View Full Version : Honda CB500X 2019
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
basilis_k6
01/10/2021, 14:13
ακουσα θα παρουν +20-30% πανω τα λαστιχα
o_gavros
01/10/2021, 14:18
Έβαλα στου αδερφού τα ίδια που φόραγε από μαμά.
Dunlop mixtour κάτι.
Στα 28Κ και κάτι ψιλά αλλαχθηκαν με αρκετή πατούρα ακόμα αλλά τα τελευταία 3-4Κ γλιστρούσαν πολύ.
Τα παραγγειλα από τον Ψυχογιό αρχές Ιούλη νομίζω και έφτασαν μέσα Σεπτέμβρη! Στα 240€.
Και εγώ αλλά κυρίως και ο ιδιοκτήτης της μηχανής (ο οποίος κινείται μόνο με αυτό όλο το χρόνο), είχαμε μείνει με πολύ καλές εντυπώσεις.
ακουσα θα παρουν +20-30% πανω τα λαστιχα
:uplate:
Έβαλα στου αδερφού τα ίδια που φόραγε από μαμά.
Dunlop mixtour κάτι.
Στα 28Κ και κάτι ψιλά αλλαχθηκαν με αρκετή πατούρα ακόμα αλλά τα τελευταία 3-4Κ γλιστρούσαν πολύ.
Τα παραγγειλα από τον Ψυχογιό αρχές Ιούλη νομίζω και έφτασαν μέσα Σεπτέμβρη! Στα 240€.
Και εγώ αλλά κυρίως και ο ιδιοκτήτης της μηχανής (ο οποίος κινείται μόνο με αυτό όλο το χρόνο), είχαμε μείνει με πολύ καλές εντυπώσεις.
Ααα, τα ίδια βάλατε; Για πρώτης τοποθέτησης και εγώ τα βλέπω καλά έως πολύ καλά. Θέλω όμως να δοκιμάσω κάτι άλλο (Conti, miscelin, δε ξέρω).
Άλλο ένα που με χαλάει, είναι ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξω διάσταση πίσω, ήτοι 150/70 αντί 160/60.
giorgosb
01/10/2021, 14:49
Σε σάιτ λαστιχάδικου βρήκα πχ το Anakee adventure, το 110/80-19 στα 125€ και το 150/70-17 στα 155€. Δεν το έχω δοκιμάσει όμως το λάστιχο.
AristidisZ
01/10/2021, 14:57
300 ευρώ το σετ λάστιχα για το CB ;
Με βλέπω να το πουλάω όταν θέλει λάστιχα :cry:
300 ευρώ το σετ λάστιχα για το CB ;
Με βλέπω να το πουλάω όταν θέλει λάστιχα :cry:
Δε πάνε καλά αυτοί!
Βρείτε κάτι σε καινούριο παλιότερης τεχνολογίας. CB500X είναι.
Τα ίδια αντιμετώπιζα εγώ με τα στρητάδικα που έψαχνα να βάλω στη μεγάλη μηχανή και τα έβρισκα όλα στα 300 με 350 ευρώ. Τελικά έβαλα κάποια Michelin παλιάς κοπής στα 220 ευρώ φορεμένα και δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα.
Κοίταγα για κάτι σαν τα Conti Sport Attack, μόλις είδα τις τιμές συνήλθα και τελικά έβαλα Michelin Pilot Power τα απλά.
AristidisZ
01/10/2021, 15:59
Δε πάνε καλά αυτοί!
Βρείτε κάτι σε καινούριο παλιότερης τεχνολογίας. CB500X είναι. Τα ίδια αντιμετώπιζα εγώ με τα στρητάδικα που έψαχνα να βάλω στη μεγάλη μηχανή και τα έβρισκα όλα στα 300 με 350 ευρώ. Τελικά έβαλα κάποια Michelin παλιάς κοπής στα 220 ευρώ φορεμένα και δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα.
Κοίταγα για κάτι σαν τα Conti Sport Attack, μόλις είδα τις τιμές συνήλθα και τελικά έβαλα Michelin Pilot Power τα απλά.
καλά εγώ δε παίζει να ψαχτώ για λάστιχα στη παρούσα φάση, 3500 χλμ του έχω κάνει και τα πρώτης τοποθέτησης μια χαρά μου φαίνονται (βέβαια δεν έχει βρέξει ακόμα, μένει να δω πως θα συμπεριφερθούν εκεί)
Έβαλα στου αδερφού τα ίδια που φόραγε από μαμά.
Dunlop mixtour κάτι.
Στα 28Κ και κάτι ψιλά αλλαχθηκαν με αρκετή πατούρα ακόμα αλλά τα τελευταία 3-4Κ γλιστρούσαν πολύ.
Πόσον καιρό τα είχε; Πολλά τα 28K για το ίδιο σετ σε μοτοσυκλέτα. Ίσως αν έκανε μεγάλες διαδρομές και δεν είχε πολλούς κύκλους θέρμανσης/ψύξης να παρέτεινε την καλή κατάστασή τους. Και φυσικά αν δεν τα έβλεπε ήλιος.
doctoras
01/10/2021, 16:38
:uplate:
Ααα, τα ίδια βάλατε; Για πρώτης τοποθέτησης και εγώ τα βλέπω καλά έως πολύ καλά. Θέλω όμως να δοκιμάσω κάτι άλλο (Conti, miscelin, δε ξέρω).
Άλλο ένα που με χαλάει, είναι ότι ίσως χρειαστεί να αλλάξω διάσταση πίσω, ήτοι 150/70 αντί 160/60.
Για ονφαδικα λαστιχα δεν εχω εμπειρία να σου προτείνω
Ομως για την αλλαγη διάστασης εχε υπόψη οτι θα μεγαλώσει το βήμα, η διαφορά ειναι περιπου 2εκ.
https://www.tacomaworld.com/tirecalc?tires=160-60r17-150-70r17
Σε κάποιες περιπτώσεις ειναι χρήσιμο οταν καποιος ψάχνει να μακρυνει λιγο το βημα, αν δε θελεις ομως στην παρουσα να αλλαξει κατι στην τελικη μετάδοση θα πρεπει να μείνεις στην μαμα διάσταση
Παλικάρια το 500x σε πόσες στροφές έχει τα 140 και έχετε παρατηρήσει πόσο κλέβει το κοντέρ του?
Μπορεί να τα κρατήσει για ώρα φορτωμένο με σαμάρια ή πλαϊνές βαλίτσες?
AristidisZ
02/10/2021, 08:09
Πάνω από 7 πρέπει να είναι στα 140 κοντερισια, τα οποία αν δε λέει μαλακιες το gps του κινητού ζήτημα να είναι 125…
doctoras
02/10/2021, 08:32
Παλικάρια το 500x σε πόσες στροφές έχει τα 140 και έχετε παρατηρήσει πόσο κλέβει το κοντέρ του?
Μπορεί να τα κρατήσει για ώρα φορτωμένο με σαμάρια ή πλαϊνές βαλίτσες?
Αν μπορεί ο κινητήρας και 170χλμ/ω κοντερίσια μπορεί να κρατήσει για ημέρες(όχι ώρες). το μόνο που θα αλλάξει είναι η αυτονομία καυσίμου.
