View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[
13]
14
Takata Dome
19/08/2014, 16:34
Μέτρησα σήμερα επιτέλους την τάση που βγαίνει ακριβώς μετά τον ανορθωτή.Κάτω απο 14 volt χωρίς καμία λάμπα αναμμένη,άν ανάψω λάμπα πέφτει στα 6.5. Άρα πηνία ή ανορθωτής...πώς ξέρω ποιό από τα 2;
Μέτρησα σήμερα επιτέλους την τάση που βγαίνει ακριβώς μετά τον ανορθωτή.Κάτω απο 14 volt χωρίς καμία λάμπα αναμμένη,άν ανάψω λάμπα πέφτει στα 6.5. Άρα πηνία ή ανορθωτής...πώς ξέρω ποιό από τα 2;
Πηνία. Άμα καεί ο ανορθωτής δεν παίρνει καν μπροστά.
Takata Dome
20/08/2014, 08:40
Πηνία. Άμα καεί ο ανορθωτής δεν παίρνει καν μπροστά.
Δεν έχει μπαταρία το κύκλωμα.Αλλάζει κάτι αυτό σε σχέση με το ρόλο του ανορθωτή;
stefanos
20/08/2014, 09:08
Νομίζω ότι τα πηνία τα μέτρησες και δεν είναι βραχυκυκλωμένα.
Δεν έχει μπαταρία το κύκλωμα.Αλλάζει κάτι αυτό σε σχέση με το ρόλο του ανορθωτή;
Η μπαταρία είναι για να έχει ρεύμα το μηχανάκι όταν είναι σβηστός ο κινητήρας σου.
Ο ανορθωτής μετατρέπει το εναλασσόμενο που βγαίνει απο τα πηνία σε συνεχές για να τροφοδοτήσει την μοτοσυκλέτα με ρεύμα.
εσυ πρέπει να μετρήσεις τι τάση έχεις πρίν τον ανορθωτή. Σε εναλασσόμενο (AC) πάντα.
Takata Dome
20/08/2014, 16:31
Η μπαταρία είναι για να έχει ρεύμα το μηχανάκι όταν είναι σβηστός ο κινητήρας σου.
Ο ανορθωτής μετατρέπει το εναλασσόμενο που βγαίνει απο τα πηνία σε συνεχές για να τροφοδοτήσει την μοτοσυκλέτα με ρεύμα.
εσυ πρέπει να μετρήσεις τι τάση έχεις πρίν τον ανορθωτή. Σε εναλασσόμενο (AC) πάντα.
Ένα οποιοδήποτε απο τα κίτρινα καλώδια που βγαίνουν από τη γεννήτρια;
Η γεννήτρια πόσα καλώδια βγάζει και τι χρώμα είναι το καθένα?
Takata Dome
20/08/2014, 16:40
Η γεννήτρια πόσα καλώδια βγάζει και τι χρώμα είναι το καθένα?
3 καλώδια,κίτρινα.
3 καλώδια,κίτρινα.
Ωραία.
Παίρνεις πολύμετρο και μετράς AC.
Την μαύρη ακίδα του πολύμετρου στο σασί του κινητήρα και με την κόκκινη ακίδα μετράς, ένα - ένα τα κίτρινα καλώδια.
Έχεις τριφασική γεννήτρια που σημαίνει οτι το κάθε κίτρινο καλώδιο είναι μια φάση τάσης.
Θεωρητικά πρέπει να έχεις πάνω απο 15vAC στο ρελαντί και η τάση να ανεβαίνει όσο θέλει όσο ανεβάζεις το γκάζι.
Κάνε τις μετρήσεις και πες μας τι έλαβον.
Θυμαμαι παλια με ενα nsr που εκανε υπερφορτωση ο ανορθωτης και εριχνα νερο για να παγωσει γιατι εσβηνε..:beer:
Takata Dome
20/08/2014, 22:38
Θυμαμαι παλια με ενα nsr που εκανε υπερφορτωση ο ανορθωτης και εριχνα νερο για να παγωσει γιατι εσβηνε..:beer:
Ε,Honda και ανορθωτής,κακός συνδυασμός! :p
Κοίταξα τις συνδέσεις μου και είναι σωστές.Σε όλες τις δοκιμές που έχω κάνει μέχρι τώρα,τα μόνα που δεν ήταν συνδεδεμένα στην πλεξούδα,ήταν τα πίσω φλάς που δεν τα έχω.
Το μπουζί δίνει καλό σπινθήρα και στα 6 και στα 8 χιλιοστά.Το ίδιο και όταν συνδεθεί ο πυκνωτής. Όταν συνδεθεί έστω και ο ένας προβολέας και τον ανοίξω,στα 8 χιλιοστά δεν δίνει σπινθήρα.Το ίδιο προφανώς και όταν συνδέσω και τον 2ο.
Η αντίσταση μεταξύ των 3 κίτρινων καλωδίων της γεννήτριας είναι 1.1Ω. Η αντίσταση καλωδίων και γείωσης ήταν άπειρη (το πολύμετρο δίνει στην ανώτατη βαθμίδα αντίστασης τον αριθμό 1). Ο πυκνωτής κατα τη μέτρηση ξεκίνησε απο μικρή αντίσταση και ανέβαζε σιγά-σιγά (τον άφησα μέχρι τις 20.000Ω γιατί βαρέθηκα να τον περιμένω).
Άρα έχω θέμα με τα πηνία;
Μέτρησα σήμερα επιτέλους την τάση που βγαίνει ακριβώς μετά τον ανορθωτή.Κάτω απο 14 volt χωρίς καμία λάμπα αναμμένη,άν ανάψω λάμπα πέφτει στα 6.5. Άρα πηνία ή ανορθωτής...πώς ξέρω ποιό από τα 2;
Τα πηνια φαινονται ενταξει.
Ο ανορθωτης δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, φαινεται να ειναι απλος τριφασικος ανορθωτης/σταθεροποιητης που εχουν πολλες μοτο. Μπορεις να δοκιμασεις καποιον αλλο, αρκει να εχει 3 καλωδια ιδιου χρωματος και αλλα 2, ενα κοκκινο και ενα μαυρο (ή κοκκινο και πρασινο αν ειναι Honda).
Ωραία.
Παίρνεις πολύμετρο και μετράς AC.
