Σύνδεση

View Full Version : moto XRV750 VS LC8-GS-VARA.



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

LOUKILOUK
27/03/2009, 15:33
Φιλε Λαρισαιε
τα service γινονταν ευλαβικα και παντα στην ωρα τους...το μηχανακι ειχε πολυ φροντιδα αλλα ηταν και ολη μερα, καθε μερα στον δρομο μιας και ηταν το μοναδικο μεταφορικο μου μεσο...(ακομα μονο μηχανη εχω:winka: ), ετσι δεν ημουν συνεχεια απο πανω του αλλα συνεχεια πανω του...:winka: αν αυτο σημαινει οτι ειχα αγιο τοτε οκ.
Η αληθεια ειναι οτι το τελευταιο καλοκαιρι στις Σποραδες εμεινε απο καρβουνακια μιζας...αλλα ειχα μανιβελα...:winka: βεβαια να πω εδω οτι στην αρχη μου την εβαζε μπροστα ενας φιλος με αφρικα γιατι εγω μεχρι να τα καταφερω νυχτωνε...:bigcry: βλεπεις δεν ειχα ποτε μανιβελατο αλλα τελικα το εμαθα και αυτο:wacko:
Το τενερε ωραιοτατο, κατσικι... βαρυ ομως(200kg για 660...??!!! :bigcry: )και δεν ξερω τι παιζει με τον ψεκασμο του... εχω γνωστο που ειχε το απλο το χτ660 και εχω ακουσει τα χειροτερα...τελικα πηρε transalp700...
Το bmw αν δεν ηταν ακριβο ισως να ηταν η χρυση τομη αλλα 10000 εουρο και να μην εχει ουτε χουφτες, ουτε σχαρα, ουτε ποδια, ουτε abs, και να πληρωνεις νταβατζιλικι υπολογιστες ταξιδιου και συναγερμους και κατι αλλα αχρηστα αλλιως σε 6 μηνες παραδοση :uplate: :hypnotize Το χαντακωσανε το μηχανακι οι γερμανοι απο μονοι τους...κριμα.
Τελος σχετικα με το κοστος συντηρησης της κτμ να πω οτι εδω στη Συρο εχει εξουσιοδωτημενο πλεον και ευτυχως δεν κοβει και κωλους... εχει μεγαλη σημασια επισης να μην ειναι αρπαγες στο συνεργειο που απευθηνεσαι...και να μπορεις να τους εμπιστευτεις...Τα πρωτα σερβις τα εκανα στην Αθηνα, χρεωνανε και αλλαζανε οτι θελανε χωρις να σε ρωτησουν π.χ. "σου εβαλα και τακακια..."γιατι ρε φιλε δεν με ενημερωνεις τουλαχιστον πρωτα?
αυτια προς το παρον:wave2:

Anty12
27/03/2009, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Το τενερε ωραιοτατο, κατσικι... βαρυ ομως(200kg για 660...??!!! :bigcry: )και δεν ξερω τι παιζει με τον ψεκασμο του... εχω γνωστο που ειχε το απλο το χτ660 και εχω ακουσει τα χειροτερα...τελικα πηρε transalp700...


Είναι καινούργιος και σχεδιασμένος από την αρχή.Όπως και το πλαίσιο και το σύστημα ψύξης.Στους 9 μήνες που το έχω δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα , όπως στα XTR -XTX μέχρι το 04-05.

LARISEOS
27/03/2009, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Φιλε Λαρισαιε

Το τενερε ωραιοτατο, κατσικι... βαρυ ομως(200kg για 660...??!!! :bigcry: )και δεν ξερω τι παιζει με τον ψεκασμο του... εχω γνωστο που ειχε το απλο το χτ660 και εχω ακουσει τα χειροτερα...τελικα πηρε transalp700...
:wave2:

πρεπει να πω πως τα κιλα του ειναι οκ,,,δεν το καταλαβαίνεις.....μεχρι και σουζα σηκώνει....

το εχω παρη και σε παραλια.....εκει να δεις....πολυ ανετο!!

LOUKILOUK
27/03/2009, 17:52
anty εννοεις οτι ειναι καινουριος και ξανασχεδιασμενος ο ψεκασμος?
Ειναι απο αλλη εταιρια ή απο την ιδια?
Οταν ρωτησα τον φιλο για tps και ανακλησεις μου ειπε οτι το προβλημα του δεν λυθηκε και οτι ειχε να κανει με το βαρος του στροφαλου του κινητηρα του...ειναι συνφουρμιτης και πολλα απο οσα εμαθε τα εμαθε απο εδω μεσα για τα προβληματα του ΧΤ660
Τεσπα εσυ το τενερε πως το βλεπεις στο δρομο και στο χωμα?
Εμενα οταν το καβαλησα μου αρεσε πολυ αλλα σαν κατοχος 640 δεν θεωρησα οτι αξιζε η αλλαγη με το τενερε και πηγα στα πιο πολλα...τωρα να σου πω την αληθεια θα χρειαστω χρονο και κοπο για να οδηγησω πραγματικα το 990 στο χωμα... μετα την πρωτη μερα που το παλεψα λιγο ειχαν πιαστει οι πυχεις μου... :mad:παντως στο δρομο το εχω παλεψει αρκετα καλα...μιλαμε οτι στριβει το θηριο... :evil:
Αν υπαρχει καποιος με bmw f800 gs ας πει εντυπωσεις...
τα λεμε:beer: :wave2:

Cpt. Haddock
27/03/2009, 17:59
ακόμα για τις μπουρούχες συζητάτε; :smokin:

Operater
27/03/2009, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ακόμα για τις μπουρούχες συζητάτε; :smokin:

+955! :winka:

LOUKILOUK
09/04/2009, 20:43
Και καλα ο καπετανιος με τον τιγρη που κατι περπαταει στην ασφαλτο, (στο χωματακι θα πλεει αλλα ο καλος ο καπετανιος...) ας πει τα αστεια του...ο οπερατερ με το πηγασο που ειναι κυριολεκτικα για πεταμα...γιατι σιγονταρει?

Παιδια καβαληστε το 990 να δειτε το εργο... και μετα τα λεμε... :winka:










αντε να ανεβουμε λιγακι γιατι πολυ χαλαρωσαμε στις "αντιπαραθεσεις'...:beer: :wave2:

Tpap
09/04/2009, 20:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Παιδια καβαληστε το 990 να δειτε το εργο...

:rotflmao: :bigcry:

έλιωσα ρε... :rotflmao:

LOUKILOUK
09/04/2009, 21:10
Μ΄αρεσει που λειωνεις:smilea:
Και σιγουρα δεν το εχεις δει το εργο...αλλα το κακο δεν ειναι αυτο:nono:...
το κακο ειναι αλλο....
:beer: :wave2:
υ.γ. μπορεις οπου "κακο" να αντικαταστησεις με το "αστειο"...:rotflmao: :lol:
καλο βραδυ σε ολους :beer: :wave2:

CB...K
09/04/2009, 22:01
Έχω οδηγήσει και τα δύο για δοκιμή. Το Africa ήταν φίλου και εισαγωγής από Γερμανία, το βρήκα πολύ αδύναμο. Το 990 ήταν καινούριο και το έκανα test ride σε άσφαλτο μόνο. Μου άρεσε η δύναμή του και ο τρόπος που την έβγαζε, έδειχνε άκαμπτο και τσεκουράτο, όμως το σαζμάν και ιδιαίτερα η φασαρία από το μοτέρ με άγχωσαν (μαζί με την τιμή και τις φήμες περί συνεργείων).

Θέλω να ρωτήσω: στα ταξίδια και στις βόλτες, δεν ενοχλεί υπερβολικά αυτή η φασαρία του μοτέρ;

LOUKILOUK
10/04/2009, 14:53
Την πρωτομαγια που ελπιζω να πρωτοταξιδεψω θα εχω αποψη να σου πω, αν και με τις ακραπα πανω το γουργουρητο του κινητηρα δεν με απασχολει... :winka:
Για την τιμη εχεις δικιο οταν μιλαμε για καινουρια μηχανη αλλα παιζουν και τα μεταχειρισμενα...
ποσο πωλουνταν τα τελευταια αφρικα της κουτας το 04? Νομιζω λιγο κατω απο 10 χιλιαρικα...αν καποιος ξερει ας μας πει...
Τεσπα το ον-οφ πρεπει να πηγαινει και ασφαλτο και χωμα εξισου καλα, το 990 το κανει αυτο και ακομα και ξεχωριστα να το συγκρινεις, ελαχιστα μηχανακια το κοντραρουν στην ασφαλτο...για το χωμα δεν υπαρχει αντιστοιχο :nono:
Το σασμαν μετα απο λιγα χιλιομετρα στρωνει και δεν ακουγεται παρα μονο καμια φορα οταν κουμπωνεις την πρωτη, τα ιδια ακουσα και σε βαραντερο που οδηγησα και tdm και τρανσαλπ...
Μειονεκτηματα του ειναι η καταναλωση και σιγουρα η ποιο απαιτητικη του συντηρηση.
Τελος για την αξιοπιστια θα ματαξαναπω οτι παντου υπαρχει ενας μυθος... τα KTM σιγουρα δεν ειναι ιαπωνεζικο...(ειχα ιαπωνα και κατεω πραμα...) αλλα και το "Καθε Τριτη Μαστορα" μου θυμιζει τις ιστοριες που ακουγα μικρος για τον "μπαμπουλα"...
Καλος και εμπιστος μαστορας σε συνδυασμο με ευλαβικη συντηρηση και το χαμογελο δεν χανεται ποτε... :winka:
αντε και καλες σας βολτες σημερα που ο καιρος το καλει...
:bigcry: :bawl: :bigcry: :bawl: εγω ακομα δουλεια το κερατο μου
:beer: :wave2:

