PDA

View Full Version : Honda CB500X 2019



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

toyar
02/06/2021, 04:14
..... μαλιστα.....

Μετρησες και σκληρότητα κατα Rockwell πριν και μετα να υποθέσω?

Εχετε υπ όψιν οτι ενα σωστό συνεργείο δεν σας χρεωνει τα καπελότα σαν ανταλλακτικά εφ όσον εχει ολο το σετ διαθεσιμο και απλά κανει ανταλλαγή τα δικά σας με τα δικα του?

Από όσο θυμάμαι το δισκάκι δεν ήταν βαμμένο επιφανειακά αλλά φαινόταν όλο ίδιο οπότε λογικά με το τρίψιμο δεν άλλαξε η σκληροτητα
Επίσης μέσα σε καραντίνα χριστούγεννα και με το μηχανάκι σε δουλεια δεν υπήρχε η πολυτέλεια να κάτσει η κεφαλή λυμένη κάποιες μέρες μέχρι να βρεθούν καπελοτα
Δεν είμαι συνεργείο για να διαθέτω πλήρες σετ

DRAKONET
02/06/2021, 09:21
ευχαριστω παιδια

Panos76
18/06/2021, 11:26
Ξέρω την φαγούρα και την αγωνία που σας έχει πιάσει όλους να δείτε το νέο μπάξιμο στο εργαΛείδη.

Ας δώσουμε λοιπόν ένα τέλος στην αναμοΝή:

428850

Ινφο για τον μελλοντικό επίδοξο αγοραστή:

Ταιριάζει σε όλα τα μοντέλα του '16 και μετά.
Είναι 35lt
Για την τοποθέτηση απαιτούνται κωδ. 08L71-MGZ-D80ZA (σχάρα) ~220€
κωδ. 08ESY-MJX-TBWK (κουτί) ~220€
δεν ξέρω κωδικό (πλάκα σχάρας) 30€

Επίσης, επειδή η ιδιαιτερότητα είναι πως έχεις το ίδιο κλειδί για μίζα και μπαγκαζιέρα, το αφήνεις στην αντιπροσωπεία (εγώ άφησα το 2ο κλειδί) να το ρυθμίσουν για την κλειδαριά της μπαγκαζιέρας.

428853

panavour
18/06/2021, 11:43
Ξέρω την φαγούρα και την αγωνία που σας έχει πιάσει όλους να δείτε το νέο μπάξιμο στο εργαΛείδη.

Ας δώσουμε λοιπόν ένα τέλος στην αναμοΝή:

428850

Ινφο για τον μελλοντικό επίδοξο αγοραστή:

Ταιριάζει σε όλα τα μοντέλα του '16 και μετά.
Είναι 35lt
Για την τοποθέτηση απαιτούνται κωδ. 08L71-MGZ-D80ZA (σχάρα) ~220€
κωδ. 08ESY-MJX-TBWK (κουτί) ~220€
δεν ξέρω κωδικό (πλάκα σχάρας) 30€

Επίσης, επειδή η ιδιαιτερότητα είναι πως έχεις το ίδιο κλειδί για μίζα και μπαγκαζιέρα, το αφήνεις στην αντιπροσωπεία (εγώ άφησα το 2ο κλειδί) να το ρυθμίσουν για την κλειδαριά της μπαγκαζιέρας.

428853

1)η αισχροκερδια της χοντα και ολων των εταιρειων
220 ευρω για βαση και αλλα 220 για μπαγκαζιερα οταν στο εμποριο αντιστοιχες εχουν απο 80 εκαστο
2)τι ρυθμιση κανουν στο 2ο κλειδι?

giorgosb
18/06/2021, 11:51
Η μαμά σχάρα είναι πιο όμορφη συγκριτικά με τις after market, δένει ωραία στο σύνολο.

Τελικά το κόκκινο είναι το πιο ωραίο χρώμα στο CB..

Panos76
18/06/2021, 11:52
1)
2)τι ρυθμιση κανουν στο 2ο κλειδι?

Δεν ρώτησα, κάτι ελάσματα/φύλλα στο κλειδί πειράζουν, κάτι τέτοιο. Θέλει η διαδικασία 1-1,5 ώρα.

karellen
18/06/2021, 12:07
Δεν ρώτησα, κάτι ελάσματα/φύλλα στο κλειδί πειράζουν, κάτι τέτοιο. Θέλει η διαδικασία 1-1,5 ώρα.

Ρυθμίζουν τα λαμάκια στον αφαλό της κλειδαριάς ή βάζουν άλλα ώστε να ταιριάξουν στο μαμά κλειδί.
Πανεύκολη διαδικασία,την έχω κάνει 2 φορές στις βαλίτσες του gs,υπάρχουν δε πολλά βιντεάκια στο σωλήνα.

Panos76
18/06/2021, 12:44
Ρυθμίζουν τα λαμάκια στον αφαλό της κλειδαριάς ή βάζουν άλλα ώστε να ταιριάξουν στο μαμά κλειδί.
Πανεύκολη διαδικασία,την έχω κάνει 2 φορές στις βαλίτσες του gs,υπάρχουν δε πολλά βιντεάκια στο σωλήνα.

Εμείς οι άμπαλοι γυρίζουμε το χρήμα στην οικονομία :D

AristidisZ
05/07/2021, 10:16
Προς (συν)κατόχους

Στην αλυσίδα τι βάζετε για λάδωμα ρε παιδιά ;

Στο hornet έβαζα το belray blue tac, να μείνω στην ίδια λύση ;

panavour
05/07/2021, 10:49
Προς (συν)κατόχους

Στην αλυσίδα τι βάζετε για λάδωμα ρε παιδιά ;

Στο hornet έβαζα το belray blue tac, να μείνω στην ίδια λύση ;

αμα εκανε δουλιτσα ΝΑΙ.

o_gavros
05/07/2021, 18:54
Ρε γλαρε,πόσες σελίδες πρέπει να φτάσει το επικό εκείνο θρεντ για "αυτόν τον άγνωστο" για να το εμπεδωσεις; :p

AristidisZ
05/07/2021, 19:52
Ρε γλαρε,πόσες σελίδες πρέπει να φτάσει το επικό εκείνο θρεντ για "αυτόν τον άγνωστο" για να το εμπεδωσεις; :p

Λυπήσου με κάνει ζέστη, που να κάθομαι να διαβάζω 250 σελίδες :P

Panos76
05/07/2021, 21:31
Εγώ βάζω το παρακάτω για λόγους ευκολίας. Το βρήκα μπροστά μου το πήρα, δεν έχω χώρο και χρόνο για κάτι παραπάνω, ψεκάζω, σκουπίζω φεύγω.

