Σύνδεση

View Full Version : Xt 660 Z Aftermarket



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21

gelcat
08/04/2010, 22:26
Έστειλα mail στην Barkbusters για να δω αν μπορώ να βάλω τις χούφτες της transalp στο τενερε,
από όσο μπορώ να διακρίνω στις φωτογραφίες πρέπει να ταιριάζει, αλλά δεν ξέρω τι γίνεται μετα αντίβαρα που δίνουν ή αν κάποια άλλη λεπτομέρεια δεν ταιριάζει. Μου την σπάει η ιδέα να τα στέλνω πίσω και να περιμένω ξανά, άσε τα μεταφορικά

daz
08/04/2010, 22:28
Αν η απόδειξη έγραφε για tenere ταιριάζουν. Μάλλον ήξεραν τι έκαναν αυτοί που στα έστειλαν.

gelcat
08/04/2010, 22:44
Ρε παίδες στην Chainspeed είναι φοβεροί μου απάντησαν μόλις τέλειωσα το προηγούμενο ποστ μου,
λένε ότι οι χούφτες είναι ίδιες και για τα 2 μηχανάκια.
Βέβαια στην Chainspeed Αυστραλίας δίνουν κωδικό BHG19 για τενερε και BHG18 για τρανσαλπ αλλά τώρα που να βγάλω άκρη Θα τις βάλω και θα δω.

gelcat
08/04/2010, 23:04
Τον Γενάρη είχα πάρει αυτό το σποιλερ για την ζελατίνα που είχε και κλειδαριά, μετά επειδή η κλειδαριά έκοβε πολύ το οπτικό πεδίο την έβγαλα και έκανα αυτήν την πατεντούλα (φώτο).
Όσο την έστρωνα με χαμηλές ταχύτητες όλα ήταν καλά,(εκτός από την γωνία που έχει και που το βράδυ ήταν πολύ ενοχλητική γιατί έκανε διπλά είδωλα) τώρα όμως μετά τα 100/ 110 είχα αέρα έκανε το κράνος να τρέμει σαν shaker, οπότε την έβγαλα και δοκίμασα ενός φίλου που έχει για BMW η οποία δεν κάνει γωνία,(είναι καμπύλη) και επι πλέον ρυθμίζεται και ως προς το ύψος αλλά και ως προς την κλίση και ενθουσιάστηκα. Έτσι παρήγγειλα μια μόλις την βάλω θα στείλω φωτο


194705

daz
08/04/2010, 23:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Τον Γενάρη είχα πάρει αυτό το σποιλερ για την ζελατίνα που είχε και κλειδαριά, μετά επειδή η κλειδαριά έκοβε πολύ το οπτικό πεδίο την έβγαλα και έκανα αυτήν την πατεντούλα (φώτο).
Όσο την έστρωνα με χαμηλές ταχύτητες όλα ήταν καλά,(εκτός από την γωνία που έχει και που το βράδυ ήταν πολύ ενοχλητική γιατί έκανε διπλά είδωλα) τώρα όμως μετά τα 100/ 110 είχα αέρα έκανε το κράνος να τρέμει σαν shaker, οπότε την έβγαλα και δοκίμασα ενός φίλου που έχει για BMW η οποία δεν κάνει γωνία,(είναι καμπύλη) και επι πλέον ρυθμίζεται και ως προς το ύψος αλλά και ως προς την κλίση και ενθουσιάστηκα. Έτσι παρήγγειλα μια μόλις την βάλω θα στείλω φωτο

Να στείλεις οπωσδήποτε γιατί και εγώ έχω αρχίσει να ψάχνομαι. Είμαι 1.90 και δεν έχω βάλει ακόμα τίποτα.

Jarvis
09/04/2010, 11:36
Πολύ ωραίες οι χούφτες
αν δεν έγραφαν και το buster.....

gelcat
09/04/2010, 15:08
Λοιπόν παίδες εδώ είναι οι χούφτες χωρίς τα σποιλερ


194772

gelcat
09/04/2010, 15:11
εδώ με τα σποιλερ


194773

gelcat
09/04/2010, 15:14
Εδώ το σποιλερ της ζελατίνας στην κατώτερη μπροστινή θέση
Τα γράμματα είναι δισδιάκριτα αλλά δείχνουν την άρθρωση που έχει το σπόιλερ


194775

gelcat
09/04/2010, 15:17
Εδώ το σποιλερ σε θέση ψηλή
Πάει ακόμα και πιό ψηλά αλλά δεν με βόλεψε


194778

gelcat
09/04/2010, 15:21
Εδώ με βόλεψε σταμάτησε τα ανεμοσούρια και το τρέμουλο του κράνους και ελάτωσε τον θόρυβο,ίσως μπορείτε να δείτε ότι του έχω δώσει μια μικρή κλίση προς το μπρος


194780

gelcat
09/04/2010, 15:22
το τελικό αποτέλασμα


194781

gelcat
09/04/2010, 15:34
¨οσον αφορά το σποιλερ της ζελατίνας είναι εξαιρετικής ποιότητας (μάλλον πολυκαρμπονάτ) αλλά αν πιάνουν τα χέρια σας μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε στην βάση του οποιοδήποτε σχήμα θα σας βόλευε αγοράζοντας ένα κομμάτι πολυκαρμπονάτ από το εμπόριο και διαμορφώνοντας το.
Προτίμησα αυτό με την βάση χωρίς κλειδαριά για να μη μου κλείνει το οπτικό πεδίο, πάντως ενοχλεί ακόμα αλλά όχι πολύ.
Ωστόσο νομίζω ότι η λύση που δείχνω στην φωτο με τα ανοξείδωτα λαμάκια και με μια custom made ζελατίνα (πάντα για όσους πιάνουν τα χέρια τους) είναι η καλύτερη


