View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
[
8]
9
10
11
12
13
14
Takata Dome
17/11/2012, 11:41
Και βρισκόμαστε πλεόν στα άδυτα του Showa πηρουνιού
274483
Takata Dome
17/11/2012, 11:43
Κοιτάζοντας μέσα έχει αρκετό λάδι,συμπιέζοντας το λίγο οι τσιμούχες δακρύζουν.Το βασικό που ήθελα να δώ είναι όμως το ελατήριο,το οποίο και τράβηξα έξω!
274484
Takata Dome
17/11/2012, 11:45
Ήθελα να μάθω αν έχει "κατσει" και χρειάζεται αντικατάσταση,για να γνωρίζω περίπου το κόστος του σέρβις.Παρατηρόντας το,είδα πως στο κάτω μέρος οι σπείρες είναι πιο "πυκνές"...
274485
Takata Dome
17/11/2012, 11:46
Απ'ότι στο πάνω! Αυτό μας δείχνει κάτι για την κατάστασή του ή θα μπορούσε και να είναι έτσι απο κατασκευής;
274486
Takata Dome
17/11/2012, 11:57
Μετρώντας το μήκος του συνολικά,βγήκε στα 60 περίπου εκατοστά.Ψάχνοντας για το service limit που δίνει η Honda,βρήκα για το XR 250L χρονολογίας απο 1991 και μετά.Δυστυχώς δεν βγάζω άκρη,αφού δίνεται στα 53.9 εκατοστά.Είναι δυνατόν να επιτρέπει ο κατασκευαστής να χάσει 6 εκατοστά απο το συνολικό μήκος του το ελατήριο πριν αντικατασταθεί; Προφανώς όχι,αρα δεν έχω μετρήσεις για το σωστό μοντέλο αναρτήσεων.Αν κάποιος γνωρίζει το service limit του κατασκευαστή για XLR ή Baja,ας μου το αναφέρει,αλλιώς θα πάνε για service ως έχουν και ελπίζω να βγάλουν εκείνοι άκρη.
KostasV2
17/11/2012, 14:33
Απ'ότι στο πάνω! Αυτό μας δείχνει κάτι για την κατάστασή του ή θα μπορούσε και να είναι έτσι απο κατασκευής;
274486
Έτσι είναι φτιαγμένο. Είναι προοδευτικό.
Takata Dome
29/12/2012, 16:48
Εχτές επέστρεψε ένας παλιός γνωστός...
277850
Takata Dome
29/12/2012, 16:49
277851
Takata Dome
29/12/2012, 16:52
Με κεφαλή αλλαγμένη,στην δικιά μας έλλειπαν κομμάτια,ετσι βάλαμε μια ελαφρά μεταχειρισμένη (και βρώμικη,αλλα αυτό διορθώνεται)!
277852
Takata Dome
29/12/2012, 16:55
Πολλή βρωμιά κάτω απο το καπάκι του γραναζιού...
277853
Takata Dome
29/12/2012, 16:56
O λεβιές είναι στραβός!
277854
Takata Dome
29/12/2012, 16:58
Αλλά ήταν πιο εύκολο να συνεχίσουν να τον χρησιμοποιούν,σκάβοντας το αριστερό καπάκι
277855
Takata Dome
29/12/2012, 17:00
277856
Takata Dome
29/12/2012, 17:03
Το δεξί καπάκι είναι καλύτερα
277857
Takata Dome
29/12/2012, 17:05
Αν και με φθορές στο χρώμα
277858
Takata Dome
29/12/2012, 17:06
Πόσο μάλλον εδώ
277859
Takata Dome
29/12/2012, 17:08
Αυτό δυστυχώς δεν διαβάζεται
277860
Takata Dome
29/12/2012, 17:10
250 κυβικά,28 ίπποι
277861
Takata Dome
29/12/2012, 17:11
277862
Takata Dome
29/12/2012, 17:13
Καλό το RFVC αλλά έχει τα προβληματά του
277863
Takata Dome
29/12/2012, 17:16
Κρίνοντας απο τα λάδια που είναι μαζεμένα στο εμπρός μέρος του κυλίνδρου,η διαρροή λαδιού ήταν σίγουρα στο μεγαλύτερο μέρος της απο την πλευρά των βαλβίδων εξαγωγής
277864
Takata Dome
29/12/2012, 17:19
Κοιτάξτε που είναι χωμένο το μπουζί!
277865
Takata Dome
29/12/2012, 17:20
277866
Takata Dome
29/12/2012, 17:21
277867
Takata Dome
29/12/2012, 17:24
Οι σωληνώσεις του λαδιού πήραν πόδι για να καθαρίσουμε ο,τι μπορούμε
277870
Takata Dome
29/12/2012, 17:26
Αυτό να δώ πως θα το βγάλουμε
277869
[QUOTE=Takata Dome;2271473]Αυτό να δώ πως θα το βγάλουμε
δοκιμασε με γκαζοπενσα η αλλιος με καρυδακι ιντσας
Takata Dome
29/12/2012, 17:30
Καθαρίσαμε το μπλόκ με σαπούνι,νερό,τρίψιμο και υπομονή.Η κεφαλή που ανεβάζει πιο μεγάλες θερμοκρασίες θα χρειαστεί ειδικό καθαριστικό
277871
Takata Dome
29/12/2012, 17:31
Εδώ δεν γίνοταν κάτι καλύτερο
277872
Takata Dome
29/12/2012, 17:34
Εδώ αντίθετα η βρωμιά βγήκε,αλλα το χρώμα είναι πολύ ταλαιπωρημένο
277873
Takata Dome
29/12/2012, 17:35
277874
Takata Dome
29/12/2012, 17:36
Πάμε για βάψιμο,δεν θα τον αφήσω έτσι
277875
Takata Dome
29/12/2012, 17:37
Άντε και μια τελευταία
277876
Takata Dome
29/12/2012, 17:38
Περισσότερα σύντομα:wave2:
Takata Dome
29/12/2012, 17:54
Και για τα αλανια της νυχτας που θελουν να σκοτωσουν τον χρονο τους...behold! Το φοβερο και τρομερο σημειωμα που μου εδωσε ο μαστορας με το τι εργασιες που εκανε.Μου πηρε μετρημενα 15 λεπτα να το αποκρυπτογραφησω.Και μόνο για δυνατούς λύτες,αν ειστε αρκετα αντρες πλησιαστε και προσπαθηστε να μου πειτε τι γραφει...
277877
πως θα τον βαψεις?
αν τον τριψεις μονος σου βγαλε τα πλαινα καπακια...
αν δεν χρησιμοποιησεις ειδικο χρωμα βαφης μοτερ και χρησιμοποιησεις χρωμα θερμοκρασιας οπου πεσει βενζινη ξεβαφει:(
τα πλαινα καπακια καντα ηλεκτροστατικη για να μην γρατζουνιουντε...
:a014:
Takata Dome
29/12/2012, 18:37
Υπάρχει ένα σπρέι της Dupli Color που έχω βρεί,που έχω ακούσει καλές κριτικές στα ξένα forum...engine enamel paint λέγεται! Η διαδικασία εφαρμογής του είναι η γνωστή: αστάρωμα,βάψιμο,βερνίκι.Αντέχει όμως μόνο μέχρι τους 220 βαθμούς.Και εντάξει,το μπλόκ δεν φτάνει σε τέτοιες θερμοκρασίες...η κεφαλή όμως; Σκέφτηκα και ηλεκτροστατική τα πλαινά καπάκια,αλλά μετά δεν θα υπάρχει διαφορά στο χρώμα;
Όπως και να 'χει,ορίστε μια φωτογραφία κινητήρα βαμμένου με το προιόν αυτό
277882
siraxanz
29/12/2012, 18:40
Χαρά στο κουράγιο σου... πας πολύ καλά!
το ασταρι και το βερνικι ειναι ειδικα για να αντεχουν θερμοκρασιες?
μηπως παρακλεισουν οι ποροι του μεταλλου σε αεροψυκτο μοτερ?
Takata Dome
29/12/2012, 18:58
Σε βερνίκι υπάρχει υψηλών θερμοκρασιών...το αστάρι είναι πακέτο με το χρώμα για τον κινητήρα,οπότε φαντάζομαι πως αντέχει
Το οτι είναι αερόψυκτο το μοτέρ είναι όντως ένα πρόβλημα...δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να κάνω.Βαφή σίγουρα το μπλόκ,είτε με αυτό το προιόν ή με ηλεκτροστατική μόνο τα καπάκια.Η κεφαλή δεν ξέρω.Να την καθαρίσω και να την αφήσω όπως είναι; Να την βάψω με χρώμα θερμοκρασίας χωρίς βερνίκια και ιστορίες κινδυνεύοντας να χαλάσω το χρώμα αν πέσει βενζίνη; Θα προσπαθήσω να ρωτήσω ανθρώπους που έχουν βάψει τον κινητήρα αυτό και θα επανέλθω!
Και για τα αλανια της νυχτας που θελουν να σκοτωσουν τον χρονο τους...behold! Το φοβερο και τρομερο σημειωμα που μου εδωσε ο μαστορας με το τι εργασιες που εκανε.Μου πηρε μετρημενα 15 λεπτα να το αποκρυπτογραφησω.Και μόνο για δυνατούς λύτες,αν ειστε αρκετα αντρες πλησιαστε και προσπαθηστε να μου πειτε τι γραφει...
2778771o βουρτισμα??
2ο ελατηριο εμβολου
3ο φλαντζες
4ο καπακι κεφαλης
5ο εργασια
πως τα πηγα???
Σε βερνίκι υπάρχει υψηλών θερμοκρασιών...το αστάρι είναι πακέτο με το χρώμα για τον κινητήρα,οπότε φαντάζομαι πως αντέχει
Το οτι είναι αερόψυκτο το μοτέρ είναι όντως ένα πρόβλημα...δεν είμαι σίγουρος τι πρέπει να κάνω.Βαφή σίγουρα το μπλόκ,είτε με αυτό το προιόν ή με ηλεκτροστατική μόνο τα καπάκια.Η κεφαλή δεν ξέρω.Να την καθαρίσω και να την αφήσω όπως είναι; Να την βάψω με χρώμα θερμοκρασίας χωρίς βερνίκια και ιστορίες κινδυνεύοντας να χαλάσω το χρώμα αν πέσει βενζίνη; Θα προσπαθήσω να ρωτήσω ανθρώπους που έχουν βάψει τον κινητήρα αυτό και θα επανέλθω!
σκεψου οτι οι τσοπεραδες νικελωνουν αεροψυκτα μοτερ κλεινωντας εντελως τους πορους χωρις προβλημα.εχουν ειπωθει πολλα στο παρελθον με υποστηρικτες και απο τις δυο πλευρες για το αν πρεπει η οχι να βαφοντε τα αεροψυκτα μοτερ...
Takata Dome
29/12/2012, 19:17
1o βουρτισμα??
2ο ελατηριο εμβολου
3ο φλαντζες
4ο καπακι κεφαλης
5ο εργασια
πως τα πηγα???
Άριστα!Θαυμαστό το έργο σου!
Takata Dome
29/12/2012, 19:18
σκεψου οτι οι τσοπεραδες νικελωνουν αεροψυκτα μοτερ κλεινωντας εντελως τους πορους χωρις προβλημα.εχουν ειπωθει πολλα στο παρελθον με υποστηρικτες και απο τις δυο πλευρες για το αν πρεπει η οχι να βαφοντε τα αεροψυκτα μοτερ...
Θα μιλήσει η εμπειρία όσων το έχουν κάνει.Ευχαριστώ για το χρόνο σου!
την κεφαλη μπορεισ να την κανεισ αμοβολη και να την αφησεισ ετσι
Γιατί δεν τον κανείς όλο αμοβολη και να γυαλυσεις τα πλαιινα καπακια μόνο?
FRAGISCOS
30/12/2012, 20:45
Συγγνωμη,μετα απο επισκευη,πηρες το μοτερ ετσι???
Με τις λασπες το εδεσε ο μαστορας????:confused:
Οσο για το χρωμα,μομπιλακ μια χαρα κραταει!!!
Takata Dome
30/12/2012, 22:27
Συγγνωμη,μετα απο επισκευη,πηρες το μοτερ ετσι???
Με τις λασπες το εδεσε ο μαστορας????:confused:
Οσο για το χρωμα,μομπιλακ μια χαρα κραταει!!!
Ναι,δεν το καθαρισε...
Χρώμα είμαι κοντά στο να πάρω μια τελική απόφαση,θα δείτε όταν γίνει!
Takata Dome
30/12/2012, 22:28
Γιατί δεν τον κανείς όλο αμοβολη και να γυαλυσεις τα πλαιινα καπακια μόνο?
Θα προτιμήσω τη βαφή όπως ήταν εργοστασιακό (περίπου),και θα το κάνω μόνος μου.
motomaniac
30/12/2012, 22:42
Συγγνωμη,μετα απο επισκευη,πηρες το μοτερ ετσι???
Με τις λασπες το εδεσε ο μαστορας????:confused:
Οσο για το χρωμα,μομπιλακ μια χαρα κραταει!!!
δυστυχως μαστορα το εχω δει κι εγω αυτο.. (μη σου πω το εχω κανει κιολας σε διχρονο...) οσο ακι να προσεξε ολο και κανα σκ@το θα μπηκε μεσα.. που δεν ειναι κι οτι καλυτερο...
FRAGISCOS
31/12/2012, 12:28
δυστυχως μαστορα το εχω δει κι εγω αυτο.. (μη σου πω το εχω κανει κιολας σε διχρονο...) οσο ακι να προσεξε ολο και κανα σκ@το θα μπηκε μεσα.. που δεν ειναι κι οτι καλυτερο...
Mα ειναι δυνατον να δεσεις μοτερ απο επισκευη απλυτο???
Με συγχωρεις κιολας,αλλα δε νομιζω ο μαστορας σου να ειναι σοι!!
Τι να πω!:rolleyes::confused::eek:
spyrakos35
31/12/2012, 13:52
Και για τα αλανια της νυχτας που θελουν να σκοτωσουν τον χρονο τους...behold! Το φοβερο και τρομερο σημειωμα που μου εδωσε ο μαστορας με το τι εργασιες που εκανε.Μου πηρε μετρημενα 15 λεπτα να το αποκρυπτογραφησω.Και μόνο για δυνατούς λύτες,αν ειστε αρκετα αντρες πλησιαστε και προσπαθηστε να μου πειτε τι γραφει...
277877
πω ρε φίλε.....
από γιατρός/φαρμακοποιός κατέληξε μηχανικός????
ποτάνα κρίση..... :D
motomaniac
31/12/2012, 14:02
Mα ειναι δυνατον να δεσεις μοτερ απο επισκευη απλυτο???
Με συγχωρεις κιολας,αλλα δε νομιζω ο μαστορας σου να ειναι σοι!!
Τι να πω!:rolleyes::confused::eek:
ρε μάστορι λιγο μπιχλα γυρω και κυρις αναμεσα απο τα κυλινδρακια του ειχε το tzr που ειχε γινει τσιμνετο.. δεν το χεσαμε τελειως.. εγω το εδεσα.. :eek:
FRAGISCOS
31/12/2012, 15:55
Καλοπροαιρετα παντα,δε μιλω για το TZR αλλα για το XLR.
Aμα το εκανες μονος σου,οκ ,οχι πως ειναι σωστο,αλλα τεσπα.
Αλλα να πληρωσω μηχανικο να μου επισκευασει μοτερ και να το δεσει απλυτο,με συγχωρεις αλλα για μενα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!
Προχωρα γερα,και με το καλο να το δουμε τελειωμενο,και αυτο,και τα αλλα:wave2:
Καλη χρονια!!
motomaniac
31/12/2012, 16:46
Καλοπροαιρετα παντα,δε μιλω για το TZR αλλα για το XLR.
Aμα το εκανες μονος σου,οκ ,οχι πως ειναι σωστο,αλλα τεσπα.
Αλλα να πληρωσω μηχανικο να μου επισκευασει μοτερ και να το δεσει απλυτο,με συγχωρεις αλλα για μενα ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!
Προχωρα γερα,και με το καλο να το δουμε τελειωμενο,και αυτο,και τα αλλα:wave2:
Καλη χρονια!!
τωρα σε επιασα.. ναι εχεις απολυτο δικιο... κι επαυξανω.. αλλα εχω δει τοσα και τοσα που αυτο δεν μου κανει εντυπωση..
Takata Dome
31/12/2012, 19:31
Παιδιά δε μιλάμε για απλές λάσπες,αλλά καμμένα λάδια που δεν βγαίνουν χωρίς καθαριστικό,όσο και αν σας δινουν την εντυπωση πως ειναι σαθρα,δεν ειναι.Θυμίζω πως το μοτέρ ανοίχτηκε μέχρι τον κύλινδρο,το μπλόκ δεν πειράχτηκε!Καλό θα ήταν να το είχε καθαρίσει για να μην υπάρχει καμια πιθανότητα να του πέσει κάτι μέσα παρ'ολα αυτά...θα δείξει στη συνέχεια το τι δουλειά έκανε
Takata Dome
01/01/2013, 18:08
Περιεργαζόμενος το μοτέρ,είχα μια υποψία πως το φίλτρο λαδιού θα θέλει αλλαγή.Έτσι...
278034
Takata Dome
01/01/2013, 18:10
Έβγαλα το καπάκι χωρίς πολύ κόπο
278035
Takata Dome
01/01/2013, 18:11
Η υποψία έγινε βεβαιότητα,για πέταμα είναι!
278036
Takata Dome
01/01/2013, 18:15
Εκεί είπα να γυρίσω στα αυγά μου,αλλά με έτρωγε η περιέργια να δώ τι βρίσκεται κάτω απο το καπάκι του μοτέρ! Δεν είχα ξαναδεί μοτέρ ανοιγμένο,αν όχι τώρα,πότε; Ευτυχώς οι βίδες με ένα αυτοσχέδιο εργαλειάκι έβγαιναν σχετικά έυκολα,ήταν και ευκαιρία να καθαρίσω καλά το καπάκι άρα ξεκίνησα να το βγάλω.Κάποια στιγμή ενώ είχα βγάλει τις βίδες,δεν μπορούσα να το τραβήξω,οπότε πέρασα την κομμένη ντίζα του γκαζιού μέσα απο μια δίοδο λαδιού,το τράβηξα...
278038
Takata Dome
01/01/2013, 18:16
...και σιγά σιγά βγήκε!
278039
Takata Dome
01/01/2013, 18:20
Εδώ ο μηχανισμός που ενεργεί στο συμπλέκτη,όταν πατάς ή αφήνεις τη μανέτα.Ενώ πριν ανοίξω το καπάκι νόμιζα πως θα πρόκειται για κάποιο περίπλοκο σύστημα,στην πραγματικότητα είναι απλούστατο!
278040
Takata Dome
01/01/2013, 18:23
Έχοντας βγάλει το καπάκι εύκολα (στο κλείσιμο σακάτεψα το δάχτυλό μου,αλλά αυτά έχει η περιέργεια :lol:),ορίστε τι υπάρχει απο κάτω
278041
Takata Dome
01/01/2013, 18:24
Ο συμπλέκτης πρώτη μούρη
278042
Takata Dome
01/01/2013, 18:27
Κάπου εδώ είναι και η αντλία λαδιού(μάλλον στο κάτω μέρος της φωτογραφίας)...το ηλεκτρικό μαραφέτι θα υποθέσω πως είναι για την ένδειξη νεκράς.Κάτω δεξιά στην φωτογραφία,είναι μια μικρή σίτα που φιλτράρει το λάδι.
278043
Takata Dome
01/01/2013, 18:32
Κοίταζοντας λίγο πιο προσεκτικά,φαίνεται πως στο παρελθόν έχουν φτάσει μέχρι εδώ για κάποιον άγνωστο λόγο.Λογικό,μιλάμε για μηχανή 25 χρόνων...όταν γίνεται η δουλειά όμως με σφυροκατσάβιδα,κάπως μου κάθεται :rolleyes:
278044
Takata Dome
01/01/2013, 18:35
Ώρα να το ξανακλείσουμε,και πέφτει αυτό κάτω
278045
Takata Dome
01/01/2013, 18:36
Ευτυχώς βρέθηκε πως πάει στον άξονα της μανιβέλας...
278046
Takata Dome
01/01/2013, 18:37
Και κάπου εκεί το κλείσαμε πάλι και γυρίσαμε σε μικροδουλειές (που θα δείτε αρκετά σύντομα).Θα το ξανανοίξουμε βέβαια,για να μπεί καινούργια φλάντζα...:wave2:
motomaniac
01/01/2013, 18:41
το ηλεκτρικο μαραφετι ειναι το ματακι της ηγλεκτρονικης η πικαπ. απο κει βλεπει στροφες του μοτερ. αφου εχεις προσβαση στην καδενα δεν της κανεις και εναν ελεγχο αν ειανι χαλαρη κλπ? με το χερι. αν κι υποθετω θα το εχει κανει ο μαστορας. βασικα την αλλαξατε?
Takata Dome
01/01/2013, 18:50
το ηλεκτρικο μαραφετι ειναι το ματακι της ηγλεκτρονικης η πικαπ. απο κει βλεπει στροφες του μοτερ. αφου εχεις προσβαση στην καδενα δεν της κανεις και εναν ελεγχο αν ειανι χαλαρη κλπ? με το χερι. αν κι υποθετω θα το εχει κανει ο μαστορας. βασικα την αλλαξατε?
Already did...με το χέρι δεν πάει πουθενά.Αφού βγήκε πάντως,σίγουρα θα την ξανατέντωσε και φαντάζομαι αν χρειαζόταν θα την άλλαζε.
Δίσκους αλλάξετε;αν όχι ειναι ευκαιρία να τους τσεκαρεις τώρα.λογικα το manual δεινει τιμή για καθένα ξεχωριστά και όλους μαζί με τους μεταλλικους.να έβλεπες και το μήκος των ελατηριων;
Takata Dome
01/01/2013, 19:24
Έχω την εντύπωση πως χρειάζομαι ειδικό εργαλείο για να βγάλω το συμπλέκτη,συν το οτι δεν έχω manual για τις μετρήσεις δυστυχώς
Έχω την εντύπωση πως χρειάζομαι ειδικό εργαλείο για να βγάλω το συμπλέκτη,συν το οτι δεν έχω manual για τις μετρήσεις δυστυχώς
Το βολάν θέλει εξολκεα,οι δίσκοι απλά ένα ταφ.
Takata Dome
01/01/2013, 19:54
Δεν έχω εξωλκέα δυστυχώς,μόνο βασικά εργαλεία
Δεν έχω εξωλκέα δυστυχώς,μόνο βασικά εργαλεία
Δεν έχει σχέση το βολαν,οι δίσκοι βγαίνουν με ένα ταφ.αλλα καλύτερα να σε βοηθήσει κάποιος που το έχει ξανακάνει.kαλη συνέχεια.
Τo gourouni
02/01/2013, 09:57
:a014::a014:
ereynitis
04/01/2013, 00:19
Αμέτρητα μπράβο κι από μένα κύριε Τακάτα!!!!!!!! :a10::a18::a20::a23::a012::a013::a46:
Μόλις τελείωσα την ανάγνωση του καταπληκτικού θέματος που έχεις ανεβάσει και οφείλω να ομολογήσω ότι σε ζηλεύω!!! Ξεκίνησες και ασχολήθηκες από μικρός με κάτι που αγαπάς, μόνος σου και χωρίς να φοβηθείς τίποτα! Μαθαίνεις όλα τα μηχανολογικά, φανοποιητικά, ηλεκτρολογικά με τον πλέον καλύτερο τρόπο, δηλαδή στην πράξη και για να πω την αλήθεια μαθαίνω κι εγώ πολλά πράγματα μέσα από τη δική σου δουλειά! (Αααααχ! Ωραίο πράμα να έχεις δικό σου γκαράζ-αυλή... Μαμώ τις πολυκατοικίες και τις πιλοτές μου ΜΑΜΩ!) Φυσικά θα συνεχίσω να παρακολουθώ τη δουλειά σου.
Μπράβο και πάλι μπράβο και σου εύχομαι για πάντα ΚΑλΟΤΑΞΙΔΟΣ σε ό,τι κι αν κάνεις!!! :a46::a46::a46::a46::a46::a46::a46:
Takata Dome
05/01/2013, 08:14
Ευχαριστώ πολύ!
DimChios
17/01/2013, 10:47
ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ
:cool::beer::beer::beer::beer:
279478
ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ
:cool::beer::beer::beer::beer:
279478
μπραβο μητσο ωραια δουλεια:beer:
DimChios
17/01/2013, 11:09
μπραβο μητσο ωραια δουλεια:beer:
AΓΟΡΙ ΜΟΥ! :D
Σ ευχαριστω! :beer::beer:
Takata Dome
17/01/2013, 13:47
ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ
:cool::beer::beer::beer::beer:
279478
:a8:
Πολύ ωραία φαίνονται! Αναλυτικότερη παρουσίαση προσεχώς...
spyrakos35
17/01/2013, 15:27
μπράβο για την δουλειά σου
μπράβο στον μητσάρα για τα αυτοκόλητά του
χαίρομαι αφάνταστα που βλέπω συνεργασία και αλληλεγγύη!!!!!!
(ουτε παπαρήγα να ήμουν ρπστ μου)
:beer:
DimChios
17/01/2013, 16:00
μπράβο για την δουλειά σου
μπράβο στον μητσάρα για τα αυτοκόλητά του
χαίρομαι αφάνταστα που βλέπω συνεργασία και αλληλεγγύη!!!!!!
(ουτε παπαρήγα να ήμουν ρπστ μου)
:beer:
Μου εφυγε λιγο ο πατος στο σχεδιασμο (δεν εβρισκα πατρον με τιποτα) αλλα ελπιζω να αξιζε τον κοπο! :D
και με τιμη μονο 350 ευρω ε! :lol:
Μου εφυγε λιγο ο πατος στο σχεδιασμο (δεν εβρισκα πατρον με τιποτα) αλλα ελπιζω να αξιζε τον κοπο! :D
και με τιμη μονο 350 ευρω ε! :lol:
Μήτσε πλάκα πλάκα φαίνονται άψογα!! Μπορεί να χρειαστώ και εγω τις υπηρεσίες σου σύντομα...
(αμα με κάνεις και καμια καλύτερη τιμή)...
DimChios
17/01/2013, 17:49
(αμα με κάνεις και καμια καλύτερη τιμή)...
Aμα το πιστεψες να στα κανω 300 και να σαι και ευχαριστημενος δλδ? χαχαχα
Τερμα το σπαμ!
Τις επομενες μερες θα τα εχει στα χερια του και θα μας πει την αποψη του ο ιδιος ο πελατης! :wave2:
Έχω την εντύπωση πως χρειάζομαι ειδικό εργαλείο για να βγάλω το συμπλέκτη,συν το οτι δεν έχω manual για τις μετρήσεις δυστυχώς
Ολο το ξεχνάω αυτο ρε συ...
Για να βγούν οι δίσκοι (και όλος ο συμπλέκτης) δε χρειάζεται εξολκέας, αλλά εργαλείο για τη συγκράτηση της εσωτερικής καμπάνας:
279552
το οποίο είναι πολύ εύκολο να φτιαχτεί.
Αν το μοτέρ είναι πάνω στο σκελετό, δεν χρειάζεται καν, βάζεις 6η και μπλοκάρεις τον πίσω τροχό με το φρένο.
Αυτή η ιστορία είναι μια ιδιοτροπία της Honda σε πολλά μοντέλα δυστυχώς. Σχεδόν σε όλα τα άλλα γιαπωνέζικα (και οχι μόνο) οι δίσκοι βγαίνουν ξεβιδώνοντας απλώς τις 4-6 βίδες των ελατηρίων.
Εχω service manual για XR250 του 95 και του 96-97, αν θέλεις μπορω να στο στείλω. Δεν είναι βέβαια το ίδιο, αλλά αρκετά πράγματα θα ταιριάζουν.
Takata Dome
17/01/2013, 18:45
Ευχαριστώ για την βοήθεια,αλλά χωρίς να γνωρίζω τα service limit που θέτει ο κατασκευαστής,δεν έχει και πολύ νόημα να το βγάλω.Το service manual για XR250 του 96-07 το έχω,οι διαφορές είναι αρκετές όμως και δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα απο εκεί.Ιδανικά,θα χρειαζόμουν manual απο XLR Baja ή έστω XLR,αλλά λογώ του οτι η μηχανή είναι παραεισαγωγής,έβγαιναν μόνο στο ιαπωνικά και δεν υπάρχουν πουθενά στο διαδίκτυο.Για αγορά δεν το συζητάμε,εκτος της δυσκολίας του να συνεννοηθείς με τους ιάπωνες και να τα κανονίσεις,πωλούνται και κοντά στα 100 ευρώ χωρις μεταφορικά.Οπότε...
staikosn1
19/01/2013, 23:37
Πολυ καλος και μπραβο σου!!
Φανταζομαι ποσο μερακι εχεις να βγαζεις και φωτο που τρωει και χρονο!
Και για να σου δώσω κουράγιο στην πολύ καλή δουλειά σου, πάρε δυο φώτο απο το πιο καινούριο bajaκι μου.
Συγχαρητήρια και καλή συνέχεια!!
280698
280699
Takata Dome
29/01/2013, 22:21
Πολύ ωραίο!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
leoncupra
02/02/2013, 10:30
Μπραβο ρε πατριδα πολυ ωραια δουλεια. ..:beer::a014:
Takata Dome
09/02/2013, 16:36
Στην προσπάθεια εύρεσης των αυτοκόλλητων συνάντησα αρκετές δυσκολίες,μιας και τα αυτοκόλλητα δεν υπήρχαν απο την επίσημη αντιπροσωπεία,ούτε βρέθηκαν στο διαδίκτυο.Τελικά,συμφώνησα με τον DimChios να σχεδιαστούν τα αυτοκόλλητα εξ'αρχής απο εκείνον,μιας και δεν υπήρχε πατρόν για κανένα.Η όλη διαδικασία στηρίχτηκε πάνω σε φωτογραφίες και δεδομένα που έστελνα μεσω e-mail,μιας και δεν μένω Αθήνα.Τελικά,τα αυτοκόλλητα έφτασαν πριν λίγες ημέρες σπίτι μου
281604
Takata Dome
09/02/2013, 16:37
Αδειάζοντας το περιεχόμενο του φακέλου,ορίστε! Όλα τα αυτοκόλλητα,και 2 ζευγάρια απο το καθένα!
281606
Takata Dome
09/02/2013, 16:42
Πάμε να αρχίσουμε απο το πιο δύσκολο σε σχεδιασμό,το οποίο όμως όπως βλέπετε,ο Δημήτρης (DimChios) το σχεδίασε ακριβώς όπως ήταν! Μια μικρή διαφορά υπάρχει στο κόκκινο χρώμα,αλλά κατι τέτοιο είναι αναμενόμενο όταν η επικοινωνία γίνεται μέσω υπολογιστή.Φανταστείτε ποσοι παράγοντες επηρεάζουν το χρώμα που βλέπει κανείς τελικά.Φωτεινότητα οθόνης,παλέτα χρωμάτων κλπ...και εσείς αυτή τη στιγμή μπορεί να βλέπετε άλλη απόχρωση απο αυτή που βλέπω εγω.Οπότε,πρόβλημα ουδέν!
281610
Takata Dome
09/02/2013, 16:44
Το λογότυπο της Showa...διαστάσεις,χρώματα,σχεδιασμός ακριβώς όπως ήταν
281611
Takata Dome
09/02/2013, 16:46
Στο ProLink,που τοποθετείται στο ψαλίδι,διάλεξα έναν λιγότερο τετραγωνισμένο σχεδιασμό,μιας και ο original ήταν δύσκολο να βρεθεί ακόμα και σε φωτογραφία.
281615
Takata Dome
09/02/2013, 16:47
Και αυτό το αυτοκολλητάκι εδώ,πάει στο πλαστικό πάνω απο τον προβολέα.Το μάυρο περίγραμμα δεν θα φαίνεται,αφου μάυρο είναι και το πλαστικό!
281617
Takata Dome
09/02/2013, 16:49
Και τέλος,κάποια αυτοκολλητάκια που ήρθαν μαζί με τα άλλα bonus.Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη! :beer:
281620
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.