Σύνδεση

View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Takata Dome
30/10/2011, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
κρατα σημειωσεις κ προσεχε μη χασεις τπτ κ τρεχεις αργοτερα!

:wave2:

Στην πλεξουδα σημειωσα τα παντα.Και παιρνω φωτογραφιες διαφορα ψιλολοιδια για να ξερω που πανε
:smilea:

Takata Dome
01/11/2011, 14:28
Η βίδα του μοχλικού του πίσω αμορτισέρ έχει φρακάρει για τα καλά και γι'αυτό η δουλεία έχει μείνει στάσιμη εδώ και δύο μέρες.Τι χοροπηδούσαμε πάνω στο κλειδί,τι το πνίξαμε στο WD40 δεν μπορούμε να την ξεκολλήσουμε.Πριν αναγκαστούμε να την σπάσουμε τελείως,ακούω προτάσεις :D

universalgr1
01/11/2011, 14:41
Μεσα σε θαλλασα ηταν ρε γ@μτωτο...??


Τι βιδα ειναι? (τι κεφαλι εχει?) Σφυροκατσαβιδο παιρνει?

Gms
01/11/2011, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Η βίδα του μοχλικού του πίσω αμορτισέρ έχει φρακάρει για τα καλά και γι'αυτό η δουλεία έχει μείνει στάσιμη εδώ και δύο μέρες.Τι χοροπηδούσαμε πάνω στο κλειδί,τι το πνίξαμε στο WD40 δεν μπορούμε να την ξεκολλήσουμε.Πριν αναγκαστούμε να την σπάσουμε τελείως,ακούω προτάσεις :D

βαλε μια κοντινη φωτο να δουμε λογικα μονο με ξετρυπιμα τωρα αλλα θελει πολυ προσοχη για να μην κανεις ζημια.πριν να την σπασεις επερεπε να της ριχξεις καμια σφυρια συνηθος κανει θαυματα και αν δεν γινοτανε τιποτα να προσπαθουσες να την ζεστανεις με κανα φλογιστρο.τεσπα τωρα επου εσπασε ειναι δυκολη η περιπτωση

Takata Dome
01/11/2011, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
Μεσα σε θαλλασα ηταν ρε γ@μτωτο...??


Τι βιδα ειναι? (τι κεφαλι εχει?) Σφυροκατσαβιδο παιρνει?

Δεν ειναι σκουριασμένη ρε συ...απλα τελείως κολλημένη! Το παξιμάδι που έβαζε κόντρα στην άλλη μεριά το βγάλαμε χωρίς πρόβλημα.Πήγαμε να ξεβιδώσουμε και τη βίδα και είναι σα να έχει κολλήσει στο σπείρωμα,δεν κουνιέται με τίποτα.Θέλει γερμανικό πολύγωνο για να βγεί,το σφυροκατσάβιδο το δοκιμάσαμε αλλα τίποτα!

Takata Dome
01/11/2011, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
βαλε μια κοντινη φωτο να δουμε λογικα μονο με ξετρυπιμα τωρα αλλα θελει πολυ προσοχη για να μην κανεις ζημια.πριν να την σπασεις επερεπε να της ριχξεις καμια σφυρια συνηθος κανει θαυματα και αν δεν γινοτανε τιποτα να προσπαθουσες να την ζεστανεις με κανα φλογιστρο.τεσπα τωρα επου εσπασε ειναι δυκολη η περιπτωση

Δεν τη σπασαμε ακομα :nono:

Takata Dome
01/11/2011, 14:56
Αυτή ή γαμώβιδα εδω είναι...ακριβώς εκεί που ενώνεται το μοχλικό με το πλάισιο!


239041

Takata Dome
01/11/2011, 14:57
Απο την άλλη μια χαρά....βγήκε το παξιμάδι.Τι διάολο? :confused:


239042

Gms
01/11/2011, 14:58
λοιπον βρες μια σωλινα που να χωραει μεσα το κλειδι και χρησημοποιησε την για μοχλο αλλα πρωτα προσπαθησε να την ζεστανεις εστο και με το γκαζακι που φτιαχνεις καφε

Takata Dome
01/11/2011, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
λοιπον βρες μια σωλινα που να χωραει μεσα το κλειδι και χρησημοποιησε την για μοχλο αλλα πρωτα προσπαθησε να την ζεστανεις εστο και με το γκαζακι που φτιαχνεις καφε

Για να δουμε...:a55:

Gms
01/11/2011, 15:01
οπα ερωτιση εχει την μοτο στο διπλο σταντ?εχεις βγαλει το αμορτισερ εστο απο την μια μερια για να μην πιεζει το μοχλικο?

Takata Dome
01/11/2011, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
οπα ερωτιση εχει την μοτο στο διπλο σταντ?εχεις βγαλει το αμορτισερ εστο απο την μια μερια για να μην πιεζει το μοχλικο?

Η ανάρτηση έχει βγεί απο την πανω μερια για να μην πιέζει το μοχλικό.Αμα το βγαλω μια φωτογραφια,σαν Chopper ειναι το κακομοιρο! :)

Gms
01/11/2011, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Η ανάρτηση έχει βγεί απο την πανω μερια για να μην πιέζει το μοχλικό.Αμα το βγαλω μια φωτογραφια,σαν Chopper ειναι το κακομοιρο! :)

ε τοτε ζεστανε την βιδα και ριχτεις και καμια φαπα και περιμενε να κρυωσει μετα για να την λυσεις

universalgr1
01/11/2011, 15:29
Αν δεν καταφερεις κατι αρχισε τις σφυριες απ την μερια που ειναι το παξιμαδι.. Δυνατα να σπασεις τα σπειρωματα. Και μετα στο πλαισιο φτιαχνεις νεα με κολαουζο.

toyar
01/11/2011, 16:07
αν καταλαβαίνω καλά δεν υπαρχει σπειρωμα αφου η βιδα λειτουργει σαν πειρος
αρα απλά τη χτυπας αναποδα με σφυρί

Takata Dome
01/11/2011, 18:25
Ο κινητήρας βγήκε,όπως και ο πίσω τροχός και το πίσω φρένο.Δυστυχώς με το πίσω ψαλίδι δεν γίνεται τίποτα,και τη ζεσταναμε,και τη χτυπησαμε,και με το σωληνα καναμε το κολπο...nichts! Μαλλον θα παει σε μηχανουργειο για να βγει! :o

giuzer
01/11/2011, 18:45
ωραίος!

καλή συνέχεια!

:beer:

Gms
01/11/2011, 18:47
το μοχλικο βγηκε?

tom kissas
01/11/2011, 18:55
φιλε μου το πας πολυ καλα
με αποφασιστικοτητα ...
οσο για την βιδα μηπος εχεις αεροκλειδο???
κανει θαυματα:D
καλη συνεχεια :beer: :beer:

universalgr1
01/11/2011, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
αν καταλαβαίνω καλά δεν υπαρχει σπειρωμα αφου η βιδα λειτουργει σαν πειρος
αρα απλά τη χτυπας αναποδα με σφυρί

Ωπα ωπα.. Σωστο αυτο!! Ριξε δυνατες σφυριες απ την πλευρα που ηταν το παξιμαδι. Δεν μπορει.. Θα βγει..

Takata Dome
01/11/2011, 19:05
Αερόκλειδο δεν διαθέτει το μαγαζί...το μοχλικό είναι αυτό που δεν βγήκε.Θα μπορούσαμε να βγάλουμε το ψαλίδι και το αμορτισέρ αλλα γιατι να το κάνουμε? Θα πάμε να βγεί μια και καλή!

Takata Dome
01/11/2011, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
Ωπα ωπα.. Σωστο αυτο!! Ριξε δυνατες σφυριες απ την πλευρα που ηταν το παξιμαδι. Δεν μπορει.. Θα βγει..

Οσο και να το χτυπήσαμε δεν βγαίνει παιδιά πιστέψτε με!

toyar
01/11/2011, 19:27
λιγο απιθανο αλλα μηπως εχει καποια ασφάλεια στο κεντρο;

DONTAKOS
01/11/2011, 19:36
Εχεις ΠΜ.....

