View Full Version : Ποδήλατα ΙΙ
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
[
14]
Ωραια, με βαλατε σε μια κατευθυνση και παλι. Ευχαριστω. :beer:
basilis_k6
04/02/2024, 17:47
Στα early 90ς ένας φίλος είχε carrera (αλπίνα 1) και εγώ ένα carrera adventure.
To δικό μου κλάπηκε το δικό του το έχει ακόμα και φεύγει από Χαλάνδρι και φτάνει Λούτσα!
Τον ρωτάω πως την παλεύει και μου λέει πως είναι πολύ άνετο! :confused:
το ιδιο λεω και εγω στον πατερα μου που ακομα γράφει δεκαδες χλμ πανω σε αυτο το πραμα.
450435
doctor_john
04/02/2024, 18:10
:D δεν έχει άδικο, το συγκεκριμένο είναι και φορτωμένο με καλά πράγματα.
Καλά ρε μάγκες. Ποδήλατο σε νεαρή ηλικία δεν είχατε? Όλοι με μηχανάκια βγήκατε στους δρόμους? Μα να μην ξέρουμε πως αλλάζει το ύψος του τιμονιού? ;)
Manalishi
04/02/2024, 21:07
Καλά ρε μάγκες. Ποδήλατο σε νεαρή ηλικία δεν είχατε? Όλοι με μηχανάκια βγήκατε στους δρόμους? Μα να μην ξέρουμε πως αλλάζει το ύψος του τιμονιού? ;)
Ειχαμε και παραείχαμε. Τότε ξεβιδώναμε λαιμούς, αυτό δεν το θυμάμαι απο πάνω με αλλεν.
Τελικα το χτυπησα το Peugeot. Πολυ ευχαριστημενος με την αγορα, μου εχει ταιριαξει καλα στο σωμα. Ο σκελετος ειναι 60 εκατοστα και το συνολικο βαρος του 14,5 κιλα. Το προγραμμα ειναι να ξεκινησω με 2-3 προπονησεις της μισης ωρας την εβδομαδα και να ανεβαινω ενα δεκαλεπτο καθε δυο εβδομαδες. Για την πρωτη εβδομαδα αυτη η μισαωρη διαδρομη μεταφραζεται σε 7-8 χιλιομετρα.
Αγορασα ενα φωτακι για πισω, κουδουνακι και εναν καθρεφτη. Απο τον τελευταιο δεν ειμαι ευχαριστημενος, θα παω σε καποιον που να μπαινει στο ακροτιμονο και να εχει κυρτο κατοπτρο (αν εχει κανεις κατι να προτεινει ειμαι ολος αυτια).
Τελος σχετικα με το θεμα κρανος, επειδη τα κρανη που καλυπτουν αυτα που θελω στοιχιζουν 80+€, ξεκινησα με την αγορα ενος Fuse Alpha που βρηκα σε αγγελια με 25€. Το ειχε αγορασει ο πωλητης για το γιο του και αυτος δεν το φορεσε ποτε. Ξερω πως δεν ειναι αυτο που χρειαζομαι αλλα σκεφτηκα πως θα ηταν σοφο να μην επενδυσω καποιο σοβαρο ποσο αν δεν ειμαι πρωτα βεβαιος πως θα το ακολουθησω το χομπι. Αν περασει ενα τριμηνο και συνεχιζω τις προπονησεις θα παρω ενα καλο ποδηλατικο κρανος.
Για ολα αυτα μου εφτασε οριακα το μπατζετ που ειχα θεσει ως οριο για τον εαυτο μου (200€) οποτε ειμαι ευχαριστημενος. Ηδη οι πρωτες δυο βολτες που εκανα ηταν πολυ ευχαριστες.
Σας ευχαριστω ολους οσους με βοηθησατε με τη συμμετοχη σας. :beer:
450503
karellen
08/02/2024, 18:05
Καλόβολτο Πετράν θα δεις την πόλη με άλλο μάτι τώρα,δρόμοι που δεν τους περνούσες ποτέ ή/και με αντίστροφη φορά! :beer:
Με γεια!
Συμφωνώ με την επιλογή να μη δώσεις πολλά χρήματα για κάτι που δεν ξέρεις αν θα σου ταιριάξει για καιρό. Ήδη πήρες σωστά πράγματα, δεν έκανες συμβιβασμούς.
Δεν χρησιμοποιώ καθρέφτη στο ποδήλατο και απ' όταν ξεκίνησα να οδηγώ μοτοσυκλέτα είναι φορές που αισθάνομαι την απουσία του.
Δύο γνωστοί μου δηλώνουν ευχαριστημένοι με καθρεφτάκι που προσαρμόζεται με μικρο βραχίονα στο κράνος.
doctor_john
08/02/2024, 20:18
Με γειά! καλά χιλιόμετρα!
Τώρα θα αρχίσω όπως καταλαβαίνεις, τα σημαντικά μόνο, κάνε υπομονή και ότι σε προβληματίζει συζήτησέ το. ;)
Νούμερο:
το ύψος της σέλλας πρέπει να σου επιτρέπει να πεταλάρεις με τα πέλματα οριζόντια, χωρίς να τεντώνει το γόνατο
στο κάτω νεκρό σημείο και ενώ δεν κινείται η λεκάνη σου πάνω στην σέλλα.
Σε άλλη περίπτωση χρειάζεται κατέβασμα.
Τα πετάλια τα πατάμε με την άρθρωση που ξεκινούν τα δάκτυλα του ποδιού.
Τα γόνατα την ώρα που πεταλάρουμε πρέπει να έχουν μικρή κλίση προς το κέντρο του σκελετού.
Έρχεται φυσικά και βολεύει. Σε άλλη περίπτωση η σέλλα χρειάζεται να σηκωθεί.
Τα χέρια πρέπει να λυγίζουν λίγο όταν είναι στα χειριστήρια.
Όταν είσαι πάνω στο ποδήλατο, το σημείο που πιάνει ο λαιμός το τιμόνι πρέπει να σου κρύβει το εμπρός κέντρο.
Αν το βλέπεις πιο μπροστά είσαι σε θέση για μικρότερο σκελετό. (μπορεί να συμβεί στην αρχή μέχρι να ανοίξει το σώμα στην θέση για ποδήλατο.)
Αν το βλέπεις πιο πίσω είναι λίγο μικρότερος ο σκελετός, πιθανά παλεύεται με ρυθμίσεις στα υπόλοιπα.
Περιφερειακά:
Τα λάστιχα σου γράφουν κάποιο "ανώτατο" όριο psi. Aν θες πες το πλάτος και τον τύπο να δώ με λεπτομέρεια
αλλά νομίζω με 32-38mm είσαι στα 85psi. Χωρίς αυτά θα έχεις λιγότερη παθητική λειτουργία στις στροφές και λιγότερα φρένα.
Όταν παρκάρεις άφηνε την αλυσίδα στο μικρό γρανάζι, να μην μένει σε έκταση το ελατήριο του πίσω ντεραγιέ.
Θα σε βολέψουν πλαστικά σκληρά καλουπιέ για τα πετάλια χωρίς λουριά. Μπαινοβγαίνει εύκολα το πόδι και δεν γλυστρά.
Ευχαριστω για τις ευχες στα μηνυματα και τα βρουμ! :beer:
Doctor το λαστιχο ειναι 700*32C και λεει min 50psi / max 85psi.
Τα καλουπιε δεν τα ειχα υποψιν και φαινονται βολικα. Φαντζαμαι βοηθανε ωστε να μπορεις να δινεις ωθηση και στο ανεβασμα του ποδιου. Χρειαζονται ειδικα πεταλια για να μπουν αυτα;
Καλό είναι να ελέγχεις τουλάχιστον δύο φορές τον μήνα την πίεση στα λάστιχα. Συνήθως με αυτές τις πιέσεις θέλουν κάθε εβδομάδα συμπλήρωμα. Μία τρόμπα εδάφους-χεριών (https://cdn.themart.gr/media/catalog/product/cache/fa94a47ce660378c032fb70024825d05/1/1/112030_1.jpg) κάνει τη διαδικασία εύκολη και γρήγορη.
Θεωρώ ότι πρέπει να έχεις την πίεση μεταξύ 70 και 80 psi. Πιο ψηλά κινείσαι στα όρια του κατασκευαστή και μειώνεται πολύ η απόσβεση, ταλαιπωρώντας άλλα μέρη του ποδηλάτου. Πιο χαμηλά, αυξάνεται η πιθανότητα για φούιτ.
Όσο αυξάνεται η πίεση στα λάστιχα, τόσο μειώνεται η άνεση, αλλά ταυτόχρονα μειώνεται η τριβή κύλισης, οπότε πας πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα.
Στο πάτημα στα πετάλια θα πω κάτι αιρετικό: Έχεις συγκριτικό πλεονέκτημα, όσο πιο πολλές μυϊκές ομάδες χρησιμοποιείς, ειδικά στις ανηφόρες. Αν με τον καιρό πετύχεις να πατάς στις ανηφόρες το κέντρο της καμάρας του ποδιού, αντί το μετατάρσιο, θα πετύχεις να τραβάς προς τα πίσω με το πόδι που ανεβαίνει, χωρίς κουμπωτά πετάλια, χρισιμοποιώντας τον δικέφαλο μυ του ποδιού.
Όταν κουράζεσαι, μπορείς να αλλάζεις θέση στο πόδι και να πατάς με το μετατάρσιο το πετάλι. Η εναλλαγή μυϊκών ομάδων, αυξάνει την αντοχή. Σημαντικό είναι να αλλάζεις ταχύτητες προς τα κατω, πριν φθάσεις σε σημείο να πατάς με πολλή δύναμη.
doctor_john
08/02/2024, 22:45
Α, τώρα που είπες για τους κατασκευαστές :yuck:
Ότι πίεση αποφασίσετε για τα λάστιχα, υπολογίζετε και την πίεση του σωλήνα.
Αν βάλεις 85 αφαιρέσεις το ακροφύσιο και μετρήσεις είναι ~75... σίγουρα 8psi χάνονται έτσι.
Η τρόμπα δαπέδου είναι εξαιρετικά χρήσιμη. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην βιάζεσαι και την καις.
Στα βενζινάδικα ζορίζεται να φτάσει τα 95psi. Παρόλα αυτά, ποτέ δεν πατάμε το κουμπί με διάρκεια.
Βάζουμε με πατήματα 1".
Τα λάστιχα που έχουν φθορές - ελαττώματα θα τα βγάλουν στα πρώτα χλμ με ψηλές πιέσεις.
Λάστιχα ελαφριά που δεν έχουν σύρμα είναι πολύ πιθανό να ξεζαντάρουν με πιέσεις κάτω από 65 σε αυτά τα στεφάνια.
Ξέχασα πριν, μην πατάς κρύος τον μεγάλο δίσκο(>46). Είναι πολύ καλύτερα να στροφάρεις 15' με τον μικρό (<40) για τα γόνατα σου.
Αν θες φιλτρο εξάτμιση, κάνεις 10 x 8" 12" μετά το μισάωρο και άλλα 15' μετά πάλι όπως το μισάωρο.
Είναι 8" τέρμα όσο μπορείς, 12" χαλαρά κ.ο.κ. x 10 φορές.
Στην αρχή σουρώνεις εύκολα και γενικά χάνεις την μπάλα, μην το κάνεις σε δρόμο.
Θα γίνεις τούμπανο όμως πολύ γρήγορα :a01:
Έβαλα την πίεση στα 80 και μπορώ να πω ότι μου φάνηκε πολύ σκληρό το πάτημα (μετρούσα τις λακούβες με άλλα λόγια). Αέρα βάζω με το κομπρεσεράκι της xiaomi που είναι πολύ βολικό και αρκετά ακριβές.
Στο site της silca (https://silca.cc/pages/sppc-for) εν τω μεταξύ βάζοντας τα δεδομένα μου, μου προτείνει 63/61,5 (f/r). Γιατί τόσο μεγάλη απόκλιση λέτε;
Λέω να πειραματιστώ με λίγο χαμηλότερη πίεση και να δω πώς μου φαίνεται. Να πω εδώ ότι το ποδήλατο το κάνω καθαρά για γυμναστική, οπότε και η λίγο ανεβασμένη αντίσταση που συνεπάγεται η πιο χαμηλή πίεση δε μου είναι πρόβλημα.
Δοκίμασε στα 70 psi τότε. Θα δεις σημαντική διαφορά στην άνεση.
Φαντάσου ότι αν έπαιρνες ποδήλατο με λάστιχο πλάτους 28mm θα έπρεπε να το έχεις στα 90 psi, ενώ στα 23mm θα έπρεπε να βάζεις 120 psi (κάποια παίρνουν 130 και 160 psi).
doctor_john
11/02/2024, 18:47
Μην κρίνεις από την αίσθηση, συνηθίζεται πολύ εύκολα στα ατσάλινα. Κρίνε από τα απότομα φρένα.
Όταν έχεις την κατάλληλη πίεση καρφώνεται κάτω και μοιάζεις να φεύγεις απο πάνω του.
Με περισσότερη ή λιγότερη γλυστρά.
Νούμερο:
το ύψος της σέλλας πρέπει να σου επιτρέπει να πεταλάρεις με τα πέλματα οριζόντια, χωρίς να τεντώνει το γόνατο
στο κάτω νεκρό σημείο και ενώ δεν κινείται η λεκάνη σου πάνω στην σέλλα.
Σε άλλη περίπτωση χρειάζεται κατέβασμα...
Τα χέρια πρέπει να λυγίζουν λίγο όταν είναι στα χειριστήρια.
Όταν είσαι πάνω στο ποδήλατο, το σημείο που πιάνει ο λαιμός το τιμόνι πρέπει να σου κρύβει το εμπρός κέντρο.
Αν το βλέπεις πιο μπροστά είσαι σε θέση για μικρότερο σκελετό. (μπορεί να συμβεί στην αρχή μέχρι να ανοίξει το σώμα στην θέση για ποδήλατο.)
Αν το βλέπεις πιο πίσω είναι λίγο μικρότερος ο σκελετός, πιθανά παλεύεται με ρυθμίσεις στα υπόλοιπα.
Doctor οι συμβουλες σου με βοηθησαν πολυ. Αφου ρυθμισα σελα σωστα και εφερα το τιμονι στο ιδιο περιπου υψος -κρατωντας ως δεδομενο οτι ο εξηνταρης σκελετος ειναι σωστος για το σωμα μου- προσπαθησα να εχω τετοια θεση στον ανω κορμο ωστε να μου κρυβεται το κεντρο του μπροστα τροχου. Κι ως δια μαγειας εκει που γυρνουσα με ενοχλησεις στον αγκωνα και τον καρπο τωρα με μεγαλυτερες βολτες γυρναω ξεκουραστος. :beer:
Για τον καθρεφτη πηγα σε μαγαζι και κοιταξα κρανους και ακροτιμονου. Ο δευτερος μου αρεσε περισσοτερο και μετα απο δυο βολτες ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Εξαιρετικη ορατοτητα οχι μονο αριστερα και πισω μου αλλα ακομα και πισω δεξια! Ο καθρεφτης ειναι ο M-Wave Spy Maxi 3D και τον πηρα 7€ απο καταστημα της γειτονιας.
451006
Γενικα το πραγμα παει πολυ καλα. Αν ειχα και κανεναν ποδηλατοδρομο στην περιοχη που μενω θα ηταν καλυτερα βεβαια, αλλα οσο ανεβαινει η διαρκεια της βολτας θα μπορω να πηγαινω σε ολο και καλυτερα μερη.
Ωραία νέα Πέτρο!
Όσο αρχίζεις και απομακρύνεσαι από το σπίτι κι εφόσον δεις ότι κάνεις συστηματικά, θα πρέπει να σκεφτείς το ενδεχόμενο να εφοδιαστείς με εργαλεία και ανταλλακτικά για απλές επισκευές. Αυτό θα σου δώσει τη δυνατότητα να μπορείς να συνεχίσεις τη βόλτα σου ή τουλάχιστον να επιστρέψεις στο σπίτι, στην περίπτωση που συμβεί απλή ζημιά, όπως σκάσιμο ελαστικού.
Ένα τσαντάκι σέλας με εφεδρική σαμπρέλα στη διάσταση του τροχού σου, απλά εργαλεία και παρελκόμενα, όπως εξολκείς ελαστικού, κατσαβίδι, Allen keys, δεματικά, συρματόσκοινο φρένων και συρματόσκοινο ταχυτήτων, "νύχι" οπίσθιου εκτροχιαστή και μία φορητή τρόμπα (έχεις ήδη την Xiaomi), είναι μέρος του χρήσιμου εξοπλισμού, όσο αυξάνεται η εμβέλειά σου.
doctor_john
18/02/2024, 21:41
Τέλεια!
να τσεκάρεις και τα σφιξίματα σιγά σιγά, δεν είναι κάτι, μηνιαία ρουτίνα.
Ποτήρια, φρένα, κέντρα, ύψος σέλλας. Λασκάρουν φυσιολογικά ανάλογα την χρήση και χαλάνε το στιφνες ;)
υγ: για να μην επιβαρυνθείς τώρα στην αρχή, έχε ένα ass saver, (https://www.bike24.com/p2509223.html) χωρά παντού και κάνει πολύ δουλειά.
στα ποδηλατάδικα στις ίδιες περίπου τιμές.
451018
Μια ερωτησούλα προς τους γνώστες:
Έχω παρατημένο (από το '93-'95) ένα καρρέρα trial.
Με έχει πιάσει νοσταλγία να το επαναφέρω σε εργοστασιακή μορφή.
Αν θυμάμαι καλά είχε shimano (gs 100) και κάτι araya όμορφες σε μολυβί χρώμα.
1oν: Υπάρχουν αυτά τα περιφερειακά ώστε να μπουν τα ίδια;
2ον: Αξίζει ή θα πάει ο κούκος αηδόνι
3ον: Μπορεί να έρθει πράγματι σε εργοστασιακή μορφή (βαψίματα, αυτοκόλλητα, κλπ) ή θα βγει μλκία και μάλιστα χρυσοπληρωμένη;
doctor_john
28/02/2024, 13:33
Υπάρχουν.
Αν είναι στα μέτρα σου και σε καλύπτει.
Επανέρχεται όπως βγήκε από το εργοστάσιο.
Χρυσόπληρωμένο δεν ξέρω, έτσι όπως τα περιγράφεις νομίζω ξεκινάς υπολογίζοντας 600-800
Υπάρχουν.
Αν είναι στα μέτρα σου και σε καλύπτει.
Επανέρχεται όπως βγήκε από το εργοστάσιο.
Χρυσόπληρωμένο δεν ξέρω, έτσι όπως τα περιγράφεις νομίζω ξεκινάς υπολογίζοντας 600-800
Thanks John, από εσένα και νεοσσό περίμενα απάντηση.
Εντάξει, με τα 600-800 μου έκοψες τα πόδια με το καλημέρα. Οπότε καλύτερα ένα cube πχ. και να μείνει το carrera στο πάνθεον των αναμνήσεων.
Καλύτερα να τα δώσω για ένα μπιζμαρκ που έχω και το τρώει επί δεκαετίες ο ήλιος και η βροχή στον κήπο.
Ευχαριστώ και πάλι :a35:
Του έβαλα καινούριες μπαταρίες στα φώτα και το κοντέρ, νέο κουδουνάκι και πιο εργονομικά γκριπ :)
451144
451145
Το παλιό κουδούνι λειτουργούσε αλλά είχε λασκάρει η καμπάνα και ήταν η μοναδική πηγή εκνευριστικού θορύβου, παρά τα χρονάκια του Ideal.
ΓιώργοςΤΤ
12/03/2024, 09:29
Είδη ποδηλασίας καλά, έχει στο ali express. Κράνη, φώτα, ρούχα, υποδήματα τα αγοράζω από εκεί και πότε δεν είχα πρόβλημα.
Σημαντικό: πριν την παραγγελία σας, να μετρήσετε καλά τις διαστάσεις σας σύμφωνα με τους οδηγούς που δίνει η εταιρία και όχι με ευρωπαϊκά δεδομένα. Πχ εγώ που στα ρούχα φοράω L, στα κινέζικα είμαι 3ΧL.
Lioulios
12/03/2024, 10:10
Οντως .Πολυ βασικο με τα νουμερα.
Στο δικο μας medium ,παιρνεις XL .
Τι ποδήλατο αγοράζουμε για να κυνηγάμε τον γιο που μαθαίνει σιγά-σιγά (και ζηλεύω λίγο);
Τι ποδήλατο αγοράζουμε για να κυνηγάμε τον γιο που μαθαίνει σιγά-σιγά (και ζηλεύω λίγο);
Τώρα που το ποδήλατο έχει γίνει πλέον επιστήμη, υποθέτω ότι εξαρτάται από το τι φάση ποδηλάτης είσαι και πόσα μπορείς να διαθέσεις.
Σαν άσχετος πήρα αυτό (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/vounou-mtb/29-inches-podhlata/peugeot-%CE%BC19-29-2021/) πριν λίγο καιρό (Peugeot Μ19 29″).
Κριτήριο ήταν η σχετικά αποδεκτή τιμή του και η μάρκα του.
doctor_john
01/07/2024, 13:39
Για φίλους που δεν κυνηγάνε χρονόμετρα τα mtb με τροχούς 26" βρίσκονται σε πολύ καλές τιμές σαν μεταχειρισμένα.
Σχεδον όσο κοστίζουν τα εισαγωγικά 29"
Είμαι φάση ποδηλάτης έκανα-πριν-25-χρόνια-τελευταία-φορά. :lol: Κάτι εύκολο, all-around, vfm, με αντοχή στον χρόνο θέλω. Σκέφτομαι για 300-500€, με το άνω άκρο για κάτι εξαιρετικό μόνο. Κλίνω προς fitness/hybrid μοντέλα μάλλον. Υπάρχει κάποιος πραγματικός λόγος να κοιτάξω mtb, δεδομένου ότι η χρήση κατά 90% θα είναι, φαντάζομαι, δρόμος ή πλατεία;
Δεν κυνηγάω χρονόμετρα, δε με νοιάζει η παραμικρή λεπτομέρεια.
o_gavros
01/07/2024, 14:21
Φτου σου ρε
harris_x
01/07/2024, 14:56
Εγω για τον ίδιο λόγο επέλεξα mountain γιατι μπορείς να πας και στο χώμα.
το φιτνες δε νομιζω να σε βολεψει. λάθος, νόμιζα ότι τα φιτνες ήταν single gear :blush:
μπορείς να δεις και trekking
Lioulios
01/07/2024, 15:08
Σε mountain θα βρεις στο καρ πολλες ευκαιριες ...
Τα αλλα ειναι πιο ιδιαιτερα και πιο δυσεύρετα .
Ψαξε για cube κτλ γνωστες μαρκες και ολο και κατι θα βρεις με καλα λ7 σε καλη κατασταση
SeniorCanardo
01/07/2024, 15:12
Δεν κάνει σούζες.
ΒΜΧ
και θα σου κάνω δώρο μπλουζάκι, BEER, SEX & BMX.
Θα σε λατρέψουν οι μαμάδες στο πάρκο. :bawl:
ΒΜΧ
και θα σου κάνω δώρο μπλουζάκι, BEER, SEX & BMX.
Θα σε λατρέψουν οι μαμάδες στο πάρκο. :bawl:
Κοίτα, κάνω ice skating και inline οπότε ήδη με λατρεύουν. :D
MTB χωρίς αναρτήσεις ή όλα έχουν;
ΥΓ. Εννοείται ότι BMX σκεφτόμουν, αλλά η έλλειψη ταχυτήτων ίσως δεν είναι καλή ιδέα στην ηλικία μου. :D
harris_x
01/07/2024, 15:41
Κοίτα, κάνω ice skating και inline οπότε ήδη με λατρεύουν. :D
MTB χωρίς αναρτήσεις ή όλα έχουν;
ΥΓ. Εννοείται ότι BMX σκεφτόμουν, αλλά η έλλειψη ταχυτήτων ίσως δεν είναι καλή ιδέα στην ηλικία μου. :D
Επειδή δύσκολα θα βρεις καλή ανάρτηση (εμπρος. Πίσω εννοείται ότι δεν θα έχει) σε αυτά τα χρήματα, προσπάθησε αυτό που θα πάρεις να έχει κλείδωμα.
doctor_john
01/07/2024, 15:44
Μόνο από θέμα ποιότητας που συνήθως έχουν τα mtb. Φιτνες κλπ είναι ωραία ποδήλατα για αυτό που προδιαγραφεις.
Thanks, αγόρια.
Γνωμούλες για αυτό (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/vounou-mtb/29-inches-podhlata/peugeot-%ce%bc19-29-2021/)που έδωσε ο Πάνος ή αυτό (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/vounou-mtb/27-5-inches-podhlata/giant-talon-5-27-5-2022/); Έτσι, για να πάρω μια ιδέα.
harris_x
01/07/2024, 15:50
Εγω για τον ίδιο λόγο επέλεξα mountain γιατι μπορείς να πας και στο χώμα.
το φιτνες δε νομιζω να σε βολεψει.
μπορείς να δεις και trekking
λάθος, νόμιζα ότι τα φιτνες ήταν single gear :blush:
harris_x
01/07/2024, 15:53
Thanks, αγόρια.
Γνωμούλες για αυτό (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/vounou-mtb/29-inches-podhlata/peugeot-%ce%bc19-29-2021/)που έδωσε ο Πάνος ή αυτό (https://www.action-bikes.gr/shop/podhlata/vounou-mtb/27-5-inches-podhlata/giant-talon-5-27-5-2022/); Έτσι, για να πάρω μια ιδέα.
έχει και σε άλλα χρώματα... (https://kefalasbikes.gr/podilata-vounou-mountain-bikes/6138-13987-carrera-m7-2000-hd-275-.html#/39-%CE%BC%CE%AD%CE%B3%CE%B5%CE%B8%CE%BF%CF%82-small/913-%CF%87%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF_%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%BF)
Φτου σου ρε
Και λίγα του 'πες...........................
Τον φαντάζεσαι στις ποδηλατοπορείες της Παρασκευής να τσακώνεται με
μοτοσυκλεττιστές στις διαβάσεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
:bawl::bawl::bawl:
Δε θα βγαίνω στους δρόμους με ποδήλατο. Δεν είμαι ηλίθιος.
Panos760
01/07/2024, 23:07
Κάνω συνολικά 5.000 χλμ τον χρόνο με ποδήλατο .
Έχω ένα αγωνιστικό carbon κουρσακι κ ένα hard tail αποκλειστικά για βουνό.
Ως αρκετά σχετικός με τα ποδήλατα, για κάποιον που θέλει να κινείται αποκλειστικά σε άσφαλτο, θα συμβούλευα να πάρει ποδήλατο τύπου fitness, δηλαδή ελαφρύ, με λεπτά λάστιχα χωρίς ανάρτηση εμπρός.
Τα τύπου trekking είναι 3-4 κιλά βαρύτερα από τα fitness, με φτηνές αναρτήσεις ελατηρίου κ όχι αέρος, μόλις 6-7 cm διαδρομή κ φαρδιά λάστιχα που αυξάνουν την αντίσταση κ δυσκολεύουν την κύλιση.
Έχουν αξία αν κάποιος κινείται συχνά σε χαλικόδρομους.
Εννοείται πως τα mountain bikes είναι εντελώς ακατάλληλα για άσφαλτο .
Σε γνωστές ευθείες που με την κούρσα πιάνω άνετα τα 50 km/h, με το mountain πιάνω το πολύ 30....
Lioulios
02/07/2024, 00:49
Καλα τα λες εσυ .
Αυτος αν παρει mtb ειναι ικανος να το φορτωσει αντισκηνα και τσιζβεδες .
Εγω του ελεγα πως φιτνες ειναι δυσκολο να βρει γιατι ειναι πολυ δισευρετα σε σχεση με mtb ,αλλα υπολογιιζα για μτχ/να ,μιας και υπαρχουν περιπτωσεις που πωλουνται αχρησιμοποιητα ποδηλατα σε καλες τιμες και επειδη το θελει απλα για να ακολουθει το παιδι σε καμια βολτα
Panos760
02/07/2024, 05:40
Καλα τα λες εσυ .
Αυτος αν παρει mtb ειναι ικανος να το φορτωσει αντισκηνα και τσιζβεδες .
Εγω του ελεγα πως φιτνες ειναι δυσκολο να βρει γιατι ειναι πολυ δισευρετα σε σχεση με mtb ,αλλα υπολογιιζα για μτχ/να ,μιας και υπαρχουν περιπτωσεις που πωλουνται αχρησιμοποιητα ποδηλατα σε καλες τιμες και επειδη το θελει απλα για να ακολουθει το παιδι σε καμια βολτα
Υπάρχουν πολλά καινούργια fitness, αλλά είναι σχετικά ακριβά, γιατί έχουν ποιοτικά περιφερειακά, τα οποία αυτά κάνουν την διαφορά.
Ουσιαστικά τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι.
Δεν υπάρχουν πολλά ως μεταχειρισμένα, γιατί αυτός που θα πάρει ποδήλατο για άθληση θα πάρει κατευθείαν κούρσα, την οποία θα πουλήσει αργότερα για να πάρει κάτι καλύτερο, πάλι σε κούρσα κ.ο.κ, γι'αυτό και υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα.
Σε mountain bikes υπάρχουν άπειρα μεταχειρισμένα, γιατί πρώτον, μόνο το 10% πάει βουνό κ από αυτό το 10% μόνο το 3% θα συνεχισει να κάνει ποδήλατο, αφού μόλις έρθει ο πρώτος ανηφορικός χωματόδρομος, η καλή διάθεση πάει περίπατο.
Το action bikes κ ο Tsirikos έχουν μεγάλη ποικιλία από fitness bikes.Τα trekking ίσως να έχουν ακριβότερα, λόγω ανάρτησης.
Δεν έχω ψάξει, γιατί δεν ασχολούμαι με τα συγκεκριμένα είδη.
doctor_john
02/07/2024, 07:26
Έριξα μια ματιά στο car και έβρεχε φιτνες, μεγάλη προσφορά.
Υπόψιν το σωστό μέγεθος, είναι ξενέρωμα να μην σου κάνει.
@ BliTzER: όταν ακολουθείς τον κοκ και συμπεριφέρεσαι λογικά όπως με μικρές μοτό, δεν δημιουργείς πρόβλημα.
Το ρίσκο ναι αλλά γενικά μόνο καλό το μετράς σε μια πόλη.
είναι το μέσο που έδωσε και δίνει ανεξαρτησία σε ανθρώπους που δεν έχουν τις προϋποθέσεις να οδηγήσουν μηχανοκίνητο.
Βλαμμένοι υπάρχουν πίσω από όλα τα τιμόνια :a01:
ΓιώργοςΤΤ
02/07/2024, 08:57
Κάνω συνολικά 5.000 χλμ τον χρόνο με ποδήλατο .
Έχω ένα αγωνιστικό carbon κουρσακι κ ένα hard tail αποκλειστικά για βουνό.
.
Πάνο θέλω συμβουλή, κάνω βόλτες μία ή δυο φορές την εβδομάδα, 50 ή 30 χλμ ανάλογα με τα κέφια, έχω fitness αλουμίνιο με κάρμπον μπροστινό, αξίζει να πάω σε κούρσα ή όχι; Γενικά τα χέρια μου κουράζονται στα 20 χλμ με το ίσιο τιμόνι. Αν πάω σε κούρσα να ψάξω αλουμίνιο/κάρμπον ή όλο αλουμίνιο; Φοβάμαι μην το όλο αλουμίνιο είναι υποβάθμιση.
Panos760
02/07/2024, 09:14
Πάνο θέλω συμβουλή, κάνω βόλτες μία ή δυο φορές την εβδομάδα, 50 ή 30 χλμ ανάλογα με τα κέφια, έχω fitness αλουμίνιο με κάρμπον μπροστινό, αξίζει να πάω σε κούρσα ή όχι; Γενικά τα χέρια μου κουράζονται στα 20 χλμ με το ίσιο τιμόνι. Αν πάω σε κούρσα να ψάξω αλουμίνιο/κάρμπον ή όλο αλουμίνιο; Φοβάμαι μην το όλο αλουμίνιο είναι υποβάθμιση.
Για τόσα λίγα χλμ μια χαρά είναι αυτό που έχεις, μην πας σε κούρσα.
Υπάρχει λύση για τα χέρια που κουράζονται.
Βάλε στις άκρες του τιμονιού αλουμινένιες προεκτάσεις κ τα χέρια σου, μαζί με τον κορμό θα έρχονται σε πιο σκυφτή θέση για να ξεκουράζονται.
Είναι πάμφθηνες κ κάνουν δουλειά.
Είχα βάλει σε ένα trekking που είχα παλιά.
Γράψε πιο μοντέλο ποδηλάτου έχεις, μήπως σου προτείνω κάποια αναβάθμιση η οποία να έχει κάποια ουσία βέβαια
Panos760
02/07/2024, 09:20
Με αφορμή την ερώτηση του Γιώργου βάζω εδώ μια φωτογραφία των προεκτάσεων τιμονιού, που είναι πολύ σημαντική αναβάθμιση για όσους κουράζονται από τα πολλά χλμ σε ίσιο τιμόνι.
Εδώ ένα τυχαίο μοντέλο.
Να πάρετε αποκλειστικά κυρτές προεκτάσεις.
454146
@ BliTzER: όταν ακολουθείς τον κοκ και συμπεριφέρεσαι λογικά όπως με μικρές μοτό, δεν δημιουργείς πρόβλημα.
Το ρίσκο ναι αλλά γενικά μόνο καλό το μετράς σε μια πόλη.
είναι το μέσο που έδωσε και δίνει ανεξαρτησία σε ανθρώπους που δεν έχουν τις προϋποθέσεις να οδηγήσουν μηχανοκίνητο.
Βλαμμένοι υπάρχουν πίσω από όλα τα τιμόνια :a01:
Δε διαφωνώ ακριβώς, αλλά το έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Οι βλαμμένοι με τα ποδήλατα στους δρόμους είναι 9 στους 10. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι με φουλ εξοπλισμό, οπότε σίγουρα όχι τυχαίοι. Ας το αφήσουμε αυτό.
Δεν έχω κανένα σκοπό να βγω ποτέ σε δρόμο με πυκνή κυκλοφορία. Δεν το θέλω για μεταφορικό μέσο. Έχω αυτοκίνητο και μηχανάκι. Το θέλω μόνο για να κάνω καμιά βολτούλα με το παιδί, και άντε να βγαίνω για καμιά δουλίτσα στα στενά της Ραφήνας, που είναι χωριό, αν αποφασίσω ότι θέλω λίγη παραπάνω γυμναστική.
Οπότε, για να κάνω μια περίληψη, τα ΜΤΒ δεν είναι ιδανικά για τη χρήση που θέλω, αλλά τα βρίσκεις πολύ πιο εύκολα και, πιθανότατα, φθηνά. Ωστόσο έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να μπουν και σε χώμα χωρίς να κλαις. Τα Fitness είναι η καλύτερη επιλογή για μένα, αλλά είναι πιο δυσεύρετα. Είναι πιο δύσκολα σε καθημερινή χρήση; Πιο "απόλυτα", όπως ας πούμε ένα ss; Ή δεν τίθεται τέτοιο θέμα; Και δεν μπορούν να πατήσουν για κανένα λόγο έστω ελαφρύ χώμα/χαλίκι; Δε μιλάω προφανώς για εξορμήσεις στο βουνό, αλλά για τους δρόμους του "χωριού" όπως έγραψα παραπάνω.
Επί τη ευκαιρία, πώς τα κουβαλάτε με αυτοκίνητο; Όταν υπάρχουν 3-4 (τα 2 παιδικά) ποδήλατα, ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος; Η ευκολία - και η ασφάλεια προφανώς - είναι το νο1 ζητούμενο εδώ.
ΓιώργοςΤΤ
02/07/2024, 09:52
Για τόσα λίγα χλμ μια χαρά είναι αυτό που έχεις, μην πας σε κούρσα.
Υπάρχει λύση για τα χέρια που κουράζονται.
Βάλε στις άκρες του τιμονιού αλουμινένιες προεκτάσεις κ τα χέρια σου, μαζί με τον κορμό θα έρχονται σε πιο σκυφτή θέση για να ξεκουράζονται.
Είναι πάμφθηνες κ κάνουν δουλειά.
Είχα βάλει σε ένα trekking που είχα παλιά.
Γράψε πιο μοντέλο ποδηλάτου έχεις, μήπως σου προτείνω κάποια αναβάθμιση η οποία να έχει κάποια ουσία βέβαια
Lombardo Ventimiglia λέγεται, είναι μοντέλο 2015 ή 2016, φοράει σειρά Shimano Claris. Αυτό με τις προεκτάσεις είναι καλή ιδέα που δεν την ήξερα. Μπαίνουν τις άκρες του τιμονιού ή από την μέσα πλευρά των λαβών; Ευχαριστώ!
Panos760
02/07/2024, 09:54
Τα fitness είναι τα πιο εύκολα στην χρήση κ τα πιο ελαφριά.
Δεν είναι πως δεν πάνε σε χωματόδρομους, αλλά είναι σχεδόν σίγουρο πως τα λεπτά λάστιχα που φορούν θα πετάξουν "βυζί".
Επίσης, θα έχουν περισσότερους κραδασμούς.
Αν όμως κάποιος θέλει να πηγαίνει σε ήπιους χωματόδρομους μπορεί να βάλει λάστιχα 36-38 mm για παράδειγμα.
Όταν κινείσαι σε δημόσιους δρόμους, αναγκαστικά θα μοιράζεσαι τον δρόμο με όλα τα υπόλοιπα οχήματα.
Αφού μένεις Ραφήνα, δίπλα είναι η Λούτσα, η Βραυρώνα κ μετά το Μαρκόπουλο κλπ.
Όλοι από μικρές αποστάσεις ξεκινήσαμε κ φτάσαμε στις βόλτες τών 50, 80 κ 100 χλμ την φορά.
Αν σου αρέσει κάτι κ κυρίως δεν σε κουράζει, το συνεχίζεις.
Κ εγώ αποφεύγω τους πολυσύχναστους δρόμους κ κινούμαι σε επαρχιακούς των Μεσογείων, με ελάχιστη κυκλοφορία.
Για την μεταφορά των ποδηλάτων με αυτοκίνητο υπάρχουν ειδικές βάσεις, σε μεγάλη ποικιλία.
Είναι αρκετά ακριβές όμως.
Panos760
02/07/2024, 10:16
Lombardo Ventimiglia λέγεται, είναι μοντέλο 2015 ή 2016, φοράει σειρά Shimano Claris. Αυτό με τις προεκτάσεις είναι καλή ιδέα που δεν την ήξερα. Μπαίνουν τις άκρες του τιμονιού ή από την μέσα πλευρά των λαβών; Ευχαριστώ!
Στις άκρες του τιμονιού μπαίνουν, πανεύκολα.
Το ποδήλατο που έχεις είναι πολύ βασικό κ δεν παίρνει αναβάθμιση.
Σίγουρα πρέπει να αλλάξεις τα 23mm λάστιχα με 25 ή κ 28mm καλύτερα κ να βάλεις ποιοτικά ανταλλακτικά παπουτσάκια φρένων, μια κ δεν έχει δισκόφρενα.
Η μετάδοση έχει 28 γρανάζι πίσω, κάτι που θα σε δυσκολέψει στις ανηφόρες.
Η μόνη αλλαγή θα είναι μια κασέτα με 32 γρανάζι πίσω, αρκεί να το σηκώνει το ντεραγιε, δηλαδή να μην είναι medium size.
Ένα συνεργείο για ποδήλατα θα σε κατατοπίσει.
Ότι άλλο θέλεις, το γράφεις
doctor_john
02/07/2024, 11:11
Παιδιά αυτά τα ακροτιμονα είναι μόνο για να σπρώχνεις στις ανηφόρες. Βοηθούν πολύ αλλά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφορετική στάση στα χέρια παρόλο που είναι πιο φυσιολογική η στάση που προτείνουν γιατί δεν έχουν φρένα. Ειναι φοβερά επικίνδυνο να προσπαθήσει να αλλάξεις το πιάσιμό σου την ώρα που χρειάζεσαι τα φρένα σου.
Το τιμόνι που περιγράφεται με αυτά είναι τιμόνι δρόμου που σχεδιάστηκε εξαρχής για αυτό το πιάσιμό.
Panos760
02/07/2024, 11:20
Παιδιά αυτά τα ακροτιμονα είναι μόνο για να σπρώχνεις στις ανηφόρες. Βοηθούν πολύ αλλά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφορετική στάση στα χέρια παρόλο που είναι πιο φυσιολογική η στάση που προτείνουν γιατί δεν έχουν φρένα. Ειναι φοβερά επικίνδυνο να προσπαθήσει να αλλάξεις το πιάσιμό σου την ώρα που χρειάζεσαι τα φρένα σου.
Το τιμόνι που περιγράφεται με αυτά είναι τιμόνι δρόμου που σχεδιάστηκε εξαρχής για αυτό το πιάσιμό.
Πολύ σωστά.
Δεν έγραψα πώς είναι για μόνιμη θέση οδήγησης, αλλά για μερικά δευτερόλεπτα ξεκούρασης με αλλαγή θέσης τών χεριών, πάντα σε ευθεία κ χωρίς κατηφόρα..
Στις ανηφόρες φέρνουμε το σώμα προς τα πίσω κ τα χέρια κάθονται στο τιμόνι κοντά μεταξύ τους.
Το αντίθετο από αυτό που έγραψες.
Τα ακροτιμονα επίσης βοηθούν να ξεκουραστεί λίγο η σπονδυλική στήλη.
ΓιώργοςΤΤ
02/07/2024, 11:33
Στις άκρες του τιμονιού μπαίνουν, πανεύκολα.
Το ποδήλατο που έχεις είναι πολύ βασικό κ δεν παίρνει αναβάθμιση.
Σίγουρα πρέπει να αλλάξεις τα 23mm λάστιχα με 25 ή κ 28mm καλύτερα κ να βάλεις ποιοτικά ανταλλακτικά παπουτσάκια φρένων, μια κ δεν έχει δισκόφρενα.
Η μετάδοση έχει 28 γρανάζι πίσω, κάτι που θα σε δυσκολέψει στις ανηφόρες.
Η μόνη αλλαγή θα είναι μια κασέτα με 32 γρανάζι πίσω, αρκεί να το σηκώνει το ντεραγιε, δηλαδή να μην είναι medium size.
Ένα συνεργείο για ποδήλατα θα σε κατατοπίσει.
Ότι άλλο θέλεις, το γράφεις
Ευχαριστώ! Λάστιχα φοράω ήδη 25 mm, τακάκια έχω αλλάξει πολλές φορές και πάντα βάζω καλά. Με βολεύει για βόλτα και καθημερινή χρήση αλλά στις μεγάλες αποστάσεις μουδιάζουν τα χέρια. Θα ψάξω τις προεκτάσεις που προτείνεις.
doctor_john
02/07/2024, 11:41
Κάποιο λάθος κάνεις και στο τι έγραψα και στην τεχνική για τις ανηφόρες.
Τα χέρια με τον κορμό σπρώχνουν το τιμόνι
με αποτέλεσμα μεγαλύτερη πίεση στην σέλλα.
Μόνο σε ΤΤ και καταδίωξης υπάρχει αυτή η θέση με πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές χειριστηρίων και θέσης σώματος που σε αυτά είναι αρκετά πιο εμπρός σε σημείο που ακυρώνεται σε οποιοδήποτε άλλο είδος αγώνα της uci.
Για ποιο λόγο πιστεύεις πως στην ανηφόρα βάζουμε τα χέρια κοντά κλπ;
Panos760
02/07/2024, 11:53
Κάποιο λάθος κάνεις και στο τι έγραψα και στην τεχνική για τις ανηφόρες.
Τα χέρια με τον κορμό σπρώχνουν το τιμόνι
με αποτέλεσμα μεγαλύτερη πίεση στην σέλλα.
Μόνο σε ΤΤ και καταδίωξης υπάρχει αυτή η θέση με πολύ συγκεκριμένες προδιαγραφές χειριστηρίων και θέσης σώματος που σε αυτά είναι αρκετά πιο εμπρός σε σημείο που ακυρώνεται σε οποιοδήποτε άλλο είδος αγώνα της uci.
Για ποιο λόγο πιστεύεις πως στην ανηφόρα βάζουμε τα χέρια κοντά κλπ;
Στις ανηφόρες ερχόμαστε σε πιο όρθια θέση, γιατί τα χέρια σφίγγουν περισσότερο το τιμόνι κ τα πόδια κάνουν μικρότερη γωνία με το έδαφος κ σπρώχνουν το πετάλι με περισσότερη δύναμη προς τα κάτω.
Σε ανηφόρες, έχω ανέβει βουνά πολλές φορές, αυτή την τεχνική χρησιμοποιώ κ με βολεύει.
Εννοείται, έχω δοκιμάσει όλες τις πιθανές θέσεις ποδιών κ χεριών, δεν είναι κάτι απαγορευμένο να δοκιμάσει το οτιδήποτε κάποιος.
Αυτή η θέση με βολεύει κ αυτή την θέση βλέπω σε πολλούς.
Για παράδειγμα, πολλοί κάνουν ορθοπέταλο για μερικά χλμ σε ανηφόρες και ανεβαίνουν σφαίρα.
Κ εγώ το κάνω κ το βρίσκω αρκετά ξεκούραστο.
Σκέψου την θέση.
Εντελώς κάθετη.
Lioulios
02/07/2024, 12:49
Εγω που εκανα πολυ ανηφορα , αλλαξα τιμονι και εβαλα πιο μεγαλο σε μηκος και ειδα μεγαλη διαφορα , ειδικα αν κλειδωνει και η μπροστα αναρτηση ,ειναι φοβερος συνδιασμος για αρχαριους οπως εγω .
Για περισσοτερη ευκολια εχω και παπουτσια-πεταλια κουμπωτά απο τη μια μονο μερια και απο την αλλη φλατ για καθημερηνο αθλητικο παπουτσι.
Οι πιο expert , πανε με οτι τους δωσεις αλλα τα ποδηλατα τους ειναι σαφως πιο στημενα απο μαμα σε αυτο που κανουν και ειναι και κατοχοι οχι μονο ενος ποδηλατου .
doctor_john
02/07/2024, 13:18
Κοίταξε, το ορθοπεταλο έχει νόημα για το σπριντ.
Όντως η θέση των γονάτων ξεπερνά τους άξονες από τα πετάλια στις 3 ώρα και σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις το βάρος σου πέρα από την δύναμη των ποδιών.
Στην ανηφόρα όλο το στήσιμο μας είναι ενάντια.
Με λίγα λόγια, μπορείς να ξεπιαστεις ή να χρησιμοποιήσεις τα παραπάνω watt με την οποία απώλεια αλλά για να μην χάσεις χρόνο στην διαδρομή θέλεις την παραπάνω πρόσφυση του πίσω που προκαλείται καθιστός.
Panos760
02/07/2024, 14:09
Εγω που εκανα πολυ ανηφορα , αλλαξα τιμονι και εβαλα πιο μεγαλο σε μηκος και ειδα μεγαλη διαφορα , ειδικα αν κλειδωνει και η μπροστα αναρτηση ,ειναι φοβερος συνδιασμος για αρχαριους οπως εγω .
Για περισσοτερη ευκολια εχω και παπουτσια-πεταλια κουμπωτά απο τη μια μονο μερια και απο την αλλη φλατ για καθημερηνο αθλητικο παπουτσι.
Οι πιο expert , πανε με οτι τους δωσεις αλλα τα ποδηλατα τους ειναι σαφως πηο στημενα απο μαμα σε αυτο που κανουν και ειναι και κατοχοι οχι μονο ενος πκδηλατου .
Αν πάρεις ποδήλατο road carbon, εννοείται χωρίς ανάρτηση, θα ανεβαίνεις τις ίδιες ανηφόρες με σαγιονάρες, με διπλάσια ταχύτητα
Panos760
02/07/2024, 14:13
Κοίταξε, το ορθοπεταλο έχει νόημα για το σπριντ.
Όντως η θέση των γονάτων ξεπερνά τους άξονες από τα πετάλια στις 3 ώρα και σου επιτρέπει να χρησιμοποιήσεις το βάρος σου πέρα από την δύναμη των ποδιών.
Στην ανηφόρα όλο το στήσιμο μας είναι ενάντια.
Με λίγα λόγια, μπορείς να ξεπιαστεις ή να χρησιμοποιήσεις τα παραπάνω watt με την οποία απώλεια αλλά για να μην χάσεις χρόνο στην διαδρομή θέλεις την παραπάνω πρόσφυση του πίσω που προκαλείται καθιστός.
Όταν κάθεσαι σε όρθια θέση, έχεις την μέγιστη πρόσφυση.
Σχετικά με το ορθοπέταλο, σε ευθείες κάνει μόνο για ξεκόλλημα, αφού σύντομα το cadence ανεβαίνει.
Σε ανηφόρες, 7-9% κλίση δοκίμασε να κάνεις ορθοπέταλο, όχι με 30-32 πίσω γρανάζι πχ, αλλά με 22-24.
Θα δεις πόσο ξεκούραστα θα ανέβεις, για τουλάχιστον 1 χλμ.
Μετά επιστρέφεις στις θέσεις που προτιμάς.
DoctoR_k6
02/07/2024, 14:16
Αν πάρεις ποδήλατο road carbon, εννοείται χωρίς ανάρτηση, θα ανεβαίνεις τις ίδιες ανηφόρες με σαγιονάρες, με διπλάσια ταχύτητα
Ο ενας μιλαει (θεωρω) για ΜΤΒ και εσυ για δρομισιο ποδηλατο.
Προφανως θα πας ευκολοτερα/ανετοτερα και ας μην ειναι και road carbon.
Ακομα θυμαμαι ενα φεγγαρι που εκανα ποδηλασια στο ποδηλατοδρομιο με τον Κανελλοπουλο προπονητη...fixed κουρσακια , χωρις φρενα προφανως , δεμενα ποδια στα πενταλ και οποιος επεφτε στο ξυλο ειχε πολυ συρσιμο... :bawl:
harris_x
02/07/2024, 15:27
Επί τη ευκαιρία, πώς τα κουβαλάτε με αυτοκίνητο; Όταν υπάρχουν 3-4 (τα 2 παιδικά) ποδήλατα, ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος; Η ευκολία - και η ασφάλεια προφανώς - είναι το νο1 ζητούμενο εδώ.
Εδώ είσαι: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162897
Για εσένα 322€
DoctoR_k6
02/07/2024, 16:18
Εδώ είσαι: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162897
Για εσένα 322€
Θελει και κοτσαδορο αυτη η βαση. Οπως και για 4 ποδηλατα παλι κοτσαδορο πρεπει να εχεις.
Μετα η επομενη λυση ειναι με τους ιμαντες και την βαση στην πορτα του πορτ μπαγκαζ.
Αλλα νομιζω μεχρι 3 θεσεις εχουν.
harris_x
02/07/2024, 16:26
Θελει και κοτσαδορο αυτη η βαση. Οπως και για 4 ποδηλατα παλι κοτσαδορο πρεπει να εχεις.
Μετα η επομενη λυση ειναι με τους ιμαντες και την βαση στην πορτα του πορτ μπαγκαζ.
Αλλα νομιζω μεχρι 3 θεσεις εχουν.
Σωστά νομίζεις.
βάζει 2 πίσω, 2 στην οροφή και έτοιμος για το tour de france :tooth:
Άμα κρατάει ένα ο καθένας απο το παράθυρο δεν γίνεται?
Απλά να βγάλεις την αλυσίδα απο την κασέτα πίσω, μην χαλάει τσάμπα...
Εκτός αν έχεις τρίπορτο βέβαια...
DoctoR_k6
02/07/2024, 16:53
Σωστά νομίζεις.
βάζει 2 πίσω, 2 στην οροφή και έτοιμος για το tour de france :tooth:
Oποτε αναλογως τον αριθμο ποδηλατων αποφασιζει ο καθενας.
Άμα κρατάει ένα ο καθένας απο το παράθυρο δεν γίνεται?
Απλά να βγάλεις την αλυσίδα απο την κασέτα πίσω, μην χαλάει τσάμπα...
Εκτός αν έχεις τρίπορτο βέβαια...
Και στο τριπορτο γινεται. Μερικα παραθυρα ανοιγουν λιγο... :lol:
Εδώ είσαι: https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=162897
Για εσένα 322€
1ον γελάω που θα δώσω 300€ για μια βάση. 2ον τι κοτσαδόρο, ρε Καραμήτρο; Εγώ δεν κυκλοφορώ με αγροτικά. :lol:
Εντάξει, το ένα είναι μικρό, μπαίνει πορτμπαγκάζ. Οπότε βάση για 2 ή 3 μου αρκεί. :D
harris_x
02/07/2024, 17:23
1ον γελάω που θα δώσω 300€ για μια βάση. 2ον τι κοτσαδόρο, ρε Καραμήτρο; Εγώ δεν κυκλοφορώ με αγροτικά. :lol:
Εντάξει, το ένα είναι μικρό, μπαίνει πορτμπαγκάζ. Οπότε βάση για 2 ή 3 μου αρκεί. :D
Υπάρχουν και τσιπικες βάσεις, πάρε μια τέτοια :bawl:
454150
Για duotts c29 καμία γνώμη?με κουπονακια ανά περιόδους βγαίνει κάτω από 700€ banggood-geekbuying...
https://www.geekbuying.com/item/DUOTTS-C29-Electric-Bike-29-Inch-750W-48V-15AH-50km-h-with-Rear-Rack-520355.html?Currency=EUR&idev_id=2793&utm_source=affiliate.geekbuying.com&utm_medium=affiliate_2793&utm_campaign=2793&utm_content=2793&utm_term=angroidgr
https://www.banggood.com/EU-DIRECT-DUOTTS-C29-Electric-Bike-with-Rear-Rack-750W-Motor-48V-15Ah-Battery-29inch-Tires-50KM-Mileage-150KG-Max-Load-Electric-Bicycle-p-1987663.html?ID=6290768&warehouse=CZ&p=HB09148456175201701W&custlinkid=3894688&cur_warehouse=CZ
Για duotts c29 καμία γνώμη?με κουπονακια ανά περιόδους βγαίνει κάτω από 700€ banggood-geekbuying...
https://www.geekbuying.com/item/DUOTTS-C29-Electric-Bike-29-Inch-750W-48V-15AH-50km-h-with-Rear-Rack-520355.html?Currency=EUR&idev_id=2793&utm_source=affiliate.geekbuying.com&utm_medium=affiliate_2793&utm_campaign=2793&utm_content=2793&utm_term=angroidgr
https://www.banggood.com/EU-DIRECT-DUOTTS-C29-Electric-Bike-with-Rear-Rack-750W-Motor-48V-15Ah-Battery-29inch-Tires-50KM-Mileage-150KG-Max-Load-Electric-Bicycle-p-1987663.html?ID=6290768&warehouse=CZ&p=HB09148456175201701W&custlinkid=3894688&cur_warehouse=CZ
Το Νοέμβριο κλείνω 2 χρόνια με το c29 και έχω κάνει ως τώρα 10300km περίπου. Άλλαξα μπαταρία στις 8500 km που ενώ έδειχνε ότι είχε ζωή μα κάποια στοιχεία τα έπαιξαν και έσβηνε ξαφνικά. Αν θες να σου στείλω το κιν μου να μιλήσουμε για αυτό. Μοτέρ και controller δεν έχω αλλάξει τίποτα.
Στο βουνό δεν θα το έβαζα ούτε σε χωματόδρομο γιατί το πιο πιθανό είναι να σκορπίσει και έχω άλλο συμβατικό ποδήλατο για αυτή τη δουλειά. Για χρήση στην πόλη είναι μια χαρά ο Κινέζος.
1ον γελάω που θα δώσω 300€ για μια βάση. 2ον τι κοτσαδόρο, ρε Καραμήτρο; Εγώ δεν κυκλοφορώ με αγροτικά. :lol:
Εντάξει, το ένα είναι μικρό, μπαίνει πορτμπαγκάζ. Οπότε βάση για 2 ή 3 μου αρκεί. :D
Μη μπλέξεις, θέλει και ειδική άδεια αυτή σχάρα με χαρτί μηχανολόγου κτλ. Πάρε μια απλή όπως αυτή που ανέβασε ο Χάρης ή βάλε οροφής.
harris_x
05/10/2024, 21:55
Μη μπλέξεις, θέλει και ειδική άδεια αυτή σχάρα με χαρτί μηχανολόγου κτλ. Πάρε μια απλή όπως αυτή που ανέβασε ο Χάρης ή βάλε οροφής.
Χαρτί μηχανολόγου θέλουν μόνο οι ιδιοκατασκευες.
Για τις βάσεις αυτές (του κοτσαδορου) παίρνεις μια βεβαίωση από τον έμπορο που λέει ότι απαιτείται χρήση κοτσαδόρου και με αυτό μαζί με την έγκριση τύπου της βάσης (συνοδεύει την βαση) πας στο υπουργείο και στην περνούν στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
Είναι μια σχετική διαδικασία αλλά από 'κει και πέρα η άνεση που προσφέρει είναι μεγάλη.
Χαρτί μηχανολόγου θέλουν μόνο οι ιδιοκατασκευες.
Για τις βάσεις αυτές (του κοτσαδορου) παίρνεις μια βεβαίωση από τον έμπορο που λέει ότι απαιτείται χρήση κοτσαδόρου και με αυτό μαζί με την έγκριση τύπου της βάσης (συνοδεύει την βαση) πας στο υπουργείο και στην περνούν στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.
Είναι μια σχετική διαδικασία αλλά από 'κει και πέρα η άνεση που προσφέρει είναι μεγάλη.
Έχει και παράβολο που κοστίζει αρκετά νομίζω.
harris_x
06/10/2024, 18:53
Έχει και παράβολο που κοστίζει αρκετά νομίζω.
Εγώ 30€ είχα δώσει στη διεκπεραιώτρια
Εγώ 30€ είχα δώσει στη διεκπεραιώτρια
Οκ τότε, 30 ευρώ είναι νορμάλ νούμερο.
Lioulios
08/10/2024, 23:54
Αναβαθμιστηκε και ο μικρος , αλλα μετα την αλλαγη στα τακακια , το φρενο μπροστα ακουγεται πολυ .
Τι μπορει να φταιει .? Παιζει να ειναι απο την αναρτηση το τριξιμο ?
Μεταχ/νο το αγορασαμε και δεν εχω ιστορικο.
Μονο οτι τα τακακια ειχαν παραδοσει και τα αλλαξα .
Καμια ιδεα ?
456542
turogalos
09/10/2024, 02:39
Η δαγκάνα σε αυτά έχει μια άλεν βίδα από την πίσω πλευρά που ρυθμίζει την θέση της εγκάρσια του τροχού. Κοιτώντας την δαγκάνα και τα τακάκια από μπροστά βιδώνεις/ξεβιδώνεις την αλενόβιδα ένα-ένα κλικ και περιστρέφοντας τον τροχό στον αέρα βλέπεις πως πατάνε και ακούς αν τρίβονται. Θες να σφίγγουν στην δισκόπλακα ομοιόμορφα όταν πατάς φρένο.
Πολύ πιθανό να έχει ξεχειλώσει και λίγο το συρματόσχοινο, οπότε να θέλει να πάρεις και λίγα μπόσικα από εκεί. Τράβα λίγο από κάτω για την χοντρή ρύθμιση και μετά από την μανέτα για την τέλεια αίσθηση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.