PDA

View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

motomaniac
02/06/2012, 22:42
χαλια ηχο κανει και σκουριαζει. πολυ ευκολα ομως..

Takata Dome
02/06/2012, 22:44
Προς τα εκεί καταλήγω και εγώ...έχω βρεί για XLR 250 σε καλή τιμή,αλλά είναι χρωμιομένο ρε γαμώτο και αφου οι λαμοί θα βαφτούν με χρώμα μαύρο θερμοκρασίας,θα χτυπάει στο μάτι άσχημα :hmm:

Η αγγελία για να έχετε και μια εικόνα http://www.car.gr/parts/view/1312675/

motomaniac
02/06/2012, 23:06
τα κεντρικα της μοτοσπορτ ειναι στην σινδο στην θεσσαλονικη. http://www.motosport.gr/default.asp?sid=9008&page= παρτους ενα τηλ μηπως μπορουν να σου φτιαξουν μια που να μην ειναι νικελ. (ασε που θα βγει πιο φτηνα..)

Takata Dome
02/06/2012, 23:19
τα κεντρικα της μοτοσπορτ ειναι στην σινδο στην θεσσαλονικη. http://www.motosport.gr/default.asp?sid=9008&page= παρτους ενα τηλ μηπως μπορουν να σου φτιαξουν μια που να μην ειναι νικελ. (ασε που θα βγει πιο φτηνα..)

Θα το κάνω λιαν συντόμως!
Ευχαριστώ πολύ,μαλλον προς Motosport παω πάλι.Και αυτή που βλέπετε στις φωτογραφίες που ήρθε απο αμμοβολή,Motosport ήταν!

OnePiece
03/06/2012, 13:31
To κοβω για καινουργια κατευθειαν :rolleyes:

lspiros
03/06/2012, 14:21
επειδη ψαχνω και γω για εξατμισονι...
εκτος απο racetech και racegun υπαρχει και ο DRAGO με καλες και φτηνες κατασκευες...
αντιπροσωπος των FMF εκτος τον billsrebuild ξερουμε?

Takata Dome
03/06/2012, 15:28
Racetech και Racegun ρωτησα με e-mail να δω αν υπάρχει εξάτμιση για XR 250
Αντιπρόσωπο FMF δεν ξέρω, ο,τι βρήκα το βρήκα στο e-bay!

Takata Dome
05/06/2012, 12:23
Απο τότε που ο Dexter μου αφηγήθηκε την ίστορια με τα ρουμπινέτα που λίωνουν απ'το ξύδι,εφιάλτες με στοίχειωναν τα βράδια...
Όσο και αν προσπάθησε ο Εχετλαίος να με καθησυχάσει,απέτυχε...
Ύστερα απο μερόνυχτα αγωνίας και προβληματισμού,είδα στο όνειρό μου να ξεπροβάλλει μεσα απο τη Φλεγόμενη Βάτο φελός και κοπίδι!

Έτσι έπιασα δουλειά...:a01:

260616

Takata Dome
05/06/2012, 12:27
Αδειάσαμε το ξύδι,ταπώσαμε την τρύπα με φελλό και βάλαμε και ένα ποτηράκι απο κάτω γιατι έσταζε λιγάκι...Η μυρωδιά του ξυδιού που βγάλαμε δεν περιγράφεται! :yuck::yuck:

260617

Takata Dome
05/06/2012, 12:29
Και μετά λύσαμε το ρουμπινέτο και το καθαρίσαμε καλά...η σκουριά στη βίδα πάνω πάνω θα αφαιρεθεί πριν ξαναμπεί στη θέση του! 260618

IceGTX
11/06/2012, 20:49
Ωραίο project, έχω να δω πολύ καιρό τέτοιο στο δρόμο.Αν μπορείς βγάλε μερικές εκτεταμένες φώτο το καρμπιρατέρ, έχω ένα ίδιο και θέλω να δω.32mm ειναι;

Takata Dome
12/06/2012, 12:01
Ωραίο project, έχω να δω πολύ καιρό τέτοιο στο δρόμο.Αν μπορείς βγάλε μερικές εκτεταμένες φώτο το καρμπιρατέρ, έχω ένα ίδιο και θέλω να δω.32mm ειναι;

Ευχαριστώ,δεν έχω κανει και τίποτα ιδιαίτερο ακόμα!
Το καρμπυρατέρ θα το ανοίξω για να το καθαρίσω αργότερα και θα βάλω φωτογραφίες τότε.Αν βιάζεσαι σε παραπέμπω σε οδηγό σε γειτονικό forum http://www.mybike.gr/topic/52775-οδηγος-καθαρισμου-καρμπυρατερ-keihin-ax-1-nx250-κλπ/.Δεν ξέρω πόσα χιλιοστά είναι,του XR νομίζω είναι 30,αν υπάρχει διαφορά δεν ξέρω!
Άντε να τελειώσουν οι εξετάσεις να αρχίσουμε :wave2:

IceGTX
13/06/2012, 12:25
Το καρμπυρατέρ θα το ανοίξω για να το καθαρίσω αργότερα και θα βάλω φωτογραφίες τότε.
Ευχαριστώ για το link δεν το είχα βρει.Πολύ καλό αλλά αυτό που ήθελα δεν φαίνεται εκεί είναι λίγο αλλιώτικο το δικό μου:a21:...Πριν λύσεις το δικό σου plz βγάλε μια φώτο εμπρός και μια πίσω να δω το slide.Να ξέρεις άμα λύσεις την πεταλούδα (η όπως το λένε) που πιάνει η ντιζα μπαίνει λίγο δύσκολα μετά γιατί έχει πολύ δυνατό ελατήριο.

nassosxlvbros
13/06/2012, 13:55
Ωραίος! τώρα με έβαλες σε φυτιλιές να συμμαζέψω αισθητικώς το δικό μου XLR...:cool:

Takata Dome
22/06/2012, 17:00
Εξετάσεις τέλος απο χτές και ώρα να πιάσουμε δουλειά! :look:
Ξεκίνημα με τον καθαρισμό του καρμπυρατέρ,με εκτενές φωτορεπορτάζ
Αυτό λοιπόν είναι το καρμπυρατέρ τη στιγμή που το είχαμε βγάλει απο την μηχανή,πριν 7 περίπου μήνες

262187

Takata Dome
22/06/2012, 17:02
Είχαμε κάνει έναν "ρηχό" καθαρισμό πριν πολλά φεγγάρια,ο οποίος δεν με ικανοποίησε παρ'όλα αυτά,και γι'αυτό σας τα παρουσιάζω όλα αυτά
Τέλοσπαντων,να το καρμπυρατέρ όπως το πήρα στα χέρια μου χτες 262189

Takata Dome
22/06/2012, 17:03
Και απ'την άλλη μεριά 262191

Takata Dome
22/06/2012, 17:05
PD79 το μοντέλο,τα παραδίπλα δεν ξέρω τι λένε :D262192

Takata Dome
22/06/2012, 17:06
Ο οπτικός έλεγχος ανέδειξε και ένα πρόβλημα που δεν είχα αντιληφθεί
2 ντίζες γκαζιού βλέπουμε εδώ

262193

Takata Dome
22/06/2012, 17:07
1 είναι συνδεδεμένη στη γκαζιέρα.Η άλλη τι απέγινε;

262194

Takata Dome
22/06/2012, 17:08
Μας άφησε χρόνους,είναι η απάντηση!
Θυμάστε που όταν είχα πρωτοπάρει στα χέρια μου τη μηχανή σας είπα πως το γκριπ του γκαζιού είχε κολλήσει,αλλα έβαλα δύναμη και το ξεκόλλησα;Ίσως εκοψα την ντίζα τοτε! :rolleyes:

262196

Takata Dome
22/06/2012, 17:10
Πάμε παραμέσα...

262198

Takata Dome
22/06/2012, 17:11
Και απ' την άλλη μεριά

262199

Takata Dome
22/06/2012, 17:12
Και εδώ!

262200

Takata Dome
22/06/2012, 17:13
Να και το τσόκ,κολλημένο σε αυτή τη θέση επι μονίμου βάσεως.Τσάκισε η ντίζα και δεν κουνιέται.Πάμε για καινούργιο! :cool:

262202

Takata Dome
22/06/2012, 17:15
Τα εργαλεία που θα χρειαστούμε.Προστέθηκαν κι άλλα αργότερα...

262203

Takata Dome
22/06/2012, 17:16
Ξεκίνημα με το καπάκι του διαφράγματος (air cut off valve ή κανω λαθος;)
Αν χρειαστεί ποτε να το βγάλει κανείς και διαβάζει αυτες εδώ τις γραμμές (λεμε τώρα),προσέξτε πως το βγάζετε,εχει ισχυρό ελατήριο απο κάτω!

262204

Takata Dome
22/06/2012, 17:17
Βγάζοντάς το βλέπουμε το διάφραγμα

262205

Takata Dome
22/06/2012, 17:18
Να το καπάκι:

262206

Takata Dome
22/06/2012, 17:20
Τραβάμε την μεμβράνη...

262207

Takata Dome
22/06/2012, 17:22
Και βλέπουμε πως έχει γίνει σκατά,προφανώς απο αποτυχία της τσιμούχας στεγανοποίησης.Διάλλειμα να μας περάσουν τα νέυρακια,και συνεχίζουμε...
262208

Takata Dome
22/06/2012, 17:22
Ωραία πράματα...:mad:

262209

Takata Dome
22/06/2012, 17:23
Παμε παρακάτω,να βγάλουμε το μπολ του καρμπυρατέρ

262210

Takata Dome
22/06/2012, 17:24
Αφού το βγάλουμε βλέπουμε αυτά εδώ

262211

Takata Dome
22/06/2012, 17:25
Πολύ μάκα εδω μέσα,αλλα η τσιμούχα είναι σε λειτουργική κατάσταση

262212

Takata Dome
22/06/2012, 17:26
Και αυτο το o-ring

262213

Takata Dome
22/06/2012, 17:27
Παμε να βγάλουμε αυτά τα σκαφάκια.Με ένα μικρής διαμέτρου κατσαβίδι βγάζουμε τον πείρο

262215

Takata Dome
22/06/2012, 17:28
Και παίρνουμε αυτό στα χέρια.Το βελονάκι αυτό δεν είμαι σίγουρος για το τι κάνει,αλλα φαίνεται σημαντικό!

262216

Takata Dome
22/06/2012, 17:29
Και εδώ μαζί με το άλλο πλαστικό σκατάκι και τον πείρο

262218

Takata Dome
22/06/2012, 17:30
Αφού τα βγάλαμε όλα αυτά,να τι βλέπουμε τώρα:

262219

Takata Dome
22/06/2012, 17:31
Μάλιστα...
262221

Takata Dome
22/06/2012, 17:33
Με ένα κλειδί (νουμερο 7 στην προκειμενη) βγάζουμε το ζιγκλέρ.Το άλλο με κατσαβίδι,αλλα προσοχή και στα 2,καθως λογω της φυσης του υλικού (χαλκός,νομίζω) μπορεί εύκολα να γίνει μεγάλη ζημιά

262222

Takata Dome
22/06/2012, 17:34
Να τα μας!

262223

bikas
22/06/2012, 17:35
Και παίρνουμε αυτό στα χέρια.Το βελονάκι αυτό δεν είμαι σίγουρος για το τι κάνει,αλλα φαίνεται σημαντικό!

262216


πρέπει να λειτουργει ως φλοτερ της βενζίνας για το καρπυρατερ.με άλλα λογια το καρπυρατερ σου ειναι καζανακι.....:bawl:

Takata Dome
22/06/2012, 17:35
Πάμε στο πλαινό καπάκι

262224

Takata Dome
22/06/2012, 17:40
Έξω!

262225

Takata Dome
22/06/2012, 17:41
Και απο κάτω βρίσκουμε μια κοιλότητα μυστηριώδη για εμένα.Και εδώ μια χαρά το o-ring

262227

Takata Dome
22/06/2012, 17:42
Πάει κι αυτό! Πάμε στο επάνω καπάκι!

262228

Takata Dome
22/06/2012, 17:44
Να το και απο κάτω.4/4 με τις τσιμούχες,και αυτή καλή είναι!:a54:

262229

Takata Dome
22/06/2012, 17:45
Αυτό βλέπουμε μέσα.Δεν είναι τόσο χάλια οσο φαίνεται,το φλας τα δείχνει τοσο δύσκολα τα πράγματα.Ας το αφήσουμε προς στιγμήν,και θα γυρίσουμε σε λίγο!

262230

Takata Dome
22/06/2012, 17:49
Ήθελα να αφαιρέσω το τμήμα που πιάνουν οι ντιζες του γκαζιού αλλα αυτή η βίδα ηταν απόλυτα ξεκάθαρη εξ'αρχής.Δεν βγαίνει ουτε με προσευχές!
Δεν χαλιόμαστε,δεν μας ενοχλεί αυτο το σημείο!

262234

Takata Dome
22/06/2012, 17:51
Αυτή αντίθετα περίμενα οτι θα βγεί εύκολα.Δεν κουνιέται με τίποτα.Ρίχνουμε WD40,το αφήνουμε μια μέρα και ξαναγυρνάμε

262235

Takata Dome
22/06/2012, 17:53
Δυστυχώς πάλι τίποτα.Το περίμενα να σας πω την αλήθεια,καθως δεν υπάρχει καθόλου σκουριά επάνω της ωστε να μπορούσε να μας βοηθήσει το WD40.Υποψιάζομαι κόλλα σπειρωμάτων.Δυστυχώς-όπως βλέπετε και απο το κεφάλι της βίδας-δεν μπορώ να παω παρακάτω και θα αρκεστώ στο καθάρισμα όσων έχω λύσει μεχρι τώρα και όπου φτάνε στα υπόλοιπα σημεία!:(

262236

Takata Dome
22/06/2012, 17:56
Θα χρειαστούμε βενζίνη,οδοντόβουρτσα,καθαριστικό καρμπυρατέρ,μπατονέτες και οδοντογλυφίδες για τα πολύ δυσπρόσιτα σημεία!
Ξεκίνημα με το πάνω καπάκι

Πριν262237

Μετά262238
262239

Takata Dome
22/06/2012, 17:57
Μπόλ καρμπυρατέρ

Πρίν 262240

Μετά 262241

Takata Dome
22/06/2012, 17:59
Και απ'εξω.Η κοιλότητα που μπαίνει το διάφραγμα τρίφτηκε ελαφρά με γυαλόχαρτο για να φύγει η πολλή σκουριά

262242

Takata Dome
22/06/2012, 17:59
Καπάκι αγνωστης κοιλότητας πριν

262244

Και μετά

262245

Takata Dome
22/06/2012, 18:02
Να και τα σκαφάκια

262246

Κανονικά θα έπρεπε να γίνουν έτσι,αλλα είπαμε...

262248

Takata Dome
22/06/2012, 18:04
Να και το καπάκι του διαφράγματος πριν

262249

Και μετά 262250

Takata Dome
22/06/2012, 18:06
Το κάτω μέρος πριν

262251

Και μετά

262253

Takata Dome
22/06/2012, 18:08
Φτάνει τόσο με τις φωτογραφίες ε; :lol:
Να μια γενική μετα το δέσιμο

262254

Takata Dome
22/06/2012, 18:08
Πίσω πλευρά

262255

Takata Dome
22/06/2012, 18:10
Και για το κλείσιμο μια σύγκριση προ 7 μηνών και τώρα:

Εδώ τον Νοέμβριο

262256

Και ορίστε τώρα

262257

Takata Dome
22/06/2012, 18:10
Αυτά μέχρι ώρας! :wave2:

tom kissas
22/06/2012, 18:21
εισαι ωραιος λεμε :)
αυτο το πυραυλακι που δεν ξερεις τι κανει ειναι ''πιασμενο'' στο φλοτερ που επειδη ειναι πλαστικο επιπλεει στην βενζινη , αν αδειασει η βενζινη το φλοτερ πεφτει και τραβοντας το πυραυλακι αφηνει να περασει βενζινη . ελπιζω να βοηθησα. και ενα τιπ εγω για τα ζιγκλερ και αλλες τρυπιτσες των καρπυλατερ χρησιμοποιω ενα συρματακι απο κομμενη ντιζα τα ξεβουλωνει ολα :p
καλη συνεχεια :D
τι σπουδαζεις?

Takata Dome
22/06/2012, 18:24
Όντως σημαντικό το πυραυλάκι δηλαδή!
Τα ζιγκλέρ τα καθάρισα με πεπιεσμένο αέρα και μόνο,γιατι διάβασα πως αν δεν προσέχεις με οτιδηποτε βαζεις μεσα για να τα καθαρισεις μπορεί να μεταβάλλεις τη διατομή τους και να τα χαλάσεις.
Δεν σπουδάζω,ακόμα σχολείο παω!

motomaniac
22/06/2012, 19:55
αυτο μρ την ντιζα ειναι το πιο παλιο και πιο αποτελεσματικο κολπο. εκεινη η μικρη μεμβρανη με την βελονα ειναι αντλια επιταχυσνης.

stefanos
22/06/2012, 21:03
αυτο μρ την ντιζα ειναι το πιο παλιο και πιο αποτελεσματικο κολπο. εκεινη η μικρη μεμβρανη με την βελονα ειναι αντλια επιταχυσνης.

Και το πλαϊνό αγνώστου ταυτότητας καπάκι είναι το Air cut off valve που είμαι πολύ σίγουρος ότι πρέπει να περιέχει μεμβράνη ,ελατήριο κλπ τα οποία δεν είδα.

Takata Dome
22/06/2012, 23:31
Η μεμβράνη της αντλίας επιτάχυνσης όπως την βλέπετε,θέλει αντικατάσταση επειδή έχει αυτή τη σκουρία στο πίσω μέρος ή μπορω να την αφήσω έτσι;
Αυτο με το πλαινό καπάκι δεν νομίζω οτι θα έπρεπε να έχει ελατήριο και μεμβράνη...δεν υπήρχε εκει τίποτα όταν το άνοιξα.Αυριο που θα έχω απάντηση απο καποιον με ιδιο καρμπυρατερ θα σας πω σιγουρα!

motomaniac
23/06/2012, 15:01
η μεμβρανη η δικη μου ηταν σε πολυ χειροτερη κατασταση και δεν την αλλαξα και δουλευει σχεδον μια χαρα.

Takata Dome
23/06/2012, 17:24
η μεμβρανη η δικη μου ηταν σε πολυ χειροτερη κατασταση και δεν την αλλαξα και δουλευει σχεδον μια χαρα.

Καλύτερα,γλιτώνουμε και τα 30 ευρώ που κάνει!:)

Takata Dome
23/06/2012, 17:27
Σήμερα είπαμε να κάνουμε κατι πιο απλό και εύκολο σε σχέση με εχθές:
Καθαρισμός πλαστικών μερών.Δεν είναι πολλά,αλλα κάποτε θα έπρεπε να γίνει και αυτό ούτως ή αλλως.Μαζί καθαρίσαμε και κάποια σωληνάκια αναθυμιάσεων

Ξεκινάμε απο το ποτηράκι αυτό.Εσωτερικά το είχαμε καθαρίσει πριν πολύ καιρό

262286

Takata Dome
23/06/2012, 17:28
Αρκετά βρώμικο

262287

Takata Dome
23/06/2012, 17:29
Οδοντόβουρτσα,σαπούνι,νερό και τρίψιμο...Κάτι κάναμε! :)

262288

Takata Dome
23/06/2012, 17:29
....

262290

Takata Dome
23/06/2012, 17:31
Παίρνουμε το σπρέι σιλικόνης και ψεκάζουμε...

262291

Takata Dome
23/06/2012, 17:32
Δημιουργεί ένα προστατευτικό στρώμα και αφήνει και μια γυαλιστερή όψη.
Νά το:

262292

262293

Takata Dome
23/06/2012, 17:34
Σειρά παίρνουν οι φούσκες του πηρουνιού.Οι εργοστασιακές ήταν κόκκινες,αλλά δεν πειράζει
Τις είχαμε καθαρίσει παλιότερα

262294

Takata Dome
23/06/2012, 17:35
Και μετά το σπρει σιλικόνης

262295

Takata Dome
23/06/2012, 17:36
Σειρά έχει το φιλτροκούτι.Πριν 7 μήνες ήταν έτσι:

262296

Takata Dome
23/06/2012, 17:38
Ετσι το βρήκαμε σήμερα,αφου το ειχαμε ξεπλυνει επιφανειακα τότε

262297

Takata Dome
23/06/2012, 17:39
Σιγά που θα το αφήναμε έτσι!

262298

262299

Takata Dome
23/06/2012, 17:41
Οδοντόβουρτσα,νερό,σαπούνι και αφού στεγνώσει,σπρέι σιλικόνης και να το!

262300

Takata Dome
23/06/2012, 17:42
262301

Takata Dome
23/06/2012, 17:43
Εδώ έχουμε ένα πρόβλημα,μικρό όμως.Ένα κολλάρο έχει ξεκολλήσει απο το λάστιχένιο τμήμα της εισαγωγής.Με κόλλα θα ξαναμπεί!

262302

Takata Dome
23/06/2012, 17:45
Εδώ όμως έχει αρχίσει να ξεκολλάει το ίδιο το λάστιχο της εισαγωγής απο τα τοιχώματα του φιλτροκουτιού.Χρειαζόμαστε φλαντζόκολλα;

262303

Takata Dome
23/06/2012, 17:46
Κάπου εδώ θα είχα σταματήσει αν δεν έβρισκα αυτό:

262304

Takata Dome
23/06/2012, 17:49
Πάνω στο φιλτροκούτι υπάρχουν κάποια σκουριασμένα πριτσίνια και στηριγματάκια.Ασήμαντη η σκουρία μεν,αφού δεν φαίνονται,αχρείαστη δε.

262306

262307

Takata Dome
23/06/2012, 17:50
Έτσι είπα να τα περάσω στα γρήγορα με ένα πινελάκι προσεκτικά με χρώμα που δεν χρειάζεται αστάρι ή φοβερό τρίψιμο για να εφαρμοστεί

262308

262309

Takata Dome
23/06/2012, 17:52
Απο τα σωληνάκια αναθυμιάσεων βγάλαμε πολύ βρωμιά,με αποκορύφωμα αυτό εδω:

262310

Takata Dome
23/06/2012, 17:53
Σύρμα και πάμε στο νιπτήρα.Κανονικά με αέρα έπρεπε,αλλά το κομπρεσέρ έχει βλάβη για την ώρα
Αυτά τα ωραία βγήκαν:

262311

Takata Dome
23/06/2012, 17:54
Και μετά είναι έτοιμο για επανατοποθέτηση,όπως και τα υπόλοιπα που καθαρίστηκαν

262312

Takata Dome
23/06/2012, 17:55
Αυτά τα ολίγα και για σήμερα! :wave2:

Yorgoskos
24/06/2012, 09:14
Μια χαρα το πας keep walking και βαζε φωτοοοοο!!! :beer:

motomaniac
24/06/2012, 15:36
μερακλιδικη δουλεια κανεις αν και σε πολλα σημεια αχρειαστη. τα κολλαρα εχω την εντυπωση πως κανονικα δεν εχουν καθολου κολλα. οι ιδιοτητες του λαστιχου ειναι σφραγιζει κι απο μονο του. αν εχουν κολλα καποιος θα εβαλε γιατι δεν σφραγιζαν. αν κρινεις πως χρειαζεται βαλε φλαντζοκολλα. ολα αυτα που τα ποτιζεις με σπρει σιλικονης ωραια γιαλιζουν αλλα στην πρωτα χωματινη βολτα θα εχουν γινει πολυ πιο χαλια απο οσο αν δεν ειχαν σπρει πανω. εγω τα περναω σπρει μεν για συντηρηση αλλα μετα απο κανα δεκαλεπτο τα περναω με πανι για να φυγει ολο το περιττο σπρει. τα σκουριασμενα μαλλον καλα τα εκανες. συνεχισε σε παρακολουθουμε!!! :beer:

universalgr1
25/06/2012, 22:13
Μπράβο ρε Takata!!! Σε παρακολουθώ μη νομίζεις οτι ξεχνώ το project σου!!

Πολύ καλή δουλειά έχεις κάνει.. αργά αλλά μεθοδικά!! Εύγε!! :beer:

Takata Dome
26/06/2012, 16:49
Εδώ είμαστε πάλι,και ας παμε 2 περίπου μήνες πίσω,με το τριψιμο διαφόρων μεταλλικών εξαρτημάτων.Προσπαθείστε να συγκεντρωθείτε στα ίδια τα εξαρτήματα και όχι στην απίστευτη βρωμιά της σκάλας απο πίσω :p


262490

Takata Dome
26/06/2012, 16:50
Συνέχεια με το αστάρωμα

262491

Takata Dome
26/06/2012, 16:53
Ετεροχρονισμένα,ασταρώθηκαν και διάφορα αλλα εξαρτήματα,όπως στηρίγματα,βάσεις,κολλάρα.Πρόβλημα σκουριάς στα περισσότερα δεν υπήρχε,αλλά τα βάψαμε για λόγους συντήρησης

262492

Takata Dome
26/06/2012, 16:56
Ορίστε κάποια απο αυτά βαμμένα.Για την ακρίβεια,εδώ βλέπετε όσα απο αυτά έπρεπε να βαφτούν μαύρα.Τα άλλα θα βαφτούν αργότερα,όταν βάψουμε και τα αλουμίνενια μέρη

262493