View Full Version : Xt 660 Z Aftermarket
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
[
20]
21
Μεγειά πρόεδρε! :D
(Αντε λοιπόν πες μου και μένα και στα δικά σου!)
και στα δικά σου ρε Τόλη.....άντε με το καλό να "στην βάλουν" και σε΄σένα...:D
με γεια Προεδρα !!!:beer:
την "συγχωρεμενη" πως την καταντησες ετσι?:eek:
Γέρασες ψηλέ και ξεχνάς μΕ φαίνεται......:lol:
από κάτω "την κατάντησε" έτσι η αλυσίδα έξω απ' τα Γιάννενα, ξερς τότε που ερχόμανε να αγοράσω εκείνο το οικοπεδάκι στα Πράμαντα...
από πίσω "την κατάντησα" εγώ με την βαριά, για να μπορέσω να γδύσω όσο περισσότερο σωλήνα μπορούσα, να τον κόψω, για να βάλω το καινούργιο τελικό
Γέρασες ψηλέ και ξεχνάς μΕ φαίνεται......:lol:
από κάτω "την κατάντησε" έτσι η αλυσίδα έξω απ' τα Γιάννενα, ξερς τότε που ερχόμανε να αγοράσω εκείνο το οικοπεδάκι στα Πράμαντα...
από πίσω "την κατάντησα" εγώ με την βαριά, για να μπορέσω να γδύσω όσο περισσότερο σωλήνα μπορούσα, να τον κόψω, για να βάλω το καινούργιο τελικό
Πραμαντα ε..…. Κάτι θυμάμαι…….:a024:
Ρε την πτανα την αλυσίδα ζημιά που σΕ έκανε….
Δεν παίρνεις κάτι με άξονα να ησυχάσεις ....:tooth:
Δεν παίρνεις κάτι με άξονα να ησυχάσεις ....:tooth:
Θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί του...:eleison:
και στα δικά σου ρε Τόλη.....άντε με το καλό να "στην βάλουν" και σε΄σένα...:D
Μας υποχρέωσες! :cry:
:lol:
Πρόεδρε με γειά
,δεν μας είπες πόσο και από που? γιατί χρειάστηκε να γδύσεις όσο περισσότερη σωλήνα μπορουσες?
Εγώ βρηκα αυτην την EXAN 320 ευρω και με καταλυτη (ομολογκαρισμένη) χωρις καταλύτη 300, στο ποσό είναι ΚΑΙ τα μεταφορικα την έχεις υπόψη σου? την ξέρει κανεις? ενας Ιταλός που τη φοράει είναι ευχαριστημενος
287673
:wave2:
Πρόεδρε με γειά
,δεν μας είπες πόσο και από που? γιατί χρειάστηκε να γδύσεις όσο περισσότερη σωλήνα μπορουσες?
Εγώ βρηκα αυτην την EXAN 320 ευρω και με καταλυτη (ομολογκαρισμένη) χωρις καταλύτη 300, στο ποσό είναι ΚΑΙ τα μεταφορικα την έχεις υπόψη σου? την ξέρει κανεις? ενας Ιταλός που τη φοράει είναι ευχαριστημενος
287673
:wave2:
Ήντα είναι τούτη μωρέ? Δεν φαίνεται πράμα!
δεν μας είπες πόσο και από που?
190 E από αγγελία στο φόρουμ.
γιατί χρειάστηκε να γδύσεις όσο περισσότερη σωλήνα μπορουσες?
Γιατί η προηγούμενη δεν ήταν slip-on, και ο σωλήνας ήταν μονοκόμματος μαζί με το τελικό.Αυτή είναι slip-on, και η είσοδος είναι ίδιας διαμέτρου με την προηγούμενη.
Οπότε έκοψα τον σωλήνα και τον προσάρμοσα.Ο σωλήνας της καινούργιας ήταν από Fazer 600 και δεν ταίριαζε στις γωνίες για 2-3 εκατοστά.
Τις EXAN τις έχω ακουστά, αλλά δεν έχω άποψη.
@ DAZ <Ήντα είναι τούτη μωρέ? Δεν φαίνεται πράμα! >
Αμα προσέξεις καλά :eyepop::eyepop: θα δεις μια ωραία εξάτμιση μονή ομολογκαρισμένη ΚΑΙ με καταλύτη αφαιρούμενο παρακαλώ. :smokin:
:a014:
Καλύτερα δες εδώ: http://www.exan.it/exan/?p=424&lang=en:wave2:
NickolasV
24/04/2013, 16:47
Καλησπέρα,
Μέσο Ebay βρήκα αποστάτες τιμονιού (3 cm περίπου) στα 30€ με τα μεταφορικά.
Είναι καλή τιμή ή και εδώ έχουν ίδια τιμή? (Αν ναι που?)
Gelcat, η μαύρη του πάει και φοβερά!
Ρε παλικάρια έμπειρα....
Για πειτε μια πρόταση για κεντρικό stand ....
Να παρω το μαμα ή κανα aftermarket είναι καλύτερο?
speedmerchant
26/04/2013, 08:12
Ρε παλικάρια έμπειρα....
Για πειτε μια πρόταση για κεντρικό stand ....
Να παρω το μαμα ή κανα aftermarket είναι καλύτερο?
Yamaha και θα εισαι οk!
dimitris_a
26/04/2013, 16:08
Ρε παλικάρια έμπειρα....
Για πειτε μια πρόταση για κεντρικό stand ....
Να παρω το μαμα ή κανα aftermarket είναι καλύτερο?
Εγώ το μαμά έχω και είναι οκ.
Ευχαριστω :beer:
Χρονια πολλα σε όλους με υγεία ....
Άντε και καλή χωνεψη ....:D
NickolasV
27/06/2013, 11:05
Καλημέρα,
μετά από 40.000Km κάτι δεν μου αρέσει στην πίσω ανάρτηση.
Αν δεν κάνω λάθος πολύ έχουν αλλάξει ελατήριο ήδη από τα 30.000Km?
Η καλύτερη τιμή που μπόρεσε να βρω είναι για το Hyperpro στο offtheroad.de
http://www.off-the-road.de/en/XT-660-Z-Tenere/Suspension-wheels/Suspension-springs-Hyperpro-XT-660-Z.html
Στα 90€ ενώ στο Kshock μου είπανε 130€ σε 4με5 εβδομάδες.
Έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο? Θα προτιμούσα ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ αλλά δεν βρίσκω :confused:
teddyseker
16/09/2013, 09:30
Καλημερά !! θα ηθελα να ρωτησω στο service των 50000 χιλ. τι πρεπει να κοιταξει ο μαστορας εκτος απο υγρα φρενων - τακακια - λαδια κτλ .?
Καλημέρα,
μετά από 40.000Km κάτι δεν μου αρέσει στην πίσω ανάρτηση.
Αν δεν κάνω λάθος πολύ έχουν αλλάξει ελατήριο ήδη από τα 30.000Km?
Η καλύτερη τιμή που μπόρεσε να βρω είναι για το Hyperpro στο offtheroad.de
http://www.off-the-road.de/en/XT-660-Z-Tenere/Suspension-wheels/Suspension-springs-Hyperpro-XT-660-Z.html
Στα 90€ ενώ στο Kshock μου είπανε 130€ σε 4με5 εβδομάδες.
Έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο? Θα προτιμούσα ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ αλλά δεν βρίσκω :confused:
Βαλε μια Nitron ολοκληρη αναρτηση (αν βγαζει για το τενερε), καπου 450 ευρα και ειναι εξαιρετικες.
Βαλε μια Nitron ολοκληρη αναρτηση (αν βγαζει για το τενερε), καπου 450 ευρα και ειναι εξαιρετικες.
Δόκτορα , βγάζει για το τενερε αλλα στο site εχει 435 ΛΙΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑΣ η απλή…(~550 euro..)
Έχεις δει κάποια προσφορά αλλού?
http://www.nitron.co.uk/Motorcycles/Yamaha/XTZ660-Tenere
Δόκτορα , βγάζει για το τενερε αλλα στο site εχει 435 ΛΙΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑΣ η απλή…(~550 euro..)
Έχεις δει κάποια προσφορά αλλού?
http://www.nitron.co.uk/Motorcycles/Yamaha/XTZ660-Tenere
Εδω υπαρχουν δυο αντιπροσωποι, ο ενας (σε προσφατο τηλεφωνημα μου) μου ειπε οτι το σκετο μοντελο (rebound+ρυθμιση υψους) το εχει 375ευ + ΦΠΑ και ο αλλος για το ιδιο μου ειπε 550ευρω με ΦΠΑ.
Ο φτηνος ειναι αυτος στη τελευταια σελιδα του στικυ των αναρτησεων.
crazy artist
25/01/2014, 12:56
παραθέτω το προστατευτικό αλυσίδας που έφτιαξα με δοκούς αλουμινίου
https://www.imageshack.com/i/f2k1b8j
https://www.imageshack.com/i/j649p5j
https://www.imageshack.com/i/4ju708j
George περιμένουμε εντυπώσεις για τις αναρτήσεις.
Σέλα? Για πες.
Πινελιά θέλεις?
309127
309127
δεν θα πω τιποτα , αμα δεν μου πεις που βρηκες τα decals:lol:
Το λοιπόν , η σέλα είναι η αγορά που με προβλημάτισε περισσότερο…
Στην αρχή έψαξα να φτιάξω την υπάρχουσα , με κόστος περίπου 150-160
όμως είχα δυο προβλήματα …
το βασικότερο ήταν ότι η μηχανή χρησιμοποιείται καθημερινά για να πηγαινοέρχομαι στην δουλειά μου και μένει αρκετές ώρες εκτεθειμένη και η σέλα της έχει κατά καιρούς δεχτεί «επίθεση» από περιστερια , γατες , μπογιές κ.λ.π
λυπόμουν να έχω μια custom σελα εκτεθειμένη…
το δευτερο που δεν μου αρεσε ηταν ότι οσες δουλειές είχα δει σε custom σελα φαίνονταν λιγο σαν …ξένο σώμα στην μηχανή…
ετσι , και με την βοήθεια του WWW πηρα την παρακάτω (μεταχειρισμένη σε άψογη κατάσταση) με 250 €
για την ανεση της σε πολυωρο ταξιδι ακομη δεν μπορω να πω μιας και την πηρα προχθες …
όμως , αλλάζει τελείως (προς το καλύτερο !!!! ) η θέση μου πάνω στην μηχανή και την κατευθύνω με πολύ περισσότερη ευκολία !!!
μπορω αν μετακινουμε μπροσ-πισω χωρις να με εμποδιζει!!
πραγματικα θα επρεπε να το ειχα κανει νωριτερα γιατι η μαμα σελα εμένα (191 cm) με στριμώχνει πολύ μπροστά και λιγιζει τα γόνατα μου αρκετά .
η αποσταση από το εδαφος ψηλωσε αλλα εξακολουθω κα παταω καλα κατω..
309129
Ωραία!
Στην πίτα θα έρθεις?
Επειδή όπως φαίνεται και η touratech απ' την kahedo ψωνίζει θέλω να την δοκιμάσω γιατί δεν ξέρω ποια απ' τις δύο θα με βολέψει καλύτερα.
309137
309138
Υπάρχει περίπτωση να μου φτιάξει κάποιος κάτι παρόμοιο χωρίς η σέλα να είναι γεμάτη ρέλια ραμμένα όπως οι περισσότερες δουλειές που βλέπω?
Α! και φυσικά με τιμή κάτω από 250.
309139
Και αφού με έφερες στα αφτερ μαρκετ ας βάλουμε και κανα δυο λινκ ακόμα.
Δοκιμασμένες απ τον john και την ana στο silk roads.
http://shoraipower.com/products?action=vehicle&type=175&make=2036&model=8260&year=8260
Δοκιμασμένα απ' τον Colebatch στο τελευταίο του ταξίδι.
http://sidewindersprockets.com/titaniumII-sprockets.html
Υπάρχει περίπτωση να μου φτιάξει κάποιος κάτι παρόμοιο χωρίς η σέλα να είναι γεμάτη ρέλια ραμμένα όπως οι περισσότερες δουλειές που βλέπω?
Α! και φυσικά με τιμή κάτω από 250.
Nαί, έλα στην πίτα να δείς την δική μου που έκανα custom στο 990 :)
Nαί, έλα στην πίτα να δείς την δική μου που έκανα custom στο 990 :)
Μιας και ψάχνομαι και εγώ, αλλά για το 800, δε μας λες που την έφτιαξες;
Ωραία!
Στην πίτα θα έρθεις?
Επειδή όπως φαίνεται και η touratech απ' την kahedo ψωνίζει θέλω να την δοκιμάσω γιατί δεν ξέρω ποια απ' τις δύο θα με βολέψει καλύτερα.
309139
ναι η σελα ειναι kahedo... θα την φερω μια βολτα στην πιτα:beer:
Μιας και ψάχνομαι και εγώ, αλλά για το 800, δε μας λες που την έφτιαξες;
Γιάννης Κακουλίδης, Αμφιθέας 91 Π.Φάληρο. Φοβερός μάστορας και άνθρωπος, σου πέρνει μέχρι κ μέτρα για να την φτιάξει στο σωματότυπό σου και πρίν την ντύσει την προβάρεις σε βόλτα για να του πείς τυχόν αλλαγές που χρειάζεσαι αν σε ενοχλεί πχ σε κάποιο σημείο. Τώρα κατα πόσο σε βολεύει εσένα που είσαι Κρήτη είναι ένα θέμα αλλα και εγώ έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος (και για την δουλειά αλλα κυρίως για την αντιμετώπιση που είχα σαν πελάτης) και κάποιοι φίλοι μου που έχουν πάει μιλάνε και αυτοί με τα καλύτερα λόγια.
sapila racing
05/02/2014, 17:54
Υπάρχουν καλοί ταπετσέρηδες που σου φτιάχνουν οτι θέλεις με λογικές τιμές.
Εγώ δεν θέλω να (ξανα)κανω διαφήμιση, ο καλύτερος είναι ενας και το εχω γράψει κι αλλες φορές, ψάξτε βρεστε τα ποστ.
Κατα την γνώμη μου καλύτερος απο τον απο πάνω, και οποιος πήγε σελλα εκει δεν ξαναπήγε αλλού.
Μην περιμένετε οτι θα σας φτιάξει τετοια σελλα με 50 Ευρω όμως ε?
Μου κάνει εντύπωση πως τα σκάτε τα 250 τόσο εύκολα για μια σελλα πάντως...:confused:
2,5 κιλά μείον απ' την μπαταρία.
0,5 περίπου απ' τον πίσω λασπωτήρα. (έχει μεταλλική βάση αρκετά βαριά)
5 κιλά από εξάτμιση.
είμαστε στα -8 κιλά με τα 5,5 από πίσω και ψηλά.
Αν παίξουν μπάλα μονά δισκόφρενα τροχοί (κέντρα) αναρτήσεις και κάτι άλλα κοκοκόψαρα (όπως τα γρανάζια που έβαλα πιο πάνω) μπορεί να φτάσει το πολύ (νομίζω) τα -13 κιλά.
+3 για διάφορα προστατευτικά (όχι καγκελαρίες σαν αυτές που βλέπω), αλουμινένιες ποδιές, βάσεις κτλ είμαστε στα 173 στεγνά και 198 με γεμάτο ντεπόζιτο + όλα τα απαραίτητα παπαράκια. (170 είναι το xchalenge του Colebatch στεγνό και έχει μέχρι και βίδες αλουμινίου στον κινητήρα)
Αυτά για κάποιον που με είχε ρωτήσει πόσο βάρος πιστεύω ότι μπορεί να χάσει το βαρίδι μας. Φυσικά αυτά θέλουν λεφτά. Μια ματιά στην τιμή των κέντρων και της τιμονόπλακας μαζί με την "μανα" (για όποιον δεν θέλει να χάσει την κλειδαριά λαιμού) είναι αρκετή για να τον κάνει να ιδρώσει.
Το τενερε δεν μπορεί να παίξει πολύ κάτω απ τα 200 γεμάτο γιατί όλο το βάρος το έχει στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Nαί, έλα στην πίτα να δείς την δική μου που έκανα custom στο 990 :)
Thank man. Ελπίζω να τα πούμε εκεί.
ναι η σελα ειναι kahedo... θα την φερω μια βολτα στην πιτα:beer:
Οκ. Αν δεις κάποιον να κάθεται επάνω στο μηχανάκι σου, μη τον πλακώσεις στο ξύλο. Ντάαααξ??
Υπάρχουν καλοί ταπετσέρηδες που σου φτιάχνουν οτι θέλεις με λογικές τιμές.
Εγώ δεν θέλω να (ξανα)κανω διαφήμιση, ο καλύτερος είναι ενας και το εχω γράψει κι αλλες φορές, ψάξτε βρεστε τα ποστ.
Κατα την γνώμη μου καλύτερος απο τον απο πάνω, και οποιος πήγε σελλα εκει δεν ξαναπήγε αλλού.
Μην περιμένετε οτι θα σας φτιάξει τετοια σελλα με 50 Ευρω όμως ε? :
Δεν περιμένω να δώσω κάτω από 150. Νομίζω ότι για σοβαρή δουλειά με καλά υλικά από εκεί ξεκινάμε.
Κάτι είχα διαβάσει παλαιότερα σε σχετικά θρεντ. Θα το ψάξω και αν δεν βρω κάτι θα ρίξω πμ. Ευχαριστώ. :beer:
Μου κάνει εντύπωση πως τα σκάτε τα 250 τόσο εύκολα για μια σελλα πάντως...:confused:
Στα τελευταία 40,000 χλμ, μετά την μια ώρα ο κώλος μου ακουμπάει στην βάση της σέλας. :cry:
Για τα decals εδώ.
http://www.motosausio.com/ecommerce/es/productes/1728/Kit-Adhesivos-XTZ660-Traildreamer
more pics εδώ. (http://traildreamer.com/acabando-la-preparacion/)
Εδω (http://traildreamer.com/la-660-con-su-nuevo-vestido/) μπορείς να δεις και βιντεο.
Και εδώ μια βόλτα στο μαροκο.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=947004
Το μπλογκ του τύπου με λεπτομέρειες για το ταξίδι.
http://traildreamer.com/en/marruecos-en-solitario-capitulo-1/
Nice one.
309142
Better?
309144
... Or Maybe
309143
BTW o τύπος έχει φτιάξει και αυτό.
309145
wallpaper κανείς?
http://traildreamer.com/wp-content/uploads/2014/01/DSC02868-1024x768.jpg
BTW o τύπος έχει φτιάξει και αυτό.
309145
wallpaper κανείς?
http://traildreamer.com/wp-content/uploads/2014/01/DSC02868-1024x768.jpg
Α ο Ισπανός είναι, που σαβουριαζόταν με το μεγάλο ανά 10 χλμ στο Μαρόκο :tooth:
Α ο Ισπανός είναι, που σαβουριαζόταν με το μεγάλο ανά 10 χλμ στο Μαρόκο :tooth:
:bawl::lol:
τα κανες πτνα ολα...:lol:
Α ο Ισπανός είναι, που σαβουριαζόταν με το μεγάλο ανά 10 χλμ στο Μαρόκο :tooth:
χααχαχαχα... τι μλκ είσαι? :lol:
309153
ρε σεις ας μην ξεφυγει το θρεντ :)
309127
δεν θα πω τιποτα , αμα δεν μου πεις που βρηκες τα decals:lol:
[thread highjack]
Για να μιλήσουμε λίγο για decals στην πίτα.
[/thread highjack]
paraligo
06/02/2014, 09:05
2,5 κιλά μείον απ' την μπαταρία.
0,5 περίπου απ' τον πίσω λασπωτήρα. (έχει μεταλλική βάση αρκετά βαριά)
5 κιλά από εξάτμιση.
είμαστε στα -8 κιλά με τα 5,5 από πίσω και ψηλά.
Αν παίξουν μπάλα μονά δισκόφρενα τροχοί (κέντρα) αναρτήσεις και κάτι άλλα κοκοκόψαρα (όπως τα γρανάζια που έβαλα πιο πάνω) μπορεί να φτάσει το πολύ (νομίζω) τα -13 κιλά.
+3 για διάφορα προστατευτικά (όχι καγκελαρίες σαν αυτές που βλέπω), αλουμινένιες ποδιές, βάσεις κτλ είμαστε στα 173 στεγνά και 198 με γεμάτο ντεπόζιτο + όλα τα απαραίτητα παπαράκια. (170 είναι το xchalenge του Colebatch στεγνό και έχει μέχρι και βίδες αλουμινίου στον κινητήρα)
Αυτά για κάποιον που με είχε ρωτήσει πόσο βάρος πιστεύω ότι μπορεί να χάσει το βαρίδι μας. Φυσικά αυτά θέλουν λεφτά. Μια ματιά στην τιμή των κέντρων και της τιμονόπλακας μαζί με την "μανα" (για όποιον δεν θέλει να χάσει την κλειδαριά λαιμού) είναι αρκετή για να τον κάνει να ιδρώσει.
Το τενερε δεν μπορεί να παίξει πολύ κάτω απ τα 200 γεμάτο γιατί όλο το βάρος το έχει στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Και για να επιβεβαιώσω τα γραφόμενα σου το teneraki μου ήταν σε αγωνιστική κατάσταση (trail ride) 168 κιλά με άδειο ντεπόζιτο αλλά με λάδια και αντιψυκτικό, αυτό σε πλατφόρμα ζύγισης!!!!!
Και για να επιβεβαιώσω τα γραφόμενα σου το teneraki μου ήταν σε αγωνιστική κατάσταση (trail ride) 168 κιλά με άδειο ντεπόζιτο αλλά με λάδια και αντιψυκτικό, αυτό σε πλατφόρμα ζύγισης!!!!!
Thanks man! :beer:
Εχει αλλάξει κανείς λάμπες στο τενερε με κάτι «καλύτερο»?
Ψάχνοντας , βρηκα ότι οι OSRAM nightbraker PLUS είναι πολύ καλές αλλά καίγονται πιο γρήγορα από πορτατιφ…
Τις εχει βαλει κανεις ?
Εχει αλλάξει κανείς λάμπες στο τενερε με κάτι «καλύτερο»?
Ψάχνοντας , βρηκα ότι οι OSRAM nightbraker PLUS είναι πολύ καλές αλλά καίγονται πιο γρήγορα από πορτατιφ…
Τις εχει βαλει κανεις ?
Την έχω βάλει εγώ σχεδόν από τότε που το πήρα (Ιούλ.'11). Κανένα πρόβλημα αλλά δε έχω πολλά χιλιόμετρα, λιγότερα από 18000. Για μένα πολύ καλή λύση και σαφώς οικονομική.
Πόσο τις πλερώνετε τις nightbraker?
Πόσο τις πλερώνετε τις nightbraker?
daz σε ελληνικο ιντερνετοκαταστημα (http://www.autospark.gr/agora.html?category_id=&page=shop.browse&manufacturer_id=83&limit=30&limitstart=30)τις βρισκω γυρω στα 25 το ζευγαρι τις nightbraker PLUS (H7-55W) και 27 τις nightbraker UNLIMITED.
εχουμε καμια αλλη ακρη?
Εγώ βάζω κάτι γερμανικές (δε θυμάμαι μάρκα) με 5 ευρώ η μία.
Με τόσα λεφτά που δίνετε, θα είχατε βάλει προβόλια led. Να μου θυμηθείς στην πίτα εκτός από την σέλα σου να δοκιμάσω και τα φώτα σου. :lol:
Εγώ βάζω κάτι γερμανικές (δε θυμάμαι μάρκα) με 5 ευρώ η μία.
Με τόσα λεφτά που δίνετε, θα είχατε βάλει προβόλια led. Να μου θυμηθείς στην πίτα εκτός από την σέλα σου να δοκιμάσω και τα φώτα σου. :lol:
δεν εχω βαλει ρεει... τα μαμα εχω ακομη... θα δοκιμασω εγω τα δικα σου ...:lol:
Την έχω βάλει εγώ σχεδόν από τότε που το πήρα (Ιούλ.'11). Κανένα πρόβλημα αλλά δε έχω πολλά χιλιόμετρα, λιγότερα από 18000. Για μένα πολύ καλή λύση και σαφώς οικονομική.
Για πες εντυπωσεις σε σχεση με τα μαμα ?
Σε εχει βρισει κανεις στον δρομο?
Θεωρώ πως σε σχέση με τα μαμά οτιδήποτε αλλο θα έχει μικρη διαφορά. Είτε προς το καλύτερο είτε προς το χειρότερο. Τούτο λέγοντας και δεδομένου ότι στις στροφές χάνεις την δρόμο (όπως και στα φρένα εξάλλου), η χρήση προβολέων είναι η μόνη λύση (για μένα).
Αν σας πιάσει το βράδυ στο δρόμο απο βοβούσα για φλαμπουράρι ελάτε να μου πείτε πόσο καλές ήταν οι nighbreaker :lol: :D
el-Gatto
07/02/2014, 16:55
Αν σας πιάσει το βράδυ στο δρόμο απο βοβούσα για φλαμπουράρι ελάτε να μου πείτε πόσο καλες...
:D .>.>.>.> https://www.youtube.com/watch?v=G-4GtqxOHrs&list=UUqBHx5DQcwuQ5TYHWgGDjqQ&feature=c4-overview . . . . . . . :winka:
.
.
.
.
ΥΓ: Δεν είδα τρόπο να φαίνεται ενσωματωμένο το βίντεο.
Αν τον ξέρει κάποιος ,το φτιάν...ή δέχομαι κ πμ.:wave2:
:D .>.>.>.> https://www.youtube.com/watch?v=G-4GtqxOHrs&list=UUqBHx5DQcwuQ5TYHWgGDjqQ&feature=c4-overview . . . . . . . :winka:
.
Γάτε σ' ωραίος!!! :beer:
Για πες εντυπωσεις σε σχεση με τα μαμα ?
Σε εχει βρισει κανεις στον δρομο?
Σίγουρα πιο λευκό φως αλλά σαφώς καθόλου ενοχλητικό για τους άλλους. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έβαλά Xenon.
Δε θα δεις τη τεράαααστια διαφορά αλλά κατά τη γνώμη μου αξίζει το κόπο, η σχέση τιμής/απόδοσης -κατά τη γνώμη μου πάντα- είναι καλύτερη από αυτή των φώτων Xenon.
spyrakos35
07/02/2014, 19:37
Αν σας πιάσει το βράδυ στο δρόμο απο βοβούσα για φλαμπουράρι ελάτε να μου πείτε πόσο καλές ήταν οι nighbreaker :lol: :D
Ειχα κανει πρωι απο σαρσκατσανεικα - βοβουσα - φλαμπουραρι και δεν θελω να ξερω πως ειναι καν το σουρουπο....... προ 12ετιας μιλαμε τωρα..
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω αλυσίδα στο Tenere μου και λόγω του ότι θέλω να μπαίνω λίγο περισσότερο στο χώμα, έχω παραγγείλει πίσω γρανάζι με 47 δόντια. Η αναλογία θα γίνει 15:47 αντί 15:45 του στάνταρτ.
Η μαμίσια αλυσίδα έχει 110 συνδέσμους και στο OTR διάβασα πως για γρανάζια 15:48 χρειάζεται αλυσίδα με 112 συνδέσμους.
Πιστεύω πως τον ίδιο αριθμό συνδέσμων θα χρειαστώ κι εγώ, αλλά αν κάποιος Teneristas έχει προϋπηρεσία σε αυτές τις αναλογίες, θα με βοηθούσε η άποψη του!
Givi βαση βαλιτσας (κεντραρισμενη σωστα Anty12):lol:
145069
Θυμάται κανένας πόσο στοιχίζει το παραπάνω σετάκι (στο λινκ της παράθεσης) από τη Givi; (Αποτελείται από κιτ προσαρμογής στην ουρά + τη βάση βαλίτσας)
Θέλω να τα πουλήσω αλλά λόγω του ότι τότε (2011) αγόρασα πολλά πράγματα μαζί, τώρα δε θυμάμαι πόσο στοίχιζαν τα συγκεκριμένα και δε ξέρω τι να ζητήσω σε αγγελίες.
Γιατί δε ρίχνεις μια ματιά να δεις πόσο στοιχίζει τώρα?
Γιατί δε ρίχνεις μια ματιά να δεις πόσο στοιχίζει τώρα?
Εννοείς διαδικτυακά; δε βρίσκω κάτι εντός Ελλάδος. Αν εννοείς να πάω από κοντά θα το κάνω με τη πρώτη ευκαιρία.
Edit... το βρήκα στο skroutz 72€, απίστευτο! Ευχαριστώ!
Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω αλυσίδα στο Tenere μου και λόγω του ότι θέλω να μπαίνω λίγο περισσότερο στο χώμα, έχω παραγγείλει πίσω γρανάζι με 47 δόντια. Η αναλογία θα γίνει 15:47 αντί 15:45 του στάνταρτ.
Η μαμίσια αλυσίδα έχει 110 συνδέσμους και στο OTR διάβασα πως για γρανάζια 15:48 χρειάζεται αλυσίδα με 112 συνδέσμους.
Πιστεύω πως τον ίδιο αριθμό συνδέσμων θα χρειαστώ κι εγώ, αλλά αν κάποιος Teneristas έχει προϋπηρεσία σε αυτές τις αναλογίες, θα με βοηθούσε η άποψη του!
Σήμερα τοποθετήθηκαν νέα γρανάζια αλυσίδα. Όντως χρησιμοποίησα 112 links για όποιον μπορεί να ενδιαφερθεί για ανάλογη αλλαγή!
Σήμερα τοποθετήθηκαν νέα γρανάζια αλυσίδα. Όντως χρησιμοποίησα 112 links για όποιον μπορεί να ενδιαφερθεί για ανάλογη αλλαγή!
:beer:
310764
Τώρα ψάχνω να βρω συνάδελφο να τσεκάρω απώλειες στο κοντέρ. Στις 4000 στροφές συνεχίζει και μου δίνει 110χλμ, αλλά πόσα είναι τώρα τα πραγματικά;
Πάντως το 47άρι πίσω δείχνει να του ταιριάζει μια χαρά στη πόλη. Θέλω όμως ακόμη να τσεκάρω πλεονεκτήματα και επιπτώσεις σε ταξίδι, κοντέρ, κατανάλωση και κυρίως βουνό. Φυσικά θα ενημερώσω εδώ τους συναδέλφους μας.
Σαν πρώτη εντύπωση μου άρεσε, καθώς η μηχανή δε δείχνει να "σκάει" από το κόντυμα της μετάδοσης!
el-Gatto
28/02/2014, 22:58
Aν δε σου είναι πρόβλημα ,πες μας από που κ πόσο πήρες το πίσω γρανάζι.
Και επίσης ,επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα SuperSprox ,όταν φαγωθεί ,αλλάζει μόνο το ατσάλινο μέρος ,ή απλά αυτή η κατασκευή εχει γίνει για να εκμεταλλευτούμε το ελαφρύτερο μέρος από αλουμίνιο ,αλλά ταυτόχρονα να έχουμε τη σκληρότητα κ τη διάρκεια του ατσαλιού στα δόντια;
Τώρα ,όσον αφορά την κμετρική ανησυχία σου ,μπορείς να την μετρήσεις εύκολα κ με ακρίβεια με ένα GPS.
Ενδεικτικά για να γνωρίζεις ,να σου πώ ότι το Τενερε από μαμά ,έχει μια απόκλιση 10-12% + ,στα κμετρα που γράφει το κοντέρ.
Ανάλογα με το τι πίσω λάστιχο φοράς κ το πόσο φαγωμένο είναι.
Κοινώς Υπερ-αισιόδοξο.
Υπολόγιζε γύρω στα 20% + τουλάχιστον τώρα ,σε σχέση με την πραγματική ταχύτητα.
Ειχα δοκιμάσει κάποια στιγμη 14άρι εμπρός.
+1 δόντι κοντύτερη μετάδοση σε σχέση με αυτή που έφτιαξες εσύ δηλαδή.
Στην πόλη φανταστικό.
Στο βουνό υπέροχο.
Η 1η κόντυνε πολύ ,η 2η σούζαρε για πλάκα κ ντριφτάριζε ανηλεώς ,η 3η μπορούσε να ανταπεξέλθει αξιοπρεπώς σχεδόν παντού χωρίς κρεμάσματα κ σκορτσαρίσματα,δίνοντας σου ξεκούραστη αίσθηση σκούτερ.
Στα ανοιχτά όμως ,ταξίδι σε επαρχιακό & Εθνικη ,όλα τα κμετρα πάνω από 100 ,ήταν σχεδόν 1000 στροφές ψηλότερα από πρίν.
Κι επειδή στο Τενερε λέιπει μια 6η για να είναι τέλειο στο ταξίδι ,φαντάζεσαι το "σπάσιμο" που αυτή η αλλαγή δημιούργησε στο μοτέρ.
Για 140-145 πραγματικά ,το στροφόμετρο έμπαινε στις 7,200+ στροφές
Με αντίστοιχο ανέβασμα της κατανάλωσης 1,2lt/100km.
Εβαλα κ πάλι 15άρι ,κ δεν θα το ξαναλλάξω ,γιατί δεν την παλέυω Εθνική κ κάτω από 140κμ/ω.
Αναμένω με ενδιαφέρον την εμπειρία σου από το 15-47 ,μια κ "αγαπώ χώμα" κ θα'θελα να αποδειχτεί καλή λύση.
Aν δε σου είναι πρόβλημα ,πες μας από που κ πόσο πήρες το πίσω γρανάζι.
Και επίσης ,επειδή δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα SuperSprox ,όταν φαγωθεί ,αλλάζει μόνο το ατσάλινο μέρος ,ή απλά αυτή η κατασκευή εχει γίνει για να εκμεταλλευτούμε το ελαφρύτερο μέρος από αλουμίνιο ,αλλά ταυτόχρονα να έχουμε τη σκληρότητα κ τη διάρκεια του ατσαλιού στα δόντια;
Τώρα ,όσον αφορά την κμετρική ανησυχία σου ,μπορείς να την μετρήσεις εύκολα κ με ακρίβεια με ένα GPS.....
....Αναμένω με ενδιαφέρον την εμπειρία σου από το 15-47 ,μια κ "αγαπώ χώμα" κ θα'θελα να αποδειχτεί καλή λύση.
Βασικά τα γρανάζια της Supersprox τα εντόπισα στην ιστοσελίδα της OTR εδώ: http://www.off-the-road.de/XT-660Z/Verschleissteile/Ketten-Ritzel/Supersprox-Kettenraeder-XT-660.html
Προσπαθώ όμως να στηρίζω την Ελληνική αγορά και μπήκα στην επίσημη ιστοσελίδα της Supersprox και βρήκα αυτό: http://www.supersprox.com/eshop/dealers.php
Έχει τρεις Έλληνες αντιπροσώπους, έναν στην Αργυρούπολη, έναν στη Ν. Φιλαδέλφεια και έναν στα Γρεβενά.
Παρότι μένω στο Γαλάτσι, συνεννοήθηκα τηλεφωνικά με τον αντιπρόσωπο που είναι στην Αργυρούπολη δηλ. τον Μπουρνά, γιατί αυτός που ήταν στη Ν. Φιλαδέλφεια έτυχε να μη μου απαντήσει στα τηλέφωνα που έκανα.
Ο Μπουρνάς έπρεπε να μου παραγγείλει το γρανάζι σε 47 -ετοιμοπαράδοτο είχε μόνο τη στάνταρ διάσταση, δηλ. 45- αλλά σε 15 μέρες μου το έφερε και με ειδοποίησε.
Ήταν εξυπηρετικότατος και μου έκανε καλή τιμή θεωρώ στο σύνολο, καθώς άλλαξα και αλυσίδα και μπροστινό γρανάζι, πάλι της Supersprox.
Αναλυτικά οι τιμές που μου έδωσε δια τηλεφώνου ήταν 60€ για το πίσω γρανάζι (όσο και στην ιστοσελίδα της OTR δηλαδή), περίπου 25€ μου είπε για το μπροστά γρανάζι και περίπου 100€ για χρυσή-μαύρη αλυσίδα της DID (520 VX2 112 links), σύνολο 185€ και δε θα μου χρέωνε τα περαστικά. Τελικά πλήρωσα συνολικά 160€ και απέφυγα και έξοδα αποστολής!
Είναι συνεργείο βασικά και μου άρεσε πως είδα πως έχει και το μηχάνημα για τον καθαρισμό των μπεκ του ιντζεκτιον! Στο επόμενο σέρβις με βλέπω να του πηγαίνω το Tener εκεί, καθώς ήταν και καλό παιδί! Ασχολείται με dragster αγώνες αλλά το πνεύμα του είναι απόλυτα αθλητικό, πράγμα που με κέρδισε.
Τώρα..., τα γρανάζια της Supersprox αλλάζονται ολόκληρα όπως τα συμβατικά αλλά η εταιρία ισχυρίζεται πως αυτά τα γρανάζια τύπου stealth έχουν υβριδικό χαρακτήρα, δηλ. είναι κατάλληλα τόσο για το δρόμο, όσο για MX και Off Road χρήση.
Επίσης δίνουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, ως 3 φορές περισσότερο από ό, τι ένα συμβατικό γρανάζι αλουμινίου και είναι από 10 ως 50% ελαφρύτερο από ένα γρανάζι χάλυβα (Ανάλογα με το μοντέλο και τον αριθμό των δοντιών). Εγγυάται για αυτό, ακόμη και με επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση που αποδειχθεί κάτι αντίθετο με οποιοδήποτε γρανάζι του ανταγωνισμού :uplate:
Ισχυρίζεται πως το υλικό της που ονομάζει stealth (πιστεύω κάποιο κράμα αλουμινίου), είναι καλύτερο από ατσάλι και την κατοχύρωση της πατέντας με τα δυο τμήματα τη φυλάει ως κόρη οφθαλμού για να διατηρεί τη μοναδικότητα της.
Τα γρανάζια της βγάζουν έναν ολόκληρο αγώνα στο Dacar χωρίς αλλαγή και τα πριτσίνια που συνδέουν τα δυο μεταλλικά τμήματα των γραναζιών δεν έχουν παρουσιάσει πρόβλημα ποτέ εδώ και 1.260.000 πριτσίνια!!! :uplate:
Τα λάστιχα που φοράω είναι επίσης καινούρια και μάλιστα μόλις τα έβαλα το κοντέρ μου έδειχνε περίπου 8 χλμ λιγότερα, δηλ. περίπου 102χλμ στις 4000 στροφές. Γενικά εγώ ταξιδεύω στις μεγάλες αποστάσεις -τώρα πια δεν ταξιδεύω παρά μόνο σπανίως- σε αυτές τις στροφές και ταχύτητες, γύρω από τις 4000 rpm και 110-120χλμ/ώρα, οπότε πιστεύω πως δε θα έχω μεγάλη διαφορά. Αυτός είναι και ο λόγος που επέλεξα 47 και όχι 48 (η δική σου προαναφερόμενη αναλογία).
Το 46 πιστεύω δε θα μου έδειχνε πολλά και το 48 το θεώρησα πολύ για να το ρισκάρω. Δύσκολα τελίκιαζε πάντως με το 45 και 5η. 47 λοιπόν και βλέπουμε!
Με 2η δε δοκίμασα, αλλά με τη 1η σηκώνεται για πλάκα πλέον η μηχανή. Είμαι σίγουρος πως ισχύει και με 2η.
Όπως έγραψα και παραπάνω, τα ταξίδια έχουν περιοριστεί λόγω φύσης της εργασίας μου, λόγω κρίσης και λόγω ηλικίας (κι εγώ μεγάλωσα (44) αλλά κυρίως η σύζυγος έχει επιβάλει τον εφιάλτη της θαλπωρής του αυτοκινήτου στα ταξίδια). Έτσι αποφάσισα και μετά από 7 χρόνια, θέλω δειλά-δειλά να επιστρέψω στο χώμα -και να απολαύσω στα δικά μου μέτρα- το Tenere μου. Αυτό το PouroDuro team δέχεται μέλη; :a014:
Προγραμμάτιζα να ανέβω Βαρυπόμπη αυτή τη Κυριακή αλλά καταραμένο κρύωμα με κράτησε κρεβατωμένο 3 μέρες, μέχρι και χθες και μάλλον θα το αποφύγω, αλλά πάλι κάνω κι εγώ τις καγκουριές μου και ακολουθώ τις κ@βλες μου... θα δείξει! Θα ενημερώσω πάντως για αποτελέσματα χρήσης!!
el-Gatto
01/03/2014, 01:36
Αυτό το PouroDuro team δέχεται μέλη; :a014:
:lol::lol::lol:
Εννοείται.
Ολοι οι καλοί "πουροί" χωράνε. ;)
Φίλε μου σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να τα γράψεις όλα τόσο αναλυτικά.
Ευχομαι να χαρεις το Τενερόνι σου ,κι ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά σε κάποια ΟνΟφφάδα. :beer:
:lol::lol::lol:
Εννοείται.
Ολοι οι καλοί "πουροί" χωράνε. ;)
Φίλε μου σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να τα γράψεις όλα τόσο αναλυτικά.
Ευχομαι να χαρεις το Τενερόνι σου ,κι ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά σε κάποια ΟνΟφφάδα. :beer:
Οπωσδήποτε θα τα πούμε! :beer:
http://www.gearingcommander.com/
http://www.gearingcommander.com/
Απίστευτο εργαλείο daz!!!
Λοιπόν το έτρεξα σε stock και curent με τα Heidenau (υπολογίζοντας και το Circumference (περιφέρεια ελαστικού)) και το 47αρι γρανάζι!
Μου έβγαλε 13 χλμ διαφορά στις 4000rpm (έκανα προσομοίωση για "κοντερίσια").
Η διαφορά μου για ίδιες ταχύτητες ταξιδιού είναι 500rpm, άρκετα καλά. Σημειώνω πως ταξιδεύω χαλαρά γενικά μεταξύ 110-120χλμ/ώρα.
Thanks daz :beer:
el-Gatto
01/03/2014, 13:44
Μου έβγαλε 13 χλμ διαφορά στις 4000rpm (έκανα προσομοίωση για "κοντερίσια").
Για γράψε μας την κοντερίσια διαφορά στις 4,000rpm (πχ. 110πριν > 97μετά ;;; )
Η διαφορά μου για ίδιες ταχύτητες ταξιδιού είναι 500rpm, άρκετα καλά. Σημειώνω πως ταξιδεύω χαλαρά γενικά μεταξύ 110-120χλμ/ώρα.
Αν στις 4,000rpm & 100-120 κοντερίσια ,η διαφορά φτάνει τις 500 στροφές ,σημαίνει οτι στις 6-6,500rpm η διαφορά θα είναι περίπου στις +800rpm.
Πολλές + για το μονοκύλινδρο ρε γμτ.
Να σε ρωτήσω κ κάτι άλλο ρε Στέφ.
Αν ταξιδεύεις με 110-120 κοντερίσια ,αυτό σημαίνει ότι βαδίζεις με 97-105 πραγματικά.
Πώς την παλεύεις ρε γμτ με αυτή την ταχύτητα στην Εθνική πχ ,κ μάλιστα όταν έχεις να κάνεις καμιά 350αριά κμτρα επιστροφής....;;;
Αν στις 4,000rpm & 100-120 κοντερίσια ,η διαφορά φτάνει τις 500 στροφές ,σημαίνει οτι στις 6-6,500rpm η διαφορά θα είναι περίπου στις +800rpm.
Πολλές + για το μονοκύλινδρο ρε γμτ.
Να σε ρωτήσω κ κάτι άλλο ρε Στέφ.
Αν ταξιδεύεις με 110-120 κοντερίσια ,αυτό σημαίνει ότι βαδίζεις με 97-105 πραγματικά.
Πώς την παλεύεις ρε γμτ με αυτή την ταχύτητα στην Εθνική πχ ,κ μάλιστα όταν έχεις να κάνεις καμιά 350αριά κμτρα επιστροφής....;;;
Στις 6000rpm μου έβγαλε 165,5km/h με το μαμά γρανάζι και 146km/h με το 47αρι!!! Δηλαδή όντως διαφορά περί της 850rpm αν θες να φτάσεις τα 165,5km/h.
Το οποίο γίνεται 152,5km/h με το 46άρι και περίπου διαφορά 650rpm αν θες να φτάσεις τα 165,5km/h.
Για να μπορώ όμως να έχω με ακρίβεια ταχύτητα/στροφές πρέπει να βρω το Circumference των Micheli Sirac 130/80-17 και δε το βρίσκω με ΤΙΠΟΤΑ!
Δε ξέρω τι έχω πάθει αλλά τα τελευταία 10 χρόνια απολαμβάνω τα ταξίδια (Auto/moto) με χαμηλότερες ταχύτητες.
Έχω παρατηρήσει πως το κέρδος χρόνου ήταν μικρό, δηλαδή αν εσύ ταξιδεύεις για Λάρισα με 140 κι εγώ με 110-120 μετά από ένα 20λεπτο θα με βρεις μπροστά σου στο Cafe που θα έχεις αράξει να απολαύσεις τη φραπεδιά σου, αλλά μάλλον εγώ θα είμαι περισσότερο ξεκούραστος από σένα. Τουλάχιστον σε μένα η ένταση της προσοχής στο δρόμο με μεγαλύτερες ταχύτητες μου μεταφέρει κόπωση.
Για αυτό σου λέω, ακόμη και στο PouroDuro team δεν έχει σημασία η πραγματική ηλικία αλλά η πραγματική κατάσταση κάθε πουρού και εγώ είμαι για ανακατασκευή!
Σημασία για μένα έχει πως θα συνεχίσω να ταξιδεύω με τις ίδιες ταχύτητες με περίπου 500 στροφές περισσότερες, μικρό το κακό για τα δικά μου δεδομένα και στο βουνό θα είναι σαφώς καλύτερο (άλλωστε θυμίζω πως δε κάνω συχνά ταξίδια πια).
el-Gatto
01/03/2014, 16:08
Στις 6000rpm μου έβγαλε 165,5km/h με το μαμά γρανάζι
ΔΕΝ ισχύει αυτό στην πραγματικότητα.
Με την καμία όμως.
Χρειάζονται 6-6,200rpm για τα 145 πραγματικά με το μαμά γρανάζωμα.
Οπότε αν υπολογίσεις την άνοδο των στροφών για να έχεις τα ίδια πραγματικά κμτρα με πρίν ,δυστυχώς βλέπεις ότι οι στροφές θα είναι πολύ ψηλά για μια αξιοπρεπή (κατ'εμέ) ταχύτητα ταξιδίου.
Αυτό θα το αισθανθείς κυρίως από την τραχιά κ σχεδόν σκαστή λειτουργία του μοτέρ ,αν χρειαστεί να βολτάρεις γρήγορα με διάρκεια.
Υπολόγισε τα όλα αυτά με το 47άρι σου λοιπόν ,σε +12% παραπάνω στροφές σε σχέση με το 45άρι. (βάσει αναγωγής των fail ενδείξεων
Για να δείς δε τα 165-167 πραγματικά που μπορεί το Τενερε να βγάλει με το μαμά γρανάζωμα ,θέλει καλορυθμισμένο κ ξεφίμωτο μοτέρ + ιδανικές συνθήκες.
(βλ. ούριο άνεμο - ψιλοκατηφόρα - ευθύγραμμη διάρκεια - ελαφρό σκύψιμο)
Και αν τα δείς ,τότε το στροφόμετρο ,με το μαμά πάντα γρανάζωμα ,θα φλερτάρει με τις 7,300rpm
Όλα όσα γράφω ,τα'χω μετρήσει πολλάκις κ επι μακρόν με GPS ,προσπαθώντας να καλιμπράρω το SpeedoHealer που έχω συνδέσει στο δικό μου ,ώστε να έχω πραγματικά κμτρα σε κοντέρ κ οδόμετρο.
Οπότε ,με κόκκινα στις 7,500rpm ,όπως καταλαβαίνεις ,ακόμα κ με 2 δόντια λιγότερα ,η διαφορά προς τα πάνω των στροφών σε ταχύτητες άνω των 120κμ/ω ,είναι πολύ κουραστικές για το μοτέρ κ για την τσέπη.
Δε ξέρω τι έχω πάθει αλλά τα τελευταία 10 χρόνια απολαμβάνω τα ταξίδια (Auto/moto) με χαμηλότερες ταχύτητες.
Αυτό είναι καθαρά προσωπικό.
Οπως τη βρίσκει κανείς.
Εγώ το πρόβλημα της βαρεμάρας το έχω με την Εθνική.
Οταν την χρησιμοποιώ ,το κάνω για καθαρά διεκπεραιωτικούς λόγους ,κ απλά θέλω να γίνει σύντομα η διεκπεραιωση.
Ειδικά στην επιστροφή Αθήνα μετά από 2ήμερο στα βουνά ,θα ήθελα να έχω V2-1000 κάτω από τα πόδια μου. :D
Έχω παρατηρήσει πως το κέρδος χρόνου ήταν μικρό, δηλαδή αν εσύ ταξιδεύεις για Λάρισα με 140 κι εγώ με 110-120 μετά από ένα 20λεπτο θα με βρεις μπροστά σου στο Cafe που θα έχεις αράξει να απολαύσεις τη φραπεδιά σου,
Αυτό είναι αλήθεια.
αλλά μάλλον εγώ θα είμαι περισσότερο ξεκούραστος από σένα. Τουλάχιστον σε μένα η ένταση της προσοχής στο δρόμο με μεγαλύτερες ταχύτητες μου μεταφέρει κόπωση.
Σε μένα ισχύει το αντίθετο.
Οσες φορές εχω κάνει πολλά κμτρα με 100-120 ,ένεκα κονβόϊ χωμάτινης παρέας ,στο τέλος νιώθω κομμάτια.
Για αυτό σου λέω, ακόμη και στο PouroDuro team δεν έχει σημασία η πραγματική ηλικία αλλά η πραγματική κατάστασηψυχολογική ηλικία κάθε πουρού ......
Σημασία για μένα έχει πως θα συνεχίσω να ταξιδεύω με τις ίδιες ταχύτητες με περίπου 500 στροφές περισσότερες, μικρό το κακό για τα δικά μου δεδομένα και
στο βουνό θα είναι σαφώς καλύτερο
Αυτό ναι ,όσο πιο κοντό ,τόσο πιο εύχρηστο κ' ευχάριστο στο βουνό.
Εγώ όταν είχα μετρήσει με GPS το δικό μου Tenere με στάνταρ γρανάζωμα 15/45 και λάστιχα τα εργοστασιακά Michelin Sirac, είχα διαφορά περίπου 9 χλμ/ώρα στις 4000 στροφές, δηλ. το κοντέρ έδειχνε 110 χλμ/ώρα και το GPS 101 χλμ/ώρα.
Λοιπόν, βρήκα λάθος στο προγραμματάκι που μας παράθεσε ο φίλος daz. Με την αναζήτηση του μοντέλου της μηχανής by default στη θέση 5th Gear Ratio είχε 19/26 αντί για 20/26.
Ευτυχώς σου επιτρέπει χειροκίνητες παρεμβάσεις και έτσι έχω ΝΕΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ με θεωρητικές πραγματικές ταχύτητες που μου φαίνονται και αρκετά κοντά στη πραγματικότητα!!!
Παραθέτω μερικές, όλες με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο.
Στάνταρ ελαστικά Sirac 130/80-17 και γρανάζωμα 15:45
1) 4000 rpm/min = 100,36 km/h
2) 4500 rpm/min = 112,90 km/h
2) 5000 rpm/min = 125,44 km/h
3) 5500 rpm/min = 137,99 km/h
6) 6000 rpm/min = 150,53 km/h
7) 6500 rpm/min = 163,08 km/h
8) 7000 rpm/min = 175,62 km/h
9) 7500 rpm/min = 188,17 km/h
Τα παρακάτω βγαίνουν με τα δικά μου σημερινά πραγματικά δεδομένα, διόλου άσχημα θα έλεγα!
Heidenau 130/80-17 (έχουν διαφορετικό Circumference, 1933 αντί 2010 των Sirac) και γρανάζωμα 15:47
1) 4350 rpm/min = 100,49 km/h (διαφορά 350 rpm/min)
2) 4900 rpm/min = 113,19 km/h (διαφορά 400 rpm/min)
3) 5450 rpm/min = 125,90 km/h (διαφορά 450 rpm/min)
4) 6000 rpm/min = 138,61 km/h (διαφορά 500 rpm/min)
5) 6500 rpm/min = 150,16 km/h (διαφορά 500 rpm/min)
6) 7050 rpm/min = 162,86 km/h (διαφορά 550 rpm/min)
7) 7600 rpm/min = 175,57 km/h (διαφορά 600 rpm/min, αλλά θα παρέμβει ο κόφτης οριακά)
Παρατηρώντας το παραπάνω πίνακα θα δείτε πως η μέση τιμή παραπάνω rpm/min είναι περίπου 500 rpm/min!
Δε ξέρω αν λόγω κοντύτερου γραναζώματος ενδεχομένως να έχουμε πάνω κάτω ίδια τελική ταχύτητα με Tenere που έχει στάνταρ γρανάζωμα και απείραχτο κινητήρα διότι δε θα μπορέσει να ανεβάσει πάνω από 7000 rpm/min με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο. Ίσως βέβαια να μη μπορέσει να ανεβάσει 7500 rpm/min ούτε με το 15:47, οπότε...
Φυσικά σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση θα είναι αυξημένη, ελπίζω όχι τραγικά!
el-Gatto
01/03/2014, 22:20
Εγώ όταν είχα μετρήσει με GPS το δικό μου Tenere με στάνταρ γρανάζωμα 15/45 και λάστιχα τα εργοστασιακά Michelin Sirac, είχα διαφορά περίπου 9 χλμ/ώρα στις 4000 στροφές, δηλ. το κοντέρ έδειχνε 110 χλμ/ώρα και το GPS 101 χλμ/ώρα.
Ακριβώς αυτό είχα γράψει πολλά ποστ πίσω.
Ότι η απόκλιση της ένδειξης του κοντέρ από τα πραγματικά κμετρα ,είναι 10-12% + ,ανάλογα με τον τύπο κ την φθορά του ελαστικού.
.
.
.
Παρατηρώντας το παραπάνω πίνακα θα δείτε πως η μέση τιμή παραπάνω rpm/min είναι περίπου 500 rpm/min!
Σωστό αυτό.
Αλλά επειδή το σημείο αναφοράς είναι η υποτιθέμενη σωστή ένδειξη του μαμά κοντέρ ,άρα δεν θα πρέπει να υπολογίσουμε + την απόκλιση ,κ σ'αυτόν τον υπολογισμό;
Δε ξέρω αν λόγω κοντύτερου γραναζώματος ενδεχομένως να έχουμε πάνω κάτω ίδια τελική ταχύτητα με Tenere που έχει στάνταρ γρανάζωμα και απείραχτο κινητήρα διότι δε θα μπορέσει να ανεβάσει πάνω από 7000 rpm/min με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο.
Σωστό αυτό κ δοκιμασμένο.
Με απολύτως νορμάλ τα πάντα κ κανονικές συνθήκες ,για να φτάσει το Τ στις 7000+ ,θέλει ευνοϊκό άνεμο κ μακριά κατηφοριά.
Ίσως βέβαια να μη μπορέσει να ανεβάσει 7500 rpm/min ούτε με το 15:47, οπότε...
7,200-7,300 θα τις δείς άνετα αμα το ζορίσεις με αυτό το γρανάζωμα.
Φυσικά σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση θα είναι αυξημένη, ελπίζω όχι τραγικά!
1-1,5 lt/100km
Χωρίς να του πίνεις το αίμα συνεχώς βέβαια.
Ναι, θυμάμαι την αναφορά σου για το "κλεψιμο" του 10-12%.
Σωστό αυτό.
Αλλά επειδή το σημείο αναφοράς είναι η υποτιθέμενη σωστή ένδειξη του μαμά κοντέρ ,άρα δεν θα πρέπει να υπολογίσουμε + την απόκλιση ,κ σ'αυτόν τον υπολογισμό;
Πάντως τώρα η προσομοίωση έγινε με θεωρητικές πραγματικές ταχύτητες, γιαυτό βλέπεις 100 km/h στις 4000 rpm/min και όχι 110 km/h.
Τώρα βέβαια στη πράξη... ίσως να μη είναι έτσι τα πράγματα, ειδικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες!
el-Gatto
02/03/2014, 00:36
Ναι, θυμάμαι την αναφορά σου για το "κλεψιμο" του 10-12%.
Πάντως τώρα η προσομοίωση έγινε με θεωρητικές πραγματικές ταχύτητες, γιαυτό βλέπεις 100 km/h στις 4000 rpm/min και όχι 110 km/h.
Τώρα βέβαια στη πράξη... ίσως να μη είναι έτσι τα πράγματα, ειδικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες!
Aναμένω λοιπόν πραγματικές ενδείξεις GPS / ανά RPM στροφόμετρου ,όπως επίσης και τις αντίστοιχες ενδείξεις κοντέρ ,για να δούμε με το 15-47 ,που έχει "σκαρφαλώσει" πλέον η απόκλιση.
:a014:
καλημέρα σας...
καλως σας βρήκα....
εχει κανένας βάλει αυτο εδω?
http://www.car.gr/parts/view/4427255/
παιζει καμμία φωτο?
ευχαριστώ
καλημέρα σας...
καλως σας βρήκα....
εχει κανένας βάλει αυτο εδω?
http://www.car.gr/parts/view/4427255/
παιζει καμμία φωτο?
ευχαριστώ
καλως ηρθες...:beer::beer:
δεν το ειχα ξαναδει... καλο φαινεται..
βαση για μπριζα και GPS απ οτι βλεπω..
ομως , αν εχεις ή σκοπευεις να βαλεις tank bag το gps δεν θα το βλεπεις...
νομιζω οτι μπενει μπροστα σε μας που έχει χώρο....τα ΒΜW το βάζουν πίσω
νομιζω οτι μπενει μπροστα σε μας που έχει χώρο....τα ΒΜW το βάζουν πίσω
αυτο πρπει να ειναι για το δικο μας ... σε σχεση με τα αλλα εχει μονο την μεγαλη τρυπα (μαλλον για την μπριζα) και οχι την μικρη (μαλλον για την στηριξη του gps ) ;
ή κανω λάθος ?
311857
Σωστα....οποτε μονο μπριζα....παντος ομορφο είναι αν και τα έχει τα λεφτάκια του!!
Λοιπόν, βρήκα λάθος στο προγραμματάκι που μας παράθεσε ο φίλος daz. Με την αναζήτηση του μοντέλου της μηχανής by default στη θέση 5th Gear Ratio είχε 19/26 αντί για 20/26.
Για να βάλουν ένα μηχανάκι στην λίστα πρέπει να βρεις όλα τα δεδομένα να τους τα στείλεις και αφού ελέγξουν το αίτημά σου το καταχωρούν στη βάση δεδομένων.
Θυμάμαι τα στοιχεία τα είχα αντιγράψει απ' το service manual και όταν καταχώρησαν την εγγραφή τα είχα ελέγξει πάλι. Δεν ξέρω τι έγινε. :sick:
Λες γι' αυτό να μην τελείωνε εκείνη η εγνατία με τίποτα? :lol:
Με το γρανάζομα και το λάστιχο που έχεις σου δίνει 8% επιπλέον απόκλιση. 4% απ' το γρανάζομα και 4% απ' το ελαστικό. Σύνολο κάπου στο 16%. :lol: Δλδ στις 6000rpm έχει κάπου στα 20 χλμ απόκλιση.
Σωστα....οποτε μονο μπριζα....παντος ομορφο είναι αν και τα έχει τα λεφτάκια του!!
Η καλύτερη θέση είναι στο πλαστικό που ενώνει το ρεζερβουάρ με την μάσκα του προβολέα.
Είναι προστατευμένο, είναι διακριτικό και μοιάζει εργοστασιακό, δεν το έχεις συνέχεια μπροστά στα χέρια σου, δεν φαίνονται τα καλώδια, είναι δωρεάν.
Η καλύτερη θέση για gps είναι πάνω απ' το κοντέρ στην βάση που έχει γι αυτό το λόγο. Οπουδήποτε χαμηλότερα απλά δεν βολεύει.
el-Gatto
15/03/2014, 12:41
Η καλύτερη θέση είναι στο πλαστικό που ενώνει το ρεζερβουάρ με την μάσκα του προβολέα.
Είναι προστατευμένο, είναι διακριτικό και μοιάζει εργοστασιακό, δεν το έχεις συνέχεια μπροστά στα χέρια σου, δεν φαίνονται τα καλώδια, είναι δωρεάν.
Eδώ την έχω βάλει κι εγώ
311938
311939
el-Gatto
15/03/2014, 12:50
Η καλύτερη θέση για gps είναι πάνω απ' το κοντέρ στην βάση που έχει γι αυτό το λόγο. Οπουδήποτε χαμηλότερα απλά δεν βολεύει.
Παίζει και η λύση στο τιμόνι ,αλλά με μακριά μεταλλική ρυθμιζόμενη κ με μπίλια βάση ,ώστε να έχεις μεγάλο βραχίονα ρύθμισης ορατότητας.
Το είχα έτσι:
311942
Τώρα το'χω έτσι:
311943
311944
el gato.....το οργανο που λέει vector....τι ενδείξεις παρέχει...???κοστος?
polla thx στον Εl-gatto για το tip με το πριζακι....το εβαλα εκει που μας εδειξε με τις φωτος...οντος είναι πολυ εργοστασιακό το αποτέλεσμα!!
el-Gatto
17/03/2014, 23:10
el gato.....το οργανο που λέει vector....τι ενδείξεις παρέχει...???κοστος?
Πάρα πολλές ενδείξεις ,για πάρα πολλές παραμέτρους ,οι οποίες δεν χρειάζονται (με εξαίρεση τις ενδείξεις θερμοκρ.μοτέρ & εξωτ.θερμοκρασίας)
,παρά μόνον αν κάποιος τρέχει TrailRides ,ή αν κάποιος θέλει για κάποιους δικούς του λόγους ,πολλούς και ακριβείς μερικούς κμετρητές ,μέση ωριαία κτλ.
Κόστος κανα 120άρι ,αν θυμάμαι καλά.
Για να βάλουν ένα μηχανάκι στην λίστα πρέπει να βρεις όλα τα δεδομένα να τους τα στείλεις και αφού ελέγξουν το αίτημά σου το καταχωρούν στη βάση δεδομένων.
Θυμάμαι τα στοιχεία τα είχα αντιγράψει απ' το service manual και όταν καταχώρησαν την εγγραφή τα είχα ελέγξει πάλι. Δεν ξέρω τι έγινε. :sick:
Λες γι' αυτό να μην τελείωνε εκείνη η εγνατία με τίποτα? :lol:
Με το γρανάζομα και το λάστιχο που έχεις σου δίνει 8% επιπλέον απόκλιση. 4% απ' το γρανάζομα και 4% απ' το ελαστικό. Σύνολο κάπου στο 16%. :lol: Δλδ στις 6000rpm έχει κάπου στα 20 χλμ απόκλιση.
Νομίζω daz, πως η ελαφρά μικρότερη εξωτερική διάμετρος του Heidenau (Circumference 1933 αντί 2010 των μαμά ελαστικών) διορθώνει κάπως το σφάλμα του μεγαλύτερου γραναζιού, εκτός... αν εγώ έχω καταλάβει κάτι λάθος από την ανάγνωση των δεδομένων του πίνακα και της Heidenau.
Νομίζω daz, πως η ελαφρά μικρότερη εξωτερική διάμετρος του Heidenau (Circumference 1933 αντί 2010 των μαμά ελαστικών) διορθώνει κάπως το σφάλμα του μεγαλύτερου γραναζιού, εκτός... αν εγώ εχω καταλάβει κάτι λάθος από την ανάγνωση των δεδομένων του πίνακα και της Heidenau.
Νομίζω πως κατάλαβες λάθος.
Αφού διορθώσεις το λάθος στην 5 ταχύτητα κάνε τις εξής αλλαγές.
Στο stock μην αλλάξεις τίποτα.
Στο current βάλε μόνο μεγαλύτερο γρανάζι πίσω 46
στο custom μεγαλύτερο γρανάζι και Circumference 1933
Η μικρότερη διάμετρος τροχού αυξάνει το σφάλμα όπως και η κοντύτερη δευτερεύουσα μετάδοση.
Στις 6000 στροφές το κοντέρ δείχνει 160.
Με το στοκ γρανάζωμα η πραγμτική ταχύτητα είναι 150.
Με 46 πίσω η πραγματική είναι 147 στις ίδιες στροφές
Με 46 και Heidenau η πραγματική είναι 142
Η απόκλιση του ταχυμέτρου παρασέρνει και το οδόμετρο. Το οδόμετρο έχει (νομίζω) πολύ μικρή απόκλιση (3%???). Και αυτός είναι ένας απ' τους λόγους που δεν μπορούν να ρυθμίσουν το ταχύμετρο σωστά σε καμία μηχανή.
Οι διορθωτές δεν ξέρω αν μπορούν να διορθώσουν και τα δύο. Νομίζω ο γάτος (?) κάτι είχε γράψει παλιότερα αλλά δεν θυμάμαι.
el-Gatto
31/03/2014, 10:49
Οι διορθωτές δεν ξέρω αν μπορούν να διορθώσουν και τα δύο. Νομίζω ο γάτος (?) κάτι είχε γράψει παλιότερα αλλά δεν θυμάμαι.
Nα τα ξαναγράψω λοιπόν.
Εχω μόνιμα συνδεδεμένο SpeedoHealer.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις του GPS ,το μαμά Ταχύμετρο ,αισιοδοξεί κατά 10-12% ,αναλόγως τύπου & φθοράς του πίσω ελαστικού.
Η διόρθωση του Ταχυμέτρου από το όργανο ,συμπαρασέρνει σε ίδιο ποσοστό διόρθωσης ,και ολικό και μερικούς kmετρητές.
Τώρα ,αν οι kmετρητές είχαν αρχικό λάθος μικρότερο του ταχυμέτρου ,αυτό δεν το'χω μετρήσει.
Αν κάποιος το'χει κάνει με ακρίβεια ,ας το αναφέρει.
ΟΚ, φίλοι μου, σας ευχαριστώ για τα φώτα σας!
Γάτε το μαμά αισιοδοξεί κατά 8% (με καινούριο ελαστικό) και το gearing commander το επιβεβαιώνει.
Αν εκεί στη γιαμάχα κατάφεραν να δώσουν και στο οδόμερο την ίδια απόκλιση τι να πω?
Όποιος έχει gps και δεν βαριέται ας δώσει μια μέτρηση για το οδόμετρο. Αν βρω θα το κάνω εγώ.
Τα gps έχουν τόσο μεγάλη ακρίβεια στην μέτρηση της ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο?
el-Gatto
01/04/2014, 18:46
Τα gps έχουν τόσο μεγάλη ακρίβεια στην μέτρηση της ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο?
Aυτό είναι κάτι που δεν το ξέρω.
Θεώρησα την ένδειξη του GPS δεδομένα σωστή ,και την έλαβα σαν σημείο αναφοράς.
Σύμφωνα με αυτήν ρύθμισα στο -12% το SpeedoHealer ώστε να συμβαδίσουν οι ενδείξεις.
Πάντως ,αυτό που είναι σίγουρο ,είναι ότι η ρύθμιση συμπαρασέρνει προς τα κάτω κ το οδόμετρο.
Το μέτρησα συγκριτικά με άλλες μοτ/τες την περασμένη Κυριακή ,στο 3ο 24ωρο Οδοιπορικό Λεωνιδίου ,όπου το δικό μου οδόμετρο έγραψε συνολικά 40κμ λιγότερα.
Αν υπάρχει περιθώριο λάθους στην ένδειξη του GPS ,τότε και το καλιμπράρισμα και οι μετρήσεις μου ,είναι λάθος.
Να μας πεί κάποιος αν υπάρχει τέτοια πιθανότητα ,καθώς κ για το πιθανό περιθώριο σφάλματος.
Γάτε το μαμά αισιοδοξεί κατά 8% (με καινούριο ελαστικό) και το gearing commander το επιβεβαιώνει.
Αν εκεί στη γιαμάχα κατάφεραν να δώσουν και στο οδόμερο την ίδια απόκλιση τι να πω?
Όποιος έχει gps και δεν βαριέται ας δώσει μια μέτρηση για το οδόμετρο. Αν βρω θα το κάνω εγώ.
Τα gps έχουν τόσο μεγάλη ακρίβεια στην μέτρηση της ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο?
Θεωρητικά ναι έχουν ακρίβεια αλλά όχι σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει να παραμείνεις αρκετή ώρα στην ίδια ταχύτητα για να μπορέσει να σε μετρήσει. Η μέτρηση όμως είναι ακριβής.
el-Gatto
01/04/2014, 20:29
Θεωρητικά ναι έχουν ακρίβεια αλλά όχι σε πραγματικό χρόνο. Πρέπει να παραμείνεις αρκετή ώρα στην ίδια ταχύτητα για να μπορέσει να σε μετρήσει. Η μέτρηση όμως είναι ακριβής.
Α ,μαστα ,τότε είμαστε ΟΚ.
Οι μετρήσεις μου έγιναν σε παρατεταμένες κι επαναλαμβανόμενες ευθείες με σταθερές ταχύτητες σε διαφορετικές κλίμακες.
Συνήθως 100 - 120 - 140 - 150
Σε όλες τις περιπτώσεις ,για να συμπίπτουν οι ενδείξεις GPS - ΤΑΧΥΜΈΤΡΟΥ ,το καλιμπράρισμα έπρεπε να είναι στο -12%.
Αυτό που δεν γνωρίζω ,είναι το ΑΝ το -12% του οργάνου αντιστοιχεί στην πραγματικότητα ή έχει απόκλιση.
Όπως και να'χει ,κ για να μην ψειρίζουμε τη μαϊμού ,ένα 10% αισιοδοξία να υπολογίζει ο κάθε Τενερίστας στις μαμά ενδείξεις ,για να ξέρει περίπου με πόσα πραγματικά πηγαίνει.
Αμφίσημος
02/04/2014, 00:57
Τώρα aftermarket δεν το λες αλλά που αλλού ταιριάζει; Ο κρίκος έλξης είναι μια πολύ καλή θέση έδρασης κάμερας ή αισθητήρα.313337
Α ,μαστα ,τότε είμαστε ΟΚ.
Οι μετρήσεις μου έγιναν σε παρατεταμένες κι επαναλαμβανόμενες ευθείες με σταθερές ταχύτητες σε διαφορετικές κλίμακες.
Συνήθως 100 - 120 - 140 - 150
Σε όλες τις περιπτώσεις ,για να συμπίπτουν οι ενδείξεις GPS - ΤΑΧΥΜΈΤΡΟΥ ,το καλιμπράρισμα έπρεπε να είναι στο -12%.
Αυτό που δεν γνωρίζω ,είναι το ΑΝ το -12% του οργάνου αντιστοιχεί στην πραγματικότητα ή έχει απόκλιση.
Όπως και να'χει ,κ για να μην ψειρίζουμε τη μαϊμού ,ένα 10% αισιοδοξία να υπολογίζει ο κάθε Τενερίστας στις μαμά ενδείξεις ,για να ξέρει περίπου με πόσα πραγματικά πηγαίνει.
Λοιπόν μετρήσεις με GPS, 47άρι πίσω γρανάζι και ελαστικά Heidenau K60 και σύγκριση με όλα "μαμά" δηλ. 45άρι πίσω γρανάζι και Michelin Sirac:
47/Heidenau ενδείξεις: στις 4000 στροφές έδειχνε 110 km/h, το GPS έδειχνε 96 km/h (κλέψιμο 14 km/h).
45/Michelin ενδείξεις: στις 4000 στροφές έδειχνε 110 km/h, το GPS έδειχνε 101 km/h (κλέψιμο 9 km/h).
47/Heidenau ενδείξεις: στις 5000 στροφές έδειχνε 138 km/h, το GPS έδειχνε 120 km/h (κλέψιμο 18 km/h).
45/Michelin ενδείξεις: στις 5000 στροφές έδειχνε 138 km/h, το GPS έδειχνε 126 km/h (κλέψιμο 12 km/h).
Θεωρητικά αν το μοτέρ καταφέρει να ανεβάσει 7000 στροφές με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο παρά το 47άρι γρανάζι πίσω θα έχω μια αξιοπρεπή πραγματική τελική γύρω στα 165+
Μου κάνει εντύπωση που έχω καταγράψει ίδιες ταχύτητες με της "μαμά" συνθήκες... μήπως έχω κάνει λάθος;
Καλού-κακού θα τα ξανδώ πάντως γιατί κάτι δε μου πάει καλά.. ξέρω πως έχω ένα μικρό θέμα με τα συνεμπλόκ, λέτε να επηρεάζει τη σχέση στροφών/ταχύτητας;
Τώρα aftermarket δεν το λες αλλά που αλλού ταιριάζει; Ο κρίκος έλξης είναι μια πολύ καλή θέση έδρασης κάμερας ή αισθητήρα.313337
Πολύ ωραία ιδέα Αμφίσημε! Εγώ έχω μια Sony action cam, ελπίζω να υποστηρίζει περιστροφή βίντεο γιατί όπως βλέπω είναι "δεμένη" ανάποδα!
Αμφίσημος
13/09/2014, 15:06
Πολύ ωραία ιδέα Αμφίσημε! Εγώ έχω μια Sony action cam, ελπίζω να υποστηρίζει περιστροφή βίντεο γιατί όπως βλέπω είναι "δεμένη" ανάποδα!
Kαι να μην υποστηρίζει το γυρνάς εσύ με software. Προσοχή έλεγξε τις αποστάσεις - μην τερματίσει το μπροστινό και βρει στο φτερό. Δίνει ωραίο και ισορροπημένο πλάνο για στροφιλίκι κτλ.
Kαι να μην υποστηρίζει το γυρνάς εσύ με software. Προσοχή έλεγξε τις αποστάσεις - μην τερματίσει το μπροστινό και βρει στο φτερό. Δίνει ωραίο και ισορροπημένο πλάνο για στροφιλίκι κτλ.
Thanks :beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.