View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023
Σελίδες :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
Πάνο τα θερμαινόμενα γκριπ είναι αναντικατάστατα όσο καλό γάντι κι αν έχεις,η ζεστασιά που βγάζουν στο χοντρό κρύο είναι σωτηρία.
Παρεμπιπτόντως υπάρχουν στην Κινεζία θερμαινόμενα σε μορφή αντίστασης/λεπτό φιλμ που τα εγκαθιστάς μόνος σου κάτω από τις χούφτες και δουλεύουν μια χαρά.
441327
441328
ψηνόμουνα για την απλούστερη εκδοχή που αγκαλιάζουν απο πάνω τα γκριπ και φορτίζουν απο usb (ιδανικά βάζεις ένα powerbank , μη τυχόν χαλάσεις το όποιο usb της μηχανής).
Δεν τα παρήγγειλα γιατί διάβασα στα σχόλια ότι χάλασαν εύκολα.
Λες να αντέξουν αυτά που πήρες ?
karellen
06/02/2023, 12:25
Δεν τα βαλα ποτέ,τα χάρισα γιατί τράκαρα τότε και πήρα άλλη μηχανή,οι φωτογραφίες είναι δανεικές.
Το γέλιο ήταν όταν έφερνα το gs από τη Βρεττανία έστειλα μήνυμα στον έμπορο εκεί να με διαβεβαιώσει ότι τα θερμαινόμενα δουλεύουν.Και η απάντησή του: 'Είσαι τρελλός? εδώ πρώτα κοιτάμε αν δουλεύουν τα γκριπ και ύστερα η μηχανή! :lol:
Με τα κινέζικα θερμαινόμενα δεν υπάρχει κίνδυνος να γίνεις σαν το μήτσο τον ρεζίλι;
441329
:D
telegonos
06/02/2023, 12:49
Εχει και πιο επώνυμα (στην ίδια Κίνα φτιάχονται το πιο πιθανό αλλά λέμε τώρα)
π.χ. εδώ (https://www.motoraid.eu/accessories/grips-heated?mfp=39f-typos-cheroylion[235]) ή εδώ (https://motohub.gr/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1-%CE%93%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%80-0-2?search=%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1)
Όχι οι αντιστάσεις τους είναι ακριβώς ίδιες με τις γιαπωνέζικες :D
doctoras
06/02/2023, 13:02
Με τα κινέζικα θερμαινόμενα δεν υπάρχει κίνδυνος να γίνεις σαν το μήτσο τον ρεζίλι;
441329
:D
δε νομίζω, με μια 10a ασφάλεια δεν πρόκειται να γίνει τίποτα κακο σε περίπτωση βραχυκυκλώματος. Το πιθανότερο είναι να χαλάσουν γρήγορα
έχω βάλει της oxford σε δύο μηχανακια μου πριν πολλά χρόνια, ακόμη δουλεύουν
Προσωπικά 11.500 χιλιάρικα τα θεωρώ σούπερ τιμή για τα σημερινά δεδομένα. Μην ξεχνάμε ότι έβγαλε στο ίδιο δυναμόμετρο σχεδόν 30 άλογα πάνω απο το Τενερέ. Κλάιν θα πεις και προφανώς δεν έχουν νόημα στο χώμα. Θα ρωτήσω όμως εγώ, πόσα Τενερέ και Τρανσαλπ θα περάσουν τη ζωή τους στο χώμα? Η πλειοψηφία θα περάσει όλη τη ζωη της στην άσφαλτο και εκεί τα άλογα πάντα θα παίζουν ρόλο. Το Τράνσαλπ 750 θα είναι μάλλον αρκετά πιο γρήγορο απο το Africa 1000 και 3 χιλιάρικα κάτω από όσο κόστιζε καινούργιο.
Είναι νέας σχεδίασης όλο το σύνολο με πρωτοφανείς επιδόσεις για την κατηγορία, τουλάχιστον σε Ιαπωνικά στανταρ. Προφανώς δεν περιμένει κανείς να φοράει την αφρόκρεμα των αναρτήσεων αλλά περιμένει να δουλεύει υποδειγματικά το γενικό σύνολο το οποίο πάντα δοκιμάζει εκτενώς η Honda πριν το βγάλει στην παραγωγή. Οι πιο απαιτητικοί αναβάτες πάντα θα πάνε σε άλλες αναρτήσεις και κατάλληλα ελαστικά για την κάθε χρήση (δεν υπάρχουν φυσικά τρομερές ασφάλτινες επιλογές σε αυτές τις διαστάσεις) και θα κάνουν τη δουλειά που πρέπει. Έτοιμες μοτοσυκλέτες δεν υπάρχουν, μέχρι και στα SS το 1ο πράγμα που κάναμε ήταν μια πίσω ανάρτηση (που είχε και 1200 ευρώ ε)
Προσωπικά 11.500 χιλιάρικα τα θεωρώ σούπερ τιμή για τα σημερινά δεδομένα. Μην ξεχνάμε ότι έβγαλε στο ίδιο δυναμόμετρο σχεδόν 30 άλογα πάνω απο το Τενερέ. Κλάιν θα πεις και προφανώς δεν έχουν νόημα στο χώμα. Θα ρωτήσω όμως εγώ, πόσα Τενερέ και Τρανσαλπ θα περάσουν τη ζωή τους στο χώμα? Η πλειοψηφία θα περάσει όλη τη ζωη της στην άσφαλτο και εκεί τα άλογα πάντα θα παίζουν ρόλο. Το Τράνσαλπ 750 θα είναι μάλλον αρκετά πιο γρήγορο απο το Africa 1000 και 3 χιλιάρικα κάτω από όσο κόστιζε καινούργιο.
Είναι νέας σχεδίασης όλο το σύνολο με πρωτοφανείς επιδόσεις για την κατηγορία, τουλάχιστον σε Ιαπωνικά στανταρ. Προφανώς δεν περιμένει κανείς να φοράει την αφρόκρεμα των αναρτήσεων αλλά περιμένει να δουλεύει υποδειγματικά το γενικό σύνολο το οποίο πάντα δοκιμάζει εκτενώς η Honda πριν το βγάλει στην παραγωγή. Οι πιο απαιτητικοί αναβάτες πάντα θα πάνε σε άλλες αναρτήσεις και κατάλληλα ελαστικά για την κάθε χρήση (δεν υπάρχουν φυσικά τρομερές ασφάλτινες επιλογές σε αυτές τις διαστάσεις) και θα κάνουν τη δουλειά που πρέπει. Έτοιμες μοτοσυκλέτες δεν υπάρχουν, μέχρι και στα SS το 1ο πράγμα που κάναμε ήταν μια πίσω ανάρτηση (που είχε και 1200 ευρώ ε)
Βασίλη καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Ναι, το ανταγωνιστικό περιβάλλον των μεσαίων On/Off λίγο-πολύ έχει σκαρφαλώσει και έχει ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ.
Στις 11.500 όμως στη πραγματικότητα σου προσφέρει δυο πράγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κινητήρα και το μεγάλο όνομα της Honda σε παγκόσμια κλίμακα με ότι σημαίνει αυτό ως προς το δίκτυο, την ασφαλή κάλυψη ανταλλακτικών. Απουσιάζει αυτό το κάτι που θα το ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Επομένως έχει σημασία η χρήση και η φιλοσοφία κάθε αγοραστή. Όπως ήδη έγραψα το έβλεπα πολύ ζεστά διότι για δυσκολότερα χώματα έχω άλλη μηχανή. Στα 10.500/10.700 έπαιρνε σοβαρή υποψηφιότητα καθώς δεν καλύπτει δυο πράγματα τα οποία θα ήθελα για τη χρήση που σκέφτομαι. Στα 11.500/11.700 με ζορίζει να τα παραβλέψω. Θα περιμένω βέβαια γιατί η Honda κατά καιρούς έχει βγάλει μοτοσυκλέτες με ωραίες αναρτήσεις παρά τις φτωχές ρυθμίσεις τους.
Τι μου αρέσει: ο all around χαρακτήρας της, οι καθαρές σχεδιαστικές γραμμές της, η δύναμη της συνδυασμένη με καλή κατανάλωση, η σέλα που φαίνεται να είναι πολύ καλή.
Τι δεν μου αρέσει: η απουσία έστω και μιας υποτυπώδους ποδιάς, οι 21/18 τροχοί που δεν είναι τουλάχιστον tubeless (θα ταίριαζε στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας) και φυσικά η τιμή της.
Συνεχίζω να πιστεύω πως το Tuareg 660 παραμένει πιο ολοκληρωμένο ως μοτοσυκλέτα. Φυσικά εδώ πρέπει κάποιος να δει ότι η μια μηχανή είναι κάτω από την ομπρέλα της Honda και η άλλη κάτω από την ομπρέλα της Aprilia και τα μεγέθη δεν συγκρίνονται. Προσπαθώ να σκέφτομαι με ανοιχτό μυαλό αλλά νομίζω ότι όταν έρχεται η ώρα να πάει κάποιος ταμείο ιδρώνει αρκετά πριν βάλει το χέρι του στη τσέπη του.
Όλα αυτά παραμένουν στη σφαίρα του θεωρητικού γιατί όταν δοκίμασα το NC750X 2022 στη πράξη, εξεπλάγην θετικότατα.
Βασίλη καταλαβαίνω το σκεπτικό σου. Ναι, το ανταγωνιστικό περιβάλλον των μεσαίων On/Off λίγο-πολύ έχει σκαρφαλώσει και έχει ξεπεράσει τις 10.000 ευρώ.
Στις 11.500 όμως στη πραγματικότητα σου προσφέρει δυο πράγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, κινητήρα και το μεγάλο όνομα της Honda σε παγκόσμια κλίμακα με ότι σημαίνει αυτό ως προς το δίκτυο, την ασφαλή κάλυψη ανταλλακτικών. Απουσιάζει αυτό το κάτι που θα το ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Επομένως έχει σημασία η χρήση και η φιλοσοφία κάθε αγοραστή. Όπως ήδη έγραψα το έβλεπα πολύ ζεστά διότι για δυσκολότερα χώματα έχω άλλη μηχανή. Στα 10.500/10.700 έπαιρνε σοβαρή υποψηφιότητα καθώς δεν καλύπτει δυο πράγματα τα οποία θα ήθελα για τη χρήση που σκέφτομαι. Στα 11.500/11.700 με ζορίζει να τα παραβλέψω. Θα περιμένω βέβαια γιατί η Honda κατά καιρούς έχει βγάλει μοτοσυκλέτες με ωραίες αναρτήσεις παρά τις φτωχές ρυθμίσεις τους.
Τι μου αρέσει: ο all around χαρακτήρας της, οι καθαρές σχεδιαστικές γραμμές της, η δύναμη της συνδυασμένη με καλή κατανάλωση, η σέλα που φαίνεται να είναι πολύ καλή.
Τι δεν μου αρέσει: η απουσία έστω και μιας υποτυπώδους ποδιάς, οι 21/18 τροχοί που δεν είναι τουλάχιστον tubeless (θα ταίριαζε στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας) και φυσικά η τιμή της.
Συνεχίζω να πιστεύω πως το Tuareg 660 παραμένει πιο ολοκληρωμένο ως μοτοσυκλέτα. Φυσικά εδώ πρέπει κάποιος να δει ότι η μια μηχανή είναι κάτω από την ομπρέλα της Honda και η άλλη κάτω από την ομπρέλα της Aprilia και τα μεγέθη δεν συγκρίνονται. Προσπαθώ να σκέφτομαι με ανοιχτό μυαλό αλλά νομίζω ότι όταν έρχεται η ώρα να πάει κάποιος ταμείο ιδρώνει αρκετά πριν βάλει το χέρι του στη τσέπη του.
Όλα αυτά παραμένουν στη σφαίρα του θεωρητικού γιατί όταν δοκίμασα το NC750X 2022 στη πράξη, εξεπλάγην θετικότατα.
Και φθηνότερο να ήταν δε θα άξιζε να το πάρεις εφόσον έχεις καθαρό χωμάτινο. Ποιός άλλωστε θα δώσει 11.500 για να το σπάει στα χώματα? Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα αν και θα το έκανα:lol:. Προσωπικά όμως και εγώ θα αποφύγω τις σαμπρέλες προς το παρόν καθώς κάνω μια χαρά τη δουλειά μου τόσα χρόνια και ξένοιαστα. Το Τρανσαλπ για μένα έπρεπε να βγει με 19-17 tubeless σαν πιο ταξιδιωτικό ON-off.
basilis_k6
06/02/2023, 17:48
Και φθηνότερο να ήταν δε θα άξιζε να το πάρεις εφόσον έχεις καθαρό χωμάτινο. Ποιός άλλωστε θα δώσει 11.500 για να το σπάει στα χώματα? Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα αν και θα το έκανα:lol:. Προσωπικά όμως και εγώ θα αποφύγω τις σαμπρέλες προς το παρόν καθώς κάνω μια χαρά τη δουλειά μου τόσα χρόνια και ξένοιαστα. Το Τρανσαλπ για μένα έπρεπε να βγει με 19-17 tubeless σαν πιο ταξιδιωτικό ON-off.
οι εποχες συμφωνουν με το 19-17 αλλα ο κοσμος θελει 21. αλλωστε το ονομα του "φωναζει" 21.
οι εποχες συμφωνουν με το 19-17 αλλα ο κοσμος θελει 21. αλλωστε το ονομα του "φωναζει" 21.
Ήλπιζα να πάνε όπως στο τελευταίο Τράνσαλπ που είχαν βάλει 19αρα αφού είδαν πως σχεδόν όλοι οι κάτοχοι των προηγούμενων έβλεπαν χώμα και το πήγαιναν στο αστυνομικό τμήμα νομίζοντας ότι βρήκαν εξωγήινο υλικό!:lol:
basilis_k6
06/02/2023, 18:35
Ήλπιζα να πάνε όπως στο τελευταίο Τράνσαλπ που είχαν βάλει 19αρα αφού είδαν πως σχεδόν όλοι οι κάτοχοι των προηγούμενων έβλεπαν χώμα και το πήγαιναν στο αστυνομικό τμήμα νομίζοντας ότι βρήκαν εξωγήινο υλικό!:lol:
νομιζω δεν πουλησε καθολου στην ευρωπη. ουτε στην ελλαδα δηλαδη αλλα ισως δεν φτιαιει αυτο. απο τη μια υπηρχε το στρομ απο την αλλη νομιζω ηταν 5ταχυτο αν θυμαμαι καλα.
