PDA

View Full Version : Η πρώτη μου μηχανή: VOGE 500ds



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6

Dr.Monty
30/11/2021, 21:18
Πριν απο ένα χρόνο αποφάσισα ότι θελω στα γεράματα (37) να παρω μηχανη. Ο λόγος ήταν ότι εδω και δυο χρόνια κυκλοφορουσα στην Αθήνα με πατίνι και η αισθηση της ελευθερίας ήταν ασύγκριτη. Εβγαινα τα βράδια και πήγαινα απο κέντρο στο χαλάνδρι και μετα Ηλιουπολη (ναι κραταει η μπαταρια).

Ξεκινησα πριν 1 χρόνο ακριβώς. Το πιο δυσκολο απο όλα ηταν να βάλω δίπλωμα. Με το που εκανα τα χαρτια μου κλεισαμε με την καραντινα. Με τον κόσμο που μαζεύτηκε και άλλα διαδικαστικά καταφερα πριν 20 μερες να το πάρω (1 χρόνο μετα!!!). Παρόλα αυτα μονο σε καλο μου βγήκε. Και εξηγω.

Τι ηθελα απο τη μηχανή; Απλά ενα upgrade για τις βόλτες μου. Καθαρα για cruising. Μετα σκεφτηκα οτι θα ήθελα καποια στιγμή να εκανα και μικρα ταξιδάκια (ευσεβής πόθος).

Ο τρόπος που κατέληξα στην μηχανη που πήρα ήταν πληρως ανορθόδοξος. Συνοπτικά: Ηθελα "μηχανη" όχι σκουτερ κτλ κτλ. Ξεκινησα να βλέπω cb125f και ys125. Λόγω έλλειψης abs και δισκόφρενων, ανέβηκα στα 250cc. Οποτε αρχισα να βλέπω τα μικρά on-off. Τα τρία επικρατέστερα ήταν voge300ds, vstrom250, tkr251 (benelli). Το benelli το ειδα απο κοντα και δεν μου αρεσαν οι λεπτομέρειες. Το vstrom δεν μου αρεσε εμφανισιακά, ήταν 1000 πιο ακριβό από τα άλλα και επισης οι πωλητές όταν πηγαινα να ρωτησω στην αντιπροσωπεία μου μιλουσαν σα να μου καναν χάρη (πολυ κακο για μένα). Το voge μόλις το είδα απο κοντα απλα χάζεψα.

Τελικα μετα απο πολλές συζητήσεις και διαβασμα κατέληξα και πήρα το 500αρι. Με το τριβάλιτσο. Και δεν το μετανοιωνω.

Η μηχανή μου ήθρε 3,5 μήνες μετά.

Συνολικό κόστος: Η μηχανή είναι στα 6200. Το τριβάλιτσο (αν το παραγγείλεις μαζί με τη μηχανή) στα (650!!!).
Περα απο αυτα όμως (και σαν νεος οδηγός), είχα και παρα πολλά άλλα έξοδα. Κράνος, μπουφάν Χ2, γάντια, δίπλωμα, ασφάλεια, συναγερμός, κλειδαριά δισκόφρενου κτλ κτλ κτλ.

Συναγερμό έβαλα τον pandora moto v2. Έχει αναφερθει πολλες φορες εδω μέσα και πραγματιά έχει απίστευτες δυνατοτητες.

Την μηχανή την αγορασα απο Αθήνα αν και πλέον (και για καποιο μικρό χρονικό διαστημα) μένω σε μια αρκετά ήσυχη πόλη. Ο dealer που μου την πουλησε ήταν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ απο την μέρα που ειχα παει να ρωτήσω μέχρι κι την μερα που μου την έστειλε. ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ με VOGE o τυπος ειναι μονοδρομος. Θα μποσουσε να ειναι προσωπικη άποψη, αλλα στο google εχει 130 αξιολογήσεις μονο 5αρια. Οποιος θελει το ονομα με p.m και το στέλνω κατευείαν. Με εξυπηρέτησε και στο θέμα του συναγερμου (που το περνάνε μονο Αθηνα Θεσσαλονίκη) βάζοντας προσωπικο χρόνο. ΑΨΟΓΟΣ. Εγω απλά πήγα παρέλαβα την αμπαλαρισμένη μηχανή μου απο την μεταφορική.

Σαν νέος οδηγός, την πρώτη μέρα που ανέβηκα φοβήθηκα. Αν και πατάω και με τα δυο πόδια κάτω (176), ηταν τεραστια σε σχέση με αυτη που εκανα το δίπλωμα αν και είχε τα μισά άλογα. Μετά τα πρώτα 100 χιλιομετρα αρχισα να απολαμβάνω. Επρεπε να παω στην 300αρα για αρχή; Αρχικά το σκεφτηκα. Τωρα πλεον όχι. Και νομίζω πως δεν θα εχει μεγάλη διαφορά. Και εινια αρκετά δυνατη για να μη χρειαστω άλλο upgrate

Το ΣΚ έκανα και την πρώτη μου βόλτα έξω απο την πόλη. Ηταν όπως ακριβώς την φανταζόμουν. Χαλάλι η αναμονή, χαλάλι και τα χρήματα.

Εκανα την καλύτερη επιλογή? Δεν εχω την εμπειρία να απαντήσω. Παντως είναι πανέμορφη. Είμαι τρισευτυχισμένος και δεν εχω σκεφτει ούτε μια στιγμή αν εκανα λάθος. Και όπως διαβασα απο κάποιον εδω μέσα (περίπου έτσι): "Παρε κατι που σου αρεσει τοσο που δεν θες να σταματησεις να το βλέπεις και να το καβαλάς."

Βάζω και τρεις φωτο. Η μια ειναι απο την πρωτη μερα που καβάλησα και οι αλλες δύο απο την μικρή εξόρμηση.

Ενα μεγάλο ευχαριστω στο forum γιατι χωρις όλη αυτη τη συσσωρευμένη γνώση θα ηταν όλα πολυ δύσκολα.

o_gavros
30/11/2021, 21:25
Ωραίος, να του πιεις το αίμα στις βόλτες σου εύχομαι!
α, και κάνε μας τη χάρη με το "γεράματα" :a38:

katsar
30/11/2021, 21:32
Και μόνο που την είδες,σου άρεσε και την πήρες την κάνει την καλύτερη επιλογή.
Μπιμπελό,καλές βόλτες.

doctoras
30/11/2021, 21:38
Καλορίζικος και εσυ και το εργαλείο! Πολυ όμορφο ειναι το εχω δει από κοντά!

Λευκάδιος
30/11/2021, 21:47
Να 'γράψεις' πολλά και καλά χιλιόμετρα μαζί της :beer:

Nitse3
30/11/2021, 21:50
Καλοτάξιδη!!

Volpad
30/11/2021, 22:03
Καλοτάξιδη και πάντα όρθιος.

billy84
30/11/2021, 22:06
Είναι πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα και είναι ευχάριστο το ότι τη χαίρεσαι!Καλοτάξιδος και πάντα όρθιος!:beer:

gimli
30/11/2021, 22:09
Καλοτάξιδη και να την χαρείς εύχομαι...

dimitris23
30/11/2021, 22:12
Καλές βόλτες φίλε μου να τη χαρείς... Και περιμένουμε φωτογραφίες και περαιτέρω εντυπώσεις από τη μηχανή

Kickstart
30/11/2021, 22:23
Καλοτάξιδο, πάντα όρθιος μπρο, να μας κάνεις που και που κάνα φόλοου απ. για καταναλώσεις, σέρβις, αντοχές περιφερειακά κτλ.

Nikos77
30/11/2021, 22:34
Καλοριζικη

νεοσσός
30/11/2021, 22:50
Καλοτάξιδη!

Να και ένας που καβαλάει (εκτός του Βασίλη). Οι υπόλοιποι τη βγάζουμε με εργαλεία, φακούς, μπαταρίες, άντε και φωτογραφικές μηχανές. :p

stefanos
30/11/2021, 23:08
Καλές βόλτες λοιπόν..:)

gior-gos
30/11/2021, 23:12
Καλορίζικη, με πολλές βόλτες και ταξίδια :beer:

Potis
01/12/2021, 01:28
Καλές βόλτες!! Πάντα όρθιος!!!

ioannispar
01/12/2021, 07:36
Καλές βόλτες καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.

AristidisZ
01/12/2021, 08:53
Καλοτάξιδη !!!

teo_g7
01/12/2021, 09:04
Καλορίζικο φίλε!

THEOD
01/12/2021, 09:42
Καλορίζικο φίλε και καλά χιλιόμετρα φίλε... :beer:

Αυτή η αίσθηση των πρώτων ημερών με μια καινούργια μηχανή είναι από τα καλύτερα συναισθήματα ever...

CorpseAlive
01/12/2021, 09:50
Καλορίζικη ! Πάντα όρθιος!

Dr.Monty
01/12/2021, 10:48
Ευχαριστω όλους για τις ευχες στο νήμα και στα vroom!

Σχετικά με την ηλικία θεωρώ ότι ξεκινάω πολυ μεγάλος και το μυαλό δεν μαθαινει πλέον οπως μαθαινε. Ακόμα υπαρχει πλέον και ο φόβος. Τουλάχιστον 2-3 ατομα στην ηλικία μου το σκεφτονται, αλλα δεν το υλοποιούν λόγω φόβου. Δεν λεω ότι ειναι καλυτερη ηλικία τα 20, αλλα νομίζω 28-30 θα ήταν ιδανικά. Τεσπα. Η ζωή ειναι μεγάλη. Και με λίγη τύχη, εχω χρόνια να την ευχαριστηθώ

KotsosDR
01/12/2021, 11:28
Ευχαριστω όλους για τις ευχες στο νήμα και στα vroom!

Σχετικά με την ηλικία θεωρώ ότι ξεκινάω πολυ μεγάλος και το μυαλό δεν μαθαινει πλέον οπως μαθαινε. Ακόμα υπαρχει πλέον και ο φόβος. Τουλάχιστον 2-3 ατομα στην ηλικία μου το σκεφτονται, αλλα δεν το υλοποιούν λόγω φόβου. Δεν λεω ότι ειναι καλυτερη ηλικία τα 20, αλλα νομίζω 28-30 θα ήταν ιδανικά. Τεσπα. Η ζωή ειναι μεγάλη. Και με λίγη τύχη, εχω χρόνια να την ευχαριστηθώ

Καλορίζικο ! Μια χαρά θα το ευχαριστηθείς .

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
01/12/2021, 11:28
Καλοτάξιδο και καλά χλμ:beer:

PaNick67
01/12/2021, 11:42
Ευχαριστω όλους για τις ευχες στο νήμα και στα vroom!

Σχετικά με την ηλικία θεωρώ ότι ξεκινάω πολυ μεγάλος και το μυαλό δεν μαθαινει πλέον οπως μαθαινε. Ακόμα υπαρχει πλέον και ο φόβος. Τουλάχιστον 2-3 ατομα στην ηλικία μου το σκεφτονται, αλλα δεν το υλοποιούν λόγω φόβου. Δεν λεω ότι ειναι καλυτερη ηλικία τα 20, αλλα νομίζω 28-30 θα ήταν ιδανικά. Τεσπα. Η ζωή ειναι μεγάλη. Και με λίγη τύχη, εχω χρόνια να την ευχαριστηθώ

Καλοριζικη, καλοταξιδη και παντα ορθιος! Πολυ μεγαλος δεν ξεκινας. Καθε ανθρωπος εχει διαφορετικη χρονικη στιγμη που αποκτα φοβιες που πριν δεν ειχε, εμενα μου ηρθε στα 54 η φοβια στις δυο ροδες με ολα αυτα τα παλαβα που βλεπω καθε μερα στην Αθηνα που κυκλοφορω.

Αν μπορουσα να εχω μια μηχανη για ταξιδακια με την κυρα που γουσταρει ομοιως θα ειχα και θα βαλω σκοπο να αποκτησω στο μελλον. Γιατι θυμαμαι το χαμογελο του 70ρη "παππου" με το RGV250Γ στα συνορα τσεχιας- Αυστριας οταν εβγαλε το κρανος. Γυρνουσαμε απο το Grand Prix Μοτοσυκλετας του Brno και ηταν Αυγουστος του 95.

Viking
01/12/2021, 11:58
είσαι στη Voge, είσαι στη μόδα!

Καλοτάξιδος, καλές βόλτες :)

zannisvel
01/12/2021, 12:46
Κούκλα!!!
Καλοτάξιδο να είναι και πάντα όρθιος!!!!
:beer::beer:

Thakokk6
01/12/2021, 15:07
Πολύ καλά έκανες και πηρες το 500 το 250 θα το βαριόσουν σε δύο μήνες καλές βόλτες και πάντα ορθιος

fatsas35
01/12/2021, 16:53
Καλοριζικη κ καλοτάξιδη φιλαρακι!!Την έχω κ εγώ εδώ και 2 μηνες.Η μοτο αδικείται παρα πολυ απο τις φωτος.Απο κοντά είναι πανέμορφη κ με πολύ καλή ποιότητα κατασκευης!Πρώτες εντυπώσεις ροπατη,ευκολοδηγητη,πολυ ευελικτη,καλοζυγισμενη.Ειναι μια πολύ καλή all around μοτο με πολυ καλα περιφερειακα σε σωστή τιμη!Θα την ευχαριστηθεις

Nostradamus
01/12/2021, 17:34
καλοριζικο... καλοταξιδο...

doctoras
02/12/2021, 08:47
Ευχαριστω όλους για τις ευχες στο νήμα και στα vroom!

Σχετικά με την ηλικία θεωρώ ότι ξεκινάω πολυ μεγάλος και το μυαλό δεν μαθαινει πλέον οπως μαθαινε. Ακόμα υπαρχει πλέον και ο φόβος. Τουλάχιστον 2-3 ατομα στην ηλικία μου το σκεφτονται, αλλα δεν το υλοποιούν λόγω φόβου. Δεν λεω ότι ειναι καλυτερη ηλικία τα 20, αλλα νομίζω 28-30 θα ήταν ιδανικά. Τεσπα. Η ζωή ειναι μεγάλη. Και με λίγη τύχη, εχω χρόνια να την ευχαριστηθώ

Αν εισαι και νεος πατερας ενισχύεται η φοβια μη παθεις κατι. Ομως φαση ειναι, στα 50 παιζει λογω κρίση ηλικιας περασεις στην αντίθετη φαση απο αυτή που περιγράφεις.
Αν δε, εχεις και κανα χωρισμό στο ενδιάμεσο, northcape here i come

sam4g
02/12/2021, 09:03
Αν εισαι και νεος πατερας ενισχύεται η φοβια μη παθεις κατι. Ομως φαση ειναι, στα 50 παιζει λογω κρίση ηλικιας περασεις στην αντίθετη φαση απο αυτή που περιγράφεις.
Αν δε, εχεις και κανα χωρισμό στο ενδιάμεσο, northcape here i come

Αυτό με το νέος πατέρας το επιβεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Πριν έρθει το νέο μέλος για εμένα η μηχανή ήταν εργαλείο διασκέδασης. Ψαχνόμουν κάθε ΣΚ να βρω πηγαίνω σε στριφτερές διαδρομές ή/και πίστα για να ξεδίνω. Από τη στιγμή που έμαθα για τον ερχομό της κόρης ξεκίνησαν οι φοβίες και οι ανασφάλειες...

Ελπίζω να το ξεπεράσω :rolleyes:

Tsber
02/12/2021, 10:05
Καλορίζικη η κούκλα, πάντα όρθιος και να την ευχαριστηθείς :beer:

bulmont
03/12/2021, 17:10
Καλοτάξιδο να 'ναι και μ΄ενα χαμόγελο πάντα μέσα από το κράνος!!!!

Dr.Monty
25/12/2021, 10:44
Ενα μικρό update για όσους ενδιαφέρονται για τη μηχανή, που μου ειχε ζητήθει, να υπαρχει σαν αρχείο τωρα που τα θυμαμαι.

Στα πρωτα 900 χιλιόμετρα δεν εχει βγάλει καποιο προβλημα. Του εκανα το πρώτο service (επρεπε να γινει στα 1000 αλλα δεν θα βόλευει).

Φιλτρο λαδιου, λάδια (3L), έλεγχος μηχανής και εργατικά -> Κόστος 65 ευρω.

Κατανάλωση: Η μηχανή δουλευει κυρίως σε αστικό ιστό. Κανένα ταξιδι σε ανοιχτό δρόμο μεχρι στιγμής. Κάποια χιλιόμετρα εχουν γινει σε δρόμους με όριο το 90 (π.χ. περιφεριακός Θεσσαλονίκης ή δρόμος αεροδρομίου Θεσσαλονίκης). Την μηχανή την πηγαινω το πολύ μέχρι 4-5 Κ στροφές (στρώσιμο) και ταχυτητα σε ανοιχτό δρόμο 60-80 που αισθάνομαι ανετα (νέος οδηγος). Η κατανάλωση με όλα αυτα που περιγράφω ειναι απο 3,9 μέχρι 4,1. Δεν εχω δει ποτε 3,8 ή 4,2. Η κατανάλωση που αναφέρω ειναι συνολική απο το τριπ κομπιουτερ. Καποια στιγμή θα το μετρήσω και μονος μου για πιο αξιόπιστα data.

Δεν εχω οδηγήσει άλλη μηχανή οπότε δεν εχω συγκριτικά να σας πω. Το μονο που συνεχίζω ειναι να ειμαι υπερευχαριστημένος με την αίσθηση.

Το μονο που ακουω συνεχως ειναι το "καμία σχέση με τις φωτογραφίες, ειναι ΠΟΛΥ πιο όμορφη απο κοντα". Το ανεφερε και ενας φίλος παραπάνω.

Ευχομαι να συνεχίσουν ολα καλα.

billy84
25/12/2021, 11:33
Μια χαρά είναι. Όταν ζεστάνει θα δεις ακόμα μικρότερες καταναλώσεις. Για το ότι είναι όμορφη μοτο δεν υπάρχει αμφιβολία!:cool:

fatsas35
26/12/2021, 00:23
Ενα μικρό update για όσους ενδιαφέρονται για τη μηχανή, που μου ειχε ζητήθει, να υπαρχει σαν αρχείο τωρα που τα θυμαμαι.

Στα πρωτα 900 χιλιόμετρα δεν εχει βγάλει καποιο προβλημα. Του εκανα το πρώτο service (επρεπε να γινει στα 1000 αλλα δεν θα βόλευει).

Φιλτρο λαδιου, λάδια (3L), έλεγχος μηχανής και εργατικά -> Κόστος 65 ευρω.

Κατανάλωση: Η μηχανή δουλευει κυρίως σε αστικό ιστό. Κανένα ταξιδι σε ανοιχτό δρόμο μεχρι στιγμής. Κάποια χιλιόμετρα εχουν γινει σε δρόμους με όριο το 90 (π.χ. περιφεριακός Θεσσαλονίκης ή δρόμος αεροδρομίου Θεσσαλονίκης). Την μηχανή την πηγαινω το πολύ μέχρι 4-5 Κ στροφές (στρώσιμο) και ταχυτητα σε ανοιχτό δρόμο 60-80 που αισθάνομαι ανετα (νέος οδηγος). Η κατανάλωση με όλα αυτα που περιγράφω ειναι απο 3,9 μέχρι 4,1. Δεν εχω δει ποτε 3,8 ή 4,2. Η κατανάλωση που αναφέρω ειναι συνολική απο το τριπ κομπιουτερ. Καποια στιγμή θα το μετρήσω και μονος μου για πιο αξιόπιστα data.

Δεν εχω οδηγήσει άλλη μηχανή οπότε δεν εχω συγκριτικά να σας πω. Το μονο που συνεχίζω ειναι να ειμαι υπερευχαριστημένος με την αίσθηση.

Το μονο που ακουω συνεχως ειναι το "καμία σχέση με τις φωτογραφίες, ειναι ΠΟΛΥ πιο όμορφη απο κοντα". Το ανεφερε και ενας φίλος παραπάνω.

Ευχομαι να συνεχίσουν ολα καλα.
Η μοτο δεν καίει τπτ κ είναι πολύ ευχαριστη στην οδήγηση.Μπορω να πω έκπληξη από τους Κινέζους.. Οταν πρωτοείδα την μοτο στις φωτο ποτε δεν σκέφτηκα να την αγοράσω.Οταν την είδα από κοντά επαθα πλακα.Αυτο ισχύει βεβαια για πολλές μηχανές που 'αδικούνται απο τις φωτος..Πχ suzuki 1050 vstrom,bmw 900 xr κ.ο.κ

montechristo
28/12/2021, 15:23
Ευχαριστω όλους για τις ευχες στο νήμα και στα vroom!

Σχετικά με την ηλικία θεωρώ ότι ξεκινάω πολυ μεγάλος και το μυαλό δεν μαθαινει πλέον οπως μαθαινε. Ακόμα υπαρχει πλέον και ο φόβος. Τουλάχιστον 2-3 ατομα στην ηλικία μου το σκεφτονται, αλλα δεν το υλοποιούν λόγω φόβου. Δεν λεω ότι ειναι καλυτερη ηλικία τα 20, αλλα νομίζω 28-30 θα ήταν ιδανικά. Τεσπα. Η ζωή ειναι μεγάλη. Και με λίγη τύχη, εχω χρόνια να την ευχαριστηθώ

Mιας ακι τωρα οπως λες μαθαινεις, θα σου προτεινα να παρακολουθησεις το Riding school 1 για να μαθεις κατ'ευθειαν σωστα. Δες το σαν επενδυση στην ασφαλεια σου, αλλά και στην σωστη χρηση της μοτοσυκλετας σου. Καλες βολτες να εχεις και παντα ορθιος...

Dr.Monty
29/12/2021, 06:30
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Ναι είναι από τα πρώτα που θα κάνω μόλις περάσει ο χειμώνας και βρεθώ Αθήνα

doctoras
29/12/2021, 07:27
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Ναι είναι από τα πρώτα που θα κάνω μόλις περάσει ο χειμώνας και βρεθώ Αθήνα

αν θέλεις να το κάνεις επειδή έχει πολλούς ενδιαφερόμενους αν το αφήσεις για την περίοδο που επιθυμείς παίζει να μείνεις απ'εξω, μπες στο σαιτ και κάνε εγγραφή άμεσα

Dr.Monty
31/12/2021, 03:27
αν θέλεις να το κάνεις επειδή έχει πολλούς ενδιαφερόμενους αν το αφήσεις για την περίοδο που επιθυμείς παίζει να μείνεις απ'εξω, μπες στο σαιτ και κάνε εγγραφή άμεσα

Ευχαριστώ doctora. Η αλήθεια είναι ότι δεν βρήκα πληροφορίες στο site για το πότε είναι το επόμενο. Μάλλον θα πάρω κάνα τηλ

Snowteo
14/02/2022, 01:55
Είμαι 41 και πήρα κι εγώ ως πρώτη μηχανή το 500αρι ds
Του άλλαξα μπροστινό γρανάζι και έβαλα 16αρι.
Πολύ καλύτερη συμπεριφορά.
Και δεν κάνει και λάθη στις αλλαγές σχέσεων (1η 2η νεκρά).

Έχω κάνει μόλις 1000 χιλιόμετρα και νιώθω τόσο άνετος που νιώθω ότι το έχω χρόνια !

Καλά μας γούστα !!!!

Snowteo
14/02/2022, 02:07
Αυτό με το νέος πατέρας το επιβεβαιώνω από προσωπική εμπειρία. Πριν έρθει το νέο μέλος για εμένα η μηχανή ήταν εργαλείο διασκέδασης. Ψαχνόμουν κάθε ΣΚ να βρω πηγαίνω σε στριφτερές διαδρομές ή/και πίστα για να ξεδίνω. Από τη στιγμή που έμαθα για τον ερχομό της κόρης ξεκίνησαν οι φοβίες και οι ανασφάλειες...

Ελπίζω να το ξεπεράσω :rolleyes:

Δεν λέγεται ανασφάλεια.
Υπευθυνότητα λέγεται.
Αν πάθεις ατύχημα και φύγεις από τη ζωή, θα πέσει όλο το βάρος στη σύζυγο.
Και θα μπορέσει να ανταπεξέλθει οικονομικά μόνη της μεγαλώνοντας και το παιδί?

Όταν μεγαλώσει και μπορεί να δουλεύει και γίνει ανεξάρτητο, τότε ξανά αγοράζεις όσο και να έχεις φτάσει.

panavour
15/02/2022, 12:03
Αυτή είναι η καλή εκδοχή,η κακή είναι να πάθεις ατύχημα,και να μείνεις σε αναπηρικό καροτσάκι.Μακρυα από μας.Φτου φτου.

Dr.Monty
13/05/2022, 11:46
αν θέλεις να το κάνεις επειδή έχει πολλούς ενδιαφερόμενους αν το αφήσεις για την περίοδο που επιθυμείς παίζει να μείνεις απ'εξω, μπες στο σαιτ και κάνε εγγραφή άμεσα

Είχα μιλήσει κατα το Φλεβάρη και θα κανω το Level 1 αυριο Σαββατο 14/5 στην πιστα του Λαγκαδα (Θεσσαλονίκη).

Αν ειναι κανενα παλικαρι απο το φόρουμ στειλτε κανα πμ να βρεθουμε

DominusTyrannus
28/06/2022, 20:34
Καλησπέρα. Νέος στο φόρουμ κι εγώ. Οδηγώ από το 2004. Τώρα έχω μια Aprilia Pegaso 2003 ie και πλέον ψάχνομαι να πάρω κι εγώ καινούργια. Είμαι ανάμεσα στο Voge 500DS, Benelli TRK 502 και CF 650MT.
Το πιο όμορφο στα μάτια μου το Benelli αλλά λόγο του ύψους μου (μόλις 1,70) με δυσκολεύει με τον όγκο και τα κιλά του. Το CF με χαλάει η μούρη του. Εμφανισιακά χάνει όλους τους πόντους από τη μούρη για μένα. Το DS 500 ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά όχι στις πρώτες επιλογές στην αρχή. Όσο όμως το ψάχνω θεωρώ πως είναι ότι πιο όμορφο (για εμένα τουλάχιστον) ότι πιο βολικό (για το ύψος μου) και γενικότερο ότι πιο VFM βάση των εξτρά που έχει στο βασικό εξοπλισμό. Με 20€ βάλω χούφτες, και θα περιμένω να ξαναβγάλει τη προσφορά που τρέχει τώρα που με την αγορά της συν 100€ παίρνεις το τριβάλιτσο. Τώρα δεν έχω συγκεντρώσει όλο το ποσό μιας και είμαι στα 38 μου μπαμπάς 4 παιδιών οπότε οι προτεραιότητες είναι άλλες. Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω καταφέρει να αλλάξω τη γριούλα μου με μια νέα Voge 500DS. Αυτό το νήμα με τις απαντήσεις που έχετε δώσει με βοήθησε να κλίνω λίγο παραπάνω προς το DS ακόμα.
Καλές βόλτες σε όλους και πάντα όρθιοι.

Bowleno
28/06/2022, 21:59
Καλησπέρα. Νέος στο φόρουμ κι εγώ. Οδηγώ από το 2004. Τώρα έχω μια Aprilia Pegaso 2003 ie και πλέον ψάχνομαι να πάρω κι εγώ καινούργια. Είμαι ανάμεσα στο Voge 500DS, Benelli TRK 502 και CF 650MT.
Το πιο όμορφο στα μάτια μου το Benelli αλλά λόγο του ύψους μου (μόλις 1,70) με δυσκολεύει με τον όγκο και τα κιλά του. Το CF με χαλάει η μούρη του. Εμφανισιακά χάνει όλους τους πόντους από τη μούρη για μένα. Το DS 500 ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά όχι στις πρώτες επιλογές στην αρχή. Όσο όμως το ψάχνω θεωρώ πως είναι ότι πιο όμορφο (για εμένα τουλάχιστον) ότι πιο βολικό (για το ύψος μου) και γενικότερο ότι πιο VFM βάση των εξτρά που έχει στο βασικό εξοπλισμό. Με 20€ βάλω χούφτες, και θα περιμένω να ξαναβγάλει τη προσφορά που τρέχει τώρα που με την αγορά της συν 100€ παίρνεις το τριβάλιτσο. Τώρα δεν έχω συγκεντρώσει όλο το ποσό μιας και είμαι στα 38 μου μπαμπάς 4 παιδιών οπότε οι προτεραιότητες είναι άλλες. Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω καταφέρει να αλλάξω τη γριούλα μου με μια νέα Voge 500DS. Αυτό το νήμα με τις απαντήσεις που έχετε δώσει με βοήθησε να κλίνω λίγο παραπάνω προς το DS ακόμα.
Καλές βόλτες σε όλους και πάντα όρθιοι.

Καλώς ήλθες, με το καλό να το πάρεις το μηχανάκι, πρωτίστως, όμως να χαίρεσαι τα παιδιά σου! :beer:

panavour
29/06/2022, 08:49
Καλησπέρα. Νέος στο φόρουμ κι εγώ. Οδηγώ από το 2004. Τώρα έχω μια Aprilia Pegaso 2003 ie και πλέον ψάχνομαι να πάρω κι εγώ καινούργια. Είμαι ανάμεσα στο Voge 500DS, Benelli TRK 502 και CF 650MT.
Το πιο όμορφο στα μάτια μου το Benelli αλλά λόγο του ύψους μου (μόλις 1,70) με δυσκολεύει με τον όγκο και τα κιλά του. Το CF με χαλάει η μούρη του. Εμφανισιακά χάνει όλους τους πόντους από τη μούρη για μένα. Το DS 500 ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά όχι στις πρώτες επιλογές στην αρχή. Όσο όμως το ψάχνω θεωρώ πως είναι ότι πιο όμορφο (για εμένα τουλάχιστον) ότι πιο βολικό (για το ύψος μου) και γενικότερο ότι πιο VFM βάση των εξτρά που έχει στο βασικό εξοπλισμό. Με 20€ βάλω χούφτες, και θα περιμένω να ξαναβγάλει τη προσφορά που τρέχει τώρα που με την αγορά της συν 100€ παίρνεις το τριβάλιτσο. Τώρα δεν έχω συγκεντρώσει όλο το ποσό μιας και είμαι στα 38 μου μπαμπάς 4 παιδιών οπότε οι προτεραιότητες είναι άλλες. Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω καταφέρει να αλλάξω τη γριούλα μου με μια νέα Voge 500DS. Αυτό το νήμα με τις απαντήσεις που έχετε δώσει με βοήθησε να κλίνω λίγο παραπάνω προς το DS ακόμα.
Καλές βόλτες σε όλους και πάντα όρθιοι.

επιγραμματικα επειδη εχω κανει τεστ το DS500 (το παρηγγειλα μολις εμαθα προχτες την προσφορα)αλλα και παλαιοτερα το cfmoto 650.
ds500 47hp,cfmoto 650 61hp,εμφανης η διαφορα ,και αισθητη στον δρομο.
500 πολυ σταθερο στις στροφες,650 λιγο βαρυτερο στις κλειστες,πολυ σταθερο κι αυτο στην εθνικη
500 ελαφρως καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,αισθητη οπτικα.
650 καλυτερες αισθητα οι επιδοσεις λογω κυβικων και ιππων και λιγωτερο θορυβωδες.
500 αρκετα καλο κιβωτιο αριστη εργονομια στα 1,85 και 140 κιλα μου
650 λιγο πιο σκληρο κιβωτιο χωρις να ενοχλει επισης αριστη εργονομια.
τα ιδια φρενα και τα δυο.
ιδια ανεμοκαλυψη.
καλυτερα ελαφρως (τουλαχιστον ονομαστικα )περιφεριακα στο 500 (νισσιν φρενα ,εναντι jhuan ,και καγιαμπα αναρτησεις)
ABS που απενεργοποιειται στο 500,για χρηση σε χωμα.
Η επιλογη του 500 εναντι του 650 εγινε για λογους προσφορας βαλιτσων,αντιπροσωπειας και καταναλωσης βενζινης που στο 650 λογω κυβικων και ιππων ειναι μεγαλυτερη,καθως και λογω ανταλλαγης του παλαιου μου σκουτερ σε πολυ καλη τιμη.Πιστευω να βοηθησα.

Dr.Monty
29/06/2022, 10:17
Καλησπέρα. Νέος στο φόρουμ κι εγώ. Οδηγώ από το 2004. Τώρα έχω μια Aprilia Pegaso 2003 ie και πλέον ψάχνομαι να πάρω κι εγώ καινούργια. Είμαι ανάμεσα στο Voge 500DS, Benelli TRK 502 και CF 650MT.
Το πιο όμορφο στα μάτια μου το Benelli αλλά λόγο του ύψους μου (μόλις 1,70) με δυσκολεύει με τον όγκο και τα κιλά του. Το CF με χαλάει η μούρη του. Εμφανισιακά χάνει όλους τους πόντους από τη μούρη για μένα. Το DS 500 ήταν στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά όχι στις πρώτες επιλογές στην αρχή. Όσο όμως το ψάχνω θεωρώ πως είναι ότι πιο όμορφο (για εμένα τουλάχιστον) ότι πιο βολικό (για το ύψος μου) και γενικότερο ότι πιο VFM βάση των εξτρά που έχει στο βασικό εξοπλισμό. Με 20€ βάλω χούφτες, και θα περιμένω να ξαναβγάλει τη προσφορά που τρέχει τώρα που με την αγορά της συν 100€ παίρνεις το τριβάλιτσο. Τώρα δεν έχω συγκεντρώσει όλο το ποσό μιας και είμαι στα 38 μου μπαμπάς 4 παιδιών οπότε οι προτεραιότητες είναι άλλες. Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχω καταφέρει να αλλάξω τη γριούλα μου με μια νέα Voge 500DS. Αυτό το νήμα με τις απαντήσεις που έχετε δώσει με βοήθησε να κλίνω λίγο παραπάνω προς το DS ακόμα.
Καλές βόλτες σε όλους και πάντα όρθιοι.

Καλωσήλθες! Δεν εχω να σου γραψω κατι παραπάνω, τα παντα τα εχω γράψει σε αυτο το θέμα και σε ενα ακόμα που εχω ξεκινησει. Θα το βρεις ευκολα. Για οτι πληροφορία χρειαστεις είμαι εδω.

taxydromos
29/06/2022, 11:10
Καλοτάξιδος και Καλορίζικη!! :beer:
Να έχεις το νου σου στα κουτιά και στα παπιά!
Πάντα όρθιος και να ξέρεις ότι στατιστικά, μία φορά στα 4 χρόνια έχουμε πτώση.. Μην απογοητευτείς..keep riding!!
:)

DominusTyrannus
29/06/2022, 11:27
επιγραμματικα επειδη εχω κανει τεστ το DS500 (το παρηγγειλα μολις εμαθα προχτες την προσφορα)αλλα και παλαιοτερα το cfmoto 650.
ds500 47hp,cfmoto 650 61hp,εμφανης η διαφορα ,και αισθητη στον δρομο.
500 πολυ σταθερο στις στροφες,650 λιγο βαρυτερο στις κλειστες,πολυ σταθερο κι αυτο στην εθνικη
500 ελαφρως καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,αισθητη οπτικα.
650 καλυτερες αισθητα οι επιδοσεις λογω κυβικων και ιππων και λιγωτερο θορυβωδες.
500 αρκετα καλο κιβωτιο αριστη εργονομια στα 1,85 και 140 κιλα μου
650 λιγο πιο σκληρο κιβωτιο χωρις να ενοχλει επισης αριστη εργονομια.
τα ιδια φρενα και τα δυο.
ιδια ανεμοκαλυψη.
καλυτερα ελαφρως (τουλαχιστον ονομαστικα )περιφεριακα στο 500 (νισσιν φρενα ,εναντι jhuan ,και καγιαμπα αναρτησεις)
ABS που απενεργοποιειται στο 500,για χρηση σε χωμα.
Η επιλογη του 500 εναντι του 650 εγινε για λογους προσφορας βαλιτσων,αντιπροσωπειας και καταναλωσης βενζινης που στο 650 λογω κυβικων και ιππων ειναι μεγαλυτερη,καθως και λογω ανταλλαγης του παλαιου μου σκουτερ σε πολυ καλη τιμη.Πιστευω να βοηθησα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Ιδιαίτερα κατατοπιστικες οι πληροφορίες σου.

Σας ευχαριστώ όλους.

panavour
18/07/2022, 10:57
Νεωτερα μετα απο 2000 χλμ .
Οσο παει και το φχαριστιεμαι περισσοτερο.
Μετα το πρωτο σερβις των 1000 χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια του εργοστασιου ,με bel ray ester based 10-40 ημισυνθετικα,(τσινισανε λιγο στο σερβις αλλα τα βαλανε τελικως μιας και ηταν και 2 προδιαγραφες παραπανω τα δικα μου ημισυνθετικα ,γιατι η αντιπροσωπεια συνιστα silcolene 10-40 συνθετικα ή ημισυνθετικα ,τα οποια ομως τα χρεωνει 11 και 6 ευρω αντιστοιχα ακριβωτερα το λιτρο,) και το μηχανακι εγινε βουτυρο στο κιβωτιο,και στην λειτουργια του.Εξακολουθει να ειναι λιγο παραπανω θορυβωδες,και με λιγους κραδασμους παραπανω για τα γουστα μου,αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα .Οταν θα ερθει σε καμμια 30000 χλμ η αλλαγη των γραναζιων ΙΣΩΣ βαλω 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Τιποτα δεν τριζει,τιποτα δεν εχει ξεβιδωθει,δεν εχει παρουσιασει μεχρις στιγμης απολυτως τιποτα.Ενας μικρος κραδασμος στο φρεναρισμα απο 35 στα 15 χλμ/ωρα εχει εξαφανισθει,(στρωσαν τα τακακια και οι floating δισκοπλακες οπως μου ειπαν στο σερβις)και γενικως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης.Ακλονητο σε ευθειες και στροφες (δεν ειμαι o agostini)και γενικως στις ταχυτητες που κινουμαι, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Ησυχασε και η μεση μου απο την πισω αναρτηση του σκουτερ που ειχα .
Τα φωτα πολυ καλα,η οθονη πολυ καλη,και η μεση καταναλωση σ αυτα τα 2000 χλμ με 10% χρηση πολης, 15% εθνικη (μεχρι 110 χλμ/ωρα gps) και 75% επαρχιακο δικτυο ολων των ειδων, (βουνα,πεδιαδες κλπ μεχρι 90 χλμ/ωρα gps) 3,55 λιτρα /100 χλμ. Μονοκαβαλλος 140 κιλα βαρος αναβατη.
Θα ακολουθησουν νεωτερα στα 5000 χλμ που θα εχουν γινει οι καλοκαιρινες διακοπες στο χωριο ,και θα εχει γινει και το 2ο σερβις.Εκει θα εχει αξιολογηθει και το εξτρα καλυμμα-σελλακι που παρελαβα προχτες.ΟΨΟΜΕΘΑ.

Lakisss
18/07/2022, 13:13
Νεωτερα μετα απο 2000 χλμ .
Οσο παει και το φχαριστιεμαι περισσοτερο.
Μετα το πρωτο σερβις των 1000 χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια του εργοστασιου ,με bel ray ester based 10-40 ημισυνθετικα,(τσινισανε λιγο στο σερβις αλλα τα βαλανε τελικως μιας και ηταν και 2 προδιαγραφες παραπανω τα δικα μου ημισυνθετικα ,γιατι η αντιπροσωπεια συνιστα silcolene 10-40 συνθετικα ή ημισυνθετικα ,τα οποια ομως τα χρεωνει 11 και 6 ευρω αντιστοιχα ακριβωτερα το λιτρο,) και το μηχανακι εγινε βουτυρο στο κιβωτιο,και στην λειτουργια του.Εξακολουθει να ειναι λιγο παραπανω θορυβωδες,και με λιγους κραδασμους παραπανω για τα γουστα μου,αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα .Οταν θα ερθει σε καμμια 30000 χλμ η αλλαγη των γραναζιων ΙΣΩΣ βαλω 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Τιποτα δεν τριζει,τιποτα δεν εχει ξεβιδωθει,δεν εχει παρουσιασει μεχρις στιγμης απολυτως τιποτα.Ενας μικρος κραδασμος στο φρεναρισμα απο 35 στα 15 χλμ/ωρα εχει εξαφανισθει,(στρωσαν τα τακακια και οι floating δισκοπλακες οπως μου ειπαν στο σερβις)και γενικως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης.Ακλονητο σε ευθειες και στροφες (δεν ειμαι o agostini)και γενικως στις ταχυτητες που κινουμαι, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Ησυχασε και η μεση μου απο την πισω αναρτηση του σκουτερ που ειχα .
Τα φωτα πολυ καλα,η οθονη πολυ καλη,και η μεση καταναλωση σ αυτα τα 2000 χλμ με 10% χρηση πολης, 15% εθνικη (μεχρι 110 χλμ/ωρα gps) και 75% επαρχιακο δικτυο ολων των ειδων, (βουνα,πεδιαδες κλπ μεχρι 90 χλμ/ωρα gps) 3,55 λιτρα /100 χλμ. Μονοκαβαλλος 140 κιλα βαρος αναβατη.
Θα ακολουθησουν νεωτερα στα 5000 χλμ που θα εχουν γινει οι καλοκαιρινες διακοπες στο χωριο ,και θα εχει γινει και το 2ο σερβις.Εκει θα εχει αξιολογηθει και το εξτρα καλυμμα-σελλακι που παρελαβε προχτες.ΟΨΟΜΕΘΑ.

Εντυπωσιακή η κατανάλωση, καλορίζικη.
Τα κάγκελα τα έχεις επάνω; Λένε μεταφέρουν κραδασμούς.

panavour
18/07/2022, 13:29
Εντυπωσιακή η κατανάλωση, καλορίζικη.
Τα κάγκελα τα έχεις επάνω; Λένε μεταφέρουν κραδασμούς.

Ναι,πανω ταχω.Δεν θα το μαθω ποτε ,διοτι ΔΕΝ θα τα βγαλω.:D

fatsas35
20/07/2022, 15:29
Νεωτερα μετα απο 2000 χλμ .
Οσο παει και το φχαριστιεμαι περισσοτερο.
Μετα το πρωτο σερβις των 1000 χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια του εργοστασιου ,με bel ray ester based 10-40 ημισυνθετικα,(τσινισανε λιγο στο σερβις αλλα τα βαλανε τελικως μιας και ηταν και 2 προδιαγραφες παραπανω τα δικα μου ημισυνθετικα ,γιατι η αντιπροσωπεια συνιστα silcolene 10-40 συνθετικα ή ημισυνθετικα ,τα οποια ομως τα χρεωνει 11 και 6 ευρω αντιστοιχα ακριβωτερα το λιτρο,) και το μηχανακι εγινε βουτυρο στο κιβωτιο,και στην λειτουργια του.Εξακολουθει να ειναι λιγο παραπανω θορυβωδες,και με λιγους κραδασμους παραπανω για τα γουστα μου,αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα .Οταν θα ερθει σε καμμια 30000 χλμ η αλλαγη των γραναζιων ΙΣΩΣ βαλω 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Τιποτα δεν τριζει,τιποτα δεν εχει ξεβιδωθει,δεν εχει παρουσιασει μεχρις στιγμης απολυτως τιποτα.Ενας μικρος κραδασμος στο φρεναρισμα απο 35 στα 15 χλμ/ωρα εχει εξαφανισθει,(στρωσαν τα τακακια και οι floating δισκοπλακες οπως μου ειπαν στο σερβις)και γενικως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης.Ακλονητο σε ευθειες και στροφες (δεν ειμαι o agostini)και γενικως στις ταχυτητες που κινουμαι, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Ησυχασε και η μεση μου απο την πισω αναρτηση του σκουτερ που ειχα .
Τα φωτα πολυ καλα,η οθονη πολυ καλη,και η μεση καταναλωση σ αυτα τα 2000 χλμ με 10% χρηση πολης, 15% εθνικη (μεχρι 110 χλμ/ωρα gps) και 75% επαρχιακο δικτυο ολων των ειδων, (βουνα,πεδιαδες κλπ μεχρι 90 χλμ/ωρα gps) 3,55 λιτρα /100 χλμ. Μονοκαβαλλος 140 κιλα βαρος αναβατη.
Θα ακολουθησουν νεωτερα στα 5000 χλμ που θα εχουν γινει οι καλοκαιρινες διακοπες στο χωριο ,και θα εχει γινει και το 2ο σερβις.Εκει θα εχει αξιολογηθει και το εξτρα καλυμμα-σελλακι που παρελαβα προχτες.ΟΨΟΜΕΘΑ.
Η καταναλωση απο την οθονη η η πραγματικη?Μου φαινεται πολυ χαμηλη..Εγω παιζω 4.2-5 λιτρα..Εκτος αν οδηγας τερμα συντηρητικα

fatsas35
20/07/2022, 15:30
Εντυπωσιακή η κατανάλωση, καλορίζικη.
Τα κάγκελα τα έχεις επάνω; Λένε μεταφέρουν κραδασμούς.
Οντως μεταφερουν κραδασμους ομως οχι πολυ δυνατους κ ενοχλητικους..

panavour
20/07/2022, 23:05
Η καταναλωση απο την οθονη η η πραγματικη?Μου φαινεται πολυ χαμηλη..Εγω παιζω 4.2-5 λιτρα..Εκτος αν οδηγας τερμα συντηρητικα

Οι ταχύτητες είναι αυτές που ανέφερα στο κείμενο.Γενικα ταξιδεύω από δευτερεύον οδικό δίκτυο,και ελάχιστα πόλη.Την κατανάλωση που αναφέρεις την είδα μόνο σε 2 γεμίσματα από άγνωστο μου βενζινάδικο,και όχι απ' αυτό που βάζω συνήθως,το οποίον έκλεβε 30%.Προσοχη έχουμε γεμίσει απατεώνες.Η κατανάλωση που αναφέρω είναι η πραγματική,αλλά γενικά και η οθόνη είναι αρκετά αξιόπιστη.

panavour
24/07/2022, 13:10
Νεωτερη καταναλωση(2850 χλμ εχουν γινει μεχρι στιγμης) σε χτεσινη βολτα ΑΘΗΝΑ-ΕΡΕΤΡΙΑ-ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ-ΑΘΗΝΑ,με διαδρομη απο επαρχιακο δικτυο,-οχι εθνικη οδο, και ταχυτητες μεχρι 95 χλμ /ωρα , 3,15lt/100 χλμ. Με στρωτη οδηγηση ομως ,και σεβασμο στα ανοιγματα του γκαζιου.VOGE 500DS ,μονοκαβαλλος,137 κιλα.


ΥΓ. τα κιλα του αναβατη σταδιακα κατεβαινουν λογω ραψιματος του στοματος με σακοραφα,και καθημερινης ασκησης με πολυ περπατημα.

Bowleno
24/07/2022, 15:53
ΥΓ. τα κιλα του αναβατη σταδιακα κατεβαινουν λογω ραψιματος του στοματος με σακοραφα,και καθημερινης ασκησης με πολυ περπατημα.

Λογικό το βρίσκω με 2,20 το λίτρο....:D


:p

toyar
24/07/2022, 15:57
και πολυ καλα κανεις.....
αν το συνεχισεις γερα σε λιγο θα εχεις το 500 και θα ειναι σαν να εχεις το 650;)

panavour
24/07/2022, 16:03
Λογικό το βρίσκω με 2,20 το λίτρο....:D


:p

ουδεν κακον,αμιγες καλου,λεγαν οι αρχαιοι ημων προγονοι.

Dr.Monty
24/07/2022, 18:20
Νεωτερη καταναλωση(2850 χλμ εχουν γινει μεχρι στιγμης) σε χτεσινη βολτα ΑΘΗΝΑ-ΕΡΕΤΡΙΑ-ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ-ΑΘΗΝΑ,με διαδρομη απο επαρχιακο δικτυο,-οχι εθνικη οδο, και ταχυτητες μεχρι 95 χλμ /ωρα , 3,15lt/100 χλμ. Με στρωτη οδηγηση ομως ,και σεβασμο στα ανοιγματα του γκαζιου.VOGE 500DS ,μονοκαβαλλος,137 κιλα.


ΥΓ. τα κιλα του αναβατη σταδιακα κατεβαινουν λογω ραψιματος του στοματος με σακοραφα,και καθημερινης ασκησης με πολυ περπατημα.

Τέλειο! Είναι ακριβως ότι εχω μετρήσει και εγω σε επαρχιακο. Το εχω γράψει και σε άλλο θέμα.

Tallyban
24/07/2022, 19:53
Δηλαδή άμα πάω Αθήνα Θεσσαλονίκη με 95 χαω σταθερά θα κάψω 3.15λιτρα στα 100χλμ;Μια χαρά για μένα που είμαι 85κιλα.

toyar
24/07/2022, 20:08
Τα νευρα σου θα καψεις...

Dr.Monty
24/07/2022, 21:16
Ναι μια χαρα. Απλα για να πιασεις μεση ωριαία 95 πρεπει να πηγαινεις με 120 (λογω διοδίων). Εγω ειμαι 62.

Sachry
25/07/2022, 01:08
Πέραν της τιμής και των 30 περίπου κιλών ποιες άλλες διαφορές έχει το 500 από το 300 ?

Εχει ακριβότερα σέρβις και συντήρηση και γενικότερα τα έξοδα που σχετίζονται με την μηχανή;
Μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου, ειδικά εντός πόλης και γύρω από αυτή ;
Μπορεί να κινηθεί στην πόλη ή είναι μεγάλος ο όγκος της , μιας και το 300 έχει μεγάλα προστατευτικά κάγκελα.

kotlos
25/07/2022, 07:33
Μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου, ειδικά εντός πόλης και γύρω από αυτή ;


Στο 300acx (ίδιο μοτέρ με το ds) η κατανάλωση μου είναι 3.2L/100km οπότε αν αυτή που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω είναι ενδεικτική τότε δεν βλέπω διαφορά.

Sachry
25/07/2022, 08:16
Στο 300acx (ίδιο μοτέρ με το ds) η κατανάλωση μου είναι 3.2L/100km οπότε αν αυτή που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω είναι ενδεικτική τότε δεν βλέπω διαφορά.

Μου φαίνεται περίεργο μια μηχανή με 200 κυβικά και 30 κιλά παραπάνω συν τα διπλάσια άλογα να καίει το ίδιο.

Lakisss
25/07/2022, 08:16
Για να έχει ένας 300αρης ίδια κατανάλωση με έναν 500άρη, πρέπει και οι δύο να δουλέψουν εκτός πόλης υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Ο ένας με χαλαρές στροφές, και ο άλλος με πολλές λόγω μικρού κυβισμού. Δεν είναι αντιπροσωπευτική σύγκριση. Με το 300αρι έχω κάψει και 2,75 με χαλαρή οδήγηση. Δεν λέει κάτι για μένα.

kotlos
25/07/2022, 08:24
Μου φαίνεται περίεργο μια μηχανή με 200 κυβικά και 30 κιλά παραπάνω συν τα διπλάσια άλογα να καίει το ίδιο.

Και μένα, αλλά αυτή είναι η κατανάλωση που έχω και είναι και κάτω από τη μέση 3.6L/100km που δίνει η Voge. Βέβαια η κατανάλωση εξαρτάται πολύ από τη χρήση οπότε φαντάζομαι τα παραπάνω νούμερα είναι όταν το 500ds δεν πιέζεται καθόλου (γιατί απο εργοστάσιο είναι γύρω στα 4.3). Φαντάζομαι και στο 300αρι αν οδηγώ σουπερ ομαλά θα πέσει κατω απο το 3.

doctoras
25/07/2022, 08:25
Ναι μια χαρα. Απλα για να πιασεις μεση ωριαία 95 πρεπει να πηγαινεις με 120 (λογω διοδίων). Εγω ειμαι 62.

μας μπέρδεψες λίγο με την μονάδα μέτρησης

62 μέση ωριαία? 62 ηλικία? 62 βάρος?
:lol:

Sachry
25/07/2022, 08:49
Δηλαδή εντός πόλης έχουν 1 λίτρο διαφορά σίγουρα.
Τα νούμερα έρχονται κοντά υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις εκτός πόλης

νεοσσός
25/07/2022, 09:04
Για να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση εκτός πόλης, πρέπει να κινείσαι με ταχύτητα κάτω από 80 km/h. Σε αυτοκινητόδρομο μπορεί να προκαλέσει υπνηλία όμως, ενώ θα σε προσπερνάνε συνέχεια φορτηγά. Οπότε καλύτερα να κινείσαι ταχύτερα κι ας έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση.

Σε πιο μικρά κυβικά, η οικονομικότερη ταχύτητα είναι κάτω από 60 km/h.

Τα 95 km/h είναι κοντά στη βέλτιστη κατανάλωση σε μοτοσυκλέτες τουρισμού πολλών κυβικών, οι οποίες αφενός έχουν πολύ καλή αεροδυναμική, αφετέρου καίνε πολύ έτσι κι αλλιώς σε χαμηλές ταχύτητες.

DoctoR_k6
25/07/2022, 09:13
Εδω μιλαμε για κινέζικα βασανιστηρια...? :bawl:

νεοσσός
25/07/2022, 09:38
Πού να δεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου η βέλτιστη κατανάλωση επιτυγχάνεται με ταχύτητα κάτω από 20 km/h, αν έχεις κλειστό το κλιματιστικό και τα φώτα.

doctor_john
25/07/2022, 10:38
Ωραίο πεδίο εφαρμογής του ΜAS (motorcyclist awakening system).
Κάνεις pair με το smart watch και ορίζεις κάτω από πόσους σφυγμούς θα ανάβει alarm και θα κορνάρει :D

Dr.Monty
25/07/2022, 10:45
αχαχαχ ρε ντόκορα.. βάρος βάρος!

Στις ιδιες συνθηκες το 300αρι καιει πολυ λιγότερο. Εχουν μετρήσει άλλοι. Προχθές ειδα σε φωτογραφία στο fb: 300αρι με 500km σε εθνική μέχρι 5000 στροφές το τριπ έγραφε 1,5λ/100χλμ

Lakisss
25/07/2022, 11:03
Προχθές ειδα σε φωτογραφία στο fb: 300αρι με 500km σε εθνική μέχρι 5000 στροφές το τριπ έγραφε 1,5λ/100χλμ

Μιλάς προφανώς για το 300DS. Έχουν απόκλιση οι μετρήσεις, κάποιοι νομίζω άλλαξαν κάτι εντός εγγύησης γι'αυτό. Το βενζινάδικο στη μέτρηση είναι πιο αξιόπιστο (αν δεν σε κλέβει).

νεοσσός
25/07/2022, 11:49
1,5 L/100km ίσως κανένα 125άρι, μονοκάβαλο, με ελαφρύ αναβάτη και σταθερή ταχύτητα κάτω από 40 km/h. Λιγότερο, με ούριο άνεμο και κατηφόρα. :p

Dr.Monty
25/07/2022, 12:23
Γιαυτο γραφω και ξαναγράφω ότι ειναι αυτα που βλεπω απο αλλους.

Τα μόνα που μπορω να πω με βεβαιότητα ειναι

α)3,1-3,2 σε επαρχιακό με max 90κμ, αρα μέση ωριαία κανα 70αρι. Ηρεμη οδήγηση, μεχρι 5000 στροφές, 60 κιλά αναβάτης χωρίς αλλο φορτίο. Το εχω τεστάρει πολλες φορες σε μικρες κυριακάτικες βόλτες που δεν εχω μπαγάζια.
β)5,4-5,7 αυτοκινητόδρομο με max 130, αρα μεση ωριαία κανα 100-110. Προφανώς σταθερή οδήγηση στα 7200 περίπου στροφές. 60 κιλά με φορτωμένο τριβάλιτσο και επιπλέον τσάντα. Το εχω τεσταρει 4-5 φορες στο Αλεξανδρουπολη-Θεσσαλονίκη.

Αυτες ειναι δικες μου μετρήσεις. Επαληθευμένες πολλές φορές. Πλέον εχω 9000κμ στη μηχανή.

Αυτο που δεν θα βγάλω ποτέ ειναι μετρήσεις πολης. Σε καθε πόλη (σπιτι) που μένω έχω και χιλιόμετρα εκτός που ρίχνουν πολύ την κατανάλωση. Για παράδειγμα για να παω δουλεια κάνω 1-2 κμ πόλη και 10 εκτός.
Παρόλα αυτα, απο λίγο όμως που έχω μετρήσει, και με αρκετό κινδυνο στις προσεγγίσεις η πολη μου βγαινει 3,8-4,3.

Bowleno
25/07/2022, 15:25
αχαχαχ ρε ντόκορα.. βάρος βάρος!

Στις ιδιες συνθηκες το 300αρι καιει πολυ λιγότερο. Εχουν μετρήσει άλλοι. Προχθές ειδα σε φωτογραφία στο fb: 300αρι με 500km σε εθνική μέχρι 5000 στροφές το τριπ έγραφε 1,5λ/100χλμ

Κοίτα.... Βάλε σχόλιο εκεί το εξής: μάστορα πρόσθεσε κατιτίς ακόμα αλλιώς θα σφάξω όλο το χωριό.....:D

Tallyban
25/07/2022, 19:40
Με δύο € η βενζίνη,85 κιλά και 95 σταθερά είναι 26.5μετρα/0.17 λεπτά το δευτερόλεπτο.
Μια χαρά είναι.

panavour
26/07/2022, 09:50
Επειδη πολυς λογος γινεται για την καταναλωση,και πολλες φορες ο γραπτος λογος παρεξηγειται και γινεται αφορμη για ειρωνειες και εριδες,θελω να επισημανω τα εξης απλα και (ελπιζω) κατανοητα.
Η καταναλωση εξαρταται ΚΥΡΙΩΣ απο τον τροπο οδηγησης του αναβατη, απο τον τροπο που ανοιγει το γκαζι,που αλλαζει ταχυτητες,που φρεναρει,και επισης απο την ταχυτητα με την οποια θελει και μπορει να κινηθει.
Γι αυτο οταν περιεγραφα τις καταναλωσεις στο ΔΙΚΟ μου voge 500ds ανεφερα ακριβως και αναλυτικα τις συνθηκες και τις ταχυτητες με τις οποιες κινηθηκα.
Βεβαια ο καθενας οδηγει οπως του γουσταρει και με τις ταχυτητες που γουσταρει,με το ρισκο που του γουσταρει.

Dr.Monty
26/07/2022, 09:53
Με δύο € η βενζίνη,85 κιλά και 95 σταθερά είναι 26.5μετρα/0.17 λεπτά το δευτερόλεπτο.
Μια χαρά είναι.
Πολύ δυνατό. Πες κι αλλα

Bowleno
26/07/2022, 10:24
Επειδη πολυς λογος γινεται για την καταναλωση,και πολλες φορες ο γραπτος λογος παρεξηγειται και γινεται αφορμη για ειρωνειες και εριδες,θελω να επισημανω τα εξης απλα και (ελπιζω) κατανοητα.
Η καταναλωση εξαρταται ΚΥΡΙΩΣ απο τον τροπο οδηγησης του αναβατη, απο τον τροπο που ανοιγει το γκαζι,που αλλαζει ταχυτητες,που φρεναρει,και επισης απο την ταχυτητα με την οποια θελει και μπορει να κινηθει.
Γι αυτο οταν περιεγραφα τις καταναλωσεις στο ΔΙΚΟ μου voge 500ds ανεφερα ακριβως και αναλυτικα τις συνθηκες και τις ταχυτητες με τις οποιες κινηθηκα.
Βεβαια ο καθενας οδηγει οπως του γουσταρει και με τις ταχυτητες που γουσταρει,με το ρισκο που του γουσταρει.

Ρε συ, σύμφωνοι, δεν αντιλέγω.
Αλλά 1,5 λίτρο στα 100 χλμ ούτε παπί δεν το βλέπει....

νεοσσός
26/07/2022, 10:42
Ώρες-ώρες σκέφτομαι ότι η τιμή της βενζίνης έχει τετραπλασιαστεί τα τελευταία 20 χρόνια. Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του παπιού σήμερα, αντιστοιχεί στα χρήματα που έδινε κάποιος το 2002 (https://www.tanea.gr/2002/11/21/economy/meiwsi-timwn-benzinis/) για να πηγαίνει στη δουλειά του με Varadero.

panavour
26/07/2022, 10:43
Ρε συ, σύμφωνοι, δεν αντιλέγω.
Αλλά 1,5 λίτρο στα 100 χλμ ούτε παπί δεν το βλέπει....

Προφανως ΔΕΝ αναφερομαι σε σενα,γενικως ομιλω,και επ αφορμη σχετικου μπουλινγκ που υπεστην σε αλλο φορουμ,απο ενα πρωην μελος του παροντος φορουμ,οταν ανεφερα την καταναλωση της μηχανης μου.

billyka
26/07/2022, 17:22
Την κατανάλωση πως την υπολογίζεται?Εγω φουλαρω μεχρι τερμα πανω,σημειωνω τα χλμ και μετα ξαναφουλαρψ μεχρι τέρμα πάνω.1.5 λιτρο τα 100 φαίνεται τρελό νούμερο για 500 κυβικα μηχανάκι,1.8 εχω υπολογιζει το παπακι μου,110 κυβικα με 80 κιλα αναβάτη.

Dr.Monty
26/07/2022, 19:05
Την κατανάλωση πως την υπολογίζεται?Εγω φουλαρω μεχρι τερμα πανω,σημειωνω τα χλμ και μετα ξαναφουλαρψ μεχρι τέρμα πάνω.1.5 λιτρο τα 100 φαίνεται τρελό νούμερο για 500 κυβικα μηχανάκι,1.8 εχω υπολογιζει το παπακι μου,110 κυβικα με 80 κιλα αναβάτη.

Billy η συζήτηση για το 1,5 αφορουσε στο 300cc. Και η κατανάλωση ήταν αυτη που λέει το trip computer. Ο τροπος που υπολογίζεις ειναι ο σωστός και είναι αυτος που υπολογίσαμε εγω και ο panavour για τις 500cc. Τα αναφέρουμε παραπάνω

kordix
26/07/2022, 21:08
Σε πρόσφατο ταξίδι 3600 km στην Ιταλία ήρθε και ένα φίλος με 390 adv το οποίο έβγαλε μια χαρά το ταξίδι. Στην autostrada κρατούσε τα 140 και στα πάσα δεν το είδα να ζοριζεται.
Η κατανάλωση του ήταν εντυπωσιακή παρόλο αυτά, έκαψε κάπου 3 λίτρα στα 100 ενώ τα μεγάλα δεν έπεσαν κάτω από 5.5 στους επαρχιακούς.
Επίσης και το crf 1000 l είναι εντυπωσιακά οικονομικό σε καύσιμο.

kostaskk
26/07/2022, 23:51
Γεμίζεις τέρμα ,εφόσων ξέρεις την χωρητικότητα του ντεπόζιτου και το πας μέχρι να μείνεις στον δρόμο. Η μεγαλύτερη ακρίβεια,και μαθαίνεις και την αυτονομία.

και πάλι μπορεί να χάνει αν ο οδόμετριτης του κοντέρ δεν έχει μεγάλη ακρίβεια, η έχουν αλλαχτεί διαστάσεις λαστιχων,γραναζωματα (ποιο καλά τσεκαρεις τις αποστάσεις με gps η το τσεκαρεις με γνωστές αποστάσεις πόσο θα δείξει αυτό.).

Γεμίζοντας ξανά και ξανά μέχρι τέρμα έχει το κακο ότι το τέρμα είναι σχετικό και πότε ίδιο, και επηρεάζεται εκτός από το χέρι κ μάτι του βενζινα,από την θερμοκρασία,αντλία,πόσο κλέβει κάθε βενζινάδικο,πόσο ακριβείς είναι η αντλία στην ποσότητα που βγάζει και άλλα.

Το τι λέει το trip στο κοντέρ πρέπει να είναι ακόμα ποιο ανακριβές

panavour
27/07/2022, 09:07
Απολυτα ακριβης μετρηση καταναλωσης ,μονο εργαστηριακα γινεται.Η δικη μου μεθοδος,ειναι εφοδιασμος απο το δικο μου βενζιναδικο εμπιστοσυνης ,μεχρι πανω πανω ισα που να ξεχειλισει η ταπα,και ξανα εφοδιασμος,μολις αναψει η ρεζερβα.Δεν αφηνουμε ποτε να στερεψει τελειως η μηχανη,διοτι θα καει (πιθανως) η αντλια βενζινης.Αυτη την μεθοδο τηρω στο νεο μηχανακι που πηρα,και την θεωρω αρκετα αξιοπιστη.Προσοχη που βαζετε βενζινη,εχω δει διαφορες (κλεψιμο)εως 30%.

kotlos
27/07/2022, 09:43
Αν υποθέσουμε ότι α) στο βενζινάδικο δεν με κλέβουν, β) το γεμίζουν περίπου στο ίδιο σημείο και γ) ότι το κοντέρ δεν αποκλίνει πολύ, τότε απλά διαιρώ τα λίτρα στο τελευταίο γέμισμα με τα χιλιόμετρα που διένυσα ανάμεσα στα δύο γεμίσματα *100.

Έτσι μπορείς να το κάνεις πριν από διαφορετικούς τύπους διαδρομών, η και να πάρεις το μέσο όρο από πολλά γεμίσματα.



Προσοχη που βαζετε βενζινη,εχω δει διαφορες (κλεψιμο)εως 30%.
Από περιέργεια, πως το βρήκες;

Στο 300acx η ένδειξη της βενζίνης είναι σχεδόν άχρηστη (φαντάζομαι και τα άλλα voge δεν είναι πολύ καλύτερα) οπότε ο μόνος τρόπος είναι είτε να μείνεις από βενζίνη όπως είπε ο Κώστας ή να μετρήσεις με κάποιο άλλο τρόπο πόσο σου έβαλαν στο βενζινάδικο.

νεοσσός
27/07/2022, 09:47
Να έχετε υπόψη ότι δεν είναι καλό να φθάνει στη ρεζέρβα η στάθμη του καυσίμου. Επίσης δεν είναι καλό να υπερπληρώνεται το δοχείο καυσίμων.

Καλύτερα να έχετε λιγότερο ακριβείς μετρήσεις, παρά να ταλαιπωρείτε τα μοτοσακά σας. Η απόλυτη μείωση της κατανάλωσης δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός, σε βάρος της ασφάλειας ή της μακροζωίας του κινητήρα. Χρειάζεται ισορροπία.

Lakisss
27/07/2022, 09:58
Αν υποθέσουμε ότι α) στο βενζινάδικο δεν με κλέβουν, β) το γεμίζουν περίπου στο ίδιο σημείο και γ) ότι το κοντέρ δεν αποκλίνει πολύ, τότε απλά διαιρώ τα λίτρα στο τελευταίο γέμισμα με τα χιλιόμετρα που διένυσα ανάμεσα στα δύο γεμίσματα *100

Όλοι το ίδιο στο γεμίζουν, τα ίδια λίτρα δεν γράφουν. Δεν ξέρω τι τους έχει πιάσει όλους και κυνηγούν το ρεκόρ κατανάλωσης. Ευχαριστιέστε την οδήγηση, η καταπιέζεστε να ανοίξετε το γκάζι;

kotlos
27/07/2022, 09:59
Να έχετε υπόψη ότι δεν είναι καλό να φθάνει στη ρεζέρβα η στάθμη του καυσίμου.

Εννοείς να τελειώνει η ρεζέρβα φαντάζομαι.



Επίσης δεν είναι καλό να υπερπληρώνεται το δοχείο καυσίμων.

Καλύτερα να έχετε λιγότερο ακριβείς μετρήσεις, παρά να ταλαιπωρείτε τα μοτοσακά σας. Η απόλυτη μείωση της κατανάλωσης δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός, σε βάρος της ασφάλειας ή της μακροζωίας του κινητήρα. Χρειάζεται ισορροπία.

Συμφωνώ!

panavour
27/07/2022, 10:07
Αν υποθέσουμε ότι α) στο βενζινάδικο δεν με κλέβουν, β) το γεμίζουν περίπου στο ίδιο σημείο και γ) ότι το κοντέρ δεν αποκλίνει πολύ, τότε απλά διαιρώ τα λίτρα στο τελευταίο γέμισμα με τα χιλιόμετρα που διένυσα ανάμεσα στα δύο γεμίσματα *100.

Έτσι μπορείς να το κάνεις πριν από διαφορετικούς τύπους διαδρομών, η και να πάρεις το μέσο όρο από πολλά γεμίσματα.


Από περιέργεια, πως το βρήκες;

Στο 300acx η ένδειξη της βενζίνης είναι σχεδόν άχρηστη (φαντάζομαι και τα άλλα voge δεν είναι πολύ καλύτερα) οπότε ο μόνος τρόπος είναι είτε να μείνεις από βενζίνη όπως είπε ο Κώστας ή να μετρήσεις με κάποιο άλλο τρόπο πόσο σου έβαλαν στο βενζινάδικο.

εβαλα μολις εδειξε ρεζερβα 2 φορες απ τον ιδιο 10 ευρω με τιμη 2,3 δηλαδη 4,35 λιτρα,και εκανα 100 χιλιομετρα,αντι για 140 που εκανα με την ιδια λιτρα απ τον δικο μου που εμπιστευομαι .2 φορες μαλιστα την πατησα.

kotlos
27/07/2022, 10:25
Όλοι το ίδιο στο γεμίζουν, τα ίδια λίτρα δεν γράφουν. Δεν ξέρω τι τους έχει πιάσει όλους και κυνηγούν το ρεκόρ κατανάλωσης. Ευχαριστιέστε την οδήγηση, η καταπιέζεστε να ανοίξετε το γκάζι;

Πάντως δεν βλέπω κάτι τέτοιο εδώ... Πιο πολύ μια "φιλοσοφική" συζήτηση πάνω στη κατανάλωση είναι ;) . Πέρα από τα αστεία, είναι χρήσιμο και να ξέρει κάποιος πώς να έχει τη μικρότερη κατανάλωση πχ στη περίπτωση που το επόμενο βενζινάδικο είναι μακριά και η ένδειξη του ρεζερβουάρ έχει ανάψει.

Περισσότερα για τη κατανάλωση:
" για να επιτύχετε την υψηλότερη απόδοση, θέλετε τον μικρότερο κινητήρα, που λειτουργεί με το μεγαλύτερο άνοιγμα γκαζιού, στις χαμηλότερες στροφές ανά λεπτό, με την υψηλότερη σχέση συμπίεσης και ένα αποδοτικό ποδο-κίνητο κιβώτιο ταχυτήτων."
https://www.ironbutt.com/ibmagazine/IBMag6-p58-62.pdf

Bowleno
27/07/2022, 10:38
Αν υποθέσουμε ότι α) στο βενζινάδικο δεν με κλέβουν, β) το γεμίζουν περίπου στο ίδιο σημείο και γ) ότι το κοντέρ δεν αποκλίνει πολύ, τότε απλά διαιρώ τα λίτρα στο τελευταίο γέμισμα με τα χιλιόμετρα που διένυσα ανάμεσα στα δύο γεμίσματα *100.

Έτσι μπορείς να το κάνεις πριν από διαφορετικούς τύπους διαδρομών, η και να πάρεις το μέσο όρο από πολλά γεμίσματα.


Από περιέργεια, πως το βρήκες;

Στο 300acx η ένδειξη της βενζίνης είναι σχεδόν άχρηστη (φαντάζομαι και τα άλλα voge δεν είναι πολύ καλύτερα) οπότε ο μόνος τρόπος είναι είτε να μείνεις από βενζίνη όπως είπε ο Κώστας ή να μετρήσεις με κάποιο άλλο τρόπο πόσο σου έβαλαν στο βενζινάδικο.

Για το acx δεν γνωρίζω, στο δικό μου ac όταν δείξει ο μερικός μετρητής 300 περίπου, ανάβει η ένδειξη της ρεζέρβας, και σχεδόν πάντα βάζω περίπου <12 λίτρα άρα αρκετά αξιόπιστο είναι θεωρώ.


Να έχετε υπόψη ότι δεν είναι καλό να φθάνει στη ρεζέρβα η στάθμη του καυσίμου. Επίσης δεν είναι καλό να υπερπληρώνεται το δοχείο καυσίμων.

Καλύτερα να έχετε λιγότερο ακριβείς μετρήσεις, παρά να ταλαιπωρείτε τα μοτοσακά σας. Η απόλυτη μείωση της κατανάλωσης δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός, σε βάρος της ασφάλειας ή της μακροζωίας του κινητήρα. Χρειάζεται ισορροπία.

Σωστός!:beer:


Εννοείς να τελειώνει η ρεζέρβα φαντάζομαι.



Συμφωνώ!


Όχι εννοεί ότι δουλεύοντας την μηχανή συνεχώς στην ρεζέρβα, δεν ψύχεται επαρκώς η αντλία καυσίμου με ότι αυτό συνεπάγεται... Καταστροφή της δηλαδή.
Το φαινόμενο αυτό έχει γίνει έντονο τα τελευταία χρόνια όπου όλοι βάζουν 5 και 10 ευρώ στα αμάξια και μετά κατηγορούν τα εργοστάσια όταν παίρνουν την αντλία στο χέρι....

kotlos
27/07/2022, 11:07
Για το acx δεν γνωρίζω, στο δικό μου ac όταν δείξει ο μερικός μετρητής 300 περίπου, ανάβει η ένδειξη της ρεζέρβας, και σχεδόν πάντα βάζω περίπου <12 λίτρα άρα αρκετά αξιόπιστο είναι θεωρώ.

Όχι εννοεί ότι δουλεύοντας την μηχανή συνεχώς στην ρεζέρβα, δεν ψύχεται επαρκώς η αντλία καυσίμου με ότι αυτό συνεπάγεται... Καταστροφή της δηλαδή.
Το φαινόμενο αυτό έχει γίνει έντονο τα τελευταία χρόνια όπου όλοι βάζουν 5 και 10 ευρώ στα αμάξια και μετά κατηγορούν τα εργοστάσια όταν παίρνουν την αντλία στο χέρι....

Η αντλία υπερθερμαίνεται όταν δεν υπάρχει αρκετή ροή βενζίνης το οποίο συμβαίνει όταν τελειώνει η ρεζέρβα όχι όταν "φθάνει στη ρεζέρβα" γιατί απλά τότε ανάβει το λαμπάκι. Απλά ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να περιμένεις να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας πριν βάλεις βενζίνη. Στο ΑC μπορεί να έχει ακόμα 4 λίτρα μέσα, στο δικό μου ACX μπορεί να έχει και 6-7.