PDA

View Full Version : ΝΕΑ MOTO GP ΚΑΙ WSBK ΓΕΝΙΚΑ !!



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55

kouk
22/11/2019, 13:54
Λοιπόν εγώ τα έλεγα πέρσι για τον μικρό El Diablo.
Σημειώστε λοιπόν τό όνομα νωρίς-νωρίς φέτος γιατί ο νέος πιτσιρικάς θα κάνει κηδείες.Μην πείτε ότι δεν σας το είπα ε!

https://www.crash.net/motogp/news/934594/1/tech3-proud-lucky-have-lecuona

Συμφωνώ. Ξεχωρίζει. Θα βάλει δύσκολα στον πωλ....

sapila racing
22/11/2019, 14:01
Λοιπόν εγώ τα έλεγα πέρσι για τον μικρό El Diablo.
Σημειώστε λοιπόν τό όνομα νωρίς-νωρίς φέτος γιατί ο νέος πιτσιρικάς θα κάνει κηδείες.Μην πείτε ότι δεν σας το είπα ε!

https://www.crash.net/motogp/news/934594/1/tech3-proud-lucky-have-lecuona

Eίναι ταλέντο, αλλά κηδείες με το KTM δεν μπορεί να κάνει ούτε ο Marquez.
Να εχουμε υπ όψιν επίσης οτι σε σχέση με τους αλλους rookieς που καβάλησαν για πρώτη φορά Motogp στις δοκιμές της Valencia εχει ενα μεγαλο προβάδισμα καθώς έκανε δοκιμές και αγώνα στην ίδια πίστα το Σ/Κ που μας πέρασε.

O Alex ειχε ξανακαβαλήσει το RCV πριν χρόνια σαν δωρακι, αλλά ήταν εκτός του οτι εχουν περάσει χρόνια εκείνο το RCV δεν έχει και μεγαλη σχεση με το τωρινο.

sapila racing
22/11/2019, 14:15
Μια πολύ ενδιαφέρουσα ανάλυση για το κόστος των αγώνων MotoGP.

Καλύπτει και τις μοτοσυκλέτες αλλά και το κόστος των ανταλλακτικών σε μια πτώση.

"A crash can be between €15,000 and €100,000,” Christophe estimates.
“A €2,000 crash does not exist in MotoGP"

https://www.telegraph.co.uk/cars/features/crash-can-cost-100000-money-behind-motogp-racing/

Οποιος το διαβάσει αναγκαστικά θα φρίξει λίγο, ειδικά οταν βλέπει πχ τον Crutchlow να πέφτει για πολλοστή φορά.
Γιατί το κόστος είναι μεγάλο θέμα, ειδικά για τις δορυφορικές ομάδες που νοικιάζουν μηχανάκια από Honda, Yamaha, Ducati.

Green
22/11/2019, 14:26
Δε μου άρεσε καθόλου το γεγονός ότι δυο αδέρφια θα είναι σε κορυφαία εργοστασιακή ομάδα.
Αν ήτανε σε δορυφορική κανένα πρόβλημα.

Τώρα τι να εξηγήσω παραπάνω.....ότι μου θυμίζει F1 Ferrari πρώτος οδηγός και βήτα ?

Ας περνανε το Rea από WSBK.

Είναι ξενέρωμα.

Και αυτός ο Puig απο τη στιγμή που είπε "σκάσε και οδηγα" στο Lorenzo τον σιχάθηκα.
Δε μπορείς να μιλάς έτσι σε ένα παγκόσμιο πρωταθλητή.

katsar
22/11/2019, 14:53
Διάβασα μια συνέντευξη του K.Abraham πριν λίγες ημέρες,πληρώνει περίπου 5εκ ευρό τον χρόνο από την τσέπη του για την θέση του.

sapila racing
22/11/2019, 15:07
Διάβασα μια συνέντευξη του K.Abraham πριν λίγες ημέρες,πληρώνει περίπου 5εκ ευρό τον χρόνο από την τσέπη του για την θέση του.

Οχι ακριβώς απο την τσέπη του βέβαια.
Απο την τσέπη του πατέρα του και απο τους σπόνσορες που έχει, βλέπε Cardion.

Lioulios
22/11/2019, 21:31
Μα ο πατερας του ειναι ο ιδιοκτητης της πιστας στο brno ?

GIOTIS750
22/11/2019, 22:14
^

Τίποτα δεν πήρε για το '20, κοινοί συναινέσει ήταν η λύση της συνεργασίας τους...

(Και αφήνει περιθώριο στον Γιώργο να κοιτάξει τυχόν "καραμπόλες" με τα συμβόλαια του '21 για να αρχίσει να δοκιμάζει απο τα μέσα του '20 σαν τεστερ... όλο και κάποια καλή σέλα θα υπάρχει διαθέσιμη...)

:cool:

Κοίταξε για οδηγός εξέλιξης κάνει αλλά ίσως να θέλει να αράξει και να επανέλθει του χρόνου .Αν λέω αν η Σουζούκι κάνει και δορυφορική μπορεί να βρει σέλα εκεί και όπως πολλοί πιστεύουν και εγώ ότι του ταιριάζει πιο πολύ μετά την γιαμαχα βέβαια.

GIOTIS750
22/11/2019, 22:19
412949

Ο πιο σπόρος χωρίς Χ :lol: πρέπει να είναι ο Μαρκεζ.

(από τότε repsol)

slzr:beer:

Vstrommer71
23/11/2019, 14:18
412949

Ο πιο σπόρος χωρίς Χ :lol: πρέπει να είναι ο Μαρκεζ.

(από τότε repsol)

slzr:beer:

Μπά,ο Sete είδε κι απόειδε και ξαναγύρισε στα motoE μπας και δει κανά πρωτάθλημα.Αλλά κι εκεί γλάρο:lol:

Vstrommer71
23/11/2019, 14:22
Μα ο πατερας του ειναι ο ιδιοκτητης της πιστας στο brno ?

Και της Cardion

Vstrommer71
23/11/2019, 14:35
Eίναι ταλέντο, αλλά κηδείες με το KTM δεν μπορεί να κάνει ούτε ο Marquez.
Να εχουμε υπ όψιν επίσης οτι σε σχέση με τους αλλους rookieς που καβάλησαν για πρώτη φορά Motogp στις δοκιμές της Valencia εχει ενα μεγαλο προβάδισμα καθώς έκανε δοκιμές και αγώνα στην ίδια πίστα το Σ/Κ που μας πέρασε.

O Alex ειχε ξανακαβαλήσει το RCV πριν χρόνια σαν δωρακι, αλλά ήταν εκτός του οτι εχουν περάσει χρόνια εκείνο το RCV δεν έχει και μεγαλη σχεση με το τωρινο.

Θα δούμε στο Jerez ένα καλύτερο δείγμα.Σε μια πρώτη πάντως εντύπωση δυσκολεύει τον μικρό Marquez η RCV όπως ήταν αναμενόμενο.

Εγώ αντίθετα πιστεύω ότι ο Άλιεν θα κέρδιζε και με το ΚΤΜ.Ίσα ίσα σε συμπεριφορά είναι πολύ πιο κοντά στο δύσκολο RCV σε σχέση με τα άλλα μηχανάκια.

Και επίσης μετά από το αποτυχημένο πέρασμα του Zarco οι Αυστριακοί τρέχουν πιο γρήγορα το πρότζεκτ της στελέχωσης της εργοστασιακής και της Tech3 με οδηγούς που έχουν έρθει οδηγώντας σχεδόν αποκλειστικά ΚΤΜ.Oliveira,Binder και Lecuona είναι τέτοιοι.

Κι αυτοί οι τρείς είναι ένα πολύ ενδιαφέρον πείραμα,γιατί οδηγούν πολύ διαφορετικά:Ο Oli με πολύ στρωτές γραμμές στυλ Zarco,ο Brad μονίμως πλαγιολισθαίνοντας και o Iker πιέζοντας πολύ το μπροστινό σαν τον Άλιεν.

Να δούμε με το νέο πακέτο που εξέλιξε ο Dani τι ψάρια θα πιάσουμε.

sapila racing
23/11/2019, 14:51
Μα ο πατερας του ειναι ο ιδιοκτητης της πιστας στο brno ?

Ισχύει αλλά με δυσκολία τα βγαζει πέρα το brno με τα κόστη που έχει επιβάλλει η Dorna για να γινεται ο αγώνας εκει.
https://www.motorcyclenews.com/sport/motogp/2019/april/2020-brno-doubt/
Τελικά εγινε επέκταση και για το 2020.


Και της Cardion

Δεν νομίζω εκτός κι αν μας πουλαει φούμαρα.

'Crash.net:
Is the main funding of the team supplied by your father?

Karel Abraham:
Yes, but a lot is also supplied by our sponsors. For example Cardion isn't my father's company, it's a sponsor. Everyone seems to think it is owned by my father but they are simply a company that we've always had a good relationship with even before we started to race.'
Απο εδω:
https://www.crash.net/motogp/interview/205488/1/karel-abraham-qa

Vstrommer71
23/11/2019, 15:10
Δεν νομίζω εκτός κι αν μας πουλαει φούμαρα.

'Crash.net:
Is the main funding of the team supplied by your father?

Karel Abraham:
Yes, but a lot is also supplied by our sponsors. For example Cardion isn't my father's company, it's a sponsor. Everyone seems to think it is owned by my father but they are simply a company that we've always had a good relationship with even before we started to race.'

Δεν μας πουλάει φούμαρα,απλά μας διδάσκει απλά μαθήματα tax avoidance.
Δεν είναι ο ιδιοκτήτης,αλλά είναι ο "ισχυρός άνδρας" της Cardion,έτσι τουλάχιστον λένε οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ.
Σκασίλα μου βέβαια,φράγκα έχει και τα χώνει για να τρέχει.
Μισή ντροπή δική του και η άλλη μισή του μπαρμπά Γιώργη,πρωταθλητής όντας να καταδέχεται να τερματίζει παρέα με τον Abraham στον πάτο του grid:lol:

ΤάκηςΜπ
23/11/2019, 16:02
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι κερδίζει αυτός ο άνθρωπος τρέχοντας στο motogp δίνοντας λεφτά απ'την "τσέπη" του. Να πω ότι είναι σαν τον Stroll,που όντως είναι ανταγωνιστικός σε κάποια gp,αλλά αυτός είναι ουραγός πάντα.Highlight της καριέρας του η 10η θέση στο πρωτάθλημα Moto2 το 2010. Πραγματικά θεωρώ απίστευτα δύσκολο να έχει ο Rabat ίδιο συμβόλαιο με αυτόν.

Vstrommer71
23/11/2019, 21:00
Και για να δώσουμε λιγο ξύδι στα τρολάκια,όπως τα λέει ο Μatt.Ο Vale θα σταματήσει όταν θέλει αυτός ή όταν δεν θα έχει μηχανάκι να τρέξει.

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motorcycling/should-rossi-retire

Απόσπασμα:
"On his good days he fights with rivals who had posters of him on their bedroom walls when they were kids, to whom he was an inspiration. In what other sport does that happen?"
Έλα ντέ!

ΥΓ οι φήμες το επιβεβαιώνουν σαν σίγουρο πλέον:Zarco στην Avintia.

Johan καλύτερα να μασάς,παρά να μιλάς μου φαίνεται χαχαχα

sapila racing
24/11/2019, 10:12
ΥΓ οι φήμες το επιβεβαιώνουν σαν σίγουρο πλέον:Zarco στην Avintia.

Johan καλύτερα να μασάς,παρά να μιλάς μου φαίνεται χαχαχα

Φαίνεται οτι την εφαγε ο Abraham. Η Dorna υποσχέθηκε θεση της Avintia στον Zarco φαινεται οτι θα την πάρει τελικά παρ όλα τα πολύ άσχημα σχόλια που έκανε.
Βέβαια η avintia ειναι η πιο Low budget ομαδα με Ducati, τα χρήματα που εφερνε ο Abraham θα πρεπει να τα βρει απο αλλού τωρα.
Ισως ο Zarco φερει καποιον σπόνσορα?

https://motomatters.com/news/2019/11/23/the_first_shoe_drops_avintia_terminates.html

husky21
24/11/2019, 10:41
Ειναι επισημο...Τον φαγανε τον Αμπραχαμ
Ζαρκο στην Αβιντια
https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=34028&fbclid=IwAR3mBUEXjXvh1u4omJjL16h8TucK6GjbnrG0JwXNhzlVqTsedn0x-gK69tY

GIOTIS750
24/11/2019, 20:37
https://www.youtube.com/watch?v=HycmR0ng0GY
https://www.youtube.com/watch?v=HycmR0ng0GY

GIOTIS750
24/11/2019, 20:39
https://www.youtube.com/watch?v=vfWrOZtACww
https://www.youtube.com/watch?v=vfWrOZtACww

GIOTIS750
24/11/2019, 20:40
https://www.youtube.com/watch?v=MfL44cC0mdw
https://www.youtube.com/watch?v=MfL44cC0mdw

RaGe_Raptor
24/11/2019, 20:45
http://www.marcvds.com/moto2/news/augusto-fernandez-joins-team-estrella-galicia-00-marc-vds-for-2020#.XdrZI1TRbUh

slzr
24/11/2019, 20:57
Καλή επιλογή ο AF και πολύ μαχητικός . Άρα μονόδρομος η Avintia για Ζαρκό και ας τους κακολόγησε! :p

ΟΚΤΑΝΙΟ
24/11/2019, 21:06
Η Dorna υποσχέθηκε θεση της Avintia στον Zarco



Να, αυτές τις μαλακιες δε καταλαβαίνω πια.
Από πότε η Ντόρα (Ο εσπελετα δλδ) κανονίσει ποιος οδηγός θα πάει σε ποια ομάδα? Γουοτ δε φακ? Δηλαδή τι? Λέει στην Αβιντια πάρε τον γκρινιάρη κ εγώ θα σου δώσω +τόσα πριμ/έξτρα?

simoril
24/11/2019, 21:49
Από πότε η Ντόρα (Ο εσπελετα δλδ) κανονίσει ποιος οδηγός θα πάει σε ποια ομάδα?

Απο το '12 ...
Όταν έκλεισε μεταγραφή στον goat που τότε ήταν στα αζήτητα.
(Εις βάρος του Ντόβι...)
:smokin:

ΟΚΤΑΝΙΟ
24/11/2019, 23:33
Απο το '12 ... ...


Αυτά είναι μαλακές κ το ξέρεις ρε συ.
Ο Ροσσι τότε (κ ο κάθε ροσσι δλδ) ακόμα και τα φετινά αποτελέσματα του Χόρχε να είχε, πάλι θα ήταν περιζήτητος από οποιαδήποτε ομάδα. Το γιατί, το καταλαβαίνεις φαντάζομαι.


(Ps. Στείλε ΠΜ η έστω τηλεφΩνα, ποιος από το βικενετ είσαι? )

husky21
24/11/2019, 23:44
Αυτά είναι μαλακές κ το ξέρεις ρε συ.
Ο Ροσσι τότε (κ ο κάθε ροσσι δλδ) ακόμα και τα φετινά αποτελέσματα του Χόρχε να είχε, πάλι θα ήταν περιζήτητος από οποιαδήποτε ομάδα. Το γιατί, το καταλαβαίνεις φαντάζομαι.


(Ps. Στείλε ΠΜ η έστω τηλεφΩνα, ποιος από το βικενετ είσαι? ������ )

Και να μην εβρισκε θα εκανε μια δικη του ομαδα για να τρεχει

Nitse3
25/11/2019, 09:33
Στο Μοτο έχει σήμερα άρθρο που λέει ότι προσπαθούν μάλλον να βρουν θέση στο Ζαρκο σε pramac ή και εργοστασιακή υποβιβάζοντας άλλον αναβάτη στην θέση του Abraham. Αν ισχύει κάτι τέτοιο αυτοί στο τέλος θα πλακωθουν μεταξύ τους στα καλά καθούμενα.

sapila racing
25/11/2019, 09:46
Απο το '12 ...
Όταν έκλεισε μεταγραφή στον goat που τότε ήταν στα αζήτητα.
(Εις βάρος του Ντόβι...)
:smokin:

Πλάκα έχεις!! :bawl:

g_m900
25/11/2019, 11:21
Ο Λορενθο σερνεται απο το 2016. Αναλαμπη το 2018 γιαυτον αλλα και παλι εφαγε τα μουτρα του. Τραυματισμους ειχε και ο Πεντροσα αλλα ηταν παλικαρι. Εφυγε κυριος και μαχητης ασχετα απο τα αποτελεσματα.
Ο Λορενθο με τις επιλογες και την σταση του εκλεισε παντου τις πορτες για αυτον. Να εισαι σαπακι τα τελευταια χρονια και να ζητας τα κερατα σου σε αμοιβη δεν ειναι και οτι πιο πρεπον γιατι πας καπου με ακριβο κασε λογω αποτελεσματων την προηγουμενη χρονια.
Οποτε η φαση με τους τραυματισμους του εκατσε λουκουμι σαν δικαιολογια.
Τι να κανουμε... Εκει ξεχωριζουν τα παιδακια απο τους αντρες.

GIOTIS750
25/11/2019, 12:01
Απο το '12 ...
Όταν έκλεισε μεταγραφή στον goat που τότε ήταν στα αζήτητα.
(Εις βάρος του Ντόβι...)
:smokin:

Στα πια ?στα αζητητα? ε δεν ειμαστε καλα φορ σουρρ...

και ειδαμε μετα που ανοιξε τα φτερα του ο Ντοβι αφου εφυγε ο κακος Ροσσι σαρωσε τα πρωταθληματα και ειχε μηχανακι που μποροσε για ππ αλλα δεν η κανω λαθος .
Αλλα επρεπε να παει τοτε επι Πρετσιοζι και νο τσασις καταστσεις σε καθε πιστα θα ηταν οικοπεδουχος αλλα Ντεπουνιε.




carbon forthgo
412974


14

412976
412975
hernandez 14

GIOTIS750
25/11/2019, 17:35
JEREZ MOTOGP TEST TIMES - MONDAY (12PM)
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP
1 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) 1m 37.927s 12/19

2 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.523s 10/12

3 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.621s 21/22

4 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.668s 4/16

5 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) +0.676s 5/9
6 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM Factory (RC16) +0.745s 5/15
7 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.852s 11/16
8 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.984s 6/12
9 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +0.990s 5/11
10 Danilo Petrucci ITA Ducati Team (Desmosedici) +1.025s 5/8
11 Aleix Espargaro ITA Aprilia Gresini (RS-GP) +1.083s 12/17
12 Jack Miller AUS Pramac Ducati (Desmosedici) +1.357s 9/11
13 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +1.407s 6/11
14 Sylvain Guintoli FRA Suzuki Test Rider (GSX-RR) +1.583s 8/13
15 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) +2.349s 7/7
16 Bradley Smith GBR Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.407s 12/13
17 Andrea Iannone ITA Aprilia Gresini (RS-GP) +2.429s 3/6
18 Alex Marquez SPA Repsol Honda (RC213V)* +2.596s 7/14
19 Iker Lecuona SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16)* +3.352s 10/13
20 Brad Binder RSA Red Bull KTM Factory (RC16)* +3.428s 7/19
21 Eric Granado BRA Reale Avintia (Desmosedici) +8.922s 5/6
*Rookie

ΤάκηςΜπ
25/11/2019, 19:57
Πιέζουν/σπρώχνουν από δω κι από κει τον Ζάρκο να πάει Avintia. Είμαι σίγουρος ότι του τάζουν παπάδες. Μηχανικούς,υποστήριξη κλπ κλπ. Εγώ εικάζω ότι ακόμα και gp20 μπορεί να πάρει για να τον καταφέρουν να υπογράψει. Άλλο που δεν θέλει βέβαια,αφού δεν έχει εναλλακτική,απλά είναι θέμα εγωισμού. Η άποψή μου είναι ότι θα υπογράψει με αυξημένη υποστήριξη,gp20 και άγραφη οψιόν για μετακίνηση στην pramac ή στην εργοστασιακή ομάδα το '21. Είναι λίγο άτυχη η φάση της ducati αυτήν την περίοδο. Να έχεις τόσους μέτριους οδηγούς,αλλά κανείς να μην είναι τόσο μέτριος ώστε να αξίζει να απολυθεί.

husky21
25/11/2019, 21:16
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι καιγονται τοσο για τον Ζαρκο

ΤάκηςΜπ
25/11/2019, 21:22
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι καιγονται τοσο για τον Ζαρκο

Γιατί είναι οδηγάρα,έχει μικρό ρίσκο μια επένδυση πάνω του,ειδικά αν πάει στην Avintia. Και η σύγκριση με τον Abraham δεν νοείται.

Είμαι σίγουρος ότι αν δεν ήταν τόσο τυχερή η Yamaha να έχει 4 τόσο καλούς οδηγούς ταυτόχρονα θα τον ξαναέπαιρνε χωρίς δεύτερη σκέψη.

simoril
25/11/2019, 21:31
Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι καιγονται τοσο για τον Ζαρκο

+1

Καλύτερος απο τον Πετρούτσι, ίσως και απο τους Ντόβι - Μίλερ... αλλά με αυτόν πρωτάθλημα δεν παίρνεις ρε φίλε.

Και η ντουντούκα θέλει πρωτάθλημα... ή όχι;

Και γι' αυτό πρέπει να ρίξει τρελό χρήμα για να υπογράψει τον Φάμπιο ή τον Μάβερικ... γιατί ο ΜΜ μάλλον μένει στη χόντα. Εκτός αν κάνει το μεγάλο μπαμ και καταφέρει να τον ψήσει.

husky21
25/11/2019, 22:44
Γιατί είναι οδηγάρα,έχει μικρό ρίσκο μια επένδυση πάνω του,ειδικά αν πάει στην Avintia. Και η σύγκριση με τον Abraham δεν νοείται..

Καλα εννοειται οτι ειναι καλυτερος απο Αμπραχαμ
Στο οδηγαρα διαφωνω
Ευχομαι να του δωσουν καλο ντουκατι τελικα
ακομα καλυτερα κ 20ρι για να δουμε τελικα αν ειναι η δεν ειναι οδηγαρα

GIOTIS750
26/11/2019, 08:11
Η Αvintia δεν αναφερει πουθενα στην ανακοινωση τησ κατι για Ζαρκο αλλα αναφερει τον Granado και τον εστειλαν και στο τεστ.!!

Lioulios
26/11/2019, 08:41
Και αυτο παιζει απο προχθες

Παιζει λεει και το σεναριο τραμπας ζαρκο - πετρουτσι .

Χαχαχαχαχ ....πταναριο

Vstrommer71
26/11/2019, 08:47
Γιατί είναι οδηγάρα,έχει μικρό ρίσκο μια επένδυση πάνω του,ειδικά αν πάει στην Avintia. Και η σύγκριση με τον Abraham δεν νοείται.


Αν ήταν τόσο πολύ οδηγάρα,θα έστρωνε τον κώλο του και θα τιμούσε το συμβόλαιο του με την ΚΤΜ.

Με την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του και το να μιλάει εν θερμώ χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις,έκαψε και την προοπτική να τον πάρει η Honda.

Toν εκτιμώ,αλλά παρότι του παρουσιάζονται ευκαιρίες,κάνει σαν το μικρό κακομαθημένο.Και η το πολύ το ένα μου ξινίζει,το άλλο μου βρωμάει δεν θα του βγεί σε καλό.

Αν έχει μυαλό θα καταλάβει ότι σπρώχνοντας τον πάνε στην Avintia για να έχει μηχανάκι να τρέξει.Να στρωθεί λοιπόν να δουλέψει και να σταματήσει το πολύ μπλα μπλα.

sapila racing
26/11/2019, 08:58
Αν ήταν τόσο πολύ οδηγάρα,θα έστρωνε τον κώλο του και θα τιμούσε το συμβόλαιο του με την ΚΤΜ.

Με την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του και το να μιλάει εν θερμώ χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις,έκαψε και την προοπτική να τον πάρει η Honda.

Toν εκτιμώ,αλλά παρότι του παρουσιάζονται ευκαιρίες,κάνει σαν το μικρό κακομαθημένο.Και η το πολύ το ένα μου ξινίζει,το άλλο μου βρωμάει δεν θα του βγεί σε καλό.

Αν έχει μυαλό θα καταλάβει ότι σπρώχνοντας τον πάνε στην Avintia για να έχει μηχανάκι να τρέξει.Να στρωθεί λοιπόν να δουλέψει και να σταματήσει το πολύ μπλα μπλα.

+1074

Από τότε που τα τσούγκρισε με τον πρωην manager του και μέντορά του Laurent Fellon τον έχει παρει η κάτω βόλτα.
Μετά είχε manager τον πολύ JMB αλλά δεν ευδοκίμησε και με αυτόν.
Τώρα λέει οτι δεν έχει καν manager.
Ε δεν γίνεται ρε φίλε σε αυτό το επίπεδο να κανεις τα κουμάντα μόνος σου χωρίς manager και να τρέχεις Motogp.
Αν η Avintia είχε @@@ θα έπρεπε κατ αρχήν να μην φερθεί τόσο πούστικα στον Abraham που τους έφερνε το χρήμα τόσο καιρό, και κατα δεύτερον θα έπρεπε να εχει ήδη αποκλείσει τον Zarco λόγω των άστοχων δηλώσεών του.
Δεν έχει όμως απ οτι φαίνεται.

GIOTIS750
26/11/2019, 10:12
Και αυτο παιζει απο προχθες

Παιζει λεει και το σεναριο τραμπας ζαρκο - πετρουτσι .

Χαχαχαχαχ ....πταναριο

και γω ψαχνω για Ζαρκο στα αποτελεσματα ..πουθενα ..τωρα τι θα γινει δεν ξερω αλλα και ο Ζαρκο επρεπε να προσεχει τι λεει στους τζουρνους που τετοια θελουν:D .

lospsi
26/11/2019, 13:26
Η μεγάλη επιτυχία της Ντουκάτι στο μανατζάρισμα των οδηγών της (εργοστασιακών και μη) συνεχίζεται...

Κρίμα για τον Ζάρκο που ήρθε με προοπτικές (και τις δικαίωσε αρχικά) να πλέει σε αβαθή νερά, τον συμπαθώ αλλά, όπως λέει ο sapila, κάπου το έχει χάσει.

ΟΚΤΑΝΙΟ
26/11/2019, 14:48
Αν ήταν τόσο πολύ οδηγάρα.....


Τουλάχιστον, θα κοντραριζε στα αποτελέσματα τον Pol. Αλλά ούτε καν κοντά δεν ηταν

Vstrommer71
26/11/2019, 17:57
Τουλάχιστον, θα κοντραριζε στα αποτελέσματα τον Pol. Αλλά ούτε καν κοντά δεν ηταν

Τα παράτησε από την αρχή και μουλάρωσε.Ο Pol οδηγεί εντελώς ινδιάνικα και στο 110% για να πάρει το καλύτερο που μπορεί από ένα -δύσκολο,όπως και όλα τα V4 - μηχανάκι.
Ο Γάλλος μόλις πήρε την κρυάδα αρνήθηκε να προσπαθήσει να προσαρμοστεί κι άρχισε την γκρίνια.

Τιμά την ΚΤΜ ο άψογος τρόπος που του φέρθηκε προσπαθώντας να τον κρατήσει κι όταν αυτό δεν ήταν εφικτό,του επέτρεψε να φύγει πληρώνοντάς τον ακόμη μέχρι το τέλος της χρονιάς,χωρίς καν να του ζητά να μην οδηγήσει άλλη μοτοσυκλέτα στο διάστημα που ισχύει το συμβόλαιό του,όπως κάνουν όλες οι άλλες ομάδες.

Τώρα αν ανακατευτεί για χάρη του η Ducati πηγαινοφέρνοντας οδηγούς στην Pramac για χάρη του,το μόνο που θα καταφέρει είναι να δημιουργήσει και προστριβές ανάμεσα στους οδηγούς της.ΟΚ ο Abraham,έφαγε φόλα από την Avintia και προς τιμήν του,και λίγα τους είπε.

Ο Petrucci κι ο Pecco όμως δεν θα κάτσουν να τους απαυτώσουνε κιόλας όμως για χάρη του Zarco.

Ανακατωσούρες όμως και καλά ξεμπερδέματα.Κι όλη η φασαρία για τον Zarco που είναι μεν καλός(έως πολύ καλός οδηγός) αλλά δεν είναι και top.Άντε στο επίπεδο Miller και Nakagami.Όχι για παραπάνω.

ΤάκηςΜπ
26/11/2019, 18:36
Σίγουρα θα μπορούσε να είχε χειριστεί το όλο θέμα με την ΚΤΜ πολύ πιο διπλωματικά,αλλά θεωρώ πως για να ήταν τόσο απόλυτος κάποιον λάκκο θα'χει η φάβα,ίσως το σύνολο της μοτοσυκλέτας που του παρουσίασαν να ήταν άθλιο. Και φυσικά γι'αυτό δεν φταίει ο V4,αλλά το πλαίσιο και οι αναρτήσεις. Εννοείται,αυτό βγάζει "από πάνω" όλους τους άλλους οδηγούς της ΚΤΜ και ειδικά τον Pol που σκίζεται και φέρνει αποτελέσματα,αλλά...οι άλλοι οδηγοί κατά την γνώμη μου είναι β' διαλογής(το λέω όσο καλοπροαίρετα γίνεται αυτό,γνωρίζοντας κιόλας ότι κάποιοι είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο στην καριέρα τους). Ο Zarco ανέβηκε στο motogp μετά από δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα στην Moto2 και στην rookie season του κατέκτησε την 6η θέση και το ίδιο έκανε και στην 2η του χρονιά. Αυτό επαληθεύει την άποψη πολλών(και την δική μου) ότι είναι ένας φτασμένος οδηγός που διψάει για κάτι παραπάνω. Εε αυτό το κάτι λογικά δεν θα μπορούσε να του το δώσει το σύνολο της KTM. Σίγουρα θα μπορούσε να σκυλιάσει και να προσπαθήσει πάρα πολύ,καταφέρνοντας να φτάσει ίσως και στο podium την χρονιά που μας πέρασε,αλλά...με τέτοιο ανεξέλεγκτο αγρίμι μπορεί να έπεφτε και να τραυματιζόταν και όλα αυτά για τι; Για να βγει 5ος στο qualifying; Ο Pol όλο το χρόνο το οδηγάει σαν να το'κλεψε και το μόνο που καταφέρνει είναι να μπαίνει συστηματικά στο Q2(και κάποιες φορές να τερματίζει και εντός 10αδας). Εκτός αυτού,δεν θυμάμαι να 'χει καταφέρει και πολλά σε 3 χρόνια development ουσιαστικά πάνω του. Ο Zarco θεωρεί πως είναι στα ντουζένια του την τελευταία πενταετία και δεν θέλει να σπαταλήσει 2-3 χρόνια για να στήσει το KTM για να κυνηγάει με νύχια και με δόντια μια θέση στην 5άδα. Να μου πεις,αν δεν γουστάρεις τέτοιο πράγμα μην πας σε νεοσύστατη ομάδα,αλλά το χρήμα είναι γλυκό.

Η Avintia δεν ανακοινώνει κάτι,γιατί ο Zarco είναι τραυματισμένος και δεν θα'χε νόημα.Ίσως ήταν δείγμα καλής θέλησης το ότι έδιωξαν τον Abraham και να είναι σε συζητήσεις ακόμα εν μέσω της ανάρρωσής του και σε περίπτωση που δεν τα βρουν ξαναπαίρνουν τον Τσέχο. :lol:

Vstrommer71
26/11/2019, 19:11
Τώρα όμως διακινδυνεύει να πάει στην Avintia και να κάνει παρέα στον Rabat στην εικοσάδα.

Και το ειρωνικό είναι τώρα που το ΚΤΜ δείχνει σημάδια βελτίωσης να τερματίζει πίσω από Oliveira και Lecuona.

H μόνη έξυπνη κίνηση θα ήταν να δεχτεί την θέση του test rider στην Yamaha με μερικές wildcard την επόμενη χρονιά.

Και να περιμένει,φέρνοντας και κάποια καλά αποτελέσματα,να χηρέψει κάποια θέση το '21 στην Movistar ή στην Petronas για να μπορέσει να μπεί σε καλή ομάδα με μηχανάκι που θεωρεί του ταιριάζει.

Rac3rX
26/11/2019, 19:28
Πάλι χειρουργείο στον ώμο ο Marc https://www.motorsport.com/motogp/news/marquez-shoulder-surgery-sepang-crash/4603004/

Τα προβλήματα είχαν αρχίσει πριν το Motegi αλλά με την τούμπα στη Μαλαισία και χτές πρέπει πλέον να διορθωθεί για να μην επαναληφθούν τα περυσινά.

ΤάκηςΜπ
26/11/2019, 19:32
Αν η ΚΤΜ βρήκε το σημείο που πονά και αρχίσει να είναι παραπάνω ανταγωνιστική θα είναι όντως ειρωνικό. Τέθηκε,όμως,ενδεχόμενο να ξαναγυρίσει στην Yamaha ο Zarco; Δεν το είδα κάπου.

ΟΚΤΑΝΙΟ
26/11/2019, 19:33
Και το ειρωνικό είναι τώρα που το ΚΤΜ δείχνει σημάδια βελτίωσης να τερματίζει πίσω από Oliveira και Lecuona.




Πολυ θα γουσταρα τετοιο σεναριο :D

ΤάκηςΜπ
26/11/2019, 20:26
Περίεργα μας τα λέει η Avintia. (https://motomatters.com/interview/2019/11/24/karel_abraham_interview_on_being_fired.html)

slzr
26/11/2019, 21:13
Η ατυχία του Ζαρκό είναι που δεν πήγε εξ`αρχής στη Σουζούκι. Δε νομίζω να ταιριάξει με το Ντουκάτι..

Vstrommer71
26/11/2019, 23:13
Αν η ΚΤΜ βρήκε το σημείο που πονά και αρχίσει να είναι παραπάνω ανταγωνιστική θα είναι όντως ειρωνικό. Τέθηκε,όμως,ενδεχόμενο να ξαναγυρίσει στην Yamaha ο Zarco; Δεν το είδα κάπου.

Ο Jarvis ερωτήθηκε και απάντησε ότι συνεχίζει να ενδιαφέρει ο Zarco για την θέση του test rider.

GIOTIS750
27/11/2019, 00:35
Honda-----I tell Cal that with a Honda MotoGP bike you have to fight and that’s why we pay you!’
,

Presumably the change in chassis feel you mentioned came from the increase in horsepower and torque?
Takeo Yokoyama,
Yes, a lot, a lot, because it’s not only the amount of torque, it’s how the engine generates the torque and the behaviour of the torque. If the reaction from the engine is different, then the requirement from the chassis is also different.

https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/i-tell-cal-honda-motogp-bike-you-have-fight-and-s-why-we-pay-you

GIOTIS750
27/11/2019, 01:01
JEREZ MOTOGP TEST TIMES - TUESDAY (FINAL)
RIDER NAT TEAM TIME LAP
1 = Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 1m 37.820s 3/14
2 = Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.017s 3/24
3 = Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.139s 9/12
4 = Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.144s 9/15
5 = Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.153s 19/26
6 = Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) +0.166s 5/5
7 = Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.280s 5/19
8 = Jack Miller AUS Pramac Ducati (Desmosedici) +0.293s 3/4
9 = Pol Espargaro SPA Red Bull KTM (RC16) +0.391s 10/10
10 = Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.532s 10/33
11 = Andrea Iannone ITA Aprilia Gresini (RS-GP) +0.622s 4/4
12 = Danilo Petrucci ITA Ducati Team (Desmosedici) +0.632s 3/10
13 = Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +0.854s 11/14
14 = Tito Rabat SPA Reale Avintia (Desmosedici) +0.993s 18/24
15 = Aleix Espargaro ITA Aprilia Gresini (RS-GP) +1.120s 8/24
16 = Sylvain Guintoli FRA Suzuki Test Rider (GSX-RR) +1.142s 5/14
17 = Alex Marquez SPA Repsol Honda (RC213V)* +1.404s 4/36
18 = Dani Pedrosa SPA KTM Test Rider (RC16) +1.774s 11/11
19 = Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (Desmosedici) +2.025s 2/15
20 = Iker Lecuona SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16)* +2.060s 7/26
21 = Bradley Smith GBR Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.064s 4/43
22 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16)* +2.123s 12/35
23 = Eric Granado BRA Reale Avintia (Desmosedici) +12.101s 2/3

GIOTIS750
01/12/2019, 14:09
https://images1.suzuki-racing.com/img.aspx?OBJ_ID=100312413097

GIOTIS750
01/12/2019, 14:13
https://youtu.be/Tge90NNQW5Q
https://youtu.be/Tge90NNQW5Q

GIOTIS750
01/12/2019, 14:18
https://www.aprilia.com/uk_EN/racing/moto-gp/news/2019/MotoGP_Jerez_test-nov2019/413098

GIOTIS750
01/12/2019, 14:36
413099Rea tops Jerez WSBK Test ahead of Razgatlioglu

COMBINED

Pos Rider Bike Time
1 Jonathan Rea Kawasaki 1m38.397
2 Toprak Razgatlioglu Yamaha 1m39.226
3 Loris Baz Yamaha 1m39.280
4 Michael Van Der Mark Yamaha 1m39.287
5 Alex Lowes Kawasaki 1m39.400
6 Scott Redding Ducati 1m39.466
7 Tom Sykes BMW 1m39.587
8 Niccolo Canepa Yamaha 1m39.967
9 Chaz Davies Ducati 1m40.000
10 Eugene Laverty BMW 1m40.328
11 Xavi Fores Kawasaki 1m40.356
12 Michelle Pirro Ducati 1m40.427
13 Federico Caricasulo Yamaha 1m40.613
14 Garrett Gerloff Yamaha 1m40.714
15 Lorenzo Savadori Kawasaki 1m40.946



WorldSSP Jerez Test Day 2 Unofficial Times

Andrea Locatelli (BARDAHL Evan. Bros WorldSSP Team) – 1’42.683 (44 laps)
Philipp Oettl (Kawasaki Puccetti Racing) – 1’42.729 (62 laps)
Randy Krummenacher (MV AGUSTA Reparto Corse) – 1’42.743 (31 laps)
Steven Odendaal (EAB Ten Kate Racing) – 1’43.090 (88 laps)
Hannes Soomer (Kallio Racing) – 1’43.262 (39 laps)
Federico Fuligni (MV AGUSTA Reparto Corse) – 1’43.311 (88 laps)
Isaac Viñales (Kallio Racing) 1’43.366 (43 laps)
Can Öncü (Turkish Racing Team) 1’44.779 (73 laps)
Loris Cresson (Team Toth) 1’45.621 (40 laps)

simoril:beer:

THRESH
03/12/2019, 11:44
ήμαρτον

https://twitter.com/suziperry/status/1201411152716140545/photo/1

BLiTzER
03/12/2019, 11:55
Έμπαινα.

sniper
03/12/2019, 12:27
Έμπαινα.


Εύκολα;

Vstrommer71
03/12/2019, 12:42
Πρώτα στείλατε άκλαφτο τον Κτήνο και μετά βγάλατε όλα τα ωραία για την ιδέα που λέγεται Ιταλός κλαρινογαμπρός:lol:
Άκαρδοι...

THRESH
03/12/2019, 12:50
Εύκολα;

άμα βγάλει τη κάλτσα εννοεί

slzr
03/12/2019, 13:01
:smokin:

413137


https://www.instagram.com/p/B5jtJ8tFITA/

cityfly
03/12/2019, 13:21
ήμαρτον

https://twitter.com/suziperry/status/1201411152716140545/photo/1

Απάντησε σωστά ο Laverty

sniper
03/12/2019, 13:31
Απάντησε σωστά ο Laverty


Ρε τον Ευγένιο....

THRESH
03/12/2019, 14:39
Ζουλιαρη Λαβερτυ

Τι Λαβερτυ ρε μαο μαο, καντο Λαβκραφτ να δεις προκοπή, φουκαρακο

husky21
03/12/2019, 20:22
Κριμα το παλικαρι
Ισως και το μεγαλυτερο ταλεντο που περασε ποτε
απο το αθλημα

https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=34084&fbclid=IwAR2v_SwhVC2gFRZcrBC3vB8Y1Fu5HBNh6kwl6dBB2c0_p0MAG0uUgqaBi1Q

Coyote.V
06/12/2019, 12:37
WSBK 2020: Νέοι κανονισμοί, στο "στόχαστρο" η CBR1000RR-R

Νέοι περιορισμοί στην αεροδυναμική


Στις 27 Νοεμβρίου, η επιτροπή των Superbikes αποτελούμενη από τούς Takanao Tsubouchi (αντιπρόσωπος της MSMA), Frank Vayssié (Διευθυντής του CCR της FIM) και ο Εκτελεστικός Διευθυντής του WorldSBK Sporting & Organization Gregorio Lavilla, κατά την παρουσία του κ. Paul Duparc (Συντονιστή του CCR της FM και γραμματέας της συνέλευσης) συνεδρίασαν στα κεντρικά της Dorna, για να πραγματοποιήσουν τις απαιτούμενες αλλαγές στους κανονισμούς των Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων Superbike και Supersport του 2020.

Για να απλοποιηθούν οι πειθαρχικοί κανόνες για το 2020, η επιτροπή των SBK έκανε ορισμένες διευκρινήσεις για τις αποφάσεις που πάρθηκαν στο περσινό πρωτάθλημα. Κατά τη διάρκεια τη συνέλευσης αποφασίστηκε ποιο μέτρο θα λάβουν οι αγωνοδίκες του Panel σε οποιαδήποτε περίπτωση που ένας αναβάτης βρεθεί έξω απ’ τα όρια της πίστας κατά τη διάρκεια του τελευταίου γύρου ενός αγώνα, επηρεάζοντας το αποτέλεσμά του. Ακόμη, η επιτροπή αποφάσισε να επεκτείνει και τους κανονισμούς σχετικά με τις προδιαγραφές των κρανών που υπάρχουν στη WorldSBK και στην WorldSSP, καθώς και την διευκρίνηση των υλικών που επιτρέπονται για τις ξύστρες. Μερικοί αναβάτες χρησιμοποιούσαν ξύστρες με κομμάτια τιτανίου, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σπίθες κατά την επαφή τους με την άσφαλτο. Πλέον το υλικό κατασκευής δεν θα πρέπει να δημιουργεί σπίθες για να μην εμποδίζει τον αναβάτη που ακολουθεί από πίσω.

Επίσης, πραγματοποιήθηκε και η ανανέωση στους τεχνικούς κανονισμούς της κάθε κατηγορίας. Πέρα από αυτές, έγιναν και διευκρινήσεις σχετικά με τα εξαρτήματα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι αναβάτες μαζεύοντας βαθμούς, το όριο περιστροφής των κινητήρων σε κάθε κατηγορία, ενώ ανακοινώθηκαν οι προδιαγραφές σχετικά με τη χρήση ενεργών ή μη αεροδυναμικών βοηθημάτων στην WorldSBK. Θα επιτρέπεται σε όλους τους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν μονάχα τα ενεργά ή μη αεροδυναμικά βοηθήματα που υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες παραγωγής (σ.σ. στα ομολογκαρισμένα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής δηλαδή) και το εύρος της κίνησης για τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα θα πρέπει να είναι το ίδιο με αυτό των ομολογκαρισμένων εκδόσεων - ασχέτως αν έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν μεγαλύτερη κίνηση ή όχι.

Για την WorldSSP αναφέρθηκε πως θα γίνουν σημαντικές αλλαγές και διευκρινήσεις σχετικά με την χρήση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και του ελάχιστου βάρους των μοτοσυκλετών. Για την WorldSSP300 αντίστοιχα, διευκρινίστηκαν θέματα που αφορούν τα ηλεκτρονικά, τις αναρτήσεις, τους καταγραφείς δεδομένων και άλλους τεχνικούς τομείς. Από τη νέα σεζόν, σε όλους τους αναβάτες από όλες τις κατηγορίες μπορεί να πραγματοποιείται έλεγχος στην πίεση των ελαστικών τους τη στιγμή που βγαίνουν απ’ τα box τους.

Σχετικά με τη νέα προσθήκη των κανονισμών, που αφορά τη χρήση των ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, είναι μια κατά μέτωπο "επίθεση" της Dorna στη Honda και τη νέα της Superbike. Όπως είχαμε αναφέρει στο παρελθόν, έχουν κατατεθεί πατέντες με τη νέα CBR1000RR-R που δείχνουν ότι διαθέτει ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Στην EICMA από την άλλη, καμία απ' τις δύο μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν δεν τα είχε. Ωστόσο, μπορεί η Honda να είχε στα πλάνα της να τα χρησιμοποιήσει μόνο στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα, όμως πλέον με τους νέους κανόνες κάτι τέτοιο ναυαγεί, διότι οι κανονισμοί το λένε ξεκάθαρα: Τα αεροδυναμικά βοηθήματα και οι μηχανισμοί τους (σ.σ. κοινώς τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα) πρέπει να υπάρχουν και στα ομολογκαρισμένα μοντέλα. Στην προκείμενη περίπτωση όμως, δεν θα ισχύει κάτι τέτοιο.

https://www.motomag.gr/news/world-superbike/motul-wsbk-2020-allages-stoys-kanonismoys-1

husky21
06/12/2019, 13:38
Τελικα ειναι τερμα μ@λ@κ@ς
ο κ.Ζαρκο....

"Ακόμα αμφιβάλλω για τις δυνατότητες της Avintia"

https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=34115&fbclid=IwAR0YtwjEylsrwyRJEfvgWxJne91JYVAaIhQhOD1JyJYkcZwZO_hHRwxK1JI

sniper
06/12/2019, 14:08
Τελικα ειναι τερμα μ@λ@κ@ς
ο κ.Ζαρκο....

"Ακόμα αμφιβάλλω για τις δυνατότητες της Avintia"

https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=34115&fbclid=IwAR0YtwjEylsrwyRJEfvgWxJne91JYVAaIhQhOD1JyJYkcZwZO_hHRwxK1JI


Εγώ αρχίζω κι αμφιβάλλω για τους εγκεφάλους όλων εκει μέσα. Εκτός του ΜΜ που ξέρω ότι δεν έχει.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
06/12/2019, 16:09
Τελικα ειναι τερμα μ@λ@κ@ς
ο κ.Ζαρκο....

"Ακόμα αμφιβάλλω για τις δυνατότητες της Avintia"

https://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=34115&fbclid=IwAR0YtwjEylsrwyRJEfvgWxJne91JYVAaIhQhOD1JyJYkcZwZO_hHRwxK1JI

Γιατί είναι μαλακας ρε ση?

husky21
06/12/2019, 16:15
Γιατί είναι μαλακας ρε ση?

Γιατι τους κραζει ακομα δεν πηγε
Φαντασου να ερθουν(που θα ερθουν)
και μερικα στραβα αποτελεσματα

sniper
06/12/2019, 16:16
Γιατί είναι μαλακας ρε ση?


Γιατί πάει στην ΚΤΜ, οκ παλτό το μηχανάκι αλλά ο PE το πάει πολύ καλύτερα και δεν έχει σέλα να ανέβει του χρόνου, του βρίσκουν μία σε δορυφορική και λέει "οκ, εγώ με τη Ducati μιλάω, η ομάδα που με πληρώνει δεν εχει μηχανή".

Πιο μ@λ@κ@ς πεθαίνεις.

GIOTIS750
06/12/2019, 18:37
Alex Marquez has revealed that brother Marc has said he won’t be giving him much in the way of tips as he is already fast enough. Marquez Jr, who will ride alongside the multiple champion at Repsol Honda next season, said: “I tried to get some tips from him, but he told me that he would tell me very little, because he saw that I was fast in several corners.”

Cal Crutchlow, who was passed over for the factory ride, believes that Jorge Lorenzo would have eventually come good on the Honda as it takes time to figure it out. Crutchlow is still miffed that the mechanics that were removed from his garage and installed in Lorenzo’s aren’t being given back - even though Crutchlow says he will be closest to Marc Marquez in terms of results next year.

After his surgery, the reigning champion should be fit enough to take part in the Sepang test next Februaru but won’t be 100 per cent until the start of the season. Which gives everyone else a chance then…

Speculation is rife that Honda is planning to ditch Repsol as title sponsor after 26 years as it’s all a bit too Spanish. The team is based in Spain, has two Spanish riders for 2020, the manager is Spanish.

Aleix Espargaro has revealed he wants to be like Andrea Dovizioso and shape the Aprilia into a race winner in the same way the Italian did with Ducati. Espargaro believes it takes a few years to get right into a bike’s development and factories change riders too often.

Wunderkind Fabio Quartararo has said he was motivated by naysayers at the start of the 2019 MotoGP season who were of the opinion he didn’t deserve the Petronas Yamaha slot. The Frenchman wanted to stick a finger up at his critics and did exactly that. Quartararo is at the top of the list to replace Valentino Rossi in the works team when The Doctor retires.

Rossi, meanwhile, will swap places with Lewis Hamilton on Monday when he will get a run in the Mercedes AMG W10 at Valencia while Hamilton will be allowed a wobble round on some sort of M1. It is doubtful that either will get a full-power version of their respective vehicle.

KTM boss Stefan Peirer will not be looking for any new riders when the 2021 game of thrones begins as he is happy with who he has got and is encouraged by the young talent already on the books

https://www.bikesportnews.com/news/news-detail/motogp-winter-gossip-rumour-and-intrigue-part-one

Vstrommer71
09/12/2019, 18:49
Επιβεβαίωση,σύμφωνα με τα λεγόμενά του υπέγραψε απευθείας με το εργοστάσιο σε συνεννόηση με τον Dall'Ignia.Τώρα που έκανε βόλτα τις μισές ομάδες μέσα σε μιά σεζόν,ας βάλει το κεφάλι κάτω κι ας δουλέψει όπως παλιά πριν αρχίσει να γκρινιάζει σαν την κακιά πεθερά.

https://www.motogp.com/en/news/2019/12/09/zarco-joins-reale-avintia-racing-for-2020/321493

THRESH
10/12/2019, 13:15
Τη θέση του Karel Abraham πήρε, άρα κανονικά στην Avintia. :lol:

Τώρα , το πως θα το φέρει σε συννενοήση με τον ατζέντη του για να μη χαθούν χορηγοί και συμβόλαια , ναι , πιστεύω οτι το μοστράρει πρώτα σαν Ducati και μετά όλα τα υπόλοιπα. :smokin:

Δεν θυμάμαι πάντως να τερμάτιζε σε καλές θέσεις , ως επι το πλείστον ο Rabat και ο Abraham , οπότε δεν είμαι σίγουρος οτι αυτή η κίνηση ειναι για καλό ή όντως θα τα πάει καλύτερα απο ΚΤΜ

GIOTIS750
10/12/2019, 20:42
Άμα πάρει το ντεζμο του19 του χρόνου θα είναι πολύ καλά ,ίσως αν τα πάει καλά να κοιτάξει και εργοστάσιακος .Το μηχανάκι πάντως το θεωρώ ποοολυ πιο ανώτερο από το κατεμ που οδηγούσε μακάρι να κουμπώσει και βλέπουμε..

THRESH
11/12/2019, 21:16
η Avintia τερμάτισε τελευταία πέρυσι , με μικρή διαφορά απο την δορυφορική της KTM, Tech 3 , τεράστια διαφορά απο την εργοστασιακή ΚΤΜ.

https://en.wikipedia.org/wiki/2019_MotoGP_season

γιαυτό με προβληματίζει η άποψη οτι θεωρείται αναβάθμιση, ασχολήθηκε ο Νταλίνια κλπα

Αυτή τη στιγμή , το 2020 φαίνεται ως η χρονιά που θα τα παίξει όλα για όλα ο Ζαρκό ή πλέον η καριέρα του παίρνει οριστικά το κάτω δρόμο , ίσως και να φύγει απο τα MGP

ΤάκηςΜπ
11/12/2019, 23:23
Μαθεύτηκε τι ducati του έδωσαν;

faf
12/12/2019, 05:49
413346

Vstrommer71
12/12/2019, 08:13
Μαθεύτηκε τι ducati του έδωσαν;

Από τα συμφραζόμενα μια GP18 με αναβαθμισμένη υποστήριξη και στόχο να βρεθεί στην πρώτη δεκάδα.Κι αν τα αποτελέσματα είναι καλά θα τον έχουν στα υπόψη για αναβάθμιση μοτοσυκλέτας είτε μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα.
Στοίχημα προφανώς αλλά και οι επιλογές που είχε να παραμείνει στο motogp δεν ήταν και πολλές.
Να δούμε.

slzr
12/12/2019, 16:09
Μαθεύτηκε τι ducati του έδωσαν;

Εδώ (https://www.crash.net/motogp/news/935090/1/zarco-officially-signs-avintia-ducati-updated) λέει για Gp19, άρα μάλλον με την φετινή θα τρέχει.


As rumoured, the Frenchman has signed a one-year deal directly with the Ducati factory, while Avintia 'will be joined by two-track engineers and two Ducati Corse electronics [engineers]' to assist with the running of their GP19 machines.

RaGe_Raptor
12/12/2019, 16:35
Μαθεύτηκε τι ducati του έδωσαν;

413356

sniper
12/12/2019, 17:01
413356


Aυτή δεν είναι του Χόρχε;

Vstrommer71
12/12/2019, 17:06
Εδώ (https://www.crash.net/motogp/news/935090/1/zarco-officially-signs-avintia-ducati-updated) λέει για Gp19, άρα μάλλον με την φετινή θα τρέχει.

Ναι,GP19.Εκ παραδρομής έγραψα κι εγώ GP18.

ΤάκηςΜπ
12/12/2019, 17:53
Καλά του έκατσε.

GIOTIS750
13/12/2019, 18:20
https://www.youtube.com/watch?v=0NbKnXi1bZY
https://www.youtube.com/watch?v=0NbKnXi1bZY

Lioulios:beer:

THRESH
17/12/2019, 12:08
Ως ντοπέ εμφανίζεται ο Ιανόνε ,για τον αγώνα που έγινε στη Σεπάνγκ.

Του έχει επιβληθεί αγωνιστική τιμωρία με άμεση ισχύ απο σήμερα.

413479

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/12/2019, 13:11
Ως ντοπέ εμφανίζεται ο Ιανόνε ,για τον αγώνα που έγινε στη Σεπάνγκ.

Του έχει επιβληθεί αγωνιστική τιμωρία με άμεση ισχύ απο σήμερα.

413479

Πόσο κολοπαιδο πία?Άσε πού τον υποστηρίζει και ο κτινος:lol:

sapila racing
17/12/2019, 14:44
Ως ντοπέ εμφανίζεται ο Ιανόνε ,για τον αγώνα που έγινε στη Σεπάνγκ.

Του έχει επιβληθεί αγωνιστική τιμωρία με άμεση ισχύ απο σήμερα.



Κι απ οτι φαίνεται το πιθανότερο είναι να τελειώσει αυτομάτως και η καρριερα του σαν αγωνιζόμενος αφού δείχνει απίθανο να την γλυτώσει και η τιμωρία ειναι 4 χρόνια αποχή απο τους αγώνες. Αυτο σημαίνει οτι δεν μπορεί να τρέξει ούτε στα SBK.

https://motomatters.com/news/2019/12/17/andrea_iannone_provisionally_suspended.html

ΤάκηςΜπ
17/12/2019, 16:54
Θα πάει BSB.

husky21
17/12/2019, 17:01
Θα πάει BSB.

Απο οτι καταλαβα πουθενα δεν θα μπορει να τρεξει

Vstrommer71
17/12/2019, 17:55
Ντοπαρισμένος κλαρινογαμπρός,μην σου τύχει:lol:

ΟΚΤΑΝΙΟ
17/12/2019, 18:32
Τι πήρε, ξέρουμε? Κάνα γουινστρολακι? Τίποτα αναβαρ? Κάνα ντεκα? :bawl:

BLiTzER
17/12/2019, 18:35
Οιστρογόνα έπαιρνε, για να διατηρεί το λουκ.

cityfly
17/12/2019, 18:48
Οιστρογόνα έπαιρνε, για να διατηρεί το λουκ.

Από καμιά μάσκα ομορφιάς θα την πάτησε :p

THRESH
17/12/2019, 20:08
υπάρχει ένα debate στο κουτούκι (βλέπε Twitter ) του Dave Emmet, που αναφέρουν οτι μπορεί να έφαγε κάτι (ένα συγκεκριμένο είδος βοδινού μπορεί δυνητικά να "μολύνει" ένα δείγμα)
και το κατα πόσο θα τη γλυτώσει , αφού ο ίδιος ,προφανώς, δηλώνει αθώος.
O αντίλογος είναι οτι αυτό το ξέρουν όταν ελέγχουν και δύσκολα μπερδεύεται ενώ η διατροφή ενός τέτοιου αθλητή είναι συγκεκριμένη.

Δύσκολα τον εβλέπω και εγώ αν και είναι περίεργα τα πράγματα στο motorsport πλέον, ο άλλος στη Μοτο3 μετά την αγκωνιά κάποια στιγμή ξαναμπήκε
o Barbera συνεχίζει στα SBK , ο Μάρκος στα MotoGP :p κ.ο.κ

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/12/2019, 20:26
η καρριερα του ]

Η ποια????:bawl: