PDA

View Full Version : Honda CB500X 2019



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8

DrBig
14/10/2020, 11:20
Και ο λόγος νούμερο παράγει, ρητό αριθμό.

Ας μην ξεχνάμε ότι και το μήκος αποτελεί αποτέλεσμα λόγου δύο φυσικών μεγεθών: της φυσική διάστασης του μεταξονίου προς τη φυσική διάσταση του πρότυπου μέτρου.

Άρα και τα δύο είναι νούμερα, ενώ και τα δύο αρχικά είναι λόγος μεγεθών.

:eek::bawl::beer:

doctor_john
14/10/2020, 13:54
Γιατί δεν του εξηγεί κάποιος τι προσφέρει το μεταξόνιο στην κάθε περίπτωση που αναφέρει. 26.5 rake έχει και το πουλάνε με λάστιχα δρόμου.

Aris98
19/11/2020, 17:48
Καλησπέρα είμαι 22 χρόνον έχω α2 δίπλωμα και είμαι ανάμεσα στην cb500x και σε 300cc σκούτερ, έχω εδώ και 3 χρόνια ένα pcx 125 αλλά πλέον λόγο εργασίας δεν με βολεύει στην Αθήνα κάνω 70 χιλιόμετρα κάθε μέρα κύριος σε εθνική οδό. Στην αρχή έλεγα για cb500x αλλά μου έβγαλε κάποιους κραδασμούς στα 120 που την οδήγησα και σε καθημερινή βάση δεν ξέρω αν θα με δυσκολέψει. Όταν οδήγησα 2 σκούτερ 300cc κανένα από τα 2 δεν μου έβγαλε κραδασμούς και έδειχναν να μπορούν να κρατήσουν πολύ πιο άνετα αυτά τα χιλιόμετρα. Σαν ιδέα στο μυαλό μου είχα την μηχανή βέβαια δεν έχω εμπειρία πάρα μόνο να έχω οδηγήσει 2 3 μηχανές για μικρή απόσταση και δεν έχω και δίπλωμα ώστε να μπορώ να οδηγήσω και άλλα μοντέλα περισσότερα κυβικά να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Από την εμπειρία των κατόχων της cb θα είναι άνετη η μηχανη για αυτό που θέλω και για αρκετά ταξιδάκια μιας και είναι το μόνο μετάφορικο μου; Γενικά οι κραδασμό ενοχλούν κ άλλους η μόνο εμενα. Μηπως έχω εγώ το θέμα; Μήπως ένα σκούτερ 300 cc είναι καλύτερο σε αυτά τα κυβικά να κρατήσει άνετα ψηλή ταχύτητα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Panos76
19/11/2020, 19:36
Καλώς όρισες.

Αυτό με τους κραδασμούς το έχω ακούσει και εγώ για τα προγενέστερα μοντέλα.

Στο μοντέλο του '19, τουλάχιστον στο δικό μου, δεν υφίσταται τέτοιο θέμα.

Κινούμαι καθημερινά αττική οδό με ταχύτητες 140 έως 160+ και πέρα από τον αέρα δεν υπάρχει άλλο θέμα. Τα 120 είναι η τέλεια ταχύτητα για αυτό το μηχανάκι. Πάει γλυκά και οικονομικά και δεν νοιώθει.

Για την χρήση που το θέλεις (ανοιχτός δρόμος) από εμένα ψήφος στο x λαμβάνοντας υπόψη και την οικονομική του συντήρηση, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει να ζητάει χοντρά αναλώσιμα.

road spirit
19/11/2020, 19:44
Δύσκολο να καταλάβουμε απο το πληκτρολόγιο τι εννοείς (και τι αισθάνεσαι) ως κραδασμούς. Υψισυχνοι κραδασμοί? Κραδασμοί όπως πχ τρέμουλο κάπου? τι ακριβώς...

Στα 120 δεν έχω αισθανθεί τπτ ενοχλητικό.

Aris98
19/11/2020, 22:09
Καλώς όρισες.

Αυτό με τους κραδασμούς το έχω ακούσει και εγώ για τα προγενέστερα μοντέλα.

Στο μοντέλο του '19, τουλάχιστον στο δικό μου, δεν υφίσταται τέτοιο θέμα.

Κινούμαι καθημερινά αττική οδό με ταχύτητες 140 έως 160+ και πέρα από τον αέρα δεν υπάρχει άλλο θέμα. Τα 120 είναι η τέλεια ταχύτητα για αυτό το μηχανάκι. Πάει γλυκά και οικονομικά και δεν νοιώθει.

Για την χρήση που το θέλεις (ανοιχτός δρόμος) από εμένα ψήφος στο x λαμβάνοντας υπόψη και την οικονομική του συντήρηση, τουλάχιστον μέχρι να αρχίσει να ζητάει χοντρά αναλώσιμα.
Χοντρά αναλώσιμα όπως?

Aris98
19/11/2020, 22:11
Δύσκολο να καταλάβουμε απο το πληκτρολόγιο τι εννοείς (και τι αισθάνεσαι) ως κραδασμούς. Υψισυχνοι κραδασμοί? Κραδασμοί όπως πχ τρέμουλο κάπου? τι ακριβώς...

Στα 120 δεν έχω αισθανθεί τπτ ενοχλητικό.
Το είχα κανει τεστ ραιντ και είχα κάποιες ενοχλήσεις σαν δόνηση στα χέρια και αν θυμάμαι καλά γιατί το έκανα το καλοκαίρι γύρος στα 130 στα μαρσπιε και η αλήθεια ειναι ότι με φόβισε μήπως και δεν με βολέψει..

TERRAMOTO
21/11/2020, 17:39
εγω με μοντελο 17 δεν εχω νιωσει κατι,εσύ τι μοντέλο οδήγησες και τι κάγκελα είχε πάνω;μερικοί διαμαρτύρονται για τα προστατευτικά της givi τα οποία δημιουργούν κάποιους κραδασμούς κ για αυτο τοτ λογο μερικοί τα εβγαλαν κ όλα κομπλε
σκουτερ 300αρι με τι τροχούς? γενικά τα σκούτερ είναι χειρότερα σε κοπανήματα κ πιο κουραστικά στη μέση ειδικά για πολλά χλμ (αλλα θα έχεις χώρους κ καλύτερη προστασία σε βροχες κλπ

Aris98
21/11/2020, 19:56
εγω με μοντελο 17 δεν εχω νιωσει κατι,εσύ τι μοντέλο οδήγησες και τι κάγκελα είχε πάνω;μερικοί διαμαρτύρονται για τα προστατευτικά της givi τα οποία δημιουργούν κάποιους κραδασμούς κ για αυτο τοτ λογο μερικοί τα εβγαλαν κ όλα κομπλε
σκουτερ 300αρι με τι τροχούς? γενικά τα σκούτερ είναι χειρότερα σε κοπανήματα κ πιο κουραστικά στη μέση ειδικά για πολλά χλμ (αλλα θα έχεις χώρους κ καλύτερη προστασία σε βροχες κλπ βασικά για xmax η forza έλεγα οδήγησα του 19 σε test ride. Ένιωσα ότι το σκούτερ κρατάει τα χιλιόμετρα πιο άνετα από θέμα ησυχίας για αυτό είμαι σε δίλημμα επειδή κάθε μέρα θα κάνω εθνική κατά τα άλλα παντού υστερεί το σκούτερ για μένα και η αλήθεια ει αι ότι η μηχανές μου αρέσουν πιο πολύ

TERRAMOTO
22/11/2020, 17:38
κοιτα τα σκουτερ ειναι πιο πρακτικα,η αληθεια να λέγεται ,αλλα ενα θα σου πω ειχα μηχανη ,πηρα σκουτερ το κρατησα λιγο κ ξαναπηρα μηχανη..:)

PaNick67
22/11/2020, 17:58
βασικά για xmax η forza έλεγα οδήγησα του 19 σε test ride. Ένιωσα ότι το σκούτερ κρατάει τα χιλιόμετρα πιο άνετα από θέμα ησυχίας για αυτό είμαι σε δίλημμα επειδή κάθε μέρα θα κάνω εθνική κατά τα άλλα παντού υστερεί το σκούτερ για μένα και η αλήθεια ει αι ότι η μηχανές μου αρέσουν πιο πολύ

Δεν παιζει σκουτερ με 27 άλογα να κρατάει αυτά τα χιλιόμετρα ανετοτερα από δικυλινδρη μοτο με 45.
Όπως δεν παιζει να αντέξουν το ίδιο ή να συμπεριφέρονται στον δρόμο το ίδιο.

