View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
[
12]
13
Da.Vintage
27/01/2014, 11:38
οταν το κανεις 12v steile kanena stoixeio (γιατι ψηνομαι...)
Θα ρωτήσω τζόν
Da.Vintage
27/01/2014, 12:15
Συνεχίζουμε
Δοκιμάσαμε τον πολλαπλασιαστή και ο Γιώργος παρατήρησε όταν του δώσαμε ρεύμα οτι ο σπινθήρας είναι πολύ φτωχός και με τα βίας έσκαγε! εκτός οτι μέσα σε μία μέρα βρήκε άλλο μου είπε δεν φτιάχνουμε και αυτόν! του λέω ξέρεις? μου λέει όχι αλλά θα δούμε... οπότε μετά απο καιρό εχω μάθει να τον ακούω σε κάποια πράγματα οπότε ξεκίνησε
308469
308470
308470
Da.Vintage
27/01/2014, 12:17
Χρησιμοποίησε καινούριο ελατήριο ενα φύλο χαλκού μερικές κολλήσεις καινούριο καλλωδιο... και εγώ παγωτό!
308471
308472
308473
Da.Vintage
27/01/2014, 12:18
...308474
308475
Da.Vintage
27/01/2014, 12:22
Αφού ετοιμάσαμε το κουτί των ηλεκτρικών ήρθε απο το νικέλωμα εκτός απο μανιβέλα και λεβιέ και το καπάκι των ηλεκτρικών οπότε το μοτέρ πήρε την ολοκληρωτική του μορφή!
308476
308478
Da.Vintage
27/01/2014, 12:24
ΜΕτά βάλαμε μία παλέτα και μερικά αφρολέξ για προστασία και άρχισα να το ντύνω για προστασία με bubblewrap για να αποφύγουμε ζημιές όταν μπει το πλαίσιο!
308481
308483
Da.Vintage
27/01/2014, 12:26
μείνετε συντονισμένοι :beer:
GIXXERAKIAS
27/01/2014, 12:44
Τώρα αρχίζουν τα ωραία....:a014:
Da.Vintage
28/01/2014, 08:50
Μπήκε επάνω το στάντ, με τα νικελωμένα ελατήρια καινούριο στοπ σταντ που μας είχε έρθει μαζί με τη κούτα με τα υπόλοιπα απο γερμανία, και κοπήκαν φλάντζες χοντρες για να μπούν ανάμεσα στο πλαίσιο και στο μοτέρ!
308527
308528
308529
Da.Vintage
28/01/2014, 08:55
Μετά απο πολύ προσπάθεια καταφέραμε να βάλουμε το μοτέρ επάνω χωρίς να το σπάσουμε σε μοτερ και σασμάν! Βαφτήκανε οι άξονες και περάσανε παξιμάδια ασφαλείας για να μην την πάθουμε ξανά απο τους κραδασμούς, Επίσης αλλαχτήκαν ΟΛΕΣ οι τσιμούχες με καινούριες σε όλο το πλαίσιο απο άξονες μέχρι βάσεις ντεπόζιτου , εξάτμισης , μοτέρ κτλ
308530
308531
308532
Da.Vintage
28/01/2014, 12:24
Μετά αν και εγώ σκεφτόμουν να το αλλάξω κάποια στιγμή ο Γιώργος σκέφτηκε μια πατέντα για να φτιάξουμε το κομμένο χερούλι του πίσω μονόσελου (και απο τις 2 μεριές του)
Πρώτα το έκοψε τελείως και άνοιξε τρύπες στο λαμάκι και πέρασε 2 κομμάτια ατσαλόσυρμα, μετά το ζεστανε και με λίγο απο τη μαγική του κόλλα και τα μαγικά του υλικά κάλυψε μέχρι και το σκίσιμο
Με τις πατέντες του ούτε και εγώ ξέρω πόσα λεφτά απο μικροπράγματα με έχει γλιτώσει!
308548
308549
308550
Da.Vintage
28/01/2014, 12:25
...
308551
308552
308553
Da.Vintage
28/01/2014, 12:30
308554
308555
308556
Da.Vintage
28/01/2014, 12:33
Μετά συναρμολογήσαμε το πίσω μονόσελο με τα κομμάτια έτοιμα απο την ηλεκτροστατική καθώς και το ελατήριο πια νικελωμένο με το ανακατασκευασμένο χερούλι πιο στιβαρό απο ποτέ!
