Σύνδεση

View Full Version : Ανακατασκευή Honda XLR 250 Baja '87



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14

Takata Dome
25/04/2013, 22:28
Αύριο θα ρωτήσω μάστορα που η δουλεία του είναι μόνο αυτή. Και θα σου πω τιμές και διάστασης.

Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον που δειχνεις και για το οτι μπαινεις σε τοσο κοπο! :wave2:

giorgos.bmw
25/04/2013, 22:44
Όχι δεν είναι κόπος. Για να πω την αλήθεια αύριο θα πάω της δίκες μου για πλέξιμο γιατί προσπάθησα μονός μου και δεν τα κατάφερα.

Acacius
26/04/2013, 00:26
Αύριο θα ρωτήσω μάστορα που η δουλεία του είναι μόνο αυτή. Και θα σου πω τιμές και διάστασης.
Εφ'όσον δε θεωρηθεί διαφήμιση, θα σου πρότεινα/ζητούσα να αναφέρεις και μερικές λεπρομέρειες για το μάστορα, μήπως τον χρειαστεί κανείς και αργότερα.

Julius
26/04/2013, 09:35
Τα θερμοσυστελόμενα τα αγοράζεις ανάλογα με τα volts και τη συστολή που θέλεις.
Πάνε 600v - 1000v - 10.000v
Και συστολή 25% - 50% - 75%
Ανάλογα με τη συστολή και το βολτάζ είναι και το πάχος του.
Ενδεικτικά θερμοσυστελόμενο 1000v - 75% με 10χιλ. τρύπα είναι πάχος 0.6χιλ.
στην πλήρη συστολή του γίνεται 2.5χιλ. τρύπα και πάχος γύρο στα 1.7χιλ.
Φιλικά και χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν τα περιέγραψα τελείως εγκυκλοπαιδικά.
Συμφωνώ απόλυτα για τα απλά θερμοσυστελόμενα 600v – 50% που κυκλοφορούν συνήθως στο εμπόριο ότι θα χαλάσουν πολύ γρήγορα.
:beer:

:a10: :a013:

motomaniac
26/04/2013, 13:04
εχουν τοσο μεγαλο θεμα οι ακτινες σου? αν το θεμα ειναι μονο αισθητικο δεν τις πας καλυτερα για καινουριο γαλβανισμα η νικελ? αν εχουν οντως θεμα, εχεις κοιταξει ποση διαφορα εχουν οι ροδες των XR? ισως αν εβρισκες απο κεινο και δεν εχουν αισθητη διαφορα να ηταν μια χαρα.

giorgos.bmw
26/04/2013, 13:51
Λοιπών έχουμε και λέμε. Αν έχεις δίσκο μπροστά ταμπούρο πίσω φοράει ακτίνες
230 χιλ εμπρός
150 χιλ πίσω
Τώρα τιμές
0,15 λεπτά οι απλές η μια.
0,20 λεπτά οι γαλβάνισε η μια.
0,50 οι ανοξείδωτες ενισχυμένες και για εντούρο η μια.
Το XLR φοράει περίπου 70 ακτίνες μπρος πίσω. Αν του τα πας θέλει 100€ ακτίνες και εργασία μονταρίσματος και ακτινολόγηση. Η τιμή είναι για της ανοξείδωτες.
Πιστεύω να σε βοήθησα ότι άλλο θες μη δίστασης. :wave2:

MaiTak
26/04/2013, 17:06
Λοιπών έχουμε και λέμε. Αν έχεις δίσκο μπροστά ταμπούρο πίσω φοράει ακτίνες
230 χιλ εμπρός
150 χιλ πίσω
Τώρα τιμές
0,15 λεπτά οι απλές η μια.
0,20 λεπτά οι γαλβάνισε η μια.
0,50 οι ανοξείδωτες ενισχυμένες και για εντούρο η μια.
Το XLR φοράει περίπου 70 ακτίνες μπρος πίσω. Αν του τα πας θέλει 100€ ακτίνες και εργασία μονταρίσματος και ακτινολόγηση. Η τιμή είναι για της ανοξείδωτες.
Πιστεύω να σε βοήθησα ότι άλλο θες μη δίστασης. :wave2:

αν και ασχετος με τα λεγομενα και γραφωμενα σας μια χαρα τιμι μου φενετε κανω λαθος ?