Η ησυχία δεν είναι ίδιον των μοτοσικλετών.

Aris98
22/11/2020, 20:12
κοιτα τα σκουτερ ειναι πιο πρακτικα,η αληθεια να λέγεται ,αλλα ενα θα σου πω ειχα μηχανη ,πηρα σκουτερ το κρατησα λιγο κ ξαναπηρα μηχανη..:)
Η μηχανη μου αρέσει πολύ παραπάνω άνοιξα και θέμα απλά με αν χώνουν οι κραδασμοί και το. Πόσο θα με. Εξυπηρετησουν αυτά τα κυβικά

Aris98
22/11/2020, 20:13
Δεν παιζει σκουτερ με 27 άλογα να κρατάει αυτά τα χιλιόμετρα ανετοτερα από δικυλινδρη μοτο με 45.
Όπως δεν παιζει να αντέξουν το ίδιο ή να συμπεριφέρονται στον δρόμο το ίδιο.

Η ησυχία δεν είναι ίδιον των μοτοσικλετών.

Οταν εννοώ πιο άνετα μιλώ από θέμα ησυχίας χωρίς κραδασμούς σε όλα τα άλλα ήταν -. Τι εννοείς δεν είναι ιδίων των μοτοσυκλετών? Επίσης μεγαλύτερα κυβικά πως συμπεριφέρονται στη χρήση που θέλω από θέμα άνεσης και χωρίς κραδασμούς όχι από θέμα επιδοσεων

doctor_john
22/11/2020, 20:25
Δεν ξέρω πως να σου μεταφέρω την αγάπη που έχω για τους κραδασμούς των δικύλινδρων, φαντάζομαι μιλάς για κάτι παραπάνω απο αυτό
αλλά θα πρέπει να δεις μόνος τα χαρακτηριστικά που έχουν τα διαφορετικά μοτέρ πριν αποφασίσεις.

Αν μπορείς κάνε μια βόλτα ένα cbf 600 που είναι ευχάριστο τετρακύλινδρο και εύκολο, να διαμορφώσεις τα δικά σου κριτήρια.

doctoras
22/11/2020, 20:37
Οταν εννοώ πιο άνετα μιλώ από θέμα ησυχίας χωρίς κραδασμούς σε όλα τα άλλα ήταν -. Τι εννοείς δεν είναι ιδίων των μοτοσυκλετών? Επίσης μεγαλύτερα κυβικά πως συμπεριφέρονται στη χρήση που θέλω από θέμα άνεσης και χωρίς κραδασμούς όχι από θέμα επιδοσεων

Στις μοτοσυκλέτες επειδή η μετάδοση είναι αλυσίδα και μάλιστα χοντρή αν δεν είναι συντηρημένη όπως λέει ο κατασκευαστής(λαδωμένη και καθαρή κάθε 500km) θα σου μεταφέρει κραδασμούς στο πλαισιο προερχόμενους απο την μετάδοση του μοτερ.
Τα σκουτερ απο την άλλη έχουν ιμάντα για τη μεταδοση της κίνησης και μάλιστα προσαρμοσμένο πανω στο στρόφαλο χωρίς αποστάσεις.
Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο
το CB500 που οδήγησες παιζει να είχε κακοσυντηρημένη αλυσίδα (ή να είχε ανοχές ή να κατσάρωσε ή να έπρεπε να αντικατασταθεί)

Aris98
22/11/2020, 21:35
Δεν ξέρω πως να σου μεταφέρω την αγάπη που έχω για τους κραδασμούς των δικύλινδρων, φαντάζομαι μιλάς για κάτι παραπάνω απο αυτό
αλλά θα πρέπει να δεις μόνος τα χαρακτηριστικά που έχουν τα διαφορετικά μοτέρ πριν αποφασίσεις.

Αν μπορείς κάνε μια βόλτα ένα cbf 600 που είναι ευχάριστο τετρακύλινδρο και εύκολο, να διαμορφώσεις τα δικά σου κριτήρια.

Δυστηχος έχω α2 δίπλωμα και δεν μπορώ να πάρω κάτι παραπάνω δεν ξέρω αν υπάρχουν παραπάνω σε σχέση με το σκούτερ που δεν έχω καθόλου. Δεν γνωρίζω αν είναι παραπάνω η όχι αλλά δεν ξέρω αν θα μου ειν άνετο η θα το συνηθησω δυστηχος

Aris98
22/11/2020, 21:36
Στις μοτοσυκλέτες επειδή η μετάδοση είναι αλυσίδα και μάλιστα χοντρή αν δεν είναι συντηρημένη όπως λέει ο κατασκευαστής(λαδωμένη και καθαρή κάθε 500km) θα σου μεταφέρει κραδασμούς στο πλαισιο προερχόμενους απο την μετάδοση του μοτερ.
Τα σκουτερ απο την άλλη έχουν ιμάντα για τη μεταδοση της κίνησης και μάλιστα προσαρμοσμένο πανω στο στρόφαλο χωρίς αποστάσεις.
Αλλά άλλο το ένα άλλο το άλλο
το CB500 που οδήγησες παιζει να είχε κακοσυντηρημένη αλυσίδα (ή να είχε ανοχές ή να κατσάρωσε ή να έπρεπε να αντικατασταθεί)

Η moto ήταν test ride

doctoras
22/11/2020, 22:04
Η moto ήταν test ride

Τις μοτοσυκλετες τις παίρνουν εκτος απο τους υποψήφιους ολος ο τυπος έντυπος, ηλεκτρονικός, bloggers και youtubers. Κρατα αυτο που λενε οι κατασκευαστες συντήρηση της αλυσίδας ανα 500km
Τα cb500ρια ειναι βουτηρα κανονικά ισως τα πιο ομαλα δικυλινδρα της μεσαιας κατηγοριας

Aris98
22/11/2020, 23:18
Τις μοτοσυκλετες τις παίρνουν εκτος απο τους υποψήφιους ολος ο τυπος έντυπος, ηλεκτρονικός, bloggers και youtubers. Κρατα αυτο που λενε οι κατασκευαστες συντήρηση της αλυσίδας ανα 500km
Τα cb500ρια ειναι βουτηρα κανονικά ισως τα πιο ομαλα δικυλινδρα της μεσαιας κατηγοριας μέχρι τα 100 βουτηρο ήταν αν αυτό εννοείς μετά τα 100 ήταν το Θεμα

alexis72
22/11/2020, 23:40
Η moto ήταν test ride

μάλλον θα το εκαναν βόλτα για test ride πολλοί πρίν απο εσενα ...οπως εδώ στο video ...
και φυσικά θα το πρόσεχαν σαν τα μάτια τους ....
https://www.youtube.com/watch?v=0WXd1mzKcpE

Tallyban
23/11/2020, 07:27
500x μηχανάκι για κορίτσια ειναι,δες στο γιουτουμπ.Αμα βγαίνεις συνέχεια εθνική αυστηρά μέχρι 110, αλλιώς στις 40000 χιλιόμετρα θα θέλει άνοιγμα,450 κυβικά μοτεράκι είναι...Η σέλλα του είναι τόσο μικρή ούτε ένα σάκο δε μπορείς να βάλεις,για συνεπιβάτη μη μιλήσουμε....Και το χειρότερο,είναι τόσο υπερτιμημένο που μόλις βγεις χαρουμενος από το μαγαζί έχεις χάσει δύο χιλιάρικα...έτσι απλά.

doctoras
23/11/2020, 07:36
500x μηχανάκι για κορίτσια ειναι,δες στο γιουτουμπ.Αμα βγαίνεις συνέχεια εθνική αυστηρά μέχρι 110, αλλιώς στις 40000 χιλιόμετρα θα θέλει άνοιγμα,450 κυβικά μοτεράκι είναι...Η σέλλα του είναι τόσο μικρή ούτε ένα σάκο δε μπορείς να βάλεις,για συνεπιβάτη μη μιλήσουμε....Και το χειρότερο,είναι τόσο υπερτιμημένο που μόλις βγεις χαρουμενος από το μαγαζί έχεις χάσει δύο χιλιάρικα...έτσι απλά.

τι background έχεις στις μοτοσυκλέτες και τα γράφεις αυτά?

