PDA

View Full Version : Honda CB500X 2019



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Kostaspatrarta
17/07/2019, 16:27
Για χαρά στην παρέα καλός σας βρήκα, όπως καταλάβατε και από τον τίτλο ετοιμάζομαι να αγοράσω το cb500 και θέλω να ρωτήσω άμα ξέρετε ποιο μαγαζί έχει τιν καλύτερη τιμή, χωρίς έξτρα.

νεοσσός
17/07/2019, 17:00
Καλώς ήρθες στο forum. Ψάχνεις κατάστημα στην Πάτρα ή στην Άρτα;

Kostaspatrarta
17/07/2019, 17:14
Μάλλον για Αθήνα.πιστευω θα είναι καλύτερα

Panos76
18/07/2019, 00:26
Χωρίς εξτρα πράγματα Κ τιμή μετρητοίς πάνω κάτω τα ίδια θα σου πουν οι περισσότεροι, δηλ. 7.000€.

Αν το πάρεις κοντά στον τόπο κατοικίας κερδίζεις σε πρακτικότητα πιστεύω.

lleonidas
18/07/2019, 00:56
Καλησπέρα φίλε μου!Αν βρίσκεσαι εδώ Αθήνα, κάνε μια βόλτα σε 3-4 καταστήματα ένα πρωί να δεις τι τιμές θα σου δώσουν.Αν δεν κατέβεις, μπορείς να πάρεις τηλ και να ζητήσεις προσφορές.
Προσωπικά συμφωνώ με αυτό που σου έγραψε ο Πάνος...αν η οικονομική διαφορά είναι μικρή(είναι πιθανό να μην υπάρχει καν διαφορά) και ο χρόνος παράδοσης σε καλύπτει(στην Αθήνα πιθανότατα θα το βρεις ετοιμοπαράδοτο, είναι πολύ εμπορικό μοντέλο), να το παραγγείλεις από έμπορο της περιοχής σου :)

Kostaspatrarta
18/07/2019, 13:17
Έχω πάρει ήδη τηλ σε Αθήνα και η τιμή 7000 μου είπαν 3 μαγαζιά.Ετυχε και βρήκα ένα στον δρόμο στην Πάτρα μου πρότεινε να αποφύγω τον αντιπρόσωπο στην Πάτρα ,άσε που δεν έχει μηχανάκια .από Σεπτέμβρη λέει.

Panos76
18/07/2019, 14:12
Ο Βατίδης δεν έχει μέσα ένα cbX να δεις;;

Αν το παραγγείλεις σήμερα σου είπε θα έρθει Σεπτέμβρη;;

Τι να πω, αν δεν βιάζεσαι, έλα Αθήνα να το δεις / οδηγήσεις από κοντά και κάνε παραγγελία από Πάτρα.

Kostaspatrarta
18/07/2019, 16:05
Έχω πάει 3 φορές και δεν το έχει.τον είχα ρωτήσει ποτέ να έρθω να το δω και μου λέει θα φέρει κάποια μηχανάκια προς σεμτεβρης τα οποία είναι προ

Kostaspatrarta
18/07/2019, 16:06
Πουλημένα ,

Kickstart
18/07/2019, 17:21
Παρτο απο Αθήνα να το στρωσεις κιολας στο γύρνα..:evil:

Kostaspatrarta
19/07/2019, 16:08
Σήμερα ήρθα σε επικοινωνία με Πάτρα,άμα τι παραγγείλω θα έρθει αρχές Σεπτεμβρίου.την άλλη εβδομάδα με βλέπω για Αθήνα άμα έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί

lleonidas
19/07/2019, 16:16
Γεια σου Κώστα!
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις δύο μήνες...έλα Αθήνα να το πάρεις.Όπου το βρεις άμεσα διαθέσιμο και όποιος έμπορος σου κάνει την καλύτερη προσφορά ή τα καλύτερα δώρα... ενδεικτικά αναφέρω Πέτσα, Μπαξεβάνη, Παπαγεωργίου, Γκινοσάτη, Καρακώστα επειδή τους επισκέφτηκα πρόσφατα για αντίστοιχο λόγο.
Ρώτα και στο Βύνιο.

buckley
19/07/2019, 16:44
Σήμερα ήρθα σε επικοινωνία με Πάτρα,άμα τι παραγγείλω θα έρθει αρχές Σεπτεμβρίου.την άλλη εβδομάδα με βλέπω για Αθήνα άμα έχετε να προτείνετε κάποιο μαγαζί

Μίλα με panos76.

Panos76
01/08/2019, 13:46
Να το πάρεις το μηχανάκι - αν σου αρέσει το στυλ των ον οφφ.

Πρώτα όμως να το καβαλήσεις και να κάνεις λίγα km να δεις πως κουμπώνεις και αν σε βολεύει, μιας και βρίσκω την αίσθησή του λίγο motardοειδή (ναι, μη γελάτε οι κατεμάδες :tooth: ).


Ειρήσθω εν παρόδω, ας πούμε και 2 πραγματάκια:

Πρώτο σέρβις σήμερα των 1.000Km :D (σε εξουσιοδοτημένο)

Τσεκ σε τροχούς, παραφλού, φρένα, αλυσίδα λάδωμα, λάδι χόνδα 40άρι (αντί 30), φίλτρο λαδιού χόνδα, όλα 50€.

Το μανουάΛι λέει λάδι κάθε 12Κ km, εγώ θα το πηγαίνω κάθε 6, βαλβίδες κάθε 24Κ km.

Όσον αφορά στο μηχανάκι, το βρίσκω αρκετά έως πολύ καλό.

Στο μποτιλιάρισμα χωράει άνετα, το βάρος του παλεύεται εντός των λεωφόρων ανάμεσα στα αμάξια, οι καθρέφτες δεν βρίσκουν, φεύγει άνετα με λίγο γκαζάκι, το οποίο παρεμπιπτόντως, ενώ σου δίνει την αίσθηση του ήπιου, αν αποφασίσεις να το ανοίξεις, εξαφανίζεσαι. Όλα όμως γίνονται ομαλα.

Ο συμπλέκτης/κιβώτιο, βούτυρο και απίστευτα σαφής, σε σύμπλεξη - αποσύμπλεξη, αλλαγές, ανεβάσματα - κατεβάσματα, όλα γίνονται άμεσα και χωρίς μπερδέματα.

Το αμορτισέρι δεν το βρίσκω κακό. Στις λακούβες δεν καταλαβαίνεις πολλά, ενώ στην ΑΟ σε στροφές μέχρι 110-120 δεν καταλαβαίνεις πλεύση και γλυστρήματα. Για χώμα ούτε λόγος ακόμα..

Το μηχανάκι το έχω πάει μεχρι 130 και ήταν ανεκτό, από εκεί και πέρα δε σε σώζει η ζελατίνα (και την έχω στη 2η θέση) από τον αέρα.

Ωστόσο, από κραδασμούς ΔΕΝ καταλαβαίνεις τίποτα! Ανύπαρκτοι!

Τα φρένα πραγματικά εξαιρετικά! Μάλιστα στο riding school είχα την ευκαιρία - αν και καινούρια - να τα δοκιμάσω στο έπακρο. Πραγματικά άγκυρες (το πίσω φρένο αναβοσβήνει σε φρενάρισμα πανικού - όπως στις πεμβέ :D )

Κατανάλωση είναι λίγο νωρίς για συμπεράσματα, αλλά σιγά - σιγά θα φανεί. 350km μου έβγαλε το πρώτο γέμισμα από άδειο όμως το ντεπόζιτο εντελώς και με 0km στο κοντέρ. Στο δεύτερο γέμισμα έβγαλε παραπάνω - νομίζω 400.

Αυτά για την ώρα, με αποκορύφωμα την ατάκα της συζύγου να μην παλεύει την θέση του συνεπιβάτη και να θεωρεί το σκούτερ καλύτερο όλων :plaf: με έστειλε πραγματικά!

Sebastian1980
01/08/2019, 22:16
Να το πάρεις το μηχανάκι - αν σου αρέσει το στυλ των ον οφφ.

Πρώτα όμως να το καβαλήσεις και να κάνεις λίγα km να δεις πως κουμπώνεις και αν σε βολεύει, μιας και βρίσκω την αίσθησή του λίγο motardοειδή (ναι, μη γελάτε οι κατεμάδες :tooth: ).


Ειρήσθω εν παρόδω, ας πούμε και 2 πραγματάκια:

Πρώτο σέρβις σήμερα των 1.000Km :D (σε εξουσιοδοτημένο)

Τσεκ σε τροχούς, παραφλού, φρένα, αλυσίδα λάδωμα, λάδι χόνδα 40άρι (αντί 30), φίλτρο λαδιού χόνδα, όλα 50€.

Το μανουάΛι λέει λάδι κάθε 12Κ km, εγώ θα το πηγαίνω κάθε 6, βαλβίδες κάθε 24Κ km.

Όσον αφορά στο μηχανάκι, το βρίσκω αρκετά έως πολύ καλό.

Στο μποτιλιάρισμα χωράει άνετα, το βάρος του παλεύεται εντός των λεωφόρων ανάμεσα στα αμάξια, οι καθρέφτες δεν βρίσκουν, φεύγει άνετα με λίγο γκαζάκι, το οποίο παρεμπιπτόντως, ενώ σου δίνει την αίσθηση του ήπιου, αν αποφασίσεις να το ανοίξεις, εξαφανίζεσαι. Όλα όμως γίνονται ομαλα.

Ο συμπλέκτης/κιβώτιο, βούτυρο και απίστευτα σαφής, σε σύμπλεξη - αποσύμπλεξη, αλλαγές, ανεβάσματα - κατεβάσματα, όλα γίνονται άμεσα και χωρίς μπερδέματα.

Το αμορτισέρι δεν το βρίσκω κακό. Στις λακούβες δεν καταλαβαίνεις πολλά, ενώ στην ΑΟ σε στροφές μέχρι 110-120 δεν καταλαβαίνεις πλεύση και γλυστρήματα. Για χώμα ούτε λόγος ακόμα..

Το μηχανάκι το έχω πάει μεχρι 130 και ήταν ανεκτό, από εκεί και πέρα δε σε σώζει η ζελατίνα (και την έχω στη 2η θέση) από τον αέρα.

Ωστόσο, από κραδασμούς ΔΕΝ καταλαβαίνεις τίποτα! Ανύπαρκτοι!

Τα φρένα πραγματικά εξαιρετικά! Μάλιστα στο riding school είχα την ευκαιρία - αν και καινούρια - να τα δοκιμάσω στο έπακρο. Πραγματικά άγκυρες (το πίσω φρένο αναβοσβήνει σε φρενάρισμα πανικού - όπως στις πεμβέ :D )

Κατανάλωση είναι λίγο νωρίς για συμπεράσματα, αλλά σιγά - σιγά θα φανεί. 350km μου έβγαλε το πρώτο γέμισμα από άδειο όμως το ντεπόζιτο εντελώς και με 0km στο κοντέρ. Στο δεύτερο γέμισμα έβγαλε παραπάνω - νομίζω 400.

Αυτά για την ώρα, με αποκορύφωμα την ατάκα της συζύγου να μην παλεύει την θέση του συνεπιβάτη και να θεωρεί το σκούτερ καλύτερο όλων :plaf: με έστειλε πραγματικά!


Έχει δίκιο να θεωρεί το σκούτερ καλύτερο όλων, για να φτιάχνεις φραπέ.
Βάζεις από το σπίτι μέσα σε σέικερ νερό, καφέ, ζαχαρι. Το βάζεις στην θήκη στο σκούτερ χωρίς να το χτυπήσεις καθόλου. Ξεκινάς για να πας στην δουλειά. Μόλις φτάσεις εκεί , έτοιμος ο φραπέ με τέσσερα δάχτυλα αφρό, από το κοπανιμα των αμορτισέρ.
Ιδιοκτήτης citycom με 60 χιλιόμετρα στο καντράν.
Θα μου πεις ,γιατί το αγόρασες;. Ευτυχώς τα αμορτισέρ επιδέχονται αναβάθμισης.
Συνέχισε Panos76 να μας γράφεις εντυπώσεις από το honda 500x γιατί με βλέπω από του χρόνου να επιστρέφω στον κόσμο της μοτοσικλέτας.

Για να μην τα ισοπεδώνω όλα , υπάρχουν και αξιόλογα σκούτερ απλά ανήκουν στην κατηγορία 9.200€+.

Panos76
02/08/2019, 00:43
Μην περιμένεις επιστημονική ανάλυση. :D

Από Σεπτέμβρη θα το χρησιμοποιώ καθημερινά πλέον οπότε θα έχουμε καλύτερα συμπεράσματα.

Πάντως είναι ποιοτική κατασκευή και αρκετά στιβαρή. Στο συνεργείο μου είπαν ότι έχουν πελατες με το προηγούμενο μοντέλο με 100.000+ km χωρίς κανένα πρόβλημα. Ελπίζω να βγει και αυτό το ίδιο αξιόπιστο. :)

stathis78
02/08/2019, 16:58
Δες και στον Θεοχάρη στη Κόρινθο. Έχει και καλό σέρβις αυτός.

TERRAMOTO
04/08/2019, 10:34
Πήρα πριν κανα 3μηνο μοντελο τελος του 17 με 6500 κμ ,τώρα εχω 8000,οτι είπε ο φίλος Panos76 και να προσθεσω κατανάλωση μέχρι 4,2
Κάνει τα πάντα ,τίμιο ,άλλαξα την ζελατινα σε πιο ψηλή και είναι πολύ καλύτερη από την μαμα που δεν κάνει κ πολλά πράματα,της εχω βάλει και πραματακια πανω ,είμαι πολυ ευχαριστημενος (να πω ότι ειχα μηχανη κ ειπα για αλλαγη να παρω scooter για πιο ευκολια ,αντεξα κανα χρονο και κατι κ ξαναγυρισα σε μηχανη)

Panos76
13/08/2019, 13:49
Μιας και μονοπωλήσαμε το θρεντ του παιδιού, ας το τερματήσουμε με 2-3 φωτογραφίες που έβγαλα πριν λίγες ημέρες στο σπίτι ενός φίλου. :D


409151

409152

409153


Κάποια στιγμή, θα φύγει η διαφανής ζελατίνα και θα μπει η φιμέ - της χόνδα.

Ακόμα περιμένω το κεντρικό σταντ το οποίο θα έρθει Σεπτέμβρη, ενώ θα μπει και η βαλίτσα (τώρα έβαλα μόνο τη σχάρα).

Λέω επίσης να βάλω το προστατευτικό (https://www.bikeit.gr/texnika-all/item/18867-texniki-analysi-honda-cb500x-cb500f-cbr500r-2019#gallerybd8f2266d9-16) στο τεπόζιτο.

katsar
13/08/2019, 14:05
Ωραίο χρώμα,με γεια!!! :beer:

doctoras
13/08/2019, 15:57
Πολυ ομορφο να το χαιρεσαι! Και ωραια πινακίδα ΒΜΒ(μπόμπα) αναρχοπανουλης :)

ptc
13/08/2019, 16:35
Κούκλα Πάνο, να τη χαίρεσαι!
Άξιζε η προσμονή...

:rockon::vroum::a18:

νεοσσός
13/08/2019, 18:38
Κούκλα Πάνω, κούκλα Κάτω, παντού κούκλα. Καλόβολτη!

Τελικά ανέβηκες τα σκαλιά;

fatsas35
13/08/2019, 18:58
Καλορίζικη φίλος!! Πολύ όμορφη! Καλές βόλτες και πάντα όρθιος!!

lleonidas
13/08/2019, 19:30
Καλορίζικο,Πάνο!Πολλές νέες αφίξεις στο forum, κάποια στιγμή θα σας δείξω και το δικό μου το μικρούλι!
Πρώτες εντυπώσεις;

MikeG
13/08/2019, 19:46
Καλορίζικο Πάνο!

:beer: :beer:

Panos76
14/08/2019, 11:31
Πρώτες εντυπώσεις;

Αφού έλειπα σε άδεια μια εβδομάδα και το παράτησα στο γκαράζ, από Κυριακή βράδυ εως σήμερα (3 ημέρες) έχω κάνει πάνω από 300km σε μεικτές διαδρομές, ήτοι ΑΟ, ΕΟ, Μεσογείων - Κηφησίας και εντελώς κέντρο (με άπειρα φανάρια ανά 5'' και κάποια σχετική κινησούλα) - διπλός αλλά και μονός.

Σε ανοιχτούς δρόμους είναι απολαυστικό έως 110 -120 km, αντε εως 130 (ύψος 1.83+). Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 2 θέσεις αλλά ούτε η υψηλότερη βοηθάει ιδιαίτερα, σε αυξημένες ταχύτητες.

Οι ταχύτητες κουμπώνουν υποδειγματικά, γεμίζουν γρήγορα και βρίσκω την κλιμάκωση σωστή.

Ακόμα πειραματίζομαι με τη θέση οδήγησης, καθώς κάποιες φορές νοιώθω να με πονάει ο κόκκυγας ενώ άλλες είμαι οκ.

H οθόνη-τάμπλετ, αν και μικρή χωράει ευκρινώς πλούσιες πληροφορίες.

Τα χέρια είναι αρκετά ανοιχτά στο τιμόνι, πράγμα που κάνει τις στροφές εύκολες, ενώ η πρόσφυση των trailmax mixtour σου δίνει αυτοπεποίθηση.

Σε αυτό ίσως βοήθησε και το σχολείο όπου πλαγιάζω σε κάθε ευκαιρία και το λάστιχο φυσικά με το άφθονο πέλμα του που σε προδιαθέτει να πλαγιάσεις.

Η οικονομία είναι ανάλογη με τις ορέξεις του μυαλού και του δεξιού καρπού. Έχω δει από 1,7 lt/100km έως 5,1 στιγμιαίας κατανάλωσης, χωρίς - η αλήθεια είναι - να έχω ξεπεράσει τις 6-6.500 στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία μέχρις στιγμής της τάξης των 400km έχοντας μόλις μπει σε ρεζέρβα.

Μόλις βρω ευκαιρία θα μπει και λίγο χώμα με προσοχή μη κάνουμε και καμια γρατζουνιά :D

Κλείνοντας τη λιτή αυτή παρουσίαση :D θα επαναλάβω πως το μηχανάκι επιταχύνει εντυπωσιακά για τα cc του.

TERRAMOTO
14/08/2019, 18:16
φίλε Πάνο είμαι 192 και με την aftermarket ζελατινα της puig είμαι πολύ καλύτερα από την μαμα,μετα τα 140 + σκύβω λιγο
συμφωνω και επαυξανω αε ότι είπες ,είναι πολύ σβέλτο για τα κυβικά του ,είναι η ροπή του ,το σασμαν του ,τα κιλά του δεν ξερω ακριβως τι αλλά πάει πολυ καλα-
και στην πόλη είναι πολύ μανιτζέβελο
δεν μπορω ρε γμτ να ανεβασω και φωτό ,τι φταίει που έχω λιγα ποστ ?

katsar
14/08/2019, 18:24
Ίσως προσπαθείς να ανεβάσεις πολύ μεγάλο αρχείο,μπορείς να πας εδώ π.χ https://postimages.org/ και να την ανεβάσεις με resize,μετά απλά να την κάνεις save/download όπως μια τυχαία φωτογραφία από το ιντερνετ.Συνήθως εκεί που λέει 19Inch monitor το δέχεται.Μετά Insert image από εδώ που γράφεις το κείμενο .
Να σβηστεί αν θεωρείτε offtopic,Ευχαριστώ.

TERRAMOTO
14/08/2019, 18:24
οκ τα καταφερα

409185

katsar
14/08/2019, 18:34
:beer: ωραίο το Χονδάκι :)

PaNick67
14/08/2019, 21:54
Καλοταξιδο και απεφτο να είναι!!
Ωραίο χρώμα!

Panos76
14/08/2019, 22:10
Γούσταρα τρελά τις επιλογές χρωμάτων στο προηγούμενο μοντέλο. Δεν ήξερες τι να διαλέξεις.

Τώρα δε ξέρω γιατί, μόνο 3 χρώματα.

Αυτό με τη ζελατίνα θα το δω εν καιρώ.

stathis78
15/08/2019, 05:03
Καλορίζικο το εργαλείο, σου εύχομαι πολλά και αξέχαστα χιλιόμετρα. Θα το ευχαριστηθείς είναι οικονομικό, ζητάει ελάχιστα και σου ανταποδίδει πολύ περισσότερα.Έχω το πρώτο του 2013/14, για commuter και βόλτες στο επαρχιακό δίκτυο είναι ταμαμ.

pano kato
15/08/2019, 06:13
Καλοριζικο και καλους δρομους ναχεις!

Kickstart
15/08/2019, 08:51
Καλοτάξιδο το εργαλείο, πάντα όρθιος.

doctoras
15/08/2019, 09:07
Το μοτερ ειναι μια χαρα για ολες τις συνθηκες και για τους περισσοτερους τυπους αναβατων (ωριμους-άπειρους) και ως χοντα ειναι καλοφτιαγμενο για να κρατήσει μια ζωη
Καλοριζικα και απεφτα αμφότεροι

fatsas35
17/08/2019, 15:27
οκ τα καταφερα

409185

kalorizikh filos!!Kales voltes kai panta orthios!!:beer:

νεοσσός
18/08/2019, 13:26
Πολύ όμορφα αμφότερα. Νομίζω ότι τα δικύλινδρα 500άρια είναι ό,τι πρέπει για πολλές χρήσεις. Αρκετή δύναμη και ροπή, ακόμα και για δικάβαλα ταξίδια φορτωμένα, οικονομικά στη χρήση και τη συντήρηση. Κατάλληλα τόσο για καθημερινές μετακινήσεις, όσο και για εκδρομές, αλλά και σβέλτες βόλτες, με λίγους συμβιβασμούς σε κάποιες περιπτώσεις. Είναι κοντά στη χρυσή τομή. Είναι από αυτά που αν αποφασίσεις να τα αλλάξεις (π.χ. αν βρεθείς με περισσευούμενα χρήματα και σε τρώει η τσέπη σου), στη συνέχεια το μετανιώνεις, διότι σου λείπει η πρακτικότητα και η ισορροπημένη συμπεριφορά.

Μακάρι η κατασκευή στην Ταϊλάνδη να είναι αντάξια του ιαπωνικού ονόματος και να βγουν αξιόπιστα.

Καλοτάξιδα!

Kostaspatrarta
25/08/2019, 13:47
Το μηχανάκι έχει κάνει 500 χιλιόμετρα μέχρι στιγμής όλα οκ ,με ενδιαφέρει να βάλω top case αλουμινίου και Σκάρα , έχετε να προτείνετε κάτι

Kickstart
25/08/2019, 14:17
Τι να προτεινουμε φίλε, δοκιμασμενες λυσεις δεκαετιων.. οτι εχει η givi ή η kappa φιλε, δεν εχω το cb αλλα πιστευω σιγουρα θα το καλυπτουν το μοντέλο.

Panos76
25/08/2019, 15:31
Η givi συγκεκριμένα έχει βγάλει τα πάντα για το cbx, επειδή το είχα τσεκάρει, από κάγκελα μέχρι σχάρα Κ μπαγκαζιερα Κ χούφτες.

DRAKONET
26/08/2019, 14:20
καλοριζικο παντα ορθιο και το μηχανακι και εσυ.
να το χαρεις...και να μην θυμωσεις αν σε πετυχω καπου και σε καμια τεταρτη ταχυτητα
σε περασω με το 300 αρακι μου...απλα ετσι ειναι.
πιο πανω για τελικη ομως φευγεις !:D:D

Panos76
26/08/2019, 22:52
Αποκλείεται γιατί προσωπικά, είμαι κατηγορία φτερού (68kg ακατούρητος) :lol:

Σε ευχαριστώ, να είμαστε όλοι καλά :beer:

Anritsu
27/08/2019, 09:24
Καλορίζικο και απροβλημάτιστο να είναι το εργαλείο . Και στα δικά μας οι λεύτεροι .

STF
27/08/2019, 10:19
Καλορίζικο σε όλους τους νέους ιδιοκτήτες! Πολύ τις χαίρομαι τέτοιες συνειδητοποιημένες αγορές που απέχουν από εντυπωσιασμούς!

Η μηχανή αυτή είναι ένα πολύ καλό εργαλείο και τα καταφέρνει σε όλα τα τεραίν αρκετά καλά!

Panos76
23/10/2019, 10:34
και ένα νέο άρθρο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Test-Honda-CB500X_126971.asp) για την cbεξάρα :D

Μοναδική μου διαφωνία όπου σε ένα σημείο λέει: ''ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού''.

Προσωπικά βιώνω ακριβώς το αντίθετο. Λες και οδηγώ το παπί, ο πίσω μπλοκάρει πολύ εύκολα ακόμα και σε κατέβασμα από 4η σε 3η πχ σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα.

Επίσης σε κάποια σημεία της ΑΟ στον περιφερειακό, νοιώθω ένα ψάρωμα σε ελαφρύ πλάγιασμα στις ''ραφές'' της ασφάλτου (ένωση).

billy84
23/10/2019, 11:17
Εξυπακούεται ότι μόνο με αγωνιστικό συμπλεκτη ολίσθησης δε θα κάνει το παραμικρό σε βίαια κατεβασματα. Σε όλα τα υπόλοιπα μηχανάκια ακόμα και στα ss που έχουν ακόμα καλύτερο συμπλεκτη ολίσθησης ένα δίπλωμα στο κάνει ειδικά σε δρόμο γυαλί.

Tip: Στα κατεβασματα οσο μπορείς να δίνεις μια ξερογκαζια, μην κατεβάζεις μόνο. Έτσι θα βοηθήσεις το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.

o_gavros
23/10/2019, 15:21
Πάνο αν με ΑΥΤΟΝ τον συμπλέκτη βούτυρο, καταφέρνεις και μπλοκάρεις τροχό μάλλον κάτι κάνεις λάθος.
Η ξερογκαζια που λέει ο Μπίλης εννοείται βοηθάει.

Όσο για το ψαρωμα, εγώ που είμαι πολύ βαρύτερος αναβάτης από σένα και φορτίζω σαφώς περισσότερο τις αναρτήσεις του, ακόμα και σε οριακές για το μηχανάκι κλίσεις, δεν το είδα να ψαρωνει πουθενά.

DRAKONET
23/10/2019, 16:53
Πάνο αν με ΑΥΤΟΝ τον συμπλέκτη βούτυρο, καταφέρνεις και μπλοκάρεις τροχό μάλλον κάτι κάνεις λάθος.
Η ξερογκαζια που λέει ο Μπίλης εννοείται βοηθάει.

Όσο για το ψαρωμα, εγώ που είμαι πολύ βαρύτερος αναβάτης από σένα και φορτίζω σαφώς περισσότερο τις αναρτήσεις του, ακόμα και σε οριακές για το μηχανάκι κλίσεις, δεν το είδα να ψαρωνει πουθενά.

και γαυρος...
και διευθυντης..
και moderator...
και πιο βαρυς...
και δεν ψαρωσε ???
ααμμμαααννν....βαστατε τουρκοι τ'αλογα :lol:

Panos76
24/10/2019, 11:20
Πάνο αν με ΑΥΤΟΝ τον συμπλέκτη βούτυρο, καταφέρνεις και μπλοκάρεις τροχό μάλλον κάτι κάνεις λάθος.
Η ξερογκαζια που λέει ο Μπίλης εννοείται βοηθάει.

Τζων ακριβώς ότι λέει ο Bill κάνω, σαφώς ρίχνω ξερογκαζιές στα κατεβάσματα, αλλά όχι πάντα!

Ε, αυτές τις φορές που χρειάζεται να κατεβάσω απότομα περίμενα ότι το φαινόμενο θα ήταν ηπιότερο από αυτό που περίμενα βάσει της ''διαφήμισης'' περί ''συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης''.



Όσο για το ψαρωμα, εγώ που είμαι πολύ βαρύτερος αναβάτης από σένα και φορτίζω σαφώς περισσότερο τις αναρτήσεις του, ακόμα και σε οριακές για το μηχανάκι κλίσεις, δεν το είδα να ψαρωνει πουθενά.

Η αλήθεια εδώ είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με την πίσω ανάρτηση (έχω μόλις 3.200km) και περιμένω στο επόμενο - πρώτο σέρβις να το δω και αυτό.

Ωστόσο, αναφέρομαι σε πολύ συγκεκριμένο σημείο της ΑΟ όπου νοιώθω το φαινόμενο αυτό και το αναφέρω γιατί μου κάνει εντύπωση για το μηχανάκι αυτό (για το μέγεθός του).

Μόλις λίγα km μετά, προς Γλυκά νερά, πλαγιάζω με 100 - 110 και δε νοιώθει το μηχανάκι και εσύ νοιώθεις σιγουριά.

Κατα τα λοιπά, θεωρώ πως είναι πολύ καλό μηχανάκι όβερολ, ευχάριστο και φιλικό.

Από κατανάλωση και σέλα πως το βλέπεις;

o_gavros
24/10/2019, 16:07
Παρανοησις.
Δεν το φορτίζω πειράζοντας την ανάρτηση (σφίγγοντας ασουμε την προφορτιση).απλά ανεβαίνοντας πάνω του εννοούσα.
Το είχα πάει μέχρι τη Λιβαδειά και σε ολο το δρόμο στις στροφές από Αγία Σωτήρα μέχρι Θήβα, το πέθανα!
Χαμπάρι δεν πήρε.


Η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι αστεία. Έχει κολλήσει στο 3,4/100. Να πω εδώ όμως, ότι οδηγιεται πολύ νορμάλ από τον ιδιοκτήτη του. Αλλά ακόμα κι όταν το δανειζομαι, που του βάζω και δικαβαλο σαν και μένα, δεν φεύγει πάνω από 4-4,5 που και πάλι γελάω.
Η σέλα είναι πολύ άνετη για τα μαλακά μου μόρια.
Στην αλλαγή με τη θέση του πίσω έχω εντοπίσει ένα μίνι σκαλακι που η ταπετσαρία είναι στον αέρα.
Να χαμε να λέγαμε δηλαδή.
Το μηχανάκι φυσάει.
Ξαναπήρα το Ζ μου μετά από σχεδόν δύο μήνες καινομιζα ότι χάλασε ο συμπλέκτης. Στο αρχιδι το σιμπι είναι μαλακός σα ρίο μαρε ο συμπλέκτης του

Kas_Tracer
24/10/2019, 23:22
και ένα νέο άρθρο (https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Test-Honda-CB500X_126971.asp) για την cbεξάρα :D

Μοναδική μου διαφωνία όπου σε ένα σημείο λέει: ''ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων, που επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού''.

Προσωπικά βιώνω ακριβώς το αντίθετο. Λες και οδηγώ το παπί, ο πίσω μπλοκάρει πολύ εύκολα ακόμα και σε κατέβασμα από 4η σε 3η πχ σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα.

Επίσης σε κάποια σημεία της ΑΟ στον περιφερειακό, νοιώθω ένα ψάρωμα σε ελαφρύ πλάγιασμα στις ''ραφές'' της ασφάλτου (ένωση).

Βοηθάει λίγο η ολίσθηση , αλλά δεν είναι και πανάκεια (σαν το ABS περίπου:p)
Η ολίσθηση διαρκεί για πολύ λίγο (λιγότερο από δευτερόλεπτο ) , μετά οι δίσκοι σφίγγουν κανονικά. Σε λάθος κατέβασμα το μπλοκάρισμα δεν αποφεύγεται με τίποτα.
Στο κάτω-κάτω το φρένο του κινητήρα είναι μέρος της οδήγησης ( άμα πιάσεις καμιά νεκρά πλησιάζοντας η στροφή θα δεις τι ωραία που είναι!)
και απλά μπορεί να σου πάρει λίγο ακόμα χρόνο να ελέγξεις καλύτερα τα κατεβάσματα σου.
Αυτές οι διαμήκεις ενώσεις της ασφάλτου είναι οι αγαπημένες μου. Ποτέ δεν θα μου φύγει το σφίξιμο στο στομάχι όταν περνάω πάνω από αυτές (με σβέλτη οδήγηση εννοείται)
Στην πράξη δεν θα γλιστρήσεις , αλλά όσο νά'ναι καταλαβαίνεις ότι κάτι σου αναστατώνει ελαφρά την πορεία .
Ίσως μια ελαφριά μείωση στις πιέσεις να βελτιώσει λίγο.

billy84
25/10/2019, 08:33
Έχετε υπόψιν ότι τα 1ης τοποθέτησης λαστιχα ως συνήθως είναι για τον Μπέο, και δεν εννοώ τον Αχχιλεα :D

Παίζει και αυτό ρόλο σε συνδυασμό με κακό οδόστρωμα. Μόλις αλλαχτουν με κάτι καλύτερο το φαινόμενο θα είναι πολύ σπάνιο μετά.

o_gavros
25/10/2019, 21:32
κι όμως Μπιλλυ τα ντανλοπ που φοράει το μοντελο του '19, είναι αξιοπρεπέστατα στην άσφαλτο!
μένει βέβαια να δούμε και τι λένε και στο βρεγμένο αλλά και στο χωμα (που δειλά δειλά θα γίνουν εξορμήσεις).


Υγ: τον Αχιλλέα δεν θα τον ξαναπιάσεις στον στόμα σου, τον Αχιλλέα!

billy84
29/10/2019, 19:00
κι όμως Μπιλλυ τα ντανλοπ που φοράει το μοντελο του '19, είναι αξιοπρεπέστατα στην άσφαλτο!
μένει βέβαια να δούμε και τι λένε και στο βρεγμένο αλλά και στο χωμα (που δειλά δειλά θα γίνουν εξορμήσεις).


Υγ: τον Αχιλλέα δεν θα τον ξαναπιάσεις στον στόμα σου, τον Αχιλλέα!


Μακάρι φίλε γιατί σχεδόν πάντα είναι για πέταμα τα 1ης τοποθέτησης.Υπομονή βέβαια να κριθούν και μετά απο κάποια km.

Αχχιλέας ο ήρωάς μας!:lol:

DRAKONET
31/10/2019, 21:18
Οταν βγηκε το βερσακι με τετοιο συμπλεκτη....δεν υπηρχε ενθουσιασμος μαλλον γιατι δεν ηξερε κανεις πως ειναι σε λειτουργια !
Τωρα καταλαβαινετε οταν ελεγα για μαλακη μανετα..και τα περι περιορισμενης ολισθησης....
ξερετε τωρα τι πληρωνεις !

geagelak
22/12/2019, 09:39
Καλημέρα, άλλος ένας υποψήφιος αγοραστής. Το Μπεβερλάκι μοσχοπουλήθηκε και είμαι έτοιμος, με το κασέρι στην τσέπη, για τη μετάβαση.
Θα ήθελα να με βοηθήσετε στο εξής. Η μετάβαση γίνεται για να μπορώ να πηγαίνω από Απρίλιο και μετά κάποιες βολτούλες και μικρά ταξίδια με τη σύζυγό τώρα που αποδεσμευτίκαμε λίγο από τα πιτσιρίκια.
Μην φανταστείτε τίποτα εξτρήμ, κανένα μπανάκι (150 χλμ) και καμιά μοτοβόλτα (300-400 χλμ).
Ο συνοδηγός θα την παλέψει με τη σέλα του cbx, ή θα πέσει παντόφλα? Από κιλά είμαστε νορμάλ, 80 εγώ στο 1,75, 50 η σύζυγος στο 1,68.
Όπως είδα τη σέλα μου φάνηκε λίγο στενή, με λίγο αφρώδες.
Μπορείτε να βοηθήσετε οι κάτοχοι,? Ευχαριστώ.

νεοσσός
22/12/2019, 09:59
Επίσης σε κάποια σημεία της ΑΟ στον περιφερειακό, νοιώθω ένα ψάρωμα σε ελαφρύ πλάγιασμα στις ''ραφές'' της ασφάλτου (ένωση).
Η Αττική Οδός έχει γενικά πολύ καλό οδόστρωμα, δε θυμάμαι τα σημεία που λες. Στη λεωφόρο Κηφισίας ανάμεσα στις δύο μικρές σήραγγες του Αμαρουσίου, στο ρεύμα προς Αθήνα, η άσφαλτος έχει τόσο μεγάλη διαφορά ύψους στη ραφή της, ανάμεσα στις δύο λωρίδες, που το ψάρωμα που λες είναι έντονο, ακόμα και όταν είναι κατακόρυφο το μηχανάκι. Ευτυχώς σε αυτό το σημείο είναι πολύ φαρδύς ο δρόμος.

doctoras
22/12/2019, 10:32
Καλημέρα, άλλος ένας υποψήφιος αγοραστής. Το Μπεβερλάκι μοσχοπουλήθηκε και είμαι έτοιμος, με το κασέρι στην τσέπη, για τη μετάβαση.
Θα ήθελα να με βοηθήσετε στο εξής. Η μετάβαση γίνεται για να μπορώ να πηγαίνω από Απρίλιο και μετά κάποιες βολτούλες και μικρά ταξίδια με τη σύζυγό τώρα που αποδεσμευτίκαμε λίγο από τα πιτσιρίκια.
Μην φανταστείτε τίποτα εξτρήμ, κανένα μπανάκι (150 χλμ) και καμιά μοτοβόλτα (300-400 χλμ).
Ο συνοδηγός θα την παλέψει με τη σέλα του cbx, ή θα πέσει παντόφλα? Από κιλά είμαστε νορμάλ, 80 εγώ στο 1,75, 50 η σύζυγος στο 1,68.
Όπως είδα τη σέλα μου φάνηκε λίγο στενή, με λίγο αφρώδες.
Μπορείτε να βοηθήσετε οι κάτοχοι,? Ευχαριστώ.

Δεν νομίζω να έχετε πρόβλημα με την άνεση της σέλας, βέβαια αυτό εξαρτάτε και απο το ποσο καλομαθημένο τον έχετε(τον ποπό σας). Βέβαια τα scooter έχουν ανετότερη σέλα ασυζητητί, υπάρχουν όμως πολλοί "ώριμοι" που το αγόρασαν για τον αντίστοιχο λόγο.
Το μονο που θα επισημάνω είναι οτι εχει κοντύτερο μεταξόνιο με αποτέλεσμα να είστε πιο κοντά ο ένας στον άλλον, αν αγαπιέστε ακομη(:D) είναι οκ αν δεν....θα τα βρείτε
Η λύση γιαυτό είναι απλή, ΜΗΝ βάλεις πίσω τον άσχημο κουβά. Γιατί η πλάτη του συνεπιβάτη που θα τερματίζει στον κουβά θα περιορίζει ακομη πιο πολύ το μέγιστο μήκος της σέλας συνεπώς του χώρου. Το κράνος πάντα ανα χείρας εντός πόλης για να μη το ταλαιπωρούν οι καιρικές συνθήκες μέσα στον κουβά και έαν θέλεις σε ταξίδι να κάνεις στάση χωρίς να κουβαλατε κράνος τα κλειδώνεις και τα δύο με μια κλειδαριά κράνους πάνω σε σταθερό σημείο στην μηχανή.

Εαν θέλεις να προσθέσεις αποθηκευτικό χώρο η αισθητική παρέμβαση χωρίς να ασχημύνει η μοτό είναι η παρακάτω
413649
413650

doctor_john
22/12/2019, 11:00
Καλημέρα, οι σέλλες συνηθίζονται και είναι καλό να φαίνονται σκληρές στην πρώτη εντύπωση
γιατι έτσι κρατάνε χωρίς μουδιάσματα και αναγκαστικές στάσεις μετά από 200χλμ.


Το μονο που θα επισημάνω είναι οτι εχει κοντύτερο μεταξόνιο με αποτέλεσμα να είστε πιο κοντά ο ένας στον άλλον, αν αγαπιέστε ακομη() είναι οκ αν δεν....θα τα βρείτε

Για αυτήν την αναφορά θα ήθελα την γνώμη σας γιατί μέχρι τώρα ήξερα πως καβαλάμε όσο το δυνατόν πιο κοντά, να κολλάνε δλδ, οι λεκάνες
μας γιατί έτσι υπάρχει καλύτερος έλεγχος.

Και εγώ σιχαίνομαι την κεντρική βαλίτσα, όποτε χρειάστηκα χώρο έβαλα την αριστερή πλαϊνή.

Μεταξύ σοβαρού και αστείου, καταστρέφει μια πολύ ωραία και δυναμική κίνηση που κάνουμε για να καβαλήσουμε
και αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι σαν κουν φου που μοιάζει με ζιου ζιτσου για να καβαλήσεις.

Εντάξει στα ταξίδια, είναι όλοι έτσι όλο και κάποιος πέφτει, γελάμε, οκ. Καθημερινά να κάνεις την Κομανέτσι...

νεοσσός
22/12/2019, 11:05
Δεν ξέρω πόσο σημαντική είναι η μείωση του ωφέλιμου μήκους σε CB 500X, αλλά θεωρώ ότι η κεντρική βαλίτσα με μαξιλαράκι βοηθάει πολύ την άνεση του συνεπιβάτη και την αίσθηση ασφάλειας που νιώθει στις επιταχύνσεις. Έχω κάνει συνεπιβάτης και ξέρω ότι είναι τελείως άβολο να κρατιέσαι για πολλά χιλιόμετρα από τις χειρολαβές. Προσωπικά, σε on/off για δικάβαλο, τη θεωρώ εκ των ουκ άνεφ. Άσε που ταιριάζουν κιόλας με την εμφάνιση των on/off, δεν τη χαλάνε.

doctoras
22/12/2019, 11:36
Δεν ξέρω πόσο σημαντική είναι η μείωση του ωφέλιμου μήκους σε CB 500X, αλλά θεωρώ ότι η κεντρική βαλίτσα με μαξιλαράκι βοηθάει πολύ την άνεση του συνεπιβάτη και την αίσθηση ασφάλειας που νιώθει στις επιταχύνσεις. Έχω κάνει συνεπιβάτης και ξέρω ότι είναι τελείως άβολο να κρατιέσαι για πολλά χιλιόμετρα από τις χειρολαβές. Προσωπικά, σε on/off για δικάβαλο, τη θεωρώ εκ των ουκ άνεφ. Άσε που ταιριάζουν κιόλας με την εμφάνιση των on/off, δεν τη χαλάνε.

Ο συνεπιβατης εχει ενεργή σταση στην μετακίνηση, αν αφήνεται στην κοντρα πλατη του κουβά ειναι σαν ενα σακι πατατες, εχει ενα σωρό εκπαιδευτικά βίντεο

νεοσσός
22/12/2019, 12:10
Ο συνεπιβατης εχει ενεργή σταση στην μετακίνηση, αν αφήνεται στην κοντρα πλατη του κουβά ειναι σαν ενα σακι πατατες, εχει ενα σωρό εκπαιδευτικά βίντεο
Ο συνεπιβάτης έχει δύο ορθές επιλογές: Είτε να παραμείνει ακίνητος ως προς τη μοτοσυκλέτα, είτε να κινείται μαζί με το σώμα του οδηγού. Η δεύτερη που αναφέρεις είναι πιο βολική για τον οδηγό, αλλά και η πρώτη είναι ΟΚ. Επιπλέον, το να είσαι με την πλάτη σταθερά κόντρα στο top box, δεν αναιρεί το να αλλάζεις τη θέση της πλάτης σου σε στροφές.

Όπως και να το κάνουμε, το top box είναι μία ασφάλεια σε απότομες επιταχύνσεις, που μπορεί η ροπή που ασκείς στις χειρολαβές, να μην είναι αρκετή για να κρατηθείς στη μοτοσυκλέτα ή να σε κουράζει πολύ. Προσωπικά θεωρώ τις χειρολαβές συνεπιβάτη τελείως άβολες.

STF
22/12/2019, 15:43
Ο συνεπιβάτης έχει δύο ορθές επιλογές: Είτε να παραμείνει ακίνητος ως προς τη μοτοσυκλέτα, είτε να κινείται μαζί με το σώμα του οδηγού. Η δεύτερη που αναφέρεις είναι πιο βολική για τον οδηγό, αλλά και η πρώτη είναι ΟΚ. Επιπλέον, το να είσαι με την πλάτη σταθερά κόντρα στο top box, δεν αναιρεί το να αλλάζεις τη θέση της πλάτης σου σε στροφές.

Όπως και να το κάνουμε, το top box είναι μία ασφάλεια σε απότομες επιταχύνσεις, που μπορεί η ροπή που ασκείς στις χειρολαβές, να μην είναι αρκετή για να κρατηθείς στη μοτοσυκλέτα ή να σε κουράζει πολύ. Προσωπικά θεωρώ τις χειρολαβές συνεπιβάτη τελείως άβολες.

Ή δεν έχω δει ποτέ συνεπιβάτη να κρατιέται από χειρολαβές ή αν έχω δει είναι τόσο σπάνιες οι περιπτώσεις που δεν τις θυμάμαι καν.
Η μπαγκαζιέρα ως μέσο ξεκούρασης για έναν συνεπιβάτη μπορεί να θεωρηθεί τέτοια, με τη προσθήκη μαξιλαριού και μόνο σε πολύωρα ταξίδια στην Εθνική.
Στη πόλη είναι ένα άσχημο αλλά χρήσιμο εξάρτημα για την εξυπηρέτηση αποθήκευσης αντικειμένων. Πάντως... το ασφαλέστερο όλων είναι ο συνεπιβάτης να κρατιέται από τον οδηγό -όχι ασφικτικά- και να ακολουθεί πάντοτε τις κινήσεις του οδηγού και της μηχανής, χωρίς να είναι απαραίτητη η ενεργή συμμετοχή. Φυσικά η μπαγκαζιέρα δεν αποτελεί εμπόδιο σε τίποτα από όλα αυτά αλλά στη πραγματικότητα πρόκειται απλώς για ένα μέσο αποθήκευσης. Κατά τα λοιπά μόνο προβλήματα φέρνει η χρήση της και στα ταξίδια και στα ατυχήματα.
Δεν διεκδικώ το αλάνθαστο αλλά εκφράζω την άποψη μου, μιας που είχα για πολλά χρόνια (εννοώ για πάρα-πάρα πολλά χρόνια). Στα ταξίδια οι πλαϊνές είναι καλοδεχούμενες αλλά οι top-case έχουν απολύτως καταργηθεί για μένα. Στη πόλη αναλόγως αναγκών θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν την ύπαρξη τους, αν μπορώ να την αποφύγω θα την αποφύγω.

doctor_john
22/12/2019, 18:53
Παιδιά σε λίγο 2020!
Οποιοσδήποτε συνεπιβάτης αφήσει τα χέρια του ελεύθερα κάτω και πιαστεί με ΔΥΟ δάκτυλα
σε κάθε χειρολαβή ή άλλο σταθερό κάτω από τους μοιρούς του, ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ 5kg στο κάθε χέρι
είναι ασφαλής να ακολουθήσει χωρίς να κουράζεται, να αντιδρά μαζί μας κ.λπ.

Όλες οι χειρολαβές συνεπιβάτη είναι για να ΤΡΑΒΑΜΕ.
Κάνενας άλλος τρόπος δεν παρέχει τόση ασφάλεια, έλεγχο και σωστή κατανομή στο σύνολο.

Οι σχάρες έχουν οριο 8kg, 10kg και κάτι ζώα after market 18Kg. Αυτό σημαίνει πως αντέχουν να τα φρενάρουν στα 120km/h που γράφουν
μέγιστη ταξιδιού. Ένας συνεπιβάτης είναι 50+kg και το ύψος της πλάτης κάνει μοχλό στην επιφάνεια που δένει η σχάρα.


Μη με παρεξηγείτε που φωνάζω :lol: είναι τρελό να έχουν οι περισσότερες μοτό σωστές χειρολαβές
και εμείς ή να τις κοντράρουμε ή να σκαρφαλώνουμε στον οδηγό!

o_gavros
22/12/2019, 19:27
σόρρυ κιόλας αλλά εγω ήξερα ότι η σπάλα και τα παΐδια του οδηγού, φτάνουν και περισσεύουν στον/στην συνοδηγό για τις απότομες επιταχύνσεις.τιναφτα που μας τσαμπουνάτε τώρα εδώ;

azar41
22/12/2019, 19:42
Βρε φτάνουν αλλά και η μπαγκαζιέρα με την σφουγγαρένια πλάτη βοηθάει.
Εκεί που είναι απαραίτητες οι χειρολαβές και χρειάζεται εκπαίδευση ο συνεπιβάτης, είναι στα φρένα.

νεοσσός
22/12/2019, 19:51
σόρρυ κιόλας αλλά εγω ήξερα ότι η σπάλα και τα παΐδια του οδηγού, φτάνουν και περισσεύουν στον/στην συνοδηγό για τις απότομες επιταχύνσεις.τιναφτα που μας τσαμπουνάτε τώρα εδώ;
Άμα είσαι συνοδηγός και οδηγεί η κοπέλα σου, είναι ΟΚ. Την παίρνεις σφιχτή αγκαλιά, τη χαϊδεύεις κιόλας τρυφερά ή πονηρά. Αντίστοιχα κι αν οδηγείς εσύ και είναι πίσω αυτή. Αν όμως οδηγεί κανένας μαντράχαλος και τον πάρεις αγκαλιά, κινδυνεύεις να παρεξηγηθείς ή να ...αλλοτριωθείς. :p Εκεί λοιπόν υποτίθεται ότι πρέπει να σε σώσουν οι χειρολαβές ή καλύτερα το μαξιλαράτο top-case (κουβάς ντε!).

geagelak
22/12/2019, 21:03
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!! Ευκαιρία ήταν να ξαναζωντανέψει το θέμα.
Η σύζυγος ανήκει στην κατηγορία φτερού οπότε δε με προβληματίζει τόσο το μήκος όσο το ποσό άνετη είναι.
Το 2007 είχα αγοράσει το πρώτο Versys που είχε τότε πρωτοεμφανιστεί και μου γκρινιαζε συνέχεια γιατί στα φρεναρίσματα γλίστραγε μπροστά. Απεναντίας τη σέλα του Beverly την είχε καταβολευτεί και δεν γκρινιαζε καθόλου, ούτε την ενοχλούσε το απίστευτο κοπάνισμα που για μένα ήταν βασανιστήριο.
Η βαλίτσα συμφωνώ και εγώ ότι ασχημαίνει αλλά δυστυχώς τη θεωρώ αναγκαία για αυτονόητους λόγους πρακτικότητας. Θα κοιτάξω αν το αγοράσω να βρω κάποια μέσου μεγέθους που να φέρνει όσο το δυνατόν με τη μηχανή.

Panos76
23/12/2019, 14:31
Καλησπερίζω τους συμφορουμίτες.

Φίλε Γιώργο σε διαβεβαιώνω πως λόγω των κυβικών σας δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο θέμα με τις διαστάσεις του εν λόγω μηχανακίου.

Παρακάτω φαίνεται καθαρά η θέση της σχάρας η οποία δεν εφάπτεται με τη σέλα, ενώ η μπαγκαζιέρα έρχεται σε ευθεία γραμμή με αυτή.

Συνεπώς δεν τρώει καθόλου ωφέλιμο χώρο από τη σέλα.

413674

413675

Μου άρεσε βέβαια η λύση του Γιατρού με τις πλαϊνές, αλλά εκεί πρέπει να περιμένουμε και το δώρο του 2020..

Από δική μου εμπειρία, σε ταξίδι προτείνω σχάρα με τοποθετημένο ένα σάκο max επάνω και πλαϊνές.

Για πόλη, η μπαγκαζιέρα πίσω είναι βολικότερη, αλλά όχι για μεγάλες ταχύτητες.

doctor_john
23/12/2019, 14:50
Είναι κάτι που έβλεπα συχνά μέσα σε πόλεις παλαιότερα.
Μου έκανε εντύπωση το ότι την είχαν αριστερά, το δοκίμασα και με βόλεψε.
Και χαρτοφύλακα έχω δεί αριστερά, αυτόν δεν τον καταλάβαινες καν.

panavour
23/12/2019, 15:31
Σαραντα χρονια φουρναρης που οδηγαω μηχανακια με top case, ή μπαουλο,ή μπαγκαζιερα, ή οπως αλλιως λεγεται, δεν μου δημιουργησε ποτε κανενα προβλημα ουτε στις μικρες ταχυτητες πολης ,ουτε σε ταχυτητες μεχρι 180 που εχω παει(πραγματικα και οχι κοντερισια).Αντιθετως οσες φορες πειραματιστηκα με πλευρικες ,μια ή και δυο ταυτοχρονως ηταν αβολες και εν μερει επικινδυνες ΜΕΣΑ στην πολη,λογω απροσεξιας ή αφηρημαδας.Στο δε ταξιδι ή στην βολτα ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ιδιεταιρως ΘΕΤΙΚΑ ,(η κεντρικη μπαγκαζιερα με μαξιλαρακι)απο τις γυναικες συνεπιβατες λογω της ξεκουρασης και ανεσης που προσφερει.:)

lleonidas
27/01/2020, 22:08
Έχω την εντύπωση ότι τσίμπησε 200€ με το νέο τιμοκατάλογο...στα 7.400€ πλέoν.

Kickstart
28/01/2020, 16:36
Όποιος κουβαλάει την γυναίκα του ξέρει... Κεντρική και μαξιλαράκι... Νόμος..

Προσωπικά την βαλίτσα θα τη βγάλω μόνο άμα θέλω να κάνω κάποια γρήγορη βόλτα και βαριέμαι το κούνημα..

Κατα τ άλλα με βολεύει τα μάλα στο φόρτωμα σε ταξίδι αλλά και μέσα στην πόλη όπου έχω ένα χώρο για γάντια κράνος λουκέτο δίσκου κτλ..

geagelak
30/01/2020, 12:57
Καλησπερίζω τους συμφορουμίτες.

Φίλε Γιώργο σε διαβεβαιώνω πως λόγω των κυβικών σας δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο θέμα με τις διαστάσεις του εν λόγω μηχανακίου.

Παρακάτω φαίνεται καθαρά η θέση της σχάρας η οποία δεν εφάπτεται με τη σέλα, ενώ η μπαγκαζιέρα έρχεται σε ευθεία γραμμή με αυτή.

Συνεπώς δεν τρώει καθόλου ωφέλιμο χώρο από τη σέλα.

413674

413675

Μου άρεσε βέβαια η λύση του Γιατρού με τις πλαϊνές, αλλά εκεί πρέπει να περιμένουμε και το δώρο του 2020..

Από δική μου εμπειρία, σε ταξίδι προτείνω σχάρα με τοποθετημένο ένα σάκο max επάνω και πλαϊνές.

Για πόλη, η μπαγκαζιέρα πίσω είναι βολικότερη, αλλά όχι για μεγάλες ταχύτητες.

Πάνο αυτή η σχάρα φαντάζομαι ότι είναι η γνήσια της Honda.
Μπορούμε να τοποθετήσουμε πάνω όποια βαλίτσα θέλουμε? Γενικά λίγο που το έψαξα δεν έχουμε και πολλές επιλογές για το νέο cb500x. Σε μια φωτογραφία που είδα στο net με φορεμένη μια σχάρα GIVI μου φαινόταν πολύ άσχημη γιατί ήταν τεράστια και πολύ μακριά από τη σέλα.

Έχετε να προτείνετε καμιά λύση για σχάρα και βαλιτσούλα σχετικά μαζεμένη γύρω στα 35-40λίτρα?

doctor_john
30/01/2020, 13:04
Πάνο αυτή η σχάρα φαντάζομαι ότι είναι η γνήσια της Honda.
Μπορούμε να τοποθετήσουμε πάνω όποια βαλίτσα θέλουμε? Γενικά λίγο που το έψαξα δεν έχουμε και πολλές επιλογές για το νέο cb500x. Σε μια φωτογραφία που είδα στο net με φορεμένη μια σχάρα GIVI μου φαινόταν πολύ άσχημη γιατί ήταν τεράστια και πολύ μακριά από τη σέλα.

Έχετε να προτείνετε καμιά λύση για σχάρα και βαλιτσούλα σχετικά μαζεμένη γύρω στα 35-40λίτρα?

Μου φαίνεται δύσκολο αυτό που ψάχνεις. Έχει και όριο βάρους που πρέπει να έχουμε υπόψιν για την κεντρική.
Ίσως μια πλαϊνή αριστερά σε βολέψει περισσότερο.

Panos76
30/01/2020, 13:23
Πάνο αυτή η σχάρα φαντάζομαι ότι είναι η γνήσια της Honda.
Μπορούμε να τοποθετήσουμε πάνω όποια βαλίτσα θέλουμε? Γενικά λίγο που το έψαξα δεν έχουμε και πολλές επιλογές για το νέο cb500x. Σε μια φωτογραφία που είδα στο net με φορεμένη μια σχάρα GIVI μου φαινόταν πολύ άσχημη γιατί ήταν τεράστια και πολύ μακριά από τη σέλα.

Έχετε να προτείνετε καμιά λύση για σχάρα και βαλιτσούλα σχετικά μαζεμένη γύρω στα 35-40λίτρα?

Μίλησα προχθές με τον αντιπρόσωπο για αυτό το θέμα.

Μιλώντας πάντα για honda αξεσουάρ (δεν ρώτησα για givi ή κάτι άλλο):

H δική του βαλίτσα είναι 35άρα και δεν χωράει 2 φουλ φέης.

Μου πρότεινε του NC που χωράει τα πάντα μέσα αλλά ήθελε να ψάξει κατά πόσο μπορεί να κουμπώσει επάνω στη βάση του cb. (εδώ, κερδίζεις σε lt αλλά χάνεις το πλεονέκτημα του μονού κλειδιού)

Ακόμα με παίρνει.. Λίγο όμως που ξεφύλλισα τον κατάλογο των αξεσουάρ, είδα πως θα είναι γαϊδούρι για τη λεπτή σιλουέτα του cb.

Αποφάσισα να θυσιάσω την πρακτικότητα και να προχωρήσω στη δική του.

Τέλος, θεωρώ πως με πατέντα στη βάση μπαίνει όποια βαλίτσα θέλεις, αλλά προφανώς είναι κάτι που θέλει ψάξιμο.

geagelak
30/01/2020, 13:42
Μίλησα προχθές με τον αντιπρόσωπο για αυτό το θέμα.

Μιλώντας πάντα για honda αξεσουάρ (δεν ρώτησα για givi ή κάτι άλλο):

H δική του βαλίτσα είναι 35άρα και δεν χωράει 2 φουλ φέης.

Μου πρότεινε του NC που χωράει τα πάντα μέσα αλλά ήθελε να ψάξει κατά πόσο μπορεί να κουμπώσει επάνω στη βάση του cb. (εδώ, κερδίζεις σε lt αλλά χάνεις το πλεονέκτημα του μονού κλειδιού)

Ακόμα με παίρνει.. Λίγο όμως που ξεφύλλισα τον κατάλογο των αξεσουάρ, είδα πως θα είναι γαϊδούρι για τη λεπτή σιλουέτα του cb.

Αποφάσισα να θυσιάσω την πρακτικότητα και να προχωρήσω στη δική του.

Τέλος, θεωρώ πως με πατέντα στη βάση μπαίνει όποια βαλίτσα θέλεις, αλλά προφανώς είναι κάτι που θέλει ψάξιμο.

Εμένα με φτάνει να χωρά ένα Foul face κράνος. Έχω δει τη γνήσια βαλίτσα της Honda για το προηγούμενο CB500X και μου είναι υπεραρκετή σαν χώρος, χωρίς να είναι καμιά κουμούτσα που χαλάει όλη την αισθητική της μηχανής. Απλά νομίζω είναι πανάκριβη.

Ξέρεις στο περίπου τιμές για σχάρα και βαλίτσα?

Panos76
31/01/2020, 11:42
Ξέρεις στο περίπου τιμές για σχάρα και βαλίτσα?

Χοντρικά, υπολόγιζε μισή τιμή από τη Χόντα https://www.skroutz.gr/s/7360550/Givi-V40-Tech-V40NT-40lt.html

geagelak
31/01/2020, 14:06
Χοντρικά, υπολόγιζε μισή τιμή από τη Χόντα https://www.skroutz.gr/s/7360550/Givi-V40-Tech-V40NT-40lt.html++

Για Givi λίγο πολύ ξέρω, για τη γνήσια που έχεις τοποθετήσει εσύ σε ρώτησα πόσο κοστίζει καθώς επίσης πόσο κοστίζει και η βαλίτσα της Honda.

Ωραία πάντως αυτή η Givi που πόσταρες, αλλά από σχάρα? Οέοο?

Μήπως ξέρετε τη διαφορά monokey με monolock?

Panos76
01/02/2020, 16:28
Η σχάρα είχε 220, η βάση για τη βαλίτσα 30 Κ η βαλίτσα 220 περίπου και αυτή, ενώ του nc η βαλίτσα μόνο έχει 280.

Εγώ, να μαστε καλά, θα πάρω τη βαλίτσα σύντομα γιατί δεν σηκώνει άλλη καθυστέρηση.

geagelak
01/02/2020, 19:04
Η σχάρα είχε 220, η βάση για τη βαλίτσα 30 Κ η βαλίτσα 220 περίπου και αυτή, ενώ του nc η βαλίτσα μόνο έχει 280.

Εγώ, να μαστε καλά, θα πάρω τη βαλίτσα σύντομα γιατί δεν σηκώνει άλλη καθυστέρηση.

Ρε φίλε τι τιμές είναι αυτές!!! Έλεος!!

Εγώ έκανα σήμερα ένα τηλεφώνημα στον αντιπρόσωπο και μου είπε τιμή 189€ αλλά για το προηγούμενο μοντέλο. Για του 19 δεν ήξερε και θα ρωτήσει τη Δευτέρα.
470€ τα θεωρώ υπερβολικά πολλά, θα κοιτάξω για Givi μάλλον.
Όταν με το καλό την αγοράσεις, ανέβασε καμιά φωτό.

DRAKONET
01/02/2020, 20:23
Με 170-190 ευρω βρισκεις σχαρα ,,,οι βαλιτσες ξεκινανε οι φθηνες 50 λιτρων της φαλκον με 40 ευρω.... και σε πιο επωνυμες με
100 ευρω.
Με 250 -300 ευρω τα πηρες !

geagelak
04/02/2020, 13:42
Τελικά έκανα παραγγελία τη γνήσια σχάρα στα 220€ Ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι προσαρμόζεται όποια βαλίτσα θες.

Panos76
14/02/2020, 14:50
Επιτέλους! Ιούλιο το παραγγείλαμε, τώρα το βάλαμε..

415218

415219

Τώρα μας έμεινε η βαλίτσα :D




(ΧάΛι μπέρι βγήκαν οι φωτογραφίες, από κοντά δείχνει τούμπανο, τρου αντβέ όταν είναι σηκωμένο :D )

doctoras
14/02/2020, 14:57
το πιο χρήσιμο αξεσουάρ και πρώτης προτεραιότητας(για αυτούς που γουστάρουν DYI μαστόρεμα)

DRAKONET
15/02/2020, 14:08
Επιτέλους! Ιούλιο το παραγγείλαμε, τώρα το βάλαμε..

415218

415219

Τώρα μας έμεινε η βαλίτσα :D




(ΧάΛι μπέρι βγήκαν οι φωτογραφίες, από κοντά δείχνει τούμπανο, τρου αντβέ όταν είναι σηκωμένο :D )

απο που...και ποσο?
αν θες να μας πεις

o_gavros
15/02/2020, 14:40
Αν μιλάς για το διπλό στανντ, τότε έχω δύο απορίες.
Πόσο και γιατί.

Panos76
15/02/2020, 15:50
Από την αντιπροσωπεία το είχα βάλει στην αρχική παραγγελία μαζί με τις χούφτες , τα κάγκελα Κ τη σκαρα.


Το σταντ ήταν το μόνο που δεν είχαν φέρει Κ το είχα εκκρεμότητα.

Με την ευκαιρία συμπλήρωσης των 6.000 km Κ επειδή πέφτει μακριά η νέα μάκρη, το έβαλα εχθές.

Το σταντ αν θυμάμαι είχε 150.

Σημειώνεται ότι έχουν σημαντικές διαφορές οι τιμές των αξεσουάρ του προγενέστερου μοντέλου με το τρέχον (όλα τσιμπημένα προς τα επάνω)

Τέλος, το σέρβις κόστισε 50€ για λάδια, φίλτρο, λαδώματα και ελέγχους.

Το σταντ το ήθελα για ευκολία στο πλύσιμο, την περιποίηση της αλυσίδας, κλπ.

sisos
02/04/2020, 20:35
Παιδια καλησπερα.το μοτερ του cb500x 19 μοντελο. ειναι βαμμένο;δεν εννοώ τα δυο μαυρα καπακια αριστερα δεξια.ενοοω ολο το μπλοκ.ειναι βαμενο σε χρωμα αλουμινιου;

doctor_john
02/04/2020, 20:45
Δείχνει βαμμένο, το χρώμα που είδα είναι τιτανίου, το αλουμινίου είναι πιο ανοικτό.

sisos
02/04/2020, 21:01
Δείχνει βαμμένο, το χρώμα που είδα είναι τιτανίου, το αλουμινίου είναι πιο ανοικτό.

Ναι σαν βαμμενο δειχνει.αν ειναι βαμμένο τελικα.υπαρχει λογος που το βαφουν;

νεοσσός
02/04/2020, 21:09
...υπαρχει λογος που το βαφουν;

Ίσως για να μην είναι άβαφο.

sisos
02/04/2020, 21:15
Ίσως για να μην είναι άβαφο.

Σωστα κατι τετοιο θαναι.καπου το αλουμινιο δεν ειναι εντελως λείο.κανει καποιες αγριαδες κατι σαν σαγρε.αυτο που οφειλεται;417140

νεοσσός
02/04/2020, 21:22
Σωστα κατι τετοιο θαναι.καπου το αλουμινιο δεν ειναι εντελως λείο.κανει καποιες αγριαδες κατι σαν σαγρε.αυτο που οφειλεται;
Δυστυχώς δεν ξέρω να σου απαντήσω. Για πλάκα απάντησα έτσι στο παραπάνω μήνυμα.

Θεωρώ πάντως ότι οι επιλογές της Honda δεν είναι τυχαίες.

sisos
02/04/2020, 21:24
417141

sisos
02/04/2020, 21:25
417142

sisos
02/04/2020, 21:36
Αυτο ειναι σε μοτερ cb500x 19. Δεν ξερω αν ειναι και σε αλλα cb ετσι

doctor_john
02/04/2020, 21:40
Το βάφουν για να περιορίσουν την διάβρωση του αλουμινίου από τα άλατα των νερών του δρόμου, για να πλένεται εύκολα και γιατί το θέλουν χρωμματιστό.
Αν κατάλαβα τι ρωτάς για την υφή του αλουμινίου είναι από το καλούπι.