View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
[
7]
8
9
10
11
12
13
14
Takata Dome
31/08/2012, 19:23
.
267230
Takata Dome
31/08/2012, 19:25
Βαμμένα όλα στον κωδικό χρώματος NH 138 (Shasta White)
267231
Takata Dome
31/08/2012, 19:28
Το τιμόνι το έβαψα μόνος μου
267232
Takata Dome
31/08/2012, 19:29
267233
Takata Dome
31/08/2012, 19:30
Δεν έχω άλλο χρόνο τώρα
Συνέχεια αργότερα :wave2:
Takata Dome
31/08/2012, 22:22
Επιβαλλόταν αρκετή φροντίδα στο πιο χαρακτηριστικό σημείο κάθε Baja...
Στους προβολείς! Για το υποπλαίσιο που στηρίζονται και τα πλαστικά τους καλλύματα διαβάσατε στις προηγούμενες σελίδες,εδώ ασχοληθήκαμε με τα ίδια τα φωτιστικά σώματα
Ορίστε ένας απο τους 2
267255
Takata Dome
31/08/2012, 22:24
Για να απασφαλίσει η λάμπα αρκεί να μετακινήσουμε αυτό εδώ το σιδεράκι κάτω και προς τα αριστερά
267256
Takata Dome
31/08/2012, 22:25
Παραμερίζουμε και το λαστιχένιο προστατευτικό,τραβάμε...
267257
Takata Dome
31/08/2012, 22:26
Και παίρνουμε τη λάμπα στο χέρι!;)
267258
Takata Dome
31/08/2012, 22:29
55/60W λάμπες είχε εγκαταστημένες,35W λέει ο κατασκευαστής,κανένα ηλεκτρικό πρόβλημα παρ'αυτά σχολιάζει ο πρώην ιδιοκτήτης
267259
Takata Dome
31/08/2012, 22:30
Αφού αφαιρέσουμε την καλωδίωση και το λαστιχένιο προστατευτικό μας μένει μόνο η λάμπα και τελείωσε οριστικά η αποσυναρμολόγηση του όλου συστήματος
267260
Takata Dome
31/08/2012, 22:34
Εδώ είμαστε
267262
Takata Dome
31/08/2012, 22:35
Ξεκινάμε το καθάρισμα απο τα ίδια τα κάτοπτρα.Ξέπλυμα με νερό εσωτερικά και καλό σκούπισμα (και άριστο στέγνωμα),καθάρισμα εξωτερικά και πέρασμα της επιφάνειας με αλοιφή για ακρυλικά πλαστικά (δεν κάνει και πολλά).Η διαφορά αρκετά ορατή ανάμεσα στο δεξί και το αριστερό κάτοπτρο
267263
Takata Dome
31/08/2012, 22:37
Εμπιστευόμενοι τελικά των προηγούμενο ιδιοκτήτη (ο πατέρας μου,για αυτό τον εμπιστευόμαστε),αγοράσαμε ένα σετ Philips Xtreme Vision +100% Η4
267264
Takata Dome
31/08/2012, 22:40
Αφού καθαρίσαμε καλά τις επαφές στις καλωδιώσεις,ξεκινάμε να τα ξαναδέσουμε όλα μαζί
Εδώ έχουν μπεί στα κάτοπτρα οι λάμπες,τα λαστιχένια προστατευτικά και η καλωδίωση
267265
Takata Dome
31/08/2012, 22:41
...
267266
Takata Dome
31/08/2012, 22:44
Βιδώνουμε και τα καπάκια
267267
Takata Dome
31/08/2012, 22:46
Εδώ είμαστε!
267268
Takata Dome
31/08/2012, 22:47
....
267269
Takata Dome
31/08/2012, 22:49
Ώρα να μπούν πάνω στο υποπλαίσιο
Επιστρατεύουμε το κεντρικό στήριγμα
267270
Takata Dome
31/08/2012, 22:53
Και βάζουμε πάνω τα 2 μεταλλικά στηρίγματα.Βιδώνουν με τρείς βίδες στους προβολείς.Η μια παρέχει απλά στήριξη,ενώ οι άλλες ρυθμίζουν την σύγκλιση/απόκλιση μεταξύ την προβολέων και την θέση τους στον κατακόρυφο άξονα
267271
Takata Dome
31/08/2012, 22:55
Αφού βίδωσαμε πάνω στα μεταλλικά στηρίγματα τους προβολείς,βιδώσαμε το κεντρικό στήριγμα στο υποπλαίσιο,ρυθμίσαμε την θέση τους,βιδώσαμε την κόρνα και πάλι και έτοιμο ολόκληρο το σύστημα!!!! :D
267272
Takata Dome
31/08/2012, 22:57
:a03:
267273
Takata Dome
31/08/2012, 23:01
Μπήκε και το ηλεκτρικό μαραφέτι υπ'αριθμόν 4
267274
Takata Dome
31/08/2012, 23:05
Το όλο σύστημα ζυγίζει 1667 γραμμάρια,τσεκαρισμένο απο ιαπωνικές πηγές :p
358g ο κάθε προβολέας,533 g το υποπλαίσιο,200 g το κεντρικό τμήμα,166 το νούμερο 4 ηλεκτρικό μαραφέτι,και 52 η κόρνα
Επίσης (άσχετο),κοιτόντας διαγράμματα φαίνεται πως οι ίδιοι προβολείς χρησιμοποιήθηκαν και στο Honda VFR 400 Z.Κουβέντα να γίνεται :lol:
Αυτά! :wave2:
Μερακλοδουλειες:beer:
το χαλακι που εχεις για ντεκορ στις φωτογραφιες ειναι ολα τα λεφτα!
