View Full Version : Honda CB500X 2019
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
Να πούμε και αν χρειάζονται οι καθρέφτες και αν τους χρησιμοποιούμε
Να πούμε και αν χρειάζονται οι καθρέφτες και αν τους χρησιμοποιούμε
Καθρέπτες έχουν οι φλώροι, τα έχουμε πει αυτά :lol:
AristidisZ
18/05/2022, 08:18
Update, ευχάριστο
Ήμουνα εις τα ξένα για κάνα πενθήμερο, με αποτέλεσμα η μηχανή να μείνει στο γκαράζ από Τρίτη βράδυ μέχρι και σήμερα το πρωί
Πήρε μπρις με εξαιρετική προθυμία, φτου φτου να μη την ματιάσω
o_gavros
18/05/2022, 10:43
Άσε το διακόπτη ανοιχτό, να δούμε τι θα γίνει αυτή τη φορά :p
doctoras
18/05/2022, 14:50
Update, ευχάριστο
Ήμουνα εις τα ξένα για κάνα πενθήμερο, με αποτέλεσμα η μηχανή να μείνει στο γκαράζ από Τρίτη βράδυ μέχρι και σήμερα το πρωί
Πήρε μπρις με εξαιρετική προθυμία, φτου φτου να μη την ματιάσω
made in japan, γιαυτό κοστίζει τo ίδιο πράμα 140% παραπάνω
κανε μερικές φορτίσεις ακόμη με τον συντηρητή να στρώσει εντελώς
Update, ευχάριστο
Ήμουνα εις τα ξένα για κάνα πενθήμερο, με αποτέλεσμα η μηχανή να μείνει στο γκαράζ από Τρίτη βράδυ μέχρι και σήμερα το πρωί
Πήρε μπρις με εξαιρετική προθυμία, φτου φτου να μη την ματιάσω
Μη την φοβάσαι με αυτές τις θερμοκρασίες θεωρώ πως θα βγάλει το καλοκαίρι. Το ερώτημα είναι τι θα γίνει με τα πρώτα κρύα εκεί που την ακούνε όλες!
Καλησπέρα έχω ένα θέμα με το cb500x.έχει παραπάνω κραδασμούς από ότι κανονικά . Σφίγγω τις βίδες μετά από 1000-2000 με ξανά ενοχλούν οι κραδασμοί. Ένα άλλο που οδήγησα είναι πιο λίγοι κραδασμοί βέβαια δεν έχει τόσα χιλιομετρα με το δικό μου μοντέλο του 21 με 28 χιλιάδες το δικό μου.
doctoras
28/05/2022, 19:29
Πρωτα καλο καθάρισμα της αλυσίδας και μετα λίπανση
Πρωτα καλο καθάρισμα της αλυσίδας και μετα λίπανση
Γίνεται αυτό κάθε 500 λίπανση κάθε 1000 καθάρισμα. Το κάνει και με νεκρά στο κιβώτιο σε όλες τις στροφές έχει ένα τσικ παραπάνω από ότι κανονικά με αποτέλεσμα σε μεγαλύτερο ταξίδι να κουράζει
dankannn
28/05/2022, 21:07
Γίνεται αυτό κάθε 500 λίπανση κάθε 1000 καθάρισμα. Το κάνει και με νεκρά στο κιβώτιο σε όλες τις στροφές έχει ένα τσικ παραπάνω από ότι κανονικά με αποτέλεσμα σε μεγαλύτερο ταξίδι να κουράζει
Δες βαλβίδες, καδένα, συγχρονισμό ψεκασμού, τα εχεις κάνει αυτά?
Δες βαλβίδες, καδένα, συγχρονισμό ψεκασμού, τα εχεις κάνει αυτά? βαλβίδες το έκανα στα 24 δεν ήθελαν καδένα αλλάχτηκε μαζί με γρανάζι επίσης στα 24 ρύθμιση δεν θέλει αφού το κάνει ξαι με νεκρά σχέση στο κιβώτιο. Συνχρονισμο ψεκασμού με 28 χιλιάδες χιλιομετρα χρειάζεται ;
dankannn
28/05/2022, 21:17
βαλβίδες το έκανα στα 24 δεν ήθελαν καδένα αλλάχτηκε μαζί με γρανάζι επίσης στα 24 ρύθμιση δεν θέλει αφού το κάνει ξαι με νεκρά σχέση στο κιβώτιο. Συνχρονισμο ψεκασμού με 28 χιλιάδες χιλιομετρα χρειάζεται ;
Δες το μανουαλ τι σου λέει για συγχρονισμό.
Και γιατι άλλαξες καδενα, γρανάζι μόλις στα 24.000 χλμ?
doctoras
28/05/2022, 21:26
Εισαι σιγουρος οτι ειναι κομπλε η αλυσίδα? Γιατι ειναι ο πιο συνηθισμένος παράγοντας παραγωγης κραδασμων.
Ειπες αλλαχθηκε η αλυσιδα με το γραναζι, όχι και τα δυο?
Αφετερου τσεκαρε και τα παρακατω, αντιβαρα τιμονιου, ρουλεμάν τιμονιού, ρουλεμάν τροχων,
Εισαι σιγουρος οτι ειναι κομπλε η αλυσίδα? Γιατι ειναι ο πιο συνηθισμένος παράγοντας παραγωγης κραδασμων.
Ειπες αλλαχθηκε η αλυσιδα με το γραναζι, όχι και τα δυο?
Αφετερου τσεκαρε και τα παρακατω, αντιβαρα τιμονιου, ρουλεμάν τιμονιού, ρουλεμάν τροχων,
Και τα 2 μαζί αλλαχτήκαν. Όλα αυτά δεν θα είχα θέμα αν το έκανε εν κίνηση; Όταν βάζω νεκρά και το κάνει δεν νομίζω να είναι από εκεί το θέμα. Σκέφτομαι τα κάγκελα μήπως δεν τα βάλανε καλά
Lioulios
29/05/2022, 19:46
A ...εχεις και καγγελα .
Κοιτα τα ,γιατι μαλλον απο κει ειναι .
Δες και σε ποσες στροφες δουλευει ρελαντι το μοτερ και αν εισαι μεσα στα ορια που λεει ο κατασκευαστης .
Χοντα και να κανει ετσι , απλα δεν παιζει
το μηχανακι σου λογικα εχει εγγυηση....
αν κρατωντας πατημενο κατω τον λεβιε ταχυτητων ηρεμει τοτε θελουν σφιξιμο οι βασεις του μοτερ (με ροποκλειδο εννοειται)
A ...εχεις και καγγελα .
Κοιτα τα ,γιατι μαλλον απο κει ειναι .
Δες και σε ποσες στροφες δουλευει ρελαντι το μοτερ και αν εισαι μεσα στα ορια που λεει ο κατασκευαστης .
