PDA

View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

GIOTIS750
17/03/2019, 20:34
Εδώ (https://www.dailymotion.com/video/x74d8jk) είσαι Παναγιώτη για τον 2ο αγώνα.. :beer:
Ευχαριστώ φιλαράκι:beer::beer:

MG-KTiNoS
18/03/2019, 07:44
17ος ο WAROKORN THITIPONG.

GIOTIS750
18/03/2019, 11:27
για οποιον εχει νοβα τα δειχνει και το eurosport 2!

ρε παιδια ο μπαουτιστα γιατι δεν παιζει με τα αλλα παιδακια και φευγει και τα παραταει;

Να τετοια κανει και μετα κανει παραπονα στην κυρια ο Ρεη οτι πρωτη φορα με τεοια διαφορα και τετοια ... αρχισε τα παραπονα ...

simoril
18/03/2019, 21:41
Αν τα λάστιχα διαλυόταν στους 6-7 γύρους θα ήταν αναγκαζμένοι όλοι να πηγαίνουν σαν κυρίες και θα βλέπαμε και μ@μω τους αγώνες στους τελευταίους γύρους.

Μάθετε μπαλίτσα απο τον άρχοντα (τον Εζπελέτα).

THRESH
19/03/2019, 10:46
Κ γιατί να περιμένεις τους τελευταίους γύρους για να δεις αγώνα, θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος.

back in the day, ο Rossi ξεκινούσε με τα Bridgestonia απο 128ος για να φτάσει 1ος , κ είχε λάστιχο για καναδυό χρονιές ακόμη.
Φυσικά ο τελευταίος μπορεί να είχε 45 μήνες διαφορά.

Διαλέγεις.

ptc
19/03/2019, 11:06
Κ γιατί να περιμένεις τους τελευταίους γύρους για να δεις αγώνα, θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος.

back in the day, ο Rossi ξεκινούσε με τα Bridgestonia απο 128ος για να φτάσει 1ος , κ είχε λάστιχο για καναδυό χρονιές ακόμη.
Φυσικά ο τελευταίος μπορεί να είχε 45 μήνες διαφορά.

Διαλέγεις.

100% on point. Θελουμε θεαμα σε ολον τον αγωνα αλλα ταυτοχρονα πανηγυριζουμε κιολας που ο γιατρος τερματισε πεμπτος 6 δεκατα πισω απο το νικητη, ενω ξεκινησε απο τη γαλαρια και οδηγαει σαφως χειροτερη μηχανη. Το οτι αν Ducati και Honda τρεχαν στο μαξιμουμ σε ολη τη διαρκεια του αγωνα παιζει να ειχαν ριξει γυρο στο μισο γκριντ δεν το σκεφτομαστε.

sapila racing
19/03/2019, 11:16
100% on point. Θελουμε θεαμα σε ολον τον αγωνα αλλα ταυτοχρονα πανηγυριζουμε κιολας που ο γιατρος τερματισε πεμπτος 6 δεκατα πισω απο το νικητη, ενω ξεκινησε απο τη γαλαρια και οδηγαει σαφως χειροτερη μηχανη. Το οτι αν Ducati και Honda τρεχαν στο μαξιμουμ σε ολη τη διαρκεια του αγωνα παιζει να ειχαν ριξει γυρο στο μισο γκριντ δεν το σκεφτομαστε.

Λάθος το σκεπτικό σου.
Αν τα λάστιχα άντεχαν να παει το Ducati και το Honda τέρμα γκάζι σε όλον τον αγώνα, το ίδιο θα ίσχυε για όλους.
Οσες πιθανότητες θα είχαν να ρίξουν γύρο στο μισό grid με τέτοια λάστιχα, τόσες έχουν και τώρα.

Καλά θα ήταν πάντως να βλέπαμε συναγωνισμό χωρίς τακτικές διατήρησης του ελαστικού. Το ίδιο ισχύει και στα Superbikes φυσικά.
Ούτε έχει να κάνει με τα Michelin, και με τα Bridgestone θυμαστε τι είχε γίνει στην Αυστραλία to 2013, με τον αγώνα να είναι σε 2 σκέλη των 10 γύρων υποχρεωτικά.

ptc
19/03/2019, 11:23
Λάθος το σκεπτικό σου.
Αν τα λάστιχα άντεχαν να παει το Ducati και το Honda τέρμα γκάζι σε όλον τον αγώνα, το ίδιο θα ίσχυε για όλους.
Οσες πιθανότητες θα είχαν να ρίξουν γύρο στο μισό grid με τέτοια λάστιχα, τόσες έχουν και τώρα.


Δηλαδη μου λες οτι το ιδιο λαστιχο τρωει η γρηγοροτερη μηχανη του γκριντ με τους ουραγους πηγαινοντας full throttle; Η φθορα του ελαστικου δε σχετιζεται αμεσα με το ρυθμο που κινεισαι;
Δε μου ακουγεται λογικο.

Το 100% της Yamaha μπορει να ειναι το 80% της Ducati. Οσο πιο αργος εισαι τοσο πιο κοντα στο 100% των δυνατοτητων σου μπορεις να πας με τα σημερινα λαστιχα.

GIOTIS750
19/03/2019, 12:45
100% on point. Θελουμε θεαμα σε ολον τον αγωνα αλλα ταυτοχρονα πανηγυριζουμε κιολας που ο γιατρος τερματισε πεμπτος 6 δεκατα πισω απο το νικητη, ενω ξεκινησε απο τη γαλαρια και οδηγαει σαφως χειροτερη μηχανη. Το οτι αν Ducati και Honda τρεχαν στο μαξιμουμ σε ολη τη διαρκεια του αγωνα παιζει να ειχαν ριξει γυρο στο μισο γκριντ δεν το σκεφτομαστε.

Aφου αναφερες τον γιατρο θα σου πω οτι ουτε αυτος πηγαινε στο 100% γιατι αν πηγαινε απο την αρχη τερμα γκαζι δεν θα του ειχε μεινη λαστιχο για το τελος και θα ηταν πολυ πιο πισω γιατι θα τον περνουσαν οι αλλοι που εκαναν οικονομια στο λαστιχο .Αυτο πιστευω αλλα μπορει να εχω και λαθος .αλλα το οτι περασε πολυ κοσμο πιο νεο για μπαρμπας μπορω να το πω με σιγουρια....

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ:beer:

ptc
19/03/2019, 13:19
Καταρχας σιγουρα κακως χρησιμοποιησα τον γιατρο ως παραδειγμα γιατι ειναι ευαισθητο θεμα για πολλους και αυτο δε συνεισφερει σε αντικειμενικο διαλογο.

Φυσικα και ουτε η Yamaha παει full throttle. Απλα η Yamaha επειδη εχει αργοτερο ρυθμο δε χρειαζεται να κανει το ιδιο κρατει με τη Ducati. Το εγραψα και πιο πανω.


Οσο πιο αργος εισαι τοσο πιο κοντα στο 100% των δυνατοτητων σου μπορεις να πας με τα σημερινα λαστιχα.

Αν μπω εγω να τρεξω στον αγωνα μπορω να δινω το 100% μου και στο τελος του αγωνα θα εχω λαστιχο για αλλο μισο χρονο. :D
Οσο πιο γρηγορος ο συνδυασμος αναβατη/μηχανης τοσο περισσοτερο συντηρητικος πρεπει να ειναι για να μην ξεμεινει απο λαστιχο. Το αποτελεσμα αυτου ειναι αυτο που βλεπουμε, κοντινοι τερματισμοι και (εικονικο) "θεαμα". Το μονο που λεμε λοιπον ειναι πως πρεπει να καταλαβουμε το εξης απλο: το οτι εχουμε μικρες διαφορες στον τερματισμο και το οτι δε βλεπουμε full throttle αγωνες ειναι δυο πλευρες του ιδιου νομισματος. Οποιος παρακολουθει αγωνες καποια χρονια νομιζω το καταλαβαινει πολυ ευκολα, απλα συγκρινοντας το τωρα με το τοτε. Τα ιδια ειχαν γινει και στην F1 πριν καποια χρονια (εκει εκτος απο τα λαστιχα ειχαν χρησιμοποιησει και την ποσοτητα καυσιμου για να μαζεψουν τις διαφορες). Εκτος κι αν καποιος οντως πιστευει οτι με λαστιχα που θα διναν τη δυνατοτητα για full throttle αγωνα σε ολους, η διαφορα αναμεσα σε Ducati και Suzuki μετα απο ~43 λεπτα αγωνα θα ηταν παλι μισο δευτερολεπτο. (συνειδητη επιλογη αλλαγης παραδειγματος :D )

Αυτα απο μενα, δε θα συνεχισω την κουβεντα γιατι δεν εχω να πω κατι παραπανω.

FotisFz1
19/03/2019, 14:11
Δηλαδη μου λες οτι το ιδιο λαστιχο τρωει η γρηγοροτερη μηχανη του γκριντ με τους ουραγους πηγαινοντας full throttle; Η φθορα του ελαστικου δε σχετιζεται αμεσα με το ρυθμο που κινεισαι;
Δε μου ακουγεται λογικο.



Μπορει η γρηγοροτερη μηχανη του γκριντ να τρωει ακομα και λιγοτερο λαστιχο απο την πιο αργη του γκριντ
Δεν ειναι θεμα μονο ρυθμου αλλα κυριως να ρυθμισεις σωστα την μηχανη σου στο συγκεκριμενο ελαστικο

Κανεις δεν ξερει πως θα ηταν τα πραγματα αν η Μισλεν εφερνε ενα λαστιχο που θα εβγαζε full throttle ολο τον αγωνα
Μπορει αυτο το λαστιχο(που θα ειχε πιο σκληρο σκελετο ή γομα π.χ.) να ελυνε καποια προβληματα που εχει η Γιαμαχα και να εβαζε δσκλ σε Χοντα κ Ντουκατι π.χ. που τωρα διαχειριζονται πιο καλα τα ελαστικα
Βεβαια μπορει και να γινοταν αυτο που λες
Να τερματιζαν οι ΜΜ-Ντοβι κανα μηνα μπροστα απο τον Γιατρο

sapila racing
19/03/2019, 14:15
Δηλαδη μου λες οτι το ιδιο λαστιχο τρωει η γρηγοροτερη μηχανη του γκριντ με τους ουραγους πηγαινοντας full throttle; Η φθορα του ελαστικου δε σχετιζεται αμεσα με το ρυθμο που κινεισαι;
Δε μου ακουγεται λογικο.


