Σύνδεση

View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

KotsosDR
21/09/2022, 10:23
Πολύ σκληροπυρηνικό μου φαίνεται..

438308

438309

438310

438311

Λογικό να σου φαίνεται σκληροπυρηνικο γιατι είναι το HRC CRF 450 Rally του '13 :lol:

giorgosb
21/09/2022, 11:01
Λογικό να σου φαίνεται σκληροπυρηνικο γιατι είναι το HRC CRF 450 Rally του '13 :lol:

Ναι ναι το είδα στο βίντεο που ανέβασες :D

Manalishi
21/09/2022, 11:51
τρολαρισμα στη honda είναι , τα βιντεο είναι fake :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=XUY3Ckq-POE


https://www.youtube.com/watch?v=luMwDyF0WmQ




Διαβάζω το άρθρο και γελάω....

Τόσος κόπος να φτιάξουν το βίντεο για το τίποτα???

Μου θύμισε λίγο απο Φτηνά Τσιγάρα...τόσος κόπος για να κάνει....@@@ στον εαυτό του...???

Lioulios
21/09/2022, 13:18
Τόσος κόπος να φτιάξουν το βίντεο για το τίποτα???

Μου θύμισε λίγο απο Φτηνά Τσιγάρα...τόσος κόπος για να κάνει....@@@ στον εαυτό του...???

Oντως ...εκατσε καποιος και χαλασε το χρονο του να ανεβασει την παπαρια αυτη.
Οχι τιποτα αλλο αλλα πολλοι και γω μαζι το πιστεψαμε κιολας

Panos76
21/09/2022, 13:35
Αρκετός κόσμος πεθαίνει για λίγα λεπτά δημοσιότητας.

KotsosDR
21/09/2022, 14:01
Oντως ...εκατσε καποιος και χαλασε το χρονο του να ανεβασει την παπαρια αυτη.
Οχι τιποτα αλλο αλλα πολλοι και γω μαζι το πιστεψαμε κιολας

Αντε εμεις... ο αρθρογράφος ;;;

"Μπορείτε να δείτε το επίμαχο βίντεο, παρακάτω. Τα πλάνα φαίνονται «αυθεντικά» και όχι συντεθειμένα, από κάποιον «τυχαίο» Youtuber, ενώ μάλιστα στο τέλος του δεσπόζει το σήμα της Honda, το όνομα της Africa Twin και η επιμέρους ονομασία 750 Rally!

Μάλιστα, κατά την διάρκεια του βίντεο, βλέπουμε διαρκώς, πλάνα από τις λεπτομέρειες της μοτοσυκλέτας, από τις οποίες δεν ξεφεύγει το σχήμα του ρεζερβουάρ… Όπως ίσως είδατε και στην εισαγωγική εικόνα, το ρεζερβουάρ θυμίζει αμέσως KTM 790/890, αφού εκτείνεται και στα πλάγια!"

:cry:

CorpseAlive
22/09/2022, 12:33
Πάντως έχω την εντύπωση ότι και η CRF 750 και το CHAOS θα κατασκευαστούν δίπλα δίπλα σε ελληνικό εργοστάσιο σύμφωνα με τον ελληνικό ειδικό τύπο.

Panos76
22/09/2022, 13:04
Αντε εμεις... ο αρθρογράφος ;;;



Δεν μπορεί να διανοηθεί κανείς πόσο τεράστιο είναι το ποσοστό απόκλισης από ό,τι διαβάζουμε και ακούμε στα ΜΜΕ σε σχέση με την πραγματικότητα.

Μηδενική αξιοπιστία ακόμα και στα πλέον έγκυρα έντυπα.

doctor_john
26/09/2022, 09:11
Τουλάχιστον κάτι τέτοιες αποκλίσεις είναι ακίνδυνες. Οι αποκρύψεις των ειδήσεων είναι πολύ επικίνδυνες.
Το συγκεκριμένο "τρολάρισμα" γλυτώνει πολλά χρήματα και χρόνο στο τμημα μαρκετινγκ της χόντα αν το δούμε
επιφανειακά.
Σε άλλα επίπεδα, ανάλογα με τις ώρες που στηρίχθηκε σαν πραγματικό, μπορεί να κόστισε αρκετά σε διάφορους.

lleonidas
11/10/2022, 14:31
Το νέο μεσαίο adventure αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα και να βασίζεται στον κινητήρα του καινούργιου Hornet.

Τα σχέδια ευρεσιτεχνίας δείχνουν πώς θα είναι η πολυαναμενόμενη Transalp. Το μοντέλο θα διαθέτει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 755 κ.εκ., που στο Hornet είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 90,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Ένα ακόμη κοινό στοιχείο που θα μοιράζονται Transalp και Hornet θα είναι το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι.

Τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο, αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές, (μειωμένη ιπποδύναμη, μακρύτερο ψαλίδι, ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει στο φόρτωμα), για να ταιριάζουν στον χαρακτήρα μιας adventure μοτοσυκλέτας.

Η κοινή χρήση εξαρτημάτων δεν σταματά εκεί. Η εξάτμιση δείχνει ίδια, ενώ είναι πολύ πιθανό να είναι εξοπλισμένο με το πάνελ οργάνων του Hornet (οθόνη TFT 5 ιντσών) και με τον προβολέα LED.

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, επιβεβαιώνοντας πως το Transalp θα διαθέτει ικανότητες για κίνηση off road, όπως τα Yamaha Tenere και Aprilia Pegaso.

Όσον αφορά την σχεδίαση, αυτό που βλέπουμε στα σκίτσα συμβαδίζει με την μοτοσυκλέτα που είδαμε στις κατασκοπικές φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε πριν από σχεδόν έναν μήνα. Μια ελαφριά adventure, με μπόλικα πλαστικά, ψηλή ζελατίνα και χούφτες στο μπροστινό μέρος που αναλαμβάνουν την προστασία του αναβάτη, και μίνιμαλ πίσω μέρος με φαρδιά σέλα και σχάρα.

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9237-nees-leptomereies-gia-to-honda-transalp-750)

438730

CorpseAlive
11/10/2022, 18:11
Αν εξαιρέσεις το φανάρι, πονάει το πορτοφόλι μου από τώρα.
Πωλείται τρανσαλπ 700 , άριστη και με πολλά έξτρα! 45000 χλμ παιδιά έλα να παίρνουμε μπρος!!!

AristidisZ
11/10/2022, 20:39
Να δούμε και ποσο κομμένο θα είναι το μοτέρ…

basilis_k6
11/10/2022, 21:05
Να δούμε και ποσο κομμένο θα είναι το μοτέρ…

72 ροδα μαξ. θα φαινονται στο δρομο σαν 60. τα άλογα της χοντα ειναι για καλλιστεία. κανουν κλιπιτι κλοπ χαροπά, δεν ειναι ιπποδρομου.

Bowleno
11/10/2022, 21:11
Το νέο μεσαίο adventure αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα και να βασίζεται στον κινητήρα του καινούργιου Hornet.

Τα σχέδια ευρεσιτεχνίας δείχνουν πώς θα είναι η πολυαναμενόμενη Transalp. Το μοντέλο θα διαθέτει τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 755 κ.εκ., που στο Hornet είναι ρυθμισμένος να αποδίδει 90,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 7,7 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Ένα ακόμη κοινό στοιχείο που θα μοιράζονται Transalp και Hornet θα είναι το ατσάλινο πλαίσιο τύπου διαμάντι.

Τόσο στον κινητήρα, όσο και στο πλαίσιο, αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές, (μειωμένη ιπποδύναμη, μακρύτερο ψαλίδι, ενισχυμένο υποπλαίσιο για να αντέχει στο φόρτωμα), για να ταιριάζουν στον χαρακτήρα μιας adventure μοτοσυκλέτας.

Η κοινή χρήση εξαρτημάτων δεν σταματά εκεί. Η εξάτμιση δείχνει ίδια, ενώ είναι πολύ πιθανό να είναι εξοπλισμένο με το πάνελ οργάνων του Hornet (οθόνη TFT 5 ιντσών) και με τον προβολέα LED.

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, επιβεβαιώνοντας πως το Transalp θα διαθέτει ικανότητες για κίνηση off road, όπως τα Yamaha Tenere και Aprilia Pegaso.

Όσον αφορά την σχεδίαση, αυτό που βλέπουμε στα σκίτσα συμβαδίζει με την μοτοσυκλέτα που είδαμε στις κατασκοπικές φωτογραφίες που δημοσιεύσαμε πριν από σχεδόν έναν μήνα. Μια ελαφριά adventure, με μπόλικα πλαστικά, ψηλή ζελατίνα και χούφτες στο μπροστινό μέρος που αναλαμβάνουν την προστασία του αναβάτη, και μίνιμαλ πίσω μέρος με φαρδιά σέλα και σχάρα.

Πηγή (https://www.2wo.gr/news/nea-montela/9237-nees-leptomereies-gia-to-honda-transalp-750)

438730

Εν τη μεταξύ, ο Πήγασος έχει πάνω από 10 χρόνια που έχει σταματήσει η παραγωγή του.... Τι πίνει ο συντάκτης και δεν μας δίνει;:cry::lol:

AristidisZ
11/10/2022, 21:19
72 ροδα μαξ. θα φαινονται στο δρομο σαν 60. τα άλογα της χοντα ειναι για καλλιστεία. κανουν κλιπιτι κλοπ χαροπά, δεν ειναι ιπποδρομου.

Εσυ πρέπει να έχεις φάει πίκρα από Honda, δεν εξηγείται αλλιώς :bawl:

Bowleno
11/10/2022, 21:59
Εσυ πρέπει να έχεις φάει πίκρα από Honda, δεν εξηγείται αλλιώς :bawl:

Μόνο αυτός; Κι εγώ, στα σαρακάκεια μπουντρούμια.... Ποτέ ξανά χόντα όσο έχει αυτός την αντιπροσωπεία!

giorgosb
11/10/2022, 23:02
Εν τη μεταξύ, ο Πήγασος έχει πάνω από 10 χρόνια που έχει σταματήσει η παραγωγή του.... Τι πίνει ο συντάκτης και δεν μας δίνει;:cry::lol:

Tuareg ήθελε να γράψει ναι.. Αλλά αναμένεται και Pegaso με το ίδιο μοτέρ 660.

giorgosb
11/10/2022, 23:08
τα άλογα της χοντα ειναι για καλλιστεία. κανουν κλιπιτι κλοπ χαροπά, δεν ειναι ιπποδρομου.

438737

Panos76
12/10/2022, 08:11
Λίγο πιο ψηλόφτερο θα το ήθελα μπροστά και με τιμή 7.900, στα 85 αλογάκια (και ας είναι και του Μπάκιγχαμ) :D

CorpseAlive
12/10/2022, 15:27
Λίγο πιο ψηλόφτερο θα το ήθελα μπροστά και με τιμή 7.900, στα 85 αλογάκια (και ας είναι και του Μπάκιγχαμ) :D

Δεν παίζει να είναι κάτω από 10-11 χλρκ.

AristidisZ
12/10/2022, 15:27
Δεν παίζει να είναι κάτω από 10-11 χλρκ.

8 έχει φτάσει το 500άρι, οτιδήποτε σε 4ψήφιο θα είναι ευχάριστη έκπληξη...

zannisvel
12/10/2022, 16:08
8 έχει φτάσει το 500άρι, οτιδήποτε σε 4ψήφιο θα είναι ευχάριστη έκπληξη...

Λες να πάμε παρέα, να μας κάνουν και καλύτερη τιμή? :)

AristidisZ
12/10/2022, 16:13
Λες να πάμε παρέα, να μας κάνουν και καλύτερη τιμή? :)

Καλά, μεταξύ σοβαρού & αστείου, αν η τιμή είναι καλή, μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον upgrade από το CB...

basilis_k6
12/10/2022, 16:17
8 έχει φτάσει το 500άρι, οτιδήποτε σε 4ψήφιο θα είναι ευχάριστη έκπληξη...

δεν μπορω να φανταστω πως θα το τιμολογίσουν κοντα στο τενερε. ακομη και το φτερο της χοντα στο τεζοπιτο δεν δικαιολογει μια μικρη διαφορα πχ 10.500 απο το τενερε που κάνει 11.200. Η λογική λέει 4ψηφιο. η χοντα κανει καλες τιμολογήσεις τελευταια. Εγω παντως απο οσα εχω δει για το μηχανάκι δεν θεωρω οτι αξιζει παραπανω απο 9500. οπως βεβαια και το τενερε δεν αξιζει για κανενα λογο πανω απο 10500 αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια. η yamaha έγινε μουρη και πουλαει οτι θελει πλεον.

giorgosb
12/10/2022, 16:30
8 έχει φτάσει το 500άρι, οτιδήποτε σε 4ψήφιο θα είναι ευχάριστη έκπληξη...

8 το 500αρι και 16 το Africa.. Μάλλον στα 12.000€ το κόβω. Δεν νομίζω να βγει πιο φθηνό από το Tenere..

Lioulios
13/10/2022, 00:19
9.680 το απλο και κανα 10.399 με dct ...γιατι dct θα βαλει και εκει .

Leon67
13/10/2022, 03:16
72 ροδα μαξ. θα φαινονται στο δρομο σαν 60. τα άλογα της χοντα ειναι για καλλιστεία. κανουν κλιπιτι κλοπ χαροπά, δεν ειναι ιπποδρομου.

70 ημίονοι max- "Μουλάρι ο Αστραχαν" Θ.Β.

https://www.youtube.com/watch?v=D0Hx7nq2qsY

lleonidas
06/11/2022, 21:43
...Ήδη πελάτες που καταφεύγουν στα καταστήματα για να ρωτήσουν περισσότερα για το Transalp ακούνε για τιμή που θα έχει μπροστά τον αριθμό 11, θα είναι δηλαδή κάτω από 12.000 Ευρώ, εκεί που αναμένεται να είναι και όλος ο ανταγωνισμός από το 2023, τουλάχιστον για τα μοντέλα που έχουν ήδη ανακοινωθεί.

Με βάση τον εξοπλισμό που έχει το Hornet και τα κοινά τους στοιχεία, αναμένουμε το Transalp να είναι το πολύ 210 κιλά, ενδεχομένως θα είναι λιγότερο. Το Hornet στο μεταξύ αναγράφει εργοστάσιο κατασκευής το Hamamatsu, την γενέτειρα της Honda που πρόσφατα ανακαινίστηκε, και το Transalp δεν γίνεται να διαφέρει από αυτό καθώς τα δύο μοντέλα συμβαδίζουν. Το Transalp αναμένεται να είναι ένα από τα πιο δυνατά, από τα πιο πλούσια εξοπλισμένα και ταυτόχρονα από τα πιο προσιτά νέα μοντέλα της κατηγορίας...


Πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-xl-750-transalp-2023-pliris-apokalypsi-stis-8-noemvrioy-erhetai)


439192

doctoras
06/11/2022, 21:46
Eicma κοντή γιορτή μεθαύριο

giorgosb
06/11/2022, 23:01
Πολλά υποσχόμενο, για να δούμε..

CorpseAlive
08/11/2022, 10:17
https://www.youtube.com/watch?v=MSGm8tizmXA

Ήρθε!

lleonidas
08/11/2022, 10:22
Honda Transalp 750 2023 (https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/honda-xl750-transalp/)

90,5 ίπποι, 208 κιλά.

439242

439244

439241

doctoras
08/11/2022, 10:23
https://www.youtube.com/watch?v=MSGm8tizmXA

Ήρθε!

ντουκάτι και μλιες :D

ηρθε το εργαλείο!
439243

AristidisZ
08/11/2022, 10:26
Για να δω τώρα κάποιους που λέγανε για 70-75 άλογα το πολύ...

Αν είναι και Japan κιόλας...

Πωλείται CB500X 03/21 με ελάχιστα χλμ :tooth:

Panos76
08/11/2022, 10:37
Δωρική αρχιτεκτονική - design, φέρνει στο νου το πρώτο τρανσάλπ, ωραία σπεκς.



Πωλείται CB500X 03/21 με ελάχιστα χλμ :tooth:

Σιγά ρε, του πετάς μια ακτίνα επάνω και ένα ψηλότερο αμορτισέρ και είσαι έτοιμος, άσε που έχουμε και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ. :tooth:

AristidisZ
08/11/2022, 11:09
Σιγά ρε, του πετάς μια ακτίνα επάνω και ένα ψηλότερο αμορτισέρ και είσαι έτοιμος, άσε που έχουμε και μεγαλύτερο ρεζερβουάρ. :tooth:

Ναι, είχα μια φαγούρα για τις ακτίνες και τα αμορτισέρ, τι να σου πω... :bawl:

Κάνα αλογάκι παραπάνω θέμε :beer:

bmwr1100gs
08/11/2022, 11:11
Καλημέρα,

Είναι πάρα πολύ όμορφο. Πραγματικά εάν είναι made in Japan και έχει την σωστή τιμή, θα σαρώσει την αγορά.

για πρώτη φορά θα αντιμετωπίσει πρόβληματα η BMW, οπότε τόσο αυτή όσο και οι υπόλοιποι θα πρέπει να απαντήσουν...

Lioulios
08/11/2022, 11:20
Πολυ πιο πανω απο τις προσδοκιες και τις πρωτες φωτο.
Παιζει να ξεπερασει σε πωλησεις και το 1st gen βστρωμ .

liospi
08/11/2022, 11:21
https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-xl750-transalp-2023-analytiki-paroysiasi-vlepoyme-apo-konta-stin-eicma-video

Kickstart
08/11/2022, 11:24
αν είναι οντως made in japan και δεν έχει ξέρω γω δεκαχίλιαρο, τότε το λες και αντίο βστρομ για Ελλάδα μας ομιλώ.

peterTHErider
08/11/2022, 11:34
Η τιμή θα είναι 11-12κ.
Μπράβο γενικά σε όλες τις εταιρίες που κάνουν σωστά μηχανάκια.
Πολλές πωλήσεις περιμένω την πρώτη χρονια όπως έγινε και με το άφρικα.η αγορά πλέον έχει πολλές επιλογές και ο κόσμος με την απραξία της χόντα τόσα χρόνια έχει αγαπήσει και άλλα μηχανάκια!δεν είναι οι εποχές το vstrom 1 ούτε του 2ου transalp.θα τρέξουν αμέσως όλοι οι χοντάκηδες και μετά θα ξεφουσκώσει.δικιά μου εικονα.

PaNick67
08/11/2022, 11:40
Πω πω μια κουκλα!!!

Με 90 αλογα τελικα ε; Και riding modes οπως βλεπω τις φωτο. Αμαν αμαν, φωτιες μας αναψες μωρη HONDA

giorgosb
08/11/2022, 11:42
439251

439252

439253

439254

439255

439256

Lioulios
08/11/2022, 11:49
Κατω απο 12 .000 λενε ,αλλα οπως φαινεται ειναι πολυ φωχο στον εξοπλισμο .
Απουσια 2πλου σταντ και χουφτες ειναι τα πρωτα που ειδα.

Λευκάδιος
08/11/2022, 12:04
Κατω απο 12 .000 λενε ,αλλα οπως φαινεται ειναι πολυ φωχο στον εξοπλισμο .
Απουσια 2πλου σταντ και χουφτες ειναι τα πρωτα που ειδα.

Και ποδιά από κάτω

motojojo
08/11/2022, 12:06
Ένα μεγαλωμένο CB500X;

Billymuse
08/11/2022, 12:10
Τι σαχλαμάρα είναι αυτη? Μηχανάκι του 2023 μοιάζει σαν να είναι του 1995 to design..εντελώς φτηνιάρικο

CorpseAlive
08/11/2022, 12:11
Ένα μεγαλωμένο CB500X;

Το μόνο που κάνει την έκπληξη και ασχολούμαστε είναι το όνομα Transalp και τα 90 άλογα στην ίδια πρόταση.
Γιατί μεταξύ μας Transalp ΔΕΝ είναι. Ούτε V Κινητήρα έχει ούτε ψηλή δίκανη εξατμιση έχει που ειναι το σήμα κατατεθέν ούτε την κλασική στρογγυλάδα/αντιγραφή από Africa έχει.

PaNick67
08/11/2022, 12:29
439257

Mοιαζει με το πρωτο. Απωλεσε τις καμπυλες και τις διπλες εξατμισεις , αλλα κερδιζει σε πρακτικοτητα και φορτωμα

CorpseAlive
08/11/2022, 12:30
439257

Mοιαζει με το πρωτο. Απωλεσε τις καμπυλες και τις διπλες εξατμισεις , αλλα κερδιζει σε πρακτικοτητα και φορτωμα

Καλά παίξανε με την ρετρολαγνεία και τις μνήμες των παλιών ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ με τους χρωματισμούς. Αλλά ακόμα και το μούτρο του 600 είναι πιο όμορφο από το CB750X που έβγαλαν.

doctoras
08/11/2022, 13:09
Καλά παίξανε με την ρετρολαγνεία και τις μνήμες των παλιών ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ με τους χρωματισμούς. Αλλά ακόμα και το μούτρο του 600 είναι πιο όμορφο από το CB750X που έβγαλαν.

439263

CorpseAlive
08/11/2022, 13:10
439263

Να μην οδηγώ παιδικά παιχνίδια στην όψη θα ήταν ιδανικό για αρχή!

giorgosb
08/11/2022, 13:18
Οκ, μοιάζει στο 500αρι αλλά είναι μια χαρά σύνολο.. Και 208 κιλά γεμάτο.. Περί εξοπλισμού, ψιλοαναμενόμενο να είναι όλα έξτρα, πάλι καλά να λέμε που η σχάρα είναι στάνταρ. Το λευκό με την χρυσή ζάντα το βρίσκω πολύ όμορφο..

KotsosDR
08/11/2022, 13:38
Οκ... το σχεδιαστικό τμήμα βαράει μύγες

stefanos
08/11/2022, 13:41
Ωραίο η άσχημο δεν ξέρω, ακολουθεί τις γραμμές της μεγάλης αδερφής και ταυτόχρονα παραπέμπει στο ΤΑ που καβαλάτε.
Θα είναι πιο εύκολο από το παλιό, λόγο Ι2 που είναι πιο μαζεμένος από τη φύση του, πιο οικονομικό σίγουρα, αν έχει 90 άλογα μου φαίνεται υπερβολή,
αλλά σε γενικές γραμμές θα είναι καλύτερο παντού από τον προκάτοχό του.
Άξιος διάδοχος μιας αδιάφορης αλλά χρηστικότατης μοτοσυκλέτας.

νεοσσός
08/11/2022, 13:44
Ωραίο το μαύρο!

stefanos
08/11/2022, 13:44
Οκ... το σχεδιαστικό τμήμα βαράει μύγες

Οκ πες μου ένα honda που να μην είναι σχεδιαστικά άχρωμο άγευστο και άοσμο.
Αλλά από την άλλη κανένας δεν το απορρίπτει με την πρώτη ματιά.

Panos76
08/11/2022, 13:47
Όταν το ζητούμενο είναι σύγχρονη όψη - βάσει των σημερινών επιταγών - με ρετρό αναφορές και σταθερή σχεδιαστική ταυτότητα σύμφωνη με τη γραμμή της εταιρείας, δεν μπορούν να γίνουν σχεδιαστικά θαύματα. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μία συντηρητική εταιρεία.

Για αρχή και τα 90hp από μόνα τους είναι επανάσταση για τη χονδάρα :D

νεοσσός
08/11/2022, 13:48
Οκ πες μου ένα honda που να μην είναι σχεδιαστικά άχρωμο άγευστο και άοσμο.
CB1000R. Και το street fighter και το νεορετρό, είναι πανέμορφα.

KotsosDR
08/11/2022, 13:53
Οκ πες μου ένα honda που να μην είναι σχεδιαστικά άχρωμο άγευστο και άοσμο.
Αλλά από την άλλη κανένας δεν το απορρίπτει με την πρώτη ματιά.

cbr 650 r :pink:

liospi
08/11/2022, 13:56
Οκ πες μου ένα honda που να μην είναι σχεδιαστικά άχρωμο άγευστο και άοσμο.
Αλλά από την άλλη κανένας δεν το απορρίπτει με την πρώτη ματιά.

το δικό μου :D

KotsosDR
08/11/2022, 14:01
το δικό μου :D

439269

:lol:

nickald
08/11/2022, 14:06
Η χονδα αντιγραφει την πεμβε με τα "πακετα εξοπλισμου"

3 η πεμβε 5 η χονδα

Αφου δεν εχουν βαλει και τον μπροστα τροχο εξτρα αναλογα με το πακετο συνδεσης παλι καλα να λεμε.....

Κατα τα αλλα ειναι αχρωμο αγευστο αοσμο και μαλλον αξιοπιστο.

basilis_k6
08/11/2022, 14:24
CB1000R. Και το street fighter και το νεορετρό, είναι πανέμορφα.

σωστα. βεβαια καθε μοτο την αναλαμβάνει άλλο τμήμα συνηθως. πολλες φορες δεν ειναι καν απο την ιδια χωρα. νομιζω αυτα που λες -όπως και τα x-adv- σχεδιαστηκαν στην ιταλια.

τα 90 άλογα ακομα δεν τα πιστευω. μακαρι παντως.
σχεδιαστικα ειναι κακιστο, προστασια μηδεν, σαν ενα μεγαλο cb500x. περίμενα χαμηλοτερη τιμη, τα 11+ εμενα μου φαινονται πολλα αλλα ολα εχουν ανεβει πλεον, ρεαλιστικα δεν γινετε να κανει κατω απο 11. Αν εχει χαμηλο βαρος και καλες επιδοσεις, σε συνδιασμο με το made in japan που άκουσα τοτε ειναι καλη μηχανη. Απλα εγω δεν καταλαβαινω γιατι να κανεις ενα transalp, η εστω να βαλεις το ονομα πανω του, ενω ειναι ενα cb750x. Γιατι πρακτικα ειναι ακριβως αυτο.

giorgosb
08/11/2022, 14:26
Τα πέντε πακέτα εξοπλισμού που μπορούν να συνδυαστούν και μεταξύ τους:

URBAN PACK: Πίσω αλουμινένια βαλίτσα 50 λίτρων με εσωτερικό αφαιρούμενο σάκο, ψηλότερη ζελατίνα φαίρινγκ και κεντρικό σταντ.


TOURING PACK: Δύο πλαϊνές 26 λίτρων η αριστερή και 33 λίτρων η δεξιά, με εσωτερικούς αφαιρούμενους σάκους και θερμαινόμενα γκριπ.


ADVENTURE PACK: Προστατευτικά κινητήρα, ψυγείου και λαιμών εξάτμισης, φώτα ομίχλης LED.


RALLY PACK: Quick-shifter, προστατευτικά κινητήρα, οδοντωτά μαρσπιέ, προστατευτικά μπότας στα κάρτερ.


COMFORT PACK: Tank bag 3 λίτρων, ψηλή ζελατίνα με προεκτάσεις, ανατομικά μαρσπιέ συνεπιβάτη, πρίζα τύπου ACC.

DoctoR_k6
08/11/2022, 14:44
σωστα. βεβαια καθε μοτο την αναλαμβάνει άλλο τμήμα συνηθως. πολλες φορες δεν ειναι καν απο την ιδια χωρα. νομιζω αυτα που λες -όπως και τα x-adv- σχεδιαστηκαν στην ιταλια.

τα 90 άλογα ακομα δεν τα πιστευω. μακαρι παντως.
σχεδιαστικα ειναι κακιστο, προστασια μηδεν, σαν ενα μεγαλο cb500x. περίμενα χαμηλοτερη τιμη, τα 11+ εμενα μου φαινονται πολλα αλλα ολα εχουν ανεβει πλεον, ρεαλιστικα δεν γινετε να κανει κατω απο 11. Αν εχει χαμηλο βαρος και καλες επιδοσεις, σε συνδιασμο με το made in japan που άκουσα τοτε ειναι καλη μηχανη. Απλα εγω δεν καταλαβαινω γιατι να κανεις ενα transalp, η εστω να βαλεις το ονομα πανω του, ενω ειναι ενα cb750x. Γιατι πρακτικα ειναι ακριβως αυτο.

Ρε Βασιλη ξερεις ποιον μου θυμιζεις μερικες φορες ετσι μηδενιστης που εισαι...

439271

:lol:

basilis_k6
08/11/2022, 14:46
Ρε Βασιλη ξερεις ποιον μου θυμιζεις μερικες φορες ετσι μηδενιστης που εισαι...

439271

:lol:

αφου ειπα οτι ειναι καλή μηχανη, τι άλλο να κανω?! :lol:

doctoras
08/11/2022, 15:10
Απλα εγω δεν καταλαβαινω γιατι να κανεις ενα transalp, η εστω να βαλεις το ονομα πανω του, ενω ειναι ενα cb750x.

Legacy!




μην ειστε γκρινιάριδες, θα έρθει, θα το επεξεργαστείτε θα το αγοράσει κανας φίλος σας και θα λέτε τα καλύτερα ;)

giorgosb
08/11/2022, 17:20
439278

439279

Tallyban
08/11/2022, 18:53
Με 19" και χυτές ζάντες θα ξεπουλήσει .

Bowleno
08/11/2022, 19:11
Με 19" και χυτές ζάντες θα ξεπουλήσει .

Και χυτές και 19; :cry:

basilis_k6
08/11/2022, 19:30
Με 19" και χυτές ζάντες θα ξεπουλήσει .

ε οχι και χυτες σε τρανσαλπ!! δεν πιστευω οτι θα το κανει αυτο

giorgosb
08/11/2022, 19:34
Χυτή θα βάλει αν θα χτυπήσει Tracer 700, Tiger 660 και ίσως το πει CB750F..

billy84
08/11/2022, 20:52
Τελικά το έβαλαν αυτούσιο το μοτερ έτσι όπως είναι στο Χορνετ? Πραγματικά δεν το περίμενα. Τι έπαθαν οι τύποι και έβγαλαν 90 άλογα όταν το τελευταίο Τρανσαλπ είχε 59?:uplate:

Τσαντίστηκαν επειδή τόσα χρόνια έπεφτε κράξιμο οτι δε βγάζουν άλογα τα Χόντα και αποφάσισαν να πάνε 18 άλογα πάνω απο τον ανταγωνισμό? Πραγματικά ζούμε μεγάλες στιγμές!:lol:

Όντως ψιλομοιάζει με CB500X απλά με ακτινωτές ζάντες. Το CB δεν το λες άσχημο ούτε και αυτό θεωρώ, απλώς οκ θα μπορούσαν να του βάλουν ένα διαφορετικό φανάρι πιστεύω. Πάντως μην είμεθα πλεονέκτες. Μιλάμε για ένα υπερσύγχρονο μοτερ με ασύλληπτη απόδοση για τα Ιαπωνικά δεδομένα μέχρι σήμερα (στη συγκεκριμένη κατηγορία πάντα). Το ερώτημα είναι, δε θα κόψει πωλήσεις απο το Africa?

basilis_k6
08/11/2022, 22:02
Το ερώτημα είναι, δε θα κόψει πωλήσεις απο το Africa?

ουτε καν. στην ευρωπη δεν θα πουλησει ουτε το 1/2 απο το αφρικα

bmwr1100gs
08/11/2022, 23:09
ουτε καν. στην ευρωπη δεν θα πουλησει ουτε το 1/2 απο το αφρικα

Στη Ελλάδα, νομίζω πως θα κόψει, γιατι τα 750, είναι ο ιδανικός κυβισμός για τέλη και ασφάλεια και με 90 άλογα, ποιος ο λόγος να πας παραπάνω;

Εαν το cf 800 mt, έβγαινε σε 750, θα είχε σίγουρα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό

billy84
08/11/2022, 23:25
ουτε καν. στην ευρωπη δεν θα πουλησει ουτε το 1/2 απο το αφρικα


Λόγω ομορφιάς το λες? Αν ναι δεν έχεις άδικο. Υπερτερεί όμως σε κόστος κτήσης και χρήσης, βάρος και σε επιδόσεις θα είναι κοντά. Γιατί ένας που πήγαινε για Άφρικα να μην προβληματιστεί δίνοντας 3+ χιλιάρικα κάτω για το Τρανσαλπ?

basilis_k6
08/11/2022, 23:25
Στη Ελλάδα, νομίζω πως θα κόψει, γιατι τα 750, είναι ο ιδανικός κυβισμός για τέλη και ασφάλεια και με 90 άλογα, ποιος ο λόγος να πας παραπάνω;

Εαν το cf 800 mt, έβγαινε σε 750, θα είχε σίγουρα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό

στην ελλαδα μπορει. αν και εδω πλεον η μηχανη για τους μεσαιους εχει πεθανει λογω βενζινης. ολοι σκουτερ παιρνουν ακομη και αν κοστιζει κοντα 7κ ευρω. σαν φρεσκο θα πουλησει παραπανω απο το αφρικα αλλα δεν νομιζω οτι παει και για τρελλες πωλησεις. με λιγα παραπανω παιρνεις tracer 900. αν θες χωματινο υπαρχει και το τενερε. κατσε να δουμε τιμη πρωτα.


Λόγω ομορφιάς το λες? Αν ναι δεν έχεις άδικο. Υπερτερεί όμως σε κόστος κτήσης και χρήσης, βάρος και σε επιδόσεις θα είναι κοντά. Γιατί ένας που πήγαινε για Άφρικα να μην προβληματιστεί δίνοντας 3 χιλιάρικα κάτω για το Τρανσαλπ?

οχι μονο. στην ευρωπη η διαφορά τιμης ειναι 2 μισθοι. γιαυτο πουλανε και τα 1250 αλλωστε.

Lioulios
09/11/2022, 09:23
Το μηχανακι αυτο ειναι περισοτερο μικρο africa ,παρα μεγαλο cb500x οπως ειδα να γραφεται παραπανω .
Αν θα κοψει απο το 1100....σιγουρα ναι ,τουλαχιστον στη χωρα μας .
Οσο αναφορα το σχεδιαστικο, ειναι αυτο που πολλοι ζηταγαν (ειδικα οι 40+)και οχι μια τρανσφορμερ των καιρων.
Οκ ,το φαναρι και οι γωνιες μπροστα θα μπορουσαν να ειναι καπως πιο ....αλλα thats it.
Το ψαλιδι ειναι κατι παραπανω απο αυτο που περιμενα , ο κωλος ειναι σαν africa 1100 ,αναρτησεις και πιρουνι ειναι αυτες που ειναι και δεν θα μπορουσαν να ειναι και κατι αλλο ... Ηλεκτρονικα εχει ,ρυθμισεις στα mode εχει ... μια χαρα ειναι αλλα σε τιμη χοντα .
Take it or leave it .
Μενει να το οδηγησουν και να εχουμε μια πιο ολοκληρωμενη εικονα ειδικα στο κομματι που αφορα τις επιδοσεις γιατι εκει γινεται η ολη κουβεντα .
Ειναι 90hp?
Μπορει να σταθει στο χωμα για οποιον θελει και αυτη την δυνατοτητα ?
Kαι αλλα τετοια ...

Σιγουρα ειναι καλυτερο απο αυτο που περιμενα οταν ειδα την 1η spy και καλα φωτο.

Επισης πιστευω πως ειναι αυτο και τελος .Δεν υπαρχει περιπτωση να το δουμε με χυτες ζαντες .
Εκει εχει η χοντα το nc.

Lioulios
09/11/2022, 12:04
Επισης πιστευω πως η χοντα επρεπε να το βγαλει και σε κοκκινο.
Μπορει βεβαια να το κανει του χρονου ,αλλα ...μπορει και οχι.

billy84
09/11/2022, 12:42
Κάτι που δεν είδα να αναφέρεται. Μιλάνε για αυτονομία 390km απο 17αρι τεπόζιτο η οποία είναι εντυπωσιακή για τα δεδομένα απόδοσης του μοτερ (χονδρικά 4,3 στα 100km). Το 2012 η Honda έδινε για το NC περίπου 400km αυτονομία και είδα με τα μάτια μου με Ιταλική και Νορβηγική βενζίνη αυτονομία περίπου 460km (με ελληνική τζίνα είναι ανέκδοτο να συζητάμε για αυτά τα νούμερα). Αν ισχύει το ίδιο και με το Τρανσαλπ, έστω κάτι κοντά σε αυτό που ανακοινώθηκε θα μιλάμε για όχημα που θα αφήσει εποχή. Αν φυσικά δε δούμε κανα ξεβράκωμα τύπου 20 άλογα κάτω τροχό.

DoctoR_k6
09/11/2022, 12:51
Κάτι που δεν είδα να αναφέρεται. Μιλάνε για αυτονομία 390km απο 17αρι τεπόζιτο η οποία είναι εντυπωσιακή για τα δεδομένα απόδοσης του μοτερ (χονδρικά 4,3 στα 100km). Το 2012 η Honda έδινε για το NC περίπου 400km αυτονομία και είδα με τα μάτια μου με Ιταλική και Νορβηγική βενζίνη αυτονομία περίπου 460km (με ελληνική τζίνα είναι ανέκδοτο να συζητάμε για αυτά τα νούμερα). Αν ισχύει το ίδιο και με το Τρανσαλπ, έστω κάτι κοντά σε αυτό που ανακοινώθηκε θα μιλάμε για όχημα που θα αφήσει εποχή. Αν φυσικά δε δούμε κανα ξεβράκωμα τύπου 20 άλογα κάτω τροχό.

Το διαβασα αυτο χθες στο Moto (https://www.motomag.gr/news/nea-montela/honda-xl750-transalp-2023-analytiki-paroysiasi-vlepoyme-apo-konta-stin-eicma-video)...
Εντυπωσιακο φαινεται...θα φανει.

Νταξει με βενζινη εξω (Αυστρια/Ιταλια/Γαλλια) ειχα δει στο Gsxr καταναλωση 5-5.5λτ/100 σε τουριστικους ρυθμους βεβαια.
Αφου νομιζα πως καηκε το λαμπακι που αναβει οταν πεφτει η ρεζερβα στα 4.5λτ κ πηγα να γεμισω μην μεινω. :lol:

basilis_k6
09/11/2022, 13:13
Κάτι που δεν είδα να αναφέρεται. Μιλάνε για αυτονομία 390km απο 17αρι τεπόζιτο η οποία είναι εντυπωσιακή για τα δεδομένα απόδοσης του μοτερ (χονδρικά 4,3 στα 100km). Το 2012 η Honda έδινε για το NC περίπου 400km αυτονομία και είδα με τα μάτια μου με Ιταλική και Νορβηγική βενζίνη αυτονομία περίπου 460km (με ελληνική τζίνα είναι ανέκδοτο να συζητάμε για αυτά τα νούμερα). Αν ισχύει το ίδιο και με το Τρανσαλπ, έστω κάτι κοντά σε αυτό που ανακοινώθηκε θα μιλάμε για όχημα που θα αφήσει εποχή. Αν φυσικά δε δούμε κανα ξεβράκωμα τύπου 20 άλογα κάτω τροχό.

και 90 άλογα (εστω 80 τροχό) και 4,5λ/100 απο 750cc ΚΑΙ euro 5 δεν γινετε. αν κατάφερε κατι τέτοιο η honda θα μιλάμε για το καλύτερο μοτερ της τελευταιας 20ετιας.

giorgosb
09/11/2022, 14:26
439306

BabisStinson
09/11/2022, 15:18
Ωραία η μηχανή. Καθαρές γραμμές, όχι transformer, καθαρά Honda design, retro χρωματισμοί.
Η ποιότητα λογικά θα είναι η σύνηθης εξαιρετική.
Ο κινητήρας λογικά υπερκαλύπτει τις ανάγκες, ανάμεσα σε Tracer 700 και 900, με χαμηλή κατανάλωση.
Με τιμή <12Κ πιστεύω θα σαρώσει στις πωλήσεις, γιατί το africa πλέον θέλει 16Κ και βάλε.
Πιστεύω ίσως ήθελε 20αρι ρεζερβουάρ αλλά και κοντά στα 400χλμ αυτονομία να είσαι καλά είναι.

STF
09/11/2022, 16:03
Μου αρέσει που βλέπω εκ διαμέτρου διαφορετικές απόψεις. Σημαίνει ότι ο στόχος επετεύχθη από τη Honda.

Δεν έχω δει τα βίντεο με τα reviews αλλά διάβασα κάποια άρθρα σχετικά με τα specs. Πριν ξεκινήσω το σχόλιο μου θέλω να σημειώσω πως έχουμε μια περίπτωση όπου η Honda από άποψη promotion κράτησε χαμηλά τη μπάλα. Αρκεί να δει κανείς το επίσημο βίντεο της Honda που προμοτάρει τη μοτοσυκλέτα, μιλάει από μόνο του και μου φαίνεται εξαιρετικά έντιμο.

To νέο Transalp δεν απευθύνετε στο κοινό των ADV 790R, Tenere 700 ή ακόμη και Tuareg 660. Θα κλέψει μερίδια από αυτούς που ήθελαν να αγοράσουν ένα μεσαίο δικύλινδρο On/Off αλλά θεωρούσαν πολύ επιθετικές επιλογές τα παραπάνω.

Εμφανισιακά τώρα... γελάω καθώς πολλοί από το φιλικά προσκείμενα κοινό σχολίαζαν στο παρελθόν: γιατί το "όμορφο" CB500X δεν βγαίνει σε μια μεγαλύτερη και ισχυρότερη εκδοχή ή γιατί η Honda δεν έκανε το NC750X να μοιάζει με το όμορφο CB500X. Σήμερα αρκετοί από δαύτους την κατηγορούν γιατί το νέο Transalp "μοιάζει πολύ" με CB500X.... Βγάζεις άκρη; Εγώ όχι. Το εμφανισιακό ήταν είναι και θα είναι για πάντα προσωπική υπόθεση, δεν μπαίνει στη συζήτηση καν εκτός αν ο σχολιαστής δηλώνει ξεκάθαρα τη προσωπική του κρίση και εκτίμηση. Δεν χωράει κριτική γενικής φύσης γιατί δεν υπάρχει αποδείξιμο επιχείρημα ή αντεπιχείρημα. Τις τάσεις της εποχής ακολουθούν οι εταιρείες και αυτό δίνουν στο γενικό κοινό.

Στα συν της μοτοσυκλέτας είναι ο κινητήρας, τα ηλεκτρονικά, ο μονόδρομος συμπλέκτης που είναι 30% ελαφρύτερος και δε μπλοκάρει τροχό στα κατεβάσματα, το χαμηλό βάρος και η οικονομία στην κατανάλωση. Μένει να δούμε αν συμπεριφέρεται αντίστοιχα καλά στην άσφαλτο -όπως το Tuareg- φορώντας τροχούς 21/18. DCT είναι ξεκαθαρισμένο από τη Honda πως ΔΕΝ θα έχει (και είναι λογικό γιατί τότε είναι που θα κανιβάλιζε όχι μόνο NC750X αλλά και CRF1100L). Πολύ ευχάριστη έκπληξη είναι η δύναμη στα 90 άλογα που όμως δεν θυσιάζει τη ροπή η οποία βρίσκεται στα 7,5 κιλά. Απλά εκπληκτικό και εντελώς απρόσμενο από πλευράς Honda.

Στα μείον θα έβαζα το ντεπόζιτο που για τη φύση της μοτοσυκλέτας θα το ήθελα να είναι τουλάχιστον στα 19 λίτρα γιατί όταν αναφερόμαστε στις χωρητικότητες πρέπει να θυμόμαστε πως με τις αντλίες καυσίμου δεν αρέσει σε κανέναν να στεγνώνουν οι μοτοσυκλέτες πριν την επαναπλήρωση τους. Άρα ακόμη και 2 λίτρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Διαβάζω συχνά για εμβέλειες αλλά αυτές οι εμβέλειες είναι μέχρι να μείνεις από καύσιμο, που σημαίνει πως όσο καταφέρνουν να μειώσουν τη κατανάλωση του κινητήρα τόσο πέφτει η διαθέσιμη στάθμη καυσίμου για τα τελευταία 50 χλμ... Ποιος λοιπόν αφήνει την αντλία να δουλεύει στον αέρα τα τελευταία 50 χλμ; Εκτός κακού υπολογισμού... συνειδητά μάλλον κανείς!

Με βάση τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όπως παρουσιάζεται μέχρι σήμερα αλλά και με βάση τα προσωπικά μου θέλω δεν με πειράζει που οι αναρτήσεις δεν είναι φουλ ρυθμιζόμενες ενώ μου αρέσει που έχουν ρύθμιση της προφόρτισης εμπρός και πίσω. Πρώτον γιατί η Honda παραδοσιακά έχει αποδείξει ότι δίνει στο κοινό σωστά μελετημένες αναρτήσεις που λειτουργούν καλά ακόμη και χωρίς ρυθμίσεις και δεύτερον γιατί η προφόρτιση είναι αρκετά σημαντικότερη για μια μηχανή που θέλεις να φορτώσεις και να ταξιδέψεις. Η απουσία των ρυθμίσεων απόσβεσης θα με απασχολούσε περισσότερο αν έβλεπα μια μοτοσυκλέτα που θα είχε περισσότερο χωμάτινο προορισμό. Μάλλον θα προτιμούσα -με το σύνολο που μας παρουσιάζει- να συνοδεύεται από τροχούς με ακτίνες στο 19/17 και tubeless σαμπρέλες. Ζώντας στην Ελλάδα δε με πειράζει τόσο που οι τροχοί είναι στο 21/18 αλλά ως ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα που μπορεί να κάνει ικανές "διελεύσεις" -για να απολαύσεις τις ομορφιές της φύσης της Ελλάδας- θα ήθελα οπωσδήποτε να είναι και tubeless ώστε να αντιμετωπίσω εύκολα μια ταξιδιωτική "ατυχία". Δεν είναι πάντως κάτι ανασταλτικό, γιατί σαν σύνολο για τη χρήση που προορίζεται μάλλον μου αρέσει και σίγουρα μου αρέσει εμφανισιακά. Δεν με πειράζει επίσης ότι δεν έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο εφόσον είναι τόσο καλά μελετημένο το σύνολο παλισίου/υποπλαισίου όπως αναφέρεται.

Τι θέλω να δω από κοντά; Τη ποιότητα κατασκευής. Αν είναι άνετη και ξεκούραστη για ταξίδι. Αν μπορεί να εξυπηρετήσει καλύτερα το δικάβαλο από τον ανταγωνισμό στη μεσαία κατηγορία. Αν στρίβει όμορφα στα επαρχιακά στροφιλίκια (στα πλαίσια των 21/18).

Κατά τη γνώμη μου είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που έρχεται να προσφέρει διαφορετικά πράγματα από τον ανταγωνισμό και επομένως να καλύψει διαφορετικές ανάγκες. Ως χρήση On/Off (και όχι Off/On) ταιριάζει πολύ στη χώρα μας.

basilis_k6
09/11/2022, 16:35
@stf

θα μου κάνει μεγάλη εντυπωση (οχι τοσο μεγάλη οσο οι 90 ιπποι) αν δεν βαλει dct σε 2 χρονια. Στο αφρικα το dct πηγε απιστευτα καλα σε πωλησεις. Μην ξεχνάμε οτι η φιλοσοφία του αυτόματου στα αυτοκίνητα δεν ειναι παντου οπως στην ελλάδα που πουλάνε απο λιγο εως καθολου. Στο εξωτερικο το dct ηταν major selling point απεναντι στην bmw. Βεβαια οπως ειπα πιο πριν, οι αγορες που εχουν χρημα δεν ειναι στοχος της honda γιατι απλα το αφρικα ειναι ελαχιστα πιο ακριβο. για εμας ειναι πολύ πιο ακριβο αλλα για άλλους μισθους πχ ολλανδια ειναι αστεια η διαφορα. Προσωπικα δεν μου αρεσε το dct οποτε δεν με ενδιαφέρει.

αν για καποιο λόγο η κατανάλωση που ακουγετε κατω απο 5 ειναι πραγματική, θα στείλει πολλους έλληνες στο "ταμείο". οντως λειπει ενα καλο ον/οφ απο την πιάτσα, η μάλλον έλειπε. Δεν νομιζω η χοντα να μας εκλπήξει δυσαρεστα ουτε σε ποιοτητα ουτε σε άνεση. Δυστυχως η suzuki με το εκτρωμα που εβγαλε την άφησε να παιξει μονη της. πιστευα οτι φετος θα δουμε ΚΑΙ ενα καλο στρομ.

SeniorCanardo
09/11/2022, 16:54
Εμένα πάλι μου φαίνεται σχεδιαστικά από τα πιο ισορροπημένα σύνολα μέχρι στιγμής.

Δεν υπάρχουν αναφορές ούτε σε αρθρόποδα, ούτε στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο, ούτε design από μαστουρωμένος fans των Transformers.
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση ότι ο σχεδιασμός είναι απλά "θέμα γούστου", ο σχεδιασμός, υπόκειται σε κανόνες, "συντακτικό", εννοιολογική και φορμαλιστική συνέπεια και συνέχεια.
Κάτι σαν την μουσική ένα πράγμα, μπορεί να σου αρέσει το ρεμπέτικο, το thrash metal ή η fussion jazz, αλλά όλα κάπου πατάνε.

Τέσπα, στην μεταμοντέρνα σούπα του τίποτα, ο παππάς ερμηνεύει την ιατρική και ο δικηγόρος την μαγειρική.

Στα της μηχανής, περιμένουμε να δούμε, όταν θα αρχίσει κόσμος να το καβαλάει και να γράφει χιλιόμετρα.
Γενικά με το τμήμα μάρκετιγκ δεν τα πάω καλά, οπότε κρατάω μικρό καλάθι (σαν αυτό του νοικοκυριού (sic)).

Εν τω μεταξύ αυτή η μαλακία με μοτό, που υποτίθεται ότι είναι off, να περνάνε οι εξατμίσεις από κάτω ποτέ δεν την κατάλαβα;
Δεν θα βρίσκει εκεί, δεν θα τρώει κοτρονίδια;:confused:
Εκτός αν το off είναι κατεβαίνω μπιτσόμπαρο για μοχιτάκι και finger food, με το ηλιοκαμένο μωράκι.:bawl:

Lioulios
09/11/2022, 18:13
Billy ....εσυ το δικο σου μεχρι ποτε θα το χεις ?
Δε σε ψηνει ?

liospi
09/11/2022, 18:33
Ένα τέτοιο μούτρο (ή κάτι τέτοιο) για αυτό το μηχανάκι θα το ήθελα...
θα μου πεις δεν θα ήταν τρασλάλπ μετά
439313

basilis_k6
09/11/2022, 18:43
Ένα τέτοιο μούτρο (ή κάτι τέτοιο) για αυτό το μηχανάκι θα το ήθελα...

δεν λες καλα που δεν εβαλαν σαν του vstrom. ευχαριστω πρεπει να λεμε.
παντως ειχα δει αυτες εδω τις φωτοσουπες και ειχα ψηθει πολύ.
439314

439315

billy84
09/11/2022, 19:55
Μου αρέσει που βλέπω εκ διαμέτρου διαφορετικές απόψεις. Σημαίνει ότι ο στόχος επετεύχθη από τη Honda.

Δεν έχω δει τα βίντεο με τα reviews αλλά διάβασα κάποια άρθρα σχετικά με τα specs. Πριν ξεκινήσω το σχόλιο μου θέλω να σημειώσω πως έχουμε μια περίπτωση όπου η Honda από άποψη promotion κράτησε χαμηλά τη μπάλα. Αρκεί να δει κανείς το επίσημο βίντεο της Honda που προμοτάρει τη μοτοσυκλέτα, μιλάει από μόνο του και μου φαίνεται εξαιρετικά έντιμο.

To νέο Transalp δεν απευθύνετε στο κοινό των ADV 790R, Tenere 700 ή ακόμη και Tuareg 660. Θα κλέψει μερίδια από αυτούς που ήθελαν να αγοράσουν ένα μεσαίο δικύλινδρο On/Off αλλά θεωρούσαν πολύ επιθετικές επιλογές τα παραπάνω.









Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα απλά έχω μια απορία πάνω στη σύγκριση με τα υπόλοιπα χωμάτινα μηχανάκια που ανέφερες. Είναι τόσο πιο επιθετικά? 21-18 έχει και το Τρανσαλπ που είναι μια διάσταση αμιγώς ''χωμάτινη'' (πχ το νέο Vstrom έχει 17 πίσω). Επίσης είναι αρκούντως ελαφρύ. Με μια βελτίωση στις αναρτήσεις δε θα καλύψει και τον πιο απαιτητικό χωμάτινο αναβάτη? Νομίζω ο απαιτητικός αναβάτης θα χρειαστεί βελτιώσεις και στο 790 και στο Τουαρεγκ. Τώρα σε στοκ μορφή οκ πιθανό να υστερεί αλλά νομίζω ότι έχει τη βάση λόγω χαμηλού βάρους και τροχών (συνυπολογίζω και τη συνήθη ομοιογένεια-ευκολία στην οδήγηση που έχουν τα Honda γενικά που είναι +).



Billy ....εσυ το δικο σου μεχρι ποτε θα το χεις ?
Δε σε ψηνει ?


Χμμμμ πολύ καλή ερώτηση. Για να είμαι ειλικρινής, τόσα χρόνια που κάνω εξορμήσεις ούτε μια φορά δεν έχω πει ''αχ ρε γαμώτο να είχα ένα Africa ή ένα Τενερέ τώρα''. Νιώθω πλήρης και ότι το όχημα που έχω ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες μου. Δηλαδή οκ σε συγκεκριμένα σημεία σίγουρα θα πήγαινα πολύ πιο άνετα με ένα πιο χωμάτινο μηχανάκι. Συνολικά όμως αν τα βάλεις κάτω ΠΑΝΤΑ κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Σε κάποιους τομείς θα με καλύψει το Τρανσαλπ αλλά σε άλλους θα αναπολώ το NC, για τα km και τη χρήση που κάνω πάντα. Αν έκανα άλλη χρήση με λιγότερα km ή πιο κοντινές βόλτες πχ είναι πιθανό να μην κοιτούσα καν μοτοσυκλέτες πάνω απο 150kg.

Σίγουρα μπαίνει στη λίστα μου προς εξέταση καθώς αν άλλαζα, θα πήγαινα μόνο σε κάτι τέτοιο, δηλαδή ένα μεσαίο on off. Ποτέ όμως δε θα ήμουν απο τους πρώτους που θα αγόραζαν ένα νέο όχημα με τέτοια απόδοση (για την κατηγορία). Θα ήθελα να περιμένω να το δω 1-2-3 χρόνια στην αγορά, στο δρόμο κλπ. Ακόμη και η Honda μπορεί να κάνει πατάτα όταν μπαίνει σε έναν τέτοιο κύκλο κυνηγιού ιπποδύναμης. Για σκέψου να το πάρεις και να διαπιστώσεις ότι καίει λάδια πχ ή να ξεκινήσουν ανακλήσεις? Διόλου απίθανο με ένα τέτοιο μοτέρ και την έχει πατήσει ξανά στο παρελθόν. Σπάνια αλλά συμβαίνει. Οπότε υπομονή και βλέπουμε. Φυσικά δεν το αποκλείω!

stefanos
09/11/2022, 20:35
Εν τω μεταξύ αυτή η μαλακία με μοτό, που υποτίθεται ότι είναι off, να περνάνε οι εξατμίσεις από κάτω ποτέ δεν την κατάλαβα;
Δεν θα βρίσκει εκεί, δεν θα τρώει κοτρονίδια;:confused:
Εκτός αν το off είναι κατεβαίνω μπιτσόμπαρο για μοχιτάκι και finger food, με το ηλιοκαμένο μωράκι.:bawl:

Η παράδοση λέει ότι το ΑΤ είναι πιό off από ΤΑ. Σε αυτό νομίζω συνηγορεί και ο κινητήρας κατευθείαν από το δρομίσιο.
Οπότε μάλλον δεν θα τρώει κοτρονίδια και για πιό λόγο να πάρεις τα βουνά άλλωστε εάν παίζει μπιτσόμπαρο και ηλιοκαμένο μωράκι.....

kostaskk
09/11/2022, 20:53
Πώς ακριβώς περιστρέφεται ο αέρας στην εισαγωγή του? Vortex σελίδα 19αρθρο μοτομαγκ

STF
09/11/2022, 22:55
@stf

θα μου κάνει μεγάλη εντυπωση (οχι τοσο μεγάλη οσο οι 90 ιπποι) αν δεν βαλει dct σε 2 χρονια. Στο αφρικα το dct πηγε απιστευτα καλα σε πωλησεις. Μην ξεχνάμε οτι η φιλοσοφία του αυτόματου στα αυτοκίνητα δεν ειναι παντου οπως στην ελλάδα που πουλάνε απο λιγο εως καθολου. Στο εξωτερικο το dct ηταν major selling point απεναντι στην bmw. Βεβαια οπως ειπα πιο πριν, οι αγορες που εχουν χρημα δεν ειναι στοχος της honda γιατι απλα το αφρικα ειναι ελαχιστα πιο ακριβο. για εμας ειναι πολύ πιο ακριβο αλλα για άλλους μισθους πχ ολλανδια ειναι αστεια η διαφορα. Προσωπικα δεν μου αρεσε το dct οποτε δεν με ενδιαφέρει.


Η προσθήκη DCT δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, εκτός αν έχει γίνει ήδη ο σχεδιασμός και απλά μας έδωσαν αρχικά την έκδοση χωρίς DCT. Αυτό όμως η Honda δεν το έχει κάνει για κανένα από τα μοντέλα που είχαν DCT εκδόσεις, πάντα τα πλασάριζε ταυτοχρόνως. Επίσης όπως ήδη έγραψα η παρουσία DCT θα κανιβάλιζε σχεδόν άμεσα μερίδιο από το NC750X και με τη παρουσία των 21/18 τροχών θα κανιβάλιζε και από το μεγαλύτερο Africa Twin.
Θα μπορούσα να σκεφθώ μια τέτοια κίνηση μόνο μετά από κατάργηση του NC750X και αν το νέο Transalp ερχόταν με τροχούς 19/17. Μια προσωπική γνώμη εκφράζω, τίποτα παραπάνω. Είμαι σίγουρος πως η Honda που επενδύει σοβαρά χρήματα για την εξέλιξη ενός μοντέλου ξέρει καλύτερα από εμάς τι κάνει (όπως και κάθε άλλη εταιρεία).





Εμένα πάλι μου φαίνεται σχεδιαστικά από τα πιο ισορροπημένα σύνολα μέχρι στιγμής.

Δεν υπάρχουν αναφορές ούτε σε αρθρόποδα, ούτε στο υπόλοιπο ζωικό βασίλειο, ούτε design από μαστουρωμένος fans των Transformers.
Σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση ότι ο σχεδιασμός είναι απλά "θέμα γούστου", ο σχεδιασμός, υπόκειται σε κανόνες, "συντακτικό", εννοιολογική και φορμαλιστική συνέπεια και συνέχεια.
Κάτι σαν την μουσική ένα πράγμα, μπορεί να σου αρέσει το ρεμπέτικο, το thrash metal ή η fussion jazz, αλλά όλα κάπου πατάνε.

Τέσπα, στην μεταμοντέρνα σούπα του τίποτα, ο παππάς ερμηνεύει την ιατρική και ο δικηγόρος την μαγειρική.



Συμφωνώ 100% μαζί σου, έτσι είναι. Ο σχεδιασμός -όχι η ζωγραφική- είναι τέχνη που υπόκειται στους κανόνες της αρμονίας.





Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα απλά έχω μια απορία πάνω στη σύγκριση με τα υπόλοιπα χωμάτινα μηχανάκια που ανέφερες. Είναι τόσο πιο επιθετικά? 21-18 έχει και το Τρανσαλπ που είναι μια διάσταση αμιγώς ''χωμάτινη'' (πχ το νέο Vstrom έχει 17 πίσω). Επίσης είναι αρκούντως ελαφρύ. Με μια βελτίωση στις αναρτήσεις δε θα καλύψει και τον πιο απαιτητικό χωμάτινο αναβάτη? Νομίζω ο απαιτητικός αναβάτης θα χρειαστεί βελτιώσεις και στο 790 και στο Τουαρεγκ. Τώρα σε στοκ μορφή οκ πιθανό να υστερεί αλλά νομίζω ότι έχει τη βάση λόγω χαμηλού βάρους και τροχών (συνυπολογίζω και τη συνήθη ομοιογένεια-ευκολία στην οδήγηση που έχουν τα Honda γενικά που είναι +).


Πάντα συζητάμε σε stock μορφή.
Να κάνω ένα σύντομο προσωπικό σχόλιο και να πω πως ούτε το Suzuki το θεωρώ ικανό να ανταγωνιστεί τα Tenere 700 και Tuareg 660, τουλάχιστον ως πρώτη εντύπωση. Αλλά ας μην μεταπηδάμε σε άλλο μοντέλο εδώ.

Η απουσία ρυθμίσεων πάσης φύσης αποσβέσεων είναι υπολογίσιμη σε μοτοσυκλέτες που κοιτάνε τη σοβαρή δυνατότητα στο χώμα. Λείπει η ποδιά έστω και σε υποτυπώδη μορφή. Η εξατμίσεις που περνάνε κάτω από τον κινητήρα μειώνουν 5-7 εκατοστά την απόσταση από το έδαφος. Η σέλα δεν βοηθάει στις μετακινήσεις του σώματος.

Και δεν νομίζω ότι η Honda δεν μπορούσε, απλά δεν ήθελε να φτιάξει μια τέτοια μοτοσυκλέτα στη μεσαία κατηγορία. Κυνηγάει να κλέψει το μερίδιο από ένα άλλο κοινό. Έχει την απλή Africa για αυτή τη χρήση με λογικά νούμερα ιπποδύναμης για τη κατηγορία κυβισμού.

νεοσσός
09/11/2022, 23:03
95 ίππους δεν έβγαζε επί χρόνια η Aprilia Shiver από 750 κυβικά σε δικύλινδρο κινητήρα; Δεν είναι συνηθισμένο νούμερο το 90 από 750, αλλά δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Προφανώς δεν θα έχει την αντοχή στα χιλιόμετρα που έχει το μισό Jazz, αλλά δεν φέρνει και επανάσταση.

STF
09/11/2022, 23:12
95 ίππους δεν έβγαζε επί χρόνια η Aprilia Shiver από 750 κυβικά σε δικύλινδρο κινητήρα; Δεν είναι συνηθισμένο νούμερο το 90 από 750, αλλά δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Προφανώς δεν θα έχει την αντοχή στα χιλιόμετρα που έχει το μισό Jazz, αλλά δεν φέρνει και επανάσταση.

Από Japan εταιρεία είναι πρωτόγνωρο, ειδικά για τη κατηγορία των On/Off. Δε ξέρω αν υπάρχει και αντίστοιχο παράδειγμα από Ευρωπαϊκή εταιρεία σε On/Off. Τα ΚΤΜ 950/990 έπαιζαν περίπου σε αυτά τα άλογα (λίγο περισσότερο) αλλά ήταν και 200cc μεγαλύτερα.

Για Honda είναι: "ο κόσμος που ξέραμε δεν υπάρχει πια".

basilis_k6
09/11/2022, 23:36
95 ίππους δεν έβγαζε επί χρόνια η Aprilia Shiver από 750 κυβικά σε δικύλινδρο κινητήρα; Δεν είναι συνηθισμένο νούμερο το 90 από 750, αλλά δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Προφανώς δεν θα έχει την αντοχή στα χιλιόμετρα που έχει το μισό Jazz, αλλά δεν φέρνει και επανάσταση.

95 βγαζεις και απο 600 δεν ειναι εκει το θεμα. οι στροφες και το καυσιμο που θελουν ειναι το προβλημα. η χοντα λεει οτι εβγαλε μοτερ με τοσα αλογα, με ροπη χαμηλα ΚΑΙ χαμηλη καταναλωση. ολα αυτα στην εποχη των euro5.

AristidisZ
10/11/2022, 08:38
Πάντως η τελευταία φορά που έβγαλε μηχανάκι η Honda και έγινε θέμα συζήτησης η (έστω και ανακοινωθείσα) ιπποδύναμή του, πρέπει να ήταν πριν πάει σχολείο ο Oldman...

telegonos
10/11/2022, 12:27
95 ίππους δεν έβγαζε επί χρόνια η Aprilia Shiver από 750 κυβικά σε δικύλινδρο κινητήρα; Δεν είναι συνηθισμένο νούμερο το 90 από 750, αλλά δεν είναι και κάτι πρωτόγνωρο. Προφανώς δεν θα έχει την αντοχή στα χιλιόμετρα που έχει το μισό Jazz, αλλά δεν φέρνει και επανάσταση.

70κάτι είχε το shiver και είχε φάει πολύ κράξιμο η Απρίλια για την τόσο υποτονική απόδοση.