PDA

View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023



Σελίδες : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11

AristidisZ
24/01/2023, 11:20
Εφόσον το πόρνετ φτιάχνεται στο Hamamatsu, γιατί να διαφέρει το τρανσάλπ;;

νόμιζα ότι μοτοσυκλέτες φτιάχνουν μόνο στο Kumamoto (https://global.honda/about/group/kumamoto.html), στο site της λέει (https://global.honda/about/group/hamamatsu.html)ότι στο Hamamatsu φτιάχνουν μόνο συστήματα μετάδοσης

εκτός εάν είναι τόσο outdated το site

Tsber
24/01/2023, 11:24
νόμιζα ότι μοτοσυκλέτες φτιάχνουν μόνο στο Kumamoto

Εγώ πάλι στο Kanemoto :lol:

Panos76
24/01/2023, 12:19
νόμιζα ότι μοτοσυκλέτες φτιάχνουν μόνο στο Kumamoto (https://global.honda/about/group/kumamoto.html), στο site της λέει (https://global.honda/about/group/hamamatsu.html)ότι στο Hamamatsu φτιάχνουν μόνο συστήματα μετάδοσης

εκτός εάν είναι τόσο outdated το site

Τι να σε πω;; και έτσι να είναι, τους συμφέρει να κουβαλάνε τα συστήματα στην Ταϋλάνδη για να τα κουμπώσουν εκεί;; Τότε τί γλυτώνουν.

Anyway, Κοντός ψαλμός.


Εγώ πάλι στο Kanemoto :lol:

Μπερδέψαμε τα μπούτια μας με τα kounamoto, hamamatsou, kounaheri :bawl:

KotsosDR
24/01/2023, 13:55
Η Africa είναι Japan

Βραζιλία το βλέπω στο παρακάτω site ... (καθώς και μερικά ακόμη):a014:


https://global.honda/about/group/manufacturing-facilities/index.html

Αν έχει κάποιος όρεξη να το κοιτάει τακτικά. Αλλά δεν το ενημερώνουν πάντα.

Moto Honda da Amazonia Ltda.
Manufacture motorcycles and power products
Manaus, Amazonas
Website
http://www.honda.com.br/ (Portugese)
Start of production Production Capacity Major production models
Motorcycle-No.1 Plant:
1976 No.2 Plant: 2009/9 950,000 units/year CG160, Biz110/125, POP110i, NXR160, Elite125, ADV150, PCX150, SH150/300, CB Twister, CRF250F, XRE190/300, CB500F/X, CB/CBR650R, NC750X, CRF1100, CB1000, TRX420 etc.
Power Products: 2001/6 ENG 39,000 units/year, CBU 5,000 units/year GX mid, Pumps

panavour
24/01/2023, 14:03
Βραζιλία το βλέπω στο παρακάτω site ... (καθώς και μερικά ακόμη):a014:



Moto Honda da Amazonia Ltda.
Manufacture motorcycles and power products
Manaus, Amazonas
Website
http://www.honda.com.br/ (Portugese)
Start of production Production Capacity Major production models
Motorcycle-No.1 Plant:
1976 No.2 Plant: 2009/9 950,000 units/year CG160, Biz110/125, POP110i, NXR160, Elite125, ADV150, PCX150, SH150/300, CB Twister, CRF250F, XRE190/300, CB500F/X, CB/CBR650R, NC750X, CRF1100, CB1000, TRX420 etc.
Power Products: 2001/6 ENG 39,000 units/year, CBU 5,000 units/year GX mid, Pumps

Και δώρο μία μελαμψή Βραζιλιάνα να στην πλένει με ζεστό νερό.(την μοτό) .

telegonos
24/01/2023, 15:58
Τα ιαπωνικά Honda μοτό, έχουν αριθμό πλαισίου που ξεκινάει από JH2 που είναι η χώρα και το εργοστάσιο κατασκευής. Αλλοι κωδικοί είναι άλλες χώρες, δείτε πίνακα στο κάτω μέρος της εικόνας:

440987

Acacius
24/01/2023, 17:14
Βραζιλία το βλέπω στο παρακάτω site ... (καθώς και μερικά ακόμη):a014:


Πιθανολογώ μερικά να παράγονται ΚΑΙ στη Βραζιλία για την τοπική αγορά (κυρίως, αλλά όχι μόνο), λόγω το φορολογικου καθεστώτος στα εισαγόμενα, όπου νομίζω ότι το βραζιλιάνικο κράτος τσεκουρώνει.

runner
24/01/2023, 21:19
Τα ιαπωνικά Honda μοτό, έχουν αριθμό πλαισίου που ξεκινάει από JH2 που είναι η χώρα και το εργοστάσιο κατασκευής. Αλλοι κωδικοί είναι άλλες χώρες, δείτε πίνακα στο κάτω μέρος της εικόνας:

440987

Αρα οσοι εχετε cb500x και nc750 μπορειτε να το επιβεβαιωσετε απο το vin σας απο που ειναι.


Κ στα Suzuki.
Ισχυει κ για τα αυτοκινητα αυτο οπως εχω δει σε Honda κ Suzuki.

Επιβεβαιωνω για το suzuki. Στο vstrom 650 ξεκιναει απο J το Vin.

zannisvel
24/01/2023, 22:02
NC750 ξεκινάει με JH2 και εχει το Κ άρα λογικά KUMAMOTO.

skritikos
25/01/2023, 18:09
Αρα οσοι εχετε cb500x και nc750 μπορειτε να το επιβεβαιωσετε απο το vin σας απο που ειναι..


To CB 500 series είναι αποκλειστικά Ταϊλάνδη (και ίσως Βραζιλία μόνο για την τοπική αγορά)

mr.mister
27/01/2023, 18:15
Τιμολογηθηκε στην Ιταλια στα 10690. Το Hornet 750 το εχουν 8Κ Ιταλια και εδω 8750. Ενημερωτικα το 23αρι Africa το εχουν Ιταλια 15.200 και εδω 16.200.
Αν ζητησει ο ακατανομαστος εδω για το Transalp πανω απο 11.690 Αντε γεια ψαχνει για θυματα.

doctor_john
27/01/2023, 18:31
Νομίζω έχει να κάνει με το πόσα θα του διαθέσουν, κάνει ευκολότερα τα πράγματα.

basilis_k6
27/01/2023, 21:23
Τιμολογηθηκε στην Ιταλια στα 10690. Το Hornet 750 το εχουν 8Κ Ιταλια και εδω 8750. Ενημερωτικα το 23αρι Africa το εχουν Ιταλια 15.200 και εδω 16.200.
Αν ζητησει ο ακατανομαστος εδω για το Transalp πανω απο 11.690 Αντε γεια ψαχνει για θυματα.

νομιζω πανω απο 11 θα ειναι λίγο περιεργο να ζητησει. 12.500 κάνει το tracer. παιζεις σε άλλη κατηγορία με πανω απο 12 χιλιάρικα, δεν παιρνεις τρανσαλπ.

doctoras
27/01/2023, 21:30
Μιστερ, το έχουμε ξανά γράψει, κάνε την αναγωγή και στους υπόλοιπους Ιάπωνες κατασκευαστές με τα μοντέλα τους, αν έχουν το ίδιο η παρόμοιο ποσοστό διαφοράς μεταξύ Ιταλίας Γαλλίας Ελλάδας τότε δε σου φταίει ο σαρακακης αλλά «πολλα» που σχετίζονται με τη προμήθεια και εισαγωγή προϊόντος στην χώρα μας

skritikos
28/01/2023, 11:00
Όπως είχα πει και στο παρελθόν..... 11600 ή κάπου εκεί.

giorgosb
28/01/2023, 18:17
Σύμφωνα με το άρθρο αναμένεται σε τιμή από έως 11.600€ έως 11.700€

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-xl750-transalp-anakoinothike-i-timi-se-aystria-poso-tha-kanei

mr.mister
28/01/2023, 21:42
Ακριβως οπως τα περιμενα. Οποτε εχουμε ταφοπλακα σε MT-07 και T7( εκτος αν κανει καποιος 80/20 χωμα -πραγμα που κανενας δεν κανει, ολοι σχεδον κανουν 80 ασφαλτο). Πρεπει να εισαι ο ιδανικος αυτοχειρας για να παρεις Τ7.Tα Tuareg 660-Suzuki V-Strom 800 ουτε καν.

skritikos
29/01/2023, 13:18
Ακριβως οπως τα περιμενα. Οποτε εχουμε ταφοπλακα σε MT-07 και T7( εκτος αν κανει καποιος 80/20 χωμα -πραγμα που κανενας δεν κανει, ολοι σχεδον κανουν 80 ασφαλτο). Πρεπει να εισαι ο ιδανικος αυτοχειρας για να παρεις Τ7.Tα Tuareg 660-Suzuki V-Strom 800 ουτε καν.

