PDA

View Full Version : Ποιο να είναι το επόμενο μηχανάκι μου;



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

BLiTzER
15/11/2018, 19:40
Αγοράζει και μοτό-αυτοκίνητα μετρητοίς, δώσε βάση στη στήριξη της μηχανής στη φωτογραφική παρουσίαση...
https://www.car.gr/12492334-bmw-f-800-r

ΟΣΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ, ΚΤΜ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!11

Φτου φτου, μακριά από μας. :p

AUFGEBRACHT
15/11/2018, 19:44
ΟΣΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ, ΚΤΜ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!!11

Φτου φτου, μακριά από μας. :p

Βρε μην κολλάς εκεί, βάφεται... με ανησυχεί μόνο μην έχει κανά θέμα με το stand και πρέπει να το ακουμπάς μόνιμα σε τοίχο άμα το παρκάρεις...

buckley
15/11/2018, 20:18
Βρε μην κολλάς εκεί, βάφεται... με ανησυχεί μόνο μην έχει κανά θέμα με το stand και πρέπει να το ακουμπάς μόνιμα σε τοίχο άμα το παρκάρεις...

Φτάνει να μην το στηρίζεις όπως ο αχαίρευτος ...:moutza::bawl:

401281

teogtp
15/11/2018, 20:38
Φτάνει να μην το στηρίζεις όπως ο αχαίρευτος ...:moutza::bawl:

401281

Μια χαρά είναι η στήριξη.
Αν το κουνήσεις θα πέσει το τοιχίο.

Bowleno
15/11/2018, 22:58
Για μια μπυρα,δεν θα κατσω να προτεινω μηχανακι.
Ας παρει οτι γουσταρει.

Ε, να βγάλει και μεζεδάκι τότε:lol:

Με τα κριτήρια που έβαλε ο ορθογραφία μην μου χαλάτε, μόνο monster και street triple....

billy84
15/11/2018, 23:35
Eγώ προτείνω CB1000r!Και μη μου πεις οτι δεν πληροί τις προδιαγραφές κυλίνδρων και βάρους.Βρες ένα και βόλταρε το και θα δεις οτι οι αριθμοί δε λένε πάντα την αλήθεια .:cool:

Μαζεμένο,180άρι πίσω,κοντό γρανάζωμα και πολλή δουλειά στο μοτερ για ροπή χαμηλά,σούζες φουλ,στριφτερό(με ελαφριά αίσθηση) με πολύ μεγάλες δυνατότητες σε εργοστασιακή μορφή(αποδεδειγμένα).

rainmike
16/11/2018, 07:00
Eγώ προτείνω CB1000r!Και μη μου πεις οτι δεν πληροί τις προδιαγραφές κυλίνδρων και βάρους.Βρες ένα και βόλταρε το και θα δεις οτι οι αριθμοί δε λένε πάντα την αλήθεια .:cool:

Μαζεμένο,180άρι πίσω,κοντό γρανάζωμα και πολλή δουλειά στο μοτερ για ροπή χαμηλά,σούζες φουλ,στριφτερό(με ελαφριά αίσθηση) με πολύ μεγάλες δυνατότητες σε εργοστασιακή μορφή(αποδεδειγμένα).

και 220 κιλά στεγνό:)

Nitse3
16/11/2018, 09:44
:beer:

απωθημένο το έχω αυτό το ασχημούλικο κατέμ:heartpound:

Ένας στη Θεσσαλονίκη, παρκάρει κοντά στα δικαστήρια συνήθως, το έχει με χαμηλό φτερό μπροστά και ενδεχομένως διαφορετικό φανάρι ή το εργοστασιακό με ξηλωμένο το εμπρός ψηλό φτερό. Ε όσο άσχημο είναι μαμά τόσο γαμάτο μου φάνηκε με την απλή αυτή μετατροπή.

BLiTzER
16/11/2018, 13:00
και 220 κιλά στεγνό:)

Γεμάτο, νομίζω. Δεν είναι κακή πρόταση. Και είναι κάτι που δε μου είχε περάσει από το μυαλό, καθώς δε μου αρέσει καθόλου το δούλεμα των 4κύλινδρων. Το κρατάω σαν σκέψη, αν και Honda. :p

rainmike
16/11/2018, 13:19
Ρε δεν είπαμε να πάρεις ντουκάτι να νοικοκυρευτείς άσε τα japan και εγώ μικρός έβλεπα anime τώρα που σοβάρεψα βλέπω
Next top model.

VANDA
16/11/2018, 13:23
:look:

401292

BLiTzER
16/11/2018, 13:28
:look:

401292

Τέλειο είναι αυτό! Κατά προτίμηση σε αυτή την έκδοση:

401293





ΥΓ. To συγκεκριμένο με τις ζάντες αυτοκινήτου και τα 9 άλογα, πάντως, σίγουρα θα αρέσει στον buckley, είναι στην κατηγορία του.

sniper
16/11/2018, 13:32
:look:

401292
YETI motoRspoRt Racing?

p@nos
16/11/2018, 13:55
αμα θες πορτοκαλι πηγαινε σε 990 smr...το καινουριο δουκακι ειναι πραγματικο γατακι μπροστα του...και επισης εχει και κλασεις ανωτερα περιφεριακα/ποιοτητα κατασκευης

αν τα γκαζια δεν ειναι η πρωτη προτεραιοτητα αλλα ο χαρακτηρας και η ροπακλα/το team red σε περιμενει...

sniper
16/11/2018, 14:19
αμα θες πορτοκαλι πηγαινε σε 990 smr...το καινουριο δουκακι ειναι πραγματικο γατακι μπροστα του...και επισης εχει και κλασεις ανωτερα περιφεριακα/ποιοτητα κατασκευης

αν τα γκαζια δεν ειναι η πρωτη προτεραιοτητα αλλα ο χαρακτηρας και η ροπακλα/το team red σε περιμενει...

V4s... Αλλά δεν φτάνουν τα 5Κ.

Edit : Μπορεί βέβαια να σκεφτεί και Sp1/sp2 :smokin:

argiris34
16/11/2018, 14:24
Αν έβρισκες κάνα Cagiva Raptor 1000 με λίγα χιλιόμετρα, θα σου έμεναν και 1500 για βενζίνες. Ναι το ξέρω πως είναι σχέδιο του 2000 αλλά ακόμα πιστεύω πως είναι κουκλάρες + πολλά έβγαλαν πρώτη άδεια κυκλοφορίας πολλά χρόνια αργότερα.

+10^10 απο μενα φτηνο καλοστημενο μοτερ σουζουκι τι αλλο να ζητησεις?

p@nos
16/11/2018, 14:27
V4s... Αλλά δεν φτάνουν τα 5Κ.



περα απο τα λεφτα....μηχανακι ζητησε οχι διαστημοπλοιο :lol:

basilis_k6
16/11/2018, 14:30
ο οικονομου έχει βγάλει στα 10.000 το προσωπικο του 790 btw... Με το ζόρι να το έκανε 5 βολτες απλα το δινει οσο το πηρε φαντάζομαι.

BLiTzER
16/11/2018, 14:34
Αν έβρισκες κάνα Cagiva Raptor 1000 με λίγα χιλιόμετρα, θα σου έμεναν και 1500 για βενζίνες. Ναι το ξέρω πως είναι σχέδιο του 2000 αλλά ακόμα πιστεύω πως είναι κουκλάρες + πολλά έβγαλαν πρώτη άδεια κυκλοφορίας πολλά χρόνια αργότερα.


+10^10 απο μενα φτηνο καλοστημενο μοτερ σουζουκι τι αλλο να ζητησεις?

