View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87
Σελίδες :
1
2
3
4
[
5]
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Takata Dome
26/06/2012, 16:57
Επιστροφή στα πιό σημαντικά: Στη συγκεκριμένη φωτογραφία,τα πίσω μασπιέ με τις βάσεις τους
262494
Takata Dome
26/06/2012, 16:58
Να και τα εμπρός μασπιέ
262495
Takata Dome
26/06/2012, 16:59
Ο λεβιές του πίσω φρένου
262496
Takata Dome
26/06/2012, 17:00
Και τέλος το στάντ
262498
Takata Dome
26/06/2012, 17:01
Και εδώ όλα μαζί
262500
Takata Dome
26/06/2012, 17:02
Και αφού υπήρχε όρεξη ακόμα,είπα να καθαρίσω και το πίσω δοχείο υγρών φρένου
262501
Takata Dome
26/06/2012, 17:04
Ας το ανοίξουμε...
262502
Takata Dome
26/06/2012, 17:05
Ορίστε και το εσωτερικό του
262506
Takata Dome
26/06/2012, 17:06
262507
Takata Dome
26/06/2012, 17:07
Τα κλασσικά:Οδοντόβουρτσα,σαπούνι,νερό,μπατονέτες και φτάνουμε εδώ
262508
Takata Dome
26/06/2012, 17:13
Καθάρισε καλά!
262509
Takata Dome
26/06/2012, 17:14
Τέλος για σήμερα!:wave2:
Υ.Γ:Ο λεβιές των ταχυτήτων δεν βάφτηκε γιατι έχει μείνει πάνω στο μοτέρ...και το μοτέρ είναι στο μάστορα!
Τα διάφορα που έβαψες πως το έκανες?σπρέι ή πιστόλι?τα πέρασες από αμμοβολή ή δεν χρειάζονται???Και ποια αλουμίνια θες να βάψεις?
Πολυ ωραια! μια χαρα προχωραει βλεπω !!:beer:
Takata Dome
26/06/2012, 22:14
Τα διάφορα που έβαψες πως το έκανες?σπρέι ή πιστόλι?τα πέρασες από αμμοβολή ή δεν χρειάζονται???Και ποια αλουμίνια θες να βάψεις?
Αυτά που παρουσιάσα σήμερα είναι βαμμένα με σπρέι,αν και προτιμώ το πιστόλι γενικά.Τα έτριψα με Dremel,με μικρό τριβείο κάποια και στο χέρι στα πολύ δύσκολα σημεία
Αμμοβολή έστειλα μόνο τον σκελετό,που θα μου έφευγαν τα χέρια για να τον τρίψω,το υποπλαίσιο,τη σχάρα και την εξάτμιση.Το αν χρειάζονται ή δεν χρειάζονται το κρίνεις εσύ.Εγώ για παράδειγμα την εξάτμιση είχα σκοπό να την τρίψω μόνος μου,αλλα επειδή η σκουριά είχε δημιουργήσει πόρους και δεν μπορούσα να την βγάλω,και επειδή για να γίνει σωστή και ανθεκτική δουλειά πρέπει να μην μένει σκουριά στις επιφάνειες,επέλεξα τη λύση της αμμοβολής.Τα αλουμίνια της μηχανής είναι το πηρούνι,το ψαλίδι,το πλαίσιο των προβολέων,η ποδιά,η κατω τιμονόπλακα και το δοχείο ρύθμισης επαναφοράς.Μπορείς να γλιτώσεις το βάψιμο αν τα γυαλίσεις προσεκτικά και με το σωστό εξοπλισμό,αλλα εγώ τα πέρασα με συρματόβουρτσα πριν μάθω πως γίνεται και γυάλισμα,γι'αυτό και πρέπει να τα βάψω τώρα.
motomaniac
26/06/2012, 23:00
ωραια παει. μ'αρεσει που τα παιδευεις ολα μονος χωρις να σκας λεφτα. αλλα εχω διαφωνια (παλι), δεν θα εβαφα κομματια που ελαστικα (πισω μαρπσιε και και κολαρα συσφιξης) ειτε εχουν πολλους κραδασμους. αν και τα πισω μαρσπιε τα βλεπω οτι τα μονωσες παρολαυτα φαινονται φαινονται να γυαλιζουν. σπρει σιλικονης? τα κολαρα σφιγκτηρες παντως δεν θα αντεξουν.. πολλες μπυρες για τηην προσπαθεια παντως.. τραβαει κιολας η μπυρα τωρα το καλοκαιρι!! :beer::beer::beer:
Takata Dome
26/06/2012, 23:24
ωραια παει. μ'αρεσει που τα παιδευεις ολα μονος χωρις να σκας λεφτα. αλλα εχω διαφωνια (παλι), δεν θα εβαφα κομματια που ελαστικα (πισω μαρπσιε και και κολαρα συσφιξης) ειτε εχουν πολλους κραδασμους. αν και τα πισω μαρσπιε τα βλεπω οτι τα μονωσες παρολαυτα φαινονται φαινονται να γυαλιζουν. σπρει σιλικονης? τα κολαρα σφιγκτηρες παντως δεν θα αντεξουν.. πολλες μπυρες για τηην προσπαθεια παντως.. τραβαει κιολας η μπυρα τωρα το καλοκαιρι!! :beer::beer::beer:
Σπρέι σιλικόνης είναι,όπως και στα υπόλοιπα που έριξα,το άφησα λίγο και σκούπισα το περίσευμα.
Τα κολάρα ίσως και να μην αντέξουν,αν το χρώμα δεν έχει την απαραίτητη ελαστικότητα.Στα υπόλοιπα δεν βλέπω λόγο να μην αντέξουν!
universalgr1
27/06/2012, 00:25
Συνεχα αρχηγε!!!
:beer:
Takata Dome
28/06/2012, 13:25
Σήμερα είπα να ρίξω μια ματιά στο ψυγείο λαδιού
Αν και βρώμικο,σοβαρά προβλήματα δεν υπάρχουν
262777
Takata Dome
28/06/2012, 13:26
Και τα σωληνάκια υψηλής πίεσης
Και αυτά βρώμικα,χωρίς σοβαρά προβλήματα
262778
Takata Dome
28/06/2012, 13:27
Το χρώμα τους τα έχει φτύσει και θα ήθελα να τα βάψω
Τα κανονικά χρώματα δεν κάνουν.Θέλουμε ένα χρώμα που να "αναπνέει".Κάνουν αυτά για σόμπες και καλοριφέρ;
Kotselakos
28/06/2012, 19:24
Πολύ ωραία η δουλειά στις βαφές μάστορα! Φρεσκαδούρα! :sun:
Τα σωληνάκια μπορείς να τα βάψεις με σπρέυ υψηλής θερμοκρασίας, αλλά πρέπει πρώτα να τα τρίψεις και να τα φτάσεις γυμνό μέταλλο. Μετά θα θέλει ψήσιμο (βάλτα στο φούρνο του σπιτιού σου όταν θα λείπουν αι γυναίκαι από το σπίτι :a13: ) . Λογικά τα λάστιχα θα αντέξουν. Δεν έχει και την καλύτερη αντοχή στις βενζίνες και τα χημικά βέβαια, αλλά από το τίποτα...
Takata Dome
28/06/2012, 19:28
Πολύ ωραία η δουλειά στις βαφές μάστορα! Φρεσκαδούρα! :sun:
Τα σωληνάκια μπορείς να τα βάψεις με σπρέυ υψηλής θερμοκρασίας, αλλά πρέπει πρώτα να τα τρίψεις και να τα φτάσεις γυμνό μέταλλο. Μετά θα θέλει ψήσιμο (βάλτα στο φούρνο του σπιτιού σου όταν θα λείπουν αι γυναίκαι από το σπίτι :a13: ) . Λογικά τα λάστιχα θα αντέξουν. Δεν έχει και την καλύτερη αντοχή στις βενζίνες και τα χημικά βέβαια, αλλά από το τίποτα...
Αυτό θα κάνω :a10:
Ψήσιμο παίζει να γίνει με θερμοπίστολο;
Στο ψυγείο που πρέπει και να αναπνέει τι κάνουμε;
Kotselakos
28/06/2012, 20:24
Αυτό θα κάνω :a10:
Ψήσιμο παίζει να γίνει με θερμοπίστολο;
Στο ψυγείο που πρέπει και να αναπνέει τι κάνουμε;
Πιθανόν να μπορείς να κάνεις τι δουλειά με θερμοπίστολο, μιας και τα σωληνάκια δεν έχουν μεγάλο όγκο και ανεβάζουν εύκολα θερμοκρασία. Τα σπρέυ που έχω χρησιμοποιήσει εγώ κατά καιρούς πάντως ζητάνε ψήσιμο στους 160C για 40 λεπτά με μία ώρα.
