View Full Version : Μηχανη vs Car
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
DoctoR_k6
14/10/2020, 22:28
Σε βρίζει που τους επιτρέπεις να σε περάσουν από πάνω;
"Πάτα το ρημάδι το γκάζι! Αλλιώς ήσανε όταν σε γνώρισα. Σε λίγο θα σε περνάνε και τα ποδήλατα."
Μπα το ανάποδο...:lol:
Τι μλκιες έκανες κλπ κλπ...
Τρακτερ βρήκα . https://www.youtube.com/watch?v=RSU9Z0Y1j9c
Αναζητήται αντίπαλος με γρούνα
https://youtu.be/5YiSeV-oeCM?t=170
μερικοι δε θελετε να καταλαβετε...δε θα σας χαλασω το ονειρο αλλο :p
Κανένα όνειρο δε χαλάς.Λες για τελικές ταχύτητες/ρεπριζ.. το μακρινό 1999 ξεκίνησαν οι εταιρίες μοτό να παίζουν ανταγωνιστικα με τις τελικές στα 300 και μόλις τα πέρασαν βγήκαν οι νομοθεσίες και τους σταμάτησαν.Ολα πάντα ατμόσφαιρα.Λες σοβαρο αμάξι ωραία εγώ λέω σοβαρή μηχανή το H2R που πιάνει 400km/h.Αλλα δε μας δινουν πινακιδες κι επίσης είναι ακριβό.
Μη λέμε για όνειρα τώρα.Εμεις με τα μηχανάκια ζούμε αυτοί που ονειρεύονται είναι οι κουτακηδες καταδικασμένοι να οδηγούν οκταβια καθώς σοβαρό αμάξι όπως το εννοείς δε θα οδηγήσουν ποτέ.
Όσο για πίστα...εδώ είσαι...αγωνιστικό αμάξι Vs αγωνιστική μοτό με αγωνιζόμενους οδηγούς σε πίστα στεγνο...δίκαια πραγματα
https://m.youtube.com/watch?v=uj0ZyQhROBE&t
Σε βρίζει που τους επιτρέπεις να σε περάσουν από πάνω;
"Πάτα το ρημάδι το γκάζι! Αλλιώς ήσανε όταν σε γνώρισα. Σε λίγο θα σε περνάνε και τα ποδήλατα."
421888
Κανένα όνειρο δε χαλάς.Λες για τελικές ταχύτητες/ρεπριζ.. το μακρινό 1999 ξεκίνησαν οι εταιρίες μοτό να παίζουν ανταγωνιστικα με τις τελικές στα 300 και μόλις τα πέρασαν βγήκαν οι νομοθεσίες και τους σταμάτησαν.Ολα πάντα ατμόσφαιρα.Λες σοβαρο αμάξι ωραία εγώ λέω σοβαρή μηχανή το H2R που πιάνει 400km/h.Αλλα δε μας δινουν πινακιδες κι επίσης είναι ακριβό.
Μη λέμε για όνειρα τώρα.Εμεις με τα μηχανάκια ζούμε αυτοί που ονειρεύονται είναι οι κουτακηδες καταδικασμένοι να οδηγούν οκταβια καθώς σοβαρό αμάξι όπως το εννοείς δε θα οδηγήσουν ποτέ.
Όσο για πίστα...εδώ είσαι...αγωνιστικό αμάξι Vs αγωνιστική μοτό με αγωνιζόμενους οδηγούς σε πίστα στεγνο...δίκαια πραγματα
https://m.youtube.com/watch?v=uj0ZyQhROBE&t
αυτο δεν ερχεται σε αντιθεση με αυτο που λεω, οτι ενα αμαξι θα περασει εναν οδηγο μοτο στο δρομο ευκολα...
το βιντεο αυτο δειχνει ενα μηχανακι του παγκοσμιου, με εναν οδηγο παγκοσμιου επιπεδου, να πηγαινει στην πιστα ζω πεθαινω...ειναι σαν να μου βαλεις καποιον παγκοσμιο να γυρναει στις Σερρες στο 1,15 οταν ο μεσος αναβατης γυρναει στο 1,45 :lol:, οταν σου λεω οτι ΕΝΑΣ με αμαξι, θα παει πιο γρηγορα απ οτι ΕΝΑΣ με ενα μηχανακι
εκτος αμα θες να μου πεις οτι οσοι εχουν 1000αρι ss και πανε γρηγορα στις εθνικες γυρνανε στο 1,20 στις Σερρες και στο 0,59 στα μεγαρα...
και απλα τυχαινει να εχουν λιωμενα λαστιχα στο κεντρο και 10 ποντους απατητους στα πλαγια των ελαστικων
επισης, εχετε μπει ολοι με τα 1000αρια σβκ και απαντατε μονο, δεν κινδυνευει η ανωτεροτητα των μοτο σας ουτε στις ευθειες, ειναι ακομα και για τα δυνατα αμαξια πανγρηγορα...απλα δεν εχουν ολοι 1000αρια ςς για να ταξιδευουν και για τετοιες περιπτωσεις μιλαμε...
στο τεχνικο κομματι λοιπον ναι, δεν πασχουν τοσο τα 1000αρια μηχανακια απο αποψη δυνατοτητων, ο αναβατης τους πασχει...για ολα τα υπολοιπα μηχανακια, παιζει να πασχουν και στο θεμα δυνατοτητων σε σχεση με ενα σχετικα γρηγορο αμαξι
900 άλογα
για όποιον νομίζει πως έχει τύχη με 500hp αυτοκίνητο δίπλα σε 1000
https://youtu.be/bfLqa4vlmFI?t=173
Άσχετο αλλά μου έκανε εντύπωση...
Πρόσεξε κανείς το παρκαρισμένο 747 της Ολυμπιακής ??? :confused:
DoctoR_k6
15/10/2020, 09:29
αυτο δεν ερχεται σε αντιθεση με αυτο που λεω, οτι ενα αμαξι θα περασει εναν οδηγο μοτο στο δρομο ευκολα...
το βιντεο αυτο δειχνει ενα μηχανακι του παγκοσμιου, με εναν οδηγο παγκοσμιου επιπεδου, να πηγαινει στην πιστα ζω πεθαινω...ειναι σαν να μου βαλεις καποιον παγκοσμιο να γυρναει στις Σερρες στο 1,15 οταν ο μεσος αναβατης γυρναει στο 1,45 :lol:, οταν σου λεω οτι ΕΝΑΣ με αμαξι, θα παει πιο γρηγορα απ οτι ΕΝΑΣ με ενα μηχανακι
εκτος αμα θες να μου πεις οτι οσοι εχουν 1000αρι ss και πανε γρηγορα στις εθνικες γυρνανε στο 1,20 στις Σερρες και στο 0,59 στα μεγαρα...
και απλα τυχαινει να εχουν λιωμενα λαστιχα στο κεντρο και 10 ποντους απατητους στα πλαγια των ελαστικων
επισης, εχετε μπει ολοι με τα 1000αρια σβκ και απαντατε μονο, δεν κινδυνευει η ανωτεροτητα των μοτο σας ουτε στις ευθειες, ειναι ακομα και για τα δυνατα αμαξια πανγρηγορα...απλα δεν εχουν ολοι 1000αρια ςς για να ταξιδευουν και για τετοιες περιπτωσεις μιλαμε...
στο τεχνικο κομματι λοιπον ναι, δεν πασχουν τοσο τα 1000αρια μηχανακια απο αποψη δυνατοτητων, ο αναβατης τους πασχει...για ολα τα υπολοιπα μηχανακια, παιζει να πασχουν και στο θεμα δυνατοτητων σε σχεση με ενα σχετικα γρηγορο αμαξι
Ρε Pano μιλησε κανεις για στροφες/πιστα κ αλλα συναφη?
Ετσι ξεκινησε η κουβεντα? Γιατι το πας αλλου το θεμα?
Για μια απλη ευθεια/κοντρα μιλησαμε απο την αρχη.
Το οτι στις στροφες θα στριψει ενα οχημα με 4 τροχους καλυτερα απο 2 δεν ειναι κ πυρηνικη φυσικη ουτε το ΜΙΤ πρεπει να εχεις τελειωσει για να το ξερεις.
Απλα ο καθημερινος κοσμος που παει τις βολτες του με ενα μοτο ανω των 600cc μπορει να κανει πλακα τουλαχιστον σε ευθεια σε παααααρα πολλα αυτοκινητα δυσανολογου κοστους.&-
Δεν ξερω αν ειχες ποτε καποιο ss1000 κ αν εχεις κανει εστω καποια ανοιγματα η κοντρες (πες το οπως θες) για να καταλαβεις πως το εννοουμε...
Αν δεν μιλησουνε οι κατοχοι που εχουν δει αυτα τα χιλιομετρα ποιος περιμενεις να μιλησει ο 16χρονος που διαβαζει κ βλεπει βιντεακια στο σωληνα? :lol:
Αν πιάσουμε το θέμα από οδηγικής πλευράς η αλήθεια είναι ότι ένα υπερόπλο αυτοκίνητο απαιτεί λιγότερες ικανότητες από τον οδηγό του για να κινηθεί πολύ γρήγοραι ενώ αντίστοιχα ελάχιστοι "καθημερινοί" οδηγοί μοτό μπορούν να πλησιάσουν έστω τα όρια ενός καλοστημένου ss όταν τελειώσει η ευθεία...
Φυσικά αυτά δεν αφορούν τα μέλη του παρόντος φόρουμ που όλοι είναι επίπεδο παγκοσμίου.... :D:D
DoctoR_k6
15/10/2020, 09:32
Αν πιάσουμε το θέμα από οδηγικής πλευράς η αλήθεια είναι ότι ένα υπερόπλο αυτοκίνητο απαιτεί λιγότερες ικανότητες από τον οδηγό του για να κινηθεί πολύ γρήγοραι ενώ αντίστοιχα ελάχιστοι "καθημερινοί" οδηγοί μοτό μπορούν να πλησιάσουν έστω τα όρια ενός καλοστημένου ss όταν τελειώσει η ευθεία...
Φυσικά αυτά δεν αφορούν τα μέλη του παρόντος φόρουμ που όλοι είναι επίπεδο παγκοσμίου.... :D:D
Κ βαλε...τυφλα να εχει ο ΜΜς.
Ρ
Απλα ο καθημερινος κοσμος που παει τις βολτες του με ενα μοτο ανω των 600cc μπορει να κανει πλακα τουλαχιστον σε ευθεια σε παααααρα πολλα αυτοκινητα δυσανολογου κοστους.
Απόλυτα σωστό... Με οποιοδήποτε "ταπεινό" 600άρι των 100 αλόγων και των 8000 ευρώ τουλάχιστον στις ευθείες ταπεινώνεις το +90% των κυκλοφορούντων κουτιών...
Ρε Pano μιλησε κανεις για στροφες/πιστα κ αλλα συναφη?
Ετσι ξεκινησε η κουβεντα? Γιατι το πας αλλου το θεμα?
Για μια απλη ευθεια/κοντρα μιλησαμε απο την αρχη.
Το οτι στις στροφες θα στριψει ενα οχημα με 4 τροχους καλυτερα απο 2 δεν ειναι κ πυρηνικη φυσικη ουτε το ΜΙΤ πρεπει να εχεις τελειωσει για να το ξερεις.
Απλα ο καθημερινος κοσμος που παει τις βολτες του με ενα μοτο ανω των 600cc μπορει να κανει πλακα τουλαχιστον σε ευθεια σε παααααρα πολλα αυτοκινητα δυσανολογου κοστους.&-
Δεν ξερω αν ειχες ποτε καποιο ss1000 κ αν εχεις κανει εστω καποια ανοιγματα η κοντρες (πες το οπως θες) για να καταλαβεις πως το εννοουμε...
Αν δεν μιλησουνε οι κατοχοι που εχουν δει αυτα τα χιλιομετρα ποιος περιμενεις να μιλησει ο 16χρονος που διαβαζει κ βλεπει βιντεακια στο σωληνα? :lol:
το ερωτημα αυτο λυθηκε εξ αρχης, φειζερ vs 350 αλογα, ανοιγμα απο 50 φειζερ μπροστα, ανοιγμα απο μεγαλες ταχυτητες αμαξι μπροστα...
τα υπολοιπα ειναι η κουβεντα που εχει εξεληχθει με αφορμη αυτην την αρχη :lol:
ss εχουν περασει απο τα χερια μου και οπως εγραψα και πισω, σε real time συνθηκες, ενα αυτοκινητο μπορει να ζορισει ευκολα ενα μηχανακι απο εκει που δε το περιμενεις ακομα και εθνικη, οπως εγραψε και ο μπιγκουλας που ηταν με το μπουσα και πηγαινε παρεα με το αμαξι...και μιλαμε για μπουσα, οχι για ςς
DoctoR_k6
15/10/2020, 10:02
το ερωτημα αυτο λυθηκε εξ αρχης, φειζερ vs 350 αλογα, ανοιγμα απο 50 φειζερ μπροστα, ανοιγμα απο μεγαλες ταχυτητες αμαξι μπροστα...
τα υπολοιπα ειναι η κουβεντα που εχει εξεληχθει με αφορμη αυτην την αρχη :lol:
ss εχουν περασει απο τα χερια μου και οπως εγραψα και πισω, σε real time συνθηκες, ενα αυτοκινητο μπορει να ζορισει ευκολα ενα μηχανακι απο εκει που δε το περιμενεις ακομα και εθνικη, οπως εγραψε και ο μπιγκουλας που ηταν με το μπουσα και πηγαινε παρεα με το αμαξι...και μιλαμε για μπουσα, οχι για ςς
Δεν θυμαμαι κ πολλα αμαξια που εχουν δυνατοτητες ανω των 260+ χιλιομετρων ωστε να ζορισουν μια μοτο οπως το busa.
Ο ξαδερφος μου κατοχος ενος Κ6, busa 2nd gen κ μιας Μ3 Ε46 πλακα κανει μονο στις τελικες με το BMW στα μεγαλα μοτο επειδη εχει καταργησει τον ηλεκτρονικο κοφτη κ τελικιαζει ανω των 299... :p
Μιας κ που μιλαμε για ανοιγματα εγω με busa 2nd gen (ολοσωμη, φιλτρο, προγραμμα) κολλητου ανοιγαμε απο 150 & 200 εως τελικες κ παντα μετα τα 280 περνουσε το busa μπροστα.
panavour
15/10/2020, 10:16
Κανένα όνειρο δε χαλάς.Λες για τελικές ταχύτητες/ρεπριζ.. το μακρινό 1999 ξεκίνησαν οι εταιρίες μοτό να παίζουν ανταγωνιστικα με τις τελικές στα 300 και μόλις τα πέρασαν βγήκαν οι νομοθεσίες και τους σταμάτησαν.Ολα πάντα ατμόσφαιρα.Λες σοβαρο αμάξι ωραία εγώ λέω σοβαρή μηχανή το H2R που πιάνει 400km/h.Αλλα δε μας δινουν πινακιδες κι επίσης είναι ακριβό.
Μη λέμε για όνειρα τώρα.Εμεις με τα μηχανάκια ζούμε αυτοί που ονειρεύονται είναι οι κουτακηδες καταδικασμένοι να οδηγούν οκταβια καθώς σοβαρό αμάξι όπως το εννοείς δε θα οδηγήσουν ποτέ.
Όσο για πίστα...εδώ είσαι...αγωνιστικό αμάξι Vs αγωνιστική μοτό με αγωνιζόμενους οδηγούς σε πίστα στεγνο...δίκαια πραγματα
https://m.youtube.com/watch?v=uj0ZyQhROBE&t
κοιτα την αναλογια ιππων/τονο των συμμετεχοντων και τους τελικους χρονους και ελα να μου πεις ποιος ειναι κατ ουσιαν ο νικητης του συγκριτικου.
Κάπως έτσι ξεκινούσαν οι κόντρες κάποτε.
Μου είπαν,άκουσα,νομίζω πως,μισό και παίρνω τλ τον ξάδερφο με το Calibra to 2.5 το turbo κτλ ,έτοιμο το event και ο χαβαλές.
Στα λόγια δεν έχει πλάκα :D
DoctoR_k6
15/10/2020, 10:42
Κάπως έτσι ξεκινούσαν οι κόντρες κάποτε.
Μου είπαν,άκουσα,νομίζω πως,μισό και παίρνω τλ τον ξάδερφο με το Calibra to 2.5 το turbo κτλ :D
Στα λόγια δεν έχει πλάκα :D
Tο θεμα ειναι να μιλας μονο οταν εχεις καβαλησει/οδηγησει κατι... ;)
Στα λογια πολλοι ειναι super duper!!
κοιτα την αναλογια ιππων/τονο των συμμετεχοντων και τους τελικους χρονους και ελα να μου πεις ποιος ειναι κατ ουσιαν ο νικητης του συγκριτικου.
κοιτα την αναλογια ιππων/τονο των συμμετεχοντων και τους τελικους χρονους και ελα να μου πεις ποιος ειναι κατ ουσιαν ο νικητης του συγκριτικου.
αυτο το συγκριτικο δειχνει οτι αγωνιστικα αμαξια χανουν και στις στροφες...αμαξι=κουβουκλιο με ροδες....αυτη ειναι η ουσια...αυτη η ''κοντρα'' μας ενδιαφερει γιατι αυτη την κοντρα μπορουμε να ΖΗΣΟΥΜΕ καποια στιγμη στη ζωη μας...Οπως με ειχε περασει εμενα αγωνιστικο wrx που ειχε βγει για προπονηση οπως κατεβαινα για νεα μακρη καποτε με το cbr600f και εμπαινε τρενο ο τυπος.... ή οπως ειχα περασει εγω στον ιδιο δρομο με το Κ8 τετρακουνα Audi TT που σπινιαριζε στις εξοδους με αναποδα βγαζοντας καπνο.
Να σε περασει ποτε F1 η F3 στο δρομο ή στην πιστα δε θα σου τυχει ποτε,το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα θαυμαζεις απο την τηλεοραση μη μποροντας να εχεις εσυ ή οποιοσδηποτε αλλος προσωπικη επαφη με αυτα.
faithless
15/10/2020, 18:43
Κανας δυνατος αμαξας υπαρχει να μας πει τη γνωμη του εδω μεσα? Να μου πεις εδω βρηκα να ρωτησω..
strokt up
15/10/2020, 19:00
Κανας δυνατος αμαξας υπαρχει να μας πει τη γνωμη του εδω μεσα? Να μου πεις εδω βρηκα να ρωτησω..
Ακόμα η απορία σου είναι με το octavia; είναι τόσο απλό που για μένα ζητα και ενα κατοσταρικο μόνο και μόνο για την καζούρα μετά.
Κανας δυνατος αμαξας υπαρχει να μας πει τη γνωμη του εδω μεσα? Να μου πεις εδω βρηκα να ρωτησω..
O blitzer..........
faithless
15/10/2020, 20:31
Ακόμα η απορία σου είναι με το octavia; είναι τόσο απλό που για μένα ζητα και ενα κατοσταρικο μόνο και μόνο για την καζούρα μετά.
Οχι φιλε το αν περναω το συγκεκριμενο οκταβια παραμενει μυστηριο. Απλα ρωταω αν ειναι κανενας αμαξακιας να μας πει μηπως εχει κανει κανα πατηματακι με μηχανη να ακουσουμε δλδ και τη πραγματικη εμπειρια γιατι ολοι με βιντεο απαντανε.
Johny the Fox
15/10/2020, 20:49
Οχι φιλε το αν περναω το συγκεκριμενο οκταβια παραμενει μυστηριο. Απλα ρωταω αν ειναι κανενας αμαξακιας να μας πει μηπως εχει κανει κανα πατηματακι με μηχανη να ακουσουμε δλδ και τη πραγματικη εμπειρια γιατι ολοι με βιντεο απαντανε.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=159265&page=11&p=3068941&viewfull=1#post3068941
Να σε περασει ποτε F1 η F3 στο δρομο ή στην πιστα δε θα σου τυχει ποτε,το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τα θαυμαζεις απο την τηλεοραση μη μποροντας να εχεις εσυ ή οποιοσδηποτε αλλος προσωπικη επαφη με αυτα.
Αυτό μη σου τύχει. (https://www.youtube.com/watch?v=CnASRVxdRNU) 0-100 km/h σε 1,65".
rainmike
15/10/2020, 23:45
Αυτό μη σου τύχει. (https://www.youtube.com/watch?v=CnASRVxdRNU) 0-100 km/h σε 1,65".
Ωραίο, εχθες είδα ενα παρκαρισμένο εξω απο το καφενείο του Βαγγελα στην Κασσάνδρου.
RaGe_Raptor
16/10/2020, 06:43
Ωραίο, εχθες είδα ενα παρκαρισμένο εξω απο το καφενείο του Βαγγελα στην Κασσάνδρου.
Έλα ρε,και νόμιζα ήμουν ο πρώτος που το παρήγγειλε:bawl:
RaGe_Raptor
16/10/2020, 06:48
Το καλό με τα κωλοφτιαγμένα κουτιά τύπου vag , είναι ότι οι ιδιοκτήτες είναι συνήθως ευθειάκηδες οπότε τους πατάμε με ένα χέρι και στις στροφές :smokin:
Car vs Bike (Nissan GT-R vs Ducati) (https://www.youtube.com/watch?v=Man0X0bf8vk)
george.S
16/10/2020, 09:01
...το ρινγκ ειναι οτι πιο κοντινο σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης δρομου, και καμμια μηχανη δεν εχει ελπιδα διπλα σε σχεδον οποιοδηποτε λιγο σβελτο αμαξι με οδηγο που ξερει να οδηγαει
https://youtu.be/_7E91r_iim0
Το βίντεο μπήκε για το οδηγό που ξέρει να οδηγεί και το ρινγκ
panavour
16/10/2020, 09:11
κοιτατε μην σας τυχει κανενα τετοιο και κανετε μετα κανα χρονο να εμφανιστειτε στην καφετέρια.
https://www.youtube.com/watch?v=Te-Gf90Omxk
karellen
16/10/2020, 09:19
Εγώ θέλω απλώς το γκολφάκι (https://www.youtube.com/watch?v=Xx_anVdesWg)
κοιτατε μην σας τυχει κανενα τετοιο και κανετε μετα κανα χρονο να εμφανιστειτε στην καφετέρια.
https://www.youtube.com/watch?v=Te-Gf90Omxk
Μιλάμε για ΤΟ sleeper :eek:
RaGe_Raptor
16/10/2020, 09:49
Όλα τα πιθανότατα σενάρια παίζουν σήμερα:bawl:
DoctoR_k6
16/10/2020, 11:03
Όλα τα πιθανότατα σενάρια παίζουν σήμερα:bawl:
Ελεω παρασκευης...
Απλα καθημερινα αυτοκινητα.
Τα περισσοτερα τα βλεπω στο σουπερ μαρκετ καθε Σαββατο πρωι. :lol:
RaGe_Raptor
16/10/2020, 12:45
Οχι φιλε το αν περναω το συγκεκριμενο οκταβια παραμενει μυστηριο. Απλα ρωταω αν ειναι κανενας αμαξακιας να μας πει μηπως εχει κανει κανα πατηματακι με μηχανη να ακουσουμε δλδ και τη πραγματικη εμπειρια γιατι ολοι με βιντεο απαντανε.
Πάρε ένα ural να τα πατήσεις όλα with the power of the soviet union technologies
κοιτατε μην σας τυχει κανενα τετοιο και κανετε μετα κανα χρονο να εμφανιστειτε στην καφετέρια.
https://www.youtube.com/watch?v=Te-Gf90Omxk
αυτος πρεπει να κερδισε και το κοριτσι στο τελος
Αυτό πάλι που θέλουν κόντρα σε ''φτιαγμένα'' αυτοκίνητα με διπλά τούρμπο και δεν ξέρω τι άλλο με εργοστασιακές μότο που το βάζεις;
https://www.youtube.com/watch?v=Y7OYFVqjoZ4 (Ferrari 430 Vs. Turbo Hayabusa) ,
https://www.youtube.com/watch?v=SPmHhswbk_g (Ferrari 458 Italia vs Suzuki Hayabusa Turbo 298 WHP: car vs bike)
έχει πολλά παρόμοια και από στάση και εν κίνηση .Το χάος.
Καλά για το Η2 τι να πούμε,έχει βίντεο που ξεφτιλίζει Veyron και ''χάνει'' από ένα Nissan με 1250Hp.
RaGe_Raptor
02/04/2021, 15:16
είναι βαρετό το vs βενζινοκίνητα (αλλά δείτε το να το εμπεδώσετε), ψαξτε το vs tesla που δεν έχει αντίπαλο off the line
https://www.youtube.com/watch?v=GA-7KpW8eKw
rainmike
02/04/2021, 16:04
είναι βαρετό το vs βενζινοκίνητα (αλλά δείτε το να το εμπεδώσετε), ψαξτε το vs tesla που δεν έχει αντίπαλο off the line
https://www.youtube.com/watch?v=GA-7KpW8eKw
Πω πω πως τα μαζεύει έτσι?.
Αυτά βεβαια τα χρώματα μου θυμίζουν cbr:)
DoctoR_k6
02/04/2021, 16:12
Μια που κουμπωνε 2α κ αρχιζε το απλωμα το BMW κ γεια σας...
Ευθεία, από στάση. Ποιος το περίμενε. :lol:
RaGe_Raptor
02/04/2021, 16:28
Ευθεία, από στάση. Ποιος το περίμενε. :lol:
καλώς τα ,τα παιδιά :smokin:
rainmike
02/04/2021, 16:30
Ευθεία, από στάση. Ποιος το περίμενε. :lol:
Ρολαριστά θα τους έπαιρνε πιο έυκολα,σουζα το πήγαινε το εργαλειο.:)
DoctoR_k6
02/04/2021, 16:57
Ευθεία, από στάση. Ποιος το περίμενε. :lol:
Σιγουρα οχι οι αμαξαδες. :bawl:
panavour
02/04/2021, 19:34
ολα ειναι αναλογια κιλων ανα ιππο.ποσο ζυγιζει η μοτο με τον αναβατη ,και ποσα αλογα βγαζει?ποσο ζυγιζουν τα αυτοκινητα με τον οδηγο,και ποσα αλογα βγαζουν?αν η κοντρα ηταν στα χιλια μετρα αντι στα 400 τα αυτοκινητα θα τον περνουσαν σε τελικη ταχυτητα λογω καλυτερης αεροδυναμικης.χιλιοειπωμενα και χιλιοπαιγμενα.
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το Tesla Model S Plaid+ (https://www.tesla.com/el_gr/models/design#battery) με 0-100 km/h σε 2,1", 1/4 mile σε 9", 1.100 ίππους και 837 χιλιόμετρα αυτονομία. Μάλλον περνάει το εργοστασιακό BMW S1000RR στο 1/4 mile, που βγάζει το 400άρι σε 9,4".
Μην ξεχνάτε ότι τα αμάξια έχουν launch control. Πατάς μερικά κουμπιά για να το ενεργοποιήσεις, τέρμα το γκάζι και απλά αφήνεις το φρένο. Στη μοτοσυκλέτα ο ιδανικός χρόνος θέλει πολύ έμπειρο αναβάτη και λίγη τύχη με το μέρος του.
andreaspetr
03/04/2021, 02:00
κατι προσφατο
http://www.youtube.com/watch?v=Gr-r8n7qIoM
sapila racing
03/04/2021, 09:43
Πρόσφατα κυκλοφόρησε το Tesla Model S Plaid+ (https://www.tesla.com/el_gr/models/design#battery) με 0-100 km/h σε 2,1", 1/4 mile σε 9", 1.100 ίππους και 837 χιλιόμετρα αυτονομία. Μάλλον περνάει το εργοστασιακό BMW S1000RR στο 1/4 mile, που βγάζει το 400άρι σε 9,4".
Μην ξεχνάτε ότι τα αμάξια έχουν launch control. Πατάς μερικά κουμπιά για να το ενεργοποιήσεις, τέρμα το γκάζι και απλά αφήνεις το φρένο. Στη μοτοσυκλέτα ο ιδανικός χρόνος θέλει πολύ έμπειρο αναβάτη και λίγη τύχη με το μέρος του.
Σωστά τα supercars εχoυν launch control.
Και το BMW S1000RRR όμως έχει Launch Control από το 2015. ;)
Δεν σημαίνει οτι είναι τόσο εύκολο να το ξεκινησεις τέλεια όπως τα supercars, αλλά σίγουρα βοηθάει πολύ.
motojojo
03/04/2021, 09:48
To Launch control δεν ειναι και για πολλά πολλά. Το κιβώτιο μπορεί να την ακούσει άσχημα μετά από μερικές εκκινήσεις.
Στα ηλεκτρικά θα είναι μάλλον αλλιώς και σίγουρα πιο εύκολα με μηδαμινή φθορά.
To Launch control δεν ειναι και για πολλά πολλά. Το κιβώτιο μπορεί να την ακούσει άσχημα μετά από μερικές εκκινήσεις.
Στα ηλεκτρικά θα είναι μάλλον αλλιώς και σίγουρα πιο εύκολα με μηδαμινή φθορά.
Και στα ηλεκτρικά το launch control επιφέρει σημαντική φθορά στις μπαταρίες, του κινητήρες και το σύστημα μετάδοσης. Μάλιστα στα Tesla εμφανίζει στην οθόνη επιλογής στο ludicrous mode σχετική προειδοποίηση (https://www.youtube.com/watch?v=GpdQ4BXBzPM&t=127s). Γενικά οι επιταχύνσεις από στάση, που έχουν γίνει κριτήριο αποτίμησης αξίας για τα οχήματα, προκαλούν μεγάλη φθορά. Ειδικά σε βελτιωμένα οχήματα, που δεν έχουν σχεδιαστεί εξ αρχής για αυξημένες καταπονήσεις στα μηχανικά μέρη.
Το launch control στις μοτοσυκλέτες διευκολύνει μεν, αλλά απαιτεί πολύ έμπειρο αναβάτη για να πετύχει καλούς χρόνους. Στα αμάξια είναι ασύγκριτα πιο εύκολο. Οδηγός μέτριας εμπειρίας, μπορεί να πετύχει κορυφαίο χρόνο, απλά πατώντας το γκάζι και ίσως κάνοντας ελάχιστες διορθώσεις με το τιμόνι.
Σημασία έχει ότι η Tesla έχει ξεφύγει και μάλλον ξεπερνάει στις επιταχύνσεις από στάση σχεδόν όλες τις μοτοσυκλέτες παραγωγής και σχεδόν όλα τα hyper cars 10πλάσιας αξίας. Αναφέρομαι βέβαια σε Tesla Model S Plaid+ των 150.000 ευρώ, οπότε η σύγκριση με τις μοτοσυκλέτες είναι απλά για τα νούμερα των επιταχύνσεων.
Πρόσφατα ανακοίνωσε (https://www.real.gr/autokinito/arthro/stathis_laios_o_ellinas_mr_tesla-713857/) την ενίσχυση της υποστήριξής της στην Ελλάδα. Βλέπω καθημερινά πλέον Tesla στο δρόμο, φαίνεται ότι έχει αναγνωρίσει ο κόσμος την αξία τους.
Γενικά η ηλεκτροκίνηση εξαλείφει πολλά από τα μειονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ειδικά για χρήση μέσα στην πόλη, είναι ασύγκριτα καλύτερα τα ηλεκτρικά, αφού το ζητούμενο είναι η ροπή από το μηδέν, καθώς και η οικονομία. Σταδιακά θα λυθούν τα ζητήματα της φόρτισης με τις τεχνολογίες ταχείας φόρτισης που εμπλέκονται και τους νέους σταθμούς, οπότε θα γίνουν κατάλληλα για περισσότερες χρήσεις, ειδικά όταν γίνει προσιτή η τιμή τους. Περισσότερο θα αργήσει το θέμα του μειωμένου ενεργειακού περιεχόμενου ανά μονάδα όγκου και βάρους των μπαταριών, σε σχέση με τα καύσιμα.
Και στα ηλεκτρικά το launch control επιφέρει σημαντική φθορά στις μπαταρίες, του κινητήρες και το σύστημα μετάδοσης. Μάλιστα στα Tesla εμφανίζει στην οθόνη επιλογής στο ludicrous mode σχετική προειδοποίηση (https://www.youtube.com/watch?v=GpdQ4BXBzPM&t=127s). Γενικά οι επιταχύνσεις από στάση, που έχουν γίνει κριτήριο αποτίμησης αξίας για τα οχήματα, προκαλούν μεγάλη φθορά. Ειδικά σε βελτιωμένα οχήματα, που δεν έχουν σχεδιαστεί εξ αρχής για αυξημένες καταπονήσεις στα μηχανικά μέρη.
Το launch control στις μοτοσυκλέτες διευκολύνει μεν, αλλά απαιτεί πολύ έμπειρο αναβάτη για να πετύχει καλούς χρόνους. Στα αμάξια είναι ασύγκριτα πιο εύκολο. Οδηγός μέτριας εμπειρίας, μπορεί να πετύχει κορυφαίο χρόνο, απλά πατώντας το γκάζι και ίσως κάνοντας ελάχιστες διορθώσεις με το τιμόνι.
Σημασία έχει ότι η Tesla έχει ξεφύγει και μάλλον ξεπερνάει στις επιταχύνσεις από στάση σχεδόν όλες τις μοτοσυκλέτες παραγωγής και σχεδόν όλα τα hyper cars 10πλάσιας αξίας. Αναφέρομαι βέβαια σε Tesla Model S Plaid+ των 150.000 ευρώ, οπότε η σύγκριση με τις μοτοσυκλέτες είναι απλά για τα νούμερα των επιταχύνσεων.
Πρόσφατα ανακοίνωσε (https://www.real.gr/autokinito/arthro/stathis_laios_o_ellinas_mr_tesla-713857/) την ενίσχυση της υποστήριξής της στην Ελλάδα. Βλέπω καθημερινά πλέον Tesla στο δρόμο, φαίνεται ότι έχει αναγνωρίσει ο κόσμος την αξία τους.
Γενικά η ηλεκτροκίνηση εξαλείφει πολλά από τα μειονεκτήματα των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Ειδικά για χρήση μέσα στην πόλη, είναι ασύγκριτα καλύτερα τα ηλεκτρικά, αφού το ζητούμενο είναι η ροπή από το μηδέν, καθώς και η οικονομία. Σταδιακά θα λυθούν τα ζητήματα της φόρτισης με τις τεχνολογίες ταχείας φόρτισης που εμπλέκονται και τους νέους σταθμούς, οπότε θα γίνουν κατάλληλα για περισσότερες χρήσεις, ειδικά όταν γίνει προσιτή η τιμή τους. Περισσότερο θα αργήσει το θέμα του μειωμένου ενεργειακού περιεχόμενου ανά μονάδα όγκου και βάρους των μπαταριών, σε σχέση με τα καύσιμα.
Αναρωτιεμαι ποτε θα αρχισουν να μπαινουν κιβωτια στα ηλεκτρικα....
Αναρωτιεμαι ποτε θα αρχισουν να μπαινουν κιβωτια στα ηλεκτρικα....
Why the Porsche Taycan's Two-Speed Gearbox Is Such a Big Deal (https://www.wired.com/story/electric-car-two-speed-transmission-gearbox/)
Want to improve an EV’s range by 5 percent, or pump up its top speed? Trying shifting gears.
Κάπου είχα διαβάσει νομίζω ότι και η Tesla χρησιμοποιεί διαφορετικό γρανάζι για εκκίνηση σε ανηφόρες, ώστε να μην καταπονείται η μπαταρία στη φάση μηδενικών στροφών του ηλεκτροκινητήρα.
Why the Porsche Taycan's Two-Speed Gearbox Is Such a Big Deal (https://www.wired.com/story/electric-car-two-speed-transmission-gearbox/)
Want to improve an EV’s range by 5 percent, or pump up its top speed? Trying shifting gears.
Κάπου είχα διαβάσει νομίζω ότι και η Tesla χρησιμοποιεί διαφορετικό γρανάζι για εκκίνηση σε ανηφόρες, ώστε να μην καταπονείται η μπαταρία στη φάση μηδενικών στροφών του ηλεκτροκινητήρα.
Δεν ειναι μονο η φαση μηδενικων στροφων. Οποιαδηποτε λιγο αποτομη ανηφορα μειωνει δυσαναλογα την αυτονομια σε σχεση με μοτερ εσωτερικης καυσης+κιβωτιο.
θα μπορουσαν αν βαλουν ενα cvt το οποιο να αλλαζει σχεσεις αναλογα με το φορτιο κρατωντας σταθερο το ρευμα
με διαφορα modes....
θα μπορουσαν αν βαλουν ενα cvt το οποιο να αλλαζει σχεσεις αναλογα με το φορτιο κρατωντας σταθερο το ρευμα
με διαφορα modes....
Αν δεν απατώμαι τα CVT μειονεκτούν σε απώλειες στη μετάδοση και κυρίως σε αδυναμία μεταφοράς μεγάλης ισχύος για λογικό κόστος παραγωγής. Παρόλα αυτά, θα ήθελα πολύ υβριδικό αμάξι με CVT ή ηλεκτρικό.
peterTHErider
03/04/2021, 15:21
κατι προσφατο
http://www.youtube.com/watch?v=Gr-r8n7qIoM
στο βίντεο το μόνο που μπορεί να σχολιαστεί είναι ο αναβάτης που κάνει αυτά που κάνει ακράνωτος και με αθλητικά.μεγάλος καραγκιοζάκος και ποζέρι.
motojojo
03/04/2021, 17:34
Το ρευμα εξαρτάται και από τις στροφές και από το φορτίο. Γενικά η διαχείριση ηλεκτρικου κινητήρα (BLDC στην προκειμένη) είναι μια επιστήμη μόνο του.
Τα άλογα που βγάζει είναι κατά ένα μεγάλο ποσοστό software.
Πρακτικά το κιβωτιο που έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ένας μειωτήρας. Δεν ξέρω συγκεκριμένα για το τεσλα ή την ταυκαν αλλά έχει ακουστεί για εφαρμογή διτάχυτου κιβωτιου γενικά στο μέλλον.
Χωρις να ειμαι ειδικος στις κοντρες απο την λιγη εμπειρια που εχω σε μεγαλες μηχανες νομιζω οτι για να περασεις πχ ενα ζ750 θελεις αρκετα εως πολυ καλο αμαξι. Τωρα για το δικο σου μηχανακι δε ξερω παντως με τη μηχανη κανεις καλυτερα γουστα. Το αμαξι για μενα ειναι για να πας απ το α στο β σημειο στεγνος και ζεστος.
Johny the Fox
05/04/2021, 17:16
Εμ' Γενικα ..κοντρες car/moto καμμια ουσια δεν αποκαλυπτουν περαν καποιων προφανων κλισε τιμης-βαρους κτλοιπα..Η αισθηση που προσφερει ενα σουπερ καρ στο συνολο του δεν εχει καμμια σχεση με την αναλογων ''προδιαγραφων'' αισθηση μηχανης.Στο στροφιλικι ακομα και ο μετριος οδηγος ενος σουπερκαρ θα ραψει τα περισσοτερα διτροχα
RaGe_Raptor
05/04/2021, 20:33
Εμ' Γενικα ..κοντρες car/moto καμμια ουσια δεν αποκαλυπτουν περαν καποιων προφανων κλισε τιμης-βαρους κτλοιπα..Η αισθηση που προσφερει ενα σουπερ καρ στο συνολο του δεν εχει καμμια σχεση με την αναλογων ''προδιαγραφων'' αισθηση μηχανης.Στο στροφιλικι ακομα και ο μετριος οδηγος ενος σουπερκαρ θα ραψει τα περισσοτερα διτροχα
ακριβώς. είναι πολύ ευκολότερο να σε πάει γρήγορα ένα supercar από το να πας γρήγορα ένα superbike.
Ενώ τα superbikes με αντισπίν, αντισούζα, βοηθήματα εκκίνησης, φρένων, γκαζιού, πρόσφυσης, κιβωτίου, χάρτες, περιοριστές, cornering, squaring κτλ, είναι 100% χέρια. Μόνο αυτόματο στρίψιμο δεν έχουν. Ακόμα.
panavour
05/04/2021, 20:56
ακριβώς. είναι πολύ ευκολότερο να σε πάει γρήγορα ένα supercar από το να πας γρήγορα ένα superbike.
Και το ενα το πας ,και το αλλο το πας,απλως με το αυτοκινητο θα πας πιο ανετα ,με λιγωτερο κοπο,και ασφαλεστερα.Μην λεμε τα αυτονοητα.Η μοτο ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ απευθυνεται σε νεωτερες ηλικιες.
η φυση ΔΕΝ κανει αλματα για κανεναν.
RaGe_Raptor
05/04/2021, 20:59
Ενώ τα superbikes με αντισπίν, αντισούζα, βοηθήματα εκκίνησης, φρένων, γκαζιού, κιβωτίου, χάρτες, περιοριστές, cornering, squaring κτλ, είναι 100% χέρια. Μόνο αυτόματο στρίψιμο δεν έχουν. Ακόμα.
σίγουρα βοηθάνε αλλά θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον τα λεγόμενα "fundamental skills" . στο αυτοκίνητο πας πιο γρήγορα,σαφώς πιο εύκολα,χωρίς ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ικανοτήτων.
RaGe_Raptor
05/04/2021, 21:01
Και το ενα το πας ,και το αλλο το πας,απλως με το αυτοκινητο θα πας πιο ανετα ,με λιγωτερο κοπο,και ασφαλεστερα.Μην λεμε τα αυτονοητα.Η μοτο ΕΚ ΦΥΣΕΩΣ απευθυνεται σε νεωτερες ηλικιες.
η φυση ΔΕΝ κανει αλματα για κανεναν.
το ένα μπορεί και να σε πάει.
το άλλο το πας.-
σίγουρα βοηθάνε αλλά θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον τα λεγόμενα "fundamental skills" . στο αυτοκίνητο πας πιο γρήγορα,σαφώς πιο εύκολα,χωρίς ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο ικανοτήτων.
Το μηχανάκι γενικά είναι πιο δύσκολο να πάει γρήγορα. Συμφωνώ, είναι γεγονός. Αλλά παρομοίως δεν μπορεί ο καθένας να πάει γρήγορα ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Στις ευθείες και στα 100 άλογα όλοι γρήγοροι είναι.
panavour
05/04/2021, 21:07
το ένα μπορεί και να σε πάει.
το άλλο το πας.-
γι αυτο και ειναι και πιο επικινδυνο ,διοτι συνηθως η πλειοψηφια ΔΕΝ ξερει να το παει.
Johny the Fox
05/04/2021, 21:24
Το μηχανάκι γενικά είναι πιο δύσκολο να πάει γρήγορα. Συμφωνώ, είναι γεγονός. Αλλά παρομοίως δεν μπορεί ο καθένας να πάει γρήγορα ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Στις ευθείες και στα 100 άλογα όλοι γρήγοροι είναι.Δεν ειναι και τοσο δυσκολο ,μην γελιεσαι.Με τα τοσα τσιμπλικοκονια που εχει το s/c και κυριως επειδη το σωμα σου δεν συμμετεχει πουθενα ενεργα στην διαδικασια οπως στην μηχανη ,το περισσοτερο που εχεις να κανεις ειναι να περιστρεφεις δεξια-αριστερα το τιμονι.Τα υπολοιπα τα κανει σχεδον μονο του αν θες να πας γρηγορα Διαδικασια υπολογισμων εισοδου,εξοδου στις στροφες σιγα-σιγα γινονται παρελθον.
panavour
05/04/2021, 22:04
Δεν ειναι και τοσο δυσκολο ,μην γελιεσαι.Με τα τοσα τσιμπλικοκονια που εχει το s/c και κυριως επειδη το σωμα σου δεν συμμετεχει πουθενα ενεργα στην διαδικασια οπως στην μηχανη ,το περισσοτερο που εχεις να κανεις ειναι να περιστρεφεις δεξια-αριστερα το τιμονι.Τα υπολοιπα τα κανει σχεδον μονο του αν θες να πας γρηγορα Διαδικασια υπολογισμων εισοδου,εξοδου στις στροφες σιγα-σιγα γινονται παρελθον.
κι αυτοι το ιδιο νομιζαν
https://www.youtube.com/watch?v=oVeN6VHHe9U
Johny the Fox
05/04/2021, 22:24
κι αυτοι το ιδιο νομιζαν
https://www.youtube.com/watch?v=oVeN6VHHe9U
Δεν νομιζω να εγραψα οτι εαν θελεις δεν μπορεις να το ριξεις σε γκρεμο.Εγραψα οτι τα βοηθηματα που εχει σημερα ενα s/c εξασφαλιζουν μια απλουστερη και ασφαλεστερη οδηγικη διαδικασια ακομα και σε οδηγους περιορισμενων ικανοτητων σε σχεση απο αυτα απο το προσφατο παρελθον.
Η αισθηση ειναι το θεμα, με το διτροχο πετας ασχετως ταχυτητας, ακομα και με ποδηλατο. Το αυτοκινητο ειναι συγκριτικα εμπειρια τυπου simulator. Ελαχιστα 4τροχα σου δινουν αντιστοιχη εμπειρια με της μηχανης και δεν ειναι τα supercar αλλα οχηματα τυπου atom ariel, λιτες κατασκευες που εισαι ο μισος εξω.
RaGe_Raptor
06/04/2021, 10:40
Η αισθηση ειναι το άλλο θεμα, με το διτροχο πετας ασχετως ταχυτητας, ακομα και με ποδηλατο. Το αυτοκινητο ειναι συγκριτικα εμπειρια τυπου simulator. Ελαχιστα 4τροχα σου δινουν αντιστοιχη εμπειρια με της μηχανης και δεν ειναι τα supercar αλλα οχηματα τυπου atom ariel, λιτες κατασκευες που εισαι ο μισος εξω.
Το καθένα έχει τη χάρη του.
Ένα καλοστημένο/καλοζυγισμένο αυτοκίνητο σε στριφτερη διαδρομή , μπορεί να προσφέρει πολλά χαμόγελα. Όχι απαραίτητα με τεράστιες ιπποδυνάμεις.
Το καθένα έχει τη χάρη του.
Ένα καλοστημένο/καλοζυγισμένο αυτοκίνητο σε στριφτερη διαδρομή , μπορεί να προσφέρει πολλά χαμόγελα. Όχι απαραίτητα με τεράστιες ιπποδυνάμεις.
Δε διαφωνω, μπορει να εχει πολυ πλακα, απλα δεν αισθανομαι πως πεταω.
Παρεπιπτοντως το πιο διασκεδαστικο αμαξι που εχω οδηγησει ειναι mini cooper. Χωρις τραξιον κοντρολ παει σβουρες ολη μερα.
rainmike
06/04/2021, 13:43
Δε διαφωνω, μπορει να εχει πολυ πλακα, απλα δεν αισθανομαι πως πεταω.
Παρεπιπτοντως το πιο διασκεδαστικο αμαξι που εχω οδηγησει ειναι mini cooper. Χωρις τραξιον κοντρολ παει σβουρες ολη μερα.
426943
KAWAMANRIDER
06/04/2021, 13:59
426943
426944
και εννοείται kawa :cool:
Lamborghini Huracan Turbo vs Kawasaki H2R: DRAG RACE (https://www.youtube.com/watch?v=D_IAXFIi31M)
Κόντρα σε ευθεία με ~50% περισσότερα άλογα ανά κιλό λολ.
Κόντρα σε ευθεία με ~50% περισσότερα άλογα ανά κιλό λολ.
Είδες όμως ότι στην επιτάχυνση από στάση χάνει η μοτοσυκλέτα, διότι είναι πολύ δύσκολο, ακόμα και για έμπειρο αναβάτη, να διαχειριστεί την ισχύ και να μην κάνει σούζα. Θέλει αύξηση μεταξονίου, όπως κάνουν στα drag race Hayabusa, ώστε να αξιοποιήσει την ισχύ σε τέτοιες συνθήκες. Στο φρενάρισμα χάνει επίσης, ενώ φαντάζομαι και σε κλειστή διαδρομή, λόγω καλύτερης πλευρικής επιτάχυνσης του αυτοκινήτου.
Κερδίζει βέβαια η μοτοσυκλέτα σε κόστος κτήσης και σε εμπειρία οδήγησης.
Ναι, αλλά δε μιλάμε για +10-15%, μιλάμε για +50%. Η διαφορά είναι χαώδης.
Ωστόσο είναι εντυπωσιακό ότι το καφασάκι δεν κάθεται κάτω πουθενά και με τίποτα.
Στη δεύτερη δοκιμή 0-400 τα πήγε καλά ο αναβάτης.
Παρ' όλα αυτά, είναι γεγονός ότι είναι πολύ πιο εύκολα αξιοποιήσιμες πλέον οι επιδόσεις για έναν οδηγό αυτοκινήτου, παρά για έναν οδηγό μοτοσυκλέτας. Έχουν βελτιωθεί πολύ οι επιδόσεις στα αμάξια με την υπερτροφοδότηση και πρόσφατα με την ηλεκτροκίνηση και με τα ηλεκτρονικά συστήματα μπορούν να αξιοποιηθούν ακόμα και από άτομα με μέτρια εμπειρία. Δεν αναφέρομαι μόνο σε hyper cars που είναι για ελάχιστους, αλλά και σε αμάξια, ακριβά μεν, για περισσότερους δε.
Αντιθέτως, οι μοτοσυκλέτες παραμένουν πιο φθηνές, αλλά για να αξιοποιήσει κανείς τις επιδόσεις τους χρειάζεται μεγάλη εμπειρία. Έχει τα καλά του αυτό βέβαια.
PaNick67
12/10/2021, 16:23
Στη δεύτερη δοκιμή 0-400 τα πήγε καλά ο αναβάτης.
Παρ' όλα αυτά, είναι γεγονός ότι είναι πολύ πιο εύκολα αξιοποιήσιμες πλέον οι επιδόσεις για έναν οδηγό αυτοκινήτου, παρά για έναν οδηγό μοτοσυκλέτας. Έχουν βελτιωθεί πολύ οι επιδόσεις στα αμάξια με την υπερτροφοδότηση και πρόσφατα με την ηλεκτροκίνηση και με τα ηλεκτρονικά συστήματα μπορούν να αξιοποιηθούν ακόμα και από άτομα με μέτρια εμπειρία. Δεν αναφέρομαι μόνο σε hyper cars που είναι για ελάχιστους, αλλά και σε αμάξια, ακριβά μεν, για περισσότερους δε.
Αντιθέτως, οι μοτοσυκλέτες παραμένουν πιο φθηνές, αλλά για να αξιοποιήσει κανείς τις επιδόσεις τους χρειάζεται μεγάλη εμπειρία. Έχει τα καλά του αυτό βέβαια.
Παντα ετσι ηταν. Οταν τα αυτοκινητα ηταν δυστροπα οι μοτοσυκλετες ηταν ακομα πιο δυστροπες και επασχαν σε φρενα κι αναρτησεις. Αλλωστε antispin τα αυτοκινητα εχουν πανω απο 20 χρονια τωρα, τα δυνατα, ενω οι μοτοσυκλετες μολις τα τελευταια χρονια.
Ολα αυτα στην ευθεια. Γιατι για να στριψεις γρηγορα αυτοκινητο η μοτο θες χερια. Παντα ηθελες και παντα θα θελεις.
telegonos
12/10/2021, 16:46
Η μηχανή δηλώνεται 216 κιλά, βάλε κι ένα αναβάτη 80 κιλών, πάμε στα 296, πες 300 με κράνη, μπουφάν, μποτες κ.ο.κ. 310 ίπποι, άρα μια αναλογία 310/300 ίπποι ανά κιλό = 1,0333
Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1450 κιλά, συν τον ίδιο 80κιλο οδηγό, πάμε 1530 κιλά, και η ιπποδύναμη είναι 1100 ίπποι, άρα αναλογία 1100/1530 ίπποι ανά κιλό = 0,7189.
Ο λόγος των δύο αναλογιών είναι 1,0333 / 0,7189 = 1,4137, οπότε δεν μιλάμε για +50% παραπάνω αναλογία η μηχανή, μιλάμε για 41,37% παραπάνω.
Αυτά για του λόγου το αληθές, συνεχίστε να συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.
...οπότε δεν μιλάμε για +50% παραπάνω αναλογία η μηχανή, μιλάμε για 41,37% παραπάνω.
Α εντάξει, αυτό τα αλλάζει όλα.
telegonos
13/10/2021, 09:32
Α εντάξει, αυτό τα αλλάζει όλα.
Οχι, το ίδιο αναξιόπιστος παραμένεις, μην ανησυχείς.
o_gavros
16/10/2021, 19:44
καλα και που μας το διευκρίνισες ψυχή του πάρτυ, γιατί τονε νομίζαμε για κανεναν περιοπής.
Ακούς εκεί, να μας λέει για 50% όταν στην πραγματικότητα είναι 41,37% η διαφορά, τον αλήτη...
Λαμποργκίνη Χούρακαν Περφορμάντε έναντι Μοτοτζιπί Bike 0-400m (https://www.youtube.com/watch?v=zHujWbqWOkM)
BMW M5 CS έναντι BMW S1000RR
(https://www.youtube.com/watch?v=mtjhfvPg_0c)
"So this can get you into trouble quicker but that can get you out of it faster."
Ferrari SF90 v BMW M1000RR (https://www.youtube.com/watch?v=f1Ik-Vufd1E)
Εντυπωσιακό το γεγονός ότι το launch control της μοτοσυκλέτας δεν μπορεί ακόμα να ξεπεράσει τις ικανότητες ενός πολύ έμπειρου αναβάτη. Η ισχύς της μοτοσυκλέτας μάλλον φθάνει για να ξεπεράσει το αμάξι, αλλά το μεταξόνιο παραγωγής δεν επιτρέπει την αξιοποίηση όλης της ισχύος, αφού σηκώνεται συνέχεια σούζα και ο αναβάτης αναγκάζεται να μειώσει την επιτάχυνση.
Η σύγκριση γίνεται με ένα από τα ελάχιστα αμάξια παραγωγής που πετυχαίνουν κάτω από 10" τα 400 μέτρα από στάση και φυσικά υπερδεκαπλάσιας αξίας.
Για μία ακόμα φορά φαίνεται ότι όταν η ιπποδύναμη είναι μπόλικη, περισσότερο μετράει το πώς έχουν καταφέρει οι μηχανικοί να περνάει αυτή στο δρόμο, παρά το απόλυτο νούμερό της. Γι' αυτό είναι συνήθως τόσο μπροστά η 911 Carrera Turbo S, έχουν πιάσει το νόημα οι μηχανικοί της Porsche.
PaNick67
26/11/2022, 11:18
Ε, παιζει κι ενα ρολο το 315/30R20 που φοραει η SF90 πισω.
Οταν πηγαν σε rolling start εχασε
Ε, παιζει κι ενα ρολο το 315/30R20 που φοραει η SF90 πισω.
Οταν πηγαν σε rolling start εχασε
Απ'οσο ειδα δεν μπορουσε να δωσει παραπανω γκαζι λογω σουζας οχι λογω ελλειψης προσφυσης. Με μακρυτερο μεταξονιο (ψαλιδι τυπου dragster) θα το ειχε πιστευω.
PaNick67
26/11/2022, 11:43
Απ'οσο ειδα δεν μπορουσε να δωσει παραπανω γκαζι λογω σουζας οχι λογω ελλειψης προσφυσης. Με μακρυτερο μεταξονιο (ψαλιδι τυπου dragster) θα το ειχε πιστευω.
Δεν διαφωνω. Το σχολιο πηγαινε στο "πως περνα η δυναμη στον δρομο" και οι λαστιχαρες του αυτοκινητου βοηθουν στο να περασει η δικια του δυναμη.
Συμφωνώ με τον Πέτρο. Η μοτοσυκλέτα σε πρώτη φάση έδειχνε να χάνει από θέμα ισορροπίας, λόγω του μεταξονίου της. Αν είχε μακρύτερο μεταξόνιο, θα βλέπαμε μετά αν δεν έφθανε η πρόσφυση του ελαστικού. Εννοείται φυσικά ότι αν είχε μακρύτερο μεταξόνιο θα έχανε πολύ στις στροφές, γι' αυτό και σωστά δεν έχει επιλεγεί κάτι τέτοιο. Πάντως στη μοτοσυκλέτα, τη μεγαλύτερη σημασία έχει η εμπειρία του αναβάτη, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μεγάλη. Αντιθέτως στο αμάξι, με τα launch control, δεν χρειάζεται μεγάλη εμπειρία στις καλές υλοποιήσεις, απλά να είσαι έτοιμος και γρήγορες μικροδιορθώσεις στο τιμόνι.
Η Ferrari δεν έχει μόνο τις λαστιχάρες, έχει και τετρακίνηση, ροπή ηλεκτρικού κινητήρα και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ανά τροχό που αποκορυφώνουν τη δυνατότητα γρήγορης εκκίνησης. Όλα αυτά μετράνε, μαζί βέβαια με την καλή άσφαλτο.
Νομίζω ότι σε πολλά αμάξια πλεονάζει η ροπή που μπορεί να εφαρμοστεί κατά την επιτάχυνση και μπορεί να ξεπεράσει την πρόσφυση των τροχών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αξιοποιείται η αδράνεια του στροφάλου κατά την απότομη σύμπλεξη. Το θέμα είναι να περιοριστεί με τους χειρισμούς ή τα ηλεκτρονικά αυτή η απότομη μεταφορά ροπής, ώστε να παραμείνουν οι τροχοί σε πρόσφυση.
doctoras
27/11/2022, 17:14
Δεν ξέρω ποσά εργοστασιακά σούπερ καρς πέφτουν κατω από 10” στο 400ρι
Οποίο από αυτά και να βάλεις υποθέτω θα χάσει πανηγυρικά από το εργοστασιακό Ninja H2R
Νομίζω ότι το H2R δεν είναι στροιτ λύγγαλ.
RaGe_Raptor
27/11/2022, 18:30
ωωω ρε μπέμπα, με το που έβαλε την δύμανη κάτω, το καθάρισε σαν αυγό το αυτοκινητάκι :D
DoctoR_k6
27/11/2022, 18:50
Νομίζω ότι το H2R δεν είναι στροιτ λύγγαλ.
To R δεν είναι όντως.
Το απλό είναι όμως.
Είναι κ 230 αλογατα...όπως κ να το κάνεις τραβάει.
ωωω ρε μπέμπα, με το που έβαλε την δύμανη κάτω, το καθάρισε σαν αυγό το αυτοκινητάκι :D
Αναμενόμενο δεν ήταν?
Ειδικά 2-3ς που κρατιέται κάτω το μπροστινό... τέλος.
Θυμήσου να ρολαρεις με 2α κ 80-100 κ πες μου ποιος μπορούσε να σε πιάσει με το Suzuki. Που δεν είναι Μ1000 με όλα αυτά που κουβαλάει.
Συμφωνώ με τον Πέτρο. Η μοτοσυκλέτα σε πρώτη φάση έδειχνε να χάνει από θέμα ισορροπίας, λόγω του μεταξονίου της. Αν είχε μακρύτερο μεταξόνιο, θα βλέπαμε μετά αν δεν έφθανε η πρόσφυση του ελαστικού. Εννοείται φυσικά ότι αν είχε μακρύτερο μεταξόνιο θα έχανε πολύ στις στροφές, γι' αυτό και σωστά δεν έχει επιλεγεί κάτι τέτοιο. Πάντως στη μοτοσυκλέτα, τη μεγαλύτερη σημασία έχει η εμπειρία του αναβάτη, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μεγάλη. Αντιθέτως στο αμάξι, με τα launch control, δεν χρειάζεται μεγάλη εμπειρία στις καλές υλοποιήσεις, απλά να είσαι έτοιμος και γρήγορες μικροδιορθώσεις στο τιμόνι.
Η Ferrari δεν έχει μόνο τις λαστιχάρες, έχει και τετρακίνηση, ροπή ηλεκτρικού κινητήρα και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ανά τροχό που αποκορυφώνουν τη δυνατότητα γρήγορης εκκίνησης. Όλα αυτά μετράνε, μαζί βέβαια με την καλή άσφαλτο.
Νομίζω ότι σε πολλά αμάξια πλεονάζει η ροπή που μπορεί να εφαρμοστεί κατά την επιτάχυνση και μπορεί να ξεπεράσει την πρόσφυση των τροχών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι αξιοποιείται η αδράνεια του στροφάλου κατά την απότομη σύμπλεξη. Το θέμα είναι να περιοριστεί με τους χειρισμούς ή τα ηλεκτρονικά αυτή η απότομη μεταφορά ροπής, ώστε να παραμείνουν οι τροχοί σε πρόσφυση.
Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση το ότι το BMW εφευγε σε ρεπριζ! Δεν το περίμενα όταν το Ferrari ήταν τόσο δυνατό από εκκινήσεις αλλά και γενικότερα σαν δύναμη. Δείχνει ακριβώς πόσο περισσότερο χάνει η μηχανή αρχικά που δεν μπορεί να ξεκινήσει, δείτε και τα βίντεο με το motogp και πόσο καλύτερα φεύγει επειδή χαμηλώνει πολύ με τα συστήματα μεταβολής ύψους που έχει...
Απορώ πως δεν έχουν περάσει σε μοντέλα παραγωγής, τύπου Launch control aids.
panavour
28/11/2022, 11:43
To R δεν είναι όντως.
Το απλό είναι όμως.
Είναι κ 230 αλογατα...όπως κ να το κάνεις τραβάει.
Αναμενόμενο δεν ήταν?
Ειδικά 2-3ς που κρατιέται κάτω το μπροστινό... τέλος.
Θυμήσου να ρολαρεις με 2α κ 80-100 κ πες μου ποιος μπορούσε να σε πιάσει με το Suzuki. Που δεν είναι Μ1000 με όλα αυτά που κουβαλάει.
Άσκοπες και ανούσιες συγκρίσεις, αφού οι σχέσεις κιλών προς ίππους έιναι συντριπτικά υπέρ των μοτό.Βαλτε τα μέσα σε μια πίστα όπως το νυρμπουργκρινγ,και άμα περάσει καμμιά μοτό μπροστά σφυρίχτε μου κλέφτικα.
PaNick67
28/11/2022, 12:21
Εμένα πάντως μου έκανε εντύπωση το ότι το BMW εφευγε σε ρεπριζ! Δεν το περίμενα όταν το Ferrari ήταν τόσο δυνατό από εκκινήσεις αλλά και γενικότερα σαν δύναμη. Δείχνει ακριβώς πόσο περισσότερο χάνει η μηχανή αρχικά που δεν μπορεί να ξεκινήσει, δείτε και τα βίντεο με το motogp και πόσο καλύτερα φεύγει επειδή χαμηλώνει πολύ με τα συστήματα μεταβολής ύψους που έχει...
Απορώ πως δεν έχουν περάσει σε μοντέλα παραγωγής, τύπου Launch control aids.
Bαση τεχνικων χαρακτηριστικων η μηχανη εχει 0,96Kg/Hp ενω το αυτοκινητο 1,62Kg/Hp, οποτε μολις "πατησε κατω" του εφυγε.
Ειναι παντως απιστευτο με 25Κ να εχεις επιδοσεις εξωτικου supercar και γι' αυτο πλεον τα ηλεκτρονικα ειναι ακρως απαραιτητα για να επιβιωσεις σε δημοσιο δρομο.
RaGe_Raptor
28/11/2022, 12:24
Άσκοπες και ανούσιες συγκρίσεις, αφού οι σχέσεις κιλών προς ίππους έιναι συντριπτικά υπέρ των μοτό.Βαλτε τα μέσα σε μια πίστα όπως το νυρμπουργκρινγ,και άμα περάσει καμμιά μοτό μπροστά σφυρίχτρα μου κλέφτικα.
Άσκοπο κι ανούσιο το nürburgring αφού οι "σχέσεις πρόσφυσης" είναι συντριπτικά υπέρ των αυτοκινήτων.
Βάλτε τα μέσα σε ένα αεροδιάδρομο,και άμα περάσει κανένα αυτοκίνητο μπροστά σφυρίχτρα μου κλέφτικα.
panavour
28/11/2022, 12:34
To R δεν είναι όντως.
Το απλό είναι όμως.
Είναι κ 230 αλογατα...όπως κ να το κάνεις τραβάει.
Αναμενόμενο δεν ήταν?
Ειδικά 2-3ς που κρατιέται κάτω το μπροστινό... τέλος.
Θυμήσου να ρολαρεις με 2α κ 80-100 κ πες μου ποιος μπορούσε να σε πιάσει με το Suzuki. Που δεν είναι Μ1000 με όλα αυτά που κουβαλάει.
Άσκοπο κι ανούσιο το nürburgring αφού οι "σχέσεις πρόσφυσης" είναι συντριπτικά υπέρ των αυτοκινήτων.
Βάλτε τα μέσα σε ένα αεροδιάδρομο,και άμα περάσει κανένα αυτοκίνητο μπροστά σφυρίχτρα μου κλέφτικα.
Οι σχέσεις πρόσφυσης τι ακριβώς είναι;Μια πίστα όπως είναι το νυρμπουργκρινγ προσομοιάζει σε ποικιλία στροφων και ευθειών,έναν ασφαλή δημόσιο δρόμο,και εκεί ειδικά στις στροφές ακόμα και ένα λίγο γρήγορο αυτοκίνητο θα περάσει οποιαδήποτε μοτό σε ταχύτητα μέσα στην στροφή.Αν μάλιστα είναι και καραφτιαγμενο,η σούπερ καρ,μην τον είδατε τον παναη,και μετά την στροφή.Αυτα είναι γνωστά και χρονομετρημενα.Αρα η σύγκριση είναι ανούσια.Η μοτό σε ίδια σχέση ίππων προς κιλά με την να αυτοκίνητο χάνει,ειδικά σε στροφές,απλά λόγω φυσικής.Το αυτοκίνητο μπορεί να την πάρει πιο γρήγορα την στροφή,ΑΠΛΑ.Τωρα να κοκορευομαστε ότι περάσαμε την Φερράρι όταν έχουμε τα διπλάσια άλογα/κιλό,σε ευθεία είναι σαν να περηφανευομαστε ότι δειραμε ένα μωρό.
DoctoR_k6
28/11/2022, 12:35
Άσκοπο κι ανούσιο το nürburgring αφού οι "σχέσεις πρόσφυσης" είναι συντριπτικά υπέρ των αυτοκινήτων.
Βάλτε τα μέσα σε ένα αεροδιάδρομο,και άμα περάσει κανένα αυτοκίνητο μπροστά σφυρίχτρα μου κλέφτικα.
Οποιος δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι να στριβεις σε 2 τροχους με επιφανεια επαφης (kalo e?) οσο μια πιστωτικη καρτα κ τι ειναι με 4 τροχους κ επαφη οσο ενα λαπτοπ 15 ιντσων :bawl: ειναι ανουσια η κουβεντα.
Εν τω μεταξυ οοοολα αυτα τα χρονια με το Gixxer δεν εχω πετυχει ΕΝΑΝ (1 ξαναλεω) με σουπερκαρ που να το στριβει κ να εκμεταλλευτει τους 4 τροχους.
Ολοι μα ολοι που εχω ανοιξει επειδη μου το ζητησανε η επειδη τα ηθελε ο κωλ@ς τους ηταν σε ευθειες...κ ειδανε την αληθεια με τον σκληρο τροπο. :bawl: :evil:
panavour
28/11/2022, 12:42
To R δεν είναι όντως.
Το απλό είναι όμως.
Είναι κ 230 αλογατα...όπως κ να το κάνεις τραβάει.
Αναμενόμενο δεν ήταν?
Ειδικά 2-3ς που κρατιέται κάτω το μπροστινό... τέλος.
Θυμήσου να ρολαρεις με 2α κ 80-100 κ πες μου ποιος μπορούσε να σε πιάσει με το Suzuki. Που δεν είναι Μ1000 με όλα αυτά που κουβαλάει.
Οποιος δεν μπορει να καταλαβει τι ειναι να στριβεις σε 2 τροχους με επιφανεια επαφης (kalo e?) οσο μια πιστωτικη καρτα κ τι ειναι με 4 τροχους κ επαφη οσο ενα λαπτοπ 15 ιντσων :bawl: ειναι ανουσια η κουβεντα.
Εν τω μεταξυ οοοολα αυτα τα χρονια με το Gixxer δεν εχω πετυχει ΕΝΑΝ (1 ξαναλεω) με σουπερκαρ που να το στριβει κ να εκμεταλλευτει τους 4 τροχους.
Ολοι μα ολοι που εχω ανοιξει επειδη μου το ζητησανε η επειδη τα ηθελε ο κωλ@ς τους ηταν σε ευθειες...κ ειδανε την αληθεια με τον σκληρο τροπο. :bawl: :evil:
Το ότι εσύ δεν έχεις δει,δεν σήμαινει,ότι δεν υπάρχουν.Απ την άλλη σε δημόσιο δρόμο δεν θα διακινδυνεύσει κάποιος να σκοτωθεί και να καταστρέψει την ακριβή του περιουσία για να σου αποδείξει το αυτονόητο.Εξ άλλου οι περισσότεροι πού κατέχουν τέτοια αυτοκίνητα ειδικά στην Ελλάδα,είναι αναντιστοιχοι των ικανοτήτων που απαιτεί η οδήγηση τους.Στο εξωτερικό όσοι τα έχουν,έχουν την δυνατότητα,να εκμεταλλευτούν τις ικανότητες τους σε ασφαλές περιβάλλον πίστας.Εδω είναι για πουλ Μουρ περισσότερο.Οσοι δε , ατυχώς προσπάθησαν να τις διαπιστώσουν εκτός πίστας το μετάνιωσαν οι περισσότεροι εν τόπω χλοερω.(τραπερ, εφοπλιστές κλπ)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.