Χοντα και να κανει ετσι , απλα δεν παιζει
Γενικά έχει κραδασμούς αλλά σε φυσιολογικά πλαίσια. Απλά έχουν αυξηθεί μετά το service των 24. Και σκέφτομαι ότι μάλλον δεν έχουν μπει καλά τα κάγκελα θα τα λύσω να δω αν είναι από εκεί. Από αλλά που έχω οδηγήσει έχει περισσότερους κραδασμους κύριος μετά τις 5000 που εκεί έχει υψησυχνους κραδασμούς γενικά σαν μοντέλο
το μηχανακι σου λογικα εχει εγγυηση....
αν κρατωντας πατημενο κατω τον λεβιε ταχυτητων ηρεμει τοτε θελουν σφιξιμο οι βασεις του μοτερ (με ροποκλειδο εννοειται)
Είναι αλλά στπ ρελαντί δεν έχω θέμα. Το θέμα μου είναι όσο στροφαρει και εκεί που κουράζει σε πολύωρο ταξίδι είναι μετά τις 5000 στροφές που έχει υψησυχνους κραδασμούς έτσι και αλλιώς σαν μοντέλο
DoctoR_k6
30/05/2022, 10:55
Πετα τα καγκελα να δεις τι γινεται.
Επισης γιατι αλλαξες καδενα στα 24? :confused:
Πετα τα καγκελα να δεις τι γινεται.
Επισης γιατι αλλαξες καδενα στα 24? :confused:
Θα τα βγάλω αλλά πριν μου τα βγάλουν δεν είχα θέμα. Άλλαξα αλυσιδογραναζα γιατί τα μαμά χοντα είναι για πέταμα. Και 24 που μου έβγαλαν καλά είναι μου είπαν
DoctoR_k6
30/05/2022, 11:36
Θα τα βγάλω αλλά πριν μου τα βγάλουν δεν είχα θέμα. Άλλαξα αλυσιδογραναζα γιατί τα μαμά χοντα είναι για πέταμα. Και 24 που μου έβγαλαν καλά είναι μου είπαν
Καδενα εννοουσες την αλυσιδα κινησης? ΟΚ...καταλαβα.
24Κ τα μαμα αλυσιδογραναζα κ πολυ ειναι? Περιεργο...
Καδενα εννοουσες την αλυσιδα κινησης? ΟΚ...καταλαβα.
24Κ τα μαμα αλυσιδογραναζα κ πολυ ειναι? Περιεργο...
Είχε κάνει κόμπους.
Θα βγάλω τα κάγκελα να δω. Αν και πριν τα βγάλουν δεν είχα θέμα.
Έχω φτάσει στο σημείο να ξενερώσω σε σημείο που σκέφτομαι την αλλαγή με nc.
Πραγματικά και εμένα μου κάνουν εντύπωση όλες αυτές οι παρατηρήσεις.
Τα κάγκελα είναι γνήσια ή givi; (αν και δεν πιστεύω να έχει τόση σημασία)
Εμένα κοντεύουν (αλυσίδα - γρανάζια) 20.000km (με μικτή χρήση, πόλη, Εθνική και Αττική Οδό) και είναι σαν καινούρια.
Γάντια φοράς; Στις 5.000 στροφές ένα τόσο σχετικά μικρό μηχανάκι δεν είναι περίεργο να έχει κάποιους κραδασμούς - έστω και 2κύλινδρο.
Θα πρότεινα επίσκεψη σε άλλο εξουσιοδοτημένο, να τους πεις τους προβληματισμούς σου και να πάρεις μια δεύτερη γνώμη (αν και υποψιάζομαι ότι ψυρίζεις αρκετά τη μαϊμού).
doctoras
30/05/2022, 12:20
Είχε κάνει κόμπους.
είναι πολύ σπάνιο(και δε χοντα μάλιστα) σε μολις 24 να κάνει "κόμπους" η αλυσίδα, ότι χρήση και να έκανες, anyway εσύ θα ξέρεις καλύτερα τους λόγους
μήπως δεν σου έβαλε ίδιων προδιαγραφών αλυσίδα?
είναι πολύ σπάνιο(και δε χοντα μάλιστα) σε μολις 24 να κάνει "κόμπους" η αλυσίδα, ότι χρήση και να έκανες, anyway εσύ θα ξέρεις καλύτερα τους λόγους
μήπως δεν σου έβαλε ίδιων προδιαγραφών αλυσίδα?
Αν κατάλαβα καλά, η μαμά έκανε κόμπους και την άλλαξε (στις 24Κ , τώρα έχει 28Κ).
είναι πολύ σπάνιο(και δε χοντα μάλιστα) σε μολις 24 να κάνει "κόμπους" η αλυσίδα, ότι χρήση και να έκανες, anyway εσύ θα ξέρεις καλύτερα τους λόγους
μήπως δεν σου έβαλε ίδιων προδιαγραφών αλυσίδα?
Δεν ξέρω θα σε γελάσω. Οι κραδασμοί δεν είναι εν κίνηση αλλά και όταν στροφάρεις σταματημένο. Με νεκρά στο κιβώτιο
Πραγματικά και εμένα μου κάνουν εντύπωση όλες αυτές οι παρατηρήσεις.
Τα κάγκελα είναι γνήσια ή givi; (αν και δεν πιστεύω να έχει τόση σημασία)
Εμένα κοντεύουν (αλυσίδα - γρανάζια) 20.000km (με μικτή χρήση, πόλη, Εθνική και Αττική Οδό) και είναι σαν καινούρια.
Γάντια φοράς; Στις 5.000 στροφές ένα τόσο σχετικά μικρό μηχανάκι δεν είναι περίεργο να έχει κάποιους κραδασμούς - έστω και 2κύλινδρο.
Θα πρότεινα επίσκεψη σε άλλο εξουσιοδοτημένο, να τους πεις τους προβληματισμούς σου και να πάρεις μια δεύτερη γνώμη (αν και υποψιάζομαι ότι ψυρίζεις αρκετά τη μαϊμού).
Είχε κραδασμούς εκεί στις 5 μετά ηρεμούσε και και στα 140 ξανά άρχιζαν πιο έντονα. Πλέον είναι περισσότεροι οδήγησα και άλλο cb και κύριος είναι στα μπούτια οι κραδασμοί.
Τώρα καλοκαίρι γάντια δεν φοράω είναι η αλήθεια αλλά και πέρσι δεν φόραγα.
......Εμένα κοντεύουν (αλυσίδα - γρανάζια) 20.000km (με μικτή χρήση, πόλη, Εθνική και Αττική Οδό) και είναι σαν καινούρια.
Γάντια φοράς; Στις 5.000 στροφές ένα τόσο σχετικά μικρό μηχανάκι δεν είναι περίεργο να έχει κάποιους κραδασμούς - έστω και 2κύλινδρο.