Εγώ στο ψυγείο λαδιού πάντως δεν θα έκανα τίποτα πέρα από ένα καλό καθάρισμα. Άντε ένα ελαφρύ χέρι σπρέυ υψηλής. Ούτως η άλλως κρυμμένο πίσω από τη μάσκα δεν είναι;
Takata Dome
28/06/2012, 20:57
Με τα σωληνάκια έκλεισε η δουλειά!
Μιας και ανεβάζει μεγάλη θερμοκρασία,φαντάζομαι μπορώ να το δουλέψω κανα μισάωρο
Στο ψυγείο μάλλον δεν θα κάνω τίποτα τελικά.Φαίνεται απο τα πλάγια αν κοιτάξει κανείς στο λαιμό του πλαισίου,αλλα δεν πειράζει
Takata Dome
29/06/2012, 17:32
Επιδιορθόσεως μικροπραγμάτων συνέχεια...
Εκκίνηση με το πίσω φανάρι,λυμένο εις τα εξ'ων συνετεθη!
262956
Takata Dome
29/06/2012, 17:33
Κάτοπτρο σε κατάσταση κακή
262957
Takata Dome
29/06/2012, 17:34
Και απο πίσω
262958
Takata Dome
29/06/2012, 17:37
Σπασμένο κρύσταλλο απο την ίδια πτώση που κατέστρεψε πισω φλας,μανέτα συμπλέκτη και τη βάση της.
262959
Takata Dome
29/06/2012, 17:37
Και το λαστιχένιο τμήμα αυτό
262960
Takata Dome
29/06/2012, 17:38
Βρωμιά εκεί που πιάνει στο πίσω φτερό
262961
Takata Dome
29/06/2012, 17:40
Τέλος με αυτό,πάμε στην πίσω δισκόπλακα
262962
Takata Dome
29/06/2012, 17:41
Λίγο τρίψιμο ήθελε και είναι εντάξει
262963
Takata Dome
29/06/2012, 17:43
Μια αναλαμπή μας έφερε τετ α τετ με την εξάτμιση.Πρέπει να διαχωριστεί το τελικό απο τους λαιμούς!
262964
Takata Dome
29/06/2012, 17:45
Εμπόδιο η φλάντζα που συνδέει το τελικό με τους λαιμούς.
262965
Takata Dome
29/06/2012, 17:47
Την ξεχαρβαλώνουμε και βγαίνει
262966
Takata Dome
29/06/2012, 17:48
Έξω λοιπόν το χαλασμένο τελικό
262967
Takata Dome
29/06/2012, 17:49
Και με το που βγάλαμε τους λαιμούς,να μια τρύπα!
Δεν μας πειράζει εκεί που είναι
262968
Takata Dome
29/06/2012, 17:51
Ό,τι απέμεινε απο τη φλάντζα
262969
Takata Dome
29/06/2012, 17:52
Να και ακόμη μια τρύπα...
262970
Takata Dome
29/06/2012, 17:53
Αλλά σωθήκαμε και εδώ,δεν έχει περάσει απο μέσα:D
262971
Takata Dome
29/06/2012, 17:54
Αυτό που δεν γλιτώνουμε είναι το μηχανουργείο για να βγάλουμε το προστατευτικό της εξάτμισης
262972
Takata Dome
29/06/2012, 17:56
Τέλος προσωρινά και με αυτό
Πάμε εδώ:Αποστάτες τροχών,κολλάρα λαιμών (τα άλλα 2 είναι είναι ακόμα πανω στον κινητήρα),και τους οδηγούς στο πίσω σωληνάκι φρένων
262973
Takata Dome
29/06/2012, 17:58
Στη μέγγενη για καθαρισμό.Για μικρά πράγματα σαν και αυτά,την κάνει τη δουλειά της
262974
Takata Dome
29/06/2012, 17:59
Μετά τον καθαρισμό
262975
Takata Dome
29/06/2012, 18:06
Το μοχλικό πήγε τελικά σε μηχανουργείο και το έβγαλαν
Ας το φροντίσουμε λίγο
262976
Takata Dome
29/06/2012, 18:07
262977
Takata Dome
29/06/2012, 18:07
262978
Takata Dome
29/06/2012, 18:08
262979
Takata Dome
29/06/2012, 18:10
Γιατί όμως είχε κολλήσει;
Η δική μου θεωρία στηρίζεται στο ότι κατ'αρχήν έλειπε το ένα απο τα δύο γρασσαδοράκια.Έτσι το γράσσο είχε δίοδο διαφυγής απο το μοχλικό.Βάλτε στην εξίσωση και το γεγονός πως είναι απίθανο να το γράσσαραν ποτέ,και είναι προφανές πως το κουζινέτο δούλευε απουσία γράσσου
Takata Dome
29/06/2012, 18:11
Αφού καθαρίσαμε το κουζινέτο,θα δούμε πως μάλλον επιβεβαιώνεται η θεωρία αυτή,αν κρίνουμε απο τα σημάδια και τα "αρπάγματα" που έχει
262980
Takata Dome
29/06/2012, 18:13
Συγκρίνοντας και με το άλλο,που είχε ακόμα γράσσο όταν το βγάλαμε
262981
Takata Dome
29/06/2012, 18:14
Φαίνεται λοιπόν πως αφού το κουζινέτο δεν δούλευε σωστά,δυνάμεις περα απο τις αντοχές του δεχόταν και ο πείρος του μοχλικού,και γι'αυτό στράβωσε και δεν έβγαινε με τίποτα
Takata Dome
29/06/2012, 18:16
Καθαρίσαμε και τα dust seals
Κανονικά θέλουν αντικατάσταση.Εγώ δεν τα αντικαθιστώ,γιατι:
1)Για 6 που χρειάζομαι θέλω 50 ευρώ
2)Είμαι τσιγκούνης
3)Είμαι τσιγκούνης
Ορίστε ένα απο αυτά πριν:
263083
Takata Dome
29/06/2012, 18:17
Και μετά
262983
Takata Dome
29/06/2012, 18:21
Θα μου στήσει αδριάντα η Johnsons σε λίγο :lol:
262984
Takata Dome
29/06/2012, 18:25
Εδώ οι δύο οδηγοί για το εμπρός σωληνάκι φρένων
262985
Takata Dome
29/06/2012, 18:26
Cif,οδοντόβουρτσα,μπατονέτες,σφουγγάρι και κατι κάναμε
262986
Takata Dome
29/06/2012, 18:27
Tank cushions ονομάζονται (η προσπάθεια εύρεσης ελληνικής λέξης απέτυχε)
Βρώμικα είναι,μαυρίλα αφήνουν...
262987
Takata Dome
29/06/2012, 18:28
Νερό,σαπούνι,οδοντόβουρτσα,σπρέι σιλικόνης και έγιναν έτσι
Είναι λίγο ταλαιπωρημένα,αλλα τη δουλειά τους την κάνουν ακόμα
262988
Takata Dome
29/06/2012, 18:29
Είπαμε,μικροπράγματα τα οποία όμως πρέπει να γίνουν κάποια στιγμή
Μέχρι εδώ και για σήμερα! :wave2:
OnePiece
30/06/2012, 11:10
Kαλα το πας :) Συνεχiσε ετσι ;)
motomaniac
30/06/2012, 11:27
εισαι ψιρας! μ'αρεσει! το πιρο-κουζινετο ομως θα πρεπει να τον αντικαταστησεις νομιζω... αφου δεν το βιαζεσαι και μιας κι υπαρχει κι αλλο xlr για ανακατασκευη δεν ρωτας τι μπορειτε να κανετε με βοηθεια εκατερωθεν?
universalgr1
01/07/2012, 10:08
Όλα καλά!! Με τον λαιμό τι θα κάνεις;
Takata Dome
01/07/2012, 12:44
Μιας και η τρύπα δεν είναι στον ίδιο το λαιμό και άρα δεν επηρεάζει την απόδοση,μάλλον θα το αφήσω έτσι.Οι λαιμοί δεν δείχνουν πως θα αντέξουν και για πολλά χρόνια.Εγώ θα τους βάψω και θα τους τοποθετήσω,και όποτε χαλάσουν,τους αλλάζουμε!
Kotselakos
01/07/2012, 12:59
Μια χαρά πάει μάστορα!! Μ' αρέσει η σχολαστικότητα που δείχνεις στα κοκοψίνια.
Από ότι βλέπω θέλουν και τα δύο κουζινετάκια του μοχλικού αλλαγή.
Σχετικά με τους λαιμούς, δεν έχει πέσει ούτε μία εξάτμιση στα χέρια μου που να βγαίνει το προστατευτικό της εξάτμισης χωρίς να χρειαστεί να κόψω τις βίδες. :mad:
Takata Dome
02/07/2012, 16:46
Λίγα πράγματα ακόμα πριν προχωρήσουμε στα πιο ενδιαφέροντα
Αυτό το κολλάρο που πιάνει στο ένα καλάμι και στηρίζει την ντίζα ταχυμέτρου
Πριν 263255
Μετά 263256
Takata Dome
02/07/2012, 16:48
Καινούργια υλικά για την συνέχεια.Ντουκόχαρτα,αστάρι πλαστικών,σφουγγαράκια λείανσης,στόκος αυτοκινήτου...και καθαριστικό δέρματος για άλλη δουλειά!
263258
Takata Dome
02/07/2012, 16:50
Ποια δουλειά;Τον καθαρισμό της σέλας!
263259
Takata Dome
02/07/2012, 16:51
Είναι κάπως ταλαιπωρημένη...
263260
Takata Dome
02/07/2012, 16:53
Αφου την πλύνουμε καλά με ζεστό νερό και σαπούνι,ώρα για το καθαριστικό δέρματος
263262
Takata Dome
02/07/2012, 16:54
Απλώνουμε με καθαρό πανί και το αφήνουμε να δράσει για λίγο
263263
Takata Dome
02/07/2012, 16:56
Και φτάνουμε εδώ:
263264
Έτσι ήταν πριν: 263265
Takata Dome
02/07/2012, 16:58
Κάπως καλύτερα
263266 263267
Takata Dome
02/07/2012, 17:00
Άντε και ένα τελευταίο:Το στήριγμα του πίσω στοπ!
Πρίν:
263268
Μετά
263269
Takata Dome
02/07/2012, 17:03
Και από κάτω
Πριν
263270
Και μετα
263271
Το φωτιστικό σώμα δεν το καθαρισα,γιατι θα αλλαχτεί!
Takata Dome
02/07/2012, 17:08
Και ένα σχόλιο για τη σέλα: Μπορεί στις φωτογραφίες να μην φαίνεται και μεγάλη διαφορά,αλλα διαφορά υπάρχει.Κατ'αρχήν,βελτιώνεται αρκετά η υφή του δέρματος.Κατα δεύτερον,αφαιρούνται οι λεκέδες και κατα τρίτον,η επιφάνεια αποκτά μια κάποια γυαλάδα.Αυτό που δεν κάνει το καθαριστικό,είναι να επαναφέρει το χρώμα,κατι που ίσως είναι υπερβολική προσδοκία και δεν την υπόσχεται το προιόν.
Αν δεν έχετε πρόβλημα να δώσετε τα 8.50 ευρώ που κάνει (14 το πιο ακριβό),είναι μια καλή λύση,σαφώς πιο αποτελεσματική απο το σαπουνόνερο! :wave2:
Αυτά και για σήμερα!
Takata Dome
03/07/2012, 14:32
Θέλω τη γνώμη σας για το βάψιμο των πλαστικών:Να τα βάψω ματ ή γυαλιστερά;
Εργοστασιακά ήταν ματ.Να και μια φωτογραφία:
Σημειώνω πως δεν θα χρησιμοποιήσω χρώμα διπλής,γιατι έχω ακούσει πως δεν είναι εύκολη υπόθεση να περάσεις το βερνίκι
Αν έχετε κάποια φωτογραφία απο πλαστικά που έχετε βάψει ματ,ευπρόσδεκτη
263352
Θα σου προτεινα να τα κανεις ματ ειδικα αν ειναι η πρωτη σου πρασπαθεια πιο ευκολα θα πετυχεις καλο αποτελεσμα με ματ βαψιμο παρα σε γκλος,το ματ κρυβει και πολλες ατελειες.Προετοιμασε σωστα τα πλαστικα πριν το βαψιμο και απλα προσεξε να μην σου τρεχει η μπογια και θα κανεις μια χαρα δουλεια.:wave2:
Takata Dome
03/07/2012, 16:45
Θα σου προτεινα να τα κανεις ματ ειδικα αν ειναι η πρωτη σου πρασπαθεια πιο ευκολα θα πετυχεις καλο αποτελεσμα με ματ βαψιμο παρα σε γκλος,το ματ κρυβει και πολλες ατελειες.Προετοιμασε σωστα τα πλαστικα πριν το βαψιμο και απλα προσεξε να μην σου τρεχει η μπογια και θα κανεις μια χαρα δουλεια.:wave2:
Απο αισθητικής άποψης τι θεωρείς πιο ωραίο;
Απο αισθητικής άποψης τι θεωρείς πιο ωραίο;
Εμενα παντα μου αρεσε το γκλος αλλα η αληθεια ειναι οτι θελει να εισαι μαστορας για να βγαλεις καλο αποτελεσμα σε γκλος.Ενας αλλος λογος που η "ΜΑΜΑ" Ηοnda ειχε ματ ειναι οτι δεν φαινοτε τοσο πολυ οι γρατσουνιες στο ματ.Οποτε αν εχεις σκοπο να το βαζεις σε χωμα επελεξε ματ αν εχεις σκοπο να το κοιτας και να γουσταρεις αλλα να το προσεχεις τοτε γκλος τεσπα η αισθητικη ειναι και κατι υποκειμενικο ελπιζω να σε καληψα με την απαντηση μου.
αρχοντα μια χαρα το πας βλεπω:beer:
και γω το ιδιο καθαριστικο δερματος χρησιμοποιω:D
Και γω ματ θα σου πρότεινα!Εμένα είναι χάλια τα πλαστικά.το πίσω και το μπροστά μάλλον θα πάνε για καινούρια γιατί είναι καμμένα και φεύγουν κομμάτια.τα πλαινά σκέφτομαι να τα τα φρεσκάρω και να τα ντύσω με αυτοκόλλητο μια ανοιχτή απόχρωση του μπλε γιατί δεν είμαι καθόλου fun του κόκκινου χρώματος.
Takata Dome
13/07/2012, 15:12
Επιστροφή στις φωτογραφίες,με την εξάτμιση αυτή τη φορά
Το παλιό τελικό δεν θα το κρατήσουμε,για αυτό και βλέπετε μόνο τους λαιμούς και τα 2 προστατευτικά
Εδώ το 1 απο αυτά,τριμμένο
264227
Takata Dome
13/07/2012, 15:14
Πίσω πλευρά:
264228
Takata Dome
13/07/2012, 15:18
Το δεύτερο προστατευτικό
264231
Takata Dome
13/07/2012, 15:20
Πισω πλευρά
264232
Takata Dome
13/07/2012, 15:21
Μετά απο 3 ώρες τρίψιμο,ορίστε και οι λαιμοί
264234
Takata Dome
13/07/2012, 15:23
Η σκουρία τους έχει διαβρώσει απο αρκετά εως πολύ
264236
Takata Dome
13/07/2012, 15:24
264238
Takata Dome
13/07/2012, 15:25
Και όλα μαζί
264239
Takata Dome
13/07/2012, 15:28
Σπρέι υψηλής θερμοκρασίας και έτοιμο το προστατευτικό
Σε καμία απο τις παρακάτω φωτογραφίες δεν έχει ψηθεί το χρώμα,οπότε ενδέχεται να διαφέρει η τελική απόχρωση;)
264240
Takata Dome
13/07/2012, 15:29
264241
Takata Dome
13/07/2012, 15:30
Και το δεύτερο προστατευτικό έτοιμο
264243
Takata Dome
13/07/2012, 15:32
264244
Takata Dome
13/07/2012, 15:33
Και ορίστε και οι λαιμοί της εξάτμισης
264246
Takata Dome
13/07/2012, 15:34
:sun:
264247
Takata Dome
13/07/2012, 15:35
Όσο και αν βελτιώθηκε βέβαια κατάσταση,η διάβρωση δεν κρύβεται σε κάποια σημεία
264248
Takata Dome
13/07/2012, 15:37
Προσεκτικά να μην χαλάσουμε το χρώμα τοποθέτουμε και το προστατευτικό της,και είναι έτοιμη!!!:)
264249
Takata Dome
13/07/2012, 15:39
Στο μεταξύ,το παλιό τελικό μπήκε στην άκρη και αγοράστηκε καινούργιο,της Motosport
264250
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.