Μέχρι τώρα 15Κ km και η αλυσίδα είναι σαν καινούρια. Μη το ψυρίζεις, βάλε ότι να ναι (σπρεύ/βαλβολίνη), όλα καλά είναι.

429311

edit: πολύ γαϊδούρι βγήκε η φωτογραφία, δε ξέρω γιατί, μάλλον για να το εμπεδώσεις :bawl:

AristidisZ
27/07/2021, 10:52
Ερώτηση προς κατόχους ΜΥ19, σας κάνει σκασίματα όταν κλείνετε το γκάζι ;

Το έχω παρατηρήσει να συμβαίνει κάποιες φορές, στο 1ο σέρβις μου είπε ο μάστορας ότι δεν είναι κάτι ανησυχητικό, και θα στρώσει με τον καιρό (έχω 1800 χλμ μέχρι στιγμής)

Το παρακολουθώ, έχω την εντύπωση βέβαια ότι έχει περιοριστεί το φαινόμενο, αλλά δεν έχει εξαλειφθεί

Panos76
27/07/2021, 11:04
Δεν νομίζω, αλλά δεν είμαι και σίγουρος. Ίσως κάνει αλλά ανεπαίσθητα.

geagelak
27/07/2021, 14:59
Όσο το είχα θυμάμαι ότι όντως, σε κλείσιμο του γκαζιού ή σε παρατεταμένη κατηφόρα, έκανε έντονα σκασίματα.

AristidisZ
27/07/2021, 15:17
Δεν μιλάμε για κάτι έντονο
Στην αρχή, επειδή φοράω πάντα κράνος, νόμιζα ότι μετατοπιζόντουσαν πράματα στη μπαγκαζιέρα
Ε μετά έβγαλα κράνος και μπαγκαζιέρα και έκανα μια βόλτα, όντως παρατήρησα μικρά σκασίματα
Θα δούμε πως θα πάει δεν είναι κάτι τραγικό

o_gavros
27/07/2021, 15:29
Δεν είναι βελονάκι ρε γλαρε, δικυλινδρο μηχανάκι είναι, θα κάνει και λίγο πρα πρα :p

giorgosb
31/07/2021, 15:19
+2 κιλά και διπλό δισκόφρενο μπροστά για το '22

https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/27642-honda-anavathmiseis-stin-gama-cb500-gia-to-2022?m=1

https://www.cycleworld.com/story/motorcycle-news/honda-cb500-series-update-2022/

https://www.visordown.com/news/new-bikes/honda-cb500-range-due-receive-some-updates-2022

AristidisZ
31/07/2021, 17:45
Δεν είναι βελονάκι ρε γλαρε, δικυλινδρο μηχανάκι είναι, θα κάνει και λίγο πρα πρα :p
Νταξει βρε αφεντικό, τελευταία φορά που θυμάμαι σκασίματα πάει καμία δεκαετία, τότε που είχε κλασει το ζουαν στο υπέρ εργαλείο F650, το Hornet δεν είχε τέτοιο ρεπερτόριο

lleonidas
01/09/2021, 12:04
Honda CB500X 2022 (https://www.bikeit.gr/nea-montela-honda/item/27908-honda-cb500x-2022-simantiki-anavathmisi-se-anartiseis-kai-frena?m=1)

To CB500X κερδίζει νέο (για πρώτη φορά ανάποδο) πιρούνι Showa 41 mm SF-BP ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, ενώ το πίσω αμορτισέρ έχει ρυθμιστεί από την αρχή.


Ένα ακόμη σημείο είναι ο διπλασιασμός των δίσκων μπροστά -σε διάσταση 296 mm έκαστος- που αντικαθιστούν τον μονό δίσκο των 310 mm του προηγούμενου μοντέλου. Οι συμβατικές διπίστονες δαγκάνες είναι της Nissin.

Νέο και ελαφρύτερο όμως είναι και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας (με λεπτότερα τοιχώματα 2 mm αντί για 2,3 mm προηγουμένως), επανασχεδιασμένος ο μπροστινός τροχός των 19 ιντσών, πιο δυνατά τα φώτα.

Βελτιωμένος είναι και ο ψεκασμός, ελαφρύτεροι οι τροχοί με πιο λεπτά μπράτσα, μεγαλύτερο είναι το μπροστινό φτερό, νέο το προστατευτικό της αλυσίδας, ενώ νέο και ελαφρύτερο κατά 92 γραμμάρια είναι το ψυγείο της υγρόψυξης.


Το γεμάτο βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται επίσημα στα 199 κιλά (2 κιλά βαρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο), με το μεταξόνιο να παραμένει στα 1.445 mm, και το ύψος σέλας στα 830 mm.

Ο υγρόψυκτος και ψεκαστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 47 hp / 8.600 rpm και 4,4 kgm / 6.500 rpm, ίδια ακριβώς νούμερα με το μοντέλο του 2021.

Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το βάρος έχει έλθει κατά τι πιο μπροστά (48.7 εμπρός / 51.3 πίσω) για καλύτερη φόρτιση του μπροστινού τροχού και καλύτερη πληροφόρηση του αναβάτη.


Όπως και πριν, η LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων έχει και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, τα φώτα είναι full LED με βελτιωμένη δέσμη τόσο στη μεσαία όσο και στη μεγάλη σκάλα, ενώ στα φώτα θέσης ανάβουν και τα μπροστινά φλας.

Για το 2022 η Honda δεν προχώρησε σε προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων στο CB500X, το οποίο διαθέτει δικάναλο ABS, αλλά όχι Riding Modes, Traction Control, Cruise Control κ.α.

Η ζελατίνα στο φέρινγκ ρυθμίζεται σε 2 θέσεις, στα 1.445 mm και στα 1.410 mm, ενώ το ρεζερβουάρ χωρά 17,5 λίτρα καυσίμου.

Και καινούριο χρώμα.

430412

doctoras
01/09/2021, 12:22
Ποτ@να χοντα, ταυλα το έκανες!!

giorgosb
01/09/2021, 12:40
Πολύ όμορφο! Και το πράσινο ωραίο...

karellen
01/09/2021, 12:43
Επιτέλους διπλό δισκόφρενο!
:p

AristidisZ
01/09/2021, 13:29
Επιτέλους διπλό δισκόφρενο!
:p

Άντε και στο NC !

giorgosb
01/09/2021, 13:43
Άντε και στο NC !

Στην ανανέωση του 2024 αυτό.. :p

giorgosb
01/09/2021, 13:49
Το κόκκινο χρώμα μάλλον παραμένει το πιο ταιριαστό..

430413

Tallyban
01/09/2021, 17:12
Δηλαδή τώρα έχει καλύτερα ,τα ίδια, ή χειρότερα φρενα μπροστά;(τεχνικής φύσεως η ερώτηση).

billy84
01/09/2021, 17:13
Το πιο αστείο είναι οτι θα φρενάρει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο αλλά οκ πρέπει να φαίνονται 2 δίσκοι ρε αδερφέ!:lol:

Tallyban
01/09/2021, 17:30
Βλέπω γενναίες προσφορές σε εναπομείναντα μοντέλα 2021.
Θα κάνει θραύση το επερχόμενο μοντέλο με την αισθητική αναβάθμιση που προσδίδει η τοποθέτηση δεύτερου δίσκου μπροστά.

giorgosb
01/09/2021, 17:47
Θα είχε ενδιαφέρον μια δοκιμή στην απόσταση φρεναρίσματος μεταξύ των μοντέλων '21-'22..

basilis_k6
01/09/2021, 18:38
Who gives a flying fuck για το δίσκο? Δεν ειχε κακα φρενα απλά τωρα εχει καλυτερα. Βεβαια ο μονός εχει καλυτερη αισθηση συνήθως. Το bpf ειναι η αναβαθμιση και ειναι τεραστια! Αν ειχε και μοτερ μηχανης αντι χλοοκοπτικου θα ηταν το καλύτερο μηχανακι του 22. Αντε να βγαλει τρανσαλπ και αντε να περιμενεις 3 χρονια να το αναβαθμισει σωστα....

Παντως εχει ακριβύνει αρκετα, να τα λεμε και αυτά.

o_gavros
01/09/2021, 19:09
Δεν είναι το γνωστό bpf, μην μπερδευεσαι.
Παρόλα αυτά, κάθε βελτίωση σε αναρτήσεις/φρένα, είναι καλοδεχούμενη.

basilis_k6
01/09/2021, 19:22
Δεν ξερω ποιο ειναι το γνωστο. Big piston ειναι με ρυθμισεις. Προφανως δεν ειναι απευθειας απο το cbr αλλα σιγουρα δεν ειναι σαν του 2019

νεοσσός
01/09/2021, 19:40
Άμποτε το 2024 να του τοποθετήσουν τετραπίστονες δαγκάνες!

o_gavros
01/09/2021, 19:58
Δεν ξερω ποιο ειναι το γνωστο. Big piston ειναι με ρυθμισεις. Προφανως δεν ειναι απευθειας απο το cbr αλλα σιγουρα δεν ειναι σαν του 2019
Το γνωστό είναι όντως με ρυθμίσεις καθολικές για πλήρη παραμετροποίηση.
Ετούτο έχει μια μόνο κι αυτή για το εφέ, εικάζω.
Θα ήθελα να δω πάντως το εσωτερικό του για να συγκρίνω. Με ενδιαφέρει τεχνικά καθώς φοράω bpf στο μηχανάκι μου.


Άμποτε το 2024 να του τοποθετήσουν τετραπίστονες δαγκάνες!

Να τις κάνει τι;
Μια χαρά φρένα έχει το μηχανάκι, φαντάζομαι θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο

AristidisZ
01/09/2021, 20:06
Να σκληρύνει λίγο μπορεί ;

νεοσσός
01/09/2021, 20:15
Να τις κάνει τι;
Μια χαρά φρένα έχει το μηχανάκι, φαντάζομαι θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο
Να μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις στο γνωστό σενάριο:
Απότομη κατηφόρα, πας σκαστός με 150 km/h, δικάβαλο φορτωμένος με τριβάλιτσο τίγκα στα βότσαλα. Πετάγεται αλεπού --> φρένο πανικού, σώζεται η αλεπού.

Τσιτώνεις το γκάζι εκνευρισμένος, ξαναπιάνεις τα 150 στη γκατηφόρα και λίγα μέτρα να 'σου το ελάφι. Φρένα πανικού πάλι, εντάξει και το ελάφι.

Εκεί έχεις αρχίσει να ανεβάζεις πολλή αφρεναλίνη, οπότε καρυδώνεις το γκάζι, 150 πάλι στη γκατηφόρα. Πάνω που νομίζεις ότι έχει τελειώσει το θέμα, να ο σκύλος που πετάγεται. Οπότε τρίτο φρενάρισμα πανικού.

Εκεί λοιπόν θέλεις τους σωστούς δίσκους με τις σωστές δαγκάνες, διότι αν είσαι με αινσύ με μονό δισκόφρενο, μόνο αν το κόψεις δεξιά στο χωματόδρομο θα τη γλιτώσεις, όπως κάνει ο Βασίλης.

giorgosb
01/09/2021, 20:31
Παντως εχει ακριβύνει αρκετα, να τα λεμε και αυτά.

Το τωρινό έχει 7.500€. Το νέο δεν θα τσιμπήσει 100-150€ πάνω; Πριν 15 χρόνια πάντως με 7.000€ έπαιρνες Transalp 650.

Tallyban
01/09/2021, 20:44
Άλλη μια πρωτιά για το Τόκιο.Το μικρότερο σε κυβισμό μηχανάκι περιπέτειας με δύο δίσκους μπροστά.Ειχε το TRK502 τη πρωτιά αλλά την έχασε για 30 κυβικα εκατοστα,σκληρός ανταγωνισμός αλλά ωφελημένοι βγαίνουμε εμείς οι καταναλωτές.

Tallyban
01/09/2021, 20:56
Γράψτε λάθος.Sinnis Terrain 380!!!

o_gavros
01/09/2021, 21:04
Να σκληρύνει λίγο μπορεί ;
Κι αυτό που έχεις μπορεί να σκληρύνει ωρε. Πήρες ποτέ το κατσαβίδι να το σφίξεις; Θεωρώ ότι για τους κωλοδρομους που έχουμε, δε θέλει να είναι και πολύ σφιχτό στην προφορτιση.
Τα ανάποδα χωρίς φουλ ρυθμίσεις,είναι κυρίως αισθητική αναβάθμιση.

