350465
καταπληκτικό!
θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...
Pan (dvs)
17/01/2016, 13:49
καταπληκτικό!
θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...
Πες μου ρε που θελεις να σου αφησω ενα,να σε γλυτωσω και απο κοπο.:D
amyroukai
17/01/2016, 13:53
:confused:
Εννοω ότι σπάνια φοριούνται από την πλειονότητα των αναβατών, παρά την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα
amyroukai
17/01/2016, 13:55
καταπληκτικό!
θα αγοράσω λίγο αυτοκόλητο γυαλιστερο χαρτι και θα το βάλω...
Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.
SHOOTER045
17/01/2016, 13:56
Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.
Dealer και εσύ αφού...
Pan (dvs)
17/01/2016, 13:57
Εννοω ότι σπάνια φοριούνται από την πλειονότητα των αναβατών, παρά την αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα
Νομισα οτι δεν το ειδες ολο.
Αν είσαι Αθήνα, σε φτιαχνω.
Ασε αλλος θα τον "φτιαξει".
Pan (dvs)
22/01/2016, 08:37
FEMA - προδιαγραφές εξοπλισμού αναβατών,
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε σήμερα ότι η προστατευτική ενδυμασία των μοτοσυκλετιστών θα πρέπει να πληροί ευρωπαϊκά πρότυπα.
350694
Μέχρι τώρα μόνο προστατευτικά (μοτοσικλετιστικά) γάντια, μπότες και προστασίες εθεωρούντο ως προστατευτικός εξοπλισμός και έπρεπε να πληρούν ορισμένες προδιαγραφές. Σήμερα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αποφάσισε να συμπεριλάβει όλο τον μοτοσυκλετιστικό εξοπλισμό στον νέο κανονισμό περί ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού (PPE - protective personal equipment).
Αυτό σημαίνει, ότι σε λίγα χρόνια όλος ο μοτοσικλετιστικός εξοπλισμός που θα πωλείται στην Ευρώπη θα πρέπει να πληροί τις ίδιες προδιαγραφές ασφαλείας, θα πρέπει δηλαδή να παρέχεται ένα ελάχιστο ποσοστό προστασίας από τριβή και πτώση.
Ακριβώς όπως γίνεται τώρα και με μπότες και γάντια, θα πρέπει να υπάρχει μια ετικέτα στο εσωτερικό που να επιβεβαιώνει ότι το αντικείμενο πληροί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, καθώς και το επίπεδο προστασίας που παρέχεται. Επίσης θα πρέπει να δίνονται στον αγοραστή πληροφορίες σχετικά με τη συντήρηση, την αποθήκευση και τη χρήση.
Οι ακριβείς προδιαγραφές και οι ημερομηνίες εφαρμογής δεν είναι ακόμη γνωστές, πιθανόν να χρειαστούν μερικά ακόμη χρόνια. Η FEMA θα ενημερώσει τους αναβάτες επί όλων των νέων εξελίξεων.
Αυτή η νέα ρύθμιση δεν σημαίνει ότι οι αναβάτες θα υποχρεούνται να φορούν μόνο εγκεκριμένα ρούχα. Αυτή η ρύθμιση είναι για την πώληση εγκεκριμένου εξοπλισμού και όχι για την χρήση του. Εξ όσων γνωρίζουμε, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν προτίθεται να κάνει υποχρεωτική την χρήση εγκεκριμένου εξοπλισμού.
Ο Γενικός Γραμματέας της FEMA Dolf Willigers σχολίασε: "Όταν όλος ο εξοπλισμός του αναβάτη πληροί τα κριτήρια, τότε ξέρετε το ποσοστό προστασίας που μπορείτε να περιμένετε. Αυτή είναι προστασία των καταναλωτών που δεν έχουμε τώρα. Φυσικά, τα νέα πρότυπα θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των αναβατών, αλλά με τις πληροφορίες που έχουμε τώρα έχω την σιγουριά ότι αυτό θα συμβεί. Εφ ' όσον οι ευρωπαϊκές αρχές δεν θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα πρότυπα για να αναγκάσει τους αναβάτες να φορούν μόνο εγκεκριμένα εργαλεία της μοτοσικλέτας, και θα φροντίσουμε κάτι τέτοιο να μην συμβεί, η τυποποίηση του εξοπλισμού είναι κάτι καλό για τους αναβάτες".
