PDA

View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11

Bowleno
15/05/2023, 07:06
Το πακετο παρεχει και οδικη βοηθεια πανελλαδικα?


και στροφαλους στα βενζιναδικα;

Προφανώς δεν έχετε ζητήσει ποτέ πηνία και ανορθωτές από τα γνωστά υπόγεια της Λ. Αθηνών....:cry:

:bawl:

telegonos
15/05/2023, 07:28
Μια φορά έχω πάει εκεί, και ήταν για service manual. Δεν έκανα δουλειά, δεν ξαναπάτησα.

Κι αυτή η καραμέλα με τα πηνία και τους ανορθωτές, ότι και καλά τα Honda χαλάνε, πρέπει να σταματήσει.

Μόνο την προηγούμενη εβδομάδα, δύο πηνία αλλάξαμε, το ένα ήταν Duke 390, το άλλο ER6. Που είναι τα Honda με τα καμμένα πηνία και ανορθωτές, οεο;

Bowleno
15/05/2023, 07:41
Μια φορά έχω πάει εκεί, και ήταν για service manual. Δεν έκανα δουλειά, δεν ξαναπάτησα.

Κι αυτή η καραμέλα με τα πηνία και τους ανορθωτές, ότι και καλά τα Honda χαλάνε, πρέπει να σταματήσει.

Μόνο την προηγούμενη εβδομάδα, δύο πηνία αλλάξαμε, το ένα ήταν Duke 390, το άλλο ER6. Που είναι τα Honda με τα καμμένα πηνία και ανορθωτές, οεο;

Δια την σημερινή εποχή δεν γνωρίζω καθώς τελευταία φορά που είχα honda ήταν το μακρινό 1998 Το CB 250RS και πριν από αυτό, το 1988, το XL250 S (ίδιο μοτέρ και τα δυο.) KAI τα 2 έκαψαν πηνία To RS και ανορθωτή. Στην εν λόγω υπόγα ζήτησαν εκτός από νεφρό και σπλήνα και μισό συκώτι.....:cry:
Πήγε σκραπ το RS και δεν ξαναασχολήθηκα με honda.....

panavour
15/05/2023, 09:03
Ο κίτρινος δράκος ήρθε για να μείνει,όσο καί κίτρινη χολή να πετάξετε περί οδικής βοήθειας και στροφάλων στα βενζινάδικα.χεχεχε.
Τέλος,στο φινάλε που λένε και στο χωριό μου,όταν βάζεις το χέρι στην τσέπη για να βγάλεις λεφτά να πληρώσεις, αυτό που μένει είναι τι παίρνεις μ' αυτά που πληρώνεις.Και σ αυτά είναι ΚΑΙ ο εξοπλισμός (κεντρικό Σταντ,χούφτες, κάγκελα,βαλίτσες, ποδιές κλπ) που αλλιώς τα πληρώνεις έξτρα.Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λέγαμε.
Όπως πήγαινες παλιά να πάρεις ένα Golf,και σου λέγανε στην αντιπροσωπεία, έχει π.χ. 5000000 δρχ, άλλα αν θες να έχει και ροδες και τιμόνι και πεντάλ,θα δώσεις άλλα 5. Χαχα.value for money λέγεται η φάση στα απλά ελληνικά,και ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά.Ονειρευτειτε Αgusta ,κλπ τώρα.

mr.mister
15/05/2023, 09:03
Καλά τα λέτε αν και η μόνη ουσιαστική έλλειψη είναι η ποδιά. Διπλό σταντ συναντάς σπάνια ως στάνταρ εξοπλισμό και σοβαρές χούφτες δεν έχω δει ούτε σε KTM, αυτές έτσι και αλλιώς όλοι τις αντικαθιστούν αν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους εκεί που πρέπει.

Η σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών με βάση τον εξοπλισμό δεν έχει νόημα παρά μόνον για τιμολογιακούς λόγους (που είναι σεβαστό εννοείται), γιατί δεν ορίζει την ουσία που είναι "η μοτοσυκλέτα". Δεν το λέω υποτιμητικά αλλά το αντιμετωπίζω όπως πρέπει και όπως κάνω όταν συγκρίνω μια π.χ. Japan με μια π.χ. Ευρωπαϊκή. Για να πεις ότι η "χ" έχει καλύτερο εξοπλισμό πρέπει προγενέστερα να έχεις καταλήξει ότι είναι και καλύτερη ή ίση ως μοτοσυκλέτα. Αν κάποιος έχει πειστεί για αυτό τότε μπορεί να το πει και αυτό. Και φυσικά για κάποιον συνάδελφο αυτό μπορεί να ισχύει (επίσης σεβαστό). Η αγορά μια μοτοσυκλέτας είναι προσωπική υπόθεση και για αυτό -ευτυχώς- έχουμε αυτή τη ποικιλία στους δρόμους.

Πάντως μην αμφιβάλλετε ότι θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι, τουλάχιστον οι πρώτες εικόνες που έχω από κατάστημα μοτό στο Γαλάτσι είναι αυτή. Έχω δει να φεύγουν 3 TA750 μέσα σε 3-4 μέρες.
Τωρα εχει παραδοση σε ενα μηνα. Οταν φερουν διαθεσιμα κομματια μαζικως στα μαγαζια, το Τenere 700 με 332 πωλησεις το 2022 θα κατεβει τελος 23 με 24 στις 40. Το ΤΑ750 θα πιασει την κορυφη στις πωλησεις μοτο παρεα με CB50X.

mr.mister
15/05/2023, 09:09
Ο κίτρινος δράκος ήρθε για να μείνει,όσο καί κίτρινη χολή να πετάξετε περί οδικής βοήθειας και στροφάλων στα βενζινάδικα.χεχεχε.
Τέλος,στο φινάλε που λένε και στο χωριό μου,όταν βάζεις το χέρι στην τσέπη για να βγάλεις λεφτά να πληρώσεις, αυτό που μένει είναι τι παίρνεις μ' αυτά που πληρώνεις.Και σ αυτά είναι ΚΑΙ ο εξοπλισμός (κεντρικό Σταντ,χούφτες, κάγκελα,βαλίτσες, ποδιές κλπ) που αλλιώς τα πληρώνεις έξτρα.Τα υπόλοιπα είναι ναχαμε να λέγαμε.
Όπως πήγαινες παλιά να πάρεις ένα Golf,και σου λέγανε στην αντιπροσωπεία, έχει π.χ. 5000000 δρχ, άλλα αν θες να έχει και ροδες και τιμόνι και πεντάλ,θα δώσεις άλλα 5. Χαχα.value for money λέγεται η φάση στα απλά ελληνικά,και ισχύει για όλα τα καταναλωτικά αγαθά.Ονειρευτειτε Αgusta ,κλπ τώρα.

Ποιος κίτρινος δράκος? Μονο στο Ελλαδισταν υπαρχουν αυτες οι εταιριες που δεν εχει μαντηλι να κλαψει ο μεσος υποψηφιος αγοραστης. Αν πας Ευρωπη ουτε με κυαλι δεν βλεπεις απο δαυτα.

panavour
15/05/2023, 09:18
Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι.

SeniorCanardo
15/05/2023, 09:33
Κι αυτή η καραμέλα με τα πηνία και τους ανορθωτές, ότι και καλά τα Honda χαλάνε, πρέπει να σταματήσει.

Μόνο την προηγούμενη εβδομάδα, δύο πηνία αλλάξαμε, το ένα ήταν Duke 390, το άλλο ER6. Που είναι τα Honda με τα καμμένα πηνία και ανορθωτές, οεο;

Τα Honda έχουν αλλάξει ήδη μια φορά, θα σου έρθουν για δεύτερη σε λίγο. :bawl:

CorpseAlive
15/05/2023, 09:39
Προσωπικά δεν την επέλεξα ενώ ήταν μέσα στο Budget μου.
ΑΛΛΑ φαίνεται τρομερό μηχανάκι και με βελτιώσεις που όλοι οι τρανσαλπαδες γκρινιάζαμε για χρόνια (6η ταχύτητα, πιο off και περισσότερη ιπποδύναμη)
Το μόνο αρνητικό που έχω ακούσει γενικά είναι ότι οι αναρτήσεις επιδέχονται βελτίωσης.
Το μόνιμο σχόλιο που ακούω είναι ότι ο κινητήρας συναρτήσει των κιλών της μοτο την κάνει ΟΠΛΟ.
Α ρε Χόντα, έχεις φτιάξει ένα διαμάντι και το τυλίγεις σε αλουμινόχαρτο.
(Προσωπική άποψη αυτό)
Τώρα ότι γίνεται πάλι Debate για κινέζικα σε Topic που αφορά παρουσίαση μοντέλου με ξεπερνά και το αφήνω εκεί .
Κάποια στιγμή θα βρω το στιγμιότυπο που οι AdvRiders Greece στην διαδρομή τους για Μαρόκο είχαν βρει μηχανολόγους ή μηχανικούς ή εργαζόμενους (νομίζω το πρώτο) της CF-MOTO στην Βαρκελώνη και τους ρώτησαν για αξιοπιστία και γελάσαν και έδωσαν την απάντηση
Δεν μπορείς να έχεις την τέλεια μηχανή , είτε θα επιλέξεις να είναι δυνατή είτε να είναι αξιόπιστη, ενώ σε δεύτερη ερώτηση τι θα αγόραζαν και οι 2 θέλανε το Norden...
Τα σχόλια δικά σας.