Να μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις στο γνωστό σενάριο:
Απότομη κατηφόρα, πας σκαστός με 150 km/h, δικάβαλο φορτωμένος με τριβάλιτσο τίγκα στα βότσαλα. Πετάγεται αλεπού --> φρένο πανικού, σώζεται η αλεπού.

Τσιτώνεις το γκάζι εκνευρισμένος, ξαναπιάνεις τα 150 στη γκατηφόρα και λίγα μέτρα να 'σου το ελάφι. Φρένα πανικού πάλι, εντάξει και το ελάφι.

Εκεί έχεις αρχίσει να ανεβάζεις πολλή αφρεναλίνη, οπότε καρυδώνεις το γκάζι, 150 πάλι στη γκατηφόρα. Πάνω που νομίζεις ότι έχει τελειώσει το θέμα, να ο σκύλος που πετάγεται. Οπότε τρίτο φρενάρισμα πανικού.

Εκεί λοιπόν θέλεις τους σωστούς δίσκους με τις σωστές δαγκάνες, διότι αν είσαι με αινσύ με μονό δισκόφρενο, μόνο αν το κόψεις δεξιά στο χωματόδρομο θα τη γλιτώσεις, όπως κάνει ο Βασίλης.
Καλό το σενάριο, στου Αισώπου κάνουν προσλήψεις ακούω :p.
Έτσι για γούστο, βάλε μια ακτινική τετραπιστονη στο ποδήλατο σου. Σι γουατ χαπενς κι έλα πάλι αφού αναρρώσεις να μας τα διηγηθείς άνω από τη φωτιά

AristidisZ
01/09/2021, 21:07
Κι αυτό που έχεις μπορεί να σκληρύνει ωρε. Πήρες ποτέ το κατσαβίδι να το σφίξεις; Θεωρώ ότι για τους κωλοδρομους που έχουμε, δε θέλει να είναι και πολύ σφιχτό στην προφορτιση.


Ποτε θα κεράσω καφέ / μπυρα ; :lol:

billy84
01/09/2021, 21:07
Να μπορεί να ανταποκριθεί με αξιώσεις στο γνωστό σενάριο:
Απότομη κατηφόρα, πας σκαστός με 150 km/h, δικάβαλο φορτωμένος με τριβάλιτσο τίγκα στα βότσαλα. Πετάγεται αλεπού --> φρένο πανικού, σώζεται η αλεπού.

Τσιτώνεις το γκάζι εκνευρισμένος, ξαναπιάνεις τα 150 στη γκατηφόρα και λίγα μέτρα να 'σου το ελάφι. Φρένα πανικού πάλι, εντάξει και το ελάφι.

Εκεί έχεις αρχίσει να ανεβάζεις πολλή αφρεναλίνη, οπότε καρυδώνεις το γκάζι, 150 πάλι στη γκατηφόρα. Πάνω που νομίζεις ότι έχει τελειώσει το θέμα, να ο σκύλος που πετάγεται. Οπότε τρίτο φρενάρισμα πανικού.

Εκεί λοιπόν θέλεις τους σωστούς δίσκους με τις σωστές δαγκάνες, διότι αν είσαι με αινσύ με μονό δισκόφρενο, μόνο αν το κόψεις δεξιά στο χωματόδρομο θα τη γλιτώσεις, όπως κάνει ο Βασίλης.


Επιτέλους ένας που έχει αντιληφθεί γιατί μπαίνω σε τόσους χωματόδρομους!:lol:



Το τωρινό έχει 7.500€. Το νέο δεν θα τσιμπήσει 100-150€ πάνω; Πριν 15 χρόνια πάντως με 7.000€ έπαιρνες Transalp 650.


Μην πάμε τόσο πίσω.7500 είχε το NC700 που ήταν ολοκαίνουργιο μοντέλο το 2012 και made in Japan.Τώρα έφτασε 9 χιλιάρικα σχεδόν.Τραγική η κατάσταση.

o_gavros
01/09/2021, 21:13
Τραγική ξετραγικη αυτό δε συνέβαινε πάντα;
Άπαξ και βρουν χήνα που γεννάει, το ξεχειλωνουν

νεοσσός
01/09/2021, 21:14
Έτσι για γούστο, βάλε μια ακτινική τετραπιστονη στο ποδήλατο σου. Σι γουατ χαπενς κι έλα πάλι αφού αναρρώσεις να μας τα διηγηθείς άνω από τη φωτιά
Τα καλά ποδήλατα βουνού έχουν πολύ πιο δυνατό δάγκωμα στα φρένα από τις μοτοσυκλέτες. Μάλιστα, τα πολύ καλά υδραυλικό δισκόφρενα των MTB, είναι σχεδιασμένα για να μπορούν να ακινητοποιήσουν τον τροχό, με μικρή πίεση, με το ένα μόνο δάχτυλο, από όποια ταχύτητα κι αν κινείσαι. Βέβαια μιλάμε για άλλη αδράνεια τροχού, αφού είναι πολύ πιο ελαφρύς, όπως και το όχημα το ίδιο.

Πάντως η απόσταση πέδησης με τη μοτοσυκλέτα είναι αρκετά μικρότερη, για την ίδια ταχύτητα κίνησης, σε σχέση με το ποδήλατο. Είναι ο συνδυασμός ελαστικών, αναρτήσεων, γεωμετρίας και ABS που της δίνουν το προβάδισμα.

o_gavros
01/09/2021, 21:15
Ρε βάλε εκεί και μη κοντραρεις

Nitse3
01/09/2021, 21:59
Τραγική ξετραγικη αυτό δε συνέβαινε πάντα;
Άπαξ και βρουν χήνα που γεννάει, το ξεχειλωνουν

Νομίζω πλέον όλα έχουν ακριβυνει η πιο σωστά εμείς έχουμε φτωχυνει.

basilis_k6
01/09/2021, 22:47
Στο αττικο ζωολογικό παρκο κανεις κοντρες βρε?

Με 4πιστονες της πλάκας δεν θα δεις διαφορα. Οι διπιστονες ειναι μια χαρα για τα χλμ που πιάνει. Βαζεις πιο σκληρο τακακι αν θες να φρεναρεις πιο σκληρα και πιο συχνα. Ισως κλασουν οι δισκοι αλλα και παλι μονο σε πιστα. Το σεναριο σου δεν συμβαινει ποτε σε δημοσιο δρομο. Ειδικα πανω σε ενα χοντα 500 με 42 αλογα. Μεχρι να πιάσει 150 αυτο θα έχουν κρυωσει τα τακακια και οι δισκοι, θελει κανα μισαωρο.

doctoras
01/09/2021, 22:55
Νομίζω πλέον όλα έχουν ακριβυνει η πιο σωστά εμείς έχουμε φτωχυνει.

Εμεις εχουμε φτωχύνει, με κατωτερο μισθο μικροτερο απο ολη την δυτικη ευρωπη συγκρινόμενοι με πορτογαλια δείχνει οτι ανάπτυξη παραμένει στα χαρτια και μονο για εφοπλιστές. Η αγορα μας κινείται το ιδια υποτονικα 5 χρονια τωρα.

Το πιθανότερο εδω να ειμαστε και θα το δουμε, πολλοι θα σκέφτονται σοβαρα αγορα μοτοσυκλετας νεοεισερχονενης απο κινα παρα να διατηρηθούν τα νούμερα εξ ιαπωνιας. Με βαση και την αμεση εξελιξη που εχουν τα κινεζικα εργοστάσια σε μεγαλες μοτοσυκλετες ειναι πολυ πιθανον να αλλαξουν οι πιτες στα επομενα 2 χρονια, ευκολα

Και να το κανω πιο χειροπιαστό, το νεο 800ρι μεγαλομεσαιο cfmoto στοιχηματίζω οτι θα κανει μπαμ και θα υποσκελισει αρκετα μεσαια ιαπωνικα 500-650. Μιας και στα ιδια λεφτα αγοραζουν περισσοτερη μοτοσυκλετα και τεχνολογία που οι ιαπωνες την φορτώνουν στην μεγαλη κατηγορια >1000cc με γενναία οικονομική διαφορά

basilis_k6
02/09/2021, 00:09
Οι μοτο εχουν ακριβύνει σε ολο τον κοσμο. Εμεις βαλαμε έξτρα καπέλο φορο κυβικων και μαζι με την πανδημια που ξανααυξησε τις τιμες έχουμε πλεον πολυ ακριβές μοτο. Ποτε δεν συμβαδιζαν με την αγοραστική δύναμη μας σαν χωρα αλλα τωρα εχουν ξεφυγει. Ειδικα οι ιαπωνικές μετα την αυξηση του γιεν. ειναι γεγονος οτι ολα αυτα θα ειχαν μικρη αξια αν οντως σαν χωρα είχαμε επιστρέψει σε μια κανονικη οικονομια αλλα αυτό δεν θα γινει για πολλα χρονια ακομα. Ισως ποτε. Ειμαστε αιχμαλωτοι των ελληνικων πλουσιων οικογενειών δυστυχώς. Ουτε οι ξενοι δεν καταφεραν να τους κανουν καλα με τα μνημονια. Τεσπα μεγαλη κουβεντα.

Ουτε εγω θελω κινεζικο αλλα το cf moto που ειπε ο φιλος πολυ ευστοχα ειναι η μηχανη που περιμενω. Σημερα την οδηγησε για λιγο το motomag.

Οι τιμες ιαπωνικών στην ελλαδα ειναι εκτος πραγματικότητας. Τρανό παραδειγμα τα σκουτερ 300cc.

giorgosb
07/09/2021, 12:53
Άφιξη τον Οκτώβριο με τιμή 7.670 ευρώ

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/7144-honda-cb500x-2022-afiksi-kai-timi-sti-xora-mas

430543

430544

AristidisZ
07/09/2021, 12:55
Μια χαρά τιμή...

Ερώτηση προς κατόχους:

Εργαλειοθήκη είχε το δικό σας κάτω από την σέλα ;

basilis_k6
07/09/2021, 13:19
μαγκας ο σαρακάκης, μαγκες και οι ιαπωνες. αυτη ειναι τιμη, ετσι παιζεις μονοπωλιο ολη την κατηγορία. και ασε τη yamaha να ανεβάζει τιμες καθε 6 μήνες.

Panos76
07/09/2021, 13:44
Μια χαρά τιμή...

Ερώτηση προς κατόχους:

Εργαλειοθήκη είχε το δικό σας κάτω από την σέλα ;

Tι μια χαρά;; Εμένα και τα 7.200 μου είχαν φανεί πολλά για 470cc μηχανάκι.

Έχει, γιατί στην ψύρισαν;

ps: είναι σπαστική η σέλα στο κλείσιμό της ή μόνο εμένα μου βγάζει το λάδι να κουμπώσει σωστά;

AristidisZ
07/09/2021, 13:50
Tι μια χαρά;; Εμένα και τα 7.200 μου είχαν φανεί πολλά για 470cc μηχανάκι.

Έχει, γιατί στην ψύρισαν;

ps: είναι σπαστική η σέλα στο κλείσιμό της ή μόνο εμένα μου βγάζει το λάδι να κουμπώσει σωστά;

Μια χαρά σε σχέση με την τιμή που τρέχει τώρα, στα 7500€

Με βάση το τι γίνεται γενικώς με ανατιμήσεις, θα ήταν ουτοπικό να περιμέναμε μείωση τιμής...

Δεν την βρήκα από κάτω, βέβαια μια φορά εντελώς βιαστικά την είχα ανοίξει, αλλά λογικά θα την έβλεπα, τι διάολο

Ναι και εμένα μου την σπάει στο άνοιξε κλείσε

Panos76
07/09/2021, 13:59
Δεν έχει και τίποτα σπουδαίο μέσα, το καλώδιο για το κράνος και ένα κλειδί για την ανάρτηση. Επίσης κάτω από τη σέλα έχει ένα λάστιχο για τα έγγραφα.

AristidisZ
07/09/2021, 14:14
Δεν έχει και τίποτα σπουδαίο μέσα, το καλώδιο για το κράνος και ένα κλειδί για την ανάρτηση. Επίσης κάτω από τη σέλα έχει ένα λάστιχο για τα έγγραφα.

+ ένα άλεν, ένα κλειδί 10/14, σταυροκατσάβιο / ίσιο, και ένα πλαστικό τσουτσούνι που δε ξέρω τι είναι :lol: (κατέβηκα στο γκαράζ και την βρήκα :p )

edit: το πλαστικό τσουτσούνι είναι εξολκέας ασφαλειών

Γηράσκω αεί διδασκόμενος...

Dr.Monty
07/09/2021, 14:19
Στη χόντα αν θελεις να βάλεις προστατευτικά κάγκελα, σχαρες πισω και βαλίτσες περίπου πόσο πανε?

Ειναι πανέμορφο πάντως.

Panos76
07/09/2021, 14:26
+ ένα άλεν, ένα κλειδί 10/14, σταυροκατσάβιο / ίσιο, και ένα πλαστικό τσουτσούνι που δε ξέρω τι είναι :lol: (κατέβηκα στο γκαράζ και την βρήκα :P )

Μπράβο και αυτά έχει τα ξέχασα. Το πλαστικό που λες ούτε αυτό το θυμάμαι, θα με κάνεις να ανοίξω τη σέλα και δε θέλω :bawl:


Στη χόντα αν θελεις να βάλεις προστατευτικά κάγκελα, σχαρες πισω και βαλίτσες περίπου πόσο πανε?

Ειναι πανέμορφο πάντως.

Για εσένα, αν είσαι Πασοκ, μόνο 600 κάτι όλα μαζί (όχι βαλίτσες πλαϊνές, μόνο την μπαγαζιέρα πίσω).

:bawl:

νεοσσός
07/09/2021, 19:00
Οσονούπω θα αρχίσουν να κυκλοφορούν τα μοντέλα του 2022 και θα ντρέπεστε να φρενάρετε εσείς με τα παλαιότερα. :p

AristidisZ
07/09/2021, 19:59
Οσονούπω θα αρχίσουν να κυκλοφορούν τα μοντέλα του 2022 και θα ντρέπεστε να φρενάρετε εσείς με τα παλαιότερα. :p

Εμείς δε φρενάρουμε ποτε

Panos76
07/09/2021, 20:19
Πέφτουμε στο γκρεμό με τη μία :bawl:

Ps: το μεταξόνιο έμεινε ίδιο; :p

lleonidas
13/09/2021, 14:07
Νέα άνοδος στις τιμές κάποιων μοντέλων.

430653

DoctoR_k6
13/09/2021, 14:11
Νέα άνοδος στις τιμές κάποιων μοντέλων.

430653

Τεσταρεις την οραση των μεγαλυτερων σε ηλικια...? :lol:

lleonidas
13/09/2021, 14:25
Αυτοί βλέπουν τα κοντινά, τα μακρινά τους δυσκολεύουν :D

STF
13/09/2021, 15:09
Αυτοί βλέπουν τα κοντινά, τα μακρινά τους δυσκολεύουν :D

Αχ.... ανάποδα τα λες Λεωνίδα μου αλλά δε βαριέσαι, πλέον κουβαλάμε τα γυαλιά μαζί μας μόνιμα.

doctoras
13/09/2021, 19:06
Νομιζω η χοντα σιγα-σιγα κανει φτερά...
(απο τον μεσο έλληνα πολιτη)

Οπως δείχνει και το έμβλημα της

giorgosb
14/09/2021, 09:39
430656

430657

430658

Nitse3
14/09/2021, 10:13
Forza 125 5000 € :whiteflag: Μόνο το cb 650 r βλέπω για vfm

bulmont
14/09/2021, 10:43
Άφιξη τον Οκτώβριο με τιμή 7.670 ευρώ

https://www.2wo.gr/news/nea-montela/7144-honda-cb500x-2022-afiksi-kai-timi-sti-xora-mas

430543

430544

Ε, ρε μάγκα μου κουβαρνταλίκια!!!!!!!!!!!!!!!
Και ανάποδο μπροστινό και διπλά δισκόφρενα ..................

Panos76
14/09/2021, 10:57
Forza 125 5000 € :whiteflag: Μόνο το cb 650 r βλέπω για vfm

Θεωρείται premium το Forza, ακόμα και το μικρό (αλουμινένιο, ψαλίδι, Traction control, κλπ) είναι και χόντα, οπότε τα σκας.

Kickstart
14/09/2021, 11:33
Ε, ρε μάγκα μου κουβαρνταλίκια!!!!!!!!!!!!!!!
Και ανάποδο μπροστινό και διπλά δισκόφρενα ..................

τωρα μάλιστα, επιτελούς κοιταξε τον ανταγωνισμό η χόντα και σου λεει, χόντα είμαι δώσε στο λαό αυτά που τα λείπουν.

τσιμπημένη η τιμη ως συνήθως, αλλα σιγουρα καλύπτει ολα εκείνα που χαλουσαν τον υποψηφιο αγοραστη στα απερχόμενα μοντέλα της ιδιας σειράς.

AristidisZ
14/09/2021, 11:50
Πλάκα πλάκα, αν βάλω το δικό κάνα 7αρι και τσιμπήσει κανείς, το έψηνα για αλλαγή :D

Panos76
14/09/2021, 12:18
Πλάκα πλάκα, αν βάλω το δικό κάνα 7αρι και τσιμπήσει κανείς, το έψηνα για αλλαγή :D

Φλώρικο, τι τα θες τα χρυσά πιρούνια και τα διπλά δισκόφρενα όταν είσαι τρου αντβέ στα βουνά; Άσε που κάθε τι που παλιώνει είναι αλητεία.


Αυτά θα γράψεις στην αγγελία και θα το δώκεις επτά διακό :bawl:

gior-gos
14/09/2021, 13:41
Το ερώτημα είναι πότε θα έρθουν τα νέα μοντέλα. Αυτή τη στιγμή επικρατεί μπάχαλο. Υπάρχουν τέτοιες καθυστερήσεις στην παραγωγή, που μπορεί κάποιος που παράγγειλε μοντ 21 την άνοιξη του 21, να παραλάβει ενδεχομένως και αρχές; του 22.

Tallyban
14/09/2021, 13:47
Οι καημένοι που πήραν το πρώτο μοντέλο (που οι ρόδες κοντευαν να ακουμπήσουν μεταξύ τους),χρηματοδότησαν την αύξηση μεταξονιου στο δεύτερο μοντέλο.Αυτοι που το αγόρασαν με τη σειρά τους χρηματοδότησαν το διπλό δίσκο και το ανάποδο πηρούνι τουτουνου του μοντέλου που έρχεται.Αυτοι οι τυχεροί που θα αγοράσουν τώρα τι θα χρηματοδοτησουν στο επόμενο μοντέλο;

AUFGEBRACHT
14/09/2021, 16:01
Νομιζω η χοντα σιγα-σιγα κανει φτερά...
(απο τον μεσο έλληνα πολιτη)

Οπως δείχνει και το έμβλημα της


Στο MOTOTRITI πανηγύριζαν ότι η τιμή του CB500X αυξήθηκε μεν, αλλά δεν έφτασε τα 8 χιλιάρικα... :lol:

giorgosb
14/09/2021, 16:12
Στο MOTOTRITI πανηγύριζαν ότι η τιμή του CB500X αυξήθηκε μεν, αλλά δεν έφτασε τα 8 χιλιάρικα... :lol:

"Μετά την δραστική ανανέωση του, το CB500X έχει πλέον και μια νέα τιμή, η οποία μπορεί να έρθει και ως… χαράς ευαγγέλια, σε όσους την ανέμεναν.
Πιο συγκεκριμένα, το Honda CB500X 2022 θα κοστίζει 7.670 ευρώ, με μια αύξηση μεν αλλά σε καμία περίπτωση στα 8.000 ευρώ"

:lol:

basilis_k6
14/09/2021, 16:25
Παραμενει καλη η τιμη του. Δειτε τα αλλα μοντελα της χοντα που φτασανε. Η αφρικα ξεκινησε απο τα 12.500 αν θυμαμαι καλα.

giorgosb
14/09/2021, 17:01
Παραμενει καλη η τιμη του. Δειτε τα αλλα μοντελα της χοντα που φτασανε. Η αφρικα ξεκινησε απο τα 12.500 αν θυμαμαι καλα.

Η Άφρικα είχε 14.000 το 2015 και έχει πάρει +1.350€

Το NC από 7.500€ το 2012 έχει 9.050€ και το CB 500X ξεκίνησε με 6.700€ το 2014 και πήγε στα 7.670€.. Ισχύει, το 500αρι έχει την μικρότερη αύξηση μέσα στα χρόνια.

basilis_k6
14/09/2021, 19:12
Η Άφρικα είχε 14.000 το 2015 και έχει πάρει +1.350€

Το NC από 7.500€ το 2012 έχει 9.050€ και το CB 500X ξεκίνησε με 6.700€ το 2014 και πήγε στα 7.670€.. Ισχύει, το 500αρι έχει την μικρότερη αύξηση μέσα στα χρόνια.

Μαλλον καποια προσφορα θυμαμαι..

doctoras
14/09/2021, 21:30
7600 εκανε το vstrom650 το 2008 με τις παχιες αγελαδες και 22 hp παραπανω

Συμβατικό 500ρι Α2, λουκ αντβε στα 7700 και δε λιγο 8000 δε αξιζει για μενα

giorgosb
15/09/2021, 09:23
Ανάκληση Honda CB500X για δυσλειτουργία του ABS.

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/28070-anaklisi-honda-cb500x-gia-dysleitourgia-tou-abs?m=1

Kickstart
15/09/2021, 12:05
Πάντως παρατηρω στο car οτι η τιμη του απερχόμενου μοντέλου, δεν έχει αρχίσει να πέφτει στα μεταχειρισμένα.

Λογικά οι κάτοχοι προβληματίζονται με την άφιξη του νέου (και φυσικά πολύ περισσότερο ολοκληρωμένου) και κάποια στιγμή θα αρχίσουν να στρογγυλεύουν κάπως το ποσό που πιστεύουν οτι θα καρπωθούν από την μεταπώληση.

Άμα φτάσουμε στην κυκλοφορια του νεου με τα ανάποδα μπροστινά κτλ σιγουρα τα μεταχειρισμένα θα πυκνώσουν και οι τιμες τους θα γινουν περισσότερο..γήινες οπότε θα είναι καλές ευκαιρίες για τους ενδιαφερόμενους τα μοντέλα απο 2019 και δωθε.

Εγω ως αρρωστακι του car και επειδη τον τελευταίο χρονο το χω γυρίσει για οικονομικούς κυρίως λόγους σε σκουτερ (το οποίο πηρα περυσι κούτα) αλλα μου λείπει και πάντα κοιτάω και θα κοιτάω για κανονική μοτοσυκλέτα (άλλη ανίατη πάθηση αυτή) το μοντελο το χω σε ενα φανταστικο ταργκετ γκρουπ για γαϊδουρι do it all μαζί με το vstrom (μετα το 12) και ίσως, λέω ίσως, το voge το 500αρι (αν το τελευταίο αποδειχθεί αξιόπιστο).

AristidisZ
15/09/2021, 14:23
Γιατί, βλέπεις εσυ μεταχειρισμένα μηχανάκια στο car ;
Στην Αθήνα ΜΥ19 από ιδιώτες ποσα έχει στο car, κανα δυο ;

CorpseAlive
15/09/2021, 14:46
Γιατί, βλέπεις εσυ μεταχειρισμένα μηχανάκια στο car ;
Στην Αθήνα ΜΥ19 από ιδιώτες ποσα έχει στο car, κανα δυο ;

https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/36436249-honda-cbx-500
Να μια καλή ευκαρία 1000 ευρώ πάνω από το καινούριο και με ΔΩΡΟ 20000 ΧΛΜ


ΡΕ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ?

Nikos77
15/09/2021, 14:57
Έξυπνος.....θέλει να του πληρώσεις όλα τα έξτρα και να το πάρεις χωρίς εγγυηση

Panos76
15/09/2021, 15:12
Έξυπνος.....θέλει να του πληρώσεις όλα τα έξτρα και να το πάρεις χωρίς εγγυηση

και σιγά τα έξτρα. Ό,τι γνήσιο έχει είναι ό,τι φθηνότερο.

toyar
15/09/2021, 16:22
παντως αν δινει μαζι και τον αφυγραντηρα του κλειστου παρκινγκ που το βαζει ειναι ενδιαφερουσα προταση

νεοσσός
15/09/2021, 16:38
Φαίνεται σαν να έχουν τρέξει υγρά κάτω από το μοτοσακάκι. Αν τα παρελκόμενα αξίζουν όσο λέει, μπορεί και να συμφέρει για όποιον τα χρειάζεται.

Kickstart
15/09/2021, 16:43
Γιατί, βλέπεις εσυ μεταχειρισμένα μηχανάκια στο car ;
Στην Αθήνα ΜΥ19 από ιδιώτες ποσα έχει στο car, κανα δυο ;

Μιλούσα για τα cb500x γενικώς, εννοώντας ότι τα 2019 αλλά και τα προηγούμενα είναι στο Θεό αυτή τη στιγμή.
Ένας που θα στραφεί στα μεταχειρισμένα μόλις εμφανιστεί το 2022 μοντέλο θεωρώ ότι μπορεί να πετύχει καλή τιμή για τα 2019 (με τη νέα οθόνη οργάνων κτλ) που θα πέσουν ότι και να γίνει. Τα πιο πίσω σίγουρα ακόμα παρακάτω.

karellen
15/09/2021, 18:56
Μου τη δίνει οταν βάζουν αγγελία μερικοί το μηχανάκι τους και για τονίσουν τα εξτρά (ή να δικαιολογήσουν την υψηλή τιμή) αρχίζουν και απαριθμούν ένα σωρό άχρηστα σκατολοΐδια:
- Επέκταση σταντ της Κατούρατεκ (γιατί στη Σαχάρα που θα πας θα βουλιάζει με το απλό)
- Προστατευτικό φλας
- Προστατευτικό φαναριού
- Προστατευτικό δοχείου φρένων
- Προστατευτικό δοχείου συμπλέκτη (παρατηρήστε ότι δεν τα γράφει μαζεμένα αλλά ένα-ένα για να κάνει μπούγιο)
- Προστατευτικό στην τρόμπα του πίσω φρένου
- Αυτοκόλλητα στις ζάντες (+10 ΗΡ)
- Φρυδάκι στο καντράν (για την αντηλιά)
- Αυτό..
- Εκείνο..
- Το άλλο κ.ο.κ...

AristidisZ
15/09/2021, 21:47
Μιλούσα για τα cb500x γενικώς, εννοώντας ότι τα 2019 αλλά και τα προηγούμενα είναι στο Θεό αυτή τη στιγμή.
Ένας που θα στραφεί στα μεταχειρισμένα μόλις εμφανιστεί το 2022 μοντέλο θεωρώ ότι μπορεί να πετύχει καλή τιμή για τα 2019 (με τη νέα οθόνη οργάνων κτλ) που θα πέσουν ότι και να γίνει. Τα πιο πίσω σίγουρα ακόμα παρακάτω.

Όταν έψαχνα για το δικό μου παντως μτχ κάτω από 5500 δεν έβρισκα με τίποτα, εκτός από κάποια 1ης γενιάς δουλεμένα φουλ
Υπόψην ότι το πήρα τον Μάρτιο του κουτιού 6700
Γενικά αν εξαιρέσεις τα παπάκια/σκούτερ και τίποτα κινεζικα τα φρέσκα μτχ μηχανάκια που πωλούνται είναι πραγματικά ελάχιστα και οι τιμές τους είναι ότι να ναι

AristidisZ
16/09/2021, 10:35
Ανάκληση Honda CB500X για δυσλειτουργία του ABS.

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/28070-anaklisi-honda-cb500x-gia-dysleitourgia-tou-abs?m=1

Υποτίθεται ότι εδώ βάζεις πλαίσιο και τσεκάρεις

https://www.honda.co.uk/motorcycles/my-bike/maintenance/recalls-and-updates.html

Στο δικό μου π.χ. δεν έβγαλε κάτι, θα στείλω και ένα mail στον Σαρακάκη...

Panos76
16/09/2021, 12:45
Υποτίθεται ότι εδώ βάζεις πλαίσιο και τσεκάρεις

https://www.honda.co.uk/motorcycles/my-bike/maintenance/recalls-and-updates.html

Στο δικό μου π.χ. δεν έβγαλε κάτι, θα στείλω και ένα mail στον Σαρακάκη...

και εμένα έβγαλε No updates or recalls.

Υποτίθεται πως θα λάβουμε mail από τον Σαρακάκη αν χρειάζεται.

AristidisZ
16/09/2021, 12:46
και εμένα έβγαλε No updates or recalls.

Υποτίθεται πως θα λάβουμε mail από τον Σαρακάκη αν χρειάζεται.

Εμένα με πήραν τηλ. καμιά ώρα αφότου έστειλα το mail, και μου απαντήσαν και γραπτώς πριν λίγο

Panos76
01/10/2021, 12:49
Παίδες έχω χαθεί με τα λάστιχα.

Τα δεδομένα είναι: 47 άλογα μηχανάκι, 195kg, θέλω να είναι βεντούζα σε στεγνό και ακόμα περισσότερο σε βρεγμένο, να την παλεύουν σε χώμα/αμμουδερή επιφάνεια, να ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα, να κρατούν τις ιδιότητές τους για καιρό. :D

Κοιτάζω διάφορα αλλά δεν ξέρω αν εισάγονται όλα Ελλάδα.

έχουμε λοιπόν: METZELER KAROO, Continental ContiTrailAttack 3, Continental TKC 70, Michelin Anakee (υπάρχουν διάφορα anakee αλλά δεν ξέρω αν έρχονται εδώ),
Bridgestone, dunlop, κλπ.

Διαστάσεις 110/80 - 19 μπρος και 160/60 - 17 πίσω, ταχύτητα νομίζω H.

Γαύρος, γλάρος και λοιποί πείτε γνώμες (Λ7 is not an issue :D )

ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

AristidisZ
01/10/2021, 13:20
Βρήκες άνθρωπο, εγώ έλεγα όταν έρθει η ώρα για λάστιχα θα ρωτήσω τον Πάνο :bawl:

Panos76
01/10/2021, 13:53
Βρήκες άνθρωπο, εγώ έλεγα όταν έρθει η ώρα για λάστιχα θα ρωτήσω τον Πάνο :bawl:

Έχω χάσει τη μπάλα. Έχω δει τόσα βιντεάκια και τόσα ριβιους και απόψεις (κατά 80% από εξωτερικό) και άκρη δεν έχω βγάλει.

Κοντεύω 17Κ km, τα έχω δύο χρόνια και δυο μήνες και δεν αισθάνομαι καλά. Με νορμάλ γκάζι από σταματημένος σε στροφή φεύγει/γλυστρά εύκολα σε δρόμο πόλης. Σε ΑΟ πλαγιασμένος με 120+ είναι οκ (ή τουλ. εγώ νοιώθω αυτοπεποίθηση..)

Δεδομένων των χρόνων παράδοσης που διαβάζω εδώ πέρα και του φθινοπώρου που ήρθε, λέω να προχωρήσω σιγά - σιγά.

Ένα άλλο θέμα είναι ότι δεν γνωρίζω την διάθεση κάποιων ελαστικών στην Ελληνική αγορά. Θέλει και άλλο ψάξιμο. :zzz: