View Full Version : BMW R25/3 Restoration 2013
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
Da.Vintage
29/03/2013, 07:31
Το ντουι μπρος και πίσω
Da.Vintage
29/03/2013, 07:33
Το κοντέρ
Ξεβιδώνουμε την ντίζα με το χέρι και μετά την 19άρα βίδα απο κάτω του, βγάζουμε το Π και το τραβάμε απο πάνω
286036
286037
Da.Vintage
29/03/2013, 07:39
Τραβάω όλα τα καλώδια έξω να δούμε με τι έχουμε να κάνουμε
Τα περισσότερα καλώδια πάνε στον PAL διακόπτη και στο ΝΤΟΥΙ ενώ κάποια στο φωτάκι νεκράς + Check engine
Στη συνέχεια αρχίζω να βαφτίζω τα καλώδια για να βγάλω άκρη στην σύνδεση
Μαρκαδόρος λοιπόν ανα χείρας και χαρτοταινία
Da.Vintage
29/03/2013, 07:41
Ντουί πρώτα
286042
286043
Da.Vintage
29/03/2013, 07:42
Ο PAL μετά
Da.Vintage
29/03/2013, 07:46
Αοφού σημαδέψαμε τον ΠΑΛ και το ΝΤΟΥΙ τα βγάζουμε απο την μέση
286047
286048
Da.Vintage
29/03/2013, 08:04
Κάτι βρήκαμε εδώ σημάδεμα κ αυτό και έξω
Da.Vintage
29/03/2013, 08:08
Στην 2η εικόνα επειδή δεν πέρναγε εύκολα απο την τρύπα το καλώδιο, κόπηκε το μικρό μαύρο θερμοσυστελόμενο βγήκε και ενώθηκε πάλι με κόκκινη ταινία για σημάδεμα , με τον αντίσροφο τρόπο θα ξαναμπεί
286051
286052
286053
Da.Vintage
29/03/2013, 08:11
Οπότε άδειασε το φανάρι και το πήρα στο χέρι
Da.Vintage
29/03/2013, 08:13
Βγήκε και αυτό
286057
Da.Vintage
29/03/2013, 08:15
Απο κάτω απο το σταυρό η κόντρα του τιμονιού και του σταμπιλιζατέρ
Da.Vintage
29/03/2013, 08:18
Το κρατάμε μην πέσει αφού ξεβιδώνουμε την πίσω βίδα
αυτό πρέπει να έχει πάνω κάτω μία στρογγυλή φλάντζα... απ' ότι μου είπε ο Γιάννης
Πάνω δεν έχει και τα πριτσίνια δεν είναι καλή λύση γιατί όπως φαίνεται τρώγονται!
286060
286061
Da.Vintage
29/03/2013, 08:21
Σειρά έχει το κεντρικό παξιμάδι... κάβουρας στην αρχή μετά με το χέρι και έτοιμο
Da.Vintage
29/03/2013, 08:23
Έξω η πάνω τιμονόπλακα
286065
sapila racing
29/03/2013, 08:58
Μην το βάψεις ηλεκτροστατική αν θέλεις να πετύχεις το σωστό χρώμα, γιατί είναι δύσκολο να εχεις ίδια ακριβώς απόχρωση των κομματιών που θα βαφτούν κανονικά (τεποζιτο, φτερα κλπ).
Το χρώμα που θέλεις αναλόγως αναλόγως την χρονια λέγεται Dover White, και σε σημερινά χρώματα που μπορείς να βρείς στο εμπόριο είναι το GM Frost Beige,
http://www.paintref.com/cgi-bin/colorcodedisplay.cgi?manuf=GM&colorx=Frost%20Beige
Αυτό το χρώμα όπως (που το εχει το R60/2 ) που φαίνεται στην φωτό με το R60 που εβαλες πιο πανω, δεν υπήρχε όταν φτιάχτηκε το R25 σου.
Το σωστό χρώμα για το R25 ειναι το RAL 9001, κι αυτό το βρίσκεις και για ηλεκτροστατική.
Αν θέλεις τελικά να κάνεις το πλαίσιο ηλεκτροστατική με το RAL 9001, μετα θα πρέπει ο βαφέας να ταιριάξει τα υπόλοιπα με το πλαίσιο.
fidel_98_99
29/03/2013, 09:38
Να το χρωματολογιο
http://www.bmbikes.co.uk/colourschemes.htm
http://www.bmbikes.co.uk/paintcodes.htm
μπραβο στα παιδια απο πανω που παντα ειναι stand by και βοηθουν με τις γνωσεις τους στα κλασικα:beer:
fidel_98_99
29/03/2013, 09:45
Η ρ27 εβγαινε σε dover white
http://en.wikipedia.org/wiki/File:R27-white.jpg
http://www.bmbikes.co.uk/photos/pinstripephotos/R27%20Dover%20White%20%285%29%20high.JPG
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:WYL-zmVP3vMJ:www.vintagebmw.org/v7/node/6554+&cd=4&hl=el&ct=clnk&gl=gr
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ItDYSZ-IyuoJ:bmwdean.com/r27faq.htm+&cd=6&hl=el&ct=clnk&gl=gr (διαβασε στη μεση για το χρωμα)
Da.Vintage
29/03/2013, 11:00
Είστε άπαιχτοι όλοι!
το RAL 9001 Είναι ωραίο και αφού έβγαινε το R25 έτσι είναι ιδανική επιλογή!
Da.Vintage
29/03/2013, 11:01
Μην το βάψεις ηλεκτροστατική αν θέλεις να πετύχεις το σωστό χρώμα, γιατί είναι δύσκολο να εχεις ίδια ακριβώς απόχρωση των κομματιών που θα βαφτούν κανονικά (τεποζιτο, φτερα κλπ).
Το χρώμα που θέλεις αναλόγως αναλόγως την χρονια λέγεται Dover White, και σε σημερινά χρώματα που μπορείς να βρείς στο εμπόριο είναι το GM Frost Beige,
http://www.paintref.com/cgi-bin/colorcodedisplay.cgi?manuf=GM&colorx=Frost%20Beige
Αυτό το χρώμα όπως (που το εχει το R60/2 ) που φαίνεται στην φωτό με το R60 που εβαλες πιο πανω, δεν υπήρχε όταν φτιάχτηκε το R25 σου.
Το σωστό χρώμα για το R25 ειναι το RAL 9001, κι αυτό το βρίσκεις και για ηλεκτροστατική.
Αν θέλεις τελικά να κάνεις το πλαίσιο ηλεκτροστατική με το RAL 9001, μετα θα πρέπει ο βαφέας να ταιριάξει τα υπόλοιπα με το πλαίσιο.
Άκη...!
Ξέρεις ποιος κάνει ΡΑΛ 9001????????????
Da.Vintage
29/03/2013, 11:07
Συνεχίζουμε μέχρι να απαντήσουν τα παιδιά για το RAL 9001
κάτω απο την πάνω τιμονόπλακα υπάρχει ένα ιδιόρρυθμο παξιμάδι το οποίο καιβγήκε
προσοχή μην μπερδεφτεί κατα τη συναρμολόγηση το επάνω μέρος έχει 2 εγκοπές
Da.Vintage
29/03/2013, 11:11
Έτσι λύνει και η κάτω τιμονόπλακα και παίρνουμε το μπροστινό ανα χείρας
(προσοχή όπως λύνουμε την τιμονόπλακα πάνω και κάτω θα πέσουν στο σύνολο 48(ή 46) μπιλιες είναι απο τα ρουλεμάν της εποχής, έβαλα ένα κουβά να πέσουν μέσα να μην τα χάσω...){Αν δεν ήταν ο Γιάννης να μου το πει πιθανότατα θα είχα φάει καμία ώρα να τα ψάχνω στο πάτωμα}
286069
286070
sapila racing
29/03/2013, 11:13
Την τελευταία φορά που έκανα ηλεκτροστατική ήταν πριν πανω απο 10 χρόνια και δεν ειχα μεινει και πολύ ευχαριστημένος, οπότε δεν μπορώ να σου συστήσω καποιον.
Το χρώμα αυτό παντως ειναι ευρέως διαθεσιμο για ηλεκτροστατική.
Αρης (οχι Ακης) :wave2:
Da.Vintage
29/03/2013, 11:14
Τώρα οι φανοστάτες βγαίνουν εύκολα απλά τραβώντας ( στο πάνω μέρος έχουν τσιμούχα)
(όπως και στο κάτω)
Da.Vintage
29/03/2013, 11:15
Την τελευταία φορά που έκανα ηλεκτροστατική ήταν πριν πανω απο 10 χρόνια και δεν ειχα μεινει και πολύ ευχαριστημένος, οπότε δεν μπορώ να σου συστήσω καποιον.
Το χρώμα αυτό παντως ειναι ευρέως διαθεσιμο για ηλεκτροστατική.
Αρης (οχι Ακης) :wave2:
απο κεκτημένη ταχύτητα και υπερφορτωμένο εγκέφαλο!
φχαριστώ!:wave2:
Da.Vintage
29/03/2013, 11:17
Το ρουλεμάν do it yourshelf της εποχής!
Da.Vintage
29/03/2013, 11:22
Λύνοντας τις 2 βίδες (εσωτερικά) της κάτω τιμονόπλακας και τραβώντας περιστροφικά βγήκαν τα καλάμια
Τα βαμμένα κύλινδρικά προστατευτικά βγήκαν το ένα αφού έβγαλα τις 2 τσιμούχες το ένα εύκολα, το άλλο με παίδεψε
286074
286075
286076
Da.Vintage
29/03/2013, 11:26
Αυτές οι 2 τσιμούχες είναι πάνω στο καλάμι και άλλη μία πάνω στο φανοστάτη
καλές είναι απο άποψη μόνωσης, το χειλάκι εξωτερικά όμως έχει φθαρεί οπότε και θα αντικατασταθούν
Da.Vintage
29/03/2013, 11:29
Το άλλο βαμμένο κάλυμμα κρατώντας το χτύπημα κάθετα σε ξύλο (για να μη γίνει ζημιά) και ελευθερώθηκε
286079
286080
286081
Da.Vintage
29/03/2013, 11:33
Να μην ξεχάσουμε να βγάλουμε και το κάτω μέρος του ρουλεμάν απο το πάνω μέρος της τιμονόπλακας!
Και στη συνέχεια να συναρμολογήσουμε πάλι το σταυρό για να μη χαθούμε στη συναρμολόγηση πως ήταν η σωστή σειρά!
Da.Vintage
29/03/2013, 11:39
σειρά έχει η εξάτμιση.. το σφαιρικό παξιμάδι θέλει ειδικό εργαλείο σαν αυτό της ανάρτησης αλλά και με ένα πανί και κάβουρα έλυσε πολύ εύκολα (μισή στροφή και μετά με το χέρι) και το άφησα να κρεμάσει (προσοχή μη χαθεί το ζοαν)
Το σπείρωμά του ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση (έχω ακούσει οτι τα περισσότερα σπειρώματα τα φτύνουν και πάνε το κύλινδρο στον τόρνο για δημιουργία νέου σπειρώματος)
286085
286086
286087
Da.Vintage
29/03/2013, 11:43
Πάμε πίσω στο τελικό το κρατάει μία μακρυά βίδα κοντά στο αμορτισέρ και ένα δαχτυλίδι που τη σφίγκει με το λαιμό
βιδώνω προσωρινά πάλι τη βίδα μην την χάσω
Μπροστά κούκλα πίσω πανούκλα!
Da.Vintage
29/03/2013, 11:46
ο Λαιμός βγαίνει τραβηχτός προς τα μπροστά
περνάει απο ένα δαχτυλίδι που έχει βάση κάτω απο το μοτερ για να βγει αυτή η βάση βγάζουμε τα 2 παξιμάδια του σασμάν και τα ξαναβάζουμε άμεσα!