Μπορεί εσένα να μην σου ακούγεται λογικό αλλά δεν παύει να ισχύει.

MG-KTiNoS
19/03/2019, 14:48
Μπορει η γρηγοροτερη μηχανη του γκριντ να τρωει ακομα και λιγοτερο λαστιχο απο την πιο αργη του γκριντ
Δεν ειναι θεμα μονο ρυθμου αλλα κυριως
να ρυθμισεις σωστα την μηχανη σου στο συγκεκριμενο ελαστικο

mpla mpla mpla

Βεβαια μπορει και να γινοταν αυτο που λες
Να τερματιζαν οι ΜΜ-Ντοβι κανα μηνα μπροστα απο τον Γιατρο

Για τη φθορά του ελαστικού παίζουν πολλά πράγματα ρόλο
-το βάρος (και το ύψος ναιαιαιαι) του αναβάτη κατ αρχήν.
-ο τρόπος που οδηγάει άρα και το πως έχει σετάρει το μηχανάκι
-Τα ηλεκτρονικά
-Ο Τύπος του μοτέρ ν4 ι4 κλπ
-Ο καιρός
-Ο τύπος του οδοστρώματος και η σχεδίαση της πίστας

Από εκεί και μετά έχουμε το εξής παράδοξο
Με τα μονομαρκα ελαστικά αντί να φτιάχνουν λάστιχα για τα μηχανάκια φτιάχνουν μηχανάκια για τα λάστιχα
και νομίζουν ότι έτσι κάνουν και οικονομία !!!!

Ο Ρόσσι δεν έχει καμιά ελπίδα ούτε μ αυτό ούτε με άλλο μηχανάκι.
Όσο για τον αγώνα μπορεί η τακτική του Ρόσσι να απέδωσε αλλά
δεν βρέθηκε ποτέ σε θέση να κερδίσει κάτι σημαντικό.
Ο άλλος το πάλεψε και καταστράφηκε.
Αποτέλεσμα ?
Το ίδιο. Και οι 2 πήγαν χάλια.
Ισως είναι καιρός ο Ρόσσι να ζητήσει μηχανάκι από τη Χόνδα ξανά
Είναι σίγουρο πως θ αναγνωρίσουν το τεράστιο "ταλέντο" του
και θα τον κάνουν.... Δοκιμαστή!
Χαλάρα.
:lol:


υγ
Όλοι οι παραπάνω παράγοντες μπορεί ανάλογα με τις συνθήκες να είναι από ασήμαντοι
μέχρι καθοριστικοί (με ότι υπάρχει ενδιάμεσα στα 2 άκρα)
Ολα παίζουν

GIOTIS750
19/03/2019, 15:19
Καταρχας σιγουρα κακως χρησιμοποιησα τον γιατρο ως παραδειγμα γιατι ειναι ευαισθητο θεμα για πολλους και αυτο δε συνεισφερει σε αντικειμενικο διαλογο.

Φυσικα και ουτε η Yamaha παει full throttle. Απλα η Yamaha επειδη εχει αργοτερο ρυθμο δε χρειαζεται να κανει το ιδιο κρατει με τη Ducati. Το εγραψα και πιο πανω.



Αν μπω εγω να τρεξω στον αγωνα μπορω να δινω το 100% μου και στο τελος του αγωνα θα εχω λαστιχο για αλλο μισο χρονο. :D
Οσο πιο γρηγορος ο συνδυασμος αναβατη/μηχανης τοσο περισσοτερο συντηρητικος πρεπει να ειναι για να μην ξεμεινει απο λαστιχο. Το αποτελεσμα αυτου ειναι αυτο που βλεπουμε, κοντινοι τερματισμοι και (εικονικο) "θεαμα". Το μονο που λεμε λοιπον ειναι πως πρεπει να καταλαβουμε το εξης απλο: το οτι εχουμε μικρες διαφορες στον τερματισμο και το οτι δε βλεπουμε full throttle αγωνες ειναι δυο πλευρες του ιδιου νομισματος. Οποιος παρακολουθει αγωνες καποια χρονια νομιζω το καταλαβαινει πολυ ευκολα, απλα συγκρινοντας το τωρα με το τοτε. Τα ιδια ειχαν γινει και στην F1 πριν καποια χρονια (εκει εκτος απο τα λαστιχα ειχαν χρησιμοποιησει και την ποσοτητα καυσιμου για να μαζεψουν τις διαφορες). Εκτος κι αν καποιος οντως πιστευει οτι με λαστιχα που θα διναν τη δυνατοτητα για full throttle αγωνα σε ολους, η διαφορα αναμεσα σε Ducati και Suzuki μετα απο ~43 λεπτα αγωνα θα ηταν παλι μισο δευτερολεπτο. (συνειδητη επιλογη αλλαγης παραδειγματος :D )

Αυτα απο μενα, δε θα συνεχισω την κουβεντα γιατι δεν εχω να πω κατι παραπανω.
Όχι καθόλου ευαίσθητο θέμα και άλλος άμα ήταν και συζητούσαμε για διάφορες οδηγών πάλι τα ίδια θα έγραφα.

Καλά θυμωσιαρη μην συνεχιζεις την κουβέντα:lol:

simoril
19/03/2019, 15:35
Τελικά πολλοί δεν έχουν καταλάβει τι αγώνες βλέπουμε...

Στον αγώνα του κατάρ όλοι οι οδηγοι πήγαιναν για 15 γύρους σε ρυθμό προθερμανσης για να μη διαλύσουν το πίσω ελάστικό ενω ταυτόχρονα προσευχοταν να μη φάνε καμμιά κουλή πτώση απο το μπρόστινο που δεν είχε ζεσταθεί λόγω αυτού του αργού ρυθμού! καραλολ!

Η μια γιαμάχα που ξεκινησε απο τα πιτς και δεν είχε τίποτα να χάσει είχε παρόμοιο γύρολόγιο με τους πρώτους... μέχρι να διαλύσει το πίσω ελαστικό.

Το δήλωσαν και ο Ντόβι και ο ΜΜ οτι αυτό που φοβότανε δεν ήταν η ταχύτητα ο ένας του άλλου άλλα μη τυχόν και κάποιος (βασικά ο Ρινς ή ο Βινιάλες) διαχειριστεί καλύτερα τη φθορά του πίσω ελάστικού και ανεβάσει ρυθμό πριν τους τελευταίους 4-5 γύρους.




Το αποτελεσμα αυτου ειναι αυτο που βλεπουμε, κοντινοι τερματισμοι και (εικονικο) "θεαμα". Το μονο που λεμε λοιπον ειναι πως πρεπει να καταλαβουμε το εξης απλο: το οτι εχουμε μικρες διαφορες στον τερματισμο και το οτι δε βλεπουμε full throttle αγωνες ειναι δυο πλευρες του ιδιου νομισματος.

Δεν θα μπορούσα να το έχω θέσει καλύτερα.

GIOTIS750
19/03/2019, 15:53
Τελικά πολλοί δεν έχουν καταλάβει τι αγώνες βλέπουμε...

Στον αγώνα του κατάρ όλοι οι οδηγοι πήγαιναν για 15 γύρους σε ρυθμό προθερμανσης για να μη διαλύσουν το πίσω ελάστικό ενω ταυτόχρονα προσευχοταν να μη φάνε καμμιά κουλή πτώση απο το μπρόστινο που δεν είχε ζεσταθεί λόγω αυτού του αργού ρυθμού! καραλολ!

Η μια γιαμάχα που ξεκινησε απο τα πιτς και δεν είχε τίποτα να χάσει είχε παρόμοιο γύρολόγιο με τους πρώτους... μέχρι να διαλύσει το πίσω ελαστικό.

Το δήλωσαν και ο Ντόβι και ο ΜΜ οτι αυτό που φοβότανε δεν ήταν η ταχύτητα ο ένας του άλλου άλλα μη τυχόν και κάποιος (βασικά ο Ρινς ή ο Βινιάλες) διαχειριστεί καλύτερα τη φθορά του πίσω ελάστικού και ανεβάσει ρυθμό πριν τους τελευταίους 4-5 γύρους.




Δεν θα μπορούσα να το έχω θέσει καλύτερα.
Ναι και συμφωνούμε όλοι ότι τέτοιοι αγώνες δεν μας αρέσουν ,αν έβγαζε η μισελεν λάστιχο που να αντέχει μέχρι το τέλος χωρίς διαχείριση τότε δεν θα υπήρχε αυτό το προβλημα.

simoril:beer:

MG-KTiNoS
19/03/2019, 16:00
Ναι και συμφωνούμε όλοι ότι τέτοιοι αγώνες δεν μας αρέσουν ,αν έβγαζε η μισελεν λάστιχο που να αντέχει μέχρι το τέλος χωρίς διαχείριση τότε δεν θα υπήρχε αυτό το προβλημα.

Κοίτα αν είχε κερδίσει ο Ρόοσι θα σας άρεσε αλλά ας μην το κάνουμε θέμα. :D
Η Ντό(Π)ρνα πέτυχε να μικρύνει το γκαπ μεταξύ των μοτοσυκλετών και να μην φεύγει ο Στόνερ μια βδομάδα μπροστά
(ή ο ΜΜ ξέρω κι γω)
ΑΝ "απελευθερώσει" το επάγγελμα του κατασκευαστή μοτοσυκλετών μότο τζι πι
δεν θα κερδίσει κανένας άλλος πλην της χόνδα ΠΟΤΕ
Γιατί το λέω αυτό?
Λόγω μπάτζετ.
ΑΝ κάθε χρόνο δηλαδή ρίχνω τα διπλά από σένα
σε 10 χρόνια θα εξαφανιστούν όλοι πλην εμού

υγ
κι εμένα αν είχε κερδίσει ο εραστής Γιαννόνε θα μου άρεσε

GIOTIS750
19/03/2019, 17:09
Κοίτα αν είχε κερδίσει ο Ρόοσι θα σας άρεσε αλλά ας μην το κάνουμε θέμα. :D
Η Ντό(Π)ρνα πέτυχε να μικρύνει το γκαπ μεταξύ των μοτοσυκλετών και να μην φεύγει ο Στόνερ μια βδομάδα μπροστά
(ή ο ΜΜ ξέρω κι γω)
ΑΝ "απελευθερώσει" το επάγγελμα του κατασκευαστή μοτοσυκλετών μότο τζι πι
δεν θα κερδίσει κανένας άλλος πλην της χόνδα ΠΟΤΕ
Γιατί το λέω αυτό?
Λόγω μπάτζετ.
ΑΝ κάθε χρόνο δηλαδή ρίχνω τα διπλά από σένα
σε 10 χρόνια θα εξαφανιστούν όλοι πλην εμού

υγ
κι εμένα αν είχε κερδίσει ο εραστής Γιαννόνε θα μου άρεσε

Ξερεισ τι θα μου αρεσε να ανοιγε ο Ρηνς την διαφορα και να τον κρατουσε μεχρι τελος το λαστιχο και θα σου ελεγα μετα διαχειρηση και μακακιες :D

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
19/03/2019, 21:12
Κοίτα αν είχε κερδίσει ο Ρόοσι θα σας άρεσε αλλά ας μην το κάνουμε θέμα. :D
Η Ντό(Π)ρνα πέτυχε να μικρύνει το γκαπ μεταξύ των μοτοσυκλετών και να μην φεύγει ο Στόνερ μια βδομάδα μπροστά
(ή ο ΜΜ ξέρω κι γω)
ΑΝ "απελευθερώσει" το επάγγελμα του κατασκευαστή μοτοσυκλετών μότο τζι πι
δεν θα κερδίσει κανένας άλλος πλην της χόνδα ΠΟΤΕ
Γιατί το λέω αυτό?
Λόγω μπάτζετ.
ΑΝ κάθε χρόνο δηλαδή ρίχνω τα διπλά από σένα
σε 10 χρόνια θα εξαφανιστούν όλοι πλην εμού

υγ
κι εμένα αν είχε κερδίσει ο εραστής Γιαννόνε θα μου άρεσε
Εγω δε μπορω να καταλαβω.Τοσο δυσκολο ειναι να ξαναγυρισουν στα brigestone?

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
19/03/2019, 21:15
Εγω δε μπορω να καταλαβω.Τοσο δυσκολο ειναι να ξαναγυρισουν στα brigestone?

Δε πηγενε για σενα κτινε.Γενικα ρωτισα.

RaGe_Raptor
19/03/2019, 22:54
Βρε "γυρίστε" το όπως θέλετε, το διαχρονικό στοιχείο είναι ότι είναι αναβάτης Κυριακής. -

ΤάκηςΜπ
19/03/2019, 23:41
Ξερεισ τι θα μου αρεσε να ανοιγε ο Ρηνς την διαφορα και να τον κρατουσε μεχρι τελος το λαστιχο και θα σου ελεγα μετα διαχειρηση και μακακιες :D

Αν είχε παραπάνω λάστιχο ο Rins θα είχαν και όλοι οι υπόλοιποι.


Η μια γιαμάχα που ξεκινησε απο τα πιτς και δεν είχε τίποτα να χάσει είχε παρόμοιο γύρολόγιο με τους πρώτους... μέχρι να διαλύσει το πίσω ελαστικό.


Τους έριχνε και 1.5 δευτερόλεπτο σε κάποιους γυρους αν θυμάμαι καλά.

GIOTIS750
20/03/2019, 07:46
404559
404572

MG-KTiNoS
20/03/2019, 08:17
Βρε "γυρίστε" το όπως θέλετε, το διαχρονικό στοιχείο είναι ότι είναι αναβάτης Κυριακής. -

ε ναι κάθε Κυριακή ο ΜΜ βάθρο είναι....
:cool:


Εγω δε μπορω να καταλαβω.Τοσο δυσκολο ειναι να ξαναγυρισουν στα brigestone?
Γιατί η Μπρίτζεστον έφυγε δεν άλλαξε η Ντ(Π)όρνα

peterTHErider
20/03/2019, 11:05
ε ναι κάθε Κυριακή ο ΜΜ βάθρο είναι....
:cool:


Γιατί η Μπρίτζεστον έφυγε δεν άλλαξε η Ντ(Π)όρνα

ρε κτηνε γιατι τοσο μισος για τον ροσσι;σου εφαγε την γκομενα;
δεν θα ανοιξω διαλογο μαζι σου γιατι φορας παρωπιδες στο συγκεκρινενο θεμα.
αλλα το δεδομενο ειναι ΕΝΑ αυτη τη στιγμη.ο ροσσι ειναι ο πιο πετυχημενος αναβατης της συγχρονης ιστοριας.αυτο λενε τα νουμερα και τα 9 παγκοσμια.αν τον περασει καποια στιγμη ο μαρκ εδω θα ειμαστε να του πουμε ενα τεραστιο μπραβο!μεχρι τοτε ο βαλεντινος ειναι ο πρωτος.

GIOTIS750
20/03/2019, 16:42
MotoGP Gossip: Ducati to protest against Honda wings

Is the MotoGP protest saga set for a new twist, key engineering heads give their opinion on Ducati’s swingarm device and KTM boss Pit Beirer gives a message to Johann Zarco

MotoGP: MotoGP Gossip: Ducati to protest against Honda wings?
- Ducati boss Gigi Dall’Igna says his team could launch its own protest against Honda’s wing due to the “dangerous” shape (Gazzaetta dello Sport)

- Technical heads and engineers from Formula 1 believe the Ducati device mounted to the swingarm is definitely used to generate downforce (AS.com)

https://www.crash.net/motogp/gossip/915992/1/motogp-gossip-ducati-protest-against-honda-wings

GIOTIS750
20/03/2019, 18:30
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=31874

Marquez: H Honda δεν άντεχε
Να είναι πιο γρήγορη η Ducati στην ευθεία!
Νέα 20/03/2019 - 14:17

lospsi
20/03/2019, 18:51
Για SBK, έκανα συνδρομή 5€ για 1 μήνα σε eurosport player και μάλλον θα ανανεώσω για όλο τον χρόνο με 25€. On demand όλοι οι αγώνες συν BSB, MX και άλλα πολλά.

πυξιδας990
20/03/2019, 19:12
Για SBK, έκανα συνδρομή 5€ για 1 μήνα σε eurosport player και μάλλον θα ανανεώσω για όλο τον χρόνο με 25€. On demand όλοι οι αγώνες συν BSB, MX και άλλα πολλά.

καλο

lospsi
20/03/2019, 19:22
Ξέχασα να γράψω ότι κάνει 1 διάλειμμα για διαφημίσεις μέσα στον αγώνα και 1-2 πριν και μετά. Εχει όμως επιλογές γλώσσας!

aristidis540
20/03/2019, 21:52
Για κονσέρβα πάντως μπορείς να δεις όλους τους αγώνες και στο Kodi.

7Tolis
21/03/2019, 13:40
Με ποιο add on στο kodi?

aristidis540
21/03/2019, 17:51
Ελληνικά build δουλεύω.

GIOTIS750
22/03/2019, 23:00
Η απόφαση της υπόθεσης «αεροτομή» της Ducati την Δευτέρα η την Τρίτη

http://www.bikerspirit.net/main/i-apofasi-tis-ypothesis-aerotomi-tis-ducati-tin-deytera-i-tin-triti/

GIOTIS750
23/03/2019, 08:25
Παντως φαινεται μεγαλη αδικηα για την Ντουκατι
να εξηγει κατι καινουργιο στους αντιπαλους της για κατι που δεν ειχαν γνωση οπως λεει και ο Τζιτζι.
Την νικη μπορει να μην την χασει ,το ελπιζω ,
αλλα η αεροτομη οπως την λενε θα την απαγορεψουν .
καλα ολοι οι αλλοι να κανουνε ενσταση αλλα και η απριλια σαν ιταλους το λεω,
αν και μετα δηλωσαν οτι δεν επιθυμουν την ακυρωση τησ νικης μονο για το φτερο ειχαν προβλημα και αυτοι .
και ισως στην ιδια θεση βρεθει και η χοντα μετα (επικυνδηνα) φτερα της που ειναι πιο ελαστικα και οχι σταθερα οπως προβλεπεται ετσι ειπε ο Νταλινηα.