Takata Dome
01/11/2011, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
λιγο απιθανο αλλα μηπως εχει καποια ασφάλεια στο κεντρο;

Για να το λήξουμε εδώ αυτό το θέμα ακούστε τι έγινε

1)Δοκιμάσαμε να βάλουμε το κλειδί μέσα σε σωλήνα και να το στρίψουμε.Κάτι πήγε να γίνει στην αρχή αφού ακούστηκαν δύο κράκ και ίσα που κουνήθηκε αλλά τελικά έληξε εκεί γιατι μετά απο 3-4 ανεπιτυχείς προσπάθειες η κεφαλή της βίδας τα έφτυσε

2)Ζεστάναμε τα άκρα της βίδα με καμινέτο.Τίποτα δεν άλλαξε.

3)Πήραμε σφυρί και κοπανήσαμε την βίδα.Τίποτα απολύτως,και σταματήσαμε γιατί θα την στραβώναμε στο τέλος

4)Πήραμε σφυρί και καλέμι και κοπανήσαμε την κεφαλή μήπως και την κουνήσουμε έτσι.Μηδέν!

Λοιπον βγήκαν κάποια συμπεράσματα: Α)Δεν είναι πείρος,είναι βίδα.
Β)Η βίδα περνάει μέσα απο ένα ρουλεμάν Γ)Δεν γίνεται να έχει κεντρική ασφάλεια,αμα είχε θα φαινόταν Δ)Αυτή η βίδα κατα πάσα πιθανότητα δεν έχει βγέι απο εκεί εδω και 24 χρόνια,δηλαδή ενα υπερατλαντικό ταξίδι απο την Ιαπωνία ως εδώ,20 χρόνια μέσα στα χωράφια και τη λάσπη και άλλα 4 παρατημένη έξω στη βροχή.Μου μοιάζει λογικό να έχει κολλήσει λοιπον :winka:

Gi_4ce
01/11/2011, 19:52
δεν ζεσταίνεις τις ακρες της βιδας.

Ζεσταίνεις το μοχλικό.

Θα διασταλλεί, ενω η βίδα θα μεινει στο ιδιο μεγεθος.

Σιγα σιγα θα λυσει.

Βεβαια αμα σου εχει σκοτίσει τοσο πολύ τα @@ και εγω που δεν ειμαι και πολύ υπομονετικό παιδι θα την έσπαγα για να το ευχαριστηθω και μετα θα την πηγαινα σε μηχανουργο...

:lol:

Takata Dome
01/11/2011, 19:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
δεν ζεσταίνεις τις ακρες της βιδας.

Ζεσταίνεις το μοχλικό.

Θα διασταλλεί, ενω η βίδα θα μεινει στο ιδιο μεγεθος.

Σιγα σιγα θα λυσει.

Βεβαια αμα σου εχει σκοτίσει τοσο πολύ τα @@ και εγω που δεν ειμαι και πολύ υπομονετικό παιδι θα την έσπαγα για να το ευχαριστηθω και μετα θα την πηγαινα σε μηχανουργο...

:lol:

:sick: Ναι αλλα εχει κατι ελαστικους συνδεσμους ενδιαμεσα...να τους κάψω?

Gi_4ce
01/11/2011, 19:57
Ωπ, μλκια...:sick:

toyar
01/11/2011, 21:43
δεν ειναι ελαστικοί συνδεσμοι είναι πλαστικα ποτηρακια τα οποια οταν βγει η ο πειρος θα πανε για πεταμα μαζι του
βιδα και να περναει μεσα απο ρουλεμαν δεν υπαρχει
οπου και να το πας με χτυπημα θα το βγαλουν

Takata Dome
01/11/2011, 21:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
δεν ειναι ελαστικοί συνδεσμοι είναι πλαστικα ποτηρακια τα οποια οταν βγει η ο πειρος θα πανε για πεταμα μαζι του
βιδα και να περναει μεσα απο ρουλεμαν δεν υπαρχει
οπου και να το πας με χτυπημα θα το βγαλουν

Ναι αλλα εκει εχουν τα εργαλεια.Εγω δεν τα εχω!

Takata Dome
02/11/2011, 14:16
Η εξάτμιση βγήκε όλη μαζί.Εδώ το τελικό:


239109

Takata Dome
02/11/2011, 14:17
Και οι σωληνωσεις που βγαινουν απο τον κυλινδρο...εχουμε δουλεια να κανουμε :hypnotize


239110

Takata Dome
02/11/2011, 14:18
Πίσω φρένο μαζί με την τρόμπα του...Nissin φυσικά!


239111

Takata Dome
02/11/2011, 14:20
Τον βγάλαμε με λίγη υπομονή.Παει για επισκευή τώρα σε μάστορα! :winka:


239112

Takata Dome
02/11/2011, 14:21
Εδώ το τσουτσούνι που δεν βγαίνει.Αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτό όμως!


239114

John Steed
02/11/2011, 17:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Το φιλτροκούρι-σε αντίθεση με την περίπτωση του John Steed:lol: -είναι το πρώτο πράγμα που βγήκε,χωρίς μάλιστα να ιδρώσουμε και πολύ!!!


Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
Αυτα δεν τα λενε ετσι ...:(
Τωρα θα κανει καμια εβδομαδα να απαντησει απο την καταθλιψη που του δημιουργησες ..:mad:

:lol:
Καλη συνεχεια και επιτυχια...:beer:
:wave2:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
:lol: Λες να παρει χαρτι Ι5 πριν μπει στο στρατο???

:rotflmao: :rotflmao:





Πέρα από την πλάκα όμως...


Δεν ντρέπεστε ρε να με παίρνετε στο ψιλό? :mad:



:a22: :a22:


Τακάτα, οι λαιμοί της εξάτμισης πρέπει να είναι τελειωμένοι.... Μην τρίψεις πολύ γιατί θα γεμίσουν τρύπες, εκτός κι αν είναι επιφανειακό όλο αυτό (που δε νομίζω :hypnotize )

Τον κινητήρα θα τον ανοίξετε? Πορνοφωτό θα έχει? :D



Καλή συνέχεια!

Takata Dome
02/11/2011, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από John Steed
:
Τακάτα, οι λαιμοί της εξάτμισης πρέπει να είναι τελειωμένοι.... Μην τρίψεις πολύ γιατί θα γεμίσουν τρύπες, εκτός κι αν είναι επιφανειακό όλο αυτό (που δε νομίζω :hypnotize )

Τον κινητήρα θα τον ανοίξετε? Πορνοφωτό θα έχει? :D

Καλή συνέχεια!

Αυτό στους λαιμούς παίζει να είναι λίγδα...θα το διαπιστώσω όταν τις πλύνω καλά.Ο κινητήρας δε θα ανοιχτεί απο εμάς,γιατι με μηδέν εμπειρία και χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία δεν θα γίνει σωστά :wacko: Θα πάει σε μάστορα!

universalgr1
02/11/2011, 18:58
Εμ δεν ειδες Σταυρο σεμιναριο στο Bros για το φιλτροκουτι.???

Αχαχαχαχα!!



Sorry για το spam Τακατα!!

:wave2:

stefanos
02/11/2011, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Εδώ το τσουτσούνι που δεν βγαίνει.Αρκετά ασχοληθήκαμε με αυτό όμως!


Εφόσον χρησιμοποίησες σφυρί κάνε ένα έλεγχο στο πλαίσιο, μετά από προσεκτικό καθάρισμα για σπασίματα.
Το σφυρί είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο αλλά στην περίπτωση αυτή χτυπάς 2 βίδες που από την άλλη μεριά στερεώνονται σε ελαστικό μέσο (το πλαίσιο).
Πρέπει να χρησιμοποιήσεις σωλήνα που να χωράει το κεφάλι της βίδας μέσα να τον κοντράρεις σε ένα τοίχο πχ και μετά κοπανάς από την πλευρά με το σπείρωμα.
:winka:

Takata Dome
02/11/2011, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εφόσον χρησιμοποίησες σφυρί κάνε ένα έλεγχο στο πλαίσιο, μετά από προσεκτικό καθάρισμα για σπασίματα.
Το σφυρί είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο αλλά στην περίπτωση αυτή χτυπάς 2 βίδες που από την άλλη μεριά στερεώνονται σε ελαστικό μέσο (το πλαίσιο).
Πρέπει να χρησιμοποιήσεις σωλήνα που να χωράει το κεφάλι της βίδας μέσα να τον κοντράρεις σε ένα τοίχο πχ και μετά κοπανάς από την πλευρά με το σπείρωμα.
:winka:

Το κολπο με το σωληνα δοκιμαστηκε ηδη...απετυχε! Το πλαισιο θα το κοιταξω,αν και δεν νομιζω να υπαρχει περιπτωση ρωγμης

Takata Dome
03/11/2011, 19:19
Σήμερα βγάλαμε και τα σταντ,το μαρσπιε οδηγου αριστερα και ολο το μπροστινο συστημα.Δηλαδη σχεδον ολο...η κατω πλακα πηρουνιου πως βγαίνει? :confused:

Takata Dome
03/11/2011, 19:25
Αν υπαρχει και κανα βιντεο ή κατι τέτοιο,ευπρόσδεκτο!

KostasV2
03/11/2011, 22:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Σήμερα βγάλαμε και τα σταντ,το μαρσπιε οδηγου αριστερα και ολο το μπροστινο συστημα.Δηλαδη σχεδον ολο...η κατω πλακα πηρουνιου πως βγαίνει? :confused:
Βγάζεις την πάνω πλάκα, ξεβιδώνεις τα (λογικά) 2 παξιμάδια με τις εγκοπές που θα βρείς από κάτω και χτυπάς ελαφρά το πάνω μέρος του στελέχους του λαιμού. Λογικά η κάτω πλάκα (ή σταυρός) θα σου μείνει στο χέρι...

Takata Dome
04/11/2011, 16:43
Όταν την πήραμε πριν 2 εβδομάδες ήταν έτσι:


239255

Takata Dome
04/11/2011, 16:44
Σήμερα είναι έτσι: :D


239256

Takata Dome
04/11/2011, 16:44
Να οι τροχοι:


239257

Takata Dome
04/11/2011, 16:45
Να και το πηρόυνι...Showa :cool:


239258

Takata Dome
04/11/2011, 16:46
Το πίσω ψαλίδι μαζί με την ανάρτηση και το μαραφέτι ρύθμισης επαναφοράς(έχει διαρροή,παρεπιπτόντως)


239259

Takata Dome
04/11/2011, 16:47
Εδώ στηρίζονταν κάτι οδηγοί που απο μέσα τους περνούσε το σωληνάκι υγρόυ φρένων.Κάντε μια συγκριση με το χρωμα του ψαλιδιου σε αυτη την περιοχη και γυρω απο αυτη! :eek:


239260

Takata Dome
04/11/2011, 16:49
Δηλαδή εγώ τώρα χτυπάω εδώ για να βγεί η πλάκα? :confused:


239261

Gms
04/11/2011, 16:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Δηλαδή εγώ τώρα χτυπάω εδώ για να βγεί η πλάκα? :confused:

ναι ρε οχι με πολυ δυμανη ομως και με ματζολα(λαστιχενιο σφυρι) αμα εχεις καλυτερα

Takata Dome
05/11/2011, 08:27
Η κάτω πλάκα βγήκε,οπως μου είχατε πει.Ευχαριστώ πολύ παιδία!
Το 1ο στάδιο τελείωσε.Όλα έχουν βγεί πλέον.Περνάμε στην δευτερη φάση τώρα:wave2:

Gms
05/11/2011, 08:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Η κάτω πλάκα βγήκε,οπως μου είχατε πει.Ευχαριστώ πολύ παιδία!
Το 1ο στάδιο τελείωσε.Όλα έχουν βγεί πλέον.Περνάμε στην δευτερη φάση τώρα:wave2:

βγηκε και το μοχλικο?αντε καλα τρυψιματα τωρα :bigcry: :bigcry:

Takata Dome
05/11/2011, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
βγηκε και το μοχλικο?αντε καλα τρυψιματα τωρα :bigcry: :bigcry:

Βγηκαν ολα,εκτος απο το μοχλικο :cry:
Δεν πειραζει,σιγα μην κατσω να περιμενω,θα αρχισω με τα αλλα και βλεπουμε με αυτο τι θα κανουμε.Ουτως ή αλλως δεν μας ενοχλεί τώρα!

Takata Dome
11/11/2011, 19:27
Αυτή η βδομάδα πέρασε χωρίς να ασχοληθώ καθόλου,λόγω χρόνου.Σήμερα επιχείρησα να ξεκινήσω τρίψιμο της εξάτμισης με το Black&Decker και συρματόβουρτσα.Πολυ αργά πήγαινε η δουλειά,για αυτό έβαλα δίσκους και επιταχύνθηκε πολύ! Η σκουριά φέυγει κατα 80% απο όπου περνάω,αλλα πίσω μένει μια μαυρίλα...αυτη η μαυρίλα πρέπει να είναι εκεί ή πρέπει να φύγει πρωτού βαφτεί? Αν είναι να φύγει,πειτε μου πως,γιατι με 80αρη δίσκο δεν βγαίνει.Να βάλω 60 ή θα την διαλύσω την εξάτμιση?:confused:

Takata Dome
13/11/2011, 15:13
Ετσι ήταν...


239813

Takata Dome
13/11/2011, 15:14
Ετσι εγινε...το αποτελεσμα δεν με ικανοποιει πληρως,αλλα ριξαμε πολλες ωρες τριψιματος και με δισκο,και με συρματοβουρτσα και με Dremel...το αφηνουμε ετσι,δεν πειραζει! :)


239814

Takata Dome
13/11/2011, 15:15
Πίσω είμαι πιο ευχαριστημένος απο το αποτέλεσμα!


239815

Takata Dome
13/11/2011, 15:15
Το τιμόνι ήταν μισή ώρα δουλειά...εύκολο! :o


239816

Takata Dome
13/11/2011, 15:16
Αυτές οι μαυρίλες που φαίνονται ΔΕΝ έιναι σκουριά!:wave2:

Takata Dome
13/11/2011, 15:17
Το ψαλίδι το τρίψαμε επιφανειακά με συρματόβουρτσα...εντυπωσιάστηκα απο το αποτέλεσμα!Για γυρίστε στην σελίδα 10 να δείτε πως ήταν πριν! :winka:


239817

Takata Dome
13/11/2011, 15:19
Είναι θαμπό και θέλει δουλειά ακόμα σε κάποια σημεία...θα περαστεί με Autosol όταν καθαρίσει τελείως!


239818

John Steed
14/11/2011, 10:43
Όμορφα!


Θα σου πρότεινα βέβαια, όλα αυτά να το βάψεις, για να εξασφαλίσεις τη μακροβιότητά τους και να μη χρειαστεί να τα ξανατρίβεις :wave2:

universalgr1
14/11/2011, 11:26
:a55:


Μαλιστα..

Εχω καποιες παρατηρησεις..

Πριν συνεχισεις με τις εγκληματικες ενεργειες τυπου συρματοβουρτσας και δισκου, κανε μια παυση και επιθεωρησε τα μερη που εχεις προς επεξεργασια.

Με τη βοηθεια ενός μαγνητη ξεχωρισε τα σιδερενια μερη απ’τα αλουμινενια αρχικα.
Ο,τι είναι αλουμινιο γυαλιζεται με βουρτσες (πανινες!!!)
Ο,τι είναι σιδερο, εχεις μερικες λυσεις όπως αμμοβολη ή τριψιμο με γυαλοχαρτο, ασταρι και βαψιμο(ή σουρφασερ οπου θελει και γεμισμα..)
Τα καλυτερα χρωματα για μοτοσυκλετα είναι τα πολυουρεθανης.

Το τελικο και οι λαιμοι θα πρεπει να είναι ανοξειδωτο ατσαλι, όμως η σκουρια βλεπω εχει φαει αρκετα το μεταλο, οποτε οσο και να τριψεις ή να βαλεις αλοιφες ή οψη θα είναι τραχια σαν να εχει κρατηρες..
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις (επειτα απ’το να παρεις νεα) είναι να τους βαψεις με ένα σπρευ υψηλης για να σουλουπωθουν.


Να ξερεις πως ο,τι εχεις τριψει με συρματοβουρτσα, σε λιγοτερο από μηνα θα εχει γινει καταμαυρο..


Ο πειρος που ενωνει το αμορτισερ με το πλαισιο εχει κολλησει. Δεν σωζεται!!
Ξηγησου τροχο, δειξτου ποιος κανει κουμαντο εκει μεσα!!! Κι επειτα με μια ποντα και μια βαρια ξεκολας το κομματι που θα μεινει μεσα στα σινεμπλοκ.


Θα το κανεις κουκλι ειμαι σιγουρος!!!


:wave2:

Takata Dome
14/11/2011, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
:a55:


Μαλιστα..

Εχω καποιες παρατηρησεις..

Πριν συνεχισεις με τις εγκληματικες ενεργειες τυπου συρματοβουρτσας και δισκου, κανε μια παυση και επιθεωρησε τα μερη που εχεις προς επεξεργασια.

Με τη βοηθεια ενός μαγνητη ξεχωρισε τα σιδερενια μερη απ’τα αλουμινενια αρχικα.
Ο,τι είναι αλουμινιο γυαλιζεται με βουρτσες (πανινες!!!)
Ο,τι είναι σιδερο, εχεις μερικες λυσεις όπως αμμοβολη ή τριψιμο με γυαλοχαρτο, ασταρι και βαψιμο(ή σουρφασερ οπου θελει και γεμισμα..)
Τα καλυτερα χρωματα για μοτοσυκλετα είναι τα πολυουρεθανης.

Το τελικο και οι λαιμοι θα πρεπει να είναι ανοξειδωτο ατσαλι, όμως η σκουρια βλεπω εχει φαει αρκετα το μεταλο, οποτε οσο και να τριψεις ή να βαλεις αλοιφες ή οψη θα είναι τραχια σαν να εχει κρατηρες..
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις (επειτα απ’το να παρεις νεα) είναι να τους βαψεις με ένα σπρευ υψηλης για να σουλουπωθουν.


Να ξερεις πως ο,τι εχεις τριψει με συρματοβουρτσα, σε λιγοτερο από μηνα θα εχει γινει καταμαυρο..


Ο πειρος που ενωνει το αμορτισερ με το πλαισιο εχει κολλησει. Δεν σωζεται!!
Ξηγησου τροχο, δειξτου ποιος κανει κουμαντο εκει μεσα!!! Κι επειτα με μια ποντα και μια βαρια ξεκολας το κομματι που θα μεινει μεσα στα σινεμπλοκ.


Θα το κανεις κουκλι ειμαι σιγουρος!!!


:wave2:

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!:wave2:
Μια ερώτηση: Οταν λες οτι με τη συρματοβουρτσα θα γίνει μαύρο,εννοείς οτι θα του κάνω ζημιά? Να μην συνεχίσω τίποτα δηλαδή,παλι καλά που μου το είπες!!! Δυστυχώς το πίσω ψαλίδι,αν και επιφανειακά,το πέρασα όλο! Για να μην γίνει μαύρο,τι κάνω τώρα? :confused: :confused:

Takata Dome
14/11/2011, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
:a55:


Μαλιστα..

Εχω καποιες παρατηρησεις..

Πριν συνεχισεις με τις εγκληματικες ενεργειες τυπου συρματοβουρτσας και δισκου, κανε μια παυση και επιθεωρησε τα μερη που εχεις προς επεξεργασια.

Με τη βοηθεια ενός μαγνητη ξεχωρισε τα σιδερενια μερη απ’τα αλουμινενια αρχικα.
Ο,τι είναι αλουμινιο γυαλιζεται με βουρτσες (πανινες!!!)
Ο,τι είναι σιδερο, εχεις μερικες λυσεις όπως αμμοβολη ή τριψιμο με γυαλοχαρτο, ασταρι και βαψιμο(ή σουρφασερ οπου θελει και γεμισμα..)
Τα καλυτερα χρωματα για μοτοσυκλετα είναι τα πολυουρεθανης.

Το τελικο και οι λαιμοι θα πρεπει να είναι ανοξειδωτο ατσαλι, όμως η σκουρια βλεπω εχει φαει αρκετα το μεταλο, οποτε οσο και να τριψεις ή να βαλεις αλοιφες ή οψη θα είναι τραχια σαν να εχει κρατηρες..
Το καλυτερο που μπορεις να κανεις (επειτα απ’το να παρεις νεα) είναι να τους βαψεις με ένα σπρευ υψηλης για να σουλουπωθουν.


Να ξερεις πως ο,τι εχεις τριψει με συρματοβουρτσα, σε λιγοτερο από μηνα θα εχει γινει καταμαυρο..


Ο πειρος που ενωνει το αμορτισερ με το πλαισιο εχει κολλησει. Δεν σωζεται!!
Ξηγησου τροχο, δειξτου ποιος κανει κουμαντο εκει μεσα!!! Κι επειτα με μια ποντα και μια βαρια ξεκολας το κομματι που θα μεινει μεσα στα σινεμπλοκ.


Θα το κανεις κουκλι ειμαι σιγουρος!!!


:wave2:

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου!:wave2:
Μια ερώτηση: Οταν λες οτι με τη συρματοβουρτσα θα γίνει μαύρο,εννοείς οτι θα του κάνω ζημιά? Να μην συνεχίσω τίποτα δηλαδή,παλι καλά που μου το είπες!!! Δυστυχώς το πίσω ψαλίδι,αν και επιφανειακά,το πέρασα όλο! Για να μην γίνει μαύρο,τι κάνω τώρα? :confused: :confused:
Επισης,την εξατμιση πρεπει να την βαψω φυσικα με θερμοανθεκτικο χρωμα...με πιστολι βαφης γινεται αυτη η δουλεια ετσι? Θα την βαψω μαυρη,οπως ηταν εργοστασιακη,γιατι πραγματι εχει πολλα αυλακια και δε θα φαινεται ωραια ανοιχτοχρωμη!

universalgr1
14/11/2011, 12:06
Απλά το βάψιμο έγινε πια μονοδρομος, μην αγχωνεσαι!

Αν δεν το περασεις αμμοβολη, απλα γεμισε το με σουρφασερ (αφου ειναι ηδη τριμμενο), μετα με ψιλα γυαλοχαρτα λειαινεις την επιφανεια που εχει σουρφασαριστει..
Το σουρφασερ εχει την ιδιοτητα να γεμιζει κιολας (αυτο το διαχωριζει απ΄το απλο ασταρι) κι επισης οταν ερθει η ωρα του τριψιματος σου δειχνει τις ατελειες της επιφανειας (τις οποιες με στοκο τις φερνεις).
Περνα του και μια καλη βαφη μετα και εισαι αρχοντας.
Θα ζησει το μεταλλο αλλα 30 χρονια..τουλαχιστον..


Και ναι! Η συρματοβουρτσα γενικα (για μενα δηλαδη) δεν προτιμαται σε τετοιες εργασιες.
Και το λεω αυτο, οχι γιατι ειμαι Φωτεινος Παντογνωστης.. Απλα εχω καταστρεψει αρκετες επιφανειες με συρματοβουρτσα (μιλαω παντα γι αυτη που προσαμοζεται στο δραπανο ετσι.?)
Εχω αντικαταστησει/βαψει πραγματα που εχω αχρηστεψει... και μετα εμαθα..
:winka:

universalgr1
14/11/2011, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Επισης,την εξατμιση πρεπει να την βαψω φυσικα με θερμοανθεκτικο χρωμα...με πιστολι βαφης γινεται αυτη η δουλεια ετσι? Θα την βαψω μαυρη,οπως ηταν εργοστασιακη,γιατι πραγματι εχει πολλα αυλακια και δε θα φαινεται ωραια ανοιχτοχρωμη!


Κι ενα σπρευ υψηλης (800 βαθμοι) ειναι οκ!! Απλα προτιμησε τa Vive-Spray ή Motip (θα τα βρεις στα Praktiker).
To υψηλης δεν χρειαζεται να βαφτει σε φουρνο, καθως το χρωμα θα ψηθει με τη θερμοκρασια των τελικων, οταν βαλεις μπρος τη μηχανη, οποτε.. ως τοτε.. Προσοχη μην το χαλασεις!!

:beer:

Takata Dome
14/11/2011, 12:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
Απλά το βάψιμο έγινε πια μονοδρομος, μην αγχωνεσαι!

Αν δεν το περασεις αμμοβολη, απλα γεμισε το με σουρφασερ (αφου ειναι ηδη τριμμενο), μετα με ψιλα γυαλοχαρτα λειαινεις την επιφανεια που εχει σουρφασαριστει..
Το σουρφασερ εχει την ιδιοτητα να γεμιζει κιολας (αυτο το διαχωριζει απ΄το απλο ασταρι) κι επισης οταν ερθει η ωρα του τριψιματος σου δειχνει τις ατελειες της επιφανειας (τις οποιες με στοκο τις φερνεις).
Περνα του και μια καλη βαφη μετα και εισαι αρχοντας.
Θα ζησει το μεταλλο αλλα 30 χρονια..τουλαχιστον..


Και ναι! Η συρματοβουρτσα γενικα (για μενα δηλαδη) δεν προτιμαται σε τετοιες εργασιες.
Και το λεω αυτο, οχι γιατι ειμαι Φωτεινος Παντογνωστης.. Απλα εχω καταστρεψει αρκετες επιφανειες με συρματοβουρτσα (μιλαω παντα γι αυτη που προσαμοζεται στο δραπανο ετσι.?)
Εχω αντικαταστησει/βαψει πραγματα που εχω αχρηστεψει... και μετα εμαθα..
:winka:

Δηλαδή αμα το ψαλίδι το περάσω με Autosol δεν γλιτωνω βαφή ή τίποτα ε...:( Καλα...μπογια στο χρωμα του αλουμινιου υπαρχει ετσι?

John Steed
14/11/2011, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Δηλαδή αμα το ψαλίδι το περάσω με Autosol δεν γλιτωνω βαφή ή τίποτα ε...:( Καλα...μπογια στο χρωμα του αλουμινιου υπαρχει ετσι?

Μη σε αγχώνει το βάψιμο, σκέψου το σαν μια απαραίτητη διαδικασία και σκέψου πως αφού έγινε ήδη μια φορά χάλια, θα ξαναγίνει σίγουρα.

Για να το βάψεις, θα χρειαστείς αστάρι για αλουμίνιο και ασημένιο χρώμα διπλής. Θα γίνει πολύ όμορφο! :wave2:


Όταν τελειώσεις με όλα τα εξαρτήματα, ξεχώρισε αυτά που θα βαφτούν και θα τα πούμε αναλυτικά τότε, δε χρειάζεται να σε ζαλίζουμε τώρα... :beer:

lspiros
14/11/2011, 14:39
προσεχτε τι συμβουλευετε καποιον που δεν γνωριζει φανοποιια,ειδικα αν δεν γνωριζετε καλα και σεις.η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια:nono:
δεν θα επεκταθω γιατι δεν θελω να προσβαλω κανεναν.απλα θα ηταν καλο να διαβαζετε δουλειες εδω μεσα και να συγκρατειτε τις μεθοδους προετοιμασιας των μεταλλων.προσωπικα δεν εκρυψα ποτε το παραμικρο γι αυτο και πολλες φορες ο αναλυτικος τροπος γινεται γραφικος η κουραστικος.
ξερω οτι τα παιδια θελουν να βοηθησουν αλλα μαλλον συγχυση προσφερουν ετσι:rolleyes:
τελος σπαμ και δεν θα υπαρξει συνεχεια,οποιος θελει εξηγησεις η βοηθεια υπαρχουν και τα πμ:wave2:

καλη συνεχεια:beer:

universalgr1
14/11/2011, 15:07
Γι αυτο γραφουμε δημοσια.. Για να μας διορθωνουν οι καθηγητες οπου πρεπει (χωρις να προσβαλουν παντα..)
Αλλιως θα τα στελναμε με πμ κι εμεις για να μη δεχομαστε κριτικη..

Φιλικα.. Κ χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν κι εγω.
:wave2:

Takata Dome
14/11/2011, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από universalgr1
Γι αυτο γραφουμε δημοσια.. Για να μας διορθωνουν οι καθηγητες οπου πρεπει (χωρις να προσβαλουν παντα..)
Αλλιως θα τα στελναμε με πμ κι εμεις για να μη δεχομαστε κριτικη..

Φιλικα.. Κ χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν κι εγω.
:wave2:

Θα συμφωνησω οτι ειναι καλυτερα να γινεται δημοσια...να του δουν και οι αλλοι χρηστες που ενδιαφετονται να κανουν κατι αντιστοιχο!

lspiros
14/11/2011, 16:40
τα πμ καλοι μου φιλοι δεν ειναι για να μην δεχομαστε κρητικη αλλα για να δινουμε το τηλ μας που το ξερει το μισο forum και να βοηθαμε δωρεαν ολο τον κοσμο...
μιας λοιπον και δεν μπορειτε να διαβασετε τις ανακατασκευες των svcv9k,csofos,fragiskos.......και του τυχαρπαστου lspiros να σας ξαναθυμισω βασικα πραγματα....
1.το αλουμινιο δεν γυαλιζετε μονο με πανινες βουρτσες,αλλα γινεται και ανωδιωση και κανονικη βαφη.τριβεται με γυαλοχαρτα στοκαρεται με στοκο αλουμινιου,ασταρωνεται με ασταρι αλουμινιου και βαφεται...
2.τα ασταρια (σουρφασερ παλια στην κουβα με τον φιντελ καστρο),ειτε ειναι 3/1 ειτε 5/1 (η αναλογια που τα αραιωνουμε)δεν παιζουν παρα ελαχιστο ρολο ως γεμιστικα υλικα.ο ρολος τους ειναι για καλυτερη προσφυση του χρωματο και ενιαιου φοντου.(να μην κανει φεγγαρια το χρωμα δηλαδη).
3.η χρηση συρματοβουρτσας μονο εγγληματικη δεν ειναι οταν χρησιμοποιειτε με συνεση και δεν υπαρχει η δυνατοτητα αμμοβολης-υαλοβολης.
4.σε ρολο γεμιστικου ασταριου μπορειτε να χρησιμοποιεισετε στοκο πιστολιου αλλα η χρηση του θελει προσοχη σε καιρους με υγρασια...
5.χρωματα πολυουρεθανης για αντοχη σε γρατζουνισματα,παλετα πολυ περιορισμενη.τα καινουργια χρωματα ειναι υδατοδιαλυτα.

οπως καταλαβαινεται οι ενοιες ειναι πολλες και δεν εξηγουντε απλα σε γραμμες,αυτο δεν σημαινει οτι δημοσια γραφω οτι νομιζω χωρις να ειμαι σιγουρος,γιατι ο αλλος το κανει και του στοιχιζει σε χρημα και χρονο.
ξαναδιαβαστε εδω μεσα υπαρχει χρυσορυχειο γνωσεων και μαλιστα δωρεαν,στις δικες μου ανακατασκευες XLR,XT,BMW R51,GLX,FUNDURO κτλ κτλ τα ανωτερο υπαρχουν σε εφαρμογη...
το τηλ μου στην διαθεση οποιουδηποτε...

tom kissas
14/11/2011, 17:30
χωρις να θελω να παρεξηγιθω με καποιον απο το forum εχω διαβασει ολες τις ανακατασκευες...συνηθος δεν σχολιαζω γιατι ισως να γινομε κουραστικος με τις ερωτησεις μου. απλα θελω να πω οτι πολες φορες εχω διαβασει "τα υπολοιπα σε πμ" ρε φιλε και εγω που ειμαι πιστιρικας και λατρευω το αθλημα πως θα το διαβασω για να το εφαρμοσω σε καποια μελλοντικη μου δουλεια ? ή αν αυτο που μου ειπαν στο πμ ειναι λαθος πως θα το δει για να το διορθωσει καποιος? αυτο σε σχεση με τα πμ...

καλη συνεχεια στην ανακατασκευη του baja
:D
ελπιζω να μην θιγω καποιον αλλοστε θαυμαζω ανθρωπους που δεν καταλαβαινουν ουτε απο κριση ουτε απο τιποτα και συνεχιζουν να λερονονται δημιουργοντας ...

φιλικα:wave2:

Takata Dome
14/11/2011, 21:30
Τα πράγματα έχουν ως εξής: Ο,τι μπορούμε,θα το κάνουμε με αμμοβολή! Έχουμε πλυστικό με μέγιστη πίεση 160 bar και το αντίστοιχο εξάρτημα για αμμοβολή.Η άμμος είναι ειδική να φανταστώ...που θα βρώ?

universalgr1
15/11/2011, 08:01
Με λιγα λογια για να μην χαλασουμε και το θρεντακι..
Ποτε μου δεν το επαιξα ειδημων και μαστορας. Και ποτε δεν αποπηρα καποιο παιδι, οσο αστεια κι αν ηταν τα οσα εγραφε ή εκανε..
Χαιρομαι παντα να με διορθωνουν ,γιατι γινομαι καλυτερος.. γι'αυτο και στα forum γινονται δημοσιες συζητησεις για να υπαρχει πολυφωνια..

Oποτε δεν με ενοχλει η κριτικη..

Με ενοχλει όμως όταν η κριτικη δεν γινεται για να βοηθησει, αλλα για να προβαλει καποιος τις γνωσεις και την αξια του.. γιατι κατανταει επαρση.
Και ειδικα όταν η κριτικη γινεται με προσβλητικο τροπο.



Μην ανησυχειτε όμως.
Ο ημιμαθης και ο επικυνδυνος δεν θα ασχοληθει άλλο. Κανω χωρο στους γκουρου.
(Takata, όπως ειδες επρεπε να συντρεχει «σοβαρος» λογος..για να ασχοληθουν καποιοι με την ανακατασκευη σου..
Όταν ρωτουσες πραγματα και δεν επαιρνες απαντηση δεν νομιζω να νοιαστηκαν αν θα σου κοστισει σε χρημα και χρονο)

Δυστυχως θυμηθηκα το λογο για τον οποιο ειχα να γραψω 3 χρονια στο Moto.gr. Τελικα μερικα πραγματα δεν αλλαζουν ποτε.


Καλη συνεχεια παιδες!!

:wave2:

Takata Dome
15/11/2011, 14:21
Λοιπον για να λήξει εδώ το θέμα

Εγώ δεν παρεξηγιέμαι με κανέναν και τίποτα.Δεν έχει κανένας σας κακή πρόθεση και είμαι σίγουρος για αυτό.Θα επαναλάβω κάτι και να γίνει κατανοητό:

Δεν στοχεύω σε ανακατασκευή επιπέδου lspiros,sv9k! Συνεπώς,η αρτιοτερη λύση δεν είναι πάντα προτεραιότητα μου.Δεν βλέπω να ειπώθηκε κάτι καταστροφικό απο πλευράς universal,μου παρουσίασε απλά λύσεις που ίσως να μην είναι και η τελευταία λέξη.Απο τη στιγμή λοιπόν που ούτε χρόνο ούτε χρήμα έχασα,δεν βλέπω το λόγο να ανάβουν τα αίματα! Συνεπώς,ηρεμία,για την πλάκα μου το κανώ!:beer:

Καταλαβαίνω και τον lspiros οτι βαριέται να ξαναλέει τα ίδια πράγματα...ξέρω οτι κάπου υπάρχουν γραμμένα,αλλα σκέφτηκα οτι αντι να αφιερώσω πόση ώρα ψαχνωντας αναμεσα σε thread των 60+ σελίδων,μπορούσε κάποιος που δεν του ειναι προβλημα,να τα αναφερει.Για το υπολοιπο σκελος,αμφισβητησα ποτε εγω τη δουλεια που κανετε στις ανακατασκευες?:confused:

Το θέμα να λήξει εδώ παρακαλώ!

Gms
15/11/2011, 14:45
Ωραια τωρα που λυθηκε το θεμα παμε να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα.Αφου εχεις την δυνατοτητα αμοβολης θα σου προτεινα να τη εκμεταλευτεις αφου θα γλιττωσεις χρονο και θα εχεις καλυτερο αποτελεσμα.Οσο για τα βαψιματα θα σου προτεινα να πας στο πιο κοντινο σου μαγαζι με βαφες αυτοκινητων και να ρωτισεις τους μαστορες του μαγιαζιου να σου εξηγισουν και να σε κατατοπισουν.Αυτο που ξερω γενικα εγω ειναι οτι οτι αφηνεις γενικα αβαφτο και απλα το γυαλιζεις με τον καιρο θα σου θαμπωσει και θα θελει παλυ γυαλισμα.

Takata Dome
15/11/2011, 15:06
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
[B]Ωραια τωρα που λυθηκε το θεμα παμε να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα.Αφου εχεις την δυνατοτητα αμοβολης θα σου προτεινα να τη εκμεταλευτεις αφου θα γλιττωσεις χρονο και θα εχεις καλυτερο αποτελεσμα.[QUOTE][i]

Άμμο ο κατασκευαστής του εξαρτήματος λέει μεχρι 0.8mm...που θα βρώ?

Gms
15/11/2011, 15:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Gms
[B]Ωραια τωρα που λυθηκε το θεμα παμε να βαλουμε τα πραγματα σε μια σειρα.Αφου εχεις την δυνατοτητα αμοβολης θα σου προτεινα να τη εκμεταλευτεις αφου θα γλιττωσεις χρονο και θα εχεις καλυτερο αποτελεσμα.[QUOTE][i]

Άμμο ο κατασκευαστής του εξαρτήματος λέει μεχρι 0.8mm...που θα βρώ?

Καποιος εδω μεσα εχει γραψει οτι κανει και αμμος θαλασης ψιλη.Τωρα που θα βρεις δεν ειμαι σιγουρος
αλλα αν θα πας σε καποιο μαγαζι που κανει ομμοβολες θα σου δωσουν λογικα αμμο να κανεις την δουλεια σου

Acacius
15/11/2011, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
[QUOTE]Άμμο ο κατασκευαστής του εξαρτήματος λέει μεχρι 0.8mm...που θα βρώ? Με λίγο ψάξιμο το Google βγάζει αυτά:

http://www.daramaras.gr/gr/
http://www.neodynamiki.gr/analosima_ylika_ammobolis.php
http://chenco.webgarden.com/menu/unnamed/unnamed-8
http://karousatos.com/
http://www.aeiforos.gr/ammos.htm
http://www.petaco.gr/
http://www.iosif.gr/index.php/vmchk/ΑΜΜΟΣ-ΓΙΑ-ΠΙΣΤΟΛΙ-ΑΜΜΟΒΟΛΗΣ.html


Πάρε ένα τηλεφωνάκι και ρώτα, λογικά πάνως θα πρέπει να πάρεις από σάκο και πάνω.

sv9cvk
15/11/2011, 19:17
κατ'αρχην γνωμη μου ειναι να πας σε ενα συνεργειο να σου λυσουν με αεροκλειδο το μοχλικο .
99% θα λυσει.
Το αλουμινενιο ψαλιδι μπορεις να το γυαλισεις τριψεις κλπ αλλα να ξερεις οτι αν δεν του κανεις τιποτε αλλο καποια στιγμη θα σου μαυρισει .
Οπως ειπε και ο Σπυρος εχεις πολλες λυσεις να του κανεις εκτος απο γυαλισμα αλλα εγω θα σου προτεινα σαν πιο ευκολη και φτηνη λυση και με σωστο αποτελεσμα να το βαψεις (αφου το περασεις με ασταρι αλουμινιου φυσικα ).
Τωρα για αμμοβολη η αμμος θαλασσης δεν ειναι οτι καλυτερο,θα σου προτεινα να ρωτησεις εκει που αγορασες το πλυστικο να σου δωσουν την καταλληλη αμμο η να σου πουν που να την βρεις.


ΥΓ .Να τονισω , μια και αναφερθηκε το ονομα μου , οτι ουδεποτε θεωρησα τον εαυτο μου "γκουρου" η οτιδηποτε αλλο ,εγω ειμαι απλα ενας ερασιτεχνης που μου αρεσει να περναω τις ελευθερες ωρες μου φτιαχνοντας τα μηχανακια μου ,και τιποτε περισσοτερο ,Δεν ξερω καλα απο βαψιματα ,και απο μηχανολογικα ,απλα τα καταφερνω με την σωστη καθοδηγηση απο φιλους.Απο ηλεκτρικα τα καταφερνω λογω δουλειας . :smokin:
καλη συνεχεια..:wave2: :beer:

sv9cvk
15/11/2011, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Με λίγο ψάξιμο το Google βγάζει αυτά:

http://www.daramaras.gr/gr/
http://www.neodynamiki.gr/analosima_ylika_ammobolis.php
http://chenco.webgarden.com/menu/unnamed/unnamed-8
http://karousatos.com/
http://www.aeiforos.gr/ammos.htm
http://www.petaco.gr/
http://www.iosif.gr/index.php/vmchk/ΑΜΜΟΣ-ΓΙΑ-ΠΙΣΤΟΛΙ-ΑΜΜΟΒΟΛΗΣ.html


Πάρε ένα τηλεφωνάκι και ρώτα, λογικά πάνως θα πρέπει να πάρεις από σάκο και πάνω.

Υλικα αμμοβολης δεν νομιζω να κανουν ,αλλα και να κανουν ,το 25κιλο εχει 50 ευρω και σε αντιθεση με την αμμοβολη -υαλοβολη με αερα με το πλυστικο απλα την πετας.... :(
Απο οτι εψαξα ειδα οτι υπαρχει φτηνοτερη ειδικη για πλυστικα ...
http://www.toolsbox.gr/exartimata-plystikwn/151-karcher-ammos-sak-25-kg.html
Καλα πλυσιματα...:D

stefanos
15/11/2011, 21:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
κατ'αρχην γνωμη μου ειναι να πας σε ενα συνεργειο να σου λυσουν με αεροκλειδο το μοχλικο .
99% θα λυσει.


Εκεί μάλλον πρέπει να υπολογίστεί και το κόστος ρουλεμάν-βίδες τσιμούχες και καλό είναι εάν δεν υπάρχει, γρασαδοράκι.
Το παξιμάδι έχει φύγει, οπότε έχει μείνει το άλλεν απο την άλλη μεριά που είναι μόνο για κόντρα και δεν παίζει αερόκλειδο εκεί (δεν υπάρχει κάτι για ξεβίδωμα) θέλει άλλο τσαμπουκά.

KostasV2
15/11/2011, 21:18
Με πρέσα δεν γίνεται δουλειά;

stefanos
15/11/2011, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από KostasV2
Με πρέσα δεν γίνεται δουλειά;

Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε

Takata Dome
19/11/2011, 18:50
1)Το μοχλικό δε θα βγεί με αερόκλειδο,η κεφαλή της βίδας είναι ξεχαρβαλωμένη! Αυτο που περνάει απο μέσα δεν έιναι βίδα,είναι πείρος με σπειρωμα στην ακρη για να βιδωνει το παξιμαδι κατα 80% (φιλε toyar,ειχες δικιο και κακως επεμενα!).Αυτος ο πείρος είναι στραβός,για αυτό δεν λέει να βγεί.Έχει φάει άλλο κοπάνημα με σφυρί,με σφυροκατσάβιδο με ο,τι τελως παντων εχουμε! Το μονο που μενει να κανουμε είναι να τη σπάσουμε και να τελειώνουμε μια και καλή με δαυτην!
2)Δυστυχώς εδώ που μένω δεν έχω εύκολη πρόσβαση σε χρωματοπωλεία και τέτοιου είδους καταστήματα.Έιμαστε και σε περίοδο που έχω πολλή δουλειά για το σχολείο,οποτε σχεδόν παγώνει η ανακατασκευή μέχρι να ξαναβρεθεί χρόνος,υπολογίζω κάπου στα μεσα Δεκέμβρη να ξαναεπανέλθω σε κανονικούς ρυθμούς!

toyar
19/11/2011, 21:53
αν σε παιρνει λιωσε το κεφαλι της με τροχο ή τρυπανι και χτύπα τη απο τη μερια του κεφαλιου
βαλε ομως εναν ξυλινο τακο ωστε να μην κεφαλωσει και απο κει οπως χτυπας

Takata Dome
30/11/2011, 18:02
1)Οι δισκόπλακες ετρίφθησαν καλα με συρματοβουρτσα...δεν τις περναω με κατι τωρα,σωστα?
2)Να τολμησω να ανοιξω το καρμπυρατερ μονος μου ή θα τα κάνω σαλάτα?

nassosxlvbros
24/12/2011, 08:00
Καλημέρα και χρόνια πολλά!
Να σου ευχηθώ και γω με τη σειρά μου καλό κουράγιο και συνέχεια στο έργο σου,και μερικές παρατηρήσεις μιας και πρόσφατα έφτιαξα και το δικό μου "εξαράκι"που θα σου φανούν χρήσιμες ίσως:
-Αν το μηχανάκι το θες για κυκλοφορία και όχι για 100% restoring,ΜHN κάνεις πολλά!Kι αν στη πορεία διαπιστώσεις πως τελικά "το έχεις το άθλημα" θα αποφασίζεις μόνος σου τι θα πρέπει να βάψεις-αντικαταστήσεις ή να διορθώσεις...απλά μάζευε γνώμες και γνώση και ακολούθα αυτή που σου ταιριάζει καλύτερα.
-μιας και έφτασες στο σκελετό ρίξε ένα καλό τρίψιμο και αφαίρεσε ό,τι σκουριά υπάρχει.Είναι το τελευταίο κομμάτι που λύνεται,φρόντισε να βαφτεί καλά.
-Γενικά να ξέρεις προτού πλακωθείς στα βαψίματα,πως η προετοιμασία για βάψιμο είναι η ουσία...αν δεν έχει τριφτεί/στοκαριστεί/ξαναμανατριφτεί σωστά η επιφάνεια,το βάψιμο είναι χαμένος χρόνος και το αποτέλεσμα χάλια.Και μιας και το υλικό κοστίζει και το ξέρουν καλά οι χρωματοπώλες και σου πουλάνε αφέρτα υλικό (και παραπληροφόρηση καμιά φορά) τρίψε και βάψε ό,τι είναι απαραίτητο να συντηρηθεί.
-μην κάνεις πολλές"πολυτέλειες"φινιρίσματος! χωματερό μηχανάκι είναι και η δουλειά του είναι να λασπώνεται τακτικά,αν βάλεις και τις κουτρουβάλες που έχει να τραβήξει,το μόνο που πραγματικά χρειάζεται είναι ένα καλό βάψιμο για συντήρηση και όχι να γυαλίζει στον ήλιο...
-αυτή τη ρημάδα τη βίδα προσπάθησε να τη βγάλεις με το κλασσικό γαλλικό κλειδι ως εξής: τρόχισε δεξια-αριστερα το εξάγωνο της βίδας,και βουρ!
-το μοτέρ είναι τέρας αξιοπιστίας,αλλά έχει μερικά θεματάκια που θέλουν προσοχή:
-έχει ευαίσθητη κεφαλή!πετσικάρει για πλάκα και ξερνάει παντού λάδια!επίσης οι οδηγοί των βαλβίδων έχουν θέματα αλλά αν είσαι τυχερός και ήταν καλοσυντηρημένο θα γλυτώσεις το μηχανουργείο.
-αν ανοίξεις μοτέρ φρόντισε να πάρεις το γνήσιο σετ φλαντζών,και να αλλάξεις ό,τι είναι φθαρμένο.Και απαραίτητα καδένα/τεντωτήρα γρανάζια και κοκοράκια αν χρειάζονται.Επίσης ο μάστορας που θα το δέσει να το δέσει με ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ και τη σωστή ροπή γιατί θα ξερνάει λάδια στη πρώτη βόλτα,και μιας και ο κινητήρας δε λύνεται καθε μέρα,φρόντισε να έχει καινούργια σωθικά πριν κλειστεί για να μην λύνεις και ξαναπληρώνεις...
-όσο για τα περιφερειακά/αναλώσιμα,κλπ,πχ δισκόφρενα που αναφέρεις τρίψε τα να φύγουν οι πολλές σκουριές και πέρασέ τα με κάποιο ουδέτερο χρώμα απλά για προστασία....εννοείται μην παρα ασχολείσαι αν είναι και κοντά στο όριο αντικατάστασης.
-ηλεκτρολογικά:τα XRάκια έχουν εύκολη καλωδίωση και απλά ψάξε για φθορές ή κομμένα καλώδια.πάρε το ειδικό μακαρόνι και όπου"τρέχει καλώδιο" στο σκελετό πέρασέ το για προστασία.Υπάρχει και θερμοσυστελλόμενο με κόλλα εσωτερικά για ακόμα περισσότερη αξιοπιστία και στεγανότητα.
-πλαστικά:βρίσκεις στο e-bay αλλά και σε μοτομάγαζα ολόκληρο κουστούμι με σχετικά μικρό κόστος,οπότε ξανασκέψου το πριν αρχίσεις τα βαψίματα...
-λαιμοί/εξάτμιση: αν δεν έχει τρύπες,μαύρο σπρέυ θερμοκρασίας και τέλος
-καρμπυρατέρ:αφού το έχεις μουλιάσει για καιρό,άρχισε να το λύνεις με προσοχή.Μην ζορίζεις βίδες που δεν λύνουν,γιατί θα κάνεις ζημιά στο κυρίως σώμα.κάνε ένα καλό καθάρισμα και έχε το σωστό κατσαβίδι σε κάθε σου απόπειρα.
-ντίζες και λοιπά: αν είναι σε καλή κατάσταση απλά ξεσκούριασέ τες και λίπανε.Σε τρόμπες φρένων δαγκάνες και λοιπά,είναι απαραίτητη μια γενική επισκευή για να είσαι ασφαλής.