KotsosDR
01/09/2012, 00:06
Μερακλοδουλειες:beer:
το χαλακι που εχεις για ντεκορ στις φωτογραφιες ειναι ολα τα λεφτα!
+1 :)
Takata Dome
01/09/2012, 09:45
Λίγα για το χαλάκι ε,μου'χει λύσει τα χέρια! :lol:
universalgr1
01/09/2012, 11:57
Συγχαρητήρια φίλε μου!!!
Πολύ όμορφα τα αποτελέσματα και η επιμονή σου στη λεπτομέρεια είναι καταπληκτική!!
Κάτι μου λέει θα βγει σαν εκθεσιακό το μηχανάκι.. Και πάλι εύγε!! :beer::beer:
είχα αρκετό καιρό να δώ τη δουλειά σου η οποία είναι καταπληκτική.συγχαρητηρια.
Τo gourouni
01/09/2012, 18:21
Ωραίος και μερακλής....
Τώρα ξεκινά το όμορφο κομμάτι της ανακατασκευής.... το δέσιμο! :wave2:
KotsosDR
01/09/2012, 18:36
Ωραίος και μερακλής....
Τώρα ξεκινά το όμορφο κομμάτι της ανακατασκευής.... το δέσιμο! :wave2:
ναι ναι !! να γουσταρουμε :)
dimmie_72
02/09/2012, 15:41
H επιτομή της λεπτομέρειας και της λεπτοδουλειάς του hobbίστα! :a20:
Takata Dome
02/09/2012, 18:17
Χαίρομαι που η δουλεία μου σε παρακίνησε να ψάξεις μέσα σε παλιότερα κείμενα που έχω γράψει σε αυτόν τον 1 χρόνο που με φιλοξενεί το forum.Το βλέπω σαν μια επιβράβευση για την προσπάθεια που έχω κάνει μέχρι τώρα :)
Σε ό,τι αφορά το πρώτο απο τα 3 μηνύματα σου,νομίζω καλό θα ήταν να σας αφηγηθώ την ιστορία της συγκεκριμένης μηχανής απο την αρχή,για να έχετε μια ξεκάθαρη εικόνα:
Η συγκεκριμένη μηχανή λοιπόν αγοράστηκε απο τον πατέρα μου κάπου στο 1993-1994,και όσο περίεργο και αν σας φαίνεται,ήταν κάτι σαν εταιρικό όχημα.Λόγω δουλειάς χρειαζόταν ένα μεταφορικό μέσο που να αντέχει στη σκληρή χρήση χωρίς να ζητά πολλά απο πλευράς συντήρησης και χρημάτων.Με τα οικονομικά δεδομένα της εποχής,λεφτά για αυτοκίνητο δεν υπήρχαν και δάνεια δεν δίνονταν για πλάκα,όπως έγινε τα επόμενα χρόνια.Πήγε λοιπόν τότε σε ένα κατάστημα στην περιοχή που πουλούσε μεταχειρισμένα,και διάλεξε την μηχανή που με βλέπετε να ανακατασκευάζω σήμερα.Γιατί αυτή; Γιατι "αυτή μου έκανε εντύπωση".Απο τότε τα χρόνια πέρασαν,τα οικονομικά δεδομένα άλλαξαν,ο φόρτος εργασίας αυξήθηκε,οι υποχρεώσεις έτρεχαν,η δουλεία πήγαινε καλά και την θέση της μηχανής πήραν διάφορα "κουτία",όπως λέτε.Καθώς τα χρόνια περνούσαν η μηχανή άρχισε να αργοπεθαίνει σιγά σιγά απο τα χρόνια,την κακή συντήρηση,την αδιαφορία...Και τελικά έγειρε για τελευταία φορά στο πλαινό της στάντ ύστερα απο μια μικρή πτώση.Ουσιαστικά η αφορμή για έναν αναμενόμενο θάνατο!
Πάμε τώρα 2 χρόνια πίσω.Η μόνη μου επαφή με τις μηχανές ήταν μέσα απο τα περιοδικά και το διαδίκτυο.Εν μέσω ατέλειωτου διαβάσματος περιοδικών μοτοσυκλέτας και πολλών ωρών ψαξίματος στο διαδίκτυο,πάντα θυμόμουν πως ο πατέρας μου είχε μια μηχανή στο γραφείο.Αλλά η τελευταία φορά που την είχα δεί ήταν πολλά χρόνια πίσω.Μια ανάμνηση είχα απο αυτή τη μηχανή,και όπως όλες οι αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας,ήταν αμυδρή,θωλή,ξεθωριασμένη...Την μηχανή λοιπόν δεν την θυμόμουν καθόλου.Ούτε τι μάρκα ήταν,ούτε πως έμοιαζε όυτε τίποτα.Θυμάμαι απλά να είμαι πάνω στη σέλα και ο πατέρας μου να με πηγαίνει βόλτα στους γύρω χωματόδρομους.Το μόνο χρώμα στην ανάμνηση αυτή προερχόταν απο το καντράν της μηχανής,και ήταν μπλέ:Το λαμπάκι της μεγάλης σκάλας που άναβε,όπως έμαθα χρόνια αργότερα!
Έπρεπε να κολλήσω το μικρόβιο του μοτοσυκλετισμού για να παρακινηθώ να ξεθάψω κι'άλλες πληροφορίες! Ιούνιος του 2011,λοιπόν και έχω πάει για δουλειά στον πατέρα μου.Είχα στο μυαλό μου να ψάξω να βρώ τη μηχανή,μα τις πρώτες μέρες δεν την είδα.Έψαξα στα μέρη που σα να θυμόμουν οτι την αφήναν,αλλά δεν ήταν εκεί.Και υπέθεσα λοιπόν πως την πέταξαν τελικά,την έδωσαν κάπου.Ώσπου τελικά την είδα! Και αυτή η ξεθωριασμένη ανάμνηση βρήκε το χρώμα της,έφερε στο μυαλό και άλλες αναμνήσεις! Παρατημένη σε μια γωνιά,σκουριασμένη,πληγωμένη και ταλαιπωρημένη.Κάθε μεσημέρι που τελείωνα την "βάρδια" μου, και στον χώρο δεν ήταν κανείς,πήγαινα και την περιεργαζόμουν.Καθόμουν στη σέλα,την πήγαινα μπρος πίσω,άνοιγα και έκλεινα το τσόκ,συμπίεζα τις αναρτήσεις με το βάρος μου.Και ήρθε η μέρα που θα τελείωνα οριστικά τη δουλεία.Ραντεβού για το επόμενο καλοκαίρι δεν δώσαμε.Το πιθανότερα ήταν να την πετάξουν μέχρι τότε.Και τι κρίμα,σκεφτόμουν,να μην μπορώ να κάνω κατι για αυτό.Πολύ περίεργο συναίσθημα να έχεις την ευκαιρία να ζωντανέψεις μια παιδική σου ανάμνηση και να μην μπορείς να το κάνεις.
Πέρασαν οι μήνες,ήρθε το φθινόπωρο.Καθόμουν μια μέρα στο forum και κοιτούσα τις υποενότητες,μέχρι που βρήκα μια που δεν την ήξερα:Ανακατασκευές! Χωμένη κάπου στα Τεχνικά,δεν την είχα προσέξει ποτέ.Και έτσι ξεκίνησε το διάβασμα...και εγώ θαύμαζα πώς αυτοι οι άνθρωποι έδιναν ξανά ζωή στα σιδερένια αυτά κουφάρια.Δεν είναι απλά μια επισκευή για να συνεχίσει να κάνει η μηχανή την "δουλεία της".Είναι κάτι πολύ παραπάνω.Είναι φόρος τιμής στους ανθρώπους που πέρασαν ατέλειωτες ώρες για να τα σχεδιάσουν,να τα συναρμολογήσουν,βάζοντας μέσα όλη τους τη γνώση και το μεράκι.Κατα κάποιον τρόπο σεβόμενος την ίδια τη μηχανή,σέβεσαι αυτόν που την δημιούργησε.
Πολύ μου άρεσαν λοιπόν οι ανακατασκευές,αλλά πίστευα οτι δεν είναι για μένα.Το μαστόρεμα για μένα μέχρι τότε ήταν απλά να αλλάζω λάστιχο στο ποδήλατό μου και να ρυθμίζω ντίζες,πως θα μπορούσα να ασχοληθώ με κάτι τόσο περίπλοκο και δύσκολο; Μέχρι που είδα στις ανακατασκευές,ανθρωπους σαν και εμένα,χωρις καμία εμπειρία πάνω στο θέμα,να τολμούν και να ξεκινούν και αυτοί ανακατασκευές. Το μόνο που έμενε τώρα ήταν να βρεθεί μηχανή.Αλλά ποιος τρέχει τώρα να ψάχνει για παρατημένα,να βρίσκει ιδιοκτήτες,να τρέχει για τη γραφειοκρατία κλπ; Μέχρι που θυμήθηκα αυτό που είχα αποχεραιτήσει τον Ιούνιο.Είπα στο πατέρα μου για την ιδέα μου,και μάλλον πρέπει να ξύπνησε και σε εκείνον αναμνήσεις...ένα ψυχρό βράδυ της Παρασκευής,γυρνόντας απ'το φροντιστήριο,την είδα και πάλι,αλλά αυτή τη φορά στην αυλή μου.Τα υπόλοιπα τα ξέρετε...:wave2:
Takata Dome
02/09/2012, 18:42
Αυτή είναι λοιπόν η ιστορία που είχα να σας πώ
Δεν δουλεύω κανέναν σας γιατί δεν έχω λόγο να το κάνω.Η νοσταλγία για κάτι που ποτέ δεν έζησες είναι ένα υπαρκτό συναίσθημα σε πολλούς ανθρώπους.Εγώ μπορώ να την περιγράφω τόσο ζωντανά απλά επειδή έχω περάσει ατέλειωτες ώρες διαβάζοντας ιστορίες ανθρώπων που έζησαν τις εποχές αυτές,και έχω μπορέσει να ταυτιστώ μαζί τους.Όσα χρόνια και αν χωρίζουν δυο ανθρώπους,δυο ιστορίες αν θέλετε,τα συναισθήματα τους μπορούν να ταυτίζονται.Το γεγόνος που βλέπει ο άνθρωπος αλλάζει ανάλογα με την εποχή,τα συναισθήματά του για αυτό μένουν τα ίδια με αυτά που ένιωθε κάποιος πριν 40 χρόνια.Αυτό μας συνδέει.
Το έχω ξαναπεί.Μπορεί να ξέρω κάποια πράγματα για συγκεκριμένες μηχανές και τεχνολογίες (που είναι ψίχουλα σε συγκριση αυτά που ξέρουν άλλοι εδω μέσα),αλλά αυτό δε μου προσδίδει καμία επιπλέον ιδιότητα.Άλλο η πράξη,άλλο η θεωρία
Και τέλος,φροντιστήρια αρχίζω απο αύριο,περιττό να πω πως περνάμε σε ακόμια πιο αργούς ρυθμούς στο project
soter3gm
02/09/2012, 19:45
Σπανίως γράφω σε ανακατασκευές παρότι της γουστάρω πάρα πολύ και που μιλάω τηλεφωνικός με αρκετά "παιδιά" για βοήθεια σε τεχνικά θέματα.
Παλικάράκι μου σε θαυμάζω γιατί έχεις τα κότσια με λιγοστές γνώσεις να επιχειρήσεις μια ανακατασκευή από το μηδέν.
Προχώρα και όταν το τελειώσεις θα κάνουμε μπυροκατάνυξη στο PULP να το εγκαινιάσουμε το εργαλείο
dimmie_72
02/09/2012, 21:36
Και τέλος,φροντιστήρια αρχίζω απο αύριο,περιττό να πω πως περνάμε σε ακόμια πιο αργούς ρυθμούς στο project
Καλή επιτυχία στη ζωή σου, που την έχεις σίγουρη και συγχαρητήρια για το επίπεδο και την ποιότητα του λόγου σου, πράγμα σπάνιο στη σημερινή εποχή για τους νέους της ηλικίας σου!!! :a18:
μπραβο σου και στο πατερα σου αλλο ενα.
:a20::a18:
Persival
02/09/2012, 22:16
Καλή επιτυχία στη ζωή σου, που την έχεις σίγουρη και συγχαρητήρια για το επίπεδο και την ποιότητα του λόγου σου, πράγμα σπάνιο στη σημερινή εποχή για τους νέους της ηλικίας σου!!! :a18:
+748
LOUKILOUK
03/09/2012, 00:39
Από τα ποιο "αισιόδοξα" θεντάκια που διαβάζω συστηματικά τον τελευταίο καιρό...και φυσικά όχι μόνο για αυτή καθαυτή την ανακατασκευή... επιτέλους...
Τελικά η ενότητα "ανακατασκευές" είχε αλλά και έχει να δωσεί ακόμα πολλά και ποικίλα ερεθίσματα...Ίσως και κάποια που κανείς δεν τα περίμενε όταν ξεκίνησε σαν αυτόνομη ενότητα μέσα από το μεράκι και την μούρλα των γνωστών αγνώστων με τα μαυρισμένα νύχια...
Καλή απόλαυση λοιπόν στην προσπάθεια σου να αναστήσεις το μηχανάκι...:wave2:
Καλή επιτυχία στη ζωή σου, που την έχεις σίγουρη και συγχαρητήρια για το επίπεδο και την ποιότητα του λόγου σου, πράγμα σπάνιο στη σημερινή εποχή για τους νέους της ηλικίας σου!!! :a18:
++++ και απο εμενα!
universalgr1
03/09/2012, 08:03
To ξέρεις πως σε παρακολουθώ απ΄την αρχή.
Έχεις ξεχωρίσει για το ήθος σου και την παιδεία που έχεις λάβει προφανώς απ'την οικογένειά σου.
Πολλά συγχαρητήρια λοιπόν και στους γονείς σου και σε σένα και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο στις επικείμενες εξετάσεις.
Στις μέρες μας,που δυστυχώς όλα φαίνονται μαύρα και δυσοίωνα, τέτοιες προσπάθειες από ένα νέο παιδί αποτελούν αχτίδα ελπίδας και αισιοδοξίας για το μέλλον.
Καλή συνέχεια!! :beer:
FRAGISCOS
09/09/2012, 08:23
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες,και μη εχοντας να προσθεσω κατι,θελω να σου ευχηθω καλη επιτυχια πρωτα στις εξετασεις,και επειτα στη ζωη σου.
Πιστευω οτι θα την εχεις, μα πανω απ ολα την αξιζεις....
Ενα εχω να πω θελω φωτο την μηχανη μπροστα απο την σχολη που θες να περασεις.Θα ειναι αποδειξη οτι καταφερες 2 πραγματα που αλλοι ουτε στα ονειρα τους δεν τα βλεπουν ειδικα στην ηλικια σου που το μονο που τους νοιαζει ειναι το καγκουριλικη και τα κλαμπ.Συνεχα ετσι και θα ανταμηφθεις.
Takata Dome
09/10/2012, 20:53
Για άλλη μια φορά,ανάσταση της ανακατασκευής μετά απο 1 μήνα! :rockon:
Σήμερα θα περιγράψω ολόκληρη τη διαδικασία καθαρισμού του ρεζερβουάρ της βενζίνης.Την εργασία αυτή την έκανα μόνος μου στο σπίτι,χωρίς καμία προηγούμενη γνώση επι του αντικειμένου.Ουσιαστικά η όλη διαδικασία αποτελεί μια σύνθεση απόψεων-ενεργειών τρίτων που διάβασα στο διαδίκτυο,οπότε εάν κάτι απο αυτά που περιγράφω είναι λάθος η μπορούσα να το παραλείψω,βεβαίως και να το πείτε! :wave2:
Takata Dome
09/10/2012, 20:56
Οταν λέω για καθαρισμό,εννοώ φυσικά του εσωτερικού του ρεζερβουάρ.Δεν έχει κανένα νόημα πρώτα να κάτσουμε να το βάψουμε και μετά να το καθαρίσουμε εσωτερικά,για ευνόητους λόγους.