FotisFz1
26/03/2019, 22:49
Ευτυχως δεν εχασε την νικη ο Ντοβι τελικα
θα ηταν κριμα
Νομιμο το εξαρτημα

http://www.motogp.com/en/news/2019/03/26/motogp-court-of-appeal-issues-ruling-on-ducati-aero-case/287196?fbclid=IwAR0HcqQWSdunQ3gEDD8I6QhClqP2oFslpGu8MmTkorUs0OmBldmMFdqSHPQ

Rac3rX
27/03/2019, 00:06
Το να έθεταν εκτος κανονισμών το εξάρτημα θα εξέθετε ανεπανόρθωτα το Race Direction του MotoGP, γι'αυτό και πήραν την πιο ανώδυνη απόφαση.Η Ducati γενικά έχει μια τάση να κινείται στα όρια των κανονισμών,και με τον ερασιτεχνισμό που βγαίνει απο όσους γράφουν και εφαρμόζουν τους κανονισμούς πιστεύω ότι δεν αποκλείεται να ξαναέχουμε αντίστοιχες γκρίνιες απο εδώ και πέρα.Προβλέπω πως θα ξαναγίνει γενική αναθεώρηση για τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο τέλος της σεζόν.

p@nos
27/03/2019, 11:52
Το να έθεταν εκτος κανονισμών το εξάρτημα θα εξέθετε ανεπανόρθωτα το Race Direction του MotoGP, γι'αυτό και πήραν την πιο ανώδυνη απόφαση.Η Ducati γενικά έχει μια τάση να κινείται στα όρια των κανονισμών,και με τον ερασιτεχνισμό που βγαίνει απο όσους γράφουν και εφαρμόζουν τους κανονισμούς πιστεύω ότι δεν αποκλείεται να ξαναέχουμε αντίστοιχες γκρίνιες απο εδώ και πέρα.Προβλέπω πως θα ξαναγίνει γενική αναθεώρηση για τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο τέλος της σεζόν.

δεν υπαρχει κανενας ερασιτεχνισμος στους κανονισμους...ποτε ενας κανονισμος δε μπορει να προβλεψει τα παντα. Ειναι ξεκαθαρο πως η ντουκατι στο θεμα αεροδυναμικης ειναι πολυ μπροστα απ ολες τις υπολοιπες ομαδες μαζι και εχουν συνθεσει μια ομαδα απο εξυπνους ανθρωπους που μπορουν να εκμεταλευτουν το οποιοδηποτε παραθυρο ειναι διαθεσιμο. Η σκεψη τους αλλα και η υλοποιηση ηταν παρα πολυ απλη και ευφυης ταυτοχρονα. Σε καθε περιπτωση, το αποτελεσμα ειναι σιγουρα δικαιο.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να ειναι ΄΄νομιμη΄΄ μια ομαδα που εχει τεραστιο rnd απο πισω και τεραστια ποσα για να ξοδεψει για να στηριξει το γοητρο της (βλ.χοντα) αλλα αν μια ομαδα ειναι εξυπνη και αποτελεσματικη να τους βγαζεις παρανομους...αμα ειναι ετσι ας βαλουν και μπατζετ, ας βαλουν και ορια δοκιμων, και ασ το κανουν και ενιαιο στην τελικη...

GIOTIS750
27/03/2019, 13:15
Ευτυχως δεν εχασε την νικη ο Ντοβι τελικα
θα ηταν κριμα
Νομιμο το εξαρτημα

http://www.motogp.com/en/news/2019/03/26/motogp-court-of-appeal-issues-ruling-on-ducati-aero-case/287196?fbclid=IwAR0HcqQWSdunQ3gEDD8I6QhClqP2oFslpGu8MmTkorUs0OmBldmMFdqSHPQ

Εναι θα ηταν αδικο οπως ειπα και πιο πανω αλλα και νομιμο το εξαρτημα δεν το περιμενα ,επομενος σταθμος Αργεντινη για να δουμε τι θα γινει και εκει..

Rac3rX
27/03/2019, 15:03
δεν υπαρχει κανενας ερασιτεχνισμος στους κανονισμους...ποτε ενας κανονισμος δε μπορει να προβλεψει τα παντα. Ειναι ξεκαθαρο πως η ντουκατι στο θεμα αεροδυναμικης ειναι πολυ μπροστα απ ολες τις υπολοιπες ομαδες μαζι και εχουν συνθεσει μια ομαδα απο εξυπνους ανθρωπους που μπορουν να εκμεταλευτουν το οποιοδηποτε παραθυρο ειναι διαθεσιμο. Η σκεψη τους αλλα και η υλοποιηση ηταν παρα πολυ απλη και ευφυης ταυτοχρονα. Σε καθε περιπτωση, το αποτελεσμα ειναι σιγουρα δικαιο.

Δε μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να ειναι ΄΄νομιμη΄΄ μια ομαδα που εχει τεραστιο rnd απο πισω και τεραστια ποσα για να ξοδεψει για να στηριξει το γοητρο της (βλ.χοντα) αλλα αν μια ομαδα ειναι εξυπνη και αποτελεσματικη να τους βγαζεις παρανομους...αμα ειναι ετσι ας βαλουν και μπατζετ, ας βαλουν και ορια δοκιμων, και ασ το κανουν και ενιαιο στην τελικη...

Οι κανονισμοί είναι πολύ ασαφείς για έναν τομέα που υποτίθεται ότι οι διοργανωτές δε θέλουν να "ξεφύγει" απο πλευράς κόστους.Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα είναι η εφαρμογή τους.Με ποιά δεδομένα απεφάνθη για το εξάρτημα ο Danny Aldridge εκτός απο αυτά που του παρείχε η Ducati; Έχουν τελικά οι αγωνοδίκες τον τρόπο και τις γνώσεις να τσεκάρουν τέτοιες περιπτώσεις ή αποφασίζουν βάσει καλής πίστης; Όπως το βλέπω εγώ η Aprilia θα μπορούσε κάλλιστα να είχε ομολογκάρει το δικό της χωρίς κανένα πρόβλημα,αρκεί να το παροσίαζε σαν κάτι που δεν είναι ή είναι σε ενα μικρό μόνο μέρος της λειτουργίας του.

Για το 2ο σκέλος,μην ξεχνάμε ότι το budget της Ducati δεν είναι καθόλου μικρό (δεν είναι και Suzuki ας πούμε) και απο πίσω της υπάρχει ολόκληρο VW Group.Εγώ μαζί σου στο να υπάρχει περιθώριο για καινοτομία,αυτό είναι και το νόημα της συμμετοχής για τους κατασκευαστές άλλωστε.Είναι λίγο αντιφατικό όμως σαν Ducati να ισχυρίζονται οτι οι αντίπαλοι κόβουν την καινοτομία όταν πριν λίγα χρόνια οι κανονισμοί έκοψαν τεράστιο πλεονέκτημα από Yamaha και Honda με την κοινή ECU.Τότε όμως η Ducati ήταν ακόμα απασχολημένη με την συμμετοχή στην Open μάλλον,αν και εργοστάσιο.

sapila racing
27/03/2019, 15:28
Είναι λίγο αντιφατικό όμως σαν Ducati να ισχυρίζονται οτι οι αντίπαλοι κόβουν την καινοτομία όταν πριν λίγα χρόνια οι κανονισμοί έκοψαν τεράστιο πλεονέκτημα από Yamaha και Honda με την κοινή ECU.Τότε όμως η Ducati ήταν ακόμα απασχολημένη με την συμμετοχή στην Open μάλλον,αν και εργοστάσιο.

Που βλέπεις την αντίφαση?
Την κοινη ECU την επέβαλε η Dorna, ενώ τώρα την εξέλιξη των αεροδυναμικών βοηθημάτων θέλουν να την κόψουν οι αντίπαλοι της Ducati.
Η MSMA δεν λειτουργεί πλέον, απλά ο καθένας λέει τα δικά του.

Rac3rX
27/03/2019, 17:10
Που βλέπεις την αντίφαση?
Την κοινη ECU την επέβαλε η Dorna, ενώ τώρα την εξέλιξη των αεροδυναμικών βοηθημάτων θέλουν να την κόψουν οι αντίπαλοι της Ducati.
Η MSMA δεν λειτουργεί πλέον, απλά ο καθένας λέει τα δικά του.

Δεν είναι αντιφατικό να διαμαρτύρεσαι μόνο όταν κόβουν την καινοτομία σου και όχι του αντιπάλου; Η κοινή ECU μπορεί να επιβλήθηκε από την Dorna,αλλά το μεγαλύτερο όφελος από αυτή την κίνηση το είχε η Ducati.Η οποία μάλιστα είχε το προνόμιο να δουλέψει με την Marelli αρκετά πριν τους υπόλοιπους καθώς συμμετείχε σε μια κατηγορία που δεν προοριζόταν για factory συμμετοχές.

p@nos
27/03/2019, 20:00
Δεν είναι αντιφατικό να διαμαρτύρεσαι μόνο όταν κόβουν την καινοτομία σου και όχι του αντιπάλου; Η κοινή ECU μπορεί να επιβλήθηκε από την Dorna,αλλά το μεγαλύτερο όφελος από αυτή την κίνηση το είχε η Ducati.Η οποία μάλιστα είχε το προνόμιο να δουλέψει με την Marelli αρκετά πριν τους υπόλοιπους καθώς συμμετείχε σε μια κατηγορία που δεν προοριζόταν για factory συμμετοχές.


η κοινη ecu δεν ειναι κατι σπουδαιο, η ντουκατι οταν επιβληθηκε η κοινη μοναδα ειχε καμμια 20αρια χλμ πανω απο τους υπολοιπους...

sapila racing
28/03/2019, 09:26
Δεν είναι αντιφατικό να διαμαρτύρεσαι μόνο όταν κόβουν την καινοτομία σου και όχι του αντιπάλου; Η κοινή ECU μπορεί να επιβλήθηκε από την Dorna,αλλά το μεγαλύτερο όφελος από αυτή την κίνηση το είχε η Ducati.Η οποία μάλιστα είχε το προνόμιο να δουλέψει με την Marelli αρκετά πριν τους υπόλοιπους καθώς συμμετείχε σε μια κατηγορία που δεν προοριζόταν για factory συμμετοχές.