Αν η αγορά λειτουργούσε τόσο προβλέψιμα ίσως ναι. Θα δείξει. Κάτσε να δούμε πρώτα την τιμή. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις/πακέτα θα φτάνουν τα 13000+ σίγουρα.

skritikos
29/01/2023, 13:19
Σύμφωνα με το άρθρο αναμένεται σε τιμή από έως 11.600€ έως 11.700€

https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-xl750-transalp-anakoinothike-i-timi-se-aystria-poso-tha-kanei

Τα 11600 ήταν η πρώτη τιμή που είχε υπολογιστεί. Μιλάμε για την βασική "γυμνή" έκδοση. Ούτε καν χούφτες...
Θα ξέρουμε σε λίγες μέρες.

mr.mister
29/01/2023, 13:35
Αν η αγορά λειτουργούσε τόσο προβλέψιμα ίσως ναι. Θα δείξει. Κάτσε να δούμε πρώτα την τιμή. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις/πακέτα θα φτάνουν τα 13000+ σίγουρα.
Οι εκδοσεις πακετα δεν συμφερουν με την καμοια. Μιλαμε για 800 και 1000 plus ενω μπορεις να βαλεις aftermarket με -40%. Το μονο που αξιζει να παρεις ειναι με 300 το quickshifter της Honda που ειναι τελειο.

skritikos
29/01/2023, 13:37
Οι εκδοσεις πακετα δεν συμφερουν με την καμοια. Μιλαμε για 800 και 1000 plus ενω μπορεις να βαλεις aftermarket με -40%. Το μονο που αξιζει να παρεις ειναι με 300 το quickshifter της Honda που ειναι τελειο.

Κάποιοι θέλουν όμως τις intergrated βαλίτσες κτλ. Ακόμη και σε φτηνότερες μοτοσυκλέτες. Πόσο μάλλον σε αυτή την κατηγορία.

CorpseAlive
29/01/2023, 16:00
Κάποιοι θέλουν όμως τις intergrated βαλίτσες κτλ. Ακόμη και σε φτηνότερες μοτοσυκλέτες. Πόσο μάλλον σε αυτή την κατηγορία.

εμένα π.χ. δεν μαρέσει καθόλου το πακέτο βαλιτσών της Honda .
Το μόνο που θα έπαιρνα από εργοστάσιο είναι διπλό στάντ και κάγκελα.
Για χούφτες θα περιμένα την Sw-Motech να βγάλει.

skritikos
29/01/2023, 16:11
εμένα π.χ. δεν μαρέσει καθόλου το πακέτο βαλιτσών της Honda .
Το μόνο που θα έπαιρνα από εργοστάσιο είναι διπλό στάντ και κάγκελα.
Για χούφτες θα περιμένα την Sw-Motech να βγάλει.

Ούτε και μένα με τρελαίνει αλλά υπάρχει αρκετός κόσμος που τα προτιμά. Ίσως όχι τόσο στην Ελλάδα αλλά Ευρώπη.
Εγώ είμαι των softcases/seatcases προσωπικά. Ελάχιστο βάρος και πανάλαφρα σε σχέση με τα hard.

Χούφτες μόνο Barkbusters (που φτιάχνει και της SW-Motech). Κάγκελα ποτέ και σε καμία μηχανή :D

STF
29/01/2023, 20:36
Επίσης εγώ θεωρώ τη ποδιά του νέου TA, κόσμημα αν και πανάκριβη.

Για Barkbusters συμφωνώ και επαυξάνω. Νομίζω πως στο TA θα ταιριάξουν οπτικά καλύτερα οι Kobra της SW-Motech -που είναι το ίδιο- αν και είναι από σκληρό πλαστικό και σπάνε εύκολα σε πτώση.

giorgosb
29/01/2023, 23:25
Έκανα μια διαμόρφωση του μοντέλου στην ιταλική σελίδα. Με κάγκελα, κεντρικό σταντ και μεταλλική ποδιά πήγε +1.300€

441194

STF
29/01/2023, 23:29
Έκανα μια διαμόρφωση του μοντέλου στην ιταλική σελίδα. Με κάγκελα, κεντρικό σταντ και μεταλλική ποδιά πήγε +1.300€

441194

Αν εξαιρέσεις τη ποδιά που συνήθως υπάρχει σε άλλες μοτοσυκλέτες -έστω και υποτυπωδώς- το υπόλοιπο κόστος θα το επιβαρυνθείς και σε κάθε άλλη μοτοσυκλέτα. Παρεμπιπτόντως η ποδιά του Transalp φαίνεται να είναι πολύ καλή (και πολύ ακριβή).

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω (ή να ελπίζω αν θέλετε), ότι η αρχική τιμή στην Ελλάδα θα είναι από 10.900 μέχρι 11.200.

giorgosb
29/01/2023, 23:39
Όταν επιλέγεις την ποδιά σε βάζει αναγκαστικά να προσθέσεις και τα κάγκελα προστασίας κινητήρα. Άρα μιλάμε για ένα κόστος 750€..

441195

441196

billy84
30/01/2023, 09:48
Πανάκριβα! Ούτως ή άλλως προβλέπεται να κινηθεί τόσο πολύ το Τρανσαλπ που θα βγουν εξαιρετικές αφτερμαρκετ προτάσεις.

mr.mister
30/01/2023, 13:37
Τιμολογηθηκαν τα αξεσουαρ.
https://www.honda-motorcycles.gr/range/XL750-TRANSALP/accessories/
Kαλες τιμες σε quickshifter και προστασια ψυγειου.

Panos76
30/01/2023, 13:43
Συγγνώμη, δεν έχει μαρσπιέ συνεπιβάτη;;

giorgosb
30/01/2023, 13:44
Συγγνώμη, δεν έχει μαρσπιέ συνεπιβάτη;;

Έχει αλλά οι στάνταρ είναι χωρίς το λάστιχο, σκέτο μέταλλο.

Ικανούς θα τους είχα βέβαια.. :lol:

Panos76
30/01/2023, 13:48
Δηλ. βγάζεις τους δικούς του και βάζεις με λάστιχο με 114 € ! :confused:

mr.mister
30/01/2023, 13:48
Έχει αλλά οι στάνταρ είναι χωρίς το λάστιχο, σκέτο μέταλλο.

Ικανούς θα τους είχα βέβαια.. :lol:

:a23::a012:

doctoras
30/01/2023, 14:51
Τι έγινε πολύ μουρμούρα διαβάζω…δε βγαίνουν τα κουκιά; :lol:

giorgosb
30/01/2023, 14:58
Τι έγινε πολύ μουρμούρα διαβάζω…δε βγαίνουν τα κουκιά; :lol:

Μου λείπουν οι 800..... https://m.youtube.com/watch?v=kC0KTVtY9j0

:lol:

doctoras
30/01/2023, 18:22
Μου λείπουν οι 800..... https://m.youtube.com/watch?v=kC0KTVtY9j0

:lol:

πω ρε φίλε ο θεοφράστου που τον θυμήθηκες μιλάμε για '90ties!
καρα cult ια !

giorgosb
30/01/2023, 19:26
πω ρε φίλε ο θεοφράστου που τον θυμήθηκες μιλάμε για '90ties!
καρα cult ια !

Cult μορφάρα ναι! Κι ακόμα έχει ραδιοφωνική εκπομπή που ανεβαίνει μετά στο YouTube https://m.youtube.com/watch?v=SmbZx5wnCbE

Spam off

billy84
31/01/2023, 09:26
Πόσο θα γούσταρα να δω τον θεούλη Θεοφράστου σε διαφήμιση με το Τράνσαλπ να λέει την κλασσική ατάκα ''ΜΗΝ το χάσετε, γιατιιιι θα χάσετε'' :lol:

CorpseAlive
31/01/2023, 09:48
Πόσο θα γούσταρα να δω τον θεούλη Θεοφράστου σε διαφήμιση με το Τράνσαλπ να λέει την κλασσική ατάκα ''ΜΗΝ το χάσετε, γιατιιιι θα χάσετε'' :lol:

Δεν είναι καιρός για διαφημίσεις.
Θα φτάσει 15000 Ευρώ αν ξεκινήσουν και αυτά.

dankannn
01/02/2023, 11:22
Εγω λεω οτι πρέπει να σταματήσουμε γενικά να ψωνίζουμε.
Το 2015 ένα NC750 είχε 8100€ και το VFR 1200 ειχε 14.900 που ήταν από τις ναυαρχίδες της honda και όλα αυτά επίσημα.
Με μετρητά θα έπεφτες και λίγο από εμπορο, τώρα θέλεις 12.000 για TRANSALP-TENERE κλπ
Ήμαρτον πια.

mr.mister
01/02/2023, 11:26
Εγω λεω οτι πρέπει να σταματήσουμε γενικά να ψωνίζουμε.
Το 2015 ένα NC750 είχε 8100€ και το VFR 1200 14.900 που ήταν από τις ναυαρχίδες της honda και όλα αυτά επίσημα.
Με μετρητά θα έπεφτες και λίγο από εμπορο, τώρα θέλεις 12.000 για TRANSALP-TENERE κλπ
Ήμαρτον πια.
Καπως ετσι. Στην Ευρωπη εχουν μισθους 3000 τουλαχιστον και οι μηχανες εχουν 1Κ πιο φθηνα απο εδω που ο μισθος ειναι 800. Ρε που να γινουν αυτα ρει.

panavour
01/02/2023, 11:28
Καπως ετσι. Στην Ευρωπη εχουν μισθους 3000 τουλαχιστον και οι μηχανες εχουν 1Κ πιο φθηνα απο εδω που ο μισθος ειναι 800. Ρε που να γινουν αυτα ρει.

κοψε κατι γιατι θα τους σκοτωσω ολους που λεει και το ανεκδοτο:bawl:

STF
01/02/2023, 14:02
Καπως ετσι. Στην Ευρωπη εχουν μισθους 3000 τουλαχιστον και οι μηχανες εχουν 1Κ πιο φθηνα απο εδω που ο μισθος ειναι 800. Ρε που να γινουν αυτα ρει.

Στη Γερμανία ο ΦΠΑ έπεσε στο 16% λόγω κορωνοϊού και μειώθηκαν οι τιμές, δεν έχει να κάνει με τους μισθούς μας (ποτέ δεν είχε να κάνει με τους μισθούς). Επειδή τυχαίνει και γνωρίζω... μια γκαρσονιέρα στο Μόναχο του 2004 είχε τότε ενοίκιο 500€. Είναι άλλο πράγμα τα προϊόντα και άλλο πράγμα η διαβίωση.

Το NC750X με DCT του 2019 είχε 9.550€. Σήμερα το νέο NC750X μετά από όλες τις αυξήσεις και με σημαντικές διαφορές σε πλαστικά/κινητήρα (από άποψη κόστους παραγωγής κυρίως και όχι επί της ουσίας της χρήσης αυτής της μηχανής) σήμερα έχει 10600. Δε νομίζω να είναι και τελείως παράλογες οι αυξήσεις με όλα αυτά που έχουν γίνει. Είναι αύξηση της τάξης του 10% όταν τα πάντω γύρω μας έχουν ξεφύγει άνω του 20% στη πράξη (όχι στην τηλεόραση που λένε παπάντζες).

Σ.Σ. Δεν είμαι Χοντάκιας....

dankannn
01/02/2023, 14:22
Στη Γερμανία ο ΦΠΑ έπεσε στο 16% λόγω κορωνοϊού και μειώθηκαν οι τιμές, δεν έχει να κάνει με τους μισθούς μας (ποτέ δεν είχε να κάνει με τους μισθούς). Επειδή τυχαίνει και γνωρίζω... μια γκαρσονιέρα στο Μόναχο του 2004 είχε τότε ενοίκιο 500€. Είναι άλλο πράγμα τα προϊόντα και άλλο πράγμα η διαβίωση.

Το NC750X με DCT του 2019 είχε 9.550€. Σήμερα το νέο NC750X μετά από όλες τις αυξήσεις και με σημαντικές διαφορές σε πλαστικά/κινητήρα (από άποψη κόστους παραγωγής κυρίως και όχι επί της ουσίας της χρήσης αυτής της μηχανής) σήμερα έχει 10600. Δε νομίζω να είναι και τελείως παράλογες οι αυξήσεις με όλα αυτά που έχουν γίνει. Είναι αύξηση της τάξης του 10% όταν τα πάντω γύρω μας έχουν ξεφύγει άνω του 20% στη πράξη (όχι στην τηλεόραση που λένε παπάντζες).

Σ.Σ. Δεν είμαι Χοντάκιας....

Παράλογες είναι σε όλα τα πράγματα αγαπητέ μου, τεχνητές είναι.
Είδαμε και με τα super market , με το που είπαν για food pass τα πήγαν όλα στο Θεό τα προϊόντα και μικρυναν και τις ποσότητες.

mr.mister
02/02/2023, 08:12
11.950
Αντε γεια. Μολις εχασε εναν αγοραστη ο πονηριδης.Οχι οτι κανουν την διαφορα 300 εβρο σε ενα τετοιο ποσο αλλα ο τυπος ψαχνει για θυματακια.Και μην αρχισετε παλι οτι ερχεται απο Ιαπωνια, αναλογως ποσα κομματια θα παρει κλπ. Σας ξαναναφερω οτι το Αfrica που κοστιζει περισσοτερο, ειναι made in Japan και αυτο, προφανως κανει εισαγωγη λιγοτερα κομματια απο το Transalp, περισσοτερα κυβικα για φορους φπα κλπ,το εχει καπελο 1Κ απο Ευρωπη ενω το Transalp 1.5K. Ρε που να γινουν αυτα...μονο στο Ελλαδισταν.

THRESH
02/02/2023, 09:27
11.200 βλέπω το Tenere , 12Κ αυτό?

Αν τα καταφέρει και το δίνει πιο γρήγορα η Honda, νομίζω ότι θα πάρει εύκολα αγοραστές

STF
02/02/2023, 09:28
Αν πράγματι αυτή είναι η τιμή ναι συμφωνώ, είναι ακριβό. Την τιμή που την είδες;
Κατά τα άλλα αν θυμάμαι καλά στην EICMA υπήρξε ρητή δήλωση ότι θα είναι και αυτό Made in Japan.

giorgosb
02/02/2023, 09:39
Όντως που ανέβηκε η τιμή;



11.200 βλέπω το Tenere , 12Κ αυτό?

Αν τα καταφέρει και το δίνει πιο γρήγορα η Honda, νομίζω ότι θα πάρει εύκολα αγοραστές

Τιμή καταλόγου το Tenere έχει 11.600€

THRESH
02/02/2023, 09:50
Όντως που ανέβηκε η τιμή;




Τιμή καταλόγου το Tenere έχει 11.600€
Το γνωρίζω αλλά χθές είδα αγγελία στο car.gr , καινούργιο, 2023.

mr.mister
02/02/2023, 11:01
Αν πράγματι αυτή είναι η τιμή ναι συμφωνώ, είναι ακριβό. Την τιμή που την είδες;
Κατά τα άλλα αν θυμάμαι καλά στην EICMA υπήρξε ρητή δήλωση ότι θα είναι και αυτό Made in Japan.
car.gr
https://i.postimg.cc/zvCS4fDf/Screenshot-2023-02-02-120410.jpg (https://postimages.org/)

AristidisZ
02/02/2023, 11:03
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/330672392-honda

10700 ;;;;

εν τω μεταξύ είναι σοβαρό μαγαζί το συγκεκριμένο, τουλάχιστον από δική μου εμπειρία σε ανταλλακτικά σε 2-3 αγορές...

AristidisZ
02/02/2023, 11:05
car.gr
https://i.postimg.cc/zvCS4fDf/Screenshot-2023-02-02-120410.jpg (https://postimages.org/)

441238

mr.mister
02/02/2023, 11:07
441238

οταν πατας στην αγγελια παει στα 11.950:p

CorpseAlive
02/02/2023, 11:09
10500 το απλό
κοντά στα 12.000 το κομπλέ.
Εκεί έχω ακούσει από πηγές.

Για άλλη μια φορά προφήτης.

giorgosb
02/02/2023, 11:13
Για άλλη μια φορά προφήτης.

Ποιο είναι το απλό και ποιο το κομπλέ;

CorpseAlive
02/02/2023, 11:24
Ποιο είναι το απλό και ποιο το κομπλέ;

Το Tricolour με προστασίες κλπ είναι το κομπλέ.
Σαν πακέτο νομίζω το Adventure.

basilis_k6
02/02/2023, 13:05
κάποτε με τοσα παιρναμε 1000ss και τωρα παιρνουμε τρανσαλπ λολ
ευτυχως ανέβηκαν οι μισθοι μας απο τότε

Nostradamus
02/02/2023, 13:11
κάποτε με τοσα παιρναμε 1000ss και τωρα παιρνουμε τρανσαλπ λολ
ευτυχως ανέβηκαν οι μισθοι μας απο τότε

Δεν το αναφεραμε σε αυτο το νημα ακομη σωστα? Ωρα του ειναι...

Να γιατι κινεζικο!!! :lol:

AristidisZ
02/02/2023, 13:23
κάποτε με τοσα παιρναμε 1000ss και τωρα παιρνουμε τρανσαλπ λολ
ευτυχως ανέβηκαν οι μισθοι μας απο τότε

ξεκολλάτε πια, έχει καταντήσει αηδία

441241

441242

dankannn
02/02/2023, 14:28
Ωραίος ο AristidisZ , στον Άδωνη να τα στείλουμε.
Γελούσαν και οι πέτρες εχθές σε ενα μικρό κανάλι όταν τον ρωτήσαν για τις ποσότητες που έγιναν μικρότερες

johnstef33
02/02/2023, 14:32
δεν υπάρχει γενικευμένη αισχροκέρδεια στην Ελλάδα»
"Υπάρχει ακρίβεια"

mr.mister
03/02/2023, 13:28
11.500-11.750
Nα βγαλει και 250 απο το τρικολορε ο τσιπης ενω δεν χρεωνεται πουθενα αλλου στην Ευρωπη.
https://www.honda-motorcycles.gr/range/XL750-TRANSALP/technical/

AristidisZ
03/02/2023, 13:31
το μαύρο μας αρέσει ούτως ή άλλως :D

νορμάλ η τιμή...

skritikos
03/02/2023, 13:42
Όταν μπορώ να αγοράσω καινούργιο CB500X με περίπου 7200, που για μένα είναι τα 2/3 του Trsansalp σαν μοτοσυκλέτα, συγγνώμη για τον κύριο Σαρακάκη αλλά δεν θα το σκεφτώ καν το δεύτερο.
Βέβαια κλασικά ως Honda με τέτοιο όνομα, θα πουλήσει σαν τρελό παρά τον χαμό και την αστάθεια γύρω μας.

AristidisZ
03/02/2023, 13:51
Όταν μπορώ να αγοράσω καινούργιο CB500X με περίπου 7200, που για μένα είναι τα 2/3 του Trsansalp σαν μοτοσυκλέτα, συγγνώμη για τον κύριο Σαρακάκη αλλά δεν θα το σκεφτώ καν το δεύτερο.
Βέβαια κλασικά ως Honda με τέτοιο όνομα, θα πουλήσει σαν τρελό παρά τον χαμό και την αστάθεια γύρω μας.

7800 τo CB, 9400 το NC, 11500 το Transalp, 15850 η Africa

τα 2/3 του 11500 είναι πάντως 7666 ;)

οι τιμές κρίνονται με βάση τα σημερινά δεδομένα και τον σημερινό ανταγωνισμό, δεν κρίνονται με πόσο είχε το Transalp πριν 15 χρόνια, ούτε αν με 11500 παίρναμε GSXR 1000 το 2004

(το σχόλιο δεν είναι επί προσωπικού, είναι γενικό)

giorgosb
03/02/2023, 13:55
7920 τo CB, 9400 το NC, 11500 το Transalp, 15850 η Africa

fixed

skritikos
03/02/2023, 14:01
Ξέρω τις τιμές καταλόγου. Λέω πόσο μπορώ να το πάρω αύριο.
Για μένα το NC750X είναι πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση στα άνω των 500cc, γιατί έχει το μεγάλο πλεονέκτημα της ελάχιστης κατανάλωσης και παράλληλα κοστίζει λιγότερο (ακόμη και το DCT).
Δεν είναι πως με το Transalp παίρνεις και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ή κάτι άλλο τεχνολογικά πολύ ανώτερο. Άλογα ναι, μαζί με την απαραίτητη κατανάλωση.

basilis_k6
03/02/2023, 14:18
7800 τo CB, 9400 το NC, 11500 το Transalp, 15850 η Africa

τα 2/3 του 11500 είναι πάντως 7666 ;)

οι τιμές κρίνονται με βάση τα σημερινά δεδομένα και τον σημερινό ανταγωνισμό, δεν κρίνονται με πόσο είχε το Transalp πριν 15 χρόνια, ούτε αν με 11500 παίρναμε GSXR 1000 το 2004

(το σχόλιο δεν είναι επί προσωπικού, είναι γενικό)

με τα σημερινά δεδομένα, οι τιμές ειναι τραγικές. βεβαια σίγουρα καποιος πιστευει οτι ενα απλο μηχανακι, με τεχνολογία 2012-17, μεσαιου κυβισμου, ειναι λογικο να στοιχίζει 12.000ευρω.

τα ίδια εκανε η yamaha με το tracer 700 πριν μερικά χρονια αλλα εδω η honda το έσκισε. mt-07 6k euro, tracer 7 78000 euro. Διαφορά τιμης που δεν έβγαζε κανενα νόημα.
hornet 8750e, transalp 11900e γιατι έτσι. έεελα μωρε τα γυμνα δεν πουλάνε, θα βγάλουμε απο το transalp. Δεν πληρωνω τη μηχανη δηλαδη, πληρωνω την τάση της αγοράς.

AristidisZ
03/02/2023, 14:24
με τα σημερινά δεδομένα, οι τιμές ειναι τραγικές. βεβαια σίγουρα καποιος πιστευει οτι ενα απλο μηχανακι, με τεχνολογία 2012-17, μεσαιου κυβισμου, ειναι λογικο να στοιχίζει 12.000ευρω.

όσο λογικό είναι ένα γιαούρτι σήμερα να στοιχίζει τα διπλάσια από ότι πριν 2 χρόνια

αν δε σου αρέσει, μη παίρνεις γιαούρτι

Lioulios
03/02/2023, 14:28
Το μονο που μας μενει ακομα ,ειναι να δουμε δοκιμαστικό

mr.mister
03/02/2023, 14:35
Όταν μπορώ να αγοράσω καινούργιο CB500X με περίπου 7200
Που το βρισκεις man τοσο?

panavour
03/02/2023, 15:33
όσο λογικό είναι ένα γιαούρτι σήμερα να στοιχίζει τα διπλάσια από ότι πριν 2 χρόνια

αν δε σου αρέσει, μη παίρνεις γιαούρτι

αυξηθηκε λεει λογω του πολεμου στην ουκρανια.
μα τι στο διαολο,γιαουρτοπολεμο παιζουν??

Tallyban
03/02/2023, 18:57
Ξέρει κανείς πόσο ζυγίζει ο κινητήρας του νέου τρανσλαπ;

Bowleno
03/02/2023, 19:39
Ξέρει κανείς πόσο ζυγίζει ο κινητήρας του νέου τρανσλαπ;

Γιατί; έχεις άκρες με γύφτους; :D

mr.mister
03/02/2023, 19:41
Γιατί; έχεις άκρες με γύφτους; :D

Κλαιω:p

doctoras
03/02/2023, 21:11
Μέχρι το 2015 τα ηλεκτρονικά υπήρχαν μόνο για τις μοτο μεγαλης κατηγορίας
Τώρα όλα τα ηλεκτρονικά πακέτα έχουν εισχωρήσει και στην μεσαία κατηγορία και σε λίγο καιρό και στην μικρή

Πληρώνεις περισσότερα συγκριτικά αλλά το τελευταίο v transalp ηλεκτρικό εξοπλισμό είχε μόνο το abs και την διαχείρηση καυσίμου injection.

Σήμερα ένα μεσαίο της κατηγοριας θα έχει ως στάνταρ traction control, cornering abs, προγράμματα οδήγησης, cruise control, bluetooth επικοινωνία με τηλέφωνο, full led φωτιστικά, και ένα ταμπλέτακι με πλειάδα πληροφοριών συγκριτικά με τις βασικές πληροφορίες των οργάνων.
Ομοίως οι διάφορες και στα vstrom.

Επίσης σου πουλάει περισσότερα κυβικά που είναι σημαντική διαφορά

STF
03/02/2023, 22:22
Πάντως τα 11.500/11.750 δεν είναι ανταγωνιστική τιμή.
Στα 10.700 ακόμη κι έτσι ξεβράκωτο στεκόταν κάπως. Τώρα έφαγε Χ και έκανε ακόμη πιο ελκυστικό το NC για αστική χρήση και εσωτερικό τουρισμό (για εμένα και Ευρωπαϊκό).

Στα On/Off με νορμάλ χωμάτινη χρήση το Tuareg 660 είναι η καλύτερη πρόταση αυτή τη στιγμή, ειδικά αν σκεφτείς την 4ετή εγγύηση που προσφέρει η εταιρεία. Πάντα γνώμη μου και πάντα με ανοιχτό μυαλό προς όλες τις κατευθύνσεις.

mr.mister
03/02/2023, 22:52
Απλα Αντε Γεια ανταγωνισμος. 30 αλογα στον τροχο διαφορα. Πως τους πετσοκοψες μωρη Honda ετσι.
https://www.youtube.com/watch?v=uAKSb8ncbo8
https://www.youtube.com/watch?v=j5_2spAMElU&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=16
Μουλαρι ο Αστραχαν ακα Tenere-MT 07

Nostradamus
04/02/2023, 04:58
Απλα Αντε Γεια ανταγωνισμος. 30 αλογα στον τροχο διαφορα. Πως τους πετσοκοψες μωρη Honda ετσι.
https://www.youtube.com/watch?v=uAKSb8ncbo8
https://www.youtube.com/watch?v=j5_2spAMElU&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=16
Μουλαρι ο Αστραχαν ακα Tenere-MT 07

Αν και δεν είδα το βιντεο, τα άλογα στο χώμα δεν λένε απολύτως τίποτα. Αυτά είναι για την καφετέρια η για να πηγαινοέρχεται κάνεις μέχρι το Σούνιο από άσφαλτο με το μεσαίο του on/off.

stefanos
04/02/2023, 08:55
Μέχρι το 2015 τα ηλεκτρονικά υπήρχαν μόνο για τις μοτο μεγαλης κατηγορίας
Τώρα όλα τα ηλεκτρονικά πακέτα έχουν εισχωρήσει και στην μεσαία κατηγορία και σε λίγο καιρό και στην μικρή

Πληρώνεις περισσότερα συγκριτικά αλλά το τελευταίο v transalp ηλεκτρικό εξοπλισμό είχε μόνο το abs και την διαχείρηση καυσίμου injection.

Σήμερα ένα μεσαίο της κατηγοριας θα έχει ως στάνταρ traction control, cornering abs, προγράμματα οδήγησης, cruise control, bluetooth επικοινωνία με τηλέφωνο, full led φωτιστικά, και ένα ταμπλέτακι με πλειάδα πληροφοριών συγκριτικά με τις βασικές πληροφορίες των οργάνων.
Ομοίως οι διάφορες και στα vstrom.

Επίσης σου πουλάει περισσότερα κυβικά που είναι σημαντική διαφορά

Και όλα αυτά τα χρειάζεσαι, αποτελούν βελτίωση του προιόντος που παίρνεις τελικά?
Δεν εξετάζω αν όλα αυτά επιβαρύνουν το κόστος που έχει το εργοστάσιο σε σύγκριση με την επιβάρυνση στην τιμή που πληρώνει ο καταναλωτής.
Σου χρειάζονται?
Ή επειδή η Honda έχει ένα κινητήρα 90 άλογα για δρόμο, επιλέγει να τον βάλει και σε ένα ον-οφφ καθημερινό,
βάλε και ένα traction και μερικά προγράμματα για να μην σκοτωθούν οι μαλάκες και πάμε γι άλλα...
Γιατί εγώ κάτι τέτοιο βλέπω.
Γιατί είμαι σίγουρος ότι αν ρίχναν λίγο χρήμα για το μοντέλο, να κόψουν λίγα άλογα ψηλά και να δώσουν περισσότερη ροπή χαμηλομεσαία θα ήταν πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα.

mr.mister
04/02/2023, 09:38
https://www.youtube.com/watch?v=LpZNr493vxQ

11.6Κ εχω βαλει ....ελα Αστραχαν

https://www.youtube.com/watch?v=j5_2spAMElU&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=17

PaNick67
04/02/2023, 09:44
Ακομα δεν το ειδαμε, Γιαννη το βγαλαμε.

Καθιστε να ερθει, να το παρει ο ειδικος τυπος, να το κανουμε καμια βολτα και βλεπουμε.
Στον νου μας πρεπει να εχουμε οτι τα σημερινα 11Κ ειναι τα χθεσινα 9. Ολα ακριβυναν.

Απο εκει και περα αυτος που το θελει και μπορει να το πληρωσει, θα το παρει.

Οι υπολοιποι το θεωρουμε ακριβο :bawl:

STF
04/02/2023, 10:55
Ακομα δεν το ειδαμε, Γιαννη το βγαλαμε.

Καθιστε να ερθει, να το παρει ο ειδικος τυπος, να το κανουμε καμια βολτα και βλεπουμε.
Στον νου μας πρεπει να εχουμε οτι τα σημερινα 11Κ ειναι τα χθεσινα 9. Ολα ακριβυναν.

Απο εκει και περα αυτος που το θελει και μπορει να το πληρωσει, θα το παρει.

Οι υπολοιποι το θεωρουμε ακριβο :bawl:

Μισό, καλά το πήγαινες στην αρχή αλλά μετά το χάλασες....
Ακόμη και τα περί του ειδικού τύπου σε μεγάλο βαθμό πλέον... δεν... αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση την αφήνουμε στην άκρη.

Θα μείνω ότι είναι σωστή η άποψη σου ότι πρέπει να το περιμένουμε, να το κάνουμε κανά test ride, να το αγοράσουν μερικοί σύντροχοι και να αρχίσουμε να έχουμε μια αυθεντική άποψη περί τίνος πρόκειται. Τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να αξιολογήσουμε αν θα αξίζει τα λεφτά του συνυπολογίζοντας τις συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει.

Πάμε τώρα στις τιμές... με συγκρίσεις εντός της μεσαίας κατηγορίας.

Tenere 700, είχε 10.000 (σε προσφορά ηλεκτρονικής προ-παραγγελίας) και ταυτοχρόνως πρώτη επίσημη τιμή -πριν 3 χρόνια- τα 10.500 και αυτά θα κρατήσουμε ως αρχική τιμή αγοράς. Σήμερα έχει 11.200. Δηλαδή 700 ευρώ διαφοράς.

Tuareg 660, είχε 12.200 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε (Δεκ.'21) και έχει 12.300 σήμερα, ένα χρόνο μετά (και εντός του χρονικού διαστήματος στο οποίο έχει προκύψει ο πόλεμος στην Ουκρανία). Δηλαδή 100 ευρώ διαφοράς.

Από που προκύπτει λοιπόν ότι οι σημερινές 11.000 είναι οι χθεσινές 9.000 ευρώ; Μην παρασυρόμαστε εύκολα από καραμέλες ισοπεδώνοντας τα πάντα. Φαινόμενα ακρίβειας φυσικά και υπάρχουν αλλά δε χρειάζεται να αποδεχόμαστε "καταστάσεις" ως κλειδωμένα δεδομένα. Καλό είναι να εξετάζουμε και να συγκρίνουμε προσεκτικά για να μην την πατάμε ως καταναλωτές. Επομένως σωστά έγραψες ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πριν κρίνουμε αλλά η πείρα μας δείχνει ότι για να το κάνεις σωστό On/Off θέλεις τουλάχιστον μια ποδιά, την οποία ποδιά η Honda την χρεώνει επιπλέον 850 ευρώ, και ο ανταγωνισμός την διαθέτει ως στάνταρ. Θα μου πεις να πάρεις μια after market που τα πιθανότερο είναι να έχει τη μισή τιμή αλλά και πάλι πρέπει να συγκρίνουμε με ίσους όρους και η ύπαρξη ποδιάς από το εργοστάσιο για μια On/Off είναι σα να συζητάμε για καθρέπτες. Επομένως -για εμένα τουλάχιστον- η τιμή του Transalp 750 διαμορφώνεται στα 12.350 και θα έβαζα μόνο την εργοστασιακή γιατί παρατήρησα ότι όπως περνάει κάτω από την εξάτμιση είναι δύσκολη άσκηση η τοποθέτηση της χωρίς επιπλέον κάγκελα. Όπως επίσης η απουσία της ποδιάς κρύβει εντέχνως μια άλλη αδυναμία της μοτοσυκλέτας. Αν την είχαν τοποθετημένη ως στάνταρ θα ήταν αναγκασμένοι να ανακοινώσουν ακόμη μικρότερο ύψος κινητήρα από το έδαφος (και πάλι η αιτία είναι η διαδρομή της εξάτμισης).

Άρα είναι ακριβότερη από τη Tuareg 660 με τα πλουσιότερα ηλεκτρονικά και σημαντικά ακριβότερη από τη φτωχότερη σε ηλεκτρονικά Tenere 700.

Το αν το όνομα Honda, το δίκτυο Σαρακάκη και τελικά το συνολικό πακέτο που προσφέρει η νέα Transalp 750 μπορεί να δικαιολογήσει τη τιμή της έναντι του ανταγωνισμού μένει να το δούμε όπως πολύ σωστά ανέφερες στη πράξη, όταν δλδ κυκλοφορήσει δρόμους.

Να πω εδώ ότι την έβλεπα πολύ ζεστά τη Transalp 750 και στη θεωρητική τιμή που είχε διαρρεύσει αρχικά -στα 10.700- την θεωρούσα αρκετά ανταγωνιστική.

Στα 11.500 όμως "φεύγει" αρκετά... χωρίς να φαίνεται ότι πλην του δυνατού κινητήρα της και της θεωρητικής αξιοπιστίας της, να προσφέρει κάτι άλλο σημαντικότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα Specs τουλάχιστον φαίνεται πως το Tuareg 660 συνεχίζει να είναι πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα με πλούσια ηλεκτρονικά, Tubeless ελαστικά, αναπαυτική σέλα (όπως ομολογούν οι περισσότεροι κάτοχοι) και ζωηρότατο μοτέρ για τη κατηγορία.

PaNick67
04/02/2023, 11:13
@STF, εσυ βλεπεις τα ανταγωνιστικα μοντελα εγω βλεπω την μεγαλη εικονα με αυξησεις στα νεα αυτοκινητα 10-15% ( εψαχνε φιλος περσι τις γιορτες και ριξαμε και φετος μια ματια στις τιμες και εχει ξεφυγει πολυ το πραγμα. Χωρια τον χρονο παραδοσης με ανοιχτη τιμη φυσικα ), οπως βλεπω και ποσο αυξηθηκε το κοστος της ζωης.

Σε καθε περιπτωση η δικη μου η αποψη λεει το εξης: Ο καθε υποψηφιος αγοραστης, το βλεπει, το ζυγιζει, κοιταζει τον ανταγωνισμο και πραττει αναλογως. Για εσενα ειναι αποτρεπτικη η τιμη για τον αλλον που δεν μπορει να φτασει το Africa, το Transalp ισως ειναι η χρυση τομη. Ή για αυτον που δεν αρεσει το Tenere, φοβαται την αξιοπιστια του Tuareg, κλπ

Καθε μοντελο εχει το κοινο του αν και θεωρω οτι θα γινει best seller. Ο χρονος θα δειξει. Στο κατω κατω η αγορα της μηχανης δεν υποκειται σε ορθολογικους κανονες, ειναι "κ@υλ@" και χρηματα

STF
04/02/2023, 11:31
Σε αυτό που διαφώνησα είναι πως δε μπορείς να βλέπεις τη μεγάλη εικόνα όταν κάνεις επιλογή σε συγκεκριμένη κατηγορία. Ειδικά όταν το πλαίσιο τιμών που έβαλες είναι αυτό της κατηγορίας μοτοσυκλέτας για την οποία συζητάμε. Αλλιώς δε θα συζητάγαμε ΚΑΘΟΛΟΥ για τη τιμή που θα έρθει μια μοτοσυκλέτα. Μας απασχολεί όμως... πάντα!

Θα μου επιτρέψεις να πω ότι το αν η αγορά μηχανής δεν υπόκειται σε ορθολογικούς κανόνες είναι άλλη μια καραμέλα κατά τη γνώμη μου, όχι σε απόλυτο αλλά σε μεγάλο βαθμό, είναι άλλη μια ρομαντική μοτοσυκλετιστική διατύπωση που συνήθως δε βρίσκει πράξη. No money, no honey όπως έγραψες κι εσύ (περίπου). Μπορεί να ισχύει αλλά -ειδικά στην Ελλάδα- όχι για όλους. Μακάρι να μπορούσαν/με όλοι να αγοράζουμε μόνο με γνώμονα τη κάβλα χωρίς να υπολογίζουμε τις τιμές. Ειδικά οι θιασώτες της Honda είναι ο ορισμός των ορθολογικών αγορών κι εγώ δε διαφέρω και πολύ από αυτούς, ειδικά όταν δεν το σηκώνει η τσέπη μου.

Εκτός αυτού αν εξυπηρετεί κάτι ο θεσμός των forum είναι ακριβώς αυτό, η συζήτηση ώστε να διαβάζουμε όλοι απόψεις για να διαπιστώσουμε πολλές φορές ότι κάποια πράγματα μπορεί και να μας διαφεύγουν. Ελπίζω να είναι κατανοητό ότι το πνεύμα των σχολίων μου δεν έχει ύφος αντιπαράθεσης αλλά διαλόγου.

mr.mister
04/02/2023, 11:37
Μισό, καλά το πήγαινες στην αρχή αλλά μετά το χάλασες....
Ακόμη και τα περί του ειδικού τύπου σε μεγάλο βαθμό πλέον... δεν... αλλά αυτή είναι άλλη συζήτηση την αφήνουμε στην άκρη.

Θα μείνω ότι είναι σωστή η άποψη σου ότι πρέπει να το περιμένουμε, να το κάνουμε κανά test ride, να το αγοράσουν μερικοί σύντροχοι και να αρχίσουμε να έχουμε μια αυθεντική άποψη περί τίνος πρόκειται. Τότε και μόνο τότε θα μπορούμε να αξιολογήσουμε αν θα αξίζει τα λεφτά του συνυπολογίζοντας τις συνθήκες ακρίβειας που έχουν προκύψει.

Πάμε τώρα στις τιμές... με συγκρίσεις εντός της μεσαίας κατηγορίας.

Tenere 700, είχε 10.000 (σε προσφορά ηλεκτρονικής προ-παραγγελίας) και ταυτοχρόνως πρώτη επίσημη τιμή -πριν 3 χρόνια- τα 10.500 και αυτά θα κρατήσουμε ως αρχική τιμή αγοράς. Σήμερα έχει 11.200. Δηλαδή 700 ευρώ διαφοράς.

Tuareg 660, είχε 12.200 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε (Δεκ.'21) και έχει 12.300 σήμερα, ένα χρόνο μετά (και εντός του χρονικού διαστήματος στο οποίο έχει προκύψει ο πόλεμος στην Ουκρανία). Δηλαδή 100 ευρώ διαφοράς.

Από που προκύπτει λοιπόν ότι οι σημερινές 11.000 είναι οι χθεσινές 9.000 ευρώ; Μην παρασυρόμαστε εύκολα από καραμέλες ισοπεδώνοντας τα πάντα. Φαινόμενα ακρίβειας φυσικά και υπάρχουν αλλά δε χρειάζεται να αποδεχόμαστε "καταστάσεις" ως κλειδωμένα δεδομένα. Καλό είναι να εξετάζουμε και να συγκρίνουμε προσεκτικά για να μην την πατάμε ως καταναλωτές. Επομένως σωστά έγραψες ότι πρέπει να περιμένουμε να δούμε πριν κρίνουμε αλλά η πείρα μας δείχνει ότι για να το κάνεις σωστό On/Off θέλεις τουλάχιστον μια ποδιά, την οποία ποδιά η Honda την χρεώνει επιπλέον 850 ευρώ, και ο ανταγωνισμός την διαθέτει ως στάνταρ. Θα μου πεις να πάρεις μια after market που τα πιθανότερο είναι να έχει τη μισή τιμή αλλά και πάλι πρέπει να συγκρίνουμε με ίσους όρους και η ύπαρξη ποδιάς από το εργοστάσιο για μια On/Off είναι σα να συζητάμε για καθρέπτες. Επομένως -για εμένα τουλάχιστον- η τιμή του Transalp 750 διαμορφώνεται στα 12.350 και θα έβαζα μόνο την εργοστασιακή γιατί παρατήρησα ότι όπως περνάει κάτω από την εξάτμιση είναι δύσκολη άσκηση η τοποθέτηση της χωρίς επιπλέον κάγκελα. Όπως επίσης η απουσία της ποδιάς κρύβει εντέχνως μια άλλη αδυναμία της μοτοσυκλέτας. Αν την είχαν τοποθετημένη ως στάνταρ θα ήταν αναγκασμένοι να ανακοινώσουν ακόμη μικρότερο ύψος κινητήρα από το έδαφος (και πάλι η αιτία είναι η διαδρομή της εξάτμισης).

Άρα είναι ακριβότερη από τη Tuareg 660 με τα πλουσιότερα ηλεκτρονικά και σημαντικά ακριβότερη από τη φτωχότερη σε ηλεκτρονικά Tenere 700.

Το αν το όνομα Honda, το δίκτυο Σαρακάκη και τελικά το συνολικό πακέτο που προσφέρει η νέα Transalp 750 μπορεί να δικαιολογήσει τη τιμή της έναντι του ανταγωνισμού μένει να το δούμε όπως πολύ σωστά ανέφερες στη πράξη, όταν δλδ κυκλοφορήσει δρόμους.

Να πω εδώ ότι την έβλεπα πολύ ζεστά τη Transalp 750 και στη θεωρητική τιμή που είχε διαρρεύσει αρχικά -στα 10.700- την θεωρούσα αρκετά ανταγωνιστική.

Στα 11.700 όμως "φεύγει" αρκετά... χωρίς να φαίνεται ότι πλην του δυνατού κινητήρα της και της θεωρητικής αξιοπιστίας της, να προσφέρει κάτι άλλο σημαντικότερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Στα Specs τουλάχιστον φαίνεται πως το Tuareg 660 συνεχίζει να είναι πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα με πλούσια ηλεκτρονικά, Tubeless ελαστικά, αναπαυτική σέλα (όπως ομολογούν οι περισσότεροι κάτοχοι) και ζωηρότατο μοτέρ για τη κατηγορία.

Διορθωση
Transalp 750=11.500
Tenere 700=11.600

STF
04/02/2023, 11:44
Διορθωση
Transalp 750=11.500
Tenere 700=11.600

11.200 αναφέρουν οι περισσότεροι έμποροι στο CAR για το Tenere 700, είδα πως υπάρχει και το 11.600 επομένως μάλλον έχεις δίκιο και έχει πάρει κι άλλη αύξηση.

Το 11.700 για το TA το έγραψα εκ παραδρομής, σίγουρα όχι εσκεμμένα. Με άφησε και το διόρθωσα και στο αρχικό κείμενο.

mr.mister
04/02/2023, 11:50
11.200 αναφέρουν οι περισσότεροι έμποροι στο CAR για το Tenere 700, είδα πως υπάρχει και το 11.600 επομένως μάλλον έχεις δίκιο και έχει πάρει κι άλλη αύξηση. Το 11.700 για το TA το έγραψα εκ παραδρομής, σίγουρα όχι εσκεμμένα.
11.200 εχουν μερικα 22αρια χωρις TFT 5” που τους εχουν μεινει σε μπλε χρωμα

CorpseAlive
06/02/2023, 01:33
Εγώ ενώ το έκραξα πολύ στην αρχή , το γλυκοκοιτάω πολύ.
Για ποιον λόγο?
1ον είναι στα κυβικά που το θέλω (ιδανικά θα ήταν τα 800 αλλά τέσπα)
2ον έχει τους ίππους και τα ηλεκτρονικά που θέλω.
3ον Είναι πιο μαζεμένο από το Africa και από ανάλογες επιλογές του είδους .
4ον Φαίνεται πιο σκληροτράχηλο για καθημερινή χρήση από αυτά που κοιτάω και σκέφτομαι.


Μένει να το δω από κοντά .
Ωστόσο το φουλ πακέτο με ποδιά , χούφτες και Quickshifter θα πάει 1.500 πάνω.
Και πάλι είναι εντός ορίων του Budget Μου και μάλιστα χαμηλότερα.

Αν καλύπτει το (γενική χρήση, καλή επίδοση σε εθνικές για ταξίδια) είμαι το αγοραστικό του κοινό.
Αυτά.

karellen
06/02/2023, 09:32
Μπορείς να ζήσεις και χωρίς σίφτερ και ποδιά και να γλυτώσεις αρκετά χρήματα.
Χούφτες βάζεις σε λίγο καιρό που θα βγουν aftermarket ένα σωρό.

telegonos
06/02/2023, 09:33
Εγώ ενώ το έκραξα πολύ στην αρχή , το γλυκοκοιτάω πολύ.
Για ποιον λόγο?
1ον είναι στα κυβικά που το θέλω (ιδανικά θα ήταν τα 800 αλλά τέσπα)
2ον έχει τους ίππους και τα ηλεκτρονικά που θέλω.
3ον Είναι πιο μαζεμένο από το Africa και από ανάλογες επιλογές του είδους .
4ον Φαίνεται πιο σκληροτράχηλο για καθημερινή χρήση από αυτά που κοιτάω και σκέφτομαι.


Μένει να το δω από κοντά .
Ωστόσο το φουλ πακέτο με ποδιά , χούφτες και Quickshifter θα πάει 1.500 πάνω.
Και πάλι είναι εντός ορίων του Budget Μου και μάλιστα χαμηλότερα.

Αν καλύπτει το (γενική χρήση, καλή επίδοση σε εθνικές για ταξίδια) είμαι το αγοραστικό του κοινό.
Αυτά.

Το quickshifter σε transalp τι νοημα εχει, να γλυτωνεις δεκατα στα Μεγαρα; Μπας και γινόμαστε θύματα του καταναλωτισμού;

Με 800 κυβικα, θα ειχε ενα κατι λιγο παραπανω δύναμη, αναλογικά να το πάρεις 800/755 σε ποσοστό δλδ 5.9% παραπάνω. Το τέλος κυκλοφορίας όμως θα πήγαινε από 55 ευρώ στα 120, αφού στα 785 αλλάζει η κατηγορία. Δυσανάλογο το κόστος, για διαφορά δύναμης που ισως δεν θα νιώσεις καν.

BabisStinson
06/02/2023, 09:44
Συμφωνώ, τι να το κάνετε βρε παιδιά το Quickshifter? Μόνο κεντρικό στάντ, χούφτες και ποδιά και αυτά θα βγουν σωρηδόν από aftermarket.

PaNick67
06/02/2023, 10:49
Άχρηστο γκατζετ το shifter για εμένα.

Ποδιά, χούφτες, σχάρες/ βαλίτσες, θερμαινόμενα grips και κεντρικό stand θεωρώ χρήσιμα.

STF
06/02/2023, 10:50
Το quickshifter σε transalp τι νοημα εχει, να γλυτωνεις δεκατα στα Μεγαρα; Μπας και γινόμαστε θύματα του καταναλωτισμού;

Με 800 κυβικα, θα ειχε ενα κατι λιγο παραπανω δύναμη, αναλογικά να το πάρεις 800/755 σε ποσοστό δλδ 5.9% παραπάνω. Το τέλος κυκλοφορίας όμως θα πήγαινε από 55 ευρώ στα 120, αφού στα 785 αλλάζει η κατηγορία. Δυσανάλογο το κόστος, για διαφορά δύναμης που ισως δεν θα νιώσεις καν.


Συμφωνώ, τι να το κάνετε βρε παιδιά το Quickshifter? Μόνο κεντρικό στάντ, χούφτες και ποδιά και αυτά θα βγουν σωρηδόν από aftermarket.

Σε On/Off ποτέ δεν κατάλαβα την αγωνία για quick shifter. Αν σκέφτομαι τέτοιες επιλογές ή επιλέγω λάθος μοτοσυκλέτα (λόγω διαφοράς στη χρήση) ή πέφτω θύμα του μάρκετινγκ. Θα αναφερθεί κάποιος για την ξεκούραση που μπορεί να προσφέρει η μη χρήση ενός συμπλέκτη. Όπως όμως ήδη έχει ανακοινωθεί, ο συμπλέκτης θα είναι μονόδρομος με σύστημα assist/slipper που αυτό μεταφράζεται και σε πολύ ελαφριά αίσθηση. Οπότε τα 300 ευρώ του quickshifter δώστε τα αλλού.

Και μια προτροπή που έχει πολλές διαστάσεις. Μην αγοράζεται αξεσουάρ που μπορείτε να βρείτε από after market εταιρείες οι οποίες σε πολλές περιπτώσεις προσφέρουν και καλύτερα προϊόντα, εκτός από αυτά της Honda που είναι πράγματι σε ανταγωνιστική τιμή (π.χ. το κεντρικό σταντ).
Η τιμή των ανταλλακτικών ρυθμίζεται από τη ζήτηση, όσο βάζουμε στο πακέτο της αρχικής αγοράς αξεσουάρ τόσο οι αντιπρόσωποι θα τα βαράνε. Αν κάνετε μια έρευνα θα δείτε πως υπάρχουν διαφορές στις τιμές των γνήσιων αξεσουάρ της Honda από χώρα σε χώρα. Οπότε δίνουμε έμφαση σε αυτά που "συμφέρουν" στην Ελλάδα και να είστε σίγουροι πως το μήνυμα μεταφέρετε στον αντιπρόσωπο, αυτό τουλάχιστον λέει η όποια εμπειρία μου έχω στις πωλήσεις. Ναι μεν βγάζουν κέρδος από τα αξεσουάρ -και για αυτό εστιάζουν μεγάλο τμήμα της κερδοφορίας τους σε αυτά- αλλά δεν βγάζουν καθόλου κέρδους από αξεσουάρ που ΔΕΝ πωλούνται, επομένως με την απουσία πώλησης τους αναγκάζεις να προσαρμόσουν τη τιμή.

Κάτι άλλο που θα πρέπει να σκέφτεστε είναι τη μεταπώληση. Όσο και να έχουν σημασία τα έξτρα (και έχουν κατά τη γνώμη μου), αυτό που πραγματικά γράφει στη μνήμη κάθε υποψήφιου αγοραστή είναι η αρχική τιμή πώλησης μιας μοτοσυκλέτας ως καινούρια. Οπότε αν μια μοτοσυκλέτα στοιχίζει 11.500/11.700€ και με το καλημέρα εκτοξεύουμε την αξία κτήσης της στα 13.000€ αυτό δυστυχώς θα αγγίξει την αξία μεταπώλησης -συνήθως- αρνητικά ως ένα βαθμό. Για αυτό σκεφτείτε καλά τι πραγματικά έχετε ανάγκη και αγοράστε το καλύτερο αξεσουάρ με τα χρήματα που έχετε να δώσετε (το οποίο δεν είναι απαραίτητα Genuine). Στο κάτω - κάτω η σταδιακή επένδυση σε αξεσουάρ προσφέρει και μια φρεσκάδα ανανέωσης για τη μοτοσυκλέτα μας και πονάει τη τσέπη μας αντίστοιχα σταδιακά και σε βάθος χρόνου. Κατά την αρχική αγορά της μοτοσυκλέτας, μπορείτε να κάνετε και μια συμφωνία κυριών με τον πωλητή της (dealer ή αντιπρόσωπο), ώστε να σας παρέχει μια έκπτωση και σε μελλοντικές αγορές γνήσιων αξεσουάρ.

Panos76
06/02/2023, 10:51
Άχρηστο γκατζετ το shifter για εμένα.

Ποδιά, χούφτες, σχάρες/ βαλίτσες, θερμαινόμενα grips και κεντρικό stand θεωρώ χρήσιμα.

και τα θερμαινόμενα τι να τα κάνεις αφού φοράς γάντια;

Οπότε σε χόνδα καταλήγουμε; :D

STF
06/02/2023, 11:08
και τα θερμαινόμενα τι να τα κάνεις αφού φοράς γάντια;

Οπότε σε χόνδα καταλήγουμε; :D

Πολλά χρόνια για τα θερμαινόμενα γκριπ έλεγα "τι να τα κάνω, στην Ελλάδα ζούμε". Στο Nuda όμως υπήρχαν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και τα εκτίμησα όταν τα χρησιμοποίησα, αν και δεν δουλεύουν σωστά (δουλεύει μόνο η δεύτερη σκάλα αλλά αποδίδει ως πρώτη δλδ χαμηλότερα από το αναμενόμενο). Και επειδή διαβάζω συχνά για "θεματάκια" σε θερμαινόμενα γκριπ (φθορές, δυσλειτουργίες σε αριστερό/δεξί κτλ) σκέφτομαι πως τα θερμαινόμενα γάντια με περιστασιακή χρήση -όποτε χρειάζεται- ίσως είναι καλύτερη επένδυση χρημάτων και μάλλον η θερμότητα τους αγκαλιάζει καλύτερα το χέρι. Το ποσό όμως είναι παρόμοιο. Ίσως βελτιωθεί η τιμή τους όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός, ακόμη δεν υπάρχουν πολλές εταιρείες που τα κατασκευάζουν (3-4 νομίζω είναι).

gior-gos
06/02/2023, 11:08
Σε πρώτη φάση, απο εξοπλισμό θα έβαζα

κεντρικό σταντ, για εύκολη συντήρηση της αλυσίδας, φούσκωμα ελαστικών και φόρτωμα

κάγκελα κινητήρα για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προστασία των πλαστικών από στατικές και μή μικροπτώσεις και επαφές με προφυλακτήρες αυτοκινήτων, δέντρα κτλ που κάποια στιγμή μάλλον θα συμβούν

καθώς βλέπω ότι η στάνταρ ζελατίνα είναι σχετικά μικρή, θα του έβαζα μιά μεγαλύτερη για καλύτερη προστασία από αέρα, βροχή κτλ.

Όσο θα το οδηγούσα, αν έβλεπα ότι χρειάζεται και κάτι άλλο θα το πρόσθετα.

Σίφτερ κτλ τα θεωρώ περισσότερο γκατζετιές, αν έβγαινε όμως με dct θα το προτιμούσα.

Panos76
06/02/2023, 11:16
Πολλά χρόνια για τα θερμαινόμενα γκριπ έλεγα "τι να τα κάνω, στην Ελλάδα ζούμε". Στο Nuda όμως υπήρχαν από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και τα εκτίμησα όταν τα χρησιμοποίησα, αν και δεν δουλεύουν σωστά (δουλεύει μόνο η δεύτερη σκάλα αλλά αποδίδει ως πρώτη).
Και επειδή διαβάζω συχνά για "θεματάκια" σε θερμαινόμενα γκριπ (φθορές, δυσλειτουργίες κτλ) σκέφτομαι πως τα θερμαινόμενα γάντια με περιστασιακή χρήση -όποτε χρειάζεται- ίσως είναι καλύτερη επένδυση χρημάτων και μάλλον η θερμότητα τους αγκαλιάζει καλύτερα το χέρι. Το ποσό όμως είναι παρόμοιο. Ίσως βελτιωθεί η τιμή τους όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός, ακόμη δεν υπάρχουν πολλές εταιρείες που τα κατασκευάζουν (3-4 νομίζω είναι).

Συμφωνώ, αλλά μπροστά στα 300€ + που κόστιζαν για το cb λέω άσε, καλύτερα ένα καλό ζευγάρι γάντια.

PaNick67
06/02/2023, 11:19
και τα θερμαινόμενα τι να τα κάνεις αφού φοράς γάντια;

Οπότε σε χόνδα καταλήγουμε; :D
Είμαι κρυουλιαρης, τι να κάνω;

ΥΓ. Μέχρι τα 40 δεν καταλάβαινα κρύο στην μηχανή. Μετά τα 45 κάτι άρχισα να νιώθω κάτω από τους 10°
Στα 55 κρυώνω και με 13° εξωτερική, γαμωτ.

karellen
06/02/2023, 11:36
Πάνο τα θερμαινόμενα γκριπ είναι αναντικατάστατα όσο καλό γάντι κι αν έχεις,η ζεστασιά που βγάζουν στο χοντρό κρύο είναι σωτηρία.

Παρεμπιπτόντως υπάρχουν στην Κινεζία θερμαινόμενα σε μορφή αντίστασης/λεπτό φιλμ που τα εγκαθιστάς μόνος σου κάτω από τις χούφτες και δουλεύουν μια χαρά.

441327

441328