Η ερώτηση όμως εκτιμώ οτι είναι υποκειμενική όσο αναφορά την αίσθηση στροφαρίσματος vs ταχύτητα ταξιδιού, άλλος θα σου πει η ναι άλλος όχι άλλος και παραπάνω, άλλος έχει μακραίνει το βήμα για να αισθάνεται πιο άνετος
AristidisZ
02/10/2021, 09:01
Εμένα μου φαίνεται πάντως ότι από τα 130 και πάνω ζορίζεται το μηχανάκι, μπορεί να είναι και ιδέα μου βέβαια
Tallyban
02/10/2021, 09:25
470 κυβικά, μεγάλη μετωπική επιφάνεια, βαλίτσες και 140χαω;Για (πολύ) περιστασιακή χρήση μπορεί,για αποκλειστικά τέτοια χρήση η χαρά του συνεργείου..
(Ισχύει για όλα τα ομοειδή 500).
panavour
02/10/2021, 14:51
470 κυβικά, μεγάλη μετωπική επιφάνεια, βαλίτσες και 140χαω;Για (πολύ) περιστασιακή χρήση μπορεί,για αποκλειστικά τέτοια χρήση η χαρά του συνεργείου..
(Ισχύει για όλα τα ομοειδή 500).
Έχεις χάσει επεισόδια,οι σύγχρονοι κινητήρες δεν καταλαβαίνουν τίποτα,χρησιμοποιώντας μάλιστα και σύγχρονα συνθετικά λάδια.Αυτα που λες συνέβαιναν 3 δεκαετίες πίσω.
Έχεις χάσει επεισόδια,οι σύγχρονοι κινητήρες δεν καταλαβαίνουν τίποτα,χρησιμοποιώντας μάλιστα και σύγχρονα συνθετικά λάδια.Αυτα που λες συνέβαιναν 3 δεκαετίες πίσω.
Ούτε καν, ακόμη και το 1993 ταξιδεύαμε ανετότατα με ταχύτητες 140 και πολύ πάνω από αυτές στην Ευρώπη εκείνης της εποχής ως νεανίσκοι ταλυμπάν με τα τότε 500άρια. Πόσο μάλλον περισσότερο τα σύγχρονα.
431071
431072
Tallyban
03/10/2021, 07:36
Ωχ,ανανάμενεται νέο σήριαλ με 300000χλμ,τριβαλιτσα και 500Χ αυτή τη φορά.
Το MY22 όμως έχει δύο δίσκους μπροστά οπότε θα μείνεις με το μοχλικό στο χέρι.
:bawl:
doctoras
03/10/2021, 09:40
Το MY22 όμως έχει δύο δίσκους μπροστά οπότε θα μείνεις με το μοχλικό στο χέρι.
:bawl:
και με το μεταξόνιο :lol:
Άραγε ο Σακαρακης το δίνει για test drive?
(Θα περιμένω να έρθει το νέο μοντέλο με το USD.)
Την εθνική την αποφεύγω συνήθως αλλά σε μεγάλα ταξίδια είναι αναπόφευκτο δυστυχώς. Αν μπορεί να ταξιδεύει ως 130-140 θα είναι μια χαρά για μένα.
doctoras
03/10/2021, 11:06
Άραγε ο Σακαρακης το δίνει για test drive?
(Θα περιμένω να έρθει το νέο μοντέλο με το USD.)
Την εθνική την αποφεύγω συνήθως αλλά σε μεγάλα ταξίδια είναι αναπόφευκτο δυστυχώς. Αν μπορεί να ταξιδεύει ως 130-140 θα είναι μια χαρά για μένα.
όπως σου είπα από πλευράς μοτέρ κανένα θέμα, όλο το ζουμί είναι στην αίσθηση που είναι υποκειμενική και εξαρτάτε από την εμπειρία του καθένα.
Επίσης η προσωπική μου αίσθηση στο διπλός / τριβάλιτσος σε όλα τα μηχανάκια είναι οτι πάει πιο "αδιαμαρτύρητα" στην υψηλές μουαγιέν ίσως γιατί όταν είσαι μονός πάει "άδειο" και πιάνει πιο γρήγορα τις υψηλές revs
gior-gos
03/10/2021, 11:40
Άραγε ο Σακαρακης το δίνει για test drive?
Καλύτερα ρώτα από τώρα τον Σαρακάκη ή κάποια από τα μεγάλα μαγαζιά αν θα το βγάλουν για test ride, κι αν ναι, κλείσε θέση από τώρα. Εδώ (https://www.baxevanismoto.com/index.php?sel=moto&idm=277) πάντως ο Μπαξεβάνης λέει ότι αναμένεται τέλος Οκτωβρίου.
AristidisZ
03/10/2021, 12:05
Άραγε ο Σακαρακης το δίνει για test drive?
(Θα περιμένω να έρθει το νέο μοντέλο με το USD.)
Την εθνική την αποφεύγω συνήθως αλλά σε μεγάλα ταξίδια είναι αναπόφευκτο δυστυχώς. Αν μπορεί να ταξιδεύει ως 130-140 θα είναι μια χαρά για μένα.
Πάντως χτες που βγήκα μια βόλτα, έκανα το τεστ με τα 140, ήταν σε κάτι λιγότερο από τις 8000 στροφές
Επειδή ακόμα δεν έχω φτάσει ούτε 4000 χλμ, δε το κράτησα ώρα εκεί
Νομίζω ότι εκείνοι που θέλουν δικάβαλα, τριβάλιτσα ταξίδια με υψηλές ταχύτητες παρατεταμένα, καλύτερα να κοιτάξουν προς NC 750.
gior-gos
03/10/2021, 12:48
Πάντως χτες που βγήκα μια βόλτα, έκανα το τεστ με τα 140, ήταν σε κάτι λιγότερο από τις 8000 στροφές
τα κόκκινα πού ξεκινάνε;
AristidisZ
03/10/2021, 13:17
τα κόκκινα πού ξεκινάνε;
8500 περίπου αν θυμάμαι καλά
gior-gos
03/10/2021, 13:22
8500 περίπου αν θυμάμαι καλά
Οπότε στα 140 είναι λίγο έως αρκετά ζορισμένο..
AristidisZ
03/10/2021, 13:23
Οπότε στα 140 είναι λίγο έως αρκετά ζορισμένο..
Νομίζω την ίδια άποψη εξέφρασα παραπάνω :beer:
Και για του λόγου το αληθές
431077
χοντρικος κανονας οτι καλη ταχυτητα ταξιδιου ειναι τα 2/3 της τελικης
στο συγκεκριμενο διαγραμμα αυτο αντιστοιχει στα 113χλμ/ωρα στις 5500 οποτε με ενα ανοιγμα πεφτεις στη μεγιστη ροπη (6500)
κοντερισια πρεπει να ειναι κοντα στα 125
doctoras
03/10/2021, 18:38
αριστείδη δεν μας τα λες καλά...αντι αυτού θάβεις και το μηχανάκι σου...
η καμπύλη που έβαλες έχει 7000rpm τα 140, 7800 έχει τα 160 ορίστε και το βίντεο απο κάτω που κάνει test speed
431079
431080
https://www.youtube.com/watch?v=gotb9jDaTVw&ab_channel=RealAutoReviews
jumped to 1:50
AristidisZ
03/10/2021, 19:03
Θα το κάνω το τεστ αύριο το πρωί, αν δε γίνεται χαμός στην παραλιακή, πάντως ήταν σίγουρα πάνω από 7000 στα 140
Δεν το θάβω καθόλου, ίσα ίσα τώρα που το έβγαλα και λίγο εκτός το ευχαριστήθηκα παρα πολύ, είχα να βολτάρω και καμία τριετία, είχα δώσει το hornet τέλος 18 και αξιώθηκα να βγάλω το CB παραέξω μετά από κανα εξάμηνο που το είχα
Απλά δεν είναι μηχανάκι για 140 στην εθνική, μέχρι τα 120-125 το ένιωθες ξεκούραστο, για παραπάνω εγώ δεν θα το κράταγα ώρα
αριστείδη δεν μας τα λες καλά...αντι αυτού θάβεις και το μηχανάκι σου...
η καμπύλη που έβαλες έχει 7000rpm τα 140, 7800 έχει τα 160 ορίστε και το βίντεο απο κάτω που κάνει test speed
431079
431080
https://www.youtube.com/watch?v=gotb9jDaTVw&ab_channel=RealAutoReviews
jumped to 1:50
Με πρόλαβες....
Θα το κάνω το τεστ αύριο το πρωί, αν δε γίνεται χαμός στην παραλιακή, πάντως ήταν σίγουρα πάνω από 7000 στα 140
Δεν το θάβω καθόλου, ίσα ίσα τώρα που το έβγαλα και λίγο εκτός το ευχαριστήθηκα παρα πολύ, είχα να βολτάρω και καμία τριετία, είχα δώσει το hornet τέλος 18 και αξιώθηκα να βγάλω το CB παραέξω μετά από κανα εξάμηνο που το είχα
Απλά δεν είναι μηχανάκι για 140 στην εθνική, μέχρι τα 120-125 το ένιωθες ξεκούραστο, για παραπάνω εγώ δεν θα το κράταγα ώρα
Έχεις παίξει με τα γρανάζια της τελικής μετάδοσης;
Αν όχι το έχεις πάρει μεταχειρισμένο;
Για ψάξου.
όπως σου είπα από πλευράς μοτέρ κανένα θέμα, όλο το ζουμί είναι στην αίσθηση που είναι υποκειμενική και εξαρτάτε από την εμπειρία του καθένα.
Επίσης η προσωπική μου αίσθηση στο διπλός / τριβάλιτσος σε όλα τα μηχανάκια είναι οτι πάει πιο "αδιαμαρτύρητα" στην υψηλές μουαγιέν ίσως γιατί όταν είσαι μονός πάει "άδειο" και πιάνει πιο γρήγορα τις υψηλές revs
Ισχύει. Ο λόγος είναι ότι το βοηθάει η ορμή του μεγάλου βάρους αν δεν υπάρχουν αρνητικές συνθήκες (ανηφόρα, αντίθετος άνεμος).
AristidisZ
03/10/2021, 19:35
Έχεις παίξει με τα γρανάζια της τελικής μετάδοσης;
Αν όχι το έχεις πάρει μεταχειρισμένο;
Για ψάξου.
Όχι και όχι
Όχι και όχι
Τότε θα έκανες τη δοκιμή με 5η σχέση στο κιβώτιο. :p
https://www.gearingcommander.com/
Kickstart
04/10/2021, 07:49
ωραίος ο Κώστας, κι εγώ το περιμένω το νεο cb. Δείχνει πιο ολοκληρωμένο από πότε.
Εννοείται θα επιχειρήσω να το πάρω τεστ ντραϊβ και θα τα πούμε και από εδώ.
Το εργαΛείδη έχει στα 120, 5900 στροφές, στα 130 6300 και στα 140 6800.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μένει ακούνητο/ακλόνητο σε αυτές τις ταχύτητες σε Εθνική Οδό με αέρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του με αυτές τις ταχύτητες (130-150) σε ταξίδι είναι ~4 με 4,5Lt/100km.
Θυμάμαι τεστ ντράιβ το έδινε ο Πέτσας.
Πάντως σε τέτοιας κατηγορίας μηχανάκι το ανάποδο πιρούνι και το διπλό δισκόφρενο δεν κάνουν κάποια σημαντική διαφορά. Περισσότερο αφορά στην εξέλιξη (σε όρους μάρκετινγκ) παρά στην ουσία.
AristidisZ
04/10/2021, 08:36
Test ride είχα πάρει το δικό μου τον Μάρτιο στην Αμφιθέας στον Γκινοσάτη
@Panos76, είχε κίνηση το πρωί, δε πέτυχε το τεστ
Επιφυλάσσομαι για το απόγευμα στην επιστροφή :p
Πάνω από 7 πρέπει να είναι στα 140 κοντερισια, τα οποία αν δε λέει μαλακιες το gps του κινητού ζήτημα να είναι 125…
Δεν πιστεύω ότι κλέβει τόσο πολύ! Άντε να κλέβει max 10km/h.
@Panos76, είχε κίνηση το πρωί, δε πέτυχε το τεστ
Επιφυλάσσομαι για το απόγευμα στην επιστροφή :p
Εγώ βγαίνω ΑΟ κάθε πρωί και παίζει άνεση :lol:
Παίδες ευχαριστώ για τις πληροφορίες :beer:
Δεν έχω σκοπό να πουλήσω το 1150 το οποίο είναι 20 ετών πλέον με 160.000km και συνέχιζει ακάθεκτο να γράφει km.
Κάποια στιγμή θα χτυπήσω και ένα 500x για κάθε μέρα και ταξίδια σε πιο "δύσκολες" χώρες προς Ασία μεριά κτλ.
Κατέληξα σε αυτό λόγω βάρους, αξιοπιστίας, οικονομίας καυσίμου και φυσικά επειδή μου αρέσει πολύ.
Για Ασία θα επέλεγα το μεγάλο εφόσον είναι συντηρημένο, το cb θα πάει αλλά θα βαρεθείς (για τόσο μεγάλο ταξίδι).
Τα 140 είναι το ανώτατο όριο, μετά αρχίζεις να το λυπάσαι. Με το κράνος και τον αέρα δεν το καταλαβαίνεις. Είναι αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς, μόνο οι στροφές στο στροφόμετρο μαρτυρούν ότι μαρτυρεί :D και κάπου το πονάς.
4 ταξιδάκια έκανα το καλοκαίρι έως την Πελοπόννησο σε ΕΟ (120 -160), επαρχιακούς και χωριά. Δεν με κούρασε καθόλου και το ίδιο φυσικά δεν έδειξε να μασάει.
Τυπικό Χόντα. Βάζεις το κλειδί και φεύγεις. Δεν σκέφτεσαι τίποτε άλλο. Απλά ως σύζυγος/εργάτης είναι ντεκαβλέ αλλά δεν θα πει όχι ό,τι και αν το χώσεις - και χωρίς προβλήματα.
Για Ασία θα επέλεγα το μεγάλο εφόσον είναι συντηρημένο, το cb θα πάει αλλά θα βαρεθείς (για τόσο μεγάλο ταξίδι).
Τα 140 είναι το ανώτατο όριο, μετά αρχίζεις να το λυπάσαι. Με το κράνος και τον αέρα δεν το καταλαβαίνεις. Είναι αθόρυβο και χωρίς κραδασμούς, μόνο οι στροφές στο στροφόμετρο μαρτυρούν ότι μαρτυρεί :D και κάπου το πονάς.
4 ταξιδάκια έκανα το καλοκαίρι έως την Πελοπόννησο σε ΕΟ (120 -160), επαρχιακούς και χωριά. Δεν με κούρασε καθόλου και το ίδιο φυσικά δεν έδειξε να μασάει.
Τυπικό Χόντα. Βάζεις το κλειδί και φεύγεις. Δεν σκέφτεσαι τίποτε άλλο. Απλά ως σύζυγος/εργάτης είναι ντεκαβλέ αλλά δεν θα πει όχι ό,τι και αν το χώσεις - και χωρίς προβλήματα.
Όταν είχα πάει Τουρκία με τον Παντελή δεν περάσαμε ποτέ τα 120 λόγω φόβου μπλόκων και ακριβής βενζίνης (ήταν σχεδόν 2 ευρώ το λίτρο το 2012). Φαντάσου τι γίνεται σε Γεωργία, Αζερμπαϊτζάν και στα -αν γενικώς.
Ήμουν τότε με το xrv 750 και ήμουν μια χαρά με εξαίρεση την επιστροφή από Κωνσταντινούπολη που βαρέθηκα με 120-130 γιατί από εκεί και πάνω έκαιγε πολύ βενζίνη και λάδι το Άφρικα.
Δυστυχώς δεν φτάνω με τίποτα το Τ7 που θα ήταν ιδανικό αλλά είναι ακριβό και θέλει επιπλέον αρκετά χρήματα για κάγκελα κτλ.
Θα κοιτάξω για 500x μεταχειρισμένο το τελευταίας γενιάς με τους 19-17 τροχούς και ανάλογα τις τιμές τους θα κρίνω αν αξίζει να πάω για καινούργιο όταν το αποφασίσω.
Το 1150 είναι γερό και ταξιδεύει πολυ ωραία αλλά θέλω κάποια στιγμή μια ανανέωση με κάτι πιο απλό και λιτό, πιο μαζεμενο για να είμαι ήρεμος και σίγουρος πως δεν θα έχω άσχημες εκπλήξεις. Και να μπορώ μόνος να του βάζω χέρι αν συμβεί κάποιο απρόοπτο.
AristidisZ
04/10/2021, 10:37
Θα κοιτάξω για 500x μεταχειρισμένο το τελευταίας γενιάς με τους 19-17 τροχούς και ανάλογα τις τιμές τους θα κρίνω αν αξίζει να πάω για καινούργιο όταν το αποφασίσω.
Άμα φέρει ο Σαρακάκης το καινούργιο ψήνομαι :bawl:
METZELER Roadtec 01 SE ή Conti Road Attack 3 :confused:
Δυστυχώς δεν φτάνω με τίποτα το Τ7 που θα ήταν ιδανικό αλλά είναι ακριβό και θέλει επιπλέον αρκετά χρήματα για κάγκελα κτλ.
Θα κοιτάξω για 500x μεταχειρισμένο το τελευταίας γενιάς με τους 19-17 τροχούς και ανάλογα τις τιμές τους θα κρίνω αν αξίζει να πάω για καινούργιο όταν το αποφασίσω.
Εντάξει, είναι ανόμοια μηχανάκια αλλά σε αυτά που ζητάς δεν θα απογοητευτείς από μτχ Cb του 19'!
Κύριοι καλησπέρα έχω το cb500x του 21 το έχω 5 μήνες το χρήσιμοποιω κάθε μέρα έχω κάνει και 3-4 εκδρομές και το έχω καταευχαριστηθει. Έχω κάνει 15 χιλιάδες χιλιόμετρα(κάνω και πολλά καθημερινά). Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις: 1 για λάστιχα τι προτείνετε. 2 σκέφτομαι κάποια στιγμή μην πάρω ένα σκούτερακι 125-150cc για το κάθε μέρα να μην το φορτώνω χιλιόμετρα (50 την ημέρα όπου τα μισά και παραπάνω είναι σε εθνική ) αξίζει η θα χάσει την ουσία του?
basilis_k6
07/10/2021, 11:31
Κύριοι καλησπέρα έχω το cb500x του 21 το έχω 5 μήνες το χρήσιμοποιω κάθε μέρα έχω κάνει και 3-4 εκδρομές και το έχω κατσευχαριστηθει. Έχω κάνει 15 χιλιάδες χιλιόμετρα(κάνω και πολλά καθημερινά). Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις: 1 για λάστιχα τι προτείνετε. 2 σκέφτομαι κάποια στιγμή μην πάρω ένα σκούτερακι 125-150 για το κάθε μέρα να μην το φορτώνω χιλιόμετρα (50 την ημέρα όπου τα μισά και παραπάνω είναι σε εθνική ) αξίζει η θα χάσει την ουσία του?
1 δεν ξερω, τα πιο φθηνα θα εβαζα
2 οχι δεν αξιζει, παιζει να ειναι πιο φθηνο στο Χ σε συντηρηση
1 δεν ξερω, τα πιο φθηνα θα εβαζα
2 οχι δεν αξιζει, παιζει να ειναι πιο φθηνο στο Χ σε συντηρηση
Πιο φθηνό δεν είναι σαν ένα 300 σκούτερ είναι . Απλά τα λάστιχα που βρίσκω έχουν κάνα 250 Άρι και δεδομένο τα χιλιόμετρα θα είναι πολλά επίσης αν σε 3 χρόνια το γεμίσω δεν θα μπορώ να το πουλήσω να πάω σε κάτι μεγαλύτερο.
AristidisZ
07/10/2021, 11:44
Κύριοι καλησπέρα έχω το cb500x του 21 το έχω 5 μήνες το χρήσιμοποιω κάθε μέρα έχω κάνει και 3-4 εκδρομές και το έχω καταευχαριστηθει. Έχω κάνει 15 χιλιάδες χιλιόμετρα(κάνω και πολλά καθημερινά). Θα ήθελα να κάνω 2 ερωτήσεις: 1 για λάστιχα τι προτείνετε. 2 σκέφτομαι κάποια στιγμή μην πάρω ένα σκούτερακι 125-150cc για το κάθε μέρα να μην το φορτώνω χιλιόμετρα (50 την ημέρα όπου τα μισά και παραπάνω είναι σε εθνική ) αξίζει η θα χάσει την ουσία του?
Άσε να μαντέψω, πρώτος ξάδελφος του bill84 ;
giorgosb
07/10/2021, 11:56
36.000χλμ στον χρόνο.. Δυνατός παίχτης.
Θα εμένα με το CB, να το χαρώ κι ας φορτωθεί χλμ.
Άσε να μαντέψω, πρώτος ξάδελφος του bill84 ;
Επιτέλους ένας άξιος εκπρόσωπος των Cb να λες! :lol:
Φίλε μου το να πάρεις σκούτερ για να μην ταλαιπωρείς το CB δεν αξίζει ούτε να το σκεφτείς!
Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του. Ένας αστικός και προ αστιακός εργάτης με δυνατότητες ταξιδιού. Ένα πολύ καλό commuter._
Αν το συντηρείς σωστά, προσωπικά θα το προτιμούσα ως μτχ έναντι κάποιου άλλου με λιγότερα Km αλλά κακοσυντηρημένο.
Το κεφάλαιο λάστιχα είναι πραγματικά πονοκέφαλος για τα onφάκια. Καθημερινά βλέπω διάφορα βιντεάκια και πολλές απόψεις. Το κακό είναι ότι είναι όλες αντικρουόμενες.
Άλλος πχ λέει τα ανακί τα μισελέν τα καλύτερα, άλλος τα χειρότερα, κλπ. Μετά, στο ίδιο λάστιχο υπάρχουν δυο-τρεις τύποι (πχ anakee adventure, anakee II, III κ γ@μώ τη τρέλα μου, άλλα γλυστράνε, άλλα κρατάνε αλλά τελειώνουν στις 6.000Km, κοκ.)
Άλλο πρόβλημα είναι ότι δοκιμάζονται σε χώρες με δρόμους γυαλόχαρτο και όχι γυαΛί όπως εδώ. Άλλος τα έχει δοκιμάσει σε κάφρικα, άλλος σε GS και τρέχα γύρευε.
Για αυτό λέω να πάω σε στριτάδικο να τελειώνω. Είδομεν.
Επιτέλους ένας άξιος εκπρόσωπος των Cb να λες! :lol:
Φίλε μου το να πάρεις σκούτερ για να μην ταλαιπωρείς το CB δεν αξίζει ούτε να το σκεφτείς!
Αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του. Ένας αστικός και προ αστιακός εργάτης με δυνατότητες ταξιδιού. Ένα πολύ καλό commuter._
Αν το συντηρείς σωστά, προσωπικά θα το προτιμούσα ως μτχ έναντι κάποιου άλλου με λιγότερα Km αλλά κακοσυντηρημένο.
Το κεφάλαιο λάστιχα είναι πραγματικά πονοκέφαλος για τα onφάκια. Καθημερινά βλέπω διάφορα βιντεάκια και πολλές απόψεις. Το κακό είναι ότι είναι όλες αντικρουόμενες.
Άλλος πχ λέει τα ανακί τα μισελέν τα καλύτερα, άλλος τα χειρότερα, κλπ. Μετά, στο ίδιο λάστιχο υπάρχουν δυο-τρεις τύποι (πχ anakee adventure, anakee II, III κ γ@μώ τη τρέλα μου, άλλα γλυστράνε, άλλα κρατάνε αλλά τελειώνουν στις 6.000Km, κοκ.)
Άλλο πρόβλημα είναι ότι δοκιμάζονται σε χώρες με δρόμους γυαλόχαρτο και όχι γυαΛί όπως εδώ. Άλλος τα έχει δοκιμάσει σε κάφρικα, άλλος σε GS και τρέχα γύρευε.
Για αυτό λέω να πάω σε στριτάδικο να τελειώνω. Είδομεν.
Και εγώ αυτής της άποψης είμαι αλλά η ελληνική αγορά δεν κινείται έτσι. Για λάστιχα και εγώ για Στριτ σκέφτομαι μιας και δεν το βάζω χώμα ακόμα τουλάχιστον. Για μένα το cb δεν το βλέπω σαν εργάτη και το λυπάμαι . Τα μισά είναι για την δουλειά και τα άλλα μισά ταξίδια και βόλτες μακρινές από τα 15. Οπότε υπάρχει ένα αίσθημα μεταξύ μας
Οπότε υπάρχει ένα αίσθημα μεταξύ μας
To οποίο θα συντηρηθεί εφόσον το χρησιμοποιείς για τα πάντα όλα.
Τα 3-4 χιλιάρικα που θα δώσεις για το σκούτερ, τα κολλάς στο δικό σου όταν το πουλήσεις και παίρνεις το νέο που θα έχει βγει σε 2-3 χρόνια.
Επιπλέον, εαν είσαι σε μικρή ηλικιακή ομάδα, το πιθανότερο είναι να πας σε κάτι μεγαλύτερο όταν με το καλό το υφιστάμενο κάνει τον κύκλο του.
To οποίο θα συντηρηθεί εφόσον το χρησιμοποιείς για τα πάντα όλα.
Τα 3-4 χιλιάρικα που θα δώσεις για το σκούτερ, τα κολλάς στο δικό σου όταν το πουλήσεις και παίρνεις το νέο που θα έχει βγει σε 2-3 χρόνια.
Επιπλέον, εαν είσαι σε μικρή ηλικιακή ομάδα, το πιθανότερο είναι να πας σε κάτι μεγαλύτερο όταν με το καλό το υφιστάμενο κάνει τον κύκλο του.
Βασικα είμαι και το επόμενο θέλω να είναι μεγαλύτερο σε 2-3 χρόνια οπότε σκεφτόμουν άμα το γεμίσω χιλιόμετρα θα χάσω κάνα 1500 ευρώ. + Διαφορά σε κατανάλωση σέρβις λάστιχα . Στο αν πάω σε μεγαλύτερο αναγκαστικά θα χρειαστώ και μικρότερο μετά . Ενώ το άλλο μπορεί να μείνει μετά. Βέβαια το άλλο θα κουράσει πιο πολύ στην εθνική καθημερινά.( Όλα αυτά με το πιθανόν ότι υπάρχει δουλειά και μισθός γιατί στην Ελλάδα βρισκόμαστε)
To οποίο θα συντηρηθεί εφόσον το χρησιμοποιείς για τα πάντα όλα.
Τα 3-4 χιλιάρικα που θα δώσεις για το σκούτερ, τα κολλάς στο δικό σου όταν το πουλήσεις και παίρνεις το νέο που θα έχει βγει σε 2-3 χρόνια.
Επιπλέον, εαν είσαι σε μικρή ηλικιακή ομάδα, το πιθανότερο είναι να πας σε κάτι μεγαλύτερο όταν με το καλό το υφιστάμενο κάνει τον κύκλο του.
Για σκούτερ σκεφτόμουν 2 άντε 3 για κάνα νμαξ
Θα την παλέψεις με το nmax στην εθνική;;
basilis_k6
07/10/2021, 15:22
Πιο φθηνό δεν είναι σαν ένα 300 σκούτερ είναι . Απλά τα λάστιχα που βρίσκω έχουν κάνα 250 Άρι και δεδομένο τα χιλιόμετρα θα είναι πολλά επίσης αν σε 3 χρόνια το γεμίσω δεν θα μπορώ να το πουλήσω να πάω σε κάτι μεγαλύτερο.
ποσα χλμ θα κανεις με το σκουτρ το χρονο?
doctoras
07/10/2021, 15:53
είναι το ίδιο με το: έχεις αγοράσει ένα ωραίο δερμάτινο παντελόνι που γουστάρεις να το φοράς παντού δουλειά, προσωπικό χρόνο, βόλτα
και λες επειδή το φοβάσαι μη το χαλάσεις στην δουλειά, να αγοράσεις μια φόρμα για αυτή την χρήση
δεν θα πάθει τίποτα, όσο αναφορά τα χλμ αν είσαι τυπικός στα σέρβις όπως λέει το εργοστάσιο και πρώτο χέρι και τα αποδεικνύεις όλα αυτά εύκολα, θα φύγει και με 100k
ακόμη ένα, ποσο ασφαλείς θα αισθάνεσαι πάνω στο ένα ή στο άλλο για την διαδρομή που θα διανύεις καθημερινά
Συμφωνώ κι εγώ με τους περισσότερους που σου λένε πως δεν αξίζει να πάρεις δεύτερο για να προστατέψεις το CB500X. Αυτά που χάνεις συνολικά είναι περισσότερα από αυτά που κερδίζεις.
Να μιλάγαμε για μια 1000άρα μοτοσυκλέτα τότε ναι, θα είχε νόημα.
Προστίθεμαι στο πλήθος εκείνων που λένε να το κρατήσεις ως μοναδικό. Περισσότερα έχεις να χάσεις και σε χρήματα και χρόνο συντήρησης, αν αγοράσεις δεύτερη μοτοσυκλέτα. Πέρα από το κόστος κτήσης της δεύτερης μοτοσυκλέτας, έχεις και πάγια έξοδα, που πάνε με το χρόνο και όχι με τα χιλιόμετρα. Π.χ. ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, λάστιχα, service με χρονικό όριο, χρονική απαξίωση του οχήματος.
Το CB500X είναι οικονομικό στη χρήση, αξιόπιστο, ασφαλές. Δεν έχει νόημα να ξοδέψεις βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, περισσότερα χρήματα, για να οδηγείς καθημερινά κάτι που θα είναι υποδεέστερο σε επιδόσεις, ασφάλεια, οδηγική απόλαυση.
ποσα χλμ θα κανεις με το σκουτρ το χρονο?
14-15 τον χρόνο
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το πιθανότερο είναι να μείνω μόνο με αυτό ελπίζω και με 100k να φύγει όσο για την συντήρηση το πάω σε εξουσιοδοτημένο και θα συνεχίσω να το πηγαίνω για ότι ζητάει το μανιουαλ. Αν θέλει κάτι έξτρα ο μάστορας ελπίζω να με ενημερώσει. Στο βιβλίο σερβις δεν τα γράφουν αναλυτικά αλλά ξέρω τι κάνουν γιατί είμαι μέσα όταν γίνεται
Θα την παλέψεις με το nmax στην εθνική;; Το έκανα ένα χρόνο με pcx 125 πιστεύω ναι.
ΤΟ 2 ο μηχανάκι έχει κόστος αγοράς σέρβις ασφάλειες τελη
gior-gos
08/10/2021, 11:12
Με δεύτερο μηχανάκι τα χιλιόμετρα μοιράζονται, άρα και σέρβις, αναλώσιμα κτλ· τέλη και ασφάλεια επιβαρύνουν. Η άνεση, η πρακτικότητα και άλλα που προσφέρει ένα μικρό μηχανάκι (κυρίως σκούτερ) μέσα στην πόλη δεν κοστολογείται.
Tallyban
08/10/2021, 13:55
Ποτέ δε θα εμπιστευομουνα μηχανάκι που βράζει στη πόλη καθημερινά για μεγάλο ταξίδι.
gior-gos
08/10/2021, 14:05
Ποτέ δε θα εμπιστευομουνα μηχανάκι που βράζει στη πόλη καθημερινά για μεγάλο ταξίδι.
Αν έχει 2 δισκόπλακες μπροστά; :hmm: :lol:
:beer:
Ποτέ δε θα εμπιστευομουνα μηχανάκι που βράζει στη πόλη καθημερινά για μεγάλο ταξίδι.
Το έκανα αυτό το καλοκαίρι με τις υπερβολικές θερμοκρασίες. Κέντρο το πρωί με κίνηση, καπάκι Μεσόγεια 30km διαδρομή από τη Σταδίου και μετά χωριό για ΣΚ με βόλτες στα πέριξ της Αρκαδίας. Μονός με σακίδιο στην πλάτη και τέρμα γκάζι.
Ο δείκτης θερμοκρασίας ακούνητος σε κάθε συνθήκη και όλα νορμάλ. Βέβαια είναι δύο ετών μηχανάκι και το έκανα μόνο 2-3 φορές, αλλά να είμαστε καλά και εδώ θα είμαστε να τα συζητάμε.
basilis_k6
08/10/2021, 14:51
Ποτέ δε θα εμπιστευομουνα μηχανάκι που βράζει στη πόλη καθημερινά για μεγάλο ταξίδι.
δεν κάνουν ντελιβερι με 500αρια. τι να παθει δηλαδη που θα στο βγαλει στο ταξιδι. ολοι οσοι εχουμε μηχανη 500+ και για καθε μερα και για ταξιδι τι παθαμε?
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το πιθανότερο είναι να μείνω μόνο με αυτό ελπίζω και με 100k να φύγει όσο για την συντήρηση το πάω σε εξουσιοδοτημένο και θα συνεχίσω να το πηγαίνω για ότι ζητάει το μανιουαλ. Αν θέλει κάτι έξτρα ο μάστορας ελπίζω να με ενημερώσει. Στο βιβλίο σερβις δεν τα γράφουν αναλυτικά αλλά ξέρω τι κάνουν γιατί είμαι μέσα όταν γίνεται
Πρέπει να το δεις ως απόσβεση. Όσο πιο πολλά χιλιόμετρα κάνεις με μια μηχανή η οποία δε σου ζητά πολλά και είναι αποδεδειγμένα αξιόπιστη αυτό που κάνει είναι... απόσβεση.
Μη σκέφτεσαι από τώρα τη πώληση. Αυτήν θα την αξιολογήσεις σωστά μόνο όταν έρθει η ώρα της. Στη κατηγορία κυβισμού και τιμής που βρίσκεται το CB500X το θέμα είναι να την χαρείς όσο περισσότερο μπορείς.
Επίσης, μην υποτιμάς την μοτοσυκλετιστική εμπειρία που θα χτίζεις με αυτήν σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. 15.000 χλμ περισσότερα (επιπλέον δηλαδή) με μοτοσυκλέτα αντί με σκούτερ είναι μετρήσιμο νούμερο ώστε να περάσεις με μεγαλύτερη ωριμότητα στην επόμενη σου μοτοσυκλέτα.
doctor_john
08/10/2021, 16:36
δεν κάνουν ντελιβερι με 500αρια. τι να παθει δηλαδη που θα στο βγαλει στο ταξιδι. ολοι οσοι εχουμε μηχανη 500+ και για καθε μερα και για ταξιδι τι παθαμε?
Κάναμε περισσότερα ταξίδια :lol:
Tallyban
09/10/2021, 08:19
Μπράβο παιδιά μου.Οταν βγείτε να πουλήσετε μεγάλο μηχανάκι με 100000 χιλιόμετρα πείτε στον υποψήφιο αγοραστη ότι τα έχει κάνει όλα στη πόλη.Γραψτε το και στην αγγελία για να είναι πιο ελκυστική..
Μπράβο παιδιά μου.Οταν βγείτε να πουλήσετε μεγάλο μηχανάκι με 100000 χιλιόμετρα πείτε στον υποψήφιο αγοραστη ότι τα έχει κάνει όλα στη πόλη. Γραψτε το και στην αγγελία για να είναι πιο ελκυστική..
Καταλαβαίνεις νέε μου ότι "μεγάλο μηχανάκι" δεν υπάρχει. Ή θα είναι μεγάλη μηχανή ή θα είναι μικρό μηχανάκι. Το CB500X πάντως δεν είναι μεγάλη μηχανή. Αν ήταν θα είχε μια λογική η παρέμβαση σου, όχι για τα χιλιόμετρα που φορτώνεται αλλά για το ασύμφορο της χρήσης σε συγκεκριμένες συνθήκες (βλ. πόλη).
Επίσης δεν είναι τα πράγματα άσπρο ή μαύρο, γιατί να τα έχει κάνει ΟΛΑ στη πόλη; Πως το συμπέρανες αυτό; Δε γράφει κάτι τέτοιο ο Aris98. Γράφει πως για τα χιλιόμετρα που κάνει εντός πόλης σκέφτεται αν είναι λογικό να αγοράσει π.χ. ένα σκούτερ (δε σημαίνει πως κάνει ΜΟΝΟ χιλιόμετρα πόλης). Αυτό που λέμε λοιπόν είναι πως αν έχει κάνει 100.000 σε πόλη, επαρχιακούς ΚΑΙ ταξίδια θα έχει κάνει μια καλή απόσβεση και θα πρέπει να πουληθεί στην ανάλογη τιμή, τουλάχιστον θα την έχει ευχαριστηθεί σε όλα τα επίπεδα.
Αυτα τα μηχανακια ειναι φτιαγμενα για να κανουν τα παντα σε ικανοποιητικο βαθμο
Δεν τιθεται θεμα να τα προφυλαξεις απο κατι
Και πολη θα πανε και εθνικη και χωμα και παραλια και παντου
Πουθενα αριστα πουθενα χαλια
doctoras
09/10/2021, 13:28
Επισης αυτα τα μοτερ όντας καλοσυντητηρημένα μπορουν να βγαλουν ανετα 500k χωρις επισκευή.
Στα 100κ υπο οποιαδηποτε τερεν το μοτερ ακομη στρωνεται
panavour
10/10/2021, 05:30
Επισης αυτα τα μοτερ όντας καλοσυντητηρημένα μπορουν να βγαλουν ανετα 500k χωρις επισκευή.
Στα 100κ υπο οποιαδηποτε τερεν το μοτερ ακομη στρωνεται
Κόψε κάτι γιατί θα τους σκοτώσω όλους που λέει και το γνωστό ανέκδοτο.
doctoras
10/10/2021, 14:55
Κόψε κάτι γιατί θα τους σκοτώσω όλους που λέει και το γνωστό ανέκδοτο.
Με ποιο νούμερο ενιστασαι?
stathis78
10/10/2021, 15:23
Φίλε Άρη μην δίνεις λεφτά να πάρεις και άλλο μηχανάκι, το CB500 είναι οικονομικό και τα κάνει όλα. Μην σκέφτεσαι από τώρα την αλλαγή, εξάλλου αυτή την περίοδο οι εταιρείες μεταβαίνουν με νέα μοντέλα στη εποχή των προδιαγραφών euro5 και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Όταν με το καλό το αποφασίσεις να το αλλάξεις θα έχεις επιλογές μοντέλων πολύ βελτιωμένων. Μέχρι τότε και οικονομικά θα σε πάει το CB και εμπειρίες θα αποκτάς. Το έχω από το 2014 με 56Κ χλμ και δεν μου έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ο bill84 έχει κάνει 300Κ χλμ με το NC χωρίς κανένα πρόβλημα, έχει πάει κυριολεκτικά παντού και οικονομικά. Σκέψου και βάλε κάτω το κόστος και τα οφέλη και αποφάσισε.
panavour
10/10/2021, 19:20
Με ποιο νούμερο ενιστασαι?
Και με τα δύο.Ουτε στα 100 είναι στο στρώσιμο,ούτε στα 500 θα φτάσουν χωρίς επισκευή.Δεν μιλάμε για ντήζελ,για μεσαίου κυβισμού μηχανή μιλάμε.
basilis_k6
10/10/2021, 20:07
Και με τα δύο.Ουτε στα 100 είναι στο στρώσιμο,ούτε στα 500 θα φτάσουν χωρίς επισκευή.Δεν μιλάμε για ντήζελ,για μεσαίου κυβισμού μηχανή μιλάμε.
το 500 ειναι ακραίο νούμερο σε κάθε περίπτωση. μετα απο κάποια χλμ καινε τοσο λάδι που θες επισκευη η οποια λογο ετων θα ειναι ασύμφορη. σπάνια ζει το υπόλοιπο μηχανάκι για να αξιζει κατι τέτοιο. μιλάμε για πολλα χρόνια ομως, θεωρω οτι τα 200κ θα τα δει ευκολα αυτο το μοτερ.
Πάντως (απο το 19 που πήρα το δικό μου), στο συνεργείο πάει ένας που είχε πριν δύο χρόνια, 110.000 (το πρώτο μοντέλο) κ δούλευε ρολόι. Αν αλλάζεις λάδι κ το δουλεύεις νορμάλ κ εγώ πιστεύω ότι τα 200Κ km θα τα βγάλει απροβληματιστα. Εννοείται πως χοντρά αναλώσιμα θα ζητήσει.
doctoras
10/10/2021, 20:43
Απανταω και στους δυο
Μοτερ χοντα(σε οτι εχει να κανει με μέταλλα, και επιλογές thirty parties απο καλούπια για χοντα), συμπίεση 10, μοτερ θερμοδυναμικα που μπορει να παραγει ανετα 70hp, παραγει 47 στις 8000rpm
Το μοτερ μπορεις να το κρεμασεις να του βαλεις αυτοματη τροφοδοσια καυσίμου και να το βαλεις να δουλεύει 8000rpm για μηνες. Με διαλείμματα για λαδι μονο
Δεν θα πάθει ποτε τιποτα.
Στα 500k απο ενα κατοχο ο οποίος θα τηρεί το χρονοδιάγραμμα συντήρησης πιστά, τα ελατηρια πιστονιου δε πρόκειται να χασουν χιλιοστό, εχουν γίνει αυτα απο κάποιους ψαχτε λιγο στο διαδίκτυο
Τα 100 για στρώσιμο ειναι λιγο τραβηγμένο, ωστόσο πριν τα 50k ειναι ενα σφιχτο μοτερ, απο 50 και επάνω αλλαζει λιγο η χροιά. Στα 100k και πανω ειναι ανοιχτο μοτερ. Μπορει να το επιβεβαιώσει και ο μπιλ απο την εμπειρία του
basilis_k6
10/10/2021, 20:55
Απανταω και στους δυο
Μοτερ χοντα(σε οτι εχει να κανει με μέταλλα, και επιλογές thirty parties απο καλούπια για χοντα), συμπίεση 10, μοτερ θερμοδυναμικα που μπορει να παραγει ανετα 70hp, παραγει 47 στις 8000rpm
Το μοτερ μπορεις να το κρεμασεις να του βαλεις αυτοματη τροφοδοσια καυσίμου και να το βαλεις να δουλεύει 8000rpm για μηνες. Με διαλείμματα για λαδι μονο
Δεν θα πάθει ποτε τιποτα.
Στα 500k απο ενα κατοχο ο οποίος θα τηρεί το χρονοδιάγραμμα συντήρησης πιστά, τα ελατηρια πιστονιου δε πρόκειται να χασουν χιλιοστό, εχουν γίνει αυτα απο κάποιους ψαχτε λιγο στο διαδίκτυο
Τα 100 για στρώσιμο ειναι λιγο τραβηγμένο, ωστόσο πριν τα 50k ειναι ενα σφιχτο μοτερ, απο 50 και επάνω αλλαζει λιγο η χροιά. Στα 100k και πανω ειναι ανοιχτο μοτερ. Μπορει να το επιβεβαιώσει και ο μπιλ απο την εμπειρία του
τι εενοείς στρωμένο μοτερ? εμένα στρωμένο ειναι το μοτερ μου οταν μπορώ να το σκίσω, η κατανάλωση του εχει πλέον οριστεί σε σταθερη τιμη, δεν τσιμπαει λαδι, μπορω να βαλω φουλσυνθετικο κτλ. Εν ολίγοις 5κ χλμ για τα περισσότερα μοτερ. ο μάστορας στρωμένο μπορεί να λέει κατι άλλο, δικο του θεμα.
500κ που λες δεν εχω δει μοτερ ποτε. ουτε σε φωτο δηλαδη. καπου ειδα ενα 400κ δεν θυμαμαι καν μοντελο. honda ειναι αλλα δεν ξερω τι επιλογές κανει πλεον η honda σε αυτες τις μοτο. δεν ξερω καν αν τα κατασκευαζει με τα στανταρ που ειχε στα ιαπωνικα εργοστασια.
doctoras
10/10/2021, 21:02
400k εχει ηδη ο μπιλ. στο εξωτερικό υπαρχουν αρκετοι σαν τον μπίλλυ. Μπορεις να γκουγκλαρεις ευκολα
Στρώσιμο εννοούσα να ανοίξει(αίσθηση) το μοτερ
Anyway μη επαναλαμβάνομαι ασκοπα καταλαβατε τι θελω να δείξω
Νομίζω πάντως πως δεν είναι ακριβώς το ίδιο το μοτερ του NC700/750 και του CB500X. Το μικρό είναι ελαφρώς πιο πουσαρισμένο ενώ το μεγάλο εξακολουθεί να έχει ένα συν λόγω καταγωγής κατασκευής.
Οπότε θα ποντάριζα περισσότερο στο NC750 για μακροχρόνια αξιοπιστία.
panavour
10/10/2021, 22:42
Ο μέσος αναβάτης,κάνει 8000 χιλιόμετρα τον χρόνο,οπότε όλοι βουρ για Cb 500.Tο παίρνεις στα 30 σου,στα 43 σου το έχεις ρονταρει κατά τον δοκτορα πιο πάνω,και στα 93 σου,το πας για το πρώτο ρεκτιφιε.χαχαχαχαχα.
Αυτά που λέει ο doc ισχύουν για τα αμάξια, ότι δηλαδή ένα νορμάλ ατμοσφαιρικό μοτέρ ακόμα ανοίγει στις 50.000km και στις 200-300 είναι άνετο. Το ξέρουμε κ εμπειρικά.
Για τα μηχανάκια δεν γνωρίζω.
Ωστόσο πράγματι το μοτέρ του cb δεν είναι πουσαρισμενο σε αυτή την ιπποδύναμη που έχει κ με αυτά τα κυβικά. Αλλά ας φτάσουμε τα 93 και σας κερνάω τα ρεκτιφιέ :lol:
400k εχει ηδη ο μπιλ. στο εξωτερικό υπαρχουν αρκετοι σαν τον μπίλλυ. Μπορεις να γκουγκλαρεις ευκολα
Στρώσιμο εννοούσα να ανοίξει(αίσθηση) το μοτερ
Anyway μη επαναλαμβάνομαι ασκοπα καταλαβατε τι θελω να δείξω
Τώρα αναπαράγω φήμες, αλλά νομίζω ότι κάποιος στο forum είχε γράψει παλιότερα για NC με 700.000 km στο εξωτερικό. Ίσως μπορέσει να το τεκμηριώσει ο Βασίλης που παρακολουθεί τα αντίστοιχα forum.
AristidisZ
11/10/2021, 11:55
Τώρα αναπαράγω φήμες, αλλά κάποιος στο forum είχε γράψει παλιότερα για NC με 700.000 km στο εξωτερικό. Ίσως μπορέσει να το τεκμηριώσει ο Βασίλης που παρακολουθεί τα αντίστοιχα forum.
700000 χλμ για μένα πάντως είναι 140-150 χρόνια :bawl:
panavour
11/10/2021, 13:08
700000 χλμ για μένα πάντως είναι 140-150 χρόνια :bawl:
Τότε θα λέγεσαι νεο-φως.
Καλησπέρα σε όλους.Παρακολουθώ τη συζήτηση η οποία έχει ενδιαφέρον!Μια διόρθωση μόνο,εχω 330.000km όχι 400.000.Καλά όχι οτι θα αλλάξει κάτι σημαντικά μέχρι τότε απλά λέμε!:lol:
Επίσης δεν εχω ακούσει προσωπικά για NC με τα χιλιόμετρα που ειπώθηκαν.Το μοναδικό που γνωρίζω ήταν 2 NC που ειχαν τα χιλιόμετρα μου όταν εγω είχα σχεδόν 200.000km.Δηλαδή μπορεί όντως να έχουν πλέον 500.000km αλλά δεν υπάρχει περαιτέρω feedback.
Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Στέφανος το NC έχει υποτετράγωνο χαμηλόστροφο μοτέρ και όχι κλασσικό μοτοσυκλετιστικό δικύλινδρο χαμηλού κυβισμού όπως το CB.Τα παλιότερα Τρανσαλπ και Αφρικα που ήταν τέρατα αξιοπιστίας όσο να ναι μετά τις 150.000km τσίμπαγαν λάδι και αυτή είναι η διαφορά.Εγώ με 330.000 αφήνω τα λάδια 15.000km(στην τελευταία αλλαγή έτσι έγινε) και βγαίνουν σούπερ σε χρώμα και εννοείται χωρις να έχει κάψει.Αυτό δε μπορείς να το κάνεις με οποιοδήποτε μοτοσυκλετιστικό μοτέρ.
Παρολαυτά εννοείται το CB500 έχει αποδείξει τόσα χρόνια την αξιοπιστία του και σίγουρα τα 200.000km θα τα έχει για πλάκα.Απλά μετά όσο να ναι πρέπει να το τσεκάρεις συχνά πριν την αλλαγή λαδιών και φυσικά να συμπληρώνεις.Είναι απόλυτα φυσιολογικό και όπως σωστά ειπώθηκε είναι χιλιόμετρα τα οποία με έναν νορμάλ οδηγό θα περάσει πάνω απο δεκαετία για να τα δει.Προσωπικά δεν το φοβάμαι καθόλου το συγκεκριμένο μηχανάκι και θα φανεί στην πράξη και τα επόμενα χρόνια.
Υ.Γ:Εχω δει πρόσφατα Africa 750 με 400.000km αλλά στις 350.000 είχε ξεκινήσει και βάραγε μπιέλα και φυσικά είχε κατανάλωση λαδιού μέχρι να βαρέσει.Ο άνθρωπος το είχε πρώτο χέρι μοντέλο 96 ή κάτι τέτοιο.Εντάξει μετά απο τόσα χρόνια θεωρώ πως τα είχε βγάλει τα λεφτά του.:lol:
Tallyban
11/10/2021, 20:49
CX500 που είχα ρωτήσει ένα κύριο παλαιότερα,1.500.000 χιλιόμετρα.
(Δεν είναι πια μαζί μας,ο κύριος όχι το CX)
Τα χιλιόμετρα που κάνω δεν είναι μόνο στην πόλη είναι παντού σε 5 μήνες αν έκανα 15κ στην πόλη μόνο αν δούλευα το cb διανομή ως τώρα τα μισά είναι σε εκδρομές και ταξίδια και τα άλλα στην εθνική οδό όπου εκεί δεν είμαι σταμάτα ξεκινά. Η απόφαση είναι ότι δεν θα πάρω μικρότερο παρά μόνο μεγαλύτερο όταν έρθει η στιγμή.
ΥΓ. Αν θέλει κανείς να πάμε καμία βολτα το σκ που θα έχει και ωραίο καιρό μεσα :p
AristidisZ
22/10/2021, 12:32
έκανα χτες βράδυ το τεστ των 140 km/hr, 6900-7000 rpm ήμουν
zannisvel
22/10/2021, 12:34
Και στις πόσες κοκκινίζει?
AristidisZ
22/10/2021, 12:37
Και στις πόσες κοκκινίζει?
καλή ερώτηση, δεν θυμάμαι που είναι στο στροφόμετρο τα κόκκινα :P
8.5 ;
zannisvel
22/10/2021, 13:09
Καλα δεν έγινε και τίποτα. Απλά ήθελα να συγκρίνω ποσοστιαία τη διαφορά του με το NC γιατί είναι μια καλή τχυτητα για εθνική.
καλή ερώτηση, δεν θυμάμαι που είναι στο στροφόμετρο τα κόκκινα :P
8.5 ;
8.600 :p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.