Takata Dome
26/04/2013, 18:47
Λοιπών έχουμε και λέμε. Αν έχεις δίσκο μπροστά ταμπούρο πίσω φοράει ακτίνες
230 χιλ εμπρός
150 χιλ πίσω
Τώρα τιμές
0,15 λεπτά οι απλές η μια.
0,20 λεπτά οι γαλβάνισε η μια.
0,50 οι ανοξείδωτες ενισχυμένες και για εντούρο η μια.
Το XLR φοράει περίπου 70 ακτίνες μπρος πίσω. Αν του τα πας θέλει 100€ ακτίνες και εργασία μονταρίσματος και ακτινολόγηση. Η τιμή είναι για της ανοξείδωτες.
Πιστεύω να σε βοήθησα ότι άλλο θες μη δίστασης. :wave2:

Eχεις Π.Μ! :wave2:

Takata Dome
26/04/2013, 18:50
εχουν τοσο μεγαλο θεμα οι ακτινες σου? αν το θεμα ειναι μονο αισθητικο δεν τις πας καλυτερα για καινουριο γαλβανισμα η νικελ? αν εχουν οντως θεμα, εχεις κοιταξει ποση διαφορα εχουν οι ροδες των XR? ισως αν εβρισκες απο κεινο και δεν εχουν αισθητη διαφορα να ηταν μια χαρα.

Δυστυχώς επειδή δεν μπορούσαμε να τις βγάλουμε,τις κόψαμε.Το XR έχει διαφορετικά κέντρα τροχών εμπρός πίσω,δεν θα ήθελα να ρισκάρω αγορά απο το εξωτερικό και μετά να πρέπει να τις επιστρέψω.

giorgos.bmw
26/04/2013, 19:18
Έχεις πμ. :)

Takata Dome
01/05/2013, 11:51
Τα πιστόνια με αρκετή δυσκολία αποχωρίστηκαν τις δαγκάνες

288903

Takata Dome
01/05/2013, 11:54
H πίσω έχει τα χάλια της και κοιτάω ήδη για μεταχειρισμένη

288904

288905

Takata Dome
01/05/2013, 11:58
Η μπροστά είναι καλύτερα,αλλά και εδώ τα πιστόνια έχουν φθορές.Μου πρότειναν αντί να τα αντικαταστήσω,να τα τρίψω με ντουκόχαρτο 1000 και να τα ξαναβάλω.Εσείς τι λέτε;

288906

288907

288908

dmf
01/05/2013, 12:28
Άλλαξέ τα μωρέ, να ξενοιάσεις για και γω δεν ξέρω πόσα Km. Γιατί με τα ημίμετρα, άμα σου βγάλει πρόβλημα σε μερικούς μήνες, θα σου πάει πιο ακριβά το όλο θέμα.

motomaniac
01/05/2013, 12:30
εγω λεω αστα πανω. ειναι πολυ σκληρο το ατσαλι τους δεν εχουν θεμα.

Takata Dome
01/05/2013, 12:36
Το πίσω σίγουρα θα αντικατασταθεί,δεν ξέρω αν θα επισκευάσω την υπάρχουσα ή θα ψάξω για μεταχειρισμένη.Αν πάω για μεταχειρισμένη απο XR250L,θέλω και την βάση μαζί με τη δαγκάνα,και πρέπει να σιγουρευτώ οτι ταιριάζει στην δική μου το όλο σύστημα.Μπέρδεμα δηλαδή...

Μπροστά θα δείξει τι θα κάνω,μπορώ να βρώ εύκολα μεταχειρισμένη απο XR250 και βγαίνει αρκετά φθηνά.

Stergios69
01/05/2013, 12:41
Δαγκάνες βρίσκεις παμφθηνες στο ebay, ειδικά οι συγκεκριμένες έχουν φορεθεί σε πολλά μηχανάκια και έχει πληθώρα, μπορεί μάλιστα να βρεις καινούργιες.

Takata Dome
01/05/2013, 12:48
Όντως,για το μπροστά υπάρχουν παρα πολλές σε καλή κατάσταση και φθηνά.Πίσω τα XR και τα XRL δεν έχουν ίδια δαγκάνα με τη δική μου,ούτε ίδια βάση,οπότε είναι πιο δύσκολο

Takata Dome
05/05/2013, 09:11
Βάζω ένα βίντεο απο την λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων.Όπως βλέπετε,μερικές σχέσεις δεν κουμπώνουν αμέσως με την κίνηση του πεντάλ,αλλά πρέπει να γυρίσω λίγο τον άξονα εκεί που πιάνει το γρανάζι για να μπούν.Φυσιολογικό ή θα έπρεπε να αρκεί η κίνηση του πεντάλ και μόνο;


http://www.youtube.com/watch?v=Fygl-Ssr5hQ&feature=youtu.be

Takata Dome
05/05/2013, 09:16
Και εδώ τι μπορώ να κάνω για την σκουριά;

289105

Takata Dome
06/05/2013, 12:04
Λοιπόν,μετά απο λίγο ψάξιμο η μόνη λύση που σκέφτηκα για την τάπα είναι να περάσω ψυχρό γαλβάνισμα.Ο κατασκευαστής λεει πως αντέχει στην βενζίνη,είναι αλήθεια;
Για τον κινητήρα που έλεγα να τον βάψω με ειδικό χρώμα,δυστυχώς δεν γίνεται,γιατί δεν στέλνουν σπρέι σε άλλες χώρες.Οπότε μένει η λύση του χρώματος θερμοκρασίας,με βερνίκι θερμοκρασίας στο μπλόκ μόνο,για να μην φράξουν υπερβολικά οι πόροι στις ψύκτρες της κεφαλής.

Το project σύνεχιζεται κανονικά πάντως,σιγά σιγά μπορώ να πώ πως πλησιάζουμε προς το τέλος :wave2:

KostasV2
06/05/2013, 12:21
Μην τρελαίνεσαι με την τάπα. Βάλε την λίγο στο ξύδι και θα είσαι οκ...

Takata Dome
06/05/2013, 12:23
Μην τρελαίνεσαι με την τάπα. Βάλε την λίγο στο ξύδι και θα είσαι οκ...

Το ξύδι αφαιρεί την σκουριά,αλλα επανέρχεται σε λίγες ώρες.Δεν με πειράζει να είναι ετσι όπως είναι τώρα,απλά μην γίνει χειρότερα και πέφτουντ τίποτα ρινίσματα στο καύσιμο...

KostasV2
06/05/2013, 13:32
Η καλύτερη προστασία είναι να έχεις το τεπόζιτο πάντα γεμάτο. ;)

stam2
28/05/2013, 15:17
καλησπέρα κι από μένα, και συγχαρητήρια για το όλο εγχείρημα.
σχετικά με την τάπα του τεπόζιτου βλέπω αρκετή σκουριά η οποία λογικά θα έχει επεκταθεί και στον μηχανισμό από μέσα....?
επίσης η λαστιχένια φλάντζα γύρω της σε τι κατάσταση είναι...? δεν παρουσιάζει "κοψίματα" απ' ότι βλέπω... είναι ξερή, ή είναι σε καλή κατάσταση...?