286091
286092
Da.Vintage
29/03/2013, 11:48
Έλυσα τους σφιγκτήρες που κρατάγανε τον πολλαπλασιαστή (κανονικά είναι μέσα στην κονσέρβα των ηλεκτρικών) :lol:
motomaniac
29/03/2013, 11:53
πας πολυ γερα.. εγω εχω ηδη μπερδευτει με τοσα πολλα παπαρακι... σου ευχομαι τα καλυτερα!
Da.Vintage
29/03/2013, 11:56
Κάπου εδώ μείναμε απο μπαταρία και δεν μπορέσαμε να συνεχίσουμε φωτορεπορτάζ πως βγαίνουν η πίσω αναρτήσεις
οπότε με μία μικρή περιγραφή:
Λύνουμε τις πάνω ταπες στοπ στις αναρτήσεις μετά τις βίδες πίσω στο πλαίσιο (ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ) που σφίγγουν την ανάρτηση και με ένα κατσαβίδι κατάλληλου διαμέτρου χειρολαβής (αφου έχουμε γείρει το πλαίσιο προς τη μία μεριά ) χτυπάμε το κατσαβίδι για να βγεί ο άξονας της ανάρτησης προς τα επάνω αρκετά τραβάμε διαγώνια προς τα μέσα και μετά πίσω
Σε εμάς μόλις βρήκαμε το σωστό τρόπο βγήκαν εύκολα γιατί πριν λίγες μέρες τις είχε κάνει σέρβις/ευθυγράμμιση ο μάστορας!
Κατα τη συναρμολόγιση ο άξονας στο κάτω μέρος του έχει μία εγκοπή για κόντρα στην κάτω βίδα , για να ξαναμπεί η βίδα πρέπει ο άξονας να περιστραφεί στο σωστό σημείο (το έψαχνα για ώρα)
286096
286097
Da.Vintage
29/03/2013, 12:01
πας πολυ γερα.. εγω εχω ηδη μπερδευτει με τοσα πολλα παπαρακι... σου ευχομαι τα καλυτερα!
Ευχαριστώ Δημήτρη προσπαθώ να είμαι όσο πιο αναλυτικός γίνεται φίλε και για μενα να βρώ το δρόμο πίσω και για κάποιον άλλο που στο μέλλον θα χρειαστεί βοήθεια να το βρεί μπροστά του και με τις δικές σας υποδείξεις
Da.Vintage
29/03/2013, 12:02
Και εδώ λαιμός , άξονας ποδόφρενου, και τελικό
Da.Vintage
29/03/2013, 12:05
Έχουμε φτάσει εδώ, σειρά έχει το μοτέρ
286100
286101
286102
Da.Vintage
29/03/2013, 12:09
Επόμενος..Καρμπυρατέρ
Δεν είχα σκοπό να το βγάλω αλλά μιας θα μας δυσκολέψει ίσως στην έξοδο του μοτέρ ας το βγάλουμε!
και μετά τα παξιμάδια πάλι στη θέση τους μην χάσουμε τις φλάντζες
Da.Vintage
29/03/2013, 12:11
Μπινγκ
286106
286107
Da.Vintage
29/03/2013, 12:22
με είχε πιάσει η μέση και τα γόνατα απο το σκύψιμο οπότε δημιουργήθηκε αυτοσχέδιος πάγκος :lol:
Τώρα χωρίς το καρμπυρατέρ προσπαθήσαμε να βγάλουμε το μοτέρ... αλλά άδικα παιδευόμασταν για ώρα τι έτσι τι αλλιώς... τπτ!
τελικά θυμήθηκα ένα βιντεάκι που είχε ποστάρει ο Άρης το εργοστάσιο της BMW R25/3 πως γινόταν η γραμμή παραγωγής οπότε διάλειμμα και επιστρέψαμε... κάνοντας την αντίστροφη διαδικασία
Θέλει πρώτα σήκωμα το πίσω μέρος να γείρει η κεφαλή μπροστά που έχει ύψος και μετά σηκώνοντας το μπροστά κομμάτι ελαφρά τραβάμε το πίσω προς τα έξω!
