View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023
Σελίδες :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[
10]
11
panavour
21/07/2023, 19:13
Μου αρέσει όμως που πιο πάνω διορθώνεις τον άλλο φίλο για το αναληθή......
Και μένα μ αρέσει.
giorgosb
21/07/2023, 23:35
Για την ακρίβεια το επαλήθευσα μόλις στο τρέχον τεστ Ιουλίου.
208 βάρος κατασκευαστή / 224 η μέτρηση του περιοδικού (16κιλα διαφορά).
Η μέτρηση που έκαναν (224kg) ήταν χωρίς τον εξοπλισμό (κάγκελα, διπλό στάντ, ποδιά); Έχουν μετρήσει και το V-Strom;
doctoras
22/07/2023, 08:24
Η μέτρηση που έκαναν (224kg) ήταν χωρίς τον εξοπλισμό (κάγκελα, διπλό στάντ, ποδιά); Έχουν μετρήσει και το V-Strom;
όπως έρχεται το είχαν (δεν είχε δηλαδή: κάγκελα, χουφτες, ποδιά, διπλό σταντ).
το 800de 234kg αλλά περαν του βασικού πακέτου είχε κάγκελα κινητήρα / φεριγκ
το φασον παει συννεφο και σε μοτο και σε αυτοκινητα
δεν θα ηταν κακο αν βοηθουσε να πεσουν οι τιμες
δυστυχως ομως οι τιμες ανεβαινουν
(προχθες ειδα στο δρομο ενα yaris κι εγραφε mazda 2:eek:)
giorgosb
22/07/2023, 09:29
το φασον παει συννεφο και σε μοτο και σε αυτοκινητα
δεν θα ηταν κακο αν βοηθουσε να πεσουν οι τιμες
δυστυχως ομως οι τιμες ανεβαινουν
(προχθες ειδα στο δρομο ενα yaris κι εγραφε mazda 2:eek:)
Αυτό γίνεται λόγω κανονισμών ρύπων. Για να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της (υπάρχει νομοθεσία στην ΕΕ για το όριο), κάθε εταιρεία κάνει κάποιες κινήσεις. Κάποιοι πχ κατάργησαν τις σπορ εκδόσεις, άλλοι εξέλιξαν υβριδικά συστήματα και άλλοι όπως η Mazda/Suzuki "δανείστηκαν" υβριδικά μοντέλα άλλων εταιρειών. Η Mazda εξακολουθεί να έχει το δικό της 2 παράλληλα με το δανεικό Yaris. Η Suzuki έχει το Across που στην ουσία είναι το RAV. Η Toyota πχ επειδή έχει χαμηλό μέσο όρο ρύπων στα μοντέλα, μπορεί ακόμα κ βγάζει σπορ κατασκευές. Η τελευταία επίσης κατέχει περίπου το 5% της Mazda και 5% της Suzuki. Τέλος, η Mitsubishi επιστρέφει Ευρώπη με το Colt που είναι ένα Clio με αλλά σήματα (Το 34% της Mitsubishi αγοράστηκε απο την Nissan η οποία είναι στον όμιλο Renault-Nissan).
stefanos
22/07/2023, 10:51
Και το κυριότερο η ΕΕ απαιτεί ποσοστό προστιθέμενης αξίας αλλιώς δασμολογεί . Γι αυτό οι κατασκευαστές φτιάχνουν εργοστάσια στην Ευρώπη, που σε καμιά περίπτωση δεν συμφέρει από τιμή, ή κολλάνε το σήμα τους σε κάτι ευρωπαϊκό ή απλά δεν ασχολούνται.
Δεν είναι μόνο για ρύπους, είναι και λόγω κόστους εξέλιξης.
Η λογική στην αυτοκίνηση πλέον είναι η δημιουργία υπερ-ομίπων (βλέπε Stellantis , Toyota Group, PSA) ώστε να είναι εφικτή η ανταγωνιστική παρουσία ενός κατασκευαστή σε παραπάνω αγορές χωρίς όμως ένα πολυδάπανο R&D.
Στις μοτοσυκλέτες έχουμε Κινέζους να συνδυάζουν πολλά brand , την KTM να έχει μερίδιο άλλων εταιριών (κ να έχουν μερίδιο της) , η VW έχει μερίδιο στη Ducati, κλπα.
Αν κ προς το παρόν, η έξοδος σε Ινδία, Κίνα δίνει κερδοφορία σημαντική
harris_x
22/07/2023, 12:21
Και μένα μ αρέσει.
γενικώς το να διορθώνουμε δεν είναι και πολύ ωραίο, οπότε καλό θα ήταν να μη συμβαίνει.
stefanos
22/07/2023, 12:46
Σημάδια των καιρών εδώ και δεκαετίες, εντάξει δε θα το κόψεις για το φανάρι το σύνολο μετράει
Κάτι που φαίνεται αναληθή είναι το βάρος που στο τεστ του μοτομαγκ έδειξε 230 και είναι πιο κοντά στην λογική, που φαίνεται ότι η χοντα δε πειραματίζεται με τα μέταλλα, βάζει «πράμα»..
Αλλά 20κιλα διαφορά στα σπεκς…έλεος
Τώρα οποίος θέλει προσωπικότητα στην κατηγορία δεν πάει εδώ η σε αντίστοιχης μαζικής παραγωγής αλλά σε ένα v85tt..κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις
Δεν υπάρχει πλέον έγκυρη πληροφόρηση από πουθενά, οι καταναλωτές δεν αντιλαμβάνονται τί είναι καλό τι όχι,
η πληροφορία περιορίζεται σε προσωπικές εκτιμήσεις ανθρώπων που δεν έχουν την κουλτούρα της μοτοσυκλέτας ή απλά παραπληροφορούν λόγω άγνοιας.
Τελικά τα κριτήρια κατάληξε να είναι η μόστρα η οθόνη οι θύρες usb...
Ξαναγυρίσαμε στις σιδεριές του 50 οπότε 250 κιλά πλέον θα φτάσουν και τα 250άρια εφόσον υπάρχουν άνθρωποι που τα αγοράζουν.
Για την ακρίβεια το επαλήθευσα μόλις στο τρέχον τεστ Ιουλίου.
208 βάρος κατασκευαστή / 224 η μέτρηση του περιοδικού (16κιλα διαφορά).
Και ένα ακόμη δεδομένο μαζί στο τεστ από χοντα είχαν και το crf1100 το απλό + dct το οποίο μετρήθηκε στα 236! 12κιλα διαφορά μόλις με διπλό κιβώτιο, περισσότερα ηλεκτρονικά, και με μακρύτερες και πιο ογκώδες αναρτήσεις, που υποδεικνύει κάτι…
Αν θες χοντα και αντβε πλήρωσε κάτι τις παραπάνω και πάνε στο αφρικα. Που διατίθεται και με πιο αντιπροσωπευτικό για αντβε μοτερ αλλά και σύνολο
Μου κάνει εντύπωση τόσο μεγάλη διαφορά γιατί η Honda πάντα αναφέρει βάρος γεμάτη κλπ. Τι να παίχτηκε?
η μειωση βαρους χρειαζεται προσεκτικη σχεδιαση και επιλογη υλικων....αρα κοστος
επισης ο κοσμος χρειαζεται πια σε μοτο μεγαλες οθονες ζελατινες πολυπριζα και μασαζ παπαριων οποτε......
panavour
22/07/2023, 14:41
επισης ο κοσμος χρειαζεται πια σε μοτο μεγαλες οθονες ζελατινες πολυπριζα και μασαζ παπαριων οποτε......
Λοιπον θα αναφερω την δικια μου εμπειρια σ αυτα που ανεφερες,μια και μαλλον ειμαι,μαζι με τον παλιο-γερο,απ τους πιο μεγαλους εδω μεσα.Ειχα 32 χρονια να παρω καινουργια μηχανη και πηρα πριν ακριβως ενα χρονο την γνωστη τσου-λι voge 500 ds Αυτες που ειχα μεχρι περσυ (η τελεταια ηταν του 2011), ηταν χωρις ABS,χωρις ταμπλετ οθονες,χωρις ψεκασμους,χωρις θερμοκρασιες περιβαλλοντος (καποιες και κινητηρα),ελαστικων,κλπ.ηλεκτρονικες ευκολιες
Ε λοιπον αν μου λεγανε να ξαναγυρισω πισω θα τους ελεγα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Τωρα μου φαινεται παραξενο πως ζουσα χωρις ABS,χωρις ψηφιακη ενδειξη πιεσης ελαστικων,(τεραστια ευκολια),θερμοκρασιας περιβαλοντος χωρις ψηφιακη ενδειξη ταχυτητας,,χωρις ενδειξη καταναλωσης ,κλπ ευκολιες.Ευτυχως παμε μπροστα
και ο κοσμος εκμεταλευεται και απολαμβανει τις ανεσεις και τις ευκολιες.Σκεψου οτι σημερα ειναι υποχεωτικο στην ΕΕ το αιρκοντισιον στο αυτοκινητο,που μεχρι τα πρωτα καταλυτικα το 91-92,δεν ειχε κανενα, (εκτος απο πολυ ακριβα μοντελα).Αρα και μασαζ παπαριων και προστατη να βαλουν,(αν ειναι να μας ξεμουδιαζει απ το πολυωρο καβαλημα της σελλας ευπροσδεκτο ειναι.