194782

gelcat
09/04/2010, 15:51
Μια διευκρίνηση για τον DAZ που είναι ψηλός:
1) η ζελατίνα που έχω είναι η ψηλή και πάνω σ' αυτήν έβαλα το σποιλεράκι
2) Αν ξέρεις Ιταλικά υπάρχει αυτός ο Ιταλός επίσης στο ύψος σου :a23:
http://massimomiraglia.blogspot.com/ που είναι πολύ ψαγμένος και έχει κάνει το μηχανάκι σκέτη μοντα έχει και πολλές φωτο ρίξε μια ματιά αυτός βολεύτηκε με μια PUIG που έχει γύρω ένα ρέλι
αλλά εγώ δεν μπόρεσα να την βρω

daz
09/04/2010, 18:02
Τον έχω ανακαλύψει και εγώ τον Ιταλό. Μόνα από τις φωτό και με το google translate καταλαβαίνω κάποια πράγματα.
Puig έχει o Ξύκης. www.xikis.gr
Αν αλλάξω ζελατίνα μάλλον αυτή θα βάλω αλλά κοιτάω μήπως καμιά προέκταση μπορεί να βοηθήσει.
Τελικά εσύ ποια έβαλες? Για προέκταση μιλάω. Σε μερικές φωτό φαίνεται να είναι της touratech ενώ σε κάποιες άλλες είναι διαφορετική.
Εγώ ως τώρα εκτός από της touratech που δεν μου αρέσει η βάση της έχω βρει αυτή που είναι Universal

http://shop.heroblobs.co.uk/products/aero-trim

καθώς επίσης και κάποιες που είναι για άλλα μοντέλα, τα περισσότερα της bmw, αλλά ίσως να κάνουν δουλειά. Έχω βρει και βάσεις που μπορείς να βάλεις όποιο κομμάτι θέλεις.


194793

daz
09/04/2010, 18:03
εσύ αυτή έχεις βάλει?


194794

daz
09/04/2010, 18:04
υπάρχει και αυτή


194795

daz
09/04/2010, 18:05
όπως επίσης και αυτή που φαίνεται πως έχει πολύ διακριτική και ρυθμιζόμενη βάση.


194797

daz
09/04/2010, 18:08
πάντως αυτή της aero trim νομίζω πως έχει τις καλύτερες βάσεις


194799

daz
09/04/2010, 18:10
Οι οποίες δεν ξέρω αν πωλούνται και ξεχωριστά


194800

daz
09/04/2010, 18:16
Προσπαθώ να αποφύγω την πολύ μεγάλη ζελατίνα. Νομίζω πως μια ρυθμιζόμενη προέκταση θα με κάλυπτε αφού και χωρίς καμία μετατροπή ο αέρας χτυπάει πάνω από την ζελατίνα. Αν με μια προέκταση μπορέσω να στείλω τον αέρα λίγο πιο ψηλά και να μειώσω τον θόρυβο στο κράνος μου θα είμαι ευτυχισμένος. Το θέμα είναι πως όλα αυτά τα κοψίδια φθηνά δεν είναι και αν δεν κάνουν δουλειά είναι πεταμένα λεφτά.

Α! ξέχασα.. Οι χούφτες είναι ζούπερ. Αγρατζούνιστες σου εύχομαι.

gelcat
09/04/2010, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
εσύ αυτή έχεις βάλει?
Αυτή ακριβώς
Ευχαριστώ για την ευχή σου (αγρατζούνιστες)
και επαναλαμβάνω αν μπορείς να βρεις σκέτες βάσεις που να σε βολεύουν με ένα κομμάτι plexiglass n
polycarbonate θα μπορούσες να την βγάλεις φθηνά.
Σκέφτηκα ότι αν έχουμε την βάση μπορούμε να κάνουμε σπόιλερ από χαρτόνι να δοκιμάσουμε μερικα σχέδια και μετά όποιο κάτσει καλύτερα το κάνουμε πλέξιγκλας και μας έρχεται φθνά και δοκιμασμένα.
Στη Δράμα για την κατασκευή δεν πληρώνουμε τίποτα μόνο τα υλικά

gelcat
10/04/2010, 06:44
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
[B] Το θέμα είναι πως όλα αυτά τα κοψίδια φθηνά δεν είναι και αν δεν κάνουν δουλειά είναι πεταμένα λεφτά.


DAZ δεν σκεφτήκαμε το απλούστερο... όταν έρθεις στην Δράμα κάνεις μια βόλτα με την δικιά μου
και βλέπεις πως σου κάθεται η ζελατίνα ή πως θα την ήθελες οπότε μετά παίρνεις ότι σου χρειάζεται και δεν πετάς άδικα λεφτά.
Υπάρχει και το ενδεχόμενο το άλλο Σ/Κ να έλθω εγώ στη Θεσ/νικη να δω τα παιδιά μου που σπουδάζουν εκεί οπότε αν μπορέσεις και εσύ συναντιόμαστε και τα λέμε.

stealth
10/04/2010, 14:10
Επειδή μαρεσαν οι χούφτες σου φίλε gelcat, μπορείς να με πείς απο πού τις αγόρασες και πόσο? Επίσης τα γράμματα burkbusters επειδή δεν με πολυ αρέσουνε πιστεύεις ότι μπορούν να αφαιρεθούνε, έχεις δοκιμάσει? είναι ανάγλυφα?

gelcat
10/04/2010, 14:43
Τις πήρα από chainspeed.com 90 ? συν τα μεταφορικά.
Για το αν βγαίνουν τα γράμματα θα σου απαντήσω αργότερα.