Ορίστε λοιπόν η κατάσταση του δικού μου:
271016 271017
Takata Dome
09/10/2012, 20:58
Πολύ σκουριά,πολύ βρωμία
271018 271019
Takata Dome
09/10/2012, 21:00
Πριν γίνει οποιαδήποτε διαδικασία,έπρεπε να αφαιρεθεί το εσωτερικό φιλτράκι του ρεζερβουάρ.Φυσικά,όπως πολλές φορές στο παρελθόν έχω κάνει ( πχ ντίζα τσοκ),παίχτηκε άγχος και το διέλυσα
271020 271021
Takata Dome
09/10/2012, 21:03
Αφού βγήκε απο τη μέση,ξεκινάει η διαδικασία.Πριν προχωρήσουμε στον ουσιαστικό καθαρισμό,αποφάσισα να αφαιρέσω την σαθρή σκουριά με την λίγο-πολύ γνωστή μέθοδο:
Βενζίνη...
271022
Takata Dome
09/10/2012, 21:06
Αλυσίδα και κούνημα! Αφού έβαλα περίπου το 1/8 της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ σε βενζίνη,έριξα μέσα την αλυσίδα και ακολούθησε 1 ώρα συνεχούς κουνήματος δεξιά-αριστερά,πάνω κάτω,κυκλικές κινήσεις,οριζόντιες κλπ.
271023
Takata Dome
09/10/2012, 21:08
Μόλις τελειώσει το κούνημα,ακολουθεί πλύσιμο με νερό σε πίεση 150 bar.Στέγνωμα καλό,και ώρα για τον ουσιαστικό καθαρισμό.Επέλεξα να αφαιρέσω τη σκουριά χρησιμοποιόντας τη μέθοδο με το ξύδι. 9 λίτρα λοιπόν μέσα στο ρεζερβουάρ,και αναμείνατε 2 εβδομάδες
271024
Takata Dome
09/10/2012, 21:10
Δεν αφήνουμε το ρουμπινέτο στο ρεζερβουάρ αν δεν είναι σιδερένιο.Υπάρχει κίνδυνος να λιώσει!
Εγώ έκοψα έναν φελό και τάπωσα την τρύπα
271025
Takata Dome
09/10/2012, 21:12
Fast Forward 2 εβδομάδες μετά.Βγάζουμε το ξύδι...
271026
Takata Dome
09/10/2012, 21:14
Και ορίστε αυτό που αντικρύζουμε μόλις ανοίξουμε την τάπα
271027
Takata Dome
09/10/2012, 21:16
Εντυπωσιακό αποτέλεσμα
271028 271029
Takata Dome
09/10/2012, 21:19
Μετά απο άλλο ένα πλύσιμο με νερό σε υψηλή πίεση,απομακρύνθηκαν και κάποια υπολείματα
271030 271031
Takata Dome
09/10/2012, 21:21
Η σκουριά βέβαια παραμονεύει...
271032
Takata Dome
09/10/2012, 21:22
Γι'αυτό σειρά έχει ένα χημικό προιόν που σταθεροποιεί τη σκουριά
271035
Takata Dome
09/10/2012, 21:24
Άδειασμα μέσα στο ρεζερβουάρ
271037
Takata Dome
09/10/2012, 21:27
Και θα παραμείνει εκεί για 3 ώρες,πριν αφαιρεθεί με πολύ καλό πλύσιμο της επιφάνειας
271040 271041
Takata Dome
09/10/2012, 21:30
Τέλος λοιπόν; Οχι! Ο καθαρισμός μπορεί να έγινε,αλλα πρέπει να σιγουρευτούμε οτι θα κρατήσει.Επέλεξα λοιπόν να κάνω πλαστικοποίηση!
Έχοντας διαβάσει θετικές κριτικές για το POR 15,τσίμπησα ενα κουτάκι 250ml απο Αμερική.Φτάνει και περισσεύει για το 9 λίτρων ρεζερβουάρ μου
271043
Takata Dome
09/10/2012, 21:32
Εξίσου απαραίτητη προυπόθεση με την αφαίρεση της σκουριάς για να πιάσει ο πλαστικοποιητής,είναι το να μην υπάρχει καθόλου υγρασία εσωτερικά στο ρεζερβουάρ.Θερμοπίστολο λοιπόν...
271044
ωραια πραματα,θα παρω και εγω αυτον τον σταθεροποιητη σκουριας:beer:
Takata Dome
09/10/2012, 21:34
Σε δυσπρόσιτες κοιλότητες και ραφές,θέρμαινα εξωτερικά την επιφάνεια ωστε να εξατμιστεί το νερό που λίμναζε
271046
Takata Dome
09/10/2012, 21:36
Αφού αφαιρέθηκε η σκουριά,αδρανοποιήθηκε,πλύθηκε το ρεζερβουάρ και στέγνωσε τελείως,ώρα για την πλαστικοποίηση
271047
Takata Dome
09/10/2012, 21:39
Καλό ανακατάμε να ομογενοποιηθεί το μείγμα,σφραγίζουμε καλά την οπή του ρουμπινέτου,ρίχνουμε και κουνάμε σιγά σιγά για να πάει παντού.Σφραγίζουμε και το στόμιο και γυρνάμε ανάποδα το ρεζερβουάρ για να φτάσει και στην πάνω μεριά του ρεζερβουάρ.Όταν σιγουρευτούμε οτι πήγε παντού (οχι μαντεύοντας ε,με φακό!),προσπαθούμε να βγάλουμε όλο το περίσσευμα πλαστικοποιητή απο το ρεζερβουάρ,για να μην λιμνάσει στο κάτω μέρος.Ευτυχώς εγώ κατάφερα να βγάλω το 80% του περισσεύματος.
Takata Dome
09/10/2012, 21:42
Και αμέσως μετά τη διαδικασία,η εικόνα είναι κάπως έτσι
271048 271049
Takata Dome
09/10/2012, 21:46
Μετά απο 24 ώρες,έχει κάτσει στην επιφάνεια καλά και είναι πλέον σκληρό.Θα πάρει όμως τουλάχιστον άλλα 3 24ώρα μεχρι να στεγνώσει εντελώς
271051 271052
Takata Dome
09/10/2012, 21:53
Φτάσαμε στο τέλος λοιπόν
Πάμε μια σύγκριση
271056
271060
Takata Dome
09/10/2012, 21:57
Καλό φαίνεται...
271061
271062
Takata Dome
09/10/2012, 21:58
Κλείνοντας με το συγκεκριμένο,επαναλαμβάνω πως δεν μπορώ να ξέρω αν τα βήματα είναι σωστά ή όχι.Αυτό θα το δείξει ο χρόνος.
Το κόστος έφτασε τα 42 ευρώ.30 ο πλαστικοποιητής,6 το ξύδι,6 και ο σταθεροποιητής.Τιμή απο επαγγελματία για να έχω μέτρο σύγκρισης,δεν πήρα δυστυχώς.
Εντυπωσιακό θα έλεγα,εργοστασιακή δουλεια:beer:
Takata Dome
09/10/2012, 22:02
Παράλληλα,έφτασαν και τα πρώτα ανταλλακτικά,απο αντιπροσωπεία σε τιμή περίπου ίδια με αυτή απο το Ίντερνετ
271063
Takata Dome
09/10/2012, 22:03
Ντίζα συμπλέκτη
271064
Takata Dome
09/10/2012, 22:05
Ντίζα κοντέρ
271065
Takata Dome
09/10/2012, 22:09
Ντίζες γκαζιου
271067
Takata Dome
09/10/2012, 22:13
Καθρέφτες
271069 271070
Takata Dome
09/10/2012, 22:17
Μανέτα συμπλέκτη & φρένου μαζί με τη βάση της πρώτης
271071 271072 271073
Takata Dome
09/10/2012, 22:18
Πίσω φως
271076
Takata Dome
09/10/2012, 22:20
Γλύστρα αλυσίδας
271077
Takata Dome
09/10/2012, 22:23
Εδώ συμβαίνει το εξής περίεργο: Το φιλτράκι που χάλασα είχε μια τιμή a και ολόκληρο το σώμα του ρουμπινέτου-που περιελάμβανε το φιλτράκι-είχε μια τιμή a+4.Οπότε πήρα ολόκληρο το ρουμπινέτο τελικά:
271078 271079
Takata Dome
09/10/2012, 22:24
Τέλος :wave2:
dimitris_speed
09/10/2012, 22:25
Παράλληλα,έφτασαν και τα πρώτα ανταλλακτικά,απο αντιπροσωπεία σε τιμή περίπου ίδια με αυτή απο το Ίντερνετ
Άψογο το project,αναμένω τελικό αποτέλεσμα..
Μήπως έχεις κάποια αξιόπιστη διεύθυνση από ανταλλακτικά για Honda στο Internet ? έχει πέσει στα χέρια μου ένα xl200r σε ψιλοαθλια κατάσταση και θέλω να το ζωντανεψω αλλά δεν μπορώ να βρω κάποια βασικά. Όπως πχ μανιβελα .
Takata Dome
09/10/2012, 22:28
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.cmsnl.com/honda-xl200r-1983-usa_model1141/partslist/
και ψάξε και στο e-bay
edit:Στο e-bay βρήκα
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=honda+xl200+kickstart&_sacat=0&_odkw=honda+xl200&_osacat=0
dimitris_speed
09/10/2012, 22:35
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.cmsnl.com/honda-xl200r-1983-usa_model1141/partslist/
και ψάξε και στο e-bay
edit:Στο e-bay βρήκα
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=honda+xl200+kickstart&_sacat=0&_odkw=honda+xl200&_osacat=0
Thanks!
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.cmsnl.com/honda-xl200r-1983-usa_model1141/partslist/
και ψάξε και στο e-bay
edit:Στο e-bay βρήκα
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=honda+xl200+kickstart&_sacat=0&_odkw=honda+xl200&_osacat=0
Επισης και https://www.davidsilverspares.co.uk/XL200R-1983-USA/
Οτι ανταλακτικο σεν βλεπεις το ζητας με το part no ή με ενα μυνημα στο βρισκουν ειναι πιο φτηνο απο το cmsnl (οχι παντα) και στα μεταφορικα!!
dimitris_speed
11/10/2012, 11:08
Επισης και https://www.davidsilverspares.co.uk/XL200R-1983-USA/
Οτι ανταλακτικο σεν βλεπεις το ζητας με το part no ή με ενα μυνημα στο βρισκουν ειναι πιο φτηνο απο το cmsnl (οχι παντα) και στα μεταφορικα!!
Ευχαριστώ..! Αν και θέλω κάτι με PayPal ,θα το ψάξω πάντως. Έχω βρει από xlr 250 αλλά δεν ξέρω αν ταιριάζει. Γνωρίζει κανείς?
Takata συγνώμη που σου κατέστρεψα το topic.. :(
kostas_patra
11/10/2012, 17:56
αν μου επιτρέπεις, θα θελα να κάνω κάποιες επισημάνσεις-παρατηρήσεις
-το κόλπο με την αλυσίδα είναι πετυχημένο, γιατί αν το ρεζερβουάρ είναι λίγο περίεργο, με οξείες γωνίες, μπορεί να σφηνώσουν οι πέτρες, τα παξιμάδια ή οι βώλοι που κάποιος μπορεί να βάλει στην διαδικασία του σέικερ
-το ξύδι είναι ασθενές οξύ, αλλά η παρατεταμένη χρήση του δεν ενδείκνυται, ιδίως σε πολύ σκουριασμένα σημεία, γιατί κινδυνεύει το ρεζερβουάρ να τρυπήσει, δηλ να δημιουργήσει επιπλέον πρόβλημα από αυτό που πάς να λύσεις. μιας και δεν υπάρχει μάνιουαλ και τυφλοσούρτης πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο, μιας και οι μεταβλητές τεπόζιτο, σκουριά, πάχος, ph ξυδιού, θερμοκρασία είναι κάθε φορά διαφορετικές, μια φορά την ημέρα καλόν είναι να επιθεωρείται το εσωτερικό του ρεζερβουάρ, για την πρόοδο του φαγώματος της σκουριάς, να διηθείται το διάλυμα του ξυδιού από σκουριές και να επανατοποθετείται διαυγές
-το rustabil κάνει καλή δουλειά, στο να σταματήσει την εξέλιξη της σκουριάς και η αλλαγή στο χρώμα είναι εμφανής, αφού τα σκουριασμένα μέρη μεταχρωματίζονται σε μπλέ, οπότε δεν μπορείς να μπερδευτείς
-το por15 είναι η βάση της επιτυχίας, για την δική μου περίπτωση, μιας και ύστερα από 2 χρόνια το ρεζερβουάρ μου είναι ακριβώς όπως οι φωτογραφίες που έβγαλες μετά την εφαρμογή του. δεν σπάει, βουλώνει καμιά τριχοειδή οπή, αν δεν προσέξει κανείς και δεν βάλει τον-ους φελλό-ούς που έβαλες στην θέση του ρουμπινέτου, παίζει να τους σφραγίσει ερμητικά και να μην ξεκολάνε, γιατί στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ τσιμεντώνει σαν πετσί
-μια ένσταση με το στέγνωμα που έκανες. στη φωτό που έχεις παραθέσει φαίνεται να έχεις βάλει τέρμα το θερμοπίστολο, γιατί φαίνεται πως οι αντιστάσεις του έχουν κοκκινίσει. το καλύτερο στέγνωμα κατά τη γνώμη μου είναι με κομπρεσσέρ αέρα, για κανά δεκάλεπτο ή στον ήλιο μέρα μεσημέρι, ή με το θερμοπίστολο αν βιάζεσαι, στην μεγάλη ένταση αέρα, αλλά όχι με θερμοκρασία, γιατί πάντα μιλάμε για ρεζερβουάρ καυσίμου, έστω και αν έμεινε με ξύδι, εκτός και αν είναι γεμάτο νερό
-για να μην ξαναδεί κανείς σκουριά με την εφαρμογή του por15 ή αντίστοιχων προιόντων, θα πρέπει να τοποθετηθεί και η τάπα του ρεζερβουάρ, πάνω από σακούλα, για να μπορέσει να πάει το προιόν μέχρι τα χείλη του ρεζερβουάρ, δίχως βεβαίως να κλείσει τις οπές αναθυμιάσεων που μπορεί να υπάρχουν
αυτά τα ολίγα, από προσωπική εμπειρία
καλή συνέχεια!
Takata Dome
11/10/2012, 18:51
Κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη! Συγχαρητήρια και για τον οδηγό που είχες δημοσιεύσει όταν έκανες τον καθαρισμό του δικού σου ρεζερβουάρ,με βοήθησε πολύ στη διαδικασία,και άντλησα και κάποια σκέλη του καθαρισμού απο εκεί (πχ το Rustabil).Στο θέμα των παρατηρήσεων τώρα:
1)Η αλυσίδα θα συμφωνήσω πως είναι καλύτερη επιλογή,έχοντας δοκιμάσει και τις 2 μεθόδους
2)Σωστό,αν και στην δικιά μου περίπτωση η σκουριά ήταν περισσότερο επιφανειακή και δεν είχε σάπια τμήματα εσωτερικά ωστέ να κινδυνεύω.Αυτό δεν σημαίνει πως μπορεί κανείς να αφήσει το ξύδι μέσα για πάντα φυσικά
3)Ο σταθεροποιητής κάνει όντως καλή δουλειά,απλά απαιτεί πολύ καλό ξέπλυμα μετά για να βγεί.
4)Δεν είναι τυχαίο πως παντού στο Ίντερνετ βλέπει κανείς θετικότατες κριτικές για το POR15.Σωστή και η παρατήρηση για το ρουμπινέτο,δεν το αφήνουμε πάνω στη διαδικασία,θα μπεί πλαστικοποιητής,θα στεγνώσει και θα το αχρηστέψει
5)Αν και πάντα υπάρχει μια πιθανότητα να έχει ξεμείνει βενζίνη κάπου μέσα,πιστεύω πως μετά απο 2 ξεπλύματα με άφθονο νερό που έκανα,δύσκολο να συμβεί κάτι.Ο συγκεκριμένος τρόπος με βοήθησε να τελειώσω γρήγορα και να στεγνώσω τις ραφές,που λίμναζε νερό.Ήθελα και να αποφύγω την επανεμφάνιση σκουριάς,για να είμαι βέβαιος πως θα πιάσει σωστά το υπόστρωμα
6)Πολύ σωστά,εγώ το έκανα απλά βάζοντας ένα κομμάτι απο πλαστική σακούλα πάνω απο την οπή και κολλόντας το στην επιφάνεια με χαρτοταινία.
srxakias junior
11/10/2012, 22:02
ωραια πραγματα!συνεχισε και δωσε φοτο
:wave2:
Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό λόγω έλλειψης χρόνου και χρημάτων!Δεν βοηθούσε και ο καιρός στη Χαλκίδα αφού μέχρι πριν μια εβδομάδα είχε 25 βαθμούς και άντε να κάτσω μέσα!Θα ζητήσω πολλές συμβουλές τώρα!