Δεν είναι έτσι ακριβώς.
Απο την κοινη ECU το μεγαλύτερο όφελος το είχε η Suzuki οπου απο ηλεκτρονικά επιπέδου babis ηλεκτρολόγος βρέθηκε με πολύ καλό σύστημα.
Τοτε είχαν συμφωνήσει όλοι για την κοινή ECU, απλά η Ducati επέλεξε να δουλέψει πανω στο νεο συστημα ενα χρόνο πριν τους άλλους.

Δεν είναι εκεί όμως το θέμα.
Εδώ μιλάμε για μια καινοτομία στο όριο των κανονισμών, που όμως είναι νόμμιμη και όλοι οι υπόλοιποι εκτός Yamaha διαμαρτυρήθηκαν.
Αυτό είναι τελείως διαφορετικό. Είναι σαν να έκαναν πχ οι υπόλοιποι ένσταση στην Honda για τoν torque sensor που έφτιαξαν πρώτοι ή το seamless gearbox που επίσης έφτιαξαν πρώτοι.
Αυτές ήταν καινοτομίες που έδιναν σαφές προβάδισμα στην Honda, δεν έκανε κάποιος άλλος φασαρία γι αυτα τα θέματα, απλά προσπάθησαν να το φτιάξουν κι εκείνοι, αυτός είναι κι ο σωστός τρόπος για την εξέλιξη.
Τώρα ξαφνικά βγαίνει πχ ο Beirer της KTM και λεει οτι η εξέλιξη της αεροδυναμικής έχει μεγάλο κόστος και πρέπει να σταματήσει.
Ενώ το seamless gearbox που μόνο του κόστιζε 300.000 USD για leasing ενός έτους, ειναι ΟΚ.
Σε αντικείμενα που κινούνται με 350 χλμ /ωρα η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντική και όποιος δεν το βλέπει η είναι χαζός ή εθελοτυφλεί. Χαζοι δεν υπαρχουν σε αυτό το επίπεδο, αρα ισχύει το 2ο λόγω συμφερόντων.
Πολλά μπορουν να γίνουν ακόμα σε αυτόν τον τομέα.
Μην ξεχνάμε οτι το σχήμα των φαίρινγκ, των εμπρός φτερών κλπ έχει λίγο πολύ 'κλειδώσει' από το 1958 που η FIM απαγόρεψε τα dustbin fairing.

g_m900
28/03/2019, 10:02
Δεν είναι έτσι ακριβώς.
Απο την κοινη ECU το μεγαλύτερο όφελος το είχε η Suzuki απου απο ηλεκτρονικά επιπέδου babis ηλεκτρολόγοςε βρέθηκε με πολύ καλό σύστημα.
Τοτε είχαν συμφωνήσει όλοι για την κοινή ECU, απλά η Ducati επέλεξε να δουλέψει πανω στο νεο συστημα ενα χρόνο πριν τους άλλους.

Δεν είναι εκεί όμως το θέμα.
Εδώ μιλάμε για μια καινοτομία στο όριο των κανονισμών, που όμως είναι νόμμιμη και όλοι οι υπόλοιποι εκτός Yamaha διαμαρτυρήθηκαν.
Αυτό είναι τελείως διαφορετικό. Είναι σαν να έκαναν πχ οι υπόλοιποι ένσταση στην Honda για τoν torque sensor που έφτιαξαν πρώτοι ή το seamless gearbox που επίσης έφτιαξαν πρώτοι.
Αυτές ήταν καινοτομίες που έδιναν σαφές προβάδισμα στην Honda, δεν έκανε κάποιος άλλος φασαρία γι αυτα τα θέματα, απλά προσπάθησαν να το φτιάξουν κι εκείνοι, αυτός είναι κι ο σωστός τρόπος για την εξέλιξη.
Τώρα ξαφνικά βγαίνει πχ ο Beirer της KTM και λεει οτι η εξέλιξη της αεροδυναμικής έχει μεγάλο κόστος και πρέπει να σταματήσει.
Ενώ το seamless gearbox που μόνο του κόστιζε 300.000 USD για leasing ενός έτους, ειναι ΟΚ.
Σε αντικείμενα που κινούνται με 350 χλμ /ωρα η αεροδυναμική είναι πολύ σημαντική και όποιος δεν το βλέπει η είναι χαζός ή εθελοτυφλεί. Χαζοι δεν υπαρχουν σε αυτό το επίπεδο, αρα ισχύει το 2ο λόγω συμφερόντων.
Πολλά μπορουν να γίνουν ακόμα σε αυτόν τον τομέα.
Μην ξεχνάμε οτι το σχήμα των φαίρινγκ, των εμπρός φτερών κλπ έχει λίγο πολύ 'κλειδώσει' από το 1958 που η FIM απαγόρεψε τα dustbin fairing.

Ξεκιναω σταυροφορια ωστε να μεταδιδεις αγωνες φιλε μου!
Απολαυστικη η αναλυση σου.
Αποταξω τον Διατσιδη...Απεταξαμεν!!!!

GIOTIS750
28/03/2019, 16:21
405095 https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-podium-most-races-albesiano/4358868/

GIOTIS750
28/03/2019, 16:23
405096

MG-KTiNoS
28/03/2019, 16:34
Εναι θα ηταν αδικο οπως ειπα και πιο πανω αλλα και νομιμο το εξαρτημα δεν το περιμενα ,επομενος σταθμος Αργεντινη για να δουμε τι θα γινει και εκει..

Περί αεροτομής (άποψη αεροναυπηγού φίλου)
Ναι έχει αεροδυναμική φόρτιση στον τροχό αλλά πολύ μικρή.
Ο λόγος είναι το μικρό μέγεθος και και η "ποιότητα το αέρα"
που βρίσκει εκεί που είναι.
Άρα αν θεωρήσουμε αυτό αεροδυναμικό βοήθημα με την ίδια λογική θα πρέπει να βγει και η ζελατίνα...
και ένα κάρο άλλα πράγματα.
Πιο καθαρό απ αυτό δεν μπορεί να γίνει

GIOTIS750
28/03/2019, 18:57
Περί αεροτομής (άποψη αεροναυπηγού φίλου)
Ναι έχει αεροδυναμική φόρτιση στον τροχό αλλά πολύ μικρή.
Ο λόγος είναι το μικρό μέγεθος και και η "ποιότητα το αέρα"
που βρίσκει εκεί που είναι.
Άρα αν θεωρήσουμε αυτό αεροδυναμικό βοήθημα με την ίδια λογική θα πρέπει να βγει και η ζελατίνα...
και ένα κάρο άλλα πράγματα.
Πιο καθαρό απ αυτό δεν μπορεί να γίνει
Μακάρι να βλέπουμε πιο συχνά και από άλλους κατασκευαστές καινούργια πράγματα στο μότο τζιπι και χωρίς δικαστήρια.
Για την απόφαση λόγω της δημοσιότητας που πήρε το θέμα και επειδή η ένσταση
έγινε από 4 κατασκευαστές είπα ότι δεν το περίμενα
Όχι ότι ήθελα να χάσει η ντουκατι .το ακριβώς αντίθετο.

MG-KTiNoS
28/03/2019, 19:34
Μακάρι να βλέπουμε πιο συχνά και από άλλους κατασκευαστές καινούργια πράγματα στο μότο τζιπι και χωρίς δικαστήρια.
Για την απόφαση λόγω της δημοσιότητας που πήρε το θέμα και επειδή η ένσταση
έγινε από 4 κατασκευαστές είπα ότι δεν το περίμενα
Όχι ότι ήθελα να χάσει η ντουκατι .το ακριβώς αντίθετο.

Βασικά όλα τα έκανε αυτός ο γελοίος τύπος που έφερε η απρίλια απ τη Φ1
Έχω την εντύπωση ότι το έκανε για δημοσιότητα.

Πολύ γελοίος όμως!
Μιλούσε λες και ήταν ποιός ξέρει ποιός...
Και θα γίνει αυτό και θα γίνει εκείνο και τέλος τι έγινε?
αντεμημπω

GIOTIS750
28/03/2019, 20:19
Βασικά όλα τα έκανε αυτός ο γελοίος τύπος που έφερε η απρίλια απ τη Φ1
Έχω την εντύπωση ότι το έκανε για δημοσιότητα.
Θα δείξη στο μέλλον πόσο θα αντέξει και εάν ανεβάσει την ομαδα

Πολύ γελοίος όμως!
Μιλούσε λες και ήταν ποιός ξέρει ποιός...
Και θα γίνει αυτό και θα γίνει εκείνο και τέλος τι έγινε?
αντεμημπω

Ναι είπε ότι θέλει την απριλια τακτικα στο βάθρο του χρόνου.αμα το ξεκίνησε αυτός δεν δειχνη και τόσο καλό για ξεκίνημα . αλλά ίσως και για δημοσιότητα όπως ειπες .
Άντε να τον δούμε κι αυτόν τι καινούριο έχει να προσφέρει στην ομάδα και πόσο θα ανεβει το επίπεδο και θα έχει το αποτέλεσμα που θέλει την κούπα?

sapila racing
29/03/2019, 10:04
Υπάρχει άλλη μια σημαντική παράμετρος.
Οι αντίπαλοι της Ducati στο δικαστήριο που έγινε έμαθαν αρκετά πράγματα που η Ducati δεν ήθελε να τα ξέρουν.
Η Ducati για να υποστηρίξει την νομιμότητα του spoiler στο ψαλίδι αναγκάστηκε να δείξει μέρος της πρωτοποριακής δουλειάς που έχει κάνει σε συνεργασία με την MegaRide.
;)

ΟΚΤΑΝΙΟ
29/03/2019, 10:30
Τσαμπα γνωση οι ιππολοιποι δηλαδη....

Θα'θελα και η ντουκατι να κανει ενστασεις για ψυλλου πηδημα καθε φορα στη χοντα, ετσι για το γαμωτο

sapila racing
29/03/2019, 10:43
Τσαμπα γνωση οι ιππολοιποι δηλαδη....

Θα'θελα και η ντουκατι να κανει ενστασεις για ψυλλου πηδημα καθε φορα στη χοντα, ετσι για το γαμωτο

Ετσι ακριβώς.

Rac3rX
29/03/2019, 11:12
Δε νομίζω ότι αντιλαμβάνεστε σωστά το πνεύμα της ένστασης.Η ένσταση αφορά κυρίως τους κανονισμούς και την εφαρμογή τους,και λιγότερο την Ducati.Το εξάρτημα αυτό δεν είναι καμιά ιδιαίτερη καινοτομία ή μαύρη μαγεία, οποιοδήποτε τμήμα R&D τέτοιου μεγέθους μπορεί να το φτιάξει.Αυτο που τους απέτρεπε ήταν οι κανονισμοί, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζαν.Οριστε ένα πλήρες άρθρο που το ξεκαθαρίζει https://motomatters.com/analysis/2019/03/29/aero_wars_ignited_in_argentina_ducati.html

Rac3rX
29/03/2019, 13:38
Μια σύντομη μετάφραση όσων είπε ο Massimo Rivola της Aprilia, για όσους δε τα έχουν καλά με τα Αγγλικά. Απο εδώ: https://www.crash.net/motogp/news/916136/1/aprilia-rules-aren-t-clear

Είμαι λίγο απογοητευμένος αλλά είναι αυτό που περίμενα. Ήξερα ότι η FIM δε θα απέρριπτε αυτό που ένα από τα μέλη της είχε εγκρίνει παρά το ότι ο τεχνικός διευθυντής άλλαξε γνώμη κατα τη διάρκεια της ακρόασης , πηγαίνοντας ενάντια σε αυτό που είχε γράψει και υπογράψει. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να σκεφτούμε.
Ήξερα ότι θα είναι δύσκολο, αλλά δεν ήταν αυτό το νόημα για μένα. Θεωρώ ότι πέτυχα αυτό που ήθελα, να δείξω δηλαδή ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ: Αρχικά ότι οι κανόνες δεν είναι ξεκάθαροι και έπειτα ότι η εφαρμογή τους είναι αστεία. Ήθελα να δείξω επίσης ότι αν πάμε στην κατεύθυνση της αεροδυναμικής θα βγούμε όλοι χαμένοι. Ούτε η ίδια η Dorna θέλει να κινηθούμε προς τα εκεί. Δε μπορούμε λοιπόν να λέμε ότι μειώνουμε το κόστος και την αεροδυναμική εξέλιξη έτσι.
Ο τεχνικός διευθυντής είπε (εννοεί στην ακρόαση) πως η θεώρησή του ήταν ότι το spoiler είχε σαν κύριο στόχο την ψύξη του ελαστικού,για αυτό και το ενέκρινε. Αυτό που είχε γράψει στην διευκρίνηση που μας έστειλε όμως ήταν διαφορετικό: “Τo spoiler εγκρίνεται με βάση τα δεδομένα που παρείχε η Ducati ότι ο σκοπός του είναι η ψύξη του ελαστικού και μόνο (only) “ (απόσπασμα από το e-mail του τεχνικού διευθυντή στο GP του Qatar).Άρα μας λέει στο σκεπτικό της έγκρισης ότι ο μοναδικός σκοπός ήταν η ψύξη του ελαστικού, αν και στην ακρόαση όλοι δείξαμε, μαζί και η Ducati, ότι παράγει κάθετη δύναμη.
Όλοι δείξαμε τα δεδομένα μας και είναι λίγο-πολύ παρόμοια. Μόνο η Honda έχει κάνει δοκιμές σε αεροσήραγγα και οι αριθμοί της είναι οι μικρότεροι όλων. Όμως δεν χρησιμοποίησαν κάτι αντίστοιχο βασιζόμενοι στον κανονισμό που υπαγορεύει ότι τέτοια spoiler “Δεν θα πρέπει να παράγουν κάθετη δύναμη ή κάποια άλλη δύναμη με σε σχέση με το έδαφος”. Οπότε αν παράγεται κάθετη δύναμη,θα έπρεπε το εξάρτημα να απαγορεύεται. Είναι εύκολο. Θα ήταν λογικό η ακρόαση με βάση αυτό να διαρκέσει 2 λεπτά, εμείς ήμασταν εκεί για 7 ώρες.
Στις 19 Φεβρουαρίου ρωτήσαμε τον τεχνικό διευθυντή αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα τέτοιο εξάρτημα. Η απάντησή του ήταν “Μόνο αν χρησιμοποιηθεί στη βροχή”. Και στις 2 Μαρτίου που δεν έβρεχε, η Ducati χρησιμοποίησε κάτι παρόμοιο. Τότε μας έστειλε μια νέα οδηγία που έλεγε “ο κύριος στόχος δεν είναι η παραγωγή κάθετης δύναμης”.
Όταν φτιάχνεις έναν κανονισμό πρέπει να είσαι σε θέση να ελέγξεις και να τηρήσεις την εφαρμογή του. Για να δώσεις το ΟΚ, πρώτα πρέπει να ζητήσεις να δεις δεδομένα. Μετά, πρέπει να είσαι σε θέση να ερμηνεύσεις και να αξιολογήσεις τα δεδομένα. Και επιπλέον,πρέπει να αφιερώσεις χρόνο. Εκείνοι αφιέρωσαν απλά 15 λεπτά για να πάνε στο γκαράζ της Ducati και να ρίξουν μια ματιά στο εξάρτημα.

Rac3rX
29/03/2019, 14:04
Danny Aldridge (τεχνικός διευθυντής). Απο εδώ: https://www.crash.net/motogp/news/916162/1/technical-director-rules-written-msma-well-make-them-clearer


Στο MotoGP έχουμε τους κανονισμούς και τις τεχνικές οδηγίες. Οι τεχνικές οδηγίες υπάρχουν για να ξέρουν οι κατασκευαστές τί μπορούν και τί δε μπορούν να κάνουν. Αν για παράδειγμα έρθει κάποιος και μου πει “Θέλουμε να κάνουμε αυτό” και απαντήσω όχι, αυτό θα μπει στις τεχνικές οδηγίες για να το ξέρουν οι υπόλοιποι. Αν κάνουν κάτι που είναι εντός κανονισμών δεν ενημερώνονται οι τεχνικές οδηγίες όμως. Αυτή είναι η διαδικασία.
Όταν είδαμε το εξάρτημα της Ducati αισθανθήκαμε πως ήταν απαραίτητο να δοθεί διευκρίνιση σε αυτόν τον τομέα, για αυτό και το κάναμε. Μας προσέγγισε η Ducati, εξήγησε τον σκοπό του εξαρτήματος που ήταν η ψύξη του ελαστικού. Από τις πληροφορίες που μου έδωσαν και όσα είδα ο ίδιος, έδωσα την έγκρισή μου. Οι κανονισμοί γράφονται από την MSMA και όχι από εμένα, κάθε λέξη μέσα σε αυτούς εγκρίνεται από τους κατασκευαστές. Εγώ είμαι απλά υπεύθυνος να αποφασίζω τι είναι νόμιμο και τι όχι. Αν χρειαστεί θα τους αλλάξουμε και πάλι.
Η Aprilia μου έστειλε mail ρωτώντας με για την διαδικασία να ομολογκάρουν ένα spoiler για το βρεγμένο.Στο e-mail δεν έλεγε τίποτα για αεροδυναμικό βοήθημα ή χρήση στο στεγνό. Στην απάντησή μου τους είπα ότι δεν επιτρέπεται να το χρησιμοποιήσουν σε στεγνό αγώνα και να είναι αεροδυναμικό βοήθημα. Η μόνη διαφορά όταν εκδώσαμε την τεχνική οδηγία ήταν ότι υπαγόρευε συγκεκριμένα ότι θα πρέπει να είναι εκεί για την απομάκρυνση του νερού ή σκόνης/πετραδάκια ή για την ψύξη του ελαστικού. Στο e-mail τους δεν έλεγαν τίποτα για στεγνό,απλά ρώτησαν “Αν φτιάξουμε ενα spoiler σαν της Yamaha,πρέπει να το ομολογκάρουμε;”

Rac3rX
29/03/2019, 14:31
Gigi Dall'Igna.Απο εδώ: https://www.crash.net/motogp/feature/916130/1/ducati-talks-swingarm-spoiler-after-court-victory

Η δουλειά του είναι να στέλνει αέρα στο πίσω λάστιχο για ψύξη.Στα τεστ που κάναμε στο Qatar, η μείωση ήταν περίπου 7 βαθμοί κατα μέσο όρο. Αυτό είναι σημαντικό αποτέλεσμα. Υπάρχει μια δευτερεύουσα αεροδυναμική επίδραση φυσικά, οποιοδήποτε εξάρτημα εκτεθειμένο στη ροή του αέρα έχει τέτοια επίδραση. Περίπου 3-4Ν κάθετης δύναμης στα 180km/h, 300g δηλαδή (σ.σ: Τα δεδομένα της Honda απο την αεροσήραγγα-τα πιο συντηρητικά μεταξύ των ενιστάμενων- έδειξαν 39-59Ν κοντά στην τελική ταχύτητα,δηλαδή 4-6kg κάθετης δύναμης. Η κάθετη δύναμη αυξάνεται στο τετράγωνο με την ταχύτητα). Δεν έχουμε κάνει δοκιμές σε αεροσήραγγα γιατί δεν μας ενδιέφερε αυτό στη σχεδίαση.Τα δεδομένα που δώσαμε βασίζονταν σε υπολογισμούς,προσομοιώσεις και πραγματικές δοκιμές στα τεστ.
Την ιδέα την πήραμε απο την Yamaha που χρησιμοποίησε ένα τέτοιο spoiler στη Valencia πέρυσι,ίσως και σε μερικές δοκιμές νωρίτερα. Είναι αναμενόμενο πως οι υπόλοιποι θα μας αντιγράψουν τώρα. Απο όσο γνωρίζω η Aprilia δεν έφερε κάποιο εξάρτημα στους αγωνοδίκες, απλά ρώτησε για το πώς θα το ομολογκάρει.
Αν η ένσταση γινόταν δεκτή σίγουρα θα είχαν μηδενιστεί ο Petrucci και ο Dovi. Γιατί αυτό συμβαίνει όταν η μηχανή δεν είναι σύμφωνη με τους κανονισμούς. Το αποτέλεσμα αποδεικνύει ότι ερμηνεύσαμε τους κανονισμούς σωστά, δεν είναι δίκαιο το ότι αναγκαστήκαμε να δείξουμε τα δεδομένα μας στους ανταγωνιστές και δεν πρέπει να συμβαίνει αυτό στους αγώνες. Απειλήσαμε με προσφυγή κατα των αεροδυναμικών βοηθημάτων της Honda απλά για να δείξουμε ότι η ένσταση γινόταν δεκτή,θα σήμαινε ότι δεν υπάρχει αξιοπιστία στην κρίση του τεχνικού διευθυντή. Έτσι θα ήταν σαν την Άγρια Δύση χωρίς τον σερίφη.
Η Ducati ξοδεύει το 1% του budget της για αεροδυναμική εξέλιξη. Είναι γελοίο το κόστος μπροστά στα υπόλοιπα. Ξοδέψαμε σε δικηγόρους όσο ξοδέψαμε σε 5 απο τις συνολικά 10 μέρες στην αεροσήραγγα που χρειαστήκαμε. Το κόστος να κάνει κανείς ένσταση είναι πολύ μικρό, πολύ μικρότερο απο αυτό που πληρώνει ο κατηγορούμενος για υπεράσπιση στην ακρόαση.
Είμαστε πάντα πρόθυμοι να ξανακαθίσουμε στο τραπέζι της MSMA για την αλλαγή η διασαφήνιση των κανονισμών. Είμαι εδώ για να εξελίξω την μοτοσυκλέτα,και η Ducati για να βελτιώσει την κατανόηση της για την μοτοσυκλέτα μέσω της εξελίξης. Αυτή είναι η δουλειά μας σε κάθε αγώνα.

BLiTzER
29/03/2019, 14:40
Καιρός είναι να σταματήσουμε να παρακολουθούμε και GP. Καλύτερα power of love, λιγότερο δράμα.

ptc
29/03/2019, 14:57
@Rac3rX :beer:

Πολυ καλη δουλεια με τις μεταφρασεις, χρησιμο για αρκετο κοσμο.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
29/03/2019, 15:02
@Rac3rX :beer:

Πολυ καλη δουλεια με τις μεταφρασεις, χρησιμο για αρκετο κοσμο.

Δε λες τίποτα. 3 βρουμ από μένα :beer:

GIOTIS750
02/04/2019, 12:55
.................................................................

Argentina: Vinales: 2.5 years with this 'incredible' problem
MotoGP
Peter McLaren
2 Apr 2019
'I tried to brake deep, to brake early, to open the gas smoother, aggressive, all the switches I had, all the maps… everything' - Maverick Vinales, Argentina MotoGP.

https://www.crash.net/motogp/news/917066/1/vinales-25-years-incredible-problem


............................................................................................
Lorenzo: It’s unbelievable what’s happening
MotoGP
Neil Morrison
2 Apr 2019
Jorge Lorenzo is exasperated by a series of issues that led to a highly unsatisfactory performance in Argentina.



https://www.crash.net/motogp/news/917027/1/lorenzo-it-s-unbelievable-what-s-happening

BLiTzER
02/04/2019, 13:55
Lorenzo: It’s unbelievable what’s happening
MotoGP
Neil Morrison
2 Apr 2019
Jorge Lorenzo is exasperated by a series of issues that led to a highly unsatisfactory performance in Argentina.



https://www.crash.net/motogp/news/917027/1/lorenzo-it-s-unbelievable-what-s-happening

"...as temperatures went up Lorenzo would soon find a track surface that was a good deal slipperier in the 25-lap race..."

"...accidentally hit the pit-lane speed limiter prior to the start, a move that cost him ten positions on the run to turn one..."

"...Then his left handlebar grip came loose, depriving him of further feel..."

"...In Qatar with the clutch and here with the pit limiter..."

"...και μετά, ήρθε ένα ρακούν, και..."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sniper
02/04/2019, 14:09
...

"...και μετά, ήρθε ένα ρακούν, και..."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Τα φτιάξανε;

aristidis540
03/04/2019, 17:54
"...και μετά, ήρθε ένα ρακούν, και..."[/I]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/QUOTE]

Δεν χρειάζονται οι δικαιολογίες,αφού ξέρουμε οτι πρέπει να περάσει η μίση σεζόν για να πάρει μπροστά...(πάντως για το 2020 θα είναι έτοιμος:cool:)

slzr
03/04/2019, 23:50
Dani Pedrosa ready to test with KTM (https://www.gpone.com/en/2019/04/03/motogp/dani-pedrosa-ready-to-test-with-ktm.html)

405546

GIOTIS750
04/04/2019, 22:00
Lorenzo's learning curve harder than Honda expected - Marquez
405617

https://www.motorsport.com/motogp/news/lorenzo-harder-honda-expected-marquez/4364617/

BLiTzER
04/04/2019, 22:14
"Lorenzo's slow start to the year mirrors his two campaigns with Ducati, although his current tally of seven points is more than he scored at the same stage in the season in both 2017 and '18."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

faf
05/04/2019, 12:02
ουαου...:eek:

Σοβαρα;;;

GIOTIS750
05/04/2019, 15:27
Aragon WorldSBK: Friday practice times and results https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-worldsbk-friday-practice-times-and-results1

405713
Top speeds
1 19 A. BAUTISTA Ducati Panigale V4 R 311,2
2 91 L. HASLAM Kawasaki ZX-10RR 308,6
3 7 C. DAVIES Ducati Panigale V4 R 307,7
4 33 M. MELANDRI Yamaha YZF R1 307,7
5 22 A. LOWES Yamaha YZF R1 306,8
6 21 M. RINALDI Ducati Panigale V4 R 305,9
7 60 M. VAN DER MARK Yamaha YZF R1 305,1
8 50 E. LAVERTY Ducati Panigale V4 R 303,4
9 1 J. REA Kawasaki ZX-10RR 303,4
10 11 S. CORTESE Yamaha YZF R1 303,4
11 66 T. SYKES BMW S1000 RR 300,8
12 23 R. KIYONARI Honda CBR1000RR 300,0
13 81 J. TORRES Kawasaki ZX-10RR 299,2
14 54 T. RAZGATLIOGLU Kawasaki ZX-10RR 298,3
15 2 L. CAMIER Honda CBR1000RR 298,3
16 28 M. REITERBERGER BMW S1000 RR 296,7
17 36 L. MERCADO Kawasaki ZX-10RR 292,7
18 52 A. DELBIANCO Honda CBR1000RR 288,0


https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-worldsbk-bautista-leads-first-session-by-a-second

slzr:beer:

https://motorsport.tv/embed/6MiYLWcs-wsbk-onboard-chaz-davies-at-aragon?autoplay

PaNick67
05/04/2019, 16:50
"Lorenzo's slow start to the year mirrors his two campaigns with Ducati, although his current tally of seven points is more than he scored at the same stage in the season in both 2017 and '18."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Φαγωθηκατε πια! Οριστε! Υπαρχει αλλος αναβατης που να αποδισει καλυτερα απο δυο χρονιες μαζι?

Ε???

Υπαρχει?????

:lol::lol::lol::bawl:

Aleph
05/04/2019, 17:47
Aragon WorldSBK: Friday practice times and results https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-worldsbk-friday-practice-times-and-results1

405713
Top speeds
1 19 A. BAUTISTA Ducati Panigale V4 R 311,2
2 91 L. HASLAM Kawasaki ZX-10RR 308,6
3 7 C. DAVIES Ducati Panigale V4 R 307,7
4 33 M. MELANDRI Yamaha YZF R1 307,7
5 22 A. LOWES Yamaha YZF R1 306,8
6 21 M. RINALDI Ducati Panigale V4 R 305,9
7 60 M. VAN DER MARK Yamaha YZF R1 305,1
8 50 E. LAVERTY Ducati Panigale V4 R 303,4
9 1 J. REA Kawasaki ZX-10RR 303,4
10 11 S. CORTESE Yamaha YZF R1 303,4
11 66 T. SYKES BMW S1000 RR 300,8
12 23 R. KIYONARI Honda CBR1000RR 300,0
13 81 J. TORRES Kawasaki ZX-10RR 299,2
14 54 T. RAZGATLIOGLU Kawasaki ZX-10RR 298,3
15 2 L. CAMIER Honda CBR1000RR 298,3
16 28 M. REITERBERGER BMW S1000 RR 296,7
17 36 L. MERCADO Kawasaki ZX-10RR 292,7
18 52 A. DELBIANCO Honda CBR1000RR 288,0


https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/aragon-worldsbk-bautista-leads-first-session-by-a-second



https://motorsport.tv/embed/6MiYLWcs-wsbk-onboard-chaz-davies-at-aragon?autoplay
Τι ώρα είναι οι αγώνες το ΣΚ;

GIOTIS750
05/04/2019, 18:59
https://www.gpblog.com/en/news/34240/spa-set-to-hold-motogp-race.html

GIOTIS750
05/04/2019, 19:04
Τι ώρα είναι οι αγώνες το ΣΚ;

http://www.worldsbk.com/en/event/ESP1/2019

πατας στο
Schedule

Local Time My time

:touched: sto my time και βγαζει τις ωρες Ελλαδος

Nostradamus
06/04/2019, 10:39
"Lorenzo's slow start to the year mirrors his two campaigns with Ducati, although his current tally of seven points is more than he scored at the same stage in the season in both 2017 and '18."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Να αυτά δεν μπορώ... Γράψε γράψε, θα πέσει τίποτα στην αντίληψη του για τέτοια κείμενα και ενώ είναι έτοιμος να αναρρώσει και να επανέλθει και να κλείσει στόματα, Θα πέσει η ψυχολογία του και θα έχουμε άλλα....

Θα το φάτε το παλικάρι... :lol:

sapila racing
06/04/2019, 11:36
Ο Bautista έσκισε παλι ενώ ο Rea είναι παρα πολυ πίσω στην Superpole στην Aragon.
Παλι για την 2η θέση θα ειναι οι αγώνες εκτός απροόπτου.
Στις 3 ειναι ο 1ος αγώνας WSBK.

FotisFz1
06/04/2019, 13:04
Ανεβασμενες και οι αλλες Ντουκατι
Μαλλον δεν φταιει μονο οτι ο Μπαουτιστα ειναι αλλο επιπεδο οδηγικα αλλα και το μηχανακι πρεπει να ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλο

mario27
06/04/2019, 13:31
Αυτό δεν ισχύει, άμα είδες τους άλλους 6 αγώνες δύο πσκ που εκαναν τα superbikes. Τα αλλά ντουκατι δεν υπήρχαν στον χάρτη στους άλλους αγώνες.
Το πρώτο ντουκατι μετά τον μπαουτιστα βρίσκεται στην 8η θέση στην βαθμολογία και δεν είναι καν εργοστασιακό.
Ο μπαουτιστα έφερε άλλο επίπεδο στα sbk.
Τα ντουκατι πάνε στο αραγκον, τόσα χρόνια το μπανιγκαλε πάει παρέα με το αραγκον, είναι η πίστα τους.

Το αντίθετο ισχύει για τα καβασακι, απλα δεν πάνε στο αραγκον όπως πάνε σε άλλες πίστες. Τους ζοριζει πολύ. Στους τελευταίους 6 αγώνες στο αραγκον, ο Davies έχει 4 νίκες και μία 2η θέση

GIOTIS750
06/04/2019, 14:17
Ο Bautista έσκισε παλι ενώ ο Rea είναι παρα πολυ πίσω στην Superpole στην Aragon.
Παλι για την 2η θέση θα ειναι οι αγώνες εκτός απροόπτου.
Στις 3 ειναι ο 1ος αγώνας WSBK.

https://motorsports-stream.com/live/worldsbk-live-stream/channel-1/
ΚΥΡΙΑΚΗ
10:0010:15WorldSBK - WUP
10:2510:40WorldSSP - WUP
10:5011:05WorldSSP300 - WUP
12:00WorldSBK - Superpole RaceLive Video
13:15WorldSSP - RaceLive Video
15:00WorldSBK - Race 2Live Video
16:15WorldSSP300 - RaceLive Video

slzr:beer:

simoril
06/04/2019, 21:35
Το πήρε ο Μπαουτίστα και μαθηματικά.

faf
06/04/2019, 21:53
...αυτον αστον...
Ειναι καλυτερος απο τον Γιωργο...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/04/2019, 21:57
...αυτον αστον...
Ειναι καλυτερος απο τον Γιωργο...

Α! Εσύ ψάχνεσαι ε? :lol:

slzr
06/04/2019, 23:22
Marquez: Θα μπορούσε να είναι teammate του Rossi; (https://www.bikeit.gr/agonisti-kikinisi/news-from-races-world/19317-nea-agonon-2019-marquez-apantisi-teammate-rossi)

slzr
07/04/2019, 00:01
Bautista: I enjoyed myself sliding around (https://www.crash.net/wsbk/news/917280/1/bautista-i-enjoyed-myself-sliding-around)

thunder ace
07/04/2019, 06:48
Δεν μπορει ρε παιδια να εχει τοση οδηγικη διαφορα απο τον ΡΕΑ ο ΒΑΟΥ.
ΜΑΛΛΟΝ το μοτερ θα ειναι.
Λεω γω τωρα.

BabisStinson
07/04/2019, 08:00
Είναι και πολύ καλός, έχει συνηθίσει και με Ducati από το MotoGP, πρέπει να ράβει και το Panigale και να το έχει φέρει στα μέτρα του εξαρχής. Ε δεν θέλει και πολύ :-)

Kas_Tracer
07/04/2019, 08:07
8 Km/h διαφοράς σε μία ευθεία 1Km δεν δίνουν 1 sec διαφοράς στο γύρο.

thunder ace
07/04/2019, 08:14
8 Km/h διαφοράς σε μία ευθεία 1Km δεν δίνουν 1 sec διαφοράς στο γύρο.

Καλα...δεν μετραει μονο η τελικη.

Kas_Tracer
07/04/2019, 08:19
Επίσης πολύ απλά , εάν ο Μπαουτίστα έμενε στα Motogp φέτος
η Ducati V4R θα ήταν μία δύστροπη - δύσκολη οδηγικά μηχανή και ο Ρει θα είχε 7 νίκες!!!!!!!!!!! (και το πρωτάθλημα στο τσεπάκι του από τώρα)

GIOTIS750
07/04/2019, 09:45
Marquez: Θα μπορούσε να είναι teammate του Rossi; (https://www.bikeit.gr/agonisti-kikinisi/news-from-races-world/19317-nea-agonon-2019-marquez-apantisi-teammate-rossi)

:beer:πιστευω θα μας χαριζαν αξεχαστες μαχες μεσα στην πιστα.:beer:

slzr:beer:

GIOTIS750
07/04/2019, 10:23
Επίσης πολύ απλά , εάν ο Μπαουτίστα έμενε στα Motogp φέτος
η Ducati V4R θα ήταν μία δύστροπη - δύσκολη οδηγικά μηχανή και ο Ρει θα είχε 7 νίκες!!!!!!!!!!! (και το πρωτάθλημα στο τσεπάκι του από τώρα)

Ο Davies τωρα αρχιζει να την μαθαινει ,οπως και ο ατυχος χτες Γιουτζην που αργα το πηρε χαμαπαρι οτι τον παιρνει για βαθρο
Κασ δεν ειναι δυστροπη πολυ απλα πρεπει να την μαθουνε και αρχισανε να ανεβαινουνε και οι αλλοι '
Ο Ρεη δηλωσε οτι φταει ο Χορχε που δεν πηγε στην Χοντα περσι .βλεπωντας τον Αλβαρο και πως το παει ισως καταλαβει οτι θελει κι αλλη ταχυτητα για τζιπι .

simoril:beer:

FotisFz1
07/04/2019, 11:03
Παντως οτι απο τα 2 και αν συμβαινει πρεπει να δωσουμε τα ευσημα στην Ντουκατι
Ειτε το μηχανακι σπερνει ειτε ολη την διαφορα την κανει ο Μπαουτιστα η Ντουκατι καταφερε μεσα σε 3 μονο αγωνες να απογειωσει το προιον της και να τους κανει ολους να παραμιλανε
Ειναι τεραστιο κερδος για την εταιρια αυτο

slzr
07/04/2019, 11:26
Κάπου διάβασα ότι ο ίδιος ο Bau λέει πως είναι πολύ καλό το Ντουκάτι αλλά και ο ίδιος είναι πολύ σταθερός στο γυρολόγιο του (λόγω GP προφανώς).

Αυτό του δίνει προβάδισμα έναντι των υπολοίπων, οι οποίοι έχουν σκαμπανεβάσματα.

GIOTIS750
07/04/2019, 11:49
εκει που λεει create an acount:nono: πατηστε πανω στην οθονη θα ανοιξει παραθυρο ,το κλεινεται και ο πλεηερ αρχιζει να παιζει


https://motorsports-stream.com/live/worldsbk-live-stream/channel-1/
ΚΥΡΙΑΚΗ
10:0010:15WorldSBK - WUP
10:2510:40WorldSSP - WUP
10:5011:05WorldSSP300 - WUP
12:00WorldSBK - Superpole RaceLive Video
13:15WorldSSP - RaceLive Video
15:00WorldSBK - Race 2Live Video
16:15WorldSSP300 - RaceLive Video

slzr:beer:

΄΄΄΄edge sport ote tv ξεκιναει cev repsol ζωντανα με βροχη

GIOTIS750
07/04/2019, 11:59
Στην περιπτωση αυτη μπορω να πω οτι το πολυ καλο ντουκατι με τον πολυ καλο επισης Αλβαρο που εχει πολλα χρονια εμπειριας
εχουνε δεσει ,κουμπωσει οπως θελετε πεστετο και τα αποτελεσματα μιλανε απο μονα τους ,οντως σε αλλο επιπεδο .


Edit

Πολυ καλοι οι τελευταιοι 6 γυροι στα 600αρια ο Derosa (agusta 2ος)τους εκανε επιθεση και εκει αρχισανε τιε μαχες με τα πολυ δυνατα γιαμαχα ρο εξι

sapila racing
07/04/2019, 15:02
9 στα 9 o Bautista με το V4!
Ο Rea 2ος και o Davies 3ος.

Ωραίες μάχες αλλά για την 2η θέση και κάτω.
:beer:

GIOTIS750
07/04/2019, 16:13
WSBK ARAGON 2019 RACE 2 - FULL RACE

https://www.dailymotion.com/video/x75ezwo

RaGe_Raptor:beer:

slzr:beer:

GIOTIS750
07/04/2019, 19:02
405825405826405827
slzr:beer:

faf:beer:

faf
07/04/2019, 19:21
:rockon::a013:

RaGe_Raptor
07/04/2019, 21:04
Ανεβασμένες μετοχές ο AB19. Θέλει official (factory?) team.
405829