Και φθηνότερο να ήταν δε θα άξιζε να το πάρεις εφόσον έχεις καθαρό χωμάτινο. Ποιός άλλωστε θα δώσει 11.500 για να το σπάει στα χώματα? Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα αν και θα το έκανα:lol:. Προσωπικά όμως και εγώ θα αποφύγω τις σαμπρέλες προς το παρόν καθώς κάνω μια χαρά τη δουλειά μου τόσα χρόνια και ξένοιαστα. Το Τρανσαλπ για μένα έπρεπε να βγει με 19-17 tubeless σαν πιο ταξιδιωτικό ON-off.
Δεν έχω καθαρό χωμάτινο, έχω ένα μικρό On/Off που δίνει έμφαση στο Off αλλά παράλληλα έχει εξαιρετικές ταξιδιωτικές ικανότητες για τα 250cc του, ειδικά όταν μοιράζει αποστάσεις των 300-400 χλμ σε άσφαλτο και χώμα.
Ένα 750άρι με 19/17 και διασκεδαστικό κινητήρα θα το ήθελα για τα ταξίδια μου και για περάσματα σε χώματα το πολύ μέτριας δυσκολίας, τέτοια που να μην παλεύω απλά για να επισκέπτομαι τις ομορφιές της χώρας μας.
Σχετικά με το ΤΑ750, ο 19/17 θα ήταν και ένα σημείο διαφοροποίησης και θα αντλούσε από δικό του πηγάδι πελάτες.
Το 21/18 σε μια μηχανή σπαρτιάτικη σαν το Tenere 700 το καταλαβαίνω, βγήκε ουσιαστικά γιατί το ζητούσε εδώ και χρόνια κάποιο ειδικό κοινό. Από εκεί και πέρα είναι marketing για κάποιους που ονειρεύονται ότι αν πάρουν τέτοια μηχανή θα τα κάνουν όλα. Να ήταν τόσο απλό...
Πάντως μπορούν να κάνουν μια χαρά πράγματα και με 19/17 αφού δεν είναι φτιαγμένα για εντούρο και ειδiκά το Transalp δε μοιάζει να φτιάχτηκε για να ανταγωνιστεί το Tenere 700. Τεσπα...
CorpseAlive
06/02/2023, 21:51
νομιζω δεν πουλησε καθολου στην ευρωπη. ουτε στην ελλαδα δηλαδη αλλα ισως δεν φτιαιει αυτο. απο τη μια υπηρχε το στρομ απο την αλλη νομιζω ηταν 5ταχυτο αν θυμαμαι καλα.
Είναι πεντατάχυτο.
gior-gos
06/02/2023, 23:02
Κάτι που προσωπικά εώς και θα με απέτρεπε απ το ν αγοράσω χόντα, είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της. Όχι ότι τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών είναι τέλεια, αλλά απ όσα διαφορετικά εξουσιοδοτημένα χόντα είχα πάει - και δυστυχώς πηγαίνω ακόμα σ ένα γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου - η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι πρόκειται για τα χειρότερα - σε σύγκριση με τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών. Θεωρώ ότι η χόντα έχει σοβαρό πρόβλημα με την ποιότητα υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου δικτύου της στην Ελλάδα κι αυτό είναι κρίμα για μιά εταιρεία που παράγει καλές κατασκευές. Γνώμη μου.
Lioulios
06/02/2023, 23:10
Μεγαλη αληθεια.
CorpseAlive
07/02/2023, 00:52
Κάτι που προσωπικά εώς και θα με απέτρεπε απ το ν αγοράσω χόντα, είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της. Όχι ότι τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών είναι τέλεια, αλλά απ όσα διαφορετικά εξουσιοδοτημένα χόντα είχα πάει - και δυστυχώς πηγαίνω ακόμα σ ένα γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου - η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι πρόκειται για τα χειρότερα - σε σύγκριση με τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών. Θεωρώ ότι η χόντα έχει σοβαρό πρόβλημα με την ποιότητα υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου δικτύου της στην Ελλάδα κι αυτό είναι κρίμα για μιά εταιρεία που παράγει καλές κατασκευές. Γνώμη μου.
Ισχύει απόλυτα.
Για αυτό και πηγαίνω σε συνοικιακό πλέον.
(αφού πήγα σε 3 διαφορετικά και άκουγα παπάτζες και κάποιες φορές τις έφαγα κιόλας)
mr.mister
07/02/2023, 12:56
Παει και ο Απριλης. Μοιραζει φαπιδια το Transalp +23 hp και σε μοτερ μη στρωμενο λιγων χλμ μαλιστα.
https://www.youtube.com/watch?v=pnoTf-pCNzE
dankannn
07/02/2023, 13:22
Θα πιάσει παιδιά to Transalp , πρώτα από όλα γιατί είναι Honda.
Έπειτα είναι αυτό που λέει ο STF ο μέσος αναβάτης θέλει να μπορεί να κάνει διαδρομές σε οδικό δίκτυο και να μπορεί να πατήσει χώμα σε απλά περάσματα και κάνα πεζοδρόμιο + ότι έχει αλόγα για ξεκουραστo ταξίδι.
Το TENERE δεν είναι για τον μέσο αναβατή και θα με συγχωρέσετε αλλά αχρείαστο είναι , αρκετά ψηλό και για περίεργα παιχνίδια έχει αρκετό βάρος.
Μην βλέπουμε όλους τους επαγγελματίες και τα video τους γιατί δεν ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία.
Σχετικά με το Aprilia θα πω μιας και το έχω δει από κοντά ότι δεν είναι κακό έστω και αν έχει λιγότερα αλόγα
PaNick67
07/02/2023, 14:15
Πολύ καλό.
Συμφωνω ομως υπαρχει ενα θεμα. Η Ηonda εχει τον Σαρακακη μεν αλλα οι τιμες ειναι ιδιες σε καθε αντιπροσωπο της.
Ενω με τους αντιπροσωπους του Piaggio Group δεν ειναι ακριβως ετσι.
Στο Aprilia σκουτερ μου χρεωσαν συγκεκριμενο εξαρτημα 3 φορες πανω σχεδον απο την τιμη που μου το χρεωσε αλλο μαγαζι. Μιλαμε για τον ιδιο κωδικο, γνησιο, με χρεωση την πρωτη φορα 40€ και την δευτερη 17! Ασε την εργασια που ηταν διπλασια επισης σε κοστος
Δεν ξέρω για το Απρίλια, το Transalp 750 πολύ καλό εννοούσα :wave2:
Κάτι που προσωπικά εώς και θα με απέτρεπε απ το ν αγοράσω χόντα, είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της. Όχι ότι τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών είναι τέλεια, αλλά απ όσα διαφορετικά εξουσιοδοτημένα χόντα είχα πάει - και δυστυχώς πηγαίνω ακόμα σ ένα γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου - η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι πρόκειται για τα χειρότερα - σε σύγκριση με τα εξουσιοδοτημένα άλλων εταιρειών. Θεωρώ ότι η χόντα έχει σοβαρό πρόβλημα με την ποιότητα υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου δικτύου της στην Ελλάδα κι αυτό είναι κρίμα για μιά εταιρεία που παράγει καλές κατασκευές. Γνώμη μου.
Μεγαλη αληθεια.
Συμφωνω ομως υπαρχει ενα θεμα. Η Ηonda εχει τον Σαρακακη μεν αλλα οι τιμες ειναι ιδιες σε καθε αντιπροσωπο της.
Ενω με τους αντιπροσωπους του Piaggio Group δεν ειναι ακριβως ετσι.
