Σύνδεση

View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Da.Vintage
20/03/2013, 13:21
Να μία
285284

Da.Vintage
20/03/2013, 13:22
Να και το ζευγάρι της... οπότε λύθηκαν....

motomaniac
20/03/2013, 13:22
to ματ ειναι λαθος. ο τροχος με τα φτερα-γυαλοχαρτα αν ειναι ρυθμιζομενες οι στροφες του δεν προκαλει προβληματα. αλλα θελει συνεση. σεκψου εγω με αυτον κατεβαζω τα χοντρα σε στοκαρισμα και κατεβαζω και τον πολυεστερα.

Da.Vintage
20/03/2013, 13:24
Τράβηξα και μία το ντεπόζιτο μέσα να μου πείτε

σε τί κατάσταση βλέπετε την πλαστικοποίηση... θέλει καινούρια?

[A285286

Da.Vintage
20/03/2013, 13:25
Και μία απο τον πάτο όσο χώραγε το iphone μεσα

Da.Vintage
20/03/2013, 13:28
Εδώ υπάρχει ένα σωληνάκι το οποίο γεφυρώνει τα 2 μέρη του ντεπόζιτου... μόλις το βγάλεις θέλει αν είσαι μόνος σου να προλάβεις να ρίξεις το σωληνάκι μέσα σε ένα δοχείο να αδειάσει η βενζίνη και με ένα δάχτυλο να προλάβεις να ταπώσεις την έξοδο...
Πρέπει να είσαι και πολύ μάγκας για να το κάνεις... :cool:


...εγώ δεν είμαι άργησα κανα 2 δευτ. οπότε κάμποση βενζίνη καθάρισε το μοτέρ...! :lol:

285288

Da.Vintage
20/03/2013, 13:30
Άδειασε αλλά όπως τράβηξα το σωληνάκι με την πένσα το έσκισα λίγο ... θα αντικατασταθεί με νέο όταν έρθει η ώρα του...

Da.Vintage
20/03/2013, 13:32
Η βενζίνη φυλάχτηκε σε ειδικό κάνιστρο βενζίνης γιατί την παλιά την σούπερ εκτός του ότι έχει ένα 2ευρο το λίτρο δεν την βρίσκεις και την Π@τάνα εύκολα!

285290

Da.Vintage
20/03/2013, 13:33
Για να ελευθερωθεί το ντεπόζιτο δεν φτάνουν οι βίδες και τα σωληνάκια ... σειρά έχει το ρουμπινέτο...

Da.Vintage
20/03/2013, 13:35
Ξεσφίξα το παξιμάδι και παρ'ότι το άδειασα πριν έτρεξε κάμποση βενζίνη... αλλά καθάρισε το μοτέρ και απο αυτή την πλευρά :lol:
285292

Da.Vintage
20/03/2013, 13:36
Όξω και αυτό... είδα λίγο σκουρίτσα να έχει αλλά λίγο...

Da.Vintage
20/03/2013, 13:37
Μία πιο κοντινή...
285294

Da.Vintage
20/03/2013, 13:39
Ξέχασα να λύσω και το κολάρο του αέρα

Da.Vintage
20/03/2013, 13:40
Πήρα στο χέρι και τις βίδες του ντεπόζιτου!
285296

Da.Vintage
20/03/2013, 13:40
Με λίγο τράβηγμα το ντεπόζιτο ελευθερώθηκε

motomaniac
20/03/2013, 13:42
δεν μου φαινεται ενταξει με τοση σκουρια η πλαστικοποιηση.

Da.Vintage
20/03/2013, 13:43
Μία πανοραμική so far

285298

Da.Vintage
20/03/2013, 13:45
Αυτό είναι αυτό που νομίζω?

Da.Vintage
20/03/2013, 13:46
δεν μου φαινεται ενταξει με τοση σκουρια η πλαστικοποιηση.
Δημήτρη μίλησα με έναν "ειδικό" στα ντεπόζιτα και μου είπε να του το πάω να το δεί να βάλει κάμερα μέσα... κόστος περίπου στο 100άρικο

Da.Vintage
20/03/2013, 13:49
to ματ ειναι λαθος. ο τροχος με τα φτερα-γυαλοχαρτα αν ειναι ρυθμιζομενες οι στροφες του δεν προκαλει προβληματα. αλλα θελει συνεση. σεκψου εγω με αυτον κατεβαζω τα χοντρα σε στοκαρισμα και κατεβαζω και τον πολυεστερα.

ο τροχός που έβγαλα το χρώμα στο μπροστά φτερό είναι ρυθμιζόμενος και τον είχα ρυθμίσει λίγο πάνω απο το 1 (απο τα 6 επίπεδα που έχει) όταν έβγαζα το χρώμα και χωρίς πίεση αλλά πολύ υπομονή

Da.Vintage
20/03/2013, 13:51
Τώρα έβγαινε και η κεντρική βίδα του μονόσελου αφού δεν υπήρχε το ντεπόζιτο να το ενοχλεί...
παράξενη λογική πάντως να πρέπει να βγάλεις ντεπόζιτο για να βγάλεις τη σέλα!
βέβαια τότε δεν κρυβόταν απο κάτω απο τη σέλα όλο το ηλεκτρικό σύστημα!

285301

Da.Vintage
20/03/2013, 13:53
Απο κάτω

η φιλτροχοάνη απο το παπί θα πάρει δρόμο

Da.Vintage
20/03/2013, 13:54
Και πήρε

285303

Da.Vintage
20/03/2013, 13:55
Πάμε για το τιμόνι...