Η τοποθέτηση ξανά του μοτέρ θα είναι παλούκι!
http://www.dailymotion.com/video/xiz18r_bmw-r25-3-factory-1954-1955_tech
Da.Vintage
29/03/2013, 12:27
Για να βγεί το μοτέρ πιο εύκολα έβγαλα τα καπάκια των βαλβίδων για να κερδίσουμε μερικά εκατοστά καθώς και το κόμπλερ πίσω που δίνει κίνηση στον άξονα
Το πλαίσιο τώρα είναι μοναχό του
έχει πολύ πράμα ακόμα που πρέπει να βγεί
κ.σταντ
πατητήρια
ποδόφρενο
286111
286112
286113
Da.Vintage
29/03/2013, 12:28
Ξαναέβαλα τα καπάκια πάνω στις βαλβίδες για να μην χαθούν
Da.Vintage
29/03/2013, 12:33
Πάμε για το ποδόφρενο...
αλλά ένοχλεί το στάντ οπότε το κράταγε ο Γιάννης ...
μετά με ενοχλούσε το πατητήρι οπότε να πάρει πόδι κ αυτό!
286116
286117
286118
Da.Vintage
29/03/2013, 12:35
Σειρά είχε το Σταντ και τα πατητήρια
τα ελατήρια τα έβγαλε ο Γιάννης αλλά μπαίνουν πιο δύσκολα απ'ότι βγαίνουν!
Da.Vintage
29/03/2013, 12:38
Και το στοπ της μανιβέλας
286122,
286123
Da.Vintage
29/03/2013, 12:42
Στη συνέχεια βγάλαμε τις καουτσουκένες-βάσεις οδηγούς
1 μακρυά μπροστά που πιάνει το ντεπόζιτο
2 μικρές που πιάνουν στην πάνω βάση του μοτέρ
1 μεσαίου μήκους που πιάνει πίσω την εξάτμιση
Da.Vintage
29/03/2013, 12:43
...
286127
286128
Da.Vintage
29/03/2013, 12:46
Εδω γελάγαμε με το Γιάννη οι περισσότεροι ξεκινάνε με το να βγάζουν το ταμπελάκι γιατί είναι πιο εύκολο και εμείς τελειώσαμε με αυτό!
Da.Vintage
29/03/2013, 12:51
Για να κουλάρουμε λίγο γιατί απο τις 8 είχε πάει 3 ασταμάτητα... είπαμε να βγάλουμε τα λάστιχα απο το ντεπόζιτο (με τις υποδείξεις του Τζόν)
Με ένα κατσαβίδι σηκώνουμε το λάστιχο ξεπιάνοντάς το απο το αυτάκι του και σιγά σιγά τραβάμε να ξεκουμπώσει...!
286132
286133
286134
Da.Vintage
29/03/2013, 12:54
Πάμε και απο την άλλη!
όπα!
εδώ δεν έχει αυτάκι το έχουν κολλημένο με βενζικόκολα!
Da.Vintage
29/03/2013, 12:58
Αυτά λοιπόν παίδες
ελπίζω να γουστάρετε και να δίνετε το παρόν γιατί και εμείς χρειαζόμαστε καύσιμο! :wave2:
ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Γιάννη (Delakilas)
... και μικρό είναι...!!!
Να σαι καλά φίλε!
Drake Ramore
29/03/2013, 13:08
Παρε καύσιμο!:beer:
Da.Vintage
29/03/2013, 13:12
http://www.dailymotion.com/video/xiz243_bmw-tatsachen-promotion_tech#.UVWCKxfjeuI
Πάρτε και αυτό για να γουστάρετε!
Da.Vintage
29/03/2013, 13:13
Και αυτό να πάθετε ζημιά!
http://www.dailymotion.com/video/xj0e13_bmw-racing_sport#.UVWC5RfjeuI
Τα ευχαριστώ για εμένα προσωπικά είναι περιττά αλώστε δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο :)
Μάλλον εγώ πρέπει να λέω ευχαριστώ σε εσένα και όλους τους υπόλοιπους εδώ μέσα
Γιατί με τις ανακατασκευές σας και την παρουσίαση σας εδώ μέσα μας κάνετε και ταξιδεύουμε μαζί σας με κάτι που εγώ όσο και αν έχω διάθεση και χρόνο αδύνατο να πραγματοποιήσω λόγο κρίσης και ανεργειας :cry:
Και πραγματικά σε και σας θαυμάζω όλους σας
Όσο για τι γρια σου πίστεψε με ότι ανυπόμονο να την δω μετά το λιφτινγκ
Όπως είπε και ο Σπύρος είναι πολύ όμορφο και σημαντικό ότι ορισμένοι άνθρωποι ακόμα και σήμερα είναι παρόν και μπορούν να βοηθήσουν με την οποιαδήποτε πληροφορία - ενημέρωση
Μακάρι να είχα περισσότερες γνώσεις και να μπορούσαν βοηθήσω πολύ περισσότερο
Παντός όπως και να έχει εγώ είμαι εδώ για εσένα και οποίον χρειαστεί ένα χέρι βοηθείας
Γιατί αν και ξέρω ότι είναι μεγάλη η ικανοποίηση στο να το ολοκληρώσεις μόνος σου
κάποια πράγματα θες μια βοήθεια λόγο βάρους λόγο έλλειψης εργαλείων
Ωστόσο τι να σου πω ποια δύναμη εσύ έχεις βαλθεί να το τελειώσεις σήμερα
Για να το πηγαίνεις έτσι είσαι σε καλό δρόμο δε σε φοβάμαι
συνέχισε έτσι :a10:
GIXXERAKIAS
29/03/2013, 14:19
Μπράβο παίδες συνεχίστε έτσι και σε κανένα μήνα το εργαλείο θα είναι στις ρόδες του ξανά!!:beer::beer:
golfinos76
29/03/2013, 17:34
Μπραβο καλα το πας,μονο που οταν θα την συναρμολογησεις να ξερεις πρωτα βαζεις μοτερ επανω στο σκελετο και μετα σασμαν οχι και τα 2 ταυτοχρονα.Επισης να παρεις και αυτο το υλικο πλαστικο με τις φουσκαλες που χρησιμοποιουν στα ευθραστα συσκευασιες και οταν με το καλο εχεις βαψει την μηχανη και ειναι ετοιμη για συναρμολογηση το βαζεις στο σκελετο με χαρτοταινια και ετσι δεν θα χαλασεις το χρωμα.Το πουλαν με το μετρο και δεν ειναι ακριβο.
srxakias
29/03/2013, 18:41
:a014:
giorgos.bmw
29/03/2013, 19:11
Πολλά μπράβο για την δουλεία σου. Αλλά ρε Γιώργη είσαι ήρωας που το έλυσες στα γόνατα.
:a18::a20:
devil's animal
29/03/2013, 19:44
ωραιος Γιωργο!!!
και τα ειπαμε ετσι...
οποτε θες βοηθεια, χτυπας τηλ...
:beer::beer::beer:
FRAGISCOS
29/03/2013, 21:06
Tωρα ειδα το θεμα,κουκλα η κυρια,αλλα και συ!!!!
Service manual γραφεις φιλε!!
Πολλα μπραβο για το μερακι σου.
:beer::beer:
:a014:
srxakias junior
30/03/2013, 14:10
:a014:
:eyepop::a03:
:beer:
ομορφιες,πηρατε φορα και δεν σταματατε:beer:
μπραβο ρε αρχηγοπουλα δωστε φωτο στο λαο:beer:
delakilas
30/03/2013, 18:25
Αυτά λοιπόν παίδες
ελπίζω να γουστάρετε και να δίνετε το παρόν γιατί και εμείς χρειαζόμαστε καύσιμο! :wave2:
ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Γιάννη (Delakilas)
... και μικρό είναι...!!!
Να σαι καλά φίλε!
Τιποτα ρε φιλε , να μαστε καλα και τα καβαλαμε τις γριες μας ! Αν και εγω εδω μεσα εμαθα παρα πολλα , παρακολουθωντας τα αλλα παιδια .
Καλα τελειωματα φιλε και συντομα μιας και ανοιπωμονεις να την ξανακαβαλισεις .
:beer::a18:
Pardalotzatziki
30/03/2013, 20:17
Ευγε! Ειστε ωραιοι....μια χαρα παει η μπεμπα...
Αναμενουμε νεα...:beer:
Da.Vintage
30/03/2013, 20:32
Τιποτα ρε φιλε , να μαστε καλα και τα καβαλαμε τις γριες μας ! Αν και εγω εδω μεσα εμαθα παρα πολλα , παρακολουθωντας τα αλλα παιδια .
Καλα τελειωματα φιλε και συντομα μιας και ανοιπωμονεις να την ξανακαβαλισεις .
:beer::a18:
Τζόνυ απλά δεν υπάρχεις φίλε!
Α και παίδες!
Ήρθα ΣΚ στο χωριό και πήρα και υλικό μαζί μου να ασχοληθώ... έχω 1 φιλαράκι το Μήτσο εδώ που έχει μηχανουργείο και δε μου χαλάει χατήρι!
Νέα απο Δευτέρα μάλλον!
Da.Vintage
01/04/2013, 12:09
Ας συνεχίσουμε με την πρόοδο της προηγούμενης εβδομάδας!
To μοτέρ το έβαλα πάνω σε μία σχισμένη κουκούλα αυτοκινήτου για πιο μαλακά
286395
Da.Vintage
01/04/2013, 12:11
Μετά πήρα μία στρατιωτική κουβέρτα ανάλογης ηλικίας με τη γιαγία και άρχισα να ταξινομώ!
Αυτή είναι για wallpaper
Αυτή η φωτό είναι αφιερωμένη στον Γιάννη (delakilas)
Da.Vintage
01/04/2013, 12:14
Και ζουμάρουμε
Πλαίσιο
286397
286398
286399
Da.Vintage
01/04/2013, 12:17
Τα φτερά και πανοραμική απο άλλη γωνία
Da.Vintage
01/04/2013, 12:18
...
286403
286404
Da.Vintage
01/04/2013, 12:20
Είπα να αρχίσω να πιάνω ομάδες απο ανταλλακτικά και ότι βγαίνει λύσιμο αποθήκευση και σημείωση σε σακουλάκι
Da.Vintage
01/04/2013, 12:23
Λάστιχα ντεπόζιτου και βάση σταμπιλιζατέρ κ κόντρα τιμονιού
Για να θυμόμαστε και πως πάνε!
286408
286409
286410
Da.Vintage
01/04/2013, 12:27
Ντεπόζιτο
Da.Vintage
01/04/2013, 12:28
λύθηκαν λογότυπα και βίδες που είχα αφήσει πάνω κ μπήκαν σε σακουλάκια
286414
Da.Vintage
01/04/2013, 12:32
Έβαλα το iphone μέσα στο ντεπόζιτο (με κίνδυνο να μου πέσει μέσα και να μην το ξαναδώ "_"), και τράβηξα κάμποσες φωτό να μου πείτε πως βλέπετε τη πλαστικοποίηση οι γνώστες!
Χρειάζεται νέα?
Da.Vintage
01/04/2013, 12:33
...
286418
286419
286420
Da.Vintage
01/04/2013, 12:35
Λυμένα Πίσω και εμπρός μονόσελο... (το πίσω το έχω περιποιηθεί το εμπρός να περιμένει τη σειρά του)
Da.Vintage
01/04/2013, 12:37
Το ελατήριο λύνει βιδωτό με τις βάσεις του δεν υπάρχει κάποιος άξονας που το διαπερνά όπως του πίσω μονόσελου.
Λύθηκαν και μπήκαν σε σακουλάκια
286424
286425
Da.Vintage
01/04/2013, 12:40
Μασπιέ και ποδόφρενο συναρμολογημένο
λύθηκαν και αυτά και μπήκαν στα σακουλάκια τους!
ο κύλινδρος του ποδόφρενου θέλει καθάρισμα να ξεβουλώσουν οι τρύπες γρασαρίσματος!
Da.Vintage
01/04/2013, 12:42
Ο σταυρός (βοήθειά μας...) :priest:
286429
286430
286431
Da.Vintage
01/04/2013, 12:44
Με τη σωστή σειρά ανεπτυγμένη για να θυμόμαστε που και πως
Da.Vintage
01/04/2013, 12:47
Και λυμένος
Στο παξιμάδι στην δεύτερη φωτό όταν δέσουμε η εγκοπή πάει προς τα πάνω
286435
286436
Da.Vintage
01/04/2013, 12:51
Ο άξονας του πίσω φρένου
μη γελάτε ρε όταν το δέσω δε θα θυμάμαι που πάει τι αν δεν έχω φωτό!:lol:
Απο το εμπρός μέρος πρέπει να μαζευτούν τα μπόσικα για να γυρνάει στη σωστή του θέση και να μην ανάβει μόνιμα το στόπ
Da.Vintage
01/04/2013, 12:53
Το Πλαίσιο (χωρίς συστάσεις, άλλωστε το γράφει και το σταντ του) {καθαρή τοποθέτηση προιόντος}
απο πολλές γωνίες
286440
286441
286442
Da.Vintage
01/04/2013, 12:56
...
Da.Vintage
01/04/2013, 12:59
Μία πανοραμική με τα πράγματα τακτοποιημένα (λιγόστεψαν)
286446
286447
Da.Vintage
01/04/2013, 13:00
και ταξινομημένα στα σακουλάκια τους
Da.Vintage
01/04/2013, 13:05
ΤΕΛΟΣ
Και δυστυχώς το μηχανάκι έτσι λυμένο και σε κούτες πια... πουλήθηκε εχτές σε έναν συλλέκτη ο οποίος έτυχε να περνάει έξω απο το γκαράζ και το είδε λυμένο και μου πρόσφερε ένα ποσό που δε μπόρεσα να αρνηθώ...
ταξιδέψαμε μαζί κρίμα που δε δούμε και την συνέχεια :(
ευχαριστώ όσους παρακολούθησαν!
GIXXERAKIAS
01/04/2013, 13:33
Πρωταπριλιάααααααα!!!!!:D
motomaniac
01/04/2013, 14:00
Πρωταπριλιάααααααα!!!!!:D
xaxaxaxxaxaxa
Da.Vintage
01/04/2013, 14:04
Πρωταπριλιάααααααα!!!!!:D
xaxaxaxxaxaxa
χαχαχαχα
μαλακισμένα το καταλάβατεεε....!!!!
είπα και εγώ κάποιος θα ψαρώσει... αλλά πετάχτηκε ο γκασμάς ο Μιξεράκιας που με ξέρει τι μλκς είμαι! :bawl:
motomaniac
01/04/2013, 14:22
χαχαχαχα
μαλακισμένα το καταλάβατεεε....!!!!
είπα και εγώ κάποιος θα ψαρώσει... αλλά πετάχτηκε ο γκασμάς ο Μιξεράκιας που με ξέρει τι μλκς είμαι! :bawl:
κοιτα στην αρχη ειπα απο μεσα μου α γαμησου... μετα την ψιλιαστηκα..
GIXXERAKIAS
01/04/2013, 14:34
χαχαχαχα
μαλακισμένα το καταλάβατεεε....!!!!
είπα και εγώ κάποιος θα ψαρώσει... αλλά πετάχτηκε ο γκασμάς ο Μιξεράκιας που με ξέρει τι μλκς είμαι! :bawl:
Μλκ έτσι και ήταν αλήθεια θα έτρωγες τέτοιο φατούρο ιντερνετικό (και μή) που θα χάζευες πιό πολύ από ότι τώρα.:bawl:
Μλκ έτσι και ήταν αλήθεια θα έτρωγες τέτοιο φατούρο ιντερνετικό (και μή) που θα χάζευες πιό πολύ από ότι τώρα.:bawl:
+10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
την ακουσα για τα καλα λεμε .......................
μλκια εκανες,εγω θα το χα πουλησει να παρω transalp:moutza::lol:
μλκια εκανες,εγω θα το χα πουλησει να παρω transalp:moutza::lol:
γιωργο μην τον ακους τον σατηρο να του την πουλησεις θελει .............
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.