View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!
GIOTIS750
08/04/2019, 10:14
405835
Sometimes a fourth place was as rewarding as the one obtained by Alvaro Bautista in Australia. The replacement of the injured Jorge Lorenzo
"We are very happy with your work in Australia , but now that he wins the title of SBK next year ".
https://www.lalasport.com/2018/10/ducati-now-asks-bautista-win-title-of.html
απο περσινο αρθρο 2018
Ανεβασμένες μετοχές ο AB19. Θέλει official (factory?) team.
405829
3 cojones θα πάρει
RaGe_Raptor
08/04/2019, 16:27
3 cojones θα πάρει
Μην το λες! Ο Πετρούξ έχει 1 χρόνο συμβόλαιο iirc. ΑΝ ο Αλβαρίτος συνεχίσει έτσι δεν είναι απίθανο ένα μεγάλο comeback
Δεν ξερω κατα ποσο δικαιο ειναι να μιλαμε για υπεροχη DUCATI οταν εχουν αναγκασει σε περιορισμους στροφων τους αλλους κατασκευαστες.
Η PANIGALE V4 ειναι εργαλειο απο τα λιγα αλλα δεν παυει να ειναι ιδιος αριθμος κυλινδρων με παραπανω κυβικα και διαταξη. Οκ βασιζεται σε εργοστασιακα μηχανακια αλλα να επεφτε στα 1000 κυβικα οπως και οι αλλοι.
Ο Bautista εκπλησει ευχαριστα μια και αρκετοι κανανε τον δρομο MOTOGP-WSBK αλλα προκοπη δεν ειδαν με τελευταιο παραδειγμα τον μακαριτη τον HAYDEN.
Απλα ειναι και η DUCATI πιο κοντα στα μετρα του μια και ερχεται απο τα MOTOGP ενω αλλοι την θεωρουνν λιγο δυστροπη...χωρις να πιστευω οτι ειναι. Απλα θες αλλη κλαση αναβατη για να παει.
FotisFz1
08/04/2019, 17:39
Κανεις δεν αναγκασε τους κατασκευαστες σε περιορισμο στροφων..Τους ειπαν οτι θα πρεπει να
εχουν +ταδε στροφες απο το μηχανακι παραγωγης
Ας ηταν μαγκες πχ στην Καβα να βγαλουν το ΖΧ10 στην παραγωγη με 18000 στροφες
Δεν φταιει η Ντουκατι
RaGe_Raptor
08/04/2019, 17:43
H Ducati είναι 1000cc. Είναι απλώς το καλύτερο μηχανάκι, πακέτο με τον καλύτερο αναβάτη.
H Ducati είναι 1000cc. Είναι απλώς το καλύτερο μηχανάκι, πακέτο με τον καλύτερο αναβάτη.
Σωστος...δεν το ειχα προσεξει αλλα και παλι...περιορισμος στους αλλους στις στροφες για τον λογο αυτο. Tα DUCATI σε καποιες πιστες σπερνανε ανεκαθεν ακομα και σαν 2κυλινδρα . Θες αδερφε να κατεβασεις 1000αρι μηχανακι...προσπαθησε να φτασεις τους αλλους...οχι να τους φρεναρεις.
Σαν να λεγανε τον Μαρκεθ στην Αργεντινη...ξεκινα μισο γυρο μετα για να εχει ενδιαφερον ο αγωνας.
Σωστος...δεν το ειχα προσεξει αλλα και παλι...περιορισμος στους αλλους στις στροφες .
Παλι δε προσεχεις ;)
Παλι δε προσεχεις ;)
Πωπω... Τοσο λαθος καταλαβα?
Οκ ξεκιναω διάβασμα να μην λεω μπαρούφες τότε...με συγχωρειτε!
aristidis540
08/04/2019, 18:57
Έχουμε και λέμε Davies αγώνας και θέση 1:10 2:7 3:15 4:- 5:3 6:3
Αν ήταν μόνο η μηχανή θα έπρεπε να βλέπουμε συνεχόμενα 1-2,νομίζω οτι έχουμε να κάνουμε με ενα καλό συνδυασμό οδηγού-μηχανής.Όπως του Stoner με την ducati τότε.
Kas_Tracer
08/04/2019, 19:00
Πίσω από την τεχνολογική υπεροχή της Ducati υπάρχουν αλλαγές κανονισμών (πχ μείωση των απαιτούμενων αριθμού που πρέπει να βγει σε παραγωγή για να μπορέσουν
να μπουν στο πρωτάθλημα ).
Λεπτομέρειες εδώ από τον πιο έμπειρο στο χώρο https://motosport.com.gr/index.php/el/nea/item/1409-world-superbike-aragon-anakalyptontas-ton-baoutista
Μόνη μου μικρή διαφωνία σε αυτά που λέει , είναι το ότι δεν είναι μόνο η υπερστροφία(λογο κοντής διαδρομής) που δίνει πλεονέκτημα απόδοσης στην ντουκάτι αλλά και το desmo
το οποίο έχει μικρότερες απώλειες απόδοσης όσο αυξάνονται οι στροφές
telegonos
08/04/2019, 19:40
Δεν δίνει μικρότερες απώλειες το desmo όσο ανεβαίνουν οι στροφές, μεγαλυτερες απωλειες έχει, καθότι έχει μάζες κοκορακίων να παλινδρομούν, μάζα, αδράνεια, ενέργεια να υπερνικηθεί κ.ο.κ.
Το πλεονέκτημα του Desmo είναι το πολύ γρήγορο άνοιγμα τον βαλβίδων που κάνει εφφέ ρουφήγματος στο μίγμα ΚΑΙ η οικονομία ενέργειας στις χαμηλές και μεσσαίες στροφές, αφού δεν υπάρχει ένα πολύ σκληρό ελατήριο να υπερνικηθεί.
DrIoannis
08/04/2019, 19:42
Παιδιά απλά η μηχανή είναι αλλού και μόλις ξεκίνησαν να τη μαθαίνουν όπως είπε και ο Domenicali. Ήρθε και ο οδηγός και έδεσε. Τώρα θα πρέπει ο ανταγωνισμός να τρέχει από πίσω και ίσως σε 2 χρόνια καταφέρουν να τη συναγωνιστούν. Υπάρχει και η περίπτωση να τις κόψουν τις στροφές του χρόνου με νέο κανονισμό κάτι το οποίο δεν το θεωρώ σωστό γιατί με αυτόν τον τρόπο γίνονται τα "άλματα" στην τεχνολογία τα οποία περνάνε και σε εμάς...ελπίζω.
GIOTIS750
10/04/2019, 19:32
Όλα όσα θέλετε να μάθετε για τότι παίζει με τά όρια στροφών στους σούπερμπαηκ κινητήρες.
http://www.bikerspirit.net/main/allages-sto-kathestos-ton-strofon-me-tis-paraxoriseis-sto-wsbk-sto-assen/
Kas_Tracer
10/04/2019, 19:43
http://www.worldsbk.com/en/news/2019/WorldSBK%20rev%20limits%20and%20concessions%20updated%20after%20Round%20Three
http://resources.worldsbk.com/newsdesk/2019/FIM/FIM_regulations.pdf
+500 η Honda , -250 η Ducati.
Και όπως θα έλεγε και ζουράρης αέρα στα μέζεα του μπαουτίστα θα κάνουν.
FotisFz1
10/04/2019, 19:49
http://www.worldsbk.com/en/news/2019/WorldSBK%20rev%20limits%20and%20concessions%20updated%20after%20Round%20Three
http://resources.worldsbk.com/newsdesk/2019/FIM/FIM_regulations.pdf
+500 η Honda , -250 η Ducati.
Και όπως θα έλεγε και ζουράρης αέρα στα μέζεα του μπαουτίστα θα κάνουν.
Ε οκ θα κερδισει με κανα 2 δευτερολεπτα μικροτερη διαφορα:p
GIOTIS750
11/04/2019, 17:59
Τελευταια νεα απο το <μετωπο> συνεντευξη στο Κρασ του Τζαρβις
Yamaha: Sometimes you need to reset
MotoGP
Neil Morrison
11 Apr 2019
“You need to freshen up the team. You don’t need to change all the players in the team, but you need to change a key way of working, a key member, or a key influence” – Lin Jarvis
MotoGP: Yamaha: Sometimes you need to reset
Yamaha’s Lin Jarvis has explained the thinking behind the factory’s winter of reorganisation, stating a “reset” was necessary after the fallow years of 2017 and ‘18, with those effects already being felt two rounds into the season.
Along with a change in personnel – Takahiro Sumi was promoted to lead the MotoGP project, Kazuhiza Takano took his place as chassis designer – Jarvis has cited an amendment in communication between departments as another innovation that he hopes will aid Yamaha’s quest to win a first rider’s title in four years.
With Maverick Viñales showing strong speed through preseason and Valentino Rossi ending a nine-month podium drought in Argentina, a sense of optimism surrounds the Iwata factory after two largely negative years in which they “were stuck … going round in circles.”
https://www.crash.net/motogp/feature/917391/1/yamaha-sometimes-you-need-reset
CrashTV:
Jarvis, the factory’s Managing Director, also revealed to Crash.net that changes are still ongoing, with the factory keen to recruit more engineers to man its growing racing department in Milan, Italy. “This hopefully will bear some fruits immediately,” he said. “But more as we go into 2020 and 2021.”
FotisFz1
13/04/2019, 11:36
Ανεβασμενες Γιαμαχα κ BMW
406017
FotisFz1
13/04/2019, 14:57
ακυρωθηκε ο 1ος αγωνας λογω χιονιου:eek::eek:
GIOTIS750
13/04/2019, 16:45
ακυρωθηκε ο 1ος αγωνας λογω χιονιου:eek::eek:
Δ406025ες εδώ φωτογραφίες να πάθεις πλάκα εγώ πρώτη φορά πάντως βλέπω και τα δύο , μαζί στην ίδια φωτογραφία .
http://www.bikerspirit.net/main/akyrothike-o-protos-agonas-wsbk-sto-assen-logo-xionoptosis/
FotisFz1:beer:
slzr:beer:
sapila racing
14/04/2019, 12:02
Ο Bautista έγραψε και πάλι.
10 στα 10!!!!
Ωραίος αγώνας με 2ο τον Rae που δεν είχε την απάντηση ούτε στο Assen, ξεκίνησε και πολύ πίσω βέβαια, αλλά δεν είχε τον ρυθμό του Bautista ετσι κι αλλιώς.
Kαι ο VDM 3ος στον αγώνα της πατρίδας του πήγε πολύ καλά, αφού γλύτωσε την τούμπα στο λίγο μετα την εκκίνηση.
Εντυπωσιακός ο Reiteberger με το BMW, κρατήθηκε για ώρα στις πρώτες θέσεις, τελικά 6ος που ειναι πολύ ελπιδοφόρο αποτέλεσμα.
Στον 2ο αγώνα η θερμοκρασία της πίστας θα είναι πολύ διαφορετική, οπότε ίσως τα πράγματα αλλάξουν.
FotisFz1
14/04/2019, 14:41
Ανετα και στο race 2 ο Μπαου
μαλλον πρεπει να του κοψουν ενα κυλινδρο...
Kas_Tracer
14/04/2019, 16:01
18 χιλιοστά ο Van der Mark μπροστά από τον Rea για την 2η θέση!!!!!!!!
sapila racing
14/04/2019, 16:27
Πολύ καλύτερος απο action ο 2ος αγώνας, απίστευτη εκκίνηση απο το Rea πέρασε και 1ος, αλλά δεν είχε τον ρυθμό του Bautista στην συνέχεια.
Μεταξύ Rae και VDM έγινε φοβερή μάχη για την 2η, ακούμπησαν στον τελευταίο γύρο και τελικά επικράτησε ο VDM.
Αυτη την φορά 3ος λοιπόν ο Rae, και ο Bautista 11 στα 11. :beer:
GIOTIS750
17/04/2019, 20:48
406139
406140
406141
https://motoamerica.com/2019/04/cota-what-the-teams-had-to-say/
https://www.youtube.com/watch?v=twpwIIolruw&list=PL5dXR9bHuKvksJDt73NPnB8KxWMHvAfZ7
https://www.youtube.com/watch?v=twpwIIolruw&list=PL5dXR9bHuKvksJDt73NPnB8KxWMHvAfZ7
RaGe_Raptor:beer:
Jimmu:beer:
GIOTIS750
18/04/2019, 17:20
The man who mistook his aero device for a hat
406142
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/man-who-mistook-his-aero-device-hat
Jimmu:beer:
GIOTIS750
23/04/2019, 22:48
Η Kawasaki ετοιμάζει επίθεση στην Ducati με σούπερμπαηκ μηχανάκι με τζιπι επιρροές.
https://www.gpone.com/en/2019/04/18/sbk/ducati-beware-kawasaki-is-planning-an-extreme-motogp-style-sbk.html
Αν το κάνουνε οι πράσινοι αυτό που σχεδιάζουν θα ανέβει και άλλο το επίπεδο συν ότι όλοι θα περιμένουν να δούνε πως τα πάει σε σχέση με την ιταλιδα και γενικά θα είναι ένα (πρωτότυπο) στα σβκ.
Καλό ακούγεται.
FotisFz1
23/04/2019, 23:38
Θα φτιαξουν μια motogp-style μοτοσυκλετα αλλα εχουν να τρεξουν στο motogp περιπου μισο αιωνα...
Οκ αναμενουμε
Οι αναστάσεις είναι επίκαιρες , οπότε ο Gary McCoy θα δώσει τα φώτα του σαν άλλος Max Biaggi κ θα δημιουργηθεί το νέο υπερτούμπανο Aprilia style Ducati fighter japan made
υπερδιαγαλαξιακό ZX-10ARRRRRRRRRWhiskeyTangoFoxtrot που θα διαλύσει γαλαξίες στο πρωτάθλημα σουπερμπαικ Αλφα Κενταύρου
GIOTIS750
24/04/2019, 17:33
Για βε4 δεν το βλεπω σαν τους ιταλους δηλαδη γιατι αν θυμαμαι καλα ποτε δεν τρεξανε με βε παντα εν σειρα
αλλα αυτο που θυμαμαι καλα ειναι ο ηχος απο τον σκρημερ :a8::a016: που σου σηκωνε την τριχα και οχι μονο!!!
simoril:beer:
GIOTIS750
26/04/2019, 14:04
KAWASAKI SETS ASIDE TO LEAVE WSBK AND RETURN TO MOTOGP https://www.motorcyclesports.net/wsbk/kawasaki-sets-aside-leave-wsbk-return-motogp/
GIOTIS750
26/04/2019, 14:27
406320
https://www.galleryofsocial.com/hashtag/wsbk
FotisFz1
26/04/2019, 14:38
KAWASAKI SETS ASIDE TO LEAVE WSBK AND RETURN TO MOTOGP https://www.motorcyclesports.net/wsbk/kawasaki-sets-aside-leave-wsbk-return-motogp/
Discarded is the return to MotoGP, according to Matsuda: ‘MotoGP is not the right way for us. You have to think about what MotoGP demands of you, what kind of technology it needs. And what it brings you. If we take that into account, MotoGP is not our choice.’
Με λιγα λογια ουτε απ εξω δεν περνανε απο το MotoGP
Καλά είναι τα βάθρα και στη Δ' Εθνική.
Dani Pedrosa:The silent samurai (https://www.youtube.com/watch?v=hJMITfnM1N8)
GIOTIS750
02/05/2019, 14:26
Ωραίο το βίντεο για τον Ντανη .:beer:
Εντωμεταξυ στο στρατόπεδο της Καβασάκι έχουν πάρει φωτιά τα μπατζακια τους ,τρέχουν να ετοιμάσουν μηχανάκι με μότο τζιπι dna .Δήλωσαν ότι θα βγάλουν μια ειδική ακριβή έκδοση με μικρό αριθμό παραγωγής ίσα που να πάρουν έγκριση ομολογκασιον νομίζω το λένε.Αντε να δούμε το 2020 ποια θα είναι η απάντηση των πράσινων στην Ντουκατι η οποία δηλώνει ότι η επιτυχία της οφείλεται στον Αλβάρο γιατί κανένας άλλος δεν κέρδισε με τον v4.
Jimmu:beer:
406534
Low f-ing blow.
Ο αναβάτης σου δεν τα πάει καλά,πώς θα του τονώσεις το ηθικό; Σίγουρα όχι έτσι.
Μπορεί να θέλουν απλά να παραιτηθεί το παλτό. Πιάνει χώρο και γλιτώνουν την αποζημίωση. :lol:
GIOTIS750
02/05/2019, 22:57
Μπορεί να θέλουν απλά να παραιτηθεί το παλτό. Πιάνει χώρο και γλιτώνουν την αποζημίωση. :lol:
:lol::lol: αυτός πάλι τι παθαίνει στον αγώνα και τα κάνει μαντάρα κανείς δεν ξέρει....
Στην Σουζούκι καλύτερα τα πήγαινε.
borgiriadis1
03/05/2019, 14:27
Dani Pedrosa:The silent samurai (https://www.youtube.com/watch?v=hJMITfnM1N8)
Πολύ ωραίο βίντεο. Να σημειώσω ότι φέτος που έφυγε η Honda απέκτησε προβληματάκια. Είναι τυχαίο?
Πολύ ωραίο βίντεο. Να σημειώσω ότι φέτος που έφυγε η Honda απέκτησε προβληματάκια. Είναι τυχαίο?
Ναι
Προβληματάκια φέτος η H? Οκ,στραβές γίνονται πάντα,αλλά νομίζω φέτος έχει το καλύτερο μηχανάκι του grid.
Πολύ ωραίο βίντεο. Να σημειώσω ότι φέτος που έφυγε η Honda απέκτησε προβληματάκια. Είναι τυχαίο?
...κι αυτος ειναι σαν τον Γιωργη...
....στηνει μηχανακια για να κερδιζουν οι αλλοι...
Πολύ ωραίο βίντεο. Να σημειώσω ότι φέτος που έφυγε η Honda απέκτησε προβληματάκια. Είναι τυχαίο?
Προβλήματάρα έχει, λέγεται Χόρχε.
Απόσπασμα απο την συνέντευξη του CEO της KTM Stefan Pierer στο Motorsport: https://bit.ly/2JqAaDI
''Η απόδοση του Zarco είναι απλά απαράδεκτη.Έχει προβλήματα αλλά είναι δικό του θέμα,ψυχολογικό.Πρόσφατα έκοψε τις επαφές με τον πρώην μανατζέρ του (Laurent Fellon) ο οποίος είναι υπεύθυνος για την μεταγραφή του εδώ που είναι.Οι άνθρωποι που έχει γύρω του αυτή τη στιγμή απλά του δημιουργούν περισσότερα προβλήματα. Σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού το τελευταίο βήμα είναι πάντα το ψυχολογικό.Πρέπει να αποδεχτεί ότι η μηχανή μας δεν είναι Yamaha M1 με εν σειρά κινητήρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα τον πιέσω να αποδόσει στα επίπεδα που απαιτούν οι στόχοι μας.Νομίζω οι προσδοκίες μας για τον 3ο μας χρόνο στην κατηγορία θα επιτευχθούν, η πρόοδος είναι μεγαλύτερη απο αυτό που δείχνει η βαθμολογία.Όπως είπα η απογοήτευσή μας είναι ο Zarco, δεν είναι σε θέση να αποδόσει.Είμαι όμως πολύ χαρούμενος με τον Oliveira"
Μάλλον ο Pierer υπερεκτιμά τις δυνατότητες της ΚΤΜ αυτή τη στιγμή, είναι παράλογη απαίτηση να περιμένεις απο αναβάτη με 4 GP πανω στην μηχανή να αποδίδει αντίστοιχα με τον Pol που είναι στην 3η του σεζόν στην ΚΤΜ. Αν και νομίζω το σχόλιο του γίνεται κυρίως γιατί ο Zarco δείχνει μια "παραίτηση" απο τώρα. Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι δε θα αλλάξει το στυλ του για να προσαρμοστεί στην ΚΤΜ θυμίζω, γιατί θεωρεί πως δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση εξέλιξης αυτη τη στιγμή.
Απόσπασμα απο την συνέντευξη του CEO της KTM Stefan Pierer στο Motorsport: https://bit.ly/2JqAaDI
''Η απόδοση του Zarco είναι απλά απαράδεκτη.Έχει προβλήματα αλλά είναι δικό του θέμα,ψυχολογικό.Πρόσφατα έκοψε τις επαφές με τον πρώην μανατζέρ του (Laurent Fellon) ο οποίος είναι υπεύθυνος για την μεταγραφή του εδώ που είναι.Οι άνθρωποι που έχει γύρω του αυτή τη στιγμή απλά του δημιουργούν περισσότερα προβλήματα. Σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού το τελευταίο βήμα είναι πάντα το ψυχολογικό.Πρέπει να αποδεχτεί ότι η μηχανή μας δεν είναι Yamaha M1 με εν σειρά κινητήρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα τον πιέσω να αποδόσει στα επίπεδα που απαιτούν οι στόχοι μας.Νομίζω οι προσδοκίες μας για τον 3ο μας χρόνο στην κατηγορία θα επιτευχθούν, η πρόοδος είναι μεγαλύτερη απο αυτό που δείχνει η βαθμολογία.Όπως είπα η απογοήτευσή μας είναι ο Zarco, δεν είναι σε θέση να αποδόσει.Είμαι όμως πολύ χαρούμενος με τον Oliveira"
Γελάω.3 δοκιμές και 4 αγώνες έχει κάνει σε ένα μηχανάκι απίστευτα υποδεέστερο από αυτό που οδηγούσε 2 χρόνια.Τι θέλει δηλαδή; Να χτυπάει δεκάδες με το καλημέρα; Πολύ κομπλεξική η οπτική του.
GogosLux
08/05/2019, 15:26
Γελάω.3 δοκιμές και 4 αγώνες έχει κάνει σε ένα μηχανάκι απίστευτα υποδεέστερο από αυτό που οδηγούσε 2 χρόνια.Τι θέλει δηλαδή; Να χτυπάει δεκάδες με το καλημέρα; Πολύ κομπλεξική η οπτική του.
CEO πράγμα, τι ήθελες να πει?
Οτι εχουν μπουρδέλο μηχανάκι και πήραν τον Γαλλο να τους το πάει αεροπορία?
Τον Γάλλο? :facepalm:
Αυτοι γεννιούνται με ψυχολογικά προβλήματα :lol::lol::lol::lol:
Προφανως τα έχουν σπάσει και ειναι στην φάση τον πεταμε έξω .................................. αλλιως κανενας CEO δεν θα μιλούσε ετσι
GIOTIS750
08/05/2019, 15:31
Δηλαδή έτσι όπως μας τα λέει ο κύριος το μηχανάκι είναι μια χαρά ,έτοιμο να χτυπήσει πρωτάθλημα -τα και φταίει ο οδηγός ..... μας τον βγάζει και με ψυχολογικά που αν έχει προήλθαν από το μηχανάκι....τιν τούτος.??
sapila racing
08/05/2019, 15:33
Απόσπασμα απο την συνέντευξη του CEO της KTM Stefan Pierer στο Motorsport: https://bit.ly/2JqAaDI
''Η απόδοση του Zarco είναι απλά απαράδεκτη.Έχει προβλήματα αλλά είναι δικό του θέμα,ψυχολογικό.Πρόσφατα έκοψε τις επαφές με τον πρώην μανατζέρ του (Laurent Fellon) ο οποίος είναι υπεύθυνος για την μεταγραφή του εδώ που είναι.Οι άνθρωποι που έχει γύρω του αυτή τη στιγμή απλά του δημιουργούν περισσότερα προβλήματα. Σε αυτό το επίπεδο συναγωνισμού το τελευταίο βήμα είναι πάντα το ψυχολογικό.Πρέπει να αποδεχτεί ότι η μηχανή μας δεν είναι Yamaha M1 με εν σειρά κινητήρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα τον πιέσω να αποδόσει στα επίπεδα που απαιτούν οι στόχοι μας.Νομίζω οι προσδοκίες μας για τον 3ο μας χρόνο στην κατηγορία θα επιτευχθούν, η πρόοδος είναι μεγαλύτερη απο αυτό που δείχνει η βαθμολογία.Όπως είπα η απογοήτευσή μας είναι ο Zarco, δεν είναι σε θέση να αποδόσει.Είμαι όμως πολύ χαρούμενος με τον Oliveira"
Μάλλον ο Pierer υπερεκτιμά τις δυνατότητες της ΚΤΜ αυτή τη στιγμή, είναι παράλογη απαίτηση να περιμένεις απο αναβάτη με 4 GP πανω στην μηχανή να αποδίδει αντίστοιχα με τον Pol που είναι στην 3η του σεζόν στην ΚΤΜ. Αν και νομίζω το σχόλιο του γίνεται κυρίως γιατί ο Zarco δείχνει μια "παραίτηση" απο τώρα. Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι δε θα αλλάξει το στυλ του για να προσαρμοστεί στην ΚΤΜ θυμίζω, γιατί θεωρεί πως δεν είναι στη σωστή κατεύθυνση εξέλιξης αυτη τη στιγμή.
O Zarco διέκοψε σχέσεις με τον Laurent Fellon απο το καλοκαίρι του 2018 που ακόμα έτρεχε με το Yamaha.
Δεν ειναι κατι καινουριο οπως το παρουσιάζει ο Pierer.
Βέβαια ο Zarco εχει φροντίσει να ξεκαθαρίσει οτι δεν πρόκειται να αλλάξει το στυλ οδήγησής του αφού ξέρει οτι με αυτό μπορεί να πρωταγωνιστήσει (με Yamaha όμως).
Eτσι ειναι στα μαχαίρια με τον Pierer απο την αρχή της σαιζόν σχεδόν.
GIOTIS750
08/05/2019, 15:44
Αντί να μιμηθούν την ντουκατι που μπόρεσε έστω στο τέλος αλλά το μπόρεσε να δώσει σε οδηγό από γιαμαχα ένα ντουκατι που να πάρει νίκη /βάθρο.Αυτοι αντι να προσπαθήσουν να κάνουν πολύ πιο στριφτερο /φιλικότερο τοV4 κάθεται και κατηγορεί τον Ζάρκο .δωστε του σωστό μηχανάκι και θα ξαναδείτε τον παλιό Ζάρκο .
FotisFz1
08/05/2019, 15:53
Αυτο που μαλλον λεει ο Pierer και το βλεπουμε κιολας
ειναι οτι ο Ζαρκο δεν κανει καμια προσπαθεια..
Ειδε οτι το μηχανακι δεν τον βολευει και αρχισε την κλαψα χωρις καν να προσπαθησει να προσαρμοστει αυτος στο μηχανακι
Δεν μπορεις να λες κυριε Ζαρκο εγω δεν αλλαζω το στυλ μου αλλαξτε εσεις το μηχανακι για μενα;
Ως τι το λες αυτο;
Τι εχεις δειξει στο παρελθον ωστε να στηριχθει ολη η ΚΤΜ-Red Bull σε σενα
Καλα κανει και τον κραζει λοιπον
Αντί να μιμηθούν την ντουκατι που μπόρεσε έστω στο τέλος αλλά το μπόρεσε να δώσει σε οδηγό από γιαμαχα ένα ντουκατι που να πάρει νίκη /βάθρο.Αυτοι αντι να προσπαθήσουν να κάνουν πολύ πιο στριφτερο /φιλικότερο τοV4 κάθεται και κατηγορεί τον Ζάρκο .δωστε του σωστό μηχανάκι και θα ξαναδείτε τον παλιό Ζάρκο .
Ή μπορεί η ΚΤΜ να μας κάνει τη χάρη και να πάρει τον Πρωταθλητή Χόρχε. ΠΡωτάθλημα δεν θα δει ποτέ, αλλά τουλάχιστον ο Χόρχε θα έχει μια διακιολογία.
Αυτο που μαλλον λεει ο Pierer και το βλεπουμε κιολας
ειναι οτι ο Ζαρκο δεν κανει καμια προσπαθεια..
Ειδε οτι το μηχανακι δεν τον βολευει και αρχισε την κλαψα χωρις καν να προσπαθησει να προσαρμοστει αυτος στο μηχανακι
Δεν μπορεις να λες κυριε Ζαρκο εγω δεν αλλαζω το στυλ μου αλλαξτε εσεις το μηχανακι για μενα;
Ως τι το λες αυτο;
Τι εχεις δειξει στο παρελθον ωστε να στηριχθει ολη η ΚΤΜ-Red Bull σε σενα
Καλα κανει και τον κραζει λοιπον
Καταλαβαίνουμε ότι οι αναβάτες αυτοί θεωρούν τους εαυτούς τους θεούς, κι έως ένα σημείο στον 2τροχο κόσμο μας είναι. Αν ένοιωθαν υπάλληλοι δεν θα πήγαιναν έτσι ή θα είχαν την τύχη του Πεντρόζα, που ένοιωθε έτσι.
FotisFz1
08/05/2019, 16:02
Ναι αλλα ετσι θα καταληξει να ειναι "ανεργος"
Η περιμενει ας πουμε οτι μετα απο 2 χρονια στην ΚΤΜ που απλα θα μιξοκλαιει στις τελευταιες θεσεις
θα βρεθει ομαδα που θα τον παρει για τις θεϊκες του ικανοτητες;
Ναι αλλα ετσι θα καταληξει να ειναι "ανεργος"
Η περιμενει ας πουμε οτι μετα απο 2 χρονια στην ΚΤΜ που απλα θα μιξοκλαιει στις τελευταιες θεσεις
θα βρεθει ομαδα που θα τον παρει για τις θεϊκες του ικανοτητες;
Στα @@ μας, και στα δικά του. Με αυτά που έχει ζει άνετα, και θα βρει κάτι να κάνει μετα χαλαρά. Ο Χόρχε κλαιγόταν για το ντεπόζιτο (χααχχαχαχα ρε τους μλκες τι μας πουλάνε) 2 χρονια.
FotisFz1
08/05/2019, 16:07
Καλα αυτο ναι
Στα @@ του φραγκα εχει για δυο ζωες
Λεμε τωρα αν εχει καποιες φιλοδοξιες για την καριερα του...
sapila racing
08/05/2019, 16:25
Λεμε τωρα αν εχει καποιες φιλοδοξιες για την καριερα του...
Αυτές μαλλον τις έκανε στην άκρη από τότε που υπέγραψε στην ΚΤΜ.
Οι αρχαίοι έλεγαν:
την δοξα πολλοι εμισησαν το χρημα ουδεις
εδω κολλάει μια χαρά.
Ότι ο Ζάρκο δεν έχει το '20 συμβόλαιο στην aprilia αν θέλει; Και έχει δείξει παααααρα πολλά σαν οδηγός,απλά άργησε να φύγει απ'την Moto2,δεν γνωρίζω γιατί,δεν το 'χω ψάξει κιόλας.Αλλά και 2 παγκόσμια moto2 πήρε και 6ος βγήκε 2 χρονιές στο motogp,που στην μια ήταν και rookie.Τι άλλο να δείξει δηλαδή για να τον πάρει στα σοβαρά η ΚΤΜ,που στο κάτω κάτω οδηγό πήρε όχι ρομπότ,σε ένα(αν όχι το πιο) από τα πιο απαιτητικά μηχανοκίνητα αθλήματα που αν δεν δουλεύουν όλα ρολόι δουλειά δεν γίνεται.Και στο κάτω κάτω,αν δεν πάρεις feedback απ'τον οδηγό σου από ποιον θα πάρεις; Τον σκέφτομαι σε μια άκρη αυτόν τον ceo να παραμιλάει "μα το σασί μας είναι πολύ καλό" "μα έχουμε wp αναρτήσεις" "μα ο κινητήρας μας είναι πύραυλος" "γιατί δεν μπορεί ο κουλός να το πάει το μηχανάκι;" με έναν pol espargaro που θέλησε 2 χρονιές για να πάρει podium.
Ο Ζαρκο είναι οδηγάρα, ήμαρτον με την ανθρωποφαγία κάποιων...
Αν καθίσει σωστά πάνω στη μοτό μπορεί να πάει καλά. Πρέπει να του δώσουν βέβαια και αυτά που ζητάει.
Δεν είναι εύκολο για έναν οδηγό να αλλάζει εργοστασιακή ομάδα και να είναι άμεσα ανταγωνιστικός με τους υπόλοιπους που είναι χρόνια στις ομάδες τους.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
08/05/2019, 21:49
Ο Ζαρκο είναι οδηγάρα, ήμαρτον με την ανθρωποφαγία κάποιων...
Αν καθίσει σωστά πάνω στη μοτό μπορεί να πάει καλά. Πρέπει να του δώσουν βέβαια και αυτά που ζητάει.
Δεν είναι εύκολο για έναν οδηγό να αλλάζει εργοστασιακή ομάδα και να είναι άμεσα ανταγωνιστικός με τους υπόλοιπους που είναι χρόνια στις ομάδες τους.
+1000
Η απάντηση στο γιατί άργησε να πάει στο μότο τζιπι είναι γιατί προτιμούσε να είναι στη μοτο2 και πρωταθλητής πάρα στο τζιπι και τελευταίος. Δήλωση δικιά του όταν ρωτήθηκε γιατί είναι ακόμα στη μοτο2.
Πρωσοπικα μετά τον ροσσι συμπαθώ αυτόν.
GIOTIS750
08/05/2019, 22:08
Ή μπορεί η ΚΤΜ να μας κάνει τη χάρη και να πάρει τον Πρωταθλητή Χόρχε. ΠΡωτάθλημα δεν θα δει ποτέ, αλλά τουλάχιστον ο Χόρχε θα έχει μια διακιολογία.
Είπανε ότι δεν δίνουν λεφτά σε φίρμες και θα προτιμούν άτομα από την ακαδημία τους .Πρωτάθλημα και γω δεν το βλέπω να παίρνει .1αλλαγη πλαισίου ...να στρίβει.2αλλαγη μάρκας αναρτήσεων .τώρα παίζει ο χρόνος που θα χαμπάριασουν ότι πρέπει να τα αλλάξουν για να δούνε πρωτάθλημα γιατί από χρήμα υπάρχει .
Jimmu:beer:
MG-KTiNoS
08/05/2019, 23:33
Είπανε ότι δεν δίνουν λεφτά σε φίρμες και θα προτιμούν άτομα από την ακαδημία τους .Πρωτάθλημα και γω δεν το βλέπω να παίρνει .1αλλαγη πλαισίου ...να στρίβει.2αλλαγη μάρκας αναρτήσεων .τώρα παίζει ο χρόνος που θα χαμπάριασουν ότι πρέπει να τα αλλάξουν για να δούνε πρωτάθλημα γιατί από χρήμα υπάρχει .
Πλαίσιο είσαι σίγουρος ότι μπορούν να φτιάξουν?
Περιμετρικό αλουμινένιο?
Δεν είναι τόσο απλό ξέρεις...
Άρα πρέπει να πάνε σε 3ους και για ποιο λόγο?
Για να φτιάξουν ένα μηχανάκι σαν τον άλλων με καθυστέρηση
20 ετών?
Είχαν προσπαθήσει να προσλάβουν τον Πρετσιόζη αλλά δυστυχώς
δεν μπορούσε για λόγους υγείας.
Η ιδέα πάντως ως ιδέα στέκει και έχουν ανάγκη από διαφορετικά αμορτισέρ
για να παίξει το πλαίσιο το οποίο μοτο2 μια χαρά τα πάει.
(ας είχαν λάστιχα στο μέτρα τους και θα βλέπαμε)
Νταξ και η ντουκάουντι ένα μηχανάκι σαν των άλλων 20 χρόνια μετά έφτιαξε με την αλλαγή πλαισίου, αλλά με νεροσωλήνες για πλαίσιο μόνο αν πάρουν το Στόνερ οδηγό έχουν ελπίδες να δουν πρωτάθλημα εκεί στην ΚΤΜ..
MG-KTiNoS
08/05/2019, 23:38
Αυτές μαλλον τις έκανε στην άκρη από τότε που υπέγραψε στην ΚΤΜ.
Και τι αναλλακτικές είχε?
Δεν είναι και Ισπανός ούτε Ιταλός οπότε...
Ο μπάρμπας έχει κατσικωθεί στη Γιαμάχα και ... στήνει μηχανάκια (εδώ γελάνε)
Είχε πρόταση στη Χόντα αλλά εκεί είναι ο αρχηγός και για αυτόν πρέπει να δουλεύεις ΤΕΛΟΣ
Η σουζούκι έκανε έκπληξη
και μένει η ΚΤΜ που ρίχνει λεφτά στην εξέλιξη.
Εργοστασιακός δηλαδή κανονικός με λόγο στην εξέλιξη.
Δεν του κατσε (ακόμα) οκ.
Μόλις έρθει όμως ο Πετρόζα και βάλει κι αυτός ένα χεράκι η μουσική μπορεί ν αλλάξει
Οι δορυφορικές δεν σε πάνε μακριά σίγουρα.
MG-KTiNoS
08/05/2019, 23:41
Νταξ και η ντουκάουντι ένα μηχανάκι σαν των άλλων 20 χρόνια μετά έφτιαξε με την αλλαγή πλαισίου, αλλά με νεροσωλήνες για πλαίσιο μόνο αν πάρουν το Στόνερ οδηγό έχουν ελπίδες να δουν πρωτάθλημα εκεί στην ΚΤΜ..
Αυτό είναι λάθος...
Με τους νεροσωλήνας διαλύσαν το WSBK 1 στα 2 ΠΠ έβερ έχουν πάρει
ΚΑΙ έφτασαν πολύ κοντά στην κατάκτηση του ΠΠ ένα χρόνο πριν το Στόνερ
Φυσικά οι οπαδοί του Στόνερ έχουν πιστέψει οπότε δεν πα να λέμε...
Η Ντουκάτι του Πρετσιόζι ήταν ΜΗΧΑΝΑΡΑ όταν πήρε ΠΠ με το Στόνερ
Την αλλαγή πλαισίου την έκανε ο τζίτζι που τα έφτιαχνε τέτοια στην απρίλια πριν
ΚΑΙ η άουντι έβαλε πολύ γνώση στο πρότζεκτ.
Και πάλι η ντουκάτι είναι πίσω σ αυτό το θέμα σε σχέση με τη Γιαμάχα Χόντα
κατά τα λεγόμενα τους ΑΦΟΥ προσέλαβαν το Χόρχε και τους είπε τι κάνουν απ την άλλη.
υγ
Η ντουκάτι δεν έπεσε απ τον ουρανό στα μοτοτζιπι
Έτρεχε και παλιά αλλά ως κατζίβα. (οι ίδιοι άνθρωποι ήταν)
Οι νεροσωλήνες μια χαρά δούλευαν το πρόβλημα άρχισε όταν μπήκε το κάρμπον
και χάσανε τα λάστιχα.
MG-KTiNoS
08/05/2019, 23:51
Ο Ζαρκο είναι οδηγάρα, ήμαρτον με την ανθρωποφαγία κάποιων...
Όποιος έχει καλαφατίσει τα πρέκια του γιατρού πρέπει να θαφτεί.
ΝΟΜΟΣ
Ο Ζάρκο λοιπόν και Γιώργης και ο Βινιάλες είναι κουλάδγια.
Μόλις φτιάξει ομάδα το ΜΟΤΟ στο μοττζιπι δεν θα μιλήσει καν μαζί τους για μεταγραφή.
Μετά λέει τον λέμε μπάρμπα, γερασμένο κλπ
και τους τη σπάει...
:cool:
υγ
κι ο ΜΜ κωλόπαιδο.
thunder ace
09/05/2019, 06:25
Όποιος έχει καλαφατίσει τα πρέκια του γιατρού πρέπει να θαφτεί.
ΝΟΜΟΣ
Ο Ζάρκο λοιπόν και Γιώργης και ο Βινιάλες είναι κουλάδγια.
Μόλις φτιάξει ομάδα το ΜΟΤΟ στο μοττζιπι δεν θα μιλήσει καν μαζί τους για μεταγραφή.
Μετά λέει τον λέμε μπάρμπα, γερασμένο κλπ
και τους τη σπάει...
:cool:
υγ
κι ο ΜΜ κωλόπαιδο.
Αμφιβαλεις Νικο για αυτο;
Μη μπερδευεσαι το οτι ειναι οδηγαρα.
Και ο Κρατσλοου στο ίδιο επίπεδο ηταν οταν πηγε Ντουκατι. Το δήλωσε κιολας οτι πηγε για τα λεφτα κυριως γιατι η Ντουκα του εδινε συμβολαιο ζωης.
Ο Ζαρκο τι περιμενε? Να χτυπησει πρωταθλημα απευθειας?
Ουτε ο ΜΜ θα κερδιζε με την ΚΤΜ.
Τα εχουν βαλει ολοι σιωπηλά με τον Ροσσι οτι τους κοβει την εξελιξη σαν αναβατες αλλα πανε αλλου και πρεπει το μηχανακι να ειναι μακραν καλυτερο... Αλλιως πατο.
Nostradamus
09/05/2019, 08:31
"της κοντης ψ@λης, τις φταίνε οι τρίχες"..
Κάνεις την μεταγραφή σου με βάση τι σου ταξανε/υπέγραψες...
Αν σε φέρανε για Θεό και υπέγραψες "εγώ θα ζητάω και εσείς θα εκτελείτε", τότε σαν μεγάλος, κάθεσαι εκεί δεν κάνεις τίποτε και απλά γκρινιάζεις..
Αν είσαι πραγματικά μεγάλος όμως, πυροβολείς ΑΛΛΆ συγχρόνως δουλεύεις και εσύ με ότι έχεις (αλλαγή στυλ ίσως) γιατι έτσι πρέπει να είναι οι άνθρωποι.. εξελικτικοί και προσαρμοστικοι, οποίοι και αν είναι ότι και αν κάνουν..
DoctoR_k6
09/05/2019, 11:26
Όποιος έχει καλαφατίσει τα πρέκια του γιατρού πρέπει να θαφτεί.
ΝΟΜΟΣ
Ο Ζάρκο λοιπόν και Γιώργης και ο Βινιάλες είναι κουλάδγια.
Μόλις φτιάξει ομάδα το ΜΟΤΟ στο μοττζιπι δεν θα μιλήσει καν μαζί τους για μεταγραφή.
Μετά λέει τον λέμε μπάρμπα, γερασμένο κλπ
και τους τη σπάει...
:cool:
υγ
κι ο ΜΜ κωλόπαιδο.
Πως το πας πως το φερνεις στο γιατρο καταληγεις...
Υπαρχει θεμα σοβαρο.
Ουτε την θεση στα Gp να σου εφαγε.
Μιλα για Ζαρκο κ μην πας να κανεις το θεμα κ@λος.
GIOTIS750
09/05/2019, 14:48
Εδω παει το take me to the hospital:lol: :lol:
Και το ντουκατι του πρετσιοζι μηχαναρα ναι;;
Τοτε γιατι το μηχανακι εστρωσε πριν δυο χρονια θα μας τρελανης βρε χορταρεα:lol:
GIOTIS750
09/05/2019, 15:05
Πλαίσιο είσαι σίγουρος ότι μπορούν να φτιάξουν?
Περιμετρικό αλουμινένιο?
Δεν είναι τόσο απλό ξέρεις...
Άρα πρέπει να πάνε σε 3ους και για ποιο λόγο?
Για να φτιάξουν ένα μηχανάκι σαν τον άλλων με καθυστέρηση
20 ετών?
Είχαν προσπαθήσει να προσλάβουν τον Πρετσιόζη αλλά δυστυχώς
δεν μπορούσε για λόγους υγείας.
Η ιδέα πάντως ως ιδέα στέκει και έχουν ανάγκη από διαφορετικά αμορτισέρ
για να παίξει το πλαίσιο το οποίο μοτο2 μια χαρά τα πάει.
(ας είχαν λάστιχα στο μέτρα τους και θα βλέπαμε)
Απο το τι τραβηξε η ντουκατι να φτιαξει ενα σωστο πλαισιο που ακομα εχουν παραπονα οτι δεν στριβει. Ναι ξερω οτι ειναι πολυ δυσκολο πραγμα και η κατασκευη
πλαισιου και κινητηρα και το παντρεμα αυτων και οοοολα αυτα να πρεπει να ρυθμισεις και τα ηλεκτρονικα.
Το οτι η ντουκατι ειχε σωστο μηχανακι το πιστευεις εσυ και οι μακακες που φορουσαν της μπλουζες που θελανε φυγει ο γιατρος γιατι το μηχανακι ξυριζε.. χαησαηντινγκ και απροειδοποιητα μπροστινα χα ρωτα και τον κρατσλοου η μαλλον να σε πει καο στονερ που ειχε πεσει στον γυρο προθερμανσης και ποσο τους επρηζε τα αρχιδια να του δωσουν σωστο μπροστινο και αυτος ειναι και λογος που εφυγε.
Γιατι τον εγραψαν γιατι νομιζαν οτι ειχαν Το μηχανακι :lol: τα υπολοιπα τα ξερεις ειναι ιστορια οχι δικα μου λογια.
Jimmu:beer:
FotisFz1
09/05/2019, 16:05
Πως το πας πως το φερνεις στο γιατρο καταληγεις...
Υπαρχει θεμα σοβαρο.
Ουτε την θεση στα Gp να σου εφαγε.
Μιλα για Ζαρκο κ μην πας να κανεις το θεμα κ@λος.
Ρε μην τον αποπαιρνετε...Αφηστε να μαθουμε και τπτ απο τον σοφο
Μαθε μπαλιτσα απο τον αρχοντα που ελεγε και ο Αλεφαντος
Βεβαια αυτα που λεει την μια μερα αναιρουν τα οσα εχει πει την προηγουμενη αλλα τι α κανς;
α κατς α σκας??
MG-KTiNoS
09/05/2019, 16:49
Απο το τι τραβηξε η ντουκατι να φτιαξει ενα σωστο πλαισιο που ακομα εχουν παραπονα οτι δεν στριβει. Ναι ξερω οτι ειναι πολυ δυσκολο πραγμα και η κατασκευη
πλαισιου και κινητηρα και το παντρεμα αυτων και οοοολα αυτα να πρεπει να ρυθμισεις και τα ηλεκτρονικα.
Το οτι η ντουκατι ειχε σωστο μηχανακι το πιστευεις εσυ και οι μακακες που φορουσαν της μπλουζες που θελανε φυγει ο γιατρος γιατι το μηχανακι ξυριζε.. χαησαηντινγκ και απροειδοποιητα μπροστινα χα ρωτα και τον κρατσλοου η μαλλον να σε πει καο στονερ που ειχε πεσει στον γυρο προθερμανσης και ποσο τους επρηζε τα αρχιδια να του δωσουν σωστο μπροστινο και αυτος ειναι και λογος που εφυγε.
Γιατι τον εγραψαν γιατι νομιζαν οτι ειχαν Το μηχανακι :lol: τα υπολοιπα τα ξερεις ειναι ιστορια οχι δικα μου λογια.
Όταν πήγε ο Γιατρός στη Ντουκάτι το μηχανάκι δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση μ αυτό που είχε ο Στόνερ.
Πάει να πει
-Είχε αφαιρεθεί το σύστημα ηλεκτρονικής εκκίνησης
-Είχε τεθεί θέμα κατανάλωσης (και στροφών αν θυμάμαι καλά)
Και κυρίως
-Δεν υπήρχαν λάστιχα κατάλληλα για αυτούς πχια.
-με λίγα λόγια το πρότζεκτ είχε ακυρωθεί (νομικά)
Ούτε ο Ρόσσι ξέχασε να οδηγάει με το πήγε εκεί
Ούτε ο Στόνερ έμαθε κάτι έξτρα με το πήγε στη Χόντα.
Το τι έκανε ο καθένας τους εκεί πάλι δεν έχει σχέση γιατί απλά
η ντουκάτι δεν είχε ουσιαστική εξέλιξη σε αντίθεση με όλους τους άλλους
+ Ο Ρόσσι και ο Μπέρτζες τους άνοιξαν τα μάτια (στην Άουντι) και έφεραν τον Νταλ Ίνια
μόνο που ο Ρόσσι δεν ήθελε να κάνει τη δουλειά του Ντόβι γιατί πίστευε ότι μπορεί ακόμα
να κερδίσει αγώνες ή να πάρει ΠΠ (σωστό λάθος πρόβλημα του)
Αυτά με τα μαγικά χέργια που έχουν 1 δευτερόλεπτο κλπ κλπ
Είναι σαχλαμάρες
Χωρίς μηχανάκι ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
(και θέλει και κωλοφαρδία)
Όταν πήγε ο Γιατρός στη Ντουκάτι το μηχανάκι δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση μ αυτό που είχε ο Στόνερ.
Πάει να πει
-Είχε αφαιρεθεί το σύστημα ηλεκτρονικής εκκίνησης
-Είχε τεθεί θέμα κατανάλωσης (και στροφών αν θυμάμαι καλά)
Και κυρίως
-Δεν υπήρχαν λάστιχα κατάλληλα για αυτούς πχια.
-με λίγα λόγια το πρότζεκτ είχε ακυρωθεί νομικά)
Ούτε ο Ρόσσι ξέχασε να οδηγάει με το πήγε εκεί
Ούτε ο Στόνερ έμαθε κάτι έξτρα με το πήγε στη Χόντα.
Το τι έκανε ο καθένας τους εκεί πάλι δεν έχει σχέση γιατί απλά
η ντουκάτι δεν είχε ουσιαστική εξέλιξη σε αντίθεση με όλους τους άλλους
+ Ο Ρόσσι και ο Μπέρτζες τους άνοιξαν τα μάτια (στην Άουντι) και έφεραν τον Νταλ Ίνια
μόνο που ο Ρόσσι δεν ήθελε να κάνει τη δουλειά του Ντόβι γιατί πίστευε ότι μπορεί ακόμα
να κερδίσει αγώνες ή να πάρει ΠΠ (σωστό λάθος πρόβλημα του)
Αυτά με τα μαγικά χέργια που έχουν 1 δευτερόλεπτο κλπ κλπ
Είναι σαχλαμάρες
Χωρίς μηχανάκι ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
(και θέλει και κωλοφαρδία)
O Νικος οποιος δεν τον ξερει εστω και λιγο ειναι απλα ευφυεστατος!
Τρολλαρει...αυτοσαρκαζεται...πληροφορει.
Οτι θελετε να ξερετε για τα MotoGp ειναι το τελευταιο αυτο ποστ που παραθετω οπως και η τελευταια του φραση.
ΧΩΡΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.
Το 2015 ο Μαρκεθ πηγαινε να κανει τα ιδια με ολες τις χρονιες και βροντουσε αγωνα παρα αγωνα.
Μετα το μεσο της χρονιας και τις δοκιμες πριν το Ασσεν αναγκασε παρα την εντονη δυσαρεσκεια της ΧΟΝΤΑ να πανε σε συνδυασμο πλαισιο 2014 με κινητηρα 2015. Ετσι καταφερε να ειναι ο ρυθμιστης του πρωταθληματος με εξαιρεση τον αγωνα στο Μιζανο που εκανε σοφη επιλογη απο βρεγμενο σε σλικ ελαστικο.
Ο Ζαρκο και ο καθε Ζαρκο καλο θα κανει να συμβιβαστει...η να το βουλωσει και να εξελιξει ενα μηναχακι αλλιως ας εξαντλησει το συβολαιο του και ας παει στη θεση του Χορχε αν δεν παει σε κανα WSBK ...
FotisFz1
09/05/2019, 17:18
Πραγματικα εξεπλαγην απο την ευφυια και την σοφια του
αυτο το ΧΩΡΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
πραγματικα με αφησε αφωνο
Κανεις αλλος μεχρι τωρα δεν το ειχε υποψιαστει
Πραγματικα εξεπλαγην απο την ευφυια και την σοφια του
αυτο το ΧΩΡΙΣ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
πραγματικα με αφησε αφωνο
Κανεις αλλος μεχρι τωρα δεν το ειχε υποψιαστει
Ε καλά, δεν είναι και τόσο προφανές. Κάποιοι δεν πάνε πουθενά ούτε με το καλύτερο μηχανάκι. :lol:
GIOTIS750
09/05/2019, 17:57
[QUOTE=MG-KTiNoS;
Χωρίς μηχανάκι ΔΕΝ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
(και θέλει και κωλοφαρδία)[/QUOTE]
Γιαυτο ακριβως φωναζει και ο γιατρος σημερα την γιαμαχα να κανουν κατι ριζοσπαστικο και να ξεφυγουν απο το οτι η χοντα ειναι το καλυτερο μηχανακι
γιατι παλι γρηγορη στα τεστ και μετρια στους αγωνες δηλωση μετα το τεστ στη χερεζ ///τιποτα που να τους αλλαξει την ζωη ...
ετσι πρωταθληματα δεν παιρνονται απλα
συντηρεις την θεση σου κοντα στην κορυφη
Jimmu:beer:
GIOTIS750
09/05/2019, 18:24
Is Quartararo ready to challenge Marquez in MotoGP™?
Εγω λεω βασει του τελευταιου αγωνα πως δειχνη να εχει τα προσοντα!!
Το ότι πήρε το ρεκόρ με την pole δεν αρκεί κατά τη γνώμη μου για να αποδείξει ότι αποτελεί απειλή.Κανείς αυτή τη στιγμή δεν αποτελεί απειλή για τον ΜΜ εκτός από τον ίδιο του τον εαυτό.
GIOTIS750
09/05/2019, 19:58
Ναι αλλά θυμάσαι την φωτό από την πολ πως τον είχε αρπάξει από τον λαιμό :lol:
Κάτσε να (ψηθουνε)στην μεγάλη κατηγορία και μετά θα δείξη αλλά σαν πρώτη εντύπωση είναι καλός και ο Μορμπιντελι.
Αν λάβεις υπ'όψιν το σύνολο αναβάτης-μοτοσυκλέτα, θεωρώ πως η σουζουκάρα με Ρινς έχει το πιο ανταγωνιστικό πακέτο απέναντι στο ΜΜ αυτή τη στιγμή.Όλα αυτά μέχρι να φέρει το μηχανάκι ο Χόρχες στα μέτρα του ή τέλος πάντων μέχρι να καταφέρει να προσαρμοστεί...:beer:
Oι χρόνοι από το τεστ της Δευτέρας στη Jerez
1.Fabio Quartararo - Petronas Yamaha - 1m 36.379s
2.Cal Crutchlow - LCR Honda - 1m 36.797s +0.418s
3.Franco Morbidelli - Petronas Yamaha - 1m 37.093s +0.714s
4.Pol Espargaro - Red Bull KTM Factory - 1m 37.114s +0.735s
5.Maverick Vinales - Monster Yamaha - 1m 37.226s +0.847s
6.Joan Mir - Suzuki Ecstar - 1m 37.233s +0.854s
7.Marc Marquez - Repsol Honda - 1m 37.260s +0.881s
8.Alex Rins - Suzuki Ecstar - 1m 37.275s +0.896s
9.Jorge Lorenzo - Repsol Honda - 1m 37.466s +1.087s
10.Takaaki Nakagami - LCR Honda - 1m 37.468s +1.089s
11.Andrea Dovizioso - Ducati Team - 1m 37.601s +1.222s
12.Francesco Bagnaia - Pramac Ducati - 1m 37.698s +1.319s
13.Jack Miller - Pramac Ducati - 1m 37.701s +1.322s
14.Danilo Petrucci - Ducati Team - 1m 37.720s +1.341s
15.Aleix Espargaro- Factory Aprilia Gresini - 1m 37.758s +1.379s
16.Johann Zarco - Red Bull KTM Factory - 1m 37.895s +1.516s
17.Valentino Rossi - Monster Yamaha - 1m 38.056s +1.677s
18.Tito Rabat - Reale Avintia - 1m 38.061s +1.682s
19.Karel Abraham - Reale Avintia - 1m 38.075s +1.696s
20.Bradley Smith - Aprilia Test Rider - 1m 38.077s +1.698s
21.Miguel Oliveira - Red Bull KTM Tech3 - 1m 38.649s +2.270s
22.Hafizh Syahrin - Red Bull KTM Tech3 - 1m 39.053s +2.674s
23.Sylvain Guintoli - Suzuki Test Rider - 1m 39.637s +3.258s
GIOTIS750
10/05/2019, 19:28
Valentino Rossi says Fabio Quartararo's star showing during MotoGP's Jerez weekend was down to the rider, stating that Quartararo “made the difference” against his fellow Yamahas.
The Frenchman led a 1-2 for new Yamaha satellite team Petronas SRT in qualifying, and ran second in the race when he retired with a gearshift load cell failure.
While teammate Franco Morbidelli had begun to drop down the order after pressuring leader Marc Marquez early on, Quartararo was maintaining pace and looked in with a strong chance at a maiden podium before disaster struck.
Yamaha factory rider Rossi, who acknowledged the Petronas Yamahas were “very similar” to the works bikes after qualifying, said the situation was more clear than when Johann Zarco would outperform the factory M1s while riding an older-spec Yamaha for Tech 3.
“For me, in the last two years, we had confusion. But because the new [Yamaha] stuff doesn't work,” Rossi explained.
“So a lot of time, with Zarco, a lot of time he have older bike but is faster than us - also because Zarco is a very fast rider, but also because sometimes the old stuff was better than the new.
“Now I think the situation is more clear for everybody, and the bike are very, very similar. I think that for example this week the human made the difference, because Quartararo was always very, very fast, because he ride better.
“And without the problem [he] finish second, the best Yamaha, second or third I don't know, I don't see the race, but way in front.
“So is good, and will be difficult I think to beat him also in the future. Now the situation is more [clear] - the bike is all the same, so it's more easy to develop.”
Rossi's factory teammate Maverick Vinales joined the Italian in praising Quartararo's Jerez efforts.
“He was really good,” Vinales said. “Honestly, it's a very difficult track for us, for the Yamaha, and he has been able to ride very fast and consistent all weekend.
“It means that he is really good. It's good to have someone like this inside our team that can push you more and understand more the way of the bike.”
When asked what differences he was able to observe in the Petronas bikes when running behind Morbidelli and Quartararo early on in the Spanish Grand Prix, Vinales said: “No, the bikes were really similar, honestly.
"On the beginning of the race I tried to be a little bit more smooth on the acceleration, so once the tyre drop I could be a little bit more faster.
“But anyway they show a really good speed in the first laps – it's a lot to understand and to improve, about the satellite team. It's important now that Fabio and Franco are fast, because you have more data to check.”
Additional reporting by Oriol Puigdemont
https://www.motorsport.com/motogp/news/rossi-quartararo-jerez-yamaha-vinales/4383646/
slzr:beer:
simoril:beer:
Jimmu:beer:
Στην πρώτη 5άδα 3 yamaha με τα 2 μάλιστα στις 3 πρώτες θέσεις στους χρόνους των δοκιμαστικών.Δεν είναι κι άσχημα...Ο γιατρός όμως ήταν το χειρότερο yamaha αυτή τη φορά και δε δείχνει καθόλου ευχαριστημένος.Ευθύνες πολλές από μέρους του στην ομάδα της yamaha οι οποίες βαραίνουν το κλίμα..
Ο Κράτσας έβαλε σκληρό λάστιχο και είδε την υγειά του.Στον αγώνα μόνο αυτός κι ο Χόρχε φορούσαν μεσαίο πίσω από τα Χόντα.
Η Petronas Υamaha έχει το μηχανάκι του 16 ?Είχα δει πως ο Morbidelli είχε spec A μηχανάκι (πολύ κοντά σ'αυτό του γιατρού και του Βιν δλδ) κι ο Quartararo spec Β.Έχει αλλάξει κάτι τώρα?
Ο Χόρχες λέει έχει πρόβλημα με το φρένο του κινητήρα.Για την ακρίβεια δεν είναι αρκετό και φορτίζονται πολύ τα χέρια του από τα φρένα στις εισόδους των στροφών.
Ο Ζαρκό δηλώνει απογοητευμένος από το ΚΤΜ και λέει πως στόχος του τώρα είναι τουλάχιστον να τερματίζει στους αγώνες.Στον αντίποδα ο Πολ δείχνει πως κάτι καλό έχει πλησιάσει.
Τα ντουκάτια βγάλαν το mission winnow για το Le mans κι ετοιμάζουν φαίρινγκ με τα ονόματα των οδηγών.
Η Petronas Υamaha έχει το μηχανάκι του 16 ?Είχα δει πως ο Morbidelli είχε spec A μηχανάκι (πολύ κοντά σ'αυτό του γιατρού και του Βιν δλδ) κι ο Quartararo spec Β.Έχει αλλάξει κάτι τώρα?
Έτσι ήταν το αρχικό πλάνο.
Αλλά μετά αποφάσισαν να δώσουν και στον Γάλλο φετινό μηχανακι. Απλά θα περνούν αναβαθμίσεις λίγο αργότερα
Έτσι ήταν το αρχικό πλάνο.
Αλλά μετά αποφάσισαν να δώσουν και στον Γάλλο φετινό μηχανακι. Απλά θα περνούν αναβαθμίσεις λίγο αργότερα
Δηλαδή ο Quartararo έκανε παπάδες το προηγούμενο σκ με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι με τους άλλους 3; Εγώ νόμιζα πως αυτή η τεράστια επιτυχία ήταν επειδή είχε στημένο μηχανάκι 2016,το οποίο ήταν πιστόλι.Ακόμα πιο εντυπωσιακό.
FotisFz1
11/05/2019, 13:54
Δηλαδή ο Quartararo έκανε παπάδες το προηγούμενο σκ με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι με τους άλλους 3; Εγώ νόμιζα πως αυτή η τεράστια επιτυχία ήταν επειδή είχε στημένο μηχανάκι 2016,το οποίο ήταν πιστόλι.Ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Κανεις δεν μπορει να ξερει με σιγουρια
Ολα φημες ειναι
Υπαρχει επισης η πληροφορια οτι η Πετρονας ηθελε 2 φετινα μηχανακια αλλα η Γιαμαχα δεν μπορουσε να δωσει τοσους κινητηρες
Kas_Tracer
11/05/2019, 20:11
Εν τω μεταξύ ο Rae έριξε 8 δευτερόλεπτα στον Bautista(1η του φορά εκεί) στον 1ο αγώνα στην Imola.
Η πίστα βέβαια είναι στενή , παλαιάς κοπής , και πετσοκομμένη στις ευθείες με εσάκια μετά από τα γνωστά θανατηφόρα του 94' στην F1.
Δηλαδή ο Quartararo έκανε παπάδες το προηγούμενο σκ με το ίδιο ακριβώς μηχανάκι με τους άλλους 3; Εγώ νόμιζα πως αυτή η τεράστια επιτυχία ήταν επειδή είχε στημένο μηχανάκι 2016,το οποίο ήταν πιστόλι.Ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Μα... όλες οι γιαμάχα το πλαίσιο του '16 έχουν (σχεδόν).
Επιστρέψανε σε αυτό απο το περσινό gp του Μιζάνο αν θυμάμαι καλά και για φέτος έκαναν κάποιες μικροαλλαγές.
(Σιγά μην έδιναν καλύτερο μηχανάκι στους δορυφορικούς... το ίδιο + με κομμένο μοτέρ και πολύ τους είναι)
Απο την άλλη δεν έχουν πρόβλημα να ρίχνουν φάπες στο εργοστάσιο και ας είναι και εντελώς νέα ομάδα.
Το έχουμε ξαναδεί το έργο με τον Ζαρκό...
Γεγονός που δείχνει οτι κάτι δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά εκεί μέσα απο τότε που έφυγε... εχμ... ξέρετε ποιός...
ο κουλός ντε! :bawl:
Μα... όλες οι γιαμάχα το πλαίσιο του '16 έχουν (σχεδόν).
Επιστρέψανε σε αυτό απο το περσινό gp του Μιζάνο αν θυμάμαι καλά και για φέτος έκαναν κάποιες μικροαλλαγές.
(Σιγά μην έδιναν καλύτερο μηχανάκι στους δορυφορικούς... το ίδιο + με κομμένο μοτέρ και πολύ τους είναι)
Απο την άλλη δεν έχουν πρόβλημα να ρίχνουν φάπες στο εργοστάσιο και ας είναι και εντελώς νέα ομάδα.
Το έχουμε ξαναδεί το έργο με τον Ζαρκό...
Γεγονός που δείχνει οτι κάτι δεν πάει ΚΑΘΟΛΟΥ καλά εκεί μέσα απο τότε που έφυγε... εχμ... ξέρετε ποιός...
ο κουλός ντε! :bawl:
Αν ο μικρός είχε το σύνολο του '16,αυτό που κέρδισαν 1-2 οι yamaha τότε με κουλό και γιατρό,έχει μια παραπάνω λογική η επιτυχία του.Γι'αυτό ρώτησα.
Καλα ρε σεις, κανενας δεν θα κανει κουβεντα για Imola σημερα;;;
Ο Ρεας το πηρε το ματσακι...
Coyote.V
12/05/2019, 00:35
Έμαθα η ότι η Kawasaki θα βγάλει καινούργιο zx-10 περιορισμένης παραγωγής για να χτυπήσει την paneagle που τους έχει πάρει τα σώβρακα... μάλιστα μίλησαν και για χτύπημα κάτω από την μέση εκ μέρους της Ντουυκάτι γιατί έβαλε στην πίστα με τα sbk μια motogp μοτοσυκλέτα...
Έχουν δίκιο πιστεύω!
... Έχουν δίκιο πιστεύω!
Οι κανονισμοί είναι γνωστοί 7 δεκαετίες πια.
Φτιάξε ότι μηχανάκι γουστάρεις κ μπορείς (εντός κανονισμών πάντα), πουλά 200 κομμάτια για να το ομολογκαρεις* και μετά κατέβασε το στα Sbk. Τόσο απλα.....
(*ώστε να μπορεί ο καθενας-ακομα και ανταγωνιστης- να δει τι έφτιαξες)
Aπ'όταν πάντως πίσω από τη Ducati μπήκε η VAG, oι κανονισμοί δείχνουν να τους ευνοούν και στα gp και στα sbk....Τυχαίο?:a05:
Coyote.V
12/05/2019, 10:00
Οι κανονισμοί είναι γνωστοί 7 δεκαετίες πια.
Φτιάξε ότι μηχανάκι γουστάρεις κ μπορείς (εντός κανονισμών πάντα), πουλά 200 κομμάτια για να το ομολογκαρεις* και μετά κατέβασε το στα Sbk. Τόσο απλα.....
(*ώστε να μπορεί ο καθενας-ακομα και ανταγωνιστης- να δει τι έφτιαξες)
Με αυτόν τον τρόπο καταργούν όμως την κατηγορία των sbk και τον ρόλο της και δημιουργούν ένα δεύτερο motogp με μηχανές για εκατομμυριούχους... με αυτόν τον τρόπο θα αναγκαστούν και οι υπόλοιπες εταιρίες να βγάλουν και αυτές ανάλογες μηχανές και αποχαιρέτα την κατηγορία των sbk που ξέραμε.
Χάνεται όλο το νόημα της διοργάνωσης.
argiris34
12/05/2019, 10:20
Με αυτόν τον τρόπο καταργούν όμως την κατηγορία των sbk και τον ρόλο της και δημιουργούν ένα δεύτερο motogp με μηχανές για εκατομμυριούχους... με αυτόν τον τρόπο θα αναγκαστούν και οι υπόλοιπες εταιρίες να βγάλουν και αυτές ανάλογες μηχανές και αποχαιρέτα την κατηγορία των sbk που ξέραμε.
Χάνεται όλο το νόημα της διοργάνωσης.
Μα τα ιδια συνεβαιναν και στα μακρινα '90s .. ποσα 851 rc30-45 OW-01 998sp testastreta και λοιπα ειχαμε δει στους δρομους?
αν ξεχνω κανενα συμπληρωστε
Μα τα ιδια συνεβαιναν και στα μακρινα '90s ..
Πες τα ρε γαμάτο, μη νομίζω ότι είμαι μόνο εγώ ο λάθος.
Και όσον αφορά ευνοϊκή μεταχείριση στη ντουκατι τώρα, καλά λόγω V2 δεν έτρεχε με 900 και 1000 κυβικά όταν οι 4κυλινδροι έτρεχαν με 750?
Πες τα ρε γαμάτο, μη νομίζω ότι είμαι μόνο εγώ ο λάθος.
Και όσον αφορά ευνοϊκή μεταχείριση στη ντουκατι τώρα, καλά λόγω V2 δεν έτρεχε με 900 και 1000 κυβικά όταν οι 4κυλινδροι έτρεχαν με 750?
Ναι, έτσι ήταν.RC45,R7,zx7r,916,Golden years...Σήμερα όμως τρέχει με V4 στα sbk.Κοινώς με μηχανάκι gp στα sbk....
Πρώτη φορά συμβαίνει συνέχεια οι κανονισμοί να ευνοούν αποκλειστικά Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.