View Full Version : Voge 300 (loncin)
Σελίδες :
[
1]
2
3
4
5
6
7
panavour
14/05/2021, 08:01
ενα διαφορετικο τεστ.
βαλτε την αυτοματη μεταφραση στους αγγλικους η οτι αλλη γλωσσα ξερετε υποτιτλους.
https://www.youtube.com/watch?v=XN0Uv-2ccOM&t=817s
panavour
21/05/2021, 11:25
Την δευτερα που μας περασε εκανα τεστ και τα δυο,και το 300DS και το 500DS
Σωματοτυπος μου / Ηλικια 61 κιλα 145 υψος 1,86.
Eντυπωσεις
300ds / ποδηλατο σε βαρος ευελιξια,αδυναμο για τα κιλα μου,πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης,τελικιαζε σε ευθεια στα 142-45,με μενα που ειμαι 2 ατομα ουσιαστικα, καλη προστασια απ τον αερα,πολυ καλα φρενα με ευχαριστο αρχικο δαγκωμα,ακλονητο στην τελικη του και σε ανοιχτες στροφες,ευχαριστες αναρτησεις για τα κιλα μου,θορυβωδης κινητηρας με ελαφρα τραχεια λειτουργια στην τελικη του (αναμενομενο λογω κυβικων)πληρες ταμπλω με απλετη πληροφορηση,και θυρα USB.ελαφρα δυσδιακριτο στην κοντρα αντηλιά,αλλα δεν ξερω αν ρυθμιζεται.EUR 4000. To EURO 5.
500ds/ βαρυτερο ,δυνατωτερο ,αρκετα καλο για τα κιλα μου,πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης ,τελικιαζε σε ευθεια στα 162-165 με μενα που ουσιαστικα ειμαι 2 ατομα,,καλη προστασια απ τον αερα,λιγο σπογγωδη στο αρχικο δαγκωμα φρενα αν και 2 δισκοφρενα μπροστα εν σχεσει με το 1 του 300αριου,(μαλλον ηταν τα τακακια ταλαιπωρημενα απ τα αλλεπαλληλα τεστ,μεταξυ αλλων και το ομαδικο τεστ του μοτο στα βαλκανια)ακλονητο στις ανοιχτες στροφες της εθνικης
ακομα καλυτερες αναρτησεις για τα κιλα μου (αναμενομενο)θορυβωθης και τραχυς κινητηρας στην τελικη του, πληρες ταμπλω με απλετη πληροφορηση (καλυτερο λογω μαυρου φοντου στην αντηλιά απ το 300 με usb και αυτο.ΜΕ 6200 τελικη τιμη και 6800 με μεταλλικο τριβαλιτσο στυλ BMW.Το EURO 5. Εγω εκανα τεστ το EURO 4.
Τιμιες προσπαθειες και τα δυο σε λογικη τιμη γι αυτα που προσφερουν,και με την εγγυηση μιας ΣΟΒΑΡΗΣ αντιπροσωπειας.
Eν κατακλειδι για νεωτερες ηλικιες και χαμηλοτερα βαρη το 300ρακι ειναι λουκουμι
ΑΝ εισαι μεγαλυτερος ,βαρυτερος ,και εχεις και το χρημα το 500 ειναι μονοδρομος.
AristidisZ
21/05/2021, 11:37
6800 πήρα με πινακίδες και τα πάντα όλα το CB500X, αν ο κινέζος έκανε κάτω από 5 χιλιάρικα θα πήγαινα να ρίξω μια ματιά
Για τα ίδια λεφτά (σχεδόν), ούτε κατά διάνοια... (γνώμη μου προφανώς)
Είδα ένα τέτοιο προχτές. Voge 300 έμοιαζε σαν το Καβασάκι βερσις . Πολύ όμορφο! Μόλις το είχε πάρει ο αγοραστής. Όποιος το πάρει ας μας ενημερώνει για αυτή την νέα μάρκα!
panavour
21/05/2021, 12:44
6800 πήρα με πινακίδες και τα πάντα όλα το CB500X, αν ο κινέζος έκανε κάτω από 5 χιλιάρικα θα πήγαινα να ρίξω μια ματιά
Για τα ίδια λεφτά (σχεδόν), ούτε κατά διάνοια... (γνώμη μου προφανώς)
euro 5 ,με καγκελα τρεις μεταλικες βαλιτσες με την σχαρα τους σημερινες τιμες το χοντα κανει 8500.ισως εσυ πηρες προσφορα το προηγουμενο μοντελο.δωσε μας τα φωτα σου με τι ακριβως εξοπλισμο το πηρες και την τελικη τιμη με τον αντιστοιχο εξοπλισμο αν θες,γιατι ψαχνοντας ΔΕΝ βρηκα πουθενα με τα χρηματα που λες .
AristidisZ
21/05/2021, 13:06
euro 5 ,με καγκελα τρεις μεταλικες βαλιτσες με την σχαρα τους σημερινες τιμες το χοντα κανει 8500.ισως εσυ πηρες προσφορα το προηγουμενο μοντελο.δωσε μας τα φωτα σου με τι ακριβως εξοπλισμο το πηρες και την τελικη τιμη με τον αντιστοιχο εξοπλισμο αν θες,γιατι ψαχνοντας ΔΕΝ βρηκα πουθενα με τα χρηματα που λες .
Το euro 4 πήρα, 7 παρά πήγε με απλό topcase Givi
Θεωρητικά υπάρχουν ακόμα MY20 μοντέλα στο car, στα 6990
Ο κινέζος πόσο θα πάει με τέλη ταξινόμησης πινακίδα και βαλίτσα δε θα πάει 6500 χιλιάρικα ;
Οκ, αν το τριβάλιτσο είναι τόσο απαραίτητο αξεσουάρ για 500άρι on off πάσο
To euro 5 μας απασχολεί για κάποιο λόγο ;
panavour
21/05/2021, 13:15
Το euro 4 πήρα, 7 παρά πήγε με απλό topcase Givi
Θεωρητικά υπάρχουν ακόμα MY20 μοντέλα στο car, στα 6990
Ο κινέζος πόσο θα πάει με τέλη ταξινόμησης πινακίδα και βαλίτσα δε θα πάει 6500 χιλιάρικα ;
Οκ, αν το τριβάλιτσο είναι τόσο απαραίτητο αξεσουάρ για 500άρι on off πάσο
To euro 5 μας απασχολεί για κάποιο λόγο ;
ο κινεζος χωρις τιποτα,μονο με τα καγκελα που ταχει απ την μανα του ,και με το κλειδι στο χερι εχει 6280.Αν βαλεις και το μεταλλικο τριβαλιτσο με το κλειδι στο χερι,εχει 6880.Το ευρο 5 εχει διαφορες στον κινητηρα,και καποιες αλλες μικροδιαφορες που δεν συγκρατησα,επισης εχει 2 δισκοφρενα μπροστα αντι του ενος της χοντα.Το ευρο 5 το χοντα εχει 7500 τιμη τιμοκαταλογου ,και αν του βαλεις καγκελλα και εργοστασιακο τριβαλιτσο ξεπερνα τα 8600.
AristidisZ
21/05/2021, 13:26
ο κινεζος χωρις τιποτα,μονο με τα καγκελα που ταχει απ την μανα του ,και με το κλειδι στο χερι εχει 6280.Αν βαλεις και το μεταλλικο τριβαλιτσο με το κλειδι στο χερι,εχει 6880.Το ευρο 5 εχει διαφορες στον κινητηρα,και καποιες αλλες μικροδιαφορες που δεν συγκρατησα,επισης εχει 2 δισκοφρενα μπροστα αντι του ενος της χοντα.Το ευρο 5 το χοντα εχει 7500 τιμη τιμοκαταλογου ,και αν του βαλεις καγκελλα και εργοστασιακο τριβαλιτσο ξεπερνα τα 8600.
Στο Honda δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά σε αυτό το μοτέρ ανάμεσα σε Euro 4 & Euro 5
Για το δισκόφρενο φαντάζομαι λίγη σημασία έχει πόσα είναι, σημασία έχει το τι κάνουν
Τώρα για τα εξτρά ΟΚ, σου ξαναλέω αν κάποιος τα χρειάζεται εγώ πάω πάσο
Η σύγκριση μεταξύ του πόσο χρεώνει η Voge σε σχέση με την Honda το τριβάλιτσο καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι εντελώς άστοχη
Για να μη σε πάω σε υπερβολές, η Ford π.χ. χρέωνε στο Focus πακέτο με εξτρά 350 ευρώ που η BMW το χρεώνει 1500€
Και εγώ έχω ψησταριά υγραερίου από τα Leroy που η σχάρα κάνει 25€, ενώ στην Weber κάνει 100€
Επειδή είσαι και κάποιας ηλικίας, φαντάζομαι θυμάσαι τα Accent που είχαν τα πάντα όλα με 200-300 χιλιάρικα παραπάνω
Είχε π.χ. το γυμνό 2 εκατομμύρια, και με 2,300,000 έβαζες ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακους, air condition και της Παναγιάς τα μάτια, ενώ αντίστοιχα η Toyota π.χ. ήθελες 50% παραπάνω από το γυμνό μοντέλο για να πας στο φουλ πακέτο
Dr.Monty
21/05/2021, 13:27
Την δευτερα που μας περασε εκανα τεστ και τα δυο,και το 300DS και το 500DS
Σωματοτυπος μου / Ηλικια 61 κιλα 145 υψος 1,86.
Eντυπωσεις
300ds / ποδηλατο σε βαρος ευελιξια,αδυναμο για τα κιλα μου,πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης,τελικιαζε σε ευθεια στα 142-45,με μενα που ειμαι 2 ατομα ουσιαστικα, καλη προστασια απ τον αερα,πολυ καλα φρενα με ευχαριστο αρχικο δαγκωμα,ακλονητο στην τελικη του και σε ανοιχτες στροφες,ευχαριστες αναρτησεις για τα κιλα μου,θορυβωδης κινητηρας με ελαφρα τραχεια λειτουργια στην τελικη του (αναμενομενο λογω κυβικων)πληρες ταμπλω με απλετη πληροφορηση,και θυρα USB.ελαφρα δυσδιακριτο στην κοντρα αντηλιά,αλλα δεν ξερω αν ρυθμιζεται.EUR 4000. To EURO 5.
500ds/ βαρυτερο ,δυνατωτερο ,αρκετα καλο για τα κιλα μου,πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης ,τελικιαζε σε ευθεια στα 162-165 με μενα που ουσιαστικα ειμαι 2 ατομα,,καλη προστασια απ τον αερα,λιγο σπογγωδη στο αρχικο δαγκωμα φρενα αν και 2 δισκοφρενα μπροστα εν σχεσει με το 1 του 300αριου,(μαλλον ηταν τα τακακια ταλαιπωρημενα απ τα αλλεπαλληλα τεστ,μεταξυ αλλων και το ομαδικο τεστ του μοτο στα βαλκανια)ακλονητο στις ανοιχτες στροφες της εθνικης
ακομα καλυτερες αναρτησεις για τα κιλα μου (αναμενομενο)θορυβωθης και τραχυς κινητηρας στην τελικη του, πληρες ταμπλω με απλετη πληροφορηση (καλυτερο λογω μαυρου φοντου στην αντηλιά απ το 300 με usb και αυτο.ΜΕ 6200 τελικη τιμη και 6800 με μεταλλικο τριβαλιτσο στυλ BMW.Το EURO 5. Εγω εκανα τεστ το EURO 4.
Τιμιες προσπαθειες και τα δυο σε λογικη τιμη γι αυτα που προσφερουν,και με την εγγυηση μιας ΣΟΒΑΡΗΣ αντιπροσωπειας.
Eν κατακλειδι για νεωτερες ηλικιες και χαμηλοτερα βαρη το 300ρακι ειναι λουκουμι
ΑΝ εισαι μεγαλυτερος ,βαρυτερος ,και εχεις και το χρημα το 500 ειναι μονοδρομος.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ηθελα καποια στιγμη να ακούσω μια εμπεριστατωμένη άποψη.
Εχω καταλήξει οτι θα παρω το 300ds (176/60 κιλα) και νέος οδηγός. Πολλοι φίλοι μου λένε ότι δεν θα τραβάει σε αυτα τα κυβικά (και οτι πρεπει να παω στο 500). Και εσύ το χαρακτηρισες αδύναμο. Πιστευεις θα μπορει να ανταποκριθει σε εξορμίσεις 2-3 ωρων μακρια απο την πολη φορτωμένο ή θα ειναι απαράδεκτο? Υπολογίζω ακόμα ενα ατομο με εμένα στα 130 κιλά δλδ καπου όσα το τέσταρες εσυ
Dr.Monty
21/05/2021, 13:29
Η σύγκριση μεταξύ του πόσο χρεώνει η Voge σε σχέση με την Honda το τριβάλιτσο καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι εντελώς άστοχη
Το τριβάλιτσο ειναι 600 αν αγοράσεις την εκδοση με το τριβάλιτσο που υπάρχει μονο για το 500ds. Για να τα βάλεις εκ των υστερων (ή και ακομα στο 300ds) θέλεις 1000ρικο
panavour
21/05/2021, 13:46
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ηθελα καποια στιγμη να ακούσω μια εμπεριστατωμένη άποψη.
Εχω καταλήξει οτι θα παρω το 300ds (176/60 κιλα) και νέος οδηγός. Πολλοι φίλοι μου λένε ότι δεν θα τραβάει σε αυτα τα κυβικά (και οτι πρεπει να παω στο 500). Και εσύ το χαρακτηρισες αδύναμο. Πιστευεις θα μπορει να ανταποκριθει σε εξορμίσεις 2-3 ωρων μακρια απο την πολη φορτωμένο ή θα ειναι απαράδεκτο? Υπολογίζω ακόμα ενα ατομο με εμένα στα 130 κιλά δλδ καπου όσα το τέσταρες εσυ
Για τα κιλα σου(μονος) ειναι κουφετο,εγω το χαρακτηρισα ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΜΟΥκαι αν και συνηθως ταξιδευω μονος,αν χρειαστει να βαλω αλλα 50-80 κιλα συνεπιβατη καταλαβαινεις που παμε.Αν ταξιδευεις συχνα με 2ο ατομο μεχρι 120 κιλα συνολικα ειναι επαρκες.(νομιζω).Σιγουρα το 500 ειναι επαρκεστερο.
panavour
21/05/2021, 13:54
Στο Honda δεν υπάρχει η παραμικρή διαφορά σε αυτό το μοτέρ ανάμεσα σε Euro 4 & Euro 5
Στην βογκ εχει,επισης η χοντα αν και δεν υπαρχει διαφορα το χρεωνει παραπανω.
Για το δισκόφρενο φαντάζομαι λίγη σημασία έχει πόσα είναι, σημασία έχει το τι κάνουν
τα 2 απο το ενα εχουν το πλεονεκτημα στα συνεχη φρεναρισματα,αλλα και στο ΖΥΓΙΣΜΑ στο φρεναρισμα (νισσιν και οι δυο μαρκες)
Τώρα για τα εξτρά ΟΚ, σου ξαναλέω αν κάποιος τα χρειάζεται εγώ πάω πάσο
Η σύγκριση μεταξύ του πόσο χρεώνει η Voge σε σχέση με την Honda το τριβάλιτσο καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι είναι εντελώς άστοχη
απ την τσεπη του καταναλωτη βγαινουν ασχετο-ξεαστοχο.
Εγω παρεθεσα εντυπωσεις και τιμες
ΔΕΝ εκανα συγκριτικο τεστ μεταξυ χοντα και βογκ
Η αποφαση βαρυνει τον καθε καταναλωτη ξεχωριστα και ειναι αποκλειστικα δικη του αποφαση
AristidisZ
21/05/2021, 13:56
Εγω παρεθεσα εντυπωσεις και τιμες
ΔΕΝ εκανα συγκριτικο τεστ μετασξυ χοντα και βογκ
Η αποφαση βαρυνει τον καθε καταναλωτη ξεχωριστα και ειναι αποκλειστικα δικη του αποφαση
Ε αυτό έγραψα στην αρχή
Για τα ίδια λεφτά (σχεδόν), ούτε κατά διάνοια... (γνώμη μου προφανώς)
Ηλικια 61 κιλα 145
Χωρις παρεξηγηση, δεν θα σου πουλουσα μηχανακι με πανω απο 12 δοσεις..:smokin:
doctoras
21/05/2021, 18:07
Τα εχω δει απο κοντα ολα τα επωνημα κινεζικα δηλαδη voge, benelli, cfmoto, zontes
Νομιζω η voge ειναι η πιο σοβαρη κινεζικη προσπάθεια να μπει στον ανταγωνισμό των παραδοσιακών κατασκευαστών.
Ενω η πιο παλιά απο αυτες φαίνεται η benelli η συνολική κατασκευή μπορει να σταθει σε αντιπάλους μεχρι royal enfield. Ενω εχουν κανει πολυ καλη δουλειά στο αισθητικο και ηχητικό τομέα δε μπορουν ποιοτικά κατασκευαστικα να πανε παραπανω . Τουλάχιστο τα μεχρι τωρα μοντελα της.
Η cfmoto υπόσχεται νεα μοντέλα που αναμένουμε να δουμε.
Η zontes κατατάσσεται πισω απο ολες αυτες λογω αινιγματικής στρατηγικής στα μονφελα της και αμφιλεγόμενων περιφερειακών.
Η voge πιάνει το vibe με συνεργασια με τους ιδιους προμηθευτές με τους Ιάπωνες στα κομμάτια των περιφερειακών και απομενει να φανει η ποιοτική λειτουργία του μοτερ αλλα και του συνόλου.
Εν ελλείψει των Ιαπώνων στην μικρομεσαία κατηγορια, 250-300 το 300ds στα 4000k ειναι ισως η πιο λογικη κινηση σε σχεση με trk251 310 t2
panavour
21/05/2021, 19:17
Χωρις παρεξηγηση, δεν θα σου πουλουσα μηχανακι με πανω απο 12 δοσεις..:smokin:
1)δεν ψωνιζω με δοσεις (εκτος καρτας)
2)οι δοσεις στον εμπορο πληρωνονται στην τραπεζα που παιρνεις το δανειο και οχι στον εμπορο (δεν ειναι γραμματια),και οι τραπεζες για να σε δανεισουν κοιτανε την ηλικια ,την εισοδηματικη σου κατασταση και οχι τα κιλα.
3)αν ημουν εμπορος ουτε εγω θα μου πουλουσα μηχανακι κατω απο 500 κυβικα γιατι θα μου το δυσφημιζα ως αναιμικων επιδοσεων.:lol:
4)αμα ξερεις καμμια καλη διαιτα που να ΜΗΝ πεινας, στειλτην με π.μ.
AristidisZ
21/05/2021, 20:50
1)δεν ψωνιζω με δοσεις (εκτος καρτας)
2)οι δοσεις στον εμπορο πληρωνονται στην τραπεζα που παιρνεις το δανειο και οχι στον εμπορο (δεν ειναι γραμματια),και οι τραπεζες για να σε δανεισουν κοιτανε την ηλικια ,την εισοδηματικη σου κατασταση και οχι τα κιλα.