Το βρήκα.
Από 9:48 και έπειτα.
https://www.youtube.com/watch?v=yPowLzcqk7c

panavour
15/05/2023, 09:56
μηχανολόγους ή μηχανικούς ή εργαζόμενους (νομίζω το πρώτο) της CF-MOTO στην Βαρκελώνη και τους ρώτησαν για αξιοπιστία και γελάσαν και έδωσαν την απάντηση
Δεν μπορείς να έχεις την τέλεια μηχανή , είτε θα επιλέξεις να είναι δυνατή είτε να είναι αξιόπιστη, ενώ σε δεύτερη ερώτηση τι θα αγόραζαν και οι 2 θέλανε το Norden...
Τα σχόλια δικά σας.

Ευχαριστώ για την πάσα,δικό μου λοιπόν σχόλιο, φυσικά καί έχουν δίκιο,και ισχύει για όλες τις μάρκες.Ειναι εξ άλλου αρχή τής μηχανολογίας αυτό.Στο άλλο περί Norden,και μένα άμα με ρωταγαν, κάποια premium μάρκα θα έλεγα, άλλα θά έπρεπε να δώσω και τα διπλά.Αλλο η επιθυμία καί άλλο η δυνατότητα εκπλήρωσης της.
Φυσικά καί τό transalp θα είναι καλύτερη μηχανή απ' το cf μότο 800, άλλα με όλον τον εξοπλισμό κάνει και 50% παραπάνω.Αν δεν τα έχεις να τα δώσεις θα πάρεις το cfmoto για τα ίδια άλογα.Οπως και εγώ πήρα το voge 500, αντί του cb500,που είχε 45% παραπάνω για τον ίδιο εξοπλισμό.Απλα πράγματα.

PaNick67
15/05/2023, 10:17
Φυσικά καί τό transalp θα είναι καλύτερη μηχανή απ' το cf μότο 800, άλλα με όλον τον εξοπλισμό κάνει και 50% παραπάνω.Αν δεν τα έχεις να τα δώσεις θα πάρεις το cfmoto για τα ίδια άλογα.

Μονο που δεν ειναι ετσι. Γιατι αν τα δωσεις και εισαι καθε τριτη μαστορα, ή δεν βρισκεις ανταλλακτικα μετα απο 2-3 χρονια, ή εχεις αλλαξει ολα τα αναλωσιμα με καλυτερα επειδη δεν αντεξαν στον χρονο, ενω ο κατοχος του ΤΑ απλα βαζει βενζινη και φευγει κανοντας την συντηρηση που οριζει ο κατασκευαστης, τοτε δεν εκανες καλα. Εκτος αν δεν σε νοιαζει να πληρωνεις μετα την αγορα αυτα που γλυτωσες στην αγορα, εστω και λιγα λιγα.

Στην τελικη ολα χαλανε. Το θεμα ειναι ποσο συχνα και ποση υποστηριξη /βοηθεια εχεις απο το δικτυο για να το φτιαξεις και το ποσο αφαιρει απο την απολαυση της μοτοσυκλετας σου.

giorgosb
15/05/2023, 10:23
Άλλο η επιθυμία καί άλλο η δυνατότητα εκπλήρωσης της.

Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι. Έκανες μία επιλογή με βάση το μπάτζετ σου. Το μηχανάκι να το χαρείς και να βολτάρεις όσο μπορείς.

Πως φτάνει κανείς σε σημείο να αποκτά εμμονή με τους Κινέζους; Να έχει φετίχ με κινέζικους γίγαντες και κίτρινους δράκους; Να σχολιάζει με τόση συνέπεια σε οποιοδήποτε θέμα και να πηγαίνει πάντα εκεί την κουβέντα;

Είναι ειλικρινείς απορίες, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το μηχανάκι που πήρες;

CorpseAlive
15/05/2023, 10:44
Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι. Έκανες μία επιλογή με βάση το μπάτζετ σου. Το μηχανάκι να το χαρείς και να βολτάρεις όσο μπορείς.

Πως φτάνει κανείς σε σημείο να αποκτά εμμονή με τους Κινέζους; Να έχει φετίχ με κινέζικους γίγαντες και κίτρινους δράκους; Να σχολιάζει με τόση συνέπεια σε οποιοδήποτε θέμα και να πηγαίνει πάντα εκεί την κουβέντα;

Είναι ειλικρινείς απορίες, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το μηχανάκι που πήρες;

Αυτό.

panavour
15/05/2023, 10:53
Αυτό το καταλαβαίνουν όλοι. Έκανες μία επιλογή με βάση το μπάτζετ σου. Το μηχανάκι να το χαρείς και να βολτάρεις όσο μπορείς.

Πως φτάνει κανείς σε σημείο να αποκτά εμμονή με τους Κινέζους; Να έχει φετίχ με κινέζικους γίγαντες και κίτρινους δράκους; Να σχολιάζει με τόση συνέπεια σε οποιοδήποτε θέμα και να πηγαίνει πάντα εκεί την κουβέντα;

Είναι ειλικρινείς απορίες, χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Γιατί απλά δεν χαίρεσαι το μηχανάκι που πήρες;

Γιατί η εμπειρία μου είναι θετική μέχρι τώρα.Γι αυτό .Και επειδή το χαίρομαι και θέλω να μεταβιβάσω την εμπειρία μου ,για να το χαρούν και άλλοι που έχουν φοβίες και ενδοιασμούς,και γιατί και γω σαν μεγάλος άνθρωπος (63) έχω βιώσει το ιαπωνικό θαύμα τσουνάμι,και πρίν το αγοράσω είχα τις ίδιες αμφιβολίες και φοβίες που είχαν ολοι(και ακόμα έχουν μείνει κάποιες στην άκρη του μυαλού μου). Πιστεύω όμως ότι έχουν γίνει μεγάλα βήματα απ' τους κιτρινιαριδες,και όπως και στα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά (κυρίως ηλεκτρονικά )θα πάρουν την θέση που τους αξίζει.Και σίγουρα τους αξίζει.

mr.mister
15/05/2023, 10:56
Eγω παντως πειραματοζωο δεν γινομαι. Παρτε εσεις και αν αντεξουν δεκαετια να μας το πουτε. Αν ζουμε.

STF
15/05/2023, 12:40
Τωρα εχει παραδοση σε ενα μηνα. Οταν φερουν διαθεσιμα κομματια μαζικως στα μαγαζια, το Τenere 700 με 332 πωλησεις το 2022 θα κατεβει τελος 23 με 24 στις 40. Το ΤΑ750 θα πιασει την κορυφη στις πωλησεις μοτο παρεα με CB50X.

Θα σου πω κάτι. Αυτό που περιγράφεις δε πρόκειται να συμβεί. Το νέο TA750 είναι πιθανότερο να κανιβαλήσει μοτοσυκλέτες από το εσωτερικό της Honda (βλ. CB500X που έφτασε τις 8.000€ ή το NC750X) παρά από τη Yamaha με το Τ700. Ο λόγος είναι ότι το προφίλ των αναβατών είναι διαφορετικό.
Το T700 έχει αντλήσει μεγάλο πελατιακό κοινό από την ΚΤΜ και αυτό δεν είναι θεωρία γιατί το βλέπω κάθε φορά που βγαίνω στο βουνό (άτομα που γνωρίζω προσωπικά ή εξ όψεως). Πολλοί από αυτούς είχαν ΚΤΜ και επέλεξαν τώρα να πάρουν το Yamaha. Αυτό το προφίλ φθάνει "άντε" μέχρι το Tuareg 660 αλλά όχι και στο ΤΑ750. Γιατί οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με σχετικά σκληρή λειτουργία είναι απαραίτητη. Εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν φυσικά αλλά το στήσιμο της TA750 δεν βοηθάει για τέτοια χρήση.

Βοηθάει όμως πολύ ένα άλλο τεράστιο μερίδιο πελατών στη χώρα μας που τι θέλουν, μια σχετικά ψηλή μοτοσυκλέτα με σχετικά χαμηλή σέλα που θέλει να επισκέπτεται τις ομορφιές της χώρας μας -περιστασιακά- με βατούς δασικούς δρόμους, παραλίες, νησιά και τα υπόλοιπα αυτού του επιπέδου. Δεν αφορά κοινό που θέλει να παλέψει με το ανάγλυφο του εδάφους.

Το ΤΑ750 φτιάχτηκε όπως φτιάχτηκε ακριβώς για να διαφοροποιηθεί και για να αποφύγει τη διαμάχη των πυρηνικά χωμάτινων μεσαίου κυβισμού και κατά τη γνώμη μου καλά έκανε και κακώς φοβήθηκε η Honda να βάλει και τροχούς 19/17 ώστε να το κάνει ακόμη πιο απολαυστικό στην άσφαλτο. Είναι μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται να έχει εξαιρετικές αναρτήσεις και χωρίς ρυθμίσεις ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑ γιατί ΕΠΡΕΠΕ να είναι μαλακό. Η ίδια η Honda φωνάζει στα Promotion video της: σας έφτιαξα μια μοτό μεσαίου κυβισμου εξαιρετικά άνετη για να διανύεται μεγάλες ταξιδιωτικές αποστάσεις, τι θα έπρεπε λοιπόν να είναι σκληρή; Καλώς είναι όπως είναι και κατά τη γνώμη μου. Μοτοσυκλέτα χωρίς συμβιβασμούς δεν υπάρχει.

STF
15/05/2023, 12:50
Ευχαριστώ για την πάσα,δικό μου λοιπόν σχόλιο, φυσικά καί έχουν δίκιο,και ισχύει για όλες τις μάρκες.Ειναι εξ άλλου αρχή τής μηχανολογίας αυτό.Στο άλλο περί Norden,και μένα άμα με ρωταγαν, κάποια premium μάρκα θα έλεγα, άλλα θά έπρεπε να δώσω και τα διπλά.Αλλο η επιθυμία καί άλλο η δυνατότητα εκπλήρωσης της.
Φυσικά καί τό transalp θα είναι καλύτερη μηχανή απ' το cf μότο 800, άλλα με όλον τον εξοπλισμό κάνει και 50% παραπάνω.Αν δεν τα έχεις να τα δώσεις θα πάρεις το cfmoto για τα ίδια άλογα.Οπως και εγώ πήρα το voge 500, αντί του cb500,που είχε 45% παραπάνω για τον ίδιο εξοπλισμό.Απλα πράγματα.