1 πως αφαιρώ το μαύρο χρώμα από την τιμονόπλακα ώστε να μείνει σκέτο το αλουμίνιο χωρίς να το γδάρω!
2 η πλεξούδα είναι κομμάτια γιατί είχε πέσει θύμα κλοπής στο παρελθόν και της μάμησαν τα μάτια(κομμένα καλώδια ότι να είναι συνδέσεις,3 κιλά μονωτική κλπ) και σκέφτομαι να πάρω καλώδια θερμοσυστελόμενα λαστιχάκια και να αρχίσω να τα αλλάζω.
3 τα μεταλλικά του μπιμπλίκια βασούλες, πατήθρες, ποδόφρενα, μανιβέλες με τι μου προτείνετε να τα βάψω μαύρα κάτι που να μένει όμως.
αυτά τα ολίγα σας ευχαριστώ!
Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό λόγω έλλειψης χρόνου και χρημάτων!Δεν βοηθούσε και ο καιρός στη Χαλκίδα αφού μέχρι πριν μια εβδομάδα είχε 25 βαθμούς και άντε να κάτσω μέσα!Θα ζητήσω πολλές συμβουλές τώρα!
1 πως αφαιρώ το μαύρο χρώμα από την τιμονόπλακα ώστε να μείνει σκέτο το αλουμίνιο χωρίς να το γδάρω!
2 η πλεξούδα είναι κομμάτια γιατί είχε πέσει θύμα κλοπής στο παρελθόν και της μάμησαν τα μάτια(κομμένα καλώδια ότι να είναι συνδέσεις,3 κιλά μονωτική κλπ) και σκέφτομαι να πάρω καλώδια θερμοσυστελόμενα λαστιχάκια και να αρχίσω να τα αλλάζω.
3 τα μεταλλικά του μπιμπλίκια βασούλες, πατήθρες, ποδόφρενα, μανιβέλες με τι μου προτείνετε να τα βάψω μαύρα κάτι που να μένει όμως.
αυτά τα ολίγα σας ευχαριστώ!
1) Δοκιμασες με διαβρωτικο?
2) Κανε το με προσοχη αλλα κοιταξε και τις φισσες αν ειναι ΟΚ!
3) Ηλεκτροστατικη !
Καλη συνεχεια!!!:beer:
Takata Dome
01/11/2012, 19:03
Με πιάνεις απροετοίμαστο και στις 3.
1)Την τιμονόπλακα την πέρασα με συρματόβουρτσα και αφαίρεσα το χρώμα,αν δεν έχεις σκοπό όμως να την ασταρώσεις-βάψεις μετά και θες να τη γυαλίσεις,δεν γίνεται έτσι.
2)Στα ηλεκτρικά πρόβλημα-τουλάχιστων μεχρι στιγμής-οπότε δεν έχω ασχοληθεί για να μπορώ να απαντήσω
3)Εγώ το έκανα με τρίψιμο-αστάρωμα-βάψιμο κανονικά...αν θα κρατήσουν δεν ξέρω,θα το μάθω με τον καιρό,και αν δεν κρατήσουν,δεν είναι δύσκολο να τα βγάλω.Λάθος νοοτροπία βέβαια,αλλά τώρα δεν έχω το χρόνο και ούτε τη διάθεση να το ξανακάνω.Κάποια στιγμή θέλω να την δω και τελειωμένη:p Μάλλον ηλεκτροστατική ειναι καλύτερα
Κανε μια δημοσίευση στο δικό σου thread,και θα σου απαντήσουν οι ειδικοί! ;)
Edit:Με πρόλαβαν!
Takata sorry αλλά έγραψα σε λάθος topic στο δικό σου!διάβαζα το δικό σου και με τόσα παράθυρα μπερδεύτηκα διέγραψε το!και πάλι συγνώμη!
Αγαπητέ Takata. Διάβασα ότι έχεις δύο XLR Baja από όπου έφτιαξε μία. Εγώ έχω μία XLR250 baja και μου έχουν στραβώσει οι βαλβίδες του κινητήρα από απορύθμιση της καδένας και αναρωτιόμουν αν σου έχει περισσέψει καμιά βαλβίδα από τη δεύτερη για να αναστήσω τη δική μου.
Ευχαριστώ
Takata Dome
07/11/2012, 19:29
1 XLR Baja έχω...
2 έχει ο Astoxos,οχι Baja,XLR,αλλα οι βαλβίδες δεν έχουν καμία διαφορά
Για στείλε του ενα Π.Μ!:)
Takata Dome
17/11/2012, 11:35
Μετά απο σκέψη,αποφάσισα πως ναι μεν δεν θα έκανα σέρβις στις αναρτήσεις μόνος μου,αλλά δεν θα τις έστελνα κάπου χωρίς να έχω την παραμικρή ιδέα για την κατάστασή τους.Θυμηθείτε πως το προτζεκτ δεν γίνεται με δικά μου έξοδα,και δεν έχω την πολυτέλεια να ξοδεύω όσα θέλω,όποτε θέλω.Κατέβηκα λοιπόν στο υπόγεια,και πήγα να ανόιξω την εμπρός ανάρτηση!
274479
Takata Dome
17/11/2012, 11:36
Βγάζοντας το πλαστικό κάλλυμα,έχει μια βαλβίδα αέρα απο κάτω.Γιατί; :confused:
274480
Takata Dome
17/11/2012, 11:38
Ξεβίδωμα την τάπα με 17αρι κλειδί.Βγαίνει εύκολα!
274481
Takata Dome
17/11/2012, 11:39
Και απο κάτω
274482
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.