40k μπορεί να κάνει χωρίς επισκευή μοτερ αεροψυκτο δίχρονο 50αρι όπως το peugeot 104, αλλά μάλλον δεν ξέρεις καν σε τι αναφέρομαι

sapila racing
23/11/2020, 08:01
500x μηχανάκι για κορίτσια ειναι,δες στο γιουτουμπ.Αμα βγαίνεις συνέχεια εθνική αυστηρά μέχρι 110, αλλιώς στις 40000 χιλιόμετρα θα θέλει άνοιγμα,450 κυβικά μοτεράκι είναι...Η σέλλα του είναι τόσο μικρή ούτε ένα σάκο δε μπορείς να βάλεις,για συνεπιβάτη μη μιλήσουμε....Και το χειρότερο,είναι τόσο υπερτιμημένο που μόλις βγεις χαρουμενος από το μαγαζί έχεις χάσει δύο χιλιάρικα...έτσι απλά.

:lol: για το μεταξόνιο τίποτα δεν εγραψες, σκέτη απογοήτευση.

PaNick67
23/11/2020, 08:42
Οταν εννοώ πιο άνετα μιλώ από θέμα ησυχίας χωρίς κραδασμούς σε όλα τα άλλα ήταν -. Τι εννοείς δεν είναι ιδίων των μοτοσυκλετών? Επίσης μεγαλύτερα κυβικά πως συμπεριφέρονται στη χρήση που θέλω από θέμα άνεσης και χωρίς κραδασμούς όχι από θέμα επιδοσεων

Εννοώ ότι οι μοτοσικλέτες έχουν θόρυβο, αέρα, κάνει κρύο ή ζέστη, πρεπει να φοράς εξοπλισμό, κλπ.
Άνεση και μοτο δεν πανε μαζί.

Από εκεί και πέρα για την χρήση που θα κάνεις το σκουτερ δεν βολεύει. Ούτε σε κόστος συντήρησης, ούτε σε πιθανές βλάβες, ούτε σε άνεση λόγω αναρτήσεων. Στο μόνο που βολεύει είναι ότι θα βρέχεσαι λιγότερο στην βροχή και ότι έχει χώρους για πράγματα. Σε όλα τα άλλα είναι χειρότερο.

road spirit
23/11/2020, 10:17
...., στις 400.000 χιλιόμετρα θα θέλει άνοιγμα

fixed.
Τα υπόλοιπα ασχολίαστα.

Panos76
23/11/2020, 10:53
Προς το παρών κοντεύω τις 12Κ km όπου και θα πάω για το δεύτερο σέρβις. Εκεί θα ενημερώσω για το κόστος.

Ακριβά αναλώσιμα, που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ, εννοώ λάστιχα, αλυσίδα και γρανάζια, δίσκους - τακάκια, τα κλασσικά δηλαδή που ωστόσο είναι ένα σεβαστό ποσό.

Προσωπικά είχα πάντα καψούρα το crf250L. O λόγος που κατέληξα στο cb ήταν το ότι κινούμαι στο μεγαλύτερο ποσοστό της καθημερινότητάς μου σε αττική οδό με ταχύτητες πάντα άνω των 120km/h, κάτι που ένα μονοκύλινδρο μικρό μηχανάκι θα ζοριστεί να κάνει σε βάθος χρόνου (κάνω 50km-70km /ημέρα).

H στρωτή, ήρεμη λειτουργία του, η σταθερότητά του, η οικονομία του και η (πασπαρτού) χρηστικότητά του ήταν οι λόγοι που το προτίμησα.

Επειδή το χρησιμοποιώ και σε βαριά κίνηση στην πόλη (εκεί μάλιστα σχεδόν πάντα δικάβαλος) μπορώ να σου πω, ναι ένα σκούτερ είναι προφανώς ανετότερο ή ακόμα καλύτερα και παπί.

Ζύγισε τις ανάγκες σου και το μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης και αποφάσισε.

Για ανοιχτό δρόμο το cb είναι μια καλή ''χρυσή'' τομή για όλες τις ανάγκες. Θα κάνεις το commuting σου, θα πας τη βόλτα σου, θα κάνεις και την εκδρομούλα σου, θα πας και στο νησάκι σου.

Ασφαλώς αν ανέβουν δύο άτομα των 90+kg με αποσκευές δεν θα συμπεριφερθεί σαν ένα πχ. 650 on-off. Κάποια πράγματα νομίζω πως θεωρούνται αυτονόητα ως προς τη χρήση για την οποία προορίζεται έκαστο προϊόν.

Aris98
23/11/2020, 11:33
500x μηχανάκι για κορίτσια ειναι,δες στο γιουτουμπ.Αμα βγαίνεις συνέχεια εθνική αυστηρά μέχρι 110, αλλιώς στις 40000 χιλιόμετρα θα θέλει άνοιγμα,450 κυβικά μοτεράκι είναι...Η σέλλα του είναι τόσο μικρή ούτε ένα σάκο δε μπορείς να βάλεις,για συνεπιβάτη μη μιλήσουμε....Και το χειρότερο,είναι τόσο υπερτιμημένο που μόλις βγεις χαρουμενος από το μαγαζί έχεις χάσει δύο χιλιάρικα...έτσι απλά.
παντως 40 χιλιαδες εχω κανει με το pcx χωρις να χρειαζεται να ανοιξω μοτερ με 80-90 και ακομα ειναι μια χαρα νομιζω σε αυτο το κοματι εισαι λιγο ακραιος στα αλλα δεν γνωρίζω

Aris98
23/11/2020, 11:36
Εννοώ ότι οι μοτοσικλέτες έχουν θόρυβο, αέρα, κάνει κρύο ή ζέστη, πρεπει να φοράς εξοπλισμό, κλπ.
Άνεση και μοτο δεν πανε μαζί.

Από εκεί και πέρα για την χρήση που θα κάνεις το σκουτερ δεν βολεύει. Ούτε σε κόστος συντήρησης, ούτε σε πιθανές βλάβες, ούτε σε άνεση λόγω αναρτήσεων. Στο μόνο που βολεύει είναι ότι θα βρέχεσαι λιγότερο στην βροχή και ότι έχει χώρους για πράγματα. Σε όλα τα άλλα είναι χειρότερο.

θόρυβο εννοώ οτι ενιωθα οτι ζορίζεται οχι απο τον αερα η το κρυο αυτα τα ειχα και μετο σσκούτερ

Aris98
23/11/2020, 11:43
Προς το παρών κοντεύω τις 12Κ km όπου και θα πάω για το δεύτερο σέρβις. Εκεί θα ενημερώσω για το κόστος.

Ακριβά αναλώσιμα, που ανέφερα σε προηγούμενο ποστ, εννοώ λάστιχα, αλυσίδα και γρανάζια, δίσκους - τακάκια, τα κλασσικά δηλαδή που ωστόσο είναι ένα σεβαστό ποσό.

Προσωπικά είχα πάντα καψούρα το crf250L. O λόγος που κατέληξα στο cb ήταν το ότι κινούμαι στο μεγαλύτερο ποσοστό της καθημερινότητάς μου σε αττική οδό με ταχύτητες πάντα άνω των 120km/h, κάτι που ένα μονοκύλινδρο μικρό μηχανάκι θα ζοριστεί να κάνει σε βάθος χρόνου (κάνω 50km-70km /ημέρα).

H στρωτή, ήρεμη λειτουργία του, η σταθερότητά του, η οικονομία του και η (πασπαρτού) χρηστικότητά του ήταν οι λόγοι που το προτίμησα.

Επειδή το χρησιμοποιώ και σε βαριά κίνηση στην πόλη (εκεί μάλιστα σχεδόν πάντα δικάβαλος) μπορώ να σου πω, ναι ένα σκούτερ είναι προφανώς ανετότερο ή ακόμα καλύτερα και παπί.

Ζύγισε τις ανάγκες σου και το μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης και αποφάσισε.

Για ανοιχτό δρόμο το cb είναι μια καλή ''χρυσή'' τομή για όλες τις ανάγκες. Θα κάνεις το commuting σου, θα πας τη βόλτα σου, θα κάνεις και την εκδρομούλα σου, θα πας και στο νησάκι σου.

Ασφαλώς αν ανέβουν δύο άτομα των 90+kg με αποσκευές δεν θα συμπεριφερθεί σαν ένα πχ. 650 on-off. Κάποια πράγματα νομίζω πως θεωρούνται αυτονόητα ως προς τη χρήση για την οποία προορίζεται έκαστο προϊόν.