Συνήθως -όχι πάντα- συμφωνώ με τα γραπτά σου. Και με το σκεπτικό σου να μεταφέρεις ένα θετικό feecback που έχεις και βιώνεις προσωπικά συμφωνώ απόλυτα! Καλά κάνεις, είναι απαραίτητο.

Όμως κάποιες φορές "φαίνεται" να στρογγυλεύεις τα πράγματα. Έβαλα τα εισαγωγικά γιατί δεν πιστεύω ότι το κάνεις εκ του πονηρού.
10.000 ευρώ κάνει το CF MOTO 800MT με πλήρη εξοπλισμό. Και επειδή έκανα την άσκηση θέλεις περίπου 1500 ευρώ για να φορτώσεις το TA750 με τον ανάλογο εξοπλισμό. Άθροισμά 13.000 ευρώ για το TA750. Δηλαδή 30% περισσότερα για να πάρεις ένα Honda που παράγεται στη Ιαπωνία με όλα τα φουσκωμένα κόστη που σημαίνει αυτό.

Ακριβό το Honda (όπως και πολλά άλλα σήμερα), ΣΥΜΦΩΝΩ.... αλλά... ακριβό και το CF MOTO, δε νομίζεις;

Δέκα χιλιάρικα για μοτοσυκλέτα από εταιρεία που: α) Πόσα έχει δαπανήσει σε έρευνα και εξέλιξη; β) Πόσο είναι το αντίστοιχο παραγωγικό της κόστος; γ) Σε ποιο επίπεδο είναι ο ποιοτικός έλεγχος; δ) Ποιο είναι το κόστος του στημένου της παγκόσμιου δικτύου ως προς την υποστήριξη των μοτοσυκλετών της;
Να δούμε τη μικρογραφία της χώρας μας; Είναι ίδιο το κόστος των εξόδων του Σαρακάκη (μόνο για τις μοτοσυκλέτες Honda) με αυτό που έχει η αντιπροσώπευση της CF MOTO μέσω της MUVUS στην Ελλάδα; Ποιος από τους δυο πιστεύεις έχει συρρικνώσει το περιθώριο κέρδους του; Εγώ είμαι βέβαιος πως ένα TA750 παράγει μικρότερο κέρδος σε απόλυτα νούμερα από ένα 800 ΜΤ.

Δεν αμφιβάλλω ότι θέλουμε δε θέλουμε εκεί θα έρθουν τα πράγματα, φαίνεται αυτό, αλλά... αυτή η μέρα δεν είναι το σήμερα, ώστε να δικαιολογεί να στοιχίζει τόσο μια Κινέζικη μοτοσυκλέτα.

billy84
15/05/2023, 15:51
Όλα κρίνονται σε βάθος χρόνου, ακόμα και το Τρανσαλπ θα κριθεί για το αν θα είναι το ίδιο αξιόπιστο με τον προκάτοχό του που ήταν 40 άλογα κάτω. Οι συγκεκριμένοι Κινέζοι βρίσκονται πολύ λίγο στο προσκήνιο και φυσικά μέχρι στιγμής δεν έχουν αποδείξει απολύτως τίποτα.

basilis_k6
15/05/2023, 16:09
Ποιος κίτρινος δράκος? Μονο στο Ελλαδισταν υπαρχουν αυτες οι εταιριες που δεν εχει μαντηλι να κλαψει ο μεσος υποψηφιος αγοραστης. Αν πας Ευρωπη ουτε με κυαλι δεν βλεπεις απο δαυτα.

ουτε θα δεις συντομα. δεν εχουν λογο ακομα να μπλέξουν τοσο με την αγορά της ευρώπης. η κτμ ειναι ο μεγαλύτερος ευρωπαιος κατασκευαστης και δεν ειναι καν στο τοπ10 του κοσμου. ειναι ομως η hero. που δεν την ξερει η μανα της στην ευρωπη. δεν ειμαστε τοσο μεγάλη αγορά για να εχει ακομα σημασια. τους ενδιαφέρουν τα sub500cc ακομα. η honda βεβαια παραμένει νουμερο 1 στον κοσμο και δεν νομιζω οτι θα αλλάξει συντομα ουτε αυτο. οι κινεζοι/ινδοι αλλωστε δεν ειναι 9-10 εταιρειες οπως ειναι οι ευρωπη και η ιαπωνια (μαζί), ειναι σχεδον 30 διαφορετικες. λογικο η πιτα να μοιράζεται.

Tallyban
15/05/2023, 19:23
Γιαπωνέζικα μηχανάκια συγκρίνονται με γιαπωνέζικα, κινέζικα με ινδικά, ευρωπαϊκα με ευρωπαϊκά,στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον.

panavour
15/05/2023, 20:15
Γιαπωνέζικα μηχανάκια συγκρίνονται με γιαπωνέζικα, κινέζικα με ινδικά, ευρωπαϊκα με ευρωπαϊκά,στο δικό μου μυαλό τουλάχιστον.

Όλα καταναλωτικά αγαθά είναι,μέσα σε ένα παγκόσμιοποιημενο περιβάλλον.Η πιο σωστή σύγκριση είναι η συγκριση κατηγορίας τιμής,και value for money,που λένε και οι αιώνια χαζοί Αγγλοσάξωνες.(ως συνήθως πάντα πιο χαζοί από μας).

billy84
15/05/2023, 20:52
Όλα καταναλωτικά αγαθά είναι,μέσα σε ένα παγκόσμιοποιημενο περιβάλλον.Η πιο σωστή σύγκριση είναι η συγκριση κατηγορίας τιμής,και value for money,που λένε και οι αιώνια χαζοί Αγγλοσάξωνες.(ως συνήθως πάντα πιο χαζοί από μας).


Αυτό που γράφεις μέσα στην παρένθεση το γράφεις σοβαρά?

panavour
15/05/2023, 22:53
Αυτό που γράφεις μέσα στην παρένθεση το γράφεις σοβαρά?
Όχι βέβαια απλώς λόγω γραφής από κινητό δεν έχω φατσούλα να βάλω.Παντως ο μέσος Έλληνας αυτό το πιστεύει.

Tallyban
16/05/2023, 19:21
Για αυτό το ΡΕ είναι πρώτο(ή από τα πρώτα) σε πωλήσεις στη κατηγορία του εκεί πέρα

panavour
16/05/2023, 19:26
Για αυτό το ΡΕ είναι πρώτο(ή από τα πρώτα) σε πωλήσεις στη κατηγορία του εκεί πέρα

PE ???????

εκει περσ ?????

Tallyban
17/05/2023, 19:00
Ναι το ΡΕ το δικυλινδρο το 650,και στα 125 είναι πρώτο κάποιο Λεξμαρκ βρεττανοκινέζικο.

mr.mister
26/05/2023, 14:21
Δωσεεεεε
https://www.youtube.com/watch?v=VK67ODSo10M&t=1s

THRESH
26/05/2023, 23:59
Απαράδεκτες και χτυπητές ελλείψεις η ποδιά, οι χούφτες τα λάστιχα που ΔΕΝ είναι tubeless και το θερμόμετρο...

αλήθεια λέει το παλικάρι στα σχόλια του vid, δεν έχει θερμόμετρο ? Εκεί βρήκε να κόψει η Honda ?

billy84
27/05/2023, 08:03
αλήθεια λέει το παλικάρι στα σχόλια του vid, δεν έχει θερμόμετρο ? Εκεί βρήκε να κόψει η Honda ?



Είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτό τους!:bawl:

Bowleno
27/05/2023, 09:00
αλήθεια λέει το παλικάρι στα σχόλια του vid, δεν έχει θερμόμετρο ? Εκεί βρήκε να κόψει η Honda ?


Είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτό τους!:bawl:

Να γιατί πήρα κινέζικο:lol:

billy84
27/05/2023, 11:48
Να γιατί πήρα κινέζικο:lol:



:bawl: δείχνει σωστά τουλάχιστον?:p

karellen
27/05/2023, 15:07
:bawl: δείχνει σωστά τουλάχιστον?:p

Σε Κέλβιν.

panavour
27/05/2023, 15:31
:bawl: δείχνει σωστά τουλάχιστον?:p

Μια χαρα δειχνει,μην ζηλευετε.Θα στρωσετε σιγα σιγα.:lol:

Bowleno
27/05/2023, 18:18
:bawl: δείχνει σωστά τουλάχιστον?:p

Ναι ναι, δείχνει σωστά (για την ώρα.... :lol: )

Το μόνο που με χαλάει ελαφρώς, είναι ότι δείχνει τις πιέσεις των ελαστικών μόνο σε bar Ενώ όπως είδα από τα νέα μοντέλα, (525 κ.λ.π) έχει πλέον επιλογή για bar η psi.
Πιθανώς να γίνει αναβάθμιση του λογισμικού στο επερχόμενο σέρβις των 5.000 χλμ. Ίδωμεν....

billy84
27/05/2023, 19:15
Ναι ναι, δείχνει σωστά (για την ώρα.... :lol: )

Το μόνο που με χαλάει ελαφρώς, είναι ότι δείχνει τις πιέσεις των ελαστικών μόνο σε bar Ενώ όπως είδα από τα νέα μοντέλα, (525 κ.λ.π) έχει πλέον επιλογή για bar η psi.
Πιθανώς να γίνει αναβάθμιση του λογισμικού στο επερχόμενο σέρβις των 5.000 χλμ. Ίδωμεν....