CB...K
04/05/2009, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Την πρωτομαγια που ελπιζω να πρωτοταξιδεψω θα εχω αποψη να σου πω, αν και με τις ακραπα πανω το γουργουρητο του κινητηρα δεν με απασχολει... :winka:


Περιμένω εντυπώσεις...:beer:

naxiotis
04/05/2009, 18:06
μάλλον κάπου του έμεινε:a53: :a029: :a018:

ή πιάστηκε στο ταξίδι από την σέλλα

:lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :wave2:


Υ.Γ.πάντα με διάθεση χιούμορ:beer:

LOUKILOUK
16/05/2009, 12:47
Αργω καμια φορα να γραψω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπι να βγαζεται και γλωσσα:nono:

Το λοιπονε,ταξιδεψα δικαβαλος φορτωμενος με πλαινες αλουμινενιες 41l, taknbag και σκηνη υποστρωματα δεμενα στη σχαρα, πηγα Καλαμπακα καμπινγκ (τυχαια μαζι με τους ducatisti που ειχαν πανελληνια συγκενρτωση) και περασα φανταστικα.
Οδηγικα τωρα, το μηχανακι στην αρχη φορτωμενο μου φαινονταν τεραστιο (κυριως οπτικα)και ημουν λιγο μαγκωμενος στα πρωτα χιλιομετρα μεχρι τον Σειριο περιπου, μετα ξεθαρεψα και κινουμουν με ταχυτητες απο 150-180 km περιπου χωρις προβλημα, στις ευθειες τις Θηβας ειδα και την πρωτη, αλλα οχι τελευταια, 200αρα(οχι πολυ ευκολα). Μετα την Λαμια (σταση)εφαγα πολυ βροχη στο Δομοκο και ανεβαιναμε αργα τις ανηφορες, στην κατηφορα ανοιξε λιγο ο καιρος και αρχισαμε να ρολαρουμε. Στον καμπο ηταν μονο βρεγμενα και αρχισαμε παλι τις 140-150αρες. Καπου εκει μεχρι και τα 160 απο οτι μου ειπε και η συνεπιβατιδα δεν καταλαβαινε τιποτα απο αερα στο κρανος, μετα κουνουσε λιγο. Το μηχανακι φορτωμενο εστριβε μια χαρα αρκει να μην εκλεινες το γκαζι και να κατεβαζες και μια ταχυτητα κατω... τα φρενα που δεν χρειαστηκε να δοκιμαστουν σκληρα(ευτυχως... :winka: )εδειξαν να μην εχουν προβληματα με τα εξτρα κιλα αλλα και με το abs καβατζα ακομα και στο Δομοκο με την βροχη δεν ενιοωσα αγχος στο φρεναρισμα...
Φτασαμε ανετα και ξεκουραστα και αφου στησαμε σκηνη βολταραμε στα Μετεωρα μεχρι το απογευμα(φτασαμε στις 11 περιπου και βολταραμε μεχρι τις 18).
Η αποκαλυψη ηρθε το πρωι οταν εκανα μια καλη βολτα μονοκαβαλο σε μια προτεινομενη διαδρομη απο το ducati club... στριφτερη αλλα και με ανοιχτα κομματια(καλο πιστακι)χωρις καθολου κινηση Κυριακη πρωι "λυσσιαξα" , εγδαρα τις μποτες στο στροφιλικι, εβλεπα πανω απο 210 στο κοντερ στα ανοιχτα κομματια, εκανα και καποια εξτρα km απο λαθος και καραγουσταρα...υστερα απο 120-130 km περιπου ημουν πισω στο καμπινγκ ετοιμος να "φορτωσω" και να συνεχισω... κινηθηκα σε ποιο χαλαρους ρυθμους (πλην εξαιρεσεων :winka: :evil: ) και αφου εκανα και την δευτερη προτεινομενη διαδρομη κατεληξα πισω ευτιχισμενος και κουρασμενος...
Η εκδρομη ηταν κυριως "on" και ελπιζω στην επομενη να δοκιμασω και το "off"...
αυτα τα ολιγα...ελπιζω συντομα να εχω και αλλες εμπειριες να μοιραστω...προς το παρον περιμενω να ακουσω τις δικες σας...ακουει η Ναξος?
υ.γ.1 και με το adv640 που ειχα ποτε δεν εμεινα, ουτε η σελα μου περιοριζε την ορεξη για ταξιδια...
υ.γ.2 ελπιζω και ολα τα αφρικα να εχουν πατησει οπου πατησε το 640, (το 990 το εχω μολις 2 μηνες...) αν και δεν το βλεπω...(εξαιρουνται κατι μονολυκοι...)
υ.γ.3 σε αυτην την ενοτητα οποιος δεν εχει χιουμορ να παρει ποδι...παλιοκουλαδια
υ.γ.4 τα χαιρετισματα μου στην ομορφη Ναξο...απο Συρο αδερφε :wave2: :beer:

LARISEOS
16/05/2009, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

υ.γ.2 ελπιζω και ολα τα αφρικα να εχουν πατησει οπου πατησε το 640, (το 990 το εχω μολις 2 μηνες...) αν και δεν το βλεπω...(εξαιρουνται κατι μονολυκοι...)



φιλε,,,,δεν γίνεται να ακολουθήσουμε....εμεις τον μαστορα τον βλεπουμε μια φωρα τον χρόνο....


τι να κανουμε????

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:sun:

panos1050
17/05/2009, 15:00
Στειλε καμια φωτο να δουμε να γουσταρουμε και εμεις LOUKILOUK

CB...K
17/05/2009, 17:29
από θόρυβο όλα καλά;

(και καλά εσύ, οδηγάς και γουστάρεις,

η επιβάτις τι γνώμη είχε; )

sakisvolos
17/05/2009, 20:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Φιλε Λαρισαιε
τα service γινονταν ευλαβικα και παντα στην ωρα τους...το μηχανακι ειχε πολυ φροντιδα

Άμα ήθελες ας μην τηρούσες ευλαβικά το πρόγραμμα συντήρησης της ΚΤΜ και θα έβλεπες.............!:winka:


Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Η αληθεια ειναι οτι το τελευταιο καλοκαιρι στις Σποραδες εμεινε απο καρβουνακια μιζας...αλλα ειχα μανιβελα...

:eyepop: :eyepop: Με ευλαβική συντήρηση και πάλι χάλασε????? :eyepop: :eyepop:

LARISEOS
17/05/2009, 20:54
καινουρια μοτερ περισσοτερα πραγματακια περισσοτερα προβληματα απλα ειναι........

panos1050
18/05/2009, 02:45
Αφηστε ρε παιδια αυτη την καραμελα με την κτμ
ΑΛΛΑΞΑΝ οι καιροι ,τα πραγματα πανε μπροστα.Δεν ειμαστα στην δεκαετια του 90
που ειχαν καποια προβληματα.
Για οσους δεν ξερουν το 2008 η κτμ βγηκε 4 εταιρια σε αξιοπηστια στον κοσμο.
Για οσουν θελουν το απολυτο που σου δινει η κτμ,θα δινουν ΛΙΓΟ παραπανο προσωχη
και στην καλη τους.
Ειναι σαν να εχει καποιος μια ferrari και ενα fiat και να τα προσεχει το ιδιο

LARISEOS
18/05/2009, 08:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
Αφηστε ρε παιδια αυτη την καραμελα με την κτμ
ΑΛΛΑΞΑΝ οι καιροι ,τα πραγματα πανε μπροστα.Δεν ειμαστα στην δεκαετια του 90
που ειχαν καποια προβληματα.
Για οσους δεν ξερουν το 2008 η κτμ βγηκε 4 εταιρια σε αξιοπηστια στον κοσμο.
Για οσουν θελουν το απολυτο που σου δινει η κτμ,θα δινουν ΛΙΓΟ παραπανο προσωχη
και στην καλη τους.
Ειναι σαν να εχει καποιος μια ferrari και ενα fiat και να τα προσεχει το ιδιο


δεν ειναι ακρηβως ετσι.....γιατι αλλο να εχεις 3000 και να παρης ενα fiat και αλλο να εχεις 3000 και να παρης ενα δάνειο για να παρης ενα κτμ η ενα gs........ γιατι ενα καινούριο μηχάνημα τεχνολογικά εχει και τα κατάλληλα συστήματα που η το θελεις η δεν το θελεις θα βγάλει τα προβληματα του οσο και να το πρωσεχεις...........

johndoe
18/05/2009, 08:59
osa den ftanei i alepou......

wraio avatar e?

LARISEOS
18/05/2009, 09:44
eee frozen ........που σαι ρε .... ελα για καφε!

LOUKILOUK
18/05/2009, 15:43
Παιδες γεια χαρα σε ολους...
Απαντω συνοποπτικα σε οσα γραφτηκαν...
- αν και δεν καταλαβα την σχεση αυτων που εγραψα με αυτο που απαντησες...
-:confused: :rolleyes:, να αναφερω οτι εγω τον εβλεπα ποιο συχνα τον μηχανικο μου για σερβις απο μια φορα τον χρονο μιας και ειναι το μοναδικο μεταφορικο μου μεσο και αυτο γουσταρω...
- Σακη φαντατζομαι οτι και εσυ τηρεις ευλαβικα το σερβις manual και ας εχεις χοντα και αν μετα απο 6 χρονια στα 50000 km χρειαστεις τιποτα αναλωσιμα(πχ καρβουνακια) μην το παρεις κατακαρδα :winka:...
- η συνεπιβατιδα γουσταρει και αυτη ευτυχως και δεν κολωνει και πουθενα...βεβαια για το ταξιδι τις ταπωσα τις ακραπες καλου κακου(βλεπε μπατσοι και προστιματα... :winka: )
- εχει ξαναειπωθει οτι και το αφρικα καποτε ηταν καινουριο και προχωρημενο...!! και σε 10 χρονια το adv 950 -990 θα ειναι απλο και συντηρητικο μηχανακι αλλα αν θες ΤΩΡΑ να οδηγεις πραγματικα και οχι απλα να κινεισαι δεν μπορεις να συμβιβαστεις με τις αναρτησεις, το πλαισιο. τα φρενα, τα γκαζια και τα κιλα του αφρικα...
Και τωρα ετσι για να γουσταρουμε...
Γιατι ρε χοντακηδες δεν βγαζει η χοντα ενα μηχανημα με γκαζια και τεχνολογια και για το χωμα παρα μονο ss?(εκει τους παραδεχομαι...)
Γιατι ενω ειχε ενα κινητηρα διαμαντι (βλεπε XR650 υδροψυκτο )επιμενει να βγαζει καινουρια μηχανακια (βλεπε FMX) με κινητηρα που γεννηθηκε οταν ειχαμε ακομα χουντα...??:bigcry: :rotflmao:
Γιατι σας βρισκουνε συντηριτικους και φοβισμενους οι ιαπωνες και πατε και αγοραζεται μονο με την νοοτροπια της σιγουριας και της αξιοπιστιας... οποιος και αν διατηρησει παρωχημενη τεχνολογια μπορει στο μελλον να θεωρηθει αξιοπιστος και σιγουρος... αυτο ειναι το ευκολο...
Λαθοι δεν κανουν μονο οσοι δεν κανουν τιποτα...
Δεν ειναι κακο να σας αρεσει να μετακινειστε με μηχανη αλλα υπαρχουν και αλλοι που τους αρεσει να τα ΟΔΗΓΑΝΕ τα μοτορια τους...
Αντε και γεια χαρα σας μαγκες :wave2:

el patron
18/05/2009, 15:57
πεστα χρυσοστομε

el patron
18/05/2009, 16:01
τα ΚΤΜ χαλανε μην τα περνεται δεν ειναι για ολους ,αφηστε εμας που τα εχουμε να τα χαιρομαστε και ας χαλανε δεν πειραζει:)

Tpap
18/05/2009, 16:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από gus950
πεστα χρυσοστομε

:rotflmao: :beer: :wave2:

el patron
18/05/2009, 16:15
αμφιβιο:a46:


163889

el patron
18/05/2009, 16:24
ιπταμενο:p


163890

el patron
18/05/2009, 16:29
super moto:smokin:


163891

mount
18/05/2009, 16:29
Όταν πήρα το africa,τα μόνα μηχανάκια που μπορούσαν να κάνουν τα πράγματα να συμβαίνουν όπως εγώ ήθελα,ήταν το super tenere και το africa.
Με (κατα τη γνώμη μου)εμφανή την καλύτερη επιλογή!
Δεν το κρύβω πως είμαι υποψήφιος ιδιοκτήτης 990 adventure r!Κάθε πράγμα στον καιρό του και ικανό να κάνει αυτά για το οποία όταν φτιάχτηκε επικρατούσαν!
Βέβαια το africa είναι ένας θρύλος για το on-OFF road travel,όπως θα είναι και το adventure μετά απο χρόνια!:)


(Και επειδή όλα αυτά δεν ταιριάζουν μ'αυτό το post):

ΆΝΤΕ ΜΩΡΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΟΥΧΕΣ ΣΑΣ!!!!ΚΤΜ ΚΑΙ ΜΑ...ΚΙΕΣ!!!!ΠΟΤΕ ΕΜΑΘΑΝ ΟΙ ΑΥΣΤΡΙΑΚΟΙ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ???
ΑΝΤΕ ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΑ ΡΕΕΕΕΕ!!!!!!(έξω απ'το σπίτι μου):D :D :D

el patron
18/05/2009, 16:35
winner of dakar:D


163892

LARISEOS
18/05/2009, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gus950
winner of dakar:D


βασικά μονο ktm τρέχουν σχεδόν ακόμα......ουτε ο μεγαλος αντιπαλος του το gs δεν κανει κατι για το dakar....


οσο για την παραγωγη.....που ειπε ο φιλος γιατι η honda δεν κανει ενα on off...... θελω να πω οτι καποια στιγμη θα το βγαλει αλλα σηγουρα πρεπει να ειναι κατι πολυ καλο....βλεπεις πως την πατησανε με το transalp..........που εκει δεν υπαρχει και φανατησμος.........!



επισης δεν πεζει η περίπτωση να μεινει στην ιστορία το ktm και το gs...... οπως ητανε καποια αλλα μοτερ οπως tenere afrika κτλ. αυτην ειναι η γνώμη μου.......

el patron
18/05/2009, 16:45
:D


163894

el patron
18/05/2009, 16:46
:smokin:


163895

el patron
18/05/2009, 16:47
:beer:


163896

el patron
18/05/2009, 16:49
super moto:smokin:

el patron
18/05/2009, 16:50
:lol:


163897

panos1050
18/05/2009, 16:56
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΦΙΛΕ GUS ΠΕΣΤΑ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

el patron
18/05/2009, 16:57
πλακα πλακα εγω θεωρω οτι τα μοναδικα on-of ειναι
ktm adv
1200gs
800gs
tenere
africa:beer:

LARISEOS
18/05/2009, 17:01
απλως ειναι κριμα η σειρα on off να εχει καταντήσει ετσι........


ολα καλα τα λέτε κτλ......αλλα ενα πράγμα εχει μένει απο ολον τον κοσμο που εχω γνωρίσει που ειχε afrika και έχει ακομα....πως εαν η μηχανή εδεινε ακομα μερικα αλογάκια δεν θα το άλλαζε κανένας.................


και ειναι ο μοναδικός λόγος............γιατι???

γιατι οταν ενα μηχανάκι εχει τοσα χρόνια και ειναι σκυλι.......ο κοσμος το αγαπάει....
αμα η honda φοβαται να βγαλει ενα καινουριο afrika ασ κανει ενα face lift! ...........

panos1050
18/05/2009, 17:05
Γιατι δεν εχουν οδηγησει κατι αλλο για να δουν τι υπαρχει αυτη την εποχη,
για να να δουν που εχει φτασει η τεχνολογια.

mount
18/05/2009, 17:08
Όταν εμείς κερδίζαμε dakar,εσείς ακόμα δεν ξέρατε πως γίνεται μια μοτο να αντέχει πάνω απο 100χλμ χωρίς να κολάει:wave2: :wave2: :wave2: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

http://atgreg.smugmug.com/photos/46537744-L.jpg

LARISEOS
18/05/2009, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
Γιατι δεν εχουν οδηγησει κατι αλλο για να δουν τι υπαρχει αυτη την εποχη,
για να να δουν που εχει φτασει η τεχνολογια.

ayto einai poy den katalabainei o komsos......η τεχνολογία ? ποια??

ξερεις πολυ καλα οσο περισσότερα τοσο πιο πολλα προβλήματα οκ? αλλα βεβαια αφου η μοναδική δοκιμη ειναι για να παει για καφέ.....!!!!!!

σπανια εχω συναντησει ατομα που πηρανε ενα ktm για χρηση adventure...μονο το ονομα του ειναι.

εγω που θελω να παω κατω απο ισπανια μερια αλγερια-μαροκο κτλ ,,,,,προτιμώ να παω με το παλιο αφρικα παρα με το νεο ktm!

ελπηζω να κατάλαβες

sakisvolos
18/05/2009, 17:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
Γιατι δεν εχουν οδηγησει κατι αλλο για να δουν τι υπαρχει αυτη την εποχη,
για να να δουν που εχει φτασει η τεχνολογια.


Μια ερώτηση πόσα μηχανάκια και τι έχεις οδηγήσει ώστε να έχεις γνώμη???

Υ.Γ. Όταν το africa της honda κέρδιζε το paris dakar επί σειρά ετών η ΚΤΜ και όλες οι άλλες που ήταν????

LARISEOS
18/05/2009, 17:22
ρε παιδια μην το περνεται ktm vs afrika vs tenere vs οτι να ναι.......ολα καλα ειναι κ μεχρι εκει που φτανει η τσεπη του .....


απλως εγω βλεπω ενα μπασταρδεμα στην επιλογη μηχανης και με τρελενει.......

δλδ γιατι καπιος να παρει ενα κτμ αμα δεν ειναι adventuras..???

θελεις ταξιδια......υπάρχουν χιλιάδες καλύτερα......

γιατι παίρνει ο αλλος ενα τετοιο μηχανάκι? για να το σηκώνει σούζα ? στην άσφαλτο?

και σταματηστε να συγκρίνεται το γκαζι ...... το μονο που εχω ακούσει και θελω πραγματικά να δοκιμάσω ειναι πως λενε πως το κτμ στο χώμα ειναι οτι καλυτερο υπάρχει! δεν νιώθεις να σε δυσκολεύει τπτ........ αλλα και παλι ,,,,,12000 μηχανακη να το γαμησω στο χωμα???




:eyepop:

panos1050
18/05/2009, 17:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Μια ερώτηση πόσα μηχανάκια και τι έχεις οδηγήσει ώστε να έχεις γνώμη???

Υ.Γ. Όταν το africa της honda κέρδιζε το paris dakar επί σειρά ετών η ΚΤΜ και όλες οι άλλες που ήταν????
ΤΟΤΕ πριν πολλα χρονια γινονταν αυτα που λετε.
ΤΩΡΑ TA ΚΤΜ έιναι τα μονα που τρεχουν DAΚAR και ειναι τα μονα που αντεχουν .
Ειμαι περιπου 30 και εχω αλλαξει 7-8 μηχανες,
εχω περασει απο ιαπωνικα,αγγλικα,ειχα και τα δυο adventure bmw και ktm
και δεν τα ειχα μονο για καφε,τα ειχα για την δουλεια μου για τις καβλες μου ,
ειδικα τα δυο adventure τους ηπια το αιμα.
και μετα απο ολα αυτα αφου ειδα και συγκρινα γυρναω παλι στο 990

panos1050
18/05/2009, 17:35
κοιτα lariseos εισαι σωστος δεν υπαρχει λογος να παρεις ενα adventure αν δεν πατησεις ποτε χωμα.
αλλα ειναι και καποιοι που επιλεγουν με βαση την ομορφια ,πια σε φτιαχνει,πια σε αναβει που τη βλεπεις
και αν δεν εχεις προβλημα και με μαμαλο τοτε ολα καλα.

sakisvolos
18/05/2009, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
ΤΟΤΕ πριν πολλα χρονια γινονταν αυτα που λετε.
ΤΩΡΑ TA ΚΤΜ έιναι τα μονα που τρεχουν DAΚAR και ειναι τα μονα που αντεχουν .
Ειμαι περιπου 30 και εχω αλλαξει 7-8 μηχανες,
εχω περασει απο ιαπωνικα,αγγλικα,ειχα και τα δυο adventure bmw και ktm
και δεν τα ειχα μονο για καφε,τα ειχα για την δουλεια μου για τις καβλες μου ,
ειδικα τα δυο adventure τους ηπια το αιμα.
και μετα απο ολα αυτα αφου ειδα και συγκρινα γυρναω παλι στο 990

Τα ΚΤΜ είναι τα μόνα που αντέχουν ε? εμπεριστατωμένη η άποψη σου Πάνο!
Το ότι είναι τα μόνα που τρέχουν δε σημαίνει ότι είναι και τα μόνα που αντέχουν έτσι???
Μην ξεχνάς ότι από πίσω τους είναι και κάτι κοντέινερ με ανταλλακτικά και μηχανικούς που ακολουθούν!

Πέρασες λες από ιαπωνικά από αγγλικά και κατέληξες ότι τα ΚΤΜ είναι τα καλύτερα σε τι ειναι τα καλύτερα?:winka: :winka:

panos1050
18/05/2009, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Τα ΚΤΜ είναι τα μόνα που αντέχουν ε? εμπεριστατωμένη η άποψη σου Πάνο!
Το ότι είναι τα μόνα που τρέχουν δε σημαίνει ότι είναι και τα μόνα που αντέχουν έτσι???
Μην ξεχνάς ότι από πίσω τους είναι και κάτι κοντέινερ με ανταλλακτικά και μηχανικούς που ακολουθούν!

Πέρασες λες από ιαπωνικά από αγγλικά και κατέληξες ότι τα ΚΤΜ είναι τα καλύτερα σε τι ειναι τα καλύτερα?:winka: :winka:

Μιλαμε για Dakar ετσι? και αυτο με τα κοντεινερ ειναι τακτικη ολων των εργοστασιακων μηχανων απο ολες τις εταιριες.
περασα απο ολα αυτα τα μηχανακια και κατεληξα οτι αυτα με φτιαχνουν εμενα πιο πολυ.
δεν θελω να πω οτι τα κτμ ειναι τερατα τεχνολογιας και αξιοποιστιας
αλλα η εποχη που υποτιθετε υπηρχε το καθε τριτη μαστωρα περασε οριστικα.
και δεν γινεται να συγκρινουμε μηχανακι απο αρχες δεκαετιας 90 με ενα σημερινο οπλο,
οποιο και αν ειναι αυτο

avlihos
18/05/2009, 18:02
Τα EXTRAs της KTM!


163899

avlihos
18/05/2009, 18:04
O φυσικός τους χώρος! KTM WORLD!


163900

sakisvolos
18/05/2009, 18:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
Μιλαμε για Dakar ετσι? και αυτο με τα κοντεινερ ειναι τακτικη ολων των εργοστασιακων μηχανων απο ολες τις εταιριες.
περασα απο ολα αυτα τα μηχανακια και κατεληξα οτι αυτα με φτιαχνουν εμενα πιο πολυ.
δεν θελω να πω οτι τα κτμ ειναι τερατα τεχνολογιας και αξιοποιστιας
αλλα η εποχη που υποτιθετε υπηρχε το καθε τριτη μαστωρα περασε οριστικα.
και δεν γινεται να συγκρινουμε μηχανακι απο αρχες δεκαετιας 90 με ενα σημερινο οπλο,
οποιο και αν ειναι αυτο

Τώρα μιλάς σωστά! Πήρες αυτό που σε φτιάχνει εσένα πιο πού και είναι απόλυτα σεβαστό!
Όσο για το κάθε τρίτη μάστορα είναι πλάκα εννοείτε και απλά επειδή μερικοί τσιμπάνε πέφτει τέτοιο
κόλλημα!

Λες ότι δεν γίνεται να συγκρίνεται μηχανάκι από τις αρχές της δεκαετίας του 90 με καινούργια
τέρατα τεχνολογίας αλλά σε αυτό το θρέντ
αυτό ακριβώς συμβαίνει και είναι προς τιμήν της Africa η σύγκριση αυτή!:winka: :winka:

Τώρα για το τέρατα τεχνολογίας άστο πονάει αυτό εξαρτάται από το τι εννοεί ο κάθε ένας τεχνολογία!!!

panos1050
18/05/2009, 18:11
επειδη στην φωτο ειναι ενα xcf,
θες να σου θυμησω τι συντηριση θελει ενα crf της honda?

avlihos
18/05/2009, 18:12
AFRICA RULEZ!
Και με κάλυψη απόκρυψη για το σαφάρι!!!:eyepop: :eyepop: :rotflmao: :smokin:


163901

LARISEOS
18/05/2009, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από avlihos
AFRICA RULEZ!
Και με κάλυψη απόκρυψη για το σαφάρι!!!:eyepop: :eyepop: :rotflmao: :smokin:


χεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχεχε

:beer:

LARISEOS
18/05/2009, 18:18
http://www.youtube.com/watch?v=pnSlRAAnStU

panos1050
18/05/2009, 18:18
[Τώρα για το τέρατα τεχνολογίας άστο πονάει αυτό εξαρτάται από το τι εννοεί ο κάθε ένας τεχνολογία!!! [/B][/QUOTE]

ρε σακη με τον ορο τεχνολογια εννοουμε τα παντα,
φρενα ,κινητηρα,αναρτησεις,πλαισιο κλπ,τα οποια ειναι βγαλμενα απο αλλη δεκαετια και ειναι σαφως πιο συγχρονα.
δεν σου λεω για esp, abd ,agj ,kjr και αλλα τετοια

sakisvolos
18/05/2009, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
επειδη στην φωτο ειναι ενα xcf,
θες να σου θυμησω τι συντηριση θελει ενα crf της honda?

Υπάρχει μεγάλη διαφορά φίλε μου σε αυτό που λες,το CRF η honda στο δίνει με μόλις 3 μήνες
εγγύηση και σου λέει ότι είναι αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση το μηχανάκι αυτό!
Η ΚΤΜ δε λέει κάτι τέτοιο! Σου πουλάει ένα μηχανάκι με αγωνιστικές επιδόσεις και έχετε την απαίτηση
να μην χαλάει! Δεν γίνεται αυτό!
Σας κοτσάρει και δυο χρόνια εγγύηση και εντάξει είστε! Τώρα άμα γίνει κάτι εντός εγγύησης
τρέχετε και δε φτάνετε όπως κάποιος εδώ προ διετίας σε ένα dukeII τοι πήρε καινούργιο και μόλις το
άνοιξε για πρώτη φορά στα 1700κμ μια 3η και ενώ είχε κάνει και την προβλεπόμενη πρώτη αλλαγή λαδιού του
βγήκε η μπιέλα έξω,έσπασε το μοτέρ δλδ!
Είδες πολλά άλλα μηχανάκια CRF ας πούμε μιας και αυτό ανάφερες να σπάνε σε μόλις 1700κμ??

Και ας μην αναφέρω καλύτερα τι τράβηξε για να του αλλάξουν κινητήρα! Και εννοείτε πως το πούλησε
το ''όπλο'' του !!!

panos1050
18/05/2009, 18:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Υπάρχει μεγάλη διαφορά φίλε μου σε αυτό που λες,το CRF η honda στο δίνει με μόλις 3 μήνες
εγγύηση και σου λέει ότι είναι αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση το μηχανάκι αυτό!
Η ΚΤΜ δε λέει κάτι τέτοιο! Σου πουλάει ένα μηχανάκι με αγωνιστικές επιδόσεις και έχετε την απαίτηση
να μην χαλάει! Δεν γίνεται αυτό!
Σας κοτσάρει και δυο χρόνια εγγύηση και εντάξει είστε! Τώρα άμα γίνει κάτι εντός εγγύησης
τρέχετε και δε φτάνετε όπως κάποιος εδώ προ διετίας σε ένα dukeII τοι πήρε καινούργιο και μόλις το
άνοιξε για πρώτη φορά στα 1700κμ μια 3η και ενώ είχε κάνει και την προβλεπόμενη πρώτη αλλαγή λαδιού του
βγήκε η μπιέλα έξω,έσπασε το μοτέρ δλδ!
Είδες πολλά άλλα μηχανάκια CRF ας πούμε μιας και αυτό ανάφερες να σπάνε σε μόλις 1700κμ??

Και ας μην αναφέρω καλύτερα τι τράβηξε για να του αλλάξουν κινητήρα! Και εννοείτε πως το πούλησε
το ''όπλο'' του !!!

Ακριβως αυτο λεει και η κτμ και ολες οι εταιριες που πουλανε αγωνιστικα,
σε ολα δινουν εγγυηση 2 χρονια εκτος των αγωνιστηκων που ολοι δινουν 2 μηνες.
οσο για το duke που λες αυτα γινονται σε ολες τις οικογενειες οπως honda.
δικος μου φιλος πηρε το καινουργιο hornet και παραλιγο να παρει φωτια με 150 χλμ στην εθνικη

LARISEOS
18/05/2009, 18:43
απλως εγω θα πω την γνώμη μου πως το κτμ 990 δεν ειναι το απολυτο σε δύναμη μπροστά στο gs οταν η κατανάλωση βενζινης ειναι πολυ περισσότερο.........

καταλαβατε...τι εννοω????

panos1050
18/05/2009, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
απλως εγω θα πω την γνώμη μου πως το κτμ 990 δεν ειναι το απολυτο σε δύναμη μπροστά στο gs οταν η κατανάλωση βενζινης ειναι πολυ περισσότερο.........

καταλαβατε...τι εννοω????

σε αυτο τον τομεα οι γερμανοι οντως δεν παιζονται

LOUKILOUK
18/05/2009, 21:17
Παιδια το 990 ειναι πολυ "on" στο δρομο και πολυ "off" στο χωμα...συγκριση με αφρικα δεν χωραει...τα εχω πει πολλες σελιδες πριν...και οχι γιατι το αφρικα ειναι κακο, απλα ειναι ξεπερασμενο... το 990 θα γινει θρυλος σε 10 χρονια οπως τωρα το αφρικα και ισως να λεω και εγω οτι λεει ο λαρισεος τωρα... θα δειξει...
Επισης το on-off ειναι αποψη και ιδεα για πολλους...καποιοι απλως πιθηκιζουν και γινονται ρομπες...ο πιθηκισμος ειναι παντου... Οπως ξαναπα σεβομαι απολυτα οσους ξερουν τι καβαλανε και γιατι το καβαλανε...δεν μπορει να εχουμε ολοι τα ιδια γουστα...:smokin:
Αλλα δειτε πρωτα το εργακι και μετα πειτε την γνωμη σας...
Φιλε λαρισαιε σου ευχομαι να καβαλησεις συντομα ενα 990 ή 950 και να μου πεις την γνωμη σου...πιστευω οτι εφοσον εχεις κανει χωμα θα καταλαβεις πολλα...:winka: :evil:
Φιλε Σακη δεν μπορω να πιστεψω οτι εχοντας καποιος μεγαλη εμπειρια απο μηχανες θα κατεληγε συνηδειτα στο FMX... :confused: :nono:
Ξεχαστε το θεμα Dakar ειναι πολυ μακρια...
Ζημιες βγαζουν ολα τα μηχανακια και σιγουρα η ktm εχει βελτιωθει πολυ στο θεμα αυτο...τα χρονια περνανε οι καιροι αλλαζουν και οι εταιριες εξελισονται, οι ιαπωνες δεν τα καταφεραν στην on-off κατηγορια... αλλου ναι (βλεπε ss).
Τo 990 οντως καιει στα ψηλα...ολα εχουν και το τιμημα τους...
τα 990 εχουν 3 χρονια εγγυηση... βαζεις μονο καγκελα και πας παντου...
αντε και καλο βραδυ παλικαρια
:wave2:

LARISEOS
18/05/2009, 21:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Παιδια το 990 ειναι πολυ "on" στο δρομο και πολυ "off" στο χωμα...συγκριση με αφρικα δεν χωραει...τα εχω πει πολλες σελιδες πριν...και οχι γιατι το αφρικα ειναι κακο, απλα ειναι ξεπερασμενο... το 990 θα γινει θρυλος σε 10 χρονια οπως τωρα το αφρικα και ισως να λεω και εγω οτι λεει ο λαρισεος τωρα... θα δειξει...
Επισης το on-off ειναι αποψη και ιδεα για πολλους...καποιοι απλως πιθηκιζουν και γινονται ρομπες...ο πιθηκισμος ειναι παντου... Οπως ξαναπα σεβομαι απολυτα οσους ξερουν τι καβαλανε και γιατι το καβαλανε...δεν μπορει να εχουμε ολοι τα ιδια γουστα...:smokin:
Αλλα δειτε πρωτα το εργακι και μετα πειτε την γνωμη σας...
Φιλε λαρισαιε σου ευχομαι να καβαλησεις συντομα ενα 990 ή 950 και να μου πεις την γνωμη σου...πιστευω οτι εφοσον εχεις κανει χωμα θα καταλαβεις πολλα...:winka: :evil:

:wave2:

ναι καποια στιγμη θα το σκισω.......εχεχεχεχεχε

μην το λες για τους ιαπωνες γιατι το tenere το καινουριο ειναι πολυ καλο on off μηχανακι....και αν εβγαζε 100 αλογακια θα δεις οτι πολυ θα ειχανε αλλη γνωμη ,,,,,αρα περιμενε να δεις και κανενα 1000ρι σε λιγο...... και εκει πηστευω πως θα βγαλει και η honda μετα........

απλως εμενα δεν με καιει να εχει 100 αλογα .......80 να εχει καλα ειναι για on off δεν χρειαζεται παραπανω,,,,,,,, παραπανω σημαινει περισσοτερη καταναλωση περισσοτερες φθορες λαστοιχα κτλ.... και περισσοτερες σουζες..!!!:lol:

το on off πρεπει να εχει απλα και δυνατα χαρακτηριστικα....να μπορεις να κανεις modify καποια πραγματα,,,να μην περνει μονο χουφτες απο την μαμα εταιρια με 180 ευρο!!!!!:sick:


καλο βραδι on offades

sakisvolos
18/05/2009, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
...καποιοι απλως πιθηκιζουν και γινονται ρομπες...ο πιθηκισμος ειναι παντου...

:uplate: :uplate: :uplate: :uplate: :uplate:


Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Φιλε Σακη δεν μπορω να πιστεψω οτι εχοντας καποιος μεγαλη εμπειρια απο μηχανες θα κατεληγε συνηδειτα στο FMX... :confused: :nono:


Το FMX τι το έμπλεξες στη συζήτηση εδώ λέμε για άλλες μοτό τι σχέση έχει το FMX τις μηχανές για
τις οποίες λέμε εδώ?????????:confused: :confused: :confused:
Που ξέρεις εσύ με ποιο γνώμονα πήρα εγώ αυτό που πήρα??? Τι ξέρεις εσύ για τα δικά μου κριτήρια??? :confused: :confused:
Εσύ με ποια κριτήρια αγόρασες αυτό που έχεις???


Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
τα 990 εχουν 3 χρονια εγγυηση... βαζεις μονο καγκελα και πας παντου...


23 χρόνια εγγύηση να έχουν το ίδιο θα είναι!!!
Το παντού πως το εννοείς??? Παντού εντός οικίας δηλαδή???

sakisvolos
18/05/2009, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS

το on off πρεπει να εχει απλα και δυνατα χαρακτηριστικα....να μπορεις να κανεις modify καποια πραγματα,,,να μην περνει μονο χουφτες απο την μαμα εταιρια με 180 ευρο!!!!!:sick:


καλο βραδι on offades

Ρε τι λες κι εσύ τώρα?? Ολόκληρη βιομηχανία έχει στηθεί γύρω από τα ΚΤΜ με χίλιες δυο π@π@ριες
aftermarket και τρέχουν και τα αγοράζουν να τα βάλουν πάνω για να ξεχωρίζουν από τους άλλους
και τα ακριβοπληρώνουν όλα αυτά ρίξε μια ματιά σε ένα περιοδικό και θα δεις τι εννοώ!

Καλό βράδυ ΚΤΜαδες και όνειρα γλυκά........................χωρίς συνεργεία και βλάβες!:wave2: :wave2:

LARISEOS
18/05/2009, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK

Επισης το on-off ειναι αποψη και ιδεα για πολλους...καποιοι απλως πιθηκιζουν και γινονται ρομπες...ο πιθηκισμος ειναι παντου... Οπως ξαναπα σεβομαι απολυτα οσους ξερουν τι καβαλανε και γιατι το καβαλανε...δεν μπορει να εχουμε ολοι τα ιδια γουστα...:smokin:

:wave2:

εδω απανταει σε εμενα στο ποια ατομα περνουν μηχανες για καφε και οχι για την καθαρα χρηση που μπορεις να εκμεταλευτεις απο μια μηχανη,,,,,,,

ασ πουμε δεν θα με χαλουσε οπιος να ναι να παρη στρομ......αλλα να παρης κτμ 990 και να το εχεις για στρομ τοτε εισαι καραγκιοζης!




αν καταλαβα καλα τον λοοκ

LOUKILOUK
19/05/2009, 15:02
Σωστος ο Λαρισαιος...με πιανεις μιας και μαλλον εκπεμπουμε στο ιδιο μηκος κυματος...:winka: Αφου λοιπον καταλαβαινομαστε θα σου πω γιατι πηρα το 990 και οχι το τενερε που μου αρεσε πολυ αλλα ουτε και το gs800 που το γουσταρα ακομα περισσοτερο...Ακου και εσυ φιλε Σακη. Το τενερε ηταν αντιστοιχο του adv640 που ειχα για 6+ χρονια και μαλιστα με υποδεεστερα φρενα, αναρτησεις και μικροτερο τεποζιτο, ιδια περιπου αλογα και τελικες... ιδιο περιπου υψος, εξοπολισμο και καλυτερη σελα για ταξιδια και λιγοτερους κραδασμους... εγω ηθελα να κανω και μεγαλο(α)ταξιδια και εξωτερικο και δικαβαλο φορτωμενος... αρα δεν υπηρχε λογος να παρω κατι που ηταν περιπου σαν και αυτο που ειχα... Το gs800(κουκλι...), δεν παιζανε μεταχειρο και το καινουριο αδικαιολογητα ακριβο σε συγκριση με το 990 κουτα, που στην εκδοση traveler ειχε τα παντα ενω το bmw θα πηγαινε το ιδιο με ποιο αδυναμο κινητηρα, χειροτερες αναρτησεις και ποιο αβολη σελα για ταξιδι...αγορασα λοιπον 2ο χερι 990 με ακραπες και βαλιτσες 2ο χερι αλουμινενιες και εδωσα λιγοτερα απο 11000...τωρα που το εχω 3 μηνες περιπου και πηγα και ενα ταξιδακι ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιλογη μου καθε φορα που το καβαλαω χαμογελαω...:winka: :evil: :). Στην ασφαλτο ειναι ξυραφι, φοβερη αναρτηση και γεωμετρια, στριβει απιστευτα και εχει γκαζι πολυ, στο χωμα που εχω μπει λιγο ειναι σταθερο αλλα βαρυ σε σχεση με αυτα που εγω ειχα συνηθισει... θελει σεβασμο στο δεξι γκριπ γιατι διπλωνει για πλακα ειδικα με τα μαμα λαστιχα, στα κλειστα κομματια εγω δεν το εχω ακομα αλλα αν βρω φλαταδουρα...:evil: θελω δουλεια ακομα για να πω οτι το παω ειδικα στο χωμα αλλα αυτη ειναι και η ομορφια...να ψαχνεσαι και να βελτιωνεσαι:winka:
Σακη για τον πιθηκισμο τα εξηγησε ο Λαρισαιος ωραιοτατα...αν παλι δεν καταλαβες κριμα.
Βιομηχανες aftermaket εχουν στηθει γυρω απο ολες τις εταιρειες, ευρωπαικες, ιαπωνικες και αμερικανικες...
Το FMX σιγουρα δεν εχει καμια σχεση με τις μηχανες που συζηταμε εδω αλλα μεχρι τωρα δεν εχω δει να λες και εσυ κατι συγκεκριμενο για τα μηχανακια που συζηταμε παρα μονο οτι τα γιαπωνεζικα ειναι ποιο αξιοπιστα και τα κτμ ζημιαρικα...αληθεια εχεις καβαλησει ποτε αφρικα, gs ή 990-950?αμφιβαλω...αλλα περιμενω απαντηση σου...αν απαντησεις με ερωτηση σου λεω απο πριν οτι τα εχω καβαλησει και τα τρια και εχω αποψη...
Tελος δεν γνωριζω τα κριτηρια σου για την αγορα που εκανες αλλα εκτος απο ενα μετριο entry level μηχανακι το fmx δεν εχει λογω υπαρξης στην αγορα...αν εισαι νεος οδηγος ειναι μια καλη επιλογη αλλα υπαρχουν και καλυτερες και μαλιστα γιαπωνεζικες που γουσταρεις:winka:
Οι βασικοι λογοι που αγορασα το 990 νομιζω οτι εγιναν αντιληπτοι...οσο για το "παει παντου" αν δεν το καταλαβες με τη πρωτη το εξηγω αλλιως... "παει" ΠΑΝΤΟΥ οπου δεν "παει" το FMX...που δεν "παει" ΠΟΥΘΕΝΑ... εχεις δει ταφο να "πηγαινει" καπου...?
Αντε να γουσταρουμε...γιατι πολυ κυριλεψα στις αντιπαραθεσεις:rotflmao: :lol:
καλους δρομους σε ολους μαγκες:wave2:

panos1050
19/05/2009, 18:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Ρε τι λες κι εσύ τώρα?? Ολόκληρη βιομηχανία έχει στηθεί γύρω από τα ΚΤΜ με χίλιες δυο π@π@ριες
aftermarket και τρέχουν και τα αγοράζουν να τα βάλουν πάνω για να ξεχωρίζουν από τους άλλους
και τα ακριβοπληρώνουν όλα αυτά ρίξε μια ματιά σε ένα περιοδικό και θα δεις τι εννοώ!

Καλό βράδυ ΚΤΜαδες και όνειρα γλυκά........................χωρίς συνεργεία και βλάβες!:wave2: :wave2:

και που ειναι το κακο ρε φιλε σακη που μια εταιρια εξελησει και δημιουργει προιοντα
για τα μηχανακια της?
πρεπει δηλαδη ολοι να εχουμε 25 χρονων κινητηρα στο μηχανακι μας,οπως (fmx)
αναρτησεις απο περασμενες δεκαετιες,οπως (fmx)
φρενα με ταμπουρα,οπως (fmx)
και ουτε ενα αξεσουαρακι απο το εργοστασιο, οπως(fmx), για να ημαστε οκ?

naxiotis
19/05/2009, 21:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Σωστος ο Λαρισαιος...με πιανεις μιας και μαλλον εκπεμπουμε στο ιδιο μηκος κυματος...:winka:
Αντε να γουσταρουμε...γιατι πολυ κυριλεψα στις αντιπαραθεσεις:rotflmao: :lol:
καλους δρομους σε ολους μαγκες:wave2:

έτσι μπράβο συνκυκλαδίτη:a18: :a20: :a19:

όσο για το ΚΤΜ αν είχα τα φράγκα και εμένα αυτή θα ήταν η επιλογή μου:beer: :wave2:

sakisvolos
19/05/2009, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
και που ειναι το κακο ρε φιλε σακη που μια εταιρια εξελησει και δημιουργει προιοντα
για τα μηχανακια της?
πρεπει δηλαδη ολοι να εχουμε 25 χρονων κινητηρα στο μηχανακι μας,οπως (fmx)
αναρτησεις απο περασμενες δεκαετιες,οπως (fmx)
φρενα με ταμπουρα,οπως (fmx)
και ουτε ενα αξεσουαρακι απο το εργοστασιο, οπως(fmx), για να ημαστε οκ?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Είστε τόσο κολλημένοι που γυρίσατε τη συζήτηση αλλού κατά το συμφέρον σας! Η κουβέντα ήταν
για KTM LC8 για BMW GS και για Varadero σε σύγκριση με το Africa ένα παλιό μοντέλο της Honda
αλλά είστε τόσο κολλημένοι που αρκείστε σε προσωπικές επιθέσεις στους συμμετέχοντες στην συζήτηση αυτή!
Αλλά τι να κάνουμε σας πονάει που συγκρίνουν τα ''μεγαθήρια'' σας με το ταπεινό Africa!

Καλές βόλτες λοιπόν ΚΤΜαδες μιας και εσείς τελικά έχετε το πρόβλημα και ΔΕΝ αντέχετε τη σύγκριση
και καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι!:winka: :winka: :winka:


Α! και που είστε ΚΤΜαδες άμα πάτε καμιά μεγάλη βόλτα έχετε καλού κακού καβάτζα μια κάτω αντλία
συμπλέκτου αυτή μωρέ με το πλαστικό πιστονάκι που ραγίζει και μένετε χωρίς συμπλέκτη!:wave2: :wave2: :wave2:

el patron
19/05/2009, 22:55
ας χαλανε:beer: :beer:


164015

paraligo
20/05/2009, 00:03
Ναι ok ο τυπάκος με το λαστιχάκι το 50/50 και τους καθρέπτες βγήκε βόλτα στους αιθέρες.
:rotflmao: :rotflmao:

panos1050
20/05/2009, 00:05
ΣΩΣΤΟΣ ο gus ,


εχει παντα την σωστη απαντηση.
οπως λεει και ο λαος οσα λεει μια εικονα δεν τα λενε χιλιες λεξεις:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

panos1050
20/05/2009, 00:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από paraligo
Ναι ok ο τυπάκος με το λαστιχάκι το 50/50 και τους καθρέπτες βγήκε βόλτα στους αιθέρες.
:rotflmao: :rotflmao:


ΜΗΝ τα πιστευετε αυτα χοντακιδες ,φοτομονταζ ειναι η εικονα:lol: :lol: :lol: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol:

paraligo
20/05/2009, 00:41
Έτσι για την ιστορία………….δεν είμαι χοντάκιας.
Και το ktm το γουστάρω τρελά..
:wave2:

panos1050
20/05/2009, 01:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από paraligo
Έτσι για την ιστορία………….δεν είμαι χοντάκιας.
Και το ktm το γουστάρω τρελά..
:wave2:

:beer:
εισαι της περιπετιας και εσυ ,ωραιος(xtz)

LARISEOS
20/05/2009, 07:19
ωραια η φοτο αλλά δεν παύει να ειναι απλα ενα μαρκετινγκ και οσοι μένουν σε αυτο ειναι λιγο φαντασμένοι κ τπτ αλλο......

avlihos
20/05/2009, 08:38
Νομίζω ότι όλοι λέμε πάνω κάτω το ίδιο. Όντως τα ΚΤΜ δεν πάνε συνεργείο όπως παλιά. Όντως η άφρικα ήταν μια μηχανή πολύ μπροστά για τη εποχή της. Τα GS πανάκριβα, το Βάρα πολύ βαρύ για χώμα.

Όταν πήρα την άφρικα την διάλεξα για έναν και μόνο λόγο. το οικονομικό. Επειδή πάω χώμα συχνά πυκνά, οι πτώσεις θα ήταν σε κόστος σχεδόν 4 φορές κάτω σε σχέση με τα υπόλοιπα. Το πήρα 3500 ευρώ όταν τα υπόλοιπα περνούσαν τα 8000 (και για κάποιον που πέρνει 800 ευρώ/μήνα είναι διαφορά, έτσι; ) Δεν ήθελα κάτι ελαφρύ και καντίλι στη ξερογκαζιά, αφού θα μπορούσα να κρατήσω το TSR (και μιλάμε για πολύ καντήλι, όποιος το 'χει οδηγήσει θα ξέρει... )

Μεγαλώσαμε (και σε κιλά :lol: και σε χρόνια) και θέλουμε καμιά βόλτα με το έτερον ήμισυ μέχρι ιταλία, κρήτη και αλλού, φορτομένοι και σίγουροι. Βάζεις λοιπόν στο άφρικα 1000 ευρώ έχτρα (εξάτμιση, αναρτήσεις, φρένα και όλα αυτά μετά από χρόνια για τη σιγουριά και μόνο) και είσαι έτοιμος. 120 - 130 χλμ/ω και πάς παντού...

Μακάρι να είχα να πάρω κάτι πιο σύχγρονο, λίγο πιο δυνατό αλλά και σχετικά οικονομικό...

Αλλά δεν... Έτσι μένεις στη διαχρονικότητα του XRV.

Γι' αυτό νομίζω έγινε και η αρχική σύγκριση άλλωστε στο moto.

:beer:

avlihos
20/05/2009, 08:39
AFRICA Rulez!!!:smokin:

(Μιας και είμαστε στις αντιπαραθέσεις)

LARISEOS
20/05/2009, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από avlihos
AFRICA Rulez!!!:smokin:

(Μιας και είμαστε στις αντιπαραθέσεις)


xexexexexexxe

ετσι ειναι......αμα θελεις να παρης ενα κτμ η gs και απλα να το πλενεις μεγια σου................

αμα θελεις σκυλι και δεν σε τρελενει η ταχυτητα με τα λεφτα του το αφρικα σπερνει................

και εγω θα βγω ιταλια -γαλλια- ελβετια-ιταλια τον ιουνιο.............2500 χλμ.............

peskandritsos
20/05/2009, 12:41
Συγνωμη που θα σας απογοητευσω αλλα μαλακισμενη συγκριση εκανε το περιοδικο.

Απο την εμπειρια μου μεχρι τωρα οταν γινεται ενα συγκριτικο γινεται σε μηχανες σχεδον ιδιας χρονολογιας για να μπορει ο επιδοξος αγοραστης να διαλεξει.

Σε τι μπορει να συγκριθει το συγκεκριμενο το ΚΤΜ με το ΑΦΡΙΚΑ??

Ας βαζανε και ενα ΧLR 500 μεσα στο συγκριτικο.

Και αυτο ον οφ ηταν.

Πως μπορεις να συγκρινεις δυο η περισοτερες μηχανες οταν εχουν 10-15 χρονια διαφορα?

Εδω 2-3 χρονακια διαφορα εχουν μερικα μοντελα μεταξυ τους και παλι ειναι η μερα με την νυχτα.

Ας κανουν ενα συγκριτικο με ολα τα ον οφ της αγορας και να βαλουν μεσα και το καπονορντ και το στρωμα το 1000αρι και το σουπερ τενερε και ολα τα bmw τα ον οφαδικα.

:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize

ggs
20/05/2009, 13:48
Μάλλον το (βλακώδες) συγκριτικό ήθελε να πει ότι ένα παλιό μηχανάκι 15ετιας μπορεί να κάνει σχεδόν ότι και ένα σύγχρονο….εγώ θα πω ότι ανάλογα με τον ΑΝΑΒΑΤΗ μπορεί να κάνει και πολύ περισσότερα από ένα σύγχρονο ….
Το κάνει αυτό καλύτερο μηχανάκι ??? Σίγουρα ΟΧΙ..

Υπενθυμίζω ότι το Αφρικα έκανε 4.500.000 ΔΡΧ !!!!….. όταν σταμάτησαν την παραγωγή του τα έδινε ο βαξεβανης προσφορά (!!!!!!) 10.000 ΕΥΡΩ !!!!
Ακριβότερο από ένα ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΒΜW 800 GS που το κράζουμε όλοι ότι είναι ακριβό!!!!

Με λίγα λόγια , respect στα Αφρικα , Σουπερ Τενερε κλπ που με την παροιμιώδη τους αξιοπιστία και τις δυνατότητες τους χαράξανε τον δρόμο των μεγάλων ον – οφφ αλλά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με τα σημερινά ον – οφφ …..
Ο μόνος λόγος (και πολύ σοβαρός )που θα προτιμήσει κάποιος σήμερα να πάρει ένα τέτοιο μηχανάκι είναι ο οικονομικός …..
(εκτός αν είναι αρχαιοκάπηλος …)
:lol:

LOUKILOUK
20/05/2009, 14:12
Ρε συ Κωστα ασε τις προκατ φωτο και ριξτους την δικια σου με το αλμα να τους κοπει ο βηχας...το μηχανακι αυτο μαμα κανει παπαδες στα καταλληλα χερια οσο και αν δεν θελετε να το χωνεψεται...εμεις (εγω σιγουρα...) ειμαστε "λιγοι" για αυτο το μηχανημα αλλα που θα παει... θα το απογειωσουμε και μεις καποια στιγμη....
Συγκριση, το ειπαμε και το ξαναπαμε, δεν υφιστεται και ειναι και αδικο για ενα μηχανακι θρυλο οπως το αφρικα να το συγκρινεις μετα απο 15 χρονια με ενα μηχανημα νεας κοπης...να συγκρινεις τι?
Μπραβο σε οσους πηραν αφρικα γνωριζοντας ακριβως τι αγοραζουν και οχι γιατι πιστευουν οτι ακομα ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει στην ασφαλτο και το βουνο...ειναι εργαλειο και θα παραμεινει εργαλειο στα χερια οσων το "δουλευουν"...
Πεσκανδριτσος :beer: ειναι οπως τα ακριβως τα λες:cool:
Avlihos τα ειπες ολα...:winka:
Τελος για τον Σακη απο τον Βολο να θυμισω οτι εξακολουθει να μην λεει τιποτα για το θεμα...(ποτε δεν ειπε, οποιος εχει κουραγιο να διαβασει ολο το θρεντ θα το δει...).Εμεις ολοι μιλαμε για τα συγκεκριμενα μηχανακια ενω εκεινος, που προφανως δεν τα εχει καβαλησει και ποτε, δεν απαντα σε καμια ουσιαστικη ερωτηση...Νομιζει μαλιστα οτι εχουμε και κατι προσωπικο εναντιον του:confused: Κατι τετοιο δεν ισχυει τουλαχιστον απο μενα και φαινεται αλλωστε μιας και απαντω παντα σε ολους και οχι μονο σε εκεινον που τελικα μονο ειρωνευεται :sad:
Φιλε μου απαντησε μας για το θεμα αν γνωριζεις πραγματικα κατι, αλλιως το οτι προτιμας τα χοντα σαν πιο αξιοπιστα σε σχεση με τα αναξιοπιστα, κατα την γνωμη σου κτμ, την ανθιστικαμε εδω και ωρα.
Οσο για τις μεγαλες βολτες τις κοψαμε...



τωρα με τα κτμ κανουμε μονο πτησεις:winka: :evil: :smokin:
μαγκες γεια χαρα και παντα ορθιοι:wave2:

el patron
20/05/2009, 14:57
Η αφρικα ηταν και ειναι πολυ καλη ον -οφ επιλογη που μπορει να σε ταξιδεψει παντου.
οσο αφορα την ktm ειχε αρχικα καποια προβληματα αξιοπιστιας που τα περισοτερα εχουν λυθει
στο 990 , θα ηθελα να προσθεσω οτι πολλες ζημιες σε κτμ οφειλονται σε αχρηστους μηχανικους
και σε αυτο φταιει η αντιπροσωπια εδω, τα κτμ θελουν ευλαβικη συντηρηση και ναι ειναι λιγο ακριβη ,αλλα πιο μηχανημα υψηλης αποδοσης δεν εχει υψηλη συντηρηση?
δεν απευθηνονται σε ολους του αναβατες,
εγω προσωπικα ημουν γιαπονεζοφιλος σχιστοματης μεχρι που οδηγησα το πρωτο μου 950
επαθα σοκ ,και δεν θα ξεχασω αυτη την στιγμη ,επρεπε να γινει δικια μου παση θυσια
και εγινε τελικα το 2004 , μετα ηρθε στην οικογενεια και ενα 530 και το γλυκο εδεσε.
Εκανα με το 950 ταξιδια ,trailride,enduro τα παντα και δεν με αφησε ποτε ,
οποτε εμενα δεν με αγγιζουν τα περι αξιοπιστιας των κτμ
αντιθετα με κατι tdm 850 .dt200 ,kdx200 ,kxt250 ,wr250 που ειχα δεν ηταν λιγες οι φορες
που με ειχαν προδωσει.Στην τελικη ομως ο καθενας με οτι γουσταρει να την βρισκει
γιατι ο αναβατης κανει την μηχανη ,γιατι υπαρχει και ενας ανθρωπος που παει ινδια με
ενα 250 xlr.
Kαι κατι τελευταιο, στις δοκιμες εξελιξης του καινουριου ον-οφ της aprilia ενος 1200 v2
μαντεψτε τη μηχανη ηταν μαζι με τον δοκιμαστη και εδινε πληροφοριες ?
μα φυσικα ενα ktm990 adv, την μηχανη leader της κατηγοριας ον-οφ
ετσι για να μην ξεχνιομαστε.


:smokin: :smokin:

el patron
20/05/2009, 15:01
αντε και μια δικια μου με το καινουριο μου μωρο


164051

panos1050
21/05/2009, 03:18
προφανος το περιοδικο ηθελε να δειξει ποσο εχουν εξελιχθει τα σημερινα εργαλεια ,
σε σχεση με ενα θρυλο των on-off
που ειναι το μηχανακι που ξεκινησε αυτη την κατηγορια.
εμενα σαν θεμα μου αρεσε γιατι με αυτα θυμουνται οι παλιοι και μαθαινουν οι νεοι

LARISEOS
21/05/2009, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
προφανος το περιοδικο ηθελε να δειξει ποσο εχουν εξελιχθει τα σημερινα εργαλεια ,
σε σχεση με ενα θρυλο των on-off
που ειναι το μηχανακι που ξεκινησε αυτη την κατηγορια.
εμενα σαν θεμα μου αρεσε γιατι με αυτα θυμουνται οι παλιοι και μαθαινουν οι νεοι



καπως ετσι ειναι...

ωραια φοτο.....παρε και ενα καθαρο να γουσταρης λιγο πιστουλα......:beer:

DUKASII
21/05/2009, 08:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από gus950
αντε και μια δικια μου με το καινουριο μου μωρο THELO FOTO RE PAIDIA ME TETOIO ALMA APO AFRIKA H VARADERO...

KAI AFOY PROSGIOTHIKE OMOS..

paraligo
21/05/2009, 08:36
Στον οδηγό πρώτα.:a19:

LARISEOS
21/05/2009, 08:40
χχμμμ,,, αυτην ειναι η διαφορα των αφρικα ....


δεν πηραμε ρε σει το αφρικα για να το κανουμε σουζες ουτε άλματα..........τουριστικο enduro ειναι το μηχανακι.....και ολα τα on off ........
εχεις δει πολους να κανουν αλμα με gs ?
απλως οι διαφορα τον κτμακιδων ειναι που πραγματικα το 95 % δεν ξερει γιατι το περνει!

ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ Ο ΓΑΜΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.............παρτε ενα cbr βαλτο τρακτεροτα και καντο σουζες για να γουσταρης........... τι θελεις και περνεις on off......

αντε γιατι ήμαστε στης αντιπαράθεσής και δεν θελω να πω κατι παραπάνω.......




και εγω θα εκανα το αλματακι με το κτμ αλλα δεν το κρηνω απο αυτο ουτε απο τα 90 τοσα αλογα....... μεχρι 80 αλογα on off μηχανακι ειναι πολυ καλο για να κανει και οικονομια.... και να μην διμιουργει φθορες..........

το ξερεις οτι το 92 μοντ αφρικα ειχε κάποια αλογα παραπάνω απο το 94 και πανω?????
σκεφτείτε λιγο γιατι και τι πουλουσαν τοτε η εταιρίες......?????? πια ήτανε η ζήτηση τοτε???

LOUKILOUK
21/05/2009, 11:06
Μπραβο ρε Κωστα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ για την γιορτη σου σημερα.
Ρε συ ggs τους τα εγραψα τα ιδια που πολυ σωστα γραφεις πριν καιρο αλλα...Ετσι οπως τα λες ειναι παντως:D
Δουκα και Πανο απο οτι βλεπω συμφωνουμε...παει η αντιπαραθεση μου φαινεται...:(
Μονο ο Λαρισαιος αντιστεκεται ,ελαφρα πλεον, μιας και απο οτι καταλαβα μολις βρει φραγκα 950-990 θα αποκτησει για εκδρομικο εντουρο και ταξιδακια περιπετειας...:winka:

Ρε συ Λαριααιε αυτα που γραφεις για τους κατοχους κτμ 950-990 δυστυχως ισχυουν για ολες τις μαρκες και τις κατηγοριες μηχανων...και οχι μονο μηχανων...για τον πιθηκισμο αλλωστε τα ειπαμε...ειναι αλλο θεμα συζητησης...
Αδικα παντως νομιζω περιμενεις απο τον Ιαπωνα να βγαλει πραγματικο ον-οφ με 80 αλογα, 180 κιλα, ετσι οπως το φαντασιωνεσαι τελος παντων (οχι μονο εσυ...:winka:). Χρονια περιμενα (επειδη ακουγα φημες...) το νεο τενερε χιλιαρι 'η εστω 750-800 κυβικα να το παρω αλλα ΤΙΠΟΤΑ
Τελος σχετικα με τα αλογα του αφρικα νομιζω οτι απλα λογω ρυπων και θορυβου καθε επομενη εκδοση επαιρνε 2-3 κιλα και εχανε 2-3 ιππους...σταθερα βηματα προς τον ταφο δηλαδη:rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:
καλη σας μερα παλικαρια
:wave2:

υ.γ. μου κανει εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει κανεις κατοχος varadero k gs 1200 με το θρεντακι :confused: :rolleyes:

LARISEOS
21/05/2009, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK


υ.γ. μου κανει εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει κανεις κατοχος varadero k gs 1200 με το θρεντακι :confused: :rolleyes:


με τη να ασχοληθουναι..........

κητα να δεις..... το κτμ τραβάει ενα συγκεκριμένο κοινο που λεει .... και να με χαλασει δεν με ενδιαφέρει, θελω γκαζι δύναμη...κτλ

το αφρικα εχει την παρουσιασει του τοσα χρονια....και μετα απο 10 χρονια ακομα θα το συγκρηνουμε γιατι ετσι μας γαυλωνει απλα..........:lol: και μετα απο 10 χρονια πησρτευω να ημαστε καλα να συγκρηνουμε αφρικα 98 με κτμ 2008 και τα καινουρια 2018!

gs? καλο πολυ εξυπνο και δυντο........8α προτημουσα το 800 αλλα ακρηβω πολυ!

varadero?? traveler απλα και καταναλωση βενζηνα.....δεν κανει για αλλα πραγματα!

ξεχασα τπτ????????

LARISEOS
21/05/2009, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK


υ.γ. μου κανει εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει κανεις κατοχος varadero k gs 1200 με το θρεντακι :confused: :rolleyes:






λες να μας χλευάζουν??????



:lol: :lol: :lol: :lol:

DUKASII
21/05/2009, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
λες να μας χλευάζουν??????



:lol: :lol: :lol: :lol: re file de sygrinoyme tipota..
:confused:

gia malakes mas perases?ti na sigrino to afrika!! me ti ?me to ktm??


ase me re palikari ok..to off poy kanei to afrika to kano kai me supersport ok..

LARISEOS
21/05/2009, 11:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
re file de sygrinoyme tipota..
:confused:

gia malakes mas perases?ti na sigrino to afrika!! me ti ?me to ktm??


ase me re palikari ok..to off poy kanei to afrika to kano kai me supersport ok..


θεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

panos1050
21/05/2009, 11:46
υ.γ. μου κανει εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει κανεις κατοχος varadero k gs 1200 με το θρεντακι :confused: :rolleyes: [/B][/QUOTE]
αυτο ειναι 1200gs μετα απο αλμα.οποτε τι να πουν αυτοι εδω?
εμεις εδω μιλαμε για σκληροπειρηνηκα εργαλεια,


164173

DUKASII
21/05/2009, 11:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
θεος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :beer: :lol: παλι καλα που δεν απαντησες στο αν μας περνας κ για μαλακες..:rotflmao: :lol: :bawl:

LARISEOS
21/05/2009, 11:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050
υ.γ. μου κανει εντυπωση που δεν εχει ασχοληθει κανεις κατοχος varadero k gs 1200 με το θρεντακι :confused: :rolleyes:
αυτο ειναι 1200gs μετα απο αλμα.οποτε τι να πουν αυτοι εδω?
εμεις εδω μιλαμε για σκληροπειρηνηκα εργαλεια, [/B][/QUOTE]


απο που πήδηξε ρε μαν αυτός???

της red bull ητανε???? :beer:

panos1050
21/05/2009, 11:55
[
απο που πήδηξε ρε μαν αυτός???

της red bull ητανε???? :beer: [/B][/QUOTE]


απο τον τεταρτο το πεταξε αυτος που το ειχε,
δεν το αντεχε αλλο!!!!!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: