PDA

View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14

Takata Dome
09/02/2013, 16:52
Κλείνοντας και με αυτό,πέρα απο την πολύ καλή δουλειά που έγινε,το αντίτιμο που κατέβαλα ήταν-πιστεύω-λογικότατο.Όποιος βιαστει να με κατηγορήσει για διαφήμιση,απαντώ απλά πως δεν είναι καθόλου κακό όταν πράγματι γίνεται καλή δουλειά να την αναδεικνύουμε,και να ενισχύουμε αυτόν που την κάνει.

Άποψή μου!

lspiros
09/02/2013, 16:59
Κλείνοντας και με αυτό,πέρα απο την πολύ καλή δουλειά που έγινε,το αντίτιμο που κατέβαλα ήταν-πιστεύω-λογικότατο.Όποιος βιαστει να με κατηγορήσει για διαφήμιση,απαντώ απλά πως δεν είναι καθόλου κακό όταν πράγματι γίνεται καλή δουλειά να την αναδεικνύουμε,και να ενισχύουμε αυτόν που την κάνει.

Άποψή μου!
Πράγματι ο Δημήτρης σέβεται τον πελάτη και μην ξεχνάμε ότι ειναι μέλος του forum;)

Takata Dome
09/02/2013, 17:00
Και πάμε τώρα σε ένα ακόμα "Ψιλολοίδια special".Στο επεισόδιο αυτό θα παρακολουθήσετε τι έγινε με τις βίδες!
Ας ξεκινήσουμε με το τι θα μπορούσε να γίνει.Αντικατάσταση σε όλες,παντού! Απορρίφθηκε λόγω κόστους,συν το οτι σε πολλές βίδες,δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα διάβρωσης,χαλασμένης κεφαλής-σπειρωμάτων κλπ.Πολλές βίδες ήταν απλά σκουριασμένες και θα χαλούσαν οπτικά το όλο αποτέλεσμα.Άρα ποιος ο λόγος να αντικατασταθούν όλες;

Αναδιατυπώνουμε λοιπόν την ερώτηση: Τι να κάνουμε για να σουλουπώσουμε τις βίδες; Αρχικά,σκέφτηκα να κάνω επιψευδαργύρωση(zinc plating),κατι που απορρίφθηκε,μιας και δεν ξέρω κανέναν που να κάνει τέτοια δουλειά.Απορρίφθηκε επίσης το νίκελ,μιας και δεν μου αρέσει,συν το οτι πάλι δεν υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή τη δουλειά στην περιοχή.

Για να μην τα πολυλογώ,τελικά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω υπάρχον υλικό,και να τις βάψω.Το πόσο νόημα έχει αυτό είναι αμφισβητούμενο,μιας και το χρώμα λογικά θα "τραυματιστεί" μόλις έρθει η ώρα να βιδώσουν.Τέλοσπαντων,θα δούμε

Takata Dome
09/02/2013, 17:02
Ορίστε μια βίδα χαρακτηριστική του προβλήματος

281631

Takata Dome
09/02/2013, 17:03
Με λίγο τρίψιμο με συρματόβουρτσα και στο χέρι,φαίνεται πως δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα

281632

Takata Dome
09/02/2013, 17:05
Οπότε καλό τρίψιμο και ετοιμάζονται σε πακετάκια για βάψιμο

281634

Takata Dome
09/02/2013, 17:06
Για να μην βαφτούν τα σπειρώματα,τις τοποθέτησα σε ένα χαρτόνι

281635

Takata Dome
09/02/2013, 17:08
Ώρα για αστάρι...χειρότερο φόντο για το χρώμα που ήθελα να βάψω δεν θα μπορούσα να είχα επιλέξει!

281636

Takata Dome
09/02/2013, 17:09
Μετά,περάστηκε πρώτα ένα χέρι Wheelspray που είχε περισσεψει,μετά το κανονικό χρώμα,και τέλος βερνίκι.Αρκετή φασαρία,αλλα σαν αποτέλεσμα καλό

281637

Takata Dome
09/02/2013, 17:10
Τελικά πήραν το δρόμο της βαφής αρκετές βίδες...

281638

Takata Dome
09/02/2013, 17:11
281639

Takata Dome
09/02/2013, 17:12
281640

Takata Dome
09/02/2013, 17:13
281641

Takata Dome
09/02/2013, 17:14
281642

Takata Dome
09/02/2013, 17:15
Και μια δοκιμή

281643

FRAGISCOS
09/02/2013, 19:50
Εχω την ιδια αποψη με σενα,και για την αναδειξη της δουλειας καποιου,και πολυ περισσοτερο για το Δημητρη.
Αλλωστε,δεν ειναι κακο να υπαρχει επαγγελματικη αλληλεγγυη μεταξυ των μελων του φορουμ.
Τα αυτοκολητακια σου ειναι κουκλα,οπως και τα δικα μου;)

ereynitis
10/02/2013, 08:49
Μια χαρά η δουλειά με τις βίδες, συμφωνώ με τη σκέψη σου. Αφού μάλιστα τις έτριψες καλά και έβαλες και αστάρι και βερνίκι. Θα πρέπει να τις βιδω-ξεβιδώσεις πολλές φορές, για να πεις ότι θ' αρχίσουν να χαλάνε πάλι. Άσε που για να φτάσουν στην προηγούμενη κατάστασή τους μπορεί να πάρει άλλα τόσα χρόνια και το κυριότερο όλη η δουλειά έγινε οικονομικότατα. :a013:

Γιώργος Πλ.
10/02/2013, 09:17
Πάρα πολύ καλή δουλειά
Και με τα αυτοκόλλητα και της βίδες
Για της βίδες πιστεύω ότι είναι προτιμότερο να βάζουμε τις γνήσιες αντί καινούργιες
γιατί οι καινούργιες είναι αμφιβόλου ποιότητας

Takata Dome
10/02/2013, 20:01
Ερώτηση: Η μηχανή φορούσε ανώνυμα λάστιχα (Horng Fortune λέει,ινδικά είναι),κατασκευασμένα όπως διαβάζω το 2006.Μιας και απο ηλικία είμαστε στο όριο της αντικατάστασης,και δεν τα πολυεμπιστεύομαι αφού είναι ανώνυμα,λέω να τα αλλάξω.Αλλά τις διαστάσεις των ελαστικών τις βρίσκω σε μια περίεργη μορφή:

3.00/21-4PR για το εμπρός
4.60/18-4PR για το πίσω

Ξέρεις κανείς πως μετατρέπονται στις γνωστές μας διαστάσεις; :confused:

GAGARIN
10/02/2013, 20:07
21'' Eμπρος με ζαντα 3'' ιντσες
18'' πισω με ζαντα 4,6'' ιντσες

αν δεν κανω λαθος......

παραδειγμα
http://www.tyres-pneus-online.co.uk/motorcycle-tyres-4.60-18.html

http://www.tyres-pneus-online.co.uk/motorcycle-tyres-3.00-21.html

Takata Dome
10/02/2013, 20:14
Δηλαδή λέει μόνο διάμετρο και πλάτος,όχι προφίλ..:hmm:
Στην περίπτωση αυτή,τι κάνουμε; Επιλέγω ο,τι προφίλ θέλω;

FRAGISCOS
10/02/2013, 20:41
To 300-21 θα το κανεις 90/90-21 η 80/100-21 και το 460-18 θα το κανεις 100/100-18 και εισαι κομπλε;)

KostasV2
10/02/2013, 20:44
21'' Eμπρος με ζαντα 3'' ιντσες
18'' πισω με ζαντα 4,6'' ιντσες

αν δεν κανω λαθος......

παραδειγμα
http://www.tyres-pneus-online.co.uk/motorcycle-tyres-4.60-18.html

http://www.tyres-pneus-online.co.uk/motorcycle-tyres-3.00-21.html

Όχι, δεν είναι το πλάτος της ζάντας. Ο αριθμός αναφέρεται στο πλάτος του λάστιχου. Χωρίς να είμαι σίγουρος, οι αντίστοιχες μετρικές διαστάσεις πρέπει να είναι 80/90-21 και 120/80-18.

Takata Dome
10/02/2013, 20:48
Μπλέξιμο...κοίταξα το λάστιχο το μπροστά,ευτυχώς έχει τις κανονικές διαστάσεις! 90/90-21
Το πίσω πάλι τα ίδια λέει...εννοώ αυτό το 4.60/18

FRAGISCOS
10/02/2013, 20:52
Μπλέξιμο...κοίταξα το λάστιχο το μπροστά,ευτυχώς έχει τις κανονικές διαστάσεις! 90/90-21
Το πίσω πάλι τα ίδια λέει...εννοώ αυτό το 4.60/18
To 460-18 αντιστοιχει με το 100/100-18.
Το ειχα ψαχει για το ΚΜΧ που ειχα!!

GAGARIN
10/02/2013, 20:53
στα link που εβαλα απο πανω δες στον πινακα που αλλαζεις στοιχεια ενα μπλε (i) βαλε το ποντικι επανω του και θα καταλαβεις........το πρωτο νουμερο ειναι το πλατος.......(μαλλον του ελλαστικου οπως λεει και ο φιλος.....) δες ολα τα νουμερα εχει και σε ιντσες και σε μετρικα στον ιδιο πινακα με το βελακι

Takata Dome
10/02/2013, 20:54
To 460-18 αντιστοιχει με το 100/100-18.
Το ειχα ψαχει για το ΚΜΧ που ειχα!!

Ωραία τότε! Η διάσταση πρέπει να τηρείται 100% ή πχ μπορώ να έχω μεγαλύτερο προφίλ και πλάτος;
Το λεώ γιατι στο λίγο που έψαξα,δεν είδα πουθενά διάσταση 100/100-18

FRAGISCOS
10/02/2013, 21:06
Μπορεις να βαλεις και 110/100 η 110/90 αλλα καλυτερα να συμβουλευτεις καποιον που ξερει,γιατι μπορει να σου αλλαξει πολυ η συμπεριφορα του μηχανακιου.
Εγω σε ΚΜΧ 200 απο 460-17 το αλλαξα σε 100/100-18 και ηταν καλυτερο.Παραπερα δεν ξερω να σου πω.:wave2:

Takata Dome
10/02/2013, 21:06
Λοιπόν! Για τη Michelin,το 4.60-18 είναι 130/80-18 και το 3.00-21 είναι 90/90-21
Μάλλον θα μπώ στα site του καθε κατασκευαστή για να δω τι λέει

Ευχαριστώ πολύ!

motomaniac
10/02/2013, 23:29
130 ειναι παρα πολυ για πισινο απο 250αρι.. μηπως κανεις λαθος?? Φραγκισκο το ΚΜΧ δεν φοραει 17αρα πισω? το δικο μας παντως 17 ειχε..

DimChios
11/02/2013, 09:46
Χαίρομαι που έμεινες ικανοποιημένος! :)

Ηταν λίγο προκληση η περίπτωσή σου και δε βιαζόσουν κιόλας οπότε... τα καταφέραμε

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια

:wave2:

Julius
11/02/2013, 10:41
Πίσω πας σε 110/100/18 και είσαι κομπλέ

FRAGISCOS
11/02/2013, 13:12
Φραγκισκο το ΚΜΧ δεν φοραει 17αρα πισω? το δικο μας παντως 17 ειχε..

Ειχα βαλει 18 στεφανι,γιατι δεν εβρισκα 17 motocross λαστιχο

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126249&highlight=KMX

(συγγνωμη για το σπαμ:wave2:)

spd
12/02/2013, 20:33
4.60-18 ειναι 4,60*2,54 που εχει η ινζα κανει 11.684 δηλαδη 120χιλ οταν δεν εχει υψος ειναι το μεγιστο δηλαδη 100% του πλατους αρα 120/100/18
3.00-21 ειναι 3,00*2,54=7.62 δηλαδη 80χιλ μεγιστο υψος 100% του πλατους αρα 80/100/21
αυτα νομιζω

Takata Dome
02/03/2013, 20:11
Ψάχνοντας σε ιαπωνικά site πληροφορίες για τη μηχανή,έτυχε να βρώ μια σελίδα του ιαπωνικού service manual που αφορά τις αναρτήσεις.

283621

Takata Dome
02/03/2013, 20:15
Το διάγραμμα αυτό με βοήθησε να καταλάβω οτι το μπροστινό που έχω εγώ έχει αλλαγμένα ελατήρια.Απο ποιό μοντέλο είναι,δεν το ήξερα,μέχρι που πριν λίγες μέρες κατέβασα το service manual για Honda XR 250 86-87.Έχουν αλλαχτεί λοιπόν τα εργοστασιακά,με αυτά απο XR 250.Χρήσιμο εύρημα,γιατι πλέον μπορούσα να δώ αν το μήκος του ελατηρίου είναι εντος service limit.Βάλτε στην εξίσωση το γεγονός πως οι τσιμούχες δεν χάνουν,και αποφάσισα να αλλάξω μόνος μου τα λάδια,αντι να στείλω το μπροστινό Αθήνα για σέρβις (τους μαστορες δεν τους πολυεμπιστεύομαι)

Takata Dome
02/03/2013, 20:16
Έξω λοιπόν το καπάκι

283622

motomaniac
02/03/2013, 20:18
Ψάχνοντας σε ιαπωνικά site πληροφορίες για τη μηχανή,έτυχε να βρώ μια σελίδα του ιαπωνικού service manual που αφορά τις αναρτήσεις.

283621

αυτο που βλεπω ειναι parts list η parts catalog αλλα την δουλεια την κανει. απλα δεν λεει ανοχες συσφιξεις κλπ.

Takata Dome
02/03/2013, 20:18
Έξω και το προοδευτικό ελατήριο.60.3 το μέτρησα,59.8 το service limit άρα δεν χρειάζεται αντικατάσταση :sun:

283623

Takata Dome
02/03/2013, 20:20
Το σκληροχρώμιο όπου καλυπτόταν απο τις λαστιχένιες φούσκες,ήταν άψογο.Εκεί που ήταν εκτεθειμένο όμως,έχει κάποια σποτάκια σκουριάς/διάβρωσης.Μικρό το κακό όμως,δεν βρίσκονται στην ενεργό διαδρομή του...

283624

Takata Dome
02/03/2013, 20:23
Αφού βγήκε όλο τα λάδι (κατάμαυρο και λίγο),μπήκε καινούργιο.Όχι λάδι αναρτήσεων, αλλα ATF,γιατι έτσι προτείνει ο κατασκευαστής.Το συγκεκριμένο έχει cSt 37,που αντιστοιχεί σε λάδια ιξώδους 7.5-10 ανάλογα τον κατασκευαστή

283625

Takata Dome
02/03/2013, 20:25
Έπεσε και ένα ελαφρύ καθάρισμα με αλοιφή στην τάπα,να μην δείχνει άσχημη

283626

Takata Dome
02/03/2013, 20:27
Και τελικά μπήκαν πάλι όλα μαζί.Η βαλβίδα που υπάρχει στο καπάκι,είναι για να προσθέτει κανείς αέρα με μια τρόμπα,μεταβάλλοντας ελαφρώς την σκληρότητα του πηρουνιού.Το καπάκι της θα αντικατασταθεί

283627

Takata Dome
02/03/2013, 20:29
Συμπιέζοντας τις για να δώ αν χάνουν καθόλου οι τσιμούχες,η διαφορά στην σκληρότητα τους ήταν εμφανέστατη! Έτσι ξεμπέρδεψα έυκολα και με αυτό.Η πίσω ανάρτηση πάντως δεν την γλιτώνει τη μεταφορά στην Αθήνα

Αυτά προς το παρών,με προοπτική να μπούν κι'άλλα αρκετά σύντομα! :wave2:

virus
02/03/2013, 20:49
η βαλβιδα που εχει ειναι για εξαερωση. σηκωνεις το μπροστινο με την ροδα στον αερα ωστε η αναρτηση να ειναι σε πληρη εκταση και πατας τις βαλβιδες με ενα κατσαβιδακι ωστε να βγει ο αερας και να εξισωθει με την εξωτερικη πιεση που βρισκομαστε.

giorgos.bmw
03/03/2013, 09:23
:a014::a014:

MaiTak
03/03/2013, 11:28
:a46: :a18: :a55:

ereynitis
03/03/2013, 12:05
...Η πίσω ανάρτηση πάντως δεν την γλιτώνει τη μεταφορά στην Αθήνα...