Αυτά από μένα,καλή συνέχεια και περιμένουμε να θαυμάσουμε το XRάκι να βρυχάται και πάλι!!


:beer: :beer:

universalgr1
29/12/2011, 08:40
Κανένα νέο αδερφέ??

Πού βρισκόμαστε??


Καλή πρωτοχρονιά πάντως και χρόνια πολλά!!! :beer:

kostakis125
30/12/2011, 14:54
Η γνωμη μου ειναι οτι ειναι αλουμινιο το γυαλιζεις με wenol.autosol κλπ (οχι πολυ ισα ισα να δειξει ωραιο) και τελειωνει η ιστορια. Δεν ειμαι της λογικης βαφω ψαλιδι μαυρο μαζι με το πλαισιο..γιατι να το κανεις? επειδη τωρα ολα τα νεα μοτο ειναι ετσι? Αυτο που αναπαλεωνεις ειναι αλλης εποχης κ ετσι πρεπει να παραμεινει.
Η εξατμιση απο προσωπικη εμπειρια κ εμενα ετσι ειχε γινει με τον τροχο..τωρα την πιανεις κ την τριβεις με γυαλοχαρτο και σκουριοφαγο..με τη γνωστη διαδικασια ξεκινας απο πιο χοντρο κ καταληγεις πολυ ψυλο και θα γινει καθρεφτης..επειτα την περνας με ενα σπρει υψηλης θερμοκρασιας..εγω ειχα επιλεξει βερνικι υψηλης για να φαινεται ωραιος ο χειροποιητος θαλαμος διαστολης(διχρονο)
καλη συνεχεια:wave2:

Takata Dome
30/12/2011, 20:11
Τώρα τα είδα τα μηνύματα,δεν το είχα προσέξει!
Τώρα στις γιορτές κάνω διάφορα πάνω στη μηχανή,απλά δε βάζω φωτογραφίες γιατί θα ποστάρω το τελικό αποτέλεσμα,όταν φτάσω εκεί.Ευχαριστώ και για τις συμβουλές.
Το ψαλίδι θα το αφήσω εργοστασιακό,αλλά επειδή το έτριψα με συρματόβουρτσα,όπως πολύ σωστά μου είπατε,μαύρισε!

Οπότε,έχοντας τελειώσει το στοκάρισμα,θα το ασταρώσω και θα το βάψω στο χρώμα του αλουμινίου.Γενικότερα σε ο,τι αφορά την μηχανή,θα μείνω όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή μορφή,με λίγες επεμβάσεις απο μέρος μου,τις οποίες θα δείτε όταν γίνουν.Η εξάτμιση θα πάει για αμμοβολή μαζί με διάφορα άλλα.

Αυτά για τώρα.Φωτογραφίες δε δίνω ημερομηνία,όποτε είναι αρκετό και άξιο αναφοράς το υλικό,θα μπούν. :D

Allst@rf
30/12/2011, 20:58
καλή επιτυχία...:beer:

kppantelis
31/12/2011, 03:46
Δεν χρειαζεται να δουμε μονο το τελικο αποτελεσμα,αλλα περισσοτερο το πως θα φτασεις σ αυτο.εκει ειναι η μαγεια της ενοτητας,νομιζω.δεν ειναι το θεμα να διαβασουμε ολη την ανακατασκευη σε δυο ωρες μονοκοπανια,αλλα να τη ζησουμε κατα την εκτελεση της και να αγωνιουμε μαζι σου για το ποιο θα ειναι το τελικο αποτελεσμα της καθε εργασιας,αλλα και ολης της ανακατασκευης τελικα.χρονια πολλα και καλη χρονια να εχεις!φιλικα Παντελης:wave2:

universalgr1
31/12/2011, 10:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome

Το ψαλίδι θα το αφήσω εργοστασιακό,αλλά επειδή το έτριψα με συρματόβουρτσα,όπως πολύ σωστά μου είπατε,μαύρισε!

Οπότε,έχοντας τελειώσει το στοκάρισμα,θα το ασταρώσω και θα το βάψω στο χρώμα του αλουμινίου.

Στο ειχα πει γιατι την ειχα πατησει..
Πολυ σωστα θα κανεις τη βαφη στο χρωμα του αλουμινιου.. :winka:

Βαζε φωτο μην τις λυπασαι!!! Εμεις παρακολουθουμε!! :beer:

Καλή Πρωτοχρονια!!

motomaniac
04/01/2012, 03:38
αυτο με το πιεστικο και την αμμο πως το ειπατε? εχω κι εγω πιεστικο karcher και θα με ενδιεφερε μιας και μου χρειαζετε.... :D χρειαζομαι αλλο πιστολι?

lspiros
04/01/2012, 06:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Takata Dome
Τώρα τα είδα τα μηνύματα,δεν το είχα προσέξει!
Τώρα στις γιορτές κάνω διάφορα πάνω στη μηχανή,απλά δε βάζω φωτογραφίες γιατί θα ποστάρω το τελικό αποτέλεσμα,όταν φτάσω εκεί.Ευχαριστώ και για τις συμβουλές.
Το ψαλίδι θα το αφήσω εργοστασιακό,αλλά επειδή το έτριψα με συρματόβουρτσα,όπως πολύ σωστά μου είπατε,μαύρισε!

Οπότε,έχοντας τελειώσει το στοκάρισμα,θα το ασταρώσω και θα το βάψω στο χρώμα του αλουμινίου.Γενικότερα σε ο,τι αφορά την μηχανή,θα μείνω όσο πιο κοντά γίνεται στην εργοστασιακή μορφή,με λίγες επεμβάσεις απο μέρος μου,τις οποίες θα δείτε όταν γίνουν.Η εξάτμιση θα πάει για αμμοβολή μαζί με διάφορα άλλα.

Αυτά για τώρα.Φωτογραφίες δε δίνω ημερομηνία,όποτε είναι αρκετό και άξιο αναφοράς το υλικό,θα μπούν. :D
προσοχη τα αλουμινενια μερη θελουν ασταρι αλουμινιου,καλη συνεχεια:wave2:

Takata Dome
08/01/2012, 18:44
Επειδη ΕΣΕΙΣ το ζητησατε...καινουργιες φωτογραφιες :p
Η ανακατασκευη συνεχιζεται!

Τα πλαστικά περαστηκαν με plastofix,και στοκαριστηκαν


243680