Κράνη και ζελατίνες βρίσκονται έξω από το πεδίο εφαρμογής του παρόντος κανονισμού: καλύπτονται από τον κανονισμό UN ECE Regulation no. 22.
Από εδώ: http://www.fema-online.eu/website/index.php/2016/01/20/new-european-rules-for-motorcycle-gear/
Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος
Πηγη.http://www.advride.gr/
amirou, pan ευχαριστώ για την προσφορά, αλλα ειλικρινά δεν είναι καθόλου κόπος. Εκτυπωτή καλό έχω στο σπίτι, δυο τρια χαρτακια θα αγοράσω και είμαι οκ...
amyroukai
22/01/2016, 20:42
Φοβήθηκες; we have cookies...
Pan (dvs)
09/02/2016, 17:07
351803
Eιδικά στα αστικά κέντρα, τα ατυχήματα με μοτοσικλέτες είναι δυστυχώς φαινόμενο συχνό. Με δεδομένο ότι οι πιθανότητες τραυματισμού του αναβάτη είναι πολλές, οφείλουμε να γνωρίζουμε κάποια βασικά πράγματα, προκειμένου να είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τον αναβάτη - εφ όσον χτυπήσει και φυσικά να διαφυλάξουμε ότι όλα θα γίνουν με ασφάλεια.
Το προειδοποιητικό τρίγωνο.
Πριν κάνουμε το οτιδήποτε, από τη στιγμή που θ αντιληφθούμε ότι ο οδηγός της μοτοσικλέτας βρίσκεται στο έδαφος, πρέπει να τοποθετήσουμε το σχετικό προειδοποιητικό τρίγωνο, τουλάχιστον σε 100 μέτρα απόσταση από τον πεσμένο άνθρωπο, προκειμένου να μην τον χτυπήσει κάποιο διερχόμενο όχημα.
Τηλέφωνο στο 166 και στην Αστυνομία.
Επειδή σε αυτές τις περιπτώσεις κάθε δευτερόλεπτο είναι κρίσιμο για την υγεία ενός ανθρώπου, ακόμη και αν θεωρούμε ότι ο οδηγός της μοτοσικλέτας δεν έχει χτυπήσει πολύ, πρέπει να ειδοποιήσουμε αμέσως ένα νοσοκομειακό.
Ανοίγουμε το κράνος, αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΟΥΜΕ.
Αφού προσεγγίσουμε τον πεσμένο μοτοσικλετιστή, αρχικά πρέπει νανοίξουμε τη ζελατίνα του κράνους, προκειμένου να μπορεί ν αναπνεύσει καλύτερα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να βγάλουμε το κράνος, γιατί αν έχει τραυματιστεί στην περιοχή του αυχένα, εμείς μπορεί να κάνουμε τα πράγματα χειρότερα. Η διαδικασία αυτή απαιτεί ειδική εκπαίδευση, που μόνο οι τραυματιοφορείς διαθέτουν.
Ελέγξτε το στόμα και τη γλώσσα.