Δε χρειάζεται να ανησυχείς καθόλου. Εάν υποθέτω σωστά, η ανάρτηση θα σταλεί στον K-Shock, (οι 3 μηχανικοί που ξέρω, εκεί μου είπαν ότι θα έστελναν τη δική μου). Πήγα αυτοπροσώπως λοιπόν, να τον ρωτήσω για τη δική μου πίσω ανάρτηση του Σέροου, γνωρίζοντας ήδη ότι το αμορτισέρ είναι <<σώβρακο>>. Αφού με συμβούλεψε πρώτα να χαλαρώσω το ελατήριο - που το είχα σφίξει τέρμα λόγω κλασμένου αμορτισέρ - γιατί, μου εξήγησε, ακόμα και λίγη ζωή να έχει το αμορτισέρ, έτσι τσίτα που είχα το ελατήριο, δεν άφηνε το αμορτισέρ να κάνει έστω αυτή τη μικρή επαναφορά που είναι προορισμένο να κάνει. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο ζορίζεται πολύ και το ελατήριο, το οποίο μου είπε ότι μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επιτρέπεται να του αλλάζουμε τη ρύθμιση της μαμάς.

Εντέλει, μου πρότεινε καλύτερα να μην του αφήσω την ανάρτηση για επισκευή (!!!), γιατί ναι μεν η ενδεικτική τιμή της επισκευής είναι 80ευρώ, αλλά εάν όταν την ανοίξει δει ότι χρειάζεται και π.χ. αλλαγή το έμβολο, πάμε κατευθείαν στα 120! Του είπα, τί να κάνουμε, αφού η ανάρτηση είτε μαμά είτε άφτερμαρκετ κοστίζει πάνω από 300ευρώ, ακόμα και με αλλαγή εμβόλου, περισσότερο με συμφέρει. Ο τύπος, αντί να το αφήσει έτσι, πήρε μπροστά μου τηλέφωνο έναν εισαγωγέα της Γιαμάχα, που βρίσκεται στο Κουκάκι, ο οποίος πουλάει τη μαμά ανάρτηση του Σέρρου στα 170ευρά !!! Πήρα κι εγώ τηλέφωνο μετά και επαλήθευσα την τιμή.

Μακρηγόρησα λίγο, αλλά ήθελα να σου τονίσω ότι ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να μου πει <<Φέρ' τη να στη φτιάξω>> και να με χρεώσει ό,τι ήθελε και ακόμα περισσότερο μια και στο αντικείμενό του είναι αν όχι ο μόνος σίγουρα ο καλύτερος στην Αθήνα, με συμβούλεψε και μ' ενημέρωσε τιμιότατα και μάλιστα χωρίς τελικά να του δώσω δουλειά! Οπότε, εάν η ανάρτησή σου είναι να πάει εκεί, μάλλον δε θα σε εξαπατήσει και θα σου κάνει και πολύ καλή δουλειά. Εάν δε έχεις στοιχεία του μαγαζιού και τα θες, στείλε πμ να στα δώσω. :wave2:

Α! Και πάλι μπράβο για όλη την προσπάθειά σου!! :beer::a10::a18::a20:

Takata Dome
03/03/2013, 12:12
Δε χρειάζεται να ανησυχείς καθόλου. Εάν υποθέτω σωστά, η ανάρτηση θα σταλεί στον K-Shock, (οι 3 μηχανικοί που ξέρω, εκεί μου είπαν ότι θα έστελναν τη δική μου). Πήγα αυτοπροσώπως λοιπόν, να τον ρωτήσω για τη δική μου πίσω ανάρτηση του Σέροου, γνωρίζοντας ήδη ότι το αμορτισέρ είναι <<σώβρακο>>. Αφού με συμβούλεψε πρώτα να χαλαρώσω το ελατήριο - που το είχα σφίξει τέρμα λόγω κλασμένου αμορτισέρ - γιατί, μου εξήγησε, ακόμα και λίγη ζωή να έχει το αμορτισέρ, έτσι τσίτα που είχα το ελατήριο, δεν άφηνε το αμορτισέρ να κάνει έστω αυτή τη μικρή επαναφορά που είναι προορισμένο να κάνει. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο ζορίζεται πολύ και το ελατήριο, το οποίο μου είπε ότι μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις επιτρέπεται να του αλλάζουμε τη ρύθμιση της μαμάς.

Εντέλει, μου πρότεινε καλύτερα να μην του αφήσω την ανάρτηση για επισκευή (!!!), γιατί ναι μεν η ενδεικτική τιμή της επισκευής είναι 80ευρώ, αλλά εάν όταν την ανοίξει δει ότι χρειάζεται και π.χ. αλλαγή το έμβολο, πάμε κατευθείαν στα 120! Του είπα, τί να κάνουμε, αφού η ανάρτηση είτε μαμά είτε άφτερμαρκετ κοστίζει πάνω από 300ευρώ, ακόμα και με αλλαγή εμβόλου, περισσότερο με συμφέρει. Ο τύπος, αντί να το αφήσει έτσι, πήρε μπροστά μου τηλέφωνο έναν εισαγωγέα της Γιαμάχα, που βρίσκεται στο Κουκάκι, ο οποίος πουλάει τη μαμά ανάρτηση του Σέρρου στα 170ευρά !!! Πήρα κι εγώ τηλέφωνο μετά και επαλήθευσα την τιμή.

Μακρηγόρησα λίγο, αλλά ήθελα να σου τονίσω ότι ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να μου πει <<Φέρ' τη να στη φτιάξω>> και να με χρεώσει ό,τι ήθελε και ακόμα περισσότερο μια και στο αντικείμενό του είναι αν όχι ο μόνος σίγουρα ο καλύτερος στην Αθήνα, με συμβούλεψε και μ' ενημέρωσε τιμιότατα και μάλιστα χωρίς τελικά να του δώσω δουλειά! Οπότε, εάν η ανάρτησή σου είναι να πάει εκεί, μάλλον δε θα σε εξαπατήσει και θα σου κάνει και πολύ καλή δουλειά. Εάν δε έχεις στοιχεία του μαγαζιού και τα θες, στείλε πμ να στα δώσω. :wave2:

Α! Και πάλι μπράβο για όλη την προσπάθειά σου!! :beer::a10::a18::a20:

Εκεί θα την στείλω.Δυστυχώς δεν μένω Αθήνα και θα την στείλω στα τυφλά...ελπίζω να μην είναι σε χάλια κατάσταση.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες

ereynitis
03/03/2013, 12:18
Εάν θες πάρ' τον τηλέφωνο και μίλα του (2 άτομα είναι, νομίζω αδέρφια), εξήγησέ του την ιστορία σου και πιστεύω θα σε ακούσει και θα σε προσέξει. Εμένα αυτήν την εντύπωση μου έδωσε.

Takata Dome
03/03/2013, 15:47
Πάμε μια βόλτα στα όργανα.Τα αποσυναρμολόγησα εντελώς για να τα φροντίσω λίγο.Εδώ η βάση τους

283687

Takata Dome
03/03/2013, 15:52
Και εδώ το πλαστικό που μπαίνει πάνω της.Πάνω του στηρίζονται οι προειδοποιητικές ενδείξεις.Απο δεξιά προς τα αριστερά οι πρώτες είναι οι γνωστές: Φλας,νεκρά,μεγάλη σκάλα.Η ένδειξη speed τερμα αριστερά είναι γνωστή σε όσους έτυχε να έχουν στην κατοχή τους ιαπωνικές μηχανές παραεισαγωγής.Ανάβει όταν η ταχύτητα ανεβαίνει πάνω απο τα 80(; ) χιλιόμετρα την ώρα,το όριο δηλαδή των ιαπωνικών δρόμων

283688

Takata Dome
03/03/2013, 15:54
Και να και το ταχύμετρο! Στροφόμετρο δεν υπάρχει...

283689

Takata Dome
03/03/2013, 15:55
Τα χιλιόμετρα άμα θέλουμε τα πιστεύουμε.Όταν η μηχανή ήρθε στα χέρια μου η ντίζα του ταχύμετρου ήταν κομμένη,οπότε ίσως και να είναι παραπάνω...Τα 140 τα πιάνει άραγε;

283690

Takata Dome
03/03/2013, 15:57
Το καπάκι το έβαψα αλλά το διάφανο πλαστικό είχε πρόβλημα με τις γρατσουνιές

283691

Takata Dome
03/03/2013, 16:00
Πήρα λοιπον Xerapol,να δοκιμάσω να το επαναφέρω.Την πρώτη φορά δεν έκανε τίποτα με το τρίψιμο με πανί.Όταν επιστρατεύτηκε το γυαλόχαρτο όμως...

283692

Takata Dome
03/03/2013, 16:03
Βελτιώθηκε αρκετά στη μεριά του ταχύμετρου,πολύ πανω απο τις ενδείξεις αλλα δυστυχώς δεν κράτησα φωτογραφίες..:(

283693

Takata Dome
03/03/2013, 16:05
Η αλοιφή έπεσε πάνω στη βαμμένη επιφάνεια και μου την χάλασε,οπότε αναγκάστηκα να την ξαναβάψω.Αφού τελείωσε και αυτό ώρα να τα ξανασυναρμολογήσω όλα.Εδώ δεν έβαλα τίποτα λάδι,γράσσο,έπρεπε;

283694

Takata Dome
03/03/2013, 16:07
Τελικά...

283695

Takata Dome
03/03/2013, 16:08
283696

Drake Ramore
03/03/2013, 16:14
Ωραία το προχωράς, συνέχισε έτσι!:beer:

vaska
03/03/2013, 19:10
Η αλοιφή έπεσε πάνω στη βαμμένη επιφάνεια και μου την χάλασε,οπότε αναγκάστηκα να την ξαναβάψω.Αφού τελείωσε και αυτό ώρα να τα ξανασυναρμολογήσω όλα.Εδώ δεν έβαλα τίποτα λάδι,γράσσο,έπρεπε;

283694

Λευκό γρασάκι για πλαστικά γρανάζια. Πολλοί βάζουν βαζελίνη η οποία καλή είναι για πλαστικά γρανάζια, αλλά στα μηχανάκια δεν ενδείκνυται λόγω της απ' ευθείας έκθεσής τους στον ήλιο. Ο ήλιος και γενικά η μεγάλες θερμοκρασίες την κάνουν πολύ ρευστή, τόσο που τελικά φεύγει από τα γρανάζια κι αυτά δουλεύουν στεγνά.

mankam
03/03/2013, 20:03
Αφού βγήκε όλο τα λάδι (κατάμαυρο και λίγο),μπήκε καινούργιο.Όχι λάδι αναρτήσεων, αλλα ATF,γιατι έτσι προτείνει ο κατασκευαστής.Το συγκεκριμένο έχει cSt 37,που αντιστοιχεί σε λάδια ιξώδους 7.5-10 ανάλογα τον κατασκευαστή

Εαν δεις πολυ μαλακη την αναρτηση δοκιμασε ενα 15αρι λαδακι,ισως λογω ηλικιας να δουλεψει καλυτερα,παντως γουσταρω που εισαι ψειρας και τελειομανής:beer:


Πολλοί βάζουν βαζελίνη η οποία καλή είναι για πλαστικά γρανάζια, αλλά στα μηχανάκια δεν ενδείκνυται λόγω της απ' ευθείας έκθεσής τους στον ήλιο. Ο ήλιος και γενικά η μεγάλες θερμοκρασίες την κάνουν πολύ ρευστή, τόσο που τελικά φεύγει από τα γρανάζια κι αυτά δουλεύουν στεγνά
θα την προτεινα αλλα με προλαβες και εχεις απολυτο δικιο με την ζεστη!

MaiTak
04/03/2013, 13:02
μια χαρα το πας συνεχισε ετσι δυνατα τον εφαγες το γαιδαρο :D

:a014: :a014:

spd
04/03/2013, 16:07
τα λαστιχα που φορας ειναι λαθος δες εδω.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xlr250r_baja%2087.htm

Takata Dome
04/03/2013, 19:58
τα λαστιχα που φορας ειναι λαθος δες εδω.http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xlr250r_baja%2087.htm

Το παρατήρησα,ευχαριστώ για την επισημανση :wave2:

Takata Dome
19/04/2013, 19:43
Κάποιες ερωτήσεις μιας και θα αγοραστούν σύντομα και τα τελευταία ανταλλακτικά:

1)Στο τιμόνι η μηχανή έχει απο κατασκευής σφαιρικά ρουλεμάν τα οποία θα ήθελα να αλλάξω σε βελονοειδή (αν λέγονται έτσι).Προφανώς θα πρέπει να αφαιρέσω τις παλιές φολιές απο τον λαιμό με ένα μακρύ κατσαβίδι (γνωστό αυτό).Με την φωλιά που υπάρχει στην κάτω πλάκα τι γίνεται όμως; Πώς την βγάζω; Επίσης,όταν αφαιρεθούν οι φολιές των ρουλεμάν στο λαιμό πρέπει να καθαρίσω την περιοχή απο χρώματα κλπ.Πώς;

2)Οι ακτίνες θα αντικατασταθούν,αλλα δυστυχώς απο διαδίκτυο είναι πολύ ακριβές (150-200 ευρώ!).Υπάρχουν καταστήματα στην Ελλάδα που πουλάνε ακτίνες,επιλέγεις το μήκος και τον τύπο (νικελ,ανοξείδωτη κλπ) και τέλος.Αν δεν υπάρχει ακριβώς στο ίδιο μήκος που θέλεις,τι απόκλιση επιτρέπεται; Και με την γωνία που έχουν τι γίνεται,δεν διαφέρει απο μηχανή σε μηχανή; Επιτρεπτές αποκλίσεις;

3)H τάπα του ρεζερβουάρ έχει σκουρία.Τι μπορώ να κάνω,τρίψιμο και πέρασμα με κατι ή το αφήνω ως έχει;

4)Μαζί με αλλαγή ελαστικών και ακτινολόγηση,χρειάζομαι κάτι άλλο;

KostasV2
20/04/2013, 12:31
1) Κωνικά ρουλεμάν χρειάζεσαι. Και η κάτω φωλιά με τον ίδιο τρόπο θα βγει, αλλά χρειάζεται υπομονή... Μπορείς και να την κόψεις με δισκάκι σε dremel, αλλά πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ προσεκτικός. Καθάρισμα με λίγο γυαλόχαρτο.
2) -
3) Plastidip ίσως;
4) Λογικά κι ένα ζευγάρι σαμπρέλες. Τσέκαρε και τα ρουλεμάν των τροχών με την ευκαιρία. Φτηνά είναι...

Takata Dome
22/04/2013, 20:51
Κάτι ακόμα: Έχω 1 λίτρο χρώμα αυτοκινήτου,στο πλαστικό δοχείο που μου το έβαλε οταν το έφτιαξε ο χρωματοπώλης.Δεν το έχω ανοίξει απο τότε,πάνε περίπου 8 μήνες.Υπάρχει πρόβλημα αν το χρησιμοποιήσω,ή απλά φροντίζω να το ανακατέψω καλά και το χρησιμοποιώ;

motomaniac
22/04/2013, 21:50
νομιζω πως αν δεν εχει πετσα ειναι οκ.

ΗΟΡΝΕΤακιας
22/04/2013, 22:16
απο τα ρουλεμαν το δαχτυλιδι που μενει μεσα στη φωλια βγαινει κολλωντας αντιδιαμετρικα ενα λαμακι ή κομμενη βιδα και μετα χτυπώντας το απο την αλλη μερια με ενα σωληνα και σφυρι. Μου το εκανε εμενα μαστορας στο srx και μου φανηκε πανευκολο. :wave2:

Takata Dome
24/04/2013, 11:58
Κόντρα εμπρός φρένου

288385

Takata Dome
24/04/2013, 12:00
Και η δαγκάνα.Κατάσταση αρκετά καλή,θέλει κάποια μαζέματα βέβαια

288386

Takata Dome
24/04/2013, 12:01
288387

Takata Dome
24/04/2013, 12:03
Η πίσω είναι όμως χάλια.Τελείως κολλημένο το έμβολο,χτυπημένη,λείπουν διάφορα.Μάλλον για μεταχειρισμένη με βλέπω...

288388

Takata Dome
24/04/2013, 12:04
288389

Takata Dome
24/04/2013, 12:05
Η τρόμπα πίσω λειτουργεί,απλά θέλει καθάρισμα

288390

Takata Dome
24/04/2013, 12:07
Η εμπρός όμως είναι δύσκολη περίπτωση.Χτυπημένη εξωτερικά και το έμβολο της κολλημένο

288391

288392

Takata Dome
24/04/2013, 12:09
Εσωτερικά

288393

Μετά απο ένα καθάρισμα
288394

Το κολλημένο έμβολο
288399

Takata Dome
24/04/2013, 12:14
Για καινούργια δεν το συζητάμε,το κόστος είναι απαγορευτικό.Η επισκευή της υπάρχουσας προυποθέτει αντικατάσταση στο σύστημα του εμβόλου και μετά ηλεκτροστατική.Τελικά,αγόρασα μια ιμιτασίον,σε χαμηλή τιμή

288395

Takata Dome
24/04/2013, 12:15
288396

Takata Dome
24/04/2013, 12:15
288397

Takata Dome
24/04/2013, 12:18
Και τα διαπιστευτήρια της ηλικίας της μηχανής.Πρέπει να αντικατασταθεί,αλλα δεν θέλω υψηλής! Μπορώ να φτιάξω ξανα λαστιχένιο;

288398

Stergios69
24/04/2013, 13:09
Στα σωληνάκια φρένου καλύτερα να βάλεις καινούργια.
Αλλά γιατί δεν βάζεις υψηλής; Ίσως υπάρχουν με μαύρη επικάλυψη, ώστε να δείχνουν ''μαμα''.

Takata Dome
24/04/2013, 13:22
Το θέμα είναι αισθητικό βασικά.Όσα έχω βρεί είναι σε έντονα χρώματα,και πιστεύω δεν θα ταιριάζει.Αλλιώς δεν έχω κανένα θέμα...

FRAGISCOS
24/04/2013, 15:16
Bαλε υψηλης,μπορεις να βαλεις ενα θερμοσυστελλομενο απο εξω και να το εχεις οτι χρωμα θελεις!!

giorgos.bmw
24/04/2013, 16:06
Bαλε υψηλης,μπορεις να βαλεις ενα θερμοσυστελλομενο απο εξω και να το εχεις οτι χρωμα θελεις!!

:a013:

ereynitis
24/04/2013, 16:37
Σωστός ο Φραγκίσκος! Να σου πω κι εγώ, στο Σέροου έχω υψηλής μαύρα. Τα έβαλα σ' ένα μαγαζί εδώ Αθήνα, αλλά δε θα στον προτείνω. Όχι γιατί δεν έκανε καλή δουλειά, αλλά γιατί με κορόιδεψε στα λεφτά. Η ουσία είναι ότι μπορείς να βρεις και μαύρα σωληνάκια υψηλής εάν θες και θα συμφωνήσω με τα παιδιά να τα προτιμήσεις. Ειδικά στα παλιά μηχανάκια βελτιώνουν πολύ τα φρένα.

dmf
24/04/2013, 19:31
Ώραια πάει. Αν είναι να βάλεις υψηλής, βάλε μαύρα μόνο, γιατι με το θερμοσυστελόμενο δεν ξέρω... Έχουν κάτι γραμματα με γκρι χρωμα απ'εξω (διαστάσεις, Volts κλπ) και θα είναι άσχημο

giorgos.bmw
24/04/2013, 19:48
Τα γράμματα στο θερμοσυστελόμενο με λίγο ασετόν σε ένα βαμβάκι-πανάκι ένα πέρασμα
και εξαφανίστηκαν τα κάνη αόρατα

Gms
24/04/2013, 22:38
Mιας και δινουμε ιδεες να πω και εγω την δικη μου.Νομιζω πολυ θα ταιριαζε sleeve αυτο που περνανε τα καλοδια στα τροφοδοτικα τον pc.

http://cfnewsads.thomasnet.com/images/large/832/832549.jpg

sapila racing
25/04/2013, 12:37
Για να βάλεις θερμοσυστελλόμενο η οτιδήποτε άλλο, θα πρέπει να παρεις φτιαχτά υψηλής, η τελος πάντως που να βγαίνουν τα ρακόρ, ωστε να τα περάσεις.
μετα θα τριβεται το θερμοσυστελλόμενο στον οδηγό και θα γίνει χάλια γρήγορα.
Παρε μάυρα υψηλής απο εναν σωστό κατασκευαστή και τέλος.

Julius
25/04/2013, 12:44
Το θέμα είναι αισθητικό βασικά.Όσα έχω βρεί είναι σε έντονα χρώματα,και πιστεύω δεν θα ταιριάζει.Αλλιώς δεν έχω κανένα θέμα...

Τι έντoνα χρώματα??? μαύρα δεν θέλεις να βάλεις??

χμμμμ με μαύρο κάλυμμα δέν θέλεις να βάλεις? Τί έντονα χρώματα??

Εκτός εαν εννοείς γυαλιστερά. Ματ δεν νομίζω οτι βγαίνουν αλλά μπορείς να τα κάνεις εσύ με λίγο συρματάκι κουζίνας να και μετά απο ένα διάστημα με την σκόνη και τα πλυσίματα φεύγει η γυαλάδα έτσι και αλλιώς .

Το θερμοσυστελόμενο θα γίνει σκ@τα με τον καιρό

Takata Dome
25/04/2013, 12:59
Στο ebay έχω ψάξει κυρίως,και πολλά απο όσα έχω βρεί έχουν κατι φανταχτερά χρώματα τύπου κόκκινο,κίτρινο,μπλέ.

ΗΟΡΝΕΤακιας
25/04/2013, 14:28
λοιπον φιλε μου επειδη εχω ψαξει πολλακις τον Αη Μπεη κοιτα μερικα που ειχα βρει για το δικο μου. Φανταζομαι θα υπαρχουν και για τα δικα σου μετρα.
http://www.ebay.com/itm/Venhill-Stainless-brake-line-set-to-suit-VFR400RR-NC30-90-91-/130883486198?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item1e794381f6

http://www.ebay.com/itm/Honda-VFR400R-NC30-Cobra-front-brake-line-kit-1989-1995-/221135382075?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item337cb2263b

http://www.ebay.com/itm/Stainless-Brake-Line-Kit-for-Honda-VFR400-R-NC21-85-87-/260561495555?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3caaace603

http://www.ebay.com/itm/Venhill-brake-line-kit-for-VFR400RR-NC30-90-91-Race-design-/200908561554?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2ec7155c92

Acacius
25/04/2013, 15:52
Για mucho φτήνια μετράς τι μήκος θέλεις και πας εδώ (http://stores.ebay.co.uk/PKN-Worldwide-Motorcycle-Parts/_i.html?_nkw=braided&_sid=211200928)

Έχω βάλει στο πίσω φρένο και δεν έχω κάποιο παράπονο.

Takata Dome
25/04/2013, 17:55
Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια,θα παραγγελθεί και σωληνάκι υψηλής μαζί με τα υπόλοιπα που χρειάζομαι :beer:

giorgos.bmw
25/04/2013, 21:12
Τα θερμοσυστελόμενα τα αγοράζεις ανάλογα με τα volts και τη συστολή που θέλεις.
Πάνε 600v - 1000v - 10.000v
Και συστολή 25% - 50% - 75%
Ανάλογα με τη συστολή και το βολτάζ είναι και το πάχος του.
Ενδεικτικά θερμοσυστελόμενο 1000v - 75% με 10χιλ. τρύπα είναι πάχος 0.6χιλ.
στην πλήρη συστολή του γίνεται 2.5χιλ. τρύπα και πάχος γύρο στα 1.7χιλ.
Φιλικά και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν τα περιέγραψα τελείως εγκυκλοπαιδικά.
Συμφωνώ απόλυτα για τα απλά θερμοσυστελόμενα 600v – 50% που κυκλοφορούν συνήθως στο εμπόριο ότι θα χαλάσουν πολύ γρήγορα.
:beer:

Takata Dome
25/04/2013, 21:36
Με συγχωρειτε που ξαναεπαναφερω το ερωτημα,αλλα ενδεχομενως δεν εθεσα σωστα την ερωτηση,αλλα και δεν ελαβα και ξεκαθαρη (οσο μπορει να δωθει) απαντηση.
Προσθετω και ενα επιπλεον ερωτημα:
1)Γνωριζεται καποιο καταστημα στο διαδικτυο που να πουλαει ακτινες,τοσο ελληνικο αλλα και ξενο ( πλην tyre-shop ή e-bay )
2)Οι ακτίνες απ ο,τι κατάλαβα δεν μπορούν να αποκλίνουν απο τις εργοστασιακές ούτε σε μήκος ουτε σε γωνία.Συνεπώς μπορώ να ψάξω για ακτίνες που θα αναφέρονται αποκλειστικά στο μοντέλο που έχω.Οι original έχουν 200(!!!) ευρώ! Στο ebay βρίσκω μόνο για XR,που δεν έχει τα ίδια κέντρα με το XR250L (αρα και το XLR),οπότε η λύση αυτή πάει περίπατο.Καμια πρόταση μήπως και καταφέρω να αποφύγω το 200αρι; :a018:

giorgos.bmw
25/04/2013, 21:46
Αύριο θα ρωτήσω μάστορα που η δουλεία του είναι μόνο αυτή. Και θα σου πω τιμές και διάστασης.