Σίγουρα? Πολύ περίεργο μου φαίνεται να μην αλλάζει. Έχεις δει το μάνιουαλ φαντάζομαι. Μικρό το κακό εντάξει.

zopas
29/05/2023, 14:42
Με επιπλεον αγορα καρινας, καγκελλα, διπλο σταντ, ανεμοθωρακα, χουφτες, ανακατασκευη σελλας, μπαγαζιερα καιφυσικα καινουργια αναρτηση με μοχλικο χαλαρα 2000 ευρω συν, δεν βαζω καν προβολακια, οποτες πας με τη μια στο ΚΤΜ...πονηριες απο τηχοντα καπουτ...

mr.mister
29/05/2023, 15:13
Στην Ευρωπη ψαχνουν ολοι οι υποψηφιοι αγοραστες να βρουνε κομματι διαθεσιμο καθοτι εχει ξεπουλησει. Αυτοι που παραγγειλανε πριν 1 εβδομαδα θα παραλαβουν τελος Σεπτεμβριου. Δεν προλαβαινει λεμε το εργοστασιο στο Kumamoto να βγαζει. Στο Ελλαδισταν ουτε φτερο δεν υπαρχει-μονο Test Ride.

STF
29/05/2023, 17:02
Με επιπλεον αγορα καρινας, καγκελλα, διπλο σταντ, ανεμοθωρακα, χουφτες, ανακατασκευη σελλας, μπαγαζιερα καιφυσικα καινουργια αναρτηση με μοχλικο χαλαρα 2000 ευρω συν, δεν βαζω καν προβολακια, οποτες πας με τη μια στο ΚΤΜ...πονηριες απο τηχοντα καπουτ...

Από όσα αναφέρεις μόνο η ποδιά έχει βάση. Όλα τα άλλα τα αγοράζεις και στα υπόλοιπα.

Τις είδα και τις χούφτες της KTM... εξαιρετικές..

Αν νομίζεις ότι το KTM 790 των 11.500 θα φοράει καμιά σοβαρή ανάρτηση γελάστηκες.

Ότι πληρώνεις παίρνεις (ίσχυει διαχρονικά αυτό). Το πρόβλημα είναι πως ανεξαρτήτως εταιρείας, όλοι οι τιμοκατάλογοι έχουν ανέβει 2-3.000...

Αυτό με την αγορά ανάρτησης με μοχλικό τι ήταν; Γιατί τι έχει η εργοστασιακή ανάρτηση του ΤΑ;

billy84
29/05/2023, 17:07
Από όσα αναφέρεις μόνο η ποδιά έχει βάση. Όλα τα άλλα τα αγοράζεις και στα υπόλοιπα.

Τις είδα και τις χούφτες της KTM... εξαιρετικές..

Αν νομίζεις ότι το KTM 790 των 11.500 θα φοράει καμιά σοβαρή ανάρτηση γελάστηκες.

Ότι πληρώνεις παίρνεις (ίσχυει διαχρονικά αυτό). Το πρόβλημα είναι πως ανεξαρτήτως εταιρείας, όλοι οι τιμοκατάλογοι έχουν ανέβει 2-3.000...

Αυτό με την αγορά ανάρτησης με μοχλικό τι ήταν; Γιατί τι έχει η εργοστασιακή ανάρτηση του ΤΑ;


Δεν ξέρω γιατί αρκετοί δεν καταλαβαίνουν αυτά τα πολύ απλά πράγματα που γράφεις και νομίζουν ότι θα αγοράσουν οποιαδήποτε μηχανή η οποία δε θα χρειάζεται βελτιώσεις.

THRESH
29/05/2023, 18:55
Το μεγαλύτερο πρόβλημα του KTM είναι οτι δεν βλέπεται :lol:

Tallyban
29/05/2023, 21:10
Eπιτελους,το'δα στο δρόμο.
Μια χαρά είναι,ειδικά που ο 18" γεμίζει το πίσω μισό .
Εμφανισιακά ευκολόπιοτο,ευκολοφάγωτο,ευκολοχωνευτο,δε προσβάλλει το μάτι.
Αρνητικά:Αν δε ξέρεις και σου έλεγε κάποιος ότι είναι μοντέλο 1995 θα συμφωνούσες.

basilis_k6
30/05/2023, 02:37
Eπιτελους,το'δα στο δρόμο.
Μια χαρά είναι,ειδικά που ο 18" γεμίζει το πίσω μισό .
Εμφανισιακά ευκολόπιοτο,ευκολοφάγωτο,ευκολοχωνευτο,δε προσβάλλει το μάτι.
Αρνητικά:Αν δε ξέρεις και σου έλεγε κάποιος ότι είναι μοντέλο 1995 θα συμφωνούσες.

Πιο όμορφα σχέδια είχε ακόμα και το 95

443685443685443685

doctor_john
30/05/2023, 07:09
Eπιτελους,το'δα στο δρόμο.
Μια χαρά είναι,ειδικά που ο 18" γεμίζει το πίσω μισό .
Εμφανισιακά ευκολόπιοτο,ευκολοφάγωτο,ευκολοχωνευτο,δε προσβάλλει το μάτι.
Αρνητικά:Αν δε ξέρεις και σου έλεγε κάποιος ότι είναι μοντέλο 1995 θα συμφωνούσες.

Mε ενδιαφέρει πολύ αυτό που περιγράφεις. Αν μπορείς γράψε δυο κουβέντες γιατί βλέπεις αρνητική
την "αναφορά" στα 90s και τα σημεία του που σου δίνουν αυτή την εντύπωση.

Tallyban
30/05/2023, 19:19
Σε μαύρο που το είδα,ποιος θα πάει να το λασπωσει;
Είναι σα να σε περνει Κυριακή ο πατέρας σου να σε πάει στο (τέως) βασιλικό κήπο να δεις τις πάπιες,και συ να πατάς με τα σκαρπινια λάσπες του (τέως)ΟΑΠ.Θα πάει η σφαλιάρα σύννεφο.

doctoras
30/05/2023, 19:40
Βασιλικό κήπο;;
Σκάρπινια;;

Ποιος είσαι; ο γιος του λατση; :lol:

DoctoR_k6
30/05/2023, 20:13
Βασιλικό κήπο;;
Σκάρπινια;;

Ποιος είσαι; ο γιος του λατση; :lol:

Γιατί ρε συ ...εγώ έτσι στέλνω τα παιδιά σχολείο. :bawl:

SeniorCanardo
31/05/2023, 10:10
Γιατί ρε συ ...εγώ έτσι στέλνω τα παιδιά σχολείο. :bawl:

Λάτση και εσύ εδώ;;;:bawl:

dimitrioskosmas
02/06/2023, 09:17
έχει θερμοκρασια νερού,το έκανα test ride

dimitrioskosmas
02/06/2023, 09:17
αλήθεια λέει το παλικάρι στα σχόλια του vid, δεν έχει θερμόμετρο ? Εκεί βρήκε να κόψει η Honda ?

έχει θερμοκρασια νερού,το έκανα test ride

dimitrioskosmas
02/06/2023, 09:24
Συνήθως -όχι πάντα- συμφωνώ με τα γραπτά σου. Και με το σκεπτικό σου να μεταφέρεις ένα θετικό feecback που έχεις και βιώνεις προσωπικά συμφωνώ απόλυτα! Καλά κάνεις, είναι απαραίτητο.

Όμως κάποιες φορές "φαίνεται" να στρογγυλεύεις τα πράγματα. Έβαλα τα εισαγωγικά γιατί δεν πιστεύω ότι το κάνεις εκ του πονηρού.
10.000 ευρώ κάνει το CF MOTO 800MT με πλήρη εξοπλισμό. Και επειδή έκανα την άσκηση θέλεις περίπου 1500 ευρώ για να φορτώσεις το TA750 με τον ανάλογο εξοπλισμό. Άθροισμά 13.000 ευρώ για το TA750. Δηλαδή 30% περισσότερα για να πάρεις ένα Honda που παράγεται στη Ιαπωνία με όλα τα φουσκωμένα κόστη που σημαίνει αυτό.

Ακριβό το Honda (όπως και πολλά άλλα σήμερα), ΣΥΜΦΩΝΩ.... αλλά... ακριβό και το CF MOTO, δε νομίζεις;

Δέκα χιλιάρικα για μοτοσυκλέτα από εταιρεία που: α) Πόσα έχει δαπανήσει σε έρευνα και εξέλιξη; β) Πόσο είναι το αντίστοιχο παραγωγικό της κόστος; γ) Σε ποιο επίπεδο είναι ο ποιοτικός έλεγχος; δ) Ποιο είναι το κόστος του στημένου της παγκόσμιου δικτύου ως προς την υποστήριξη των μοτοσυκλετών της;
Να δούμε τη μικρογραφία της χώρας μας; Είναι ίδιο το κόστος των εξόδων του Σαρακάκη (μόνο για τις μοτοσυκλέτες Honda) με αυτό που έχει η αντιπροσώπευση της CF MOTO μέσω της MUVUS στην Ελλάδα; Ποιος από τους δυο πιστεύεις έχει συρρικνώσει το περιθώριο κέρδους του; Εγώ είμαι βέβαιος πως ένα TA750 παράγει μικρότερο κέρδος σε απόλυτα νούμερα από ένα 800 ΜΤ.

Δεν αμφιβάλλω ότι θέλουμε δε θέλουμε εκεί θα έρθουν τα πράγματα, φαίνεται αυτό, αλλά... αυτή η μέρα δεν είναι το σήμερα, ώστε να δικαιολογεί να στοιχίζει τόσο μια Κινέζικη μοτοσυκλέτα.

συμφωνώ σε αυτά που λες και να συμπληρώσω ότι το 800ΜΤ σε σχέση με το transalp είναι παρτάλι (έκανα τεστ ριδε και τα 2)
στο CFMOTO δεν μπορούσα να βάλω ταχύτητα εύκολα , το ρελαντί τρεμόπαιζε και το μοτέρ έκανε σα να είχε φάει στραγάλια (μπορεί να φταίει το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά αυτό δε με αφορά)

mr.mister
02/06/2023, 10:29
συμφωνώ σε αυτά που λες και να συμπληρώσω ότι το 800ΜΤ σε σχέση με το transalp είναι παρτάλι (έκανα τεστ ριδε και τα 2)
στο CFMOTO δεν μπορούσα να βάλω ταχύτητα εύκολα , το ρελαντί τρεμόπαιζε και το μοτέρ έκανε σα να είχε φάει στραγάλια (μπορεί να φταίει το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά αυτό δε με αφορά)
Απορω πως συγκρινουν καποιοι-καλα μονο στο Ελαδισταν γινεται αυτο γιατι Αμερικη,Ευρωπη δεν υπαρχουν καν οι Κινε'ζουλες- την Ρεαλ Μαδριτης (Honda) με τον Άγιαξ Ταύρου (CF Moto).

THRESH
02/06/2023, 10:34
έχει θερμοκρασια νερού,το έκανα test ride

Νομίζω ότι για θερμοκρασία περιβάλλοντος έγινε το σχόλιο

billy84
02/06/2023, 12:45
Άγιαξ Ταύρου λέει ο Θεούλης!:roflmao:

panavour
02/06/2023, 13:08
Απορω πως συγκρινουν καποιοι-καλα μονο στο Ελαδισταν γινεται αυτο γιατι Αμερικη,Ευρωπη δεν υπαρχουν καν οι Κινε'ζουλες- την Ρεαλ Μαδριτης (Honda) με τον Άγιαξ Ταύρου (CF Moto).

υπαρχουν και παραυπαρχουν,εχεις μεινει πισω,ενημερωσου.

CorpseAlive
02/06/2023, 13:11
υπαρχουν και παραυπαρχουν,εχεις μεινει πισω,ενημερωσου.

Αν δεν απαντούσες θα καλούσα την πυροσβεστική να σε απεγκλωβίσει .

panavour
02/06/2023, 13:15
Αν δεν απαντούσες θα καλούσα την πυροσβεστική να σε απεγκλωβίσει .

για σενα τοβαλα,να δω αν με παρακολουθεις.

Tallyban
05/06/2023, 19:13
Κατευθείαν πρώτο σε πωλήσεις (εκτός σκούτερ) στην Ιταλία για το Μάιο με 699τμχ,TRK502(X) δεύτερο με 697 και ΑΤ τρίτο με 394τμχ.

AUFGEBRACHT
05/06/2023, 19:39
συμφωνώ σε αυτά που λες και να συμπληρώσω ότι το 800ΜΤ σε σχέση με το transalp είναι παρτάλι (έκανα τεστ ριδε και τα 2)
στο CFMOTO δεν μπορούσα να βάλω ταχύτητα εύκολα , το ρελαντί τρεμόπαιζε και το μοτέρ έκανε σα να είχε φάει στραγάλια (μπορεί να φταίει το συγκεκριμένο μηχανάκι αλλά αυτό δε με αφορά)

Εάν ΔΕΝ έκανε έτσι, τότε μπορεί και να έφταιγε το συγκεκριμένο μηχανάκι... σε επισήμανση του θορύβου σε επίσημο αντιπρόσωπο της CFM, η απάντηση μεταξύ σοβαρού και αστείου ήταν "αφού φοράει μοτέρ ΚΤΜ, κι αυτά έτσι ακούγονται"...

Tallyban
15/06/2023, 19:12
Μήπως ξέρει κανείς τι βήμα αλυσίδα φοράνε τα νέα στρομ και τρανσλαπ;

mr.mister
19/06/2023, 11:03
Ερχεται με φορα λεμε.... δεν υπαρχει φτερο διαθεσιμο στα μαγαζια.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/34726-taksinomhseis-maiou-motosykletes-top-20-montelwn
Καταποντισμος Tenere

PaNick67
19/06/2023, 11:55
Ερχεται με φορα λεμε.... δεν υπαρχει φτερο διαθεσιμο στα μαγαζια.
https://www.bikeit.gr/taxinomiseis/item/34726-taksinomhseis-maiou-motosykletes-top-20-montelwn
Καταποντισμος Tenere

Που τον ειδες;

Πουλησε 49 το ΤΑ και 50 το ΤΕΝΕΡΕ, 34 το απλο και 16 το world raid

mr.mister
19/06/2023, 12:17
Που τον ειδες;

Πουλησε 49 το ΤΑ και 50 το ΤΕΝΕΡΕ, 34 το απλο και 16 το world raid

Ρε μπαγασα μεχρι αυτο εκατσες και υπολογισες:a022:. Ρε που να γινουν αυτα ρεεεε.

Nitse3
19/06/2023, 12:36
Αυτός κάθισε και έκανε μια απλή μαθηματική πράξη. Εσύ από την άλλη πανηγυρίζεις τον καταποντισμό ενός μοντέλου σαν να έχεις ο ίδιος κερδος :confused:

CorpseAlive
19/06/2023, 12:41
Αυτός κάθισε και έκανε μια απλή μαθηματική πράξη. Εσύ από την άλλη πανηγυρίζεις τον καταποντισμό ενός μοντέλου σαν να έχεις ο ίδιος κερδος :confused:

Αυτό ξέρω εγώ ...
Τι φασούλα?

THRESH
19/06/2023, 12:47
Εγώ ποντάρω στο ότι κάνει χαβαλέ και οτι δεν είναι πλασιέ/ινφλούενσερ Χόντα :lol:

mr.mister
19/06/2023, 12:59
Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει διαθεσιμο κομματι Transalp διαθεσιμο ενω Tenere υπαρχουν. Ελπιζω να ειστε εδω του χρονου ιδια εποχη να κανουμε την σουμα. Yπαρχει νοημων ατομο που πιστευει οτι σε βαθος χρονου το Tenere θα πουλαει περισσοτερο απο Transalp?

lospsi
19/06/2023, 13:39
:lol:

karellen
19/06/2023, 15:29
Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει διαθεσιμο κομματι Transalp διαθεσιμο ενω Tenere υπαρχουν. Ελπιζω να ειστε εδω του χρονου ιδια εποχη να κανουμε την σουμα. Yπαρχει νοημων ατομο που πιστευει οτι σε βαθος χρονου το Tenere θα πουλαει περισσοτερο απο Transalp?
Δεν τίθεται θέμα νοημοσύνης,είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια,το ένα είναι αμιγώς χωμάτινο το άλλο all round.Eσύ τα θεωρείς εσφαλμένα ίδια επειδή έχουν παρόμοια κυβικά.Γιατί δεν κάνεις τότε το ίδιο και με το Tracer 700?
Κανένα νοήμον άτομο,ακριβώς επειδή είναι νοήμον,δεν θα μπει στον κόπο να προβλέψει αποτελέσματα και άκυρες συγκρίσεις.

mr.mister
19/06/2023, 15:35
Δεν τίθεται θέμα νοημοσύνης,είναι 2 εντελώς διαφορετικά μηχανάκια,το ένα είναι αμιγώς χωμάτινο το άλλο all round.Eσύ τα θεωρείς εσφαλμένα ίδια επειδή έχουν παρόμοια κυβικά.Γιατί δεν κάνεις τότε το ίδιο και με το Tracer 700?
Κανένα νοήμον άτομο,ακριβώς επειδή είναι νοήμον,δεν θα μπει στον κόπο να προβλέψει αποτελέσματα και άκυρες συγκρίσεις.

Και τα 2 ειναι on-off και ADV. Τωρα αν εσυ θεωρεις μη off η μη ADV το Transalp αλλο αυτο.
21-18 τροχους δεν εχουν?
Επειδη εχει 3 χλ μεγαλυτερη διαδρομη KYB το Τενερε και μοχλο πισω ειναι καλυτερο?
Με ενα κλειδι ρυθμιζεται και το Transalp και εχει και Showa που ειναι καλυτερη εταιρεια απο την KYB.

sam4g
19/06/2023, 15:48
Φίλε mr.mister honda είχα, έχω και πιθανόν να έχω και στο μέλλον. Γενικά είναι μια εταιρία που συμπαθώ, αλλά το χεις τραβήξει απ τα μαλλιά. Συγκρίνεις, μια μηχανή Τ7 που έχει καθαρό λόγω ύπαρξης (off road χαρακτήρα) με το Transalp που πραγματικά δεν ξέρει που πατάει. Πρέπει να ήταν μεθυσμένος αυτός που σκέφτηκε αυτό το μοντέλο.

Λέει τί θέλει η αγορά τώρα; 18-21 τροχούς; Ας βάλω το μοτεράκι του hornet σε μια μηχανή τύπου On-Off, να βάλω και λίγη διαδρομή στις αναρτήσεις να χαρεί ο κάθε πικραμένος. On-Off με δύναμη ψιλά δεν νοείται. Να μου πεις και με το δίκιο σου, δεν είναι για enduro, είναι για Gravel pass και ότι έχει φιλοσοφία ταξιδιάρας μηχανής που αν συναντήσει βατό χωματόδρομο δεν θα πει όχι. Και γιατί σαμπρέλα; Ήθελα να ήξερα τι σκεφτόντουσαν. Ότι το τρανσαλπ, έτσι όπως είναι θα κάνει enduro και θα χρειαστεί να αλλάξεις σαμπρέλα πάνω στο βουνό;

Ελπίζω να μη σου τύχει ποτέ να πας με χλμ στην εθνική και να σου σκάσει λάστιχο με σαμπρέλα.

mr.mister
19/06/2023, 17:13
Φίλε mr.mister honda είχα, έχω και πιθανόν να έχω και στο μέλλον. Γενικά είναι μια εταιρία που συμπαθώ, αλλά το χεις τραβήξει απ τα μαλλιά. Συγκρίνεις, μια μηχανή Τ7 που έχει καθαρό λόγω ύπαρξης (off road χαρακτήρα) με το Transalp που πραγματικά δεν ξέρει που πατάει. Πρέπει να ήταν μεθυσμένος αυτός που σκέφτηκε αυτό το μοντέλο.

Λέει τί θέλει η αγορά τώρα; 18-21 τροχούς; Ας βάλω το μοτεράκι του hornet σε μια μηχανή τύπου On-Off, να βάλω και λίγη διαδρομή στις αναρτήσεις να χαρεί ο κάθε πικραμένος. On-Off με δύναμη ψιλά δεν νοείται. Να μου πεις και με το δίκιο σου, δεν είναι για enduro, είναι για Gravel pass και ότι έχει φιλοσοφία ταξιδιάρας μηχανής που αν συναντήσει βατό χωματόδρομο δεν θα πει όχι. Και γιατί σαμπρέλα; Ήθελα να ήξερα τι σκεφτόντουσαν. Ότι το τρανσαλπ, έτσι όπως είναι θα κάνει enduro και θα χρειαστεί να αλλάξεις σαμπρέλα πάνω στο βουνό;

Ελπίζω να μη σου τύχει ποτέ να πας με χλμ στην εθνική και να σου σκάσει λάστιχο με σαμπρέλα.

Bytheway ολα στην κατηγορια εχουν σαμπρελα εκτος του Aprilia.
Το Transalp 750 εχει την μεγαλυτερη δυναμη απο ολα στην κατηγορια στα χαμηλα-μεσαια-ψηλα. Kαντε ρε παιδια ενα Test ride. Eγω εχω κανει τα Aprilia Tuareg 660- Yamaha Tenere 700-Suzuki V strom 800.

sam4g
19/06/2023, 17:50
Bytheway ολα στην κατηγορια εχουν σαμπρελα εκτος του Aprilia.
Το Transalp 750 εχει την μεγαλυτερη δυναμη απο ολα στην κατηγορια στα χαμηλα-μεσαια-ψηλα. Kαντε ρε παιδια ενα Test ride. Eγω εχω κανει τα Aprilia Tuareg 660- Yamaha Tenere 700-Suzuki V strom 800.

Δε διαφωνώ ότι έχουν σαμπρέλα. Αλλά έχουν χωμάτινο προσανατολοσμό. Το Transalp έχει ασφάλτινο προσανατολισμό. Η ίδια η Honda έτσι το πλασάρει. Τώρα γιατί έβαλε σαμπρέλα ο Θεός και η ψυχή τους

billy84
19/06/2023, 18:03
Δε διαφωνώ ότι έχουν σαμπρέλα. Αλλά έχουν χωμάτινο προσανατολοσμό. Το Transalp έχει ασφάλτινο προσανατολισμό. Η ίδια η Honda έτσι το πλασάρει. Τώρα γιατί έβαλε σαμπρέλα ο Θεός και η ψυχή τους


Ασφάλτινο προσανατολισμό έχει το NC σε αυτήν την κατηγορία. Το 21-18 είναι καθαρά χωμάτινος προσανατολισμός. Με ένα λάστιχο θα πάει όπου πάνε τα πιο χωμάτινα εύκολα, όπως άλλωστε έκανε και το παλιό Τρανσαλπ για δεκαετίες.

sam4g
19/06/2023, 18:26
Ασφάλτινο προσανατολισμό έχει το NC σε αυτήν την κατηγορία. Το 21-18 είναι καθαρά χωμάτινος προσανατολισμός. Με ένα λάστιχο θα πάει όπου πάνε τα πιο χωμάτινα εύκολα, όπως άλλωστε έκανε και το παλιό Τρανσαλπ για δεκαετίες.

Βασίλη το 21-18 είναι όντως για μηχανή με χωμάτινο προσανατολισμό. Ο κινητήρας, η θέση οδήγησης, η παρουσία φίλτρου λαδιού ακριβώς πίσω από την μπροστινή ρόδα είναι για ασφάλτινο προσανατολισμό. Αυτό έγραψα. Έβαλε ρόδες για χωμάτινο σε μηχανή για άσφαλτο. Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι στη Honda τί ήθελαν να κάνουν.

billy84
19/06/2023, 20:23
Βασίλη το 21-18 είναι όντως για μηχανή με χωμάτινο προσανατολισμό. Ο κινητήρας, η θέση οδήγησης, η παρουσία φίλτρου λαδιού ακριβώς πίσω από την μπροστινή ρόδα είναι για ασφάλτινο προσανατολισμό. Αυτό έγραψα. Έβαλε ρόδες για χωμάτινο σε μηχανή για άσφαλτο. Δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι στη Honda τί ήθελαν να κάνουν.


Δεν το έχω καβαλήσει να σου πω την αλήθεια. Ίσως είναι πιο τουριστική η θέση οδήγησης αλλά αυτό φτιάχνεται αμα σηκώσεις το τιμόνι. Έχει καλή απόσταση από το έδαφος και με μια ποδιά δε νομίζω να προβληματιστεί κανένας με το φίλτρο λαδιού. Εδώ εγώ δεν έχω καν αλουμινένια ποδιά να φανταστείς. Διαδρομές έχει μια χαρά, ζάντες, ελαφρύ είναι για την κατηγορία κλπ, δε βλέπω το λόγο να μην πάει όπου θα πάνε όλα. Μοτέρ λένε ότι τραβάει και απο χαμηλά αλλά δεν το γνωρίζω. Η ένστασή μου είναι το ''ασφάλτινο'' γιατί κακά τα ψέμματα όταν βάζεις αυτές τις ζάντες δημιουργείς ένα πολύ μέτριο προς κακό ασφάλτινο όχημα (συγκριτικά με ένα με 17αρες) και ένα αρκετά ικανό χωμάτινο (μπορεί όχι τόσο σκληροπυρηνικό αλλά πάει άνετα παντού)

dimitris23
19/06/2023, 21:26
Το πέτυχα και γω σήμερα στο δρόμο. Αν εξαιρέσεις τις ζάντες ποιο κοντά στο τρασερ 700 μου φάνηκε. Θεωρώ πως η σύγκριση του με το τενερε και το τουαρεγκ είναι άστοχη. Σαφώς και μπαίνει χώμα μια χαρά εδώ μπαίνουν τα gs αν έχεις χέρια. Το θέμα είναι ότι δεν είναι τόσο οφ όσο τα άλλα δύο. Σαν συνεχιστής του παλιού τρανσαλπ προορίζεται. Τουριστικό χαρακτήρα με κάποιες οφ δυνατότητες.

STF
20/06/2023, 00:16
Το Transalp 750 έχει διαφορετικό κοινό. Θα απαντούσα στον sam4g σχετικά με τις ενστάσεις του πως είναι μια μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη και ραμμένη για τον Έλληνα μοτοσυκλετιστή με τους υπέροχους δρόμους της χώρας σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
Το κακό είναι πως δεν διαφοροποιήθηκε από τη μόδα της εποχής. Μακάρι να έβαζε η Honda έναν 19άρι μπροστά και έναν 17άρι πίσω. Θα συνέχιζε να έχει δυνατότητα χωμάτινων διελεύσεων και θα ήταν τρένο στα ταξίδια. Κρίμα... Αλλά κρίμα για κάποιους από εμάς -που μάλλον είμαστε μειοψηφία- γιατί η Honda μάλλον ήξερε πως θα πουλήσει με τη τάση της εποχής που θέλει 21/18.

Για τα υπόλοιπα το μόνο πρόβλημα που βρίσκω εγώ είναι η τιμή. Δε με νοιάζει που δεν έχει ρυθμίσεις -έχει δώσει η Honda καλοστημένες μοτό και με απλές αναρτήσεις- αλλά θα ήταν πολύ πιο ελκυστική όπως είναι ένα χιλιάρικο πιο φθηνή, δε θα υπήρχε ο αντίλογος για τις ελλείψεις σε ρυθμίσεις και κάποιον βασικό εξοπλισμό. Για μένα έπρεπε να έχει την ίδια τιμή με το NC αφού υπάρχει σαφής διαφοροποίηση στον προσανατολισμό των δυο νέων μοτό (νέο NC vs νέο ΤΑ).

Την οδήγησα και έχω να πω πως το ζωηρό μοτέρ της μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του ιδιοκτήτη της ζωντανό μακροπρόθεσμα. Και οι αναρτήσεις μου άρεσαν, φαίνεται να είναι άνετη και ξεκούραστη. Η μόνη απορία που θα λυθεί στο μέλλον από τους ιδιοκτήτες είναι τι κάνει φορτωμένη και δικάβαλη, εκεί φοβάμαι πως θα πάσχει.

panavour
20/06/2023, 08:37
Τσακωθητε και ΜΗ μαλώνετε,που λέγαμε μικροί, εμείς οι γέροι του φόρουμ.
Η Χόντα πάλι κέντρο χτύπησε,και πάλι θα πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας,με ένα μηχανάκι που όλοι σχεδόν το έθαψαν, αλλά στο τέλος θα το πάρουν.Κραζεις-θαυμαζεις ,που λένε και οι νεολαίοι.

billy84
20/06/2023, 12:44
Το Transalp 750 έχει διαφορετικό κοινό. Θα απαντούσα στον sam4g σχετικά με τις ενστάσεις του πως είναι μια μοτοσυκλέτα κατασκευασμένη και ραμμένη για τον Έλληνα μοτοσυκλετιστή με τους υπέροχους δρόμους της χώρας σε αστικό και επαρχιακό δίκτυο.
Το κακό είναι πως δεν διαφοροποιήθηκε από τη μόδα της εποχής. Μακάρι να έβαζε η Honda έναν 19άρι μπροστά και έναν 17άρι πίσω. Θα συνέχιζε να έχει δυνατότητα χωμάτινων διελεύσεων και θα ήταν τρένο στα ταξίδια. Κρίμα... Αλλά κρίμα για κάποιους από εμάς -που μάλλον είμαστε μειοψηφία- γιατί η Honda μάλλον ήξερε πως θα πουλήσει με τη τάση της εποχής που θέλει 21/18.

Για τα υπόλοιπα το μόνο πρόβλημα που βρίσκω εγώ είναι η τιμή. Δε με νοιάζει που δεν έχει ρυθμίσεις -έχει δώσει η Honda καλοστημένες μοτό και με απλές αναρτήσεις- αλλά θα ήταν πολύ πιο ελκυστική όπως είναι ένα χιλιάρικο πιο φθηνή, δε θα υπήρχε ο αντίλογος για τις ελλείψεις σε ρυθμίσεις και κάποιον βασικό εξοπλισμό. Για μένα έπρεπε να έχει την ίδια τιμή με το NC αφού υπάρχει σαφής διαφοροποίηση στον προσανατολισμό των δυο νέων μοτό (νέο NC vs νέο ΤΑ).

Την οδήγησα και έχω να πω πως το ζωηρό μοτέρ της μπορεί να κρατήσει το ενδιαφέρον του ιδιοκτήτη της ζωντανό μακροπρόθεσμα. Και οι αναρτήσεις μου άρεσαν, φαίνεται να είναι άνετη και ξεκούραστη. Η μόνη απορία που θα λυθεί στο μέλλον από τους ιδιοκτήτες είναι τι κάνει φορτωμένη και δικάβαλη, εκεί φοβάμαι πως θα πάσχει.


Σωστός, το έχουμε πει πολλές πως ένας συνδυασμός 19-17 θα ήταν πιο κατάλληλος για το Τράνσαλπ. Για το κάτι παραπάνω στις αναρτήσεις με 600 ευρώ βάζεις μια καλή αφτερμάρκετ και ξεμπερδεύεις, όπως άλλωστε θα χρειαστούν όλα, όταν υπάρχουν πιο σοβαρές απαιτήσεις. Ρίξε ένα review όταν βρεις χρόνο!:beer:

Για το ότι θα πουλήσει πολύ εγώ είμαι σίγουρος πάντως. Μάλιστα πιστεύω ότι θα κανιβαλιστεί με το Africa. Δηλαδή κάποιος που πήγαινε για το μεγάλο, θα το σκεφτεί να πάει στο Τρανσαλπ με 3.500 κάτω.

THRESH
20/06/2023, 13:59
Τσακωθητε και ΜΗ μαλώνετε,που λέγαμε μικροί, εμείς οι γέροι του φόρουμ.
Η Χόντα πάλι κέντρο χτύπησε,και πάλι θα πάρει το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας,με ένα μηχανάκι που όλοι σχεδόν το έθαψαν, αλλά στο τέλος θα το πάρουν.Κραζεις-θαυμαζεις ,που λένε και οι νεολαίοι.

Το ακριβώς αντίθετο :lol:

Το νέο Transalp όπως και το Hornet CB 750 , δέχθηκαν διθυραμβικές κριτικές στην αρχή , ότι καλύτερο , εκτελεί τον ανταγωνισμό κλπα.

Τώρα σκάνε τα reviews και τα συγκριτικά με τα αντίστοιχα Suzuki-Yamaha πχ , που καταλάγιασε κάπως το όλο σκηνικό και διαβάζεις για τα μειονεκτήματα σε ανάρτηση,
ο κινητήρας δεν είναι τόσο γεμάτος χαμηλά , η ποιότητα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο κλπα

Παραμένει βέβαια για την τιμή που πλασάρεται τώρα μια πολύ ανταγωνιστική πρόταση όπως κ να έχει.

ΥΓ για το μοτέρ , στο CB συγκεκριμένα, θέλω να το δοκιμάσω , ιδανικά κάποιο που θα έχει γράψει λίγα χλμ. Περιμένω κάτι καλό.

panavour
20/06/2023, 14:36
Το ακριβώς αντίθετο :lol:

Το νέο Transalp όπως και το Hornet CB 750 , δέχθηκαν διθυραμβικές κριτικές στην αρχή , ότι καλύτερο , εκτελεί τον ανταγωνισμό κλπα.

Τώρα σκάνε τα reviews και τα συγκριτικά με τα αντίστοιχα Suzuki-Yamaha πχ , που καταλάγιασε κάπως το όλο σκηνικό και διαβάζεις για τα μειονεκτήματα σε ανάρτηση,
ο κινητήρας δεν είναι τόσο γεμάτος χαμηλά , η ποιότητα δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο κλπα

Παραμένει βέβαια για την τιμή που πλασάρεται τώρα μια πολύ ανταγωνιστική πρόταση όπως κ να έχει.

ΥΓ για το μοτέρ , στο CB συγκεκριμένα, θέλω να το δοκιμάσω , ιδανικά κάποιο που θα έχει γράψει λίγα χλμ. Περιμένω κάτι καλό.

Εννοουσα τα φορα,οχι τους δημοσιογραφους.Παντως ολα ως συνηθως θα φανουν στις πωλησεις,εκει που κρινονται ολα.ΙΔΩΜΕΝ.

basilis_k6
20/06/2023, 14:59
Σωστός, το έχουμε πει πολλές πως ένας συνδυασμός 19-17 θα ήταν πιο κατάλληλος για το Τράνσαλπ. Για το κάτι παραπάνω στις αναρτήσεις με 600 ευρώ βάζεις μια καλή αφτερμάρκετ και ξεμπερδεύεις, όπως άλλωστε θα χρειαστούν όλα, όταν υπάρχουν πιο σοβαρές απαιτήσεις. Ρίξε ένα review όταν βρεις χρόνο!:beer:

Για το ότι θα πουλήσει πολύ εγώ είμαι σίγουρος πάντως. Μάλιστα πιστεύω ότι θα κανιβαλιστεί με το Africa. Δηλαδή κάποιος που πήγαινε για το μεγάλο, θα το σκεφτεί να πάει στο Τρανσαλπ με 3.500 κάτω.
Δεν φτιαχνεις τρανσαλπ χωρις 21. Η χοντα θελει να πουλησει στους 40αρηδες που θελουν η μηχανη να ειναι απλη, να εχει φιλικη θεση οδηγησης, να πηγαινουν στην δουλεια τους, να κανουν ταξιδια με 100χλμ την ωρα και στο πισω μερος του μυαλου τους να εχουν οτι αν θελουν μπορουν να ταξιδεψουν και τις αλπεις. Τρανσ Αλπ.
Μην ξεχναμε οτι μπορει να φερει και 3ο μοντελο με τον 750αρι ειτε nc ειτε nt.
Ειναι ακριβως αυτο που επρεπε να ειναι απο την στιγμη που λεγετε ετσι και το κατασκευαζει η χοντα.

THRESH
20/06/2023, 15:23
Εννοουσα τα φορα,οχι τους δημοσιογραφους.Παντως ολα ως συνηθως θα φανουν στις πωλησεις,εκει που κρινονται ολα.ΙΔΩΜΕΝ.

Διάβασες τα ποστ του mr.honda ? :D

Πέρα απο τη πλάκα , συμφωνώ για τις πωλήσεις 100% , αν και βάζω έναν αστερίσκο για τα φετινά νούμερα , πολλά μπορεί να λογίζονται ως στοκάρισμα/demo rides κλπα

PaNick67
20/06/2023, 15:26
Δεν φτιαχνεις τρανσαλπ χωρις 21. Η χοντα θελει να πουλησει στους 40αρηδες που θελουν η μηχανη να ειναι απλη, να εχει φιλικη θεση οδηγησης, να πηγαινουν στην δουλεια τους, να κανουν ταξιδια με 100χλμ την ωρα και στο πισω μερος του μυαλου τους να εχουν οτι αν θελουν μπορουν να ταξιδεψουν και τις αλπεις. Τρανσ Αλπ.
Μην ξεχναμε οτι μπορει να φερει και 3ο μοντελο με τον 750αρι ειτε nc ειτε nt.
Ειναι ακριβως αυτο που επρεπε να ειναι απο την στιγμη που λεγετε ετσι και το κατασκευαζει η χοντα.

Οταν δημιουργηθηκε το ΤΑ δεν υπηρχαν μοτο με 19ρη μπροστινο. Οπως ολα τα ψευδοεντουρο της εποχης φορουσαν 21/17.

Οταν τα 19ρια εγιναν μοδα βγηκε και το ΤΑ 700 με τετοιο.

Σημερα 21/18 φορανε αμιγως χωματινα ή αυτα που θελουν να ειναι τετοια, διαφορα ΚΤΜ, Τ-700, Tuareg

Το ΤΑ ομως ποτε δεν φτιαχτηκε ως αμιγως χωματινο, αλλωστε οι Αλπεις δεν δινουν προσβαση σε χωματοδρομους και το ταξιδι σε αυτες ειναι ασφαλτινο απο τα διαφορα πασα.

Ομως η Ηonda ακολουθησε την μοδα κατι που προσωπικα θεωρω λαθος αφου η μοτοσυκλετα της ειναι ασφαλτινη σε ολα εκτος απο τους τροχους. Ενω στα Africa ακολουθησε την παραδοση που ειχε χτισει, στο ΤΑ εκανε πισωγυρισμα

mr.mister
20/06/2023, 16:11
Ενημερωτικα οδηγικα το ΤΑ ειναι σαν να εχει 19 μπροστα. Δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου, το 80% των reviewers αυτο αναφερουν.

liospi
20/06/2023, 16:18
Σήμερα κατά τις 10:00 είδα ένα λευκό στην Ερμού (Μοναστηράκι) αλλά δεν πρόλαβα να το επεξεργαστώ γιατί ήμουν στη απέναντι λωρίδα με το δικό μου. Στα μάτια μου έδειχνε αρκετά μεγαλύτερο από το cb500x αν και εμπρός αρκετά όμοιο

sam4g
20/06/2023, 16:34
Ενημερωτικα οδηγικα το ΤΑ ειναι σαν να εχει 19 μπροστα. Δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου, το 80% των reviewers αυτο αναφερουν.

Προσωπικά δε με χαλάει ούτε το 19 μπροστά ούτε το 21. Η σαμπρέλα, σε μία μηχανή που δεν θα μπει χώμα από την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού της, με χαλάει.

billy84
20/06/2023, 17:06
Δεν φτιαχνεις τρανσαλπ χωρις 21. Η χοντα θελει να πουλησει στους 40αρηδες που θελουν η μηχανη να ειναι απλη, να εχει φιλικη θεση οδηγησης, να πηγαινουν στην δουλεια τους, να κανουν ταξιδια με 100χλμ την ωρα και στο πισω μερος του μυαλου τους να εχουν οτι αν θελουν μπορουν να ταξιδεψουν και τις αλπεις. Τρανσ Αλπ.
Μην ξεχναμε οτι μπορει να φερει και 3ο μοντελο με τον 750αρι ειτε nc ειτε nt.
Ειναι ακριβως αυτο που επρεπε να ειναι απο την στιγμη που λεγετε ετσι και το κατασκευαζει η χοντα.


Και όμως τo Transalp 700 ήταν το πιο ολοκληρωμένο της σειράς, που φόραγε τον 19αρη. Βέβαια το μειονέκτημα παρέμενε η σαμπρέλα καθώς θα μπορούσε να μπει χυτή τύπου Vstrom 650. Πάντως σαν γενικής χρήσης όχημα με το 90% των km που θα γίνουν πάντα σε άσφαλτο, ήταν προτιμότερη λύση από τα παλιότερα.



Προσωπικά δε με χαλάει ούτε το 19 μπροστά ούτε το 21. Η σαμπρέλα, σε μία μηχανή που δεν θα μπει χώμα από την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού της, με χαλάει.


Ισχύει απόλυτα αυτό. Πριν 2.000km παρατήρησα ένα καρφί στο πίσω λάστιχο, όταν λάδωνα την αλυσίδα στο σπίτι. Αυτό κάπου είχε καρφωθεί και δεν το πήρα καν χαμπάρι. Είχε χάσει μόλις 8psi το λάστιχο σκέψου. Έβαλα κορδόνι μόνος μου μέσα σε 5 λεπτά και έκανα ακόμη 3 μεγάλες εξορμήσεις με χώμα στις οποίες το λάστιχο δεν έχασε ούτε μισό PSI. Με ένα Τράνσαλπ πχ εκεί που θα πάταγα το καρφί, θα έμενα επιτόπου και θα έπαιρνα οδική. Εννοείται οι πιο γνώστες θα άλλαζαν μόνοι τους μια σαμπρέλα, αλλά υπάρχει τεράστια δυσκολία σε σκληρά ελαστικά να ξεζανταριστούν.

CorpseAlive
20/06/2023, 19:14
Και όμως τo Transalp 700 ήταν το πιο ολοκληρωμένο της σειράς, που φόραγε τον 19αρη. Βέβαια το μειονέκτημα παρέμενε η σαμπρέλα καθώς θα μπορούσε να μπει χυτή τύπου Vstrom 650. Πάντως σαν γενικής χρήσης όχημα με το 90% των km που θα γίνουν πάντα σε άσφαλτο, ήταν προτιμότερη λύση από τα παλιότερα.





Ισχύει απόλυτα αυτό. Πριν 2.000km παρατήρησα ένα καρφί στο πίσω λάστιχο, όταν λάδωνα την αλυσίδα στο σπίτι. Αυτό κάπου είχε καρφωθεί και δεν το πήρα καν χαμπάρι. Είχε χάσει μόλις 8psi το λάστιχο σκέψου. Έβαλα κορδόνι μόνος μου μέσα σε 5 λεπτά και έκανα ακόμη 3 μεγάλες εξορμήσεις με χώμα στις οποίες το λάστιχο δεν έχασε ούτε μισό PSI. Με ένα Τράνσαλπ πχ εκεί που θα πάταγα το καρφί, θα έμενα επιτόπου και θα έπαιρνα οδική. Εννοείται οι πιο γνώστες θα άλλαζαν μόνοι τους μια σαμπρέλα, αλλά υπάρχει τεράστια δυσκολία σε σκληρά ελαστικά να ξεζανταριστούν.

Το μοναδικό σημείο που υστερεί το 700 από τους προκάτοχους είναι στην ανεμοκάλυψη.
Κατα τα λοιπά συμφωνώ με τον Βασίλη.

STF
21/06/2023, 10:08
Με όρους 2023 και με μια τιμή στα 12.500 αν το ΤΑ750 είχε ακτινωτές ζάντες (tubless) σε διαστάσεις 19/17, αν είχε Cruise Control (αφού όλο το αφήγημα της Honda στο σπονσοράρισμα της είναι η ικανότητα του για μεγάλα ταξίδια) και τέλος και τη ποδιά που λανσάρει ως έξτρα (που αυτό που δε λένε οι πολλοί είναι ότι περιλαμβάνει και υπέροχες προστασίες/κάγκελα κινητήρα), τότε θα ήταν ήδη στα χέρια μου.
Το θέμα της ανάρτησης θα το έβλεπα μόνος μου μακροπρόθεσμα όπου σίγουρα θα έχουν βγει και cartridge kit για μπροστά και ρυθμιζόμενες σε διάφορα επίπεδα για την πίσω (πλήρως ρυθμιζόμενες ή μερικώς).

Σε αυτά τα χρήματα η πιο ολοκληρωμένη πρόταση παραμένει αυτή της Aprilia με το Tuareg 660 η οποία από αυτά που διάβαζα αλλά και από αυτά που έβλεπα στα βίντεο μου άρεσε πολύ. Όταν πήγα για test ride απογοητεύτηκα. Θα της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία όμως ξανά οδηγώντας την εν καιρώ, καθώς οι ιδιοκτήτες της ορκίζονται στο όνομα της. Μπορεί να μην ήμουν σε πολύ καλή μέρα εγώ, μπορεί το συγκεκριμένο μηχανάκι να μην ήταν σωστά σεταρισμένο, μπορεί πολλά.

Σπάνιο να αλλάξω γνώμη αλλά όπως είπα, μου αρέσει οπτικά πολύ και έχει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο αν σε ενδιαφέρει το ταξίδι μεγάλων αποστάσεων και η πρόσβαση στο χώμα. Οπότε σίγουρα θα πάω να το ξανατσεκάρω.

Tedvj23
21/06/2023, 19:35
Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει διαθεσιμο κομματι Transalp διαθεσιμο ενω Tenere υπαρχουν. Ελπιζω να ειστε εδω του χρονου ιδια εποχη να κανουμε την σουμα. Yπαρχει νοημων ατομο που πιστευει οτι σε βαθος χρονου το Tenere θα πουλαει περισσοτερο απο Transalp?

Εδώ Πάτρα έχει 2 στην βιτρίνα ο Βατιδης(honda)...

mr.mister
21/06/2023, 19:48
Εδώ Πάτρα έχει 2 στην βιτρίνα ο Βατιδης(honda)...

Δεν πωλουνται Man. Ειναι Εκθεσιακα. Αν θες ρωτα.

lykourgi
21/06/2023, 22:01
Υπάρχουν μηχανάκια που δεν πωλούνται;
Για ποιον λόγο, ειδικά όταν υπάρχει έλλειψη;

mr.mister
21/06/2023, 22:24
Υπάρχουν μηχανάκια που δεν πωλούνται;
Για ποιον λόγο, ειδικά όταν υπάρχει έλλειψη;

Για να δει ο κοσμος το Transalp απο κοντα και να το παραγγειλει αν του αρεσει. Μερικα ειναι και Test Ride.

doctoras
22/06/2023, 07:14
πάντως το μπάσιμο στις ταξινομήσεις απο τον πρώτο μηνα διάθεσης δείχνει οτι το ελληνικό κοινό θα το πάει τρένο

Tallyban
22/06/2023, 19:09
Ρε μπας και έχουνε βάλει 18"πίσω για να χαλάει πιο αργά στα ασφάλτινα ταξίδια;

mr.mister
25/06/2023, 22:31
Δωσεεεε
https://www.youtube.com/shorts/_syd2sMl_Bo

nickald
26/06/2023, 07:47
Τι να δωσει? Βροντηξε το καημενο.....

dankannn
26/06/2023, 12:16
Δωσεεεε
https://www.youtube.com/shorts/_syd2sMl_Bo

Αυτα ρε γατακι mr.mister τα κανω και με το cbr600f , χαχα :p
Δεν κανει το καημενο για αυτη την δουλεια , να λεμε την αληθεια.
Αλλα θα πουλησει , βλεπω ενα σχεδον καθε μερα στον δρομο για την δουλεια μου.
Ωραιο ειναι παντος απο κοντα.

Lioulios
26/06/2023, 13:12
Τι να δωσει? Βροντηξε το καημενο.....

Πονεσα