View Full Version : ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ!!!
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Ζήλεψα και με έκανες και τράβηξα δυο γρήγορες από το πατάρι. Τα υπόλοιπα δε φαίνονται γιατί είναι πιο πίσω :P
407894
407895
Καλά ρε χάθηκε ο κόσμος να βγάλεις 2 κουτιά να αποκτήσουμε καλύτερη οπτική επαφή στα αεροπλανάκια :uplate:
407896
:beer:
Καλά ρε χάθηκε ο κόσμος να βγάλεις 2 κουτιά να αποκτήσουμε καλύτερη οπτική επαφή στα αεροπλανάκια :uplate:
Δε φτάνω μάνα μου :lol:
(οκ, με λίγη προσπάθεια το ρούτερ μάλλον έβγαινε, αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω τυχόν πτώσεις)
Grafton 505
03/07/2019, 22:21
Ζήλεψα και με έκανες και τράβηξα δυο γρήγορες από το πατάρι. Τα υπόλοιπα δε φαίνονται γιατί είναι πιο πίσω :P
407894
407895
Μην τολμήσεις και πειράξεις το Mirage F1 της AMD :uplate:.
Μίλησα ....
Grafton 505
03/07/2019, 22:24
Καλά ρε χάθηκε ο κόσμος να βγάλεις 2 κουτιά να αποκτήσουμε καλύτερη οπτική επαφή στα αεροπλανάκια :uplate:
407896
:beer:
Η τρίτη σειρά τι κρύβει άραγε ..... :hmm:
Η τρίτη σειρά τι κρύβει άραγε ..... :hmm:
Τα Airfix μάλλον :smokin:
Grafton 505
03/07/2019, 22:51
Τα Airfix μάλλον :smokin:
:tooth:
Μην τολμήσεις και πειράξεις το Mirage F1 της AMD :uplate:.
Μίλησα ....
Τα περισσότερα, ειδικά μερικά μεγάλα (48άρια, 32άρια) δεν τα έφτιαξα ποτέ γιατί θεωρούσα ότι δεν ήμουν αρκετά καλός. Οπότε το Mirage θα μείνει άθικτο τουλάχιστον μέχρι να πάρω σύνταξη...
Η τρίτη σειρά τι κρύβει άραγε ..... :hmm:
Αυτά που μισοφαίνονται είναι ένα RC30 (μισοφτιαγμένο) και ένα Cup Noodle NSR 250, ένα Bf-109, ένα M577 και ένα Kfir πιο πίσω. Το Airfix είναι μάλλον P-51B. Κοιτώντας τη φωτο σε πλήρη ανάλυση, κάτω από το Kfir πρέπει να είναι ένα A-4 48άρι που... δεν το θυμάμαι.
Τα Airfix μάλλον :smokin:
Airfix είχα λίγα γιατί δε θυμάμαι να είχε πολλά το μοντελάδικο και επειδή δε μου πολυάρεσαν (συναρμογή, οδηγίες, άσχημο κουτί). Αυτά που προτιμούσα ήταν 72άρια Β' Π.Π. των Italeri και Heller, άντε και κανένα τανκσάκι της Esci. Φθηνά, γρήγορα και ευχάριστα.
Δε φτάνω μάνα μου :lol:
(οκ, με λίγη προσπάθεια το ρούτερ μάλλον έβγαινε, αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω τυχόν πτώσεις)
Θα ρθω με τον grafton να βάλουμε ένα χεράκι :bawl:
Grafton 505
06/07/2019, 18:44
Θα ρθω με τον grafton να βάλουμε ένα χεράκι :bawl:
:tooth:
Α ρε θείο, μας έχεις βάλει να σκαρφαλώνουμε πατάρια ...
407949
407950
και για να είμαστε και μέσα στο θέμα, μια πρόσφατη από το LGAL
407951
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν καταλήξει στα πατάρια ...:bawl:
Grafton πολλα F14 βλεπω και σε κατασυμπαθησα χωρις να σε ξερω.
Μεγας ερωτας.
Grafton 505
07/07/2019, 19:14
Grafton πολλα F14 βλεπω και σε κατασυμπαθησα χωρις να σε ξερω.
Μεγας ερωτας.
:a10:
Το άτιμο ήταν και θα είναι μοναδικό !
:beer:
:a10:
Το άτιμο ήταν και θα είναι μοναδικό !
:beer:
Έτσι είναι οι νέοι ρε ...
Γουστάρουν αεριωθούμενα μόνο :bawl:
Grafton 505
09/07/2019, 18:51
Έτσι είναι οι νέοι ρε ...
Γουστάρουν αεριωθούμενα μόνο :bawl:
Ρε μη με ζορίζεις λέμε ... :evil:
408113
:lol:
F-105D pussy galor (https://theaviationgeekclub.com/heres-why-the-infamous-f-105-pussy-galore-was-an-incredible-morale-booster/)
408114
Ποιο μαχητικό είχε πόρτα για να μπεις στο κοκπιτ ,κυριλέ λέμε ...:bawl:
ΥΓ και που σαι μην ανεβαίνεις στο πατάρι τώρα με τον καύσωνα :sweat: :tooth:
Grafton 505
09/07/2019, 20:05
Ποιο μαχητικό είχε πόρτα για να μπεις στο κοκπιτ ,κυριλέ λέμε ...:bawl:
Εύκολο, α το βρει κανένας αλλος.
ΥΓ και που σαι μην ανεβαίνεις στο πατάρι τώρα με τον καύσωνα :sweat: :tooth:
ΥΓ Αυτά είναι στο υπόγειο ..... :a9::D
ΥΓ2 αυτός ο αούφγκεμπράχτ κρατάει σιγή ιχθύος και σκιάζομαι λίγο....... :look:
Ποιο μαχητικό είχε πόρτα για να μπεις στο κοκπιτ ,κυριλέ λέμε ...:bawl:
ΥΓ και που σαι μην ανεβαίνεις στο πατάρι τώρα με τον καύσωνα :sweat: :tooth:
Όταν λέμε πόρτα, εννοούμε σαν του σπιτφάιαρ;
Όταν λέμε πόρτα, εννοούμε σαν του σπιτφάιαρ;
Κυριλέ είπαμε ,μη σκιστεί το "παντελόνι" ...:tooth:
Μετράς το mosquito για μαχητικό;
Γιατί κάτι νυχτερινές διώξεις νομίζω τις είχε :D
Μετράς το mosquito για μαχητικό;
Γιατί κάτι νυχτερινές διώξεις νομίζω τις είχε :D
1η βοήθεια : συμμαχικό ήταν και μονοκινητήριο εννοείται...
1η βοήθεια : συμμαχικό ήταν και μονοκινητήριο εννοείται...
Για το ταΙφούν λες ρε;
1η βοήθεια : συμμαχικό ήταν και μονοκινητήριο εννοείται...
Τώρα σε έπιασα. Το αφήνω κανέναν άλλον.
(Κάπου στο πατάρι πρέπει να έχω ένα τέτοιο Heller 72άρι άφτιαχτο... :lol: )
danaos75
10/07/2019, 14:59
P39 Airacobra.
Μου έχει μείνει γιατί ήταν το Αμερικανικό μαχητικό με τις περισσοτερες καταρίψεις που έγιναν όμως απο Σοβιετικούς πιλότους. 37 mm κανονι στην μύτη.
Επίσης το 1ο μαχητικό με την 3η ρόδα στο ρύγχος και όχι στην ουρά!
408128
P39 Airacobra.
Μου έχει μείνει γιατί ήταν το Αμερικανικό μαχητικό με τις περισσοτερες καταρίψεις που έγιναν όμως απο Σοβιετικούς πιλότους. 37 mm κανονι στην μύτη.
Επίσης το 1ο μαχητικό με την 3η ρόδα στο ρύγχος και όχι στην ουρά!
408128
:a013:
https://www.youtube.com/watch?v=SpTmQU0nHuA
ΥΓ περιττό να σας πω ότι το λαμόγιο ο γραφτον μου το στειλε με πμ εντός μισαώρου :bawl:
:a013:
https://www.youtube.com/watch?v=SpTmQU0nHuA
ΥΓ περιττό να σας πω ότι το λαμόγιο ο γραφτον μου το στειλε με πμ εντός μισαώρου :bawl:
και το Hawker Typhoon
408129
και το Hawker Typhoon
408129
:a23::a23::a23:
Με στειλες ενώ το χω φτιάξει μοντελάκι μικρό βέβαια 1/72 αυτό δεν το θυμόμουνα.Είχαν πόρτα όλες οι σειρές-εκδόσεις ?
Κανένα από τα μικρά δυστυχώς δεν κράτησα.Το κιτ είχε αν θυμάμαι επιλογή ,ή το κλασικό ή της Ινδικής αεροπορίας χωρίς το "προγούλι" έχουν περάσει βέβαια και 40 χρόνια από τότε και μπορεί να λέω μαλακίες δεν θέλω να συμβουλεύομαι wicki ,μόνο ότι θυμάσαι έχει αξία :wave2:
Grafton 505
10/07/2019, 18:38
:a23::a23::a23:
Με στειλες ενώ το χω φτιάξει μοντελάκι μικρό βέβαια 1/72 αυτό δεν το θυμόμουνα.Είχαν πόρτα όλες οι σειρές-εκδόσεις ?
Κανένα από τα μικρά δυστυχώς δεν κράτησα.Το κιτ είχε αν θυμάμαι επιλογή ,ή το κλασικό ή της Ινδικής αεροπορίας χωρίς το "προγούλι" έχουν περάσει βέβαια και 40 χρόνια από τότε και μπορεί να λέω μαλακίες δεν θέλω να συμβουλεύομαι wicki ,μόνο ότι θυμάσαι έχει αξία :wave2:
Την πρώτη γέννα την βγάλανε με πόρτες και τα αποθηκεύσανε. Τα επόμενα, με τις κανονικές καλύπτρες, τα στείλανε στον πόλεμο. Και στο τέλος του πολέμου, βγάλανε τα πρώτα από την ναφθαλίνη.
δεν θέλω να συμβουλεύομαι wicki ,μόνο ότι θυμάσαι έχει αξία :wave2:
Αυτό είναι λάθος αλλά ανοίγουμε άλλη κουβέντα.
Δε νομίζω ότι είχα δει ποτέ typhoon με πόρτα... όσο ζω μαθαίνω.
Ένα ωραίο βίντεο για τους λάτρεις των αεροπλάνων του Πρώτου Παγκοσμίου:
https://www.youtube.com/watch?v=l14fq0V9Tqs
Όταν 160 άλογα και 160χλμ/ώρα ήταν αρκετά :D
Αυτή η περίοδος είναι η αγαπημένη μου, με ιστορίες σαν του Werner Voss ή την αερομαχία Guynemer vs Udet, που τερματίζεται ουσιαστικά μαζί με την εποχή των Μοναχικών Λύκων...
Αποσπάσματα από το αγαπημένο manual-βιβλίο του εξαιρετικού παιχνιδιού Red Baron 2, έχει εξαιρετικά κείμενα και αξίζει να το διαβάσετε:
https://www.sierragamers.com/uploads/24082/red_baron_ii_-_manual_-_pc.pdf
Voss vs everything
Voss, like Ball, did not have many friends on the ground. He kept to himself, eschewing friendships with his fellow pilots in favor of spending time alone with his motorcycle. He spent hours tinkering with the cycle, working away on its tiny engine while dressed in an ancient green sweater much too big for his spindly frame. He loved machines and would spend much time talking with his mechanic about his airplanes and how they could improve on them. While on the ground he was an awkward, retiring fellow, Voss was pure pilot in the air. A gifted flier with a phenomenal grasp of aerobatics, he could quickly maneuver for a killing shot in almost any situation. Combined with his incredible flying skill were his sharpshooting abilities with his planes machine guns. Voss was a deadeye shot who used his uncanny accuracy to spare the lives of his opponents. Having been a two-seater pilot once himself, he felt sympathy for his enemy to a degree few of his peers showed. Instead of shooting to kill, he would aim for the engine, hoping to knock it out, while leaving the crew unharmed. In Voss mind, that at least gave his quarry a fair chance to make a crash landing and he could claim a victory as well.
On September 23, 1917, Voss flew his last patrol. The night before, the young squadron commander had attended a party for one of his pilots who had just earned the Pour Le Merite. He awoke the next morning groggy from a hangover. As a result, he was not at his best. Alone, he set out over the front that afternoon in his Fokker Dr. I Triplane, a new type just entering use in the German Jagdstaffeln. Near Poelcapelle, he ran across B Flight, 56 Squadron. Led by no less a figure than ace Jimmy McCudden, B Flight represented one of the most experienced formations in the entire RFC. Sixto-one odds did nothing to deter Voss, who fought McCudden and his comrades to a standstill in an epic, 10-minute fight. He drove off one SE5, put holes in the other five until, at last, sheer numbers began to tell. Somewhere in the fight, Voss probably took a bullet that severely injured him. His flying became erratic, and when he went into a shaky, shallow dive, Arthur RhysDavids slipped onto the Fokkers tail and poured a long burst into the Triplane. The fusillade of bullets tore into the Dr.I, and Voss spun into the ground where his craft exploded in flames. Perhaps the last, great lone-wolf hunter had met his end. With him, so ended the last vestiges of the earlier air war. From now on, the fight in the air would grow increasingly impersonal and bloody as the final climax of the war approached.
Guynemer vs Udet
One day, he took Udet aside and led him over to a metal table. Deftly, Gontermann bent over and scooped up some pebbles and a leaf. Putting the leaf on the table, he barraged it with pebbles until his hand was again empty. Each time a pebble struck the table, it sounded like a bullet striking home. You see, Udet, Gontermann lectured, thats the way it is. The bullets fall from the hand of God. They come closer and closer. Sooner or later they will hit us. They will hit us for certain. The long war of attrition was taking its toll. Even the most stout hearted, such as Gontermann wearer of the Blue Max and universally respected by his peers could not take the daily losses forever. Sooner or later, a pilot’s nerves would be shot. Udet fought on, knowing his experience and expertise could keep him alive.
Then one day in June, 1917, at the height of his squadrons crisis, he ran into a tan SPAD VII with Vieux Charles spelled out in black letters on the fuselage. It started at 15,000 feet over the little French town of Liearval. Flying alone, Udet had crossed the lines in search of an Allied observation balloon. Before he found it, though, a speck appeared off to the west. As it grew closer, he could see it was a Spad. He turned toward it, and the Germans Albatros scout rushed headlong at the sturdy French biplane. They barreled past each other, mere feet apart. Both pilots now were too intent on the kill to be rattled by such a narrow evasion of death. Udet broke hard left, trying to come around behind the Spad. As he looked back at his enemy, he could see the Spad doing the same thing. Suddenly, they were locked in another head-on pass. Again, the two planes brushed by, escaping a collision by only the narrowest margin. The battle continued as each pilot circled the other. Every few seconds, they leveled out of their tight turns to make a quick headon attack before quickly banking hard to come around one more time. After one such run, Udet passed so close to the Spad that he recognized the narrow, pale face under the leather helmet. It was Frances ace of aces, Charles Guynemer. Convinced now he had his hands full, Udet resolved to stick it out, fighting this legendary French ace to the death. Swiftly, after another head-on attack, he pulled up into an Immelmann and tried to roll back down on the French ace. No good, Guynemer spotted the move and looped away. Udet broke into another hard turn, but as he emerged from it, Guynemer pounced. Guns rattled and Udet saw bullets tear across his wings and struts.
Desperate now, Udet threw his plane all over the sky. It did no good, for Guynemer matched every maneuver with one of his own. Always, the French ace seemed a bit faster, a bit better. Then, for an instant, the Spad appeared in his sights. It was Udets one chance to take a shot, and he never hesitated. His finger crunched down on the gun tit on his control stick.
Nothing.
He pressed it again. Still nothing. His guns had jammed! Now what would he do? Taking the stick in his left hand, Udet tried to clear the jam with his right hand. No good he couldnt get the shell out. Briefly, he considered breaking away and diving for home, but he quickly squelched the thought. Guynemer would have jumped all over his tail in that sturdy Spad had he tried to get away. No, his only chance lay in evading Guynemer’s attacks until the French ace tired of the game. They went at it for eight more minutes, turning banking, arching up and down in half loops and split S’s. By some miracle, Udet managed to keep Guynemer from getting all but the most fleeting of shots in at him. As the fight continued, Udet never gave up trying to clear his guns. Finally, out of sheer frustration, he began banging his fist against the guns. Just as he did, Guynemer soared over Udets plane, inverted. As the Frenchman passed by, he saw Udets gesture and realized the Germans predicament. Guynemer finished his pass then reversed his turn, coming back straight at Udet, almost inverted again. Udet was cold meat and he knew it.
But instead of a torrent of bullets, all he received from Guynemer was a jaunty wave.
And then he was gone, diving for home, his Spad disappearing rapidly into the gray summers day. Udet returned to Jasta 15 in a state of near-shock, his plane shot full of holes. Only through Guynemers chivalry had he survived his brush with death.
Ένα ωραίο βίντεο για τους λάτρεις των αεροπλάνων του Πρώτου Παγκοσμίου:
https://www.youtube.com/watch?v=l14fq0V9Tqs
Όταν 160 άλογα και 160χλμ/ώρα ήταν αρκετά :D
Αυτή η περίοδος είναι η αγαπημένη μου, με ιστορίες σαν του Werner Voss ή την αερομαχία Guynemer vs Udet, που τερματίζεται ουσιαστικά μαζί με την εποχή των Μοναχικών Λύκων...
Max immelmann ξέχασες :wave2:
Max immelmann ξέχασες :wave2:
Και το Immelmann turn που ΔΕΝ είναι το Immelmann που έκανε ο Immelmann τότε :D
Ο αυθεντικός ελιγμός του "Αετού της Λιλ" :)
408159
:pink::pink::pink:
408161
:a23::a23::a23:
Για το φίλο που μου "ζήτησε" το D...χίλια δίκια έχεις ρε, την παραπάνω απλά την έβαλα γιατί μου άρεσε το στήσιμό της με τα cataways κλπ.
Για το Ρ51D τι να λέμε τώρα, απλά ότι ήταν ένα αεριωθούμενο με έλικα...
408162
408163
408164
408165
Εδώ όλα...
408166
:wave2::wave2::wave2:
Grafton 505
13/07/2019, 17:06
Για το φίλο που μου "ζήτησε" το D...χίλια δίκια έχεις ρε, την παραπάνω απλά την έβαλα γιατί μου άρεσε το στήσιμό της με τα cataways κλπ.
Για το Ρ51D τι να λέμε τώρα, απλά ότι ήταν ένα αεριωθούμενο με έλικα...
:wave2::wave2::wave2:
Εκτός από το Do-335 αλλά ποιος μετράει ... :D
Εκτός από το Do-335 αλλά ποιος μετράει ... :D
Αυτό είναι εντελώς εκτός συναγωνισμού :ufo: Καταρχήν όταν ανακάλυψα την ύπαρξη του έπαθα :faint: και πήγα αμέσως στα μοντελάδικα τότε στην Ιπποκράτους να το βρω.
Μου το έκανε παραγγελία ο τύπος από το εξωτερικό ,πήρε ένα για πάρτη του και έφερε και για το μαγαζί, ηρωικές εποχές* :smokin:
Ακόμα στο πατάρι είναι ...:wave2:
*Τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο που είχα κάνει για να βρω ένα μοδέλο χαχαχαχα
*Τώρα θυμήθηκα και ένα άλλο που είχα κάνει για να βρω ένα μοδέλο χαχαχαχα
Πρώτη σου φορά; :lol:
Πρώτη σου φορά; :lol:
Πάντως κατά σύμπτωση εμπλεκόταν και "πρόσωπο" μωρή κφλ σουήπη :p
Αρκεί να μην ήταν το δικό σου πρόσωπο. :lol:
Αρκεί να μην ήταν το δικό σου πρόσωπο. :lol:
Η ιστορία αυτή, άλλη φορά ...:smokin:
Grafton 505
13/07/2019, 19:36
Πρώτη σου φορά; :lol:
Πληρωμένη απάντηση for the win :lol:
Πληρωμένη απάντηση for the win :lol:
ΟΚ, για πάμε τώρα που ξεψάρωσες :bawl:
Ψάχνουμε εμβολοφόρο αεροσκάφος με περιορισμένη παραγωγή μονάδων ,τόσα ακριβώς όσα το πιο σπάνιο μηχανάκι μου :smokin:
KotsosDR
16/07/2019, 13:28
Ιταλικό?
Ιταλικό?
Ιταλικό γουστάρεις ρε ?
Εδώ είσαι :D
408332
:a23::a23::a23:
408333
Έλα εντάξει το μηχανάκι Ιταλικό είναι τι άλλο θα μπορούσε ;)
Να κανονίσετε συντάντηση (https://www.dinfo.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%AD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9/) να τα πείτε από κοντά :p
Να κανονίσετε συντάντηση (https://www.dinfo.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CE%BF-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%86%CE%AD-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%AD%CF%87%CE%B5%CE%B9/) να τα πείτε από κοντά :p
'Εχω πετάξει με τέτοιο (ΟΚ, με C-47) Αλεξ/πολη-Ελευσίνα, 1974.
KotsosDR
16/07/2019, 14:34
'Εχω πετάξει με τέτοιο (ΟΚ, με C-47) Αλεξ/πολη-Ελευσίνα, 1974.
"Παλιά dakota" :lol:
:faint::cry:
408334
Θα μπορούσε να το πει"Το @@νι που σε πέταγε".....
Θα μπορούσε να το πει"Το @@νι που σε πέταγε".....
Αηδίες...
Grafton 505
16/07/2019, 16:25
ΟΚ, για πάμε τώρα που ξεψάρωσες :bawl:
Ψάχνουμε εμβολοφόρο αεροσκάφος με περιορισμένη παραγωγή μονάδων ,τόσα ακριβώς όσα το πιο σπάνιο μηχανάκι μου :smokin:
Ιταλικό γουστάρεις ρε ?
Εδώ είσαι :D
408332
:a23::a23::a23:
408333
Έλα εντάξει το μηχανάκι Ιταλικό είναι τι άλλο θα μπορούσε ;)
Άμα είναι να πιάσουμε τα πειραματικά, χέσε με.
Άσε που πίστευα ότι έλεγες αυτό εδώ.
Bugatti model 100 (https://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Model_100)
408335
Άμα είναι να πιάσουμε τα πειραματικά, χέσε με.
Άσε που πίστευα ότι έλεγες αυτό εδώ.
Bugatti model 100 (https://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Model_100)
408335
Μακάρι να είχα ρε κάποιο μηχανάκι με συνολική παραγωγή μονάδων 1 :faint:
Υποπτεύομαι ότι είσαι περισσότερο βαθύς γνώστης των αεροσκαφών...:p
Μακάρι να είχα ρε κάποιο μηχανάκι με συνολική παραγωγή μονάδων 1 :faint:
...
Να ένα που δεν πολυκυκλοφόρησε... (Grafton 505 (https://www.moto.gr/forums/member.php?u=36242) σους)
408361
Να ένα που δεν πολυκυκλοφόρησε... (Grafton 505 (https://www.moto.gr/forums/member.php?u=36242) σους)
408361
Μετά το corsair πιάσαμε τα άλλα της vought ρε ? δεν σου χω πει ότι δεν ασχολούμαι με τζετ πλην me 262 και κανένα meteor :smokin:
Έλα που σε θέλω για το κουιζάκι που έβαλα ,γιατί ο γραφτόν φοβάμαι ότι δεν πολυσκαμπάζει από παλιά μοτο.
θυμήσου τι μηχανάκια έχω και το βρήκες χαλαρά το αεροσκάφος :bawl:
Μετά το corsair πιάσαμε τα άλλα της vought ρε ? δεν σου χω πει ότι δεν ασχολούμαι με τζετ πλην me 262 και κανένα meteor :smokin:
Έλα που σε θέλω για το κουιζάκι που έβαλα ,γιατί ο γραφτόν φοβάμαι ότι δεν πολυσκαμπάζει από παλιά μοτο.
θυμήσου τι μηχανάκια έχω και το βρήκες χαλαρά το αεροσκάφος :bawl:
Δεν σας κατάλαβα μεσιέ... ποιο κουιζ;
Δεν σας κατάλαβα μεσιέ... ποιο κουιζ;
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135989&p=3001227&viewfull=1#post3001227 :a014:
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135989&p=3001227&viewfull=1#post3001227 :a014:
θα έλεγα το Mosquito αλλά κυκλοφόρησαν αρκετά...
θα έλεγα το Mosquito αλλά κυκλοφόρησαν αρκετά...
Κοντά είσαι ρε κφλ κατά τύχη :tooth:
Κοντά είσαι ρε κφλ κατά τύχη :tooth:
Ε οκ, τέτοιο παλτό δεν το περίμενα απο τους Βρετανούς...
Να ένα που δεν πολυκυκλοφόρησε... (Grafton 505 (https://www.moto.gr/forums/member.php?u=36242) σους)
To F8 ψάχνουμε γενικά ή κάτι πιο συγκεκριμένο;
To F8 ψάχνουμε γενικά ή κάτι πιο συγκεκριμένο;
Οχι, τελείωσε αυτό.
Ψαχνουμε κάτι που μονο ο κατασκευαστής του και ο Μπακλης το ξέρουν.
Ε οκ, τέτοιο παλτό δεν το περίμενα απο τους Βρετανούς...
To "κοντά" παρτο αλλιώς ρε :bawl:
Το λοιπόν για να μην μπερδεύουμε και τους φίλους ,ψάχνουμε ελικοφορο μαχητικό περιορισμένης παραγωγής που κατασκευάστηκαν ακριβώς τόσα κομμάτια όσα το πιο σπάνιο μηχανάκι μου που έχει μπει και φωτό του στο φόρουμ.
Ο ντα βίντσι λέγοντας mosquito πλησίασε κάπως...
Οχι, τελείωσε αυτό.
Ψαχνουμε κάτι που μονο ο κατασκευαστής του και ο Μπακλης το ξέρουν.
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135989&p=3001363&viewfull=1#post3001363 :smokin:
Έχουμε και 2ο clue δώσει το μηχανάκι είναι Ιταλικό
Και επίκαιρο στο παρόν θρεντ το ζητούμενο αεροπλανάκι (3η βοήθεια) :D
Και επίκαιρο στο παρόν θρεντ το ζητούμενο αεροπλανάκι (3η βοήθεια) :D
Μήπως αυτό;
Macchi M.C.72
https://en.wikipedia.org/wiki/Macchi_M.C.72
Πέντε κομμάτια όλα κι όλα η παραγωγή αλλά δεν ξέρω αν λογίζεται μαχητικό...
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135989&p=3001363&viewfull=1#post3001363 :smokin:
Έχουμε και 2ο clue δώσει το μηχανάκι είναι Ιταλικό
ρε καημένε, οι Ιταλοί όλο μ@λακίες εβγαζαν... Ή το piaggio λες ή την άλλη την μαλακία (που μοιάζει με το mosquito) τα sm91/92 αλλά αυτά ειχαν V12 κινητήρες
ρε καημένε, οι Ιταλοί όλο μ@λακίες εβγαζαν... Ή το piaggio λες ή την άλλη την μαλακία (που μοιάζει με το mosquito) τα sm91/92 αλλά αυτά ειχαν V12 κινητήρες
Θυμάμαι παλιά τους έβαζα να βρούνε μηχανάκι στο άλλο θρεντ και με κράζανε για τις ανεπαρκείς πληροφορίες :p
Επειδή το χεις πλησιάσει πολύ, τα ξαναλέω λέμε.
Ακριβώς ο ίδιος αριθμός παραγωγής μονάδων στο αεροπλανάκι και στο μηχανάκι.
Το μηχανάκι είπα είναι Ιταλικό όχι το αεροπλανάκι :moutza:
Το ΙΤΑΛΙΚΟ μηχανάκι μου το χω βάλει φωτό στο φόρουμ.
Με τα αεροπλανάκια που χεις πει το χεις πλησιάσει ρε :p:p
Θέλω να το βρει ο Σαπίλας να σας σαπίσει λέμε :tooth:
Θυμάμαι παλιά τους έβαζα να βρούνε μηχανάκι στο άλλο θρεντ και με κράζανε για τις ανεπαρκείς πληροφορίες :p
Επειδή το χεις πλησιάσει πολύ, τα ξαναλέω λέμε.
Ακριβώς ο ίδιος αριθμός παραγωγής μονάδων στο αεροπλανάκι και στο μηχανάκι.
Το μηχανάκι είπα είναι Ιταλικό όχι το αεροπλανάκι :moutza:
Το ΙΤΑΛΙΚΟ μηχανάκι μου το χω βάλει φωτό στο φόρουμ.
Με τα αεροπλανάκια που χεις πει το χεις πλησιάσει ρε :p:p
Θέλω να το βρει ο Σαπίλας να σας σαπίσει λέμε :tooth:
Ρε α παρατα μας.
Ρε α παρατα μας.
Πάει ο ένας έφυγε :p ,ομολογουμένως το πλησίασε πάντως :beer:
Πάει ο ένας έφυγε :p ,ομολογουμένως το πλησίασε πάντως :beer:
Δεν λες το hornet, σωστά; (επειδή μοιαζει με το κουνούπι..)
Δεν λες το hornet, σωστά; (επειδή μοιαζει με το κουνούπι..)
Μέχρι εκεί έχεις φτάσει λέμε, Συμμαχικό 2κινητήριο ...
Μέχρι εκεί έχεις φτάσει λέμε, Συμμαχικό 2κινητήριο ...
Αυτο το καταλάβαμε... Βγήκε σε παραγωγή ποτέ ή εφτιαξαν 1-2 πρωτότυπα;
Edit : Δεν λες το F-82 ρε καραμήτρο ε;
KotsosDR
18/07/2019, 14:35
Μέχρι εκεί έχεις φτάσει λέμε, Συμμαχικό 2κινητήριο ...
Εχεις μηχανάκι με αριθμό παραγωγής μονάδων 116 ? :lol:
Επιμενω σε βρετανικό, οι US δεν είχαν πολλά (το F82 δεν πιάνεται, το F7 ίσως βέβαια)....Westland Whirlwind??
Grafton 505
18/07/2019, 16:08
Έλα που σε θέλω για το κουιζάκι που έβαλα ,γιατί ο γραφτόν φοβάμαι ότι δεν πολυσκαμπάζει από παλιά μοτο.
Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις ρε θείο .... :lol:
Επιμενω σε βρετανικό, οι US δεν είχαν πολλά (το F82 δεν πιάνεται, το F7 ίσως βέβαια)....Westland Whirlwind??
Δεν τον κόβω τον μπάρμπα να έχει μηχανή με μόνο 144 αντίτυπα λογικά, άρα ή αυτό ή το Bristol Beaufigher.
Αυτο το καταλάβαμε... Βγήκε σε παραγωγή ποτέ ή εφτιαξαν 1-2 πρωτότυπα;
Edit : Δεν λες το F-82 ρε καραμήτρο ε;
Επιτέλους :eleison: ,κατάλαβα πάντως ότι και συ από κλάσικ μοτό μαύρα μεσάνυχτα έχεις :bawl:
ΥΓ πως κρατήθηκε ο Σαπίλας και δεν σας σφύριξε το μηχανάκι που έχει βγει σε 272 κομμάτια, ένας θεός ξέρει...
Άξιος πάντως ,δεν αφήνεις τα μηχανάκια να ασχοληθείς με τίποτα άλλο μάνα μου :wlae:
KotsosDR
18/07/2019, 19:42
Εχει μοτέρ σουζουκάρα ο Ιταλός ?
Εχει μοτέρ σουζουκάρα ο Ιταλός ?
Εννοείται, την πιο στενή σχέση η bimota με τα suzuki την ανέπτυξε :smokin:
408374
KotsosDR
18/07/2019, 20:16
:pink::pink::pink::a03::beer::beer::beer::beer:
Το F-8 μου ηταν αγνωστο μεχρι που επαιξε ενα Cartoon με τιτλο "AREA 88".
Το F-8 ηταν το αρχικο αεροπλανο του ηρωα και μετα εφαγα σκαλωμα... Κυριως λογω Α-7 Corsair.
Για τους παλιακους...
"Sin Kazama... Γ@μ@ τους τη μ@ν@!!!"
:lol::lol::roflmao::roflmao::roflmao:
Εννοείται, την πιο στενή σχέση η bimota με τα suzuki την ανέπτυξε :smokin:
408374
Το Χουσκβάρνα στο βάθος το πουλάς;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Το F-8 μου ηταν αγνωστο μεχρι που επαιξε ενα Cartoon με τιτλο "AREA 88".
Το F-8 ηταν το αρχικο αεροπλανο του ηρωα και μετα εφαγα σκαλωμα... Κυριως λογω Α-7 Corsair.
Για τους παλιακους...
"Sin Kazama... Γ@μ@ τους τη μ@ν@!!!"
:lol::lol::roflmao::roflmao::roflmao:
Φρατζα με ένα μάτι.....
Τα χω. Και τις 2 εκδόσεις. Και σε ελληνικά και αγγλικά. Καταλαβαινεις. Καμμένος.
Και γω τα εχω το youtube να ναι καλα
gior-gos
19/07/2019, 11:43
:D
https://www.youtube.com/watch?v=qSqVVswa420
Το Χουσκβάρνα στο βάθος το πουλάς;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Όξω ρε ,έχεις δικά σου.
Τον Ντα βίντσι δεν βλέπω ,βέβαια πρέπει να εξουθενώθηκε για να βρει το twin mustang :bawl:
:D
https://www.youtube.com/watch?v=qSqVVswa420
Γιατί είναι προφανές ότι πετάς hornet με γυμνά χέρια και σηκωμένα μανίκια :tooth:
:D
https://www.youtube.com/watch?v=qSqVVswa420
Την κουφάλα τον Κρουζ αγέραστος, μόνο όταν βλέπεις την Κέλι μακ γκίλις καταλαβαίνεις πόσα χρόνια πάνε από τότε ...
Ενταξει σαν ταινια δεν ξερω τι θα λεει... Αλλα σαν σκηνες με αεροπλανα θα θεσει νεα στανταρ οπως ο προκάτοχός του.
thunder ace
19/07/2019, 12:24
Το Χουσκβάρνα στο βάθος το πουλάς;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τις παλετες τις πουλας;
Θελει η γυναικα μου να της φτιαξω δυο καναπεδες.
:D
Τις παλετες τις πουλας;
Θελει η γυναικα μου να της φτιαξω δυο καναπεδες.
:D
Αμα ήταν δικές μου θα στις χάριζα, τώρα βρέστα με τον ταληρούμπα που τις έχει...............................
thunder ace
19/07/2019, 12:42
Αμα ήταν δικές μου θα στις χάριζα, τώρα βρέστα με τον ταληρούμπα που τις έχει...............................
Καλυτερα να βαψω το THUNDER καναρινι
:bawl:
Καλυτερα να βαψω το THUNDER καναρινι
:bawl:
.....και να τον κάνεις χορηγό.......................
Grafton 505
19/07/2019, 16:18
:D
https://www.youtube.com/watch?v=qSqVVswa420
''Ο μόνος που κατέρριψε τρία εχθρικά αεροπλάνα τα τελευταία 40 χρόνια'' :lol::bawl::lol::bawl:
Το τρέιλερ τα σπάει πάντως !!!
Τώρα μένει να μάθουμε γιατί φοράει στολή συμπίεσης υψηλού υψόμετρου (τα σπάει η μετάφραση :bawl:) a.k.a. high altitude pressure suit !
gior-gos
19/07/2019, 16:21
''Ο μόνος που κατέρριψε τρία εχθρικά αεροπλάνα τα τελευταία 40 χρόνια'' :lol::bawl::lol::bawl:
Το τρέιλερ τα σπάει πάντως !!!
Τώρα μένει να μάθουμε γιατί φοράει στολή συμπίεσης υψηλού υψόμετρου (τα σπάει η μετάφραση :bawl:) a.k.a. high altitude pressure suit !
Μαλλον θα εκανε τιποτα διαστημικες πτησεις κτλ :lol:
Πιστευω ομως οτι η εικονα και ο ηχος θα ειναι ολα τα λεφτα!
.....και να τον κάνεις χορηγό.......................
Μη βλέπετε ρε κωλόγριες που δεν μιλάω :smokin::smokin::smokin:
δε θέλω να βγαίνω εκτός θέματος αεροπλανάκια κιετς :wlae:
AUFGEBRACHT
22/07/2019, 13:09
''Ο μόνος που κατέρριψε τρία εχθρικά αεροπλάνα τα τελευταία 40 χρόνια'' :lol::bawl::lol::bawl:
Το τρέιλερ τα σπάει πάντως !!!
Τώρα μένει να μάθουμε γιατί φοράει στολή συμπίεσης υψηλού υψόμετρου (τα σπάει η μετάφραση :bawl:) a.k.a. high altitude pressure suit !
Την φοράει επειδή η μ@λ@κία του σεναρίου θα φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη...
(Ο μόνος που κατέρριψε 3 εχθρικά αεροπλάνα τα τελευταία 40 έτη; Τι, ο Jason Gedrick στον Ατσαλένιο Αετό 1 δεν πιάνεται; )
AUFGEBRACHT
22/07/2019, 13:10
Γιατί είναι προφανές ότι πετάς hornet με γυμνά χέρια και σηκωμένα μανίκια :tooth:
Παίζει να κάθεται και σταυροπόδι...
Παίζει να κάθεται και σταυροπόδι...
Και με ανοιχτή καλύπτρα να του φυσάει ο αέρας το μαλλί....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.