View Full Version : συγκριτικο οδηγων αγωνων και αγωνιστικων μοτοσυκλετων ανα τους αιωνες αμην
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
Μπορούσε να πάει κ αλλού για επιχειρηματικές κινήσεις , να θυμήσω οτι είναι Yamaha Ambassador και πόσα ακόμη
Είναι στο MotoGP γιατί βγάζει ακόμα χρήμα με την σέσουλα
ενώ η ηλικία του δεν έχει και πολύ σημασία αφού είναι ανταγωνιστικός,κι ας μην είναι η χρονιά του.
Να θυμίσω οτι το 2006-2007 , ο Rossi δοκίμασε πετυχημένα σε ένα publicity stunt μια F1 της Ferrari τότε
με καθόλου άσχημα αποτελέσματα.
Τότε , αν δεν ήταν τόσο μπ*23δέλο το εσωτερικό της Scuderia με Todt - Montezemolo - Schumacher , δεν θα ήταν διόλου απίθανο να
χάναμε το γιατρό προς τα εκεί
Φανταστείτε τον στις 24h του LeMans αύριο μεθαύριο
Fixed . :)
sapila racing
10/10/2019, 14:45
Fixed . :)
χμμμ
ναι γιατί δεν έχει χρήματα οπότε ρισκάρει σε κάθε αγώνα μπας και βγαλει τα προς το ζην...
:rolleyes:
χμμμ
ναι γιατί δεν έχει χρήματα οπότε ρισκάρει σε κάθε αγώνα μπας και βγαλει τα προς το ζην...
:rolleyes:
Μπορεί να είναι τίποτα τσιγκούνης :tooth:
He gets paid $10 million a year from Yamaha, which is the same wage as Repsol Honda’s Marc Marquez.
+τα έξτρα από σπόνσορες που διαφημίζει τρέχοντας .Ας ξέρουμε τι λέμε,δεν μιλάμε για ψιλά.
sapila racing
10/10/2019, 14:56
He gets paid $10 million a year from Yamaha, which is the same wage as Repsol Honda’s Marc Marquez.
+τα έξτρα από σπόνσορες που διαφημίζει τρέχοντας .Ας ξέρουμε τι λέμε,δεν μιλάμε για ψιλά.
Ok σεβαστή η γνώμη σου αλλά δεν μας πείθεις.
He gets paid $10 million a year from Yamaha, which is the same wage as Repsol Honda’s Marc Marquez.
+τα έξτρα από σπόνσορες που διαφημίζει τρέχοντας .Ας ξέρουμε τι λέμε,δεν μιλάμε για ψιλά.
Μιλάς για κάποιον που τρέχει πριν γεννηθούν κάποιοι στην μοτο3, και γι αυτόν που επειδή ακριβώς είναι αυτός που είναι παίρνει σήμερα ο ΜΜ τα ποσά αυτά.
Κανονικά οι Ισπανοι κι οι Ντόρνα θα έπρεπε να είναι στα γόνατα και να του φιλάνε τα πόδια.
Ούτε εσύ,ευχαριστώ.
Ξέρω καλά ποιος είναι ο VR,τον παρακολουθούσα από την εποχή που σάρωνε στα 125,όταν στα μεγάλα σάρωνε ο Doohan.
Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι τρέχει ακόμα για την γκαύλα του και όχι για τα 20εκ τον χρόνο,άποψη του.
sapila racing
10/10/2019, 15:02
Ούτε εσύ,ευχαριστώ.
Ξέρω καλά ποιος είναι ο VR,τον παρακολουθούσα από την εποχή που σάρωνε στα 125,όταν στα μεγάλα σάρωνε ο Doohan.
Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι τρέχει ακόμα για την γκαύλα του και όχι για τα 20εκ τον χρόνο,άποψη του.
Τα έσοδά του απο merchandise ειναι πολλαπλάσια απο αυτα που παίρνει απο την Yamaha + sponsors και θα τα βγαζει για χρόνια ακόμα κι αν είναι στον καναπε του.
Αρα ..
Άρα ένα 15ρι εκ τον χρόνο είναι λίγα για να τρέχει ακόμα;
Δεν λέω ότι είναι κακό,αυτή είναι η δουλειά του.
Τέλος πάντων καθόμαστε τώρα κ λέμε ιστορίες για τα φράγκα του .Εννοείτε ότι τον γουστάρω.
DoctoR_k6
10/10/2019, 15:08
Τα ιδια κ περισσοτερα θα βγαζει οταν αποσυρθει.
Δες τον Μιχαλακη τι βγαζει ακομα στα 50 του.
Τι τον εμποδίζει να τα βγάλει αυτά τα περισσότερα αγωνιζόμενος;
Τι τον εμποδίζει να τα βγάλει αυτά τα περισσότερα αγωνιζόμενος;
Τίποτα, απλά δεν το κάνει για τα λεφτά, το γουστάρει ολο το πανηγύρι. Λεφτά υπάρχουν και θα υπάρχουν για τον ντοκ μέχρι να αφήσει τον πλανήτη.
Kas_Tracer
10/10/2019, 15:20
Άρα ένα 15ρι εκ τον χρόνο είναι λίγα για να τρέχει ακόμα;
Δεν λέω ότι είναι κακό,αυτή είναι η δουλειά του.
Τέλος πάντων καθόμαστε τώρα κ λέμε ιστορίες για τα φράγκα του .Εννοείτε ότι τον γουστάρω.
Το λάθος που κάνεις (κατ'εμένα) είναι ότι απομονώνεις τα χρηματικά ποσά.
Κάποιος για να παίρνει αυτά τα χρήματα έχει (ή είχε !!!) τις ικανότητες να το κάνει.
Το αν αυτά που παίρνει τώρα είναι αδίκως περισσότερα από των ταχύτερων νέων είναι κάτι που μάλλον θα διορθωθεί στο μέλλον σε ένα-δύο χρόνια.
Μην ξεχνάτε την περίπτωση Στονερ-Μελαντρι το 2007 , όπου ο 1ος σάρωνε στους αγώνες , ο 2ος βολόδερνε στις τελευταίες θέσεις (σαν τον Lorenzo) παίρνοντας
όμως πολλά περισσότερα σαν ένας φτασμένος αναβάτης (που όμως από Ιταλικό όνειρο έγινε εφιάλτης)
Φυσικά και τις είχε (αν όχι έχει ) .Ούτε με νοιάζει αν παίρνει περισσότερα από καλύτερους οδηγούς.
Εγώ είπα ότι κατά την γνώμη μου αυτό το ποσό είναι ένας καλός λόγος να τρέχει και ως τα 50 αν του τα δίνουν.Κορόιδο είναι;
kostaspetrou
10/10/2019, 15:53
Αν νομίζει κανείς ότι ένας αθλητής στα 40 εξακολουθεί να πρωταγωνιστεί σε υψηλό επίθεδο μ' ένα τόσο επικίνδυνο σπορ χωρίς να έχει ν' αποδείξει τίποτα σε κανέναν, μόνο λόγω των χρημάτων, κάνει λάθος.
GIOTIS750
10/10/2019, 18:00
O Γιατρός δεν διασκεδάζει. Χτίζει αυτοκρατορία.
Παίζει να είναι ο εξυπνότερος μπίζνεζ μαν όλων των εποχών και όχι μόνο στην ιστορία των αγώνων.
Από το τίποτα ως τώρα βρέθηκε με
-2 αγωνιστικές ομάδες που παίζουν για παγκόσμιο.
-μια σχολή αγωνιστικής οδήγησης και γραφείο μάνατζμεντ πιλότων
-μετοχές σε πολύ σημαντικές εταιρείες στο χώρο. (που μπορούν να σπονσοράρουν τους πάνω)
Ο άνθρωπος έφερε αυτό που λέμε δημόσιες σχέσεις σε άλλο επίπεδο άγνωστο μέχρι τώρα.
Μπορεί να μην σπάσει ποτέ το ρεκόρ του Αγκοστίνι, μπορεί να χάσει το ρεκόρ του από τον ΜΜ αλλά
Ουδής ποτέ δεν έφτασε σε τέτοια απίστευτα επίπεδα δημοτικότητας.
(βλέπε κι εδώ μέσα πχ)
Αυτή είναι αντικειμενική αλήθεια άσχετα αν μας γουστάρει ή όχι
:beer::beer:αν θυμασαι την Αυστραλια και πως εκανε στις δηλωσεις καταλαβαινεις οτι γουσταρει τρελα..ακομα...
GIOTIS750
10/10/2019, 18:02
Τίποτα, απλά δεν το κάνει για τα λεφτά, το γουστάρει ολο το πανηγύρι. Λεφτά υπάρχουν και θα υπάρχουν για τον ντοκ μέχρι να αφήσει τον πλανήτη.
:beer::beer:
Fixed . :)
Unfixed :lol:
Ο Ρόσι το οικονομικό το έχει λυμένο , λόγω ηλικίας κιόλας έχει σαφώς την αίσθηση του κινδύνου (π.χ δες δηλώσεις στο Mugello)
οπότε why bother
Προς επίρρωσιν των λεγομένων, ο Ρόσι θα συμμετάσχει και στο 12ωρο αντοχής στο Abu Dhabi τον Δεκέμβρη, με μια Ferrari 488 GT3
Αληθεια συζηταμε αν το κανει για τα λεφτα;
Ο ανθρωπος ειναι junkie κανονικο
Καβαλαει οτιδηποτε απο mini bikes με τα πιτσιρικια της ακαδημιας,enduro,ραντζο,αυτοκινητα
οτι βρει απλα για την αδρεναλινη
Εδω ρε μαγκες εγω παιζω μπαλα ακομα στα 39 μου και περναω σε σπριντ 25αρη σέντερ μπακ και απο μονο του με κανει να θελω να συνεχισω να παιζω και απορουμε γιατι ο Ροσσι δεν θελει να τρεχει?
Γιατι δεν υπαρχει κατι καλυτερο να κανει.
Εκει μεσα τρωεει...
Εκει μεσα κοιμαται...
Εκεί μεσα πηδαει...
Τα παντα ολα.
Junkie φουλ και ολοενα ψαχνεται. Αν ηταν μονο για τα λεφτα...
Μονο ο Μαρκεθ εχει το σθενος και την ορεξη οπως φαινεται να συνεχισει να τρεχει μεχει και τα 45 ρου αν αντεχει.
Ωραίο θέαμα από τον Schwantz.
Kevin Schwantz the Wheelie King! Macau Grand Prix 1988 (https://www.youtube.com/watch?v=NqlMYf6md_8)
Kas_Tracer
08/11/2019, 15:49
Wayne Rainey (https://www.motogp.com/en/twitter_update/2019/11/08/i-had-the-opportunity-to-ride-a-motorcycle-yesterday-for/317560)
Ο Ρόσι και ο Χάμιλτον ανταλλάζουν όχημα.. (https://www.youtube.com/watch?v=sult6mXb3fs)
GIOTIS750
14/12/2019, 08:05
Ο Ρόσι και ο Χάμιλτον ανταλλάζουν όχημα.. (https://www.youtube.com/watch?v=sult6mXb3fs)
Εριξα πολυ γελιο οταν εξηγουσε στον Χαμιλτον πως εβλεπε στην αρχη μεσα απο το μονοθεσιο:lol:
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
14/12/2019, 20:50
Εριξα πολυ γελιο οταν εξηγουσε στον Χαμιλτον πως εβλεπε στην αρχη μεσα απο το μονοθεσιο:lol:
ο Χάμιλτον άρπαξε τούμπα ή κατάλαβα λάθος?
GIOTIS750
14/12/2019, 21:49
ο Χάμιλτον άρπαξε τούμπα ή κατάλαβα λάθος?
Ναι αλλά ελαφριά στην αρχή .Μετά γυρναγανε μαζί με τα Μ1.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
15/12/2019, 04:44
Ναι αλλά ελαφριά στην αρχή .Μετά γυρναγανε μαζί με τα Μ1.
Ναι αλλά κάτι μού λέει ότι ο γιατρός δε πίεσε παρα πολυ το μηχανάκι τού. Σε κάποιες στροφές τον είδα να μπαίνει σαν μπαλαρίνα.
Το να οδηγάει ο γιατρός τη φόρμουλα δεν είναι κάτι αλλά ο Χάμιλτον το δίτροχο ε αυτό είναι το δύσκολο. Γι'αυτό έπεσε. Γι'αυτό άλλωστε το μότο τζιπι είναι στη κορυφή του θεάματος τού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό το μαρτυράει η τούμπα του Χάμιλτον ;)
GIOTIS750
15/12/2019, 15:26
Ναι αλλά κάτι μού λέει ότι ο γιατρός δε πίεσε παρα πολυ το μηχανάκι τού. Σε κάποιες στροφές τον είδα να μπαίνει σαν μπαλαρίνα.
Το να οδηγάει ο γιατρός τη φόρμουλα δεν είναι κάτι αλλά ο Χάμιλτον το δίτροχο ε αυτό είναι το δύσκολο. Γι'αυτό έπεσε. Γι'αυτό άλλωστε το μότο τζιπι είναι στη κορυφή του θεάματος τού μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό το μαρτυράει η τούμπα του Χάμιλτον ;)
Έτσι αλλά δυστυχώς η φόρμουλα ένα έχει την πρώτη θέση όσον αφορά το θέαμα μόνο αριθμητικά αφού είναι δωρεάν παντού τηλεοπτική κάλυψη ,αλλά από μεριά δυσκολίας και παραπάνω επικίνδυνο ναι είναι τα τζιπι με διαφορα.
Στην φ1 σε πιάνει μια υπνηλία από την έλλειψη δράσης
Valentino Rossi: Cornering through time (https://www.crash.net/motogp/news/937849/1/valentino-rossi-cornering-through-time)
https://www.youtube.com/watch?v=mytEiPLTFKc&feature=emb_title
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
24/04/2020, 06:49
Valentino Rossi: Cornering through time (https://www.crash.net/motogp/news/937849/1/valentino-rossi-cornering-through-time)
https://www.youtube.com/watch?v=mytEiPLTFKc&feature=emb_title
Έχει γ@μησει το άθλημα ή κολομισελεν.
Έχει γ@μησει το άθλημα ή κολομισελεν.
Παίζει ρόλο και το λάστιχο , αλλά νομίζω πιο πολύ έχει να κάνει με το στυλ οδήγησης Κώστα.
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
25/04/2020, 08:10
Παίζει ρόλο και το λάστιχο , αλλά νομίζω πιο πολύ έχει να κάνει με το στυλ οδήγησης Κώστα.
Το ξέρω ότι άλλαξε το στιλ οδήγησης του με τα χρόνια. Σε αυτό ευθύνεται και λίγο ο Μαρκ με το ακρος επιθετικό στιλ του.
Αλλά έχει γ@μησει τελείως το άθλημα η κολομισελεν :lol:
Το ξέρω ότι άλλαξε το στιλ οδήγησης του με τα χρόνια. Σε αυτό ευθύνεται και λίγο ο Μαρκ με το ακρος επιθετικό στιλ του.
Αλλά έχει γ@μησει τελείως το άθλημα η κολομισελεν :lol:
:lol:
συζητούσα με ένα φίλο πρόσφατα για κάτι παρόμοιο και νομίζω οτι μεγαλώνοντας αρχίζω να πιστεύω οτι τελικά κανένας δε μπορεί να βγάλει κάποιο συμπέρασμα ποτέ, για την έννοια του "πιο γρήγορου" σε μηχανοκίνητα δεδομένου ότι παρεμβάλλεται το ίδιο το μηχανοκίνητο στην αξιολόγηση.
Μοτέρ, Λάστιχα, Περιφερειακά, Ομάδα, Budget υποστήριξη απο εργοστάσιο, υποστήριξη απο σπόνσορες, κτλ κτλ
οι μεταβλητές της αξιολόγησης είναι τόσες πολλές που δίνουν στον καθ΄ ένα τη δυνατότητα να υποστηρίξει ότι θέλει να υποστηρίξει με βάσει τις προσωπικές του αδυναμίες ή αντιπάθειες για έναν οδηγό
"ναι αλλά τότε τα έγινε μαλακία με τα λάστιχα και την εξέλιξη τους"
"ναι αλλά τότε δεν είχαν τα ηλεκτρονικά"
"ναι αλλά τότε δεν είχε ο τάδε την υποστήριξη απο την ομάδα"
"ναι αλλά οι χρόνοι του δεν ήταν αγώνα αλλά δοκιμαστικών"
"ναι αλλά δεν είχε αντίπαλο τότε και έτρεχε μόνος τους"
...
..
η λίστα είναι ατέλειωτη
ο καθένας με βάση το συμπέρασμα που θέλει να βγάλει βάζει και την ανάλογη παράμετρο στη συζήτηση ωστε να ενισχύσει την απόφαση που έχει ήδη διαμορφώσει μέσα του με βάση αρκετά υποκειμενικά κριτήρια. Εννοείται οτι εδώ δεν αναφέρομαι μόνο στις μοτοσυκλέτες έτσι
Το κύριο πρόβλημα είναι με ποιους τρέχεις.
Ο Χόρχε πχ ήταν ο πιο καντέμης.
Έπεσε πάνω σε όλα τα μεγάλα ονόματα.
Το ίδιο και ο Ντόβι κλπ κλπ
Για να είμαστε και δίκαιοι όμως η τεχνολογία έχει ανέβει τόσο πολύ
που από τα 5002Τ έως τα σημερινά μιλάμε για άλλο σπορ.
Στα μακρινά 80ς τα βασικό ήταν να μείνεις ζωντανός
Φυσικά ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του
και μια γλώσσα ΝΑ, ειδικά όσοι δεν έχουν τρέξει έστω μια κόντρα ποτέ να δουν πως είναι
Μερικές φορές πάντως καταντάει και κάπως να ακούς να μιλούν απαξιωτικά
για πιλότος παγκοσμίου επιπέδου
Rossi and factory Yamaha - a marriage made in MotoGP™ heaven (https://www.youtube.com/watch?v=nP7PfvRgdz8&feature=push-u-sub&attr_tag=E10KTaMebXmCZukp%3A6)
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
28/09/2020, 21:53
Rossi and factory Yamaha - a marriage made in MotoGP™ heaven (https://www.youtube.com/watch?v=nP7PfvRgdz8&feature=push-u-sub&attr_tag=E10KTaMebXmCZukp%3A6)
Πολύ ωραίο Βίντεο :beer:
πυξιδας990
16/08/2021, 11:31
επισημο,βινιαλες στην απριλια
https://www.bikeit.gr/agones-3/nea-agonon-pagkosmiou-2/item/27753-episimo-o-maverick-vinales-tha-odigei-gia-tin-aprilia-to-2022?fbclid=IwAR3selWGseaEfiUbpkVFEurSEoUjJjFHjJdqVCuF4yZdd-3cXkw8hU2TNcQ
ξανα πέρασε απο μπροστά μου σήμερα.
Η αγαπημένη μου close finish win EVER
Rins on Marquez Silverstone 2019
αξεπέραστη
:a016::a25::a23:
https://www.youtube.com/watch?v=BLLFns51FBU
DoctoR_k6
26/11/2021, 13:42
ξανα πέρασε απο μπροστά μου σήμερα.
Η αγαπημένη μου close finish win EVER
Rins on Marquez Silverstone 2019
αξεπέραστη
:a016::a25::a23:
https://www.youtube.com/watch?v=BLLFns51FBU
Οντως...Απο τους λιγους καλους αγωνες του Ρινς χωρις να πεσει στο τελος απο την πιεση...
Οντως...Απο τους λιγους καλους αγωνες του Ρινς χωρις να πεσει στο τελος απο την πιεση...
φέτος που ήταν καλά απο υγεία έπεφτε συνέχεια. Με πρώτη ματιά νομίζεις οτι δεν το έχει. Βλέποντας όμως και την πορεία του Mir (που δεν είναι λίγος) εγω αυτό που εισπράττω είναι οτι ο Rins πίεζε το μηχανάκι πέραν του ορίου της μηχανής όχι του δικού του.
Μπορεί και να είναι οπαδικό αυτό που λέω, όπως έκανε ο άλλος εδω μέσα πριν λίγο καιρό που συνέδεσε την επαγγελματική καριέρα του Ρόσσι στην μετα-Motogp εποχή για να βρει έναν (οποιοδήποτε) τρόπο να δικαιολογήσει το ρισπέκτ που έδωσε στον Στόνερ, αλλά εμένα μου φαίνεται οτι ο Ρίνς δεν έχει πρόβλημα ψυχολογικής πίεσης. Απλά δεν μπορεί να δεχθεί να παίζει για 4-5έτες θέσεις στο γκρίντ. Για μένα το χει για παραπάνω ως οδηγός
DoctoR_k6
26/11/2021, 15:36
φέτος που ήταν καλά απο υγεία έπεφτε συνέχεια. Με πρώτη ματιά νομίζεις οτι δεν το έχει. Βλέποντας όμως και την πορεία του Mir (που δεν είναι λίγος) εγω αυτό που εισπράττω είναι οτι ο Rins πίεζε το μηχανάκι πέραν του ορίου της μηχανής όχι του δικού του.
Μπορεί και να είναι οπαδικό αυτό που λέω, όπως έκανε ο άλλος εδω μέσα πριν λίγο καιρό που συνέδεσε την επαγγελματική καριέρα του Ρόσσι στην μετα-Motogp εποχή για να βρει έναν (οποιοδήποτε) τρόπο να δικαιολογήσει το ρισπέκτ που έδωσε στον Στόνερ, αλλά εμένα μου φαίνεται οτι ο Ρίνς δεν έχει πρόβλημα ψυχολογικής πίεσης. Απλά δεν μπορεί να δεχθεί να παίζει για 4-5έτες θέσεις στο γκρίντ. Για μένα το χει για παραπάνω ως οδηγός
Δεν ξερω τι να σου πω. Μπορει να φταιει κ το στυλ οδηγησης του κ να πρεπει να προσαρμοστει Κ αυτος.
Οσες φορες διεκδικουσε κατι ελεγα τωρα θα φαει το low...
thunder ace
26/11/2021, 16:24
Για μένα ο Ρινς Είναι είναι τιμόνι καλύτερο από τον ομοσταυλο του.
Αλλά μάλλον δεν του κάθησε το suzuki.
Ίσως ,λέω ίσως αν ήταν στη honda να του βγαινε και να παραμιλαγαμε τώρα.
Γνώμη μου.
Για μένα πάντως η αποκάλυψη είναι ο Βαστιανινι.
Βρήκα οδηγο για τα επόμενα χρόνια.
Μεγαλώνοντας και πήζοντας το μυαλό λίγο περισσότερο και με αφορμή μια παρόμοια συζήτηση που είχα με ένα φίλο για την F1 αρχίζω να πιστεύω τελικά οτι ο GOAT σε ένα άθλημα (οποιοδήποτε) είναι αυτός που πάλεψε και πήρε αρκετά πρωταθλήματα όταν εσύ που το αξιολογείς ήσουν μικρός σε ηλικία.
Τότε που η κάθε κίνηση του αγαπημένου σου αθλητή αποτυπωνόταν αυτόματα στο υποσυνείδητο. Τότε που θυμόσουν τη κάθε στροφή και την κάθε ντρίπλα. Αυτός θα είναι για σένα ο GOAT ότι και να λένε οι αριθμοί, η λογική ή η πλειοψηφία του κόσμου. Βιλνέβ vs Σένα vs Σουμάχερ vs Χάμιλτον, Γκαρίντσα vs Μαραντόνα vs Μεσσι, Ράσελ vs Τζόρνταν vs Lebron, Σβάρτς vs Ρόσι vs Μαρκεζ, Ρορλ vs Βάτανεν vs ΜακΡέι vs Λεμπ .... κτλ μερικά ανούσια παραδείγματα μιας εντελώς άχρηστης συζήτησης που κριτήριο της είναι καθαρά και μόνο το συναίσθημα του ομιλητή
thunder ace
05/07/2022, 18:41
Πιθανοτατα εχεις δικιο.
Εγω πχ δεν μπορω να ξανα ενθουσιαστω ετσι οπως ενθουσιαστηκα το 88/89 (και μετα) με τον Σβαρτς.
Για μενα ο Σβαρτς ειναι οτι πιο ''καλο'' εχω δει σε οδηγο...ασχετα αν τελικα τα πρωταθληματα τα επαιρνε ο Ρευνυ.
Και δεν ειμουν και μικρουλης το 88.
Αλλα ητανε η πρωτες φορες που βλεπαμε τα 500αρια και ηταν μαγικα.
Πιθανοτατα εχεις δικιο.
Εγω πχ δεν μπορω να ξανα ενθουσιαστω ετσι οπως ενθουσιαστηκα το 88/89 (και μετα) με τον Σβαρτς.
Για μενα ο Σβαρτς ειναι οτι πιο ''καλο'' εχω δει σε οδηγο...ασχετα αν τελικα τα πρωταθληματα τα επαιρνε ο Ρευνυ.
Και δεν ειμουν και μικρουλης το 88.
Αλλα ητανε η πρωτες φορες που βλεπαμε τα 500αρια και ηταν μαγικα.
Ακριβώς αυτή η αίσθηση που ανέφερες «ήταν οι πρώτες φορες …. και ήταν μαγικά»
Αυτό ακριβώς!
Είδα από "σπόντα" αυτό το βιντεάκι και μου θύμισε το Born Bad τετράχρονο, τρικύλινδρο τέρας Aprilia της πρώιμης εποχής των 990cc:
442290
https://www.youtube.com/watch?v=k43RaMLxmV8
Το βίντεο δείχνει συνεχώς άκυρες εικόνες και ο τίτλος είναι επίσης άτοπος αλλά τα περισσότερα που λέει για τον "Κύβο" είναι σωστά.
Άλλο βίντεο στα αγγλικά δεν μπόρεσα να βρω, εδώ ένα στα ιταλικά:
https://www.youtube.com/watch?v=hqkTeBhoNq8
Και ένα άρθρο στα αγγλικά:
https://www.motorcyclistonline.com/aprilia-rs3-cube-motogp-bike/
Από δύναμη έσκιζε πάντως, μέχρι 235 άλογα είχανε δει, αλλά με τα ηλεκτρονικά της εποχής ήταν θεριό ανήμερο - ίσως στις μέρες μας να έκανε τη διαφορά;
Είδα από "σπόντα" αυτό το βιντεάκι και μου θύμισε το Born Bad τετράχρονο, τρικύλινδρο τέρας Aprilia της πρώιμης εποχής των 990cc:
442290
https://www.youtube.com/watch?v=k43RaMLxmV8
Το βίντεο δείχνει συνεχώς άκυρες εικόνες και ο τίτλος είναι επίσης άτοπος αλλά τα περισσότερα που λέει για τον "Κύβο" είναι σωστά.
Άλλο βίντεο στα αγγλικά δεν μπόρεσα να βρω, εδώ ένα στα ιταλικά:
https://www.youtube.com/watch?v=hqkTeBhoNq8
Και ένα άρθρο στα αγγλικά:
https://www.motorcyclistonline.com/aprilia-rs3-cube-motogp-bike/
Από δύναμη έσκιζε πάντως, μέχρι 235 άλογα είχανε δει, αλλά με τα ηλεκτρονικά της εποχής ήταν θεριό ανήμερο - ίσως στις μέρες μας να έκανε τη διαφορά;
φυσικά δεν έκανε τίποτε γιατί ήταν μεγάλο ρημάδι
Είχε και ξεχωριστά το σαζμάν την 1η χρονιά
λίγο καιρό μετά το έβαλαν μέσα :lol:
Η κόσγουρθ όμως τους έκοψε την εξέλιξη και κάτσανε στο παγωτό
Το μόνο θετικό σ αυτή την ιστορία ήταν ο Τζίτζι
φυσικά δεν έκανε τίποτε γιατί ήταν μεγάλο ρημάδι
Είχε και ξεχωριστά το σαζμάν την 1η χρονιά
λίγο καιρό μετά το έβαλαν μέσα :lol:
Η κόσγουρθ όμως τους έκοψε την εξέλιξη και κάτσανε στο παγωτό
Το μόνο θετικό σ αυτή την ιστορία ήταν ο Τζίτζι
Ε έτσι είναι, το ambitious but rubbish είναι κανόνας στο motorsport :lol:
Σε αρκετά παλαιότερες εποχές που παρόμοια projects είχαν περισσότερο χρόνο να "ωριμάσουν" ίσως και να τους έβγαινε σε βάθος χρόνου!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.