Αρα και μασαζ παπαριων και προστατη να βαλουν,(αν ειναι να μας ξεμουδιαζει απ το πολυωρο καβαλημα της σελλας ευπροσδεκτο ειναι.
Μπορείς να βρεις aftermarket "2-in-1" σε αξιόπιστα sex shops.
:bawl:
basilis_k6
22/07/2023, 14:53
όπως έρχεται το είχαν (δεν είχε δηλαδή: κάγκελα, χουφτες, ποδιά, διπλό σταντ).
το 800de 234kg αλλά περαν του βασικού πακέτου είχε κάγκελα κινητήρα / φεριγκ
και παιρνει και μερικα λιτρα παραπανω βενζινη το de. μιλαμε πρακτικα για το ίδιο βαρος αν προσθέσεις στο τρανσαλπ ολα τα εξτρα που εχει το de. μονο το κεντρικο σταντ ζυγιζει κοντα 5 κιλα. Μικρη σημασια εχει για τους περισσοτερους αγοραστες παντως, ουτε που θα το μαθουν ποτε.
πτν σουζουκι λιγο πιο ομορφο να το εκανες το de θα πουλαγες παλι μονη σου.
panavour
22/07/2023, 15:06
Μπορείς να βρεις aftermarket "2-in-1" σε αξιόπιστα sex shops.
:bawl:
αυτα ειναι για το σπιτι,με καλη συντροφια,εγω θελω καταλληλα για μηχανη,ασε που δεν εμπιστευομαι τα ''κινεζικα'' αφτερ,μαρκετ,προτιμω τα ''κινεζικα'' εργοστασιακα.
:moutza:
[/SIZE][/COLOR][/B]
Λοιπον θα αναφερω την δικια μου εμπειρια σ αυτα που ανεφερες,μια και μαλλον ειμαι,μαζι με τον παλιο-γερο,απ τους πιο μεγαλους εδω μεσα.Ειχα 32 χρονια να παρω καινουργια μηχανη και πηρα πριν ακριβως ενα χρονο την γνωστη τσου-λι voge 500 ds Αυτες που ειχα μεχρι περσυ (η τελεταια ηταν του 2011), ηταν χωρις ABS,χωρις ταμπλετ οθονες,χωρις ψεκασμους,χωρις θερμοκρασιες περιβαλλοντος (καποιες και κινητηρα),ελαστικων,κλπ.ηλεκτρονικες ευκολιες
Ε λοιπον αν μου λεγανε να ξαναγυρισω πισω θα τους ελεγα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Τωρα μου φαινεται παραξενο πως ζουσα χωρις ABS,χωρις ψηφιακη ενδειξη πιεσης ελαστικων,(τεραστια ευκολια),θερμοκρασιας περιβαλοντος χωρις ψηφιακη ενδειξη ταχυτητας,,χωρις ενδειξη καταναλωσης ,κλπ ευκολιες.Ευτυχως παμε μπροστα
και ο κοσμος εκμεταλευεται και απολαμβανει τις ανεσεις και τις ευκολιες.Σκεψου οτι σημερα ειναι υποχεωτικο στην ΕΕ το αιρκοντισιον στο αυτοκινητο,που μεχρι τα πρωτα καταλυτικα το 91-92,δεν ειχε κανενα, (εκτος απο πολυ ακριβα μοντελα).Αρα και μασαζ παπαριων και προστατη να βαλουν,(αν ειναι να μας ξεμουδιαζει απ το πολυωρο καβαλημα της σελλας ευπροσδεκτο ειναι.
abs και ψεκασμοι υπαρχουν εδω και 15 χρονια
αν παμε μπροστα επειδη εχουμε ενδειξη πιεση ελαστικων παω πασο
εγω βλεπω προιοντα με αστεια specs σε σχεση με παλια και ποιοτητα κατασκευης της πλακας να πωλουνται 30% ακριβοτερα
και δε μιλαω μονο για τα κινεζικα
telegonos
22/07/2023, 15:54
Ε λοιπον αν μου λεγανε να ξαναγυρισω πισω θα τους ελεγα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
Σε αυτά που είχες εσύ, όντως δεν ξαναγύρναγε κανείς. Και όχι γιατί δεν είχαν τάμπλετ.
Για την ακρίβεια το επαλήθευσα μόλις στο τρέχον τεστ Ιουλίου.
208 βάρος κατασκευαστή / 224 η μέτρηση του περιοδικού (16κιλα διαφορά).
Μου κάνει εντύπωση τόσο μεγάλη διαφορά γιατί η Honda πάντα αναφέρει βάρος γεμάτη κλπ. Τι να παίχτηκε?
Ζορίζομαι να δεχθώ αυτήν την απόκλιση. Κάποιο λάθος έχει γίνει από τη πλευρά του περιοδικού, είτε στη διαδικασία είτε τυπογραφικό (ένα 214 θα ήταν ποιο εύπεπτο).
όπως έρχεται το είχαν (δεν είχε δηλαδή: κάγκελα, χουφτες, ποδιά, διπλό σταντ).
το 800de 234kg αλλά περαν του βασικού πακέτου είχε κάγκελα κινητήρα / φεριγκ
Εδώ δηλαδή η Suzuki κλέβει τον ίδιο της τον εαυτό, κάγκελα προστασίας κινητήρα και φέρινγκ ζυγίζουν 4 κιλά μόνο; Γιατί αν ζυγίζουν π.χ. 7 κιλά το βάρος της μοτοσυκλέτας θα έπρεπε να είναι μειωμένο κατά 3 κιλά από αυτό που αναφέρει η SUZUKI (δλδ 227 και όχι 230). Εκτός αν τα κάγκελα της Suzuki είναι από αλουμίνιο.
και παιρνει και μερικα λιτρα παραπανω βενζινη το de. μιλαμε πρακτικα για το ίδιο βαρος αν προσθέσεις στο τρανσαλπ ολα τα εξτρα που εχει το de. μονο το κεντρικο σταντ ζυγιζει κοντα 5 κιλα. Μικρη σημασια εχει για τους περισσοτερους αγοραστες παντως, ουτε που θα το μαθουν ποτε.
πτν σουζουκι λιγο πιο ομορφο να το εκανες το de θα πουλαγες παλι μονη σου.
Το DE από όσο θυμάμαι ΔΕΝ έχει κεντρικό σταντ. Τα επιπλέον που έχει το Suzuki συγκρινόμενο με το Transalp 750 είναι οι χούφτες και η ποδιά, που αν τα πιάσετε με τα χέρια σας είναι εντελώς της πλάκας (αυτό δεν έχει να κάνει με τη συνολική ποιότητα της μοτοσυκλέτας, μην παρεξηγηθώ). Και τα δυο μαζί αυτά είναι δεν είναι 1,5 κιλό, άντε να δεχθώ ως πιθανό να είναι 2 κιλά. Την ποδιά την πιέζεις με το ακροδάχτυλο σου και κάμπτεται εύκολα, πρέπει να είναι λεπτότερη από 2mm.
Να πω πως έχω οδηγήσει και τις δυο μοτοσυκλέτες. Θεωρώ το 800 DE πιο ολοκληρωμένη πρόταση αλλά αυτό βασίζεται μόνο σε δυο σημαντικά στοιχεία, στην ελαφρώς καλύτερη αίσθηση στις χαμηλές στροφές (που συνάδει περισσότερο με την κατηγορία on/off) και στο ότι διαθέτει υδραυλική προφόρτιση (ευκολία προσαρμογής σε φόρτωμα). Στον αντίποδα αποκόμισα την αίσθηση πως σε ασφάλτινο ταξίδι το μοτέρ του Honda θα κρατάει ελαφρώς καλύτερες μουαγιέ.
Κατά τα άλλα το Transalp 750 έχει φάει αρκετό θάψιμο γιατί οι αντίπαλοι της είναι περισσότερο φανατικοί συγκριτικά με τους θιασώτες της.
Εγώ θα αγόραζα πάντως το SUZUKI, θεωρώ πως σε αυτά τα χρήματα είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση -out of the box- και φαίνεται να είναι και πιο ευρύχωρο στο δικάβαλο.
basilis_k6
22/07/2023, 16:02
Το DE από όσο θυμάμαι ΔΕΝ έχει κεντρικό σταντ. Τα επιπλέον που έχει το Suzuki συγκρινόμενο με το Transalp 750 είναι οι χούφτες και η ποδιά, που αν τα πιάσετε με τα χέρια σας είναι εντελώς της πλάκας (αυτό δεν έχει να κάνει με τη συνολική ποιότητα της μοτοσυκλέτας, μην παρεξηγηθώ). Και τα δυο μαζί αυτά είναι δεν είναι 1,5 κιλό, άντε να δεχθώ ως πιθανό να είναι 2 κιλά. Την ποδιά την πιέζεις με το ακροδάχτυλο σου και κάμπτεται εύκολα, πρέπει να είναι λεπτότερη από 2mm.
κατάλαβα λαθος εγω. νομιζα οτι ειχαν βαλει διπλο στο strom στη μετρηση
panavour
22/07/2023, 16:06
Σε αυτά που είχες εσύ, όντως δεν ξαναγύρναγε κανείς. Και όχι γιατί δεν είχαν τάμπλετ.
ξερεις τι ειχα???:alien:
κατάλαβα λαθος εγω. νομιζα οτι ειχαν βαλει διπλο στο strom στη μετρηση
Κανένα πρόβλημα. Τις κουβέντες τις κάνουμε ακριβώς για να κρίνουμε όσο το δυνατό πιο δίκαια αυτό που μας προσφέρουν τα εργοστάσια. Προσωπικά χαίρομαι που τη τελευταία 5ετία άνθισε η μεσαία κατηγορία των On/Off.
basilis_k6
22/07/2023, 16:48
εντωμεταξυ τρελλο να πουλαει ακομα ετσι το dl650. πιστευω ελλαδα θα παει το ίδιο καλα με το transalp και το de. αν φερει σε καλυτερη τιμη το απλο παιζει να πουλησει και παραπανω δεδομενου οτι η χοντα πουλάει πολυ και το 500 που κλεβει πελατες απο το 750.
TOP-20 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 HONDA CB500X 471 77
2 YAMAHA TRACER 9 GT 890 55
3 HONDA XL750 TRANSALP 755 50
4 SUZUKI V-STROM 650 645 47
5 DAYTONA 350T 349 38
6 VOGE 300DS 292 36
7 YAMAHA MT 07 689 34
8 HONDA Χ-ADV750 745 33
9 SYM SYMNH T 300 278 27
10 BENELLI TRK502, TRK 502 X 500 25
Tallyban
22/07/2023, 19:26
Καμία εντύπωση που το 650 στρομ πουλάει.
Ποιος χρειάζεται 21" στο 99% της χρησης του;
stefanos
22/07/2023, 19:47
Καμία εντύπωση που το 650 στρομ πουλάει.
Ποιος χρειάζεται 21" στο 99% της χρησης του;
Γιατί ποιός χρησιμοποιεί τις μοτοσυκλέτες στο 99% των δυνατοτήτων τους?
Ένα παραμύθι αγοράζει ο καθένας.
Tallyban
22/07/2023, 20:17
Διορθώνω: ποιος χρειάζεται 21 " στο 99% της χρήσης που κάνει;
karellen
22/07/2023, 20:25
Πολλοί.
Δεν το χρειάζονται μεν αλλά ούτε και τους νοιάζει. Μεγάλο ποσοστό απ αυτούς δεν γνωρίζουν καν τα υπέρ και τα κατά του 21" και ούτε η οδήγηση που κανουν απαιτεί 19 ή 17.Και το 21 μια χαρά είναι.
basilis_k6
22/07/2023, 20:55
Το 21 ειναι τελειο στην πολη. Μαζι με το τακουνακι κανει τις λακουβες ισωμα. Μεγαλυτερη ανωμαλια ειναι να λεμε οτι τα 80 αλογα ειναι κομπλε στο ταξιδι παρα οτι ο μεσος ελληνας δεν θελει αναρτησαρες και 21αρι τροχο στους καροδρομους μας.
Σε καθε περίπτωση το dl650 πουλαει πααααρα πολυ. Προσωπικα θα περιμενα για το 800 το απλο ειδικα στην τιμη που εχει πλεον το 650.
Coyote.V
22/07/2023, 21:04
Πριν δυό χρόνια καβάλησε ένας φίλος στην μηχανή, 19άρης τροχός. Ο φίλος είχε ένα αυτοκίνητο σουτζούκι βάγκον R αυτά με τους μικρούς τροχούς... έτσι όπως πηγαίναμε μπροστά είχε ένα σκάμα από τον δήμο της περιοχής, το είδα και συνέχισα χαλαρός, με το που βλέπει πως δεν με νοιάζει τον πιάνει πανικός σφίγκεται και φωνάζει "λακούβα ρεεεε".
Περάσαμε από πάνω χωρίς θέμα και έμεινε με ανοικτό το στόμα. :D
giorgosb
22/07/2023, 22:48
Προσωπικα θα περιμενα για το 800 το απλο ειδικα στην τιμη που εχει πλεον το 650.
+ 1
Lioulios
23/07/2023, 02:04
Ο δρομος μου με βγαζει καθημερηνα εξω απο εξουσ/νο honda.
Σημερα βλεπω δυο ΤΑ διπλα διπλα και λεω να κατεβω να χαζεψω .Το ενα ασπρο-μπλε ,το αλλο μαυρο.
Τα μηχανακια φορουσαν διαφορετικα ελαστικα .
Ηταν πριν λιγο .δηλ βραδυ και ηταν μεσα και δεν μπορουσα να διακρινω.
Το λευκο ειχε οπως το ειδα karoo street αλλα το μαυρο δεν γνωριζω ποιο.
Lioulios
23/07/2023, 02:14
Και με μια γρηγορη που εψαξα
445011
445012
Tallyban
23/07/2023, 11:37
Εδώ ακόμα και ο 19" είναι επικίνδυνος υπό κάποιες συνθήκες σε υψηλές ταχύτητες,πόσο μάλλον ο 21".
Θα πάρετε κανέναν στο λαιμό σας για να πουλήσετε πέντε παραπάνω μηχανακια, σοβαρευτείτε.
stefanos
23/07/2023, 13:11
Εδώ ακόμα και ο 19" είναι επικίνδυνος υπό κάποιες συνθήκες σε υψηλές ταχύτητες,πόσο μάλλον ο 21".
Θα μπορούσες να το εξηγήσεις αυτό? γιατί ακούγεται εντελώς παράλογο.
karellen
23/07/2023, 13:13
Εδώ ακόμα και ο 19" είναι επικίνδυνος υπό κάποιες συνθήκες σε υψηλές ταχύτητες,πόσο μάλλον ο 21".
Θα πάρετε κανέναν στο λαιμό σας για να πουλήσετε πέντε παραπάνω μηχανακια, σοβαρευτείτε.
Περιμένουμε εμπεριστατωμένη γνώμη, μπορείς?
stefanos
23/07/2023, 13:15
Περιμένουμε εμπεριστατωμένη γνώμη, μπορείς?
Προσωπικά και μια περίπου γνώμη μου αρκεί.
Για την ακρίβεια το επαλήθευσα μόλις στο τρέχον τεστ Ιουλίου.
208 βάρος κατασκευαστή / 224 η μέτρηση του περιοδικού (16κιλα διαφορά).
Και ένα ακόμη δεδομένο μαζί στο τεστ από χοντα είχαν και το crf1100 το απλό + dct το οποίο μετρήθηκε στα 236! 12κιλα διαφορά μόλις με διπλό κιβώτιο, περισσότερα ηλεκτρονικά, και με μακρύτερες και πιο ογκώδες αναρτήσεις, που υποδεικνύει κάτι…
Αν θες χοντα και αντβε πλήρωσε κάτι τις παραπάνω και πάνε στο αφρικα. Που διατίθεται και με πιο αντιπροσωπευτικό για αντβε μοτερ αλλά και σύνολο
Μπορεις να παραθέσεις πηγη για να δουμε και σε αλλα μηχανακια τις διαφορές;
doctoras
23/07/2023, 17:26
Μπορεις να παραθέσεις πηγη για να δουμε και σε αλλα μηχανακια τις διαφορές;
https://www.motomag.gr/issues/moto-644-ioylios-2023
AUFGEBRACHT
24/07/2023, 12:00
off topic στο off topic. Ειλικρινά οι κινεζολάγνοι, τείνουν να γίνουν γραφικότεροι των hondaλάγνων
Aληθές.
mr.mister
24/07/2023, 17:39
Για την ακρίβεια το επαλήθευσα μόλις στο τρέχον τεστ Ιουλίου.
208 βάρος κατασκευαστή / 224 η μέτρηση του περιοδικού (16κιλα διαφορά).
Και ένα ακόμη δεδομένο μαζί στο τεστ από χοντα είχαν και το crf1100 το απλό + dct το οποίο μετρήθηκε στα 236! 12κιλα διαφορά μόλις με διπλό κιβώτιο, περισσότερα ηλεκτρονικά, και με μακρύτερες και πιο ογκώδες αναρτήσεις, που υποδεικνύει κάτι…
Αν θες χοντα και αντβε πλήρωσε κάτι τις παραπάνω και πάνε στο αφρικα. Που διατίθεται και με πιο αντιπροσωπευτικό για αντβε μοτερ αλλά και σύνολο
Το διαβασαμε και αυτο εδω οτι το Transalp ζυγιζει 224 κιλα οπως ερχεται. Ρε που να γινουν αυτα , μονο στο Ελλαδισταν το πεζουν ποιο εξυπνοι απο τους Ιαπωνες στο Kumamoto. Για αυτο η χωρα ειναι στα ταρταρα γιατι η ημιμαθεια θεριζει. Την μηχανη την εχω και ζυγιζει 208 κιλα με γεματο τεποζιτο.
mr.mister
24/07/2023, 17:46
εντωμεταξυ τρελλο να πουλαει ακομα ετσι το dl650. πιστευω ελλαδα θα παει το ίδιο καλα με το transalp και το de. αν φερει σε καλυτερη τιμη το απλο παιζει να πουλησει και παραπανω δεδομενου οτι η χοντα πουλάει πολυ και το 500 που κλεβει πελατες απο το 750.
TOP-20 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2023
ΘΕΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΚΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
1 HONDA CB500X 471 77
2 YAMAHA TRACER 9 GT 890 55
3 HONDA XL750 TRANSALP 755 50
4 SUZUKI V-STROM 650 645 47
5 DAYTONA 350T 349 38
6 VOGE 300DS 292 36
7 YAMAHA MT 07 689 34
8 HONDA Χ-ADV750 745 33
9 SYM SYMNH T 300 278 27
10 BENELLI TRK502, TRK 502 X 500 25
Ρε που ειναι το ξενερε και το στρωμα 800
doctoras
24/07/2023, 17:52
Το διαβασαμε και αυτο εδω οτι το Transalp ζυγιζει 224 κιλα οπως ερχεται. Ρε που να γινουν αυτα , μονο στο Ελλαδισταν το πεζουν ποιο εξυπνοι απο τους Ιαπωνες στο Kumamoto. Για αυτο η χωρα ειναι στα ταρταρα γιατι η ημιμαθεια θεριζει. Την μηχανη την εχω και ζυγιζει 208 κιλα με γεματο τεποζιτο.
Βρε φίλε αν δεν κάνω λάθος μας είπες ότι πέρασαν πολλα μηχανάκια από τα χέρια σου και ότι έχεις μεγάλη εμπειρία στα μηχανάκια, φαντάζομαι θα συνοδεύεται και με μια μέση ηλικία τουλάχιστο…
Αν συμβαίνουν όλα αυτά γιατί βγάζεις συμπεράσματα τσουβαλιάζοντας τους πάντες;
Το τεστ το έκανε η εταιρεία motomag σε συνεργαζόμενες ζυγαριές όχι μόνο για την μονάκριβη επιλογή σου, αλλά τεστ σε όλα τα μηχανάκια….
Αν εσυ έχεις έγκριτη ζυγαριά ως αντεπιχείρημα γιατί δε μας το ποστάρεις να το λάβουμε και αυτό στα υπόψη;
Γιατί μεταξύ χρήστη του φορούμ με ελάχιστη συμμετοχή και μόνο στο παρόν θέμα και από τη άλλη ένα περιοδικό που γράφει και δουλεύει 4 δεκαετίες μάντεψε ποιον θα πιστέψουμε
Και που είσαι, ότι γράφουμε δεν το κάνουμε επειδή τα έχουμε μαζί σου, ουτε με το ΤΑ750, ουτε με τα χοντα(οι περισσότεροι έχουμε / είχαμε χοντα).
Μακριά οι οπαδισμοι από εδώ
doctoras
24/07/2023, 17:57
Και σορυ που επανέρχομαι επειδή το πας στη κερκίδα
Χεστηκαμε οι περισσότεροι μεσήλικοι εδώ μέσα για το τενερε 700 το στρομ800 και το ΤΑ750 και όλα τα υπόλοιπα καταναλωτικά προϊόντα
Αυτά έχουν ξεπεραστεί πολλα χρόνια και έχουμε την υγεία μας.
Αν θέλεις φανατιλα τύπου «εγω την έχω μεγαλύτερη» στόχευε στα σοσιαλ έχει αρκετό υλικό εκεί για τετοια ματσάκια.
Ρε που ειναι το ξενερε και το στρωμα 800
να το λυπάσαι είναι .... :lol:
Μετρά μόλις τέσσερα χρόνια στην πιάτσα, μα έχει αφήσει ήδη ανεξίτηλα τα ίχνη του σε πολλά επίπεδα. Αρχικά είναι η εμπορική επιτυχία, τα περισσότερα από 40,000 Ténéré που έχουν πουληθεί σε αυτό το διάστημα μόνο στην Ευρώπη δε χρειάζονται περαιτέρω ανάλυση.
https://www.bikeit.gr/on-off-yamaha/item/35154-test-yamaha-tenere-700-2023
mr.mister
24/07/2023, 18:02
Η εταιρεία motomag που εβγαλε αυτο το αποτελεσμα και εκ του αποτελεσματος ειναι για τον πεουλα.
Πιστεψε οποιον θες man, εδω ολοι η χωρα πιστευει και ψηφιζει απατεωνες.
Υπαρχει κανονας που λεει οτι οσοι εχουν ελαχιστη συμμετοχη και μονο σε παροντα θεματα δεν ειναι αξιοπιστοι? Ρε που να γινουν αυτα
Δεν ιδρωνει το αυτι μου man για σχολια. Εγω παραθετω στοιχεια.
mr.mister
24/07/2023, 18:05
Και σορυ που επανέρχομαι επειδή το πας στη κερκίδα
Χεστηκαμε οι περισσότεροι μεσήλικοι εδώ μέσα για το τενερε 700 το στρομ800 και το ΤΑ750 και όλα τα υπόλοιπα καταναλωτικά προϊόντα
Αυτά έχουν ξεπεραστεί πολλα χρόνια και έχουμε την υγεία μας.
Αν θέλεις φανατιλα τύπου «εγω την έχω μεγαλύτερη» στόχευε στα σοσιαλ έχει αρκετό υλικό εκεί για τετοια ματσάκια.
Χεστηκα για τα σιδερα τυπε. Αν γραφει καποιος οτι μια μηχανη ειναι 230 κιλα μαμα ενω ειναι 208 θα δεχθει απαντηση.
mr.mister
24/07/2023, 18:06
να το λυπάσαι είναι .... :lol:
Ε ναι οταν ελειπε η γατα χορευαν τα ποντικια
doctoras
24/07/2023, 18:11
Χεστηκα για τα σιδερα τυπε. Αν γραφει καποιος οτι μια μηχανη ειναι 230 κιλα μαμα ενω ειναι 208 θα δεχθει απαντηση.
Το κλείνω εδώ και πιστεύω ίσως το καταλάβεις
Δεν είναι επιχείρημα: « Δίνω απάντηση»ότι είναι 208 (επειδή το λεω εγώ που το εχω)
mr.mister
24/07/2023, 18:20
Ναι το εχω, το εχω ζυγισει και ειναι 208 κιλα.
Η Honda δινει τιμη 208 πληρως υγρων.
Ο καθενας εχει την διακριτικη ευχερεια να παει να το ζυγiσει ή να πιστεψει το motomag ή οτι αλλο
Ε ναι οταν ελειπε η γατα χορευαν τα ποντικια
Ας φτάσει αυτά τα νούμερα , ειδικά με τις νέες εκδόσεις και τη φήμη που έχει ήδη αποκτήσει και τα ξαναλέμε
CorpseAlive
24/07/2023, 19:28
Cringe fiesta.
(εμένα η ζυγαριά λέει 100 κιλά άνευ Transalp πάντως)
Dimmanoukas
24/07/2023, 20:21
@Corpse
Με ποδιά η χωρίς?
Και από υγρά πως πας?
Χαχαχα
CorpseAlive
24/07/2023, 20:38
@Corpse
Με ποδιά η χωρίς?
Και από υγρά πως πας?
Χαχαχα
Πλήρης εξάρτησης/υγρών.
Ο δρομος μου με βγαζει καθημερηνα εξω απο εξουσ/νο honda.
Σημερα βλεπω δυο ΤΑ διπλα διπλα και λεω να κατεβω να χαζεψω .Το ενα ασπρο-μπλε ,το αλλο μαυρο.
Τα μηχανακια φορουσαν διαφορετικα ελαστικα .
Ηταν πριν λιγο .δηλ βραδυ και ηταν μεσα και δεν μπορουσα να διακρινω.
Το λευκο ειχε οπως το ειδα karoo street αλλα το μαυρο δεν γνωριζω ποιο.
Ούτε εγώ γνωρίζω τι φοράει το μαύρο αλλά σύντομα θα πετυχαίνουμε πολλά Τράνσαλπ με τέτοιου τύπου ελαστικά, δηλαδή καθαρά για άσφαλτο.
Πάντως ενώ διάφοροι αναφέρουν ότι έχει μέτριες αναρτήσεις και χωρίς ρυθμίσεις κλπ, εγώ μια χαρά βλέπω να πηγαίνει στο χώμα με τακούνια στα χέρια που πρέπει https://www.youtube.com/watch?v=4jlO1fjXuH8
Εννοείται δε φοράει την αφρόκρεμα και προφανώς θα βγουν οι κλασσικές βελτιώσεις όπως για όλα. Σίγουρα όμως είναι μια χαρά για την πλειοψηφία των αναβατών που πάνε χώμα, ακόμη και για ορισμένους που θεωρούν ότι τους πέφτει λίγο. Να μην ξεχνάμε ότι οι πολύ απαιτητικοί μπαίνουν με μικρά στο χώμα, δεν περιμένουν σούπερ πράγματα με μηχανές 200 κιλών.
panavour
24/07/2023, 21:45
Πλήρης εξάρτησης/υγρών.
Άμα δεν σε ζυγίσει ο μιστερ Μίστερ δεν πιστεύω τιποτα
Και με μια γρηγορη που εψαξα
445011
445012
Ούτε εγώ γνωρίζω τι φοράει το μαύρο αλλά σύντομα θα πετυχαίνουμε πολλά Τράνσαλπ με τέτοιου τύπου ελαστικά, δηλαδή καθαρά για άσφαλτο.
Metzeler Tourance φοράει το μαύρο
mr.mister
25/07/2023, 00:07
2 Λαστιχα φορανε μαμα και αυτα σε τυχαια σειρα παρτιδας.
Ειναι Metzeler Karoo Street η' Dunlop TrailMax Mixtour
asxetost
25/07/2023, 12:25
Πωλείται νεφρό δεξί σε καλή κατάσταση από μη καπνιστή κάτω των 30.
Βιβλίο σέρβις, όλα στην ώρα τους, 2 λίτρα νερό τουλάχιστον σε καθημερινή βάση.
Ανταλλαγή δεκτή Μόνο με Transalp '23 στο άσπρο-μπλε.
Πληροφορίες inbox.
Edit:Για χώμα χωρίς ποδιά μπροστά και κάτω από το μοτέρ βλέπω ολική στην πρώτη κοτρώνα.
Και μεγάλη ξεφτίλα που τα transalp είχανε αυτην την πλαστική που ήθελαν και καλά να μοιάζει με μεταλλική.
Edit2: τα μισά 2023 τα βλέπω με και τα μισά χωρίς στο ινδερνετ, τι έχει γίνει
Lioulios
25/07/2023, 12:53
Εγω δεν το βλεπω παντως λογικο να βγαινει με διαφορετικα ελαστικα χωρις τοσο καιρο να το εχει αναφερει κανενας.
Βλεπω παντως να εχουν ολα τα λευκα τα ιδια και ολα τα μαυρα τα ίδια (τα αλλα).
Υποτιθεται πως παιρνεις ενα μηχανακι γνωριζοντας καποια spects και απλα επιλεγεις χρωμα .
...και αυτο γιατι τα δυο διαφορετικα ελαστικα ειναι και για διαφορετικη χριση
Εγω δεν το βλεπω παντως λογικο να βγαινει με διαφορετικα ελαστικα χωρις τοσο καιρο να το εχει αναφερει κανενας.
Βλεπω παντως να εχουν ολα τα λευκα τα ιδια και ολα τα μαυρα τα ίδια (τα αλλα).
Υποτιθεται πως παιρνεις ενα μηχανακι γνωριζοντας καποια spects και απλα επιλεγεις χρωμα .
...και αυτο γιατι τα δυο διαφορετικα ελαστικα ειναι και για διαφορετικη χριση
Ισχύει από τη πρώτη μέρα. Το ήξερα αλλά δεν μπήκα στη διαδικασία να το αναφέρω, δεν το θεώρησα άξιο αναφοράς. Επίσης ισχύει ότι το λευκό φορά πάντα τα Karoo.
Ισχύει και αυτό που λέει ο @mr. mister, είναι τα Trailmax mixtour και όχι τα Tourance που έγραψα (μπερδεύτηκα) αλλά σίγουρα δε μπαίνουν με τυχαία σειρά. Κάθε χρώμα φοράει τα δικά του, στο άσπρο ως πιο σπορ βάζουνε πάντα τα Karoo.
doctoras
25/07/2023, 14:54
Εγω δεν το βλεπω παντως λογικο να βγαινει με διαφορετικα ελαστικα χωρις τοσο καιρο να το εχει αναφερει κανενας.
Βλεπω παντως να εχουν ολα τα λευκα τα ιδια και ολα τα μαυρα τα ίδια (τα αλλα).
Υποτιθεται πως παιρνεις ενα μηχανακι γνωριζοντας καποια spects και απλα επιλεγεις χρωμα .
...και αυτο γιατι τα δυο διαφορετικα ελαστικα ειναι και για διαφορετικη χριση
Το ίδιο κάνουν και στο crf1100 & crf1100 adve
Στο ΤΑ 750 το άσπρο μπλε θεωρείται special colour και χρεώνεται λίγο παραπάνω όποτε μαζί με αυτό σου βάζουν και ένα πιο αντβε λαστιχάκι
stefanos
25/07/2023, 15:15
Η Honda δινει τιμη 208 πληρως υγρων.
H honda το δίνει 208 κιλά: https://www.honda.co.jp/XL750/spec/
Τι περιλαμβάνεται στα 208 κιλά δεν λέει, οπότε ο καθένας λέει τη γνώμη του.
H honda το δίνει 208 κιλά: https://www.honda.co.jp/XL750/spec/
Τι περιλαμβάνεται στα 208 κιλά δεν λέει, οπότε ο καθένας λέει τη γνώμη του.
Χμμμ η επίσημη Honda Αγγλίας πάντως το δίνει γεμάτο 208 κιλά https://www.honda.co.uk/motorcycles/range/adventure/xl750_transalp/specifications-and-price.html#/
Το ίδιο και στο κλασσικό motorcycle specs. https://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda-xl-750-transalp-23.html
Αν υπάρχει πάντως η πολύ μεγάλη διαφορά που είδε το Moto δε θα αργήσει να διαδοθεί και στον υπόλοιπο κόσμο. Φαντάζομαι υπάρχουν παντού ζυγαριές ακριβείας.
Το motorcycle specs παίρνει από κάπου αυτούσιο το report, δοκιμή κλπα.
Άρα στη περίπτωση του site της Honda, είναι τι θεωρεί η Honda ως kerb weight.
Δεν συμφωνούν όλοι οι κατασκευαστές, άλλοι θεωρούν ότι και 50% γεμάτο το ντεπόζιτο είναι οκ.
Για μένα δεν θα είχε τόσο μεγάλη σημασία αλλά οκ , κουβέντα γίνεται
stefanos
25/07/2023, 16:57
Το motorcycle specs παίρνει από κάπου αυτούσιο το report, δοκιμή κλπα.
Άρα στη περίπτωση του site της Honda, είναι τι θεωρεί η Honda ως kerb weight.
Δεν συμφωνούν όλοι οι κατασκευαστές, άλλοι θεωρούν ότι και 50% γεμάτο το ντεπόζιτο είναι οκ.
Για μένα δεν θα είχε τόσο μεγάλη σημασία αλλά οκ , κουβέντα γίνεται
Σωστά είναι στον ορισμό που δίνει ο κάθε κατασκευαστής οπότε δεν μπορεί κανένας να συγκρίνει ευθέως από τα specs.
Βέβαια σημασία κατά τη γνώμη μου έχει και μεγάλη εφόσον, τα αλουμινένια ψαλίδια πλαίσια ζάντες κλπ που κάνουν ελαφρύτερη τη μοτοσυκλέτα τα χρυσοπληρώνουμε και τα διαφημίζουν για πλεονέκτημα.
stefanos
25/07/2023, 17:25
Αν υπάρχει πάντως η πολύ μεγάλη διαφορά που είδε το Moto δε θα αργήσει να διαδοθεί και στον υπόλοιπο κόσμο. Φαντάζομαι υπάρχουν παντού ζυγαριές ακριβείας.
Ο κόσμος το χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι. Είναι πολύ παλιό το κόλπο των εργοστασίων με το βάρος ειδικά παλιότερα ότι ήθελε ο καθένας ζύγιζε.
mr.mister
25/07/2023, 18:46
Ισχύει από τη πρώτη μέρα. Το ήξερα αλλά δεν μπήκα στη διαδικασία να το αναφέρω, δεν το θεώρησα άξιο αναφοράς. Επίσης ισχύει ότι το λευκό φορά πάντα τα Karoo.
Ισχύει και αυτό που λέει ο @mr. mister, είναι τα Trailmax mixtour και όχι τα Tourance που έγραψα (μπερδεύτηκα) αλλά σίγουρα δε μπαίνουν με τυχαία σειρά. Κάθε χρώμα φοράει τα δικά του, στο άσπρο ως πιο σπορ βάζουνε πάντα τα Karoo.
Το εγραψα και παραπανω=Μπαινουν με τυχαια σειρα
Το δικο μου λευκο εχει Dunlop TrailMax Mixtour
Το αναφερουν εδω και 2 μηνες στο Transalp Forum DE.
basilis_k6
25/07/2023, 19:01
Βεβαια το βαρος ειναι απλα ενα νουμερο. Αν δεν το λέγανε δεν θα το συζητούσαμε και εμεις ποτε. Κανενα μηχανακι δεν το κουβαλαμε στην πλατη μας αρα σημασια εχει μονο πως νιωθουμε εμεις πανω του οδηγωντας και τίποτε αλλο. Πανω κατω ολα τα μεσαια ον οφφ εδω και τριαντα χρονια ειναι περιπου στα 220κιλα γεματα.
kostaskk
25/07/2023, 19:22
Αν έχεις κάνα δίχρονο 100 κιλά το παίρνεις και στην πλάτη, το kle500 1999 είχε 192 κιλά γεμάτο.
Τώρα με τα φτηνά υλικά ( βαρύτερα,μεγάλητερη ποσοτητα) και τα έξτρα ηλεκτρονικά και ευκολίες που φορτώνουνε ειναι βαρύτερα.
Σημασία έχει πως το μετράνε.
Συνιθος μετράνε άδειο χωρίς υγρά, και αυτό θεωρείται κοινή μετριση βάρους.
σε αυτό προσθέτεις 10-15-20 -25 κιλά.
Σε γεμάτο δεν ξέρεις αν μετράνε με το ντεπόζιτο μισό η μέχρι τέρμα πάνω, και πως μετράει ο καθένας, και μετράει πόσο και αν κλέβει ο κατασκευαστής
Όταν έχει γίνει θέμα με τις μηνυσεις για παραπλάνηση στα στροφόμετρα των r6 τα διαφήμιζαν ότι πάνε 17.500rpm ενώ πραγματικές ήταν 14,500 ένα περιοδικό έκανε μετρισεις ακριβείας στα όργανα σε στροφόμετρα και κοντέρ..
Όλοι έδειχναν από 9% μέχρι 16% προς τα πάνω εκτός την honda που είχε 0% απόκλιση.
karellen
25/07/2023, 20:10
Ανέκαθεν υπήρχε η τακτική το 'γεμάτο' να σημαίνει πλήρη λάδια-υγρά και το ρεζερβουάρ 70% πληρότητα. Κάτι σαν άγραφος νόμος που κραταει μέχρι σήμερα.
Tallyban
25/07/2023, 20:15
Για λόγους σύγκρισης εγώ καταλαβαίνω βάρος όπως είναι η μοτοσυκλέτα στη βασική της έκδοση,έτοιμη για το δρόμο(λάδια ,υγρά ψυγείου),χωρίς σταγόνα βενζίνη.
giorgosb
25/07/2023, 20:18
Η BMW πάντως στο βάρος των μοντέλων της έχει αυτή την υποσημείωση:
"1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ."
Φαντάζομαι κι οι υπόλοιποι κατασκευαστές αυτόν τον κανονισμό ακολουθούν.
Tallyban
25/07/2023, 20:26
Εγώ για καφέ στη Γλυφάδα το θέλω,δε θα βάλω ποτέ 27 λίτρα στο ντεπόζιτο να μου πέσει και γίνω ρεζίλι.
doctoras
25/07/2023, 21:23
Είχε αλλάξει η νομοθεσία (στην ευρώπη τουλάχιστο) κάπου στα euro4 και υποχρέωνε τους κατασκευαστες να φέρουν μέτρηση βάρους πλήρους υγρών. Αν κάποιοι παραδίδουν με λιγότερο καύσιμο θα πρέπει να το αναφέρουν επίσης στα σπεκς(κάτι που κάνουν).
Μέχρι να γίνει όμως αυτό οι κατασκευαστές έδιναν βάρος στεγνό. Παράδειγμα το cbf1000 (euro 3) η χόντα έδινε 225kg. Ηταν 245 πλήρους υγρών
Σωστά είναι στον ορισμό που δίνει ο κάθε κατασκευαστής οπότε δεν μπορεί κανένας να συγκρίνει ευθέως από τα specs.
Βέβαια σημασία κατά τη γνώμη μου έχει και μεγάλη εφόσον, τα αλουμινένια ψαλίδια πλαίσια ζάντες κλπ που κάνουν ελαφρύτερη τη μοτοσυκλέτα τα χρυσοπληρώνουμε και τα διαφημίζουν για πλεονέκτημα.
Βασικά σε αυτήν την πρόταση είναι το ζουμί της υπόθεσης, ανεξάρτητα αν οι κατασκευαστές κάνουν διάφορα τρικ για να δηλώσουν χαμηλό βάρος. Όταν ζητάς πάνω από 10 χιλιάρικα για μια μεσαία μοτοσυκλέτα πλέον, η οποία κατασκευάστηκε πέρισυ και δηλώνεις 208 κιλά, δε γίνεται να περνάει αψήφιστα ένα βάρος 16-18 κιλά πάνω. Υποτίθεται πως πληρώνεις ΚΑΙ τη χρήση ακριβότερων υλικών που μειώνουν το συνολικό βάρος. Αν ισχύει το θεωρώ απαράδεκτο!
stefanos
25/07/2023, 22:40
Αν ισχύει το θεωρώ απαράδεκτο!
Προσωπικά δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω την honda αλλά ούτε και το moto, εξάλλου θεωρώ ότι εάν έγραφε ψέματα θα υπήρχαν αντιδράσεις από την αντιπροσωπία. Οπότε θεωρώ ότι είναι απλό θέμα ποσότητας καυσίμου.
Θεωρώντας ότι wet το 890 είναι περίπου στο ίδιο βάρος δεν είναι και άσχημα για το honda , από εκεί και πέρα δεν μπορώ να πώ ότι το έχω ψάξει σαν υποψήφιος αγοραστής.
giorgosb
26/07/2023, 00:04
Προφανώς είναι οκ αυτά τα κιλά, απλά δεν θα έπρεπε να πλασάρεται και σαν ελαφρύ στην κατηγορία του με 208kg..
Βασικά πρέπει μα περιμένουμε εξηγήσεις από το περιοδικό. Λεπτομέρειες για το ζύγιζα κλπ.
DoctoR_k6
26/07/2023, 00:18
Θα το πάει ο mister σε ζυγαριά κ θα το βγάλει φωτό...κ θα το ληξουμε.
Τι να πει κ ο Jimk7 που ελαφρωνει συνεχώς... δύσκολα τα σημάδια τα κιλά να πέσουν.
Εγώ στο Gixxer έβαλα λιθίου κ έπεσε λογικά κάτω από τα 201 που ήταν φουλ υγρών. :bawl:
Lioulios
26/07/2023, 00:57
Το εγραψα και παραπανω=Μπαινουν με τυχαια σειρα
Το δικο μου λευκο εχει Dunlop TrailMax Mixtour
Το αναφερουν εδω και 2 μηνες στο Transalp Forum DE.
Αυτο εγω συνεχιζω να μην μπορω να το καταλαβω .
Μου χει κατσει . Δεν ξερω .
Πιο πολυ με χαλαει αυτο παρα το βαρος 4 πανω 5 κατω που στην τελικη οπως λεει και ο φιλος ...στην πλατη μας θα το βαλουμε ?
Να παιρνω μοτο και να μην ξερω τι λαστιχα θα εχει ...στην τυχη .
Lioulios
26/07/2023, 00:59
Θα το πάει ο mister σε ζυγαριά κ θα το βγάλει φωτό...κ θα το ληξουμε.
Τι να πει κ ο Jimk7 που ελαφρωνει συνεχώς... δύσκολα τα σημάδια τα κιλά να πέσουν.
Εγώ στο Gixxer έβαλα λιθίου κ έπεσε λογικά κάτω από τα 201 που ήταν φουλ υγρών. :bawl:
Καλα λεει .
Πηγαινε ρε Μαλέα και ζυγισέ το να δουμε τι γινεται να τελειωνουμε με αυτα και να πουμε για τα λαστιχα .
Τα λάστιχα όπως και πολλά άλλα δεν έχουν να κάνουν με την εκάστοτε συνεργασία/συμφωνία της εταιρείας με τον επίσης εκάστοτε προμηθευτή;
Μικρό το κακό για τα λάστιχα καθώς τα πρώτης τοποθέτησης είναι γτπ και με λιγότερο πέλμα από το ακριβώς ίδιο που θα βρεις στο εμπόριο (είχε κάνει ο fortnine ένα βίντεο πάνω σε αυτό). Συνεπώς μιλάμε για λάστιχα που οι περισσότεροι μετά το στρώσιμο θα τα βγάλουν.
Lioulios
26/07/2023, 11:39
Το χουμε το βιντεο ?
DoctoR_k6
26/07/2023, 12:31
Μαλλον αυτο (https://www.youtube.com/watch?v=Tv97i_-V7hA)ψαχνεις...
Τα 2/3 του θεματος αφορουν κ την εδω κουβεντα... :D
Το χουμε το βιντεο ?
To βρήκα https://www.youtube.com/watch?v=Tv97i_-V7hA&t=186s
Είναι πολύ ενδιαφέρον! Όχι μόνο μειώνουν το πέλμα, το φτιάχνουν και στο φθηνότερό τους εργοστάσιο κιόλας ενώ το ίδιο που βρίσκεις στο εμπόριο κατασκευάζεται αλλού!
Μαλλον αυτο (https://www.youtube.com/watch?v=Tv97i_-V7hA)ψαχνεις...
Τα 2/3 του θεματος αφορουν κ την εδω κουβεντα... :D
Με πρόλαβες αλλά έχεις και 130 άλογα πάνω ρε φίλε!:lol: Μην κλέβεις εκκλησία!:D
DoctoR_k6
26/07/2023, 12:40
Με πρόλαβες αλλά έχεις και 130 άλογα πάνω ρε φίλε!:lol: Μην κλέβεις εκκλησία!:D
:lol:
Εσυ πας στα βουνα δεν πιανεσαι...εκει τα αλογα δεν μετρανε.
Υ.Γ Τρομερο το βιντεο στην Αυστραλια...τι αχανης ηπειρος ειναι αυτη!!! Αυτα τα μοτο για κατι τετοια μερη δημιουργουνται!!
:lol:
Εσυ πας στα βουνα δεν πιανεσαι...εκει τα αλογα δεν μετρανε.
Υ.Γ Τρομερο το βιντεο στην Αυστραλια...τι αχανης ηπειρος ειναι αυτη!!! Αυτα τα μοτο για κατι τετοια μερη δημιουργουνται!!
Ναι σούπερ αυτά τα τερέν αλλά θέλουν εκμάθηση. Το καλό είναι ότι δεν είναι τα σπαστήρια τα δικά μας αλλά η άμμος δε θέλει να σταματήσεις γιατί κόλλησες. Πάντως μια χαρά τα πάνε οι τύποι!
DoctoR_k6
26/07/2023, 13:01
Ναι σούπερ αυτά τα τερέν αλλά θέλουν εκμάθηση. Το καλό είναι ότι δεν είναι τα σπαστήρια τα δικά μας αλλά η άμμος δε θέλει να σταματήσεις γιατί κόλλησες. Πάντως μια χαρά τα πάνε οι τύποι!
Προφανως θελουν εκμαθηση αλλα πλεον τα μοτο ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα. Κανουν τις διαδρομες πολυ ευκολοτερες.
Εβλεπα το πρωι αυτο (https://www.youtube.com/watch?v=Geb_QFxp_hs&t=460s)κ σκεφτομουν αυτους στην Αυστραλια. :D
Το κοινο κομματι ειναι το Honda...
Προφανως θελουν εκμαθηση αλλα πλεον τα μοτο ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα. Κανουν τις διαδρομες πολυ ευκολοτερες.
Εβλεπα το πρωι αυτο (https://www.youtube.com/watch?v=Geb_QFxp_hs&t=460s)κ σκεφτομουν αυτους στην Αυστραλια. :D
Το κοινο κομματι ειναι το Honda...
Το έχω δει, τρελή φάση! Για τις σύγχρονες μοτό στο χώμα θα διαφωνήσω, ίσα ίσα είναι πιο δύσκολες λόγω βάρους από τα παλιά μονοκύλινδρα ίδιων κυβικών (συγκριτικά με τα δικύλινδρα ίσως είναι και βαρύτερες λόγω ηλεκτρονικών, το παλιό Τράνσαλπ 650 το έδινε 210 κιλά χωρίς ABS). Γενικά δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια σοβαρή εξέλιξη στο χώμα σε αυτην την κατηγορία. Ούτε τα ηλεκτρονικά δουλεύουν, ούτε κανένα σοβαρό ABS έχει βγει για χώμα και στο τέλος όλοι τα απενεργοποιούν. Οι αναρτήσεις του εργοστασίου από παλιά μέχρι σήμερα είναι μέχρι ένα σήμειο, από εκεί και μετά πας σε αφτερμάρκετ. Στα λάστιχα η μοναδική εξέλιξη είναι ίσως τα 50-50 με γόμες που αντέχουν περισσότερο αλλά και πάλι στα δύσκολα (σοβαρές λάσπες) δεν κάνουν για τίποτα. Στον τομέα on off τάσσομαι υπέρ αυτών που θεωρούν πως οι μοτοσυκλέτες έχουν γινει αδικαιολόγητα ακριβές προσφέροντας επί της ουσίας μόνο ένα πολύ καλύτερο μοτέρ συγκριτικά με τα παλιά.
basilis_k6
26/07/2023, 14:52
Το έχω δει, τρελή φάση! Για τις σύγχρονες μοτό στο χώμα θα διαφωνήσω, ίσα ίσα είναι πιο δύσκολες λόγω βάρους από τα παλιά μονοκύλινδρα ίδιων κυβικών (συγκριτικά με τα δικύλινδρα ίσως είναι και βαρύτερες λόγω ηλεκτρονικών, το παλιό Τράνσαλπ 650 το έδινε 210 κιλά χωρίς ABS). Γενικά δε νομίζω ότι υπάρχει κάποια σοβαρή εξέλιξη στο χώμα σε αυτην την κατηγορία. Ούτε τα ηλεκτρονικά δουλεύουν, ούτε κανένα σοβαρό ABS έχει βγει για χώμα και στο τέλος όλοι τα απενεργοποιούν. Οι αναρτήσεις του εργοστασίου από παλιά μέχρι σήμερα είναι μέχρι ένα σήμειο, από εκεί και μετά πας σε αφτερμάρκετ. Στα λάστιχα η μοναδική εξέλιξη είναι ίσως τα 50-50 με γόμες που αντέχουν περισσότερο αλλά και πάλι στα δύσκολα (σοβαρές λάσπες) δεν κάνουν για τίποτα. Στον τομέα on off τάσσομαι υπέρ αυτών που θεωρούν πως οι μοτοσυκλέτες έχουν γινει αδικαιολόγητα ακριβές προσφέροντας επί της ουσίας μόνο ένα πολύ καλύτερο μοτέρ συγκριτικά με τα παλιά.
οι τιμες ειναι αλλου γι αλλου σιγουρα. εξελιξη ομως υπαρχει και το 890 ειναι σχεδον διαστημοπλοιο μπροστα στα παλιοτερα adv. απο την στιγμη που πεθαναν τα μονοκυλινδρα δεν αξιζει να επενδυσει καμια εταιρια παραπανω στο "καθαρο" χωμα. δηλαδη το desertx ποσο πιο χωματινο να γινει? το ίδιο ισχυει για αφρικα, norden κτλ. ειναι πολύ καλα και στο δρομο γιατι αυτο θα ζητησει οποιος δωσει ενα σκασμο λεφτα. θελει να μπορει να κανει και μεγαλο ασφάλτινο ταξιδι με ανεση.
οι τιμες ειναι αλλου γι αλλου σιγουρα. εξελιξη ομως υπαρχει και το 890 ειναι σχεδον διαστημοπλοιο μπροστα στα παλιοτερα adv. απο την στιγμη που πεθαναν τα μονοκυλινδρα δεν αξιζει να επενδυσει καμια εταιρια παραπανω στο "καθαρο" χωμα. δηλαδη το desertx ποσο πιο χωματινο να γινει? το ίδιο ισχυει για αφρικα, norden κτλ. ειναι πολύ καλα και στο δρομο γιατι αυτο θα ζητησει οποιος δωσει ενα σκασμο λεφτα. θελει να μπορει να κανει και μεγαλο ασφάλτινο ταξιδι με ανεση.
Στην πράξη δεν θεωρώ ότι το 890 είναι καλύτερο από το 990. Και φυσικά δε μπορεί να μετρηθεί με κάποιον τρόπο αυτό. Μόνο αν έχεις έναν έμπειρο χωμάτινο φίλο που είχε 990 και πήρε 890 και είδε διαφορά, θα πεις οτι οκ είναι μια ένδειξη. Αλλά και πάλι θα έχεις ένα μηδενικό στατιστικό δείγμα. Ποιά είναι η εξέλιξη του 890 αν εξαιρέσεις τα βοηθήματα που είναι άχρηστα στο χώμα? Για άσφαλτο οκ μια χαρά είναι.
Στην πράξη δεν θεωρώ ότι το 890 είναι καλύτερο από το 990. Και φυσικά δε μπορεί να μετρηθεί με κάποιον τρόπο αυτό. Μόνο αν έχεις έναν έμπειρο χωμάτινο φίλο που είχε 990 και πήρε 890 και είδε διαφορά, θα πεις οτι οκ είναι μια ένδειξη. Αλλά και πάλι θα έχεις ένα μηδενικό στατιστικό δείγμα. Ποιά είναι η εξέλιξη του 890 αν εξαιρέσεις τα βοηθήματα που είναι άχρηστα στο χώμα? Για άσφαλτο οκ μια χαρά είναι.
Βασίλη το θέμα είναι πως το adventure ride έχει γίνει και λίγο μόδα. Κάποιοι -αρκετοί- αγοράζουν, πηγαίνουν μια φορά, τους πέφτει δε μπορούν να το σηκώσουν, κλαίνε τα σημάδια και το υπόλοιπο της καριέρας της μοτοσυκλέτας κλείνει με την εγκεφαλική αναφορά των 1-2 φορών που πήγαν στο βουνό και με αυτό συνεχίζουν να ονειρεύονται από το παράθυρο του γραφείου τους. Ανθρώπινο σε ένα βαθμό.
Πέρα από αυτό όμως.... από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα το TC τους κάνει τσάμπα μάγκες, βοηθάει πολύ (δεν το λέω για κακό, είναι μια εξέλιξη που βοηθάει και στο χώμα).
Προσωπικά έχω εγκαταλείψει τις μάχες στα βουνά με οποιοδήποτε μεγαλομεσαίο γιατί η διαφορά με ένα μικρό οn/OFF είναι χαοτική και σε επίπεδο διασκέδασης (αυτή είναι όμως μια άλλη συζήτηση).
spam off στο θέμα από εμένα.
Βασίλη το θέμα είναι πως το adventure ride έχει γίνει και λίγο μόδα. Κάποιοι -αρκετοί- αγοράζουν, πηγαίνουν μια φορά, τους πέφτει δε μπορούν να το σηκώσουν, κλαίνε τα σημάδια και το υπόλοιπο της καριέρας της μοτοσυκλέτας κλείνει με την εγκεφαλική αναφορά των 1-2 φορών που πήγαν στο βουνό και με αυτό συνεχίζουν να ονειρεύονται από το παράθυρο του γραφείου τους. Ανθρώπινο σε ένα βαθμό.
Πέρα από αυτό όμως.... από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα το TC τους κάνει τσάμπα μάγκες, βοηθάει πολύ (δεν το λέω για κακό, είναι μια εξέλιξη που βοηθάει και στο χώμα).
Προσωπικά έχω εγκαταλείψει τις μάχες στα βουνά με οποιοδήποτε μεγαλομεσαίο γιατί η διαφορά με ένα μικρό οn/OFF είναι χαοτική και σε επίπεδο διασκέδασης (αυτή είναι όμως μια άλλη συζήτηση).
spam off στο θέμα από εμένα.
Ισχύει απόλυτα η μόδα που λες! Όντως το TC βοηθάει τελικά? Γιατί από αυτά που είχα δει παραείναι επεμβατικό και στα δύσκολα θα σε κόψει σε καμιά σοβαρή ανηφόρα με αντίθετα αποτελέσματα. Ίσως δουλεύει σε νορμάλ χωματόδρομους για να αποφύγεις κανένα χαζογλίστρημα? Εκεί ναι ίσως έχει μια λογική.
DoctoR_k6
26/07/2023, 16:06
Προφανως δεν μιλαμε η συγκρινουμε με μικρα/ελαφρια μονολυκινδρα ακομα κ παλαιοτερων ετων.
Πλεον ολοι αγοραζουν μεσαια κ μεγαλα ον-οφ για αντιστοιχα ταξιδια- εξορμησεις.
Χαρντκοριλικια δεν ειναι για πολλους.
Αλλα αδυνατω να πιστεψω πως το παλιο ΤΑ θα μπορει να κανει κατι καλυτερα απο το καινουριο.
Ετσι αντιστοιχα κ αλλες μοτο αυτων των μεγεθων. Απο Αφρικα μεχρι Τενερε (παλια vs νεα).
Βεβαια δεν ειμαι του βουνου εγω...οι βουνισιοι ξερετε περισσοτερα.
Προφανως δεν μιλαμε η συγκρινουμε με μικρα/ελαφρια μονολυκινδρα ακομα κ παλαιοτερων ετων.
Πλεον ολοι αγοραζουν μεσαια κ μεγαλα ον-οφ για αντιστοιχα ταξιδια- εξορμησεις.
Χαρντκοριλικια δεν ειναι για πολλους.
Αλλα αδυνατω να πιστεψω πως το παλιο ΤΑ θα μπορει να κανει κατι καλυτερα απο το καινουριο.
Ετσι αντιστοιχα κ αλλες μοτο αυτων των μεγεθων. Απο Αφρικα μεχρι Τενερε (παλια vs νεα).
Βεβαια δεν ειμαι του βουνου εγω...οι βουνισιοι ξερετε περισσοτερα.
Είχαμε αυτή τη συζήτηση εχθές. Για να μη γράφω πολλά.... όταν κάποιος λέει "κάνω χώμα...." το πόσα επίπεδα χωράει αυτή η αναφορά είναι και η ουσία της υπόθεσης αλλά και η ουσία του αν μια μηχανή είναι ικανή και μέχρι που μπορεί να φτάσει κάποιος με συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες. Διαβάζουμε πολλές φορές λοιπόν κρτικές από άτομα που δε μπορούν να κάνουν ούτε τα μισά από αυτά που ΜΠΟΡΕΙ να κάνει ένα Transalp 750, αλλά αυτοί θέλουν το top της κατηγορίας... χωρίς λόγο.
Αυτό που εγώ βλέπω είναι πως πολλοί από αυτούς -όχι όλοι- που ξεκινάνε με μεσαία και μεγάλα και τους κερδίζει το χώμα ως χόμπι θα αγοράσουν και ένα μικρό μονοκύλινδρο γιατί τελικά και το adventure ride είναι μια σχετική υπόθεση. Όπως πολλοί -νομίζοντας ότι είναι έξυπνοι- καταφεύγουν σε καθαρόαιμα ενώ αυτό που κάνουν είναι onoff-άδες.... και ένα καθαρόαιμο δεν βοηθάει αν δεν το πηγαίνεις τέζα για να δουλεύουν οι αναρτήσεις του... και πόσοι με μπυροκοιλιές μπορούν να πηγαίνουν τέζα για 6-8 ώρες... Υπάρχουν κάποιοι λίγοι.... δεν αντιστοιχούν ούτε στο 20%.
Το μαμήσαμε το θέμα του TA750....
mr.mister
19/08/2023, 13:05
Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει διαθεσιμο κομματι Transalp διαθεσιμο ενω Tenere υπαρχουν. Ελπιζω να ειστε εδω του χρονου ιδια εποχη να κανουμε την σουμα. Yπαρχει νοημων ατομο που πιστευει οτι σε βαθος χρονου το Tenere θα πουλαει περισσοτερο απο Transalp?
Oπως τα λεγα
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Taksinomhseis-motosykletwn-Ioylioy-To-Honda-CB500-X-paramenei-sthn-koryfh_151247.asp
Αυτά τα είπες 19/6/2023 και είπες να τα πούμε του χρόνου για να κάνουμε τη σούμα
:smokin:
mr.mister
24/08/2023, 10:12
Best Adventure Sub-1000cc
https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/35374-honda-uk-nikifora-perasmata-sta-vraveia-tou-mcn
mr.mister
05/11/2023, 19:34
Αν σου πεσει το T7 κανεις μπρατσα
https://www.youtube.com/watch?v=byFpay5avN8
το είδα σήμερα κι έκανα βόλτα
Αρχοντική μηχανή μεγάλη
Δεν λείπει τίποτε απ αυτά που μέσος αναβάτης θα χρησιμοποιήσει (πχ ρύθμιση αναρτήσεων)
Στη νοοτροπία είναι όπως το παλιό
Τα κάνει όλα και συμφέρει
Μια χαρά μηχανάκι δηλαδή
Εντυπωσιακά κάτω η ποιότητα κατασκευής απ αυτά που ξέραμε για χόντα
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.