3)αν ημουν εμπορος ουτε εγω θα μου πουλουσα μηχανακι κατω απο 500 κυβικα γιατι θα μου το δυσφημιζα ως αναιμικων επιδοσεων.:lol:
4)αμα ξερεις καμμια καλη διαιτα που να ΜΗΝ πεινας, στειλτην με π.μ.
Η δίαιτα της πάπιας
Άσε τα κινέζικα και πάρε ένα παλιό ιταλικό. Από το πολύ σπρώξιμο κάτι θα γίνει...:bawl:
PaNick67
22/05/2021, 10:22
Ειδα χθες το 300DS σε κοκκινο παρκαρισμενο. Βασικα παρκαρε διπλα μου κι μου αρεσε ο ηχος του και το χρωμα του. Ειχε βαθος. Για κινεζικο ηταν εντυπωσιακο. Δυστυχως βιαζομουν και ο κατοχος μιλουσε στο τηλεφωνο οποτε δεν εκατσα να τον ρωτησω πως και τι.
panavour
22/05/2021, 12:03
Η δίαιτα της πάπιας
428161
ενα διαφορετικο τεστ.
βαλτε την αυτοματη μεταφραση στους αγγλικους η οτι αλλη γλωσσα ξερετε υποτιτλους.
https://www.youtube.com/watch?v=XN0Uv-2ccOM&t=817s
Ωραία παρουσίαση. Είναι καλή διαφήμιση για την εταιρεία, να δείχνει κάποιος έμπειρος τις δυνατότητες του μοτοσακού. Όπως κάνει η KTM και η Yamaha που προσλαμβάνουν επαγγελματίες για προωθητικά video.
DRAKONET
24/05/2021, 17:57
:lol::lol:
ρε τι γινεται ...τι διαβαζω?
και ουτε 5 χρονια δεν περασαν !:bawl:
doctoras
24/05/2021, 21:42
:lol::lol:
ρε τι γινεται ...τι διαβαζω?
και ουτε 5 χρονια δεν περασαν !:bawl:
Οντως αλλαζει ο χάρτης, παίρνουν μερίδιο, ομως οι ποιοτικες διαφορες με τους ιαπωνες εχουν ίδιες αποστάσεις
panavour
24/05/2021, 23:14
Οντως αλλαζει ο χάρτης, παίρνουν μερίδιο, ομως οι ποιοτικες διαφορες με τους ιαπωνες εχουν ίδιες αποστάσεις
μικραινουν αργα αλλα σταθερα.
doctoras
25/05/2021, 08:51
μικραινουν αργα αλλα σταθερα.
όχι δε μικραίνουν γιατί και το δικό τους R&D εξελίσσει δε είναι σε αναστολή για να μικραίνει η ψαλίδα
μπορείς να πεις οτι μικραίνει η ψαλίδα απο κάποιους ευρωπαιους κατασκευαστες όπως bmw - ktm που είναι κλειστές συνεργασίας για την παραγωγή κινητήρων (για κάποια μοντέλα) εξολοκλήρου loncin για την πρώτη και bajaj για την δεύτερη. Και ακολουθούν mvagousta και στο άμεσο μέλλον harley, triumph
τα τζαπανια έχουν τον δικό τους χώρο
PaNick67
25/05/2021, 09:01
όχι δε μικραίνουν γιατί και το δικό τους R&D εξελίσσει δε είναι σε αναστολή για να μικραίνει η ψαλίδα
μπορείς να πεις οτι μικραίνει η ψαλίδα απο κάποιους ευρωπαιους κατασκευαστες όπως bmw - ktm που είναι κλειστές συνεργασίας για την παραγωγή κινητήρων (για κάποια μοντέλα) εξολοκλήρου loncin για την πρώτη και bajaj για την δεύτερη. Και ακολουθούν mvagousta και στο άμεσο μέλλον harley, triumph
τα τζαπανια έχουν τον δικό τους χώρο
Νομιζω πως μικραινει γιατι αλλη προοδο προσπαθει ο Κινεζος και αλλη ο καταξιωμενος ειτε Ιαπωνας ειτε Ευρωπαιος. Ο ενας θελει να παει απο το 60 στο 70 η το 80 και ο αλλος απο το 90 στο 91 η απο το 92 στο 92,5
Φυσικα οσο μειωνεται η αποσταση τοσο θα αυξανεται και η τιμη γιατι δεν γινεται διαφορετικα. Οπως πριν 20 χρονια τα Κορεατικα αυτοκινητα ηταν πολυ φθηνοτερα των Ευρωπαικων και με καλυτερο εξοπλισμο, σημερα οι διαφορες εχουν μικρυνει πολυ.
Σε αλλα νεα αυριο εκλεισα test ride για το συγκεκριμενο στην αντιπροσωπεια του. Πολυ ευγενικος και προθυμος ο κυριος που μου τηλεφωνησε. Για να δουμε θα βολευτουν τα 187 εκατοστα μου πανω του;
panavour
25/05/2021, 09:16
όχι δε μικραίνουν γιατί και το δικό τους R&D εξελίσσει δε είναι σε αναστολή για να μικραίνει η ψαλίδα
μπορείς να πεις οτι μικραίνει η ψαλίδα απο κάποιους ευρωπαιους κατασκευαστες όπως bmw - ktm που είναι κλειστές συνεργασίας για την παραγωγή κινητήρων (για κάποια μοντέλα) εξολοκλήρου loncin για την πρώτη και bajaj για την δεύτερη. Και ακολουθούν mvagousta και στο άμεσο μέλλον harley, triumph
τα τζαπανια έχουν τον δικό τους χώρο
Mιλαω για το τελικο προιον στον καταναλωτη,δεν μιλαω για R&D του καθε κατασκευαστη,διοτι πλεον ελαχιστες φιρμες που πουλουν μηχανακια εχουν δικο τους R&D.
π.χ. εκει που μια κινεζικη εταιρεια εβαζε no name φρενα τωρα βαζει NISSIN,εκει που εβαζε κινεζικη ηλεκτρονικη τωρα βαζει bosch.Oπως και ABS.
Ξερω οτι η CF ΜOTO π.χ δεν θα φτασει την καβασακι στο R&D ,παντα θα υπαρχει ψαλιδα,ομως το CF 650 βλεπω οτι βελτιωνεται σ αυτο που πουλιεται και στην τιμη που πουλιεται σε σχεση με το βερσυς 650 που ανταγωνιζεται λογω κυβισμου.Ο κιτρινος δρακος ειναι εδω και ηρθε για να μεινει.Αλλωστε αυτο δειχνουν και οι πωλησεις.
Οτι εγινε και με τους ιαπωνες πριν 60 χρονια.Τα ιδια λεγαν στην αρχη τοτε οι καταναλωτες για τα γιαπωνεζικα προιοντα.
Η ιστορια τους διεψευσε.
Νομιζω πως μικραινει γιατι αλλη προοδο προσπαθει ο Κινεζος και αλλη ο καταξιωμενος ειτε Ιαπωνας ειτε Ευρωπαιος. Ο ενας θελει να παει απο το 60 στο 70 η το 80 και ο αλλος απο το 90 στο 91 η απο το 92 στο 92,5
Φυσικα οσο μειωνεται η αποσταση τοσο θα αυξανεται και η τιμη γιατι δεν γινεται διαφορετικα. Οπως πριν 20 χρονια τα Κορεατικα αυτοκινητα ηταν πολυ φθηνοτερα των Ευρωπαικων και με καλυτερο εξοπλισμο, σημερα οι διαφορες εχουν μικρυνει πολυ.
Σε αλλα νεα αυριο εκλεισα test ride για το συγκεκριμενο στην αντιπροσωπεια του. Πολυ ευγενικος και προθυμος ο κυριος που μου τηλεφωνησε. Για να δουμε θα βολευτουν τα 187 εκατοστα μου πανω του;
Έλα ρε αποφάσισες για μηχανή ή έτσι για την εμπειρία;;
Dr.Monty
25/05/2021, 09:25
Και ακολουθούν mvagousta
https://motorbike.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%B1/%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/voge-mv-agusta-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%87%CE%AF%CE%B5%CF%82/
Καποτε είχα βρει ενα πιο ολοκληρωμένο άρθρο για το θέμα (οχι ελληνικο) αλλα δεν μπορω να το βρω.
PaNick67
25/05/2021, 09:47
Έλα ρε αποφάσισες για μηχανή ή έτσι για την εμπεορία;;
Χαχαχα. Αρχικα για την εμπειρια. Ταυτοχρονα το σκουτερ καιει λαδακια πλεον αρκετα, πανω απο 1 λιτρο συμπληρωνω στα 5.000 χλμ και θα χρειαστει επισκευη. Μαλλον θελει και πισω αμορτισερ, συν σερβις στο μπροστα. Βαλε και τακακια συν σερβις, θα παει 1,000ρικο η δουλεια, μπορει και παραπανω. Οποτε κανω σκεψεις, φτιαχνω το 14 ετων σκουτερ μου η δοκιμαζω κατι αλλο; Αν το φτιαξω θα εχω ενα λειτουργικα αψογο σκουτερ αλλα 14 ετων. Αν το αλλαξω με το Voge θα εχω ενα κινεζικο μηχανακι που δεν εχω ιδεα πως θα ειναι σε 5 χρονια.
doctoras
25/05/2021, 10:22
Οτι εγινε και με τους ιαπωνες πριν 60 χρονια.Τα ιδια λεγαν στην αρχη τοτε οι καταναλωτες για τα γιαπωνεζικα προιοντα.
Η ιστορια τους διεψευσε.
Παναγιωτη γίνεσαι ολοκληρωτικός. Εχουν ξαναγίνει αυτες οι συζητήσεις πρεπει να ειχε γινει αντιληπτό σε ολους
Οι ιαπωνες καναν κοπιες απο τους ευρωπαιους το 55-60 αλλα πηραν το χρίσμα και το εξφενδονισαν στο διηνεκές σε μολις μια δεκαετια.
Οι κινεζοι εχουν τουλαχιστο 30 χρονια στο προσκήνιο και τωρα ειναι η στιγμη αρχιζουν να μπαίνουν στις μεσαίες μοτοσυκλετες ανω των 800cc δεν εχουν παρουσία. Πριν μια δεκαετια το μεγαλύτερο μοτερ τους ηταν 250cc
Το '65 η χοντα ειχε παρουσιασει ηδη το cb750
Δεν τίθεται συγκριση μη τα μαμαμε ολα πανω στην ευρεση επιχειρήματος για αιτιολόγηση
Επισης αναγνωρίζω οτι οι κινέζοι στην voge βάζουν πλατη βαζοντας επώνυμα περιφερειακα που τους κοστίζει κερδοφορία. Ομως το r&d δεν ειναι αυτο ή δεν ειναι μονο αυτο ειναι οι εξαντλητικές δοκιμές για να βγει κατι στην παραγωγή οπως θελουν οι ιδιοι ξεπερνώντας τις προδιαγραφές οριοθετοντας νεες αλλαζοντας την ιστορια και πηγαίνοντας την αυτοκίνηση one step beyond
Καποιος αλλος ειπε οτι η ψαλιδα ειναι μικρη γιατι οι ιαπωνες εχουν ταβανιασει
Μα φίλτατε δε μιλησα για ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης σε αυτο ναι οι κινέζοι εχουν μεγαλύτερους ρυθμους αφου τωρα μπαινουν.
Μιλησα για ποιοτικές διαφορες. Εκει η διαφορα ειναι σταθερα ίδια
Περιμένω να δω αν οντως η voge και το παρών 300ρι μπορει να ανταγωνιστεί το ποιοτικο αλλα φτωχο τεχνολογικα vstrom250. Γιατί ως τωρα το trk251 και zontes t310 υπολείπονται μακραν σε ποιότητα λειτουργίας
Παναγιωτη γίνεσαι ολοκληρωτικός. Εχουν ξαναγίνει αυτες οι συζητήσεις πρεπει να ειχε γινει αντιληπτό σε ολους
Οι ιαπωνες καναν κοπιες απο τους ευρωπαιους το 55-60 αλλα πηραν το χρίσμα και το εξφενδονισαν στο διηνεκές σε μολις μια δεκαετια.
Οι κινεζοι εχουν τουλαχιστο 30 χρονια στο προσκήνιο και τωρα ειναι η στιγμη αρχιζουν να μπαίνουν στις μεσαίες μοτοσυκλετες ανω των 800cc δεν εχουν παρουσία. Πριν μια δεκαετια το μεγαλύτερο μοτερ τους ηταν 250cc
Το '65 η χοντα ειχε παρουσιασει ηδη το cb750
Οι ιαπωνες τοτε θελαν να πουλησουν στη δυση, οποτε η βιομηχανια τους προσανατολιστηκε στην παραγωγη προιοντων Α κατηγοριας.
Οι κινεζοι απο την αλλη, απευθυνονται στην αγορα των αναπτυσσομενων χωρων οποτε βγαζουν μικρο-μεσαιες φτηνες μηχανες.
Οι μεν βιαζονταν, οι δε το πανε λαου-λαου (αργα στα κινεζικα).
Δεν γνωριζω νουμερα, αλλα δε θα με εξεπλητε αν το 90% της παραγωγης των κινεζικων μοτοσυκλετων απορροφαται απο την εντοπια αγορα.
Πρεπει να καταλαβουμε πως οι κινεζοι κανουν αυτο που θελουν, οχι αυτο που μπορουν.
Το ίδιο έργο βλέπω και στα κυνηγετικά όπλα,γέμισε η αγορά με τούρκικες καραμπίνες που εμφανισιακά μοιάζουν με πολεμικά,είναι ωραία στην εμφάνιση και γνωστοί μου προπαγανδίζουν άθελα τους για το πόσο μπροστά έχουν πάει,πόση πρόοδο έχουν κάνει
και πως τα hatsan derya και δεν ξέρω γω τι άλλο δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την Benelli Rafaello μου :confused: :lol:
doctoras
25/05/2021, 13:07
Οι ιαπωνες τοτε θελαν να πουλησουν στη δυση, οποτε η βιομηχανια τους προσανατολιστηκε στην παραγωγη προιοντων Α κατηγοριας.
Οι κινεζοι απο την αλλη, απευθυνονται στην αγορα των αναπτυσσομενων χωρων οποτε βγαζουν μικρο-μεσαιες φτηνες μηχανες.
Οι μεν βιαζονταν, οι δε το πανε λαου-λαου (αργα στα κινεζικα).
Δεν γνωριζω νουμερα, αλλα δε θα με εξεπλητε αν το 90% της παραγωγης των κινεζικων μοτοσυκλετων απορροφαται απο την εντοπια αγορα.
Πρεπει να καταλαβουμε πως οι κινεζοι κανουν αυτο που θελουν, οχι αυτο που μπορουν.
δηλαδή doctor, οι κινέζοι έχουν όλα αυτα τα χρόνια έχουν ανταγωνιστικά προιντα στην αυτοκινητο-μηχανο-βιομηχανία αλλά εμείς δεν τα είδαμε στην ευρώπη?
Αν αυτό λες, φαντάζομαι δεν είναι δύσκολο με τόση διαδικτυακή πληροφορία να μας βρεις ένα μοντέλο που θα ήταν άξιος ανταγωνιστής με απλής τεχνολογίας ιαπωνικών μοντελων όπως τα xt250 ή το serrow ή cbf250
γιατί εγώ δεν έχω
Οι κινέζοι δεν είχαν δική τους βιομηχανία (car-moto) ξεκάθαρα. Μετά πτώσης κομουνισμού ξεκίνησαν και την απέκτησαν όταν εδραιώθηκαν ως πρώτη εξαγωγική δύναμη παγκοσμίως
Αυτό όμως δεν πάει να πει οτι επειδή απέκτησαν βιομηχανία και λεφτά για επενδύσεις έχουν αποκτήσει εφάμιλλη τεχνογνωσία με παραδοσιακούς κατασκευαστές. Ούτε ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μείνανε αδρανείς χάνοντας "έδαφος" ...
Γενικά δεν διαφωνώ με την πρόθεση, διαφωνώ με το τσουβάλιασμα και την προσπάθεια ίσων αποστάσεων ενώ οι διαφορές ακόμη είναι από υπαρκτές μέχρι χαώδης
Το αν με συμφέρει σήμερα να αγοράσω το voge 300ds είναι μια άλλη κουβέντα και θα συμφωνήσω ότι ενδέχεται να συμφέρει
AristidisZ
25/05/2021, 13:18
Καλά αν πας μια βόλτα (και μείνεις στην) Κίνα (όχι Σανγκάη κέντρο προφανώς), θα δεις τι υπεργαμάτα είναι τα κινέζικα αντίγραφα
Το τρελλό γέλιο είναι να βλέπεις κινεζιά ωραία και αστραφτερή, να λες τι ωραίο που ναι δαύτο, και μετά από κάνα μισάωρο να βλέπεις 3-4 κινέζους να το σπρώχνουν για να πάρει μπρος :D
το παραπάνω το είδα αρκετές φορές κιόλας, όχι μια φορά, με διαφορετικά οχήματα που ήταν σίγουρα καινούργια
mia_zoi_kawa
25/05/2021, 13:24
Καλά αν πας μια βόλτα (και μείνεις στην) Κίνα (όχι Σανγκάη κέντρο προφανώς), θα δεις τι υπεργαμάτα είναι τα κινέζικα αντίγραφα
Το τρελλό γέλιο είναι να βλέπεις κινεζιά ωραία και αστραφτερή, να λες τι ωραίο που ναι δαύτο, και μετά από κάνα μισάωρο να βλέπεις 3-4 κινέζους να το σπρώχνουν για να πάρει μπρος :D
το παραπάνω το είδα αρκετές φορές κιόλας, όχι μια φορά, με διαφορετικά οχήματα που ήταν σίγουρα καινούργια
Εντωμεταξύ εδώ και τρεις μέρες ένα κινεζικο ροβερ κάνει βόλτες στον πλανήτη Αρη....
panavour
25/05/2021, 13:33
Εντωμεταξύ εδώ και τρεις μέρες ένα κινεζικο ροβερ κάνει βόλτες στον πλανήτη Αρη....
ναι αλλα δεν ειδες τρεις αρειανους που το σπρωχνουν εδω και δυο μερες???:bawl::cry::lol:
AristidisZ
25/05/2021, 13:39
Εντωμεταξύ εδώ και τρεις μέρες ένα κινεζικο ροβερ κάνει βόλτες στον πλανήτη Αρη....
Ναι, και ;
Συγνώμη, αλλά στον Άρη δεν έχει φτάσει ακόμα η αφεντιά μου, αντιθέτως στη Κίνα έχω πάει 2-3 φορές, μια εκ των οποίων 8 μήνες σερί, και όπως καταλαβαίνεις έχω δει από κοντά τα προϊόντα του local market
Αν εσύ έχεις άλλη εικόνα, μπορείς να την μοιραστείς μαζί μας
PaNick67
25/05/2021, 13:53
Οι κινέζοι δεν είχαν δική τους βιομηχανία (car-moto) ξεκάθαρα. Μετά πτώσης κομουνισμού ξεκίνησαν και την απέκτησαν όταν εδραιώθηκαν ως πρώτη εξαγωγική δύναμη παγκοσμίως
Μια διορθωση εδω. Η Κινα ηταν παντα το "εργαστασιο" του πλανητη με εξαιρεση τα 70 χρονια του κουμμουνισμου. Απο πορσελανες μεχρι ρυζι και μεταξι και απο μπαχαρικα μεχρι μαλλι και δερματα. Στα maglev trains πχ, πηραν την τεχνολογια απο τους Ιαπωνες και εγιναν πρωτοποροι πλεον. Γιατι ηθελαν να ενωσουν γρηγορα την τεραστια χωρα τους.
Μπορει να βγαζουν φτηνα αντιγραφα μηχανων γιατι αυτο τους ενδιαφερει πρωτιστα. Αν θελησουν να βγαλουν κατι που θα ειναι εφαμιλλο των Ευρωπαικων θα το κανουν μονο αν μπορουν να το πουλησουν στην χωρα τους. Την μεγαλυτερη ενιαια αγορα του κοσμου.
Αυτη την στιγμη στα αυτοκινητα η ΤΑΤΑ κατεχει την Jaguar Land Rover και η GEELY την Volvo. Μοιαζουν ινδικα τα πρωτα και κινεζικα τα δευτερα; Δινουν χρημα, αποκτουν τεχνογνωσια, βγαζουν κερδη και καποια στιγμη θα μας κανουν να μαθουμε κινεζικα :lol:
mia_zoi_kawa
25/05/2021, 14:01
Τι να σου πω ρε φίλε. Ήταν να πάω κάποτε αλλά δεν πήγα γιατί.... τουαλέτα για τα χοντρά πήγαινες έξω στο χωράφι... σου δίνανε και ένα μπαστούνι σαν γκλίτσα για να διώχνεις τα γουρούνια που θέλανε να τα τρώνε ζεστά από τον κωλο σου...(αληθινη ιστορία αρχές 80 από ταξιδιώτες ποδηλατες)... Τώρα για το ροβερ μάλλον έχεις δίκιο.Αυτό δεν μπορούν να το κάνουν οι Ιάπωνες θα το κάνουν οι απόγονοι των Μανδαρινων...Καμία άθλια προπαγάνδα του κόμματος θα είναι. Και τα μηχανάκια τους μπουρδελα είναι. Στα 60.000 χιλιόμετρα το πετάς ενώ το γιαπωνέζικο το έχεις πληρώσει +30%στην τιμή και +30% στην προσπάθεια σου να το φυλάξεις και κρατάει 120000 χιλιόμετρα. Άσε που εχουμε καταλήξει να έχουμε brain drain από τα κλεφτρονια...
Υγ Μιλάει άνθρωπος που ετοιμάζεται να αγοράσει κούτα από Σαρακακη. Αυτοσαρκαζομαι. Πιθανότατα όμως ισως είναι και το τελευταίο γιαπωνέζικο που παίρνω. Γιατί στην τελική όπως σου ανέφερα σε πολλά μοντελα έχει καταντήσει μια η αλλη. Τελικά ψωνίζεις σύμφωνα με τους ιδεασμους σου.
panavour
25/05/2021, 14:12
Υγ Μιλάει άνθρωπος που ετοιμάζεται να αγοράσει κούτα από Σαρακακη.
τι θα παρεις?
mia_zoi_kawa
25/05/2021, 14:18
Ντρέπομαι να το πω για τι πράγμα έχω δώσει προκαταβολή. Προσπαθώ να αλλάξω την παραγγελία. Σε παρακαλώ όμως μην χαλάμε το νήμα.
Επιστρεφοντας στην συζήτηση θα πω ότι ο κόσμος του moto.gr ανήκε πάντοτε στην πλειοψηφία του στο απλό αλλά και το λούμπεν προλεταριατο. Οπότε η πλειοψηφία όσων είναι εδώ μεσα εδώ λόγω ταξικής ταυτότητας είναι καταδικασμενη να αγοράσει κάποια στιγμή κινεζικο..
οποιος συγκρινει κινεζους με ιαπωνες να ξερει οτι η μονη ομοιοτητα ειναι τα σχιστα ματια
και δε μιλαω μονο για βιομηχανια οχηματων
AristidisZ
25/05/2021, 14:56
Μα το περίεργο είναι ότι σιγά σιγά ο Κινέζος αρχίζει να μην απευθύνεται στο προλεταριάτο
Δεν βλέπετε τι έχει γίνει με τα κινητά
Στην αρχή έβγαζε φτηνά μοντέλα, με κάπως υποδεέστερα χαρακτηριστικά αλλά τεράστιο προσόν την χαμηλή τιμή, και έχουν φτάσει να βγάζουν κινητά πιο ακριβά από τα iphone, με specs στον Θεό.
Φαντάζομαι και με τα μηχανάκια έτσι θα γίνει
Σιγά σιγά θα κλείνει η ψαλίδα, και δώστου τα navigation, τα traction, οι 6πίστονες δαγκάνες και εγώ δε ξέρω τι άλλο, για να φτάσουν να κοστίζουν όσο τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα / ευρωπαϊκά
mia_zoi_kawa
25/05/2021, 15:05
Πάντως το όνομα voge (προφέρεται σαν vogue; ) παραπέμπει σε φάση celebrity, luxury, fashion κτλ καταστάσεις δηλαδη που αγοράζει με πάθος ο μέσος κλαρίνογαμπρός (ελληνικός ορισμός νέου σε ηλικία γάμου προλεταριου)
panavour
25/05/2021, 15:11
Ντρέπομαι να το πω για τι πράγμα έχω δώσει προκαταβολή. Προσπαθώ να αλλάξω την παραγγελία. Σε παρακαλώ όμως μην χαλάμε το νήμα.
Επιστρεφοντας στην συζήτηση θα πω ότι ο κόσμος του moto.gr ανήκε πάντοτε στην πλειοψηφία του στο απλό αλλά και το λούμπεν προλεταριατο. Οπότε η πλειοψηφία όσων είναι εδώ μεσα εδώ λόγω ταξικής ταυτότητας είναι καταδικασμενη να αγοράσει κάποια στιγμή κινεζικο..
https://www.youtube.com/watch?v=orGEanaK0ZE
δηλαδή doctor, οι κινέζοι έχουν όλα αυτα τα χρόνια έχουν ανταγωνιστικά προιντα στην αυτοκινητο-μηχανο-βιομηχανία αλλά εμείς δεν τα είδαμε στην ευρώπη?
Αν αυτό λες, φαντάζομαι δεν είναι δύσκολο με τόση διαδικτυακή πληροφορία να μας βρεις ένα μοντέλο που θα ήταν άξιος ανταγωνιστής με απλής τεχνολογίας ιαπωνικών μοντελων όπως τα xt250 ή το serrow ή cbf250
γιατί εγώ δεν έχω
Οι κινέζοι δεν είχαν δική τους βιομηχανία (car-moto) ξεκάθαρα. Μετά πτώσης κομουνισμού ξεκίνησαν και την απέκτησαν όταν εδραιώθηκαν ως πρώτη εξαγωγική δύναμη παγκοσμίως
Αυτό όμως δεν πάει να πει οτι επειδή απέκτησαν βιομηχανία και λεφτά για επενδύσεις έχουν αποκτήσει εφάμιλλη τεχνογνωσία με παραδοσιακούς κατασκευαστές. Ούτε ότι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μείνανε αδρανείς χάνοντας "έδαφος" ...
Γενικά δεν διαφωνώ με την πρόθεση, διαφωνώ με το τσουβάλιασμα και την προσπάθεια ίσων αποστάσεων ενώ οι διαφορές ακόμη είναι από υπαρκτές μέχρι χαώδης
Το αν με συμφέρει σήμερα να αγοράσω το voge 300ds είναι μια άλλη κουβέντα και θα συμφωνήσω ότι ενδέχεται να συμφέρει
Αυτο που λεω ειναι πως δεν τους ενδιαφερει να εχουν υψηλης ποιοτητας ανταγωνιστικα προιοντα των δυτικων, διοτι απευθυνονται σε αλλη αγορα. Επισης αυτο που λεω ειναι πως αν θελησουν να βγαλουν ενα 1000ρι ss, τοτε σε μια 10ετια θα ειναι σε θεση να παιζουν μπαλα στα ισα τον οποιοδηποτε.
Ντρέπομαι να το πω για τι πράγμα έχω δώσει προκαταβολή. Προσπαθώ να αλλάξω την παραγγελία. Σε παρακαλώ όμως μην χαλάμε το νήμα.
Επιστρεφοντας στην συζήτηση θα πω ότι ο κόσμος του moto.gr ανήκε πάντοτε στην πλειοψηφία του στο απλό αλλά και το λούμπεν προλεταριατο. Οπότε η πλειοψηφία όσων είναι εδώ μεσα εδώ λόγω ταξικής ταυτότητας είναι καταδικασμενη να αγοράσει κάποια στιγμή κινεζικο..
Αρχιζει απο forza και τελειωνει σε 750?
mia_zoi_kawa
25/05/2021, 15:42
Μα το περίεργο είναι ότι σιγά σιγά ο Κινέζος αρχίζει να μην απευθύνεται στο προλεταριάτο
Δεν βλέπετε τι έχει γίνει με τα κινητά
Στην αρχή έβγαζε φτηνά μοντέλα, με κάπως υποδεέστερα χαρακτηριστικά αλλά τεράστιο προσόν την χαμηλή τιμή, και έχουν φτάσει να βγάζουν κινητά πιο ακριβά από τα iphone, με specs στον Θεό.
Φαντάζομαι και με τα μηχανάκια έτσι θα γίνει
Σιγά σιγά θα κλείνει η ψαλίδα, και δώστου τα navigation, τα traction, οι 6πίστονες δαγκάνες και εγώ δε ξέρω τι άλλο, για να φτάσουν να κοστίζουν όσο τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα / ευρωπαϊκά
Ναι ρε φίλε. Έχεις δει τον κόσμο που κυκλοφορεί με τα τελευταία κινέζικα mega scouter; (tl και τέτοια). Δεν μου φαίνονται φτωχομπινεδες....για μπουρζουαδες πρώην κατόχους gs τους κοβω...
Αυτο που λεω ειναι πως δεν τους ενδιαφερει να εχουν υψηλης ποιοτητας ανταγωνιστικα προιοντα των δυτικων, διοτι απευθυνονται σε αλλη αγορα. Επισης αυτο που λεω ειναι πως αν θελησουν να βγαλουν ενα 1000ρι ss, τοτε σε μια 10ετια θα ειναι σε θεση να παιζουν μπαλα στα ισα τον οποιοδηποτε.
αυτό ακριβώς , εαν βρεθεί αγοραστικό κοινό μπορούν να ανεβάσουν αρκετά τον πήχη
όχι εφάμιλλο σε απόλυτο τεχνολογικό γίγνεσθαι προς το παρόν αλλά κοντοζυγώνουν , γρήγορα
δε μιλάμε καν για τα μικρά κυβικά που προσφέρουν τα voge, εκεί έχουμε ήδη καλές προτάσεις που το μόνο που σταματούν κόσμο να τα αγοράσει είναι η μεταπώληση πιθανότατα και αυτό μάλλον , εαν συνεχίσουν με τη καλή εντύπωση που περνάνε , είναι θέμα 5ετίας
θα δοκιμάσω τον επόμενο μήνα στα test ride την συμπάθεια μου , το 300AC και θα ήθελα να έχουμε το 500AC στην Ελλάδα
stefanos
28/05/2021, 00:00
Προς το παρόν πάντως δεν έχω δεί να σχεδιάζουν κάτι από λευκό χαρτί.
Πριν 50 χρόνια ξεκίνησαν με αντιγραφές Σοβιετικών και έχουν φτάσει να παράγουν
αντίγραφα ή σε συνεργασία με Ευρωπαίους και Ιάπωνες.
ρε παιδιά επειδή σκέφτομαι να τσιμπήσω έιτε το 300ds είτε το 300r,πιστεύετε θα χάσει τρομερή μεταπωλητική αξία;Οτι και αν πάρω σε 1,5 άντε μαξ 2 χρόνια θα το πουλήσω για να πάρω κάτι μεγαλύτερο.
mia_zoi_kawa
29/05/2021, 13:07
Οποιοδήποτε μηχανάκι χάνει μεταπωλητή αξία. Πιστεύω σε σχέση με ένα γιαπωνέζικο θα χάσεις 500 με 1000 ευρώ περισσότερα. Αν αφαιρεσεις την αξία του πάρκινγκ που χρειάζεται ένα γιαπωνεζικο σχεδόν έρχεται μια ή αλλη
Όσοι άλλοι το οδηγήσετε πάντως, γράψτε ένα mini review γιατί άρχισα κι εγώ να το καλοβλεπω, οπότε θέλω να βρω κάποια πόλη όπου να υπάρχει διαθέσιμο για να το τσεκαρω κι από κοντά.
AristidisZ
29/05/2021, 13:45
ρε παιδιά επειδή σκέφτομαι να τσιμπήσω έιτε το 300ds είτε το 300r,πιστεύετε θα χάσει τρομερή μεταπωλητική αξία;Οτι και αν πάρω σε 1,5 άντε μαξ 2 χρόνια θα το πουλήσω για να πάρω κάτι μεγαλύτερο.
Θα το πάρει ο panavour, μην στεναχωριέσαι
DRAKONET
30/05/2021, 13:11
ρε παιδιά επειδή σκέφτομαι να τσιμπήσω έιτε το 300ds είτε το 300r,πιστεύετε θα χάσει τρομερή μεταπωλητική αξία;Οτι και αν πάρω σε 1,5 άντε μαξ 2 χρόνια θα το πουλήσω για να πάρω κάτι μεγαλύτερο.
φιλε οτι αφορα την μεταπωληση...εχω γραψει παλι τα εξης!
αγορα με αντιστοιχα κυβικα θα δωσεις ΠΙΟ ΛΙΓΑ 1500-2000 ευρω..παει αυτο!
σερβις-συντηρηση...20-30% λιγοτερ κοστος..παει και αυτο !
περιφεριακα αξεσουαρ καγκελα προστασιας 75!! ευρω...ναι 75....την στιγμη που σε αλλο το λιγοτερο
σε αφτερ θες 130 ....
χουφτες προστασιας...εδω γελαμε 18 ευρω....
οποτε..καταλαβαινεις..παει και αυτο !!
Και αντε στα 3-4 χρονια το πουλησες εδωσες 4000.... 2000--2300 θα τα παρεις !
Ενα BMW 310 GS που αγοραστηκε 6000....θα παρει 4200...βια 4500 !
Βαλτα διπλα διπλα υπολογισε το ποσοστο επι τις % αυτου του ποσου που εδωσες...με τι πουλησες
και βαλε και στον λογαριασμο...οτι εγραψα πιο πανω σε κοστος χρησης
(αλλαγες λαδιων--μπουζι--αλλαγη παραφλου--τακακια)
Το σκεφτεσαι ακομη ??
Dr.Monty
30/05/2021, 14:06
περιφεριακα αξεσουαρ καγκελα προστασιας 75!! ευρω...ναι 75....την στιγμη που σε αλλο το λιγοτερο
σε αφτερ θες 130 ....
χουφτες προστασιας...εδω γελαμε 18 ευρω....
Στα 300ds τα προστατευτικά καγκελα ειναι μεσα στην τιμή.
DRAKONET
30/05/2021, 15:13
στο 500...το 300 δεν εχει
Dr.Monty
30/05/2021, 16:20
Δεν ξέρω τι εννοεις με τον όρο προστατευτικά κάγκελα αλλά το αυτό που εννοώ εγώ το 300ds το εχει
https://voge.gr/bike/300ds-e5/
Μπορεί να λέμε διαφορετικό πράγμα
DRAKONET
30/05/2021, 21:48
Δεν ξέρω τι εννοεις με τον όρο προστατευτικά κάγκελα αλλά το αυτό που εννοώ εγώ το 300ds το εχει
https://voge.gr/bike/300ds-e5/
Μπορεί να λέμε διαφορετικό πράγμα
τα ιδια λεμε.
το euro 4 δεν τα εχει που υπαρχει στοκ...δικη μου παρανοηση
πλεον το euro5 που ηρθε τωρα τα εχει !
Dr.Monty
30/05/2021, 22:18
Ναι επιβεβαιώνω. Στο ευρο5 μπήκαν στην τιμή τα κάγκελα
PaNick67
31/05/2021, 09:48
Όσοι άλλοι το οδηγήσετε πάντως, γράψτε ένα mini review γιατί άρχισα κι εγώ να το καλοβλεπω, οπότε θέλω να βρω κάποια πόλη όπου να υπάρχει διαθέσιμο για να το τσεκαρω κι από κοντά.
Δυστυχως δεν το οδηγησα ακομα λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων. Το ακυρωσα το TR. Ελπιζω να το κανω μεσα στην βδομαδα η την επομενη και μετα θα γραψω πως μου φανηκε.
Τα καγκελα θα τα ξηλωνα την πρωτη μερα.
Την πήρα και χαμογελώ συνέχεια! :)
431580
doctoras
31/10/2021, 18:20
Πολυ ωραιο φαινεται να το χαρείς!
telegonos
31/10/2021, 19:02
Την πήρα και χαμογελώ συνέχεια! :)
431580
Από ότι βλέπω, την θέση οδήγησης, το τιμόνι και την διανομή των μαζών, πρέπει να είναι πιο εύκολο κι από παπί στην οδήγηση.
Καλοτάξιδο.
Πολυ ωραιο φαινεται να το χαρείς!
Ευχαριστώ πολύ!
Από ότι βλέπω, την θέση οδήγησης, το τιμόνι και την διανομή των μαζών, πρέπει να είναι πιο εύκολο κι από παπί στην οδήγηση.
Καλοτάξιδο.
Έχει μαζεμένες διαστάσεις, είναι ελαφριά, φιλική και εύκολη στην οδήγηση.
Ευχαριστώ πολύ!
panavour
31/10/2021, 20:09
Τα λάστιχα είναι με σαμπρέλα η τιουμπλες;;
Τα λάστιχα είναι με σαμπρέλα η τιουμπλες;;
Καλή ερώτηση, την έχω κι εγώ.
Δεν έχω μάθει ακόμα, 350 χιλιόμετρα έχω κάνει.
Πάντως επάνω ΔΕΝ γράφουν tubeless, αν σημαίνει κάτι αυτό.
Με γειες ! Κούκλα είναι (και ψήνομαι κι εγώ για το συγκεκριμένο)
Να σε ρωτήσω κάτι γιατί μου είχε ψιλοκανει εντυπωση οταν έκανα test drive (το 300 ac / δεν ειχαν το acx για δοκιμη) . Όταν το σταμάτησα με αναμμένη μηχανή για να το δω/περιεργαστώ γύρω-γύρω, έκανε αρκετά μεγάλο θόρυβο το cooler . Κάνει έτσι γενικά ; ή έτυχε σε αυτό που τέσταρα ;
Ευχαριστώ για τις ευχές!
Η αλήθεια είναι ότι και στο δικό μου δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στην αρχή προβληματίστηκα.
Η απάντηση που πήρα όταν ρώτησα ήταν ότι είναι γνωστό το θέμα και συμβαίνει σε όλα γιατί είναι για κάποιο λόγο ρυθμισμένο να παίρνει μπροστά σχετικά χαμηλά, στους 92 βαθμούς (και έτσι είναι γιατί το βλέπω στο όργανο της θερμοκρασίας).
Έχουν, από ότι μου είπαν, απευθυνθεί στο εργοστάσιο για το θέμα αλλά ακόμα δεν έχουν κάτι συγκεκριμένο. Τους είπαν αρχικά ότι έτσι πρέπει δουλεύει.
Γενικά, δεν παρατηρώ να ανεβάζει θερμοκρασίες γρήγορα και εύκολα, έχει φυσιολογική συμπεριφορά. Απλά δουλεύει συχνά το βεντιλατέρ, πάντα όταν φτάσει τους 92 βαθμούς.
Αναρωτιέμαι βέβαια τι θα γίνει το καλοκαίρι, πάντως για την ώρα το έχω σχεδόν συνηθίσει ήδη.
doctor_john
31/10/2021, 22:13
Mε 'γειές!
Νομίζω γυρνά τα υγρά συνέχεια αλλά με την εντολή του θερμοστάτη μπαίνει και το ψυγείο στο κύκλωμα.
Σε λίγο μεγαλύτερες το ρυθμίζουμε μέσω του εγκεφάλου στους 92C στην ελλάδα.
Στην προσπάθεια τους να περνούν προδιαγραφές οι περισσότερες μοτό χρησιμοποιούν το λιγότερο δυνατό καυσίμου.
Αυτό σημαίνει ότι συχνά υπάρχει παραπάνω αέρας στο μίγμα που σηκώνει περισσότερη θερμοκρασία λειτουργίας.
Προσωπικά θα πήγαινα να μου ελέγξει τα μίγματα μηχανικός και να τα διορθώσει αν χρειάζεται.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να στρωθεί ο κινητήρας με φτωχό μίγμα.
Πολύ πιθανά να το κάνουν και στην αντιπροσωπία αν το ζητήσεις με τρόπο που δεν προσβάλει αλλά
και δεν αφήνει περιθώρια έκθεσής τους.
Καλά χιλιόμετρα!
Ευχαριστώ για τις ευχές και για την πρόταση για έλεγχο.
Θα το ψάξω!
ioannispar
01/11/2021, 08:13
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!
Από κατανάλωση πως πάει;
Δεν το έχω μετρήσει ακόμα, περιμένω να κάνω το πρώτο service στα 1000χλμ για να είναι τα νούμερα πιο κοντά στην πραγματικότητα.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!
Ευχαριστώ πολύ!
zannisvel
01/11/2021, 09:45
Καλοτάξιδο να είναι και να το ευχαριστηθείς.
Όταν το στρώσεις και του πάρεις λίγο τον αέρα γράψε μας και 2 λόγια.
:beer::beer:
Ευχαριστώ πολύ, θα το κάνω!
Καλοτάξιδο κι από εμένα, πανέμορφο! (Σκέφτομαι για το 300ds οπότε κάθε σχόλιο σου και όσο θα περνάει ο καιρός, θα είναι χρήσιμο!)
Ευχαριστώ!
Ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά χωρίς δισταγμούς, οι σχέσεις είναι κοντές και η εξάτμιση έχει απίθανο ήχο που σου φτιάχνει τη διάθεση, σαν aftermarket, χωρίς να ενοχλεί.
Το πολυόργανο είναι μικρό και μερικές από τις ενδείξεις του θέλουν γερακίσια μάτια για να τις δει κανείς.
Μου φαίνεται ότι το σύνολο αλυσίδα - γρανάζια κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο από όσο θα ήθελα (ή έχω συνηθίσει) αλλά είναι αρχή ακόμα και πιστεύω ότι θα στρώσουν.
Γενικά σαν σύνολο σου δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας και ποιότητας, σαν να είναι φτιαγμένο από ένα κομμάτι.
Γενικά, ότι θέλετε με ρωτάτε και θα σας απαντώ. :beer:
nikos6750
01/11/2021, 18:11
Καλησπέρα. Έχω το ds300e5. Όντως το βεντιλατερ δουλεύει υπερωρίες με την ζέστη. Μάλλον είναι θέμα με το euro5 γιατί το euro4 που έκανα τεστ πέρσι καλοκαίρι δεν είχε τέτοιο θέμα. Επίσης στο δικό μου η αλυσίδα ήταν πολύ σφιχτη και τη χαλαρωσα. Κοίταξε το και καλούς δρόμους
Ευχαριστώ, επίσης!
Την έχω τσεκάρει την αλυσίδα, δεν είναι υπερβολικά σφιχτή και την έχω λιπάνει.
Με γεια το νέο εργαλείο . Βλέπω στην υπογραφή σου σαν προηγούμενο το Sym HD300 .
Πως σου φάνηκε η μετάβαση ;;
Από άποψη κραδασμών και αέρα ;;
Η αλήθεια είναι ότι με το scooter δεν τα πήγαμε ποτέ πολύ καλά, μείναμε στο μήνα του μέλιτος και δεν ωρίμασε ποτέ η σχέση μας.
Παρόλο που το HD300 είχε ένα μοτέρ διαμάντι, δεν μπόρεσα ποτέ να συνηθίσω τη θέση οδήγησης, την οδική του συμπεριφορά, τον όγκο, το βάρος του, την αλλοπρόσαλλη ανάρτηση και όλα αυτά τα πλαστικά γύρω γύρω που ήταν σαν να με απομόνωναν από την πηγή της ζωής.
Επίσης, μου έλειπε η ακρίβεια του συμπλέκτη.
Το κράτησα σχεδόν 2 χρόνια και το έδωσα με λίγα χιλιόμετρα (λόγω πανδημίας) σε εξαιρετική κατάσταση και καλή τιμή - έβαλα τη διαφορά και πήρα το ACX που ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά σε αντίθεση με το HD που η αγορά του ήταν απόφαση που θύμιζε πόρισμα επιτροπής. :D
Μου έκανε εντύπωση ότι χρειάστηκα πολύ περισσότερο χρόνο για να προσαρμοστώ στο HD300 που θεωρείται - σαν σκούτερ - πιο εύκολο να το οδηγήσει κανείς ενώ αντίθετα, στο ACX κούμπωσα επάνω σχεδόν με τη μία.
Απολαμβάνω τον ήχο και τους κραδασμούς του ACX καθώς και τον αέρα που με χτυπά λίιιγο παραπάνω γιατί με κάνουν και καταλαβαίνω ότι κάτι καβαλάω, με κρατούν σε εγρήγορση και αυξάνουν την ευχαρίστηση της οδήγησης σύμφωνα πάντα με τις δικές μου προτιμήσεις...
Αυτό που σίγουρα μου λείπει τώρα είναι οι χώροι του HD. Σκέφτομαι να βάλω μια μικρή μπαγκαζιέρα στο ACX μόνο και μόνο για το κράνος (ξέρω, ξέρω τώρα θα με πείτε ιερόσυλο...) :)
Μέχρι σήμερα δεν έχω βρει βάση μπαγκαζιέρας που να μπαίνει στο ACX ενώ για το AC υπάρχουν αρκετές επιλογές. Ίσως είναι καλύτερα έτσι.
fatsas35
01/11/2021, 23:04
Καλορίζικη φιλαρακι!!!Μόλις πήρα την ds 500 κ είδα κ την δικιά σου απο κοντά.Πανεμορφη κ πολυ καλη ποιότητα κατασκευης.Η voge απο ότι φαίνεται μπήκε δυναμικά.
Μέχρι σήμερα δεν έχω βρει βάση μπαγκαζιέρας που να μπαίνει στο ACX ενώ για το AC υπάρχουν αρκετές επιλογές. Ίσως είναι καλύτερα έτσι.
Το σασί το ίδιο δεν είναι με το AC ? λογικά πρέπει να παίρνει την ίδια μπαγκαζιέρα με το AC, και μάλλον δεν έχουν ενημερωσει τα sites givi,shad κλπ γιατί ειναι νέο μοντελο (ή το θεωρούν ίδιο γι'αυτους)
doctoras
02/11/2021, 06:26
παντως αυτή η προσπάθεια του κινεζικου εργοστασίου δείχνει οτι θα περπατήσει, έχουν σωστή τιμή, δείχνουν πιο ποιοτικά κατασκευαστικά απο τους ομοεθνείς ανταγωνιστές του, και χρησιμοποιούν ποιοτικούς προμηθευτές για τα περιφερειακά τους.
μένει να φανεί στο περας των χρόνων αν αντέχουν και αν υποστηρίζονται ισάξια με τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές.
η cfmoto είναι απο κοντά
η μπενέλι έχει αρκετά μελανά σημεία συγκριτικά με τους παραπάνω
Το σασί το ίδιο δεν είναι με το AC ? λογικά πρέπει να παίρνει την ίδια μπαγκαζιέρα με το AC, και μάλλον δεν έχουν ενημερωσει τα sites givi,shad κλπ γιατί ειναι νέο μοντελο (ή το θεωρούν ίδιο γι'αυτους)
Έτσι πίστευα κι εγώ, αλλά τελικά δεν είναι τόσο απλό.
Σε δοκιμή που έγινε σε κατάστημα φίλου με τη σχάρα της Givi για το AC φάνηκε ότι το πρόσθετο φτερό του ACX δημιουργεί θέμα και δεν μπορεί να μπει.
Μην ξεχνάμε ότι η σχάρα δεν πιάνει στις υποδοχές που βιδώνεται το πρόσθετο φτερό αλλά σε άλλες, που δεν φαίνονται και πρέπει να τρυπηθεί και το πρόσθετο φτερό του ACX και το εσωτερικό πλαστικό που βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο που στηρίζει τη σέλα.
Ακόμα και αν τρυπηθούν όμως, η βάση δεν κάθεται στο σωστό ύψος και δεν μπορεί να τοποθετηθεί στις μπροστινές υποδοχές που πιάνουν πάνω στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
Γενικά, κάναμε πολλές δοκιμές εκείνη την ημέρα αλλά αποτύχαμε.
doctoras
02/11/2021, 08:46
υπάρχει σε kappa https://media.kappamoto.com/AK-Moto/foto/VOGE%20TROFEO%20300ac%20(20_21)_latoK.jpg
αλλά είναι άσχημο ρε παιδιά να βάλεις τέτοιο πράμα απο πίσω
Μελλοντικά που θα προστεθούν περισσότερα αξεσουάρ θα μπορούσε για ταξίδι να αφαιρεθεί η πίσω σέλα και να μπει εκεί rack mount αλλά και αυτό πάντα με επιφύλαξη πως θα κάτσει στο ματι
doctor_john
02/11/2021, 08:59
Νομίζω πολύ καλύτερα έτσι, είναι σαν να βάζεις μπαγκαζιέρα οροφής σε roadster..
Κοίταξε κάτω απο την σέλλα, μάλλον έχει κάτι να κλειδώσεις το κράνος.
Αν δεν έχει είναι εύκολο να μπεί.
Η "τσάντα" που χρειάζεσαι γι αυτό, αν το πάρεις απόφαση, υπάρχει σε πολλές εκδόσεις
ή μπορείς να παραγγείλεις να σου φτιάξουν απο ότι υλικό θες.
Αν είσαι άνετος έχω και έναν χρυσοχόο που στην τρέλα του να φτιάχνει περιφερειακά κοσμημάτων μακραμέ
φτιάχνει τσάντα κράνους μακραμέ με αρτάνι!
Δεν τον ρώτησα ποτέ αλλά είναι πολύ κουλ και οι τιμές του ανατολικού μπλόκ. ;)
Έτσι πίστευα κι εγώ, αλλά τελικά δεν είναι τόσο απλό.
Σε δοκιμή που έγινε σε κατάστημα φίλου με τη σχάρα της Givi για το AC φάνηκε ότι το πρόσθετο φτερό του ACX δημιουργεί θέμα και δεν μπορεί να μπει.
Μην ξεχνάμε ότι η σχάρα δεν πιάνει στις υποδοχές που βιδώνεται το πρόσθετο φτερό αλλά σε άλλες, που δεν φαίνονται και πρέπει να τρυπηθεί και το πρόσθετο φτερό του ACX και το εσωτερικό πλαστικό που βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο που στηρίζει τη σέλα.
Ακόμα και αν τρυπηθούν όμως, η βάση δεν κάθεται στο σωστό ύψος και δεν μπορεί να τοποθετηθεί στις μπροστινές υποδοχές που πιάνουν πάνω στα μαρσπιέ του συνεπιβάτη.
Γενικά, κάναμε πολλές δοκιμές εκείνη την ημέρα αλλά αποτύχαμε.
Με έβαλες σε σκέψεις τώρα.. Γιατί προτιμώ εμφανισιακά το acx, αλλά επειδη το θέλω για καθημερινή μετακίνηση για τη δουλεια, το backpack πρέπει να ειναι σε βαλιτσάκι μαζί με τα αδιαβροχα.. Χωρίς σχάρα τρώω άκυρο..
Καλησπέρα. Έχω το ds300e5. Όντως το βεντιλατερ δουλεύει υπερωρίες με την ζέστη. Μάλλον είναι θέμα με το euro5 γιατί το euro4 που έκανα τεστ πέρσι καλοκαίρι δεν είχε τέτοιο θέμα. Επίσης στο δικό μου η αλυσίδα ήταν πολύ σφιχτη και τη χαλαρωσα. Κοίταξε το και καλούς δρόμους καλημέρα @nikos6750 καλοταξιδη και σε σένα! Αν θες γράψε μας μερικά λογικά για τη μέχρι τώρα συμβίωσή σου με την 300ds!
και σε shad έτσι μπαινει η σχάρα
https://www.shad.es/imagenes/a_shad10779.jpg
(αντίστοιχο θέμα είχα και στη Breva μου γι'αυτο προτιμησα τη μαμισια βάση σχάρας που δεν είχε αυτά τα πλαϊνά.. Εδώ όμως δε βλέπω να εχει βγει κατι μαμίσιο..)
υπάρχει σε kappa https://media.kappamoto.com/AK-Moto/foto/VOGE%20TROFEO%20300ac%20(20_21)_latoK.jpg
αλλά είναι άσχημο ρε παιδιά να βάλεις τέτοιο πράμα απο πίσω
Μελλοντικά που θα προστεθούν περισσότερα αξεσουάρ θα μπορούσε για ταξίδι να αφαιρεθεί η πίσω σέλα και να μπει εκεί rack mount αλλά και αυτό πάντα με επιφύλαξη πως θα κάτσει στο ματι
Αυτή η σχάρα είναι για το AC και δεν μπαίνει σε ACX. Επίσης η σέλα του ACX είναι σε ένα κομμάτι και όχι σε δυο όπως του AC.
Όσο για την ασχήμια συμφωνώ αλλά αν το θέλεις για δουλειά είναι σε πολλές περιπτώσεις χρήσιμη η μπαγκαζιέρα, έστω μια μικρή.
Με έβαλες σε σκέψεις τώρα.. Γιατί προτιμώ εμφανισιακά το acx, αλλά επειδη το θέλω για καθημερινή μετακίνηση για τη δουλεια, το backpack πρέπει να ειναι σε βαλιτσάκι μαζί με τα αδιαβροχα.. Χωρίς σχάρα τρώω άκυρο..
Συμφωνώ, εξάλλου κι εγώ προτιμώ εμφανισιακά το ACX γι αυτό και το πήρα. Για καθημερινή επαγγελματική μετακίνηση χρειάζεσαι μια μικρή μπαγκαζιέρα.
Είμαι αισιόδοξος ότι κάτι θα εμφανιστεί όσο μεγαλώνουν οι πωλήσεις του ACX.
Ακόμα, σε φωτογραφίες που εμφανίζουν το ανανεωμένο AC του 2021 φαίνεται ότι καταργείται το κάτω φτερό και το ανεβάζουν επάνω όπως είναι τώρα στο ACX
Θέλω να ελπίζω ότι αν εισαχθεί στην Ευρώπη σε αυτή τη μορφή, τότε θα εμφανιστούν και σχάρες από τους κατασκευαστές που θα λύνουν το πρόβλημα του πίσω φτερού.
Βλέπε το λινκ, στις φωτογραφίες εμφανίζεται το πίσω μέρος του νέου AC 2021 (παρατήρησε ότι έχει επάνω το φτερό όπως του ACX) με σχάρα από κινέζο κατασκευαστή.
https://www.aliexpress.com/item/1005003312435922.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.63f47deae2BSG5&algo_pvid=2a677c20-34b1-44cb-8fff-7cafae2bdcc1&algo_exp_id=2a677c20-34b1-44cb-8fff-7cafae2bdcc1-22&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000025153770839%22%7D
Καλορίζικη φιλαρακι!!!Μόλις πήρα την ds 500 κ είδα κ την δικιά σου απο κοντά.Πανεμορφη κ πολυ καλη ποιότητα κατασκευης.Η voge απο ότι φαίνεται μπήκε δυναμικά.
παντως αυτή η προσπάθεια του κινεζικου εργοστασίου δείχνει οτι θα περπατήσει, έχουν σωστή τιμή, δείχνουν πιο ποιοτικά κατασκευαστικά απο τους ομοεθνείς ανταγωνιστές του, και χρησιμοποιούν ποιοτικούς προμηθευτές για τα περιφερειακά τους.
μένει να φανεί στο περας των χρόνων αν αντέχουν και αν υποστηρίζονται ισάξια με τους παραδοσιακούς ανταγωνιστές.
η cfmoto είναι απο κοντά
η μπενέλι έχει αρκετά μελανά σημεία συγκριτικά με τους παραπάνω
Ευχαριστώ για τις ευχές!
Από ότι μου είπαν συζητώντας μια μέρα εκεί που το πήρα, σε κάθε παραλαβή που γίνεται (περιπου ανα 2-3 μήνες) σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες είναι πουλημένες πριν φτάσουν στα καταστήματα.
πέρασα από την έκθεση που είναι κοντά μου (είχα πει να με ενημερώσουν όταν θα είχαν acx - το ειδα κι απο κοντά - κουκλα ειναι..) . Οπως μου ειπαν η υπάρχουσα βαση σχαρας για το AC από Givi/Shad κλπ ΔΕΝ κάνει. Περιμένουν όμως να βγάλουν βάσεις οι κατασκευαστές αφού το acx ειναι νέο μοντέλο και παίρνει κάποιο χρόνο.
doctor_john
02/11/2021, 14:32
παιδιά, υπάρχουν και στην ελλάδα βιοτέχνες που φτιάχνουν βάσεις.
Αν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη απευθυνθείτε εκεί να φτιάξουν για το μοντέλο σας, τους συμφέρει.
nikos6750
02/11/2021, 15:27
Το πήρα γιατί έψαχνα κάτι πιο γρήγορο και άνετο από το παπι και συγχρόνως να έχει έξοδα (πάγια και χρήσης) σαν παπί. Πιστεύω ότι έκανα σωστή αγορά. Πολύ καλές αναρτήσεις, καλά φρένα και αρκετά δυνατό και ροπατο με ομαλή λειτουργία. Επίσης έχει ελαφριά αίσθηση και γενικά καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Στα μειων.Με βαλιτσα πίσω δε χωράνε άνετα δύο μαντραχαλοι. Εγω το έχω για εργάτη οπότε δε με νοιάζει. Επίσης η οθόνη με ήλιο δεν καλοφαινεται. Γενικά φαίνεται να έχει καλη ποιότητα αλλά θα το δούμε στο μέλλον. Έχω μόλις 3χιλ.χλμ.και μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.