Σύνδεση

View Full Version : Μηχανη vs Car



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7

faithless
12/10/2020, 14:58
Οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να κανω ερωτηση προς τα μελη και μηχανοβιους συντροχους μιας και με φιλους εχουμε την διαφωνια. Ποσα αλογα πρεπει να εχει ενα αμαξι για να περασει μια μηχανη 600+ κυβικων 4 κιλυνδρη. Εννοειται οχι απο σταση αλλα ρολαριστο.

AristidisZ
12/10/2020, 15:02
Δεν είναι κάπως γενικό το ερώτημα ; :confused:

Ποια μηχανή ;

Τι αμάξι ;

Άλλο 200 άλογα σε ένα αμάξι 1500 κιλών, άλλα 200 άλογα σε ένα τζιπ 3 τόνων

buckley
12/10/2020, 15:03
Οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να κανω ερωτηση προς τα μελη και μηχανοβιους συντροχους μιας και με φιλους εχουμε την διαφωνια. Ποσα αλογα πρεπει να εχει ενα αμαξι για να περασει μια μηχανη 600+ κυβικων 4 κιλυνδρη. Εννοειται οχι απο σταση αλλα ρολαριστο.

Αν κρίνω από το νικ και να στο πούμε δεν θα το πιστέψεις :bawl:

DrBig
12/10/2020, 15:06
Οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να κανω ερωτηση προς τα μελη και μηχανοβιους συντροχους μιας και με φιλους εχουμε την διαφωνια. Ποσα αλογα πρεπει να εχει ενα αμαξι για να περασει μια μηχανη 600+ κυβικων 4 κιλυνδρη. Εννοειται οχι απο σταση αλλα ρολαριστο.

Δεν βγαινει ακρη ευκολα λογω αεροδυναμικης. Παντως για αρχη αν δυο οχηματα (+ τον οδηγο) εχουν ιδιο λογο ισχυος προς μαζα, τοτε θα εχουν χοντρικα τις ιδιες επιταχυνσεις.

faithless
12/10/2020, 15:14
Για να μη σας τα πολυλογω. Εχω ενα fazer s2. Εχει φαγωθει ο φιλος μου οτι ενα αμαξι τυπου οκταβια 350 αλογα με περναει. Εγω εχω αντιθετη γνωμη. Αυτα..

RaGe_Raptor
12/10/2020, 15:17
Για να μη σας τα πολυλογω. Εχω ενα fazer s2. Εχει φαγωθει ο φιλος μου οτι ενα αμαξι τυπου οκταβια 350 αλογα με περναει. Εγω εχω αντιθετη γνωμη. Αυτα..

γιατί δεν κάνετε το αυτονόητο?

Dennis-
12/10/2020, 15:18
Το θεμα εχει συζητηθεί πολλες φορες με ενα σερτς θα το βρεις. Και θα συζητιέται για παντα γιατι οι κουτακιδες δεν μπορουν να χωνεψουν οτι για να πιασουν επιδόσεις ενος κ4 1000 που ας πουμε στοιχιζει 3000 ευρω , πρεπει να βαλουν στο χρεπι τους 60000 καπως ετσι χονδρικα

faithless
12/10/2020, 15:21
Εχεις δικιο αλλα 1ον ειμαι κουλομαριας και ταξιδακιας και οχι φαναρακιας. 2ον δεν ειναι δικο του το αμαξι αλλα αλλουνου. Απλα συνεχεια με μπριζωνει και θελω να δω ποσο δηλαδη πρεπει να φτιαξεις ενα αμαξι για να περασει μια μηχανη.

AristidisZ
12/10/2020, 15:21
Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά και εγώ συντάσσομαι με την άποψη του φίλου σου

Βέβαια δύσκολο να βρούμε τις ρεπρίζ που έχει (θεωρητικά) το μηχανάκι σου

BLiTzER
12/10/2020, 15:30
Το θεμα εχει συζητηθεί πολλες φορες με ενα σερτς θα το βρεις. Και θα συζητιέται για παντα γιατι οι κουτακιδες δεν μπορουν να χωνεψουν οτι για να πιασουν επιδόσεις ενος κ4 1000 που ας πουμε στοιχιζει 3000 ευρω , πρεπει να βαλουν στο χρεπι τους 60000 καπως ετσι χονδρικα

Βέβαια, με τα 3 αυτά χιλιάρικα αγοράζεις 2 ρόδες και 2 σίδερα που δεν κάνουν για τίποτα, ενώ με τα 60 (που δε χρειάζεσαι 60, αλλά έτσι, για την κουβέντα) αγοράζεις ένα ολοκληρωμένο, κορυφαίο όχημα, με ένα κάρο τεχνολογίες και ανέσεις, που κάνει τα πάντα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γελάω που τύπος με ΟΚΤΑΒΙΑ θέλει να κάνει κόντρες. :lol: Πες του να πάρει κάνα σοβαρό αυτοκίνητο και το ξανασυζητάμε.

Nostradamus
12/10/2020, 15:40
Ρολαριστοι θα σε γλεντήσει ατελείωτα .. από στάση θα φας τόσες κολώνες που θα βάλεις και στις τσέπες.. γενικά πλυσου και άλλαξε βρακί..

faithless
12/10/2020, 15:42
Βέβαια, με τα 3 αυτά χιλιάρικα αγοράζεις 2 ρόδες και 2 σίδερα που δεν κάνουν για τίποτα, ενώ με τα 60 (που δε χρειάζεσαι 60, αλλά έτσι, για την κουβέντα) αγοράζεις ένα ολοκληρωμένο, κορυφαίο όχημα, με ένα κάρο τεχνολογίες και ανέσεις, που κάνει τα πάντα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γελάω που τύπος με ΟΚΤΑΒΙΑ θέλει να κάνει κόντρες. :lol: Πες του να πάρει κάνα σοβαρό αυτοκίνητο και το ξανασυζητάμε.

Οχι φιλε μου το παλικαρι με το αμαξι αυτο ουδεμια σχεση εχει με τη συζητηση με το φιλο μου. Απλα εχει φαγωθει να με πεισει οτι το αμαξι αυτο με περναει.Συζητηση περι ανεμων και υδατων δηλαδη... Απλα μου φαινεται τραγικο να περασει ενα αμαξι μια μηχανη τοσο ευκολα με βαση την αναλογια βαρος/ιπποι αλλα και την αντισταση του αερα που στη περιπτωση της μηχανης ειναι πολυ μικρη.

zannisvel
12/10/2020, 15:46
Έχω λίγο διαφορετική άποψη.
Νομίζω ότι σε κάποιο εύρος θα μπορεί το Fazer να είναι μπροστά, αλλά σίγουρα θα κρεμάσει μετά και εκεί μπορεί το taxi να περάσει μπροστά.
Είναι και βαρύ αυτοκίνητο... και το fazer υψηλόστροφο.

faithless
12/10/2020, 15:50
Αν κρινω απο τα σχολια μαλλον οι αποψεις απεχουν αρκετα.. Καποιοι λενε να ξεβρακωθω(χαχα) καποιοι λενε οτι ισως να ειναι μπροστα οταν πιασει ροπη η μηχανη.Εγω δε νομιζω οτι ειναι κατι σπουδαιο το 350 αλογα αμαξι πραγματικα εκτος και αν ειναι τετρακινητο.

DoctoR_k6
12/10/2020, 15:51
Mε 11,5-12 στο 400αρι το 600 δεν νομιζω οτι το Σκοντα εχει ελπιδα.
Τωρα αν πατε ρολαριστες απο χαμηλα με μαγαλη σχεση κατι μπορει να γινει.
Σε γενικες γραμμες ειναι πισω.

p@nos
12/10/2020, 16:45
Για να μη σας τα πολυλογω. Εχω ενα fazer s2. Εχει φαγωθει ο φιλος μου οτι ενα αμαξι τυπου οκταβια 350 αλογα με περναει. Εγω εχω αντιθετη γνωμη. Αυτα..

350 αλογα ειναι αρκετα δυνατο αμαξι...απο εκκινησεις θα εισαι πιθανοτατα μπροστα μεχρι τα 180-200 (και οταν σε περασει, θα ειναι με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο σενα.

Ρολαριστα, απλα δεν υπαρχει καμμια ελπιδα

edit: το αμαξι ειναι γυρω στα 400 αλογα, σε ανοιγμα με 1000αρι
https://www.youtube.com/watch?v=7iantSP954Y

Nostradamus
12/10/2020, 17:06
Α ξέχασα να πω ότι μιλάμε για τον κάτοχο της μηχανής.. Αν είναι κανένας που ξέρει τι κάνει, σαν αναβάτης, τότε το πράγμα αλλάζει.. :lol:

RaGe_Raptor
12/10/2020, 17:08
350 αλογα ειναι αρκετα δυνατο αμαξι...απο εκκινησεις θα εισαι πιθανοτατα μπροστα μεχρι τα 180-200 (και οταν σε περασει, θα ειναι με πολυ περισσοτερα χιλιομετρα απο σενα.

Ρολαριστα, απλα δεν υπαρχει καμμια ελπιδα

edit: το αμαξι ειναι γυρω στα 400 αλογα, σε ανοιγμα με 1000αρι
https://www.youtube.com/watch?v=7iantSP954Y

Βέβαια εδώ το 1000αρι δεν άνοιγε, τον περίμενε να πιάσουν ≈300 μαζί.

RaGe_Raptor
12/10/2020, 17:15
1600hp GT-R vs 800hp M5 vs 221hp V4R
δεν μπορούσε να ακούσει την κόρνα το μηχανάκι κι έφυγε με καθυστέρηση στο ρολλαριστό άνοιγμα.
BMW M5 v Nissan GT-R v Ducati V4R - DRAG RACE *tuned cars vs stock bike* (https://youtu.be/cpx4ZdTMmbE?t=305)


κι εδώ τί μπορεί να κάνει το μηχανάκι από στάση (https://youtu.be/cpx4ZdTMmbE?t=562)

Maradi
12/10/2020, 17:37
Από προσωπική εμπειρία, μεταξύ BMW M5 competition και BMW s1000r και τα δυο μοντέλα του ‘19, το αυτοκίνητο του έριξε στ´αυτιά ΠΑΝΤΟΥ!! Τετρακίνητο, τα κρατήματά του είναι αδιανόητα για τη μηχανή. Άσε που στο τέλος βγαίνεις κύριος από το αμάξι ενώ με τη μηχανή έχεις γίνει μούσκεμα στο ιδρώτα και με τη ψυχή στο στόμα. Και που να πατήσει και το κουμπί αυτόματης εκκίνησης στο race mode. Εκεί να δεις το M5.

BLiTzER
12/10/2020, 17:48
Ναι, αλλά από φανάρι σε φανάρι; :lol:

buckley
12/10/2020, 17:58
1600hp GT-R vs 800hp M5 vs 221hp V4R
δεν μπορούσε να ακούσει την κόρνα το μηχανάκι κι έφυγε με καθυστέρηση στο ρολλαριστό άνοιγμα.
BMW M5 v Nissan GT-R v Ducati V4R - DRAG RACE *tuned cars vs stock bike* (https://youtu.be/cpx4ZdTMmbE?t=305)


κι εδώ τί μπορεί να κάνει το μηχανάκι από στάση (https://youtu.be/cpx4ZdTMmbE?t=562)

Φαντάζομαι τα Κ5 είναι εκτός συναγωνισμού ε ? :bawl:
ΥΓ Πέραν της πλάκας πάντως, έτσι όπως το θέτει ο φίλος νομίζω ότι θα φάει ξύλο :cry:

Dennis-
12/10/2020, 18:10
Βέβαια, με τα 3 αυτά χιλιάρικα αγοράζεις 2 ρόδες και 2 σίδερα που δεν κάνουν για τίποτα, ενώ με τα 60 (που δε χρειάζεσαι 60, αλλά έτσι, για την κουβέντα) αγοράζεις ένα ολοκληρωμένο, κορυφαίο όχημα, με ένα κάρο τεχνολογίες και ανέσεις, που κάνει τα πάντα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γελάω που τύπος με ΟΚΤΑΒΙΑ θέλει να κάνει κόντρες. :lol: Πες του να πάρει κάνα σοβαρό αυτοκίνητο και το ξανασυζητάμε.

Ενταξει εδω μιλαμε για ευθεια. Και ενα rallye ξυλωμενο με τουρμπο κανει δουλεια με λιγοτερα. Εγω προσωπικά με ενα κουτι με 60 αλογα θα ειμαι μια χαρα και το μηχανακι μου για τα γουστα. Κουμπαρας χωρις πατο η βελτιωση πιστευω στα 20vt κτλ βαγκ γκρουπ. Γουστα ειναι αυτα ! Ο καθενας οτι θελει ας κανει αρκει να μην μας ζαλιζει :lol:

RaGe_Raptor
12/10/2020, 18:19
Ενταξει εδω μιλαμε για ευθεια. Και ενα rallye ξυλωμενο με τουρμπο κανει δουλεια με λιγοτερα. Εγω προσωπικά με ενα κουτι με 60 αλογα θα ειμαι μια χαρα και το μηχανακι μου για τα γουστα. Κουμπαρας χωρις πατο η βελτιωση πιστευω στα 20vt κτλ βαγκ γκρουπ. Γουστα ειναι αυτα ! Ο καθενας οτι θελει ας κανει αρκει να μην μας ζαλιζει :lol:

τα vag είναι υποστροφικά με τα άλογα με τα οποία βγαίνουν από το εργοστάσιο, φαντάσου τα βελτιωμένα... :D

billy84
12/10/2020, 18:36
Αν πας μη σε πιάσουν κορόιδο και σε πάνε ψηλά τύπου ''άνοιγμα απο τα 140+'' γιατί θα κάνεις ένα ξεπέταγμα το οποίο θα μαζευτεί.

Αν ανοίξεις 1η ρολαριστή με 50 δεν πρόκειται να μαζέψει το συγκεκριμένο μέχρι τα 200.

p@nos
12/10/2020, 18:55
Το βίντεο αυτό το εβαλα για να φανεί κάπως τι κάνει εν κινήσει ένα αμάξι κοντά στα 400 αλογα. Ναι το 1000 είναι ένα κλιπ πιο γρήγορο και αυτό μόνο αν μιλάμε για απόλυτες ευθείες, από σημείο σε σημείο δεν έχει κανένα μηχανάκι καμμία ελπίδα.

Οπότε αν σε αυτό το βίντεο σε σχέση με το 1000αρι σβκ πάει έτσι, υπολογίστε τι τύχη έχει ένα 600.

Μην υποτιμάτε τα δυνατά αυτοκίνητα, σε μηχανάκια μέχρι 100κατι άλογα τροχό στις εθνικές κάνουν πλάκα τα δυνατά ντίζελ.

DoctoR_k6
12/10/2020, 19:03
Το βίντεο αυτό το εβαλα για να φανεί κάπως τι κάνει εν κινήσει ένα αμάξι κοντά στα 400 αλογα. Ναι το 1000 είναι ένα κλιπ πιο γρήγορο και αυτό μόνο αν μιλάμε για απόλυτες ευθείες, από σημείο σε σημείο δεν έχει κανένα μηχανάκι καμμία ελπίδα.

Οπότε αν σε αυτό το βίντεο σε σχέση με το 1000αρι σβκ πάει έτσι, υπολογίστε τι τύχη έχει ένα 600.

Μην υποτιμάτε τα δυνατά αυτοκίνητα, σε μηχανάκια μέχρι 100κατι άλογα τροχό στις εθνικές κάνουν πλάκα τα δυνατά ντίζελ.

Pano το 1000 δεν ανοιγε στο βιντεο.
400 αλογα δεν στεκονται πουθενα με 1000αρι.
Εχω ανοιξει με το δικο μου (ο ιδιος) με evo 600αλογα μεχρι gt2 κ skyline.
Αμαξι απο μικρες ταχυτητες δεν με βλεπαν καν.
Μονο με το skyline οταν ανοιξα απο τα 170-180 ενω με περασε μα καμια 200αρα τον μαζεψα μεχρι τα 250 αλλα μετα κοψαμε.

faithless
12/10/2020, 19:09
Αν πας μη σε πιάσουν κορόιδο και σε πάνε ψηλά τύπου ''άνοιγμα απο τα 140+'' γιατί θα κάνεις ένα ξεπέταγμα το οποίο θα μαζευτεί.

Αν ανοίξεις 1η ρολαριστή με 50 δεν πρόκειται να μαζέψει το συγκεκριμένο μέχρι τα 200.

Ναι προφανως αν το ρολαριστα εννοει απο 120 χλμ και μετα ειναι λογικο το αμαξι να εχει παρει τα πανω του. Εγω προσωπικα δε παω τπτ και πουθενα και το πατημα με αμαξι ειδικα το θεωρω πιο επικινδυνο απο μηχανη με μηχανη

faithless
12/10/2020, 19:22
Βέβαια, με τα 3 αυτά χιλιάρικα αγοράζεις 2 ρόδες και 2 σίδερα που δεν κάνουν για τίποτα, ενώ με τα 60 (που δε χρειάζεσαι 60, αλλά έτσι, για την κουβέντα) αγοράζεις ένα ολοκληρωμένο, κορυφαίο όχημα, με ένα κάρο τεχνολογίες και ανέσεις, που κάνει τα πάντα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γελάω που τύπος με ΟΚΤΑΒΙΑ θέλει να κάνει κόντρες. :lol: Πες του να πάρει κάνα σοβαρό αυτοκίνητο και το ξανασυζητάμε.

Διαφωνω καθετα μα αυτη την απαντηση. Η μοτοσυκλετα και ειδικα μια αγωνιστικη μοτοσυκλετα κοστιζει αρκετα χρηματα εχει φρεναρες λαστιχαρες και συστηματα τα οποια μπορουνε να κοιταξουνε στα ματια τα συστηματα ενος αυτοκινητου.Κατα τα αλλα εξαρταται απο το καθενα αν θελει να οδηγει "ξαπλωμενος" Οπως ακριβως ειναι και σπιτι του η θελει να οδηγαει με ολες τις αισθησεις του και την αδρεναλινη στα υψη αλλα και με το σωμα να εχει ουσιαστικα γινει ενα με τη μηχανη. Για μενα δε τιθεται καν θεμα συγκρισης το πιο ειναι πιο απολαυστικο να οδηγεις αν αυτο το θεμα ηθελες να θιξεις.

Maradi
12/10/2020, 19:31
Ναι, αλλά από φανάρι σε φανάρι; :lol:

Δεν έχουμε φανάρια εδώ ...:blush::lol::lol::lol:

panavour
12/10/2020, 20:36
Για να μη σας τα πολυλογω. Εχω ενα fazer s2. Εχει φαγωθει ο φιλος μου οτι ενα αμαξι τυπου οκταβια 350 αλογα με περναει. Εγω εχω αντιθετη γνωμη. Αυτα..

ΑΣΤΟ γιατι μετα θα πρεπει ν αλλαξεις nickname σε ASSDRILLED

p@nos
12/10/2020, 20:39
Pano το 1000 δεν ανοιγε στο βιντεο.
400 αλογα δεν στεκονται πουθενα με 1000αρι.
Εχω ανοιξει με το δικο μου (ο ιδιος) με evo 600αλογα μεχρι gt2 κ skyline.
Αμαξι απο μικρες ταχυτητες δεν με βλεπαν καν.
Μονο με το skyline οταν ανοιξα απο τα 170-180 ενω με περασε μα καμια 200αρα τον μαζεψα μεχρι τα 250 αλλα μετα κοψαμε.

Παιδια το βιντεο --ξαναλεω-- το εβαλα για να φανει πως παει ενας κουβας σαν το τζετα με 400 αλογα...ναι, δεν πηγαινε τερμα το 1000, αλλα δε πηγαινε και ρελαντι. Οποτε αν ζοριζε λιγο το συγκεκριμενο αμαξι το 1000, τοτε το φειζερ για το οποιο γινεται ο λογος, προφανως, δεν εχει καμμια μα καμμια ελπιδα...

τωρα για το skyline που λες και τα gt2, ειναι και τα δυο πανγρηγορα αμαξια, με το gtr να εχει τα 400μ στα χαμηλα 11αρια και 0-100 στα 3 δευτερολεπτα (και αυτα τα εχει παντου και παντα)

τα gt2 ξεκινανε σα διαολοι με το μοτερ πισω με εξωφρενικα τρομερους χρονους και κανουν τα 400αρια σε ψηλα 10αρια και προφανως οτι ελπιδα εχει η μοτο ειναι μονο κατα την εκκινηση...πως πηγαινατε μαζι?

https://www.youtube.com/watch?v=c-OUzPlpQHs&ab_channel=Squamifer

p@nos
12/10/2020, 20:49
btw, επιτελους μια συζητηση της προκοπης σε αυτο το φορουμ :p

νεοσσός
12/10/2020, 20:50
Για άνοιγμα από στάση, η μοτοσυκλέτα θέλει πολύ έμπειρο αναβάτη για να δώσει καλό χρόνο. Ο Ματ Γουάτσον από το carwow με το video πιο πάνω, είπε ότι επί καιρό δεν μπορούσε να βρει μοτοσυκλετιστή, αρκετά έμπειρο για τα drag races που κάνει ανά λίγες ημέρες. Τελικά βρήκε πρωταθλητή ss που κατάφερε να εκκινήσει σωστά τη μοτοσυκλέτα.

Αντιθέτως, τα σύγχρονα αμάξια έχουν launch control. Πατάς φρένο, τραβάς τα paddles, κατόπιν τα αφήνεις και δε χρειάζεται να κάνεις σχεδόν τίποτε άλλο, από το να έχεις σανιδωμένο το ηλεκτρικό γκάζι. Αυτό που είναι να μη σου τύχει, είναι κανένα A45s AMG, που ακόμα και ένας άσχετος μπορεί να τα επιταχύνει με ρυθμούς που ούτε χιλιάρι ss μπορεί να ακολουθήσει, αν ο αναβάτης δεν είναι πολύ έμπειρος. Ακόμα και στο Oktavia, ένας οδηγός με λίγη προπόνηση μπορεί να μάθει να το εκκινεί καλά και να αλλάζει γρήγορα ταχύτητες, χωρίς να καταστρέψει το σύστημα μετάδοσης. Παρεμπιπτόντως στο GTR με τα 1600 άλογα το κιβώτιο ήταν διαλυμένο, επειδή δεν είχε γίνει αντίστοιχη αναβάθμιση με τα άλογα.

Πάντως η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι καλύτερη στο Fazer 600 με τα 100 άλογα (κοντά στο 3:1), παρά στο Octavia με τα 350 άλογα (τουλάχιστον 4:1). Απλά τα 350 άλογα, εάν το επιτρέπει η κλιμάκωση του κιβωτίου, επιτρέπουν μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, οπότε μετά τα 200 km/h θα αρχίσει να κερδίζει έδαφος το αμάξι.

faithless
12/10/2020, 20:54
Παιδια το βιντεο --ξαναλεω-- το εβαλα για να φανει πως παει ενας κουβας σαν το τζετα με 400 αλογα...ναι, δεν πηγαινε τερμα το 1000, αλλα δε πηγαινε και ρελαντι. Οποτε αν ζοριζε λιγο το συγκεκριμενο αμαξι το 1000, τοτε το φειζερ για το οποιο γινεται ο λογος, προφανως, δεν εχει καμμια μα καμμια ελπιδα...

τωρα για το skyline που λες και τα gt2, ειναι και τα δυο πανγρηγορα αμαξια, με το gtr να εχει τα 400μ στα χαμηλα 11αρια και 0-100 στα 3 δευτερολεπτα (και αυτα τα εχει παντου και παντα)

τα gt2 ξεκινανε σα διαολοι με το μοτερ πισω με εξωφρενικα τρομερους χρονους και κανουν τα 400αρια σε ψηλα 10αρια και προφανως οτι ελπιδα εχει η μοτο ειναι μονο κατα την εκκινηση...πως πηγαινατε μαζι?

https://www.youtube.com/watch?v=c-OUzPlpQHs&ab_channel=Squamifer

Πολυ κατατοπιστικος φιλε. Ευχαριστω. Επισης να προσθεσω οτι κανω κουβεντα δε τον εχω βγαλει εξω για να τον μετρησω με κανεναν ουτε ειπα οτι η μηχανη μου κανει παπαδες. Προσπαθω απο φυσικης κυριως αποψης να καταλαβω πως ενας τοσο μεγαλος ογκος/βαρος μπορει να περασει με τοσο περισσια ευκολια ενα αεροδυναμικο οχημα σε σχημα σφαιρας(περιπου).

BLiTzER
12/10/2020, 20:54
Διαφωνω καθετα μα αυτη την απαντηση. Η μοτοσυκλετα και ειδικα μια αγωνιστικη μοτοσυκλετα κοστιζει αρκετα χρηματα εχει φρεναρες λαστιχαρες και συστηματα τα οποια μπορουνε να κοιταξουνε στα ματια τα συστηματα ενος αυτοκινητου.Κατα τα αλλα εξαρταται απο το καθενα αν θελει να οδηγει "ξαπλωμενος" Οπως ακριβως ειναι και σπιτι του η θελει να οδηγαει με ολες τις αισθησεις του και την αδρεναλινη στα υψη αλλα και με το σωμα να εχει ουσιαστικα γινει ενα με τη μηχανη. Για μενα δε τιθεται καν θεμα συγκρισης το πιο ειναι πιο απολαυστικο να οδηγεις αν αυτο το θεμα ηθελες να θιξεις.

Δε μίλησε κανείς για "πιο απολαυστικό", αλλά για το τι αγοράζεις με τα χρήματά σου. Ένα αυτοκίνητο παρόμοιων επιδόσεων δεν είναι ακριβότερο γιατί έτσι, αλλά επειδή αγοράζεις ένα πολύ πιο ολοκληρωμένο πακέτο.

Επίσης δεν αγοράζεις γρήγορο αυτοκίνητο για να κάνεις κόντρες με φέιζερ στα φανάρια. Αλλά στην πρώτη στροφή, καλό είναι να σου δώσει παραγγελία ο μοτοσικλετιστής, γιατί το τσάι θα είναι κρύο στο μισάωρο αναμονής.

p@nos
12/10/2020, 20:57
Πολυ κατατοπιστικος φιλε. Ευχαριστω. Επισης να προσθεσω οτι κανω κουβεντα δε τον εχω βγαλει εξω για να τον μετρησω με κανεναν ουτε ειπα οτι η μηχανη μου κανει παπαδες. Προσπαθω απο φυσικης κυριως αποψης να καταλαβω πως ενας τοσο μεγαλος ογκος/βαρος μπορει να περασει με τοσο περισσια ευκολια ενα αεροδυναμικο οχημα σε σχημα σφαιρας(περιπου).

κανε μια βολτα με το αμαξι αφου ειναι φιλος σου...αμα δεν εισαι κολλημενος θα το χαρεις...

stefanos
12/10/2020, 21:17
Οπως λεει και ο τιτλος θα ηθελα να κανω ερωτηση προς τα μελη και μηχανοβιους συντροχους μιας και με φιλους εχουμε την διαφωνια. Ποσα αλογα πρεπει να εχει ενα αμαξι για να περασει μια μηχανη 600+ κυβικων 4 κιλυνδρη. Εννοειται οχι απο σταση αλλα ρολαριστο.

Δεν εξαρτάται μόνο από τα άλογα.
Αν στο 206 μου βγάλω 350 άλογα θα έχω καλύτερες επιταχύνσεις όχι απαραίτητα μεγαλύτερες τελικές εάν δεν βάλω χέρι στην μετάδοση.

buckley
12/10/2020, 21:22
Πολυ κατατοπιστικος φιλε. Ευχαριστω. Επισης να προσθεσω οτι κανω κουβεντα δε τον εχω βγαλει εξω για να τον μετρησω με κανεναν ουτε ειπα οτι η μηχανη μου κανει παπαδες. Προσπαθω απο φυσικης κυριως αποψης να καταλαβω πως ενας τοσο μεγαλος ογκος/βαρος μπορει να περασει με τοσο περισσια ευκολια ενα αεροδυναμικο οχημα σε σχημα σφαιρας(περιπου).

Ούτε καν όμως :wave2:

Xlitos
12/10/2020, 21:30
Ημουνα φανταρος λουτρακι και ειχα το cbr600f και ηταν να παω με εναν αλλον Ναυπλιο παρεα,αυτος ειχε Audi TT 240 ps.Σε καποια φαση μου λεει θα σε περιμενω θα πηγαινουμε μαζι.Δεν ειπα τιποτα.Το ακουνε καποιοι αλλοι κα ιτου λενε μλκ αυτος με το 600 πρεπει να σε περιμενει.Γελαγε αυτος με το ΤΤ....Ε με αυτα και μ αυτα εννοειται πηγε στην κοντρα το πραγμα ενω ηταν να παμε νορμαλ.Ξεφτυλιστηκε μολις φτασαμε Ναυπλιο ειχε παθει σοκ βγηκε εξω απ οτο αμαξι και κοιταγε το μηχανακι με γουρλωμενα ματια και μου λεγε πως παει ετσι.Ακομα και σε ανοιγματα με 180-250km/h τον αφηνα πισω.Το παλικαρι ηταν απο Κρητη και μαλλον δεν ειχε παει ποτε διπλα διπλα με ss θα περναγε τιποτα Xt και θα χαιροταν.

Γενικα πιστευω μηχανακι 600 τετρακυλινδρο 100 αλογων(με φαιρινκ/μισο φαιρινκ) νικαει σιγουρα αμαξια εως 300 αλογα(αν κρινω με ποση ευκολια περναγα στο ΤΤ).

https://www.youtube.com/watch?v=spQf81vwt_A&ab_channel=ultimatestreet

RaGe_Raptor
12/10/2020, 21:40
Ημουνα φανταρος λουτρακι και ειχα το cbr600f και ηταν να παω με εναν αλλον Ναυπλιο παρεα,αυτος ειχε Audi TT 240 ps.Σε καποια φαση μου λεει θα σε περιμενω θα πηγαινουμε μαζι.Δεν ειπα τιποτα.Το ακουνε καποιοι αλλοι κα ιτου λενε μλκ αυτος με το 600 πρεπει να σε περιμενει.Γελαγε αυτος με το ΤΤ....Ε με αυτα και μ αυτα εννοειται πηγε στην κοντρα το πραγμα ενω ηταν να παμε νορμαλ.Ξεφτυλιστηκε μολις φτασαμε Ναυπλιο ειχε παθει σοκ βγηκε εξω απ οτο αμαξι και κοιταγε το μηχανακι με γουρλωμενα ματια και μου λεγε πως παει ετσι.Ακομα και σε ανοιγματα με 180-250km/h τον αφηνα πισω.Το παλικαρι ηταν απο Κρητη και μαλλον δεν ειχε παει ποτε διπλα διπλα με ss θα περναγε τιποτα Xt και θα χαιροταν.

Γενικα πιστευω μηχανακι 600 τετρακυλινδρο 100 αλογων(με φαιρινκ/μισο φαιρινκ) νικαει σιγουρα αμαξια εως 300 αλογα(αν κρινω με ποση ευκολια περναγα στο ΤΤ).

https://www.youtube.com/watch?v=spQf81vwt_A&ab_channel=ultimatestreet

τι έκανε μωρέ ο μ@λάκας στο τέλος!:bawl:

strokt up
12/10/2020, 23:41
Αν πας απο στάση και ξέρεις να το ξεκινήσεις το fazer θα του ρίξεις 2 ταχυδρομικους κώδικες. Αν πας απο ρολ 60-70χμ 1 κώδικα κ λίγο. Βασικά δεν νομίζω ότι υπάρχει εύρος που μπορεί να σε περάσει οκτάβια με τόσα λίγα άλογα εκτός αν πάτε απο τα 140-150 που δεν είναι κόντρα. Πληροφοριακά εκανα μερικά πατηματα με citroen ax γύρω στα 600-700 κιλα, γύρω στα 320 ροδα με ημισλικ και στο 400αρι ήμασταν κοπιο από στάση. Από ρολ μου έριξε μερικά μέτρα βέβαια. Αλλά μιλάμε για αυτοκίνητο με τα μισά κιλά απο ενα οκτάβια και καθαρά στημένο για cash day. Δεν σπινιαρε ούτε η πρώτη. Τωρα ο φίλος με τα 350 άλογα που θέλει να περάσει μηχανάκι θα έχει πολύ μεγάλη φαντασία.

DoctoR_k6
13/10/2020, 00:22
Παιδια το βιντεο --ξαναλεω-- το εβαλα για να φανει πως παει ενας κουβας σαν το τζετα με 400 αλογα...ναι, δεν πηγαινε τερμα το 1000, αλλα δε πηγαινε και ρελαντι. Οποτε αν ζοριζε λιγο το συγκεκριμενο αμαξι το 1000, τοτε το φειζερ για το οποιο γινεται ο λογος, προφανως, δεν εχει καμμια μα καμμια ελπιδα...

τωρα για το skyline που λες και τα gt2, ειναι και τα δυο πανγρηγορα αμαξια, με το gtr να εχει τα 400μ στα χαμηλα 11αρια και 0-100 στα 3 δευτερολεπτα (και αυτα τα εχει παντου και παντα)

τα gt2 ξεκινανε σα διαολοι με το μοτερ πισω με εξωφρενικα τρομερους χρονους και κανουν τα 400αρια σε ψηλα 10αρια και προφανως οτι ελπιδα εχει η μοτο ειναι μονο κατα την εκκινηση...πως πηγαινατε μαζι?

https://www.youtube.com/watch?v=c-OUzPlpQHs&ab_channel=Squamifer

Δες μετρήσεις skyline (https://fastestlaps.com/models/nissan-gt-r-r35-565ps) κ ενός Κ5 (https://motostatz.com/suzuki-gsx-r1000-k5-acceleration-0-180-mph/)...όχι πως δεν γνωρίζεις αλλά η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη.
Στην πράξη φαίνεται αρκετά καλύτερα απ' ότι με χαρτουρες.
Άντε κ μια gt2 (https://fastestlaps.com/models/porsche-911-gt2-rs) έτσι για το χαβαλε.

p@nos
13/10/2020, 00:23
Με το bandit το 650 με τα 70 μουλάρια τροχό πέρασες dragster ax με σλικ;

Με λίγα πρόχειρα μαθηματικά.
Αναλογία κιλών ανά ίππο του μπαντιτ με αναβάτη 300/70:
4.28

Αναλογία κιλών ανά ίππο του ΑΧ με οδηγο 750/320:
2.34


Οπότε δύο είναι τα ενδεχόμενα, είτε το ΑΧ είχε το στοκ χιλιαρακι μοτέρ και εσύ νόμιζες ότι ήταν 300 άλογα ή ήταν το μαξιλάρι περίεργο και δημιουργουσε πολύ ευφάνταστα όνειρα
:P

faithless
13/10/2020, 00:34
Αχαχαχα παντως το θεμα εχει ψωμι και γελιο..

ptc
13/10/2020, 00:50
τι έκανε μωρέ ο μ@λάκας στο τέλος!:bawl:

Power wheelie, aka η σουζα του ασχετου. :D

buckley
13/10/2020, 07:19
τι έκανε μωρέ ο μ@λάκας στο τέλος!:bawl:

Γιατί οι άλλοι που σήκωσαν το μηχανάκι ,πήγε να τους πέσει από την άλλη :cry:
ΥΓ Τέλη δεκαετίας 80 στο Χαλάνδρι ,στηνόταν κόντρα από τα φανάρια του Υγεία μέχρι τη γέφυρα του ΟΑΚΑ.Υπήρχαν 3-4 γρήγοροι στην πλατεία ο ένας με escort mk2.Ένα βράδυ λείπανε οι αντίπαλοι του και ένας κοινός φίλος τον πείραζε (έχοντας πρώτα μιλήσει με μένα) ότι δεν θα μπορέσει να περάσει ένα απλό 250 :)
Να μην τα πολυλογώ η απόσταση είναι γύρω στα 500 ? μέτρα ,στο φανάρι στην εκκίνηση είχε και σβηστά τα φώτα για να έχει καλύτερο ρεύμα :p
Του φυγα με το villa γλυκά για να μην σουζάρει και με έπιασε στο τέλος πάνω στη γέφυρα.Άλλο καπέλο όμως οι ρεπριζ :wave2:

p@nos
13/10/2020, 08:55
Δες μετρήσεις skyline (https://fastestlaps.com/models/nissan-gt-r-r35-565ps) κ ενός Κ5 (https://motostatz.com/suzuki-gsx-r1000-k5-acceleration-0-180-mph/)...όχι πως δεν γνωρίζεις αλλά η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη.
Στην πράξη φαίνεται αρκετά καλύτερα απ' ότι με χαρτουρες.
Άντε κ μια gt2 (https://fastestlaps.com/models/porsche-911-gt2-rs) έτσι για το χαβαλε.

Οι χρονοι σε απολυτα νουμερα φαινεται πως ευνοουν τα sbk...στην πραξη ομως, ελαχιστοι οδηγοι μπορουν να κανουν το 400αρι κατω απο 11-11,5 δευτερολεπτα οχι στο δρομο, αλλα οπουδηποτε, ενω τα αμαξια πετυχενουν τους χρονους αυτους παντου και παντα. Επισης, ειδικα αν μιλαμε για ειδικα αυτοκινητα τυπου 911 gtr κλπ, η ταχυτητα που διατηρουν αυτα τα οχηματα μεσα στη στροφη και μεταξυ δυο σημειων ειναι οχι απλα πιο γρηγορη απο ενα μηχανακι, ειναι διαφορετικη σε ταξεις μεγεθους...μιλαμε για εναν μεσο γρηγορο οδηγο και οχι καποιον αγωνιζομενο η καποιον τρελο τυπου Μιμικο που παει ζω-πεθαινω παντου, με πιθανοτητα βεβαια σε καθε στροφη να σπασει κοκκαλα ηδη σπασμενα και μη.

Ακομα και σε ευθειες λοιπον, ενα αμαξι εχει σχεδον παντου το πανω χερι, αν μιλαμε για δυνατο αμαξι σε σχεση με οποιοδηποτε μηχανακι πλην 1000 sbk...στις δε στροφες, ειδικα αν μιλαμε για ανοιχτα σχετικα κομματια εκει αρχιζει το γλεντι χωρις τελειωμο...το ρινγκ ειναι οτι πιο κοντινο σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης δρομου, και καμμια μηχανη δεν εχει ελπιδα διπλα σε σχεδον οποιοδηποτε λιγο σβελτο αμαξι με οδηγο που ξερει να οδηγαει

DoctoR_k6
13/10/2020, 09:11
Οι χρονοι σε απολυτα νουμερα φαινεται πως ευνοουν τα sbk...στην πραξη ομως, ελαχιστοι οδηγοι μπορουν να κανουν το 400αρι κατω απο 11-11,5 δευτερολεπτα οχι στο δρομο, αλλα οπουδηποτε, ενω τα αμαξια πετυχενουν τους χρονους αυτους παντου και παντα. Επισης, ειδικα αν μιλαμε για ειδικα αυτοκινητα τυπου 911 gtr κλπ, η ταχυτητα που διατηρουν αυτα τα οχηματα μεσα στη στροφη και μεταξυ δυο σημειων ειναι οχι απλα πιο γρηγορη απο ενα μηχανακι, ειναι διαφορετικη σε ταξεις μεγεθους...μιλαμε για εναν μεσο γρηγορο οδηγο και οχι καποιον αγωνιζομενο η καποιον τρελο τυπου Μιμικο που παει ζω-πεθαινω παντου, με πιθανοτητα βεβαια σε καθε στροφη να σπασει κοκκαλα ηδη σπασμενα και μη.

Ακομα και σε ευθειες λοιπον, ενα αμαξι εχει σχεδον παντου το πανω χερι, αν μιλαμε για δυνατο αμαξι σε σχεση με οποιοδηποτε μηχανακι πλην 1000 sbk...στις δε στροφες, ειδικα αν μιλαμε για ανοιχτα σχετικα κομματια εκει αρχιζει το γλεντι χωρις τελειωμο...το ρινγκ ειναι οτι πιο κοντινο σε πραγματικες συνθηκες οδηγησης δρομου, και καμμια μηχανη δεν εχει ελπιδα διπλα σε σχεδον οποιοδηποτε λιγο σβελτο αμαξι με οδηγο που ξερει να οδηγαει

Βρε δεν αντιλεγω. Προφανως αλλιως στριβεις με 4 τροχους κ ενα σκασμο ηλεκτρονικα παρα με 2 τροχους.
Η κουβεντα εγινε καθαρα για μια ευθεια κ πως ενα 1000 δυσκολα θα χασει, εκτος κ αν εχει supercar διπλα του που θεωρητικα νομιζει οτι μπορει να το παει.
Πολλοι νομιζουν οτι εχουνε ΤΟ αμαξι κ δεν ξερουν πως συμπεριφερεται μια μοτο στο δρομο.
Οταν ανοιγα με το EVO στην καβαλας επειδη καναμε 2-3 ανοιγματα κ σταματησαμε παρακατω κ πιασαμε κουβεντα η ατακα ηταν...πω ρε φιλε εχω ριξει 10χιλιαρικα για να γινει 600 αλογα κ δεν πιστευα οτι θα μου εφευγες ετσι.

Τωρα αλλιως να τα λεμε αυτα μεσω ΗΥ κ αλλιως να τα βλεπεις στον δρομο.

KotsosDR
13/10/2020, 09:50
Να τους προσέχεις τους κουτάκηδες άταν ζητάνε κόντρα , σε ότι άλογα δηλώνουν υπολόγιζε κανένα 150άρι - 200άρι άλογα παραπάνω ... :rolleyes:

είχα και εγω 2-3 γνωστούς , 280 - 300 λέγανε .... 500+ ήταν :lol: (και φυσικά απ' έξω όσο πιο νορμάλ γίνεται...)

buckley
13/10/2020, 09:54
Από το άνοιγμα ενός αυτοκινήτου - μηχανής πως φτάσαμε να μιλάμε για στροφές :hmm:
Να θυμήσω ας πούμε το φετινό Μουτζέλλο που ο άλιεν έχει ρεκόρ 1.45 ,ο Χάμιλτον γυρνάει σε 1.15 :cry:

DoctoR_k6
13/10/2020, 09:56
Από το άνοιγμα ενός αυτοκινήτου - μηχανής πως φτάσαμε να μιλάμε για στροφές :hmm:
Να θυμήσω ας πούμε το φετινό Μουτζέλλο που ο άλιεν έχει ρεκόρ 1.45 ,ο Χάμιλτον γυρνάει σε 1.15 :cry:

Αφου στο onboard πλανο του Χαμιλτον νομιζα οτι θα κανω εμετο ετσι που πηγαινε ο αλητης...:bawl:

buckley
13/10/2020, 10:04
Αφου στο onboard πλανο του Χαμιλτον νομιζα οτι θα κανω εμετο ετσι που πηγαινε ο αλητης...:bawl:

Είμαι βέβαιος ότι κρύβει άλογα κι αυτός :bawl:

spyro
13/10/2020, 10:05
point to point 4 ρόδες > 2 ρόδες

ευθεία

fazer vs Octavia 350hp = fazer
fazer vs exotic car = exotic car

exotic bike vs exotic car = it depends

sapila racing
13/10/2020, 10:13
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, γελάω που τύπος με ΟΚΤΑΒΙΑ θέλει να κάνει κόντρες. :lol: Πες του να πάρει κάνα σοβαρό αυτοκίνητο και το ξανασυζητάμε.

Κι όμως υπαρχουν κατι Octavia της πρωτης σειρας που ειναι τούμπανα. Είναι το αμαξι και το μοτέρ το 1.8Τ τέτοιο που τραβαει πολύ μετατροπή και αντέχει.
Απο μαμα εινξαι αξιοπρεπες αμαξι και σηκωνει και πολύ φόρτωμα, βλέπε φωτό. :D
Για να λεει 350 άλογα πιθανολογώ οτι ειναι τέτοιο αφού αυτο το μοτέρ σηκώνει τόσο 'ξυλο', τα επόμενα όχι.
Τωρα στο θέμα μας. Αν το Octavia εχει οντως τους 350 που λεει ο φιλος φιλου, τότε ειναι απο τα πιο γρήγορα κι έχει πολλές μετατροπές για να παει εκει.
Αν εχει και το κατάλληλο στήσιμο για να τα βγαλει στον δρόμο, το Fazer 600S2 θα ειναι μπροστά μόνο στην αρχή, μετα θα περάσει εμπρός το αμαξι και θα φυγει.
Απο στάση το μηχανακι θα φυγει πολύ στην αρχή, ενω απο ρολλαριστα λιγότερο, αλλά αν μιλάμε για ανοιχτό δρόμο το τελικό αποτελεσμα θα ειναι το ίδιο.

Aν μιλάγαμε για 1000ρι μηχανάκι τα πράγματα θα ηταν διαφορετικά. Το Fazer S2 εχεi παραπλήσια τελική με το τελείως μαμα Octavia 1.8T κι έτσι δεν θα τα καταφέρει με το τούμπανο Octavia.

BLiTzER
13/10/2020, 10:24
Κι όμως υπαρχουν κατι Octavia της πρωτης σειρας που ειναι τούμπανα. Είναι το αμαξι και το μοτέρ το 1.8Τ τέτοιο που τραβαει πολύ μετατροπή και αντέχει.

Μετατροπές αντέχουν, απλά δε στρίβουν. Οικογενειακό αυτοκίνητο/ταξί είναι, ας ηρεμήσουμε λίγο! :D

sapila racing
13/10/2020, 10:30
Μετατροπές αντέχουν, απλά δε στρίβουν. Οικογενειακό αυτοκίνητο/ταξί είναι, ας ηρεμήσουμε λίγο! :D

Αει ρε που δεν στρίβει!
και με 3 ρόδες στρίβει το πράμα και πετάει κιόλας!

:bawl:


Δεν ρώτησε ο άνθρωπος αν στρίβει, τα γκαζια μετρανε μόνο εδω. Αν δεν καταλαβα καλά πείτε το ρε παιδια!

BLiTzER
13/10/2020, 10:32
Ναι, αυτό λέει, αλλά βαρεθήκαμε να μιλάμε για ευθείες. :lol:

421669

KotsosDR
13/10/2020, 10:36
Προσοχή με αυτά τα octavia ... :lol:

https://www.newsauto.gr/news/veltiomeno-peripoliko-500-ippon-apo-ta-cheria-ellina-astinomikou/
https://carfreaks.gr/500hp-cop-car/

THEOD
13/10/2020, 10:47
Για να μη σας τα πολυλογω. Εχω ενα fazer s2. Εχει φαγωθει ο φιλος μου οτι ενα αμαξι τυπου οκταβια 350 αλογα με περναει. Εγω εχω αντιθετη γνωμη. Αυτα..

Αν βρεθείς δίπλα σε κουτί με 300+ άλογα κάνε καλύτερα ότι χαζεύεις το τοπίο. Πίστεψέ με θα πονέσεις λιγότερο έτσι...

buckley
13/10/2020, 11:07
Κι όμως υπαρχουν κατι Octavia της πρωτης σειρας που ειναι τούμπανα. Είναι το αμαξι και το μοτέρ το 1.8Τ τέτοιο που τραβαει πολύ μετατροπή και αντέχει.
Απο μαμα εινξαι αξιοπρεπες αμαξι και σηκωνει και πολύ φόρτωμα, βλέπε φωτό. :D
Για να λεει 350 άλογα πιθανολογώ οτι ειναι τέτοιο αφού αυτο το μοτέρ σηκώνει τόσο 'ξυλο', τα επόμενα όχι.
Τωρα στο θέμα μας. Αν το Octavia εχει οντως τους 350 που λεει ο φιλος φιλου, τότε ειναι απο τα πιο γρήγορα κι έχει πολλές μετατροπές για να παει εκει.
Αν εχει και το κατάλληλο στήσιμο για να τα βγαλει στον δρόμο, το Fazer 600S2 θα ειναι μπροστά μόνο στην αρχή, μετα θα περάσει εμπρός το αμαξι και θα φυγει.
Απο στάση το μηχανακι θα φυγει πολύ στην αρχή, ενω απο ρολλαριστα λιγότερο, αλλά αν μιλάμε για ανοιχτό δρόμο το τελικό αποτελεσμα θα ειναι το ίδιο.

Aν μιλάγαμε για 1000ρι μηχανάκι τα πράγματα θα ηταν διαφορετικά. Το Fazer S2 εχεi παραπλήσια τελική με το τελείως μαμα Octavia 1.8T κι έτσι δεν θα τα καταφέρει με το τούμπανο Octavia.

ρε μπαγάσα έχεις ρεζέρβα και στο τρέηλερ :eek:

THEOD
13/10/2020, 11:24
Μου θυμίσατε ωραία πράγματα...
Πριν 7-8 χρόνια στην Αττική οδό με το fz1 άνοιξα ρολλαριστός από τα 60-70 με ένα evo των 350+ αλόγων.
Ήμουν υπερσίγουρος ότι τουλάχιστον μέχρι τα 230-240 "τον είχα" - άγνοια κινδύνου βλέπεις...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ κοντά του περίπου μέχρι τα 200. Μετά εξαφανίστηκε αστράφτοντας και βροντώντας...Ακόμα ανατριχιάζω από τον ήχο και το πως "κάθησε" επιταχύνοντας με τρόπο που δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να το κάνει ένα...."κουτί"

DrBig
13/10/2020, 11:26
Εχει τυχει να πετυχω οκταβια τουμπανο στην εθνικη, εγω πανω σε χαγιαμπουσα. Κινηση δεν ειχε και καναμε λιγο παιχνιδι. Σε ανοιγματα απο 200+ παντα του εφευγα μπροστα αλλα οχι και πολυ ανετα. Δεν με επερνε να εχω λαθος σχεση στο κιβωτιο. Τελικιαζε καπου 10-20χμ/ω κατω απο το μπουσα και μεχρι και την τελικη του ηταν πυραυλος. Εντυπωσιαστηκα.

sapila racing
13/10/2020, 11:40
ρε μπαγάσα έχεις ρεζέρβα και στο τρέηλερ :eek:

Και βέβαια έχω, την θεωρώ αναγκαία κι ας μην την έχω χρησιμοποιήσει.
Επίσης έχω και κανονικής διάστασης αλουμινένια 16ρα ρεζερβα ίδια με τις άλλες 4 για τo Octavia.
Το αμάξι ειναι λες και ειναι ιδανικό να τραβάει τρειλερ, πας και με 150 με το τρειλερ με 2 μηχανακια πανω ακόμα και σε ανηφορες, απλά καίει τον πατο του.
Το ταξίδι προχτες που πηγαμε Σερρες το καναμε με πιο χαλαρό ρυθμό απο αλλες φορές. Με 130 περίπου σταθερά, 6 ωρες για Σέρρες με καποιες στασεις, κι εκαψε 11 λιτρα στα 100.
Αν το πας με 150 καίς παρα πολύ βενζίνη, οχι μονο γιατι τραβας βαρος αλλά και γιατί χαλάει η αεροδυναμικη τελείως.


Μου θυμίσατε ωραία πράγματα...
Πριν 7-8 χρόνια στην Αττική οδό με το fz1 άνοιξα ρολλαριστός από τα 60-70 με ένα evo των 350+ αλόγων.
Ήμουν υπερσίγουρος ότι τουλάχιστον μέχρι τα 230-240 "τον είχα" - άγνοια κινδύνου βλέπεις...
Το μόνο που κατάφερα ήταν να κρατηθώ κοντά του περίπου μέχρι τα 200. Μετά εξαφανίστηκε αστράφτοντας και βροντώντας...Ακόμα ανατριχιάζω από τον ήχο και το πως "κάθησε" επιταχύνοντας με τρόπο που δεν φανταζόμουν ότι μπορεί να το κάνει ένα...."κουτί"


Εχει τυχει να πετυχω οκταβια τουμπανο στην εθνικη, εγω πανω σε χαγιαμπουσα. Κινηση δεν ειχε και καναμε λιγο παιχνιδι. Σε ανοιγματα απο 200+ παντα του εφευγα μπροστα αλλα οχι και πολυ ανετα. Δεν με επερνε να εχω λαθος σχεση στο κιβωτιο. Τελικιαζε καπου 10-20χμ/ω κατω απο το μπουσα και μεχρι και την τελικη του ηταν πυραυλος. Εντυπωσιαστηκα.

Απο αυτα που γραφετε κι εσυ και ο THEOD νομιζω οτι το συμπερασμα ειναι αυτό που είπα παραπάνω, οτι το Fazer S2 δεν θα τα καταφέρει.

Kas_Tracer
13/10/2020, 11:48
Αυτά τα Evo & STI πλέον τα περισσότερα δεν έχουν κάτω από 500 άλογα (ολα πειραγμένα είναι πλέον).
Ζήτημα να τα βγάλεις πέρα μαζί τους . Μόνη ελπίδα να του σπάσει (πολύ συχνό με τέτοιο βανδαλισμό που έχουν πάνω τους )
ή να μείνουν από βενζίνη με τόσο που καίνε.

p@nos
13/10/2020, 12:00
Από το άνοιγμα ενός αυτοκινήτου - μηχανής πως φτάσαμε να μιλάμε για στροφές :hmm:
Να θυμήσω ας πούμε το φετινό Μουτζέλλο που ο άλιεν έχει ρεκόρ 1.45 ,ο Χάμιλτον γυρνάει σε 1.15 :cry:


διοτι οι στημενες κοντρες ειναι πασέ, κανεις πλην λιγων δεν τις κανει αλλα ειναι απολυτως φυσιολογικο για τους περισσοτερους οδηγους να κανουν ενα τυχαιο ανοιγμα στο δρομο με οτιδηποτε...και εκει ο δρομος ακομα και στην εθνικη αν εισαι, εχει στροφες...οπου στα 120 που ειναι το οριο ειναι καμπες, στα 250 ομως ειναι κανονικες στροφες που το αμαξι θα μπει με +50χλμ

https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw

Εδω αυτο το βιντεο ειναι ενα σεναριο που αποκρινεται πληρως στην πραγματικοτητα αν εχεις ενα αμαξι της προκοπης που να εχει στησιμο και να μην ειναι ενας κουβας με μοτερ. Ο οδηγος του ρ8, ειναι εντελως απαραδεκτος απο καθε αποψη και επικινδυνος, ωστοσο η υπεροχη του αυτοκινητου ειναι ξεκαθαρη. Και δεν χρειαζεται να εχεις σουπερκαρ για να εχεις αυτο το αποτελεσμα, με οποιοδηποτε αμαξι στην περιοχη των 400+ αλογων, θα ειχε το ιδιο αποτελεσμα, ακομα και αν ηταν οκταβια με στοιχειωδως βελτιωμενες αναρτησεις και δεσιματα

επισης, προς επιδοξους μοτοσυκλετιστες που θα προσπαθησουν να περασουν αμαξι για την τιμη των δυο τροχων, ειναι πολυ ευκολο να πεσεις σε τοσο μ@λακα οδηγο, η και ακομα περισσοτερο με πολυ ασχημη καταληξη

DoctoR_k6
13/10/2020, 13:52
Πιστευω καπου το χασαμε το νοημα...
Στην ευθεια με το Octavia το fazer λογικα ειναι μπροστα απο σταση(ειπωθηκε).
Ρολαριστες κ αλλα λοιπα πιθανον να μεινει πισω.
Βεβαια αλλα τα 350αλογα τροχο κ αλλα τα 350 στροφαλο.
Φιλαρακι με S3 που εχει 360 τροχο (aka 450+ στροφαλο) ανοιγει απιστευτα γρηγορα. Βεβαια ολοι οταν ανεβουνε σε ενα 1000 κ ανοιξεις μεχρι την τριτη παθαινουνε ενα σοκ. :p
Κουβεντα καφενειακη εντελως...

slzr
13/10/2020, 14:19
Κι εγώ πιστεύω ρολαριστές το αμάξι έχει πλεονέκτημα.

Και για του λόγου το αληθές ... να μια κλασική καγκουροκόντρα (https://youtu.be/kgcEOb2KqlQ?t=90) :tooth:

faithless
13/10/2020, 14:42
Καφενειο η συζητηση και γιατι οχι δηλαδη. Εχει πλακα το ολο θεμα παντως γιατι βλεπω οτι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις.Με λιγα λογια ενα αμαξι με 350+ αλογα μπορει επαξια να συναγωνιστει μια 1000αρα προφανως και υπο προυποθεσεις(ρολαριστα, με μεγαλη ταχυτητα κλπ). Παντως εμαθα οτι το οκταβια ειναι το 20v τουρμπισιο οποτε λογικα θα ειναι αρκετα μαχημο.

KotsosDR
13/10/2020, 14:59
Καφενειο η συζητηση και γιατι οχι δηλαδη. Εχει πλακα το ολο θεμα παντως γιατι βλεπω οτι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις.Με λιγα λογια ενα αμαξι με 350+ αλογα μπορει επαξια να συναγωνιστει μια 1000αρα προφανως και υπο προυποθεσεις(ρολαριστα, με μεγαλη ταχυτητα κλπ). Παντως εμαθα οτι το οκταβια ειναι το 20v τουρμπισιο οποτε λογικα θα ειναι αρκετα μαχημο.

Άδεια με άδεια τώρα ! Αντρίκια πράγματα ....

faithless
13/10/2020, 15:07
Άδεια με άδεια τώρα ! Αντρίκια πράγματα ....

Χαχαχα φιλε οπως γραφω και πιο πανω δεν ειπωθηκε καμμια κοντρα με το κατοχο του αμαξιου. Μετο φιλο του και μπατζανακη δικο μου εχουμε τη διαφωνια. Αν παιχτει οντως κατι τετοιο θα το δοκιμασω γιατι οχι να δουμε και διαφορες αν και φοβαμαι κοντρα με αμαξι και επισης δε ξερω να ανοιγω καλα το fazer ειδικα απο σταση.

RaGe_Raptor
13/10/2020, 15:10
Πόσα άλογα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να σταθεί δίπλα σε 1000ss σε ρολλαριστο 100-250km/h?

KotsosDR
13/10/2020, 15:13
Πόσα άλογα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να σταθεί δίπλα σε 1000ss σε ρολλαριστο 100-250km/h?

Ανάλογα τα κιλά του , τη σχέση μετάδοσης , τον οδηγό , το φεγγάρι και ενα σωρό άλλα πράγματα ...

RaGe_Raptor
13/10/2020, 15:16
Ανάλογα τα κιλά του , τη σχέση μετάδοσης , τον οδηγό , το φεγγάρι και ενα σωρό άλλα πράγματα ...

1500 κιλά,σχέση μετάδοσης εργοστασιακή, χεράς, πανσέληνος.

basilis_k6
13/10/2020, 15:20
Τα βελτιωμένα, όπως και το 20v που λέει ο φίλος, δηλώνουν ένα νούμερο ιπποδύναμης που δεν λέει τπτ. Αν έχει αλλάξει τουρμπινα και πρόγραμμα και δουλεύει από τις 4κ rpm και 400hp να έχει δεν κερδίζει σε ρεπριζ ούτε beverly. Τα νούμερα και τα αλογα έτσι σκετα δεν λένε πολλά. Το s2 δεν είναι γρήγορο, αν έχει όντως 350 άλογα το οκταβια μπορεί να τον κερδίσει. Τα 1000 είναι άλλο καπέλο. Θες πολύ δυνατό αμαξι με 600 αλογα για να σταθείς δίπλα του.

faithless
13/10/2020, 15:21
Πόσα άλογα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να σταθεί δίπλα σε 1000ss σε ρολλαριστο 100-250km/h?
Νομιζω οτι μια σωστη απαντηση ειναι οτι μονο τα supercars και τα σχεδον dragster ειναι διπλα στα 1000ss.Εγω τουλαχιστον κατι τετοιο πιστευω

DoctoR_k6
13/10/2020, 15:30
Πόσα άλογα χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για να σταθεί δίπλα σε 1000ss σε ρολλαριστο 100-250km/h?

Εγω ξερω οτι ριχνουμε (https://www.youtube.com/watch?v=DnTL4wDAbK0)στ αυτια κ σε F-16... :bawl:

KotsosDR
13/10/2020, 15:43
1500 κιλά,σχέση μετάδοσης εργοστασιακή, χεράς, πανσέληνος.

:lol: Μπορεί 600+ , μπορεί και 1000+ https://www.youtube.com/watch?v=GVpj_lof6Us

RaGe_Raptor
13/10/2020, 15:45
Εγω ξερω οτι ριχνουμε (https://www.youtube.com/watch?v=DnTL4wDAbK0)στ αυτια κ σε F-16... :bawl:

H2R rulezzz

O πιλότος του f16 ηταν πακι 50αρης , μάλλον (turkish airforce) :bawl:

panavour
13/10/2020, 15:45
παντως το ξυλο που ειχα φαει με το 600 το μπαντιτ του 2003 με τα 80 αλογα απο σααμπ 2000 τουρμπο σε ρεπριζ στον κορινθου-τριπολεως στις ανηφορες πριν το τουνελ του αρτεμισιου ηταν απιστευτο.αλλα μαλλον ειμαι βαρυς γι αυτο:bawl::lol::cry:

buckley
13/10/2020, 16:08
παντως το ξυλο που ειχα φαει με το 600 το μπαντιτ του 2003 με τα 80 αλογα απο σααμπ 2000 τουρμπο σε ρεπριζ στον κορινθου-τριπολεως στις ανηφορες πριν το τουνελ του αρτεμισιου ηταν απιστευτο.αλλα μαλλον ειμαι βαρυς γι αυτο:bawl::lol::cry:

Μπα, απλά βαραίνει η γνώμη σου :bawl:

katsar
13/10/2020, 16:11
Πριν αρκετά χρόνια παραλιακή Καβάλας σε ''κόντρα'' με ένα Saxo και ένα Rover 620 2.000cc , turbo 200+ άλογα.Εγώ με GpZ 600 σχετικά βελτιωμένο ( εξάτμιση,carbs,+~2.000RPM παραπάνω από το κανονικό και σκελετός από GpZ 400,πολύ πιο ελαφρύ).
Το saxo το αφήσαμε τόσο πίσω που το χάσαμε.Το Rover το πέρασα οριακά, στις ευθείες έφευγα λίγο, στις στροφές κολλούσε πάλι πίσω μου.Η διαδρομή αυτή
421676

buckley
13/10/2020, 16:22
Πριν αρκετά χρόνια παραλιακή Καβάλας σε ''κόντρα'' με ένα Saxo και ένα Rover 620 2.000cc , turbo 200+ άλογα.Εγώ με GpZ 600 σχετικά βελτιωμένο ( εξάτμιση,carbs,+~2.000RPM παραπάνω από το κανονικό και σκελετός από GpZ 400,πολύ πιο ελαφρύ).
Το saxo το αφήσαμε τόσο πίσω που το χάσαμε.Το Rover το πέρασα οριακά, στις ευθείες έφευγα λίγο, στις στροφές κολλούσε πάλι πίσω μου.Η διαδρομή αυτή
421676

:faint:

katsar
13/10/2020, 16:23
Δούλευε κανονικά με την ηλεκτρονική του 400!!

faithless
13/10/2020, 16:24
Πριν αρκετά χρόνια παραλιακή Καβάλας σε ''κόντρα'' με ένα Saxo και ένα Rover 620 2.000cc , turbo 200+ άλογα.Εγώ με GpZ 600 σχετικά βελτιωμένο ( εξάτμιση,carbs,+~2.000RPM παραπάνω από το κανονικό και σκελετός από GpZ 400,πολύ πιο ελαφρύ).
Το saxo το αφήσαμε τόσο πίσω που το χάσαμε.Το Rover το πέρασα οριακά, στις ευθείες έφευγα λίγο, στις στροφές κολλούσε πάλι πίσω μου.Η διαδρομή αυτή
421676

Φιλε αυτο δεν ηταν κοντρα, ηταν δημοσιος κινδυνος..

katsar
13/10/2020, 16:35
Υπερβολές .:wave2:

panavour
13/10/2020, 16:37
Υπερβολές .:wave2:

https://www.youtube.com/watch?v=_1De9OYpsxA

p@nos
13/10/2020, 16:39
Πριν αρκετά χρόνια παραλιακή Καβάλας σε ''κόντρα'' με ένα Saxo και ένα Rover 620 2.000cc , turbo 200+ άλογα.Εγώ με GpZ 600 σχετικά βελτιωμένο ( εξάτμιση,carbs,+~2.000RPM παραπάνω από το κανονικό και σκελετός από GpZ 400,πολύ πιο ελαφρύ).
Το saxo το αφήσαμε τόσο πίσω που το χάσαμε.Το Rover το πέρασα οριακά, στις ευθείες έφευγα λίγο, στις στροφές κολλούσε πάλι πίσω μου.Η διαδρομή αυτή
421676

αυτος με το saxo πρεπει να ηταν εντελως κουλος αν μιλαμε για το vts, που ενα 620 ροβερ ηταν μπροστα του σε στροφιλικι

saxo/rallye ειναι τρομερα ικανα αυτοκινητα σε κλειστους δρομους με στροφες και πανε ταπα

rainmike
13/10/2020, 16:43
Ενα διπλό ελληνικό με ολίγη περικαλώ

RaGe_Raptor
13/10/2020, 16:49
αυτος με το saxo πρεπει να ηταν εντελως κουλος αν μιλαμε για το vts, που ενα 620 ροβερ ηταν μπροστα του σε στροφιλικι

saxo/rallye ειναι τρομερα ικανα αυτοκινητα σε κλειστους δρομους με στροφες και πανε ταπα

Επιβεβαιώνω , σαν συνοδηγός, για τα Rallye.
Κατά τα άλλα η συγκεκριμένη διαδρομή είναι σφιχτή σαν χαραξη αλλά προπάντων γλιστερή και στενή ( :bawl: )

katsar
13/10/2020, 17:00
Δεν διαφωνώ αλλά η συγκεκριμένη δεν είναι τόσο ''στριφτερή'' διαδρομή, έχει μερικές κλειστές στροφές αλλά και αρκετές μικρο ευθείες.
Στα του θέματος,περίμενα να ''ξεφτιλίσω'' και το rover αλλά με εξέπληξε.Άσε που αν τρέχαμε 2-3 χλμ ακόμα θα έσπαγε το μοτέρ του Kawa :lol:

p@nos
13/10/2020, 17:15
Δεν αμφισβητώ ότι έγινε το συμβάν, αλλα πιστεύω ότι μάλλον κανένας από τους δύο δεν είχε δίπλωμα οδήγησης :p

Τα σαξοραλλα στο cup στις Σέρρες στο ενιαίο γυρνούσαν στο 1.30 με λάστιχα πιστας

Kas_Tracer
13/10/2020, 17:28
Εδώ ασχολούμαστε με ευθειακηδες:D
Στις Σέρρες κάτι δεκαεξάχρονα με mt03 rc390 και zx409 γυρνάνε στο 1.27

Xlitos
13/10/2020, 17:36
https://www.youtube.com/watch?v=Y2HKBQMQmbw

Εδω αυτο το βιντεο ειναι ενα σεναριο που αποκρινεται πληρως στην πραγματικοτητα αν εχεις ενα αμαξι της προκοπης που να εχει στησιμο και να μην ειναι ενας κουβας με μοτερ. Ο οδηγος του ρ8, ειναι εντελως απαραδεκτος απο καθε αποψη και επικινδυνος, ωστοσο η υπεροχη του αυτοκινητου ειναι ξεκαθαρη. Και δεν χρειαζεται να εχεις σουπερκαρ για να εχεις αυτο το αποτελεσμα, με οποιοδηποτε αμαξι στην περιοχη των 400+ αλογων, θα ειχε το ιδιο αποτελεσμα, ακομα και αν ηταν οκταβια με στοιχειωδως βελτιωμενες αναρτησεις και δεσιματα

επισης, προς επιδοξους μοτοσυκλετιστες που θα προσπαθησουν να περασουν αμαξι για την τιμη των δυο τροχων, ειναι πολυ ευκολο να πεσεις σε τοσο μ@λακα οδηγο, η και ακομα περισσοτερο με πολυ ασχημη καταληξη

τα μηχανακια αυτα ειναι 600αρια οχι 1000αρια

p@nos
13/10/2020, 17:48
Το ένα φαίνεται καθαρά ότι είναι κ5 Gixxer και το άλλο κάποιο λίγο μεταγενέστερο zx. Επίσης ακούγονται ξεκαθαρα σαν 1000αρια.

p@nos
13/10/2020, 17:49
Κάτι 16χρονα αγωνιζόμενα βεβαια που τρέχουν με μηχανάκια 16 χρόνια. Αμφιβάλω αν ένας στους 1000 αναβάτες μοτο στην Ελλάδα μπορεί να γυρίσει κάτω από το 1.30, με οποιοδήποτε μηχανάκι.

GogosLux
13/10/2020, 17:52
Κάτι 16χρονα αγωνιζόμενα βεβαια που τρέχουν με μηχανάκια 16 χρόνια. Αμφιβάλω αν ένας στους 1000 αναβάτες μοτο στην Ελλάδα μπορεί να γυρίσει κάτω από το 1.30, με οποιοδήποτε μηχανάκι.

με οποιοδήποτε μηχανακι φυσικα και ΟΧΙ, με το σωστο μηχανακι (βλεπε GSXR) ολοι :lol: :lol:

PaNick67
13/10/2020, 17:53
αυτος με το saxo πρεπει να ηταν εντελως κουλος αν μιλαμε για το vts, που ενα 620 ροβερ ηταν μπροστα του σε στροφιλικι

saxo/rallye ειναι τρομερα ικανα αυτοκινητα σε κλειστους δρομους με στροφες και πανε ταπα

Το τρομερο εδω ειναι οτι το Rover 620 ο μεγαλυτερος πεζοδρομιοκυνηγος της αυτοκινησης, εμεινε στον δρομο μετα τις στροφες και δεν πηγε "στου χαντακ'" :bawl:

τα σαξοραλα σε στροφες θελουν χερια γιατι το "ασε" στο γκαζι φερνει στην καλυτερη "το σκατο στην καλτσα" :lol:

filipp0s
13/10/2020, 17:54
Το ταξίδι προχτες που πηγαμε Σερρες το καναμε με πιο χαλαρό ρυθμό απο αλλες φορές. Με 130 περίπου σταθερά, 6 ωρες για Σέρρες με καποιες στασεις, κι εκαψε 11 λιτρα στα 100.
Αν το πας με 150 καίς παρα πολύ βενζίνη, οχι μονο γιατι τραβας βαρος αλλά και γιατί χαλάει η αεροδυναμικη τελείως.

Πω ρε μαν, παει χαλασες χαχα!
Που ειναι οι εποχες που πηγαιναμε Μαρώνεια με το octavia 3 ατομα και φορτωμενο τιγκα σε 6 ωρες? :sad:

p@nos
13/10/2020, 17:57
Το τρομερο εδω ειναι οτι το Rover 620 ο μεγαλυτερος πεζοδρομιοκυνηγος της αυτοκινησης, εμεινε στον δρομο μετα τις στροφες και δεν πηγε "στου χαντακ'" :bawl:

τα σαξοραλα σε στροφες θελουν χερια γιατι το "ασε" στο γκαζι φερνει στην καλυτερη "το σκατο στην καλτσα" :lol:

Τι έχουμε διαβάσει εδώ μέσα, ευτυχώς μερικοί ξέρουν 5 πράγματα. Τα σαξοραλλα ήταν old school hot hatches με συγκλονιστικά τιμόνια και κρατούσαν μεγάλη ταχύτητα για όσους ηξεραν πως έπρεπε να τα πάνε. Όντως, αν φοβίσουν εντός στροφής και άφηνες το γκάζι, το αμάξι γύρισε κατευθείαν. Έτσι δυστυχώς καταστράφηκαν τα περισσότερα από αυτά.