Θα πρότεινα επίσκεψη σε άλλο εξουσιοδοτημένο, να τους πεις τους προβληματισμούς σου και να πάρεις μια δεύτερη γνώμη (αν και υποψιάζομαι ότι ψυρίζεις αρκετά τη μαϊμού).
Μη σου κάνει παράξενο για την αλυσίδα. Εσύ πρέπει να ξέρεις τον Σάββα με το nc και το Θοδωρή με το cb500x όπου έχουν αλλάξει και οι δύο αλυσίδα στα ίδια περίπου χλμ
είναι πολύ σπάνιο(και δε χοντα μάλιστα) σε μολις 24 να κάνει "κόμπους" η αλυσίδα, ότι χρήση και να έκανες, anyway εσύ θα ξέρεις καλύτερα τους λόγους
Καθόλου σπάνιο στο κοντινό περιβάλλον
Έβγαλα τα κάγκελα και το μηχανάκι πολύ πιο ήρεμο δεν έχω κανένα να το συγκρίνω γιατί έκανα 40 χιλιόμετρα μόνο
GoFigure
31/05/2022, 15:15
FTR, μιας και αναφέρθηκε παραπάνω σε μηνύματα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία όσον αφορά την "μαμά" αλυσίδα του CBX (MY2014). Πρέπει να κατέχω το ρεκόρ που την πέταξα στα ~14000km. Και μάλιστα με επαρκή συντήρηση καθότι η DID που ακολούθησε μου έβγαλε ακριβώς τα τριπλά χιλιόμετρα πριν αρχίσει να φθείρεται.
Τώρα, μιας και ο λόγος για τα κάγκελα (GIVI) ισχύει πως στο φάσμα άνω των 5000rpm κάνουν κραδασμούς ιδίως αν δεν έχουν τοποθετηθεί σωστά ή αν έχουν κάπου κοπεί/σπάσει (παίζει πολύ αυτό το φαινόμενο σε κατόχους) απο κάποια πτώση - έστω και στατική. Θέλουν τσεκάρισμα αν προκύψει κάτι τέτοιο κυρίως στην ένωση των δύο (αριστερό-δεξί) κάτω απο τη μάσκα του μπροστινού φαναριού.
FTR, μιας και αναφέρθηκε παραπάνω σε μηνύματα να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία όσον αφορά την "μαμά" αλυσίδα του CBX (MY2014). Πρέπει να κατέχω το ρεκόρ που την πέταξα στα ~14000km. Και μάλιστα με επαρκή συντήρηση καθότι η DID που ακολούθησε μου έβγαλε ακριβώς τα τριπλά χιλιόμετρα πριν αρχίσει να φθείρεται.
Τώρα, μιας και ο λόγος για τα κάγκελα (GIVI) ισχύει πως στο φάσμα άνω των 5000rpm κάνουν κραδασμούς ιδίως αν δεν έχουν τοποθετηθεί σωστά ή αν έχουν κάπου κοπεί/σπάσει (παίζει πολύ αυτό το φαινόμενο σε κατόχους) απο κάποια πτώση - έστω και στατική. Θέλουν τσεκάρισμα αν προκύψει κάτι τέτοιο κυρίως στην ένωση των δύο (αριστερό-δεξί) κάτω απο τη μάσκα του μπροστινού φαναριού.
Τα κάγκελα είναι τα γνήσια όχι τα givi βέβαια εμένα συνεχίζουν να με ενοχλούν οι κραδασμοί του για κάποιο λόγο ίσως είναι ψυχολογικό. Η δεν είναι σωστά σφυγμενα. Και δυστυχώς με ξενερώνει παρά πολύ
Γιατι δεν δοκιμαζετε μανιταρια;
Γιατι δεν δοκιμαζετε μανιταρια;
Γιατί δεν έχουν την ίδια ασφάλεια. Σκέφτομαι για τα κάγκελα τα sw που δεν πιάνουν πάνω στο τιμόνι.
GoFigure
02/06/2022, 16:23
Προσωπικά τα θεωρώ αναγκαίο κακό καθότι την εν λόγω μηχανή την χρησιμοποιώ σαν commuter, γράφοντας αρκετά χλμ, και είναι προαπαιτούμενο ο υψηλός βαθμός προστασίας της. Αυτό τεκμαίρεται και απο τα περιστατικά στατικών πτώσεων, όπως και ενός lowside (αυτό μόνο μου κληρονόμησε μια εκδορά στην εξάτμιση), όπου σε γενικές γραμμές την έβγαλα καθαρή. Τα μανιτάρια, θα συμφωνήσω, δεν προστατεύουν στο ίδιο βαθμό.
Εγώ τα Givi τα έχω πάνω απο όταν την αγόρασα και δεν έχω πειραματιστεί με άλλες μάρκες, αλλά ποτέ δεν ένιωσα τόσο μεγάλη ενόχληση όπως περιγράφει ο φίλος για τα genuine. Για τα Hepco-Becker κάποτε είχε τύχει να διαβάσω καλές κριτικές, αλλά θυμάμαι ήταν πανάκριβα και έπαψα να ασχολούμαι.
o_gavros
02/06/2022, 19:23
Εγώ ξέρω πως αν του αδερφού μου το σιμπι δεν είχε τα φουλ κάγκελα, η τύπισσα προ διμήνου που ξεπαρκαρε σαν να ήταν ολομοναχη στο δρόμο, θα μου είχε σπάσει (στην καλύτερη) το δεξί ποδι. Στη χειρότερη, ουτε να φαντάζομαι δε θέλω.
Φίλε να τα ξαναβάλεις τα κάγκελα, σωστά αυτή τη φορά.
Οτι μπορείς να έχεις για προφυλαξη, βάλτο.
Εγώ ξέρω πως αν του αδερφού μου το σιμπι δεν είχε τα φουλ κάγκελα, η τύπισσα προ διμήνου που ξεπαρκαρε σαν να ήταν ολομοναχη στο δρόμο, θα μου είχε σπάσει (στην καλύτερη) το δεξί ποδι. Στη χειρότερη, ουτε να φαντάζομαι δε θέλω.
Φίλε να τα ξαναβάλεις τα κάγκελα, σωστά αυτή τη φορά.
Οτι μπορείς να έχεις για προφυλαξη, βάλτο.
Εννοείς ότι επειδή είχες τα κάγκελα δεν σου πλάκωσε η μηχανή το πόδι;
Κι όταν λες φουλ κάγκελα;
Lioulios
03/06/2022, 13:21
Ειχα και εγω πτωση (βστρωμ 05) με συρσιμο και ημουν κουμπωμενος μεσα απο τα καγγελα .
Αγρατζουνιστος σηκωθηκα μετα απο καμια 15-20αρια μετρα.
Ξαναβαλτα .
o_gavros
03/06/2022, 13:51
Εννοείς ότι επειδή είχες τα κάγκελα δεν σου πλάκωσε η μηχανή το πόδι;
Κι όταν λες φουλ κάγκελα;
Εννοώ ότι αντί το ζώο να μου χτυπαγε το ποδι, χτυπησε τα κάγκελα .
Δεν έπεσα περιεργως.
KostasRS
13/06/2022, 17:57
μόλις διάβασα τις 43 σελίδες του θέματος, ευχαριστώ πολύ το forum.
Τον επόμενο μήνα προχωρώ στην αγορά καινούργιου
μόλις διάβασα τις 43 σελίδες του θέματος
Δηλαδή είσαι εσύ στη φωτό προφίλ, γιατί νόμιζα ότι ήταν ο Μουστάκας :lol:
KostasRS
14/06/2022, 09:50
ποιος Μουστάκας, καμία σχέση. Εγώ είμαι μετά από βόλτα χωρίς κράνος :D:lol:
ποιος Μουστάκας, καμία σχέση. Εγώ είμαι μετά από βόλτα χωρίς κράνος :D:lol:
ά, νόμιζα όταν έμαθες ότι ανέβηκε η τιμή του 550€ :D
KostasRS
14/06/2022, 10:00
και απ ότι έμαθα από Σεπτέμβριο θα ανέβει λίγο ακόμα......
KostasRS
14/06/2022, 13:02
κάτσε να αλλάξω φωτο :)
giorgosb
17/06/2022, 14:42
Στα 7.850€ πλέον
436455
KostasRS
19/06/2022, 11:22
μόλις διάβασα τις 43 σελίδες του θέματος, ευχαριστώ πολύ το forum.
Τον επόμενο μήνα προχωρώ στην αγορά καινούργιου
όσο το ψάχνω τόσο πιο πολύ αγχώνομαι
Παντού σκουριές σε πάρα πολλά μοντέλα 2019 - 2022
Παρακάτω βάζω μερικές φωτογραφίες από σχετική ομάδα στο facebook:
436503
436504
436505
436506436502
436507
οι παραπάνω ιδιοκτήτες λένε ότι προσέχουν της μηχανές τους, δεν είναι κοντά σε θάλασσα, άλλοι τις έχουν σε πυλωτές ή πάρκινγκ.
Μόνο ένας από αυτούς κατάφερε μετά από μεγάλη πίεση στην αντιπροσωπία να αλλάξει τα καλάμια.
φοβερή ποιότητα υλικών εεεεεε??:rolleyes:
και όλα αυτά με 8000€ περίπου
μήπως να κοιτάξω για κάτι άλλο ; ή είμαι υπερβολικός;
Δυστυχως δεν θα βρεις κατι καλυτερο
Τα αφθαρτα ιαπωνικα του 80 και του 90 δεν κατασκευαζονται πια για πολλους λογους
Πρακτικα παντως το μηχανακι αυτο κοντευει δεκαετια στην αγορα και δεν εχουν ακουστει θεματα αξιοπιστιας
Προσωπικα εχω τετοια θεματακια απο νωρις σε cbf 250 15 ετων ( made in brazil) αλλα στα 75000χλμ δεν εχει χρειαστει κατι περα απο σερβις και αναλωσιμα
όσο το ψάχνω τόσο πιο πολύ αγχώνομαι
Παντού σκουριές σε πάρα πολλά μοντέλα 2019 - 2022
Παρακάτω βάζω μερικές φωτογραφίες από σχετική ομάδα στο facebook:
436503
436504
436505
436506436502
436507
οι παραπάνω ιδιοκτήτες λένε ότι προσέχουν της μηχανές τους, δεν είναι κοντά σε θάλασσα, άλλοι τις έχουν σε πυλωτές ή πάρκινγκ.
Μόνο ένας από αυτούς κατάφερε μετά από μεγάλη πίεση στην αντιπροσωπία να αλλάξει τα καλάμια.
φοβερή ποιότητα υλικών εεεεεε??:rolleyes:
και όλα αυτά με 8000€ περίπου
μήπως να κοιτάξω για κάτι άλλο ; ή είμαι υπερβολικός;
Μου αρέσει πολύ το 500ρι (για πολλούς λόγους) αλλά αν με ενδιέφερε να περάσω από κανά χώμα -απλά μαλακά και ήρεμα- θα έλεγα ότι το made in Japan NC750X αξίζει τα 1340 ευρώ της διαφοράς για πολλούς λόγους, ένας από αυτούς είναι αυτό που περιγράφεις (αν και αυτό που θεωρεί ο καθένας σωστή συντήρηση είναι σχετικό).
Το δικό μου μηχανάκι made in japan έχει κάνει -κυριολεκτικά- δεκάδες μπλουμ σε νερά και λασπολακούβες και δεν έχει ίχνος σκουριάς ούτε σε κεφάλι βίδας. Οπότε αν είχα 7850 στη διάθεση μου θα περίμενα να τα κάνω 9190. Αν το χώμα είναι ελάχιστα πιο απαιτητικό από αυτό που περιγράφω μάλλον θα πήγαινα σε ένα καλομεταχειρισμένο NC750X προηγούμενης γενιάς.
Kickstart
20/06/2022, 08:08
στο καινούργιο καινούργιο, με τα ανάποδα μπροστινά, υπάρχει φίλος να μας ενημερώσει για το...φαινόμενο;
ομολογώ ότι είναι ξενέρα η εικόνα...στο διαδίκτυο υπάρχουν αναφορές για το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς με πολλά θέματα οξείδωσης ειδικά από βρετανούς αναβάτες...νταξ εκεί πάνω τα σπρέι βροχής και τα αλάτια στους δρόμους κατατρώνε και πολύ ακριβότερα μηχανάκια αλλά και πάλι διάβασα για φουσκωμένα ντεπόζιτα, σκουριασμένα πλαίσια, εξατμίσεις και μπροστινές αναρτήσεις σε μηχανάκια μερικών εβδομάδων...
χοντα εκτός των άλλων επιλέγει να τα σκάσει κάποιος και για να αποφύγει αυτά τα ξενερώματα...προσωπικά ετσι το βλέπω.
να σημειώσω ότι στο μηχανάκι που πήρα τεστ ραϊντ (2022 model) δεν διαπίστωσα κάτι σε κάποιο σημείο του και είχα το χρόνο να το περιεργαστώ ενδελεχώς..
είχε πάνω από 1000 χλμ και κάμποσο καιρό που το κανιβαλίζουν κόσμος και κοσμάκης στα τεστ.
doctoras
20/06/2022, 08:25
η ροδέλα ίσως να μην είναι γαλβανιζέ και αυτό ισως είναι μια απογοήτευση, αλλά η εξέλιξη των εξαρτημάτων, η τάση για εξοικονόμηση, κλιματική αλλαγη, η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών λιγότερο ρυπογόνων, σήμερα φέρνει τέτοιους third parties στους κατασκευαστές ως μονόδρομο
Οι υπολοιπες φωτό που είναι πιο τραβηγμένες δεν μπορούμε να ξέρουμε συνθήκες που βρίσκονται αυτές οι μοτό. Οποτέ προσωπικά δεν μου λένε κατι.
Ενα γρήγορο review απο γρήγορα-γρήγορα τους πανο/αριστείδη/σταθη/γαυρο και δε θυμάμαι ποιοι άλλοι έχουν το μοντέλο, θα ήταν κατατοπιστικότερη. Και εφόσον τόσο καιρό δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο που είναι τραβηγμένο, φαντάζομαι δεν υφίσταται, τουλάχιστο στο βαθμό που δείχνουν οι διαδικτυακές φωτό
KostasRS
20/06/2022, 09:28
για το θέμα στο τεπόζιτο η απαίτηση της honda ήταν η παρακάτω
436513
κάποιος άλλος κάτοχος στο εξωτερικό απάντησε με το παρακάτω:
436514
436515
για αυτό που λες ''Οι υπολοιπες φωτό που είναι πιο τραβηγμένες δεν μπορούμε να ξέρουμε συνθήκες που βρίσκονται αυτές οι μοτό''
μάλλον έχεις δίκιο
όσο το ψάχνω τόσο πιο πολύ αγχώνομαι
Παντού σκουριές σε πάρα πολλά μοντέλα 2019 - 2022
Παρακάτω βάζω μερικές φωτογραφίες από σχετική ομάδα στο facebook:
οι παραπάνω ιδιοκτήτες λένε ότι προσέχουν της μηχανές τους, δεν είναι κοντά σε θάλασσα, άλλοι τις έχουν σε πυλωτές ή πάρκινγκ.
Μόνο ένας από αυτούς κατάφερε μετά από μεγάλη πίεση στην αντιπροσωπία να αλλάξει τα καλάμια.
φοβερή ποιότητα υλικών εεεεεε??:rolleyes:
και όλα αυτά με 8000€ περίπου
μήπως να κοιτάξω για κάτι άλλο ; ή είμαι υπερβολικός;
στο καινούργιο καινούργιο, με τα ανάποδα μπροστινά, υπάρχει φίλος να μας ενημερώσει για το...φαινόμενο;
ομολογώ ότι είναι ξενέρα η εικόνα...στο διαδίκτυο υπάρχουν αναφορές για το μοντέλο της προηγούμενης γενιάς με πολλά θέματα οξείδωσης ειδικά από βρετανούς αναβάτες...νταξ εκεί πάνω τα σπρέι βροχής και τα αλάτια στους δρόμους κατατρώνε και πολύ ακριβότερα μηχανάκια αλλά και πάλι διάβασα για φουσκωμένα ντεπόζιτα, σκουριασμένα πλαίσια, εξατμίσεις και μπροστινές αναρτήσεις σε μηχανάκια μερικών εβδομάδων...
χοντα εκτός των άλλων επιλέγει να τα σκάσει κάποιος και για να αποφύγει αυτά τα ξενερώματα...προσωπικά ετσι το βλέπω.
να σημειώσω ότι στο μηχανάκι που πήρα τεστ ραϊντ (2022 model) δεν διαπίστωσα κάτι σε κάποιο σημείο του και είχα το χρόνο να το περιεργαστώ ενδελεχώς..
είχε πάνω από 1000 χλμ και κάμποσο καιρό που το κανιβαλίζουν κόσμος και κοσμάκης στα τεστ.
η ροδέλα ίσως να μην είναι γαλβανιζέ και αυτό ισως είναι μια απογοήτευση, αλλά η εξέλιξη των εξαρτημάτων, η τάση για εξοικονόμηση, κλιματική αλλαγη, η χρήση ανακυκλώσιμων υλικών λιγότερο ρυπογόνων, σήμερα φέρνει τέτοιους third parties στους κατασκευαστές ως μονόδρομο
Οι υπολοιπες φωτό που είναι πιο τραβηγμένες δεν μπορούμε να ξέρουμε συνθήκες που βρίσκονται αυτές οι μοτό. Οποτέ προσωπικά δεν μου λένε κατι.
Ενα γρήγορο review απο γρήγορα-γρήγορα τους πανο/αριστείδη/σταθη/γαυρο και δε θυμάμαι ποιοι άλλοι έχουν το μοντέλο, θα ήταν κατατοπιστικότερη. Και εφόσον τόσο καιρό δεν αναφέρθηκε κάτι τέτοιο που είναι τραβηγμένο, φαντάζομαι δεν υφίσταται, τουλάχιστο στο βαθμό που δείχνουν οι διαδικτυακές φωτό
Παίδες από πλευράς μου τα δικά μου δεδομένα είναι: πως ήταν από τις σχετικά πρώτες φουρνιές των μοντέλων του '19. Δηλ. Ελλάδα ήρθαν Απρίλιο (αν θυμάμαι καλά) και το δικό μου το πήρα αρχές Ιουλίου (του '19).
Το έχω είτε σε πυλωτή είτε σε γκαράζ αλλά φυσικά και έξω κάποιες φορές (με ήλιο ή/και βροχή)
Έχει φάει βροχές/λάσπες και έχει μείνει άπλυτο για μήνες (όπως τώρα καλή ώρα).
Στο χωριό όσες φορές πήγα απλά το αφήνω κάτω από μια κληματαριά και το σπίτι δεν απέχει ούτε 300m από θάλασσα.
Γενικά δεν είμαι ο τύπος που θα προσέξει τις λεπομέρειες.
Από σκουριά δεν υπάρχει πουθενά η παραμικρή._
Αν θέλετε να βγάλω φωτογραφίες, τι να πω; Προφανώς έχει να κάνει με συνθήκες φύλαξης/χρήσης και τοποθεσίας. :confused:
Kickstart
20/06/2022, 12:18
κι εγω ομολογώ οτι καποια απο τα πρωτα μοντέλα οταν πρωτοβγηκε το cb τα βλεπω εδω και χρόνια σε πεζοδρόμια γυρω απο τη δουλειά μου και ειναι σε πολύ καλη κατάσταση...μάλιστα τώρα πριν λίγο βγήκα και πέτυχα ενα να κάθεται αραχτό κατω απο δέντρο και στάθηκα λιγο παραπανω κοιτώντας τα επίμαχα σημεία (εξάτμιση λαιμούς και πιρούνι). Δεν είδα κάτι ρε παίδες μια χαρά ειναι για 7-8 ετών μηχανάκι...τι να πω.
κι εγω ομολογώ οτι καποια απο τα πρωτα μοντέλα οταν πρωτοβγηκε το cb τα βλεπω εδω και χρόνια σε πεζοδρόμια γυρω απο τη δουλειά μου και ειναι σε πολύ καλη κατάσταση...μάλιστα τώρα πριν λίγο βγήκα και πέτυχα ενα να κάθεται αραχτό κατω απο δέντρο και στάθηκα λιγο παραπανω κοιτώντας τα επίμαχα σημεία (εξάτμιση λαιμούς και πιρούνι). Δεν είδα κάτι ρε παίδες μια χαρά ειναι για 7-8 ετών μηχανάκι...τι να πω.
Ακριβώς αυτό ήθελα να συμπληρώσω, στην παραδιπλανή πολυκατοικία, ένα παλικάρι έχει ακριβώς ίδιο με το δικό μου (χρώμα) και το παρκάρει μόνιμα στο δρόμο! Δείχνει καλύτερο από το δικό μου!
Του Στάθη78 (μοντέλο 14; ) δεν το βάζω στην εξίσωση (που είναι σαν να βγήκε από το εργοστάσιο) μιας και εδώ μιλάμε για μοντέλα του '19 και μετά.
Προφανώς για ό,τι προϊόν και να μιλήσουμε, 100 ανθρώπους να ρωτήσουμε, 100 διαφορετικές εμπειρίες θα ακούσουμε.
KostasRS
20/06/2022, 15:50
είμαι σε διπλανό θέμα και διαβάζω: CB 500X vs NC 750X (χωρίς DCT) :D
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159712&page=17
Η ερώτηση μπορεί να είναι χαζή αλλά θα την κάνω...
436901
Το συγκεκριμένο αλουμινένιο κάλυμμα του κινητήρα μπορεί να αλλαχθεί;
Ρωτάω γιατί έχω βρει από αγγελία ένα cb500x, με το οποίο ο ιδιοκτήτης είχε πτώση και έγδαρε το κάλυμμα.... Μπορεί να έχει δημιουργηθεί και άλλο πρόβλημα στον κινητήρα;
basilis_k6
11/07/2022, 14:20
Η ερώτηση μπορεί να είναι χαζή αλλά θα την κάνω...
436901
Το συγκεκριμένο αλουμινένιο κάλυμμα του κινητήρα μπορεί να αλλαχθεί;
Ρωτάω γιατί έχω βρει από αγγελία ένα cb500x, με το οποίο ο ιδιοκτήτης είχε πτώση και έγδαρε το κάλυμμα.... Μπορεί να έχει δημιουργηθεί και άλλο πρόβλημα στον κινητήρα;
αλλαζει αλλα κοστιζει αρκετα. καλυτερα βαλε ενα προστατευτικο πανω. δεν θα βλεπεις το γδαρσιμο και θα το προστατευεις κιολας. δεν επιρεαζει το μοτερ σου εκτος αν ειναι χανει λαδι απο εκει. με απλες γραντζουνιες δεν υπαρχει θεμα.
https://www.rg-racing.com/browsetype/Engine_Case_Covers/Honda/CB500X/ECC0285BK/
Να 'σαι καλά φίλε...
Με μία πρόχειρη αναζήτηση βρήκα και αυτό
https://www.ebay.com/itm/154236693435?hash=item23e9392bbb:g:DK4AAOSw7-1gYZnv
Αλλά ίσως το προστατευτικό να είναι καλύτερη ιδέα...
Kickstart
21/07/2022, 15:48
Το πάει το χωματάκι του το νέο με τα ανάποδα μπροστα
https://m.youtube.com/watch?v=atA3L7kynzM
Καλησπέρα στο forum είμαι κάτοχος ενός CB500X του 2017 πιστεύω η επόμενη αναβάθμιση που θα κάνει η Honda στο CB θα είναι να βάλει ένα προστατευτικό στο κάρτερ. Είναι πολύ παρακινδυνευμένο να μπεις χώμα έτσι απορώ πως την προτείνουν για χωμάτινη χρίση!!!
doctoras
19/08/2022, 22:58
Μη περιμένεις την χοντα, πάρε ένα για το δικό σου μοντέλο
https://www.motoraid.eu/sw-motech-engine-guard-honda-cb-500-x-13-
437518
Μήπως μπορούμε να βρούμε αυτό τι μάρκα είναι;
Μοιάζει λίγο με αυτό https://www.aliexpress.com/item/1005003349203210.html
Είναι από αυτό το βίντεο https://youtu.be/ZbFbIy7hYCc
AristidisZ
20/08/2022, 12:41
Καλησπέρα στο forum είμαι κάτοχος ενός CB500X του 2017 πιστεύω η επόμενη αναβάθμιση που θα κάνει η Honda στο CB θα είναι να βάλει ένα προστατευτικό στο κάρτερ. Είναι πολύ παρακινδυνευμένο να μπεις χώμα έτσι απορώ πως την προτείνουν για χωμάτινη χρίση!!!
Μου το τόνισε και ο μηχανικός που την πάω για σέρβις, πολύ προσοχή σε πεζοδρόμια κλπ …
Αυτό που έβαλε ο Πάνος φαινεται καλή φάση, αξίζει τα λεφτά του νομίζω
Πολλά λεφτά, δεν είναι δύσκολο να μπει ένα κομμάτι αλουμίνιο diy.
o_gavros
20/08/2022, 16:54
Τι πολυ προσοχη ρε γλαρε; τρέλα πουλας;
Πήραμε αψηλο μηχανάκι για να προσέχουμε όσα δεν προσεχουμε με τα υπόλοιπα;
Χου ρε
Ποιο κάλυμμα κάρτερ έβαλε ο Πάνος ρε παιδιά δώστε λίγο τα φώτα σας.
Μπήκα σε κάτι χωματόδρομους φέτος στη Σκόπελο και έτρεμε η καρδιά μου δεν θέλει και πολύ να πεταχτεί κανένα πετραδάκι και να γίνει ζημιά.
AristidisZ
20/08/2022, 19:27
Τι πολυ προσοχη ρε γλαρε; τρέλα πουλας;
Πήραμε αψηλο μηχανάκι για να προσέχουμε όσα δεν προσεχουμε με τα υπόλοιπα;
Χου ρε
Ρε σύ Γιάννη λες να μου το είπε έτσι ;
Προφανώς θα του χει τύχει να δει σπασμένα κάρτερ σε cb
o_gavros
20/08/2022, 19:36
εγω τα καβαλάω με το Ζε που είναι και τέρμα σφιχτό, το σεμπέ μου φαίνεται παιχνίδι για τα ανεβα/κατεβα.
ρε μπα κι ειναι σουπερσενσιτιβ ο ετσι;
AristidisZ
20/08/2022, 20:25
εγω τα καβαλάω με το Ζε που είναι και τέρμα σφιχτό, το σεμπέ μου φαίνεται παιχνίδι για τα ανεβα/κατεβα.
ρε μπα κι ειναι σουπερσενσιτιβ ο ετσι;
Τι να σου πω, δεν τον ήξερα, λόγω εγγύησης πάω εκεί…
Πάντως έχει πεζοδρόμια και πεζοδρόμια :D
doctoras
20/08/2022, 20:34
Άντε και βρήκε, τι θα βρει; Οι καταλήξεις των διπλών εξατμίσεων; Και;
Τόσα Στρίτ πάνε παραλία φορτωμένα δε έγινε τίποτα
AristidisZ
20/08/2022, 20:46
Άντε και βρήκε, τι θα βρει; Οι καταλήξεις των διπλών εξατμίσεων; Και;
Τόσα Στρίτ πάνε παραλία φορτωμένα δε έγινε τίποτα
Το καρτερ είναι πιο χαμηλά από τις εξατμίσεις
Όντος το κάρτερ είναι πιο κάτω από τις εξατμίσεις και από μπροστά είναι στο πλάι από το κάρτερ. Απαράδεκτη η Honda για μηχανή adventure δεν το έχει ούτε σαν έξτρα αξεσουάρ. Μόνο στο μοντέλο του 2013 είχε ένα κάλυμμα μετά μάλλον της φάνηκε μεγάλο το κόστος και το έβγαλε.
Έχει κάνει κανείς μόνος του ρύθμιση του ύψους της μεσαίας σκάλας στα φώτα;
Χρειάζεται να αφαιρεθεί το πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει πίσω από το φως ή δεν είναι απαραίτητο;
Έχει κάνει κανείς μόνος του ρύθμιση του ύψους της μεσαίας σκάλας στα φώτα;
Χρειάζεται να αφαιρεθεί το πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει πίσω από το φως ή δεν είναι απαραίτητο;
Δεν το θυμάμαι, αλλά σίγουρα το έχει στο μάνιουαλ.
Προς όσους έχουν περάσει τις 24Κ km..
Πήρα τηλέφωνο να κλείσω και με ενημέρωσαν πως πρόκειται για το πρώτο μεγάλο σέρβις του μηχανακίου (βαλβίδες, υγρά φρένων, κλπ) με κόστος 240€. :eek:
Άρη για λε, για λε :cry:
skritikos
23/01/2023, 15:05
Έχει κάνει κανείς μόνος του ρύθμιση του ύψους της μεσαίας σκάλας στα φώτα;
Χρειάζεται να αφαιρεθεί το πλαστικό κάλυμμα που υπάρχει πίσω από το φως ή δεν είναι απαραίτητο;
Τίποτα δεν αφαιρείς. Θέλει λίγο κόπο από κάτω αλλά γίνεται.
Συνεχίζουμε την ενημέρωση περί συντήρησης του CB500X MY19.
Σήμερα έγινε το σέρβις των 24.000km - 3,5 χρόνια μετά την αγορά του δηλ. (ένας χρόνος βέβαια χάθηκε λόγω covid). - Σε εξουσιοδοτημένο.
To σέρβις διήρκησε πολλές ώρες και περιλαμβάνει μπουζί, ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή παραφλού, αλλαγή υγρών φρένων, αλλαγή μπουζί με τίμημα 240€.
Συμπληρωματικά χρειάστηκε πίσω τακάκι και.. αλυσιδογράναζα :faint: με έξτρα κόστος αυτά 200€.
Με έπαιρνε ακόμα να κρατήσω και τακάκι και αλυσίδα αλλά επειδή μου είναι τρομερά δύσκολο να μεταβαίνω στο συνεργείο το πήρα απόφαση και τα άλλαξα νωρίτερα.
Πώς λέει το άλλο θρεντ, τί κάνατε σήμερα για το μηχανάκι σας; -Ε, ξεκολι@στήκαμε :bawl:
441268
Λευκάδιος
03/02/2023, 16:23
Συνεχίζουμε την ενημέρωση περί συντήρησης του CB500X MY19.
Σήμερα έγινε το σέρβις των 24.000km - 3,5 χρόνια μετά την αγορά του δηλ. (ένας χρόνος βέβαια χάθηκε λόγω covid). - Σε εξουσιοδοτημένο.
To σέρβις διήρκησε πολλές ώρες και περιλαμβάνει μπουζί, ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή παραφλού, αλλαγή υγρών φρένων, αλλαγή μπουζί με τίμημα 240€.
Συμπληρωματικά χρειάστηκε πίσω τακάκι και.. αλυσιδογράναζα :faint: με έξτρα κόστος αυτά 200€.
Με έπαιρνε ακόμα να κρατήσω και τακάκι και αλυσίδα αλλά επειδή μου είναι τρομερά δύσκολο να μεταβαίνω στο συνεργείο το πήρα απόφαση και τα άλλαξα νωρίτερα.
Πώς λέει το άλλο θρεντ, τί κάνατε σήμερα για το μηχανάκι σας; -Ε, ξεκολι@στήκαμε :bawl:
441268
Τα 240 ευρώ οκ αλλά στις 24.000χλμ αλλαγή αλυσιδογράναζων ??
o_gavros
03/02/2023, 16:35
Τι 24Κ σε πενηνταδυο χρόνια ρε;
Στο σαλόνι το κρατάς;
Τα 240 ευρώ οκ αλλά στις 24.000χλμ αλλαγή αλυσιδογράναζων ??
Τι να σε πω;; Το αποδίδω στην ποιότητα πρώτης τοποθέτησης που λογικά δεν είναι ότι καλύτερο και φυσικά στην ελλιπή λίπανση. Τον πρώτο χρόνο ευλαβικά κάθε 500km σπρέι και κάθε 1000 καθαρισμός και σπρέι, αλλά όσο περνούσε ο καιρός το αραίωνα..
Μία η κίνηση στο κέντρο, μια οι ταχύτητες στην ΑΟ ίσως επέφεραν γρηγορότερη φθορά. Πάντως είχα περιθώριο να τα κρατήσω και άλλο.
Τι 24Κ σε πενηνταδυο χρόνια ρε;
Στο σαλόνι το κρατάς;
Βγάλε κόβιντ ένα χρόνο, βγάλε διακοπές, βάλε ότι μοιράζω τα ετήσια Km σε 4 οχήματα, ε καλά είναι :D
Λευκάδιος
03/02/2023, 17:46
Τι να σε πω;; Το αποδίδω στην ποιότητα πρώτης τοποθέτησης που λογικά δεν είναι ότι καλύτερο και φυσικά στην ελλιπή λίπανση. Τον πρώτο χρόνο ευλαβικά κάθε 500km σπρέι και κάθε 1000 καθαρισμός και σπρέι, αλλά όσο περνούσε ο καιρός το αραίωνα..
Μία η κίνηση στο κέντρο, μια οι ταχύτητες στην ΑΟ ίσως επέφεραν γρηγορότερη φθορά. Πάντως είχα περιθώριο να τα κρατήσω και άλλο.
Μάλλον κακή ποιότητα αλυσιδας παρά ελλιπής συντήρηση.
Κάποτε οι αλυσίδες πρώτης τοποθέτησης ήταν καλής ποιότητας και έβγαζαν πάρα πολλά χιλιόμετρα.
o_gavros
03/02/2023, 18:41
Πέραν της πλακας, είναι αφυσικο το νουμερο για αλλαγή ακόμα και για υποδεέστερης ποιοτητας αλυσίδα.
Ο μπρο έχει 45Κ+ στο δικό του με την μαμά ακόμα πληρως αξιομαχη.
Στο Ζ, την εργοστασιακή την άλλαξα προληπτικα στις 85Κ αν θυμάμαι σωστά.
Μήπως σε έκανε ολίγον μεροκαματακι ο έτσι;
doctoras
03/02/2023, 18:45
Λογικές μου φαίνονται οι τιμές.
Και αν σου εβαλε τα μάμα αναλώσιμα πολύ κομπλε η τιμή.
Οντως λίγο νωρίς τα αλυσογραναζα έχει να κάνει με το οδηγικό στυλ, τι το κανεις το μαρσαρ’ς ;; :lol:
o_gavros
03/02/2023, 18:46
Α αμα το μαρσαρς τότε άκυρο το προηγουμενο :p
Εργοστασιακα αλυσιδογραναζα με λιπανση με σπρει 19000χλμ αλλαγη
Επωνυμο σετ μεσης τιμης με λιπανση με βαλβολινη 62000χλμ και συνεχιζει
....honda cbf 250....
o_gavros
03/02/2023, 19:00
Ωπ, ναι αυτό μου διέφυγε.
Και οι δυο μας, μόνο βαλβολινη στις αλυσίδες...
Νιώθω αισθάνομαι αναβίωση του επικου θρεντ...
AristidisZ
03/02/2023, 20:02
Τι 24Κ σε πενηνταδυο χρόνια ρε;
Στο σαλόνι το κρατάς;
Θες να σου πω εγώ ποσα έχω ; :bawl:
o_gavros
03/02/2023, 20:27
Πάρτε το λεωφορείο να πουλάτε αλτέρνατιβ και ολιστικ κομιουτιν :p
motojojo
03/02/2023, 20:49
σχεδον 30Κ η δικιά μου και προχτες έλεγα το μάστορα ότι θέλω να αλλάξω και αλυσίδα, αστην μωρέ μου λέει κρατάει ακόμα δεν χρειάζεται.
skritikos
04/02/2023, 11:33
To CB500X φορούσε την χειρότερη αλυσίδα που έχω δει ποτέ από το εργοστάσιο. DID μεν αλλά προφανώς της πλέον βασικής ποιότητας.
Ήθελε συνέχεια τέντωμα από τα 18000 και έπειτα και εμφάνισε κολλημένους πείρους από τα 20000 και μετά.
Η μηχανή παρκάρει μόνιμα σε κλειστό στεγνό γκαράζ, δεν βγαίνει με βροχή και πλένεται μόνο από μένα με ευλάβεια και χωρίς πίεση.
Η αλυσίδα αλλάχτηκε με ακριβή DID και από τότε δεν έχει χρειαστεί ούτε κλικ ρύθμισης.
ΥΓ. νομίζω πως την ίδια χείριστη αλυσίδα χρησιμοποιεί η Honda σε όλα τα "φτηνά" της μοντέλα.
doctoras
04/02/2023, 11:47
Ωπ, ναι αυτό μου διέφυγε.
Και οι δυο μας, μόνο βαλβολινη στις αλυσίδες...
Νιώθω αισθάνομαι αναβίωση του επικου θρεντ...
Για πες τεχνική πως τα καταφέρνεις κατα την εφαρμογή / διαδικασία, αφενός να μη γίνει λούτσα η ζάντα, αφετέρου να μένει η βαλβολίνη πάνω χωρίς να την πετάξει η περιστροφική κίνηση;
Και ανα ποσά χλμ χρειάζεται ανανέωση;
Φαντάζομαι λαδικο χειρός και χοντρό πανί για άπλωμα πρέπει να είναι βασικοί συντελεστές
o_gavros
04/02/2023, 13:25
Οχι ρε τι λαδικο;
Πινελακι και χραπα της χρουπα της. Με ένα πανακι τα χοντρά σκουπισμα και δρόμο
πινελακι σταθερο και γυρισμα τροχου
η μουργα μαζευεται στο μπροστινο γραναζι
και κατι ψιλα στη ζαντα
δεν ειναι η πιο κυριλε λιπανση αλλα ειναι η καλυτερη και τζαμπα
επισης επειδη στη αλυσιδα δεν κολλαει τπτ δε θελει ποτε καθαρισμα
και εγώ έτσι κάνω...
πινέλο και 140αρα βαλβολινη, σε ζεσταμένη αλυσίδα.
μετά σκούπισμα με πανάκι.
To CB500X φορούσε την χειρότερη αλυσίδα που έχω δει ποτέ από το εργοστάσιο. DID μεν αλλά προφανώς της πλέον βασικής ποιότητας.
Ήθελε συνέχεια τέντωμα από τα 18000 και έπειτα και εμφάνισε κολλημένους πείρους από τα 20000 και μετά.
Η μηχανή παρκάρει μόνιμα σε κλειστό στεγνό γκαράζ, δεν βγαίνει με βροχή και πλένεται μόνο από μένα με ευλάβεια και χωρίς πίεση.
Η αλυσίδα αλλάχτηκε με ακριβή DID και από τότε δεν έχει χρειαστεί ούτε κλικ ρύθμισης.
ΥΓ. νομίζω πως την ίδια χείριστη αλυσίδα χρησιμοποιεί η Honda σε όλα τα "φτηνά" της μοντέλα.
Ναι ρε φίλε! Αυτό πιστεύω και εγώ. Εντάξει, εγώ δεν δείχνω τόση σχολαστικότητα οπότε ένας λόγος παραπάνω.
@Chris, όλα γνήσια επάνω εκτός της αλυσίδας που έβαλα did αλλά ελπίζω να βγει καλύτερη. Μου είπαν άλλωστε ότι η τιμή είναι παραπάνω και μου έκαναν έκπτωση (300κάτι αντί για 240).
B.Pertussis
08/02/2023, 23:15
Καλησπέρα νέο μέλος του φόρουμ και κάτοχος cb του 22. Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος για πόδια συμβατή με τα κάγκελα της givi. Από όσο διαβάζω στο ίντερνετ αυτή της sw δεν ταιριάζει με τα συγκεκριμένα κάγκελα . Τσεκαρα και αυτή που είχε πει ο Πάνος λίγο πιο πριν στο νήμα από AliExpress αλλά δεν είδα να το σχολιάζει καπου
Ένα μικρό update να υπάρχει..
Έγινε το σερβισάκι των 30.000km την Παρασκευή - αξίας 65€ - ευτυχώς χωρίς κάποια παρατήρηση.
Υπολείπονται μόλις 300Κ να φτάσουμε τον Bill για να δούμε την αξιοπιστία του cb500x_MY 19 :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.