Μηπως φταιει οτι ειχα σκουτερ για τους κραδασμους? Ο κυριος λογος που ρωταω ειναι οτι σχεδον οπου παω βγαινω εθνικη και θελω να κινουμε με 120 τουλαχιστον πολλα reviews στο εξωτερικο αναφερουν μεχρι 120. Απο κοστοι ειναι το ιδιο με ενα σκούτερ για ταξιδι μιλαμε 80κιλα εγω και 55 η κοπελα μου νομιζω δεν εχω θεμα απο κιλα αλλα αν τα κυβικα θα ειναι ανετα εθνικη η θα με κουρασουν

road spirit
23/11/2020, 12:15
Προς το παρών κοντεύω τις 12Κ km όπου και θα πάω για το δεύτερο σέρβις. Εκεί θα ενημερώσω για το κόστος.

ότι σου κόστησε στα 6K (λάδια) + ένα φίλτρο λαδιού. Δεν προβλέπεται κάτι άλλο στα 12Κ.


Και να ξέρεις τι σου έρχεται στα 24Κ:
κόστος εργασίας : 148 ευρώ. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, μπουζί, έλεγχος βαλβίδων, υγρά φρένων.
Κόστος υλικών : περίπου 130 (λάδια, φίλτρο, μπουζί, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων).

(σε εξουσιοδοτημένο Χόντα)

DRAKONET
24/11/2020, 17:59
ότι σου κόστησε στα 6K (λάδια) + ένα φίλτρο λαδιού. Δεν προβλέπεται κάτι άλλο στα 12Κ.


Και να ξέρεις τι σου έρχεται στα 24Κ:
κόστος εργασίας : 148 ευρώ. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, μπουζί, έλεγχος βαλβίδων, υγρά φρένων.
Κόστος υλικών : περίπου 130 (λάδια, φίλτρο, μπουζί, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων).

(σε εξουσιοδοτημένο Χόντα)

και αλλαγη υγρα ψυγειου + εργασια !

Aris98
26/11/2020, 17:17
Καλησπέρα σήμερα πήγα και έκανα ένα test ride το cb με αθλητικά παπούτσια και όχι all star ώστε να είναι καλύτερα τα πράγματα σε περίπτωση κραδασμών κλπ και οδήγησα με γάντια Μηχανής όχι όπως την προηγούμενη φορά και την οδήγησα ήρεμα χαλαρός. Πήγα μέχρι άγιο Στέφανο και πίσω στην Βαρυμπόμπη πήγα και από παράδρομο εθνικής.Βγαινω εθνική και έλεγα θα παίξω γύρος στα 120 το μηχανάκι εκεί είναι μια χαρά ευχάριστο.η μόνη ενόχληση που ένιωθα είναι στον δεξί καρπό ένιωθα κάποιους κραδασμούς σαν να με γαργαλαει κατι κατά τα άλλα όλα πολύ ωραία.μπορω να πω το ευχαριστήθηκα ειδικά στον παράδρομο νομίζω οι καλύτερες στροφές του είναι γύρος στις 5800 γιατί έχει κραδασμούς στις 4και κάτι χιλιάδες στροφές οπότε συνήθως όταν ήθελα να πάω με 100 έβαζα 5η σχέση όταν ήθελα να πάω με 120 6 χοντρικά. Γύρος στα 60 στο παράδρομο χρειάστηκε να κάνω μια τριπλή προσπέραση και το μηχανάκι άνοιξε αμέσως και έφυγα. Γενικά νομίζω ότι αναθεωρω και απ' εκεί που έλεγα είναι ότι το μηχανάκι με ενοχλουν οι κραδασμοί νομίζω ότι απλά ζηταγα παραπάνω από ότι είναι φτιαγμένο νομίζω τελικά προς τα εκεί καταλήγω μάλλον απλά δεν ξέρω αν αξίζει να πάρω του 20 η τα νέα χρώματα

Aris98
26/11/2020, 17:25
Επίσης όταν τελείωσε το test και έφυγα δεν ήθελα να καβαλησω το pcx και φοβόμουν να στρίψω.Νομιζω πώς το μηχανάκι αυτό θα είναι σχολειό για μένα. Αν σας είναι εύκολο γράψτε και άλλες γνώμες αν αυτά που μου φάνηκαν αληθεύουν Επίσης υπάρχουν γάντια για να νιώσω το γαργαλιτο στο χέρι?

panavour
26/11/2020, 18:00
Επίσης όταν τελείωσε το test και έφυγα δεν ήθελα να καβαλησω το pcx και φοβόμουν να στρίψω.Νομιζω πώς το μηχανάκι αυτό θα είναι σχολειό για μένα. Αν σας είναι εύκολο γράψτε και άλλες γνώμες αν αυτά που μου φάνηκαν αληθεύουν Επίσης υπάρχουν γάντια για να μην νιώσω το γαργαλιτο στο χέρι?

οσο πιο χοντρα ,τοσο ΔΕΝ νιωθεις το γαργαλητο.

νεοσσός
26/11/2020, 18:07
Εσένα είναι να σου δώσουν κανένα KTM Duke 690 του 2014 να πάθεις συγκοπή από τους κραδασμούς. :p

Με το καλό η αγορά λοιπόν του CB500X!

Προσοχή στον παράδρομο της εθνικής οδού μεταξύ Νέας Ερυθραίας και Αγίου Στεφάνου, διότι υπάρχουν αγριογούρουνα που πετάγονται ξαφνικά. Ομοίως στους κάθετους δρόμους με τα STOP ή τα πολυκαταστήματα που έχει εκεί. Έχει μεγάλες ευθείες, αλλά δεν είναι σημείο για να τρέχεις με τόσο απρόβλεπτη κυκλοφορία. Άσε που έξω από το Βασιλόπουλο τρέχουν συχνά λύματα από την αποχέτευση.

Aris98
26/11/2020, 18:19
Εσένα είναι να σου δώσουν κανένα KTM Duke 690 του 2014 να πάθεις συγκοπή από τους κραδασμούς. :p

Με το καλό η αγορά λοιπόν του CB500X!

Προσοχή στον παράδρομο της εθνικής οδού μεταξύ Νέας Ερυθραίας και Αγίου Στεφάνου, διότι υπάρχουν αγριογούρουνα που πετάγονται ξαφνικά. Ομοίως στους κάθετους δρόμους με τα STOP ή τα πολυκαταστήματα που έχει εκεί. Έχει μεγάλες ευθείες, αλλά δεν είναι σημείο για να τρέχεις με τόσο απρόβλεπτη κυκλοφορία. Άσε που έξω από το Βασιλόπουλο τρέχουν συχνά λύματα από την αποχέτευση.

Τόσο καλά δηλαδή δεν ξέρω μπορεί να φταίει λόγο του σκούτερ ίσως το συνηθίσω.Γενικα την περιοχή την ξέρω αλλά σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες

Aris98
26/11/2020, 18:20
οσο πιο χοντρα ,τοσο ΔΕΝ νιωθεις το γαργαλητο.
Ωραία ευχαριστώ έχω διαβάσει και για grip puppies

DoctoR_k6
26/11/2020, 23:33
οσο πιο χοντρα ,τοσο ΔΕΝ νιωθεις το γαργαλητο.

Όσο πιο χοντρά τόσο ΔΕΝ έχεις καλή αίσθηση.

doctor_john
27/11/2020, 00:07
Παιδιά νομίζω πως χάριν του βάθους της γνώσης που προσπαθείτε να μεταφέρετε στο φίλο προς αντιμετώπιση των ερεθισμών του
η χρήση δύο αρνητικών μορίων επιβάλει απλοποίηση ή οποία με την σειρά της αλλοιώνει το θέμα καταδεικνύοντας όμως
την αξία που το προκάλεσε..

Aris98
27/11/2020, 16:19
Όσο πιο χοντρά τόσο ΔΕΝ έχεις καλή αίσθηση.

Δεν έχεις καλή αίσθηση από τι?

Aris98
27/11/2020, 16:20
Παιδιά νομίζω πως χάριν του βάθους της γνώσης που προσπαθείτε να μεταφέρετε στο φίλο προς αντιμετώπιση των ερεθισμών του
η χρήση δύο αρνητικών μορίων επιβάλει απλοποίηση ή οποία με την σειρά της αλλοιώνει το θέμα καταδεικνύοντας όμως
την αξία που το προκάλεσε..
Δοκτορα
Τι εννοείς ακριβώς?

νεοσσός
27/11/2020, 16:24
Όσο πιο χοντρά είναι τα γάντια, τόσο δεν αισθάνεσαι κραδασμούς, αλλά χάνεις την απτική αίσθηση του χειριστηρίου. Φαντάζομαι ότι θα το έχεις νιώσει το χειμώνα στο PCX με χοντρά γάντια, εκτός αν χρησιμοποιείς χούφτες.

DrBig
27/11/2020, 16:43
Δοκτορα
Τι εννοείς ακριβώς? ������

Ελα ντε......πολιτικος θα ειναι :lol:

doctor_john
27/11/2020, 17:14
πλάκα έκανα στους απο πάνω αλλά είχαν κοιμηθεί οι άνθρωποι.
καταληκτικά θεωρώ ότι ασχολείσαι με πράγματα που θα φιλτράρει ο εγκέφαλος
σε μια δυο ημέρες ;)

panavour
27/11/2020, 17:28
πλάκα έκανα στους απο πάνω αλλά είχαν κοιμηθεί οι άνθρωποι.
καταληκτικά θεωρώ ότι ασχολείσαι με που θα φιλτράρει ο εγκέφαλος
σε μια δυο ημέρες ;)

εγω ημουνα ξυπνιος λογω γεροντικης αυπνιας ,αλλα βαριομουν να απαντησω.:p:moutza:

Aris98
27/11/2020, 21:40
πλάκα έκανα στους απο πάνω αλλά είχαν κοιμηθεί οι άνθρωποι.
καταληκτικά θεωρώ ότι ασχολείσαι με πράγματα που θα φιλτράρει ο εγκέφαλος
σε μια δυο ημέρες ;)

Τι εννοείς ότι φιλτράρει ο εγκέφαλος δηλαδή δεν θα τα καταλαβενω καν?

doctor_john
27/11/2020, 21:45
Το γαργαλητό που λες θα σταματήσει να σε απασχολεί μετά από λίγο.
Καλιμπράρει ο εγκέφαλος τις αισθήσεις.

Aris98
27/11/2020, 22:25
Το γαργαλητό που λες θα σταματήσει να σε απασχολεί μετά από λίγο.
Καλιμπράρει ο εγκέφαλος τις αισθήσεις.

Μακαρι

Aris98
27/11/2020, 22:25
Όσο πιο χοντρά είναι τα γάντια, τόσο δεν αισθάνεσαι κραδασμούς, αλλά χάνεις την απτική αίσθηση του χειριστηρίου. Φαντάζομαι ότι θα το έχεις νιώσει το χειμώνα στο PCX με χοντρά γάντια, εκτός αν χρησιμοποιείς χούφτες.

Κατάλαβα ευχαριστώ

mia_zoi_kawa
28/11/2020, 19:15
Άρη μην συγκρίνεις μοτοσυκλέτα με σκούτερ. Το τελευταίο φτιάχτηκε με γνώμονα την άνεση και να μην φοβίζει. Η μοτοσυκλέτα φτιάχτηκε για να κάνει περισσότερα πράγματα. Το cbx γράφει ιστορία αυτά τα Χρόνια. Είναι μια μεγάλη επιτυχία της Honda. Πολλοί θα την αγοράσουν και μπορεί να μείνουν εκεί για την υπόλοιπη τους την ζωή. Οι κραδασμοι είναι νορμάλ (μονοκυλινδρο εχεις καβαλήσει; ) και είναι κομμάτι του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Μπορείς να ταξιδέψεις με αυτούς. Αν θες να κάνεις 1000 χιλιόμετρα... σε μια μέρα όμως θα είναι πρόβλημα....γίνεται όμως... εγώ έχω κάνει 400 με παπί...αν σε δυσκολευει πάρε τετρακυλινδρο..... Ζήσε αυτά τώρα και άφησε τα σκούτερ για τα γεράματα.

Tallyban
29/11/2020, 09:14
Πάντως οποίος είναι υποψήφιος αγοραστής του 500x και θέλει να βάζει δικαβαλο καλό είναι να κάνει μια οδηγική δοκιμή με συνεπιβάτη,γιατί μετά την απομακρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

jimsakpt3
01/12/2020, 20:26
Επειδή με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, μπορείτε να μου πείτε αν έχετε εμπειρία σχετικά με την τιμή αγοράς.
Αν τα 7.400 παίρνουν παζάρι ή αν γενικά οι αντιπροσωπείες κάνουν κάποια καλά δώρα με την αγορά?

επίσης αν γνωρίζεται τιμές από κάποια έξτρα που θα χρειαστώ όπως διπλό σταντ και σχάρα για κεντρική βαλίτσα?

GeorgeG69
07/02/2021, 15:27
Η προσφορα που τρεχει τωρα για τελευταια κομματια του 20, euro4, ειναι 7100.

Nikos77
07/02/2021, 16:05
Η προσφορα που τρεχει τωρα για τελευταια κομματια του 20, euro4, ειναι 7100.και 6500 μπορεί να παίξει αν ψάξεις σε μαγαζια

panavour
07/02/2021, 17:37
κοιτα κι αυτο.με λιγωτερο χρημα.


https://www.daytonamotors.gr/maverick_site_1080.mp4

jimsakpt3
07/02/2021, 19:20
Η προσφορα που τρεχει τωρα για τελευταια κομματια του 20, euro4, ειναι 7100.

αν θυμάμαι καλά στον επίσημο τιμοκατάλογο την έχουν στα 6.990...

haga1981
08/02/2021, 14:47
κοιτα κι αυτο.με λιγωτερο χρημα.


https://www.daytonamotors.gr/maverick_site_1080.mp4

Προσωπικά το θεωρώ ομορφότερο του TRK502 και του CB αλλά:


Την Daytona είναι να την φοβάσαι κρίνοντας από το πόσες αλλαγμένες/βελτιωμένες εκδόσεις της ίδιας μηχανής βγάζει σε ένα χρόνο. Αυτό κρίνοντας από τα Zontes.
Όταν βλέπω σε μηχανή κινέζικη να υπάρχει ένδειξη αλτίμετρου προσωπικά πολλά καμπανάκια αρχίζουν να βαράνε..


Wayyyyy too soon θα έλεγα για το Maverick.

Panos76
12/02/2021, 12:21
ότι σου κόστησε στα 6K (λάδια) + ένα φίλτρο λαδιού. Δεν προβλέπεται κάτι άλλο στα 12Κ.


Και να ξέρεις τι σου έρχεται στα 24Κ:
κόστος εργασίας : 148 ευρώ. Αλλαγή λαδιών, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, μπουζί, έλεγχος βαλβίδων, υγρά φρένων.
Κόστος υλικών : περίπου 130 (λάδια, φίλτρο, μπουζί, φίλτρο αέρα, υγρά φρένων).

(σε εξουσιοδοτημένο Χόντα)

Επιβεβαιώνω για σέρβις 12.000km ήτοι ~50€ (λάδια χόνδα 40άρι, φίλτρο λαδιού, σπρέι αλυσίδας, αέρα στα λάστιχα :D , o-ρινγ τάπας πλήρωσης ελαίου, + έλεγχος παντού)

Σε κανα εξάμηνο θα χρειαστώ λάστιχα και δεν έχω ιδέα τι να βάλω μιας και τα mixtour καλά, χρυσά για πρώτη τοποθέτηση αλλά σαν να αρχίζουν να γλυστράνε λίγο (παρά τα μόλις 12Κ km).

o_gavros
12/02/2021, 14:08
Έχω το παπί συνεργείο και αυτές τις μέρες κινούμαι με το σιμπι.τα λάστιχα τα μαμισια φτάσαν σχεδόν 20Κ και όμως δεν ειναι για πέταμα! Ειδικά όταν ζεσταθούν καλά, βαστανε ακόμα το παιχνίδι!
Εντυπωσιακό για πρώτης τοποθέτησης, όσο αδύναμο κι αν είναι το σιμπι.
Το θέμα με απασχολεί κι εμένα για το τι φοράς μετά.
Αυτά τα τρεηλμαξ πως σκατα λέγονται δε θυμάμαι, δε βγαίνουν στο εμπόριο διαθέσιμα για τις διαστάσεις αυτές.
Κανας άλλος που να άλλαξε υπάρχει,να δώσει κάνα τιπ;

ferminpit
13/02/2021, 02:11
Παιδιά είχα την αυθεντική ζελατίνα στην ψηλότερη θέση και ήταν πολύ βολική. Όταν όμως έβαλα χούφτες givi, βρίσκανε και αναγκάστηκα να την κατεβάσω στην αρχική της θέση. Έχετε να προτείνετε καμία πατέντα ( σκέφτηκα να στραβώσω τα λαμάκια) ή κάποια aftermarket ( που λένε στο χωριό μου) ζελατίνα;

o_gavros
13/02/2021, 10:41
Μην ασχολείσαι καν.
Βρίσκει ελάχιστα (στο δικό μας τουλάχιστον) και αυτό μόνο όταν διπλώσεις τελείως το τιμόνι. Πράγμα που όσο οδηγάς δεν πρόκειται να συμβεί.

ferminpit
13/02/2021, 16:40
Για την οδήγηση έχεις δίκιο. Όμως τις έβαλα γιατί ένας π@π@ρ@ς μου την έριξε ξεπαρκαροντας και γύρισα σπίτι με την μισή μανέτα του φρένου. Φοβάμαι ότι αν ξανασυμβεί θα γυρίσω με μιση ζελατίνα.

Panos76
13/02/2021, 17:33
Πακέτο. Μου το έχουν κάνει στο παπί και είχα φάει φρίκη. Να την αλλάξεις τη μανετα. Είναι λίγο ακριβή-κανα 40αρι έχει- επειδή είναι ρυθμιζόμενη.

Για λάστιχα αναρωτιέμαι αν αυτά τα bridgeston που φοράει ο bill είναι οκ για καθημερινή οδήγηση. (Νομίζω είναι 40 άσφαλτο- 60 χώμα).

TERRAMOTO
14/02/2021, 12:09
εβαλα προσφατα τα pilot road 5 ,ειναι νωρις για να εχω ακομα αποψη αλλα επειδη ειχα κ εγω τα μαμα πανω για 13000κμ μου φανηκε μεγάλη διαφορα τωρα με τα καινουρια,λενε οτι ειανι πολύ καλα και στο βρεγμενο
(απαντηση στο φιλο παραπανω που ρωτησε για λαστιχα)

νεοσσός
14/02/2021, 13:55
εβαλα προσφατα τα pilot road 5 ,ειναι νωρις για να εχω ακομα αποψη αλλα επειδη ειχα κ εγω τα μαμα πανω για 13000κμ μου φανηκε μεγάλη διαφορα τωρα με τα καινουρια,λενε οτι ειανι πολύ καλα και στο βρεγμενο
(απαντηση στο φιλο παραπανω που ρωτησε για λαστιχα)
Με γεια τα λάστιχα και μπράβο που τα άλλαξες γρήγορα! Δυστυχώς δεν μας βοηθάει αρκετά η κρίση μας στην περίπτωση αντικατάστασης ελαστικών μετά από φθορά χρήσης και χρόνου. Όποιο καινούριο, ίδιας κατηγορίας, λάστιχο και να βάλεις, θα σου φανεί καλύτερο από εκείνο που έχει κάνει 13.000 χιλιόμετρα και έχει 1,5 χρόνο χρήσης.

Μόνο αν το συγκρίνεις με αντίστοιχο καινούριο, μπορείς να συμπεράνεις διαφορές που έχουν νόημα ή αν έχεις καταγράψει χρόνους σε πίστα, όταν ήταν καινούριο. Το σημαντικό είναι ότι τα άλλαξες στον 1,5 χρόνο.

geagelak
15/02/2021, 12:10
Παιδιά μια ερώτηση.

Τα Dunlop Trailmax mission μου φαίνεται μια καλή εναλλακτική για το μοντέλο του 19.
Το μπροστινό βγαίνει σε σωστή διάσταση (110/80 19) αλλά το πίσω βγαίνει μόνο σε 170/60 17 αντί του 160/60 17 που είναι η σωστή διάσταση για το μηχανάκι μας.

Γνωρίζετε εάν μπορούν να τοποθετηθούν στο cb? Και εάν ναι, ενδέχεται η λίγο διαφορετική διάσταση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα?

STF
15/02/2021, 12:37
Παιδιά μια ερώτηση.

Τα Dunlop Trailmax mission μου φαίνεται μια καλή εναλλακτική για το μοντέλο του 19.
Το μπροστινό βγαίνει σε σωστή διάσταση (110/80 19) αλλά το πίσω βγαίνει μόνο σε 170/60 17 αντί του 160/60 17 που είναι η σωστή διάσταση για το μηχανάκι μας.

Γνωρίζετε εάν μπορούν να τοποθετηθούν στο cb? Και εάν ναι, ενδέχεται η λίγο διαφορετική διάσταση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα?

Καλύτερα να βάλεις το 150/70-17 που υπάρχει επίσης. Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα εκτός από το ότι οι ενδείξεις του κοντέρ θα έρθουν πιο κοντά στη πραγματική ταχύτητα.

Μελέτησε λίγο το παρακάτω και παίξε με τις αλλαγές στις διαστάσεις.

https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=160-60r17-150-70r17

geagelak
15/02/2021, 12:54
Ωραίος!! Ευχαριστώ πολύ!

Το λάστιχο από ότι καταλαβαίνω είναι 70-30? Σαν επιλογή για το CB500X 2019, πως το βλέπετε?

STF
15/02/2021, 13:09
Ωραίος!! Ευχαριστώ πολύ!

Το λάστιχο από ότι καταλαβαίνω είναι 70-30? Σαν επιλογή για το CB500X 2019, πως το βλέπετε?

Δεν έχω άποψη προσωπική για την απόδοση τους αλλά ναι θα έλεγα ότι είναι 70/30 για άσφαλτο. Οπτικά μου αρέσει και θα ταιριάξει σίγουρα με το CB500X.

billy84
16/02/2021, 14:25
Παιδιά μια ερώτηση.

Τα Dunlop Trailmax mission μου φαίνεται μια καλή εναλλακτική για το μοντέλο του 19.
Το μπροστινό βγαίνει σε σωστή διάσταση (110/80 19) αλλά το πίσω βγαίνει μόνο σε 170/60 17 αντί του 160/60 17 που είναι η σωστή διάσταση για το μηχανάκι μας.

Γνωρίζετε εάν μπορούν να τοποθετηθούν στο cb? Και εάν ναι, ενδέχεται η λίγο διαφορετική διάσταση να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα?


Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα πέρα του οτι το λάστιχο είναι βαρύτερο και φαρδύτερο και θα σου κόψει λίγο επιδόσεις.Προτείνω και εγώ 150-70 αν είναι να πας σε αλλαγή διάστασης καθώς θα κερδίσεις και λίγη απόσταση απο το έδαφος.Το συγκεκριμένο λάστιχο έχει εξαιρετικές κριτικές για μη τακουνάτο στο χώμα και κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω.Καλοκαίρι όμως γιατί στη λάσπη δε μπορεί να ανταπεξέλθει.

Aris98
30/05/2021, 18:23
Καλησπέρα σας είμαι κάτοχος ενος cb500x και σκέφτομαι τώρα που είναι καλοκαίρι να βάλω πλαϊνές η σαμάρια τι γνώμη έχετε για το καθένα και για το συγκεκριμένο μηχανάκι που δεν έχει τόσο γκάζι σε περίπτωση βάρους πχ

Panos76
31/05/2021, 11:54
Καλώς τον.

Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα και σκέφτομαι για σάκο ουράς όπου σε συνδυασμό με ένα 45άρι σακίδιο ώμου που έχω, πιστεύω θα είμαι παραπάνω από κομπλέ για ταξίδι. Μόνος μου, με τον σάκο που έχω, καλύπτομαι μια χαρά.

Τα σαμάρια, τα πλαϊνά και οι μπαγκαζιέρες μου φαίνονται υπερβολικά ογκώδη για αυτό το μηχανάκι.

doctor_john
31/05/2021, 12:40
Ρεαλιστικά, πλαϊνές και σαμάρια είναι καλύτερα διαχειρίσιμα και δημιουργούν ωραία θέση για οποιοδήποτε
σάκο απο πάνω τους. Με συνεπιβάτη δεν έχει διαφορά.

Μιλάω για ανθρώπινα μεγέθη έως 32lt και μέγιστο βάρος 25-30kg
Aν συζητάμε για μπαούλα 46+ lt θα φαίνεται όπως και τα μεγαλύτερα και θα αυξηθεί η κατανάλωση.

doctoras
31/05/2021, 13:02
πάντως για όσους διερωτώνται μηχανάκι με περίπου 50hp δεν έχει κανένα πρόβλημα στην ενεργητική ασφάλεια να τραβήξει 200kg που είναι το ωφέλιμο φορτίο, ενω από πλευράς δύναμης μοτερ, δεν έχει θέμα ακόμη και για έλξη μοτοσυκλετιστικού τρέιλερ παράλληλα με το φόρτωμα και μάλιστα για πολλά χλμ.

το όλο θέμα είναι αισθητικό τι κάθεται πιο καλά στο μάτι σου, αλλά και το ότι τις πλαστικές βαλίτσες τις αφήνεις πιο εύκολα πάνω χωρίς επιτήρηση σε κάποια ταξιδιωτική στάση απο τα κλασσικά σαμάρια

Aris98
31/05/2021, 14:19
Αν δεν έχει θέμα τότε θα κοιτάξω το καθαρά οικονομικό κομμάτι από πλαϊνές μου αρέσουν οι shad 36 με 3p system . Το βάρος μου θα είναι 80 κιλά και άλλα 60 συνοδηγού ε και κανένα έξτρα που θα μπρι πχ κάγκελα που θέλω να του βάλω νομίζω δεν θα έχω θέμα από πρόβλημα βάρους. Επίσης πιο παλιά είχα ενδιασμους με το cb όπου είχα ρωτήσει το έχω 1 μήνα έχω κάνει 3000 χιλιόμετρα και τελικά είναι μια πολύ ωραία επιλογή. Αθήνα τέλειο οικονομικό και εθνική λατρεύει την ταχύτητα από 110-130 και εννοείτε γκάζι για προσπέραση .

Aris98
31/05/2021, 14:21
Καλώς τον.

Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα και σκέφτομαι για σάκο ουράς όπου σε συνδυασμό με ένα 45άρι σακίδιο ώμου που έχω, πιστεύω θα είμαι παραπάνω από κομπλέ για ταξίδι. Μόνος μου, με τον σάκο που έχω, καλύπτομαι μια χαρά.

Τα σαμάρια, τα πλαϊνά και οι μπαγκαζιέρες μου φαίνονται υπερβολικά ογκώδη για αυτό το μηχανάκι.
Σάκο ουράς μπαίνει πάνω στην σχάρα ? Τύπου λουκάνικο?

mia_zoi_kawa
31/05/2021, 14:27
Για χαρά. Πόσα λίτρα top case προτείνεται για την μηχανή. Δεν θέλω να είναι τεράστιο ούτε κάτω από 40 λίτρα.

giorgosb
31/05/2021, 14:32
[QUOTE=doctoras;3099669]..να τραβήξει 200kg που είναι το ωφέλιμο φορτίο...[QUOTE]

Το ωφέλιμο φορτίο του είναι 175kg αν θυμάμαι καλά..

Πάντως για πλαϊνές θα κοίταζα μόνο σκληρές. Πχ V37 που είναι κομψές, στα λίτρα που ψάχνεις κ δεν εξέχουν πολύ..

doctor_john
31/05/2021, 15:43
Για χαρά. Πόσα λίτρα top case προτείνεται για την μηχανή. Δεν θέλω να είναι τεράστιο ούτε κάτω από 40 λίτρα.

:lol:

Δεν υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερα, τι σκέφτεσαι να βάζεις μέσα;

AristidisZ
31/05/2021, 15:59
εγώ έχω 36άρα, και χωράει πράμα μέσα

ο μόνος λόγος για πιο μεγάλη είναι νομίζω για 2 κράνη, αν την θες για ψώνια κλπ ήδη στα λίτρα της δικιάς μου νομίζω αρχίζει και σε περιορίζει το βάρος, και όχι ο όγκος

Aris98
31/05/2021, 17:09
επειδή και γω το σκέφτομαι για τοπ case επίσης μου αρέσει η 47αρα τις shad μια καινουρια που είναι πιο πλακουτσοτη.

Aris98
31/05/2021, 17:10
[QUOTE=doctoras;3099669]..να τραβήξει 200kg που είναι το ωφέλιμο φορτίο...[QUOTE]

Το ωφέλιμο φορτίο του είναι 175kg αν θυμάμαι καλά..

Πάντως για πλαϊνές θα κοίταζα μόνο σκληρές. Πχ V37 που είναι κομψές, στα λίτρα που ψάχνεις κ δεν εξέχουν πολύ..

Νομίζω 189 είναι το φορτίο επίσης τέτοιες σκέφτομαι αλλά πάνε 500 ευρώ για αυτό ρωτάω αν αξίζει. Ενώ τα σαμάρια πάνε100-150 και άλλα 70 η βάση

mia_zoi_kawa
31/05/2021, 17:26
Ξέρεις μοντέλο; Βασικά θα κοιτάξω και givi και Kappa που έχουν 42 και 40 λίτρα. Δεν μιλάω για αλουμινένια τετράγωνη. Πλαϊνες δεν νομίζω να βάλω γιατί φαρδαινει πολύ η μοτο. Μόνο soft bags και ίσως οι σκληρές οι 22,23αρες θα μου άρεσαν...

karellen
31/05/2021, 17:33
Καλώς τον.

Με ενδιαφέρει και εμένα το θέμα και σκέφτομαι για σάκο ουράς όπου σε συνδυασμό με ένα 45άρι σακίδιο ώμου που έχω, πιστεύω θα είμαι παραπάνω από κομπλέ για ταξίδι. Μόνος μου, με τον σάκο που έχω, καλύπτομαι μια χαρά.
Ρε Πανο δεν πιανεσαι με το σακίδιο σε πολύωρο ταξίδι? Μέση-ώμους δεν σε κουράζουν?

doctor_john
31/05/2021, 19:27
Ώμου λέει και μάλλον το βάζει κάθετα στον διαμήκη. Αν βάλεις παράλληλα τον ουράς στη πίσω θέση δεν χωράς με backpack πάνω από 25 lt.

Aris98
31/05/2021, 23:50
Επίσης θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση ακόμα καλύτερα είναι οι μεταλλικές η οι πλαστικές σκέφτομαι top case μεταλλική το υπέρ και κατά έχει εκτός της τιμής βέβαια ?

doctoras
01/06/2021, 06:37
Επίσης θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση ακόμα καλύτερα είναι οι μεταλλικές η οι πλαστικές σκέφτομαι top case μεταλλική το υπέρ και κατά έχει εκτός της τιμής βέβαια ?

οι μεταλλικές βγήκαν για adventure trips δηλαδή ταξιδιωτικό απο χωματοδρομους για να έχουν περισσότερη αντοχή σε περιπτώσεις πτώσεων.

DRAKONET
01/06/2021, 09:52
Παιδια πηγε φιλος μου το cbx του για service στα 24.000 και του ειπε οτι εχει φαει 2 καπελοτα και θελουν αλλαγη!

Δεν εχω ξανακουσει για τετοια φθορα σε cbx.
Mπορει να εγινε απο ελλιπη λιπανση στο σημειο?
Κακο λιπαντικο? Αστοχια υλικου ?
κατι αλλο ?
Γνωμες ?

Panos76
01/06/2021, 10:01
Ώμου λέει και μάλλον το βάζει κάθετα στον διαμήκη. Αν βάλεις παράλληλα τον ουράς στη πίσω θέση δεν χωράς με backpack πάνω από 25 lt.

Ποτέ δεν ήμουν καλός στη φυσική (ή ό,τι είναι αυτό :D )


Ρε Πανο δεν πιανεσαι με το σακίδιο σε πολύωρο ταξίδι? Μέση-ώμους δεν σε κουράζουν?

Ακουμπάει επάνω στη σέλα το σακίδιο και απλά το δένω σε μέση και ώμους. Το μόνο κακό είναι ότι ιδρώνω.

O σάκος ουράς για τον φίλο που ρώτησε, ένα σακίδιο είναι που μπαίνει κάθετα ή οριζόντια στο πίσω μέρος. Το βγάζεις και το παίρνεις στον ώμο όπου πας.


Γενικά είμαι γεροπαράξενος - μια κατηγορία καταναλωτή που μάλλον δεν υπάρχει, δεν μου αρέσει τίποτα*, δεν με βολεύει τίποτα*, είμαι ελεύθερος :D

*ούτε βάσεις κινητών, ούτε μπαγκαζιέρες, ούτε σακίδια για αυτό και δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα.

sapila racing
01/06/2021, 10:01
Παιδια πηγε φιλος μου το cbx του για service στα 24.000 και του ειπε οτι εχει φαει 2 καπελοτα και θελουν αλλαγη!

Δεν εχω ξανακουσει για τετοια φθορα σε cbx.
Mπορει να εγινε απο ελλιπη λιπανση στο σημειο?
Κακο λιπαντικο? Αστοχια υλικου ?
κατι αλλο ?
Γνωμες ?

Βασικά του ειπε οτι 2 καπελότα θέλουν αλλαγή.
Τα καπελοτα δεν τρώγονται, φθείρονται η οπως θέλεις πεστο.
Απλά η διασταση τους δεν ειναι πλέον η κατάλληλη για το σωστό διάκενο βαλβίδων και θέλουν αλλαγή με αλλα διαφορετικής διαστασης.

Aris98
01/06/2021, 10:21
Ποτέ δεν ήμουν καλός στη φυσική (ή ό,τι είναι αυτό :D )



Ακουμπάει επάνω στη σέλα το σακίδιο και απλά το δένω σε μέση και ώμους. Το μόνο κακό είναι ότι ιδρώνω.

O σάκος ουράς για τον φίλο που ρώτησε, ένα σακίδιο είναι που μπαίνει κάθετα ή οριζόντια στο πίσω μέρος. Το βγάζεις και το παίρνεις στον ώμο όπου πας.


Γενικά είμαι γεροπαράξενος - μια κατηγορία καταναλωτή που μάλλον δεν υπάρχει, δεν μου αρέσει τίποτα*, δεν με βολεύει τίποτα*, είμαι ελεύθερος :D

*ούτε βάσεις κινητών, ούτε μπαγκαζιέρες, ούτε σακίδια για αυτό και δεν έχω αγοράσει ποτέ τίποτα. Αααα κατάλαβα .Είδα σήμερα ένα cb όπου είχε και υποδοχή για πλαϊνές σκληρές τις givi.πρεπει να βγουν πιο έξω τα φλας και να μπει κάτι στην εξάτμιση όπου προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου . Η shad με το 3psystem είναι το ίδιο ? Αλλιώς σαμάρια και τέρμα

gior-gos
01/06/2021, 13:08
Παιδια πηγε φιλος μου το cbx του για service στα 24.000 και του ειπε οτι εχει φαει 2 καπελοτα και θελουν αλλαγη!

Δεν εχω ξανακουσει για τετοια φθορα σε cbx.
Mπορει να εγινε απο ελλιπη λιπανση στο σημειο?
Κακο λιπαντικο? Αστοχια υλικου ?
κατι αλλο ?
Γνωμες ?

Το ίδιο ακριβώς μου είχανε πει στο πρώτο σέρβις των 24000 χλμ του vfr800. Μου είπε ότι άλλαξε και τακακια. Είδα τα τακάκια που έβγαλε και ήταν σχεδόν καινούργια. Μετά άλλαξα μάστορα :lol:

o_gavros
01/06/2021, 13:24
ε καλα δεν είναι και ουτοπικό να θέλουν δυο καπελότα αλλαγή.
παίζει ρόλο και το πως οδηγήθηκαν αυτα τα 24Κ χλμ.

Σίγουρα θελει να εισαι πονηρεμένος με τα μαστορια αλλά μην φτανουμε και στο κυνηγι φαντασμάτων.
Μια καλή αποδειξη ότι ο μάστορας όντως μέτρησε και δεν ψυχανεμίστηκε, είναι το σημείωμα με τις μετρήσεις. Το ζητας και αναλόγως αντίδρασης, ψυχολογείς.

DoctoR_k6
01/06/2021, 14:14
Το ίδιο ακριβώς μου είχανε πει στο πρώτο σέρβις των 24000 χλμ του vfr800. Μου είπε ότι άλλαξε και τακακια. Είδα τα τακάκια που έβγαλε και ήταν σχεδόν καινούργια. Μετά άλλαξα μάστορα :lol:

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο. :lol:

Στις 48Κ αν ηθελε 2 καπελωτα να πουμε οκ αλλα στις 24Κ?
Δυσκολο...Απλα καπως να δικαιολογησει κ ο ντε λα μαστορα το κοστος.

Εγω 2 καπελωτα αλλαξα στο Κ στις 48Κ κ επεφτε κ το ξυλο της αρκουδας.

toyar
01/06/2021, 14:45
οι δυο εξαγωγης μου ειχαν φυγει στο cbf στα 60000χλμ
μονοκυλινδρο αεροψυκτο χρηση ανθρωπινη
δεν αλλαξα τπτ
γιαλοχαρταρισα τα δισκακια να κατεβουν...μετρωντας παντα:look:

sapila racing
01/06/2021, 15:15
οι δυο εξαγωγης μου ειχαν φυγει στο cbf στα 60000χλμ
μονοκυλινδρο αεροψυκτο χρηση ανθρωπινη
δεν αλλαξα τπτ
γιαλοχαρταρισα τα δισκακια να κατεβουν...μετρωντας παντα:look:

..... μαλιστα.....

Μετρησες και σκληρότητα κατα Rockwell πριν και μετα να υποθέσω?

Εχετε υπ όψιν οτι ενα σωστό συνεργείο δεν σας χρεωνει τα καπελότα σαν ανταλλακτικά εφ όσον εχει ολο το σετ διαθεσιμο και απλά κανει ανταλλαγή τα δικά σας με τα δικα του?

mia_zoi_kawa
01/06/2021, 18:26
Αναλώσιμα δεν είναι τα καπελωτα;

gior-gos
01/06/2021, 18:59
Μια καλή αποδειξη ότι ο μάστορας όντως μέτρησε και δεν ψυχανεμίστηκε, είναι το σημείωμα με τις μετρήσεις. Το ζητας και αναλόγως αντίδρασης, ψυχολογείς.

Αυτό με το σημείωμα των μετρήσεων δεν το ήξερα· χρήσιμο ;).
Επειδή ακριβώς είμαι πονηρεμένος με τους μάστορες, όταν πήγα να παραλάβω το vfr από εκείνο το πρώτο σέρβις των 24000 χλμ (στο οποίο η χοντα δίνει έλεγχο βαλβίδων και ρύθμισμα αν χρειαστεί) ρώτησα τον μάστορα αν ήθελαν ρύθμισμα οι βαλβίδες· μου απάντησε ναι· καπάκι τον ρωτάω αν ήθελαν αλλαγή τα καπελότα, κομπιάζει, και μου απαντάει πάλι ναι..
Όταν πήγα σπίτι, έβγαλα το πλαϊνό φέρινγκ και παρατήρησα ότι οι βίδες των καπακιών των κεφαλών των κυλίνδρων δεν είχαν το παραμικρό - το παραμικρό όμως - σημάδι (το μηχανάκι αγορασμένο καινούριο)
Μάστορας δεν είμαι αλλά πρέπει να προσπαθήσω πολύ για να πιστέψω ότι καινούργιο vfr στις 24000 χλμ ήθελε τα παραπάνω..

sapila racing
01/06/2021, 19:31
Αναλώσιμα δεν είναι τα καπελωτα;

Οχι, αντιθέτως.

sapila racing
01/06/2021, 19:34
Αυτό με το σημείωμα των μετρήσεων δεν το ήξερα· χρήσιμο ;).
Επειδή ακριβώς είμαι πονηρεμένος με τους μάστορες, όταν πήγα να παραλάβω το vfr από εκείνο το πρώτο σέρβις των 24000 χλμ (στο οποίο η χοντα δίνει έλεγχο βαλβίδων και ρύθμισμα αν χρειαστεί) ρώτησα τον μάστορα αν ήθελαν ρύθμισμα οι βαλβίδες· μου απάντησε ναι· καπάκι τον ρωτάω αν ήθελαν αλλαγή τα καπελότα, κομπιάζει, και μου απαντάει πάλι ναι..
Όταν πήγα σπίτι, έβγαλα το πλαϊνό φέρινγκ και παρατήρησα ότι οι βίδες των καπακιών των κεφαλών των κυλίνδρων δεν είχαν το παραμικρό - το παραμικρό όμως - σημάδι (το μηχανάκι αγορασμένο καινούριο)
Μάστορας δεν είμαι αλλά πρέπει να προσπαθήσω πολύ για να πιστέψω ότι καινούργιο vfr στις 24000 χλμ ήθελε τα παραπάνω..

Κι εγω το βρίσκω απίθανο να ηθελε το VFR καπελοτα στις 24000.
Το Hornet 900 ηθελε 3 στις 97000. :eek: