View Full Version : Voge 300 (loncin)
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
DRAKONET
23/01/2024, 19:33
ΕΧΕΙΣ PM
EasyRider1234
10/04/2024, 18:50
Καλησπέρα παιδιά,
Το αγόρασα το μηχανάκι, 1100 χλμ πλέον χωρίς κανένα θέμα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η κατανάλωση, έχω κάνει τρία γεμίσματα και μου έχουν βγάλει 310-350 χλμ. Αυτό με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζει κατανάλωση γύρω στα 4.5λ/100χλμ.
Είναι φυσιολογικό για 300αρι μηχανάκι δεδομένου ότι δεν ξεπερνάω τις 5000χιλ στροφές και δεν το ζοριζω να καίει τόσο; Να σημειώσω ότι τα χιλιόμετρα γίνονται εντός Αθήνας οπότε δουλεύω αρκετά με 1-2-3..
panavour
11/04/2024, 12:34
Καλησπέρα παιδιά,
Το αγόρασα το μηχανάκι, 1100 χλμ πλέον χωρίς κανένα θέμα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η κατανάλωση, έχω κάνει τρία γεμίσματα και μου έχουν βγάλει 310-350 χλμ. Αυτό με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζει κατανάλωση γύρω στα 4.5λ/100χλμ.
Είναι φυσιολογικό για 300αρι μηχανάκι δεδομένου ότι δεν ξεπερνάω τις 5000χιλ στροφές και δεν το ζοριζω να καίει τόσο; Να σημειώσω ότι τα χιλιόμετρα γίνονται εντός Αθήνας οπότε δουλεύω αρκετά με 1-2-3..
Στην πολη ναι,ομως θ ανοιξει ο κινητηρας,υπομονη.Αλλωστε ειναι και πολυ κοντά γραναζωμενο.
2stroker
11/04/2024, 12:55
Καλησπέρα παιδιά,
Το αγόρασα το μηχανάκι, 1100 χλμ πλέον χωρίς κανένα θέμα.
Το μόνο που με προβληματίζει είναι η κατανάλωση, έχω κάνει τρία γεμίσματα και μου έχουν βγάλει 310-350 χλμ. Αυτό με γεμάτο ντεπόζιτο βγάζει κατανάλωση γύρω στα 4.5λ/100χλμ.
Είναι φυσιολογικό για 300αρι μηχανάκι δεδομένου ότι δεν ξεπερνάω τις 5000χιλ στροφές και δεν το ζοριζω να καίει τόσο; Να σημειώσω ότι τα χιλιόμετρα γίνονται εντός Αθήνας οπότε δουλεύω αρκετά με 1-2-3..
Aν δε κανω λαθος εχεις 16λιτρο ντεποζιτο. Αρα 350 χλμ εντος πολης μετα απο φουλάρισμα ειναι οκ.
nikonian
22/06/2024, 17:02
4,5 λίτρα είναι πολύ μεγάλο νούμερο. Δεν μπορεί να καίει περισσότερο από το sv650. Μέτρησέ το σοβαρά . Μπορεί να δεις 3,5 .
stefanos
23/06/2024, 12:13
Στην πολη ναι,ομως θ ανοιξει ο κινητηρας,υπομονη.Αλλωστε ειναι και πολυ κοντά γραναζωμενο.
Πολύ δεν θα το έλεγα.
Στις 6χιλ στροφές είναι γύρω στα 90.
Κόκκινο στις 10.
Απλά οι Κινέζοι θα αντιγράψαμε κάνα κιβώτιο enduro
stefanos
23/06/2024, 12:23
Καλησπέρα παιδιά,
Το αγόρασα το μηχανάκι, 1100 χλμ πλέον χωρίς κανένα θέμα.
..
Φίλος που το πήρε τώρα, το έλυσε και είναι παντού στεγνό, μοχλικο ψαλίδι λαιμός ,δεν μου είπε για τροχούς...
Δεν νομίζω βέβαια να περιλαμβάνει τέτοια δουλειά το πρώτο σέρβις οπότε μάλλον θα πρέπει να το επιβαρύνθεις εσύ.
Εκτός αν προτιμάς να περιμένεις μέχρι να λύσω το δικό μου να σου πω σίγουρα τι παίζει
SeniorCanardo
27/06/2024, 10:39
Φίλος που το πήρε τώρα, το έλυσε και είναι παντού στεγνό, μοχλικο ψαλίδι λαιμός ,δεν μου είπε για τροχούς...
FWIW
Από ότι διαβάζω είναι γενικός κανόνας τελευταία σε πολλά μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και χώρας προέλευσης.
Update 41k χλμ.
Παρουσιάστηκαν τα πρώτα προβλήματα.
Ο λεβιές των ταχυτήτων δεν επανέρχεται στην θέση του μετά από αλλαγή. Δηλαδή αν πχ κατεβάσεις μια, μετά αν πας να ξανακατεβασεις, ο λεβιές κάνει μια κούφια κίνηση και δεν κατεβάζει.
Πρέπει να τον σπρώξω λίγο πάνω για να κατεβάσει...
Επίσης η δαγκάνα πίσω έχει κολλήσει. Δεν κινείται. Ο μπροστά πιρος έχει κολλήσει.
Ρουλεμάν λαιμού καπουτ. Ο κινητήρας κάνει θορύβους, χτυπηματακια όταν είναι κρύος. Μετά από ένα λεπτό λειτουργίας τώρα το καλοκαίρι, σταματάνε οι θόρυβοι.
Λάδι και φίλτρο αλλάζω πάντα στις 4k motul 5100.
Οι δίσκοι των φρένων έχουν μεγάλη φθορά , αυλακώσεις. Μπροστά έχω αλλάξει τακάκια 4 φορές. Πίσω μόλις τώρα χρειάστηκε. Οι αναρτήσεις λειτουργούν παραδόξως τέλεια σαν την πρώτη μέρα.
Κατά τα άλλα καλά....!
Έχει κανείς κάνει περισσότερα χλμ?
motojojo
06/07/2024, 11:02
Για το λεβιε δες μηπως θελει ρυθμισμα η ντιζα του συμπλεκτη. Να εχει τις προβλεπομενες ανοχες.
Ντιζα συμπλέκτη είναι ok. Thanks.
Περίεργος είμαι για εντυπώσεις από κάποιον που έχει κάνει αρκετά χλμ..
thunder ace
06/07/2024, 11:20
Αν εχει κατι ελατηριακια (πολυ μικρα ,σαν απο στυλο πχ) μπορει να κοπηκαν αυτα.
Μη γελατε,το επαθα με το cbx750 .
Εκει που ειχε τον λεβιε ,αν ελυνες το καπακι (ευκολη δουλεια) ειχε απο μεσα δυο τετοια ελατηρια,
Ειχαν κοπει και δεν ειχα επαναφορα στον λεβιε.
Τα αλλαξα με αστειο κοστος και σωθηκα.
Αν λοιπον εχει τετοιο συστημα το δικο σου....κοιτα το.
stefanos
06/07/2024, 17:45
Ρουλεμάν λαιμού καπουτ. Ο κινητήρας κάνει θορύβους, χτυπηματακια όταν είναι κρύος. Μετά από ένα λεπτό λειτουργίας τώρα το καλοκαίρι, σταματάνε οι θόρυβοι.
Λάδι και φίλτρο αλλάζω πάντα στις 4k motul 5100.
Οι δίσκοι των φρένων έχουν μεγάλη φθορά , αυλακώσεις. Μπροστά έχω αλλάξει τακάκια 4 φορές. Πίσω μόλις τώρα χρειάστηκε. Οι αναρτήσεις λειτουργούν παραδόξως τέλεια σαν την πρώτη μέρα.
Κατά τα άλλα καλά....!
Έχει κανείς κάνει περισσότερα χλμ?
Ωραίος
Μάλλον έχεις τα περισσότερα χιλιόμετρα από όλους τους κατόχους στη χώρα μας.
Ρουλεμάν αναμενόμενο θα έλεγα ,οι θόρυβοι κρύο το πιο πιθανό καδένα η τεντωτηρας τα υπόλοιπα επίσης αναμενόμενα θα έλεγα.
Σε αυτές τις τιμές δεν μπορούμε να περιμένουμε κορυφαία περιφερειακά, ούτε καν της "σειράς"
Σχετικό- άσχετο αλλά και σε μέλος με cf σε αυτά τα χλμ περίπου άρχισαν τα παρατράγουδα. Μήπως να το ξεφορτωθείς και να πάρεις με λίγα παραπάνω ένα καινούριο πάλι;
Dr.Monty
08/07/2024, 09:52
Ντιζα συμπλέκτη είναι ok. Thanks.
Περίεργος είμαι για εντυπώσεις από κάποιον που έχει κάνει αρκετά χλμ..
Ρώτα κανα fb. Εδω δεν εχει κανενας περισσότερα απο εσένα. Αν μαθεις κανε κανα update και εδω
Μπορεί να θέλει σφίξιμο ο λεβιές πάνω στο καρέ του αξονα
sorry δεν έχω χρόνο να μπαίνω εδώ να γράφω συχνά.
Τον λεβιέ τον έχω σφίξει αρκετές φορές γιατί χαλάρωνε. Δεν έχει να κάνει όμως.
Χωρίς τον λεβιέ βιδωμένο, πιάνω το καρέ με τα δάκτυλα και έχει πάρα πολύ τζόγο όσο αφορά την περιστροφή του.
Στην πράξη λοιπόν, πχ ανεβάζω μια, και μετά πρέπει να σπρώξω τον λεβιέ λίγο προς τα κάτω. Σαν να πρέπει να "οπλίσω" αν θέλω να ανεβάσω την επόμενη. Πλάκα έχει.
Δηλαδή σαν να μην επιστρέφει ο λεβιές στην θέση του. Με αυτή την διαπίστωση και την αναφορά του φίλου για τα ελατηριάκια στο CBX, μου ήρθε η ιδέα και έβαλα ενα ελατήριο για να επιστρέφει τον λεβιέ μετά απο κάθε αλλαγή στη θέση του. Πολύ πρόχειρα.
Κι έτσι αλλάζει ταχύτητες τώρα κανονικά.
Το φρένο έφτιαξε μόνο του. Μάλλον επειδή ζεστάθηκε γιατί έβρισκε το μέσα τακάκι. Πάντως τώρα δουλεύει κανονικά.
Το ρουλεμάν λαιμού μένει να αλλάξω.
Τέλος update.
Όταν ξαναπάθει κάτι θα γράψω για να διαβάζουν τα παιδιά που έχουν λίγα χλμ ή όσοι σκέφτονται να το αγοράσουν.454411
Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να διαλυθεί (δεν θα αργήσει..) και θα το πετάξω.
Έχω κι άλλα μοτό να με παιδεύουνε.
454414
panavour
12/07/2024, 21:44
sorry δεν έχω χρόνο να μπαίνω εδώ να γράφω συχνά.
Τον λεβιέ τον έχω σφίξει αρκετές φορές γιατί χαλάρωνε. Δεν έχει να κάνει όμως.
Χωρίς τον λεβιέ βιδωμένο, πιάνω το καρέ με τα δάκτυλα και έχει πάρα πολύ τζόγο όσο αφορά την περιστροφή του.
Στην πράξη λοιπόν, πχ ανεβάζω μια, και μετά πρέπει να σπρώξω τον λεβιέ λίγο προς τα κάτω. Σαν να πρέπει να "οπλίσω" αν θέλω να ανεβάσω την επόμενη. Πλάκα έχει.
Δηλαδή σαν να μην επιστρέφει ο λεβιές στην θέση του. Με αυτή την διαπίστωση και την αναφορά του φίλου για τα ελατηριάκια στο CBX, μου ήρθε η ιδέα και έβαλα ενα ελατήριο για να επιστρέφει τον λεβιέ μετά απο κάθε αλλαγή στη θέση του. Πολύ πρόχειρα.
Κι έτσι αλλάζει ταχύτητες τώρα κανονικά.
Το φρένο έφτιαξε μόνο του. Μάλλον επειδή ζεστάθηκε γιατί έβρισκε το μέσα τακάκι. Πάντως τώρα δουλεύει κανονικά.
Το ρουλεμάν λαιμού μένει να αλλάξω.
Τέλος update.
Όταν ξαναπάθει κάτι θα γράψω για να διαβάζουν τα παιδιά που έχουν λίγα χλμ ή όσοι σκέφτονται να το αγοράσουν.454411
Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να διαλυθεί (δεν θα αργήσει..) και θα το πετάξω.
Έχω κι άλλα μοτό να με παιδεύουνε.
454414
μηπως να το πας σε εξουσιοδοτημενο ή εξειδικευμενο να το δουν πριν το πεταξεις?? λεω εγω τωρα.:whistle:
sorry δεν έχω χρόνο να μπαίνω εδώ να γράφω συχνά.
Τον λεβιέ τον έχω σφίξει αρκετές φορές γιατί χαλάρωνε. Δεν έχει να κάνει όμως.
Χωρίς τον λεβιέ βιδωμένο, πιάνω το καρέ με τα δάκτυλα και έχει πάρα πολύ τζόγο όσο αφορά την περιστροφή του.
Στην πράξη λοιπόν, πχ ανεβάζω μια, και μετά πρέπει να σπρώξω τον λεβιέ λίγο προς τα κάτω. Σαν να πρέπει να "οπλίσω" αν θέλω να ανεβάσω την επόμενη. Πλάκα έχει.
Δηλαδή σαν να μην επιστρέφει ο λεβιές στην θέση του. Με αυτή την διαπίστωση και την αναφορά του φίλου για τα ελατηριάκια στο CBX, μου ήρθε η ιδέα και έβαλα ενα ελατήριο για να επιστρέφει τον λεβιέ μετά απο κάθε αλλαγή στη θέση του. Πολύ πρόχειρα.
Κι έτσι αλλάζει ταχύτητες τώρα κανονικά.
Το φρένο έφτιαξε μόνο του. Μάλλον επειδή ζεστάθηκε γιατί έβρισκε το μέσα τακάκι. Πάντως τώρα δουλεύει κανονικά.
Το ρουλεμάν λαιμού μένει να αλλάξω.
Τέλος update.
Όταν ξαναπάθει κάτι θα γράψω για να διαβάζουν τα παιδιά που έχουν λίγα χλμ ή όσοι σκέφτονται να το αγοράσουν.454411
Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να διαλυθεί (δεν θα αργήσει..) και θα το πετάξω.
Έχω κι άλλα μοτό να με παιδεύουνε.
454414
Τι μόντα έχεις κάνεις εκεί; Το κανονικό. Το μάτι που διαβάζει τις ταχύτητες (στο κόκκινο πλαίσιο) έβγαλε θεματάκι, μου έχανε ελάχιστο λαδάκι απο το o-ring του. Αλλάχτηκε κατευθείαν, υπόθεση λεπτών. Γενικά εμένα ήταν πολύ τίμιο, και οι ταχύτητες βούτυρο.
454431
Εννοώ ότι δεν το πουλάω. Κάνω πολλά χλμ και κάποια στιγμή θα βγει blr και δεν με νοιάζει. Πάντως στα 48k χλμ θα το πάω σε εξουσιοδοτημένο έτσι κι αλλιώς.
Πόσα χλμ έχεις??
Το δικό μου δεν είναι έτσι. Τι μοντέλο είναι το δικό σου? Εμένα είναι 2022.
Ψάχνω μανιωδώς για λάστιχα σε 300DS - με το γνωστό θέμα του ABS όταν αλλάζεις διαστάσεις - και προσπαθώ να χτενίσω τις βασικές αρχές για να μην αγοράσω στα τυφλά.
Όλοι ξέρουμε περιγραφικά οτι το ABS είναι ένα σύστημα που δεν επιτρέπει σε έναν τροχό να μπλοκάρει, απελευθερώνοντας στιγμιαία την πίεση όταν διαπιστώσει οτι υπάρχει τέτοια πιθανότητα.
Σε πιο τεχνικό επίπεδο, ειδικά στο ABS διπλού καναλιού (όπως αυτό του 300ds), η θεωρία λέει οτι ένας τρόπος ανίχνευσης αυτής της πιθανότητας μπλοκαρισματος, είναι η συνεχής σύγκριση των ταχυτήτων περιστροφής των 2 τροχών (μπρος και πίσω με τα τυπικά σετ δίσκου-αισθητήρα). Είναι ο πιο σωστός τρόπος, έτσι ώστε να μην απελευθερώνει λανθασμένα την πίεση όταν οι 2 τροχοί επιβραδύνουν λίγο-πολύ με τον ίδιο ρυθμό - που είναι το τυπικό σενάριο όταν δε τσαρουχώνεις φρένα ή/και όταν τα λάστιχα έχουν μεγάλη πρόσφυση.
Επιπλέον, σαν σύστημα έχει κάποιες ανοχές. Αν η διαφορά στην ταχύτητα περιστροφής των 2 τροχών είναι εντός κάποιων ορίων δεν επεμβαίνει, αλλά αν η διαφορά είναι μεγάλη (πχ το μπροστα κινείται αλλά το πίσω πάει σχεδον να σταματήσει) επεμβαίνει με το γνωστό τρόπο. Τα όρια "μη επέμβασης" είναι απαραίτητα για να λαμβάνει το σύστημα υπόψη διαφορές ταχύτητας περιστροφής λόγω προσωρινών καταστάσεων (πχ μεγαλο φόρτωμα πισω που πιέζει τα λάστιχα και αλλάζει την περίμετρο, άρα και την ταχύτητα περιστροφής).
Πάμε τώρα στο πρακτικό.
Υπάρχουν αρκετές αναφορές για αλλαγή διάστασης μόνο μπροστα (αντί της εργοστασιακής 110/80/17), με 3 πιθανές υποπεριπτώσεις:
1. Να δουλέυουν όλα κανονικά - εγω το εντοπισα κυρίως για την 120/70/17
2. Να δουλευει το ABS εντός πόλης (μικρη διαδρομή, σβήσιμο ECU, ξανα μικρη διαδρομή) αλλά να βγάζει σφάλμα σε μεγάλο ταξίδι (συνεχή χλμ, όπου το σφαλμα ABS γίνεται reset αν σβήσεις τη μηχανή και ξεκινήσεις πάλι). Αυτό το αναφέρουν κυρίως όσοι έβαλαν 110/70/17
3. Να εμφανίζει σφάλμα ακόμα και σε μικρές διαδρομές. Όπου αναφέρθηκε διάσταση, αυτή ήταν 110/70/17
Με βάση την προαναφερθείσα αρχή περι συγκρισης ταχύτητας των τροχών, και βλέποντας τις διαστάσεις που επέλεξε ο κινέζος, διαπιστώνω οτι με το σετ 110/80/17 μπροστα και 150/60/17 πίσω, το "καλιμπράρισμα" της συσχέτισης περιστροφής είναι πολύ κοντά στο 0 (-3 περιστροφές το πίσω στα 1000χλμ). --Σημείωση: Θα μπορούσε να ήταν μπροστα 19ρης και πίσω 17ρης, αλλά να είχε ορίσει το καλιμπράρισμα στο +30, οπότε όλα θα λειτουργούσαν όπως πρέπει--
456539
Οπότε η ιδανική αντίστοιχη αναλογία φαίνεται να είναι το 120/80/17 μπροστά και 160/60/17 πίσω, που και πάλι η συσχέτιση είναι πολύ κοντά στο 0 (μηδέν ακριβώς μάλιστα). Οπότε παραμένει καλιμπραρισμένο όπως το έφτιαξε ο κινέζος
456540
Με την ίδια λογική, όσοι βάλανε μόνο μπροστα την 120/70/17 διάσταση, (κρατώντας πίσω την εργοστασιακή 150/60/17) έχουν 13 περιστροφές διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό καλιμπράρισμα (απο -3 πάει στο +10). Που αποτι φαίνεται, οι 13 περιστροφές στο χιλιόμετρο μάλλον είναι εντός των ανοχών, οπότε δεν πολυανάβει το ABS σφαλμα.
Και όσοι βάλανε την 110/70/17 μπροστά, έχουν 20 περιστροφές διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό (απο -3 στο -23). Εκ των αναφορών, οι 20 περιστροφές διαφορά του πέφτουν βαριές, οπότε μπορεί να ανάψει σφάλμα ακόμα και μέσα σε μικρή διαδρομή.
Όλα τα νουμεράκια είναι απο το https://tiresize.com/calculator/, το οποίο δε μπορεί να λάβει υπόψη του αποκλίσεις ανάμεσα σε μοντέλα ελαστικών με τα ίδια νούμερα. Ίσως γι αυτό να υπάρχουν αναφορές ανθρώπων που βάλανε την "λάθος" διάσταση 110/70/17 σε Dunlop Mutant αλλά να μην έχουν θέμα.
Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ή να διαψέυσει τα παραπάνω;
doctoras
09/10/2024, 05:38
δεν καταλαβαίνω γιατί να αλλάξετε τις διαστάσεις, δεν μπορώ να σου πω και κάτι για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τις αλλαγές διαστάσεων.
Σίγουρα όμως οι διαστάσεις που έβαλες δεν κάνουν για 300ρι, θα μακρύνεις το βήμα (που θα πρέπει να το διορθώσεις με αλλαγή γραναζώματος) θα προσθέσεις έξτρα βάρος για αυτό το μοτέρ και το μοτερ θα χωλαίνει να τραβήξει
αν πρέπει αναγκαστικά, προτίμησε να το κάνεις με νούμερα διαστάσεων προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω
*επίσης η μπροστινή διάσταση που έβαλες είναι πισινό λάστιχο
δεν καταλαβαίνω γιατί να αλλάξετε τις διαστάσεις, δεν μπορώ να σου πω και κάτι για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τις αλλαγές διαστάσεων.
Σίγουρα όμως οι διαστάσεις που έβαλες δεν κάνουν για 300ρι, θα μακρύνεις το βήμα (που θα πρέπει να το διορθώσεις με αλλαγή γραναζώματος) θα προσθέσεις έξτρα βάρος για αυτό το μοτέρ και το μοτερ θα χωλαίνει να τραβήξει
αν πρέπει αναγκαστικά, προτίμησε να το κάνεις με νούμερα διαστάσεων προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω
*επίσης η μπροστινή διάσταση που έβαλες είναι πισινό λάστιχο
Η 120/70/17 που αναφέρομαι, πουλιέται παντού ώς μπροστινό λάστιχο. Μήπως έχεις διαβάσει κάτι λάθος;
Θα γονατίσει δικάβαλο με ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά. Αν φαρδύνεις και τα λάστιχα ακόμα χειρότερα.
Θα γονατίσει δικάβαλο με ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά. Αν φαρδύνεις και τα λάστιχα ακόμα χειρότερα.
Καταρχήν θα κάνω 1 απο τα 2. Ή τα λάστιχα ή το γρανάζι. Το γρανάζι το μπροστά ειναι φτηνή και γρήγορη λύση και έχει επιστροφή αν δε παει καλά.
Για τη θεωρία με το ABS καμια γνώμη;;; Εγώ πιστέυω οτι αυτός ειναι ο αλγόριθμός του.
Αν βάλω και μπρος και πίσω ελαστικά με μεγαλύτερη περίμετρο - αλλα με την ίδια αναλογία που καλιμπραρισε ο κινέζος - τοτε το ABS δε θα πρέπει να έχει θεματα.
Απλά θα νομίζει οτι πας πιο αργα... οχι οτι πάει να μπλοκάρει κάποιος τροχός. Δεν έχει τρόπο να το καταλάβει, πέραν του να λαμβάνει υπόψη του τη μέτρηση της ταχύτητας κοντέρ - το οποίο ακόμα κι αν ισχύει θα έχει μεγάλες ανοχές.
Η μισή συζήτηση για τα νούμερα πάει στον κάδο, μιας και 120/80/17 δεν βγαίνει σε μοντέλα ελαστικών - είναι μόνο στη φαντασία μου.
Έκανα τις διορθώσεις μη διαβάζει κανας άνθρωπος άσκοπα.
Οι επιλογές είναι ανάμεσα σε 120/70/17 και 110/70/17, με το πρώτο να υπερτερεί στην θεωρία περι συσχέτισης γωνιακής ταχύτητας του ABS.
Τώρα που μίλησα με κατάστημα με γείωσε όμως, οτι στην ζάντα 2,75 το 120ρι είναι πρόβλημα....
sakis475
03/11/2024, 14:32
Καλησπέρα, έχω το 300DS του 2024, έχει κάποιος άλλο πρόβλημα με τα προστατευτικά κάγκελα να τρίζουν;
Συμβαίνει γύρω στις 6000 στροφές περίπου και φαίνεται να συγχρονίζουν τα κάγκελα με αποτέλεσμα να κάνει εκνευριστικό θόρυβο.
Τι λέτε να κάνω, έχω δοκιμάσει να τα σφίξω και δεν είδα βελτίωση, θα δοκιμάσω να βάλω πλαστικά λαστιχάκια, προτάσεις ευπρόσδεκτες.
stefanos
03/11/2024, 14:52
Καλησπέρα, έχω το 300DS του 2024, έχει κάποιος άλλο πρόβλημα με τα προστατευτικά κάγκελα να τρίζουν;
Συμβαίνει γύρω στις 6000 στροφές περίπου και φαίνεται να συγχρονίζουν τα κάγκελα με αποτέλεσμα να κάνει εκνευριστικό θόρυβο.
Τι λέτε να κάνω, έχω δοκιμάσει να τα σφίξω και δεν είδα βελτίωση, θα δοκιμάσω να βάλω πλαστικά λαστιχάκια, προτάσεις ευπρόσδεκτες.
Περιμένω εντυπώσεις από τα λαστιχάκια.
Εχω το RALLY και έχω παρατηρήσει το ίδιο στα κάγκελα, αν και μάλλον θα τα ξεφορτωθώ εντελώς μόλις βρω λίγο χρόνο μαζί με κάτι ποδιές και διακοσμητικά αλλά λέμε τώρα.
όσοι έχετε κάγκελα, μανιτάρια κ.λ.π. βγάλτε τα.
Είναι προτιμότερο να σπάσει κανένα πλαστικό, καμιά μανέτα, παρά να πάει για ολική το μηχανάκι.....
stefanos
04/11/2024, 08:55
όσοι έχετε κάγκελα, μανιτάρια κ.λ.π. βγάλτε τα.
Είναι προτιμότερο να σπάσει κανένα πλαστικό, καμιά μανέτα, παρά να πάει για ολική το μηχανάκι.....
Ένα δίκιο το έχεις, αλλά μάλλον μιλάμε περισσότερο για διακοσμητικά κάγκελα στην περίπτωσή μας σε μηχανάκια με χαλύβδινα πλαίσια, δεν είναι αλουμίνιο να σπάσει, μικρό το ρίσκο.
Βέβαια στην κατηγορία δεν βλέπω λόγο ύπαρξης.
Ένα δίκιο το έχεις, αλλά μάλλον μιλάμε περισσότερο για διακοσμητικά κάγκελα στην περίπτωσή μας σε μηχανάκια με χαλύβδινα πλαίσια, δεν είναι αλουμίνιο να σπάσει, μικρό το ρίσκο.
Βέβαια στην κατηγορία δεν βλέπω λόγο ύπαρξης.
Δεν σπάνε μεν αλλά μια χαρά "παίρνουν" τα πλαίσια και είναι άχρηστα μετά. ;)
stefanos
04/11/2024, 13:48
Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχουν πλέον επαγγελματίες να ασχολούνται αλλά μια χαρά ισιώνουν κολλάνε και γίνονται καινούργια.
Πολύ συνηθισμένο παλιότερα.
Δεν ξέρω κατά πόσο υπάρχουν πλέον επαγγελματίες να ασχολούνται αλλά μια χαρά ισιώνουν κολλάνε και γίνονται καινούργια.
Πολύ συνηθισμένο παλιότερα.
Ρε συ, ναι, γίνεται, αλλά μόνο το κόστος του λύσε-δέσε ΟΛΟ το μηχανάκι και ΑΝ γίνει και σωστή δουλειά στην καλίμπρα.
Εγώ προσωπικά, προτιμώ να πληρώσω μανέτες και λοιπά παρφερνάλια.
stefanos
04/11/2024, 14:03
Εννοείται γενικά μιλάω.
karellen
04/11/2024, 15:05
Μόνο εγώ βλέπω παράξενη την κουβέντα σχετικά με τα κάγκελα;
Τόσο εύκολα παίρνουν τα πλαίσια; γιατί να πάει για ολική το μηχανάκι;
Τα κάγκελα προορίζονται για μια συγκεκριμένη δουλειά, την προστασία του μοτέρ (καπάκια συμπλέκτη-βολάν κλπ) από πτώσεις και συρσίματα και αν, μάλιστα, είναι τα εργοστασιακά τότε ακόμα καλύτερα. Αυτό σημαίνει ότι η διάμετρος της βίδας, η αντοχη της καθως και τα σημεία που αυτες τα δένουν πάνω στο μοτέρ είναι μελετημένα ώστε να κρατάνε μεν αλλά αν η πτώση είναι ισχυρή να υποχωρήσουν πριν βλάψουν το πλαίσιο.
Έχω φάει 2-3 στατικές πτώσεις με τα gs και τα κάγκελα συμπεριφερθηκαν άψογα. Με το προηγούμενο δε, μια γερή στουκα, παραβίασε η άλλη το κόκκινο με κοπάνησε στο πλάι και καταλήξαμε άνθρωπος και μηχανή στο απέναντι πεζοδρόμιο. Το δεξί κάγκελο αρχικά στράβωσε και στη συνέχεια υποχώρησαν τα σπείρωματα που τα κράταγανε στο μοτερ, χωρίς αυτό να πάθει το παραμικρό.
Για μένα βρείτε μεν ένα τρόπο να μην τρίζουν (λαστιχάκια πχ) αλλά μην τα βγάζετε εντελώς.
panavour
04/11/2024, 15:21
Εγω παντως ταβγαλα μετα το τρακαρισμα με τα αγριογουρουνα και ησυχασα. (ειχαν στραβωσει αλλωστε) και τα καινουργια τα εργοστασιακα εχουν 150 ευρω.ΔΕΝ εσωσαν το αριστερο φλας (δεν μπορουσαν αλλωστε) ,κοστος 22 ευρω,ενω το πλαινο πλαστικο εχει κανα 35 αρι (που σωθηκε απ την πτωση λογω καγκελων).Επισης εκτος απ τον σκελετο μια βιδα του καγκελου στηριζεται στο μπλοκ του κινητηρα.Καθ υποδειξιν λοιπον του παλιου μου μηχανικου (45 χρονια εμπειρια) και του μηχανικου του εξειδικευμενου voge που το παω,τα εβγαλα και ησυχασα.Η μηχανη εγινε γλυκυτερη ,σε κραδασμους,και λιγωτερο θορυβωδης γενικωτερα.ΙΔΩΜΕΝ.
Παντως μιας και ειμαστε στο θεμα του 300, νομιζω πως και η παραμετρος βαρος ειναι σημαντικη. Στο GS δεν κανει καποια ιδιαιτερη διαφορα να κουβαλας αυτο το βαρος αλλα για το μικρο ειναι μια σοβαρη επιβαρυνση.
Αμα εχει και τριγμους εγω μαλλον θα τα ξεφορτωνομουν.
......Καθ υποδειξιν λοιπον του παλιου μου μηχανικου (45 χρονια εμπειρια) και του μηχανικου του εξειδικευμενου voge που το παω,τα εβγαλα και ησυχασα.Η μηχανη εγινε γλυκυτερη....
.....και μετά κοροϊδεύεις ιάπωνες και ευρωπαίους............
Μάλλον (που δεν το εύχομαι....) έχεις πολλά να δείς ακόμα.:)
;);););)
panavour
04/11/2024, 16:37
.....και μετά κοροϊδεύεις ιάπωνες και ευρωπαίους............
Μάλλον (που δεν το εύχομαι....) έχεις πολλά να δείς ακόμα.:)
;);););)
ασχετο το σχολιο,αλλα μπορω να σου παω κοντρα??? θα μου σβησεις ΚΑΙ αυτο το μηνυμα νεε μου.:lol:
ασχετο το σχολιο,αλλα μπορω να σου παω κοντρα??? θα μου σβησεις ΚΑΙ αυτο το μηνυμα νεε μου.:lol:
Εγώ το έσβησα εκείνο το μήνυμα στο οποίο αναφέρεσαι, γιατι ήταν άσχετο τελείως και το μόνο που είχε ως σκοπό ήταν η εξωτερίκευση της εμπάθειάς σου προς τα BMW.
grinderx
04/11/2024, 16:49
Λίγο ήρεμα ρε παίδες. Είπαμε ο καθένας κάνει τις επιλογές του κι όλα καλά :)
ασχετο το σχολιο,αλλα μπορω να σου παω κοντρα??? θα μου σβησεις ΚΑΙ αυτο το μηνυμα νεε μου.:lol:
Ασχετο δεν θα το έλεγα, σκωπτικό όμως ναι, γιατί παραδέχεσαι ότι ένας έμπειρος μάστορας,
αλλά και δυό τρείς απλοί οδηγοί, χρήστες, της εν λόγω μοτοσυκλέττας, είδαν κατάλαβαν και διόρθωσαν,
αυτό που οι φασονάδες κινέζοι αντέγραψαν μεν αλλά δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ή δεν τους
ενδιέφερε να φτιάξουν σωστά.
Στην φρενίτιδα να πουλήσουν, πήραν έναν κουρμπαδόρο, μιά ηλεκτροκόλληση, τρία μέτρα σωλήνα,
και έτοιμα τα προστατευτικά κάγκελα, που ούτε προστατεύουν ούτε λειτουργούν σωστά, μιάς και
πλαίσια θα στραβώσουν και συντονίζουν σ' ενοχλητικό βαθμό.
Γιά να διορθωθούν αυτά ήθελαν κατ' αρχήν γνώση, και μετά μελετη, δοκιμές, εφαρμογή που οι
κινέζοι δεν έκαναν.....
Α, και όπως είδες δεν έσβησα εγώ το μήνυμά σου......
panavour
04/11/2024, 16:54
Εγώ το έσβησα εκείνο το μήνυμα στο οποίο αναφέρεσαι, γιατι ήταν άσχετο τελείως και το μόνο που είχε ως σκοπό ήταν η εξωτερίκευση της εμπάθειάς σου προς τα BMW.
διακρινω μια ελλειψη χιουμορ ή κανω λαθος.?:lol:
επισης ( σ αυτο δεν θα βαλω φατσουλα ) διακρινω και μια ευνοια στα σχολια?
Το ειχα πει και παλαιοτερα και σε καποιον αλλο διαχειριστη πριν απο χρονια,οταν ακομα δεν ειχες γραφτει στο φορουμ.Το οτι διαχειριζεστε το φορουμ ,δεν σημαινει οτι εχετε υπερεξουσιες εναντι των υπολοιπων.Προσεξτε το αυτο διοτι κινδυνευετε να εκτραπειτε σε αλλους ατραπούς.Εδω μεσα ερχομαστε να γραψουμε για να κανουμε το κεφι μας,την πλακα μας,και την ψυχοθεραπεια μας:lol: μεσω και των αμοιβαιων χαμηλων τονων αλληλοπειραγματων. Ουτε δουλευουμε τις εταιρειες που συμπαθουμε,ουτε μετοχες εχουμε.Νομιζω οτι δεν χρειαζεται περαιτερω εξηγηση.
Το χιούμορ σου, είναι στα πρόθυρα της ειρωνείας και είναι πάντα προς την κατεύθυνση των ευρωπαικών μοτοσυκλετών.
Ή δεν έχω χιούμορ. Πάρτο όπως θές.
Δεν με ενδιαφέρει τι είχες πεί σε κάποιον άλλον διαχειριστή ή τι σου απάντησε. Αυτοί είμαστε και άμα σου αρέσει.
Αν δέν, μάζεψέ τα και πήγαινε αλλού. (άν δεν σε έχουν ήδη διώξει και απο το "αλλού")
Θα παραλείψω το γεγονός οτι εμμέσως μας υποδεικνύεις πώς να κάνουμε τη δουλειά μας, και δεν θα σου ρίξω κίτρινη.
Την επόμενη φορά που θα κάνεις κάτι παρόμοιο όμως, θα φάς κόκκινη με τη μία.
panavour
04/11/2024, 17:23
Ασχετο δεν θα το έλεγα, σκωπτικό όμως ναι, γιατί παραδέχεσαι ότι ένας έμπειρος μάστορας,
αλλά και δυό τρείς απλοί οδηγοί, χρήστες, της εν λόγω μοτοσυκλέττας, είδαν κατάλαβαν και διόρθωσαν,
αυτό που οι φασονάδες κινέζοι αντέγραψαν μεν αλλά δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ή δεν τους
ενδιέφερε να φτιάξουν σωστά.
Στην φρενίτιδα να πουλήσουν, πήραν έναν κουρμπαδόρο, μιά ηλεκτροκόλληση, τρία μέτρα σωλήνα,
και έτοιμα τα προστατευτικά κάγκελα, που ούτε προστατεύουν ούτε λειτουργούν σωστά, μιάς και
πλαίσια θα στραβώσουν και συντονίζουν σ' ενοχλητικό βαθμό.
Γιά να διορθωθούν αυτά ήθελαν κατ' αρχήν γνώση, και μετά μελετη, δοκιμές, εφαρμογή που οι
κινέζοι δεν έκαναν.....
Α, και όπως είδες δεν έσβησα εγώ το μήνυμά σου......
Βεβαια ο εμπειρος μαστορας που αναφερεις ειναι ο επι 35 χρονια εξουσιοδοτημενος της ΚΑWASAKI Γ.Κ και η εμπειρια του αναφεροταν οχι στις κινεζικες (που ΔΕΝ τις φτιαχνει ) αλλα σε ολες τις γιαπωνεζικες που επι 45 χρονια εφτιαχνε και φτιαχνει.Και βασει αυτης της εμπειριας μου εκανε την υποδειξη να μην ξαναβαλω καγκελα.Το ιδιο συμβουλευει και στους πελατες του που αγοραζουν και τωρινα μοντελα της καβασακι και αλλων γιαπωνεζικων εταιρειων.
panavour
04/11/2024, 17:37
Το χιούμορ σου, είναι στα πρόθυρα της ειρωνείας και είναι πάντα προς την κατεύθυνση των ευρωπαικών μοτοσυκλετών.
Ή δεν έχω χιούμορ. Πάρτο όπως θές.
Δεν με ενδιαφέρει τι είχες πεί σε κάποιον άλλον διαχειριστή ή τι σου απάντησε. Αυτοί είμαστε και άμα σου αρέσει.
Αν δέν, μάζεψέ τα και πήγαινε αλλού. (άν δεν σε έχουν ήδη διώξει και απο το "αλλού")
Θα παραλείψω το γεγονός οτι εμμέσως μας υποδεικνύεις πώς να κάνουμε τη δουλειά μας, και δεν θα σου ρίξω κίτρινη.
Την επόμενη φορά που θα κάνεις κάτι παρόμοιο όμως, θα φάς κόκκινη με τη μία.
Ειλικρινα λυπαμαι που αυτο καταλαβες απ αυτα που εγραψα.Ειδικα εσυ.Κριμα.
Tallyban
04/11/2024, 18:46
Το τελευταίο πράγμα που θα με πειράξει είναι να μου κάνει πλάκα ο Αζναβούρ .
Εξαρτάται και που πιάνουν τα κάγκελα πάνω στη μοτοσικλέτα . Στο Άφρικα πιο πολύ τα έχω πάνω για τα ψυγεία επειδή μπαίνω και χώμα. Συγκεκριμένα όμως την ακούνε οι βάσεις που πιάνουν στον σκελετό και όχι ο σκελετός.
Ομως θυμάμαι πως φίλος που είχε πέσει με μεγάλο sport touring έγινε σοβαρή ζημιά στο πλαίσιο από τα μανιτάρια. Οπότε όντως είναι λίγο ρίσκο και τα κάγκελα.
Αυτό που βλέπω όμως και με τρομάζει είναι κάποια κάγκελα που εξέχουν πολύ και είναι επικίνδυνα να βρουν σε άλλο όχημα κατά την κίνηση πχ στα trx 500.
Καλησπέρα, έχω το 300DS του 2024, έχει κάποιος άλλο πρόβλημα με τα προστατευτικά κάγκελα να τρίζουν;
Συμβαίνει γύρω στις 6000 στροφές περίπου και φαίνεται να συγχρονίζουν τα κάγκελα με αποτέλεσμα να κάνει εκνευριστικό θόρυβο.
Τι λέτε να κάνω, έχω δοκιμάσει να τα σφίξω και δεν είδα βελτίωση, θα δοκιμάσω να βάλω πλαστικά λαστιχάκια, προτάσεις ευπρόσδεκτες.
Επάνω στο θέμα, επειδή κι εγώ είμαι ψείρας με τα τριξίματα, το χειρότερο ερχόταν απο το μπροστινό φτερο της μηχανης. Συγκεκριμένα απο το διακοσμητικό στο επάνω μέρος. Έχει εσωτερικά κάποια λαστιχάκια (που δεν ανέμενα να είναι εκεί, κακόπιστος προς τους κινέζους όπως οι περισσότεροι) αλλά με τον καιρό απέκτησαν κενά. Γέμισα με οτι προχειρο υλικό είχα και εφυγε.
Για τα κάγκελα που ακουω πολλούς να γκρινιάζουν, εγώ δεν έχω παράπονα. Προφανώς και συντονισμοί γίνονται αλλά όχι σε υψηλές συχνότητες για να ακουστεί σαν τρίξιμο που θα σου τρυπήσει το μυαλο.
Μόνο το μπροστινό φτερό (αυτο που ανέφερα + τα αυτάκια που κοιτανε πατωμα), πίσω πινακίδα ελάχιστα, και στη βάση της βαλίτσας είχα και έλυσα με ελληνοπρεπείς πατέντες.
Τι λαστιχάκια να βάλεις στα κάγκελα, και που; Αφού με τις βίδες γίνονται ένα σώμα με το πλαίσιο. Μόνο αν το λάστιχο μπορούσε να γίνει sleeve γύρω απο την βίδα ίσως να είχες μια άλφα απομόνωση, αλλά και παλι θα υπήρχαν άλλου είδους προβλήματα. Αν όντως συντονίζονται τα κάγκελά σου, μήπως με προσθήκη κάποιου βάρους στρατηγικά (κάτι πλαστικά προστατευτικά ή προβολάκια πχ) να μειωνόταν το εφέ
CHINARULEZ21
10/01/2025, 17:12
Καλησπέρα κι από εμένα παιδιά,
Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους!
Είμαι 45 ετών και έχω εδώ και δέκα χρόνια ένα CRYPTON X 135 το οποίο το αγόρασα καινούριο το 2014.
Επειδή θέλω να έχω μια σχετική ασφάλεια στο δρόμο, όταν ειδικά βγαίνω Εθνική οδό, φρένα-αναρτήσεις-ιπποδύναμη για προσπεράσεις των φορτηγών ειδικά, ποφάσισα φέτος το Σεπτέμβριο του 2025 να αγοράσω καινούριο ένα 300άρι κινέζικο λόγω του ότι τα Ιαπωνικά είναι μόνο για γερά πορτοφόλια.
Έχω κάνει test ride το VOGE 300DS μόνο και έμεινα έκπληκτος από τη στιβαρότητα του μέχρι τα 100 που το οδήγησα στην Εθνική.
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ρωτήσω κατόχους του VOGE 300DS δυό τρείς ερωτησούλες.
1. Καίει τόσο λάδι όσο αναφέρουν στο εγχειρίδιο και σε κάποια video στο utube;(Αναφέρουν περί τα 200-300ml/1000km).
2. Μπορεί να ταξιδέψει για κανένα δίωρο Εθνική στα 100-110 kph χωρίς να ζορίζεται;
3. Από φώτα τη νύχτα έχει καλή δέσμη λόγω led;
4. Έχει καλή αντιπροσώπευση στην Αθήνα;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και σας εύχομαι να έχετε πάντα υγεία!
Καλησπέρα κι από εμένα παιδιά,
Καλή Χρονιά με υγεία σε όλους!
Είμαι 45 ετών και έχω εδώ και δέκα χρόνια ένα CRYPTON X 135 το οποίο το αγόρασα καινούριο το 2014.
Επειδή θέλω να έχω μια σχετική ασφάλεια στο δρόμο, όταν ειδικά βγαίνω Εθνική οδό, φρένα-αναρτήσεις-ιπποδύναμη για προσπεράσεις των φορτηγών ειδικά, ποφάσισα φέτος το Σεπτέμβριο του 2025 να αγοράσω καινούριο ένα 300άρι κινέζικο λόγω του ότι τα Ιαπωνικά είναι μόνο για γερά πορτοφόλια.
Έχω κάνει test ride το VOGE 300DS μόνο και έμεινα έκπληκτος από τη στιβαρότητα του μέχρι τα 100 που το οδήγησα στην Εθνική.
Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ρωτήσω κατόχους του VOGE 300DS δυό τρείς ερωτησούλες.
1. Καίει τόσο λάδι όσο αναφέρουν στο εγχειρίδιο και σε κάποια video στο utube;(Αναφέρουν περί τα 200-300ml/1000km).
2. Μπορεί να ταξιδέψει για κανένα δίωρο Εθνική στα 100-110 kph χωρίς να ζορίζεται;
3. Από φώτα τη νύχτα έχει καλή δέσμη λόγω led;
4. Έχει καλή αντιπροσώπευση στην Αθήνα;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και σας εύχομαι να έχετε πάντα υγεία!
Καλησπέρα, καλή χρονιά, καλώς ήρθες και ελπίζουμε να μείνεις.
Στα του θέματός: Εγώ είχα το AC 300 (ίδιο μοτέρ, πλαίσιο, φρένα)
1) όχι, πιθανώς κάποιοι το έσκιζαν παρατεταμένα και εμφάνιζε αυτό το θέμα που ισχύει γενικώς για όλα όταν γίνεται αυτό. Όσο το είχα στην κατοχή μου, 1 χρόνο περίπου (πήγα στο AC 500 μετά) δεν παρατηρήθηκε τόση κατανάλωση. Και δεν θεωρούμαι και τόσο αργός (για τα δεδομένα της κατηγορίας).
2) δίωρο με 100-110; και 4ωρο, άνετα.....στάση μόνο για βενζίνη και τσιγάρο, λέμε.
3) από φώτα, μια χαρά, κρίνοντας από το φανάρι του AC που είναι και κατατί, μικρότερο.
4) 3 χρόνια στην moto trend εγώ έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος σε θέματα εγγυήσεων και όλα!
Ελπίζω να σε (ψιλό)κάλυψα.
CHINARULEZ21
10/01/2025, 20:37
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, έχω διαβάσει πως το AC έχει λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα από το DS ισχύει;
Μου αρέσει πάρα πολύ το άτιμο το DS! Είμαι υπέρ περισσότερο της οδηγικής απόλαυσης και λιγότερο της μεγάλης ταχύτητας/ιπποδύναμης.
Απλά θέλω να προσπερνάει ψιλό εύκολα φορτηγά και ΙΧδες (που πιάνουν δύο λωρίδες μια δεξιά μια αριστερά χωρίς να κοιτάζουν καθρέφτες και ναι υπάρχουν και οδηγούν ελεύθεροι έξω ανάμεσά μας) και να έχει καλά φρένα και αναρτήσεις.
Το 300DS που είχα κάνει test ride, είχε μια διαρροή (αρκετά μεγάλη) ψυκτικού υγρού από την δεξιά πλευρά του μοτέρ και κάτω από την αντλία νερού, θέμα το οποίο, όταν ρώτησα την αντιπροσωπεία, το έχουν όλα τα DS...Και μετά έμαθα παρόμοιο θέμα έχουν και τα HONDA CB500X (������)
Πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες και μπορούμε να αποκτήσουμε ξανά καινούρια μοτοσυκλετούλα που δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από ακριβότερες ιαπωνικές πέραν του θέματος αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου και ίσως λίγο από την ποιότητά τους.
Θα σου φανεί λίγο το 300αρι σύντομα, πάρε κάποιο μεταχειρισμένο DS525x για εθνική.
parkaris
10/01/2025, 21:25
Ότι λέει ο Lakiss, to 525 πάει χαλαρά τα 110 που θες , άλλο μοτέρ το 525 άλλο το 300 περι βλαβών, βέβαια τα έξοδα συντήρησης ίσως ανεβαίνουν πολύ από το κρυπτον, μην το θεωρήσεις αμελητέο ποσό για καθημερινό , τα χιλιόμετρα μαζεύονται .Αν σε ενδιαφέρει το δικαβαλο οπωσδήποτε τεστ ραιντ και τα 2 κυριως για την άνεση του συνεπιβάτη .
Στο 525 θα είσαι στα 3.8-4.0 λίτρα με παπίσια οδήγηση .
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, έχω διαβάσει πως το AC έχει λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα από το DS ισχύει;
Μου αρέσει πάρα πολύ το άτιμο το DS! Είμαι υπέρ περισσότερο της οδηγικής απόλαυσης και λιγότερο της μεγάλης ταχύτητας/ιπποδύναμης.
Απλά θέλω να προσπερνάει ψιλό εύκολα φορτηγά και ΙΧδες (που πιάνουν δύο λωρίδες μια δεξιά μια αριστερά χωρίς να κοιτάζουν καθρέφτες και ναι υπάρχουν και οδηγούν ελεύθεροι έξω ανάμεσά μας) και να έχει καλά φρένα και αναρτήσεις.
Το 300DS που είχα κάνει test ride, είχε μια διαρροή (αρκετά μεγάλη) ψυκτικού υγρού από την δεξιά πλευρά του μοτέρ και κάτω από την αντλία νερού, θέμα το οποίο, όταν ρώτησα την αντιπροσωπεία, το έχουν όλα τα DS...Και μετά έμαθα παρόμοιο θέμα έχουν και τα HONDA CB500X (������)
Πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν και αυτές οι εταιρείες και μπορούμε να αποκτήσουμε ξανά καινούρια μοτοσυκλετούλα που δεν έχει να ζηλέψει και πολλά από ακριβότερες ιαπωνικές πέραν του θέματος αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου και ίσως λίγο από την ποιότητά τους.
Ο λόγος που προτίμησα το AC έναντι του ds είμαι ότι είναι πιο μαζεμένο και μανιτζέβελο για την κίνηση της πόλης, όπου περνάει το 90 και βάλε τα εκατό του χρόνου του. Τα μοτέρ είναι ίδια, για το γρανάζωμα δεν ξέρω δεν το έχω οδηγήσει για να πω. Όσον αφορά την διαρροή τι να πω... Τεστ ντραιβ είναι άρα κακομεταχειρισμενο από κάθε λογής αναβάτη. Εγώ πάντως κανένα θέμα και στα 2 (300 και 500)
CHINARULEZ21
12/01/2025, 13:57
Μόλις πριν από λίγο είδα βίντεο στο utube με ελληνική παρουσίαση του AC500 και με ενθουσίασε πάρα πολύ.Θα ήθελα μέχρι αυτό το μέγεθος να αγοράσω κάτι το οποίο και θα μπορεί να σε πάει άνετα παντού μέχρι τα 110-120 χαω και ασφάλεια θα έχεις.Επίσης είδα πως είναι τόσο μαζεμένο που θα βοηθήσει έτσι στις διηθήσεις στους δρόμους της Αθήνας.Δεν ξέρω μήπως το 300ac είναι καλύτερο απλά με χαλάει το πολύ μικρό κοντεράκο που έχει με πολύ λίγες πληροφορίες.
Μόλις πριν από λίγο είδα βίντεο στο utube με ελληνική παρουσίαση του AC500 και με ενθουσίασε πάρα πολύ.Θα ήθελα μέχρι αυτό το μέγεθος να αγοράσω κάτι το οποίο και θα μπορεί να σε πάει άνετα παντού μέχρι τα 110-120 χαω και ασφάλεια θα έχεις.Επίσης είδα πως είναι τόσο μαζεμένο που θα βοηθήσει έτσι στις διηθήσεις στους δρόμους της Αθήνας.Δεν ξέρω μήπως το 300ac είναι καλύτερο απλά με χαλάει το πολύ μικρό κοντεράκο που έχει με πολύ λίγες πληροφορίες.
Το όργανο του 300 είναι μια χαρά πλήρες σε ότι χρειάζεται ο αναβάτης και άριστα ευανάγνωστο.
όμως, ναι, το 500 απείρως πιο άνετο σε όλες τις χρήσεις. Αν το φτάνεις οικονομικά, ασυζητητί πας σε αυτό!
Υπάρχει και το νέο 525 που όμως δεν αρέσει σε όλους (εμού περιλαμβανομένου) ακτίνες, εξάτμιση ψηλά, για μένα δεν...στα λοιπά είναι ολόιδιο με το 500.
Διαλέγεις και παίρνεις. ρίξε ένα διάβασμα εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161766) και ότι θες ρώτα εκεί.
Dimmanoukas
12/01/2025, 18:47
@Bowleno
Συμφώνω απόλυτα για την ομορφιά του 500 σε σχέση με το 525.
Ωστόσο διατηρώ μια επιφύλαξη για τον κινητήρα στο κατά πόσο είναι ίδιος με το 525.
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα στο να "πηδήξει" κάποιος το 300αρι και να πάει απευθείας στο 500αρι.
@Bowleno
Συμφώνω απόλυτα για την ομορφιά του 500 σε σχέση με το 525.
Ωστόσο διατηρώ μια επιφύλαξη για τον κινητήρα στο κατά πόσο είναι ίδιος με το 525.
Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα στο να "πηδήξει" κάποιος το 300αρι και να πάει απευθείας στο 500αρι.
Που είπα ρε συ ότι είναι ίδια τα μοτέρ;:confused:
Πλαίσιο, όργανο, αναρτήσεις, φρένα, ντεπόζιτο, ναι, είναι ίδια.
Η διαφορά τους είναι μόνο στο μοτέρ, εξάτμιση και ζάντες..
Dimmanoukas
13/01/2025, 11:32
Υπάρχει και το νέο 525 που όμως δεν αρέσει σε όλους (εμού περιλαμβανομένου) ακτίνες, εξάτμιση ψηλά, για μένα δεν...στα λοιπά είναι ολόιδιο με το 500.
Διαλέγεις και παίρνεις. ρίξε ένα διάβασμα εδώ (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=161766) και ότι θες ρώτα εκεί.
Από αυτό μπερδεύτηκα και είπα να το ξεκαθαρίσω.
Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ απόλυτα μαζί σου :beer:
Τέλος για εμένα η αντιπροσωπεία θα έπρεπε έστω και σιωπηλά να το έδινε ένα 500αρικο κάτω από το 525 (ίσως και να το κάνει δεν ξέρω)
grinderx
13/01/2025, 11:45
Που είπα ρε συ ότι είναι ίδια τα μοτέρ;:confused:
Πλαίσιο, όργανο, αναρτήσεις, φρένα, ντεπόζιτο, ναι, είναι ίδια.
Η διαφορά τους είναι μόνο στο μοτέρ, εξάτμιση και ζάντες..
Ναι, είναι το AC525Χ ->scrambler. Έχω δει και AC525 (χωρίς το X δηλαδή), που το έχουν οι Ρώσοι αν δεν κάνω λάθος.
CHINARULEZ21
13/01/2025, 17:16
Πάντως τα ογκώδη μηχανάκια δεν κάνουν για την Αθήνα.
Τα scrambler παπιά και σκούτερ πιστεύω πως είναι η ιδανικότερη λύση για την Αθήνα και τις μεγάλες πόλεις γενικά...βλέπω πολλά BMW GS,VARADERO,VSTROM κτλ να παλεύουν πολλές φορές στην Λ. Αλεξάνδρας, Μάρνη, Πατησίων να χωθούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα...Βρίζουν οταν δεν χωράνε και νομίζω πως αυτοί οι τύποι τελικά δεν γυρίζουν νορμάλ ψυχολογικάσπίτι τους....θα μου πείτε ποιός γυρίζει νορμάλ σπίτι του με τόση κίνηση και σταμάτα ξεκίνα.
Πάντως πιό πολύ μου αρέσει το AC500 απο το 525. Με χαλάει η εξάτμιση η οποία είναι τοποθετημένη κάπως που το κονταίνει κι αλλο το μηχανάκι.
Εύχομαι να τα καταφέρω να αναβαθμιστώ σε κυβικά γιατι το παπί απλά ΔΕΝ κάνει για Εθνική.
Το μόνο που έχω να πώ και θα φανεί κλισέ, είναι πως οταν βλέπω τα πιτσιρίκια με το VF185,BEVERLY,SYM,CRYPTON κτλ να τα πηγαίνουν τάπα φορώντας μόνο την κουκούλα του φούτερ στο κεφάλι τους στεναχωριέμαι πιό πολύ παρά ενοχλούμαι.
Και αναφέρω την παραπάνω παρατήρηση καθώς θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρόσφατη εμπειρία που είχα, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς συγκεκριμένα.
Την 31-12-2024 και περί ώρας 07:15 καθώς πήγαινα για δουλειά , θέλησα να σταματήσω σε ένα πρατήριο που ήταν ανοικτό να βάλω στο παπί βενζίνη γιατί θα έμενα απο καύσιμο.
Θέλετε η κούραση, θέλετε η κακιά στιγμή δεν είδα κάν την αλυσίδα που είχε (πλαστική ασπροκόκκινη) στην είσοδο του πρατηρίου και με 10 χαω απλά πάτησα το μπροστινό φρένο μόνο για να αποφύγω να πέσω επάνω στην αλυσίδα που δεν είχα δει καν.Αποτέλεσμα; Έπεσα σαν πέτρα χωρίς χέρια στο πλάϊ και με το κεφάλι μου έσκασε επάνω σε ένα σιδερένιο φρεάτιο, έσπασε το σιδερένιο κολωνάκι που συγκρατούσε την αλυσίδα και χτύπησε το κράνος μου στο πίσω μέρος με δύναμη αρκετή μέχρι που σκάλισε το πλαστικό. Αποτέλεσμα μία μικρή ζαλάδα επι ένα λεπτό μεχρι να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς συνέβη και αφού σηκώθηκα κατάλαβα πόνο και στα δεξιά πλευρά μου στο κάτω μέρος ακριβώς του θώρακα. Έπειτα απο 13 ημέρες οξύ πόνο σήμερα αρχίζω να είμαι καλύτερα. Δεν πήγα σε γιατρό (κακώς) γιατί δεν θα έκανα πρωτοχρονιά στο σπίτι μου.
Ο εξοπλισμός που φορούσα ήταν κράνος (φθηνό full face), γάντια, μπουφάν μηχανής και άρβυλα. Οι οδηγοί που βρίσκονταν στα 2 μέτρα απέναντί μου στο φανάρι σταματημένοι δεν έκαναν τον κόπο να με ρωτήσουν αν είναι καλά, ή έστω μια κίνηση να με ξεπλακώσουν απο το μηχανάκι που με είχε πλακώσει απο την δεξιά πλευρά. Δεν έχω λόγια πραγματικά γιατί έχω σταματήσει σε παρόμοια περιστατικά αρκετές φορές να βοηθήσω.
Και καταλήγω πάλι στους ακράνωτους πιτσιρικάδες με την κουκούλα στο κεφάλι...Γιατι ρε παιδιά; ΓΙΑΤΙ;;; Με 10 χαω έπεσα και δεν θα ζούσα πιστεύω λόγω της ιδιαιτερότητας της πτώσης.
Το κράνος είναι απαραίτητο στο κεφάλι μέχρι και για τσιγάρα στο περίπτερο να πάς που λέει ο λόγος όποιου κυβισμού δίκυκλο και να οδηγείς, απο παπί μέχρι BUSA...
Δεν θα το βγάλω ξανά όσο θα είμαι ενεργός αναβάτης και για κανένα λόγο.
Ζητώ συγνώμη για την φλυαρία μου αλλά με πείραξε πολύ και ήθελα να το μοιραστώ.
Απο αυτό το γεγονός και έπειτα μου κόλλησε στο μυαλό και η αναβάθμιση σε κυβικά , φρένα , ελαστικά μεγαλύτερα και τελευταίας τεχνολογίας ασφάλεια.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.