View Full Version : Ποιο να είναι το επόμενο μηχανάκι μου;
Σελίδες :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Εγώ θα έλεγα ρίξεις άλλη μια ματιά στο Dorsoduro. Είναι ωραίο τελικά.
rainmike
26/11/2018, 15:04
Επιτέλους βρήκες το μηχανάκι που πάντα έψαχνες
https://www.car.gr/7031167-ducati-desmo-500
Τρομερό look με αρκετή δύναμη άνετο οικονομικό,φτηνό σχετικά και επιπλέον θα καβαλάς
μια μηχανή που ηλικιακά είναι μεγαλύτερή σου
Τυχερε, Τυχερε:D
telegonos
26/11/2018, 15:11
Τις δαγκάνες μπροστά τις είχε αυτό ή έχουν βάλει αντίθετα τα καλάμια (το δεξι αριστερο και το αριστερο δεξί);
Kas_Tracer
26/11/2018, 16:00
Πρακτική των αγωνιαρικων κάπου στις αρχές του 80 υποτίθεται για καλύτερη ψύξη.
RaGe_Raptor
26/11/2018, 16:06
Πρακτική των αγωνιαρικων κάπου στις αρχές του 80 υποτίθεται για καλύτερη ψύξη.
επί τη ευκαιρία , να το μηχανάκι σου Βλιτζερ
401582
Όσο καιρό σε ‘ξερω’, έχεις μια ιδιαίτερη αγάπη στα KTM, τα λεφτά που διαθέτεις βέβαια είναι οριακά για καλό 990 SMT.
SMT για να έχει abs, γιατί 1000ρα μηχανή στην Αθήνα χωρίς abs με την κίνηση που έχει είναι ψυχοφθόρο!
Όσο καιρό σε ‘ξερω’, έχεις μια ιδιαίτερη αγάπη στα KTM, τα λεφτά που διαθέτεις βέβαια είναι οριακά για καλό 990 SMT.
SMT για να έχει abs, γιατί 1000ρα μηχανή στην Αθήνα χωρίς abs με την κίνηση που έχει είναι ψυχοφθόρο!
Βαριές κουβέντες ξεστομιζεις
Έτοιμος. Μάλλον πρέπει να αυξήσεις λίγο το Budget (https://www.bikerspirit.net/main/pros-polisi-monadiki-motosykleta-motogp-ktm-rc16-2018/?fbclid=IwAR34C1Gj4KtJSSjoybAaS1eHX587Ee4DN9UB_EKAcSmdkm2_wXfxXKCcmjo)σου αλλά αξίζει.
Δεν έχει abs.
Kατάφερες και διάβασες όλο το άρθρο του google translator;
Όχι, καθόλου δε διάβασα. Γιατί;
:lol:
Όχι, καθόλου δε διάβασα. Γιατί;
Υπάρχουν πολλές μοτοσυκλέτες που φεύγουν από το εργοστάσιο στο Mattighofen, αλλά σχεδόν κανένα δεν είναι τόσο αποκλειστικό όσο αυτό.
Μόλις δύο εποχές του πλήρους χρόνου ανταγωνισμού στο δίκτυο MotoGP αργότερα και το RC16 ήταν μέρος του 2018 Valencia Grand Prix βάθρο εορτασμός.
Brain fuck.
Μόλις δύο εποχές του πλήρους χρόνου ανταγωνισμού στο δίκτυο MotoGP αργότερα και το RC16 ήταν μέρος του 2018 Valencia Grand Prix βάθρο εορτασμός.
Brain fuck.
Κρατάω το ότι ο google translator γνωρίζει τα τριτόκλιτα επίθετα καλύτερα από το 80% των Ελλήνων. :lol:
o_gavros
28/11/2018, 18:33
Μη μπουλάς μούρη ρε © :D
https://www.car.gr/9915128-ducati-hypermotard-1100
rainmike
10/12/2018, 22:03
https://www.car.gr/9915128-ducati-hypermotard-1100
Γαμάτο.Αλλά είναι Θεσσαλονίκη.Πάντως εγώ ψήθηκα :lol:
Μη μου ανάβετε φωτιές ρε. Καλά είμαι με το αμάξι μου, έχει και βροχές αυτές τις μέρες. :p
https://www.car.gr/9915128-ducati-hypermotard-1100
Υπάρχει μία έκδοση (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_hypermotard_1100.htm) του Hypermotard 1100 που βγάζει 90 ίππους και τη μέγιστη ροπή στις 4750 rpm. Όνειρο!
Δεν τους πάω τους ιταλούς προσωπικά αλλά το συγκεκριμένο είναι δυνατή περίπτωση. Στο πάρκινγκ του, με τα σέρβις του, καλό λάστιχο, λίγα χιλιόμετρα (που φαίνονται αληθινά). Επίσης αν σκοπεύει να το σκοτώσει σε έμπορο όπως λέει, αν πας στο παρά πέντε το παίρνεις και με 4500 πιστεύω.
Πολύ πιθανό να ξέρουμε και τον μηχανικό αν το πηγαίνει εκεί που πιστεύω πως το πήγαινει.
Υπάρχει μία έκδοση (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_hypermotard_1100.htm) του Hypermotard 1100 που βγάζει 90 ίππους και τη μέγιστη ροπή στις 4750 rpm. Όνειρο!
Υπάρχουν κι άλλες εκδόσεις του 1100; :p
@πουτς: Αυτό που πονάει στα ντουκάτι είναι τα σέρβις τους. Αν θέλει βαλβίδες, ιμάντες, είσαι άνετα στο 500άρικο. Και η Θεσσαλονίκη δε βολεύει έτσι κι αλλιώς, σιχαίνομαι τα ΚΤΕΛ. :lol:
Δεν είμαι για μηχανάκι άμεσα (άνεργος γαρ), ίσως ποτέ. Ενημερωτικό ήταν το νήμα από την αρχή, δεν έκανα πλάκα. :D Γι'αυτό λέω μη μου βάζετε φωτιές, γιατί είμαι και λίγο βλαμμένος.
rainmike
10/12/2018, 22:25
Μη μου ανάβετε φωτιές ρε. Καλά είμαι με το αμάξι μου, έχει και βροχές αυτές τις μέρες. :p
Ο τύπος φαίνεται να μένει χαριλάου ,αν ενδιαφέρεσαι να κάνω μια ερώτηση στα παιδιά από το pro bike μήπως έκαναν αυτοί
τα service.Μασάνε ωρέ τα παλικάρια από βροχή:D
Υπάρχουν κι άλλες εκδόσεις του 1100; :p
@πουτς: Αυτό που πονάει στα ντουκάτι είναι τα σέρβις τους. Αν θέλει βαλβίδες, ιμάντες, είσαι άνετα στο 500άρικο. Και η Θεσσαλονίκη δε βολεύει έτσι κι αλλιώς, σιχαίνομαι τα ΚΤΕΛ. :lol:
Δεν είμαι για μηχανάκι άμεσα, ίσως ποτέ. Ενημερωτικό ήταν το νήμα από την αρχή, δεν έκανα πλάκα. :D
Θα σου το βάλω εγώ μεταφορική. Με 50€ θα είναι κάτω.
:p
Υπάρχουν κι άλλες εκδόσεις του 1100; :p
Διαβάζω (https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_hypermotard_1100%20evo%20sp%2010.htm) ότι υπάρχει και η EVO SP που βγάζει την ίδια τιμή ροπής 1000 στροφές/λεπτό ψηλότερα.
Α μπορεί. Νόμιζα ότι δεν έχουν διαφορές στο μοτέρ, μόνο αναρτήσεις κτλ. Δεν το'χω ψάξει τόσο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά έχω δει μόνο. Δεν είμαι σίγουρος ότι στην πράξη είναι αυτό που φαντάζομαι. Μπορεί π.χ. στις 2.000 rpm να είναι ψόφιο και να κάνει ξέσπασμα στις 4.000 rpm. Αλλά όταν διαβάζω για γραμμική λειτουργία στις χαμηλές στροφές και μέγιστη ροπή χαμηλά, μου εντυπώνεται, διότι είναι αυτό που αναζητώ.
Θα ήθελα πάντως να οδηγήσω ένα Hypermotard κάποια στιγμή, διότι μου αρέσει πολύ εμφανισιακά.
rainmike
10/12/2018, 22:59
Δεν το χω καβαλήσει αλλά από γνωστό που το είχε και το έδωσε για να πάρει 848 streetfighter
μου λέει ότι το 1100 είναι κανίβαλος
Δεν το χω καβαλήσει αλλά από γνωστό που το είχε και το έδωσε για να πάρει 848 streetfighter
μου λέει ότι το 1100 είναι κανίβαλος
Α δεν είναι για μένα τότε. Έχω ωριμάσει πλέον.
Δεν το χω καβαλήσει αλλά από γνωστό που το είχε και το έδωσε για να πάρει 848 streetfighter
μου λέει ότι το 1100 είναι κανίβαλος
Κοιταξα τα specs πριν λιγο. Αυτο θα μακραινει χερια. Εναμιση κιλο ροπης παραπανω απο το ΜΤ-09... Στις μισες στροφες απο το ΜΤ-09. :eyepop:
Oh my God!.. :priest:
rainmike
10/12/2018, 23:12
Α δεν είναι για μένα τότε. Έχω ωριμάσει πλέον.
Σε πιστέψαμε:tooth:
devil's animal
11/12/2018, 08:20
Το 990 smr είναι ανώτερο του 1100...
https://youtu.be/9r-6IpL2AxA
Ίσως, αλλά είναι αρκετά βαρύτερο και ψηλότερο. Τα μεγάλα ΚΤΜ έχουν αποκλειστεί από τα αποδυτήρια γι'αυτόν τον λόγο.
Επίσης, αλήθεια έβαλαν αυτά τα μηχανάκια σε πίστα για να βγάλουν συμπέρασμα; :lol:
sapila racing
11/12/2018, 10:59
Κοιταξα τα specs πριν λιγο. Αυτο θα μακραινει χερια. Εναμιση κιλο ροπης παραπανω απο το ΜΤ-09... Στις μισες στροφες απο το ΜΤ-09. :eyepop:
Oh my God!.. :priest:
Μην μπαίνεις την διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati με το MT, δεν έχουν καμμία σχέση! ;)
To ΜΤ δεν είναι αυτό που θα λέγαμε ροπάτο μηχανάκι.
πχ το Hornet 900 (4κύλινδρο) βγάζει μισό κιλό παραπάνω ροπή απο το MT09 και μάλιστα 2000 στροφές χαμηλότερα.
Μην μπαίνεις την διαδικασία να συγκρίνεις το Ducati με το MT, δεν έχουν καμμία σχέση! ;)
To ΜΤ δεν είναι αυτό που θα λέγαμε ροπάτο μηχανάκι.
πχ το Hornet 900 (4κύλινδρο) βγάζει μισό κιλό παραπάνω ροπή απο το MT09 και μάλιστα 2000 στροφές χαμηλότερα.
H συγκριση με το ΜΤ-09 για μενα γινεται αυτοματα καθως αυτο ειναι το μηχανακι μου. Ακριβως οπως εσυ συγκρινεις με το Hornet που ειναι ακομα πιο ασχετο με τη συζητηση. ;)
Παντως για να παινεψουμε και το σπιτι μας, αυτο που κανει το 09 ξεχωριστο δεν ειναι τοσο το ενα νουμερο(8,9kg), οσο το οτι βγαζει την ροπη αυτη σχεδον παντου. Αν δεις το dyno graph της ροπης του ειναι σαν καρδιογραφημα νεκρου, σχεοδον μια ευθεια γραμμη. Νομιζω αυτος ειναι ο ορισμος του ροπατου μοτερ. Το ιδιο ισχυει και για το μοτερ του ΜΤ-07. Ειπαμε, masters of torque.
402016
Το hornet βγαζει μισο κιλο παραπανω αλλα με ραντεβου σε συγκεκριμενες στροφες. Τετρακυλινδρο γαρ.
402017
Νομιζω καλυτερη εικονα για το ποσο ροπατο ειναι ενα μοτερ παιρνεις απο το εμβαδο του χωρου κατω απο τη γραμμη της ροπης, οχι απο το νουμερο της υψηλοτερης ροπης.
sapila racing
11/12/2018, 12:06
H συγκριση με το ΜΤ-09 για μενα γινεται αυτοματα καθως αυτο ειναι το μηχανακι μου. Ακριβως οπως εσυ συγκρινεις με το Hornet που ειναι ακομα πιο ασχετο με τη συζητηση. ;)
Παντως για να παινεψουμε και το σπιτι μας, αυτο που κανει το 09 ξεχωριστο δεν ειναι τοσο το ενα νουμερο(8,9kg), οσο το οτι βγαζει την ροπη αυτη σχεδον παντου. Αν δεις το dyno graph της ροπης του ειναι σαν καρδιογραφημα νεκρου, σχεοδον μια ευθεια γραμμη. Νομιζω αυτος ειναι ο ορισμος του ροπατου μοτερ. Το ιδιο ισχυει και για το μοτερ του ΜΤ-07. Ειπαμε, masters of torque.
402016
Το hornet βγαζει μισο κιλο παραπανω αλλα με ραντεβου σε συγκεκριμενες στροφες. Τετρακυλινδρο γαρ.
402017
Νομιζω καλυτερη εικονα για το ποσο ροπατο ειναι ενα μοτερ παιρνεις απο το εμβαδο του χωρου κατω απο τη γραμμη της ροπης, οχι απο το νουμερο της υψηλοτερης ροπης.
To Hornet το ανέφερα σαν παράδειγμα και δεν είναι πλέον άσχετο με την συζήτηση μετα την τροπή που της έδωσε εσυ ο ίδιος με τα σχόλια για το MT09. ;)
Εγώ απλά σου είπα οτι είναι άτοπο να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Εσυ τώρα που θεωρείς ροπάτο το MT09 καλό θα ηταν να μάθεις να διαβάζεις σωστά ένα διάγραμμα ροπής ιπποδύναμης πριν σχολιάσεις.
Αυτό το αναφέρω στο άκυρο σχόλιο οτι το Hornet καπου εχει ραντεβού κατι που διαπίστωσες απο ενα διάγραμμα σε περίεργη κλίμακα που δεν έχει καν μονάδες στους 2 άξονες.
Aν δείς το αντίστοιχο διάγραμμα του Hornet 900 ( που είναι και 4κύλινδρο ξαναλέω ) θα καταλάβεις οτι το ΜΤ09 χάνει στην σύγκριση σε όλα αυτα που εγραψες παραπάνω.
Μπορείς να το δείς εδω μαζί με μια ενδιαφέρουσα(sic) συζήτηση πριν πανω απο 10 χρόνια.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=40337&highlight=hornet+%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7
Για να γυρίσουμε στο θέμα, τα 2κύλινδρα Ducati εχουν δικό τους τρόπο λειτουργίας, στροφάρουν όσο πρέπει ανάλογα με το αν ειναι 2βαλβιδα η 4βαλβιδα κι έχουν σχεδόν όλα ροπή απο χαμηλά αλλά και στις μεσαίες.
Τα πραγματικά δυνατά 4βάλβιδα μοτέρ τους δίνουν την αίσθηση της άμεσης παροχής ροπής απο οποιεσδήποτε στροφές.
Μπορείς να το δείς εδω μαζί με μια ενδιαφέρουσα(sic) συζήτηση πριν πανω απο 10 χρόνια.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=40337&highlight=hornet+%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7
Σόρρυ αλλά γελάω με το Ντα βίντσι στην παραπομπή...:bawl:
Αυτό το αναφέρω στο άκυρο σχόλιο οτι το Hornet καπου εχει ραντεβού κατι που διαπίστωσες απο ενα διάγραμμα σε περίεργη κλίμακα που δεν έχει καν μονάδες στους 2 άξονες.
Εδω εχεις δικιο, στο γραφημα του νηματος που παρεθεσες φαινεται πολυ καλυτερα και ειναι εντυπωσιακα γραμμικη η αποδοση ροπης του Honda (ειδικα για τετρακυλινδρο). Ιδια με του ΜΤ-09 δηλαδη.
Τωρα το να επιμενεις οτι το μοτερ του ΜΤ-09 δεν ειναι ροπατο, το βρισκω λιγο αστειο προσωπικα. Ειναι το νουμερο ενα προσον της μηχανης, παντα για τα δεδομενα του κυβισμου της. Και δεν το λεω εγω αυτο, αλλα ειναι το πρωτο πραγμα που θα διαβασεις σε οποιο review της μηχανης βρεις οπουδηποτε. Αν εσυ οδηγησες τη μηχανη και σου φανηκε οτι δεν εχει ροπη, τι να πω. Δικαιωμα σου μαλλον.
sapila racing
11/12/2018, 12:32
Εδω εχεις δικιο, στο γραφημα του νηματος που παρεθεσες φαινεται πολυ καλυτερα και ειναι εντυπωσιακα γραμμικη η αποδοση ροπης του Honda (ειδικα για τετρακυλινδρο). Ιδια με του ΜΤ-09 δηλαδη.
Τωρα το να επιμενεις οτι το μοτερ του ΜΤ-09 δεν ειναι ροπατο, το βρισκω λιγο αστειο προσωπικα. Ειναι το νουμερο ενα προσον της μηχανης, παντα για τα δεδομενα του κυβισμου της. Και δεν το λεω εγω αυτο, αλλα ειναι το πρωτο πραγμα που θα διαβασεις σε οποιο review της μηχανης βρεις οπουδηποτε. Αν εσυ οδηγησες τη μηχανη και σου φανηκε οτι δεν εχει ροπη, τι να πω. Δικαιωμα σου μαλλον.
Βρε μια χαρά ροπή έχει το MT09.
Απλά οταν λές 'ροπάτο μηχανάκι' δεν πέφτει σε αυτη την κατηγορια για μένα και λογικό ειναι εφ όσον θέλεις να στροφάρει στις 11.000.
Σίγουρα δεν έχεις καβαλήσει Ducati 1000cc και πάνω ποτέ αλλιώς δεν τα τα εγραφες αυτα.
Αν και όταν καβαλήσεις θα περιμένω να πείς εντυπώσεις. :wave2:
Βρε μια χαρά ροπή έχει το MT09.
Απλά οταν λές 'ροπάτο μηχανάκι' δεν πέφτει σε αυτη την κατηγορια για μένα και λογικό ειναι εφ όσον θέλεις να στροφάρει στις 11.000.
Αυτο το "για μενα" αν το εβαζες λιγο πιο νωρις δε θα εμπαινα στη διαδικασια να απαντησω. Υποκειμενικα ο καθενας ο,τι και να πει σωστο ειναι.
Να πω κι εγώ ως εννοΑω το ροπάτο μοτερ, πέρα από διαγράμματα και λοιπές π@π@ριές; να βάζεις την τελευταία σχέση στο κιβώτιο και απλώς να ανοιγοκλείνεις το γκάζι..... τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε.
sapila racing
11/12/2018, 12:53
Αυτο το "για μενα" αν το εβαζες λιγο πιο νωρις δε θα εμπαινα στη διαδικασια να απαντησω. Υποκειμενικα ο καθενας ο,τι και να πει σωστο ειναι.
Και τι ήθελες να βάλω?
'για σένα' ? :lol:
Ετσι όπως το βλέπεις εσυ το ΜΤ09 είναι super ροπάτο ok. Με αυτη την έννοια όλα τα 1000ρια ροπάτα είναι ούτως ή άλλως.
Οι διαφορές στο τι γράφει ο καθένας για το ίδιο αντικείμενο οφείλονται στις εμπειρίες του, στο τι έχει καβαλήσει και πως μεταφράζει την αίσθηση του κάθε μηχανακίου. :wave2:
GogosLux
11/12/2018, 12:58
Ετσι όπως το βλέπεις εσυ το ΜΤ09 είναι super ροπάτο ok. Με αυτη την έννοια όλα τα 1000ρια ροπάτα είναι ούτως ή άλλως.
ΜΟΝΟ ΜΤ, μονο ΜΤ, δεν υπαρχει τιποτε αλλο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
οπως εγραψα και πιο πισω, τα αεροψυκτα μεγαλα ντουκατι ειναι μια ξεχωριστη εμπειρια οδηγησης, και δεν εχει νοημα να τα κρινεις με διαγραμματα και αριθμους
γενικα αν τα οδηγησεις απλα αρχιζεις να κατανοεις οτι το θεμα των αριθμων στους κινητηρες ισως ειναι και θεμα μαρκετινγκ, μιας και βλεπεις οτι στην πραξη θες αλλα πραγματα τελικα...
ΜΟΝΟ ΜΤ, μονο ΜΤ, δεν υπαρχει τιποτε αλλο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Κι ελεγα δε θα εμφανιστει ο fan μου; :pink: Για τα ποδια ξεχασες να γραψεις Γιωργο. :D
Τι τιποτε αλλο ρε μαστορα, το πουλαμε το εργαλειο λεμε...
DoctoR_k6
11/12/2018, 13:21
Και τι ήθελες να βάλω?
'για σένα' ? :lol:
Ετσι όπως το βλέπεις εσυ το ΜΤ09 είναι super ροπάτο ok. Με αυτη την έννοια όλα τα 1000ρια ροπάτα είναι ούτως ή άλλως.
Οι διαφορές στο τι γράφει ο καθένας για το ίδιο αντικείμενο οφείλονται στις εμπειρίες του, στο τι έχει καβαλήσει και πως μεταφράζει την αίσθηση του κάθε μηχανακίου. :wave2:
+1000
Τι να πουν κ τα GSX/CBX κ λοιπα μοτερακια. :lol:
Παντως κ τα δικα μας (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135738&page=3&p=2329749&viewfull=1#post2329749)τα 4 κυλινδρα εχουν την ροπη τους κ ας μη ειναι V2 η τρικυλινδρα. :p
Να πω κι εγώ ως εννοΑω το ροπάτο μοτερ, πέρα από διαγράμματα και λοιπές π@π@ριές; να βάζεις την τελευταία σχέση στο κιβώτιο και απλώς να ανοιγοκλείνεις το γκάζι..... τα υπόλοιπα είναι να είχαμε να λέγαμε.
Αυτό ψάχνω. Το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να οδηγήσουμε τα πάντα, οπότε κάποιες φορές αρκούμαστε σε διαγράμματα ροπής. Δυστυχώς πολλά εξ αυτών δε δείχνουν τι συμβαίνει κάτω από τις 3.000 rpm.
Γενικά αν βλέπεις ευθεία γραμμή από τις χαμηλές στροφές, με μικρή κλίση, υποτίθεται ότι έχει γραμμική λειτουργία. Υπάρχουν όμως κι άλλοι παράγοντες, όπως η απόκριση στο άνοιγμα/κλείσιμο του γκαζιού, η απόκριση με λίγο γκάζι. Δεν είναι μόνο οι μέγιστες τιμές πάντοτε αντιπροσωπευτικές
GogosLux
11/12/2018, 13:35
Κι ελεγα δε θα εμφανιστει ο fan μου; :pink: Για τα ποδια ξεχασες να γραψεις Γιωργο. :D
Τι τιποτε αλλο ρε μαστορα, το πουλαμε το εργαλειο λεμε...
Το εργαλειο φευγει μονο του σαν ζεστο κουλουρι, δεν χρειαζεται διαφήμιση :D
basilis_k6
11/12/2018, 13:37
Κυκλοφορει ενας μυθος οτι και καλα τα 4κ δεν εχουν ροπη και τα αλλα ειναι καλυτερα. Δυσκολα θα βρεις μηχανακι με περισσοτερη ροπη απο 4κ εκτος αν επιτηδες φτιαχτηκε διαφορετικα οπως τα ss600. Δεν μου προκαλει καμια εκπληξη το διαγραμμα του 900.
Μπερδεύετε τα νούμερα με το πως βγάζει τη ροπή το κάθε μοτοσακό στο δρόμο.
Το εργαλειο φευγει μονο του σαν ζεστο κουλουρι, δεν χρειαζεται διαφήμιση :D
Αργα ή γρηγορα θα φυγει, δεν ειναι τρακαρισμενο το δικο μου. :p
Μου μυριζεται κοπτοραπτικη στο νημα παντως, ανοιξαν οι ασκοι του Αιολου. Τι ειναι ροπατο μηχανακι για σας; Ενα φλεγον ζητημα που μας απασχολει ολους. :D :a014:
Το 09 δεν ξέρω τι κάνει, αλλά το 07 έχει ροπή κυριολεκτικά παντού, με οποιαδήποτε σχέση, σούζα σηκώνει από τα 20 χλμ/ώρα. Σε ΑΥΤΑ τα κυβικά, δεν έχω καβαλήσει κάτι παρόμοιο. Αν βάλεις 1200cc μοτέρ, προφανώς θα έχει περισσότερη ροπή.
GogosLux
11/12/2018, 13:52
Αργα ή γρηγορα θα φυγει, δεν ειναι τρακαρισμενο το δικο μου. :p
Θα φυγει - θα φυγει, να δω μετα τι θα σου ανοίγει τα πόδια :facepalm:
Άλλωστε αμα τρακαρε ετσι το ΜΤ δεν θα εβρισκε ο σκραπατζής να λιώσει :lol::lol:
Ακου τρακαρισμενο, απλα λεγε το εμπειρο :D :lol::lol::lol::lol:
Να πάρετε τρακτέρ άμα θέλετε ροπή, ή μοτέρ από ασανσέρ.
Να πάρετε τρακτέρ άμα θέλετε ροπή, ή μοτέρ από ασανσέρ.
Κι εσείς όλοι με τα 200 άλογα, να μας πείτε πόσα από αυτά χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητά σας. :p
RaGe_Raptor
12/12/2018, 14:34
Κι εσείς όλοι με τα 200 άλογα, να μας πείτε πόσα από αυτά χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητά σας. :p
όσα χρειάζονται για τα εκάστοτε "φιέστα στ" :smokin:
(μόλις 178 ονομαστικά έχω)
Ε βέβαια, όταν ντρεπόμαστε να παραδεχτούμε την αλήθεια, το ρίχνουμε στην εξέδρα. :smokin:
devil's animal
12/12/2018, 14:51
Κι εσείς όλοι με τα 200 άλογα, να μας πείτε πόσα από αυτά χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητά σας. :p
ολα...
αναλογως περιστασης και κ@υλας...
ως γνωστον τα αλογα δεν ειναι ποτε αρκετα...:owned:
Το αφήνω εδώ να υπάρχει, για να ανατρέχω όταν δεν έχω κέφια.
402051
Κι εσείς όλοι με τα 200 άλογα, να μας πείτε πόσα από αυτά χρησιμοποιείτε στην καθημερινότητά σας. :p
Συμφωνώ. Η ροπή χαμηλά αξιοποιείται σχεδόν συνέχεια σε καθημερινή οδήγηση. Την απολαμβάνεις κάθε στιγμή. Ενώ την ισχύ ή τη ροπή στις υψηλές στροφές, πρέπει να περιμένεις κανένα άνοιγμα και σίγουρα αφού περάσουν 20 λεπτά μέσα στο χειμώνα και ζεσταθεί ο κινητήρας.
Από την άλλη μερικά δέχομαι και την αξία της ισχύος, ακόμα και όταν δεν αξιοποιείται. Είναι ωραία εικόνα στο μυαλό σου, αφού σου φτιάχνουν τη διάθεση οι δυνατότητες, ακόμα και όταν το μοτοσακό σου είναι παρκαρισμένο. Αλλά με τη ροπή χαμηλά κερδίζεις και στα όνειρα και στην καθημερινή απόλαυση.
rainmike
12/12/2018, 23:02
Συμφωνώ. Η ροπή χαμηλά αξιοποιείται σχεδόν συνέχεια σε καθημερινή οδήγηση. Την απολαμβάνεις κάθε στιγμή. Ενώ την ισχύ ή τη ροπή στις υψηλές στροφές, πρέπει να περιμένεις κανένα άνοιγμα και σίγουρα αφού περάσουν 20 λεπτά μέσα στο χειμώνα και ζεσταθεί ο κινητήρας.
Από την άλλη μερικά δέχομαι και την αξία της ισχύος, ακόμα και όταν δεν αξιοποιείται. Είναι ωραία εικόνα στο μυαλό σου, αφού σου φτιάχνουν τη διάθεση οι δυνατότητες, ακόμα και όταν το μοτοσακό σου είναι παρκαρισμένο. Αλλά με τη ροπή χαμηλά κερδίζεις και στα όνειρα και στην καθημερινή απόλαυση.
Ρε αγόρι μηχανή είναι όχι volvo τριαξονικό. Δηλαδή εσύ για να στροφάρεις ψηλά το χειμώνα πας μέχρι τη Θήβα?
Σε 20 λεπτά ούτε το τετράγωνό του δεν έχει περάσει. :lol:
Συμφωνώ. Η ροπή χαμηλά αξιοποιείται σχεδόν συνέχεια σε καθημερινή οδήγηση. Την απολαμβάνεις κάθε στιγμή. Ενώ την ισχύ ή τη ροπή στις υψηλές στροφές, πρέπει να περιμένεις κανένα άνοιγμα και σίγουρα αφού περάσουν 20 λεπτά μέσα στο χειμώνα και ζεσταθεί ο κινητήρας.
Από την άλλη μερικά δέχομαι και την αξία της ισχύος, ακόμα και όταν δεν αξιοποιείται. Είναι ωραία εικόνα στο μυαλό σου, αφού σου φτιάχνουν τη διάθεση οι δυνατότητες, ακόμα και όταν το μοτοσακό σου είναι παρκαρισμένο. Αλλά με τη ροπή χαμηλά κερδίζεις και στα όνειρα και στην καθημερινή απόλαυση.
Δηλαδή νομίζεις ότι τα ''ροπάτα'' (λολ) ΜΤ έχουν περισσότερη ροπή χαμηλά από ένα SS 1000 ή ένα μεγαλύτερο σε cc πχ Haya κτλ;Με όλο το θάρρος,δεν είναι επίθεση έτσι,έχεις οδηγήσει κάποια τέτοια μοτοσυκλέτα;Με αυτή τη λογική μια royal enfield των 30Hp είναι πιο απολαυστική από ένα MT, έχει max torque στις 4.000,40 ολόκληρα nm στις 4.000,μιλάμε από φανάρι σε φανάρι δε το πιάνει κανείς :beer:
Επίσης όποιος θέλει να έχει 6η και να ανοίγει γκάζι με 20χλμ για να μην κατεβάζει ,ε έχει και σκουτερ.
Δηλαδή μια μηχανή 1000 ή 1300 κυβικά έχει παραπάνω ροπή από μια 670;
Big if true...
Δηλαδή μια μηχανή 1000 ή 1300 κυβικά έχει παραπάνω ροπή από μια 670;
Big if true...
Εχεις καβαλήσει ποτε SS1000 ή γυμνό 1200-1400;
Προφανώς όχι για να τα λες αυτά...
Εχεις καβαλήσει ποτε SS1000 ή γυμνό 1200-1400;
Προφανώς όχι για να τα λες αυτά...
Επιχείρημα απ'τα λίγα.
Το mt09 δεν έχει ροπή γιατί ένα sd1290r έχει περισσότερη.
(σιγοπαίζει αυτό (https://www.youtube.com/watch?v=SjREGMioKtI) από πίσω όποτε μιλάς)
Εχεις καβαλήσει ποτε SS1000 ή γυμνό 1200-1400;
Ναι, SS1000. Ποια δε θα επρεπε να λεω δηλαδη; Οτι ειναι αυτονοητο πως μια μηχανη ανω των 1000 κυβικων θα εχει ροπη παντου; Και οτι ειναι ανοητο να συγκρινουμε μηχανες 670 κυβικων με μηχανες 1300; Σε τι απο τα δυο διαφωνουμε;
Δηλαδή μια μηχανή 1000 ή 1300 κυβικά έχει παραπάνω ροπή από μια 670;
Big if true...
Επιχείρημα απ'τα λίγα.
Το mt09 δεν έχει ροπή γιατί ένα sd1290r έχει περισσότερη.
(σιγοπαίζει αυτό (https://www.youtube.com/watch?v=SjREGMioKtI) από πίσω όποτε μιλάς)
Προσπάθησε να διαβάζεις τι γράφεται και τι λέμε, μην γίνεσαι γραφικός κι εριστικός. Δεν είπα οτι δεν έχει, είπα ότι έχουν παραπάνω.
Πολύ παραπάνω όμως, όπως πχ το gsx1400, σχεδόν την διπλάσια (126Νm@6800rpm ενώ το ΜΤ 88Νm@8500rpm)
Δηλαδή μια μηχανή 1000 ή 1300 κυβικά έχει παραπάνω ροπή από μια 670;
Big if true...
Ναι, SS1000. Ποια δε θα επρεπε να λεω δηλαδη; Οτι ειναι αυτονοητο πως μια μηχανη ανω των 1000 κυβικων θα εχει ροπη παντου; Και οτι ειναι ανοητο να συγκρινουμε μηχανες 670 κυβικων με μηχανες 1300; Σε τι απο τα δυο διαφωνουμε;
Ξαναδιάβασε τι έγραψες, εκτός αν δεν καταλαβαίνω τι λες.
KotsosDR
13/12/2018, 11:21
Καπου σε μια γωνία κάθονται ενα v-max και ενα Rocket III και γελάνε με νοήμα... :lol: :lol:
GogosLux
13/12/2018, 11:24
25 σελιδες και ακομα να βρεθει :rolleyes:
25 σελιδες και ακομα να βρεθει :rolleyes:
Μα δεν προκειται. Δεν αλλάζει το αμαξάκι του τώρα.