Στο Aprilia σκουτερ μου χρεωσαν συγκεκριμενο εξαρτημα 3 φορες πανω σχεδον απο την τιμη που μου το χρεωσε αλλο μαγαζι. Μιλαμε για τον ιδιο κωδικο, γνησιο, με χρεωση την πρωτη φορα 40€ και την δευτερη 17! Ασε την εργασια που ηταν διπλασια επισης σε κοστος
Αχχχχ... Τα συνεργεία στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία. Δεν είναι θέμα αντιπροσωπείας (μόνο), είναι θέμα ανθρώπων και στις περιπτώσεις των εξουσιοδοτημένων είναι ΚΑΙ θέμα ελέγχων από τις επίσημες εταιρείες
Δεν είναι η Honda, δεν είναι η Yamaha, δεν είναι η Aprilia, αλλά ούτε ο κυρ Μπάμπης ή ο Σωτήρης.
Είναι να βρεις το σωστό συνεργείο για τη μηχανή σου (και υπάρχουν, το λέω γιατί ούτε η ισοπέδωση των πάντων βοηθάει).
Και επειδή ασκώ κριτική για κάποια συνεργεία, θα πω πως ασκώ κριτική και για πολλούς πελάτες οι οποίοι ευθύνονται για τη τελική συμπεριφορά κάποιων συνεργείων. Και για να μην πλατιάσω και χαλάσω το θέμα... σωστή δουλειά γίνεται από σωστά πληρωμένη δουλειά.
Αν θέλετε το συζητάμε σε άλλο θέμα, όχι εδώ πάντως.
Lioulios
08/02/2023, 15:29
Aν ερθει Απριλιο , ποτε νομιζετε θα το τεσταρουν ?
mr.mister
08/02/2023, 16:58
11 Μαρτιου γινεται το πρωτο test ride Πορτογαλια.
skritikos
08/02/2023, 18:04
Aν ερθει Απριλιο , ποτε νομιζετε θα το τεσταρουν ?
Πριν "έρθει" και ίσως ήδη να έχει έρθει (έστω κάποια για τους δημοσιογράφους).
Φαντάζομαι θα γίνει επίσημη παρουσίαση για όλες τις χώρες π.χ. Πορτογαλία όπως έγραψε και mr.mister.
Φυσικά ο δικός μας ειδικός τύπος θα στείλει πρώτος πριν από όλους να τεστάρουν κτλ κτλ κτλ
skritikos
08/02/2023, 18:21
Ναι γιατί μάλλον υπάρχουν χώρες που αρχίζουν να έχουν ήδη ένα μικρό στοκ για πώληση. Και θέλουν να γίνει η προώθηση σωστά και όσο πιο σύντομα γίνεται μια που ποντάρουν πολλά στην αγορά της Ευρώπης.
telegonos
09/02/2023, 16:44
Φαντάζομαι θα γίνει επίσημη παρουσίαση για όλες τις χώρες π.χ. Πορτογαλία όπως έγραψε και mr.mister.
Φυσικά ο δικός μας ειδικός τύπος θα στείλει πρώτος πριν από όλους να τεστάρουν κτλ κτλ κτλ
Εχει ήδη ξεκινήσει το πλοίο από Hamamatsu, express για νήσο Καβαλλιανή aka ''μυστική πίστα''
Εχει ήδη ξεκινήσει το πλοίο από Hamamatsu, express για νήσο Καβαλλιανή aka ''μυστική πίστα''
Οι άνθρωποι του Moto magazine είναι ήδη εκεί και περιμένουν, πρώτοι, πριν από όλους.
mr.mister
09/02/2023, 19:38
Δωρο το Quickshifter Πορτογαλια με προπαραγγελια.
Lioulios
09/02/2023, 21:41
Συγκρητικο spects
Transalp 750 vs Ktm adv790
https://youtu.be/oZHdPTGf4lA
AristidisZ
10/02/2023, 09:11
Συγκρητικο spects
Transalp 750 vs Ktm adv790
https://youtu.be/oZHdPTGf4lA
Χωρίς να έχω δει το παραμικρό για το ΚΤΜ, πιστεύω ότι άνετα θα είναι κοντά στα 15
πυξιδας990
10/02/2023, 09:17
Χωρίς να έχω δει το παραμικρό για το ΚΤΜ, πιστεύω ότι άνετα θα είναι κοντά στα 15
πιο φθηνο θα ειναι απ το τρασαλπ
AristidisZ
10/02/2023, 09:24
πιο φθηνο θα ειναι απ το τρασαλπ
Aν εξαιρέσεις την τραγική (κατ' εμέ) εξάτμιση, νομίζω είναι πιο όμορφο, συν ότι έχει καλύτερο μοτέρ (στα specs τουλάχιστον), χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, είναι πιο ψηλό, έχει ( ;;; ) και ποδιά στάνταρ
Μακάρι να είναι πιο φτηνό !
πυξιδας990
10/02/2023, 09:45
Aν εξαιρέσεις την τραγική (κατ' εμέ) εξάτμιση, νομίζω είναι πιο όμορφο, συν ότι έχει καλύτερο μοτέρ (στα specs τουλάχιστον), χαμηλότερο βάρος, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, είναι πιο ψηλό, έχει ( ;;; ) και ποδιά στάνταρ
Μακάρι να είναι πιο φτηνό !
γι αυτο βγηκε να χτυπησει την κατηγορια...στην ιταλια εχουν το ιδιο...αλλα αυτο οταν ερθει ελλαδα στην αντιστοιχη ενοτητα
doctoras
10/02/2023, 10:15
γι αυτο βγηκε να χτυπησει την κατηγορια...στην ιταλια εχουν το ιδιο...αλλα αυτο οταν ερθει ελλαδα στην αντιστοιχη ενοτητα
Μπορεί να κουβαλάει μπόλικη τεχνολογία πάνω του όμως τα ρεζερβουάρ χαμηλά στην πόδια αισθητικά το κάνουν σα κορδωμένη πάπια
Παραβλέποντας το χρόνιο θέμα με την μούρη ασπίδα this is spartaaa
Για το 1290 δε μπορω να πω το ίδιο αν μη τι αλλο αισθητικά είναι πιο καλαίσθητο και επιβλητικό
Στο συγκριτικό το απλά ομοιογενές χοντα αισθητικά ειναι πιο οκ στα μάτια μου
skritikos
10/02/2023, 10:16
Από την στιγμή που το 890 Adventure είναι στα 15500 euro, πιστεύω πως το 790 δεν θα πέσει με τίποτα κάτω από τα 13500.
*Η μαμά εξάτμιση του 790 δείχνει ομορφότερη και σε πιο σωστό σημείο για μένα
**τελικά βλέπω πως θα κατασκευάζεται εξ'ολοκλήρου στην Κίνα από την CFMoto, αρα υπάρχουν ελπίδες για χαμηλότερη τιμή. Βέβαια περνάει στην υψηλή κατηγορία τελών κυκλοφορίας κτλ καθότε 799cc. Η Honda το απέφυγε αυτό.
Lioulios
10/02/2023, 13:18
Παρατηρησατε τις διαφορες στις 2 διαφημησεις .
Η μια χαλαρα ,τουριστικα και η αλλη οπως παντα ready to race .
Τα πρωτα 790,890 ηταν οντως ακριβα . Τωρα το 790 που εχει χαμηλοτερο κοστος παραγωγης θα παιξει εκει στα 13.5Κ.