Την μαύρη ακίδα του πολύμετρου στο σασί του κινητήρα και με την κόκκινη ακίδα μετράς, ένα - ένα τα κίτρινα καλώδια.
Έχεις τριφασική γεννήτρια που σημαίνει οτι το κάθε κίτρινο καλώδιο είναι μια φάση τάσης.
Θεωρητικά πρέπει να έχεις πάνω απο 15vAC στο ρελαντί και η τάση να ανεβαίνει όσο θέλει όσο ανεβάζεις το γκάζι.
Κάνε τις μετρήσεις και πες μας τι έλαβον.
Φασικη ταση δεν μπορει να μετρηθει γιατι ο ουδετερος κομβος της γεννητρια δεν συνδεεται πουθενα. Μπορει να μετρηθει η πολικη ταση μεταξυ των κιτρινων καλωδίων.
Takata Dome
21/08/2014, 13:08
Φασικη ταση δεν μπορει να μετρηθει γιατι ο ουδετερος κομβος της γεννητρια δεν συνδεεται πουθενα. Μπορει να μετρηθει η πολικη ταση μεταξυ των κιτρινων καλωδίων.
Άρα τελικά εγώ μετράω εναλασσόμενη τάση στα κίτρινα καλώδια ανα 2. Μετράω και επανέρχομαι.
motomaniac
21/08/2014, 13:42
Πηνία. Άμα καεί ο ανορθωτής δεν παίρνει καν μπροστά.
εντελως λαθος. δεν φορτιζει η μπαταρια απλως. στην συγκεκριμενη αν ειναι μανιβελατο το πολυ να μην εχει φωτα. διαφορετικα τα πηνια για τα φωτα και αλλα για τορευμα υψηλης.
Ωραία.
Παίρνεις πολύμετρο και μετράς AC.
Την μαύρη ακίδα του πολύμετρου στο σασί του κινητήρα και με την κόκκινη ακίδα μετράς, ένα - ένα τα κίτρινα καλώδια.
Έχεις τριφασική γεννήτρια που σημαίνει οτι το κάθε κίτρινο καλώδιο είναι μια φάση τάσης.
Θεωρητικά πρέπει να έχεις πάνω απο 15vAC στο ρελαντί και η τάση να ανεβαίνει όσο θέλει όσο ανεβάζεις το γκάζι.
Κάνε τις μετρήσεις και πες μας τι έλαβον.
κι εδω λαθος. κιτρινα η ασπρα μεταξυ τους μετρας. πρεπει να ειναι 6βολτ το καθενα ζευγος αν θυμαμαι καλα.
2 συμβουλες 2 λαθη.... :nono: μηπως να μη συμβουλευουμε καποιον, που μες την ζεστη παιδευεται με το ποιο μαλακισμενο θεμα (ρευματα), αν δεν ειμαστε σιγουροι????
Φασικη ταση δεν μπορει να μετρηθει γιατι ο ουδετερος κομβος της γεννητρια δεν συνδεεται πουθενα. Μπορει να μετρηθει η πολικη ταση μεταξυ των κιτρινων καλωδίων.
ετσι ακριβως
Άρα τελικά εγώ μετράω εναλασσόμενη τάση στα κίτρινα καλώδια ανα 2. Μετράω και επανέρχομαι.
αναμενουμε.
Takata Dome
21/08/2014, 18:09
Γύρω στα 5 Volt στις 2/3 μετρήσεις,στην άλλη ήταν κάτω απο 1 :confused:
motomaniac
21/08/2014, 20:14
Γύρω στα 5 Volt στις 2/3 μετρήσεις,στην άλλη ήταν κάτω απο 1 :confused:
προβλημα.
βρες πηνια η αλλη XR να μετρησεις για να βεβαιωθεις.
Φασικη ταση δεν μπορει να μετρηθει γιατι ο ουδετερος κομβος της γεννητρια δεν συνδεεται πουθενα. Μπορει να μετρηθει η πολικη ταση μεταξυ των κιτρινων καλωδίων.
Και τώτε πως γίνεται ο διαχωρισμώς των φάσεων....?
Η μπαταρία είναι για να έχει ρεύμα το μηχανάκι όταν είναι σβηστός ο κινητήρας σου.
Ο ανορθωτής μετατρέπει το εναλασσόμενο που βγαίνει απο τα πηνία σε συνεχές για να τροφοδοτήσει την μοτοσυκλέτα με ρεύμα.
εσυ πρέπει να μετρήσεις τι τάση έχεις πρίν τον ανορθωτή. Σε εναλασσόμενο (AC) πάντα.
Δηλαδή αν βγάλεις την μπαταρία από μια μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα σε λειτουργία αυτή θα συνεχίσει να λειτουργεί?
Κι εδώ λάθος..
Η μοτοσυκλέτα παίρνει συνεχώς ρεύμα απ τη μπαταρία, το κύκλωμα της μοτό την φορτίζει όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία..
Αφού φορτίζει κανονικά και πέφτει μόλις ανάβεις τα φώτα δεν νομίζω ότι έχει θέμα η μοτό.
Εγώ θα δοκίμαζα άλλη μπαταρία για αρχή (από γνωστό/ φίλο) και θα επαναλάμβανα την μέτρηση στους πόλους της μπαταρίας με τον κινητήρα σε λειτουργία. Αλλιώς, κάποιο καλώδιο που έχει να κάνει με τα φώτα έχει φθορά και ακουμπάει κάπου γυμνό ίσως..
Δηλαδή αν βγάλεις την μπαταρία από μια μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα σε λειτουργία αυτή θα συνεχίσει να λειτουργεί?
Κι εδώ λάθος..
Η μοτοσυκλέτα παίρνει συνεχώς ρεύμα απ τη μπαταρία, το κύκλωμα της μοτό την φορτίζει όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία..
Αφού φορτίζει κανονικά και πέφτει μόλις ανάβεις τα φώτα δεν νομίζω ότι έχει θέμα η μοτό.
Εγώ θα δοκίμαζα άλλη μπαταρία για αρχή (από γνωστό/ φίλο) και θα επαναλάμβανα την μέτρηση στους πόλους της μπαταρίας με τον κινητήρα σε λειτουργία. Αλλιώς, κάποιο καλώδιο που έχει να κάνει με τα φώτα έχει φθορά και ακουμπάει κάπου γυμνό ίσως..
Μάλλον έχεις εσύ λάθος αγαπητέ.
Είτε σε μηχανή, είτε σε αμάξι άμα ο κινητήρας λειτουργεί και βγάλεις την μπαταρία θα συνεχίσει να δουλεύει.
Όποιος έχει απορίες το δοκιμάζει μόνος του.
H μπαταρία θα τροφοδοτεί την μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα σε λειτουργία αλλά η γεννήτρια πρέπει να μπορεί να παρέχει παραπάνω ρεύμα / τάση απο την μπαταρία για να την φορτίσει.
Συνεπώς χωρίς γεννήτρια η μπαταρία σου θα τροφοδοτεί την μοτοσυκλέτα με 12 βολτ και αυτά με το ζόρι. Ενώ με την γεννήτρια η τάση στην μοτοσυκλέτα θα είναι 14+ βόλτ.
Η Klx που έχω και η baja του φίλου πως πάνε χωρίς μπαταρία απο το εργοστάσιο?
Τα αυτοκίνητα που μένουν απο μπαταρία και τα βάζουμε σκαστά με 2α ή 3η στο κιβώτιο πως παίρνουν μπρός?
Οι μοτοσυκλέτες που μένουν απο μπαταρία πως παίρνουν με τον ίδιο τρόπο μπρος?
Η μπαταρία είναι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας όταν είναι σβηστός. Και για να έχει ρεύμα η μηχανή όταν θέλουμε φλάς/αλάρμ, φώτα πάρκινγκ, συναγερμούς κλπ.
Άπαξ και πάρει μπροστά ο κινητήρας, η μπαταρία φορτίζει και απλά "συνεισφέρει" στην τροφοδοσία της μοτοσυκλέτας χωρίς να είναι απαραίτητη γιατί όταν ο κινητήρας λειτουργεί τότε ευθύνεται η γεννήτρια/πηνία/δυναμό κλπ.
Δες και την καλωδίωση απο το service manual μιας XL1000V Varadero και δώσε βάση πως συνδέεται η μπαταρία με τον γενικό διακόπτη και την έξοδο του ανορθωτή που πηγαίνει.
322176
Takata Dome
22/08/2014, 09:31
Μάλλον έχεις εσύ λάθος αγαπητέ.
Είτε σε μηχανή, είτε σε αμάξι άμα ο κινητήρας λειτουργεί και βγάλεις την μπαταρία θα συνεχίσει να δουλεύει.
Όποιος έχει απορίες το δοκιμάζει μόνος του.
H μπαταρία θα τροφοδοτεί την μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα σε λειτουργία αλλά η γεννήτρια πρέπει να μπορεί να παρέχει παραπάνω ρεύμα / τάση απο την μπαταρία για να την φορτίσει.
Συνεπώς χωρίς γεννήτρια η μπαταρία σου θα τροφοδοτεί την μοτοσυκλέτα με 12 βολτ και αυτά με το ζόρι. Ενώ με την γεννήτρια η τάση στην μοτοσυκλέτα θα είναι 14+ βόλτ.
Η Klx που έχω και η baja του φίλου πως πάνε χωρίς μπαταρία απο το εργοστάσιο?
Τα αυτοκίνητα που μένουν απο μπαταρία και τα βάζουμε σκαστά με 2α ή 3η στο κιβώτιο πως παίρνουν μπρός?
Οι μοτοσυκλέτες που μένουν απο μπαταρία πως παίρνουν με τον ίδιο τρόπο μπρος?
Η μπαταρία είναι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας όταν είναι σβηστός. Και για να έχει ρεύμα η μηχανή όταν θέλουμε φλάς/αλάρμ, φώτα πάρκινγκ, συναγερμούς κλπ.
Άπαξ και πάρει μπροστά ο κινητήρας, η μπαταρία φορτίζει και απλά "συνεισφέρει" στην τροφοδοσία της μοτοσυκλέτας χωρίς να είναι απαραίτητη γιατί όταν ο κινητήρας λειτουργεί τότε ευθύνεται η γεννήτρια/πηνία/δυναμό κλπ.
Δες και την καλωδίωση απο το service manual μιας XL1000V Varadero και δώσε βάση πως συνδέεται η μπαταρία με τον γενικό διακόπτη και την έξοδο του ανορθωτή που πηγαίνει.
322176
Πάντως μπορώ και εγώ να επιβεβαιώσω πως μηχανή που να δουλεύει χωρίς μπαταρία,γίνεται. Αρκεί να την βάλεις μπροστά,και να μην ενεργοποιήσεις κάτι που τροφοδοτείται από την μπαταρία,όπως για παράδειγμα τα φώτα.
Σχετικά με το πρόβλημα τώρα,υποπτεύομαι περισσότερο τα πηνία. Μιας και το να δανειστώ ανορθωτή να δοκιμάσω δεν το βλέπω πιθανό,θα ανοίξω το καπάκι να τα εξετάσω οπτικά,θα ανεβάσω και μια φωτογραφία,και βλέπουμε.
stefanos
22/08/2014, 10:20
Ρε παιδιά πώς γίνεται να μετρήσουμε τάση στη γεννήτρια ενώ δεν υπάρχει ξεχωριστό πηνίο στην ανάφλεξη για να κρατά τον κινητήρα σε λειτουργία?:confused:
Γύρω στα 5 Volt στις 2/3 μετρήσεις,στην άλλη ήταν κάτω απο 1 :confused:
Κατι δεν εκανες σωστα μαλλον. Δεν γινεται να εχεις "Κάτω απο 14 volt χωρίς καμία λάμπα αναμμένη,άν ανάψω λάμπα πέφτει στα 6.5", ενω η γεννητρια σε δινει (με το ζορι) 5Vac....
Takata Dome
22/08/2014, 11:49
Κατι δεν εκανες σωστα μαλλον. Δεν γινεται να εχεις "Κάτω απο 14 volt χωρίς καμία λάμπα αναμμένη,άν ανάψω λάμπα πέφτει στα 6.5", ενω η γεννητρια σε δινει (με το ζορι) 5Vac....
Και εμένα μου φάνηκε παράξενο. Έβαλα το πολύμετρο στο εναλασσόμενο να μετράει τάση,ξεγύμνωσα τα 3 κίτρινα καλώδια σε ένα σημείο,και έβαζα τον ένα ακροδέκτη στο 1 καλώδιο,τον άλλο στο άλλο. Λάθος;
Μάλλον έχεις εσύ λάθος αγαπητέ.
Οι μοτοσυκλέτες που μένουν απο μπαταρία πως παίρνουν με τον ίδιο τρόπο μπρος?
Η μπαταρία είναι για να πάρει μπροστά ο κινητήρας όταν είναι σβηστός. Και για να έχει ρεύμα η μηχανή όταν θέλουμε φλάς/αλάρμ, φώτα πάρκινγκ, συναγερμούς κλπ.
Άπαξ και πάρει μπροστά ο κινητήρας, η μπαταρία φορτίζει και απλά "συνεισφέρει" στην τροφοδοσία της μοτοσυκλέτας χωρίς να είναι απαραίτητη γιατί όταν ο κινητήρας λειτουργεί τότε ευθύνεται η γεννήτρια/πηνία/δυναμό κλπ.
Το σπρώξιμο αντικαθιστά την μίζα η οποία έχει μεγάλες απαιτήσεις.
Λάθος μου όντως πάντως, μιας και υπάρχουν μηχανές που όντως δουλεύουν χωρίς μπαταρία άπαξ και πάρουν μπροστά. Νόμιζα ότι και τα μπουζί παίρνουν πάντα από μπαταρία. Το τουόνο πάντως δεν δουλεύει χωρίς μπαταρία (ούτε με μπαταρία κάποιες φορές :smokin:)
:beer:
Takata Dome
22/08/2014, 19:03
Τα έβγαλα λοιπόν
322195
Takata Dome
22/08/2014, 19:06
322196
322197
322198
Takata Dome
22/08/2014, 19:07
322199
Δεν ξέρω αν μπορεί να εξαχθεί οποιοδήποτε συμπέρασμα,αλλά πιστεύω καλό ήταν να ρίξω μια ματιά.
motomaniac
22/08/2014, 21:44
Ρε παιδιά πώς γίνεται να μετρήσουμε τάση στη γεννήτρια ενώ δεν υπάρχει ξεχωριστό πηνίο στην ανάφλεξη για να κρατά τον κινητήρα σε λειτουργία?:confused:
πως δεν υπαρχει?
Takata Dome
23/08/2014, 16:20
Ένα βίντεο με μετρήσεις.Στο 4:00 και μετά,μετράω τάση μεταξύ των φάσεων.
https://www.youtube.com/watch?v=QkHMD5RM0cw
Θα έλεγα πηνία ξανά.......
Το να βραχυκυκλώνει κάτι το έχεις ελέγξει?
stefanos
24/08/2014, 00:24
πως δεν υπαρχει?
Αυτό το συμπερασμα προέκυψε απο το ηλεκτρολογικο διάγραμμα.
Και φαίνεται και απο την φωτό πλεον.
Οποτε μέτρηση τάσης χωρίς φορτίο δεν γίνεται σε αυτό το μηχανάκι.
motomaniac
24/08/2014, 12:04
Αυτό το συμπερασμα προέκυψε απο το ηλεκτρολογικο διάγραμμα.
Και φαίνεται και απο την φωτό πλεον.
Οποτε μέτρηση τάσης χωρίς φορτίο δεν γίνεται σε αυτό το μηχανάκι.
δηλαδη ο πολλαπλασιαστης παιρνει 12βολτ κι οχι 40?
δηλαδη ο πολλαπλασιαστης παιρνει 12βολτ κι οχι 40?
https://www.youtube.com/watch?v=La9ku6O1qvw
motomaniac
25/08/2014, 11:24
https://www.youtube.com/watch?v=La9ku6O1qvw
ωραια αυτο ειναι ενας πολλαπλασιαστης σωστα?
ωραια αυτο ειναι ενας πολλαπλασιαστης σωστα?
Ναι και απαντάει την παραπάνω ερώτησή σου οτι ο πολλαπλασιαστής παίρνει 12 βόλτ και όχι 40.
Είτε ένας είτε 30 πολλαπλασιαστές, με 12 βόλτ τροφοδοτούνται.
motomaniac
25/08/2014, 15:13
Ναι και απαντάει την παραπάνω ερώτησή σου οτι ο πολλαπλασιαστής παίρνει 12 βόλτ και όχι 40.
Είτε ένας είτε 30 πολλαπλασιαστές, με 12 βόλτ τροφοδοτούνται.
μπα... το πηνιο υψηλης (οπου υπαρχει) δεν βγαζει 12. γι'αυτο και το λενε υψηλης. στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ξερω ακριβως τι γινεται αν νομιζω οτι καποιο απο τα επι μερους πηνια (μπομπινες) επωμιζεται αυτον τον ρολο. το τυλιγμενο λογικα θα ειναι που εχει πιο ψιλο συρμα. κι οχι 40 αλλα και περισσοτερα βολτα θα πρεπει να στειλει στον πολλαπλασιαστη. το 12 απο που προεκυψε?
https://home.comcast.net/~pgailunas/installed1.jpg
http://image2.cccme.org.cn/i_supply/2010/2/4/2010122603081528511_122725705.jpg
http://image2.cccme.org.cn/i_supply/2010/2/3/2010122603064828439_122723283.jpg http://image2.cccme.org.cn/i_supply/2010/2/3/2010122603065028441_122723346.jpg
πηνιο υψηλης το μονωμενο. και ανα καταφερεις να το μετρησεις θα ειναι με βολτομετρο αναλογικα υψηλης ευαισθησιας.
υγ. με το youtube μονο δεν γθινεται να τα ξερεις ολα και να συμβουλευεις...
μπα... το οπηνιο υψηλης (οπου υπαρχει) δεν βγαζει 12. γι'αυτο και το λενε υψηλης. στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν ξερω ακριβως τι γινεται αν νομιζω οτι καποιο απο τα επι μερους πηνια (μπομπινες) επωμιζεται αυτον τον ρολο. το τυλιγμενο λογικα θα ειναι που εχει πιο ψιλο συρμα. κι οχι 40 αλλα και περισσοτερα βολτα θα πρεπει να στειλει στον πολλαπλασιαστη. το 12 απο που προεκυψε?
Και σε ξαναρωτάω. Βλέπεις ένα βίντεο και βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια 3 κίτρινα καλώδια και ένα πράσινο.
Αν θεωρητικά εκει μέσα υπάρχει και μάτι στο βολάν που βγάζει ενα ή 2 καλώδια (συνήθως ένα) άρα είναι το πράσινο. Τα κίτρινα είναι οι φάσεις της γεννήτριας.
Σελίδα:81
Ποστ:1207
Η γεννήτρια πόσα καλώδια βγάζει και τι χρώμα είναι το καθένα?
Πόστ:1208
3 καλώδια,κίτρινα.
Συμπέρασμα: η ηλεκτρονική του baja δεν δουλεύει με πηνίο υψηλής αλλά με 12 βολτ.
Επειδή οι μισές μοτοσυκλέτες λειτουργούν με πηνίο υψηλής δεν σημαίνει οτι είναι και ο κανόνας.
Όσο για τον πολλαπλασιαστή, είτε για πηνίο υψηλής είτε χωρίς πηνίο υψηλής πάλι με 12 βολτ θα δουλέψει.
Η ηλεκτρονική δημιουργεί διακοπτώμενη γείωση στον πολλαπλασιαστή όπου μεταφράζεται σε εναλλασόμενο. Γιατί ένας κοινός μετασχηματιστής (=πολλαπλασιαστής) δεν μπορεί να πολλαπλασιάσει ή να μειώσει συνεχές (DC) τάση.
SHOOTER045
25/08/2014, 15:33
Εγώ απ αυτα
Μόνο τους AC/DC ξέρω....
Πιάνεται?
Takata Dome
25/08/2014, 15:54
Και σε ξαναρωτάω. Βλέπεις ένα βίντεο και βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια 3 κίτρινα καλώδια και ένα πράσινο.
Αν θεωρητικά εκει μέσα υπάρχει και μάτι στο βολάν που βγάζει ενα ή 2 καλώδια (συνήθως ένα) άρα είναι το πράσινο. Τα κίτρινα είναι οι φάσεις της γεννήτριας.
Σελίδα:81
Ποστ:1207
Πόστ:1208
Συμπέρασμα: η ηλεκτρονική του baja δεν δουλεύει με πηνίο υψηλής αλλά με 12 βολτ.
Επειδή οι μισές μοτοσυκλέτες λειτουργούν με πηνίο υψηλής δεν σημαίνει οτι είναι και ο κανόνας.
Όσο για τον πολλαπλασιαστή, είτε για πηνίο υψηλής είτε χωρίς πηνίο υψηλής πάλι με 12 βολτ θα δουλέψει.
Η ηλεκτρονική δημιουργεί διακοπτώμενη γείωση στον πολλαπλασιαστή όπου μεταφράζεται σε εναλλασόμενο. Γιατί ένας κοινός μετασχηματιστής (=πολλαπλασιαστής) δεν μπορεί να πολλαπλασιάσει ή να μειώσει συνεχές (DC) τάση.
Και ο Lio5 πάντως έτσι είπε,ότι η ηλεκτρονική δεν τροφοδοτείται από δικό της πηνίο,αν και κάτι τέτοιο είναι σπάνιο. Το πράσινο καλώδιο είναι από τη βαλβίδα για την ένδειξη της νεκράς.
Κατα τα λοιπά, πάω για περιέλιξη πηνίων. Αν έχετε κανέναν που να κάνει καλή δουλειά υπ'όψιν,στείλτε ένα ΠΜ.
Εγώ απ αυτα
Μόνο τους AC/DC ξέρω....
Πιάνεται?
Αργείς αλλά το κάνεις το θαύμα σου..... :moutza: :lol: :lol: :lol: :lol:
MESOLOGI
03/09/2014, 15:54
Το διάβασα όλο!
Θαύμα!
Ζηλεύωωωωωωωωωωωω!
(το ξέρω πως δεν βοηθώ με το μήνυμά μου αλλά συγχαρητήρια!)
Takata Dome
09/10/2014, 23:32
ΚΑνα νεο το εφτιαξες..?
Μπα...
Όλο προβλήματα και με κούρασε.Θα το ξαναπιάσω όταν βρώ όρεξη.
Μπα...
Όλο προβλήματα και με κούρασε.Θα το ξαναπιάσω όταν βρώ όρεξη.
Νεος ανθρωπος και κουραστηκες ωρε...?Σκεψουν να γερεψεις τι θα λες..:bawl:
Takata Dome
10/10/2014, 12:19
Νεος ανθρωπος και κουραστηκες ωρε...?Σκεψουν να γερεψεις τι θα λες..:bawl:
Δεν έχεις άδικο,απλά βαρέθηκα όλη την ώρα να προκύπτουν καινούργιες βλάβες. Φτιάχνεις το ένα,χαλάει το άλλο,και πάει λέγοντας. Ούτως ή άλλως δίπλωμα για να την κυκλοφορήσω δεν έχω,οπότε χαλαρά και θα έρθει η ώρα της. :wave2:
motomaniac
10/10/2014, 12:52
Δεν έχεις άδικο,απλά βαρέθηκα όλη την ώρα να προκύπτουν καινούργιες βλάβες. Φτιάχνεις το ένα,χαλάει το άλλο,και πάει λέγοντας. Ούτως ή άλλως δίπλωμα για να την κυκλοφορήσω δεν έχω,οπότε χαλαρά και θα έρθει η ώρα της. :wave2:
το ιδιο εχω παθει εγω με το tzr. και υποτιθεται τοι βιαζομουν.. εγω εχω και την φασαρια (που δνε μπορω να κανω) και την καπνα του διχρονου μεχρι να το ρυθμισω..
Takata Dome
31/10/2014, 12:50
Επιτέλους έχουμε φώτα! :a30::a54:
Τελικά στο δίλημμα "πηνία ή ανορθωτής" επέλεξα ανορθωτή,αφού τα πηνία δε φαίνονταν καρβουνιασμένα. Και ευτυχώς η επιλογή δικαιώθηκε. Μένει λοιπόν να μπούν με τη σωστή σειρά τα λαμπάκια στο κοντέρ,και απο ηλεκτρικά είμαστε οκ.
Ειδατε φως ε?χαχαχαχαχ.Αντε ρε φιλε να κανεις και εσυ καμια βολτα.
Έχω ρίξει τόσο διάβασμα για την ηλεκτρονική που φτιάχνω τον τελευταίο καιρό, κυρίως ηλεκτρονικά αλλά και ηλεκτρολογικά....
Το κακό είναι πως απορώ με τις μaλaκίες που έγραφα!
Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που ήμουν απόλυτος για τα πηνία ενώ ήταν ο ανορθωτής τελικά και ευτυχώς δεν σε πήρα στον λαιμό μου!
:beer:
Takata Dome
31/10/2014, 20:00
Έχω ρίξει τόσο διάβασμα για την ηλεκτρονική που φτιάχνω τον τελευταίο καιρό, κυρίως ηλεκτρονικά αλλά και ηλεκτρολογικά....
Το κακό είναι πως απορώ με τις μaλaκίες που έγραφα!
Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που ήμουν απόλυτος για τα πηνία ενώ ήταν ο ανορθωτής τελικά και ευτυχώς δεν σε πήρα στον λαιμό μου!
:beer:
Δε χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη,ερασιτέχνες είμαστε και μπορεί η συμβουλή/αποψή μας να είναι λανθασμένη. Εγώ οφείλω να λάβω υπ'όψιν μου όλες τις παρατηρήσεις και απόψεις, η ευθύνη της τελικής απόφασης είναι αποκλειστικά δική μου. Ευχαριστώ και πάλι όλους για τη βοήθεια.
ereynitis
01/11/2014, 09:04
Άντε, άντε με το καλό, να τη χαρείς!!:):)
Takata Dome
06/12/2014, 15:06
Για να αλλάξω τσιμουχάκια βαλβίδων,χρειάζεται να βγεί εντελώς η κεφαλή,και θα μπλέκω με χρονισμούς εκκεντροφόρων κλπ ή γίνεται και χωρίς;
πρεπει να βγει γιατι πρεπει να βγουν τα ελατηρια των βαλβιδων
ο χρονισμος δεν ειναι δυσκολος εφοσον υπαρχει manual
motomaniac
10/12/2014, 21:45
πιο πολυ ζορι ειναι οτι πρεπει να πληρωσεις την φλατζα κεφαλης. κι απο οσο σε εχω δει εδω μεσα θα την βαλεις και γνησια.
Takata Dome
10/12/2014, 23:02
πιο πολυ ζορι ειναι οτι πρεπει να πληρωσεις την φλατζα κεφαλης. κι απο οσο σε εχω δει εδω μεσα θα την βαλεις και γνησια.
Σωστά. Δε θέλω άλλες εκπλήξεις, να γίνει μια φορά και να γίνει σωστά.
Takata Dome
29/10/2015, 12:51
Στις πρώτες δοκιμές,φάνηκε πως στις κρύες εκκινήσεις ο κινητήρας τσιμπάει λίγο λάδι,οπότε είχε έρθει η ώρα για αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων.Ξανά κάτω ο κινητήρας.
343799
Όταν η μηχανή έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και διασταλλεί το μέταλλο,τρέχει λάδι από τον άξονα του αποσυμπιεστή,οπότε θα χρειαστεί αλλαγή και το τσιμουχάκι εδώ
343800
Έξω το καπάκι λοιπόν...
343801
Takata Dome
29/10/2015, 12:52
Τα κοκκοράκια φαίνονται σε καλή κατάσταση
343803
Στις έδρες που πατάνε τα ρουλεμάν του εκκεντροφόρου αντίθετα,υπάρχουν κάποια γδαρσίματα
343804
343805
Takata Dome
29/10/2015, 12:57
Σειρά παίρνει η κυλινδροκεφαλή,για να βγάλουμε τα ελατήρια και μετά τα τσιμουχάκια
343806
Στο σημείο αυτό κόλλησα καθώς δεν μπορούσα να τραβήξω πάνω την πίσω σφήνα όπως έλεγε στο manual.Τελικά ψάχνοντας,φαίνεται πως η σφήνα θα έπρεπε να είναι πάνω από το ύψος του στηρίγματος,το ότι είναι κάτω δείχνει πως η αλυσίδα έχει αρκετή φθορά και καλό θα ήταν να αντικατασταθεί.
343807
Με λίγο ζόρισμα έβγαλα κατευθείαν τον εκκεντροφόρο χωρίς να χαλαρώσω την αλυσίδα,και στη συνέχεια την κεφαλή.
343808
Takata Dome
29/10/2015, 12:59
Αρκετή καρβουνίλα στο θάλαμο κάυσης
343809
Και αρκετές επικαθίσεις στις βαλβίδες.Θα γεμίσω με νερό το θάλαμο κάυσης για να διαπιστώσω αν πατάνε σωστά οι βαλβίδες στις έδρες.
343810
Takata Dome
29/10/2015, 13:00
Μια ματιά στους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής
343811
343812
Takata Dome
29/10/2015, 13:02
Στο κύλινδρο έχουν αλλαχθεί τα ελατήρια και έχει γίνει ένα γυάλισμα,οπότε μάλλον δε θα προχωρήσω παρακάτω.
343813
343814
ωραίες φωτο!
καλυτερα με βενζίνη ο έλεγχος στις βαλβίδες.
τσεκαρε και τα ελατηρια των βαλβίδων αν είναι εκτός ανοχών.
Bob_o_mastoras
29/10/2015, 14:25
Προσκυνηστε εδω, οι απιστοι:
343832
:p:cool:
τι να πει κανεις γιαυτο το μοτερ. Ρουλεμαν σε εκκεντροφόρο, τετραβάλβιδο καπάκι ήδη απο το 1980, τρομερή ροπή για 250άρι και ασύληπτη αξιοπιστία σε σχέση με τα σημερινά ευπαθή υδρόψυκτα...
sapila racing
29/10/2015, 15:28
Προσκυνηστε εδω, οι απιστοι:
343832
:p:cool:
Η κεφαλή RFVC βεβαια δεν ειναι καμμια εφεύρεση της Honda.
Στις φωτό η Rudge 4 valve Radial Head 1930s... :eek:
Η κεφαλή RFVC βεβαια δεν ειναι καμμια εφεύρεση της Honda.
Στις φωτό η Rudge 4 valve Radial Head 1930s... :eek:
Αυτά μην τα πετάς έτσι άπιστε.:nono: Στεναχωρείς τον κόσμο που πιστεύει πως η Honda ανακάλυψε τον τροχό...:smokin:
Μην πεις τίποτα και για εκείνον τον Γερμανό της Horex με τις ακτινικες βαλβίδες που λειτουργούσαν Χ...
Και μην πεις και τίποτα για τα oval πιστόνια της Triumph του 1920 και έχουμε δράματα...:smokin:
τι να πει κανεις γιαυτο το μοτερ. Ρουλεμαν σε εκκεντροφόρο, τετραβάλβιδο καπάκι ήδη απο το 1980, τρομερή ροπή για 250άρι και ασύληπτη αξιοπιστία σε σχέση με τα σημερινά ευπαθή υδρόψυκτα...
1982 βγήκαν τα πρώτα, και η Honda ξέμεινε από ανταλλακτικά μέχρι το 1986 που τα συμμάζεψε. Λυπηρή ιστορία τα RFVC εκείνης της περιόδου...
το θεμα είναι όμως και πως εφαρμόζονται όλα αυτα με επιτυχία σε μοντελο παραγωγής και όχι μόνο ποιος τα φτιαχνει.
KTM έχω δεν είμαι κανενας μονοφθαλμος τζαπαν να ναι και ότι να ναι...
sapila racing
29/10/2015, 15:55
Αυτά μην τα πετάς έτσι άπιστε.:nono: Στεναχωρείς τον κόσμο που πιστεύει πως η Honda ανακάλυψε τον τροχό...:smokin:
Μην πεις τίποτα και για εκείνον τον Γερμανό της Horex με τις ακτινικες βαλβίδες που λειτουργούσαν Χ...
Και μην πεις και τίποτα για τα oval πιστόνια της Triumph του 1920 και έχουμε δράματα...:smokin:
Οχι και απιστος, εδω με εχουν πει Hondaκια! :lol:
Το oval πιστονι η triumph απλά το σχεδίασε και το πατενταρισε, δεν το εφτιαξε φυσικά. Πως θα μπορούσε άλλωστε τότε?
Ασε που δεν ειναι δυσκολο το πιστόνι, αλλού ειναι η δυσκολία και οι πολλές πατεντες της Honda. ;)
@duke200
η Rudge ειχε 4βαλβιδη και στο απλό μοντέλο παραγωγής, το αγωνιστικό είχε την radial.
Επίσης δουλεύει χωρίς προβλήματα αποδεδειγμένα!
Δες ενα τετοιο εδω
http://thevintagent.blogspot.gr/2012/08/1930-rudge-racer.html
το θεμα είναι όμως και πως εφαρμόζονται όλα αυτα με επιτυχία σε μοντελο παραγωγής και όχι μόνο ποιος τα φτιαχνει.
KTM έχω δεν είμαι κανενας μονοφθαλμος τζαπαν να ναι και ότι να ναι...
Οχι μοντέλο...μοντέλα παραγωγης το φορούσαν, και τα Rudge σάρωναν και τα IOM TT με τις 4valve radial κεφαλές τους.
Το oval πιστονι η triumph απλά το σχεδίασε και το πατενταρισε, δεν το εφτιαξε φυσικά. Πως θα μπορούσε άλλωστε τότε?
Ασε που δεν ειναι δυσκολο το πιστόνι, αλλού ειναι η δυσκολία και οι πολλές πατεντες της Honda. ;)
Aν θυμάμαι καλά, η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν τα ελατήρια των πιστονιών.....
sapila racing
29/10/2015, 16:03
Aν θυμάμαι καλά, η μεγαλύτερη δυσκολία ήταν τα ελατήρια των πιστονιών.....
Ακριβως. :beer:
Bob_o_mastoras
29/10/2015, 16:41
Μην πεις τίποτα και για εκείνον τον Γερμανό της Horex με τις ακτινικες βαλβίδες που λειτουργούσαν Χ...
Και μην πεις και τίποτα για τα oval πιστόνια της Triumph του 1920 και έχουμε δράματα...:smokin:
O Γερμανος της Χορεξ ή ο Αγγλος της Tραϊουμφ εκαναν την τεχνολογια τοσο προσιτη στο καθενα ε..;; :rolleyes:
Αντε μην χαλαμε το θρεντ του παιδιου.. :wave2:
Να παρετε μια κεφαλη RFVC, εσεις με τα Ιταλικα, να προσευχεστε σε αυτην, καθε βραδυ, να μην χαλανε τα μηχανακια σας! :p:p:p
Να παρετε μια κεφαλη RFVC, εσεις με τα Ιταλικα, να προσευχεστε σε αυτην, καθε βραδυ, να μην χαλανε τα μηχανακια σας! :p:p:p
Μας αρκεί που εκεί στην Honda προσκυνάνε κάθε βράδυ τον Κόμη Boselli που τους έμαθε να φτιάχνουν μηχανάκια με το 125 που τους έδωσε. Άγαλμα τον έχουν κάνει στο μουσείο.
Α, έχουν και ένα MV Agusta (http://app.mobilityland.co.jp/hch/search/english/index.php?action_english_detail=1&productid=116&type=alpha&genreid=10&modelid=1) στο μουσείο να προσκυνάνε. Αγνωστο από που το ψειρίσανε...:smokin:
Μας αρκεί που εκεί στην Honda προσκυνάνε κάθε βράδυ τον Κόμη Boselli που τους έμαθε να φτιάχνουν μηχανάκια με το 125 που τους έδωσε. Άγαλμα τον έχουν κάνει στο μουσείο.
Α, έχουν και ένα MV Agusta (http://app.mobilityland.co.jp/hch/search/english/index.php?action_english_detail=1&productid=116&type=alpha&genreid=10&modelid=1) στο μουσείο να προσκυνάνε. Αγνωστο από που το ψειρίσανε...:smokin:
@Bob: αυτό είναι που λέμε :owned:
:lol:
Bob_o_mastoras
29/10/2015, 20:54
@Bob: αυτό είναι που λέμε :owned:
:lol:
Κλαϊν.. αμα πιστευει κανενας οτι η MV προσφερε περισσοτερα στη μηχανοκινηση απο τη Honda.. I rest my case.. :cool:
Εχε χαρη που δεν θελω να χαλασω με σπαμ το ωραιο θεμα του παιδιου! :a05:
Αντε, μη βαζετε πριζες παλιοπαιδα!!! :wave2:
:beer:
Takata Dome
29/10/2015, 23:23
Πολύ συζήτηση σήκωσε το RFVC :a014:.Σαν κινητήρας πάντως,όταν λύθηκαν οι παιδικές του ασθένειες,χαίρει μεγάλης εκτίμησης,ειδικά από τους Αμερικάνους.Στο λίγο που έχω συνυπάρξει μαζί του,τείνω να συμφωνήσω.
sapila racing
30/10/2015, 14:12
Πολύ συζήτηση σήκωσε το RFVC :a014:.Σαν κινητήρας πάντως,όταν λύθηκαν οι παιδικές του ασθένειες,χαίρει μεγάλης εκτίμησης,ειδικά από τους Αμερικάνους.Στο λίγο που έχω συνυπάρξει μαζί του,τείνω να συμφωνήσω.
Aρκεί να μην κανει ρωγμή! Δεν στο εύχομαι. :wave2:
Ελεγξε καλά την κεφαλή σου πάντως. Ενα σημάδι που φαίνεται στην φωτό εδω ανάμεσα στην εισαγωγής και εξαγώγής ειναι καπνίλα?
Φαίνεται ύποπτο.
Takata Dome
30/10/2015, 14:29
Aρκεί να μην κανει ρωγμή! Δεν στο εύχομαι. :wave2:
Ελεγξε καλά την κεφαλή σου πάντως. Ενα σημάδι που φαίνεται στην φωτό εδω ανάμεσα στην εισαγωγής και εξαγώγής ειναι καπνίλα?
Φαίνεται ύποπτο.
Είναι καπνίλα πάνω σε μια μικρή προεξοχή.Ατέλεια χύτευσης μάλλον.
Νομιζα οτι το εχετε τελειωσει το μηχανακι και βολταρει βιτρινατο εδω και καιρο...:confused:
Takata Dome
30/10/2015, 15:18
Νομιζα οτι το εχετε τελειωσει το μηχανακι και βολταρει βιτρινατο εδω και καιρο...:confused:
Δεν έχει εγκαταλείψει το υπόγειο τα τελευταία 4 χρόνια.Κόκκινο-άσπρο βιτρινάτο στην Πάτρα δεν έχω δεί.Εκτός αν λές ένα μπλε-άσπρο που κυκλοφορεί.
zentakiasSF
01/11/2015, 17:02
o oρισμος της χαλαρης ανακατασκευης παντως.... 2011-20__ :lol:
μια βιδα εδω, λιγο τριψιμο εκει, λιγο σφηξιμο παραδιπλα, κανα ανταλλακτικο. :D
χαρά στην υπομονή σου φιλε μου. :beer:
Takata Dome
02/11/2015, 21:51
Τεντωτήρας-καδένα θα χρειαστούν αντικατάσταση σε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα,οπότε για να μην ξαναπληρώνω τότε φλάντζες,o-ring και λοιπά,αποφάσισα να γίνει τώρα.
Για να βγεί ο τεντωτήρας,πρέπει να βγεί σχεδόν ό,τι φαίνεται στη φωτογραφία
344155
Ξεκίνημα από τα ελατήρια του συμπλέκτη
344156
344157
Takata Dome
02/11/2015, 21:53
Και με λίγη δυσκολία,βγήκε και η καμπάνα
344158
344159
344160
Takata Dome
02/11/2015, 21:55
Πικάπ ανάφλεξης...
344161
...μερικά γρανάζια και παξιμάδια,και τελικά βγήκε και ο τεντωτήρας.
344162
Takata Dome
02/11/2015, 22:02
Τεντωτήρας,γρανάζι και αλυσίδα θα αλλαχθούν
344164
344165
Θα κρατήσω μόνο τον οδηγό,αφού δε φαίνεται ιδιαίτερα φθαρμένος
344166
αφου το λυσες τσεκαρε παχος δισκακια και μηκος ελατηρίων συμπλέκτη...
πολύ καθαρό το μοτερ πάντως. Πρέπει να αλλαζανε τακτικά λάδια-φιλτρο...
MESOLOGI
17/11/2015, 13:42
Άντε! με το καλό!
Takata Dome
19/11/2015, 21:52
Εκκεντροφόρος εντός ορίων ανοχών,και τα ρουλεμάν χωρίς θορύβους και κολλήματα
345799
Αφού αγόρασα και το κατάλληλο εργαλείο...
345801
...ελατήρια,βαλβίδες,ασφάλειες κλπ εκτός.
345803
Takata Dome
19/11/2015, 21:55
Αρκετές επικαθίσεις και καρβουνίλα
345804
345805
Το σημείο που πατάει η έδρα είναι σε καλή κατάσταση παρ'όλα αυτά.
345806
Takata Dome
19/11/2015, 21:58
Έγιναν μετρήσεις σε ελατήρια βαλβίδων,βαλβίδες,ελατήρια συμπλέκτη,δίσκους κλπ
345807
345808
Takata Dome
19/11/2015, 22:01
Και αφού σημείωσα ό,τι πρέπει να παραγγείλω,έπιασα να καθαρίσω τις βαλβίδες και το θάλαμο καύσης.Μετά από αρκετή φασαρία,έγινε και αυτό.
345809
345810
Takata Dome
19/11/2015, 22:01
345811
345812
Και τώρα αναμονή για τα ανταλλακτικά και το δέσιμο...
ΚΑλη συνεχεια...Εμενα ενα cb που εχω και κοιμαται ποτε θα μου το ξεκινησεις...?:beer:
τις εδρες τις ετριψες;
αυτό ακριβώς μου ρθε στο μυαλό. τριψιμο βαλβίδων, τεστ διαρροής με βενζίνη?
αν και απο την φωτό φαίνεται να ναι τριμένη η βαλβίδα...
Takata Dome
20/11/2015, 09:30
ΚΑλη συνεχεια...Εμενα ενα cb που εχω και κοιμαται ποτε θα μου το ξεκινησεις...?:beer:
Εξαρτάται...για τι CΒ μιλάμε; ;)
Takata Dome
20/11/2015, 09:32
αυτό ακριβώς μου ρθε στο μυαλό. τριψιμο βαλβίδων, τεστ διαρροής με βενζίνη?
αν και απο την φωτό φαίνεται να ναι τριμένη η βαλβίδα...
Δεν είδα διαρροές με το τεστ με βενζίνη που έκανα, + ότι είχα μετρήσει συμπίεση πριν λυθεί ο κινητήρας και ήταν καλή.Πρέπει παρ'όλα αυτά οπωσδήποτε να τρίψω τις έδρες; Δεν τις πείραξα καθώς καθάριζα βαλβίδες-κεφαλή.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.