Σόρι, δεν το είχα δει αυτό. Ούτε τώρα το είδα, βέβαια. Σταμάτησα να διαβάζω στο "Cag". :lol:


ο οικονομου έχει βγάλει στα 10.000 το προσωπικο του 790 btw... Με το ζόρι να το έκανε 5 βολτες απλα το δινει οσο το πηρε φαντάζομαι.

10 χιλιάρικα δε δίνω ούτε για το καλύτερο μηχανάκι στο σύμπαν. Τα μηχανάκια τα χρησιμοποιώ μερικούς μήνες, ίσως 1-2 χρόνια αν είναι τυχερά, και τα πουλάω. Αυτή είναι η χρήση τους για μένα. Στα 5-6 χιλιάρικα παίρνεις εκπληκτικά μηχανάκια και χάνεις ελάχιστα έως καθόλου στην αλλαγή. ;) Ούτε θέλω, ούτε σκοπεύω ποτέ να δώσω περισσότερα.

RaGe_Raptor
16/11/2018, 14:35
+10^10 απο μενα φτηνο καλοστημενο μοτερ σουζουκι τι αλλο να ζητησεις?

:beer::D

basilis_k6
16/11/2018, 14:38
Στα 5-6 χιλιάρικα παίρνεις εκπληκτικά μηχανάκια και χάνεις ελάχιστα έως καθόλου στην αλλαγή. ;)

καλά κάνεις. Δυστυχως (ευτυχως για εμάς ομως) λίγοι βλέπουν τα μηχανάκια σαν "εμπόριο". Μπορεις να αλλάζεις μηχανάκια μία ζωη και να δίνεις ελάχιστα χρήματα κάθε χρονο χωρις να κάνεις τρελλές εκταμιευσεις αλλα πρεπει να συμβιβαστείς με την ιδεα οτι δεν θα εχεις ποτε ενα καινουργιο ακριβο μηχανημα του κουτιου.

BLiTzER
16/11/2018, 14:40
[...]αλλα πρεπει να συμβιβαστείς με την ιδεα οτι δεν θα εχεις ποτε ενα καινουργιο ακριβο μηχανημα του κουτιου.

Ναι, ισχύει, φυσικά. Γι'αυτό ποτέ δεν αγοράζω καινούριο μηχανάκι. Γιατί ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι και τι κάνω. Μια φορά στη ζωή μου δοκίμασα να αγοράσω καινούριο, φθηνό φυσικά (το ΜΤ), είπαμε, δεν ξεχνάω τι είμαι, και το έδωσα πριν καν λήξει η εγγύηση. :lol: Οπότε όχι, δεν είμαι ούτε για καινούρια, ούτε για ακριβά.

RaGe_Raptor
16/11/2018, 14:45
Ναι, ισχύει, φυσικά. Γι'αυτό ποτέ δεν αγοράζω καινούριο μηχανάκι. Γιατί ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι και τι κάνω. Μια φορά στη ζωή μου δοκίμασα να αγοράσω καινούριο, φθηνό φυσικά (το ΜΤ), είπαμε, δεν ξεχνάω τι είμαι, και το έδωσα πριν καν λήξει η εγγύηση. :lol: Οπότε όχι, δεν είμαι ούτε για καινούρια, ούτε για ακριβά.

είχα πει ότι θα αλλΆξω το Κ6 μόνο όταν βάλουν εξελιγμένα ηλεκτρονικά στα ςς. τώρα με τις τιμές που έχουν τα καινούρια, λέω ότι αν χρειαστεί επισκευούλα, εύκολα πάει στα 180 τροχό :lol:.

μου περνάει και η σκέψη να το ανταλλάξω με 600άρι για αποκλειστική χρήση εντός Σερρών:cool:

basilis_k6
16/11/2018, 15:08
είχα πει ότι θα αλλΆξω το Κ6 μόνο όταν βάλουν εξελιγμένα ηλεκτρονικά στα ςς. τώρα με τις τιμές που έχουν τα καινούρια, λέω ότι αν χρειαστεί επισκευούλα, εύκολα πάει στα 180 τροχό :lol:.

μου περνάει και η σκέψη να το ανταλλάξω με 600άρι για αποκλειστική χρήση εντός Σερρών:cool:

εγω το άλλαξα δε χαρντ γουει με το 675 που ειχα και αποθημένο. δεν το μετανιωνω αλλα το γκάζι δυστυχως δεν εχει καμια σχεση. Παντα θα σου λειπει. Ευτυχως σιγα σιγα παμε στα 800.

RaGe_Raptor
16/11/2018, 15:13
εγω το άλλαξα δε χαρντ γουει με το 675 που ειχα και αποθημένο. δεν το μετανιωνω αλλα το γκάζι δυστυχως δεν εχει καμια σχεση. Παντα θα σου λειπει. Ευτυχως σιγα σιγα παμε στα 800.

ε,ναι,το 1000 είναι για την καφρίλα,αφού. το 600-636-675 θα λάμψει μέσα στις Σέρρες:D

υγ: τι εννοάς "δε χαρντ γουέι?"

basilis_k6
16/11/2018, 15:22
ε,ναι,το 1000 είναι για την καφρίλα,αφού. το 600-636-675 θα λάμψει μέσα στις Σέρρες:D

υγ: τι εννοάς "δε χαρντ γουέι?"

στουκα και κομμενο πλαισιο

buckley
16/11/2018, 15:45
Τέλειο είναι αυτό! Κατά προτίμηση σε αυτή την έκδοση:

401293





ΥΓ. To συγκεκριμένο με τις ζάντες αυτοκινήτου και τα 9 άλογα, πάντως, σίγουρα θα αρέσει στον buckley, είναι στην κατηγορία του.

Μηχανάκι που να τελειώνει πίσω πριν τον άξονα του τροχού ο Μπάκλης δεν έχει καβαλήσει ακόμα και δεν σκοπεύει στο εγγύς μέλλον ...:p
Τώρα για τους ίππους :moutza: εκτός αν εννοείς φορολογήσιμους :bawl:

buckley
16/11/2018, 16:05
Ναι, ισχύει, φυσικά. Γι'αυτό ποτέ δεν αγοράζω καινούριο μηχανάκι. Γιατί ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι και τι κάνω. Μια φορά στη ζωή μου δοκίμασα να αγοράσω καινούριο, φθηνό φυσικά (το ΜΤ), είπαμε, δεν ξεχνάω τι είμαι, και το έδωσα πριν καν λήξει η εγγύηση. :lol: Οπότε όχι, δεν είμαι ούτε για καινούρια, ούτε για ακριβά.

Σόρρυ ρε μόρτη ,αλλά δεν κρατήθηκα λέμε...:bawl:

401295

billy84
16/11/2018, 16:53
και 220 κιλά στεγνό:)

Ετσι γράφει το motorcycle specs αλλά είναι γεμάτο 217 κιλά.Τόνισα όμως οτι εκτός απο τα πραγματικά κιλά παίζουν τεράστιο ρόλο τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του και η κατανομή βάρους.Και το Ζ1000 που ειχα 220 κιλά γεμάτο ήταν αλλά αν δεν στο έλεγαν και οδηγούσες και τα 2 θα ορκιζόσουν οτι το CB είναι -30 κιλά.

ptc
16/11/2018, 17:43
Αν είναι να πας σε τετρακύλινδρο, παίρνεις με δυο χιλιάρικα κάνα R6/636 με χτυπημένα πλαστικά και το κάνεις street fighter. Τέρμα κοντό γρανάζωμα να τελικιάζει στα 200-220 και έχεις μηχανάκι πανάλαφρο, που οδηγικά θα πυροβολάει και θα σηκώνεται και με τετάρτη. :cool:

o teos
16/11/2018, 17:49
Αν είναι να πας σε τετρακύλινδρο, παίρνεις με δυο χιλιάρικα κάνα R6/636 με χτυπημένα πλαστικά και το κάνεις street fighter. Τέρμα κοντό γρανάζωμα να τελικιάζει στα 200-220 και έχεις μηχανάκι πανάλαφρο, που οδηγικά θα πυροβολάει και θα σηκώνεται και με τετάρτη. :cool:

Είπαμε είναι καγκουρας αλλά όχι τόσο....ελεος...Σαν τους γυφτοχαζοαμερικανους...:yuck:

ptc
16/11/2018, 17:51
Είπαμε είναι καγκουρας αλλά όχι τόσο....ελεος...Σαν τους γυφτοχαζοαμερικανους...:yuck:

Αναλόγως αν σε νοιάζει η εμφάνιση ή η ουσία. Προσωπικά θα του γ@μουσα τα πρέκια πολύ ευχαρίστως. Δεν ξέρω αν με κάνει γυφτοχαζοέλληνα και δε με νοιάζει κιόλας. :D

Συν ότι σου φεύγει το άγχος της πτώσης. Τα έχουμε ζήσει όλοι μας... :p


edit: Αντε, αν σε νοιαζει τοσο πολυ η εικονα και τι θα λενε οι αλλοι, παιρνεις αυτο (https://www.car.gr/17861883-suzuki-gsx-r-600-stunt-bike-k-4). Με δυο γραναζακια εισαι ετοιμος. :smokin:

rainmike
16/11/2018, 17:56
σορρυ για το σπαμ
https://ultimatemotorcycling.com/2018/08/17/ducati-recalls-panigale-v4-959-1299-fe-and-hypermotard-brake-issues/

SONone
16/11/2018, 18:08
κανε υπομονη στην σελιδα 132 θα εχουν πεσει οι τιμες και θα παρεις ΜΤ09

RaGe_Raptor
16/11/2018, 18:12
sv 650 με βελτιωμένες αναρτήσεις-φρένα. θα καταλάβεις και γιατί το λένε "σβούρα" :p

ΑΜΑ βρεις Raptor 1000 μην κοιτάς για τίποτα άλλο.

buckley
16/11/2018, 18:22
sv 650 με βελτιωμένες αναρτήσεις-φρένα. θα καταλάβεις και γιατί το λένε "σβούρα" :p

ΑΜΑ βρεις Raptor 1000 μην κοιτάς για τίποτα άλλο.

Δεν είναι για παντρειές το βρέφος ρε, ποιο raptor τώρα.
Αυτά είναι για μας τους ώριμους ...:D

basilis_k6
16/11/2018, 19:07
Αν είναι να πας σε τετρακύλινδρο, παίρνεις με δυο χιλιάρικα κάνα R6/636 με χτυπημένα πλαστικά και το κάνεις street fighter. Τέρμα κοντό γρανάζωμα να τελικιάζει στα 200-220 και έχεις μηχανάκι πανάλαφρο, που οδηγικά θα πυροβολάει και θα σηκώνεται και με τετάρτη. :cool:
το έχω διαβάσει πολλές φορες αυτο αλλα όλοι το γράφουν σαν ευκολάκι ενω δεν ειναι έτσι. μιλάμε για πολλα λεφτα. ασε που δεν ειναι ευκολο σε ολα τα ss.

ΤάκηςΜπ
16/11/2018, 19:37
Αναλόγως αν σε νοιάζει η εμφάνιση ή η ουσία. Προσωπικά θα του γ@μουσα τα πρέκια πολύ ευχαρίστως. Δεν ξέρω αν με κάνει γυφτοχαζοέλληνα και δε με νοιάζει κιόλας. :D

Συν ότι σου φεύγει το άγχος της πτώσης. Τα έχουμε ζήσει όλοι μας... :p


edit: Αντε, αν σε νοιαζει τοσο πολυ η εικονα και τι θα λενε οι αλλοι, παιρνεις αυτο (https://www.car.gr/17861883-suzuki-gsx-r-600-stunt-bike-k-4). Με δυο γραναζακια εισαι ετοιμος. :smokin:

Αυτό το βλέπω σχεδόν κάθε μέρα στο Χαλάνδρι.Μ'αρέσει πάρα πολύ η φάση του.Και +1000 στο streetfighter,απλά εκτός από κάβλα για αυτές τις μηχανές θέλει και λίγο ψάξιμο και δουλίτσα να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα και όχι ένα κλόουν μηχανάκι.

Sapadak
16/11/2018, 19:45
Λοιπόν

Βε2
100+ άλογα
114 Νμ ροπης
77.5 εκατοστά σέλα
179 κιλά στεγνό (καμία 200αρα γεμάτο μάλλον)

Ενδιαφέρον ??
Εδώ (https://www.car.gr/17284321-buell-xb12s-lightning-super-tt) είσαι

Πάγωσε τις μπύρες, έρχομαι :) :lol:

ptc
16/11/2018, 20:12
το έχω διαβάσει πολλές φορες αυτο αλλα όλοι το γράφουν σαν ευκολάκι ενω δεν ειναι έτσι. μιλάμε για πολλα λεφτα. ασε που δεν ειναι ευκολο σε ολα τα ss.

Βασιλη, εκτος κι αν εχεις κανει εσυ προσωπικα καποιο street fighter, μαλλον ξερουμε (τουλαχιστον) τα ιδια για το ποσο στοιχιζει να γινει ενα sf. Ειναι μια σκεψη που την εχω καιρο στο μυαλο μου και εχω διαβασει εκτενεστατα το αφθονο υλικο που υπαρχει online. Δεν ειναι και κατι δυσκολο νομιζω να βρεις συγκεκριμενο κοστολογιο απο τα αμετρητα builts που υπαρχουν ποσταρισμενα σε τοσα φορουμς. Εκτος κι αν δε μιλας αγγλικα βεβαια. Τεραστιο ρολο στο κοστολογιο παντως παιζει το ποσο σε ενδιαφερει αισθητικα το τελικο αποτελεσμα.

Οπως και να'χει, θα ηθελα να μου δειξεις πού ακριβως στο σχολιο μου εννοησα οτι ειναι απλη υποθεση ή οτι γινεται με φραγκοδιφραγκα, ωστε να μπεις στη διαδικασια να με "διορθωσεις".


@Sapadak :D :beer:

buckley
16/11/2018, 20:12
Λοιπόν

Βε2
100+ άλογα
114 Νμ ροπης
77.5 εκατοστά σέλα
179 κιλά στεγνό (καμία 200αρα γεμάτο μάλλον)

Ενδιαφέρον ??
Εδώ (https://www.car.gr/17284321-buell-xb12s-lightning-super-tt) είσαι

Πάγωσε τις μπύρες, έρχομαι :) :lol:

Μπράβο και δεν σου φαινότανε ρε μόρτη...












































































Πολύ προχώ ρε, για καλό το γράφω...:D

BLiTzER
16/11/2018, 20:14
Πάγωσε τις μπύρες, έρχομαι :) :lol:

Είναι 11 ετών. :lol:

buckley
16/11/2018, 20:16
Είναι 11 ετών. :lol:

Κοίτα ποιος μιλάει ...
Έλα δε ξαναβάζω τη φωτό ρε :bawl:

basilis_k6
16/11/2018, 20:39
Βασιλη, εκτος κι αν εχεις κανει εσυ προσωπικα καποιο street fighter, μαλλον ξερουμε (τουλαχιστον) τα ιδια για το ποσο στοιχιζει να γινει ενα sf. Ειναι μια σκεψη που την εχω καιρο στο μυαλο μου και εχω διαβασει εκτενεστατα το αφθονο υλικο που υπαρχει online. Δεν ειναι και κατι δυσκολο νομιζω να βρεις συγκεκριμενο κοστολογιο απο τα αμετρητα builts που υπαρχουν ποσταρισμενα σε τοσα φορουμς. Εκτος κι αν δε μιλας αγγλικα βεβαια. Τεραστιο ρολο στο κοστολογιο παντως παιζει το ποσο σε ενδιαφερει αισθητικα το τελικο αποτελεσμα.

Οπως και να'χει, θα ηθελα να μου δειξεις πού ακριβως στο σχολιο μου εννοησα οτι ειναι απλη υποθεση ή οτι γινεται με φραγκοδιφραγκα, ωστε να μπεις στη διαδικασια να με "διορθωσεις".


@Sapadak :D :beer:

καλα μην παρεξηγησε κιολας δεν σου ζητησα να ερθεις με τον κηδεμονα σου :D
Εβγαλα κοστολογιο στο κ6 και δεν αξιζε. γυρω στα 2000 βγαινει ενα σοβαρο προτζεκτ που να ειναι ομορφο. Δηλαδη με πλαστικα και ντεποζιτο μεταποιηση η καινουργιο. Πολλα sf βγαινουν χωρις φωτα-οργανα-πλαστικα. εκει παιζεις στο χιλιάρικο αλλα αυτο για μένα ειναι τσιρκο.

νεοσσός
16/11/2018, 20:50
Κατ' αρχάς σου εύχομαι να βρεις το μηχανάκι των ονείρων σου. Ή έστω του φετινού σου ονείρου και μετά να βρεις το επόμενο. :)


Η δική μου απορία είναι πώς δε σας κουράζει η όλη διαδικασία των αγοραπωλησιών. Το πόσος χρόνος χρειάζεσαι για να δεις μοτοσυκλέτες, να φας ήττα όταν θα δεις ότι δεν είναι τόσο καλές όσο στις περιγραφές. Κατόπιν να πας να δεις άλλες μοτοσυκλέτες και να τις πηγαίνεις για έλεγχο, παίρνοντας όμως το ρίσκο να έχουν προβλήματα που δε φαίνεται σε τεχνικό έλεγχο λίγων λεπτών και φυσικά θα βγάλουν διάφορα στην πορεία λόγω της ηλικίας και της χρήσης τους.

Μετά βέβαια έχεις το θέμα της πώλησης, που θα πρέπει πάλι αν χάσεις χρόνο για ενδιαφερόμενους που θα έχουν διάφορες παραξενιές, θα σε στήνουν στα ραντεβού, θα τους ενοχλεί μία γρατζουνιά, θα προσπαθούν να κάνουν παζάρι και "θα το σκέφτονται".

Επισημαίνω ότι δεν προσπαθώ να απαξιώσω τη διαδικασία, ίσα-ίσα που ξέρω ότι για τους γνώστες σημαίνει πολύ μικρότερη οικονομική ζημία, σε σχέση με το να σκίζουν ζελατίνες μίας καινούριας μοτοσυκλέτας και φυσικά να γλιτώνουν τη διαδικασία του στρωσίματος. Προσπαθώ να μπω στη λογική, διότι ξέρω ότι κι εμένα θα μου χρειαστεί κάποια στιγμή, αν κι έχω την τάση να δένομαι με τον καιρό με τα αντικείμενα και να μη θέλω να τα αλλάξω, ακόμα κι αν αποκτούν ψεγάδια.

ptc
16/11/2018, 20:53
καλα μην παρεξηγησε κιολας δεν σου ζητησα να ερθεις με τον κηδεμονα σου :D
Εβγαλα κοστολογιο στο κ6 και δεν αξιζε. γυρω στα 2000 βγαινει ενα σοβαρο προτζεκτ που να ειναι ομορφο. Δηλαδη με πλαστικα και ντεποζιτο μεταποιηση η καινουργιο. Πολλα sf βγαινουν χωρις φωτα-οργανα-πλαστικα. εκει παιζεις στο χιλιάρικο αλλα αυτο για μένα ειναι τσιρκο.

Δεν παρεξηγουμαι. Εκανες quote το δικο μου σχολιο οποτε υπεθεσα οτι αναφεροσουν σε μενα. :confused:

Τα νουμερα που λες ειναι χονδρικα σωστα, τεινοντας προς το φουσκωμενα παντως. Υπαρχει και μπολικο πραμα σε ebay και forums απο ιδιωτες.


@νεοσσός

Προσωπικα, οχι απλα δε με κουραζει η διαδικασια, αλλα μου αρεσει κιολας. Το car.gr-ing ειναι χομπι απο μονο του. :D
Και αν το κανεις σωστα μπορει να ειναι εως και επικερδες.

RaGe_Raptor
16/11/2018, 21:01
το έχω διαβάσει πολλές φορες αυτο αλλα όλοι το γράφουν σαν ευκολάκι ενω δεν ειναι έτσι. μιλάμε για πολλα λεφτα. ασε που δεν ειναι ευκολο σε ολα τα ss.

πάντως θα μπορούσες να κρατήσεις και να καστομάρεις εύκολα το Κ6 ακόμα και μετά το ατύχημα :tooth:
401298

Sapadak
16/11/2018, 21:06
Είναι 11 ετών. :lol:

Έβγαιναν μέχρι το 2009
Beat that :D

BLiTzER
16/11/2018, 21:09
Εντάξει, θα ψάξω να βρω αυτό που πουλήθηκε το 2009.

basilis_k6
16/11/2018, 21:13
πάντως θα μπορούσες να κρατήσεις και να καστομάρεις εύκολα το Κ6 ακόμα και μετά το ατύχημα :tooth:
401298

στο κ6 χοντρικα ήθελες άλλο ψυγειο, κιτ να φυγει απο κατω να μπει στο πλαι το λαδιου, άλλο δοχειο συστολής και θέση για αυτο με κοψε-ραψε, βαση οργανων custom, πλαστικα πλαινα να κρυψεις τις τρυπες του πλαισιου custom + οτι και ολα τα υπολοιπα sf οπως πλακες κτλ. Σε κάποια ss ειναι πολύ πολύ πιο έυκολο.

BLiTzER
16/11/2018, 23:42
Όσοι πρότειναν κάτι Cagiva και Buell, σας ευχαριστώ πραγματικά που σκεφτήκατε κάτι διαφορετικό, αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός αυτού του θέματος, αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αγοράσω μηχανάκι που μετά δε θα φεύγει ούτε αν πληρώνω.

Στην παραπάνω κατηγορία ανήκουν και τα ss-turned-stuntbikes. Και οκ δεν είμαι επαγγελματίας stuntman, ούτε πηγαίνω κάθε ΣΚ στο OAKA για εξάσκηση. :p Κάνω τις μαλακίτσες μου πού και πού, όταν έχω κέφια, κατά τ'άλλα το θέλω για βόλτες. Ναι, και μέσα στην κίνηση της Αθήνας, βόλτα είναι, αν έχεις το κατάλληλο μηχανάκι.

SV 20ετίας, ναι, όχι. Αυτά τα αφήνω για την αποθήκη του buckley. :p Δε δίνω λεφτά για χρέπια, όσο καλά και να'ναι.


Κατ' αρχάς σου εύχομαι να βρεις το μηχανάκι των ονείρων σου. Ή έστω του φετινού σου ονείρου και μετά να βρεις το επόμενο. :)


Η δική μου απορία είναι πώς δε σας κουράζει η όλη διαδικασία των αγοραπωλησιών. Το πόσος χρόνος χρειάζεσαι για να δεις μοτοσυκλέτες, να φας ήττα όταν θα δεις ότι δεν είναι τόσο καλές όσο στις περιγραφές. Κατόπιν να πας να δεις άλλες μοτοσυκλέτες και να τις πηγαίνεις για έλεγχο, παίρνοντας όμως το ρίσκο να έχουν προβλήματα που δε φαίνεται σε τεχνικό έλεγχο λίγων λεπτών και φυσικά θα βγάλουν διάφορα στην πορεία λόγω της ηλικίας και της χρήσης τους.

Μετά βέβαια έχεις το θέμα της πώλησης, που θα πρέπει πάλι αν χάσεις χρόνο για ενδιαφερόμενους που θα έχουν διάφορες παραξενιές, θα σε στήνουν στα ραντεβού, θα τους ενοχλεί μία γρατζουνιά, θα προσπαθούν να κάνουν παζάρι και "θα το σκέφτονται".

Επισημαίνω ότι δεν προσπαθώ να απαξιώσω τη διαδικασία, ίσα-ίσα που ξέρω ότι για τους γνώστες σημαίνει πολύ μικρότερη οικονομική ζημία, σε σχέση με το να σκίζουν ζελατίνες μίας καινούριας μοτοσυκλέτας και φυσικά να γλιτώνουν τη διαδικασία του στρωσίματος. Προσπαθώ να μπω στη λογική, διότι ξέρω ότι κι εμένα θα μου χρειαστεί κάποια στιγμή, αν κι έχω την τάση να δένομαι με τον καιρό με τα αντικείμενα και να μη θέλω να τα αλλάξω, ακόμα κι αν αποκτούν ψεγάδια.

Από τη μία η όλη διαδικασία δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και πάντα εμπεριέχει κάποιο ρίσκο. Από την άλλη, διασκεδάζω πολύ το να ψάχνω και να κοιτάζω και να σκέφτομαι ότι κάθε μηχανάκι που βλέπω μπροστά μου μπορεί να γίνει δικό μου, αν το θέλω. Και όλοι ξέρουμε πόσο σε "γεμίζει" μια καινούρια αγορά. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μια μοτοσικλέτα.

Αποκτώντας μια εμπειρία, και ανάλογα την προσωπικότητα φυσικά, η διαδικασία γίνεται σημαντικά λιγότερο ψυχοφθόρα (έως καθόλου στη δική μου περίπτωση) και χρονοβόρα. Ποτέ δεν έχω αγοράσει μηχανάκι που μου έβγαλε σοβαρό πρόβλημα στην πορεία. Εκτός από το πρώτο μου που μου'βγαλε φλάντζα κεφαλής, αλλά τότε δεν είχα την παραμικρή ιδέα από μηχανάκια και απλά πήρα το πρώτο που είδα. Από τότε, τίποτα απολύτως. Ακόμα κι όταν πήρα ΚΤΜ. Μάλιστα το μόνο μηχανάκι που έχω κρατήσει πάνω από 2 χρόνια (εκτός του 1000RR) ήταν το 690 Duke. Δεν αρνούμαι, όμως, ότι χρειάζεται και τύχη και, όπως ανέφερα ήδη, εμπεριέχει πάντα κάποιο ρίσκο. Απλά το ελαχιστοποιείς όταν μάθεις 5 πράγματα. Στα 8 χρόνια που καβαλούσα όταν έδιωξα το ΜΤ, είχα αλλάξει 8 μηχανάκια. Όλα μεταχειρισμένα, εκτός από ένα. Είναι ΠΟΛΥ σημαντικό, όμως, να είσαι δυνατή προσωπικότητα, όταν μπλέκεις με αγγελίες τόσο συχνά, ειδικά σαν πωλητής. Οπότε ναι, δεν είναι για όλους.

basilis_k6
17/11/2018, 00:00
Όσοι πρότειναν κάτι Cagiva και Buell, σας ευχαριστώ πραγματικά που σκεφτήκατε κάτι διαφορετικό, αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός αυτού του θέματος, αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αγοράσω μηχανάκι που μετά δε θα φεύγει ούτε αν πληρώνω.

Στην παραπάνω κατηγορία ανήκουν και τα ss-turned-stuntbikes. Και οκ δεν είμαι επαγγελματίας stuntman, ούτε πηγαίνω κάθε ΣΚ στο OAKA για εξάσκηση. :p Κάνω τις μαλακίτσες μου πού και πού, όταν έχω κέφια, κατά τ'άλλα το θέλω για βόλτες. Ναι, και μέσα στην κίνηση της Αθήνας, βόλτα είναι, αν έχεις το κατάλληλο μηχανάκι.

SV 20ετίας, ναι, όχι. Αυτά τα αφήνω για την αποθήκη του buckley. :p Δε δίνω λεφτά για χρέπια, όσο καλά και να'ναι.



Από τη μία η όλη διαδικασία δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και πάντα εμπεριέχει κάποιο ρίσκο. Από την άλλη, διασκεδάζω πολύ το να ψάχνω και να κοιτάζω και να σκέφτομαι ότι κάθε μηχανάκι που βλέπω μπροστά μου μπορεί να γίνει δικό μου, αν το θέλω. Και όλοι ξέρουμε πόσο σε "γεμίζει" μια καινούρια αγορά. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μια μοτοσικλέτα.

Αποκτώντας μια εμπειρία, και ανάλογα την προσωπικότητα φυσικά, η διαδικασία γίνεται σημαντικά λιγότερο ψυχοφθόρα (έως καθόλου στη δική μου περίπτωση) και χρονοβόρα. Ποτέ δεν έχω αγοράσει μηχανάκι που μου έβγαλε σοβαρό πρόβλημα στην πορεία. Εκτός από το πρώτο μου που μου'βγαλε φλάντζα κεφαλής, αλλά τότε δεν είχα την παραμικρή ιδέα από μηχανάκια και απλά πήρα το πρώτο που είδα. Από τότε, τίποτα απολύτως. Ακόμα κι όταν πήρα ΚΤΜ. Μάλιστα το μόνο μηχανάκι που έχω κρατήσει πάνω από 2 χρόνια (εκτός του 1000RR) ήταν το 690 Duke. Δεν αρνούμαι, όμως, ότι χρειάζεται και τύχη και, όπως ανέφερα ήδη, εμπεριέχει πάντα κάποιο ρίσκο. Απλά το ελαχιστοποιείς όταν μάθεις 5 πράγματα. Στα 8 χρόνια που καβαλούσα όταν έδιωξα το ΜΤ, είχα αλλάξει 8 μηχανάκια. Όλα μεταχειρισμένα, εκτός από ένα. Είναι ΠΟΛΥ σημαντικό, όμως, να είσαι δυνατή προσωπικότητα, όταν μπλέκεις με αγγελίες τόσο συχνά, ειδικά σαν πωλητής. Οπότε ναι, δεν είναι για όλους.

ο καλός αγοραστής ειναι και καλός πωλητης και τούμπαλιν. Το σημαντικο σαν αγοραστης ειναι να έχεις ζεστο χρημα και να ΜΗΝ βιάζεσαι. Οι γνώσεις πανω στη μοτοσυκλετα γενικα αλλα και στην "πιάτσα" του car αποκτούνται αφιερώνοντας προσωπικό χρόνο. Ο καλός πωλητής απο την άλλη πρεπει κυριως να ξέρει τι πουλάει και ποσο πιανει. Κύριο χαρακτηριστικο των κακών πωλητων ειναι οτι κοστολογουν με την τσέπη του αγοραστή αλλα με την ψυχολογία την δικη τους σκεπτόμενοι οτι ειναι το μηχανάκι τους. Για τον αγοραστή το μηχανάκι μου ειναι απλα ενα μηχανακι, δεν εχει εξτρα value.

BLiTzER
17/11/2018, 00:04
Σωστά. Το να μην έχεις ανάγκη τα χρήματα ή τη μοτοσικλέτα, να μη βιάζεσαι, είναι το 80% της επιτυχίας κι από τις 2 πλευρές. ;)

buckley
17/11/2018, 01:16
Όσοι πρότειναν κάτι Cagiva και Buell, σας ευχαριστώ πραγματικά που σκεφτήκατε κάτι διαφορετικό, αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός αυτού του θέματος, αλλά δεν υπάρχει καμία περίπτωση να αγοράσω μηχανάκι που μετά δε θα φεύγει ούτε αν πληρώνω.

Στην παραπάνω κατηγορία ανήκουν και τα ss-turned-stuntbikes. Και οκ δεν είμαι επαγγελματίας stuntman, ούτε πηγαίνω κάθε ΣΚ στο OAKA για εξάσκηση. :p Κάνω τις μαλακίτσες μου πού και πού, όταν έχω κέφια, κατά τ'άλλα το θέλω για βόλτες. Ναι, και μέσα στην κίνηση της Αθήνας, βόλτα είναι, αν έχεις το κατάλληλο μηχανάκι.

SV 20ετίας, ναι, όχι. Αυτά τα αφήνω για την αποθήκη του buckley. :p Δε δίνω λεφτά για χρέπια, όσο καλά και να'ναι.



Από τη μία η όλη διαδικασία δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστη και πάντα εμπεριέχει κάποιο ρίσκο. Από την άλλη, διασκεδάζω πολύ το να ψάχνω και να κοιτάζω και να σκέφτομαι ότι κάθε μηχανάκι που βλέπω μπροστά μου μπορεί να γίνει δικό μου, αν το θέλω. Και όλοι ξέρουμε πόσο σε "γεμίζει" μια καινούρια αγορά. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για μια μοτοσικλέτα.

Αποκτώντας μια εμπειρία, και ανάλογα την προσωπικότητα φυσικά, η διαδικασία γίνεται σημαντικά λιγότερο ψυχοφθόρα (έως καθόλου στη δική μου περίπτωση) και χρονοβόρα. Ποτέ δεν έχω αγοράσει μηχανάκι που μου έβγαλε σοβαρό πρόβλημα στην πορεία. Εκτός από το πρώτο μου που μου'βγαλε φλάντζα κεφαλής, αλλά τότε δεν είχα την παραμικρή ιδέα από μηχανάκια και απλά πήρα το πρώτο που είδα. Από τότε, τίποτα απολύτως. Ακόμα κι όταν πήρα ΚΤΜ. Μάλιστα το μόνο μηχανάκι που έχω κρατήσει πάνω από 2 χρόνια (εκτός του 1000RR) ήταν το 690 Duke. Δεν αρνούμαι, όμως, ότι χρειάζεται και τύχη και, όπως ανέφερα ήδη, εμπεριέχει πάντα κάποιο ρίσκο. Απλά το ελαχιστοποιείς όταν μάθεις 5 πράγματα. Στα 8 χρόνια που καβαλούσα όταν έδιωξα το ΜΤ, είχα αλλάξει 8 μηχανάκια. Όλα μεταχειρισμένα, εκτός από ένα. Είναι ΠΟΛΥ σημαντικό, όμως, να είσαι δυνατή προσωπικότητα, όταν μπλέκεις με αγγελίες τόσο συχνά, ειδικά σαν πωλητής. Οπότε ναι, δεν είναι για όλους.

Buckley 20ετίας μηχανάκι ,δηλαδή τέλη 90s ? γελάει που τα διαβάζει ρε :p

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 07:44
Γιωργη μου ετσι εκανα και εγω.Το φριγουιντ ειναι το 18ο στη σειρα.Οδηγαω απο το 97 περιπου.Απο τα χερια μου περασανε καλλα μηχανακια και πολλες φορες εβγαλα και φραγκα.Απο τα 18 στα 2 μονο γευτικα τη μηρουδια του καινουριου.Βε στρομ και κτμ adventure 640.Οταν αποκτησα το φριγουιντ το εκανα γιατι ειχα βαρεθει το αλλο.Ποτε δε πηστευα οτι θα ειμασταν μαζι 3μιση χρονια.Τη πατισα:lol:.Ηταν κεραυνοβολο.Γιωργη καποια στιγμη θα τη παθεις και εση και τοτε δε θα ξεκολας....:wave2:

buckley
17/11/2018, 08:09
Γιωργη μου ετσι εκανα και εγω.Το φριγουιντ ειναι το 18ο στη σειρα.Οδηγαω απο το 97 περιπου.Απο τα χερια μου περασανε καλλα μηχανακια και πολλες φορες εβγαλα και φραγκα.Απο τα 18 στα 2 μονο γευτικα τη μηρουδια του καινουριου.Βε στρομ και κτμ adventure 640.Οταν αποκτησα το φριγουιντ το εκανα γιατι ειχα βαρεθει το αλλο.Ποτε δε πηστευα οτι θα ειμασταν μαζι 3μιση χρονια.Τη πατισα:lol:.Ηταν κεραυνοβολο.Γιωργη καποια στιγμη θα τη παθεις και εση και τοτε δε θα ξεκολας....:wave2:

ΚΛΑΙΩ...:bawl:

teogtp
17/11/2018, 09:29
Μετά το 640 στο φρηγουιντ .......και έρωτας........

teogtp
17/11/2018, 09:30
Μετά το 640 στο φρηγουιντ .......και έρωτας........

Πόσους βαθμούς είχε βγει η ρακή τότε;

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 09:37
Πόσους βαθμούς είχε βγει η ρακή τότε;

Χαχαχαχα...Μετα το 640 πηγα σε σουπερ τενερε 750 1991...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 09:38
ΚΛΑΙΩ...:bawl:

:beer:

Bowleno
17/11/2018, 09:50
Μηχανάκια θέλεις να σου προτείνουμε η ψυχολόγο;:D

BLiTzER
17/11/2018, 10:04
Μηχανάκια θέλεις να σου προτείνουμε η ψυχολόγο;:D

Αν είναι να βοηθήσει και να καταλήξω επιτέλους στον μεγάλο έρωτα το φρίγουιντ, ας είναι. :D

teogtp
17/11/2018, 10:19
Μηχανάκια θέλεις να σου προτείνουμε η ψυχολόγο;:D


Αν είναι να βοηθήσει και να καταλήξω επιτέλους στον μεγάλο έρωτα το φρίγουιντ, ας είναι. :D

Κάποιος να προλάβει τον bulmont μην κάνει καμία τρέλα......... πουλάει το 1190

KotsosDR
17/11/2018, 10:24
Αν δεν υπήρχε το οικονομικό όριο sta 5000 θα έλεγα Mv Agusta RIVALE , στα χρήματα όμως που το ζητάνε αγοράζεις MT-09 SP new ...
Nuda δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ...

billy84
17/11/2018, 10:53
Αν είναι να βοηθήσει και να καταλήξω επιτέλους στον μεγάλο έρωτα το φρίγουιντ, ας είναι. :D


Kαι όμως αυτό που λέει ο Παπασούζας είναι βαθύτερο,πέρα απο την πλάκα που έχει διαβάζοντας το.Η ζωή και οι ανάγκες κάποιου αναβάτη μπορούν κάποια στιγμη να τον οδηγήσουν σε μηχανάκια που δε θα πίστευε και να τον βολέψουν τέλεια ενώ προηγουμένως μπορεί να είχε υπερόπλα.Η λέξη κλειδί είναι οι ''ανάγκες'',προσοχή όχι η ανάγκη λόγω κρίσης αλλά οι ανάγκες που θα καθορίσουν τη χρήση που θες να κάνεις.


Μου άρεσε ένα ποστ σου πιο πάνω γιατί δείχνει άνθρωπο που προβληματίζεται.Για μένα πρέπει να τον πας και λίγο παραπέρα τον προβληματισμό ως προς τους ''περιορισμούς'' που βάζεις.Μην απορρίπτεις μηχανάκια βάσει χαρακτηριστικών γιατί μπορεί τελικά να ταιριάζουν και να είναι καλύτερα στην πράξη.Και δεν το λέω μόνο για το χοντάκι που σου προτεινα,μπορεί οποιοδήποτε μηχανάκι αν το οδηγήσεις να σε καλύψει τελικά ενώ δεν του φαίνεται διαβάζοντάς τα specs του.Νομίζω οτι αυτή είναι η μαγεία του δίτροχου κιόλας.:beer:

BLiTzER
17/11/2018, 11:08
Ναι, απλά εγώ δεν έχω ανάγκες, δεν καβαλάω από ανάγκη. Το κάνω καθαρά για το σπορ. Αν αργότερα χρειαστώ μέσο μετακίνησης, θα το δω με άλλο μάτι, πιο "ώριμα". Τα χαρακτηριστικά μπήκαν μόνο για να βοηθήσουν την κουβέντα, γιατί κανείς δεν είναι στο μυαλό μου. Δεν είμαι τόσο απόλυτος, απλά έκανα λέξεις τις σκέψεις μου, όσο είναι δυνατό αυτό.

RaGe_Raptor
17/11/2018, 11:31
Ναι, απλά εγώ δεν έχω ανάγκες, δεν καβαλάω από ανάγκη. Το κάνω καθαρά για το σπορ. Αν αργότερα χρειαστώ μέσο μετακίνησης, θα το δω με άλλο μάτι, πιο "ώριμα". Τα χαρακτηριστικά μπήκαν μόνο για να βοηθήσουν την κουβέντα, γιατί κανείς δεν είναι στο μυαλό μου. Δεν είμαι τόσο απόλυτος, απλά έκανα λέξεις τις σκέψεις μου, όσο είναι δυνατό αυτό.

Ανάγκη είναι και η "αναγκη" σου να καβαλάς καθαρά για το σπορ. :p

rainmike
17/11/2018, 11:32
Ναι, απλά εγώ δεν έχω ανάγκες, δεν καβαλάω από ανάγκη. Το κάνω καθαρά για το σπορ. Αν αργότερα χρειαστώ μέσο μετακίνησης, θα το δω με άλλο μάτι, πιο "ώριμα". Τα χαρακτηριστικά μπήκαν μόνο για να βοηθήσουν την κουβέντα, γιατί κανείς δεν είναι στο μυαλό μου. Δεν είμαι τόσο απόλυτος, απλά έκανα λέξεις τις σκέψεις μου, όσο είναι δυνατό αυτό.
Μήπως ακούς και πυξ λαξ?:p

billy84
17/11/2018, 11:38
Ναι, απλά εγώ δεν έχω ανάγκες, δεν καβαλάω από ανάγκη. Το κάνω καθαρά για το σπορ. Αν αργότερα χρειαστώ μέσο μετακίνησης, θα το δω με άλλο μάτι, πιο "ώριμα". Τα χαρακτηριστικά μπήκαν μόνο για να βοηθήσουν την κουβέντα, γιατί κανείς δεν είναι στο μυαλό μου. Δεν είμαι τόσο απόλυτος, απλά έκανα λέξεις τις σκέψεις μου, όσο είναι δυνατό αυτό.


Ναι εννοείται καλά έκανες για να βοηθηθεί η κουβέντα.


Και το ''καβαλάω για το σπορ'' ανάγκη είναι,καταλαβαίνεις πως το λέω.Η εκάστοτε ανάγκη σε ωθεί να κάνεις μια συγκεκριμένη χρήση.


Ο Παπασούζας μπορεί να μην ενδιαφέρεται για σουζομηχάνημα και στην πράξη μπορεί να πηγαίνει ακριβώς το ίδιο στα επαρχιακά με το Freewind.Οπως και τόσοι ΚΤΜάδες που έκαναν παρόμοιες μεταβάσεις απο την ανάποδη φορά ομως!:lol:

BLiTzER
17/11/2018, 11:53
Εννοούσα ότι εσύ πχ πήρες το NC επειδή κάνεις 1500 χλμ/ημέρα σε κάθε τερέν. Καταλαβαίνεις, όμως, γιατί εγώ δε θα έπαιρνα ποτέ NC (ή Freewind). :p Από αυτή την άποψη δεν έχω ανάγκες, είμαι πιο φλου. Η μόνη "ανάγκη" μου είναι όταν βρίσκομαι πίσω από τιμόνι, ανεξαρτήτως οχήματος, να οδηγάω διασκεδαστικά. Αν ο παπασούζας οδηγάει το φρίγουιντ σαν κτμ, τότε έχει λάθος μηχανάκι. Ή έχει κι άλλες ανάγκες που τον αναγκάζουν να μένει σε αυτό. Όπως εσύ στο NC. See what I did there? ;) Όλα τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι δεν μπορούν όλα τα οχήματα να οδηγηθούν διασκεδαστικά, απλά κάποια το κάνουν πολύ ευκολότερα. ΤΕΤΟΙΟ θέλω.

ΠΥΞ ΛΑΞ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ. ΜΟΝΟ ΣΤΟΚΑΣ!

billy84
17/11/2018, 12:01
Εννοούσα ότι εσύ πχ πήρες το NC επειδή κάνεις 1500 χλμ/ημέρα σε κάθε τερέν. Καταλαβαίνεις, όμως, γιατί εγώ δε θα έπαιρνα ποτέ NC (ή Freewind). :p Από αυτή την άποψη δεν έχω ανάγκες, είμαι πιο φλου. Η μόνη "ανάγκη" μου είναι όταν βρίσκομαι πίσω από τιμόνι, ανεξαρτήτως οχήματος, να οδηγάω διασκεδαστικά. Αν ο παπασούζας οδηγάει το φρίγουιντ σαν κτμ, τότε έχει λάθος μηχανάκι. Ή έχει κι άλλες ανάγκες που τον αναγκάζουν να μένει σε αυτό. Όπως εσύ στο NC. See what I did there? ;) Όλα τα παραπάνω δε σημαίνουν ότι δεν μπορούν όλα τα οχήματα να οδηγηθούν διασκεδαστικά, απλά κάποια το κάνουν πολύ ευκολότερα. ΤΕΤΟΙΟ θέλω.

ΠΥΞ ΛΑΞ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ. ΜΟΝΟ ΣΤΟΚΑΣ!



Συννενοούμαστε!

Δεν πιστεύω όμως οτι το 640 μπορεί να τα κάνει όλα πιο εύκολα(εκτός απο τις σούζες ε:lol:).Όσα ευρωπαϊκά έχω οδηγήσει θα έλεγα οτι ήθελαν πιο πολύ ψάξιμο για να πάνε γρήγορα.Νταξ άλλη συζήτηση και μην ξεχνάμε οτι υπάρχει κόσμος που αυτη τη ''δυσκολία'' που αναφέρω τη γουστάρει!


Λοιπόν κλείσαμε στο CB1000r ευχαριστώ!:bawl:

BLiTzER
17/11/2018, 12:09
Χαχα όντως το CB είναι μια πολύ καλή πρόταση, που δεν είχα σκεφτεί, αλλά... έχει το κακό όλων των Honda. Είναι κάπως, ξέρεις, χλιαρό, άνοστο. :p Ωστόσο πραγματικά το έβαλα ψηλά στη λίστα, και όταν είχε βγει μου έτρεχαν τα σάλια, οπότε ακόμα και αν δεν το αγοράσω τώρα, πιθανότατα θα το κάνω κάποια στιγμή, ίσως λίγο αργότερα που θα χρειαστώ καθημερινό μέσο. Το είχα ξεχάσει εντελώς.

Το 640 SM (γιατί το Adv κάνει πραγματικά τα πάντα, ίσως το πιο αγνό 50/50 on/off μηχανάκι) είναι μόνο για αλητείες, το παραδέχομαι. :D Απλά το'χω μικρό απωθημένο γιατί είχα ένα και το κράτησα μόνο 5-6 μήνες, επειδή φοβόμουν μην το πάρω στα χέρια. :lol:

PaNick67
17/11/2018, 15:40
Χαχα όντως το CB είναι μια πολύ καλή πρόταση, που δεν είχα σκεφτεί, αλλά... έχει το κακό όλων των Honda. Είναι κάπως, ξέρεις, χλιαρό, άνοστο.

Δεν είναι χλιαρό ούτε άνοστο. Το Honda που λες γίνεται προτέρημα γιατί αφού θα το κρατήσεις μήνες, θα πουληθεί αμέσως.

billy84
17/11/2018, 17:15
Δεν είναι χλιαρό ούτε άνοστο. Το Honda που λες γίνεται προτέρημα γιατί αφού θα το κρατήσεις μήνες, θα πουληθεί αμέσως.


Eδώ η αλήθεια είναι οτι έχω μια ένσταση.Γυμνό 1000 στην Ελλάδα είναι δύσκολο να το διώξεις,βέβαια το έχεις πάρει και φθηνά οπότε δε χάνεις αλλά ο κόσμος δύσκολα παιρνει τόσα πολλά κυβικά σε αυτην την κατηγορία.

KotsosDR
17/11/2018, 17:27
απο 4Κ παίζουν και gsr-750 και z800 σε αυτα τα χρήματα ...

ptc
17/11/2018, 18:32
Eδώ η αλήθεια είναι οτι έχω μια ένσταση.Γυμνό 1000 στην Ελλάδα είναι δύσκολο να το διώξεις,βέβαια το έχεις πάρει και φθηνά οπότε δε χάνεις αλλά ο κόσμος δύσκολα παιρνει τόσα πολλά κυβικά σε αυτην την κατηγορία.

Θα συμφωνήσω. Και ειδικά το cb δεν ήταν ποτέ καμία μεγάλη εμπορική επιτυχία.

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 18:43
Ρε συ μπλιτζ.Οσο το διαβαζω τοσο πιο πολυ καταληγω στο ντουκατι μονστερ.Εχει οτι ζητησες στο αρχικο ποστ σου.Και ειναι και μονομπρατσο που δε νομιζω να ειχες ποτε?Και εχει και αξια μεταπολησης.

BLiTzER
17/11/2018, 18:58
Για κάποιο λόγο δεν το'χετε καταλάβει, αλλά δε θέλω γυμνό. Γυμνά υπάρχουν δεκάδες μοντέλα που ικανοποιούν τα περισσότερα κριτήρια. Κάτι μοταρντοειδές θέλω, σεβαστού κυβισμού, αλλά όχι μονοκύλινδρο. Αυτά είναι σπάνια και ψάχνω την καλύτερη επιλογή.

Αλλά νιώθω ότι επαναλαμβανόμαστε πλέον. Νομίζω όλες οι καλές προτάσεις έχουν πέσει στο τραπέζι. Και μάλλον καταλήγω σε αυτό που είχα στο μυαλό μου πριν ξεκινήσω αυτό το θέμα.

p@nos
17/11/2018, 19:19
Αμα ειναι evo θα μιλαμε για τελειοτητα :p

BLiTzER
17/11/2018, 19:25
Πάνε ακριβά αυτά!

Red Rider
17/11/2018, 19:59
Εδώ είσαι.. Το ομορφότερο SM και το χτυπάς και σε τιμή παπιου..
https://www.car.gr/14586392-ktm-640-sm

bulmont
17/11/2018, 20:14
Κάποιος να προλάβει τον bulmont μην κάνει καμία τρέλα......... πουλάει το 1190

Σκέφτομαι να πάρω Τρανσάλπ, να ζήσω κι' εγώ την μοτοσυκλετιστική μου νιρβάνα......:bawl:

KotsosDR
17/11/2018, 20:20
https://www.youtube.com/watch?v=xyIhqt7B3Zs παίζει και το dorsoduro 1200...

teogtp
17/11/2018, 20:30
Σκέφτομαι να πάρω Τρανσάλπ, να ζήσω κι' εγώ την μοτοσυκλετιστική μου νιρβάνα......:bawl:

Εννοείται την ξακοσα.....

basilis_k6
17/11/2018, 20:30
θες αυτο που θέλουμε όλοι αλλα ποτέ δεν το έκανε σωστα η εταιρια. Θες το απόλυτο εργαλειο που ελάχιστοι καταφεραν να χαρουν και να αποκτησουν και τωρα δεν υπαρχει καν σαν μελλοντικο προτζεκτ.
θες sxv550.

Bowleno
17/11/2018, 20:38
Είχαμε τον αμυρού που έψαχνε το απόλυτο λάπτοπ τώρα έχουμε τον μπλιτζ να ψάχνει το απόλυτο μΕχανάκι με βλέπω να ανοίγω θρεντ "ποιο είναι το καλύτερο σώβρακο με 5 ευρώ" :lol:

panos_zip
17/11/2018, 20:41
Βασικά αυτο που θες (θελουμε) ειναι ενα μηχανακι σε στησιμο hyper
με μοτερ ν2 που να θυμιζει λειτουργια κτμ μοτοκρος
με αξιοπιστια χοντα
και διαστηματα σερβις toyota yaris

BLiTzER
17/11/2018, 20:43
:lol: :lol:

Δεν πρόκειται να πάρω μηχανάκι. Έχω μπιστόλι αμάξι. Για τη φάση το έκανα. :lol:

rainmike
17/11/2018, 20:48
:lol: :lol:

Δεν πρόκειται να πάρω μηχανάκι. Έχω μπιστόλι αμάξι. Για τη φάση το έκανα. :lol:
Απλά ήθελες να τσεκάρεις πόσες σελίδες θα φτάσει το thread,παραδέξου το:D

KotsosDR
17/11/2018, 20:52
:lol: :lol:

Δεν πρόκειται να πάρω μηχανάκι. Έχω μπιστόλι αμάξι. Για τη φάση το έκανα. :lol:

Εχει και καλό τιμόνι το fiesta :a013:

MG-KTiNoS
17/11/2018, 20:55
2018 MV Agusta BRUTALE 800 RR AMERICA
401314

:cool:

devil's animal
17/11/2018, 20:56
Έχω μπιστόλι αμάξι.

....σιγα μην πυροβολησεις τα μπουτια σου....:tooth:

KotsosDR
17/11/2018, 21:01
2018 MV Agusta BRUTALE 800 RR AMERICA
401314

:cool:

401315

:cool:

RaGe_Raptor
17/11/2018, 21:03
....σιγα μην πυροβολησεις τα μπουτια σου....:tooth:

το ζητάει ο οργανισμός του :p
401316

rainmike
17/11/2018, 21:04
401317

RaGe_Raptor
17/11/2018, 21:05
401317

δεν βλέπω αισθητήρες αβς,όμως...:bawl:

rainmike
17/11/2018, 21:06
δεν βλέπω αισθητήρες αβς,όμως...:bawl:

Είναι σκληρός καριόλης ο μπάρμπας

BLiTzER
17/11/2018, 22:27
Εχει και καλό τιμόνι το fiesta :a013:

Το κορυφαίο μικρό hot hatch, κι άσε τα ss να παλεύουν. :smokin:

Ωραίο το μπρουτάλε. Πόσο παίρνω με 5 χιλιάρικα; :lol:

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 22:58
Σκέφτομαι να πάρω Τρανσάλπ, να ζήσω κι' εγώ την μοτοσυκλετιστική μου νιρβάνα......:bawl:

ποτες δεν ειν'αργα...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
17/11/2018, 22:59
θες αυτο που θέλουμε όλοι αλλα ποτέ δεν το έκανε σωστα η εταιρια. Θες το απόλυτο εργαλειο που ελάχιστοι καταφεραν να χαρουν και να αποκτησουν και τωρα δεν υπαρχει καν σαν μελλοντικο προτζεκτ.
θες sxv550.

το εχω προτινει ηδη...