Μιας και το μηχανάκι πρέπει να στρωθεί με ευλάβεια το πίσω μονόσελο δεν θα μπεί άμεσα για να το ευχαριστηθώ λίγο πιο αλήτικο όπως μου αρέσει!:cool:
308557
308558
Μετά αν και εγώ σκεφτόμουν να το αλλάξω κάποια στιγμή ο Γιώργος σκέφτηκε μια πατέντα για να φτιάξουμε το κομμένο χερούλι του πίσω μονόσελου (και απο τις 2 μεριές του)
Πρώτα το έκοψε τελείως και άνοιξε τρύπες στο λαμάκι και πέρασε 2 κομμάτια ατσαλόσυρμα, μετά το ζεστανε και με λίγο απο τη μαγική του κόλλα και τα μαγικά του υλικά κάλυψε μέχρι και το σκίσιμο
Με τις πατέντες του ούτε και εγώ ξέρω πόσα λεφτά απο μικροπράγματα με έχει γλιτώσει!
308548
308549
308550
Αψογος!!!! :beer:
Da.Vintage
29/01/2014, 11:44
Λόγω βλακείας του γερμανού οι τσιμούχες που μας έστελε για τα μπροστινά ήταν αρκετά πιο χοντρές και φάγαμε μεγάλο πακέτο ωστε να το συναρμολογίσουμε, αλλά τελικά τις βάλαμε λίγο στον τόρνο και τις λεπτίναμε λίγο
Η αλήθεια είναι οτι απο τα πολλά νεύρα και την ταλαιπωρία δεν τράβηξα πολλές φωτό αναλυτικά...αλλά έτσι και αλλιώς για μπούσουλα είχαμε το Manual
308613
Μετά μπήκαν καινούριες μπίλιες και λίπανση
308614
και κανούρια πάστα στην κόντρα του σταμπιλιζατέρ
308615
Da.Vintage
29/01/2014, 11:48
Το Μπροστινό συναρμολογήθηκε πλήρως μπήκε και το καβούκι του φαναριού με το διακοσμητικό αφαλό και διακόπτη
308616
Και μετά βάλαμε διαφορικό και πίσω αναρτήσεις
308617
308618
Da.Vintage
29/01/2014, 11:55
Φτιαχτήκανε στο τόρνο κάποια ψιλοπράγματα για τέλεια εφαρμογή
308619
Μπήκε ο σκελετός του μονόσελου εμπρός και συναρμολογήθηκε η ανάρτησή του με έτοιμο νικελωμένο το ελατήριο και βαμμένες μαύρες τις βάσεις του!
308620
Και επειδή όποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια... ξέχασα να βάλω τα γυαλισμένα καπάκια των αναρτήσεων και τις νικελωμένες κόντρες οπότε διαφορικό και αναρτήσεις βγήκαν ξανασυναρμολογηθήκαν και επανατοποθετήθηκαν.... πάλι καλά που δεν είμαι χειρούργος!
308621
Da.Vintage
29/01/2014, 11:57
Μήκε το πολυπόθητο ταμπελάκι και συναρμολογήθηκε το μονόσελο ρυθμισμένο στην επιθυμιτή σκάλα
308622
308623
dlabrakis
29/01/2014, 12:11
:eek::eek::beer:
Da.Vintage
29/01/2014, 12:49
Στη συνέχεια αλλάχτηκαν ΟΛΑ τα αναλώσιμα τσιμούχες κτλ με καινούρια σε όλες τις βάσεις που είχαν μείνει
308631
Όπως στη βάση της εξάτμησης!
308632
308633
Da.Vintage
29/01/2014, 12:58
Κάτι που έμοιαζε δουλειά του 5λεπτου πήρε κανα μισάωρο η βάση της μπαταρίας... επειδή μετά απο αυτά που είδα απο σκουριές κτλ στα μέταλα και πως είχε φαγωθεί η μπογιά ακουμπώντας μέταλλο με μέταλλο όπου με έπερνε στην συναρμολόγιση χρησιμοποιούσα λαστιχοροδέλες ωστε να είναι πιο ελαστικό στους κραδασμούς και καθόλου ανεκτικό στις φθορές και στην συσόρευση υγρασίας! πράγμα που έκανε δύσκολο το βίδωνε -ξεβίδωνε:lol:
308637
308639
Da.Vintage
29/01/2014, 13:01
Αυτός ο σωρός απο ανταλλακτικά και ιδρώτα σαν να άρχισε να παίρνει μορφή σιγά σιγά
308640
308641
308642
Καλύτερο κι απ' το εργοστάσιο θα βγει με τόση λεπτομέρεια.. Μπράβο φίλε μου για την καλή δουλειά που κάνεις..
Ζηλεύω.. Ζηλεύω πολύ
Γεια σου ρε Γιώργο μερακλή!!! Από την αρχή φάνηκε ότι θα βγει κάτι μαγικό, φαντάζομαι ότι η τελική φάση είναι το κάτι άλλο και θα συνοδεύεται από πλατιά χαμογελά και κάτι πολλών αστέρων στα ποτήρια σας.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους έβαλαν την πινελιά τους και την αγάπη για την μοτοσυκλέτα!!:beer:
KotsosDR
30/01/2014, 02:22
Eχεις πολυ μερακι και ερχεται η ωρα της ανταμοιβης !!! Μπραβο ! :beer:
Da.Vintage
30/01/2014, 07:25
Καλύτερο κι απ' το εργοστάσιο θα βγει με τόση λεπτομέρεια.. Μπράβο φίλε μου για την καλή δουλειά που κάνεις..
Ζηλεύω.. Ζηλεύω πολύ
Και σύ λάμπεις Μπάμπη μου! :beer:
Γεια σου ρε Γιώργο μερακλή!!! Από την αρχή φάνηκε ότι θα βγει κάτι μαγικό, φαντάζομαι ότι η τελική φάση είναι το κάτι άλλο και θα συνοδεύεται από πλατιά χαμογελά και κάτι πολλών αστέρων στα ποτήρια σας.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους όσους έβαλαν την πινελιά τους και την αγάπη για την μοτοσυκλέτα!!:beer:
Καλώς τον Πάνο, δυστυχώς ακόμα χρόνος για καφέ δεν έχει βρεθεί καθώς είμαι ακόμα μπλεγμένος με το χρέπι και με τη μαύρη ζώνη που πρέπει να δώσω φίλε, :cry:
Θυμάμαι φάσεις να χαζογελάω σα χαζος γεμάτος γράσσα και το βλέμα του Γιώργη με απορία χαχααχα :lol:
Τα πιο πολλά μπράβο αξίζουν πιο πολύ σε φίλους που ξόδεψαν χρόνο μεράκι και ιδρώτα, έτσι σφυριλατήθηκαν φιλίες που κρατάνε χρόνια!
:beer:
Eχεις πολυ μερακι και ερχεται η ωρα της ανταμοιβης !!! Μπραβο ! :beer:
Όλο έρχεται και η π@@τάνα ξεφεύγει για λίγο! :lol: :beer:
sapila racing
30/01/2014, 09:24
Όλο έρχεται και η π@@τάνα ξεφεύγει για λίγο! :lol: :beer:
Για να το ευχαριστηθείς περισσότερο στο τέλος. ;)
:beer:
Da.Vintage
30/01/2014, 09:31
Για να το ευχαριστηθείς περισσότερο στο τέλος. ;)
:beer:
Αρη μηπως πάθω όμως σαν τους τύπους που του ψηνει το ψάρι στα χείλη η γκόμενα και όταν τους κάτσει... της λένε... "α στα διάλα μαρή, αυτό ήταν όλο? γι' αυτό σε περίμενα τοσο καιρό?" :lol:
Da.Vintage
30/01/2014, 09:38
όλα τα σκουριασμένα κοκοψίνια και κοκοκόψα πέρασαν απο συρματόβουρτσα για να φύγει η σκουριά
308683
Και μπήκαν στη θέση τους
308684
Da.Vintage
30/01/2014, 09:40
Γυρίσαν κι άλλα πράγματα απο το νικέλωμα...
Συμβουλή: πάτε τα όλα μαζί ακόμα και αυτά που λέτε έλα μωρέ αυτό είναι σαν καινούριο δεν χρειάζεται νικέλωμα απο την αρχή... όταν τα βάλετε όλα επάνω και σε καλή κατάσταση να είναι θα έχουν διαφορά με αποτέλεσμα να τα ξαναπάτε και αυτά ξεχωριστά και να πληρώσετε περισσότερα απ'ότι θα πληρώνατε αν τα πηγαίνατε όλα μαζί!
308687
Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η φωτογραφία Νο 1000 που ανεβάζω!
308686
sapila racing
30/01/2014, 09:40
Αρη μηπως πάθω όμως σαν τους τύπους που του ψηνει το ψάρι στα χείλη η γκόμενα και όταν τους κάτσει... της λένε... "α στα διάλα μαρή, αυτό ήταν όλο? γι' αυτό σε περίμενα τοσο καιρό?" :lol:
Αυτό είναι στο χέρι σου.
Η μοτοσυκλέτα είναι κούκλα και δεν περιμένεις φυσικά να σε 'φτιάξει' με το γκάζια της (που δεν έχει).
Θα σε φτιάξει με την χαλαρή βόλτα που θα πας και θα ακούς το ντουπ ντουπ της εξάτμισης, θα σε φτιάξει με το να την κοιτάς να γυαλίζει και να θαυμάζεις τις απλές γραμμές της.
Με την ποιότητα κατασκευής της και την γνώση οτι οταν τα σημερινά SS θα εχουν παει στην πρέσσα, αυτη θα είναι ακόμα εκεί.
Ακόμα κι αν εσύ δεν είσαι πια!!
Εγώ κοιταζω το R26 μου και μου έρχονται εικόνες από το παρελθόν, αλλά ξέρω οτι και στο μέλλον θα είναι πάντα εκει.
Δεν το συνεχίζω... κατάλαβες. :beer:
Da.Vintage
30/01/2014, 09:46
Μπήκε προσωρινά το τιμόνι στη θέση του
Και με το καινούριο κλειδί που μας έστειλε ο Γερμανός ξεκινήσαμε το δέσιμο του σταυρού και της τιμονόπλακας και τέλος το σταμπιλιζατέρ με την πεταλούδα η οποία γυαλίστηκε λίγο ακόμα στη βούρτσα!
308688
308689
308690
Da.Vintage
30/01/2014, 09:47
308691
308692
308693
Da.Vintage
30/01/2014, 09:48
Μπήκε η πεταλούδα και η κόντρα του τιμονιού
308694
308695
Da.Vintage
30/01/2014, 09:53
Αφού μπήκαν καινούριες τσιμούχες στο τιμόνι μπήκαν τα παξιμάδια "με τις πολεμίστρες" :lol: και μετά απο την τρύπα της βίδας πέρασε η ασφάλεια η οποία διπλώθηκε
308697
308698
308699
Da.Vintage
30/01/2014, 09:54
Βάψαμε - περάσαμε και σφίξαμε ολες τις βάσεις του μοτέρ!
308700
Κουράγιο,γίνεται τέλεια σε παρακολουθούμε κ σε ζηλεύουμε.
πολύ καλη δουλεια πολλα μπραβο από εμενα και να σου λεω την αληθεια σε ζηλευω πολύ.............:beer:
Και πάλι μπράβο ρε Γιώργο για το μεράκι σας και την λεπτομέρεια που δείχνετε.
Έτσι ακριβώς είναι, αν δώσεις ολόψυχα την αγάπη σου θα σου ανταποδοθεί με κάποιο τρόπο..
Da.Vintage
30/01/2014, 12:37
Κουράγιο,γίνεται τέλεια σε παρακολουθούμε κ σε ζηλεύουμε.
:beer:
πολύ καλη δουλεια πολλα μπραβο από εμενα και να σου λεω την αληθεια σε ζηλευω πολύ.............:beer:
:beer:
Και πάλι μπράβο ρε Γιώργο για το μεράκι σας και την λεπτομέρεια που δείχνετε.
Έτσι ακριβώς είναι, αν δώσεις ολόψυχα την αγάπη σου θα σου ανταποδοθεί με κάποιο τρόπο..
Μάνθο έλα ρε φίλε να λαδωθούμε παρέα! Αν σε βγάλει ο δρόμος Αθήνα πάρε τηλ
GIXXERAKIAS
30/01/2014, 12:56
:beer:
:beer:
Ασε τις μπύρες ρέ γεροξεκούτη και ανέβαζε φωτό.Μου κατάντησες Ορέστης Μακρής.:moutza:
Da.Vintage
30/01/2014, 12:57
Στην συνέχεια βάφτηκαν οι βάση μανέτας φρένου / γκαζιέρας και η βάση συμπλέκτη
Μπήκε και ο ρότορας της ντίζας γκαζιού με το αλυσιδάκι και αφού το πνίξαμε σε γράσσο έκλεισε
308714
308715
308716
Da.Vintage
30/01/2014, 12:59
Ασε τις μπύρες ρέ γεροξεκούτη και ανέβαζε φωτό.Μου κατάντησες Ορέστης Μακρής.:moutza:
Ρε κακομοίρη... άλλοι δουλεύουν με κέρμα εμείς δουλεύουμε με μπύρες! (και άλλοι με τσίπουρο :evil:) πως να γίνει?
Da.Vintage
30/01/2014, 13:02
Ξαναγυαλίστηκαν οι μανέτες στη βούρτσα και μπήκαν στη θέση τους... (Μου έχει στείλει και ο Χτήστος μία ακόμα στυλ λεπίδας αλλά αν μέχρι να βρώ το ταίρι της βλέπουμε)
308717
308718
Da.Vintage
30/01/2014, 13:10
Τα εξαρτήματα του πίσω φρένου νικελωμένα.
Και μονταρισμένο το εμπρός μέρος... δυστυχως λόγω φθοράς το πεταλ είχε λίγα μπόσικα... οπότε λύθηκε και φτιάχτηκε μπρούτζινη προσθήκη για την οποία χρωστάω φωτό αλλά φαίνεται απο μακριά σε κάποια απο τις επόμενες φωτό! Επήσης μπήκαν στις αναρτήσεις και στο πετάλ του φρένου καινούρια γρασαδοράκια και με τον καινούριο γρασσαδόρο τους δώσαμε και κατάλαβαν!
308719
308720
Da.Vintage
30/01/2014, 13:13
Η μανέτα του συμπλέκτη είχε πολλά μπόσικα γιατί είχε λιώσει ο αποστάτης οπότε μετρήσαμε και φτιάξαμε καινούριο στον τόρνο!
308721
308722
Da.Vintage
30/01/2014, 13:16
Αφού συναρμολογίσαμε το πίσω φρένο βάλαμε και το διακόπτη του στοπ
308723
Και μετά βγάλαμε την ρακέτα του συμπλέκτη για να την γρασσάρουμε με μπρούντζο ΧΑΛΚΟΥ πραγματικά αθάνατο!
308724
308725
Da.Vintage
30/01/2014, 13:21
Το πλαστικό της ντίζας του γκαζιού ήταν λίγο ταλαιπωρημένο εξωτερικά αλλά πλήρως λειτουργικό οπότε το καλύψαμε με θερμοσυστελλόμενο και με λίγο θερμοπίστολο έγινε σαν καινούρια!
308726
Da.Vintage
30/01/2014, 13:25
Λοιπον ξέχασα να αναφέρω οτι βάλαμε και τα 4 μασπιέ και να σας δείξω και μία πανοραμική της μέχρι στιγμής κατάστασης καθώς και μία του πίσω μέρους!
308727
308728
Da.Vintage
30/01/2014, 13:30
Κάτι λειπει ... κατι λείπει... ά το καρμπυρατέρ!
Πρώτα μπήκαν στις άκρες 2 φλάντζες και στη μέση μία χοντρή φλάντζα απο βακελίτη για να μονώνει το καρπυρατέρ απο τη θερμοκρασία του κυλίνδρου και να μην βράζει η βενζίνη... καλά δε τα λέω ρε θείο?
Και μετά μπήκε το καρμπυρατέρ που πια είχε ανακατασκευαστεί όπως είχαμε δείξε και το γεμίσαμε καινούριες φλάντζες και τσιμούχες παντού!
308729
308730
Da.Vintage
30/01/2014, 13:34
Μετά ανοίχτηκε η κόρνα για να βαφτούν τα έσω
308731
Μπήκαν τα διαολεμένα ανακατασκευασμένα καπάκια του πηρουνιού αφού μπήκαν (αν θυμάμαι καλά 130ml έκαστο) λάδια πηρουνιού λίγο πιο χοντρά για να μην βουλιάζει για πλάκα!
308732
Και στην συνέχεια μπήκε και το κολάρο του καρμπυρατερ
308733
Da.Vintage
30/01/2014, 13:39
βάφτηκαν και τα βιδάκια και η κόρνα συναρμολογήθηκε ξανά και μπήκε στη θέση της
308734
308735
λύθηκε, καθαρίστηκε, το φυσίξαμε με αέρα βάψαμε το παξιμάδι
308736
οταν με το καλο τελειωσεις θα μαζευτουμε να του σπασουμε σαμπανια για να βγει στο δρομο(οπως στα καραβια)
ποιο τελειο και απο εργοστασιακο γινεται:beer:
Da.Vintage
30/01/2014, 14:23
οταν με το καλο τελειωσεις θα μαζευτουμε να του σπασουμε σαμπανια για να βγει στο δρομο(οπως στα καραβια)
ποιο τελειο και απο εργοστασιακο γινεται:beer:
Θενκς ρε Βαγγέλη είχαμε πει με το Γιώργο με την πρώτη ευκαιρία να ερθουμε προς ελευσίνα για καφέ για πάρτη σου
Θενκς ρε Βαγγέλη είχαμε πει με το Γιώργο με την πρώτη ευκαιρία να ερθουμε προς ελευσίνα για καφέ για πάρτη σου
με μεγαλη μου χαρα οποτε θελετε.
σαββατοκυριακο αν εχει χρονο ο γιωργος μπορει να βρεθω μαζι του....
devil's animal
30/01/2014, 15:32
μωρη ποντικομαμη ακομη να το τελειωσεις??:lol:
βλεπουμε και θαυμαζουμε Γιωργαρα...
με το καλο...
:beer::beer::beer:
taisteal
30/01/2014, 15:38
φοβερη δουλεια...:eek:
:beer::beer::beer:
Πολυ ωραια δουλεια.κουκλα θα γινει...:beer:
giorgos.bmw
30/01/2014, 19:50
Αφού συναρμολογίσαμε το πίσω φρένο βάλαμε και το διακόπτη του στοπ
308723
Και μετά βγάλαμε την ρακέτα του συμπλέκτη για να την γρασσάρουμε με μπρούντζο ΧΑΛΚΟΥ πραγματικά αθάνατο!
308724
308725
ΓΡΑΣΟ χαλκού αιντεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :rotflmao:
giorgos.bmw
30/01/2014, 19:55
με μεγαλη μου χαρα οποτε θελετε.
σαββατοκυριακο αν εχει χρονο ο γιωργος μπορει να βρεθω μαζι του....
Βαγγέλη Κυριακή όλη μέρα θα είμαι εργαστήριο όποιος θέλει είναι ευπρόσδεκτος. :wave2:
giorgos.bmw
30/01/2014, 20:00
Ρε κακομοίρη... άλλοι δουλεύουν με κέρμα εμείς δουλεύουμε με μπύρες! (και άλλοι με τσίπουρο :evil:) πως να γίνει?
ΠΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕ :a13:
Da.Vintage
31/01/2014, 07:50
μωρη ποντικομαμη ακομη να το τελειωσεις??:lol:
βλεπουμε και θαυμαζουμε Γιωργαρα...
με το καλο...
φοβερη δουλεια...:eek:
Πολυ ωραια δουλεια.κουκλα θα γινει...
:beer::wave2: Love ya alll!
ΓΡΑΣΟ χαλκού αιντεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε :rotflmao:
χαχαχα λέω τι λέει ο μλκς? και μετά διάβασα τι έγραψα ρε....! :bawl: Λέω κάτσε να δείς το Γράσο που έβαλε ήταν Χαλκού ή μπρούτζου...! ααα χαλκού ήταν και τα έκανα μαντάρα!
ΠΕΤΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΡΦΑΚΙΑ ΕΕΕΕΕΕΕΕ :a13:
Πονάνε πονάνε...? άντε την αντιβίωσή σου αγόρι μου
fidel_98_99
31/01/2014, 09:04
η απολαυση δεν συγκρινεται!
Σαν να θες να πας στην Ιθακη σου....
Da.Vintage
31/01/2014, 09:27
Πρίν κάτι μήνες που έψαχνα για ανταλλακτικά, γνώρισα ένα παλικάρι απο το Νέο Ηράκλειο το Γιάννη με τον οποίο πιάσαμε κουβέντα ανταλλάξαμε και μου έδωσε σε καλή τιμή ένα φίλτρο αέρος, ένα γνήσιο ντουί για πίσω με φως για την πινακίδα για να βγάλω εκείνη την καγκουριά μέσα απο το ποτηροφάναρο και ενα καινούριο τζαμάκι για να φωτίζεται η πινακίδα και ένα στόπ μανιβέλας επίσης καινούριο. Κάποια απο αυτά θέλανε δουλειά αλλά αυτό ήταν το μόνο εύκολο!
Εδώ το φιλτρο αέρος το οποίο πνίγηκε σε ξύδι στην συνέχεια τρίφτηκε και νικελώθηκε...(λίγο λερωμένο φαίνεται αλλά το πιάναμε συνέχεια με βρώμικα χέρια και θέλει απλά καθάρισμα)
308766
308767
308768
Da.Vintage
31/01/2014, 09:33
Η φωτό που σας χρώσταγα με τον μπρούτζινο αποστάτη στον άξονα του πεντάλ φρένου
308769
Da.Vintage
31/01/2014, 09:36
Και εδώ το γνήσιο πίσω ντουί που βρήκα στην αγγελία του Γιάννη
Κανα μισάωρο στο dremel και στείλαμε τη σκουριά απο εκεί που ήρθε
308770
308771
Da.Vintage
31/01/2014, 09:38
Το πλαινό στάντ νικελωμένο και το ελατήριο βαμμένο μαυρο, επίσης έτοιμος νικελωμένος ο λαιμός και το καινούριο τελικό
308772
308773
Da.Vintage
31/01/2014, 09:43
Βάλαμε πρώτα τη φρεσκοβαμμένη βάση της εξάτμισης που βιδώνει στις 2 κάτω βίδες του σασμάν και μετά περάσαμε τον λαιμό και τον συνδέσαμε μπροστά βάζοντας μέσα καινούριο ζοαν χαλκού απο τον Γερμανό και σφίξαμε το δαχτυλίδι με αυτοσχέδιο κλειδί που έφτιαζε ο Γιώργης χωρίς να πάρω γραμμή τίποτα απο ένα παλιό κατσαβίδι (χρωστάω φωτό)
308774
308775
Da.Vintage
31/01/2014, 09:48
Το ελατήριο του σταντ δεν καθόταν εξ'αρχής καλά γιατί η βάση του απο κατασκευής ήταν κοντή! οπότε αν και κατόπιν εορτής το κόψαμε κολλήσαμε προέκταση και του ρίξαμε λίγο ασημί χρώμα για να αποφύγουμε οξείδωση
308776
308777
Da.Vintage
31/01/2014, 09:49
308778
308779
Da.Vintage
31/01/2014, 09:57
Το καινούριο στοπ της μανιβέλας, έκοψα λίγο σαμπρέλα γιατι δε μου αρέσει να έρχεται επαφή σίδερο με σίδερο
Οι ζάντες αναπαλεώθηκαν πλήρως απο τον φίλο Θανάση που δουλεύει στο Περιστερά (πιο καλές φωτό σε λίγο)
Μετά βάλαμε προσωρινά την εμπρός ζάντα για να ανοίξουμε το στάντ και να σηκωθεί λίγο το μηχανάκι ωστε να ξεκινήσει ο Γιώργης να ασχοληθεί με τη πλεξούδα
Και εγώ να ασχοληθώ άλλη μία φορά με το ντεπόζιτο
308781
308782
308783
Da.Vintage
31/01/2014, 10:02
Ο Γιώργος ξεκίνησε με τα ηλεκτρικά φύσες, καλώδια, κολλήσεις, προσπαθούσε να βγάλει άκρη απο τις λερωμένες πια σημειώσεις που είχα κάνει πάνω στο κάθε καλώδιο με χαρτοταινία!
308784
308785
Da.Vintage
31/01/2014, 10:02
308786
308787
Da.Vintage
31/01/2014, 10:11
Μετά συναρμολογίσαμε και τοποθετήσαμε το πίσω φτερό , αυτό που μας δυσκόλεψε ήταν να περάσουμε το ρημαδο καλώδιο το οποίο μετά απο ταλαιπωρία το καταφέραμε! Μετά φτιάξαμε φύσα η οποία περιλάμβανε τα φώτα πίσω/γείωση/διακόπτη στόπ/ και το καλώδιο της νεκράς! για να συνδέεται ευκολα με την πλεξούδα και να γίνει το φτερό αποσπάσιμο χωρίς να κόβεις καλώδια κάθε φορά που θα χρειαστεί να βγεί!
308788
308789
308790
Da.Vintage
31/01/2014, 10:17
Νεο λάστιχο στο ποτηροφάναρο και στη θέση του
308791
308792
Da.Vintage
31/01/2014, 10:19
Και το τζαμάκι που σας έλεγα στη θέση του
308793
308794
Da.Vintage
31/01/2014, 10:31
Έτοιμες βαμμένες και οι τάπες κάρτερ/σαζμάν με τρύπα στην μέση και μαγνήτη νεοδυμίου για να ρουφάει τα γρέζια... αλλά αυτοί οι μαγνήτες όταν κολλήσουν μεταξύ τους θες δύναμη να τους ξεκολλήσεις! Πολύ δύναμη πραγματικά!
308795
308796
Da.Vintage
31/01/2014, 10:34
Ο αυτόματος πρίν είχε βιδωθεί επάνω στο πίσω φτερό με αποτέλεσμα να μας ταλαιπωρήσει η επισκευή του, τώρα είπαμε θα του φτιάξουμε βάση!
Στραβώσαμε ένα λαμάκι και βγάλαμε πατρόν κολλήσαμε και ένα δεύτερο και έτοιμο... αφου βαφτεί μαύρο!
308797
308798
308799
Da.Vintage
31/01/2014, 10:41
Ο Γιώργος είναι μεγάλος μερακλής σε όλες τις άκρες έβαλε δαχτυλίδια ή φυσάκια και θερμοσυστελλόμενο παντού! Έφτιαξε νέο κόκκινο καλώδιο με γωνιά στην άκρη για το (+) της μπαταρία και το ίδιο σε μαύρο για το (-) με ένωση και νέα γείωση επάνω στο μοτέρ!
Με υπομονή μου έμαθε και έκανα και εγώ κάποιες κολλήσεις...
308800
308801
Da.Vintage
31/01/2014, 10:42
308803
308804
Da.Vintage
31/01/2014, 10:46
Έτοιμος ο αυτόματος επάνω στην φρεσκοβαμμένη μαύρη βάση του!
Ρυθμίστηκε και το πίσω στοπ
Και μπήκε λάδι στο μοτέρ και 2 ειδών βαλβολίνες στο σασμάν και στο διαφορικό!
Πλησιάζει η ώρα!
308805
308806
308807
Da.Vintage
31/01/2014, 10:51
Εδώ οι αναπαλαιωμένες ζάντες/καινούριες ακτίνες, ακτινολογημένες ζυγοσταθμισμένες με νέες σαμπρέλες απο το Θανάση και νέα τάσια απο τον Γερμανό!
308808
308809
308810
Da.Vintage
31/01/2014, 10:58
Ανοίξαμε τρύπες στο εμπρός φτερό και περάσαμε το νικελωμένο "Π"
Το άλλο βαμμένο Π για να μην πριτσινωθεί και μαζεύει υγρασία και σκουριάσει πάλι, πήραμε καρόβιδες λαστιχοροδέλες και παξιμάδια ασφαλείας , και βάλαμε τις καρόβιδες στον τόρνο να κάνουμε το κεφάλι σαν του μαμά πριτσινιού!
308811
308812
Da.Vintage
31/01/2014, 10:59
Μετά ανοίξαμε τρύπες και το συναρμολογισαμε επάνω μετά απο άπειρες μετρήσεις!
κόψαμε σαμπρέλα και βάλαμε και στο μπροστά Π για να μην χαλάσει το χρώμα απο τους κραδασμούς!
308813
308814
Da.Vintage
31/01/2014, 11:04
Μετά μήκαν πάνω φτερά , ζάντες , γρίπ , μπαταρία και το μονόσελο και άρχισε να παίρνει μορφή
308815
Da.Vintage
31/01/2014, 11:09
Μετά τρίφτηκε και βάφτηκε ο κατεστραμμένος καθρέφτης και βρέθηκε απο τον Γιάννη νέο δαχτυλίδι γιατί το άλλο όποιος θυμάται ήταν τσαλακωμένο!
308816
308817
Da.Vintage
31/01/2014, 11:10
Και συναρμολογήθηκε για να μπει στη θέση του
308818
308819
Da.Vintage
31/01/2014, 11:17
Η αλήθεια είναι οτι οι ντίζες της μάνας του κόβονται σχετικά εύκολα... είχα αλλάξει 2 μέσα σε μία εβδομάδα, και επειδή αυτές χειρίζονται συμπλέκτη αλλά και ιδιαίτερα φρένα μετά απο ψάξιμο ο Γιώργης βρήκε τις πιο χοντρές ενισχυμένες ντίζες της αγοράς... για να ταιριάξουν χρειαζόμασταν να φάμε το κεφάλι στον τόρνο ωστε να γίνει ίδιο με της μαμάς (οπότε φανταστείτε 3 μέτρα ντίζα να γυρνάει γύρω γύρω ο ένας να δουλεύει τον τόρνο και ο άλλος να παλεύει με την περιστρεφόμενη κόπρα 3 μέτρα μακριά μέσα στην τουαλέτα για να μείνει τεντομένη) :lol: και στην συνέχεια να φτιαχτούν κόντρες και νέοι αποστάτες απο μπρούτζο στον τόρνο!
308820
308821
Da.Vintage
31/01/2014, 11:19
308822
308823
308825
Da.Vintage
31/01/2014, 11:28
Μπήκε επάνω το ποτηροφάναρο... και ξεπλύναμε μερικά χέρια την πλατσικοποίηση του ντεπόζιτου με βενζίνη
Απο Δευτέρα θα σας ανεβάσω και το τελικό στάδιο της ανακατασκευής!:wave2:
308826
308827
GIXXERAKIAS
31/01/2014, 12:07
....(οπότε φανταστείτε 3 μέτρα ντίζα να γυρνάει γύρω γύρω ο ένας να δουλεύει τον τόρνο και ο άλλος να παλεύει με την περιστρεφόμενη κόπρα 3 μέτρα μακριά μέσα στην τουαλέτα για να μείνει τεντομένη) :lol:
χαχαχαχαχα το έχω ζήσει το σκηνικό όταν δούλευα στον θείο μου σε τράκτορες....ντίζες παντού και πατέντες στον τόρνο.Εκεί να δούν κόμπρες τα μάτια σου.:P
Ωραία δουλειά μάστορες!!Μπράβο για τ ο μεράκι σου Γιώργη και Γιώργη.Αναμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο και από κοντά!:beer:
edit:corrected
Da.Vintage
31/01/2014, 12:48
χαχαχαχαχα το έχω ζήσει το σκηνικό όταν δούλευα στον θείο μου σε τράκτορες....ντίζες παντού και πατέντες στον τόρνο.Εκεί να δούν κόμπρες τα μάτια σου.:P
Ωραία δουλειά μάστορες!!Μπράβο για τ ο μεράκι σου Γιώργη και Γιάννη.Αναμένουμε να το δούμε ολοκληρωμένο και από κοντά!:beer:
Γιώργος και Γιώργος είναι ρε... Γιάννης είναι αυτός που βρήκα τα πράγματα απο την αγγελία!
:beer:
GIXXERAKIAS
31/01/2014, 14:29
Γιώργος και Γιώργος είναι ρε... Γιάννης είναι αυτός που βρήκα τα πράγματα απο την αγγελία!
:beer:#
Corrected!:beer:
srxakias
31/01/2014, 17:01
Ξεπερασατε και τον κατασκευαστη :a012::a18::a014::wave2:
Pardalotzatziki
01/02/2014, 23:04
Γιώργος και Γιώργος είναι ρε... αγγελία!
Μαγκες παραδιδετε σεμιναρια....κουκλα εγινε :beer:
Da.Vintage
03/02/2014, 08:57
Ξεπερασατε και τον κατασκευαστη :a012::a18::a014::wave2:
Μαγκες παραδιδετε σεμιναρια....κουκλα εγινε :beer:
Thanks μάγκες!!! :beer:
Απλα πανεμορφο μηχανακι και πολυ μερακληδικη δουλεια.
Εισαι σιγουρος οτι οταν το τελειωσεις θα το βγαλεις στο δρομο;
Αυτο θελει βιτρινα να το χαζευεις με τις ωρες.
Πραγματικά ταξιδεύω στον χρόνο πίσω με την κούκλα που φτιάχνεις! ανυπομονώ να την δω ολοκληρωμένη:beer:
Αν μπορείς δώσε λεπτομέρειες απο τα υλικά που χρησιμοποίησες για την πλαστικοποίηση του ντεπόζιτου.
Τo gourouni
03/02/2014, 10:03
Καταπληκτική δουλειά, άψογη παρουσίαση!!!:beer::beer::beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.