Προσπάθησε να διαβάζεις τι γράφεται και τι λέμε, μην γίνεσαι γραφικός κι εριστικός. Δεν είπα οτι δεν έχει, είπα ότι έχουν παραπάνω.
Πολύ παραπάνω όμως, όπως πχ το gsx1400, σχεδόν την διπλάσια (126Νm@6800rpm ενώ το ΜΤ 88Νm@8500rpm)
Το'χω διαβάσει το thread.Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπάθησες να εννοήσεις με αυτό σου το post.Ότι τα ss1000 έχουν παραπάνω ροπή απ'το mt09; Ποο ρε συ και όλοι αυτοί οι χαζοί που πήγαν και πήραν mt09;;;; Μα αφού τα ss1000 έχουν παραπάνω ροπή.
:facepalm:
https://www.car.gr/10873002-mv-agusta-brutale-910-s-r
Ψυχραιμία ρε μάγκες,εγώ έκανα το σχόλιο γιατί νομίζω πως ο φίλος νεοσσος έχει την εντύπωση πως ένα μεγαλύτερο σε κυβικά με ονομαστική ροπή σε υψηλότερες rpm δεν είναι διασκεδαστικό,σκορτσάρει χαμηλά και πρέπει να το σπας στα κόκκινα για να αποδώσει και καταλήγω στο οκ,ας έχω 2α ,το μτ 4η και το royal enfield κόφτες,τι έγινε ,τι αλλάζει τόσο την εμπειρία;
επίσης δεν έχω ''χιλιάρι(+) πλέον στην καθημερινότητα μου,ένα γέρικο έχω από αυτά τα 850cc 2κυλινδρα με τη ροπή στις 6.000 ,ναι κράχτε το tdm κοφάλες :beer:
Εσύ γιατί παρεξηγείσαι για το Μτ;Δεν είπε και μακάκες όσους το αγόρασαν ή βλάκες.Χαλαρώστε λίγο,μτ καβαλάτε σας έπιασε το σύνδρομο vespa/harley;
Ξαναδιάβασε τι έγραψες, εκτός αν δεν καταλαβαίνω τι λες.
Μαλλον εγινε το δευτερο. Big if true (ελευθερη μεταφραση "Τρομερο αν ισχυει") ειναι εκφραση που τη λεμε περιπαιχτικα οταν καποιος λεει κατι αυτονοητο. Ο φιλος παραπανω λεει στο νεοσσο οτι ενα 1300αρι εχει περισσοτερη ροπη απο το μηχανακι του (670cc). Επισης το νερο ειναι βρεγμενο, τα KTM ειναι μπουρδελα και αλλα τετοια σημαντικα.
Πανω απο τα 1000 κυβικα η ροπη ειναι δεδομενη και δε χρειαζεται καποια ιδιαιτερη προσπαθεια σχεδιαστικα για να ειναι το μοτερ επαρκως δυνατο παντου. Οσο κατεβαινουν τα κυβικα το να ειναι πιο γεματο το μοτερ σε ολο το φασμα ενω ταυτοχρονα αποδιδει και ικανοποιητικη ισχυ γινεται πιο δυσκολο.
Μαλλον εγινε το δευτερο. Big if true (ελευθερη μεταφραση "Τρομερο αν ισχυει") ειναι εκφραση που τη λεμε περιπαιχτικα οταν καποιος λεει κατι αυτονοητο. Ο φιλος παραπανω λεει στο νεοσσο οτι ενα 1300αρι εχει περισσοτερη ροπη απο το μηχανακι του (670cc). Επισης το νερο ειναι βρεγμενο, τα KTM ειναι μπουρδελα και αλλα τετοια σημαντικα.
Πανω απο τα 1000 κυβικα η ροπη ειναι δεδομενη και δε χρειαζεται καποια ιδιαιτερη προσπαθεια σχεδιαστικα για να ειναι το μοτερ επαρκως δυνατο παντου. Οσο κατεβαινουν τα κυβικα το να ειναι πιο γεματο το μοτερ σε ολο το φασμα ενω ταυτοχρονα αποδιδει και ικανοποιητικη ισχυ γινεται πιο δυσκολο.
ΟΚ, χαθήκαμε σστη μετάφραση.
ΟΚ, ο νεοσσός έχει όμως να μάθει πολλά.
Εκείνος ο Καρατεος χάθηκε, θα έχει λιώσει το 07 στα χλμ :tooth:
telegonos
13/12/2018, 11:36
Εγώ απορία το έχω, γιατί δεν βάζουν μονοκύλινδρα ντίζελ μοτέρ για πομόνες από το χωράφι, στις μοτοσυκλέτες.
Τρελλή ροπή στις 800rpm λέμε. Γιατί ως γνωστόν, αυτό κάνει την οδήγηση μοτοσυκλέτας ενδιαφέρουσα, τα άλλα περισσεύουν.
ΟΚ, χαθήκαμε σστη μετάφραση.
ΟΚ, ο νεοσσός έχει όμως να μάθει πολλά.
Εκείνος ο Καρατεος χάθηκε, θα έχει λιώσει το 07 στα χλμ :tooth:
Θα προσπαθεί να καταλάβει για ποιο λόγο δεν γυρνάει το κιβώτιο από 6ή σε νεκρά όταν σταματά στο φανάρι....
:D
Εγώ απορία το έχω, γιατί δεν βάζουν μονοκύλινδρα ντίζελ μοτέρ για πομόνες από το χωράφι, στις μοτοσυκλέτες.
Τρελλή ροπή στις 800rpm λέμε. Γιατί ως γνωστόν, αυτό κάνει την οδήγηση μοτοσυκλέτας ενδιαφέρουσα, τα άλλα περισσεύουν.
Έχουν το boxer της bmw .
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά εγώ έγραψα κάτι παραπάνω και, φυσικά, δεν το σχολίασε κανείς.
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Τα νούμερα είναι για τους μαθηματικούς. Η οδηγική απόλαυση δε μετριέται. Και σίγουρα δε χρειάζεται κυβικά ή άλογα (απαραίτητα).
taisteal
13/12/2018, 12:21
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Gixxerpap likes this post
:lol:
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά εγώ έγραψα κάτι παραπάνω και, φυσικά, δεν το σχολίασε κανείς.
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Τα νούμερα είναι για τους μαθηματικούς. Η οδηγική απόλαυση δε μετριέται. Και σίγουρα δε χρειάζεται κυβικά ή άλογα (απαραίτητα).
Ρε τώρα μην τα λες αυτά..... Σοβαρά μιλάω... (για το Vmax δεν ξέρω, κάθε φορά που έβλεπα ένα με έπιαναν τα γέλια, δεν εχω το καβαλήσει ποτέ). Τα υπόλοιπα όμως το κάνουν με ευκολία.