Από το χτύπημα και την πτώση, ενδεχομένως στο στόμα του πεσμένου μοτοσικλετιστή να πήγε κάτι από το κράνος που έσπασε. Για να τον βοηθήσουμε, ελέγχουμε, λοιπόν, αν κάτι εμποδίζει την αναπνοή, συμπεριλαμβανομένης και της γλώσσας του, που ίσως έχει γυρίσει. Στην περίπτωση αυτή δοκιμάζουμε να την τραβήξουμε προς τα έξω. Προσοχή όμως, γιατί χρειάζεται πολύ μεγάλη μυική δύναμη και αν δεν είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το πράξουμε σωστά, καλύτερα να το κάνει κάποιος άλλος.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Paroxh-prwtwn-bohtheiwn_131388.asp
Έχει κάτι λαθάκια το άρθρο. Το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει γυρίζει η γλώσσα. Αγνοήστε το αυτό δε παίζει. Η γλώσσα απλά όταν κάποιος είναι αναίσθητος, δεν έχει μυικό τόνο (είναι αδρανής) και κάθεται προς τα κάτω φράσοντας το λαρυγγικό στομιο (τη τρύπα που περνάει ο αέρας πιο απλά)
Pan (dvs)
10/02/2016, 07:52
Έχει κάτι λαθάκια το άρθρο. Το σημαντικότερο είναι αυτό που λέει γυρίζει η γλώσσα. Αγνοήστε το αυτό δε παίζει. Η γλώσσα απλά όταν κάποιος είναι αναίσθητος, δεν έχει μυικό τόνο (είναι αδρανής) και κάθεται προς τα κάτω φράσοντας το λαρυγγικό στομιο (τη τρύπα που περνάει ο αέρας πιο απλά)
Περα απο αυτο μιας και ξεκινησε μια κουβεντουλα και στο f/b,βγαζουμε η οχι το κρανος στον τραυματια?
Οχι ποτε,
μπορει να κανεις μεγαλυτερη ζημια αθελα
akis_trevor
10/02/2016, 07:59
Περα απο αυτο μιας και ξεκινησε μια κουβεντουλα και στο f/b,βγαζουμε η οχι το κρανος στον τραυματια?
Μονο αν δεν αναπνεει ωστε να κανεις καρπα.
Εννοειται με πολυ προσοχη,κρατωντας οσο γινεται σταθερο τον αυχενα.
Θα έλεγα δεν υπάρχει τυφλοσούρτης για αυτό και εξηγώ.
Πχ αν ο τραυματίας έχει αισθήσεις και μετά απο κάποιες απλές ερωτήσεις διαπιστώσουμε πως εχει καλό επίπεδο συνείδησης,τον παροτρύνουμε να το κάνει μόνος του αν δεν το έχει ήδη κάνει.
Αν ο τραυματίας δεν έχει αισθήσεις
A=airway αεραγωγός (Αν κάτι δε δυσκολευει την αναπνοή του όπως πχ κάποιο ξένο σώμα στο στόμα.(Το αφαιρούμε)
Β=Breathing αναπνοή.Εφόσον δούμε αν αναπνέει,κοιτάμε πόσες αναπνοές έχει το λεπτό.Αν είναι 13<18 αναπνοές το λεπτό και είναι κανονικές δίχως ρόγχο ή συριγμό τότε όλα καλά.
C=circulation κυκλοφορικό.Αν έχει σφυγμό ο τραυματίας και αν είναι σταθερός,ταχύς ή αργός.Ένας μπούσουλας για το αν έχουμε καλή πίεση ειναι πως αν απλά νιώθουμε στον καρπό τον σφυγμό,τότε έχουμε στάνταρ το λιγότερο πίεση 9.Τα γράφω απλά ωστε να γίνουν κατανοητά το δυνατόν απο όλους.
Στο κράνος τώρα.
Χρειάζονται 2 άτομα το λιγότερο για να γίνει αυτό.
α) Αν ο αυχένας, με ήπιο πιάσιμο-ψηλάφισμα και χειρισμό με ευλάβεια έχει ελεύθερο "παίξιμο",ειναι καλό σημάδι για την αφαίρεση.
β) Αν αισθανόμαστε καποιο μη φυσιολογικό εξόγκωμα στον αυχένα ή μη φυσιολογική κίνηση,απλά περιμένουμε να φτάσει η βοήθεια.(Και εδώ υπάρχει υποκατηγορία όμως όπως,σε τι στάση είναι ο τραυματίας)
Το θέμα είναι πως βγαίνει το κράνος.
Επίσης,ποιος θα πάρει την ευθύνη να το βγάλει όσο θέληση και να έχει.Κανείς δε θα το κάνει πιστέψτε με.
Πιστευω πως δεν πρέπει να βγεί απο κάποιον που δε ξέρει πως να το κάνει.
Με το μπαρδόν το διπλοποστ
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142013&highlight=%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7+%CE%BA%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%8 2
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=48337
Και επειδή στο φόρουμ υπάρχει και νευροχειρουργός,σίγουρα θα τα ξέρει να τα αναλύσει καλύτερα ως προς τους μηχανισμούς κάκωσης στον αυχένα.
Pan (dvs)
10/02/2016, 08:39
Θα έλεγα δεν υπάρχει τυφλοσούρτης για αυτό και εξηγώ.
.........
Μπορω να ανεβασω την απαντηση soy στο παντα κρανος ,στο f/b?
οτι θέλεις κάνε.Δεν έχω fb οπότε :D
Αυτο με το που βγαζεις το κράνος και ανοιγει (σπανια) το κεφάλι σα καρπούζι είναι μύθος ή πραγματικότητα?
Μύθος.
:wave2: Μύθος,ο λαός έχει ανάγκη από Βούρτση και Ξανθόπουλο!!!!
paramedic
13/02/2016, 07:28
Αυτο με το που βγαζεις το κράνος και ανοιγει (σπανια) το κεφάλι σα καρπούζι είναι μύθος ή πραγματικότητα?
Λένε ανακρίβειες οι άλλοι φίλε. Πραγματικότητα είναι και μπορεί να γίνει απλά έχει ήδη πεθάνει και είναι σε 1000 κομμάτια και ο υπόλοιπος. Άκου εκεί μύθος...
LogOutGoRide
13/02/2016, 07:39
Εγώ πάντως δεν ξέρω πως να βγάζω το δικό μου κράνος, πως να βγάλω κάποιου άλλου και μάλιστα μετά από ατύχημα;
Πέρα από το άνοιγμα ζελατίνας, δεν νομίζω πως μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο.
Αν τύχει σε μένα, και είμαι σε κατάσταση να καταλαβαίνω τι γίνεται και έχω χτυπήσει στο κεφάλι, δεν θα βγάλω το κράνος έτσι εύκολα. Αν είναι δυνατόν θα περιμένω κάποιον γιατρό ή κάποιον σχετικό.
Λένε ανακρίβειες οι άλλοι φίλε. Πραγματικότητα είναι και μπορεί να γίνει απλά έχει ήδη πεθάνει και είναι σε 1000 κομμάτια και ο υπόλοιπος. Άκου εκεί μύθος...
Μακάβριο αλλά,<<πολτοποιημένο>> ναι,σαν καρπούζι όμως;;;;;Εδώ θα χρειαζόταν χειρούργος
paramedic
13/02/2016, 11:20
Μην νομίζετε οτι θέλει καμία ιδιαίτερη κίνηση για βγάλεις το κράνος σωστά χωρίς να προκαλέσεις εσύ τουλάχιστον πρόβλημα. Μια ακινητοποίηση του αυχένα με μια μπλούζα πχ ώστε να κάνει νάρθηκα για το δεξιά αριστερά και μια στήριξη ώστε να είναι σε ευθεία γραμμή το κεφάλι όταν βγάζετε το κράνος αρκεί. Αυτό που θα έκανε ένα σκληρό κολάρο(φιλαδέλφεια) δηλαδή.
Καταλαβαίνω ότι για έναν που δεν έχει οικειότητα είναι τρομακτικό να το κάνει και θα πρέπει να το κάνει μόνο αν είναι σε απομακρυσμένη περιοχή και μόνο αν απειλείται ο αεραγωγός (δίοδος αναπνοής) του αναβάτη γιατί πχ έχει πέσει η γλώσσα πίσω και δεν περνάει αέρας ή έχει μπει ξένο σώμα μέσα και τον φράζει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.