....Όμως ,οπως βλεπουμε απο τον καταλογο της χοντα ,για να φερεις το τρανσαλπ σε επιπεδο εξοπλισμου 790 ,μπορει να τα πλησιασεις τα 13 ευκολα .
Ενα 500αρικο χρεωνει μονο την ποδια .:eek:
skritikos
10/02/2023, 14:19
Παρατηρησατε τις διαφορες στις 2 διαφημησεις .
Η μια χαλαρα ,τουριστικα και η αλλη οπως παντα ready to race .
Τα πρωτα 790,890 ηταν οντως ακριβα . Τωρα το 790 που εχει χαμηλοτερο κοστος παραγωγης θα παιξει εκει στα 13.5Κ.
....Όμως ,οπως βλεπουμε απο τον καταλογο της χοντα ,για να φερεις το τρανσαλπ σε επιπεδο εξοπλισμου 790 ,μπορει να τα πλησιασεις τα 13 ευκολα .
Ενα 500αρικο χρεωνει μονο την ποδια .:eek:
Και το 790 θα κρύβει κόστη πάντως μια που έχει αυτό το demo license για 1500 km και μετά θα πρέπει να πληρώσεις για να κρατήσεις functions :moutza:
Δεν πρόκειται ποτέ να έδινα χρήματα για τέτοιο policy, αλλά είμαι σίγουρος πως πολλοί δεν νοιάζονται, οπότε πάλι θα ξεπουλήσει στις χώρες που πάντα ξεπουλάει.
ΥΓ. είμαι περίεργος να δω τι θα λένε κάποιοι για τα CFMoto τώρα που θα φτιάχνει και ολόκληρη μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ στο ίδιο εργοστάσιο. Πιστεύω θα αρχίσει η καραμέλα "η ΚΤΜ παίρνει από τα ακριβά μέταλλα και αφήνει στην CFMoto τα ανακυκλωμένα" :a014:
Ενα 500αρικο χρεωνει μονο την ποδια .:eek:
Δεν κατάλαβες καλά.... 800+ την χρεώνει γιατί δεν μπαίνει χωρίς τα καγκελάκια.
mr.mister
10/02/2023, 14:48
Δεν κατάλαβες καλά.... 800+ την χρεώνει γιατί δεν μπαίνει χωρίς τα καγκελάκια.
Παραπανω. Ειναι 480 η ποδια 61 ο συνδεσμος και 312 τα καγκελα κινητηρα=853:moutza:
Παντως η ποδια ειναι κοσμημα(στις aftermarket φαινονται ασχημα οι κολλησεις). Της Honda ειναι 2.5mm αλουμινιο ενω στις aftermarket 4mm.
Lioulios
10/02/2023, 14:56
Στο τελος θα συμφερει να πηγαινεις χωρις ποδιά και αν γινει καμια στραβη σε λαιμο ...πιο φθηνα θα βγαινει η ζημια
:D
...Ξερει κανεις ποσο κοστιζουν κατι πλαστικα κομματακια που μπαινουν σε αφτερ καγγελα για να προστατεψουν (και καλα) τα καγγελα σε περιπτωση ελαφριας πτωσης ;
Παλια θυμαμαι πεφταμε και αν κανενα καγγελο "επαιρνε" τραβαγαμε δυο -τρεις απο δω και απο κει και ξαναερχοτανε μοναχο του ...
Βοηθαγε λιγο και η παναγιά ...και ολα καλα
skritikos
10/02/2023, 15:03
Σε λίγο καιρό θα πουλάνε και κάγκελα για να προστατεύουν τα κάγκελα! Έλεος δηλαδή :D
Τώρα θα πεις πως αυτά τα πλαστικά που λες τα πουλάνε κανένα 50ρικο το ζευγάρι και θα γελάσω κι άλλο.
mr.mister
10/02/2023, 15:07
Mονο το quickshifter αξιζει που ειναι παρα πολυ καλο.
AristidisZ
10/02/2023, 15:08
Εγω παντως που θα το παρω πινακιδωμενο 11Κ κασερι δεν θα βαλω τιποτα σε αυτες τις τιμες. Ισως αργοτερα μονο quickshifter που ειναι παρα πολυ καλο.
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα στο δώσουν 500€ κάτω ;
mr.mister
10/02/2023, 15:14
τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα στο δώσουν 500€ κάτω ;
Δεν με κανει. Το εχω κανονισει ηδη. Οπως και στο παρελθον.
Lioulios
10/02/2023, 16:28
Το τεστ εχεις κανονισει να παρεις ?
Lioulios
10/02/2023, 16:39
Και το 790 θα κρύβει κόστη πάντως μια που έχει αυτό το demo license για 1500 km και μετά θα πρέπει να πληρώσεις για να κρατήσεις functions :moutza:
Δεν πρόκειται ποτέ να έδινα χρήματα για τέτοιο policy, αλλά είμαι σίγουρος πως πολλοί δεν νοιάζονται, οπότε πάλι θα ξεπουλήσει στις χώρες που πάντα ξεπουλάει.
ΥΓ. είμαι περίεργος να δω τι θα λένε κάποιοι για τα CFMoto τώρα που θα φτιάχνει και ολόκληρη μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ στο ίδιο εργοστάσιο. Πιστεύω θα αρχίσει η καραμέλα "η ΚΤΜ παίρνει από τα ακριβά μέταλλα και αφήνει στην CFMoto τα ανακυκλωμένα" :a014:
Οσο αναφορα την cf δεν ειναι απλα τα πραγματα.
Δεν ειναι και τοσο απλο .
Σου δινουν την τεχνογνωσια να παρεις κινητηρα ,αλλα μετα πρεπει να τον σεταρεις και να κανεις ενα συνολο εξαρτηματων και ρυθμισεων να δουλευει σωστα .
Στο παρελθον εχουμε δει μεγαλους κατασκευαστες να μην μπορουν να παρουσιασουν ολοκληρωμενο συνολο στο κοινο χωρις ατελειες .
Η cf εχει ακομα αρκετα θεματα να λυσει .(απο αυτα που διαβαζω και βλεπω στον τυπο)Ειναι σε καλο δρομο ,αλλα εχει ακομα δουλεια
Για την CF τίποτα, τι να πούμε;Για την ΚΤΜ που θα πουλάει κινέζικα ''ready to race'' στην ανάλογη τιμή ε ας το σκεφτεί όποιος το αγοράσει.
telegonos
10/02/2023, 16:58
έχει αυτό το demo license για 1500 km και μετά θα πρέπει να πληρώσεις για να κρατήσεις functions
Πες μου οτι ερχεται και στις μοτό αυτό....
Lioulios
10/02/2023, 17:48
Πες μου οτι ερχεται και στις μοτό αυτό....
Ναι λεει
Πες μου οτι ερχεται και στις μοτό αυτό....
Αυτές οι παπαριές πρέπει να κοπούν μαχαίρι και νωρίς. Διάβαζα ότι η BMW πουλάει σε κάποιες χώρες τα θερμαινόμενα καθίσματα ως συνδρομή, όπου μπορείς να πληρώνεις με το μήνα/χρόνο και είχα φρίξει. Οι καραγκιόζηδες στα τμήματα πωλήσεων που νομίζουν ότι είναι το ίδιο να πουλάς μηχανές και antivirus θέλουν ξύλο και απόλυση.
telegonos
10/02/2023, 19:08
Αυτές οι παπαριές πρέπει να κοπούν μαχαίρι και νωρίς. Διάβαζα ότι η BMW πουλάει σε κάποιες χώρες τα θερμαινόμενα καθίσματα ως συνδρομή, όπου μπορείς να πληρώνεις με το μήνα/χρόνο και είχα φρίξει. Οι καραγκιόζηδες στα τμήματα πωλήσεων που νομίζουν ότι είναι το ίδιο να πουλάς μηχανές και antivirus θέλουν ξύλο και απόλυση.
Οτι μηχανή, από όποια εταιρία και να είναι, που θα έχει τέτοιο πράγμα, πρέπει να μην την αγοράσει ΚΑΝΕΙΣ.
Ηδη είναι ανήθικη, και αν δεν κάνω λάθος αντίθετη σε κοινοτική οδηγία, η κλειστή αρχιτεκτονική των διαγνωστικών των αντιπροσωπειών, και το δεχόμαστε αγοράζοντας τις μοτοσυκλέτες τους.
Ε, δεν θα φάμε και συνδρομές, την αγοράσαμε την μοτοσυκλέτα, δεν την νοικιάσαμε. Αι στα διάλα.
Οτι μηχανή, από όποια εταιρία και να είναι, που θα έχει τέτοιο πράγμα, πρέπει να μην την αγοράσει ΚΑΝΕΙΣ.
Ηδη είναι ανήθικη, και αν δεν κάνω λάθος αντίθετη σε κοινοτική οδηγία, η κλειστή αρχιτεκτονική των διαγνωστικών των αντιπροσωπειών, και το δεχόμαστε αγοράζοντας τις μοτοσυκλέτες τους.
Ε, δεν θα φάμε και συνδρομές, την αγοράσαμε την μοτοσυκλέτα, δεν την νοικιάσαμε. Αι στα διάλα.
Το εφαρμόζει ήδη η KTM στα νέα μεγάλα μοντέλα του 2023... αν δε κάνω κανά τραγικό λάθος.
Lioulios
10/02/2023, 21:48
Σαν δωρο το παρουσιαζει.
Δηλ σου δινει το λεγομενο" rally mode" και αν σου αρεσει το παιρνεις .....
Μην πλερωνεις τζαμπα λ7 και μετα δε σ'αρεσει.
Αλλα ξεφευγουμε σιγα σιγα ...για τρανσαλπ λεγαμε
basilis_k6
10/02/2023, 22:49
γυρω στα 12 μαζεύτηκαν πολλες προτασεις τελικα. το ενα βαρυ και ασηκωτο, το αλλο ασχημο, το αλλο μισοκινέζικο και το χοντα πιο μετριο και απο τον καφε μου. δυσκολη αποφαση, κανενα δεν εχει το πανω χερι ξεκαθαρα.
Lioulios
10/02/2023, 22:53
Aν δεν μου κανει το τρανσαλπ ...με βλεπω να δινω νεφρο.
LeftLane
27/02/2023, 18:46
H αλήθεια ειναι οτι αρχικά οταν το ειδα στις πρωτες φωτο δεν εντυπωσιάστηκα, αλλωστε το design της Honda στα ΄90s-00s ηταν αξεπέραστο. Τα κατεστρεψε όλα ο κυκλωπας (700) το οποιο πραγματικά απορώ για ποιο λόγο το πήραν κάποιοι (παλαιου τυπου ψεκασμος, 5ταχυτο, πιο street προσανατολισμος, , σχετικά αδυναμο σε σχεση με ανταγωνισμό...)
Βλεποντας το νεο 750 αρκετες φορές, αρχισε καπως να με κερδίζει... Η επιδοσεις ειναι κορυφαίες και εχουμε εναν σχεδιασμο που δεν ειναι πρωτοποριακός, είναι όμως κλασεις ανωτερος της πλειοψηφίας του ανταγωνισμού.
Η τιμη των 11.500 για το πολύ όμορφο μαύρο (αψογος ο συνδυασμος με κοκκινο!!!) ειναι AKΡΩΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ για honda !!
ΟΚ , παει ο V κινητηρας αλλά ισως δεν γινοταν και αλλιως για να φτασεις σε αυτες τις επιδόσεις (90ΗΡ με μεση καταναλωση 4,5λτ/100 !!!!!!:eek:) και μαλιστα με στανταρ εξοπλισμο τα 5 drive modes!!! :eek:
Το πιο χαλαστικό κατ'εμε ειναι η κοντή εξατμιση και η απώλεια στανταρ ποδιάς για τοους λαιμούς....
mr.mister
06/03/2023, 21:22
Απο οτι δειχνουν ειναι οτι καλυτερο για 80/20 χρηση.
https://www.youtube.com/watch?v=VyDVzuoa4Oo
DoctoR_k6
07/03/2023, 09:09
Απο οτι δειχνουν ειναι οτι καλυτερο για 80/20 χρηση.
https://www.youtube.com/watch?v=VyDVzuoa4Oo
Τι μορφη ειναι αυτη...:bawl:
Nostradamus
07/03/2023, 10:09
Α ρε αυτος χαραμιζεται! να τον καλεσουμε στον φορουμ αυτον η σε καμια ετησια! :lol:
Τι μορφη ειναι αυτη...:bawl:
Θεούλης όντως!:lol:
Εν τω μεταξύ λέει ότι το Τρανσαλπ είναι ακόμα πιο μαλακό από το Africa. Ίσως εννοεί το 1100 γιατί το 1000 που είχα οδηγήσει ήταν φουλ μαλακό και οδοστρωτήρας στα χώματα (σε νορμάλ ρυθμό φυσικά, τα πάντα αλλάζουν όταν ξεκινάς και το ζορίζεις, θα θέλει σφίξιμο).
Πάντως οι τύποι πάνε πολύ γρήγορα για τα λάστιχα που φοράει από το εργοστάσιο. 10 φορές ταχύτερα από αυτό που θα κάνει ο μέσος οδηγός. Δείχνει φιλικό όπως κάθε Χόντα που σέβεται τον εαυτό του!:D
441848
mr.mister
08/03/2023, 10:57
Απο οτι φενεται η ιδανικη μηχανη για τους καροδρομους της Ελλαδας. Για οποιον ψαχνει μια All Around εδω ειστε.
https://www.dueruote.it/prove/anteprime/2023/03/07/honda-xl750-transalp-la-prova-il-prezzo.html
AristidisZ
08/03/2023, 11:57
Απο οτι φενεται η ιδανικη μηχανη για τους καροδρομους της Ελλαδας. Για οποιον ψαχνει μια All Around εδω ειστε.
https://www.dueruote.it/prove/anteprime/2023/03/07/honda-xl750-transalp-la-prova-il-prezzo.html
Εγώ πάντως έχω αρχίσει και ψήνομαι σοβαρά, σαν γνήσιος αντβεντουράς (δεν έχω αφήσει πεζοδρόμιο για πεζοδρόμιο στον Πειραιά και πέριξ)
Τελικά μάθαμε που στο διάολο το φτιάχνουνε ;
Lioulios
08/03/2023, 12:01
Japan λενε πως ειναι
mr.mister
08/03/2023, 12:04
Kumamoto Japan.
Εγώ πάντως έχω αρχίσει και ψήνομαι σοβαρά, σαν γνήσιος αντβεντουράς (δεν έχω αφήσει πεζοδρόμιο για πεζοδρόμιο στον Πειραιά και πέριξ)
Τελικά μάθαμε που στο διάολο το φτιάχνουνε ;
To περιοδικό που το έγραφε δυο μήνες πριν δεν το πιστεύατε
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157875&page=26&p=3155200&viewfull=1#post3155200:cool:
mr.mister
08/03/2023, 12:55
Καποια ζωα δεν με πιστεύανε
https://www.youtube.com/watch?v=5rGym7ZfOBc
Μα στα βιντέακια της EICMA είχε ειπωθεί 1000 φορές.... Made in Japan.... Το γράψαμε και το ξαναγράψαμε....
To περιοδικό που το έγραφε δυο μήνες πριν δεν το πιστεύατε
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=157875&page=26&p=3155200&viewfull=1#post3155200:cool:
Και ήταν και οι πρώτοι που το γράψανε.... μην τα ξεχνάμε αυτά. Πιο γραφικός -γιατί είναι γραμμή συγκεκριμένου αυτή- πεθαίνεις.
Καποια ζωα δεν με πιστεύανε
https://www.youtube.com/watch?v=5rGym7ZfOBc
Τώρα θα σε πιστέψουν, ευτυχώς κ τα ζώα..
mr.mister
09/03/2023, 00:42
https://www.mslmagazine.co.uk/first-impressions-honda-transalp-xl750/
https://www.mslmagazine.co.uk/first-impressions-honda-transalp-xl750-part-two/
Και ήταν και οι πρώτοι που το γράψανε.... μην τα ξεχνάμε αυτά. Πιο γραφικός -γιατί είναι γραμμή συγκεκριμένου αυτή- πεθαίνεις.
Να κάνω μια εξήγηση γιατί δε θέλω κανένας συνάδελφος μου συμφορουμίτης να εκλάβει λανθασμένα κάποιες τοποθετήσεις μου.
Στο μήνυμα που παρέθεσα παραπάνω ειρωνεύομαι το Moto magazine και κανένα μέλος του forum, ακόμη και αν οποιοδήποτε μέλος ταυτίζεται με τις απόψεις του περιοδικού. Η κριτική μου είναι προς το περιοδικό και όχι προς το μέλος. Το περιοδικό εκτίθεται δημόσια και άρα δημόσια μπορεί να είναι και η κριτική που του ασκείται. Για να προλάβω τυχόν τοποθετήσεις να πω πως την ίδια κριτική έχω ασκήσει στο λογαριασμό του περιοδικού στο Facebook απευθείας.
Αυτά για να είμαι ξεκάθαρος απέναντι στα μέλη του forum αλλά και για να μην φέρνω σε τυχόν δύσκολη θέση τους διαχειριστές με τοποθετήσεις που μπορεί να μοιάζουν "αινιγματικές".
AristidisZ
09/03/2023, 15:46
Να κάνω μια εξήγηση γιατί δε θέλω κανένας συνάδελφος μου συμφορουμίτης να εκλάβει λανθασμένα κάποιες τοποθετήσεις μου.
Στο μήνυμα που παρέθεσα παραπάνω ειρωνεύομαι το Moto magazine και κανένα μέλος του forum, ακόμη και αν οποιοδήποτε μέλος ταυτίζεται με τις απόψεις του περιοδικού. Η κριτική μου είναι προς το περιοδικό και όχι προς το μέλος. Το περιοδικό εκτίθεται δημόσια και άρα δημόσια μπορεί να είναι και η κριτική που του ασκείται. Για να προλάβω τυχόν τοποθετήσεις να πω πως την ίδια κριτική έχω ασκήσει στο λογαριασμό του περιοδικού στο Facebook απευθείας.
Αυτά για να είμαι ξεκάθαρος απέναντι στα μέλη του forum αλλά και για να μην φέρνω σε τυχόν δύσκολη θέση τους διαχειριστές με τοποθετήσεις που μπορεί να μοιάζουν "αινιγματικές".
Κάτσε γιατί σε χάνω...
Εκτέθηκε δημόσια από ποια άποψη ;
mr.mister
09/03/2023, 17:00
Παρουσιαση απο ΜCN που δυσκολα βαζει 5/5 σε μοντελο
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/xl750-transalp/2023/
https://www.youtube.com/watch?v=KU6Zh-vJC94
Nostradamus
09/03/2023, 20:40
Έχει δύο βαθμολογίες 4/5 πάντως. Άρα 5/5 δεν είναι :lol:
panavour
09/03/2023, 20:48
Κάτσε γιατί σε χάνω...
Εκτέθηκε δημόσια από ποια άποψη ;
εκτιθεμαι=παρουσιαζομαι σε δημοσιο λογο,δημοσια θεα.
εκτιθεμαι=(μεταφορικα ) ειμαι εκθετος σε κατι κακο,ειμαι κατηγορουμενος για κατι,εχω παραβει καποιους κανονες.
Ο STF εννοει το πρωτο.
mr.mister
09/03/2023, 22:49
Έχει δύο βαθμολογίες 4/5 πάντως. Άρα 5/5 δεν είναι :lol:
Στο συνολο πανω πανω
Στα αντιστοιχα review Τenere 700/V Strom 800 πηραν 4/5. Ειδικα το V Strom 800 ειχε φαει αρνητικη και σε κινητηρα.
telegonos
10/03/2023, 08:21
εκτιθεμαι=παρουσιαζομαι σε δημοσιο λογο,δημοσια θεα.
εκτιθεμαι=(μεταφορικα ) ειμαι εκθετος σε κατι κακο,ειμαι κατηγορουμενος για κατι,εχω παραβει καποιους κανονες.
Ο STF εννοει το πρωτο.
Το συγκεκριμένο περιοδικό κάνει το πρώτο εξ ορισμού, πολύ συχνά όμως κάνει και το δεύτερο, γράφοντας ΛΑΘΟΣ πληροφορίες, γραφοντας ασήμαντες πληροφορίες, λέγοντας μισές αλήθειες, γράφοντας εντελώς υποκειμενικά και αμφισβητούμενα πράγματα κ.ο.κ. Και φυσικά κανει και πολύ ενοχλητικό self entitlement ''εμεις οι πρώτοι'', ''εμεις οι καλύτεροι'', ''σας τα λέγαμε αλλά κάποια ζώα δεν μας πιστεύατε'' κ.ο.κ.
panavour
10/03/2023, 08:30
Το συγκεκριμένο περιοδικό κάνει το πρώτο εξ ορισμού, πολύ συχνά όμως κάνει και το δεύτερο, γράφοντας ΛΑΘΟΣ πληροφορίες, γραφοντας ασήμαντες πληροφορίες, λέγοντας μισές αλήθειες, γράφοντας εντελώς υποκειμενικά και αμφισβητούμενα πράγματα κ.ο.κ. Και φυσικά κανει και πολύ ενοχλητικό self entitlement ''εμεις οι πρώτοι'', ''εμεις οι καλύτεροι'', ''σας τα λέγαμε αλλά κάποια ζώα δεν μας πιστεύατε'' κ.ο.κ.
Ουλοι το κανουν,ειναι ΝΟΜΟΣ στον τυπο,εντυπο και μη.Και οχι μονον στον τυπο.
skritikos
10/03/2023, 10:08
Και πάνω που ήμουν έτοιμος για further downsizing, άρχισα σοβαρά να σκέφτομαι το upsizing! :cool:
Δύσκολα χωράω σε μοτοσυκλέτες και βλέπω πως το TA δίνει αρκετούς χώρους, ειδικά για τα πόδια και με μια ψηλότερη/flat σέλα προφανώς.
doctoras
10/03/2023, 10:31
Και πάνω που ήμουν έτοιμος για further downsizing, άρχισα σοβαρά να σκέφτομαι το upsizing! :cool:
Δύσκολα χωράω σε μοτοσυκλέτες και βλέπω πως το TA δίνει αρκετούς χώρους, ειδικά για τα πόδια και με μια ψηλότερη/flat σέλα προφανώς.
εχε το νου σου...
μήπως λόγω της ταβλας ή του δημοφιλές του μοντέλου σου δημιουργείται ανάγκη που δε χρειάζεσαι...
το αναφέρω για εσένα γιατί οι απαντήσεις βασίζονται σε μια λογική (το ίδιο συμβαίνει και με εμένα αλλα ως τώρα κρατιέμαι)....
:wave2:
skritikos
10/03/2023, 11:09
εχε το νου σου...
μήπως λόγω της ταβλας ή του δημοφιλές του μοντέλου σου δημιουργείται ανάγκη που δε χρειάζεσαι...
το αναφέρω για εσένα γιατί οι απαντήσεις βασίζονται σε μια λογική (το ίδιο συμβαίνει και με εμένα αλλα ως τώρα κρατιέμαι)....
:wave2:
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Έχω πάψει εδώ και 10ετίες να πράττω χωρίς πολύ σκέψη. Ακόμη και για πολύ φτηνότερα πράγματα.
Θα πάρω τον χρόνο μου, δεν με πιέζει τίποτα. Το CB500X με καλύπτει και είναι πρακτικά καινούργιο ακόμη. Η επόμενη θέλω να είναι κάτι που πραγματικά να με χωράει δίχως πολλές μετατροπές. Ειδικά στην γωνία των γονάτων που είναι και το ευαίσθητο σημείο μου όσο μεγαλώνω.
Έχω ήδη κανονίσει να οδηγήσω TA και το νέο V-Strom 800 μόλις είναι διαθέσιμα. Για να μου φύγει και η όρεξη όταν θα βλέπω μέση κατανάλωση 5+lt/100km σε χαλαρή πορεία χαχα
Ουλοι το κανουν,ειναι ΝΟΜΟΣ στον τυπο,εντυπο και μη.Και οχι μονον στον τυπο.
Δεν το κάνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο πάντως. Όπως έγραψε ο telegonos αυτοί το κάνουν με πολύ ενοχλητικό τρόπο. Κι επειδή τυγχάνει να γνωρίζω, έχει αμφισβητηθεί εκ των έσω η συγκεκριμένη "γραμμή" αλλά.... ο υψηλότερα ιστάμενος έχει άλλη άποψη οπότε ακολουθείτε αυτή η πολύ γραφική, παλιομοδίτικη επανάληψη του "πρώτου" σε όλα.
Ειδικά ΑΝ ισχύει και ΟΤΑΝ ισχύει, καλό είναι να στο αναγνωρίζουν οι άλλοι και όχι εσύ στον εαυτό σου. Ο σεβασμός και η αναγνώριση είναι κάτι που πρέπει να κατακτιέται και σίγουρα δεν είναι αυτός ο δρόμος.
Σόρι για το spam off που δημιούργησα, ας το κλείσουμε εδώ.
mr.mister
12/03/2023, 13:45
Kατω απο Tuareg στα 50-120.
1 δευτερολεπτο κατω απο Tuareg στα 50-120.
0,107 δευτερόλεπτα θέλεις να πεις
Lioulios
12/03/2023, 14:39
Mr mister , εσυ ποτε σου ειπανε πως παραλαμβανεις ?
Τι χρωμα πηρες ?
mr.mister
12/03/2023, 14:46
Mr mister , εσυ ποτε σου ειπανε πως παραλαμβανεις ?
Τι χρωμα πηρες ?
τρικολορε ασπρο
Τελος Απριλιου
Αν και στην Ιταλια λενε οτι θα παραλαβουν τελος Μαρτιου
mr.mister
12/03/2023, 14:53
Tελικα εχει μια ψιλοδιαφορα στο γκαζι απο το Hornet. Oι δημοσιογραφοι παντως που καβαλησαν και τα δυο, τους αρεσε περισσοτερο η ρυθμιση χαρτογραφησης το XL750.
mr.mister
14/03/2023, 10:41
Πολυ βολικη ασφαλειοθηκη κατω απο την σελα για παραμετροποιησεις και ελεγχο.
Lioulios
14/03/2023, 11:36
Εκει κατω απο τη σελα , ξερουμε αν υπαρχει μικρος χωρος για μικροαντικείμενα ή εργαλεία ?
Εκει κατω απο τη σελα , ξερουμε αν υπαρχει μικρος χωρος για μικροαντικείμενα ή εργαλεία ?
Στο cbX υπάρχει, οπότε λογικά θα έχει και το transalp.
panavour
14/03/2023, 11:40
Kατω απο Tuareg στα 50-120.
Είναι αλήθεια ότι είναι καθοριστικός παράγων,η τεράστια αυτή διαφορά,για να μην πάρει κάποιος Χόντα.Οπως λέγαμε καί μεις οι ηλικιωμένοι,"είναι αρχηδιατηγεωμετρια οπουστηςκαθετου."
https://www.youtube.com/watch?v=HiYpmh3WFMI
το πιο ασφάλτινο adventure λέει και εξηγεί γιατί αναλυτικά.
(οδήγησε και το Suzuki πρόσφατα).
το γράφημα του όλα τα λεφτά, γελάω με τη λεζάντα :lol:
442000
mr.mister
14/03/2023, 12:49
Το Suzuki ειναι εντελως ακυρο με 230 κιλα. To Honda ειναι 80-20.Το Bennets ειναι οτι να νε.
Εδω ειναι ενα σωστο review.
https://www.youtube.com/watch?v=owshh2G4URg&t=1s
DoctoR_k6
14/03/2023, 14:05
Το Suzuki ειναι εντελως ακυρο με 230 κιλα. To Honda ειναι 80-20.Το Bennets ειναι οτι να νε.
Εδω ειναι ενα σωστο review.
https://www.youtube.com/watch?v=owshh2G4URg&t=1s
Μια χαρα μου φανηκε το review.
Γιατι οτι να ναι?
Δεν σου αρεσε κατι συγκεκριμενο που ακουσες?
mr.mister
14/03/2023, 14:39
Ο τυπος λεει οτι ειναι μηχανη δρομου μονο.
Οτι να ναι.
Lioulios
14/03/2023, 15:46
Και γω μια χαρα το βρηκα το βιντεο.
DoctoR_k6
14/03/2023, 15:54
Ο τυπος λεει οτι ειναι μηχανη δρομου μονο.
Οτι να ναι.
Δεν νομιζω οτι ειπε αυτο.
Εχει περισσοτερο δρομισια καταβολη σε σχεση με τα αλλα on-off, Tuareg/Tenere (V Strom το εβαλε καπου ενδιαμεσα).
Οπως κ οτι ηθελε παιξιμο με συμπλεκτη σε χαμηλες ταχυτητες με 2α (πχ) σε φουρκετες οταν ηταν στο χωμα.
Εδω το εκθειαζε που εστριβε τοσο καλα με τον 21 μπροστα κ ποσο καλα συμεριφεροταν.
Πολλα χλμ δεν εκανε χωμα οπως ειχε κανει με το Σουζουκι που ειχε μεγαλυτερο feeback.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.