Gixxerpap likes this post
:lol:
:lol: :lol: :lol:
Δεν είναι εδώ ο παπ. Για όσους παίρνουν μέρος στην κουβέντα εδώ μιλάω. :p
Ρε τώρα μην τα λες αυτά..... Σοβαρά μιλάω... (για το Vmax δεν ξέρω, κάθε φορά που έβλεπα ένα με έπιαναν τα γέλια, δεν εχω το καβαλήσει ποτέ). Τα υπόλοιπα όμως το κάνουν με ευκολία.
No, they don't. Μιλάω για προοδευτικό ( :lol: ) άνοιγμα γκαζιού, όχι κλείσιμο/άνοιγμα. Δοκίμασε στο 954 και πες μας. :p
Αλλά ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ'ΧΕΙ, δεν έχει σημασία. Είναι ό,τι είπα. Η οδηγική απόλαυση ΔΕΝ μπορεί να μετρηθεί με αριθμούς. Και εδώ τελειώνει αυτό το θέμα. Κάποιοι διασκεδάζουν με 300 κυβικά περισσότερο από άλλους με 1000. Τι να κάνουμε τώρα; Έτσι είναι τα πράγματα. Δεχτείτε το και πάμε παρακάτω.
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά εγώ έγραψα κάτι παραπάνω και, φυσικά, δεν το σχολίασε κανείς.
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Τα νούμερα είναι για τους μαθηματικούς. Η οδηγική απόλαυση δε μετριέται. Και σίγουρα δε χρειάζεται κυβικά ή άλογα (απαραίτητα).
Εσύ τώρα τι εννοείς; Ό,τι το gsx είναι 250 κιλά και το mt07 180; Άντε μωρέ,δεν έχει σημασία αυτό.
:lol: :lol: :lol:
Δεν είναι εδώ ο παπ. Για όσους παίρνουν μέρος στην κουβέντα εδώ μιλάω. :p
No, they don't. Μιλάω για προοδευτικό ( :lol: ) άνοιγμα γκαζιού. Όχι κλείσιμο/άνοιγμα. Δοκίμασε στο 954 και πες μας. :p
Μπες μέσα, βραχηκες και βραχυκύκλωσες.
Το gsx σουζάρει ακόμα και με 6η. SS1000 μέχρι 2α, χαλαρά σηκώνονται με άνοιγμα του γκαζιού χωρίς να το πας στο στοπ (γιατί αρέσκονται στα καπάκια αυτά). τα καινουρια 1000 δεν τα ξέρω, μιλάω για 1000 μέχρι το 09.
Όχι, δε θα το συνεχίσω. :p
ΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑ!
Αλλά ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ'ΧΕΙ, δεν έχει σημασία. Είναι ό,τι είπα. Η οδηγική απόλαυση ΔΕΝ μπορεί να μετρηθεί με αριθμούς. Και εδώ τελειώνει αυτό το θέμα. Κάποιοι διασκεδάζουν με 300 κυβικά περισσότερο από άλλους με 1000. Τι να κάνουμε τώρα; Έτσι είναι τα πράγματα. Δεχτείτε το και πάμε παρακάτω.
Όχι, δε θα το συνεχίσω. :p
ΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑΛΑΛΑΛΑΛΑΛΑΑΑ!
Είσαι ανόητος! :tooth:
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά εγώ έγραψα κάτι παραπάνω και, φυσικά, δεν το σχολίασε κανείς.
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Τα νούμερα είναι για τους μαθηματικούς. Η οδηγική απόλαυση δε μετριέται. Και σίγουρα δε χρειάζεται κυβικά ή άλογα (απαραίτητα).
Σου πουλάω τον βασιλιά.
Καλή τύχη......
:lol:
Παιδιά, μη σπαμάρετε, το ζήτημα είναι σοβαρό.
Έτσι,άλλοι γουστάρουν σούζα από τα 20,άλλοι σούζα με 180,άλλοι σουβλάκι άλλοι καλαμάκι,άλλοι πάρε άλλοι δώσε :bawl:
pipe_smoker
13/12/2018, 13:10
Κάποιοι διασκεδάζουν με 300 κυβικά περισσότερο από άλλους με 1000. Τι να κάνουμε τώρα; Έτσι είναι τα πράγματα. Δεχτείτε το και πάμε παρακάτω.
Ισχύει, αλλά αυτό έχει να κάνει με τον αναβάτη κι όχι με τη μηχανή.
Άλλος καραγουστάρει και με παπί κι άλλος μουσκεύει το βρακί του με σκούτερ.
Το ότι υπάρχουν και μικρά μηχανάκια που είναι fun to ride είναι σημαντικό, αλλά δεν αναιρεί το πώς νιώθεις όταν καβαλάς ένα θηρίο SS ή ένα μεγάλο γυμνό.
Όσο γι'αυτό που λες για τις σούζες και τα ρέστα, θες να σου θυμίσω πέρσι στην πίτα που μου είπες ότι για να ευχαριστηθείς το sd πρέπει να απενεργοποιήσεις τα συστήματα, και τί απάντηση πήρες από το Βύρωνα?:lol:
Ωραίο πράγμα η ροπή αλλά η κάθε κατηγορία μοτο τη δίνει τελείως διαφορετικά.
Ροπάκλα έχει και το GSX ροπάκλα και το SD, σχετικά χαμηλά τη βγάζουν και τα δύο, αλλά με τελείως διαφορετικό τρόπο και είναι κυριολεκτικά σα να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια που είπε κι ο Σαπίλας.
Ναι, πάνω-κάτω έτσι είναι (επειδή υπερέβαλα με το χαμηλού κυβισμού και ήξερα ότι κάποιος θα το πάει εκεί), αλλά κάποια μηχανήματα είναι κατασκευασμένα για το fun factor, είναι στημένα με προτεραιότητα τον ΟΔΗΓΟ. Δεν μπορώ να το εκφράσω διαφορετικά. Φανταστικό παράδειγμα: υπάρχουν μηχανάκια των 800 κυβικών που προσφέρουν στον ΙΔΙΟ, ΕΜΠΕΙΡΟ οδηγό, στην ΙΔΙΑ διαδρομή, πολύ περισσότερα χαμόγελα πριν, μέσα και μετά τη στροφή απ'ό,τι τα περισσότερα 1000άρια. Δεν είναι θέμα οδηγού, δεν είναι θέμα χεριών. Είναι θέμα φιλοσοφίας και κατασκευής.
Το παράδειγμα είναι φανταστικό μεν, αλλά μπορώ να γίνω και πιο συγκεκριμένος. Δεν έχει σημασία, όμως. Ισχύει.
Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό που λες στο τέλος. Είναι το ΠΩΣ σου δίνει κάτι ένα μηχανάκι, όχι το πόσο.
telegonos
13/12/2018, 13:19
Υπόψιν,
1. Όταν μια μοτοσυκλέτα σουζάρει εύκολα, αυτό σαν οδική συμπεριφορά ΔΕΝ είναι καλό.
Μπορεί να είναι ευχάριστο, κακγούρικο, αστείο, ενδιαφέρον κ.ο.κ. αλλά οδηγικά καλό ΔΕΝ είναι.
2.Το πόσο εύκολα σουζάρει μια μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι μοναδική συνάρτηση της δυναμής-ροπής της, είναι ΚΑΙ συνάρτηση της κατανομής των μαζών της.
Συνεχίστε
pipe_smoker
13/12/2018, 13:27
(επειδή υπερέβαλα με το χαμηλού κυβισμού και ήξερα ότι κάποιος θα το πάει εκεί)
Hate to disappoint:lol:
Καταλαβαίνω τι λες, και συμφωνώ.
Αλλά και πάλι έχει να κάνει με τα γούστα του κάθε αναβάτη. Μπορεί το fun factor όπως το εννοείς εσύ (κι εγώ μαζί) που έχει ένα ελαφρύ 2κύλινδρο μηχανάκι και προσφέρει παιχνίδι σβελτάδα κλπ, να αφήνει παγερά αδιάφορο κάποιον που φτιάχνεται με τις τελικές μιας μπούσα (κάτι το οποίο μπορεί να αφήνει παγερά αδιάφορους εμάς και πάει λέγοντας).
Ο καθένας το "fun to ride" το βλέπει διαφορετικά αν και συμφωνώ ότι κάποια μηχανάκια είναι αντικειμενικά (όσο μπορεί να ισχύει η αντικειμενικότητα εδώ) περισσότερο fun to ride από άλλα.
2.Το πόσο εύκολα σουζάρει μια μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι μοναδική συνάρτηση της δυναμής-ροπής της, είναι ΚΑΙ συνάρτηση της κατανομής των μαζών της.
Και φυσικα και του μεταξονιου της.
Hate to disappoint:lol:
Καταλαβαίνω τι λες, και συμφωνώ.
Αλλά και πάλι έχει να κάνει με τα γούστα του κάθε αναβάτη. Μπορεί το fun factor όπως το εννοείς εσύ (κι εγώ μαζί) που έχει ένα ελαφρύ 2κύλινδρο μηχανάκι και προσφέρει παιχνίδι σβελτάδα κλπ, να αφήνει παγερά αδιάφορο κάποιον που φτιάχνεται με τις τελικές μιας μπούσα (κάτι το οποίο μπορεί να αφήνει παγερά αδιάφορους εμάς και πάει λέγοντας).
Ο καθένας το "fun to ride" το βλέπει διαφορετικά αν και συμφωνώ ότι κάποια μηχανάκια είναι αντικειμενικά (όσο μπορεί να ισχύει η αντικειμενικότητα εδώ) περισσότερο fun to ride από άλλα.
Ναι, γι'αυτό έγραψα "έμπειρο" οδηγό, γιατί ο έμπειρος οδηγός δε θα ενδιαφερθεί ιδιαίτερα για το αν πιάνει 240 ή 320 χλμ/ώρα στην ευθεία, αλλά πώς συμπεριφέρεται υπό πίεση και τι μεταφέρει στον οδηγό. Πλάκα έχουν και τα 290+, καλό είναι να το ζήσεις έστω μια φορά στη ζωή σου, αλλά σε πραγματικές, καθημερινές συνθήκες, είναι αδιάφορο.
Είναι δύσκολο και λεπτό θέμα για να μιλήσεις για αντικειμενικότητα, αλλά υπάρχει και τέτοια. Σε ένα φόρουμ σαν αυτό, σίγουρα δε θα καταλήξεις κάπου, καθώς υπάρχουν οδηγοί κάθε λογής, αλλά οι ειδικοί της μηχανοκίνησης συχνά συμφωνούν σε κάποια οχήματα. ΑΥΤΟ είναι αντικειμενικότητα, όχι το να συμφωνούν όλοι. ;)
rainmike
13/12/2018, 13:39
Ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά εγώ έγραψα κάτι παραπάνω και, φυσικά, δεν το σχολίασε κανείς.
Φέρτε μου ένα gsx1400, ένα ss 1000άρι, ένα vmax, ένα τριαξονικό ή ό,τι άλλο γουστάρετε. Τελείως μαμά. Και κάντε μου σούζα στα 20 χλμ/ώρα απλά ανοίγοντας γκάζι.
Καλή τύχη.
Τα νούμερα είναι για τους μαθηματικούς. Η οδηγική απόλαυση δε μετριέται. Και σίγουρα δε χρειάζεται κυβικά ή άλογα (απαραίτητα).
και το bmx κάνει σούζα και με λιγότερα χιλιόμετρα:cool:
Μα δεν είναι υποχρεωτικό κατά ανάγκη να πιάσεις τα 320 ή τα 290 στο κοντέρ για να ''διασκεδάσεις'' με μία τέτοια μοτοσυκλέτα,σίγουρα η επιτάχυνση δεν χρειάζεται τα ''skills'' που χρειάζεται το στροφιλίκι αλλά μιλάμε για fun factor,δηλαδή αυτή η έκρηξη ως τα 240 π.χ(παραπάνω είναι επικίνδυνο μέσα στην πόλη :lol: ) δεν έχει fun;Αδρεναλίνη;Άλλοι πληρώνουν 20ευρα στο Allou για να νοιώσουν επιταχύνσεις.
Έχει, φυσικά. Όλα έχουν την καύλα τους. Αλλά η έκρηξη που λες, οφείλεται καθαρά στον κυβισμό, στη δύναμη του μοτέρ. Ούτε στα χέρια του αναβάτη, ούτε στη γενικότερη κατασκευή της μοτοσικλέτας, στο όλο σύνολο. Άρα δεν υπάρχει κάτι να (συγ)κρίνεις εκεί. ΟΛΑ τα μεγάλα, σπορ μηχανάκια την προσφέρουν.
Υπόψιν,
1. Όταν μια μοτοσυκλέτα σουζάρει εύκολα, αυτό σαν οδική συμπεριφορά ΔΕΝ είναι καλό.
Μπορεί να είναι ευχάριστο, κακγούρικο, αστείο, ενδιαφέρον κ.ο.κ. αλλά οδηγικά καλό ΔΕΝ είναι.
2.Το πόσο εύκολα σουζάρει μια μοτοσυκλέτα ΔΕΝ είναι μοναδική συνάρτηση της δυναμής-ροπής της, είναι ΚΑΙ συνάρτηση της κατανομής των μαζών της.
Συνεχίστε
Ρε γουρλή για πε και 5+1 νούμερα, με πμ εννοείται ε...:bawl:
rainmike
13/12/2018, 14:48
Ρε γουρλή για πε και 5+1 νούμερα, με πμ εννοείται ε...:bawl:
Εσύ συνήθως λες πετυχημένα τώρα τι φάση είπες να σαι ασορτι με τον καιρο?:lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.