Takata Dome
28/05/2013, 15:23
H τάπα σκούριασε μετά την διαδικασία πλαστικοποιήσης,λόγω του ότι μπήκε στο ξύδι (κακώς,έπρεπε να έχω κλείσει αλλιώς το ρεζερβουάρ).Ο μηχανισμός απο μέσα συνεπώς δεν έχει πρόβλημα,έχει περασθεί με τον πλαστικοποιητή.Η φλάντζα είναι κάπως βρόμικη απλά και θα καθαριστεί,κατα τ'άλλα είναι σε καλή κατάσταση,ούτε ξερή και χωρίς σκισίματα

stam2
28/05/2013, 21:15
πραγματικά δεν ξέρω τι να σε συμβουλέψω διότι
α) όποια μέθοδο αφαίρεσης σκουριάς (πλην του wd40) χρησιμοποιήσεις δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα έχει στον μηχανισμό
και β) άντε και την αφαίρεσες την σκουριά, μετά πώς θα "ασφαλίσεις" το μέταλλο από το να ξανασκουριάσει, χωρίς πάλι να "μπλοκάρεις" ή να επιβαρύνεις τον μηχανισμό?

απόπειρα αυταπάντησης στις ερωτήσεις μου...
πλύσιμο και τρίψιμο με wd40 αφού όπως είπες η σκουριά προκλήθηκε πρόσφατα από το ξύδι, και άρα δεν έχει εμβαθύνει στο μέταλλο, και αφού καθαρίσει, μετά αν μπορείς να λύσεις το καπάκι και να το απομακρύνεις, (έντιτ: πρέπει να έχει κάποια μικρά βιδάκια στο πλάι που το λύνουν...?) το περνάς γαλβάνι, που προσφέρει αρκετά δυνατή αντισκωριακή προστασία και αντοχή στο χρόνο λόγω μείξης των ιδιοτήτων της ρητίνης και του ψευδαργύρου που περιέχει....
ομολογουμένως όμως δεν έχω αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν...

αλλά πάλι δεν έχω ασχοληθεί και με αναπαλαιώσεις.... :p

nihristo
28/05/2013, 22:46
Για το κιβώτιο είναι φυσιολογικό, σε όποια μηχανή δοκιμάσεις να αλλάξεις ταχύτητες και είναι σταματημένη δεν θα καταφέρεις να βάλεις όλες τις σχέσεις.

Takata Dome
29/05/2013, 08:34
Σας ευχαριστώ και τους 2 για την βοήθεια.Το ψυχρό γαλβάνισμα στην τάπα το σκέφτηκα,αλλά δεν ξέρω αν αντέχει στη βενζίνη όταν μπεί στο ρεζερβουάρ.

stam2
29/05/2013, 08:53
Σας ευχαριστώ και τους 2 για την βοήθεια.Το ψυχρό γαλβάνισμα στην τάπα το σκέφτηκα,αλλά δεν ξέρω αν αντέχει στη βενζίνη όταν μπεί στο ρεζερβουάρ.

μένει να απαντήσει κάποιος που το έχει δοκιμάσει, ή να το δοκιμάσεις και να απαντήσεις πρώτος εσύ.
η να πέσει πρόταση με κάτι διαφορετικό.... (όπως ας πούμε τον πλαστικοποιητή...?)


όσο για τις ταχύτητες είναι φυσιολογικό πιστεύω αν και θα το δεις όταν θα δουλεύει και το μοτέρ καλύτερα...
γενικά οι ταχύτητες στις μοτοσυκλέτες δεν κουμπώνουν όπως στα αυτοκίνητα.
Για αυτό και όταν δεν μπαίνει η ταχύτητα, ας πούμε στο φανάρι για παράδειγμα, αφήνεις τον συμπλέκτη λίγο, (ελάχιστα να συμπλέξει) και τότε ρίχνεις την ταχύτητα. Αυτό μόνο σε περιπτώσεις που δεν μπαίνει, όχι πάντα...

Takata Dome
31/05/2013, 09:37
Επαναφέρω το ζήτημα με τις ακτίνες.Εξακολουθώ να μην βρίσκω πουθενά.Οι γνήσιες έχουν εξωφρενική τιμή,οπότε πριν αναγκαστώ να δώσω τόσα λέφτα, αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο κατάστημα που θα μπορούσε να βοηθήσει,παρακαλώ να το γράψει εδώ!

Ευχαριστώ

gunnerz
06/06/2013, 22:06
H ανακατασκευη σου θα ειναι οδηγος μου στο επιχειρημα που ετοιμαζω σε λιγο καιρο ελπιζω αν χρειαστω κατι να βοηθησεις.Τι λες γι αυτο?292226

Takata Dome
06/06/2013, 22:45
Χαρά μου να βοηθήσω όπου μπορώ! Είναι XLR250 χρονολογίας 1988-1989 (πιο πρίν είχαν ταμπούρο πίσω,πιο μετά έφυγαν απ'το ψαλίδι τα μασπιέ συνεπιβάτη).Οι διαφορές με το Baja μου είναι λίγες,οπότε πιστεύω να μπορώ να βοηθήσω.Για μια πιο προσεκτική ματιά,με περισσότερο φωτογραφικό υλικό θα μπορώ να πώ περισσότερα.

gunnerz
06/06/2013, 23:33
Eυχαριστω,θα ανεβασω και αλλες φωτο ελπιζω να τη φερω εις περας την ανακατασκευη

Takata Dome
11/06/2013, 15:14
Έφτασαν αρκετά ανταλλακτικά,κατευθείαν απο Ολλανδία (CMSNL).Πολύ ευχαριστημένος απο το κατάστημα γενικά,γρήγορη αποστολή,καλή εξυπηρέτηση.Οι τιμές που έχει βέβαια τσούζουν,αλλά μιλάμε για γνήσια ανταλλακτικά που δεν τα βρίσκεις απο αλλού.Το δέμα απο UPS λοιπόν:

292637

Takata Dome
11/06/2013, 15:19
Άδειασμα το περιεχόμενο

292640

Takata Dome
11/06/2013, 15:20
Μαζί είχε και μια αφίσα...

292641

Takata Dome
11/06/2013, 15:27
Δεν ανεβαίνουν οι φωτογραφίες...θα ξαναπροσπαθήσω αργότερα :wave2:

motomaniac
11/06/2013, 15:49
απο τα πιο ευχαριστα δεματα!!!!! κι απο τις πιο δυσαρεστες τιμες... το partzila δεν ειχε τιποτε?

Takata Dome
11/06/2013, 15:57
απο τα πιο ευχαριστα δεματα!!!!! κι απο τις πιο δυσαρεστες τιμες... το partzila δεν ειχε τιποτε?

Κάποια πράγματα τα είχε,αλλά όχι όσα ήθελα,και αρκετά ήταν σε παρόμοιες τιμές

gunnerz
11/06/2013, 17:20
Oσων αφορα το "θεμα"δεματα εξωτερικου μπορω να βοηθησω αλλα μονο με Ελ.Τα.

Takata Dome
11/06/2013, 18:36
Συνεχίζω

Έχει πληροφορίες και φωτογραφίες για το κατάστημα στην πίσω πλευρά

292683

Takata Dome
11/06/2013, 18:40
Μπροστά έχει πιο ενδιαφέροντα πράγματα! :D

292686

Takata Dome
11/06/2013, 18:41
Γυρνάμε στο αντικείμενό μας όμως!

Όλα τα πράγματα βγαλμένα απο τις σακούλες και απλωμένα σαν τραχανάς

292688

Takata Dome
11/06/2013, 18:42
Και μία μαζί με αυτά που ήδη έχω απο την αντιπροσωπεία

292689

Takata Dome
11/06/2013, 18:44
Εν συντομία τι αγοράστηκε:

Φλάντζα για το δεξί καπάκι του κινητήρα

292690

Takata Dome
11/06/2013, 18:45
Καινούργια γκρίπ και κόκκαλο γκαζιού

292691

Takata Dome
11/06/2013, 18:46
Ντίζα τσοκ

292692

292693

Takata Dome
11/06/2013, 18:47
Κουζινέτα μοχλικού με την βίδα (εκείνη που σπάσαμε) και το παξιμάδι τους

292694

Takata Dome
11/06/2013, 18:49
Καινούργιο helmet holder

292695

Takata Dome
11/06/2013, 18:53
Καλώδιο πίσω στοπ φρένου.Περίμενε αγοραστή απο το 1986 παρακαλώ! Η CMS στις αρχές της αγόραζε τα στοκ των ανταλλακτικών απο διάφορες ανα τον κόσμο αντιπροσωπείες (και τον Σαρακάκη),γι'αυτό έχει αυτή τη στιγμή πράγματα που δεν θα βρεί κανείς ούτε στην ίδια την αντιπροσωπεία (οπως η ντίζα του τσοκ,στην περίπτωσή μου)

292696

292697

Takata Dome
11/06/2013, 18:54
Ο,τι χρειάζεται για την ανακατασκευή της πίσω δαγκάνας.Απο καινούργιο έμβολο,μέχρι συγκρατητικά,τσιμούχες και βίδες.Αναλυτικότερα όταν γίνει και αυτό...


292701

Takata Dome
11/06/2013, 18:57
Χούφτες

292703

Takata Dome
11/06/2013, 18:58
2 απο τις 3 γλύστρες που έχει η μηχανή.Η 3η είχε αγοραστεί απο αντιπροσωπεία.Και κάτι βιδούλες για την εγκατάστασή τους

292705

Takata Dome
11/06/2013, 19:00
Σετ τσιμούχες για το καρμπυρατέρ,main jet νούμερο 120,γιατι με αλλαγμένο φίλτρο και εξάτμιση το 118 δε νομίζω να επαρκεί,και καινούργιες βίδες για τα μπολ

292707

Takata Dome
11/06/2013, 19:01
Πείροι,ασφάλειες,αποστάτες για τα πίσω μασπιέ

292709

Takata Dome
11/06/2013, 19:03
Βίδες μισής στροφής για το πλαστικό που κλείνει το φιλτροκούτι,μαζί με ροδέλες,διάφορα λαστιχάκια κλπ

292710

Takata Dome
11/06/2013, 19:04
Καινούργιες βάσεις κινητήρα

292711

Takata Dome
11/06/2013, 19:05
Φίλτρο λαδιόυ και βίδες για το καπάκι του

292712

Takata Dome
11/06/2013, 19:07
Ζοάν,κολλάρα για τους λαιμούς,ενα μεταλλικό κυλινδράκι που μπαίνει εκεί που συνδέεται το τελικό με τους λαιμούς

292713

Takata Dome
11/06/2013, 19:08
Σωληνάκι καυσίμου με τα κλίπ ασφάλισής του

292714

Takata Dome
11/06/2013, 19:09
Όλα τα λαμπάκια του κοντέρ...γνήσια Stanley

292715

Takata Dome
11/06/2013, 19:15
Είναι και άλλα,αλλά αυτά θα τα δείτε όταν μπούν επάνω

ereynitis
11/06/2013, 19:24
Ειλικρινά, με κάνεις και ζηλεύω. Θα με κάνεις να ξεκινήσω πλήρη ανακαίνιση του Σέροου! Περίπου πόσο σου έχουν κοστίσει τα ανταλλακτικά που έχεις αγοράσει μέχρι τώρα;

(Κάτι άσχετο, οι ψυχεδελικές φάτσες που βάζεις για άβαταρ, σημαίνουν κάτι ή απλά θέμα γούστου; )

Σωραίος! ;) Καλή συνέχεια! :beer:

Takata Dome
11/06/2013, 19:36
Ειλικρινά, με κάνεις και ζηλεύω. Θα με κάνεις να ξεκινήσω πλήρη ανακαίνιση του Σέροου! Περίπου πόσο σου έχουν κοστίσει τα ανταλλακτικά που έχεις αγοράσει μέχρι τώρα;

(Κάτι άσχετο, οι ψυχεδελικές φάτσες που βάζεις για άβαταρ, σημαίνουν κάτι ή απλά θέμα γούστου; )

Σωραίος! ;) Καλή συνέχεια! :beer:

Σε Π.Μ το κόστος των ανταλλακτικών-αναλώσιμων

Οι ψυχεδελικές φάτσες είναι διάφορα rage faces.Αυτό που έχω τώρα είναι ο Herp Derp,άκυρος τύπος,χαμηλού IQ,πού όταν ανοίγει το στόμα του κάποιοι τρώνε τούβλα στο κεφάλι :D

motomaniac
12/06/2013, 00:05
πωπω πραμα... κατι βιδακια κι ασφαλειες δεν θα τα παρηγγελνα αλλα για τα υπολοιπα πραγματικα ζηλευω!!! :a2::shrugs:

ereynitis
12/06/2013, 09:21
Καλημέρα σε ολουΝΟΥΣ!
Για να μην ξεχνιόμαστε, με τις εξετάσεις σου τί γίνεται;

Takata Dome
12/06/2013, 09:49
Τελειώνουν...απο εκεί και πέρα ξεκινά η προετοιμασία για 3η Λυκείου.Γι'αυτό όσο γίνεται,προσπαθώ να την ετοιμάσω πριν τελειώσει το καλοκαίρι

Takata Dome
12/06/2013, 14:43
Έτοιμα για τοποθέτηση στο καρμπυρατέρ: Τσιμούχες,ζιγκλέρ,καινούργιες βίδες στο μπόλ

292780

Takata Dome
12/06/2013, 14:44
Έξω τα αντίστοιχα παλιά

292781

Takata Dome
12/06/2013, 14:46
Μέσα οι τσιμούχες στο μπόλ

292782

Takata Dome
12/06/2013, 14:47
Και στο πλάι

292783

Takata Dome
12/06/2013, 14:48
Μέσα και το main jet

292784

Takata Dome
12/06/2013, 14:49
Tα μικρά o-ring του kit έψαχνα αρκετή ώρα να βρώ που πηγαίνουν,όπως αυτό εδώ

292785

Takata Dome
12/06/2013, 14:50
Κάπου εκεί τελείωσε η μπαταρία του κινητού και δεν κράτησα άλλες φωτογραφίες.Μπήκαν και οι υπόλοιπες τσιμούχες,το ξανάδεσα,και έτοιμο πλεόν για τοποθέτηση :wave2:

motomaniac
13/06/2013, 10:48
ειναι ωραια αισθηση οταν ενα παλιο καρμπυρατερ γινεται καινουριο και δουλευει αψογα! ποσο μαλλον μιαμηχανη ολοκληρη!!

MaiTak
14/06/2013, 08:54
ειναι ωραια αισθηση οταν ενα παλιο καρμπυρατερ γινεται καινουριο και δουλευει αψογα! ποσο μαλλον μιαμηχανη ολοκληρη!!

:a013:


συνεχισε μια χαρα πας και στο τελος θα δικαιοθεις ..............

arkroan
17/06/2013, 17:36
:a014::a014::a014::a014::a014::a014:

Takata Dome
24/06/2013, 14:57
Στα κέντρα των τροχών αποφασίστηκε να γίνει προληπτική αντικατάσταση των ρουλεμάν.Μια που δεν μπορούσα να βγάλω τα παλιά,τα πήγα σε μάστορα,ο οποίος αφού τα έβγαλε,τα αντικατέστησε.Τσιμούχες όμως όπως μου είπε θα αργούσε να βρεί,οπότε τελικά αγόρασα δυο κιτ της All Balls με ρουλεμάν-τσιμούχες για να τις αλλάξω μόνος μου,και να έχω και ρουλεμάν για όταν ξαναχρειαστεί.Ευτυχώς που υπάρχει και το XR250L στην Αμερική!

293966

Takata Dome
24/06/2013, 14:59
293967

293968

Takata Dome
24/06/2013, 15:01
Πίσω κέντρο,καινούργια ρουλεμάν Koyo

293969

Takata Dome
24/06/2013, 15:02
Μέσα και η τσιμούχα

293970

Takata Dome
24/06/2013, 15:04
Στην άλλη πλευρά,και αφού τοποθετήθηκαν τα "μαξιλαράκια" της γραναζιέρας

293971

Takata Dome
24/06/2013, 15:06
Στη γραναζιέρα τοποθετήθηκε το ρουλεμάν του κιτ.Με τη βοήθεια του παλιού...

293972

Takata Dome
24/06/2013, 15:07
Έτοιμο

293973

Takata Dome
24/06/2013, 15:09
Τοποθέτηση του αποστάτη πίσω,τσιμούχα εμπρός

293974

293975

Takata Dome
24/06/2013, 15:14
Μπροστά για κάποιον ανεξήγητο λόγο ο μάστορας ξαναέβαλε τις παλιές τσιμούχες,οπότε στην προσπάθειά μου να τις βγάλω χτύπησε το ένα απο τα δύο ρουλεμάν και αναγκάστηκα να τα αντικαταστήσω ξανά.

293976

293977

293978

Takata Dome
24/06/2013, 15:16
293979

293980

Takata Dome
24/06/2013, 15:18
Και τέλος έτοιμα,βαμμένα,με αλλαγμένα ρουλεμάν-τσιμούχες

293981

Takata Dome
25/06/2013, 19:27
Άνοιγμα ξανά το δεξί καπάκι.Όλα φαίνονται οκ.Τοποθέτηση καινούργιας φλάντζας...

294140

Takata Dome
25/06/2013, 19:28
Αφαίρεση της σίτας του λαδιού και καθάρισμα,αλλαγή φίλτρου λαδιού και το καπάκι κλείνει για τελευταία (ελπίζω :D) φορά

294141

Takata Dome
25/06/2013, 19:31
Η παλιά τάπα μετά απο αρκετή δουλειά με το Dremel βγήκε και αντικαταστάθηκε

294142

Takata Dome
25/06/2013, 19:39
Όλα εντάξει λοιπόν εσωτερικά (ελπίζω,πάλι :D),αλλά εξωτερικά υπήρχε πρόβλημα.Πολλές φθορές στο χρώμα όπου υπήρχε,γρατσουνιές,καμμένα λάδια παντού.Τελικά,πήρα την απόφαση να τον βάψω.Τρίφτηκε ολόκληρος με συρματόβουρτσα και γυαλόχαρτα,με πιο δύσκολο κομμάτι αυτό ανάμεσα στις ψύκτρες,όπους έπρεπε να αφαιρώ και τα καμμένα υπολλείματα λαδιού.Δυστυχώς δεν μπορούσα να αγοράσω engine enamel απο εξωτερικό,η μεταφορά μπορεί να γίνει μόνο μέσω ξηράς,και είναι πανάκριβη.Οπότε αναγκαστικά,χρώμα θερμοκρασίας αρχικά και βερνίκι θερμοκρασίας στο τέλος

Takata Dome
25/06/2013, 19:41
Έτοιμος για βάψιμο

294143

Takata Dome
25/06/2013, 19:43
Για να μην γίνει ολόκληρος μια ασημί μάζα,κάποια σημεία μονώθηκαν και έμειναν άβαφα

294144

Takata Dome
25/06/2013, 19:45
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας

294145

Takata Dome
25/06/2013, 19:48
Μένει μόνο να αλλαχτούν τα ζοάν και το μπουζί

294146

Takata Dome
25/06/2013, 19:49
Γυάλισμα στις εξωτερικές σωληνώσεις του λαδιού

294147

Takata Dome
25/06/2013, 19:50
Και τοποθέτηση

294148

Takata Dome
25/06/2013, 19:52
Οι φωτογραφίες αδικούν αρκετά το αποτέλεσμα,καθώς δεν φαίνεται η γυαλάδα που έχει δώσει το βερνίκι

294149