gelcat
10/04/2010, 15:03
Ολίγα περί αέρος!
Με το σποιλερ στην ζελατίνα γλίτωσα από την φασαρία του αέρα στο κράνος αλλά διαπίστωσα ότι στο θόρυβο υπάρχει και άλλη ...αέρινη συνιστώσα η οποία προέρχεται από το ρεύμα αέρα που έρχεται από κάτω, μπροστά από το ντεπόζιτο της βενζίνης και χτυπάει στο πάνω μέρος του στήθους μου και στο σαγόνι μου πράγμα που είναι ενοχλητικό.
Πηγαίνοντας με 90χλμ. και καλύπτοντας το άνοιγμα με ένα περιοδικό διαπίστωσα μεγάλη μείωση αυτού του θορύβου.
Τώρα ψάχνω να βρω καμιά πατέντα ίσως ένα τανκμπαγκ ή να φτιάξω με πλεξιγκλας ένα δίσκο που να εφαρμόζεται στο κάτω μέρος του τιμονιού λίγο πάνω από την πλάκα που να στρίβει μαζί του και να καλύπτει το άνοιγμα κάτι σαν κολάρο.
Έψαξα για εκείνα τα κρόσσια που έβαλε ο Anty αλλά δεν μπόρεσα να τα βρώ.
Θα δοκιμάσω και από μπρος πάνω από τον γάντζο (κάποιος είχε κάνει ένα πατρόν αλλά νομίζω ότι η ιδέα δεν προχώρησε.
Παρακαλώ αν κάποιος έχει καμιά ιδέα ας την πει::wave2:

daz
10/04/2010, 15:44
Το επόμενο μάλλον θα λείπω αλλά δεν ξέρω ακόμα σίγουρα. Όπως και να 'χει θα τα πούμε.

http://www.xt660.com/showthread.php?t=9180&highlight=turbulence+stopper


194892

daz
10/04/2010, 15:54
...


194893

gelcat
10/04/2010, 18:01
DAZ τέλειο ρε φίλε σ' ευχαριστώ:beer: :a18: :a20:

stealth
10/04/2010, 18:22
Υπάρχει και η λύση του president σελ. 42

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=42

gelcat
11/04/2010, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από stealth
Επειδή μαρεσαν οι χούφτες σου φίλε gelcat, μπορείς να με πείς απο πού τις αγόρασες και πόσο? Επίσης τα γράμματα burkbusters επειδή δεν με πολυ αρέσουνε πιστεύεις ότι μπορούν να αφαιρεθούνε, έχεις δοκιμάσει? είναι ανάγλυφα?
Φίλε stealth τα γράμματα είναι κολλημένα και μάλλον βγαίνουν εύκολα

z.k.a.p.
12/04/2010, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Λοιπόν παίδες εδώ είναι οι χούφτες χωρίς τα σποιλερ AN ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΤΕΙΛΕ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡ-ΜΠΡΙΖ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

gelcat
12/04/2010, 21:05
Την πρώτη μέρα που τις έβαλα με το δικό τους ΚΙΤ πήγα στο βουνό και δεν κατάλαβα τίποτα.
Τήν επόμενη όμως που πήγα σε άσφαλτο διαπίστωσα μεγάλο τρέμουλο στο τιμόνι, μου μούδιασαν τα χέρια μου σε 3 λεπτά. Ύστερα από κάμποσες δοκιμές κατάλαβα ότι οφειλόταν στα μικρότερα αντίβαρα που είχε το κιτ της barkbusters. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα αντίβαρα της τενερε βιδώνουν μέσα στο τιμόνι το οποίο έχει πάσα με βίδα που είναι προέκταση του αντίβαρου διαμέτρου 8mm, ενώ αυτά της barkbusters έχουν βίδα που μπαίνει σε βύσμα εκτόνωσης που σφηνώνει όσο σφίγγεις την βίδα, και η διάμετρος της τρύπας είναι μικρή.
Τελικά με δράπανο διεύρυνα την τρύπα από τις χούφτες τόσο ώστε να χωράει να περάσει η βίδα της μαμίσιας χούφτας και μετά την τοποθέτησα.
Αποτέλσμα: +... οι κραδασμοί εξαφανίστικαν
- ... λέπτυνε το τοίχωμα της τρύπας της χούφτας
- ... το τιμόνι μάκρυνε 2 cm (αυτό μπορεί να είναι και καλό)
- ... οπτικό αποτέλεσμα όχι και τόσο καλό αλλά δεν γίνεται να πάρω άλλες
Ρεζουμέ: Αν βάψω με λίγο μαύρη μπογιά το αλουμίνιο της χούφτας πλάι στο γκριπ... για μένα όλα καλά (...ίσως).
Να και φώτο


195170

gelcat
12/04/2010, 21:10
¨αλλη


195172

gelcat
12/04/2010, 21:25
Λίγα σχηματικά


195175

gelcat
12/04/2010, 21:36
και μια τελευταία


195177

dimitris_a
13/04/2010, 09:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Την πρώτη μέρα που τις έβαλα με το δικό τους ΚΙΤ πήγα στο βουνό και δεν κατάλαβα τίποτα.
Τήν επόμενη όμως που πήγα σε άσφαλτο διαπίστωσα μεγάλο τρέμουλο στο τιμόνι, μου μούδιασαν τα χέρια μου σε 3 λεπτά. Ύστερα από κάμποσες δοκιμές κατάλαβα ότι οφειλόταν στα μικρότερα αντίβαρα που είχε το κιτ της barkbusters. Το πρόβλημα όμως είναι ότι τα αντίβαρα της τενερε βιδώνουν μέσα στο τιμόνι το οποίο έχει πάσα με βίδα που είναι προέκταση του αντίβαρου διαμέτρου 8mm, ενώ αυτά της barkbusters έχουν βίδα που μπαίνει σε βύσμα εκτόνωσης που σφηνώνει όσο σφίγγεις την βίδα, και η διάμετρος της τρύπας είναι μικρή.
Τελικά με δράπανο διεύρυνα την τρύπα από τις χούφτες τόσο ώστε να χωράει να περάσει η βίδα της μαμίσιας χούφτας και μετά την τοποθέτησα.
Αποτέλσμα: +... οι κραδασμοί εξαφανίστικαν
- ... λέπτυνε το τοίχωμα της τρύπας της χούφτας
- ... το τιμόνι μάκρυνε 2 cm (αυτό μπορεί να είναι και καλό)
- ... οπτικό αποτέλεσμα όχι και τόσο καλό αλλά δεν γίνεται να πάρω άλλες
Ρεζουμέ: Αν βάψω με λίγο μαύρη μπογιά το αλουμίνιο της χούφτας πλάι στο γκριπ... για μένα όλα καλά (...ίσως).
Να και φώτο

Όλα αυτά μήπως συνέβησαν γιατί τελικά οι χούφτες ήταν για transalp με αποτέλεσμα να μην έχουν τα σωστά αντίβαρα???

Anty12
13/04/2010, 09:39
Gelcat....μπορείς να βάλεις τον τύπο, τον κατασκευαστή και ένα link από το μαγαζί που αγόρασες το spoiler σε παρακαλώ...????

Thx

z.k.a.p.
13/04/2010, 12:09
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ.

daz
13/04/2010, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Gelcat....μπορείς να βάλεις τον τύπο, τον κατασκευαστή και ένα link από το μαγαζί που αγόρασες το spoiler σε παρακαλώ...????

Thx


Andy εγώ βρήκα αυτό που έχει βάλει Gelcat στο www.motoraid.eu.

http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=2995

daz
13/04/2010, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitris_a
Όλα αυτά μήπως συνέβησαν γιατί τελικά οι χούφτες ήταν για transalp με αποτέλεσμα να μην έχουν τα σωστά αντίβαρα???

Δεν νομίζω πως είναι εύκολο να βρεις after market χούφτες με τα σωστά αντίβαρα. Και οι touratech το ίδιο θεμετάκι έχουν. Ο ermhc νομίζω που τις έχει βάλει πάλι πατέντα έκανε για να βάλει άλλα αντίβαρα. Τα αντίβαρα της μαμάς και οι χούφτες της μαμάς έχουν το κατάλληλο βάρος γιατί φτιάχτηκαν για τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης μηχανής. Οι υπόλοιπες εταιρείες παίρνουν ένα προϊόν που είδη έχουν στην γκάμα τους και το αλλάζουν ελάχιστα ή καθόλου και το βαφτίζουν απ' την αρχή. Σπάνια εξελίσσεται κάτι απ' την αρχή για κάτι συγκεκριμένο. Και αν γίνει αργότερα θα φορεθεί και αλλού.

Εγώ πάντως το οπτικό αποτέλεσμα μια χαρά το βρίσκω. Ίσως και να φταίνε οι φωτό δεν ξέρω.

daz
13/04/2010, 15:26
Το θεματάκι με της χούφτες το έψαξα λίγο παραπάνω και βρήκα..
Στην σελίδα της barkbuster τις έχει με διαφορετικό κωδικό BHG18 για transalp BHG19 για tenere.

http://www.barkbusters.net/products/what-fits-my-bike.html#yamaha

στο adventure-spec όμως τις έχει με τον ίδιο κωδικό σε φωτό και για tenere και για transalp.

http://www.adventure-spec.com/shop/barkbusters-yamaha-xt660z-tenere-and-honda-transalp-xl700v-vps-aluminium-backbone-handguards-brush-guards-hand-shields-trail-adventure-motorcycling-equipment-gear-off-road-trail-enduro/prod_197.html

Αλλά και από τις φωτό φαίνεται τα αντίβαρα να μην έχουν καμία διαφορά μεταξύ τους.


195261

daz
13/04/2010, 15:27
BHG18


195262

Anty12
13/04/2010, 15:46
gelcat ....ελπίζω το spoiler να κάνει δουλειά, γιατί μόλις έδωκα τελεφωνικώς 85 ευρόπουλα.....:rolleyes:


Όσο για τις χούφτες, όταν κάνουμε πειράματα σε μηχανή, μονοκύλινδρη, και με 90 πόντους τιμόνι...αυτά παθαίνουμε

gliout
13/04/2010, 16:05
Όπως είπα και πιο πριν (δεν θυμάμαι σε ποια σελίδα έχω ποστάρει φωτό), έφτιαξα σε τόρνο αντίβαρα τα οποία έχουν βάρος σαν τα "μαμά" αλλά ταιριάζουν με τις χούφτες της Touratech.
Μέχρι σήμερα δεν έχω κανένα πρόβλημα!!

gelcat
13/04/2010, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
gelcat ....ελπίζω το spoiler να κάνει δουλειά, γιατί μόλις έδωκα τελεφωνικώς 85 ευρόπουλα.....:rolleyes:


Όσο για τις χούφτες, όταν κάνουμε πειράματα σε μηχανή, μονοκύλινδρη, και με 90 πόντους τιμόνι...αυτά παθαίνουμε

Πρόεδρε το σποιλερ κάνει δουλειά σίγουρα αρκεί να κάνεις δοκιμές και να βρείς το σωστό ύψος και την σωστή κλίση για σένα. Αλλά ΑΝ βλέπεις μέσα από αυτό ,σε εκνευρίζει διότι λογω της καμπυλότητος του παραμορφώνει ιδίως στο κάτω μέρος, αυτό το πάθενα όταν το είχα στην ψηλή ζελατίνα, μετά το έβαλα στην μαμίσια και τώρα είναι ΟΚ.
Πάντως για το χειμώνα που θα ξαναβάλω την ψηλή σκέφτομαι να πάρω ένα κομμάτι πολυκαρμπονατ
παραλληλόγραμμο επίπεδο ίδιου πάχους και διαστάσεων και να το βάλω στη θέση του κουρμπαριστού για να βλέπω από μέσα.
Κάτι τέτιο

gelcat
13/04/2010, 20:18
Sorry για τις επιδόσεις μου στη ζωγραφική


195320

NickolasV
13/04/2010, 20:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
Sorry για τις επιδόσεις μου στη ζωγραφική

Μια χαρα η ζωγραφική σου αλλα ακόμα καλύτερη η επιλογή του χρώματος
σε :sun: YAMAHA RACING YELLOW :sun:

:rotflmao: :hypnotize :beer: :wave2: :rotflmao:

gelcat
13/04/2010, 20:30
το χρώμα ήθελα να το βάλω για να φαίνεται το πάχος του σπόιλερ αλλά αυτό βγήκε απ' έξω και το άφησα για να μην φαίνονται όλα γκρίζα εδωμέσα

gelcat
14/04/2010, 18:48
@DAZ
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
[B]BHG18 & BHG19

Και με την barkbuster που επικοινώνησα μου απάντησαν ότι οι 2 κωδικοί είναι ίδιοι άρα όπως λες και συ δεν κάνουν μετατροπές, αν ότι έχουν ταιριάζει στο χώνουν και σ' αφήνουν να βγάλεις τα μάτια σου.
Επειδή τώρα που τα έγραφα θύμωσα, ξαναεπικοινώνησα με την ΒΒ και τους τα έχωσα, τώρα περιμένω να δω τι θα μου πούνε

daz
14/04/2010, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
@DAZ
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
[B]BHG18 & BHG19

Και με την barkbuster που επικοινώνησα μου απάντησαν ότι οι 2 κωδικοί είναι ίδιοι άρα όπως λες και συ δεν κάνουν μετατροπές, αν ότι έχουν ταιριάζει στο χώνουν και σ' αφήνουν να βγάλεις τα μάτια σου.


Για μονοκύλινδρο έπρεπε να έχουν βάλει μεγαλύτερα αντίβαρα. Δεν έχει τους ίδιους κραδασμούς το tenere μετ το transalp ούτε το f 800 με το tenere. (για την touratech ήταν αυτό) Τουλάχιστον η πατέντα ήταν εύκολη και ανέξοδη.

gelcat
14/04/2010, 19:17
DAZ δες τι συμπλήρωσα στο προηγούμενο post

daz
14/04/2010, 19:26
χαχα. ε τι θα σου πούνε! καμιά μαμακία. Πάντως για να ξέρεις.. Μόνο με της μαμάς δεν θα είχες πρόβλημα με κραδασμούς αλλά θα τις πλήρωνες πολύ παραπάνω και δεν θα είχες καλή προστασία από τον αέρα (σημαντικό για τον χειμώνα). Και αυτά δεν μπορείς να τα φέρεις στα μέτρα σου.
Αν δεν σου αρέσει καθόλου που τα αντίβαρα είναι έξω από τις χούφτες δες αν μπορείς να φτιάξεις δικά σου στο ίδιο μήκος αλλά πιο χοντρά. Κατά την γνώμη μου πάντως δεν χρειάζεται.

gelcat
14/04/2010, 19:35
¨Ετσι κι αλλιώς η δουλειά μου γίνεται και όσο τα βλέπω τα συνηθίζω, μη σου πω ότι αρχίζουν να μου αρέσουν έτσι όπως ξέχουν:winka:

stealth
15/04/2010, 17:29
Βασικά σε αυτό το βιντεάκι ( http://www.youtube.com/watch?v=mCQhIfYsC9o ) έχει κάτι χούφτες απο ΚΤΜ όπου μπήκαν τα μαμα αντίβαρα, ξέρει κανείς αν μπαίνουν χωρίς καμία μετατροπή και πόσο κοστίζουν περίπου? Φαινεται να έχουν καλή προστασία απο αέρα και αρκέτα ανθεκτικά αφού μετα απο πέσιμο με 80 μίλια δεν έπαθαν τίποτα σε άλλο βιντεάκι του ίδιου χρήστη.

gelcat
16/04/2010, 06:46
@ DAZ [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
[B]χαχα. ε τι θα σου πούνε! καμιά μαμακία. ....

Και όμως μου απάντησε και ρωτάει να του πω το βάρος των αντίβαρων της ΤΕΝΕΡΕ

<<Dear Angelo,

Thank you very much for the feed back about the Barkbusters you fitted to your Tenere. We have sold many handguards for the Tenere and only a small number of people have been concerned about additional vibration to the hands.

For most customers if is not possible for them to drill the original weight so we supply a weight which we use on another application. I think for the future we will develop a heaver weight for the Tenere to help reduce the vibration.

Can you please tell me the weight of your original bar end weight so I know how heave to make a new weight?

Thank you again for the feed back Angelo. This information is very valuable to us and helps us make the product better.

Best regards
Matthew Phillpott
Rideworx Pty Ltd >>

Γνωρίζει κανείς? Νομίζω κάποιος είχε πει κάτι για 450 gr
Tnx

daz
17/04/2010, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από gelcat
@ DAZ [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
[B]χαχα. ε τι θα σου πούνε! καμιά μαμακία. ....

Και όμως μου απάντησε και ρωτάει να του πω το βάρος των αντίβαρων της ΤΕΝΕΡΕ

<<Dear Angelo,

Thank you very much for the feed back about the Barkbusters you fitted to your Tenere. We have sold many handguards for the Tenere and only a small number of people have been concerned about additional vibration to the hands.

For most customers if is not possible for them to drill the original weight so we supply a weight which we use on another application. I think for the future we will develop a heaver weight for the Tenere to help reduce the vibration.

Can you please tell me the weight of your original bar end weight so I know how heave to make a new weight?

Thank you again for the feed back Angelo. This information is very valuable to us and helps us make the product better.

Best regards
Matthew Phillpott
Rideworx Pty Ltd >>

Γνωρίζει κανείς? Νομίζω κάποιος είχε πει κάτι για 450 gr
Tnx


Τα αντίβαρα τα έχω στο σπίτι αφού πάνω στην μηχανή έχω τις μαμά χούφτες. Θα μου ήταν πολύ εύκολο λοιπόν να τα ζυγίσω αν είχα ζυγαριά. Κοντά στο σπίτι μου σήμερα έχει λαϊκή αγορά. Μάντεψε. Ξαφνικά μου ήρθε μια πελώωωωρια λαχτάρα για να πιω φυσικό χυμό πορτοκάλι.

455gr το ένα.

Μπράβο τους που με διέψευσαν.

gelcat
17/04/2010, 14:08
Thanks DAZ
Την άλλη φορά την πορτοκαλάδα την κερνάω εγώ (και τα Ούζα επίσης):beer:
Να σε ρωτήσω κάτι, αν αλλάξω μόνο το φίλτρο stage 1, θα έχω κάποιο όφελος? και αν βάλω την εξάτμιση που έχει πρόεδρος πρέπει να κάνω ρυθμίσεις ή μπαίνει κατ' ευθείαν και είναι ΟΚ?
(Εχω έναν συμφοιτητή Ιταλό και είπε πως μπορεί να μου την βρει φθηνά και να την φέρει το καλοκαίρι που θα έλθει στην Ελλάδα)
Αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει το look, θα το κάνω μόνο αν γίνει καλύτερο:wave2:

daz
17/04/2010, 17:42
Πρόεδρος, peskandristos και ermhc που έχουν βάλει φίλτρο εξάτμιση έκαναν καυσανάλυση και διόρθωσαν ελαφρώς το μείγμα. Με το stage 1 και εξάτμιση με καταλύτη μόνο κάποια μικρορύθμιση θα χρειαστείς. Κάποιος με το κατάλληλο μηχάνημα (αφού δεν υπάρχει αυτή η επιλογή μέσα από τα όργανα όπως στα xt) μπορεί να επέμβει κατά ένα πολύ μικρό ποσοστό στο μείγμα. Αν οι αλλαγές, σε φίλτρο και εξάτμηση, δεν είναι δραματικές μάλλον αυτό να είναι αρκετό. Αυτό που θα κερδίσεις είναι σε βάρος, λίγο σε ευστροφία και λίγο σε ίππους. Μη νομίζεις πως είμαι ειδικός. Και εγώ τους τρέλανα στις ερωτήσεις.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=53

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&pagenumber=61

φυσικά μπορείς να σκεφτείς και αυτό.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1643768#post1643768

tzarot
19/04/2010, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
by the way... SCOTTOILER e-System...

σήμερα ήρθε 220 + κάτι ψιλά με αποστολικά...

Σε λίγες μέρες περισσότερα και φωτογραφίες εγκατάστασης

Oi λίγες ημέρες γίναν λίγο περισσότερες αλλά άξιζε. Τελικά αυτό το ΣΚ κατάφερα και βρήκα χρόνο να το φορέσω.

Έχουμε λοιπόν και λέμε: Με πάιδεψε κανένα 2ωρο να σκεφτώ και να σιγουρέψω την μέθοδο τοποθέτησης και κανένα 2ωρο να το τοποθετήσω. Αλλά σήμερα που το δοκίμασα δούλεψε μια χαρά. Αλυσίδα τέλεια λαδωμένη και ομαλή λειτουργία. Ακριβό αλλά πιστεύω χρήσιμο.

Πρώτη "σκληρή" θα είναι το Σάββατο στην Ευρυτανία.

Σε λίγο καιρό θα ποστάρω χιλιόμετρα που κρατάε το reservoir και περισσότερες εντυπώσεις.


195878

tzarot
19/04/2010, 13:27
...


195882

tzarot
19/04/2010, 13:30
....


195883

tzarot
19/04/2010, 13:30
.... .


195885

tzarot
19/04/2010, 13:31
. . .


195887

tzarot
19/04/2010, 13:32
.. .. ..


195889

daz
19/04/2010, 14:13
Δεν μπορείς να το βάλεις στο εμπρός γρανάζι? Να περάσει πίσω απ' την σωλήνα του πλαισίου και να καταλήγει στο εμπρός γρανάζι έτσι δεν θα φαίνεται καθόλου. Ή αν δεν γίνεται και πρέπει να είναι στο πίσω γιατί δεν το έβαλες κάτω απ' το ψαλίδι? Έτσι όπως το βλέπω μόνο αισθητικά δεν μου αρέσει. Κατά τα άλλα νομίζω πως είναι πολύ καλή λύση για τον βραχνά της αλυσίδας.

Εγώ είχα σκεφτεί (άκου ο Έλληνας!) το σωληνάκι απ' το φίλτρο αφού γέμιζε που γέμιζε, πριν αλλάξω breather, δεν βγάζω την τάπα και να το βάλω να μου λαδώνει και την αλυσίδα?

daz
19/04/2010, 14:21
Απ' ότι λένε και οι ίδιοι τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχεις μεταξύ 6 με 7 ηώρα στο πίσω γρανάζι. Αλλά για το κάτω απ' το ψαλίδι βλέπω ότι γίνεται.

http://www.scottoiler.com/pdf/Yamaha_XT%20660Z%20Tenere%202008-_Scottoiler%20vSystem_English16-9-2009.pdf

tzarot
19/04/2010, 15:06
Λοιπόν σωστά όλα αυτά αλλά, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα....

1. Η τρύπα του ψαλιδιού είναι πολύ μικρή και το σωληνάκι του e-system δεν περνάει. Πόσο μάλλον που τα τελευταία 20 cm έχουν εσωτερικά μια μεταλική ντίζα και είναι εξαιρετικά δύσκαμπτη.

2. Η λύση που δείχνουν στο pdf δεν θα είχε την όδευση που ήθελα, fender αλυσίδας - σκελετός

3. Η λύση τους δεν είναι τόσο προστατευμένη και ευκολοσυντήρητη σε περίπτωση προβλήματος. Επιπλέον δε δεν φαίνεται εύκολα αν έχεις κόψιμο κλπ...

4. Το μόνο που θα κάνω είναι να βρώ μαύρο περιτίλυγμα στο σωληνάκι, για να μην φαίνεται το μπλε ζουμί...

5. Η λύση του εμπρός καλή αλλά δεν μου γέμιζε το μάτι όσον αφορά στην ασφάλεια στήριξης...

6. Διαπίστωση: Τα manual της εταιρείας είναι για τον π.... Διαπίστωσα τουλάχιστον 5 σημεία που δεν αναφέρουν τίποτε απο αυτά που αυτός που θα προσπαθήσει να το εγκαταστήσει μόνος του θα προβληματιστεί. Αλλα τί να κάνουμε δεν πουλάνε manual, λαδικά πουλάνε και απο ότι φαίνεται αυτά δουλεύουν καλά.

Αυτά. Αν κάποιος θέλήσει βοήθεια σχετικά στη διάθεσή του.

Επόμενα project: 1. Λάστιχα MT21, 2.Παροχή για Gps και 3.Προβολάκια Hella. Αν κάποιος έχει γνώμη ελεύθερα...

Καλές βόλτες παίδες.

10ere
26/04/2010, 22:58
Κύριοι θελω τις γνώσεις σας.
Θέλω να τοποθετήσω τα προστατευτικά κάγκελα ρεζερβουαρ της GIVI (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=3166)
Έχω τοποθετήσει όμως τα την μεταλλική ποδιά και τα κάγκελα της Yamaha, η ερώτηση μου είναι: μπορώ να τοποθετήσω τα GIVI χωρίς μετατροπές;

10ere
27/04/2010, 11:29
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Μάλλον θα κάνω την πατέντα, όσο για το βάρος πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο με το σκεπτικό οτι προστατεύεις το ρεζερβουαρ που αυτό είναι στην περίπτωση μου το ζητούμενο.
Μια ιδέα είναι να τοποθετηθούν μόνο τα πάνω κάγκελα και με μετατροπή να "δέσουν¨ στο πλάι του πλαισίου και το κάτω μέρος να μην εγκατασταθεί. Θα δούμε

daz
27/04/2010, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από 10ere
Κύριοι θελω τις γνώσεις σας.
Θέλω να τοποθετήσω τα προστατευτικά κάγκελα ρεζερβουαρ της GIVI (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=3166)
Έχω τοποθετήσει όμως τα την μεταλλική ποδιά και τα κάγκελα της Yamaha, η ερώτηση μου είναι: μπορώ να τοποθετήσω τα GIVI χωρίς μετατροπές;

Όχι χωρίς μετατροπές. Και αυτό γιατί πιάνουν στην ίδια βάση. Κάπου είχα δει ότι κάποιος το είχε κάνει αλλά δεν μπόρεσα να το βρω.
Κατά την γνώμη μου πάντως είναι υπερβολή να βάλεις και τα δύο. Άσε που προσθέτουν βάρος.
Αν δεν το έχεις δει ρίξε μια ματιά εδώ.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&highlight=%EA%DC%E3%EA%E5%EB%E1&pagenumber=49

Ρίξε μια ματιά και στους συνδέσμους να δεις τι υπάρχει μήπως σου έχει ξεφύγει κάτι.
Μ
πορείς να χρησιμοποιήσεις το ένα και για έξτρα προστασία εκεί που πάσχει το καθένα να χρησιμοποιήσεις κάτι πιο μικρό, διακριτικό και ελαφρύ.

Πάντως αν θέλεις να βάλεις και τα δύο η πατέντα είναι εύκολη και ανέξοδη (σχεδόν).

varaderokav11
27/04/2010, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermhc
.


φιλε Ερμη τα προστατευτικα του πλαισιου απο τι υλικο ειναι???
Απ'την εσωτερικη εχουν κατι για να μη τριβονται με το πλαισιο???
Αξιζουν???

Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχει κατι παρομοιο???

daz
28/04/2010, 05:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από varaderokav11
φιλε Ερμη τα προστατευτικα του πλαισιου απο τι υλικο ειναι???
Απ'την εσωτερικη εχουν κατι για να μη τριβονται με το πλαισιο???
Αξιζουν???

Μηπως ξερει κανεις αν υπαρχει κατι παρομοιο???


Έχω βρει αυτό

http://www.off-the-road.de/xt660_tenere_ersatzteile_parts.html
που είναι για τον άξονα που ενώνει το ψαλίδι με το πλαίσιο.

και κάποια προστατευτικά για το δοχείο με τα υγρά του πίσω φρένου και την ασφάλεια του σταντ από την Metal mule

http://www.metalmule.com/bike-protection/

Είχα την εντύπωση πως κάπου είχα δει και πλαστικά προστατευτικά για το πλαίσιο στο ίδιο σημείο με αυτά της turatech αλλά δεν μπορώ να τα βρω. Της turatech είναι από αλουμίνιο.

varaderokav11
28/04/2010, 06:25
Φιλε Daz ευχαριστω για τη γρηγορη απαντηση....

Το 1ο Link δεν μου δουλευει ομως... :confused: :confused: :confused: Ok βρηκα αλλα δε βολευει.... Thanks παντως!!!

Λες του αλουμινιου να τριβονται στο πλαισιο και να κανουν σημαδια;;;

Τα βλεπω με "ταιραπς" και δεν ξερω κατα ποσο θα ειναι σταθερα.....

daz
28/04/2010, 12:00
Το παραπάνω Link το διόρθωσα.

Γι αυτά της touratech δεν νομίζω να έχει τέτοιο πρόβλημα αφού υποτίθεται ότι γι' αυτό βρίσκονται εκεί, αλλά ας μην κάνουμε υποθέσεις. Καλύτερα να μας πει το Ερμής.


196206

varaderokav11
28/04/2010, 15:58
Ευχαριστω Daz!!!Εισ' ωραιος...

Τωρα που τα κοιταω και αυτα .... δεν ειναι ασχημα....

Θα περιμενω να απαντησει και ο Ερμης και μετα αποφασιζω....

daz
30/04/2010, 20:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από 10ere
Κύριοι θελω τις γνώσεις σας.
Θέλω να τοποθετήσω τα προστατευτικά κάγκελα ρεζερβουαρ της GIVI (http://www.motoraid.eu/shop/product_info.php?products_id=3166)
Έχω τοποθετήσει όμως τα την μεταλλική ποδιά και τα κάγκελα της Yamaha, η ερώτηση μου είναι: μπορώ να τοποθετήσω τα GIVI χωρίς μετατροπές;


Βρήκα αυτά

http://www.motorcycleadventure.com.au/yamaha-tenere.html


196487

daz
30/04/2010, 20:14
Για όποιον ενδιαφέρεται


196488

NickolasV
01/05/2010, 19:24
Αρκετά όμορφο κάγκελο με υπερπλήρης προστασία!
Μπράβο ρε φίλε που δεν σταματάς ποτέ να ψάχνεις!

ermhc
02/05/2010, 10:07
Της touratech εχουν αφρωδη αυτοκολλητη ταινια απο τη μεσα πλευρα με αποτελεσμα να μη γδερνεται το πλαισιο.

varaderokav11
02/05/2010, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermhc
Της touratech εχουν αφρωδη αυτοκολλητη ταινια απο τη μεσα πλευρα με αποτελεσμα να μη γδερνεται το πλαισιο.


Ευχαριστω πολυ Ερμη!!!:beer: :beer: :beer:

Εφυγα για παραγγελια........... :a54: :a54: :a54:

daz
18/05/2010, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Όχι χωρίς μετατροπές. Και αυτό γιατί πιάνουν στην ίδια βάση. Κάπου είχα δει ότι κάποιος το είχε κάνει αλλά δεν μπόρεσα να το βρω.
Κατά την γνώμη μου πάντως είναι υπερβολή να βάλεις και τα δύο. Άσε που προσθέτουν βάρος.
Αν δεν το έχεις δει ρίξε μια ματιά εδώ.

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=67982&perpage=15&highlight=%EA%DC%E3%EA%E5%EB%E1&pagenumber=49

Ρίξε μια ματιά και στους συνδέσμους να δεις τι υπάρχει μήπως σου έχει ξεφύγει κάτι.
Μ
πορείς να χρησιμοποιήσεις το ένα και για έξτρα προστασία εκεί που πάσχει το καθένα να χρησιμοποιήσεις κάτι πιο μικρό, διακριτικό και ελαφρύ.

Πάντως αν θέλεις να βάλεις και τα δύο η πατέντα είναι εύκολη και ανέξοδη (σχεδόν).

Το βρήκα τυχαία και σε θυμήθηκα.

http://www.xt660.com/showthread.php?t=7243&page=70

Anty12
19/05/2010, 09:54
Toll box α λα πρεζιντέντε.......

....φχαριστώ τον μαστρο-Φώτη που ανέχτηκε τα μπινιλίκια και τις γαϊδουροφωνάρες μου......:beer:


198308

Anty12
19/05/2010, 09:54
.


198309

Anty12
19/05/2010, 09:55
..


198310

Anty12
19/05/2010, 09:56
,,


198311

Anty12
19/05/2010, 09:57
,.


198312

Anty12
19/05/2010, 09:57
.,


198313

Anty12
19/05/2010, 09:58
...


198314

Anty12
19/05/2010, 09:59
,,,


198315

Anty12
19/05/2010, 09:59
.,.


198316

daz
19/05/2010, 10:44
Ωραίος ο Πρόεδρος.. Πολύ καλή δουλειά ο μαστρο-Φώτης!

κουλός
21/05/2010, 06:28
κανενα νεο για τα προβολακια της hella?????:ninja:

peskandritsos
21/05/2010, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Toll box α λα πρεζιντέντε.......

....φχαριστώ τον μαστρο-Φώτη που ανέχτηκε τα μπινιλίκια και τις γαϊδουροφωνάρες μου......:beer: Αυτα παθαινουν οσοι εχουν παρει μικρα βαλιτσακια που δεν χωρανε μεσα ενα μικρο κουτι με εργαλεια πρωτης αναγκης, υποχρεωνονται στον καθε μαστρο-Φωτη να τους φτιαχνει πατεντες...





Μεγεια προεδρε, αλλα τον συνεπιβατη-τιδα δεν τον ενοχλουν οι αναποδες βιδες στα μπουτακια???:confused: :D

Anty12
21/05/2010, 07:49
Παρατηριτικότατος ο ταμίας μας...τίποτε δεν του ξεφεύγει.....:lol:

Α. Το κατάλαβα και γω , και τώρα μπήκαν μικρότερες βίδες, που κοιτάνε προς τα κάτω

Β. Η συνεπιβάτης να πάει με το ΚΤΕΛ ή με τις φιλεναδίτσες της άμα δεν γουστάρει.....άιντε μη χέσω...:mad:

Γ.Και που θα τα χωρέσω όλα αυτά ρε συ... συν και κάποια άλλα που δεν φαίνονται... μΕ λες???
Θέλω το πολύ βάρος να είναι στον κορμό και όχι στα πλάγια (στις βαλίτσες)


198576

Stergios69
21/05/2010, 07:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Παρατηριτικότατος ο ταμίας μας...τίποτε δεν του ξεφεύγει.....:lol:

Α. Το κατάλαβα και γω , και τώρα μπήκαν μικρότερες βίδες, που κοιτάνε προς τα κάτω

Β. Η συνεπιβάτης να πάει με το ΚΤΕΛ και με τις φιλεναδίτσες της άμα δεν γουστάρει.....άιντε μη χέσω...:mad:

Γ.Και που θα τα χωρέσω όλα αυτά ρε συ... συν και κάποια άλλα που δεν φαίνονται... μΕ λες???
Θέλω το πολύ βάρος να είναι στον κορμό και όχι στα πλάγια (στις βαλίτσες)
Πολύ πένσα και κόφτες ρε παιδί μου... :D :wave2:

Anty12
21/05/2010, 07:55
Που τις είδες...μία πένσα και ένα κοφτάκη μικρό......σε βεβαιώνω ότι αυτά , είναι τα άκρως απαραίτητα για να μπορέσεις να κάνεις τα βασικά στην άκρη του δρόμου....τα άλλα .....Interamerican.....:rolleyes: :D

Stergios69
21/05/2010, 07:59
Μέτρησα ένα leatherman, μια πένσα, έναν κόφτη και 2 μυτοτσίμπιδα... :D :wave2:

peskandritsos
21/05/2010, 08:06
Επισης τρεις λοστους για αλλαγη σαμπρελας (σαμπρελα ομως δεν βλεπω) και γιατι ηλεκτρικη τρομπα και οχι αμπουλα??
τες πα, εγω που σε κρινω ουτε τα μισα απο αυτα δεν παιρνω μαζι μου και αυτο ειναι μακακια.

Καλους δρομους προεδρα!!!:beer: :winka:

Anty12
21/05/2010, 08:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Μέτρησα ένα leatherman, μια πένσα, έναν κόφτη και 2 μυτοτσίμπιδα... :D :wave2:

Σωστά μέτρησες .....μόνο που τα μιτσοτσίμπιδα είναι διαφορετικού μεγέθους.....

Και όχι leatherman.....αυτά είναι ακριβά....M-tech είναι το πολυεργαλείο
:wave2: