PDA

View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

skritikos
14/03/2023, 16:35
Ένα σίγουρο είναι πως οι αναρτήσεις του V-Strom 800 είναι πολύ καλύτερες. Τυπική Honda, σχεδόν μηδέν ρυθμίσεις για μείωση κόστους και για να μην πελαγώνει τους κατόχους (βασικά το πρώτο...).
Και άντε σε χώρες που πωλείται αρκετά φτηνότερα η ΤΑ 750 ίσως είναι ΟΚ. Εδώ η διαφορά τους σε τιμή είναι μικρή.

giannis323
14/03/2023, 17:35
Δεν τα έχω οδηγήσει αλλά απο τα τεχνικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν,βλέπω ότι για έναν που θεωρεί το βάρος του Vstrom μειονέκτημα την ίδια στιγμή εγώ που θέλω να ταξιδεύω με περισσότερη σταθερότητα στο δρόμο είναι πλεονέκτημα.Επισης το ελαφρώς αυξημένο μεταξόνιο και η μία μοίρα παραπάνω στο rake από ο,τι στο Transalp βοηθάει ακόμη περισσότερο στην επίτευξη της σταθερότητας.Θελω να το φορτώνω χωρίς άγχος κι αν μου πέσει κάτω να μπορώ να αλλάζω υποπλαίσιο μιας και είναι βιδωτό ενώ του Χόντα όχι.Επισης έχει σχεδον 1,5 εκ πιο πολύ ύψος από το έδαφος και σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων εμπρός πίσω κινούμαι σε κάθε τεραιν με περισσότερη άνεση και ασφάλεια.Οι ρυθμίσεις στο μπροστινό είναι φουλ ρυθμιζόμενες σε συγκρ6με του Τρανσαλπ.Σε αισθητική που είναι καθαρά υποκειμενικό πράγμα,το 800 είναι χίλιες φορές πιο πολεμικό και ειδικά μπροστά και μου αρέσει.Το 750 εχει ένα αδιάφορο σχεδιαστικά φανάρι που είναι σαν να το έχει πάρει από το 500 και είναι πιο πρησμένο αλλά λιγουλακι,σόρρυ,φλωρικο στα μάτια μου.Τελος είναι το 800 είναι τόσο ακριβό όσο η διαφορά του quickshifter που το Τρανσαλο δεν έχει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Όλα αυτά στα τεχνικά.Οδηγώντας το μπορώ να δω αναπανταχα καλύτερη εντύπωση στο
χοντα αλλά πόση διαφορά να δω με 8 άλογα ψηλότερα για το 750 όταν το 800 βγάζει παραπάνω ροπη χαμηλότερα,που θα προτιμούσα στο επαρχιακό ελληνικό οδικό δίκτυο;

basilis_k6
14/03/2023, 17:38
καθε βιντεο που βλεπω το κανει ολο και πιο βαρετο. ειδικα το ασπρο ειναι λες και το εβαψες και ακομα δεν σου ηρθαν τα αυτοκολλητα να τα βαλεις πανω. ακομα και το στρομ που ειναι τερμα ασχημο μου φαινεται οπτικα καλυτερο.

skritikos
14/03/2023, 17:43
καθε βιντεο που βλεπω το κανει ολο και πιο βαρετο. ειδικα το ασπρο ειναι λες και το εβαψες και ακομα δεν σου ηρθαν τα αυτοκολλητα να τα βαλεις πανω. ακομα και το στρομ που ειναι τερμα ασχημο μου φαινεται οπτικα καλυτερο.

Όντως το λευκό παραέπεσε στην παγίδα της retromania. Θα μπορούσανε να έχουν πιο μοντέρνα προσέγγιση.
Από τα 3 για μένα το grey/silver δείχνει πιο ισορροπημένο.

mr.mister
14/03/2023, 18:31
Δωσεεεε .... συμπεριφορα 19αρη μπροστα και οχι 21
https://www.youtube.com/watch?v=0-jv5GFQX44

stefanos
14/03/2023, 21:57
καθε βιντεο που βλεπω το κανει ολο και πιο βαρετο.

Ναι χαλάει την παράδοση των συναρπαστικών transalp:rolleyes:

doctoras
15/03/2023, 08:13
απαιτείται εξοικείωση στο ματι, είμαι σίγουρος μετά απο ένα χρόνο (για το αισθητικό του TA750) θα το λιγουρεύονται και όσοι το υποτιμούν(αισθητικά πάντα).

Τώρα τεχνικά και οι δύο honda suzuki έφτιαξαν ένα μοτερ και το έβαλαν σε ένα στριτ μοντέλο και ένα ονοφ, αυτούσιο.. χωρίς καμία διαφοροποίηση καμία ρύθμιση απο το ένα πακέτο στο άλλο...Εδώ είναι τα σημάδια των καιρών (και των κερδών)...ενώ για παράδειγμα είχε άλλη ρύθμιση το dauville 650/700 με τα αντίστοιχα TA650/700.


το TA750 φάινεται όντως πιο τουριστικό θέση οδήγησης, δυόροφη σέλα, και το ξαναλέω, αν φορούσε ένα πακέτο 19-17 τροχών tubeles θα ήταν πιο αρμονικό για το σύνολο του και δεν θα το έκανε λιγότερο ικανό στην διέλευση στο χώμα (οπου να μη τα ξαναλέμε με δύο εντουράδικης διάστασης τροχούς δεν σε κάνει να μπορείς να ανταγωνιστείς σε απόδοση και ποιότητα άλλα πακέτα πιο ιδανικά στο χώμα όπως το 890)..
Αλλά εκεί στο μαρκετινκ τους, τους έφαγε η εμμονή με τα τελικά νούμερα απόδοσης και το "ύφος" της κατηγορίας..

Ομοίως και για το vstrom που αισθητικά αμφιταλαντεύεται αν θα είναι χωμάτινο ή αν θα μπορεί να κάνει και τουρινκ με ένα μούτρο όπου ανεξάρτητα απο το αισθητικό δεν θα κόβει και πολύ και ενδέχεται να αποτρέψει πολλούς ως επιλογή για μακρινά ταξίδια.


όμως όλα θα πάρουν μια πιο κατατοπιστική σειρά με περισσότερη πληροφορία για τις ικανότητες τους όταν θα έρθουν περισσότερα τεστ rides reviews

STF
15/03/2023, 09:43
Δεν νομιζω οτι ειπε αυτο.
Εχει περισσοτερο δρομισια καταβολη σε σχεση με τα αλλα on-off, Tuareg/Tenere (V Strom το εβαλε καπου ενδιαμεσα).
Οπως κ οτι ηθελε παιξιμο με συμπλεκτη σε χαμηλες ταχυτητες με 2α (πχ) σε φουρκετες οταν ηταν στο χωμα.

Εδω το εκθειαζε που εστριβε τοσο καλα με τον 21 μπροστα κ ποσο καλα συμεριφεροταν.
Πολλα χλμ δεν εκανε χωμα οπως ειχε κανει με το Σουζουκι που ειχε μεγαλυτερο feeback.


απαιτείται εξοικείωση στο ματι, είμαι σίγουρος μετά απο ένα χρόνο (για το αισθητικό του TA750) θα το λιγουρεύονται και όσοι το υποτιμούν(αισθητικά πάντα).

Τώρα τεχνικά και οι δύο honda suzuki έφτιαξαν ένα μοτερ και το έβαλαν σε ένα στριτ μοντέλο και ένα ονοφ, αυτούσιο.. χωρίς καμία διαφοροποίηση καμία ρύθμιση απο το ένα πακέτο στο άλλο...Εδώ είναι τα σημάδια των καιρών (και των κερδών)...ενώ για παράδειγμα είχε άλλη ρύθμιση το dauville 650/700 με τα αντίστοιχα TA650/700.


το TA750 φάινεται όντως πιο τουριστικό θέση οδήγησης, δυόροφη σέλα, και το ξαναλέω, αν φορούσε ένα πακέτο 19-17 τροχών tubeles θα ήταν πιο αρμονικό για το σύνολο του και δεν θα το έκανε λιγότερο ικανό στην διέλευση στο χώμα (οπου να μη τα ξαναλέμε με δύο εντουράδικης διάστασης τροχούς δεν σε κάνει να μπορείς να ανταγωνιστείς σε απόδοση και ποιότητα άλλα πακέτα πιο ιδανικά στο χώμα όπως το 890)..
Αλλά εκεί στο μαρκετινκ τους, τους έφαγε η εμμονή με τα τελικά νούμερα απόδοσης και το "ύφος" της κατηγορίας..

Ομοίως και για το vstrom που αισθητικά αμφιταλαντεύεται αν θα είναι χωμάτινο ή αν θα μπορεί να κάνει και τουρινκ με ένα μούτρο όπου ανεξάρτητα απο το αισθητικό δεν θα κόβει και πολύ και ενδέχεται να αποτρέψει πολλούς ως επιλογή για μακρινά ταξίδια.


όμως όλα θα πάρουν μια πιο κατατοπιστική σειρά με περισσότερη πληροφορία για τις ικανότητες τους όταν θα έρθουν περισσότερα τεστ rides reviews

Ακριβώς έτσι.

Και εμένα προσωπικά έχουν αρχίσει να μου λείπουν τα "δρομίσια" On/Off γιατί περάσαμε στη φάση που ο 21/18 είναι μαρκετινίστικο πλασάρισμα και όχι ουσία.

Ειδικά το ΤΑ750 επιβαλλόταν εν έτη 2023 να έχει και tubeless και 19/17 τροχούς (ότι και να λένε τα reviews) ακριβώς για να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό και για να είναι πιο σωστά στημένο μηχανάκι. Όλο το στήσιμο του αλλά και ο κινητήρας του θα αναδεικνύονταν με 19/17 ακόμη περισσότερο. Αν είχε μόνο αυτά τα δυο επιπλέον στοιχεία θα έθετε σοβαρή υποψηφιότητα για αγορά στο μέλλον γιατί δεν το κρύβω ότι μου αρέσει αρκετά. Πέρα από τις προσωπικές επιθυμίες του καθενός μας (και τις δικές μου) πρέπει να βλέπουμε και τι λείπει από την αγορά αλλά και τι είναι απλά μάρκετινγκ χωρίς αντίκτυπο ουσίας. Αν ήθελα να αγοράσω On/Off των 200+ κιλών για να πηγαίνω στοχευμένα χώμα, θα αγόραζα το Τ700 χωρίς δεύτερη σκέψη (κάποιος άλλος τα 890R ή και το Tuareg 660). Επειδή όμως δε πρόκειται για τέτοια μοτοσυκλέτα θα έπρεπε να είναι όλα πάνω της με περισσότερο focus στην άσφαλτο. Έτσι και αλλιώς και με 19/17 μια χαρά διελεύσεις θα κάνεις στο χώμα και μια χαρά θα απολαύσεις τις ομορφιές π.χ. της χώρας μας. Προσωπική γνώμη με τους 21/18 αφαιρέσαν πολύ από το fun to ride του πραγματικού χρόνου που περνάς με μια μοτοσυκλέτα On/Off, στην ουσία στην άσφαλτο.

Για τις αναρτήσεις του πρέπει να δούμε αν είναι σωστές, γιατί υπάρχουν και ρυθμιζόμενες που είναι σουμιέδες και υπάρχουν και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις (βλ παλιό Hornet) που ήταν πολύ καλές και γενικά η Honda μπορεί να μη φοράει παντού κορυφαίες αναρτήσεις αλλά συνήθως είναι καλές. Αν ανήκουν στις καλοσεταρισμένες αλλάζεις ένα ελατήριο για τα κιλά σου και είσαι ΟΚ, με πολύ μικρό κόστος. Και γενικότερα δε με ενοχλεί να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται να με απαλλάσσει από τις πολλές έννοιες με την τελική παραδοχή όμως ότι θα έχει συμπεριφορά του μέσου όρου και άνω.

Πάμε τώρα στο πλαίσιο/υποπλαίσιο. Δεν ορίζει το βιδωτό υποπλαίσιο αν μια μοτοσυκλέτα είναι καλή και με σωστό πλαίσιο. Αναμασάμε ακόμη αυτά που εντοπίζανε τα περιοδικά πριν 20 χρόνια για να γράψουν κάτι. Ευπρόσδεκτο είναι, αλλά δεν ορίζει για εμένα το αν θα το επιλέξω ή όχι μια μοτοσυκλέτα. Στα 35 χρόνια που ασχολούμαι με τη μοτοσυκλέτα δε θυμάμαι έναν που να πήγε και να άλλαξε το βιδωτό του υποπλαίσιο, για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πολύ-πολύ πιο ακριβό να το αγοράσεις από το να πας σε μια καλίμπρα να ισιώσεις ένα υποπλαίσιο (είτε βιδωτό, είτε κολλητό) που στο κάτω-κάτω δεν επηρεάζει σε τίποτα την οδηγική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας (δεν μιλάμε για πλαίσιο που εκεί έτσι και αλλιώς....).

Σχεδιαστικά και οπτικά πράγματι είναι υποκειμενικό. Αλλά διαχρονικά μοτοσυκλέτες με καθαρές γραμμές σας αυτές του νέου TA750 στο πέρασμα του χρόνου μένουν πιο φρέσκιες.

Το Suzuki κεντρίζει το ενδιαφέρον, έχω κάποιες ενστάσεις (που δεν σχετίζονται με το βάρος) αλλά είναι μοτοσυκλέτα που πρέπει να τη δούμε από κοντά καθώς κάποια πράγματα μου φαίνονται αλλόκοτα. Όμως θέλω πριν βγάλω τελικά συμπεράσματα να το δω από κοντά.

billy84
15/03/2023, 11:42
Συμφωνώ με τον Στέφανο και θα το πάω ακόμα παραπέρα. Το μοτέρ αυτό δεν είναι καν για 19αρα μπροστά, αλλά για 17 μπρος πίσω. Αυτός που παίρνει τέτοιο μηχανάκι για να πηγαίνει στοχευμένα χώμα πάει να πει πως στις ευθείες θα πηγαίνει μαξ 140, εφόσον θα έχει μόνιμα τακούνια πάνω. Οπότε τι να τα κάνεις τα 90 άλογα?

Το έχω γράψει πολλές φορές, αυτό που δεν έχει εξελιχθεί με την πάροδο των ετών είναι τα χωμάτινα λάστιχα. Να βρεθεί μια φόρμουλα που θα συνδυάζει υψηλότερες ταχύτητες και αντοχή. Αυτή τη στιγμή τα 75 και τα 90 άλογα σε μια ''χωμάτινη'' μοτοσυκλέτα είναι ανέκδοτο σε πραγματικές συνθήκες. Βασικά είναι ένα μαρκετινίστικο ανέκδοτο που πουλάει καλά. Μόλις όμως πας μια γρήγορη βόλτα λίγο παραέξω και γυρίσεις με μισό τακούνι δε θα φαίνεται και τόσο αστείο το ανέκδοτο.

Θέλουμε χωμάτινα λάστιχα που να αντέχουν! Διαδώστε!:a08:

mr.mister
15/03/2023, 11:56
Ενημερωτικα το Transalp με σπασμενη 4η αρχες 5ης πιανει 200km/h.
Tα Tuareg 660, Tenere 700 με σπασμενη 6η τελικη πιανουν 208km/h.
Αν βαλεις αλλο γραναζι στο Transalp γιατι εχει απλωμενες ταχυτητες σε σχεση με το Hornet, θα παει μονο σουζα σε 1-2:p

Nitse3
15/03/2023, 12:27
Λογικά πρέπει να σου αρέσει πολύ το transalp εσένα :D

Panos76
15/03/2023, 12:46
Λογικά πρέπει να σου αρέσει πολύ το transalp εσένα :D

και εμένα αλλά μου λείπουν ~6Κ :D

Lioulios
15/03/2023, 14:00
ΟΛΟΙ εσεις(και οχι μονο) που λετε για 19-17 ή 17-17 και εχετε και δικιο ,εχετε σκεφτει το ενδεχομενο η χοντα στο χρονο πανω ή και λιγο περισσοτερο να φερει cb750x και να ειναι αυτο ?
Εδω και δυο χρονια το περιμενω

:evil::evil::evil:

442011

giorgosb
15/03/2023, 14:20
ΟΛΟΙ εσεις(και οχι μονο) που λετε για 19-17 ή 17-17 και εχετε και δικιο ,εχετε σκεφτει το ενδεχομενο η χοντα στο χρονο πανω ή και λιγο περισσοτερο να φερει cb750x και να ειναι αυτο ?
Εδω και δυο χρονια το περιμενω

:evil::evil::evil:

442012

telegonos
15/03/2023, 16:24
Σάματι είναι καλύτερο αυτό που ήρθε.

Το αρχικό έχει ένα μάλλον αστείο, και σίγουρα όχι ρεαλιστικό πίσω μέρος στο πλαίσιο. Εξαφανιζόλ σελάκι και ουρά πίσω, όπως δεκαετία που ζούμε, και μπροστά μέρος σέλας που καβαλάει το ντεπόζιτο λες και βγήκε από μοτοσυκλέτα του ''ολα είναι δρόμος'' της δεκαετίας ογδόντα, αταίριαστα πράγματα. Μη ρεαλιστικό τιμόνι, που μάλλον βρίσκει στο μπροστά μέρος του φαίρινγκ αν στρίψει. Πολλές γωνίες στο fairing=σημεία κακής αεροδυναμικής ροής. Γενικά το αρχικό δείχνει πιο σπορ στο συναίσθημα αλλά δεν αργείς να καταλάβεις ότι είναι μη-ρεαλιστικό γραφικό σε υπολογιστή.

mr.mister
20/03/2023, 16:37
Εκει κατω απο τη σελα , ξερουμε αν υπαρχει μικρος χωρος για μικροαντικείμενα ή εργαλεία ?

....

Tallyban
20/03/2023, 20:01
Αυτό το μαύρο κουτί γιατί έχει τρεις φισες;

THRESH
20/03/2023, 20:41
Αυτό το μαύρο κουτί γιατί έχει τρεις φισες;

ουφ , ψιλολογική ερώτηση :)

περίμενα να ρωτήσεις τι βάρος έχει το μοτέρ ή το διάκενο των βαλβιδων εξαγωγής :p

Lioulios
21/03/2023, 08:23
Νομιζω εκει ειναι οι ασφαλειοθηκη

mr.mister
21/03/2023, 09:40
Νεες Αυξησεις του ακατανομαστου
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-neos-timokatalogos-1
Ρε που να γινουν αυτα.

billy84
21/03/2023, 10:04
''Η Σαρακάκης ΑΕΒΜΕ, επίσημη αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα, έδωσε στη δημοσιότητα τον νέο τιμοκατάλογο λιανικής των δικύκλων ...''


Τι εννοούν? Ότι δεν είδε 1ο από όλους παγκοσμίως το Moto τον νέο τιμοκατάλογο? Ότι τόλμησε η Honda και έβγαλε φάτσα φόρα τον τιμοκατάλογο χωρίς πρώτα να τον δει ένας δημοσιογράφος του Moto????

AYTO ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ!!!!!11111!!!!111!!!

AristidisZ
21/03/2023, 10:11
Έτσι που το πάνε, παίζει το μηχανάκι να έχει ακριβύνει πριν καν έρθει στην Ελλάδα :lol:

giorgosb
21/03/2023, 10:12
Τι εννοούν? Ότι δεν είδε 1ο από όλους παγκοσμίως το Moto τον νέο τιμοκατάλογο? Ότι τόλμησε η Honda και έβγαλε φάτσα φόρα τον τιμοκατάλογο χωρίς πρώτα να τον δει ένας δημοσιογράφος του Moto????

AYTO ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ!!!!!11111!!!!111!!!

:lol:

karellen
21/03/2023, 10:16
''Η Σαρακάκης ΑΕΒΜΕ, επίσημη αντιπροσωπεία της Honda στην Ελλάδα, έδωσε στη δημοσιότητα τον νέο τιμοκατάλογο λιανικής των δικύκλων ...''


Τι εννοούν? Ότι δεν είδε 1ο από όλους παγκοσμίως το Moto τον νέο τιμοκατάλογο? Ότι τόλμησε η Honda και έβγαλε φάτσα φόρα τον τιμοκατάλογο χωρίς πρώτα να τον δει ένας δημοσιογράφος του Moto????

AYTO ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ!!!!!11111!!!!111!!!

Κρατάνε μούρη του Ντάνη Φώτου.

zannisvel
21/03/2023, 14:07
Άμεσος ανταγωνιστής του NC και τιμολογιακά. Αν έβγαινε και σε DCT δε θα υπήρχε λόγος για το NC να συνεχίσει, ειδικά αν σκέφτονται για CB750x με 17 άρες.

Billy εσένα, σε έλκει σαν μοντέλο αυτή τη στιγμή σε αυτή την τιμή; Φυσικά θέλει 3 χρόνια minimum για να αποδείξει την αξιοπιστία του, αν και Honda.

billy84
21/03/2023, 15:54
Άμεσος ανταγωνιστής του NC και τιμολογιακά. Αν έβγαινε και σε DCT δε θα υπήρχε λόγος για το NC να συνεχίσει, ειδικά αν σκέφτονται για CB750x με 17 άρες.

Billy εσένα, σε έλκει σαν μοντέλο αυτή τη στιγμή σε αυτή την τιμή; Φυσικά θέλει 3 χρόνια minimum για να αποδείξει την αξιοπιστία του, αν και Honda.


Σίγουρα θα ήταν 1η επιλογή μου αν αποφάσιζα να αλλάξω το NC. Ανασταλτικός παράγοντας η έλλειψη tubeless, η έλλειψη του ψευδοτεπόζιτου (πραγματικά με βολεύει τόσο που δε μπορώ με τίποτα να σκεφτώ πλέον μηχανή χωρίς ανάλογο χώρο) και σίγουρα μια πιο απαιτητική συντήρηση συγκριτικά με την ανύπαρκτη σχεδόν που εφαρμόζω στο NC από τότε που το πήρα. Στα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως ακόμη και οι λεπτομέρειες παίζουν ρόλο.

Βέβαια ακόμα δεν το έχω δει να κυκλοφορεί. Αν ξεκινήσω και το βλέπω συχνότερα στο δρόμο μπορεί τελικά να μπω στη μπρίζα.:D Αν το είχαν βγάλει με 19-17 tubeless θα ταίριαζε περισσότερο στη χρήση μου και ίσως παρέβλεπα τα υπόλοιπα.

stefanos
21/03/2023, 17:48
Στα χιλιόμετρα που κάνω ετησίως ακόμη και οι λεπτομέρειες παίζουν ρόλο.


Στα χιλιόμετρα που κάνεις ετησίως θα είχες αλλάξει ήδη 2.
Τα άλογα έρχονται με ανάλογη αύξηση στις σαλ και ανάλογη φθορά.

Tallyban
21/03/2023, 18:51
Συμφωνώ απόλυτα με τον αποπανου.

billy84
21/03/2023, 19:21
Στα χιλιόμετρα που κάνεις ετησίως θα είχες αλλάξει ήδη 2.
Τα άλογα έρχονται με ανάλογη αύξηση στις σαλ και ανάλογη φθορά.


Σωστός. Σίγουρα όταν έχεις 52 άλογα από 670 κυβικά και 92 από 750 δεν περιμένεις να έχεις την ίδια αξιοπιστία. Στην περίπτωση του νέου μοτέρ βέβαια δεν ξέρω τι μελέτη έχουν ρίξει πάνω στην αξιοπιστία γιατί δεν πιστεύω ότι η Honda θα αφήσει το όνομά που έχει χτίσει για δεκαετίες να λερωθεί έτσι απλά, τύπου να έχουμε ανατινάξεις μέχρι τις 100.000km. Πιστεύω 200.000km θα τα βγάζουν αυτά τα μοτέρ. Στην 5τία δηλαδή θα φλερτάρω με την ανατίναξη!:lol:

Από την άλλη όμως ο μέσος χρήστης που κάνει 10.000-15.000km θα αργήσει πολύ να προβληματιστεί.

Πρέπει να περιμένουμε να το δούμε στην πράξη πως θα πάει.

Tallyban
21/03/2023, 19:54
Μια χαρά είναι το NC,που πας να μπλέξεις...

Lioulios
21/03/2023, 21:26
Και ειναι και μαλακια τωρα που το 'στρωσε να το δωσει

billy84
21/03/2023, 21:49
Και ειναι και μαλακια τωρα που το 'στρωσε να το δωσει



:a2::tooth:

mr.mister
21/03/2023, 23:01
Το σιγουρο ειναι οτι του χρονου θα εχει upside down.

basilis_k6
21/03/2023, 23:31
Το σιγουρο ειναι οτι του χρονου θα εχει upside down.

απιθανο να αλλάξει κατι πανω του για 2-3 χρόνια. usd δεν νομιζω να αποκτήσει ουτε σε 5.

STF
21/03/2023, 23:46
Να συμπληρώσω στα λεγόμενα του billy πως αν έβγαινε το NC750X με 19/17 δε θα ασχολιόμουν καθόλου με το TA750. Είναι πιο κοντά στα -προσωπικά- μου θέλω.

STF
21/03/2023, 23:49
απιθανο να αλλάξει κατι πανω του για 2-3 χρόνια. usd δεν νομιζω να αποκτήσει ουτε σε 5.

Συμφωνώ καθώς το NC750X φωνάζει πως βγήκε για να κρατά χαμηλό και το κόστος συντήρησης και οι συμβατικές αναρτήσεις είναι και λιγότερο επιρρεπείς και λιγότερο απαιτητικές σε συντήρηση.

Αφού πλέον υπάρχει το ΤΑ750 το μόνο που έχω να πω είναι: κάτω τα χέρια από το NC750x.

doctoras
22/03/2023, 07:10
Νεες Αυξησεις του ακατανομαστου
https://www.motomag.gr/news/epikairotita/honda-neos-timokatalogos-1
Ρε που να γινουν αυτα.

στο τελευταίο αναθεωρημένο τιμοκατάλογο, τι φαίνεται οτι έκανε ο σαρακάκης, είδε σε ποια μοντέλα έχασε μερίδιο όπως τα 2 παπιά και τα μείωσε....αντιστοίχως τα best seller όπως το cb&nc τα τσίμπησε (και όλα αυτά απο τις τελευταίες αυξήσεις του τιμοκατάλογο του ιανουαρίου)...

mr.mister
22/03/2023, 08:03
στο τελευταίο αναθεωρημένο τιμοκατάλογο, τι φαίνεται οτι έκανε ο σαρακάκης, είδε σε ποια μοντέλα έχασε μερίδιο όπως τα 2 παπιά και τα μείωσε....αντιστοίχως τα best seller όπως το cb&nc τα τσίμπησε (και όλα αυτά απο τις τελευταίες αυξήσεις του τιμοκατάλογο του ιανουαρίου)...

Ακριβως. Οι τυποι εκει ειναι σαν τον καρχαρια, οταν μυρισουν αιμα(σε μοντελα που πουλανε) ορμανε. Το Transalp 750 το Σεπτεμβριο θα το εχουν 11.850-12.100 ΑΝΕΤΑ.

panavour
22/03/2023, 09:02
Ακριβως. Οι τυποι εκει ειναι σαν τον καρχαρια, οταν μυρισουν αιμα(σε μοντελα που πουλανε) ορμανε. Το Transalp 750 το Σεπτεμβριο θα το εχουν 11.850-12.100 ΑΝΕΤΑ.
Απλώς εφαρμόζουν την θεμελιώδη αρχή της παγκόσμιας οικονομίας "προσφορά και ζήτηση"
Ότι ζητείται ακριβαινει,ότι δεν ζητείται φθηναινει "
Ούτε αίμα μυρίζουν,ούτε ζόμπι είναι.
Μιά χαρά σωστά σκεπτόμενα οικονομικά στελέχη επιχειρήσεων είναι.

billy84
22/03/2023, 09:31
Πάντως τώρα που είδα τον τιμοκατάλογο ξανά, είναι εξαιρετική η τιμή του Transalp όταν το απλό NC750 που είναι στη βάση του ίδιο με το 700 που παρουσιάστηκε το 2012 (και είχε 7500 ευρώ) έφτασε 9600.


Από τη μία έχουμε ένα μοτέρ με 30 φεύγα άλογα πάνω, καινούργια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από λευκό χαρτί με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε κόστος R&D. Από την άλλη ένα μοντέλο 12 χρονών πλέον με κάποιες μικροαναβαθμίσεις που δεν κάνουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Σίγουρα διαφορετική κατηγορία, χρήση και συντήρηση αλλά όταν πας να αγοράσεις κάτι καινούργιο και έχεις τα λεφτά στο χέρι θα το σκεφτείς πολύ διαφορετικά αν τα βάλεις κάτω.

Προσωπικά το NC στα σχεδόν 10 χιλιάρικα πλέον το θεωρώ υπερτιμολογημένο και ας είναι ίσως το πιο αξιόπιστο δίτροχο που έχει βγει ποτέ. Άλλο 7500 που είχε κάποτε και 4500 που το αγόρασα εγώ το 2015 μεταχείρο και άλλο 9600. Οκ θα μου πείτε πληθωρισμός και όλα έχουν ακριβύνει αλλά γιατί να τον ακολουθήσει κάποιος και να μην πάρει ένα 700-750 μεταχειρισμένο στα 4,5-5-6 χιλιάρικα?

Το Τρανσαλπ παραμένει εξαιρετικό VFM κατά τη γνώμη μου. Ειδικά όταν σε 4 χρόνια θα το βλέπουμε να φλερτάρει με τα 15.000 ευρώ...

mr.mister
22/03/2023, 09:46
Πάντως τώρα που είδα τον τιμοκατάλογο ξανά, είναι εξαιρετική η τιμή του Transalp όταν το απλό NC750 που είναι στη βάση του ίδιο με το 700 που παρουσιάστηκε το 2012 (και είχε 7500 ευρώ) έφτασε 9600.


Από τη μία έχουμε ένα μοτέρ με 30 φεύγα άλογα πάνω, καινούργια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από λευκό χαρτί με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε κόστος R&D. Από την άλλη ένα μοντέλο 12 χρονών πλέον με κάποιες μικροαναβαθμίσεις που δεν κάνουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Σίγουρα διαφορετική κατηγορία, χρήση και συντήρηση αλλά όταν πας να αγοράσεις κάτι καινούργιο και έχεις τα λεφτά στο χέρι θα το σκεφτείς πολύ διαφορετικά αν τα βάλεις κάτω.

Προσωπικά το NC στα σχεδόν 10 χιλιάρικα πλέον το θεωρώ υπερτιμολογημένο και ας είναι ίσως το πιο αξιόπιστο δίτροχο που έχει βγει ποτέ. Άλλο 7500 που είχε κάποτε και 4500 που το αγόρασα εγώ το 2015 μεταχείρο και άλλο 9600. Οκ θα μου πείτε πληθωρισμός και όλα έχουν ακριβύνει αλλά γιατί να τον ακολουθήσει κάποιος και να μην πάρει ένα 700-750 μεταχειρισμένο στα 4,5-5-6 χιλιάρικα?

Το Τρανσαλπ παραμένει εξαιρετικό VFM κατά τη γνώμη μου. Ειδικά όταν σε 4 χρόνια θα το βλέπουμε να φλερτάρει με τα 15.000 ευρώ...

38 αλογα στον τροχο διαφορα δυναμομετρημενα. Το NC 750X του 22 βγαζει 48 τροχο.

billy84
22/03/2023, 11:43
38 αλογα στον τροχο διαφορα δυναμομετρημενα. Το NC 750X του 22 βγαζει 48 τροχο.


Στο ίδιο δυναμόμετρο? 47 είχαν δυναμομετρήσει το 700 που δήλωνε 52. Πίστευα ότι το νέο 750 του 22 που δηλώνει 58 ότι θα έπαιζε περίπου στα 50-52 τροχό.

skritikos
22/03/2023, 11:50
Στο ίδιο δυναμόμετρο? 47 είχαν δυναμομετρήσει το 700 που δήλωνε 52. Πίστευα ότι το νέο 750 του 22 που δηλώνει 58 ότι θα έπαιζε περίπου στα 50-52 τροχό.

Μετρημένο Αττική, manual gearbox, 2022, κάπου στα 53-54.

DoctoR_k6
22/03/2023, 12:39
Λιγα φαινονται για 38 το 700.
Παντου αναφερεται απο 43-44 εως 47-48.

Κανε μια στο δικο σου ρε Βασιλη να δουμε τι λεει μετα απο 300Κ.
Θα ειχε ενδιαφερον.

skritikos
22/03/2023, 13:10
Λιγα φαινονται για 38 το 700.
Παντου αναφερεται απο 43-44 εως 47-48.

Κανε μια στο δικο σου ρε Βασιλη να δουμε τι λεει μετα απο 300Κ.
Θα ειχε ενδιαφερον.

38 ανέφερε ως διαφορά από το TA. Όχι σαν ιπποδύναμη :)


Πολύ θα ήθελα κι εγώ να δω απόδοση μετά από 300+Κ

ptc
22/03/2023, 13:32
38 ανέφερε ως διαφορά από το TA. Όχι σαν ιπποδύναμη :)


Πολύ θα ήθελα κι εγώ να δω απόδοση μετά από 300+Κ

Ας ριξουμε απο ενα δεκαρικο σε εναν "κουμπαρα" να μαζευτει το ποσο και να παει ο Βασιλης να μας λυθει η απορια. Θα ηταν και ωραιο βιντεο για το καναλι του.

Εγω μεσα. :wave2:

giorgosb
22/03/2023, 13:38
Μέσα κι εγώ..

billy84
22/03/2023, 15:49
Παιδιά δε χρειάζεται να το πάρω εγώ. Το Τρανσαλπ θα πουλήσει πάρα πολύ και θα υπάρξουν χιλιομετροφάγοι τουλάχιστον στο εξωτερικό που θα το τεστάρουν, όπως έγινε και με το Africa που είχα δει έναν Γερμανό με 200.000km. Δεν είχε βγάλει τίποτα και ήταν σε άριστη κατάσταση αλλά το μοτέρ του πλησιάζει λίγο το NC αναλογικά όντας αρκετά χαμηλόστροφο. Το Τράνσαλπ έχει ενδιαφέρον πως θα πάει που έχει μεγάλη ειδική ισχύ και είναι αρκετά πιο πολύστροφο. Για φανταστείτε να ρουφάει λαδάκι στις 40.000km. :uplate:

DoctoR_k6
22/03/2023, 15:55
38 ανέφερε ως διαφορά από το TA. Όχι σαν ιπποδύναμη :)


Πολύ θα ήθελα κι εγώ να δω απόδοση μετά από 300+Κ

Παρανοησηςςς... :beer:
Περιμενω δυναμομετρηση απο Βασιλη.

(Ψηνομαι να κανω κ εγω μια στο Κ μιας κ περασε τα 100Κ)

billy84
22/03/2023, 16:07
Παρανοησηςςς... :beer:
Περιμενω δυναμομετρηση απο Βασιλη.

(Ψηνομαι να κανω κ εγω μια στο Κ μιας κ περασε τα 100Κ)



Φοβάμαι τη δυναμομέτρηση μην το ταλαιπωρήσω!:roflmao:

Bowleno
23/03/2023, 12:10
Φοβάμαι τη δυναμομέτρηση μην το ταλαιπωρήσω!:roflmao:

Σωστός, μόλις τώρα στρώθηκε, αμαρτία είναι :tooth::tooth:

mr.mister
30/03/2023, 08:51
https://www.youtube.com/watch?v=rpV0H9KhjBg&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=1&t=51s

billy84
30/03/2023, 10:19
Νομίζω αν έβγαινε σε μαύρο γυαλιστερό αντι για το ματ που βλέπω θα του πήγαινε πάρα πολύ. Ίσως την επόμενη χρονιά βγάλουν και ένα τέτοιο χρώμα.

KotsosDR
30/03/2023, 15:46
https://www.youtube.com/watch?v=rpV0H9KhjBg&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=1&t=51s

για κάποιο λόγο μου θύμισε έντονα αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=5_ogHAPY5rQ

:lol:

mr.mister
30/03/2023, 17:35
για κάποιο λόγο μου θύμισε έντονα αυτό : https://www.youtube.com/watch?v=5_ogHAPY5rQ

:lol:
:p:lol:

Lioulios
03/04/2023, 15:26
Οριστε ...

Honda - Βραβεία σχεδίασης Red Dot στις Hornet και Transalp

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/33826-honda-red-dot-vraveia-hornet-transalp?m=1

basilis_k6
03/04/2023, 21:09
Οριστε ...

Honda - Βραβεία σχεδίασης Red Dot στις Hornet και Transalp

https://www.bikeit.gr/nea-kosmou/item/33826-honda-red-dot-vraveia-hornet-transalp?m=1

κλάμα...
φοβερο σχεδιο το χοντα. μολις το είχα είπα τυφλα να εχουν οι mv agusta.

doctor_john
04/04/2023, 10:39
Το hornet!?? Μεγάλος ξεπεσμός για τα red dot...

Panos76
04/04/2023, 10:46
Τα παίρνει η red dot από την χόνδα ή οι της red dot δεν ξέρουν τι τους γίνεται;

doctor_john
04/04/2023, 10:55
Πρέπει να δούμε ποιοι ανέλαβαν τον σχεδιασμό της καμπάνιας για eu η ww για να κάνουμε εικασίες με νόημα. ;)

THRESH
04/04/2023, 10:59
Εντάξει μωρέ, τους φάγατε :lol:

Δεν είναι 100% design το θέμα, αξιολογούν και τη λειτουργία, το ολικό πακέτο, τη τεχνολογία σε συνδυασμό να μην ξεφεύγει με αχρειαστες σχεδιαστικές φλυαρίες κλπαΤο Transalp προς τη σωστή κατεύθυνση είναι σε αυτό το θέμα, αντικειμενικά.

Επίσης, αξιολογούν πλέον τόσα πολλά που απορώ τι προλαβαίνουν να δουν λεπτομερώς :p

liospi
04/04/2023, 11:34
Λόγω επαγγέλματος (γραφίστας) το red-dot award θεωρείται το oscar του σχεδιασμού. τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, ακούγονται πολλά για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό

THRESH
04/04/2023, 13:49
Επισημαίνω ξανά : αναφέρονται όχι μόνο στο design αυτό καθ'αυτό αλλά και στη λειτουργία του, ενημερώνομαι απο τη πρώτη στιγμή που άκουσα το όνομα "Phillip Starck" πριν απο αρκετά χρόνια.
To ίδιο κάνουν και άλλα αντίστοιχα διαγωνισμοί , που έχουν αγγίξει το design αλλα και συνολικό πακέτο μιας μοτοσυκλέτας, όπως τα iF.

Βραβεία υπάρχουν πολλά σε κάθε κομμάτι βιομηχανικό και μη ενώ τα τελευταία χρόνια σαφώς επηρρεάζονται απο πολλές παραμέτρους,
είναι ίδιο της εποχής.

Αυτό δε σημαίνει οτι συμφωνώ π.χ για το design του Transalp αλλά βλέπω το ολοκληρωμένο του μηχανολογικό πακέτο σε ένα design λιτό και απέριττο. Έχει λογική δηλαδή η βράβευση του κατ'εμέ.

PaNick67
04/04/2023, 14:31
Επισημαίνω ξανά : αναφέρονται όχι μόνο στο design αυτό καθ'αυτό αλλά και στη λειτουργία του, ενημερώνομαι απο τη πρώτη στιγμή που άκουσα το όνομα "Phillip Starck" πριν απο αρκετά χρόνια.
.
Η μοτοσυκλετα που ειχε σχεδιασει για την Aprilia μου αρεσε , οπως και ο στιφτης. Ομως ο δευτερος ηταν τραγωδια σκετη αν τον χρησιμοποιουσες να στιψεις πορτοκαλια χωρις να τον βαλεις σε ταψι. Οποτε μπορει να ηταν πανεμορφος αλλα ηταν και δυσλειτουργικος

AUFGEBRACHT
04/04/2023, 15:33
Λόγω επαγγέλματος (γραφίστας) το red-dot award θεωρείται το oscar του σχεδιασμού. τα τελευταία χρόνια, δυστυχώς, ακούγονται πολλά για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό

Μόνο και μόνο ότι έχουν πάρει red-dot award κάτι Skoda...λέει πολλά αυτό... (και είμαι κάτοχος Skoda για να μην κατηγορηθώ ως προκατειλημμένος...)

THRESH
04/04/2023, 17:32
Η μοτοσυκλετα που ειχε σχεδιασει για την Aprilia μου αρεσε , οπως και ο στιφτης. Ομως ο δευτερος ηταν τραγωδια σκετη αν τον χρησιμοποιουσες να στιψεις πορτοκαλια χωρις να τον βαλεις σε ταψι. Οποτε μπορει να ηταν πανεμορφος αλλα ηταν και δυσλειτουργικος

Το 30% των ανθρώπων που απέκτησαν το Juicy Salif , δεν εστιψε ούτε ένα φρούτο/ λαχανικό, ποτέ. Η λειτουργία δηλαδή έρχεται δεύτερη εδώ.
Έχει πάνω από 30 χρόνια που λανσαρίστηκε και πωλείται ακόμα.

Η Aprilia 6.5 δε με κέρδισε αλλά είναι ξεχωριστή παρουσία, ακόμα και σήμερα.

SeniorCanardo
04/04/2023, 17:36
Τι συζητάμε ρε παίδες για την μαγειρική και το σχεδιασμό έχουν όλοι άποψη.
Τόσο αυτοί που δεν ξέρουν να βράσουν ούτε ένα αυγό, όσο και αυτοί που το περισσότερο που σχεδίασαν στη ζωή τους είναι μια κακοσχηματισμένη "π@υτσούλα", στο οπισθόφυλλο του βιβλίου θρησκευτικών της β' γυμνασίου.

:bawl:

doctor_john
04/04/2023, 20:20
Επισημαίνω ξανά : αναφέρονται όχι μόνο στο design αυτό καθ'αυτό αλλά και στη λειτουργία του, ενημερώνομαι απο τη πρώτη στιγμή που άκουσα το όνομα "Phillip Starck" πριν απο αρκετά χρόνια.
To ίδιο κάνουν και άλλα αντίστοιχα διαγωνισμοί , που έχουν αγγίξει το design αλλα και συνολικό πακέτο μιας μοτοσυκλέτας, όπως τα iF.

Βραβεία υπάρχουν πολλά σε κάθε κομμάτι βιομηχανικό και μη ενώ τα τελευταία χρόνια σαφώς επηρρεάζονται απο πολλές παραμέτρους,
είναι ίδιο της εποχής.

Αυτό δε σημαίνει οτι συμφωνώ π.χ για το design του Transalp αλλά βλέπω το ολοκληρωμένο του μηχανολογικό πακέτο σε ένα design λιτό και απέριττο. Έχει λογική δηλαδή η βράβευση του κατ'εμέ.

Red dot design awards λέγονται, αν βραβεύουν το hornet γιατί ανακύκλωσε στοκ 15 ετίας, αυτοί είναι εκτός των προδιαγραφών τους.
Όχι οι σχεδιαστές που τους κράζουμε. Ρίξε μια ματιά στο site και θα καταλάβεις εύκολα πως οι πραγματικοί σχεδιαστές έχουν χαιρετίσει χρόνια τωρα.

Βραβεύουν τον stork με σχέδιο ποδήλατου του cipollini και βαφή συνεργείου 80ς... δεν επιλέγει κάποιο κοινό τα αντικείμενα που θα διαγωνιστούν
ούτε οι ίδιοι ελέγχουν αξιοκρατικά τον ανταγωνισμό.
Για να "προταθείς" αρκεί να καταχωρήσεις το αντικείμενο..

Το σύνηθες για την εποχή είναι η τμηματοποίηση των πάντων έτσι ώστε να μην μπορούν να αποδοθούν ευθύνες και η θέση η δική μας;
Να καταπίνουμε αμάσητα ότι εξυπηρετεί τον κάθε επιτήδειο..

Αν κάποιος θέλει να έχει ρεαλιστική αντίληψη του τι σημαίνει για το κοινό hornet 2023, ας βάλει αυτοκόλλητα cf moto να δούμε πόσοι θα ρωτήσουν γι' αυτό.

panavour
04/04/2023, 20:31
Red dot design awards λέγονται, αν βραβεύουν το hornet γιατί ανακύκλωσε στοκ 15 ετίας, αυτοί είναι εκτός των προδιαγραφών τους.
Όχι οι σχεδιαστές που τους κράζουμε. Ρίξε μια ματιά στο site και θα καταλάβεις εύκολα πως οι πραγματικοί σχεδιαστές έχουν χαιρετίσει χρόνια τωρα.

Βραβεύουν τον stork με σχέδιο ποδήλατου του cipollini και βαφή συνεργείου 80ς... δεν επιλέγει κάποιο κοινό τα αντικείμενα που θα διαγωνιστούν
ούτε οι ίδιοι ελέγχουν αξιοκρατικά τον ανταγωνισμό.
Για να "προταθείς" αρκεί να καταχωρήσεις το αντικείμενο..

Το σύνηθες για την εποχή είναι η τμηματοποίηση των πάντων έτσι ώστε να μην μπορούν να αποδοθούν ευθύνες και η θέση η δική μας;
Να καταπίνουμε αμάσητα ότι εξυπηρετεί τον κάθε επιτήδειο..

Αν κάποιος θέλει να έχει ρεαλιστική αντίληψη του τι σημαίνει για το κοινό hornet 2023, ας βάλει αυτοκόλλητα cf moto να δούμε πόσοι θα ρωτήσουν γι' αυτό.

Το αντιστοιχο λεω να κανω κι εγω στο VOGE μου,με αυτοκολλητα MV AGUSTA, να δω τι θα γινει.Θα λεω οτι ειναι το νεο μοντελλο αντβεντσουρ κατηγοριας διπλωματος Α2 .

KotsosDR
05/04/2023, 13:17
Το αντιστοιχο λεω να κανω κι εγω στο VOGE μου,με αυτοκολλητα MV AGUSTA, να δω τι θα γινει.Θα λεω οτι ειναι το νεο μοντελλο αντβεντσουρ κατηγοριας διπλωματος Α2 .

Και όλοι θα πούνε ουαουυυ τι μ....ναρα μοτοσυκλέτα έβγαλε πάλι η agusta ...:lol:

panavour
05/04/2023, 13:32
Και όλοι θα πούνε ουαουυυ τι μ....ναρα μοτοσυκλέτα έβγαλε πάλι η agusta ...:lol:
Εννοείται
Το όνομα παίζει τεράστιο λόγο στο πουλ Μουρ.Εχω δεί χασάπη στην κρεαταγορά με καταματωμενη άσπρη μπλούζα που είχε στον γιακά και τα μανίκια την χαρακτηριστική φιγούρα της μπερμπερρυ.

mr.mister
06/04/2023, 00:44
Δεν παταει εδαφος σε 1-2. Ιδανικο για τους χαλια δρομους της Αθηνας.
https://www.youtube.com/watch?v=tIk5LB-gGp8

billy84
06/04/2023, 09:46
Δεν παταει εδαφος σε 1-2. Ιδανικο για τους χαλια δρομους της Αθηνας.
https://www.youtube.com/watch?v=tIk5LB-gGp8


Αφού έχει traction ελάχιστη σημασία έχει. Θα δουλεύει υπερωρίες!:D

mr.mister
06/04/2023, 10:11
Αφού έχει traction ελάχιστη σημασία έχει. Θα δουλεύει υπερωρίες!:D
Εχει ασφαλεια και φισα που απλα την αποσυνδεεις κατω απο την σελα και σουζα του αλουγακ

karellen
06/04/2023, 11:25
Δεν έχει διακόπτη για να το αποσυνδέεις όποτε θέλεις,πρέπει να κάνεις το κόλπο με τη φίσα?

mr.mister
07/04/2023, 18:27
Δεν έχει διακόπτη για να το αποσυνδέεις όποτε θέλεις,πρέπει να κάνεις το κόλπο με τη φίσα?

Μπορεις. Στο User Mode επιλεγεις ΗSTC > T κενο.

mr.mister
21/04/2023, 10:03
Πρωτο unboxing
https://www.youtube.com/watch?v=Y-rIWHBrAwM

mr.mister
12/05/2023, 15:23
Οποιος ειναι κοντα στην Καλλιθεα στον Βυνιο αξιζει να δει απο κοντα το Τρικολορε. Το χρωμα σε αυτην την επιλογη με χρυσες ζαντες ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.

Thessalos
12/05/2023, 17:48
https://www.youtube.com/watch?v=_1DczCGKC2c&t=2681s

mr.mister
12/05/2023, 19:50
https://www.youtube.com/watch?v=_1DczCGKC2c&t=2681s

Με απλα λογια αν βγαλεις το Traction control, σε 1η-2α παει μονο σουζα τ αλογακ.

Dimmanoukas
12/05/2023, 20:15
Εμένα αυτό που μου πέρασε από το μυαλό πρώτο είναι ότι μετά από λίγο καιρό θα αναρτηθεί αγγελία πωλείται με ελάχιστα χιλιόμετρα ευλαβικά στρωμένο...οποίος προλάβει.

Όπως και οι περισσότεροι που σχολίασαν το βίντεο έτσι και σε εμένα ένα σφίξιμο στην καρδιά το ένιωσα από τη χρήση του αναβάτη από μηδενικά χιλιόμετρα.

mr.mister
13/05/2023, 12:18
https://www.youtube.com/watch?v=01Lzn0eK6Ws&list=FL7Ig_qxsnZ5_jBDsJnNmGHA&index=1
4η>200 km/h
H τελικη στο κοντερ πρεπει να ειναι 230 km/h
Το μοτερ αυτο ηρθε για να μεινει για πολλα χρονια σε διαφορες μορφες 750 της Honda.

Thessalos
13/05/2023, 15:46
Να δούμε και κατανάλωση....
κάνα 4,5 με 5 το κόβω πραγματική!

panavour
13/05/2023, 15:52
Να δούμε και κατανάλωση....
κάνα 4,5 με 5 το κόβω πραγματική!

Ναι με 92 άλογα καί πολλά λες.

basilis_k6
13/05/2023, 18:07
Ναι με 92 άλογα καί πολλά λες.

what???

αν τα βάλεις να χλιμιντρίσουν τα 90 αλογα (85 τροχο υποθετω) τα 5 λίτρα ειναι το μινιμουμ που θα καιει. βάλε 5μιση να εισαι μεσα.

Thessalos
13/05/2023, 19:33
what???

αν τα βάλεις να χλιμιντρίσουν τα 90 αλογα (85 τροχο υποθετω) τα 5 λίτρα ειναι το μινιμουμ που θα καιει. βάλε 5μιση να εισαι μεσα.

Προφανώς αστειεύεται ο panavour, και μάλλον έχετε δίκιο και οι δυο στο ότι η κατανάλωση που έγραψα είναι λάθος μιας και την δίνω χαμηλή...

STF
13/05/2023, 22:17
H κατανάλωση εξαρτάται από τη χρήση. Εμένα πάντως ακόμη και με γκαζάκι τα 5 με 5,5 μου φαίνονται μια χαρά (και τόσο θα είναι).

strokt up
14/05/2023, 09:21
H κατανάλωση εξαρτάται από τη χρήση. Εμένα πάντως ακόμη και με γκαζάκι τα 5 με 5,5 μου φαίνονται μια χαρά (και τόσο θα είναι).

350χμ αυτονομία για πλάκα με κανονική χρήση και λίγο σκίσιμο μας είπε η χοντα Ελλάδος. Δεν είναι άσχημα για τόσο μικρό ντεπόζιτο.

STF
14/05/2023, 14:32
350χμ αυτονομία για πλάκα με κανονική χρήση και λίγο σκίσιμο μας είπε η χοντα Ελλάδος. Δεν είναι άσχημα για τόσο μικρό ντεπόζιτο.

17 λίτρα είναι ένα κανονικό ντεπόζιτο, δε θα το έλεγα και μικρό. Αλίμονο σε εμάς με τα 13 λίτρα συνολικής (10+3 ρεζέρβα). Αν καταφέρνει να έχει 250-300 χλμ πριν τη ρεζέρβα είναι μια χαρά. Με την διαρκή εξέλιξη των ψεκαστών συστημάτων μου φαίνονται λογικές οι τιμές.

strokt up
14/05/2023, 17:54
17 λίτρα είναι ένα κανονικό ντεπόζιτο, δε θα το έλεγα και μικρό. Αλίμονο σε εμάς με τα 13 λίτρα συνολικής (10+3 ρεζέρβα). Αν καταφέρνει να έχει 250-300 χλμ πριν τη ρεζέρβα είναι μια χαρά. Με την διαρκή εξέλιξη των ψεκαστών συστημάτων μου φαίνονται λογικές οι τιμές.

Σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας απο την στιγμή που θέλουν να του δώσουν και όγκο θα ήθελα να μπει ενα ντεπόζιτο 21-22 λίτρα και ας ανέβαινε το βάρος 2 κιλά γεμάτο. Επίσης ενα κακό που δεν λέει κανείς είναι ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται τον μισό κατάλογο των έξτρα. Τα μασπιε του οδηγού είναι για παιδι δημοτικού (έχει προνοησει η χοντα να έχει πιο μεγάλα αν θες), η ποδια είναι απαραίτητη γιατι και η τρόμπα νερού είναι εκτεθειμένη απο πιθανή πτώση, διπλό σταντ και αυτό έξτρα. Γενικά πραγματάκια που θα μπορούσαν να είναι στάνταρ.

basilis_k6
14/05/2023, 18:04
Σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας απο την στιγμή που θέλουν να του δώσουν και όγκο θα ήθελα να μπει ενα ντεπόζιτο 21-22 λίτρα και ας ανέβαινε το βάρος 2 κιλά γεμάτο. Επίσης ενα κακό που δεν λέει κανείς είναι ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται τον μισό κατάλογο των έξτρα. Τα μασπιε του οδηγού είναι για παιδι δημοτικού (έχει προνοησει η χοντα να έχει πιο μεγάλα αν θες), η ποδια είναι απαραίτητη γιατι και η τρόμπα νερού είναι εκτεθειμένη απο πιθανή πτώση, διπλό σταντ και αυτό έξτρα. Γενικά πραγματάκια που θα μπορούσαν να είναι στάνταρ.

+100ευρω για χουφτες που επισης δεν εχει.

Tallyban
14/05/2023, 19:13
Τεσσεράμισι λίτρα με 115χαω σταθερά το τιντιεμ μου έτρωγε στην εθνική (κινητήρας σχεδιασμένος 30 χρόνια πριν,τενερε 750).
Στην ίδια ταχύτητα το τρανσλαπ άμα καίει πάνω από 3.5 είναι να αναρωτιέται κανείς ποια είναι η εξέλιξη.

telegonos
14/05/2023, 20:26
Εγώ νομίζω ότι θα καίει ΜΕΙΟΝ 2.5λτ/100χλμ. Δλδ θα του βάζεις 10 λίτρα καύσιμο, θα πηγαίνεις Χαλκίδα, θα γυρνάς και θα έχει 15 λίτρα μέσα.

AristidisZ
14/05/2023, 21:03
Εγώ νομίζω ότι θα καίει ΜΕΙΟΝ 2.5λτ/100χλμ. Δλδ θα του βάζεις 10 λίτρα καύσιμο, θα πηγαίνεις Χαλκίδα, θα γυρνάς και θα έχει 15 λίτρα μέσα.
Μαλακια εχει παιχτεί, το έφτιαξαν στην Ιαπωνία οι μαλακες όχι στη Κίνα

panavour
15/05/2023, 00:41
Μαλακια εχει παιχτεί, το έφτιαξαν στην Ιαπωνία οι μαλακες όχι στη Κίνα

Σε κανά χρόνο θα βγεί κλώνος από Κίνα.Σιγουρακι.

Bowleno
15/05/2023, 00:58
Σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας απο την στιγμή που θέλουν να του δώσουν και όγκο θα ήθελα να μπει ενα ντεπόζιτο 21-22 λίτρα και ας ανέβαινε το βάρος 2 κιλά γεμάτο. Επίσης ενα κακό που δεν λέει κανείς είναι ότι η μοτοσυκλέτα χρειάζεται τον μισό κατάλογο των έξτρα. Τα μασπιε του οδηγού είναι για παιδι δημοτικού (έχει προνοησει η χοντα να έχει πιο μεγάλα αν θες), η ποδια είναι απαραίτητη γιατι και η τρόμπα νερού είναι εκτεθειμένη απο πιθανή πτώση, διπλό σταντ και αυτό έξτρα. Γενικά πραγματάκια που θα μπορούσαν να είναι στάνταρ.

Πάλι καλά δηλαδή που ο κινητήρας είναι στα στάνταρ.....:cry::lol:

Το DS αν και 500αρι, τα έχει όλα πακέτο, όπως και το CF MT800....

panavour
15/05/2023, 02:30
Πάλι καλά δηλαδή που ο κινητήρας είναι στα στάνταρ.....:cry::lol:

Το DS αν και 500αρι, τα έχει όλα πακέτο, όπως και το CF MT800....

Δεν ασχολουμεθα κύριε,με εταιρίες για πτωχαντζες.Εδω ομιλούμε για πριμιουμ εταιρίες.

mr.mister
15/05/2023, 05:24
Πάλι καλά δηλαδή που ο κινητήρας είναι στα στάνταρ.....:cry::lol:

Το DS αν και 500αρι, τα έχει όλα πακέτο, όπως και το CF MT800....

Το πακετο παρεχει και οδικη βοηθεια πανελλαδικα?

thunder ace
15/05/2023, 06:45
Το πακετο παρεχει και οδικη βοηθεια πανελλαδικα?

και στροφαλους στα βενζιναδικα;

STF
15/05/2023, 07:01
Καλά τα λέτε αν και η μόνη ουσιαστική έλλειψη είναι η ποδιά. Διπλό σταντ συναντάς σπάνια ως στάνταρ εξοπλισμό και σοβαρές χούφτες δεν έχω δει ούτε σε KTM, αυτές έτσι και αλλιώς όλοι τις αντικαθιστούν αν θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους εκεί που πρέπει.

Η σύγκριση μεταξύ μοτοσυκλετών με βάση τον εξοπλισμό δεν έχει νόημα παρά μόνον για τιμολογιακούς λόγους (που είναι σεβαστό εννοείται), γιατί δεν ορίζει την ουσία που είναι "η μοτοσυκλέτα". Δεν το λέω υποτιμητικά αλλά το αντιμετωπίζω όπως πρέπει και όπως κάνω όταν συγκρίνω μια π.χ. Japan με μια π.χ. Ευρωπαϊκή. Για να πεις ότι η "χ" έχει καλύτερο εξοπλισμό πρέπει προγενέστερα να έχεις καταλήξει ότι είναι και καλύτερη ή ίση ως μοτοσυκλέτα. Αν κάποιος έχει πειστεί για αυτό τότε μπορεί να το πει και αυτό. Και φυσικά για κάποιον συνάδελφο αυτό μπορεί να ισχύει (επίσης σεβαστό). Η αγορά μια μοτοσυκλέτας είναι προσωπική υπόθεση και για αυτό -ευτυχώς- έχουμε αυτή τη ποικιλία στους δρόμους.

Πάντως μην αμφιβάλλετε ότι θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμάκι, τουλάχιστον οι πρώτες εικόνες που έχω από κατάστημα μοτό στο Γαλάτσι είναι αυτή. Έχω δει να φεύγουν 3 TA750 μέσα σε 3-4 μέρες.