View Full Version : ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ!!!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Δυστυχώς όχι...
Αλλά χειμώνας του '91 κι έχουμε πάει για 2μερη πεζοπορία βόρεια Σκωτία με φίλο αυτόχθονα, μένουμε σε caravan park όπου στο τοπικό καπηλειό πίνουμε αδιευκρίνηστες ακόμα ποσότητες μπύρας Kestrel.... Το πρωί κατά τις 7 έχει τη γνωστή καταχνιά και ψιλόβροχο. Το caravan park είναι στην άκρη γκεμού κι εμείς μένουμε σύριζα σ' αυτόν.
Βγαίνω με έναν καφέ στο χέρι και με μια μπλουζα μόνο μπας και ανοίξει το μάτι και να σταματήσει αυτό το βουητό στο κεφάλι... Το οποίο για κάποιο λόγο δυνάμωνε.... μέχρι που τα είδα, ζευγάρι, να πετάνε στα 200-300μ από εμάς, στο ίδιο ύψος (ο γκρεμός ήταν και γ@μώ τους γκρεμούς λέμε) και νόμιζα ότι ακόμα ήμουν ζάντα από τις μπύρες.
Μετά που ρώτησα έμαθα ότι ήταν από την 617 μοίρα της RAF, κάποια τελευταία που είχαν, προφανώς θα τα έχουν ακόμα γιατί αυτοί δεν είναι σαν κι εμάς. Η μοίρα έχει Tornado και λέγεται Dambusters. :D
Το 91 κατέβαζες τη μπύρα με τους κουβάδες ε ? και μετά μας κάνεις και τον πιτσιρικά, να ρε :moutza:
:D:p:bawl:
Grafton 505
16/10/2018, 19:28
Δυστυχώς όχι...
Αλλά χειμώνας του '91 κι έχουμε πάει για 2μερη πεζοπορία βόρεια Σκωτία με φίλο αυτόχθονα, μένουμε σε caravan park όπου στο τοπικό καπηλειό πίνουμε αδιευκρίνηστες ακόμα ποσότητες μπύρας Kestrel.... Το πρωί κατά τις 7 έχει τη γνωστή καταχνιά και ψιλόβροχο. Το caravan park είναι στην άκρη γκεμού κι εμείς μένουμε σύριζα σ' αυτόν.
Βγαίνω με έναν καφέ στο χέρι και με μια μπλουζα μόνο μπας και ανοίξει το μάτι και να σταματήσει αυτό το βουητό στο κεφάλι... Το οποίο για κάποιο λόγο δυνάμωνε.... μέχρι που τα είδα, ζευγάρι, να πετάνε στα 200-300μ από εμάς, στο ίδιο ύψος (ο γκρεμός ήταν και γ@μώ τους γκρεμούς λέμε) και νόμιζα ότι ακόμα ήμουν ζάντα από τις μπύρες.
Μετά που ρώτησα έμαθα ότι ήταν από την 617 μοίρα της RAF, κάποια τελευταία που είχαν, προφανώς θα τα έχουν ακόμα γιατί αυτοί δεν είναι σαν κι εμάς. Η μοίρα έχει Tornado και λέγεται Dambusters. :D
Ένα ένα μας τα λες. :a013:
Σιγά την μαλακία :lol:
Και που το δαμε το μακρυνο '96 τι καταλάβαμε. Μια σταλίτσα αεροπλανάκι, με πολύ θόρυβο και πολλά καυσαέρια :)
Άλλος από δω..... Λέγε ρε τι έχεις δει ...... :mad: :lol:
Το 91 κατέβαζες τη μπύρα με τους κουβάδες ε ? και μετά μας κάνεις και τον πιτσιρικά, να ρε :moutza:
:D:p:bawl:
Κοίτα να δεις που θα ήταν εκεί όταν βάψανε τα Tornado ροζ. :D
Το 91 κατέβαζες τη μπύρα με τους κουβάδες ε ? και μετά μας κάνεις και τον πιτσιρικά, να ρε :moutza:
:D:p:bawl:
Early start ρε καημένε!
Και το 1974 ανέβηκα πρώτη φορά σε αεροπλάνο, σε C-47 (προσοχή όχι DC-3) για Ελευσίνα από Αλεξ/πολη. Κι εκεί ξεκίνησαν όλα....
Early start ρε καημένε!
Και το 1974 ανέβηκα πρώτη φορά σε αεροπλάνο, σε C-47 (προσοχή όχι DC-3) για Ελευσίνα από Αλεξ/πολη. Κι εκεί ξεκίνησαν όλα....
74 ε ,κανονικά έπρεπε να κατέβεις Κύπρο :a016:μωρή ντακότα :p
74 ε ,κανονικά έπρεπε να κατέβεις Κύπρο :a016:μωρή ντακότα :p
Δεν με έπαιρναν, κάτι αηδίες ότι είμαι μικρός και έλλειπε κι ο φάδερ σε κάτι αλεπουδότρυπες πιο πέρα....
Grafton 505
17/10/2018, 17:14
σε C-47 (προσοχή όχι DC-3)
Μιας και αναφέρθηκε ...
C-47
400286
DC-3
400287
Και μια ιστορία : Περιμένω στην στάση αστικών έξω από το Σέδες. Η στάση είναι ακριβώς επάνω στην τελική του διαδρόμου προσγειώσεων του αεροδρομίου. Μεσημέρι και στην σχεδόν ησυχία ακούγεται και φαίνεται μία Ντακότα (όνομα που δώσανε οι άγγλοι στο αεροπλάνο) με δεξιά στροφή που πάει για προσγείωση. Πέρασε από πάνω μου στα 10 μέτρα. Η μυρωδιά λαδιού και avgas είναι αξέχαστη από τότε.
Grafton 505
28/03/2019, 22:47
Φαίνεται ελληνικό αλλά δεν έχω καταφέρει να βρώ αν είναι.
405137
Διακρινω αγκιστρο για αεροπλανοφορο η κανω λαθος?
Το ειχανε αυτο και τα δικα μας Phantom?
bros400pgm
29/03/2019, 06:05
Διακρινω αγκιστρο για αεροπλανοφορο η κανω λαθος?
Το ειχανε αυτο και τα δικα μας Phantom?
Όλα τα μαχητικά μας έχουν άγκιστρο ανάσχεσης ;)
Το εχω παρατησει το σπορ και εχω μεινει πισω...
Αρα μας μενει μονο ενα αεροπλανοφορο... lol
Όλα τα μαχητικά μας έχουν άγκιστρο ανάσχεσης ;)
Είσαι σίγουρος? Δεν θυμάμαι να το έχει πάρει το μάτι μου πουθενά.
Εχει δικιο οντως εχουν... 405139
Το εχω παρατησει το σπορ και εχω μεινει πισω...
Αρα μας μενει μονο ενα αεροπλανοφορο... lol
Η ύπαρξη του άγκιστρου στα δικά μας αεροσκάφη είναι για χρήση ανασχετήρα εδάφους και όχι αεροπλανοφόρου όπου εκεί τα αεροσκάφη έχουν αναδιπλούμενες πτέρυγες αλλά και άλλες τεχνικές λεπτομέρειες.
405146
ΟΚ, μου φάνηκε παράξενο να έχουν μιας και τα δικά μας ήταν -Ε ( απευθείας αγορές νομίζω) και όχι του ναυτικού ή των πεζοναυτών...
bros400pgm
29/03/2019, 13:53
ΟΚ, μου φάνηκε παράξενο να έχουν μιας και τα δικά μας ήταν -Ε ( απευθείας αγορές νομίζω) και όχι του ναυτικού ή των πεζοναυτών...
Έχουν και τα χρησιμοποιούν σε ορισμένες περιπτώσεις βλάβης για παν ενδεχόμενο. Στα Α7 οι εκπαιδευμένοι έκαναν και εκπαιδευτικά arresting.
Grafton 505
29/03/2019, 18:37
Διακρινω αγκιστρο για αεροπλανοφορο η κανω λαθος?
Το ειχανε αυτο και τα δικα μας Phantom?
ΟΚ, μου φάνηκε παράξενο να έχουν μιας και τα δικά μας ήταν -Ε ( απευθείας αγορές νομίζω) και όχι του ναυτικού ή των πεζοναυτών...
Τα F-4 Phantom II σχεδιαστήκανε και κατασκευαστήκανε για χρήση σε αεροπλανοφόρο. Άσχετα αν μετά τα αγόρασε και η αεροπορία και χώρες άλλων κρατών που δεν είχανε αεροπλανοφόρα. Ελάχιστες διαφορές υπήρχανε μεταξύ των δύο τύπων.
Τώρα, όσων αφορά τα άγκιστρα πέδησης ή ανάσχεσης (ναυτικός όρος). Υπάρχουν σε όλα τα αεροπλάνα δεύτερης γενιάς και μετά αν θυμάμαι καλά είτε φαίνονται είτε όχι. Απλά τα του ναυτικού είναι πιο χοντρά και ισχυρά γιατί έχουν να διαχειριστούν περισσότερη ενέργεια κατά την ανάσχεση.
Και μερικές φωτογραφίες.
F-16
405183
F-15
405184
F-22
405185
F-104
405186
και φυσικά το καλύτερο από όλα
F-14 :a20:
405187
Μεγαλος ερωτας το F14...
Το Black Bunny...το προστυχο...
AUFGEBRACHT
30/03/2019, 11:53
Φαίνεται ελληνικό αλλά δεν έχω καταφέρει να βρώ αν είναι.
405137
Αν κοιτάξεις καλύτερα, θα διαπιστώσεις την ύπαρξη ενός λεπτού σύρματος, τουτέστιν πρόκειται για στατικό μοντέλο...
Grafton 505
30/03/2019, 15:55
Αν κοιτάξεις καλύτερα, θα διαπιστώσεις την ύπαρξη ενός λεπτού σύρματος, τουτέστιν πρόκειται για στατικό μοντέλο...
Πραγματικά. Και με έκανε εντύπωση γιατί το nossle του αριστερού κινητήρα φαίνεται στραβό. Γιατί είναι.
Τώρα μένει να βρούμε ποιος είναι ο μοντελιστής ... :lol:
Grafton 505
13/04/2019, 17:53
Μόνο ένα από όλα αυτά συνεχίζει να πετά σήμερα.
406026
Δεν ξερω αν βλεπω καλα.. Λογω αναλυσης φωτο...
Νομιζω το B-52 αν ειναι αυτο με τα κοκκινα στα φτερα πισω πισω στον σχηματισμο.
Θα μας απαντήσει πιστεύω.
Όντως η ανάλυση δεν είναι καλή και δεν διακρίνονται όλα τα αεροσκάφη.
Πιθανολογώ κάποιο μεταγωγικό από τα πισίνα (B707 ή Β737).
Ενδιαφέρον θα είχε και η ιστορία της φωτογραφίας!
Το Τ2 πάντως διακρίνεται και το πετάμε ακόμα εμείς.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 10:44
Όντως η ανάλυση δεν είναι καλή και δεν διακρίνονται όλα τα αεροσκάφη.
Πιθανολογώ κάποιο μεταγωγικό από τα πισίνα (B707 ή Β737).
Ενδιαφέρον θα είχε και η ιστορία της φωτογραφίας!
Gulf Coast, Florida, 1956
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 10:54
Μόνο ένα από όλα αυτά συνεχίζει να πετά σήμερα.
406026
Πετάει κι άλλο ένα, υπό άλλη μορφή...
Grafton 505
14/04/2019, 16:00
Δεν ξερω αν βλεπω καλα.. Λογω αναλυσης φωτο...
Νομιζω το B-52 αν ειναι αυτο με τα κοκκινα στα φτερα πισω πισω στον σχηματισμο.
Ακριβώς αυτό. :beer:
Τ2?
Το Τ2 πάντως διακρίνεται και το πετάμε ακόμα εμείς.
Σωστοί και οι δύο και δεν περίμενα ότι κάποιος θα το έβλεπε εκεί που είναι, γι' αυτό και είπα ένα.
edit: T-33 τελικά.
Πιθανολογώ κάποιο μεταγωγικό από τα πισίνα (B707 ή Β737).
Όχι, δεν υπάρχει κανένα από αυτά τα δύο. Ξεγελάει η χαμηλή ανάλυση της φωτογραφίας. Αλλά είναι αεροσκάφη της Boeing τα περισσότερα, από τα μεγάλα, οπότε το πας καλά. :beer:
Πετάει κι άλλο ένα, υπό άλλη μορφή...
Από εσένα δεν περίμενα κάτι λιγότερο. :lol:
BONUS ROUND :
Μιας και το ανέφερε ο AUF λοιπόν, πιο αεροπλάνο εννοεί ;
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 17:41
Σωστοί και οι δύο και δεν περίμενα ότι κάποιος θα το έβλεπε εκεί που είναι, γι' αυτό και είπα ένα. :a10:
Λοιπόν, μου χρωστάς όσα θα πάρει ο οφθαλμίατρος για επίσκεψη, γιατί έβγαλα τα μάτια μου με το ωραίο σου φωτο-κουίζ... Τ-2 δεν βλέπω όμως στη φωτό… ποιο εννοείτε;
Μέση χαμηλά κοντά στην παραλια
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 18:09
Μέση χαμηλά κοντά στην παραλια
Δεν είναι Τ-2.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 18:24
?
Γιατί?
Γιατί είναι άλλο αεροσκάφος, δεν είναι Τ-2. Η φωτό είναι τραβηγμένη το 1956, το T-2 τότε δεν είχε πετάξει καν νομίζω, κι επίσης η φωτό απεικονίζει αεροσκάφη της USAF, ενώ το Τ-2 υπηρέτησε στις τάξεις του USN κι όχι της Αεροπορίας. Μόλις δώσει το σύνθημα ο Grafton, αποκαλύπτω τα 21 αεροσκάφη που απεικονίζονται.
https://1.bp.blogspot.com/-i3Vi1q6KJao/WW0iAqbfctI/AAAAAAAACkU/SR2gMfqUuYMXanJVwSba5UoqWo0fBhDfACEwYBhgL/s1600/f1yPFtN.jpg
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 18:36
Καλύτερη αναλυση
Πολύ καλύτερη, Τ-2 δεν είναι, είναι ολοφάνερο, όπως και για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. :wave2:
Εμένα μου μοιάζει πολύ. Το Ίντερνετ λέει ότι μπήκε σε υπηρεσία το 59. Το ποτέ βγήκε η φωτό άγνωστο. Λέμε για το αεροπλάνο στην στεριά έτσι?
Μπροστά αριστερά από κόκκινο.
Αν όχι Τ2 δώσε ποιο είναι.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 18:51
Εμένα μου μοιάζει πολύ. Το Ίντερνετ λέει ότι μπήκε σε υπηρεσία το 59. Το ποτέ βγήκε η φωτό άγνωστο. Λέμε για το αεροπλάνο στην στεριά έτσι?
Μπροστά αριστερά από κόκκινο.
Αν όχι Τ2 δώσε ποιο είναι.
Στο ξαναλέω, η φωτό απεικονίζει αεροσκάφη της ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ και το T-2 υπηρέτησε με το αμερικανικό ΝΑΥΤΙΚΟ, είναι παράταιρο. Tο κόκκινο είναι ένα QF-80, και πλαισιώνεται από ένα F-89 κι ένα T-33.
Δεν σε αμφισβήτησα. Κουβέντα να γινεται. Την εντύπωση μου έθεσα από το σουλούπι που έβλεπα.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 19:01
Δεν σε αμφισβήτησα. Κουβέντα να γινεται. Την εντύπωση μου έθεσα από το σουλούπι που έβλεπα.
Εννοείται φίλος κουβέντα να γίνεται, λογικό είναι να μπερδευτείς με τέτοια ανάλυση, αυτός ο Grafton φταίει, βγάλαμε τα μάτια μας κι είμαστε και κάποιας ηλικίας πλέον...
Grafton 505
14/04/2019, 19:31
Λοιπόν, μου χρωστάς όσα θα πάρει ο οφθαλμίατρος για επίσκεψη, γιατί έβγαλα τα μάτια μου με το ωραίο σου φωτο-κουίζ... Τ-2 δεν βλέπω όμως στη φωτό… ποιο εννοείτε;
Στείλε ιβαν .... :D
Το Τ-33 στα δεξιά του κόκκινου. Και εμένα με ξεγέλασε η χαμηλή ανάλυση.
Εννοείται φίλος κουβέντα να γίνεται, λογικό είναι να μπερδευτείς με τέτοια ανάλυση, αυτός ο Grafton φταίει, βγάλαμε τα μάτια μας κι είμαστε και κάποιας ηλικίας πλέον...
Φταίω φταίω :lol: και δεν περίμενα να σκάψετε τόσο πολύ μέσα στην φωτογραφία.
Την έβαλα κυρίως για το Β-52 που πετάει μαζί με το Β-36 που είναι αρκετά σπάνιο από μόνο του.
@AUF : άσε να βρούνε πρώτα πιο πετάει ακόμα με άλλη μορφή και μετά δίνεις τα ονόματα.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλωιμο Β36. Όλα τα υπόλοιπα πετάνε ακόμα. Στο America και από ιδιώτες
Νομιζω και ενα F-86 ειναι εκει στη μεση και προς τα κατω. Αυτο με τις δεξαμενες στα φτερα.
Επισης αυτο με την κοκκινη μυτη νομιζω ειναι F-84 Sabre Dog.
Grafton 505
14/04/2019, 20:16
Δεν νομίζω ότι υπάρχει πλωιμο Β36. Όλα τα υπόλοιπα πετάνε ακόμα. Στο America και από ιδιώτες
Δεν υπάρχει. Και όταν υπήρχε πέταξε για λίγα χρόνια. Αν εξαιρέσεις το F-84, δεν νομίζω να πετάει κανένα άλλο ακόμα.
Έπρεπε να γράψω επιχειρησιακά με την USAF τελικά.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 20:35
Δεν υπάρχει. Και όταν υπήρχε πέταξε για λίγα χρόνια. Αν εξαιρέσεις το F-84, δεν νομίζω να πετάει κανένα άλλο ακόμα.
Έπρεπε να γράψω επιχειρησιακά με την USAF τελικά.
Αυτό που πετάει με άλλη μορφή, δεν είναι επιχειρησιακό με την USAF... αφορά τρίτη αεροπορία.
Grafton 505
14/04/2019, 21:12
Αυτό που πετάει με άλλη μορφή, δεν είναι επιχειρησιακό με την USAF... αφορά τρίτη αεροπορία.
Το ξέρω. Αν θες να δώσεις κι 'αλλη βοήθεια, ελεύθερα.
AUFGEBRACHT
14/04/2019, 21:14
Το ξέρω. Αν θες να δώσεις κι 'αλλη βοήθεια, ελεύθερα.
Μέση Ανατολή, εμπάργκο, πατέντα... ;)
Grafton 505
21/04/2019, 16:26
Πετάει κι άλλο ένα, υπό άλλη μορφή...
Δώστο μία αυτό να μην μένουν κενά, και πια αεροπλάνα είναι στην φωτο.
AUFGEBRACHT
21/04/2019, 17:35
Δώστο μία αυτό να μην μένουν κενά, και πια αεροπλάνα είναι στην φωτο.
406172
AUFGEBRACHT
21/04/2019, 17:44
Όπως σωστά έγραψες, μόνο το Β-52 συνεχίζει να πετάει ακόμα... Παρ' όλα αυτά, άλλο ένα αεροσκάφος "πετάει" - υπό άλλη μορφή όπως έγραψα παραπάνω. Πρόκειται για το Τ-33, το οποίο οι δαιμόνιοι Ιρανοί μετέτρεψαν σε UAV, με την ονομασία Khodkar.
406173
Grafton 505
21/04/2019, 20:11
Όπως σωστά έγραψες, μόνο το Β-52 συνεχίζει να πετάει ακόμα... Παρ' όλα αυτά, άλλο ένα αεροσκάφος "πετάει" - υπό άλλη μορφή όπως έγραψα παραπάνω. Πρόκειται για το Τ-33, το οποίο οι δαιμόνιοι Ιρανοί μετέτρεψαν σε UAV, με την ονομασία Khodkar.
406173
:uplate: Αυτό δεν το ήξερα !
Ήμουν σίγουρος (σχεδόν) ότι θα έλεγες για το WB-57 (https://airbornescience.nasa.gov/aircraft/WB-57_-_JSC) της NASA.
Ειναι κριμα να σκεφτεις ποσα απο τα δικα μας αεροσκαφη, τα οποια θα μπορουσαν να εχουν καποιο ρολο ακομα και σημερα, εχουν γινει scrap.
Ουτε καν για πουλημα ανταλλακτικων, καλωδιωσεις, υδραυλικα, μοχλισμοι, μερη κινητηρων, avionics κλπ ... scrap στην κυριολεξια.... :(
Grafton 505
21/04/2019, 20:25
Πέρα από τα διθέσια F-5 σαν εκπαιδευτικά, τα υπόλοιπα θέλανε πολλά λεφτά για να είναι στον αέρα χωρίς κανένα ουσιαστικό όφελος.
Έλα και χαλαρώσατε...
https://www.youtube.com/watch?v=BNIpJcOZPlA
Grafton 505
18/05/2019, 17:37
Έλα και χαλαρώσατε...
https://www.youtube.com/watch?v=BNIpJcOZPlA
Ενώ με το ανεμόπτερο, σφίξανε οι κώλοι ...... :D
Ενώ με το ανεμόπτερο, σφίξανε οι κώλοι ...... :D
Αφού δεν έβαλε κανένα βίντεο με ερωτικές αερομαχίες κολίμπρι....
Grafton 505
20/05/2019, 16:07
Αφού δεν έβαλε κανένα βίντεο με ερωτικές αερομαχίες κολίμπρι....
Δεν βγαίνουν σε κίτρινα αυτά ....
Δεν βγαίνουν σε κίτρινα αυτά ....
Μην του μιλάτε αυτουνού ρε :p
Συνέχεια κοροιδεύει...
https://www.youtube.com/watch?v=p5JYn3yW8qM
Grafton 505
20/05/2019, 22:46
Μην του μιλάτε αυτουνού ρε :p
Συνέχεια κοροιδεύει...
https://www.youtube.com/watch?v=p5JYn3yW8qM
Την Δευτέρα με τον κηδεμόνα του ....
Και μιας και ο πρεσβύτερος μας γύρισε πίσω ......
Πιο αεροπλάνο έχει αυτόν τον κινητήρα. Έξτρα πόντους για όποιον βρει και τα δύο στο βάθος....
406871
P-40 my guess... ή κανα P-64 ???
P51;
Τα πίσω μοιαζουν με Hellcats...
Από κινητήρες δεν ξέρω αρκετά, αλλά κι εγώ νομίζω κάποιος τύπος P-40, και λόγω καλύπττρας και καμουφλάζ/διακριτικών.
Για τα πίσω, η ουρά κάνει μπαμ ότι είναι Corsair, ταιριάζει και η μικρή καλύπτρα, αλλά μπερδεύομαι στα φτερά γιατί λείπει η καμπύλη.
Μετά από κάμποσα edit: Λοιπόν, τα πίσω παίζει να είναι Vultee P-66 Vanguard, που πρώτη φορά τα πετυχαίνω. Πολύ όμοια ουρά με το Corsair, ταιριάζουν και τα φτερά περισσότερο. Τώρα μου τα χαλάει λίγο η καλύπτρα :lol:
Δεομένου ότι υπηρέτησαν κυρίως στην Κίνα, ταιριάζει και το μπροστά να είναι P-40.
Grafton 505
21/05/2019, 20:30
P-40 my guess... ή κανα P-64 ???
Σωστός στο Ρ-40. Το ρ-64 είναι πιστόλι ρε :D
P51;
Τα πίσω μοιαζουν με Hellcats...
Και εγώ για Ρ-51 το πέρασα στην αρχή άλλα μοιάζουν πολύ οι κινητήρες με το Ρ-40.
Τα πίσω μοιάζουν με πολλά.
Από κινητήρες δεν ξέρω αρκετά, αλλά κι εγώ νομίζω κάποιος τύπος P-40, και λόγω καλύπττρας και καμουφλάζ/διακριτικών.
Για τα πίσω, η ουρά κάνει μπαμ ότι είναι Corsair, ταιριάζει και η μικρή καλύπτρα, αλλά μπερδεύομαι στα φτερά γιατί λείπει η καμπύλη.
Μετά από κάμποσα edit: Λοιπόν, τα πίσω παίζει να είναι Vultee P-66 Vanguard, που πρώτη φορά τα πετυχαίνω. Πολύ όμοια ουρά με το Corsair, ταιριάζουν και τα φτερά περισσότερο. Τώρα μου τα χαλάει λίγο η καλύπτρα :lol:
Δεομένου ότι υπηρέτησαν κυρίως στην Κίνα, ταιριάζει και το μπροστά να είναι P-40.
Μόνο το Ρ-40 βρήκες, τα άλλα στον κουβά σχεδών :lol: . Τα Ρ-66 είχαν πιο κοντή άτρακτο και δεν διακρίνω κάτι τέτοιο παρ' όλη την θολούρα της φωτογραφίας.
edit : Κοιτάζοντας καλύτερα, παίζει να είναι τελικά Ρ-66 Vanguard.
Απάντηση : Staff Sergeant W.B. Moles και Technical Sergeant Wm. B. Blissette, 16th Fighter Squadron, 51st Fighter Group, Κίνα. 20 Οκτωβρίου 1942.
Απάντηση : Staff Sergeant W.B. Moles και Technical Sergeant Wm. B. Blissette, 16th Fighter Squadron, 51st Fighter Group, Κίνα. 20 Οκτωβρίου 1942.
Με αυτή την πληροφορία και λίγο ψάξιμο βρίσκω ότι η 16th FS είχε P-40 το 1942 (Mustangs από το 1944 ή 45). Τα αεροσκάφη πίσω δεν είναι απίθανο να είναι Vanguards, αν ναι τότε είναι Κινέζικα και η φωτογραφία πάρθηκε στην Chungking
http://surfcity.kund.dalnet.se/sino-japanese-1942.htm (τέρμα κάτω στη σελίδα έχει πίνακα με τις μονάδες)
Hell's Angels 1930 αερομαχία χωρίς CGI !Πως πετούσαν με αυτούς τους χαρταετούς χωρίς καμία προστασία χωρίς αλεξίπτωτο?
https://www.youtube.com/watch?v=6ERI1BT20HQ
406884
AL218-089 Royal Aircraft Factory S.E.5a and Fokker D.VII
Grafton 505
22/05/2019, 20:15
Hell's Angels 1930 αερομαχία χωρίς CGI !Πως πετούσαν με αυτούς τους χαρταετούς χωρίς καμία προστασία χωρίς αλεξίπτωτο?
https://www.youtube.com/watch?v=6ERI1BT20HQ
406884
AL218-089 Royal Aircraft Factory S.E.5a and Fokker D.VII
Πετάγανε τόσο σιγά και η κατασκευή ήταντόσο στιβαρή (ασχετα που δεν του φαίνεται) που το πολύ-πολύ να σπάγανε κανένα ποδι-χερι. Το πρόβλημα με αυτά ήταν η δεξαμενή καυσίμου στην πάνω πτέρυγα.
Πετάγανε τόσο σιγά και η κατασκευή ήταντόσο στιβαρή (ασχετα που δεν του φαίνεται) που το πολύ-πολύ να σπάγανε κανένα ποδι-χερι. Το πρόβλημα με αυτά ήταν η δεξαμενή καυσίμου στην πάνω πτέρυγα.
:eek: https://www.youtube.com/watch?v=rpJIbujIviY Tόσο σιγά που δεν ήξεραν καν αν θα σηκωθούν ή θα στρίψουν! Στόλαρε 3 4 φορές μέσα σε λίγα λεπτά! Πιο έυκολα θα ανέβαινα σε παραπέντε με μοτέρ .:DΠάντως δεν θα ήθελα να ακούω αυτόν τον ήχο να πλησιάζει από πάνω στο πεδίο της μάχης για να μου ρίξει μουστάρδα. :whiteflag:
PS Ακόμα να μου λυθέι η απορία τι μηχανισμό έιχαν στα πολυβόλα και συγχρονίζοταν με τον έλικα χωρίς να τον κάνει κομμάτια :lol:
PS Ακόμα να μου λυθέι η απορία τι μηχανισμό έιχαν στα πολυβόλα και συγχρονίζοταν με τον έλικα χωρίς να τον κάνει κομμάτια
Σύντομο επεξηγηματικό βίντεο εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=faZiS1CYZs0).
Υπήρχαν πάντως αρχικά κάποια (λίγα, υποθέτω) αεροσκάφη που αντί για συγχρονισμό είχαν μεταλλικά επιθέματα στον έλικα για να εξοστρακίζουν τις σφαίρες που την πετύχαιναν. Ή απλά είχαν τα πολυβόλα πιο έξω/πάνω, με το πρόβλημα να μεταφέρεται από την έλικα στο κεντράρισμα της βολής.
:eek: https://www.youtube.com/watch?v=rpJIbujIviY Tόσο σιγά που δεν ήξεραν καν αν θα σηκωθούν ή θα στρίψουν! Στόλαρε 3 4 φορές μέσα σε λίγα λεπτά! Πιο έυκολα θα ανέβαινα σε παραπέντε με μοτέρ .:DΠάντως δεν θα ήθελα να ακούω αυτόν τον ήχο να πλησιάζει από πάνω στο πεδίο της μάχης για να μου ρίξει μουστάρδα. :whiteflag:
PS Ακόμα να μου λυθέι η απορία τι μηχανισμό έιχαν στα πολυβόλα και συγχρονίζοταν με τον έλικα χωρίς να τον κάνει κομμάτια :lol:
Για να γράφεις "μουστάρδα" κάτι έχεις διαβάσει φίλε νομίζω.
Τεσπα, πάμε λίγο στα αγαπημένα μου έστω και ρέπλικες...
https://www.youtube.com/watch?v=wDlN8zMwKJs έλεγχος
https://www.youtube.com/watch?v=t4_Aie9qrHU πτήση
Aν και δεν είναι βομβαρδιστικά αυτά που έβαλα, εννοώ το αέριο μουστάρδα που έριχναν στον 1ο ΠΠ:faint:
:uplate:Κι ομως, διαβάζω ότι μέχρι το τέλος του πολέμου είχαν προλάβει να κατασκευάσουν 1400 σε αριθμο Μe262 !! Θα είχαμε σοβαρό πρόβλημα αν καθυστερούσε η απόβαση.
Hell's Angels 1930 αερομαχία χωρίς CGI !Πως πετούσαν με αυτούς τους χαρταετούς χωρίς καμία προστασία χωρίς αλεξίπτωτο?
https://www.youtube.com/watch?v=6ERI1BT20HQ
406884
AL218-089 Royal Aircraft Factory S.E.5a and Fokker D.VII
Ο κύριος ρόλος της Αεροπορίας στον 1ο ΠΠ ήταν η αναγνώριση και ο (όχι και τόσο αποτελεσματικός) βομβαρδισμός. Οι αερομαχίες ήταν αστείες. Με τις ταχύτητες που πετούσαν, θα μπορούσαν ακόμα και να ξιφομαχούν :tooth:
Ο κύριος ρόλος της Αεροπορίας στον 1ο ΠΠ ήταν η αναγνώριση και ο (όχι και τόσο αποτελεσματικός) βομβαρδισμός. Οι αερομαχίες ήταν αστείες. Με τις ταχύτητες που πετούσαν, θα μπορούσαν ακόμα και να ξιφομαχούν :tooth:
Και αυτό έκαναν κάποιες φορες , πήγαινε ο ένας δίπλα στον άλλα και μιλούσαν τα ρεβόλβερ :D Μούτζες και τα σχετικά. Και ένα πυροβόλο που δούλευε καλά μόνο σε ευθείες εφορμίσεις , μην μας ρετάρει το μοτέρ στην στροφή και πετύχουμε τον έλικα. :D .
Ο κύριος ρόλος της Αεροπορίας στον 1ο ΠΠ ήταν η αναγνώριση και ο (όχι και τόσο αποτελεσματικός) βομβαρδισμός. Οι αερομαχίες ήταν αστείες. Με τις ταχύτητες που πετούσαμε, θα μπορούσαμε ακόμα και να ξιφομαχούμε :tooth:
Τα θυμάσαι βλέπω γέρο μου. :bawl:
Τώρα πια βάζεις στο κράνος την καμερούλα , ε καμάρι :tooth:
406928
:lol:
Ένα τέτοιο πάντως υπάρχει σκαλισμένο σε ένα κασελάκι που έφερε ο παππούς μου από τη Σμύρνη που υπηρέτησε αεροπορία στον Μικρασιατικό. :)
Ενώ με το ανεμόπτερο, σφίξανε οι κώλοι ...... :D
https://www.youtube.com/watch?v=jG2eJdbkehw :smokin:
Eίπατε κάτι ; https://www.youtube.com/watch?v=RH92TTKbJ14
406933
Ho 229 V3
Eίπατε κάτι ; https://www.youtube.com/watch?v=RH92TTKbJ14
406933
Ho 229 V3
Αυτό το "πράμα" που όταν το είχα δει για πρώτη πριν καμμιά 25ρια χρόνια δυσκολεύτηκα να πιστέψω ότι υπήρξε είναι εκτός συναγωνισμού φίλε...
Όπως το αγκούστα που έβαλα στο κουαρτέτο :D
Μάλλον το κύκνειο άσμα των Γερμανών αεροναυπηγών του ΒΠΠ, κανά δυο δοκιμαστικές πτήσεις αν θυμάμαι καλά πρόλαβε να κάνει...
Αυτό το "πράμα" που όταν το είχα δει για πρώτη πριν καμμιά 25ρια χρόνια 1 δυσκολεύτηκα να πιστέψω ότι υπήρξε είναι εκτός συναγωνισμού φίλε...
Όπως το αγκούστα που έβαλα στο κουαρτέτο :D
2 Μάλλον το κύκνειο άσμα των Γερμανών αεροναυπηγών του ΒΠΠ, κανά δυο δοκιμαστικές πτήσεις αν θυμάμαι καλά πρόλαβε να κάνει...
1 Παρομοίως ! . 2 Για να συνεχίσουν άλλοι . Και ένα συγκριτικό 50 χρόνια μετά παρακαλώ ,με το Αμερικάνικο Β2 :uplate:
406935
AUFGEBRACHT
23/05/2019, 18:59
Πετάγανε τόσο σιγά και η κατασκευή ήταντόσο στιβαρή (ασχετα που δεν του φαίνεται) που το πολύ-πολύ να σπάγανε κανένα ποδι-χερι. Το πρόβλημα με αυτά ήταν η δεξαμενή καυσίμου στην πάνω πτέρυγα.
Η δεξαμενή καυσίμου ήταν επί της ατράκτου κι όχι στην πάνω πτέρυγα, πχ στα Sopwith ήταν πίσω από τον πιλότο, στα γαλλικά Nieuport N.24 ήταν πίσω από τον κινητήρα. Αν δεν κάνω και πάλι λάθος, κάποια -γερμανικά αεροσκάφη κυρίως- είχαν μια μικρή βοηθητική δεξαμενή στην άνω πτέρυγα, μόνο και μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα.
AUFGEBRACHT
23/05/2019, 19:57
1 Παρομοίως ! . 2 Για να συνεχίσουν άλλοι . Και ένα συγκριτικό 50 χρόνια μετά παρακαλώ ,με το Αμερικάνικο Β2 :uplate:
406935
Το Hortens είναι μεν ένα έξοχο δείγμα ιπτάμενης πτέρυγας, δεν ήταν όμως οι πρωτοπόροι στον τομέα αυτό, αλλά "πιστώνονται" την κατασκευή της πρώτης ιπτάμενης πτέρυγας με κινητήρα jet. Τόσο στη Γερμανία, όσο και στην ΕΣΣΔ και στις ΗΠΑ, από τη δεκαετία του ΄30 πολλοί σχεδιαστές πειραματίζονταν με την κατασκευή ιπτάμενων πτερύγων. Απλά λόγω περιορισμών από τη συνθήκη των Βερσαλλιών, οι Γερμανοί είχαν επενδύει αρκετά στην παραγωγή ανεμοπτέρων, και η ιπτάμενη πτέρυγα έβρισκε ιδανική εφαρμογή σε αυτές τις κατασκευές. Το δε B-2, ήταν το κύκνειο άσμα του John Northrop, o οποίος από τη δεκαετία του 1930 πειραματιζόταν με ιπτάμενες πτέρυγες και είχε εμμονή με τα πλεονεκτήματα αυτής (για την ιστορία ένας τσεχικής κατασκευής αεροναυπηγός, ο Anthony Stadlman, με τον οποίο ο Northrop συνεργάστηκε στην εταιρεία Lockheed, τον κατηγόρησε πως τα σχέδια της ιπτάμενης πτέρυγας βασίζονταν σε ένα σχέδιο δικής του επινόησης).
Grafton 505
23/05/2019, 20:14
https://www.youtube.com/watch?v=jG2eJdbkehw :smokin:
Μας ντουμάνιασες ρε κουμπάρε, κόψε λίγο .... :cool: Για την σύγχρονη ρέπλικα μίλαγα....... όσο για τα βιντεάκια με το Μe-262 θα έπαιρνα το P-51A που είναι και καρασπάνιο .
Η δεξαμενή καυσίμου ήταν επί της ατράκτου κι όχι στην πάνω πτέρυγα, πχ στα Sopwith ήταν πίσω από τον πιλότο, στα γαλλικά Nieuport N.24 ήταν πίσω από τον κινητήρα. Αν δεν κάνω και πάλι λάθος, κάποια -γερμανικά αεροσκάφη κυρίως- είχαν μια μικρή βοηθητική δεξαμενή στην άνω πτέρυγα, μόνο και μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα.
Θέλει λίγο ψάξιμο αυτό αλλά ξέρω ότι 9 στα 10 αμερικάνικα διπλάνα την είχαν στην πάνω πτέρυγα.
Grafton 505
23/05/2019, 20:17
Aν και δεν είναι βομβαρδιστικά αυτά που έβαλα, εννοώ το αέριο μουστάρδα που έριχναν στον 1ο ΠΠ:faint:
:uplate:Κι ομως, διαβάζω ότι μέχρι το τέλος του πολέμου είχαν προλάβει να κατασκευάσουν 1400 σε αριθμο Μe262 !! Θα είχαμε σοβαρό πρόβλημα αν καθυστερούσε η απόβαση.
Και ευτυχώς που ο χίτλερ ήθελα να τα κάνει βομβαρδιστικά και χάσανε πολύ χρόνο με τις μετατροπές. Αλλά και πάλι εμφανίστηκε πολύ αργά και οι σύμμαχοι είχαν ήδη κερδίσει τον ουρανό.
Και ευτυχώς που ο χίτλερ ήθελα να τα κάνει βομβαρδιστικά και χάσανε πολύ χρόνο με τις μετατροπές. Αλλά και πάλι εμφανίστηκε πολύ αργά και οι σύμμαχοι είχαν ήδη κερδίσει τον ουρανό.
Καταλαβαίνουμε ότι αν ειχαν μαχητικά τέτοια, σε ικανους αρισθμούς, θα μπορούσαν να ανατρέψουν την υπεροχή των συμμάχων και να μην πετάει τίποτα με έλικα πάνω απο την Ευρώπη. Ευτυχώς δλδ που ο Χ ήταν ζώο.
Καταλαβαίνουμε ότι αν ειχαν ικανά μαχητικά τέτοια, σε ικανους αρισθμούς, θα μπορούσαν να ανατρέψουν την υπεροχή των συμμάχων και να μην πετάει τίποτα με έλικα πάνω απο την Ευρώπη. Ευτυχώς δλδ που ο Χ ήταν ζώο.
Εντελώς ,αφού έφτασε στο σημείο να τα βάλει με ολόκληρη την υφήλιο και υπερδυνάμεις!
Υπέφεραν από πρώτες ύλες από τους ανελέητους βομβαρδισμούς των συμμάχων και οι δυνάμεις τους είχαν διασπαστεί σε Ιταλία , Ανατολικό μέτωπο και τα βομβαδριστικά στην Αγγλία.
Οσο για το πολλά υποσχόμενο me262 αναρωτήθηκα κι εγω που ήταν η Λουτφαβέ την ημέρα της αποβάσεως. Παραθέρω το απόσπασμα αυτουσιο από απάντηση που βρήκα εδώ https://www.quora.com/Where-was-the-Luftwaffe-during-the-Operation-Overlord-of-the-allied-forces-in-the-beaches-of-Normandy-in-WW2
The ME-262 jet fighter was the most promising but it was susceptible to attack during take off and landing and used hard-to-get volatile fuels. The cockpit was made out of crudely cut plywood. In fact, the shortage of aluminum was so severe in Germany that many, if not most planes, used laminated wood using a laminate made by a single company and when that company was bombed, an acidic replacement was used that ate through spars causing many crashes.
Εντελώς ,αφού έφτασε στο σημείο να τα βάλει με ολόκληρη την υφήλιο και υπερδυνάμεις!
Υπέφεραν από πρώτες ύλες από τους ανελέητους βομβαρδισμούς των συμμάχων και οι δυνάμεις τους είχαν διασπαστεί σε Ιταλία , Ανατολικό μέτωπο και τα βομβαδριστικά στην Αγγλία.
Οσο για το πολλά υποσχόμενο me262 αναρωτήθηκα κι εγω που ήταν η Λουτφαβέ την ημέρα της αποβάσεως. Παραθέρω το απόσπασμα αυτουσιο από απάντηση που βρήκα εδώ https://www.quora.com/Where-was-the-Luftwaffe-during-the-Operation-Overlord-of-the-allied-forces-in-the-beaches-of-Normandy-in-WW2
The ME-262 jet fighter was the most promising but it was susceptible to attack during take off and landing and used hard-to-get volatile fuels. The cockpit was made out of crudely cut plywood. In fact, the shortage of aluminum was so severe in Germany that many, if not most planes, used laminated wood using a laminate made by a single company and when that company was bombed, an acidic replacement was used that ate through spars causing many crashes.
Ναι, τα ξέρουμε αυτά. Λέμε ΑΝ είχαν. Αφού δεν είχαν τελείωσε.
Ναι, τα ξέρουμε αυτά. Λέμε ΑΝ είχαν. Αφού δεν είχαν τελείωσε.
Θα είχαν το Β2 ετοιμοπαράδοτο από το 1950 και ιπτάμενους δίσκους από το 1970:D
Κάπου είχα διαβάσει ότι η απόφαση του Αδόλφου για χρήση των Me262 ως βομβαρδιστικών ήταν στρατηγικά σωστή, δεδομένων των συνθηκών όταν πάρθηκε. Δυστυχώς δεν υπήρχε ανάλυση, οπότε δεν ξέρω γιατί (και δεν καίγομαι να ψάξω).
Και το Ar234 ήταν απίστευτο βομβαρδιστικό για την εποχή, αλλά ακόμα κι αν τα δύο αεροσκάφη είχαν μπει σε υπηρεσία νωρίτερα και σε ικανούς αριθμούς, η ήττα ήταν νομίζω αναπόφευκτη. Οι Γερμανοί ήταν εξουθενωμένοι σε όλα τα επίπεδα μετά από πέντε χρόνια πολέμου και δεν υπήρχε πιθανότητα να αντιμετωπίσουν ΗΠΑ και ΕΣΣΔ μαζί.
Grafton 505
24/05/2019, 17:23
Καταλαβαίνουμε ότι αν ειχαν μαχητικά τέτοια, σε ικανους αρισθμούς, θα μπορούσαν να ανατρέψουν την υπεροχή των συμμάχων και να μην πετάει τίποτα με έλικα πάνω απο την Ευρώπη. Ευτυχώς δλδ που ο Χ ήταν ζώο.
Έτσι. Βέβαια και το κολυτάρι του, ο Γκέρινγκ, δεν πήγαινε πίσω. Πάνω που είχε γονατίσει την αγγλία από τον αέρα, τσουπ στροφή 180 μοιρών και από δω πάν' κι άλλοι.... Αν είχε πέσει το νησί, ο πόλεμος θα ήταν πολύ διαφορετικός.
Και μιας και ξέρουμε όλοι την ιστορία (ελπίζω) ας επανέλθουμε με κάτι ποιο σύγχρονο.
Ποιο αεροπλάνο είναι.
Έξτρα πόντοι για το πως έγινε.
406944
Έτσι. Βέβαια και το κολυτάρι του, ο Γκέρινγκ, δεν πήγαινε πίσω. Πάνω που είχε γονατίσει την αγγλία από τον αέρα, τσουπ στροφή 180 μοιρών και από δω πάν' κι άλλοι.... Αν είχε πέσει το νησί, ο πόλεμος θα ήταν πολύ διαφορετικός.
Και μιας και ξέρουμε όλοι την ιστορία (ελπίζω) ας επανέλθουμε με κάτι ποιο σύγχρονο.
Ποιο αεροπλάνο είναι.
Έξτρα πόντοι για το πως έγινε.
406944
Eυκολάκι με λίγο ψάξιμο MiG 21 bis, Karlovac στον πολέμο της Κροατίας Και πως έγινε ..Του πετούσαν πέτρες με σφεντόνες και μία την ρούφηξε η τουρμπίνα :D
AUFGEBRACHT
24/05/2019, 19:04
Eυκολάκι με λίγο ψάξιμο MiG 21 bis, Karlovac στον πολέμο της Κροατίας Και πως έγινε ..Του πετούσαν πέτρες με σφεντόνες και μία την ρούφηξε η τουρμπίνα :D
Saborsko για την ακρίβεια, το αεροσκάφος ανήκε στο 117ο Αεροπορικό Σύνταγμα και καταρρίφθηκε από αντιαεροπορικά πυρά (Browing 12,7mm).
Grafton 505
24/05/2019, 22:22
Eυκολάκι με λίγο ψάξιμο MiG 21 bis, Karlovac στον πολέμο της Κροατίας Και πως έγινε ..Του πετούσαν πέτρες με σφεντόνες και μία την ρούφηξε η τουρμπίνα :D
:lol: :a013:
Saborsko για την ακρίβεια, το αεροσκάφος ανήκε στο 117ο Αεροπορικό Σύνταγμα και καταρρίφθηκε από αντιαεροπορικά πυρά (Browing 12,7mm).
:a10:
Grafton 505
05/06/2019, 21:30
:a46:
407176
:a46:
407176
Πόσο πάει η βόλτα με τα διθέσια ρε πατρίδα ?
Grafton 505
05/06/2019, 22:58
Πόσο πάει η βόλτα με τα διθέσια ρε πατρίδα ?
2750 λίρες Αγγλίας = 3104.84 €
http://www.boultbeeflightacademy.co.uk/
Τα 'χεις ;;;;;
2750 λίρες Αγγλίας = 3104.84 €
http://www.boultbeeflightacademy.co.uk/
Τα 'χεις ;;;;;
Πφφφφφ.... του έχουν βγάλει τα 20ρια.... :(
We offer Spitfire experience flights (http://www.boultbeeflightacademy.co.uk/spitfire-flights) to non-pilots and Spitfire training (http://www.boultbeeflightacademy.co.uk/courses) to pilots.
Περίπου 60.000 λίρες (~75-80Κ €) γιατι έχεις ένα spitfire στο γκαραζ;
Grafton 505
13/06/2019, 16:15
Πφφφφφ.... του έχουν βγάλει τα 20ρια.... :(
Δυστυχώς, για να γίνει λίγο πιο ελαφρύ.
Και για να είμαστε μέσα στο θέμα του μοτο .....
407292
Επειδή στο άλλο θρεντάκι εμφανίστηκαν κάτι αεροπλανάκια και έπειτα κάτι παιδιά με φρουτόκρεμες πρέπει να καταθέσω κάποια ντοκουμέντα :p
Λοιπόν ο Μπάκλης φρουτόκρεμες έτρωγε στα 60s
Στα 70s έφτιαχνε τέτοια (με ανεβάσατε στο πατάρι για να τα ξετρυπώσω ρε)
407862
407863
Για τα γεράματα έχει κρατήσει και μερικά άφτιαχτα
407864
:wave2:
Κάτι πρέπει να μαστορέψουμε και στις διακοπές :smokin:
407889
Κάτι πρέπει να μαστορέψουμε και στις διακοπές :smokin:
Ζήλεψα και με έκανες και τράβηξα δυο γρήγορες από το πατάρι. Τα υπόλοιπα δε φαίνονται γιατί είναι πιο πίσω :P
407894
407895
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.