Da.Vintage
20/03/2013, 13:57
Αλλά πρώτα να βγάλουμε την πεταλούδα/σταμπιλιζατέρ εποχής (πόσο μπροστά ήταν τα άτομα)


285306

Da.Vintage
20/03/2013, 14:00
Στην αρχή νόμισα οτι αυτά τα 2 είναι καπάκια και απο κάτω έχει παξιμάδι... όχι είναι το κεφάλι/κοντρα της βίδας

285307

Da.Vintage
20/03/2013, 14:02
Αυτό δεν έχω κλειδί να το βγάλω και αν είχα δεν είμαι σίγουρος απο πού πρέπει να αρχίσω να λύνω πρώτα για να βγάλω το μπροστινό απο πάνω αυτό το παξιμάδι ή απο κάτω που γίνεται λίγο χαμός απο βίδες και κάτι άλλα εξαρτήματα!

Da.Vintage
20/03/2013, 14:04
Αυτά τα 2 παξιμάδια κρατάνε το τιμόνι στη θέση του! οι βίδες και τα παξιμάδια είναι ειδικά για συρματασφάλιση νομίζω

285310

Da.Vintage
20/03/2013, 14:05
μετά απο λίγο WD40 ...Καστάνια και λύνουμε

Da.Vintage
20/03/2013, 14:06
Έξω το τιμόνι

285312

Da.Vintage
20/03/2013, 14:07
Λίγο πιο κοντά σκουριά φούλ...

όλα θα πάνε για μπανάκι στο ξίδι

Da.Vintage
20/03/2013, 14:09
Πώς βγαίνουν τα κόκκινα και πώς τα μπλέ?285314

Da.Vintage
20/03/2013, 14:10
Αυτά για σήμερα ...

όποιος ξέρει και θέλει να βοηθήσει ας λύσει καμία απορία :beer:

devil's animal
20/03/2013, 14:38
προχωρα George..
με σαλιο* και υπομονη γ@μει ο ελεφαντας τo αρνι...
:D




*στην δικη σου περιπτωση WD40

fidel_98_99
20/03/2013, 14:51
Τα κοκκινα ειναι βιδωτα οποτε βγαινουν αν τα στριψεις αριστερα-βαζεις ειδικο κλειδι(μοιαζει με αυτο που σφιγγεις μικρο τροχο) ή χτυπητο με κατσαβιδι
τα μπλε χτυπητα προς τα κατω για να βγει το σιδερο-κουλουρι απο μεσα και μετα το λαστιχο,ειναι 2 κομματια λαστιχο κωνικα,ενα πανω ενα κατω

sapila racing
20/03/2013, 15:06
Προχώρα αργά και σταθερά, μηνμ βιάζεσαι.

Να ξέρεις οτι ρακόρ δεν είναι το original, ειναι απο μεταγενεστερα boxer.

Το τιμόνι είναι επίσης άσχετο, οπως και οι μανετες και η γκαζιέρα.

Για το σωληνάκι που συνδέει τις δύο πλευρες του τεπόζιτου, παρε εναν ταχυσύνδεσμο βενζίνης. Εχω βαλει στο R26 και μ' εχει σώσει.

Το τεπόζιτο δεν εχει φαει ροπαλιά, απλά έφαγε τούμπα και το χτύπησε το πηρούνι γιατί εχουν φαγωθεί τα στοπ.
:wave2:

fidel_98_99
20/03/2013, 15:06
http://www.motorrad-stemler.de/dcenter/down/r%2025%20bis%20r%2025-3.pdf

σελ 36
ριξε κ λιγο αντισκωριακο

lspiros
20/03/2013, 18:12
αρχιζουν εκτος απο τα νυχια να μαυριζουν και τ @ρχειδι@:a01:

δωσεεεε...:beer:

giorgos.bmw
20/03/2013, 19:53
αρχιζουν εκτος απο τα νυχια να μαυριζουν και τ @ρχειδι@:a01:

δωσεεεε...:beer:

Αυτά έτσι κι αλλιώς είναι μαύρα, γιατί είναι δίπλα στην εξάτμιση.
:beer:

Τo gourouni
20/03/2013, 21:25
Πώς βγαίνουν τα κόκκινα και πώς τα μπλέ?285314


Δεν με διαβάζεις προσεχτικά και θα σε αφήσω να παιδεύεσαι για να μάθεις...

Τα μπλε
Post #1200
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=80

Για τα κοκκινα:
Θα πα να πάρεις αυτό:

ΚΛΕΙΔΙ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
285343

Post #178
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=12

βρες κανα αεροκλειδι

:beer::beer:

lspiros
20/03/2013, 21:31
Δεν με διαβάζεις προσεχτικά και θα σε αφήσω να παιδεύεσαι για να μάθεις...

Τα κόκκινα
Post #1200
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=80

Για τα μπλε:
Θα πα να πάρεις αυτό:

ΚΛΕΙΔΙ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
285343

Post #178
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=12

βρες κανα αεροκλειδι

:beer::beer:
ωραιο αργαλειο λεμε:beer:

makaros33
20/03/2013, 21:39
καλησπερα

εαν έχεις κυρτό μυτοτσιμπιδο (μεσαίο μέγεθος ) κάνει και αυτό απο το να τρέχεις να αγορασης αλλο κλειδί:smokin:

η κάβουρα υδραυλικού με ορθή γωνιά δάγκανα ,που άπλα θα βάλεις εσύ σε κάθε χείλος της απο λιγο σαμπρέλα για να μην σου κάνει σημάδια στα καπάκια:cool:

golfinos76
21/03/2013, 09:33
Δες και εδω:http://www.beemergarage.com/documents/sg545.pdf
Ο Πολαπλασιαστης ειναι εξωτερικος κατω απο το ρεζερβουαρ,κανονικα ο δικος του ειναι μεσα στο κουτι που ειναι οι πλατινες οπως και ο αυτοματος.
Οσο για την Βενζινη εγω βαζω αυτο:http://wurth.gr/gr/products/index.php?MG=2&Cid=52&Sid=06_01&sub1=1&sub2=&group_key=06&sc=ps&proid=14691
1 ml για 1 λιτρο βενζινης.

Da.Vintage
21/03/2013, 10:48
http://www.motorrad-stemler.de/dcenter/down/r%2025%20bis%20r%2025-3.pdf

σελ 36
ριξε κ λιγο αντισκωριακο

Ευχαριστώ το έχω ήδη σωσμένο στον υπολογιστή η σειρά με μπερδεύει!


αρχιζουν εκτος απο τα νυχια να μαυριζουν και τ @ρχειδι@:a01:

δωσεεεε...:beer:

Καλά μου λεγες οτι έπεσα στα βαθιά για πρώτη ανακατασκευή... βασίζομαι πάνω σας για σωσίβιο!


Δεν με διαβάζεις προσεχτικά και θα σε αφήσω να παιδεύεσαι για να μάθεις...

Τα μπλε
Post #1200
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=80

Για τα κοκκινα:
Θα πα να πάρεις αυτό:

ΚΛΕΙΔΙ ΓΩΝΙΑΚΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ
285343

Post #178
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127533&page=12

βρες κανα αεροκλειδι

:beer::beer:


Θόδωρα ξεκίνησα πάλι απο την αρχή εχτές να σε διαβάζω να φρεσκάρω τις γνώσεις μου αλλά έσκασε δουλειά όταν ήμουν σελίδα 40 συνεχίζω σήμερα...
μετά θα ξαναπιάσω του Σούπερ Σπύρου!


καλησπερα

εαν έχεις κυρτό μυτοτσιμπιδο (μεσαίο μέγεθος ) κάνει και αυτό απο το να τρέχεις να αγορασης αλλο κλειδί:smokin:

η κάβουρα υδραυλικού με ορθή γωνιά δάγκανα ,που άπλα θα βάλεις εσύ σε κάθε χείλος της απο λιγο σαμπρέλα για να μην σου κάνει σημάδια στα καπάκια:cool:

Έξυπνη πατέντα με το μυτοτσίμπιδο!
Θα το δοκιμάσω
το 2ο με κάβουρα το είχα στα υπόψιν απλά δεν είμαι σίγουρος αν θα καταφέρω να μην κάνω ζημιά!


Δες και εδω:http://www.beemergarage.com/documents/sg545.pdf
Ο Πολαπλασιαστης ειναι εξωτερικος κατω απο το ρεζερβουαρ,κανονικα ο δικος του ειναι μεσα στο κουτι που ειναι οι πλατινες οπως και ο αυτοματος.
Οσο για την Βενζινη εγω βαζω αυτο:http://wurth.gr/gr/products/index.php?MG=2&Cid=52&Sid=06_01&sub1=1&sub2=&group_key=06&sc=ps&proid=14691
1 ml για 1 λιτρο βενζινης.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες :beer:

Da.Vintage
21/03/2013, 10:52
Ξέχασα να ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΣΩ το delakilas (Γιάννη) που με πήρε τηλ. χτες και αφιέρωσε πάνω απο μία ώρα να μου αναλύει τα πάντα για τα επόμενα βήματα...τρομερό παλικάρι!

Προσφέρθηκε επειδή θα είναι Αθήνα το ΣΚ να περάσει μία βόλτα να συμβουλέψει απο κοντά!

1000 Μπράβο και 10000 ευχαριστώ...
:beer:

Da.Vintage
21/03/2013, 11:05
Να συνεχίσω με λίγες φωτό
αυτή τη φορά ο χρόνος που είχα ήταν ελάχιστος οπότε λίγα πράγματα

Αφήσαμε το μηχανάκι λοιπόν έτσι

285416

Da.Vintage
21/03/2013, 11:08
και μία πιο πανοραμική με τα κόκκαλά του χυμένα στο πάτωμα

Da.Vintage
21/03/2013, 11:10
μπήκα σε πειρασμό να το ανοίξω αλλά δεν είναι η ώρα του!

285420

Da.Vintage
21/03/2013, 11:11
Ας βγει και η μπαταρία λοιπόν... πρώτα απ'όλα συγκρατείται από ένα ελαστικό ιμάντα με δύο πίρους που πάνε και αγκιστρώνουν πάνω και κάτω

Da.Vintage
21/03/2013, 11:14
Το καλώδιο δεν έλυνε απο την άσπρη μούφα οπότε κόπηκε και απο τις 2 μεριές

285422

Da.Vintage
21/03/2013, 11:16
Τράβηξα και μία φωτό την καλωδίωση που πάει τι για να μην χαθώ

Da.Vintage
21/03/2013, 11:18
ένα καλώδιο πάει μέσα στο σασμάν... τί είναι θα μας πει κάποιος ειδήμων εδώ μέσα και το άλλο πάει στο διακόπτη του στοπ στο ποδόφρενο

285426

Da.Vintage
21/03/2013, 11:20
Το κέρασα λοιπόν ένα σφηνάκι WD40 και ξαναέβγαλα φωτό μπας και φαίνονται τα χρώματα!

Da.Vintage
21/03/2013, 11:21
Το εμπρός μονόσελο απο την καλή
285435

Da.Vintage
21/03/2013, 11:22
Και την ανάποδη

Da.Vintage
21/03/2013, 11:24
Αυτά μαζί με τα υπόλοιπα θα κάνουν μπλουμ στη δεξαμενή ξυδιού που έχω στο μπαλκόνι
285440

Da.Vintage
21/03/2013, 11:25
Αυτά είναι τα λάστιχα που ήταν κάτω απο το ντεπόζιτο

τα στρογγυλά μάλλον θα βγεί πατρόν να βγούν νέα

GIXXERAKIAS
21/03/2013, 11:31
Το καλώδιο είναι για το λαμπάκι της νεκράς αλλά που μυαλό με τόση μαυρίλα και κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων.:lol:

sapila racing
21/03/2013, 11:33
To καλώδιο είναι για τον διακόπτη της νεκράς. :wave2:

edit με προλαβαν!

Da.Vintage
21/03/2013, 11:35
Το καλώδιο είναι για το λαμπάκι της νεκράς αλλά που μυαλό με τόση μαυρίλα και κάψιμο εγκεφαλικών κυττάρων.:lol:
Δεν έχει μείνει κύτταρο μιξεράκια μου! :bawl:
285458

Da.Vintage
21/03/2013, 11:37
Ξέρει κανείς αν μπορώ να βγάλω όλο το μπροστινό μαζί με το σταυρό χωρίς να λύσω τα καλάμια σε κομμάτια ένα ένα? να μη βγάλω μπότες δλδ κτλ...!

να τα πάρω στο χέρι πχ όπως στην παρακάτω φωτό!

GIXXERAKIAS
21/03/2013, 11:38
Δεν έχει μείνει κύτταρο μιξεράκια μου!
285458
Βγάλε εντελώς τον θερμοστάτη μπάς και σώσεις την κατάσταση και δεν το κάψεις εντελώς.:bawl:



Ξέρει κανείς αν μπορώ να βγάλω όλο το μπροστινό μαζί με το σταυρό χωρίς να λύσω τα καλάμια σε κομμάτια ένα ένα? να μη βγάλω μπότες δλδ κτλ...!

να τα πάρω στο χέρι πχ όπως στην παρακάτω φωτό!

Βρές το κλειδί για το κεντρικό παξιμάδι αλλά νομίζω ότι για να βγεί πρέπει να βγεί η πάνω τιμονόπλακα.

Da.Vintage
21/03/2013, 11:40
Θέλω να βαφτούν και αυτά που έχω κυκλώσει αλλά θα ήθελα να δω μήπως και γινεται να τα τρίψω και να βαφτούν εκεί πάνω ως έχουν
δύσκολο ε?
285464

fidel_98_99
21/03/2013, 11:57
δυστυχως πρεπει να το λυσεις

Da.Vintage
21/03/2013, 12:10
δυστυχως πρεπει να το λυσεις
που σημαίνει δυστυχώς οτι πρέπει να το δέσω μετά :cry:

RMS
21/03/2013, 12:30
που σημαίνει δυστυχώς οτι πρέπει να το δέσω μετά :cry:

Θα τα καταφερεις.:beer:

Da.Vintage
21/03/2013, 12:58
Θα τα καταφερεις.:beer:

καθαρά απο θέμα τύχης :lol:

motomaniac
21/03/2013, 14:25
το μπροστινο δεν θα χρειαστει σερβις ετσι κι αλλιως?

lspiros
21/03/2013, 15:46
το δυσκολο δεν ειναι να λυσεις,ουτε και να τριψεις-βαψεις.το δυσκολο ειναι να ευθυγραμμισεις τα καλυματα των φανοστατων ωστε να μην γρατζουνιουντε στην τηλεσκοπικη λειτουργια του πηρουνιου.οταν ερθει η ωρα θα τα πουμε:wave2:

soter3gm
21/03/2013, 18:49
Πάντως στο λύσε πάντα μα πάντα στα BMW θέλουν θερμοπίστολο για να ξεκολλήσουν οι βόλτες από τα σπειρώματα . μετά λύνουν σαν να είναι από βούτυρο και δεν χαλάνε οι βόλτες.

Da.Vintage
22/03/2013, 07:36
το μπροστινο δεν θα χρειαστει σερβις ετσι κι αλλιως?
Δε ξέρω ρε Δημήτρη στη λειτουργία του ο Μάστορας το είδε μια χαρά αν θυμάμαι καλά και στην βολτα που πήγα μέχρι το Λαιμό Βουλιαγμένης δεν είδα προβλήματα


το δυσκολο δεν ειναι να λυσεις,ουτε και να τριψεις-βαψεις.το δυσκολο ειναι να ευθυγραμμισεις τα καλυματα των φανοστατων ωστε να μην γρατζουνιουντε στην τηλεσκοπικη λειτουργια του πηρουνιου.οταν ερθει η ωρα θα τα πουμε:wave2:

Ευχαριστώ Σπυράκο (με προβλημάτισες ήδη εγώ νόμισα οτι το λύσιμο δεσιμο είναι το παλούκι



Πάντως στο λύσε πάντα μα πάντα στα BMW θέλουν θερμοπίστολο για να ξεκολλήσουν οι βόλτες από τα σπειρώματα . μετά λύνουν σαν να είναι από βούτυρο και δεν χαλάνε οι βόλτες.
Ευχαριστώ δεν το έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής γιατί όλες λύνουν εύκολα... κάποιες μπορεί να μην είναι βιδωμένες καν :lol:

dimmie_72
23/03/2013, 08:32
που σημαίνει δυστυχώς οτι πρέπει να το δέσω μετά :cry:

Μη το συζητάς... Πολλές φορές συγχέουμε τα βαψίματα με την ανακατασκευή αν και αυτό θα πρέπει να είναι το τελευταίο ζητούμενο...
Λύσε το πηρούνι και συντήρησέ το, είναι από τα βασικά μέρη γιατί μετά θα είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις...;)

:beer:

Da.Vintage
23/03/2013, 18:42
Μη το συζητάς... Πολλές φορές συγχέουμε τα βαψίματα με την ανακατασκευή αν και αυτό θα πρέπει να είναι το τελευταίο ζητούμενο...
Λύσε το πηρούνι και συντήρησέ το, είναι από τα βασικά μέρη γιατί μετά θα είναι πολύ δύσκολο να το κάνεις...;)

:beer:

Αφου για να βγουν οι φανοστάτες και τα λοιπά πρέπει να λυθούν τα πιρούνια εξολοκλήρου θα γίνει και η απαραίτητη συντήρηση
but for the record μου φάνηκε να λειτουργεί άψογα

:beer:

Da.Vintage
23/03/2013, 19:04
Πριν απο λίγα ποστ σας είχα μιλήσει για τον Γιάννη (delakilas) απο Σαντορίνη που με πήρε τηλ. και αφιέρωσε πάνω απο μία ώρα στο τηλ να μου λύνει απορίες!
Πρόκειται για ένα παλικάρι απο τα λίγα.
Δεν έχει ούτε ένα ποστ εδώ μέσα, κι όμως έχει βοηθήσει μέσω ΠΜ ή τηλεφώνου κάμποσα παιδιά!
Χτές κατέβηκε Αθήνα για κάτι δουλειές του και παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο και για μένα...
Σήμερα ήρθε στο Γκαράζ που αναπαλαιώνω τη γριά μου, απο χαράματα κι όλας αφιέρωσε ένα ολόκληρο πρωί ως το μεσημέρι
Δε μπορείτε να φανταστείτε γιατί παιδί μιλάμε! Έχει και αυτός ένα ίδιο το οποίο ανακατασκεύασε μόνος του και ήξερε τα πάντα με τρομακτικές λεπτομέρειες και τιπς!
Όταν δεν έδινε συμβουλές και υποδείξεις, βούρ μεσ' το γράσο χωρίς δεύτερη σκέψη και στα καπάκια έβγαζε και φωτό!
Πραγματικά τις επόμενες μέρες θα σας δείξω τι πρόοδο κάναμε σε ένα πρωί!

Του αξίζουν όλα τα ευχαριστώ του κόσμου και άλλα τόσα συγχαρητήρια...

πραγματικά αν όλοι ήμασταν έτσι σαν άνθρωποι, θα ήταν όλα ιδανικά!
μας έχουν τους μηχανόβιους για αλήτες, μασκαράδες, τεντιμπόηδες και τσαντάκιες... η αλήθεια είναι οτι την αλληλεγγύη που έχω δει ανάμεσα σε μηχανόβιους δεν την έχω δει ούτε σε αδέρφια!

Αν διαβάζεις φίλε και πάλι ευχαριστώ!

motomaniac
23/03/2013, 19:23
Πριν απο λίγα ποστ σας είχα μιλήσει για τον Γιάννη (delakilas) απο Σαντορίνη που με πήρε τηλ. και αφιέρωσε πάνω απο μία ώρα στο τηλ να μου λύνει απορίες!
Πρόκειται για ένα παλικάρι απο τα λίγα.
Δεν έχει ούτε ένα ποστ εδώ μέσα, κι όμως έχει βοηθήσει μέσω ΠΜ ή τηλεφώνου κάμποσα παιδιά!
Χτές κατέβηκε Αθήνα για κάτι δουλειές του και παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο και για μένα...
Σήμερα ήρθε στο Γκαράζ που αναπαλαιώνω τη γριά μου, απο χαράματα κι όλας αφιέρωσε ένα ολόκληρο πρωί ως το μεσημέρι
Δε μπορείτε να φανταστείτε γιατί παιδί μιλάμε! Έχει και αυτός ένα ίδιο το οποίο ανακατασκεύασε μόνος του και ήξερε τα πάντα με τρομακτικές λεπτομέρειες και τιπς!
Όταν δεν έδινε συμβουλές και υποδείξεις, βούρ μεσ' το γράσο χωρίς δεύτερη σκέψη και στα καπάκια έβγαζε και φωτό!
Πραγματικά τις επόμενες μέρες θα σας δείξω τι πρόοδο κάναμε σε ένα πρωί!

Του αξίζουν όλα τα ευχαριστώ του κόσμου και άλλα τόσα συγχαρητήρια...

πραγματικά αν όλοι ήμασταν έτσι σαν άνθρωποι, θα ήταν όλα ιδανικά!
μας έχουν τους μηχανόβιους για αλήτες, μασκαράδες, τεντιμπόηδες και τσαντάκιες... η αλήθεια είναι οτι την αλληλεγγύη που έχω δει ανάμεσα σε μηχανόβιους δεν την έχω δει ούτε σε αδέρφια!

Αν διαβάζεις φίλε και πάλι ευχαριστώ!

:rolleyes::):D:beer:

srxakias
23/03/2013, 19:47
Πριν απο λίγα ποστ σας είχα μιλήσει για τον Γιάννη (delakilas) απο Σαντορίνη που με πήρε τηλ. και αφιέρωσε πάνω απο μία ώρα στο τηλ να μου λύνει απορίες!
Πρόκειται για ένα παλικάρι απο τα λίγα.
Δεν έχει ούτε ένα ποστ εδώ μέσα, κι όμως έχει βοηθήσει μέσω ΠΜ ή τηλεφώνου κάμποσα παιδιά!
Χτές κατέβηκε Αθήνα για κάτι δουλειές του και παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο και για μένα...
Σήμερα ήρθε στο Γκαράζ που αναπαλαιώνω τη γριά μου, απο χαράματα κι όλας αφιέρωσε ένα ολόκληρο πρωί ως το μεσημέρι
Δε μπορείτε να φανταστείτε γιατί παιδί μιλάμε! Έχει και αυτός ένα ίδιο το οποίο ανακατασκεύασε μόνος του και ήξερε τα πάντα με τρομακτικές λεπτομέρειες και τιπς!
Όταν δεν έδινε συμβουλές και υποδείξεις, βούρ μεσ' το γράσο χωρίς δεύτερη σκέψη και στα καπάκια έβγαζε και φωτό!
Πραγματικά τις επόμενες μέρες θα σας δείξω τι πρόοδο κάναμε σε ένα πρωί!

Του αξίζουν όλα τα ευχαριστώ του κόσμου και άλλα τόσα συγχαρητήρια...

πραγματικά αν όλοι ήμασταν έτσι σαν άνθρωποι, θα ήταν όλα ιδανικά!
μας έχουν τους μηχανόβιους για αλήτες, μασκαράδες, τεντιμπόηδες και τσαντάκιες... η αλήθεια είναι οτι την αλληλεγγύη που έχω δει ανάμεσα σε μηχανόβιους δεν την έχω δει ούτε σε αδέρφια!

Αν διαβάζεις φίλε και πάλι ευχαριστώ!

:a013::a014:

dimmie_72
23/03/2013, 22:02
Αφου για να βγουν οι φανοστάτες και τα λοιπά πρέπει να λυθούν τα πιρούνια εξολοκλήρου θα γίνει και η απαραίτητη συντήρηση
but for the record μου φάνηκε να λειτουργεί άψογα

:beer:

Δηλ. αυτά στις μπουκάλες δεν είναι ξεραμένα λάδια; :confused:

Da.Vintage
24/03/2013, 07:16
Δηλ. αυτά στις μπουκάλες δεν είναι ξεραμένα λάδια; :confused:

Δεν είδα κάπου ξεραμένα λάδια...
Αλλά ίσως να μην έχεις διαβάσει όλο το θρεντ απο την αρχή γιατί πρέπει να αναφαίρεσαι στο μαύρο πηρούνι που επισύναψα απο αγγελία για παράδειγμα στην προηγούμενη σελίδα!
Εμένα είναι μπεζ και δεν εχω δει κάπου διαρροές στο πιρούνι μάλλιστα απο τη λειτουργία του πρέπει να έχει γίνει συντήρηση πρόσφατα σχετικά

dimmie_72
24/03/2013, 09:49
Εμένα είναι μπεζ

α, ναι, sorry...:a018:

ΗΟΡΝΕΤακιας
24/03/2013, 19:58
παντως οπως ειπαν και τα υπολοιπα παιδια γνωμη μου και εμενα ειναι οταν παιρνει καποιος μεταχειρισμενη μηχανη να αλλαζει ή αν ελεγχει ολα τα μερη της. Εσενα πλεον μονο αυτο εμεινε οποτε προχωρα γερα.
Παρε και :beer: να δροσιστεις τωρα που βγαινουν δειλα-δειλα οι ζεστες και παρασυρουνε το χερι :vroum: για μοτοβολτες

Da.Vintage
28/03/2013, 11:59
Μάγκες ερώτηση να αρχίσω να κάνω μία έρευνα για αμμοβολή

πρώτα απ'όλα εκτός απο πλαίσιο, πατητήρες , κεντρικό σταντ βάση μπαταρίας , να κάνω και φανοστάτες φανάρι καλάμια, κάτι ψωριασμένα νικελ κάγκελα ?
ντεπόζιτο τελικά χεράτο να το βγάλω το χρώμα...με διαβρωτικό ή υαλοβολή? το φούσκωμα πως γίνεται?

δεύτερον τιμή για αμμοβολή ηλεκτροστατική (για το πλαίσιο) ή το καθένα μόνο του έχει κανείς να μου πει? πόσο κ πού?

Da.Vintage
28/03/2013, 12:19
Και κάτι άλλο που με καίει... !

επειδή το μηχανάκι θα βαφτεί αυτό το χρώμα
ηλεκτροστατική υπάρχει σε αυτή την απόχρωση?
έχει κάποιος περισσότερες πληροφορίες?
285964
285965

The_bandit
28/03/2013, 16:22
Ας με διορθώσουν και οι παλιότεροι, αλλά τέτοια απόχρωση σε ηλεκτροστατική δεν υπάρχει τουλάχιστον εδώ στην Ελλάδα. Εξάλλου το χρώμα πού θες να το κάνεις είναι απλά ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ και η ηλεκτροστατική θα το αδικούσε. Κατά δεύτερο και λόγω της ηλικίας της καλής σου , η υαλοβολή είναι η ΠΛΕΟΝ ενδεδειγμένη ιδιαίτερα αν θές να πετύχεις την απόχρωση του κινητήρα στην 2η φώτο. Για το που θα μας διαφωτίσουν οι ''συνήθεις ύποπτοι'' των ανακατασκευών (lspiros, svc9k κλπ).

Αυτά τα ολίγα. Καλή συνέχεια και δώσε κάργα φωτό.

taisteal
28/03/2013, 17:32
:a014::a014::a014:

lspiros
28/03/2013, 18:15
τωρα πια η ηλεκτροστατικη εχει μεγαλη παλετα,candy blue,candy red,θερμοκρασιας κτλ κτλ.
δεν νομιζω ομως αυτο το χρωμα ral να βγαινει σε ηλεκτροστατικη...
ο χρηστος θα ξερει καλυτερα...
καλη συνεχεια:wave2:

MaiTak
28/03/2013, 22:29
αν δεν κανω λαθος οπως το βλεπω στη φωτο πρεπει να μοιαζει πολυ με το ραλ 9015 αν το θυμαμαι και καλα
βλεπεις ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι
οσον αφορα για τα χρωματα ολα βγενουν σε ηλεκτροστατικη αρκει να εχεις ευρα να πλερωνεις ;)
τα γνωστα μαγαζια με ηλεκτροστατικη για ζαντες μοτο αυτοκινητων ισως να εχουν ποιο περιορισμενο χρωματολογιο
ενα ομως μεγαλο βαφειο εχει μεγαλητερο
υπαρχει ενα προς κερατεα μερια μεχρι και καπακια (καρτερ) απο πορσε εχει βαψει :eek:

Da.Vintage
28/03/2013, 22:31
αν δεν κανω λαθος οπως το βλεπω στη φωτο πρεπει να μοιαζει πολυ με το ραλ 9015 αν το θυμαμαι και καλα
βλεπεις ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι
οσον αφορα για τα χρωματα ολα βγενουν σε ηλεκτροστατικη αρκει να εχεις ευρα να πλερωνεις ;)
τα γνωστα μαγαζια με ηλεκτροστατικη για ζαντες μοτο αυτοκινητων ισως να εχουν ποιο περιορισμενο χρωματολογιο
ενα ομως μεγαλο βαφειο εχει μεγαλητερο
υπαρχει ενα προς κερατεα μερια μεχρι και καπακια (καρτερ) απο πορσε εχει βαψει :eek:

Έχεις περισσότερες λεπτομέριες για το συγκεκριμένο ral και για το βαφείο στην κερατέα?

Da.Vintage
28/03/2013, 22:39
Στο http://www.ralcolor.com/

βρήκα οτι μοιάζει το
RAL
1013
9001
9010
9016

Αλλά να υπαρχει κάποιο μαγαζί που να το έχει?:confused:

sv9cvk
28/03/2013, 23:14
Και κάτι άλλο που με καίει... !

επειδή το μηχανάκι θα βαφτεί αυτό το χρώμα
ηλεκτροστατική υπάρχει σε αυτή την απόχρωση?
έχει κάποιος περισσότερες πληροφορίες?
285964
285965


Στο http://www.ralcolor.com/

βρήκα οτι μοιάζει το
RAL
1013
9001
9010
9016

Αλλά να υπαρχει κάποιο μαγαζί που να το έχει?:confused:


Πιστευω οτι υπαρχει το ιδιο χρωμα σε ηλεκτροστατικη .Οπως ειπε και ο Σπυρος υπαρχει τεραστια παλλετα ,αλλα θα πρεπει να βρεις το RAL που ταιριαζει .Επισης απο οτι ξερω μπορεις να αναμιξεις χρωματα και να βγαλεις την αποχρωση που θες αλλα ποιος θα το κανει???Και στην ποσοτητα που θελεις εσυ δεν νομιζω να συμφερει.
Γνωμη μου? βαψε το με συμβατικο χρωμα !
Οσο για την υαλοβολη θα σου ελεγα ολα τα δυσκολα κοματια να τα κανεις !
Αντε καλη συνεχεια!!!
Α! σημερα κανονιζα για μια ιδια γερμανιδα !!:cool:

MaiTak
28/03/2013, 23:14
Εχεις εισερχομενο μηνυμα :)
με ολες τις σχετικες πληροφοριες και αττου ;)
και που εισαι
σε παρακολουθουμε
:a014:

lspiros
29/03/2013, 06:22
Πιστευω οτι υπαρχει το ιδιο χρωμα σε ηλεκτροστατικη .Οπως ειπε και ο Σπυρος υπαρχει τεραστια παλλετα ,αλλα θα πρεπει να βρεις το RAL που ταιριαζει .Επισης απο οτι ξερω μπορεις να αναμιξεις χρωματα και να βγαλεις την αποχρωση που θες αλλα ποιος θα το κανει???Και στην ποσοτητα που θελεις εσυ δεν νομιζω να συμφερει.
Γνωμη μου? βαψε το με συμβατικο χρωμα !
Οσο για την υαλοβολη θα σου ελεγα ολα τα δυσκολα κοματια να τα κανεις !
Αντε καλη συνεχεια!!!
Α! σημερα κανονιζα για μια ιδια γερμανιδα !!:cool:

το ξερα οτι κατι ετοιμαζε ο παλιογερος:smokin:

Da.Vintage
29/03/2013, 06:49
Πιστευω οτι υπαρχει το ιδιο χρωμα σε ηλεκτροστατικη .Οπως ειπε και ο Σπυρος υπαρχει τεραστια παλλετα ,αλλα θα πρεπει να βρεις το RAL που ταιριαζει .Επισης απο οτι ξερω μπορεις να αναμιξεις χρωματα και να βγαλεις την αποχρωση που θες αλλα ποιος θα το κανει???Και στην ποσοτητα που θελεις εσυ δεν νομιζω να συμφερει.
Γνωμη μου? βαψε το με συμβατικο χρωμα !
Οσο για την υαλοβολη θα σου ελεγα ολα τα δυσκολα κοματια να τα κανεις !
Αντε καλη συνεχεια!!!
Α! σημερα κανονιζα για μια ιδια γερμανιδα !!:cool:

Ευχαριστώ Χρήστο μου έδωσε ο Γιώργος τα στοιχεία ενός στην Κερατέα που μπορεί να έχει αν έχεις και εσύ πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για το συγκεκριμένο ΡΑΛ ποιος το χει κτλ θα ήταν τέλεια


Εχεις εισερχομενο μηνυμα :)
με ολες τις σχετικες πληροφοριες και αττου ;)
και που εισαι
σε παρακολουθουμε
:a014:

Γιώργη ευχαριστώ φίλε


το ξερα οτι κατι ετοιμαζε ο παλιογερος:smokin:

Πολύ υποχθόνια κινούταν τελευταία έπρεπε να το περιμένουμε!

Da.Vintage
29/03/2013, 07:08
Συνεχίζουμε λοιπόν

Θυμάστε που σας είπα οτι το προηγούμενο Σάββατο κατέβηκε ο Γιάννης απο Σαντορίνη για κάτι δουλειές και αφιέρωσε ένα ολόκληρο πρωί να προχωρήσουμε το μηχανάκι?
Να επισημάνω για άλλη μία φορά οτι δεν είμαι γνώστης ο Γιάννης ήξερε τα πάντα όμως και καθοδηγούσε!

Ε να λοιπόν τι έγινε εκείνο το πρωί...
Ξεκινήσαμε κατα τις 8 με καφεδάκι ανα χείρας!
Και βγάλαμε τις μπότες κάτω,
(εκεί έχει ένα παξιμάδι που στο κέντρο του έχει μία βίδα με ίσιο κατσαβίδι)
(κρατάμε σταθερό το κέντρο με ένα ίσιο κατσαβίδι και ξεβιδώνουμε το παξιμάδι βάζουμε λεκάνη απο κάτω γιατί γύρω στα 130ml λάδι θα τρέξουν απο το καθε ένα)
και τραβώντας τα ελευθερώνουμε!

Da.Vintage
29/03/2013, 07:11
Τα αφήνουμε να στραγγίξουν μέσα στη λεκάνη,
παρότι δεν φαίνεται(γιατί η λεκάνη είχε ήδη παλιό λάδι μέσα) τα λαδάκια του ήταν σαν καινούρια και κατάξανθα... που σημαίνει οτι είχε γίνει συντήρηση στο πιρούνι σχετικά πρόσφατα
286024

Da.Vintage
29/03/2013, 07:19
Με ένα μυτοτσίμπιδο κυρτό κατάφερα να ανοίξω τις αλουμινένιες τάπες με τις δύο τρύπες που φανταζόμουν οτι θα με δυσκολέψουν με ευκολία... ένα κλίκ και μετά λύνανε σα βούτυρο με το χέρι!

Απο κάτω αποκάλυψαν κάτι πλαστικούς κώνους που λειτουργούν σαν στοπ για να μην κάνουν γκουπ πάνω στις αλουμινένιες τάπες όταν σκάνε σε λακούβες και τερματίζουν.... για να λύσουν τα ελατήρια πρέπει να ξεβιδώσουμε αυτά τα μεγάλα παξιμάδια (νομίζω 41 νούμερο εγώ δεν είχα οπότε κάβουρας!)
Δε λύναν εύκολα οπότε λούσιμο στο σπείρωμα με WD40 και περιμένουμε για άλλη μία προσπάθεια!

Da.Vintage
29/03/2013, 07:23
Βγήκαν οι κωνικές τάπες λοιπόν με ένα μυτοτσίμπιδο και έβγαλα με ένα κατσαβιδάκι και τις τσιμούχες-πίρο του τιμονιού!
Μετά απο κανα 10λεπτο ο ένας κράταγε κόντρα τα μπροστινά και ο άλλος έλυνε, και τελικά τα ελατήρια βγήκαν!
Δεν υπάρχει φωτό εδώ απο τα ελατήρια αλλά θα τα δείτε στο μέλλον συγκεντρωτικά
286026

Da.Vintage
29/03/2013, 07:24
Πάμε να λύσουμε την κόρνα!
πρώτα σημαδεύω τα καλώδια...

Da.Vintage
29/03/2013, 07:26
Στη συνέχεια την λύνω απο την βάση της

286028

Da.Vintage
29/03/2013, 07:27
Και την πήραμε στο χέρι
ΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ

Da.Vintage
29/03/2013, 07:29
Μετά λύνουμε το στεφάνι του φαναριού...
μία βίδα το κρατάει απο κάτω
και το τραβάμε έξω
286031
286032
286033