View Full Version : Μηχανη vs Car
Σελίδες :
1
2
3
4
5
[
6]
7
Οξύμωρο.
:D
"Μασάζ" έγραψα. :lol:
TheRegulator
28/02/2024, 13:16
Ποιος τον έφερε αυτόν τον κουτάκια εδώ; :lol:
Σωστός, το δέχομαι. Πολύ κοντά δεν πάει, αλλά ναι, δεν είναι +100%, είναι +30-50% (ανάλογα τον αναβάτη).
Ασε τα κουτάκια και πες μου που θα βρώ μπουγατσα γλυκιά γιατί πέρασε η Ελληνική εβδομάδα στα λιντλ και πλέον ξέμεινα απο μπουγάτσες..
harris_x
28/02/2024, 13:20
Αυτό με το κόστος, όμως, είναι πλασματικό επιχείρημα διότι με αυτά τα χρήματα αγοράζεις ολόκληρο αυτοκίνητο, με ένα σωρό τεχνολογίες και ανέσεις, που το πρωί θα σε πάει στη δουλειά στην Αθήνα, το μεσημέρι θα σε πάει για 20 τσάντες ψώνια στα ΙΚΕΑ, το απόγευμα θα είσαι για μπουγάτσα στη Θεσσαλονίκη και σε 5 μέρες θα χαζεύεις το βόρειο σέλας στο Nordkapp, ξεκούραστος, στεγνός, φορώντας παντόφλες και βερμούδα, με τη γυναίκα δίπλα να σου κάνει μασάζ και 3 πιτσιρίκια να γυρνοβολάνε.
Στην άλλη περίπτωση αγοράζεις απλά 2 ρόδες με επιδόσεις.
είδες;
Αν είχες Range Rover δε θα χρειαζόσουν τη γυναίκα. Θα σου έκανε μασαζ καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού το κάθησμά σου.
Και μάλιστα θα μπορούσες να επιλέξεις και το είδος ;)
rainmike
28/02/2024, 13:29
Ανέβα Ξάνθη και θα κεράσω καριοκα μετά το τσάι :p
Φαρούκ να κεράσεις
rainmike
28/02/2024, 13:36
Ποιος τον έφερε αυτόν τον κουτάκια εδώ; :lol:
Σωστός, το δέχομαι. Πολύ κοντά δεν πάει, αλλά ναι, δεν είναι +100%, είναι +30-50% (ανάλογα τον αναβάτη).
Εξαρτάται ποιος θα ανέβει:tooth:
451139
είδες;
Αν είχες Range Rover δε θα χρειαζόσουν τη γυναίκα. Θα σου έκανε μασαζ καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού το κάθησμά σου.
Και μάλιστα θα μπορούσες να επιλέξεις και το είδος ;)
Πεομάλαξη κάνει; :D
harris_x
28/02/2024, 13:39
Πεομάλαξη κάνει; :D
άμα έχει το απαραίτητο πακετάκι €, όλα γίνονται :winka:
Αυτο ναι. Δεν εχω πετυχει (περιπου) κανεναν οδηγο αυτοκινητου να κινειται οντως πολυ γρηγορα σε στροφες.
Οι περισσοτεροι ειναι ευθειακηδες και παντα τον τρωνε επιτοπου.
Μια φορα επαιζα με ενα Μ3 στον Καρεα και ηταν οντως διασκεδαστικο. Αυτος το ειχε οδηγικα και το πηγαινε.
Ποσες και ποσες φορες εχω δει κατι 4κινητα και αντι να μπουνε να στριψουν πανε σαν κυριες. Ανοιγουν 2-3 ταχυτητες στην ευθεια και τελος.
Τα αμαξια στον δημοσιο εχουν ενα μεγαλο πλεονεκτημα και ενα μεγαλο μειονεκτημα.Κι αλλα ειναι αλλα για μενα αυτα ειναι τα βασικα:
-Το πλεονεκτημα ειναι οτι και να γλισταρει λιγο ο δρομος/χαλικια κτλ θα πανε γρηγορα με τις λαστιχαρες τους,ενω η μηχανη θα κοψει.
-Το μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορουν να εκμεταλλευτουν το κρατημα τους και να μπουν γρηγορα στη στροφη οταν μενουν στο ρευμα τους.Το αμαξι ''στριμωχνεται'' μεταξυ διαχωριστικης και μπαριερας,ενω φωναζει οτι θελει να στοχευσει το απεξ που ειναι η εξωτερικη πλευρα του αντιθετου ρευματος για να παρει την ιδανικη γραμμη.Ετσι φαινεται οτι καθυστερει σε σχεση με την μηχανη να διαγραψει το τοξο που κανει η διαχωριστικη,αφου παλευει μην βγει εκτος.Η μηχανη χρησιμοποιει κανονικα το εισοδο-απεξ-εξοδο,οπου στο απεξ μπορει και να μπει πιο γρηγορα/σηκωσει το μηχανακι με γκαζι(εξαρταται) αφου εχει χωρο στην εξοδο να ανοιχτει.Εχεις επιλογες.
https://www.youtube.com/watch?v=edO5ozuRUXk
asxetost
29/02/2024, 10:14
Αυτα πριν 30 χρονια,σημερα οι νεοι στην πλειοψηφια τους ελαχιστα ασχολουνται με την κοκκινη γραμμη.Οι περισσοτεροι θελουν σκουτερ,ηλεκτρικα,και το κριτηριο τους ειναι οι ευκολιες των ηλεκτρονικων,και οι συνδεσιμοτητες στο τηλεφωνο τους.Ασε που ,απο μικρη ηλικια εχουν προσβαση (με την βοηθεια των γονιων τους βεβαιως )σε αυτοκινητο,οποτε κλα-ι-ν μα-ι-ν,γι αυτους.Στην εποχη μου δεν υπηρχαν αυτες οι δυνατοτητες,οποτε οι νεοι ηταν πιο πολυ της μοτο.Εγω π.χ καταφερα οικονομικως να παρω αμαξι 1000 κυβικων στα 37 μου.Σημερα απο 18 ο νεος εχει δικο του αμαξι,ειδικα αν καταφερει να μπει και σε καμμια σχολη,ασε που η καθε οικογενεια εχει 2-3 αυτοκινητα.Καπου θα βρει να οδηγησει,ακομα κι αν δεν εχει ο ιδιος. Η ΧΙΛΙΑΡΑ SS ,εχει πεθανει.
Σ'μπαθα με παναβούρη είμαστε και μεις εδώ που πουλήσαμε το παραχωρημένο αυτοκίνητο όσο όσο κοψοχρονιά- μετά και από μέρική επένδυση για αποχρεποποίηση ε!- για να πάρουμε όπως όπως μηχανή 18ετίας παρακαλώ! Ρολόγια στα στροφόμετρα, ούτε μια θύρα γιού εζ μπι να ούμ!
Χιλιάρα για καθημερινό δεν πήρα βέβαια γιατί αγαπώ την μάνα μου, αλλά 2 ρόδες: τσεκ!
:D
panavour
29/02/2024, 22:29
Σ'μπαθα με παναβούρη είμαστε και μεις εδώ που πουλήσαμε το παραχωρημένο αυτοκίνητο όσο όσο κοψοχρονιά- μετά και από μέρική επένδυση για αποχρεποποίηση ε!- για να πάρουμε όπως όπως μηχανή 18ετίας παρακαλώ! Ρολόγια στα στροφόμετρα, ούτε μια θύρα γιού εζ μπι να ούμ!
Χιλιάρα για καθημερινό δεν πήρα βέβαια γιατί αγαπώ την μάνα μου, αλλά 2 ρόδες: τσεκ!
:D
εισαι η εξαιρεση,καθε κανονας εχει απο μια.αν και δεν ξερω την ηλικια σου ,για να δω σε ποιο γκρουπ απ αυτα που αναφερω εισαι.εισαι.
asxetost
01/03/2024, 09:09
εισαι η εξαιρεση,καθε κανονας εχει απο μια.αν και δεν ξερω την ηλικια σου ,για να δω σε ποιο γκρουπ απ αυτα που αναφερω εισαι.εισαι.
Δεν λέμε ηλικίες τώρα στα δημόσια, ας πουμε μια πηδησΣά από τα πρώτα άντα.
Κρατάμε το φαναράκι να καίει μακριά από τα συστήματα του διαόλου αυτά, τρακσιον και ει μπι ες κλπ κλπ.
Και να μου έδινες δηλαδή τώρα πες μια transalp 750(σε άσπρο ειδικά) απαπαπαπαπα, μακριά από μενα ξξξσσσςςςς ξξξξσσσςςςς
Τα μηνύματα για το Leasing μεταφέρθηκαν εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163172)
TheRegulator
03/03/2024, 13:38
Τα μηνύματα για το Leasing μεταφέρθηκαν εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163172)
Οκ! Ευχαριστώ πολυ! Υγ δεν είμαι financial guru :lol:
Οκ! Ευχαριστώ πολυ! Υγ δεν είμαι financial guru :lol:
Είναι ένα θέμα που μάλλον δεν έχει συζητηθεί εδώ στο φόρουμ και πιθανώς ενδιαφέρει αρκετούς (αν συμφέρει, βεβαίως)
Οπότε, γιατί να μην το ψειρίσουμε και αυτό όπως τόσα άλλα σχετικοάσχετα;
(κάποιοι δουλειά δεν έχουμε και....:D)
RaGe_Raptor
12/03/2024, 21:32
εντελώς παλαβό BMW M4 με 1000 άλογα vs M1000RR.
δείτε στο τέλος γιατί η μηχανή έχασε ακόμα και το rolling race.
κάτι δεν πάει καλά με το M1000RR...
https://youtu.be/JFB4hQ1HmXQ?feature=shared
DoctoR_k6
12/03/2024, 22:08
κάτι δεν πάει καλά με το M1000RR...
https://youtu.be/JFB4hQ1HmXQ?feature=shared
Σώπα μωρέ...:lol:
Θα γίνει μανουρα φαίνεται...ωχωχωχ!!!
451446
RaGe_Raptor
12/03/2024, 22:10
Σώπα μωρέ...:lol:
Θα γίνει μανουρα φαίνεται...ωχωχωχ!!!
451446
this is 2010 all over again...:bawl:
DoctoR_k6
12/03/2024, 22:11
this is 2010 all over again...:bawl:
Αυτό μου ήρθε στο μυαλό κατευθείαν...:bawl:
TheRegulator
13/03/2024, 13:56
κάτι δεν πάει καλά με το M1000RR...
https://youtu.be/JFB4hQ1HmXQ?feature=shared
Δεν γνωριζω τι δεν πηγε καλα, αυτο που γνωριζω ειναι οτι μου ταιριαζει, της ταιριαζω, οποτε 2 καλοκαιρια υπομονη... μια ζωη την εχουμε που λεει ο λαος μας... (ειμαι σιγουρος οτι το λενε ολοι οι λαοι αλλα ενας ελληνας-δεκα ξενοι ναουμε)
RaGe_Raptor
13/03/2024, 14:04
Δεν γνωριζω τι δεν πηγε καλα, αυτο που γνωριζω ειναι οτι μου ταιριαζει, της ταιριαζω, οποτε 2 καλοκαιρια υπομονη... μια ζωη την εχουμε που λεει ο λαος μας... (ειμαι σιγουρος οτι το λενε ολοι οι λαοι αλλα ενας ελληνας-δεκα ξενοι ναουμε)
Ε,σε 2 χρόνια θα έχουν βρει τί δεν πήγε καλά, πιστεύω :bawl:
DoctoR_k6
13/03/2024, 14:37
Ε,σε 2 χρόνια θα έχουν βρει τί δεν πήγε καλά, πιστεύω :bawl:
Μπορει να αγορασει μεταχειρο του 24...δεν ξερεις ποτε!!
RaGe_Raptor
13/03/2024, 14:50
Μπορει να αγορασει μεταχειρο του 24...δεν ξερεις ποτε!!
Σιγά μην αντέξει τόσο το μ1000ρρ :bawl:
TheRegulator
13/03/2024, 15:19
:lol: θα εχω το απεριοριστο και ελπιζω καλυτερη δουλεια :lol::lol::lol::lol::lol:
asxetost
26/03/2024, 10:04
κάτι δεν πάει καλά με το M1000RR...
https://youtu.be/JFB4hQ1HmXQ?feature=shared
Μιας και μόλις είδα όλο το βίνδεο και θυμήθηκα οτι είχε ποσταριστεί και εδώθε, ρε παιδιά.......
Ο τυπάς πήγε και έκανε dynotune σε περίοδο στρωσίματος, λέει και κάπου μέσα ότι δεν πιστεύει σε περιόδους στρωσίματος κτλ, οκ.
Δεν νομίζω οτι χρειάζεται καν να αναλυθεί περεταίρω το συγκεκριμένο ζήτημα, είτε πιστεύεις είτε όχι στις οδηγίες που σου δίνει ο κατασκευαστής, είναι ρητά δηλωμένο πως οποιαδήποτε τροποποίηση εντός εγγύησης σημαίνει την ακύρωση της.
Τι τσαμπουνάει τώρα ο μεσιέ ένας θεός ξέρει.
Και Μ1000R έσπασε μέσα σε πίστα.Anyway,ένας Ιταλός οδηγός αγώνων και σε μοτό και σε αυτοκίνητα είχε κάνει ένα βιντεάκι μοτό vs formula και ενώ το μηχανάκι στην ευθεία έφευγε στην πρώτη δεύτερη στροφή αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο έφευγε και άνοιγε πολλά δευτερόλεπτα διαφορά.Το μηχανάκι στις στροφές από τέρμα γκάζι,έπεφτε στα φρένα και μετά πάλι γκάζι ενώ το φόρμουλα έστριβε με τάπα γκάζι κάτω σχεδόν δεν το άφηνε.Χαμηλο κέντρο βάρους,4 τροχοί,μεγάλο πλάτος μεταξύ δύο τροχών στον ίδιο άξονα.Τι να λέμε
panavour
26/03/2024, 22:12
Και Μ1000R έσπασε μέσα σε πίστα.Anyway,ένας Ιταλός οδηγός αγώνων και σε μοτό και σε αυτοκίνητα είχε κάνει ένα βιντεάκι μοτό vs formula και ενώ το μηχανάκι στην ευθεία έφευγε στην πρώτη δεύτερη στροφή αν θυμάμαι καλά το αυτοκίνητο έφευγε και άνοιγε πολλά δευτερόλεπτα διαφορά.Το μηχανάκι στις στροφές από τέρμα γκάζι,έπεφτε στα φρένα και μετά πάλι γκάζι ενώ το φόρμουλα έστριβε με τάπα γκάζι κάτω σχεδόν δεν το άφηνε.Χαμηλο κέντρο βάρους,4 τροχοί,μεγάλο πλάτος μεταξύ δύο τροχών στον ίδιο άξονα.Τι να λέμε
Kαι τεραστια καθετη δυναμη λογω αεροδυναμικων βοηθηματων,που βιδωνουν το αμαξι στον δρομο.
Kαι τεραστια καθετη δυναμη λογω αεροδυναμικων βοηθηματων,που βιδωνουν το αμαξι στον δρομο.
Ισχύει, αλλά ως προς την ενεργητική ασφάλεια έχει ένα κακό: Προϋποθέτει συγκεκριμένη στρωτή ροή αέρα κατά τη διεύθυνση κίνησης. Αν προστεθεί τύρβη από προπορευόμενο όχημα ή φαινόμενος άνεμος διαφορετικής διεύθυνσης, χάνεται απότομα το πλεονέκτημα και μειώνεται δραματικά η πρόσφυση με ολέθριες συνέπειες. Είναι ευαίσθητη η ισορροπία που δημιουργούν τέτοιου τύπου αεροδυναμικά βοηθήματα, γι' αυτό και έχουν μειωθεί με κανονισμούς στην F1.
panavour
26/03/2024, 22:25
οπως και ναχει,το αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα στις στροφες,ενω η μοτο ,μονο στην ευθεια λογω καλυτερης σχεσης ιππων/βαρος.
οπως και ναχει,το αυτοκινητο εχει πλεονεκτημα στις στροφες,ενω η μοτο ,μονο στην ευθεια λογω καλυτερης σχεσης ιππων/βαρος.
Και στην ευθεία μπορεί να χάσει σε επιτάχυνση από στάση η μοτοσυκλέτα, λόγω αδυναμίας να περάσει τη δύναμη στον δρόμο. Τη δυσκολεύει τόσο η πρόσφυση του πίσω τροχού, όσο και ο μπροστινός τροχός που έχει την τάση να σηκωθεί στον αέρα.
panavour
27/03/2024, 04:52
https://youtube.com/shorts/ot2lT5yv3tI?si=S-6UZXd8g86fmWfk
Η μοτοσικλέτα έχει πλεονέκτημα μόνο στην εκκίνηση από στάση. Πουθενά αλλού. Και αυτό παίζεται τελευταία, καθώς η τεχνολογία στα αυτοκίνητα κάνει άλματα σε σχέση με τις μοτοσικλέτες.
Αλλά στα φρένα και στις στροφές, εκεί που μετράει δηλαδή, δεν έχει καμία ελπίδα ποτέ και πουθενά. Και όσο μειώνεται η πρόσφυση τόσο αυξάνεται η διαφορά.
rainmike
27/03/2024, 10:58
Η μοτοσικλέτα έχει πλεονέκτημα μόνο στην εκκίνηση από στάση. Πουθενά αλλού. Και αυτό παίζεται τελευταία, καθώς η τεχνολογία στα αυτοκίνητα κάνει άλματα σε σχέση με τις μοτοσικλέτες.
Αλλά στα φρένα και στις στροφές, εκεί που μετράει δηλαδή, δεν έχει καμία ελπίδα ποτέ και πουθενά. Και όσο μειώνεται η πρόσφυση τόσο αυξάνεται η διαφορά.
Δεν υπαρχει περιπτωση supercar οσο εξελιγμενο και να ειναι να φτασει πιο γρηγορα απο Ταουνι στο κεντρο της Θεσσαλονικης το μεσημερι την παραμονη πρωτοχρονιας:D
Δεν υπαρχει περιπτωση supercar οσο εξελιγμενο και να ειναι να φτασει πιο γρηγορα απο Ταουνι στο κεντρο της Θεσσαλονικης το μεσημερι την παραμονη πρωτοχρονιας:D
Αυτό είναι αλήθεια και έχει αναλυθεί εκτενώς στο παρελθόν. Και μέσα στο γκαράζ μου κανένα superbike δεν έχει καμία ελπίδα απέναντι σε μένα πεζό, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης. :D
DoctoR_k6
27/03/2024, 11:39
Ηι διαφορα ειναι πως τα περοσσοτερα ''κοινα'' μοτο ξεφτιλιζουν τα αυτοκινητα γιατι που να βρεθει σουπερκαρ...?
Ο αλλος εχει ενα γρηγορο μοτο και κανει πλακα στο 70-80% των αμαξαδων.
Και στις στροφες να ειναι γρηγοροτερος ο αμαξας θα εχει πεσει τετοιο ματσακονι στην ευθεια που ο διτροχος θα εχει χρονο να το σβησει κιολας. :lol:
RaGe_Raptor
27/03/2024, 11:43
Ηι διαφορα ειναι πως τα περοσσοτερα ''κοινα'' μοτο ξεφτιλιζουν τα αυτοκινητα γιατι που να βρεθει σουπερκαρ...?
Ο αλλος εχει ενα γρηγορο μοτο και κανει πλακα στο 70-80% των αμαξαδων.
Και στις στροφες να ειναι γρηγοροτερος ο αμαξας θα εχει πεσει τετοιο ματσακονι στην ευθεια που ο διτροχος θα εχει χρονο να το σβησει κιολας. :lol:
Άσε που θα πέφτει φάπα από τη συνοδηγό...:bawl:
Ηι διαφορα ειναι πως τα περοσσοτερα ''κοινα'' μοτο ξεφτιλιζουν τα αυτοκινητα γιατι που να βρεθει σουπερκαρ...?
Ο αλλος εχει ενα γρηγορο μοτο και κανει πλακα στο 70-80% των αμαξαδων.
Και στις στροφες να ειναι γρηγοροτερος ο αμαξας θα εχει πεσει τετοιο ματσακονι στην ευθεια που ο διτροχος θα εχει χρονο να το σβησει κιολας. :lol:
Ε, προφανώς, αφού τα περισσότερα "κοινά" μηχανάκια είναι 100-150 άλογα και 200 κιλά, και τα κοινά αυτοκίνητα είναι 100-120 άλογα και 1200-1500 κιλά. :p Συζητάμε αν το μηχανάκι έχει πλεονέκτημα έναντι του αυτοκινήτου επί ίσοις όροις (όσο γίνεται) ή αν ο Μητσάρας με το τζίξερ το ξακόσα έχει πλεονέκτημα έναντι του μπαρμπαΓιάννη με το κορόλα;
Προσωπικά, δε με ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην ευθεία. Αν οδηγούσα μοτοσικλέτα και με περνούσε αυτοκίνητο 100 αλόγων σε κάθε στροφή, θα ντρεπόμουν να τον προσπεράσω στην ευθεία. Πιθανότατα θα έσβηνα και θα καθόμουν στην άκρη να βάλω τα κλάματα. Οπότε από αυτήν την άποψη, ναι, υπάρχει άπλετος χρόνος να το σβήσει κιόλας. :D Στους άλλους που νιώθουν γαμάτοι να περνούν στην ευθεία, μπράβο, τους κάνω και thumbs up.
DoctoR_k6
27/03/2024, 11:56
Ε, προφανώς, αφού τα περισσότερα "κοινά" μηχανάκια είναι 100-150 άλογα και 200 κιλά, και τα κοινά αυτοκίνητα είναι 100-120 άλογα και 1200-1500 κιλά. :p Συζητάμε αν το μηχανάκι έχει πλεονέκτημα έναντι του αυτοκινήτου επί ίσοις όροις (όσο γίνεται) ή αν ο Μητσάρας με το τζίξερ το ξακόσα έχει πλεονέκτημα έναντι του μπαρμπαΓιάννη με το κορόλα;
Επι ισοις οροις οταν ο ενας ειναι με 2 τροχους και πατημα ελαστικου οσο μια πιστωτικη καρτα και ο αλλος με 4 ελαστικα και πατημα κανα τετραγωνικο δεν θα υπαρξει.
Στο overall και την καθημερινοτητα 8 στις 10 μια μοτο σοβαρη θα ματσουκωνει ενα αμαξι.
Πρεπει να πας σε πολυ δυνατα οχηματα για να γινει κατι. Και ασε που οι περισσοτεροι για καποιο λογο δεν τα πατανε.
Αυτα εχω δει τοσα χρονια.
Ειδικα σε στροφες...γιατι σε ευθειες πολλοι επροσπαθησαν που δεν ηξεραν... αλλα εμαθαν.
Αλλα αυτα δεν ειναι σωστα πραγματα και να μην τα κανει κανεις... :D
RaGe_Raptor
27/03/2024, 11:57
Ε, προφανώς, αφού τα περισσότερα "κοινά" μηχανάκια είναι 100-150 άλογα και 200 κιλά, και τα κοινά αυτοκίνητα είναι 100-120 άλογα και 1200-1500 κιλά. :p Συζητάμε αν το μηχανάκι έχει πλεονέκτημα έναντι του αυτοκινήτου επί ίσοις όροις (όσο γίνεται) ή αν ο Μητσάρας με το τζίξερ το ξακόσα έχει πλεονέκτημα έναντι του μπαρμπαΓιάννη με το κορόλα;
Προσωπικά, δε με ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην ευθεία. Αν οδηγούσα μοτοσικλέτα και με περνούσε αυτοκίνητο 100 αλόγων σε κάθε στροφή, θα ντρεπόμουν να τον προσπεράσω στην ευθεία. Πιθανότατα θα έσβηνα και θα καθόμουν στην άκρη να βάλω τα κλάματα. Οπότε από αυτήν την άποψη, ναι, υπάρχει άπλετος χρόνος να το σβήσει κιόλας. :D Στους άλλους που νιώθουν γαμάτοι να περνούν στην ευθεία, μπράβο, τους κάνω και thumbs up.
"Επί ίσοις όροις" = €
Επι ισοις οροις οταν ο ενας ειναι με 2 τροχους και πατημα ελαστικου οσο μια πιστωτικη καρτα και ο αλλος με 4 ελαστικα και πατημα κανα τετραγωνικο δεν θα υπαρξει.
Συμφωνώ. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Το αυτοκίνητο πάντα θα υπερτερεί. Άρα γιατί γίνεται αυτή η κουβέντα; Για να δείξετε τι; Ότι ο καθημερινός οδηγός αυτοκινήτου είναι κατά βάση πιο κουλός από τον αντίστοιχο μοτοσικλέτας; Ναι, είναι. Ότι οι κοινές μοτοσικλέτες έχουν 5πλάσια άλογα ανά κιλό από τα κοινά αυτοκίνητα; Ναι, ισχύει. Ποιο είναι το νόημα αυτής της κουβέντας ακριβώς;
"Επί ίσοις όροις" = €
Εξαιρετική λογική. Αντίστοιχα, δηλαδή, να συγκρίνουμε ένα Atos με αεροπλάνο αντίστοιχου κόστους και το Atos σίγουρα θα κερδίσει, άρα είναι καλύτερο και γρηγορότερο. :lol:
RaGe_Raptor
27/03/2024, 12:03
Συμφωνώ. Άρα γιατί γίνεται αυτή η κουβέντα; Για να δείξετε τι; Ότι ο καθημερινός οδηγός αυτοκινήτου είναι κατά βάση πιο κουλός από τον αντίστοιχο μοτοσικλέτας; Ναι, είναι. Ότι οι κοινές μοτοσικλέτες έχουν 4πλάσια άλογα ανά κιλό από τα κοινά αυτοκίνητα; Ναι, ισχύει. Ποιο είναι το νόημα αυτής της κουβέντας ακριβώς;
Εξαιρετική λογική. Αντίστοιχα, δηλαδή, να συγκρίνουμε ένα Atos με αεροπλάνο αντίστοιχου κόστους και το Atos σίγουρα θα κερδίσει, άρα είναι καλύτερο και γρηγορότερο. :lol:
Τι επίπεδο επιδόσεων μπορείς να βάλεις στο γκαράζ σου. Αυτό είναι το νόημα.
Τι επίπεδο επιδόσεων μπορείς να βάλεις στο γκαράζ σου. Αυτό είναι το νόημα.
Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα σβέλτο αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα ανά πάσα στιγμή και με ένα σωρό ανέσεις και τεχνολογίες. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα μηχανάκι με καλύτερο λόγο κιλών/ίππο, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα πατίνι με τουρμπισμένο κινητήρα μπούσα, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών μιας μοτοσικλέτας. Με 25 χιλιάρικα...
Βλέπεις πού το πάω φαντάζομαι. Ο μόνος που νοιάζεται ΜΟΝΟ για τις επιδόσεις είναι ο αγωνιζόμενος, που βγάζει λεφτά από αυτό. Δεδομένου ότι κανείς από εσάς δεν είναι τέτοιος, θα σας πρότεινα εντελώς φιλικά να βρείτε καλύτερες ασχολίες. :p
RaGe_Raptor
27/03/2024, 12:15
Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα σβέλτο αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα ανά πάσα στιγμή και με ένα σωρό ανέσεις και τεχνολογίες. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα μηχανάκι με καλύτερο λόγο κιλών/ίππο, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα πατίνι με τουρμπισμένο κινητήρα μπούσα, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών μιας μοτοσικλέτας. Με 25 χιλιάρικα...
Βλέπεις πού το πάω φαντάζομαι. Ο μόνος που νοιάζεται ΜΟΝΟ για τις επιδόσεις είναι ο αγωνιζόμενος, που βγάζει λεφτά από αυτό. Δεδομένου ότι κανείς από εσάς δεν είναι τέτοιος, θα σας πρότεινα εντελώς φιλικά να βρείτε καλύτερες ασχολίες. :p
:bawl:
Προτάσεις χορχοδειλα :
https://youtu.be/3L_w9afkEts?feature=shared
Τι επίπεδο επιδόσεων μπορείς να βάλεις στο γκαράζ σου. Αυτό είναι το νόημα.
Αυτό.
Αν είχαμε την δυνατότητα να βάλουμε μια Φερράρι, μια Λάμπο, ποιος θα ασχολούνταν με 600-1000 SS;
Δεν εξετάζω την κυκλοφορία στην κίνηση της πόλης, είναι ανούσια.....
:bawl:
Προτάσεις χορχοδειλα :
https://youtu.be/3L_w9afkEts?feature=shared
Ε ναι, τι. Επιδόσεις στο γκαράζ δεν είπαμε; :D Κι αν βάλεις σκέτο μοτέρ χωρίς τις ρόδες και τα υπόλοιπα, είμαι σίγουρος ότι θα έχεις ακόμα μεγαλύτερες!!!11
Ωραίο είναι αυτό. Και επίπεδο πάτωμα για τα ψώνια του σουπερμάρκετ.
Αυτό.
Αν είχαμε την δυνατότητα να βάλουμε μια Φερράρι, μια Λάμπο, ποιος θα ασχολούνταν με 600-1000 SS;
Δεν εξετάζω την κυκλοφορία στην κίνηση της πόλης, είναι ανούσια.....
Όχι, δεν κατάλαβες. Μέγιστες επιδόσεις με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, λέει.
Πάλι κάτι θα έβρισκαν να πουν, μην ανησυχείς. "Ναι, αλλά πληρώνεις ακριβό ασφάλιστρο", "ναι, αλλά δεν έχει θερμαινόμενα γκριπς" κτλ.
RaGe_Raptor
27/03/2024, 12:18
Αυτό.
Αν είχαμε την δυνατότητα να βάλουμε μια Φερράρι, μια Λάμπο, ποιος θα ασχολούνταν με 600-1000 SS;
Δεν εξετάζω την κυκλοφορία στην κίνηση της πόλης, είναι ανούσια.....
Βασικά, ναι, θα ασχολούμασταν και μάλιστα ακόμα πιο εντατικά
Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα σβέλτο αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα ανά πάσα στιγμή και με ένα σωρό ανέσεις και τεχνολογίες. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα μηχανάκι με καλύτερο λόγο κιλών/ίππο, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. Με 25 χιλιάρικα παίρνεις ένα πατίνι με τουρμπισμένο κινητήρα μπούσα, που όμως δεν προσφέρει ούτε το 5% των υπόλοιπων χαρακτηριστικών μιας μοτοσικλέτας. Με 25 χιλιάρικα...
Βλέπεις πού το πάω φαντάζομαι. Ο μόνος που νοιάζεται ΜΟΝΟ για τις επιδόσεις είναι ο αγωνιζόμενος, που βγάζει λεφτά από αυτό. Δεδομένου ότι κανείς από εσάς δεν είναι τέτοιος, θα σας πρότεινα εντελώς φιλικά να βρείτε καλύτερες ασχολίες. :p
Εξ ου, δεν είχα ποτέ (ούτε σκοπεύω ποτέ να έχω) μοτό (η και αμάξι) επιδόσεων....είναι απλώς άχρηστα, δεδομένου ότι το ταπεινό μου AC 500 ξεπερνάει άνετα τα όρια ταχύτητας που ισχύουν, οπότε.....
Στην ουσία, ναι, κάθε όχημα πέραν των απαραίτητων αναγκών είναι παντελώς άχρηστο, και τα οχήματα είναι πάντα χαμένα λεφτά. Γεγονός.
Αλλά κάποιοι γουστάρουμε την οδήγηση λίγο πέραν του απαραίτητου και του ορίου. Προσωπικά, την απολαμβάνω με οποιοδήποτε όχημα.
CorpseAlive
27/03/2024, 12:30
Στην ουσία, ναι, κάθε όχημα πέραν των απαραίτητων αναγκών είναι παντελώς άχρηστο, και τα οχήματα είναι πάντα χαμένα λεφτά. Γεγονός.
Αλλά κάποιοι απολαμβάνουμε την οδήγηση λίγο πέραν του απαραίτητου. Προσωπικά, την απολαμβάνω με οποιοδήποτε όχημα.
Καλησπέρα στο φόρουμ είμαι νέος οδηγός , τι θα προτείνατε για αμάξι στα 4.000 ευρώ?
Τα χιλιόμετρα τι ρόλο βαράνε?
Κοιτάω και ένα αμάξι Polaris που σου δίνει και δώρο μπαγκαζιέρα από πάνω στα ίδια λεφτά με ένα Honda γυμνό από αξεσουάρ.
Τι γνώμη έχετε για αυτά ?
Καλησπέρα στο φόρουμ είμαι νέος οδηγός , τι θα προτείνατε για αμάξι στα 4.000 ευρώ?
Τα χιλιόμετρα τι ρόλο βαράνε?
Κοιτάω και ένα αμάξι Polaris που σου δίνει και δώρο μπαγκαζιέρα από πάνω στα ίδια λεφτά με ένα Honda γυμνό από αξεσουάρ.
Τι γνώμη έχετε για αυτά ?
Με 4000€ σε αυτοκίνητο έχει κάτι να σου προτείνει ο παναβούρ. :lol:
RaGe_Raptor
27/03/2024, 12:41
Με 4000€ σε αυτοκίνητο έχει κάτι να σου προτείνει ο παναβούρ. :lol:
Καλπαζουν οι Κινέζοι?
DoctoR_k6
27/03/2024, 12:57
Η ολη κουβεντα ρε συ Blitzer ξεκινησε για κοντρα αυτοκινητου με μοτο σε ευθεια.
Στην ουσια δεν εχει καμια λογικη να το αναπτυξουμε. Παντα χανει το αμαξι... :D
Τωρα να μπουν και οι στροφες στο κολπο μπας και παρει κανα πονοτ το αμαξι δεκτο...μην μεινει με το π@υλι στα χερια ο οδηγος.
Εχουμε και αμαξακι να βαλουμε μεσα την φαμιλια να παμε βολτες/ταξιδακια ξεκουραστα. Εως εκει...
Αλλη ευχαριστηση εχει το μοτο τι να κανουμε...
Αν ημουν εφοπλιστης ολο και κατι θα εβρισκα να ευχαριστηθω σε αυτοκινητο σιγουρα.
rainmike
27/03/2024, 12:58
Η αληθεια ειναι οτι εχει ξυπνησει ο κοσμος και αναζητα ολο και περισσοτερα πρακτικα οχηματα απλα για να κανει τη δουλεια του.
Για αυτο κατι micra και yaris κανουν παταγο οπως και τα αντιστοιχα μηχανακια-σκουτερακια εργατες .
Και αντε να βρει τωρα ο αλλος να πουλησει το cayenne που πηρε με αγροτικο δανειο προ κρισης και το R1 του 2004 που σαπιζει στο χωριο.
Dalton γυρνα πισω η εστω τηλεφωνα
PortisHead
27/03/2024, 12:59
Δεν ξερω αν εχει αναφερθεί πριν (37 σελιδες ειναι αυτες) αλλα πριν αρκετα χρονια ειχε γινει ενα συγκριτικό στο περιοδικο Moto νομιζω,
μιας BMW M5 εκεινης της εποχης και μιας μοτοσυκλετας BMW τυπου supersport, Αθηνα - Θεσσαλονικη.
Νομιζω κερδισε η μηχανη με καποια διαφορα.
Το θεμα ομως δεν ηταν αυτο.
Το θεμα ηταν οτι ο οδηγος μηχανης χρειαζόταν κούρα για 1 βδομαδα σε ανατολίτικο spa να συνελεθει απο το "ξυλο" του αερα και την υπερενταση στο δρόμο,
ενω ο οδηγος της M5 κατεβηκε χαλαροςαφου το μονο που εκανε ηταν να αλλαζει CD και να ρουφαει το φραπεδάκι του σε κλιματιζομενες συνθήκες ;)
Η ολη κουβεντα ρε συ Blitzer ξεκινησε για κοντρα αυτοκινητου με μοτο σε ευθεια.
Μωρέ, νταξ, ναι, ένα αυτοκίνητο θέλει πολλά άλογα για να κερδίσει μοτοσικλέτα σε ευθεία. Και; :p Κανένας σοβαρός αγώνας δε γίνεται σε ευθεία, κανένας δε νοιάζεται για ευθείες. Δεν έχουν καν πλάκα, ούτε από άποψη καθαρά διασκέδασης.
Δεν ξερω αν εχει αναφερθεί πριν (37 σελιδες ειναι αυτες) αλλα πριν αρκετα χρονια ειχε γινει ενα συγκριτικό στο περιοδικο Moto νομιζω,
μιας BMW M5 εκεινης της εποχης και μιας μοτοσυκλετας BMW τυπου supersport, Αθηνα - Θεσσαλονικη.
Νομιζω κερδισε η μηχανη με καποια διαφορα.
Το θεμα ομως δεν ηταν αυτο.
Το θεμα ηταν οτι ο οδηγος μηχανης χρειαζόταν κούρα για 1 βδομαδα σε ανατολίτικο spa να συνελεθει απο το "ξυλο" του αερα και την υπερενταση στο δρόμο,
ενω ο οδηγος της M5 κατεβηκε χαλαροςαφου το μονο που εκανε ηταν να αλλαζει CD και να ρουφαει το φραπεδάκι του σε κλιματιζομενες συνθήκες ;)
Ε ναι. ΑΥΤΟ αγοράζεις με τα έξτρα λεφτά.
RaGe_Raptor
27/03/2024, 13:12
Μωρέ, νταξ, ναι, ένα αυτοκίνητο θέλει πολλά άλογα για να κερδίσει μοτοσικλέτα σε ευθεία. Και; :p Κανένας σοβαρός αγώνας δε γίνεται σε ευθεία, κανένας δε νοιάζεται για ευθείες. Δεν έχουν καν πλάκα, ούτε από άποψη καθαρά διασκέδασης.
Ε ναι. ΑΥΤΟ αγοράζεις με τα έξτρα λεφτά.
Γατάκια
ΑΥΤΟ αγοράζεις με έξτρα λεφτά
451890
PortisHead
27/03/2024, 13:13
Επίσης απο εμπειρια και μονο θα πω, οχι δικη μου, στο σημειο που απο παραλιακη μπαινεις Κηφισο, στην αρχη δλδ.
και μεχρι το υψος της 1ης γεφυρας στην Πετρου Ραλλη, παιζονται οι πιο συχνες "ατυπες" κοντρες (νυχτα πάντα).
Τα αυτοκιντηα δεν ειναι αυτα που ηταν το 1990.
Εχω δει και μεγαλες μηχανες και μετρια αυτοκινητα, να τα σπανε και απλα να κυνηγιουται, κι ακομα κι αν η μηχανη ειναι μπροστα
σιγουρα δεν εξαφανιζεται κι εχει στον κωλο της το αμαξι.
Αυτα βλεπω εγω στην πράξη.
panavour
27/03/2024, 13:19
Δεν ξερω αν εχει αναφερθεί πριν (37 σελιδες ειναι αυτες) αλλα πριν αρκετα χρονια ειχε γινει ενα συγκριτικό στο περιοδικο Moto νομιζω,
μιας BMW M5 εκεινης της εποχης και μιας μοτοσυκλετας BMW τυπου supersport, Αθηνα - Θεσσαλονικη.
Νομιζω κερδισε η μηχανη με καποια διαφορα.
Το θεμα ομως δεν ηταν αυτο.
Το θεμα ηταν οτι ο οδηγος μηχανης χρειαζόταν κούρα για 1 βδομαδα σε ανατολίτικο spa να συνελεθει απο το "ξυλο" του αερα και την υπερενταση στο δρόμο,
ενω ο οδηγος της M5 κατεβηκε χαλαροςαφου το μονο που εκανε ηταν να αλλαζει CD και να ρουφαει το φραπεδάκι του σε κλιματιζομενες συνθήκες ;)
Ειχε γινει και ενα αλλο στο μοτό αν θυμαμαι καλα πριν καμμιά 20αρια χρονια σε γνωστη δημοσια πιστα δοκιμων που δεν αναφερθηκε ποτε,(ολοι ομως ξερουν οτι ηταν ο αυτοκινητοδρομος κορινθου-τριπολεως) που αν θυμαμαι καλα συμμετειχε ενα AUDI RS STATION turbo,νομιζω 4κινητο,και μια yamaha r1 ,οπου η γιαμάπα,εφαγε ανελεητο ξυλο,και δεν ειδε ουτε με κυάλι ,το αυτοκινητο.Η προσφυση και η ταχυτητα του αυτοκινητου στις στροφες ηταν ασυλληπτη εν σχεσει με της μοτο.
Αν θυμάμαι το ίδιο τεστ νομίζω ήταν σε περιοδικό ΙΧ και όντως το ιχ κέρδιζε το R1 σε κάθε 0-400.
Εργοστασιακό R1 με φτιαγμένο αυτοκίνητο αν θυμάμαι καλά με 600+ άλογα.Ακόμα θυμάμαι πως με απείλησαν με μήνυση οι δημοσιογράφοι με απάντηση
στο δικό μου email με χαρακτηρισμούς όπως ''καραγκιόζηδες''.
Αφού φυσικά πρώτα μου είχαν πει κατά λέξη ''έλα με το δικό σου να τα δώσουμε,το πολύ πολύ να φας καμιά σούπα και να γελάμε και με τα χάλια σου''.
panavour
27/03/2024, 13:45
Αν θυμάμαι το ίδιο τεστ νομίζω ήταν σε περιοδικό ΙΧ και όντως το ιχ κέρδιζε το R1 σε κάθε 0-400.
Εργοστασιακό R1 με φτιαγμένο αυτοκίνητο αν θυμάμαι καλά με 600+ άλογα.Ακόμα θυμάμαι πως με απείλησαν με μήνυση οι δημοσιογράφοι με απάντηση
στο δικό μου email με χαρακτηρισμούς όπως ''καραγκιόζηδες''.
Αφού φυσικά πρώτα μου είχαν πει κατά λέξη ''έλα με το δικό σου να τα δώσουμε,το πολύ πολύ να φας καμιά σούπα και να γελάμε και με τα χάλια σου''.
Η κοντρα ΔΕΝ ηταν 0-400,σ αυτο που αναφερω,αλλα διαδρομη αρκετων χιλιομετρων.
PortisHead
27/03/2024, 14:26
451892
RSV4 vs McClaren TailOfTheDragon https://www.youtube.com/watch?v=e5p72qkU5cw
RaGe_Raptor
27/03/2024, 15:08
RSV4 vs McClaren TailOfTheDragon https://www.youtube.com/watch?v=e5p72qkU5cw
Κλάιν, εγώ θα είχα νοικιάσει τον Λαντο Νόρρις και θα απολάμβανα φρέντο καπουτσίνο μέτριο με καστανή και απαχο γάλα στο κάθισμα του συνοδηγού και θα άφηνα τον φουκαρα με τα δερμάτινα να ιδρώνει ΤΖΑΜΠΑ.
επειδή ΑΥΤΟ σου αγοράζουν τα επιπλέον χρήματα :bawl:
και μετα κοκτειλ παρτι με καμια 20αρια κορασιδες στο σκαφος...παντα χαμενοι οι μηχανοβιοι :D
RSV4 vs McClaren TailOfTheDragon https://www.youtube.com/watch?v=e5p72qkU5cw
Σταμάτησα να βλέπω όταν μετά τις πρώτες 2 στροφές η McLaren φαινόταν ακόμα στην οθόνη μου. Πιθανότατα οδηγούσε η αδερφή του μοτοσικλετιστή.
RaGe_Raptor
27/03/2024, 16:56
Σταμάτησα να βλέπω όταν μετά τις πρώτες 2 στροφές η McClaren φαινόταν ακόμα στην οθόνη μου. Πιθανότατα οδηγούσε η αδερφή του μοτοσικλετιστή.
Και την 911 πίσω η ξαδέρφη του:bawl:
rainmike
27/03/2024, 17:47
Ζορικη διαδρομη παντως.
Ο δρομος φαινεται πολυ στενος.
Σταμάτησα να βλέπω όταν μετά τις πρώτες 2 στροφές η McLaren φαινόταν ακόμα στην οθόνη μου. Πιθανότατα οδηγούσε η αδερφή του μοτοσικλετιστή.
Και οι 2 ειναι γρηγοροι ντοπιοι που ξερουν καλα την διαδρομη,απλα το αμαξι ''δε χωραει'' για να μπει με φορα και παταει συνεχεια αντιθετο.τ αμαξια εχουν προβληματα ,ειναι θεοβαρα υποστρεφουν κτλ δεν ειναι F1 να μπουν τρενο και να εξαφανιστουν.Δε ξερω πως μερικοι εχετε αυτη την εικονα.Οτι τ αμαξια μπορουν αλλα πρεπει να κατεβει ο Φερσταπεν να τα παει.Λες και ο τυπος με την Απριλια ειναι ο Βιναλες.
panavour
27/03/2024, 20:28
απλως ο αμαξάς ηταν κουλος.
Εγώ πάντως μαζεύω πραγματάκια γλήγοροι κουτάκηδες κρυφτείτε!!451896
peterTHErider
27/03/2024, 22:04
this is 2010 all over again...:bawl:
Γενικά τα rr είναι ευααισθητα και δεν γουστάρουν το πείραγμα. Για αυτό και η BMW δεν δίνει καν σαν αξεσουάρ όπως η ντουκατι κλπ ολόσωμη χωρίς καταλύτες.
Και αν παρατηρήσεις 9 στα 10 σπασμένα είναι από Αμερική.
Εκεί όπου λόγο προδιαγραφών τα μηχανάκια είναι πιο φιμωμενα από εδώ και πριν Καλά καλά πατήσουν εκεί έχουν ήδη φτιάξει και περνάνε νέους χάρτες, φλασαρισματα και airboxes με τα παρελκόμενα.
Πρέπει να σπάσει το μοτέρ με αυτά? Προφανώς και όχι, αλλά η BMW μπορεί να σε γράψει μετά στα απατφτα της?
Προφανώς και μπορεί οπότε δεν προκαλείς την τύχη σου και κάθεσαι με μόνο 210 άλογα...
... κάθεσαι με μόνο 210 άλογα...
Θέλει υπομονή... :lol:
peterTHErider
27/03/2024, 22:08
Δεδομένου ότι κανείς από εσάς δεν είναι τέτοιος, θα σας πρότεινα εντελώς φιλικά να βρείτε καλύτερες ασχολίες. :p
Να παρατήσουμε Δηλαδή τα μηχανάκια και να ασχοληθούμε με τα αυτοκίνητα ή με τα γραμματόσημα?
peterTHErider
27/03/2024, 22:09
Θέλει υπομονή... :lol:
Σήμερα έκανα το σέρβις και ξεκλείδωσε το μηχανάκι... :evil:
RaGe_Raptor
27/03/2024, 22:22
Γενικά τα rr είναι ευααισθητα και δεν γουστάρουν το πείραγμα. Για αυτό και η BMW δεν δίνει καν σαν αξεσουάρ όπως η ντουκατι κλπ ολόσωμη χωρίς καταλύτες.
Και αν παρατηρήσεις 9 στα 10 σπασμένα είναι από Αμερική.
Εκεί όπου λόγο προδιαγραφών τα μηχανάκια είναι πιο φιμωμενα από εδώ και πριν Καλά καλά πατήσουν εκεί έχουν ήδη φτιάξει και περνάνε νέους χάρτες, φλασαρισματα και airboxes με τα παρελκόμενα.
Πρέπει να σπάσει το μοτέρ με αυτά? Προφανώς και όχι, αλλά η BMW μπορεί να σε γράψει μετά στα απατφτα της?
Προφανώς και μπορεί οπότε δεν προκαλείς την τύχη σου και κάθεσαι με μόνο 210 άλογα...
Εδω εγώ έχω κάτσει με 150 ρόδα 17 χρόνια :bawl: μαμά εξάτμιση με καταλύτη κ μαμα φίλτρο με σιτα.
Προχθές που μας έπιασε παλιμπαιδισμος , στεκόταν πολύ καλά απεναντι σε tuono 1100 με akra, φλασαρισμα , φίλτρα κτλ
Τώρα για τα m1000, ισως είναι λίγο πιο πουσαρισμενα και όντως πρέπει να μείνεις με μόλις 210 άλογα :cry:
peterTHErider
27/03/2024, 22:42
Το τουονο με αυτά είναι 160-165 άλογα το πολύ. Αλλά κέρδιζεις λόγο αεροδυναμικης, γραναζωματος κλπ.
Στο λέω γιατί έχω προβληματιστεί πολύ αν θα βάλω τους λαιμους. Το τελικό το έβαλα αμέσως αλλά αν βάλω τους λαιμους θα χρειαστεί ή φλασαρισμα ή powercommander και ότι γράφει δεν ξεγραφει.και αν γίνει η στραβή θα τρέχω και δεν θα φτάνω.
Οχι πως το χρειάζομαι για δύναμη αλλά για ήχο... :evil:
george.S
27/03/2024, 22:49
RSV4 vs McClaren TailOfTheDragon https://www.youtube.com/watch?v=e5p72qkU5cw
https://youtu.be/jtXoZ6_YNTs?si=csrzR_GEifunL457
Το κάθε όπλο θέλει το περιβάλλον του
Να παρατήσουμε Δηλαδή τα μηχανάκια και να ασχοληθούμε με τα αυτοκίνητα ή με τα γραμματόσημα?
Όχι βέβαια, η μοτοσικλέτα είναι μια εξαιρετική ασχολία, που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες. Αλλά δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μετράτε δευτερόλεπτα ή άλογα. Ακούς εκεί 210 σε μοτοσικλέτα...
peterTHErider
27/03/2024, 23:39
Όχι βέβαια, η μοτοσικλέτα είναι μια εξαιρετική ασχολία, που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες. Αλλά δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να μετράτε δευτερόλεπτα ή άλογα. Ακούς εκεί 210 σε μοτοσικλέτα...
Απλά για να το κλείσουμε γιατί διαβάζω συνεχώς να αναφέρεσαι στο ποσό καλύτερα είναι τα αυτοκίνητα από τις μοτοσυκλέτες στις στροφές(που γενικά είναι πιο εύκολο στο δρόμο να πας γρήγορα με ένα 4τροχο, για να πας με μοτο θέλει σοβαρά skills).
Αφου μιλάμε για στροφές να πούμε για την πίστα των Σερρών.
Εκεί λοιπόν το ρεκόρ αυτοκινήτων παραγωγής (μην πούμε για φόρμουλα 3 και τα υπόλοιπα περίεργα)το κατέχει Huracan Performance(αμαξαρος έτσι) με 1.23.4.
Ενας σοβαρός αναβάτης αγώνων αν πάρει στα χέρια πχ το m1000rr ή το panigale v4r με λάστιχα μόνο θα γράψει εύκολα 20-21.
Μιλάμε για οχήματα που πας από την αντιπροσωπεία και τα ψωνίζεις.
Οπότε νομίζω το θέμα το κλείνουμε γιατί είναι ανούσιο να συγκρίνουμε μετά φόρμουλα 1 vs motogp κλπ.
Εκεί δεν μιλάμε για αυτοκίνητα αλλά για διαστημόπλοια.
Γενικά τα rr είναι ευααισθητα και δεν γουστάρουν το πείραγμα. Για αυτό και η BMW δεν δίνει καν σαν αξεσουάρ όπως η ντουκατι κλπ ολόσωμη χωρίς καταλύτες.
Και αν παρατηρήσεις 9 στα 10 σπασμένα είναι από Αμερική.
Εκεί όπου λόγο προδιαγραφών τα μηχανάκια είναι πιο φιμωμενα από εδώ και πριν Καλά καλά πατήσουν εκεί έχουν ήδη φτιάξει και περνάνε νέους χάρτες, φλασαρισματα και airboxes με τα παρελκόμενα.
Πρέπει να σπάσει το μοτέρ με αυτά? Προφανώς και όχι, αλλά η BMW μπορεί να σε γράψει μετά στα απατφτα της?
Προφανώς και μπορεί οπότε δεν προκαλείς την τύχη σου και κάθεσαι με μόνο 210 άλογα...
Αμέρικα μεριά (αλλά πλέον και στην γειτονιά μας) μοτό με πάνω από 150 τροχό (και πολλούς λέω) χρησιμεύει πουθενά εκτός από πίστα; :confused:
Η πίστα ΔΕΝ είναι η πραγματική ζωή....
harris_x
28/03/2024, 09:17
Αμέρικα μεριά (αλλά πλέον και στην γειτονιά μας) μοτό με πάνω από 150 τροχό (και πολλούς λέω) χρησιμεύει πουθενά εκτός από πίστα; :confused:
Η πίστα ΔΕΝ είναι η πραγματική ζωή....
ποιος νοιάζεται για το αν χρησιμεύει;
harris_x
28/03/2024, 09:18
αν μας απασχολούσε το τι χρησιμεύει, θα είχαμε όλοι ονοφακια εως 600κ.εκ
CorpseAlive
28/03/2024, 09:46
αν μας απασχολούσε το τι χρησιμεύει, θα είχαμε όλοι ονοφακια εως 600κ.εκ
Παπιά θα είχαμε και αν . Τα On/off είναι overkill για την ΜΕΣΗ χρήση που τους γίνεται.
Κάρτα απεριόριστων διαδρομών για ΜΜΜ θα είχαμε. :p
Το forum θα λεγόταν metro.gr και ο τίτλος του νήματος θα έγραφε "Μπροστινή vs πίσω θέση στο λεωφορείο 608".
peterTHErider
28/03/2024, 10:32
Αμέρικα μεριά (αλλά πλέον και στην γειτονιά μας) μοτό με πάνω από 150 τροχό (και πολλούς λέω) χρησιμεύει πουθενά εκτός από πίστα; :confused:
Η πίστα ΔΕΝ είναι η πραγματική ζωή....
Χρησιμεύει και παραχρησιμευει.
CorpseAlive
28/03/2024, 10:57
Κάρτα απεριόριστων διαδρομών για ΜΜΜ θα είχαμε. :p
Το forum θα λεγόταν metro.gr και ο τίτλος του νήματος θα έγραφε "Μπροστινή vs πίσω θέση στο λεωφορείο 608".
Ποια τσάντα κλέβουν λιγότερο, ποια είναι η καλύτερη ασφάλεια φερμουάρ κλπ κλπ
RaGe_Raptor
28/03/2024, 11:28
Προς το παρόν ας το πούμε καπη.gr
Ρε πλάκα με κάνατε :bawl:
Χρησιμεύει και παραχρησιμευει.
Δώσε μερικά παραδείγματα.
peterTHErider
28/03/2024, 14:48
Να κάνεις το κέφι σου σε έναν άδειο επαρχιακό.
Και μην μου πεις ότι και με 100 άλογα το κάνεις γιατί θα σου απαντήσω πως και με ποδήλατο κάποιοι περνάνε τέλεια.
Ο καθένας μας έχει άλλα στάνταρ στο μυαλό του. Φυσικά δεν μιλάω για ταχύτητές με τα όρια ταχύτητας όπως καταλαβαίνεις.
Σε σένα το να στρίβεις με 170-180-190 σε μέτρια ανοιχτό δρόμο μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, για κάποιους άλλους είναι απλά μια βόλτα...
Απλά για να το κλείσουμε γιατί διαβάζω συνεχώς να αναφέρεσαι στο ποσό καλύτερα είναι τα αυτοκίνητα από τις μοτοσυκλέτες στις στροφές(που γενικά είναι πιο εύκολο στο δρόμο να πας γρήγορα με ένα 4τροχο, για να πας με μοτο θέλει σοβαρά skills).
Αφου μιλάμε για στροφές να πούμε για την πίστα των Σερρών.
Εκεί λοιπόν το ρεκόρ αυτοκινήτων παραγωγής (μην πούμε για φόρμουλα 3 και τα υπόλοιπα περίεργα)το κατέχει Huracan Performance(αμαξαρος έτσι) με 1.23.4.
Ενας σοβαρός αναβάτης αγώνων αν πάρει στα χέρια πχ το m1000rr ή το panigale v4r με λάστιχα μόνο θα γράψει εύκολα 20-21.
Μιλάμε για οχήματα που πας από την αντιπροσωπεία και τα ψωνίζεις.
Οπότε νομίζω το θέμα το κλείνουμε γιατί είναι ανούσιο να συγκρίνουμε μετά φόρμουλα 1 vs motogp κλπ.
Εκεί δεν μιλάμε για αυτοκίνητα αλλά για διαστημόπλοια.
Εντάξει, ας μη συγκρίνουμε την κορυφή του μοτοσικλετισμού (MotoGP) με την κορυφή της αυτοκίνησης (F1), αφού όντως τα 4τροχα εκτός από καλύτερα, γρηγορότερα, στριφτερότερα και ασφαλέστερα, βρίσκονται και αιώνες μπροστά στον τομέα της εξέλιξης. Έχεις δίκιο ότι δε βολεύ... εεε, είναι διαστημόπλοια, άρα δε μετράει. Βεβαίως, αν συνέβαινε το αντίστροφο μια χαρά θα μετρούσε. :lol:
Στην πίστα της Κωλοπετι... εεεε των Σερρών εννοώ, λοιπόν, διαβάζω ότι μια Porsche GT3 έκανε 1:16:90, πιθανότατα παίζοντας GameBoy με το ένα χέρι και ακούγοντας Tiesto στη διαπασών. Να μην πιάσω καν το ρεκόρ αγωνιστικού τετράτροχου που είναι 1:08:771, που σημαίνει ότι σε έναν αγώνα 35 γύρων η ταχύτερη μοτοσικλέτα θα είχε φάει 5 γύρους. Πέντε. Στους τριανταπέντε. Δηλαδή περίπου ό,τι συμβαίνει και με F1 vs GP.
Επίσης το να λέτε ότι 180 και 210 άλογα σας χρησιμεύουν σε οτιδήποτε, όταν έχετε 4638654389 ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα, που μεταφράζεται περίπου σε 80 άλογα να φτάνουν τελικά στο χέρι σας, ε είναι λίγο κάπως. Χρησιμεύουν εξαιρετικά σε συζητήσεις καφετέριας, αυτό το δέχομαι.
rainmike
28/03/2024, 16:04
451902
Rank
Vehicle
Driver
Time
PS / KG
1.
Lamborghini Huracán STO (https://fastestlaps.com/models/lamborghini-huracn-sto-n-a)
unknown
1:20.46 (https://fastestlaps.com/tests/3vuv1hivfj7l)
640 / 1497
απο https://fastestlaps.com/tracks/serres-racing-circuit
δηλαδή κάτι αρκετά σβέλτο αλλά υπάρχουν και καλύτερα για χρήση πίστας
Εγώ είμαι με Πλίτσερ , σαφώς και είναι πιο ασφαλες να γράψεις χρόνους με αμάξι και γενικά να κινηθείς γρήγορα σε όλες τις συνθήκες. Τώρα η καύλα της μηχανής είναι άλλη φάση κ για αυτό είμαστε εδώ :p
Να κάνεις το κέφι σου σε έναν άδειο επαρχιακό.
Και μην μου πεις ότι και με 100 άλογα το κάνεις γιατί θα σου απαντήσω πως και με ποδήλατο κάποιοι περνάνε τέλεια.
Ο καθένας μας έχει άλλα στάνταρ στο μυαλό του. Φυσικά δεν μιλάω για ταχύτητές με τα όρια ταχύτητας όπως καταλαβαίνεις.
Σε σένα το να στρίβεις με 170-180-190 σε μέτρια ανοιχτό δρόμο μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, για κάποιους άλλους είναι απλά μια βόλτα...
Είχα καταλάβει ότι αυτό εννοούσες.
Εγώ μιλάω για κάτι (σχετικά) νόμιμο...
peterTHErider
28/03/2024, 16:44
Είχα καταλάβει ότι αυτό εννοούσες.
Εγώ μιλάω για κάτι (σχετικά) νόμιμο...
Όπως προείπαν αυτό εξαντλείται και ένα καλό παπί...
peterTHErider
28/03/2024, 16:52
Εντάξει, ας μη συγκρίνουμε την κορυφή του μοτοσικλετισμού (MotoGP) με την κορυφή της αυτοκίνησης (F1), αφού όντως τα 4τροχα εκτός από καλύτερα, γρηγορότερα, στριφτερότερα και ασφαλέστερα, βρίσκονται και αιώνες μπροστά στον τομέα της εξέλιξης. Έχεις δίκιο ότι δε βολεύ... εεε, είναι διαστημόπλοια, άρα δε μετράει. Βεβαίως, αν συνέβαινε το αντίστροφο μια χαρά θα μετρούσε. :lol:
Στην πίστα της Κωλοπετι... εεεε των Σερρών εννοώ, λοιπόν, διαβάζω ότι μια Porsche GT3 έκανε 1:16:90, πιθανότατα παίζοντας GameBoy με το ένα χέρι και ακούγοντας Tiesto στη διαπασών. Να μην πιάσω καν το ρεκόρ αγωνιστικού τετράτροχου που είναι 1:08:771, που σημαίνει ότι σε έναν αγώνα 35 γύρων η ταχύτερη μοτοσικλέτα θα είχε φάει 5 γύρους. Πέντε. Στους τριανταπέντε. Δηλαδή περίπου ό,τι συμβαίνει και με F1 vs GP.
Επίσης το να λέτε ότι 180 και 210 άλογα σας χρησιμεύουν σε οτιδήποτε, όταν έχετε 4638654389 ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα, που μεταφράζεται περίπου σε 80 άλογα να φτάνουν τελικά στο χέρι σας, ε είναι λίγο κάπως. Χρησιμεύουν εξαιρετικά σε συζητήσεις καφετέριας, αυτό το δέχομαι.
Το ότι φτάνουν 80 προκύπτει από κάποια μυστική έρευνα που έχεις κάνει ή το έβγαλες από μυαλό σου?
Και τα ηλεκτρονικά ακόμα και ενεργοποιημενα ξέρεις στα φρέσκα μηχανάκια έχουν και σκάλες, που σημαίνει ότι δεν επεμβαίνουν σχεδόν καθόλου.μόνο στην χοντράδα ή στην πολύ κακή ελληνική άσφαλτο. Ειδικά σε συνθήκες πίστας με άριστη πρόσφυση θα δεις πως επεμβαίνουν ελάχιστα.
Αυτό που έχει κάνει τη διαφορά είναι η γραμμικοτητα των νέων κινητήρων που δεν έχουν καμία σχέση με τους παλιούς που στις μεσαίες είχαν τρύπες και ξαφνικά αρπαζαν.
Όσο για τον χρόνο της gt 3rs δεν απέχει πολυ από το 1.17.1
Που έκαναν φέτος με s1000rr.
Και μην μου πεις πως το BMW είναι αγωνιστικό γιατί άλλο τόσο αγωνιστικό ήταν και το Porsche.
Βασισμένα και τα 2 σε οχήματα παραγωγής.
Η διαφορά είναι αμελητέα. Σίγουρα όχι αυτή που παρουσιάζεις.
Και μην το γενικοποιεις σε όλα τα τετράτροχα. Ο τίτλος του θέματος είναι μηχανή vs. Car.
Τα μονοθέσια ξεφεύγουν από αυτήν την κατηγορία και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με αυτό που έχεις πει πολλές φορές πως τα γρήγορα αμαξια(προφανώς αναφέρεσαι σε οχήματα παραγωγής) κάνουν πλάκα στις μοτοσυκλέτες οι οποίες δεν έχουν καμία πιθανότητα να μείνουν έστω κοντά.
Και συχνά πυκνά λες πως έσυ με 100 άλογα κάνεις πλάκα σε μοτοσυκλέτες.η είστε στα χιόνια και βροχή η πέφτεις σε κουλους.
Υγ. Επειδή μάλλον δεν είδες το βιντεακι από τον γύρο του Γερμανού, όχι με Gameboy στο χέρι δεν είναι αλλά θέλει γερανό για να μπει και να βγει στη θέση του εντελώς αγωνιστικού οχήματος του. Καλά ήχο σύστημα δεν έχει ούτε για δείγμα.ο χρόνος έγινε από ένα καθαρό αγωνιστικό οπότε και το επιχείρημα με τις ανέσεις πάει περίπατο...
PaNick67
28/03/2024, 17:20
Σε ολες τις πιστες της γης που τρεχουν μηχανες κι αυτοκινητα, οι χρονοι δειχνουν τσοντα, για να το πω ηπια. Προφανως και θα συγκριθουν οι χρονοι των κορυφαιων καθε σπορ, αφου οσο διαστημοπλοιο ειναι η F1 για τα αμαξια παραγωγης αλλο τοσο διαστημοπλοια ειναι τα MotoGP για τις μηχανες παραγωγης εστω και RR
Ιδιωτες σε track days επειδη δεν τρεχουν ιδια μερα, δεν εχουν ιδιες συνθηκες για να γινει συγκριση
Τωρα σε δημοσιο δρομο ειναι θεμα οδηγου, ρισκου, κλπ
Δώσε μερικά παραδείγματα.
Ψυχαγωγία,κ@υλα κτλ.Το βγάζω,ανοίγω μια πρώτη-δευτέρα,πιάνω 200,κλείνω γκάζι..Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι πολύ ωραία.Δεν χρειάζεται να είμαι καρυδωμενος μισό λεπτό,4-5 δευτερόλεπτα είναι αρκετά.Μετά πάλι πηγαίνεις νορμάλ.Ή βγαίνεις μια Κυριακή με 2 φίλους,διαλέγετε μια κοντινή πόλη 100-150 χλμ μακριά,μπαίνετε Εγνατία, συγκεκριμένα στην είσοδο της Εγνατίας όπου ταυτόχρονα καρυδώνετε τα μηχανάκια μέχρι 250:a016::a016: Εξίσου γουστάρω την βόλτα με το παπί μου,δικαβαλος με την κοπέλα με φρέντο εσπρέσσο σκέτο στο αριστερό χέρι.Το ίδιο με το αυτοκίνητο όπου συνήθως πάω με 70.Όλα καλά είναι.
Δε χρειάζονται 180+ άλογα ούτε για να πηγαίνεις με 250, ούτε με 300, ούτε για να στρίβεις με 200. Το 99% όσων τα έχουν κάνουν ακριβώς ό,τι θα έκαναν και με τα μισά.
basilis_k6
28/03/2024, 19:16
Δε χρειάζονται 180+ άλογα ούτε για να πηγαίνεις με 250, ούτε με 300, ούτε για να στρίβεις με 200. Το 99% όσων τα έχουν κάνουν ακριβώς ό,τι θα έκαναν και με τα μισά.
ισχυει αλλα ολες οι γρηγορες μοτοσυκλέτες προσφέρουν συγκίνηση μεχρι ενα σημειο. μονο οταν καβαλησεις 1000άρι ss και πανω καταλαβαινεις πραγματικα τι σημαινει δυναμη και ταχυτητα πανω σε 2 ροδες. μονο αυτο το "ζωο" σε τρομαζει και αυτη η αίσθηση αξιζει.
Agreed. Αλλά 1000άρια ss υπάρχουν και με 130-150 άλογα, τα οποία είναι υπεραρκετά για όλους, πάρα πολλά για τους περισσότερους. Ειδικά χωρίς τον ορυμαγδό ευνουχιστικών βοηθημάτων. Που απαιτούν εγρήγορση και λεπτές κινήσεις για οτιδήποτε. Ξέρεις, πραγματικές ικανότητες.
peterTHErider
28/03/2024, 20:07
Agreed. Αλλά 1000άρια ss υπάρχουν και με 130-150 άλογα, τα οποία είναι υπεραρκετά για όλους, πάρα πολλά για τους περισσότερους. Ειδικά χωρίς τον ορυμαγδό ευνουχιστικών βοηθημάτων. Που απαιτούν εγρήγορση και λεπτές κινήσεις για οτιδήποτε. Ξέρεις, πραγματικές ικανότητες.
Ξέρεις, όλα αυτά τα σούπερκαρ που ανταγωνιζονται τα ss είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά. Περισσότερα και πιο εξελιγμένα από τον μοτοσυκλετών.
Με αυτά να δεις πόσοι κουλοί το παίζουν πιλότοι...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.