View Full Version : JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
argi6argi
18/09/2007, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
Ρε συ argi το R1 του alexk δεν είναι αυτό..; :look:
Και του alexk αλλά και άλλων εντός του κλαμπ όπως και άλλα άσχετα. Όλα όσα έχω βρεί (και δεν έψαξα πολύ). :a013:
argi6argi
18/09/2007, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Έγκριση τύπου δεν χρειάζονται αφού δεν βγάζουνε πινακήδες, ούτε ασφάλεια πληρώνεις, το έχεις μόνο για χώματα και πίστα.
Έχω την αντύπωση οτι ακόμα και για αγωνιστικά πρέπει να βγαίνει πινακίδα. Τουλάχιστον στα αυτοκίνητα αυτό είχα ακούσει!:a55:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
:nono:
Στην πώληση και την εμπορικότητα στηρίζονται ΟΛΕΣ ...
Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι αξιοπρεπείς... Μην παίζεται με τις λέξεις και κοιτάτε τι γράφετε....
:smokin:
sakisvolos
18/09/2007, 16:53
Καλησπέρα!
Ρε συ Nikker δεν παίζεσε με τίποτα μόλις έγραψα κάτι για rover κι'αμέσως το έπιασες
απ' τα αυτιά!
1) Rover 214 103 PS στον στροφαλοφόρο όχι στους τροχούς
2) Rover 216 111 PS επήσης στο στοφαλοφόρο η μέτρηση
Εσύ πού βρήκες 150 άλογα σε Rover τότε και απο 1400 κ.ε. ?
Ασε που για να πάς απο Θεσσαλονίκη Αθήνα με τέτοιο Rover θέλεις μαζί σου
τα εξής:
α) ένα τρέιλερ κατσαρισμένο πίσω
β) καμιά δεκαριά φλάτζες κεφαλής
γ) τον προσωπικό σου μηχανικό με τα εργαλεία του (στο τρέιλερ)
δ) 5 ή 6 ώρες καβάτζα για την αλαγή της φλάτζας στο δρόμο!
Θα σου αναφέρω ένα αντίστηχης τιμής και ίσως φθηνότερο ϊαπωνικό το
NISSAN ALMERA CHALLENGE της ίδιας εποχής με τα Rover
102 PS στους τροχούς
στο στροφαλοφόρο πάνω απο 110PS KAI ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ!
τα roverakia που βλέπεις του '95 ως τώρα έχουν αλλάξει απο 2 ή 3 μοτέρ μέχρι τώρα!
Απο αμάξια με μεγάλες ιπποδυμάμεις που δεν χαλάνε ευρωπαϊκά παραδέχωμαι μόνο δύο μάρκες
και ναί είναι ιταλικές FIAT LANCIA δυνατά μοτόρια και χωρίς ζημιές !
Τα Rover είναι απλά για τον Π@ΥΤ$@ ! Χλιδάτο όμορφο άνετο στην καβάλα και την
οδήγηση αλλά θωρυβώδης ο κινητήρας απο τις μέσες στροφές και πάνω και ιδιέτερα
ζημιάρης ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!
ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ (τι να κάνουμε ξύπνησαν κι' αυτοί)
Και πάλι φιλικά καλησπέρα!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ακριβως!
Οσα δεν φτανει η αλεπου(τις πωλησεις δηλ.) τα κανει κρεμασταρια:rotflmao:
Δηλ dessert εισαι μεσα στους 5 φανατικους ευρωπαιοφιλους στην Ελλαδα?:bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:
Εσύ άσε την αλεπού και πιάσε την πάπια... Να διαβάζεις τι γράφω και να μην παρερμηνέυεις τα ευνόητα και αντιλαμβάνεσε τα δυσνόητα..
:smokin:
Σε πωλήσεις άμα το πάμε τότε να ζηλέψουμε τα Hyundai ρε παιδιά...
"Είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία γενικότερα (αυτοκίνητα, μηχανές, υπολογιστές κ.τ.λ) με εξαίρεση ελάχιστες χώρες παγκόσμια!
Άρα τουλάχιστον αν όχι θαυμασμό, τουλάχιστον την αξιοπρέπεια την κέρδισαν πιστεύω"
Πρώτον, δεν μιλήσαμε για αξιοπρέπεια. Αξιοπρέπεια έχουνε και οι βιομηχανίες KIA.
Μπροστά σε τεχνολογία...
Πρώτο αεροπλάνο, Γαλλικό.
Πρώτη μηχανή Αμερικάνικη.
Πρώτος V2, Αμερικάνικος.
Πρώτος I4 κινητήρας, Ιταλικός.
Πρώτος Boxer, γερμανικός.
Πρώτος Rotax, Ευρωπαϊκός.
Πρώτο αυτοκίνητο, Αμερικάνικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αεροπλάνο, Τσέχικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αυτοκίνητο, Αγγλικό.
Πρώτοι αερόσακοι, Γερμανικοί.
Πρώτες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Γαλλικές.
Πρώτα φώτα που στρίβουνε μαζί με το τιμόνι, Γαλλικά.
Πρώτο Hard Top, γαλλικό.
Πρώτο τετρακίνητο. Αγγλικό.
Πρώτο δισκόφρενο, Αμερικάνικο.
Κινητήρας του οποίου λειτουργούνε ορισμένα μόνο πιστόνια αν δώσεις λίγο γκάζι, Αμερικάνικος.
Αν δώσεις τέρμα γκάζι λειτουργούνε όλα μαζί.
Πρώτο ABS, ESP κτλ.κτλ.. Γερμανικά.
Πρώτες ζώνες, Γερμανικές.
Πρώτος υβριδικός κινητήρας. ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ.H Ford έβγαζε υβριδικό 10 χρόνια πριν, ασχέτως αν τρώει ψώλιασμα απο την Lexus.
Πρώτος κινητήρας που πέφτει για να μην διαμελίσει τα πόδια των επιβατών. Γερμανικός.
Εταιρίες που κατασκευάζουνε αποκλειστικά 5άστερα αυτοκίνητα απο άποψη ασφάλεια.
Mercedes, Renault, Fiat, Audi, BMW. Βρείτε μου ένα με λιγότερα απο 5 αστέρια αυτής της ράτσας.
Cruise control...σίγουρα Ευρωπαϊκό.
Μέχρι και τα ηλεκτρικά παράθυρα ήτανε μέχρι 5 χρόνια πριν Ευρωπαϊκό προνόμιο.
argi6argi
18/09/2007, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Η αξιοπρέπια δεν στείνεται πάνω στην πώληση και την εμπορικότητα
:winka:
Σίγουρα όμως η πώληση και η εμπορικότητα πατάνε πάνω στην αξιοπιστία κατ'αρχήν. Εκεί είναι που εδραιώθηκαν αρχικά οι Japan. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει ακόμα τόση αξιοπιστία στα μηχανάκια.
Άν μου πείτε οτι τα Ευρωπαϊκά είναι πιο αξιόπιστα...έ τότε τί να πώ, ξεκουράζω την υπόθεσή μου (i rest my case) :lol:
Όταν έρθει και η αξιοπιστία, έρχονατι και οι πωλήσεις και στη συνέχεια, οι τιμές χαμηλώνουν. Να θυμίσω κόστος των Ευρωπαϊκών (ss πάντα, μη λέμε τα ίδια); τις πωλήσεις; την αξιοπιστία; Μιλάω για τον κανόνα και όχι την εξαίρεση που θα ψάξετε να βρείτε...
Ομολογώ πως για 1400 με πάνω απο 100 άλογα ξέρω μόνο το δικό μου Daihatsu Sirion, όχι το καινούριο...και μαμά πάντα.
Και το Rover.
Για παλιό Almera δεν ήξερα τίποτα.Η Nissan κάνει κακό στην ψυχολογία μου...την θεωρώ την Βάσω Παπανδρέου των αυτοκινήτων...άπο άποψη αισθητικής.Και όποιος έχει μνήμη...Madleen Albright.
Και το Roverάκι το πήρε φίλος μου τσάμπα απο Αγγλία (κάτι 400 Λίρες...) με άπειρα χιλιόμετρα επάνω, και του φοράει ακόμα απροβλημάτιστα...για την ακρίβεια πηγαινοέρχεται Αγγλία Ελλάδα με το χρεπάκι πολύ συχνά.
Η αδερφή μου επίσης έχει ένα Discovery του 97...Τώρα να μιλήσω για την αξιοπιστία του Discovery...που κατεβαίνεις κάτω με ένα σφυρί, τραβάς 5 -6 στον κουνηστήρα να στανιάρει και συνέρχεται αμέσως.Μόνο αυτό χρειάζεσαι για τα service του, ένα σφυρί να το κοπανάς που και που.
To θέμα αξιοπιστίας που τίθεται είναι αλλιώς τώρα. Άμα το φροντίσεις, θα σε φροντίσει και αυτό. Είτε είναι Suzuki, είτε είναι KTM, είτε είναι Honda είτε είναι Ducati. Kαι να σας πω εγώ έχω δει περισσότερους Γιάπωνες να έχουνε πρόβλημα. Γιατί?
Γιατί είναι μαλάκες και λένε "Ουγκ...πήρα αξιόπιστο" και του πίνουνε το αίμα Χριστουγεννιάτικα χωρίς λάδια.
Πετυχαίνω ΚΤΜη στον δρόμο και τι μου λέει.
"Έχω αλλάξει μπιέλες, πιστόνια, βαλβίδες, εξάτμηση, υπερκυβισμό...αλλά χαλάει ρε πούστη μου..."
"Όχι ρε μεγάλε...σοβαρά? Τι μου λες τώρα?"
Και έχω και φίλο με Δούκα του 2002 που ζει και βασιλεύει σε άριστη κατάσταση και ταξιδεύει και πολύ μάλιστα."Πότε βγήκε ο πρώτος Δούκας 2?Ο πρώτος που τον πήρε."
Εμένα δεν με τρομάζει η αξιοπιστία, ούτε των ΚΤΜ ούτε της Ducati ούτε τίποτα.
argi6argi
18/09/2007, 17:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Ομολογώ πως για 1400 με πάνω απο 100 άλογα ξέρω μόνο το δικό μου Daihatsu Sirion, όχι το καινούριο...και μαμά πάντα.
Και το Rover.
Daihatsu Charade 1000cc Turbo 100hp μαμά
Suzuki Swift 1300cc 100hp μαμά
Καλώς ή κακώς στα αυτοκίνητα είναι μικρότερη η ψαλίδα όσον αφορά την αξιοπιστία. Στις μηχανές είναι αρκετά μεγαλύτερη. Αυτή δεν είναι η αλήθεια;
sakisvolos
18/09/2007, 17:26
:nono: :nono: :nono: :nono: :nono:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------Μπροστά σε τεχνολογία...
Πρώτο αεροπλάνο, Γαλλικό.
Πρώτη μηχανή Αμερικάνικη.
Πρώτος V2, Αμερικάνικος.
Πρώτος I4 κινητήρας, Ιταλικός.
Πρώτος Boxer, γερμανικός.
Πρώτος Rotax, Ευρωπαϊκός.
Πρώτο αυτοκίνητο, Αμερικάνικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αεροπλάνο, Τσέχικο.
Πρώτο τουρμποκίνητο αυτοκίνητο, Αγγλικό.
Πρώτοι αερόσακοι, Γερμανικοί.
Πρώτες ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, Γαλλικές.
Πρώτα φώτα που στρίβουνε μαζί με το τιμόνι, Γαλλικά.
Πρώτο Hard Top, γαλλικό.
Πρώτο τετρακίνητο. Αγγλικό.
Πρώτο δισκόφρενο, Αμερικάνικο.
Κινητήρας του οποίου λειτουργούνε ορισμένα μόνο πιστόνια αν δώσεις λίγο γκάζι, Αμερικάνικος.
Αν δώσεις τέρμα γκάζι λειτουργούνε όλα μαζί.
Πρώτο ABS, ESP κτλ.κτλ.. Γερμανικά.
Πρώτες ζώνες, Γερμανικές.
Πρώτος υβριδικός κινητήρας. ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ.H Ford έβγαζε υβριδικό 10 χρόνια πριν, ασχέτως αν τρώει ψώλιασμα απο την Lexus.
Πρώτος κινητήρας που πέφτει για να μην διαμελίσει τα πόδια των επιβατών. Γερμανικός.
Εταιρίες που κατασκευάζουνε αποκλειστικά 5άστερα αυτοκίνητα απο άποψη ασφάλεια.
Mercedes, Renault, Fiat, Audi, BMW. Βρείτε μου ένα με λιγότερα απο 5 αστέρια αυτής της ράτσας.
Cruise control...σίγουρα Ευρωπαϊκό.
Μέχρι και τα ηλεκτρικά παράθυρα ήτανε μέχρι 5 χρόνια πριν Ευρωπαϊκό προνόμιο.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Καλά εσύ δεν έχεις το θεό σου ε?
Το 1930 αν θέλεις να ξέρεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ Nikker υπήρχαν 4 εργοστάσια
που κατασκέυαζαν κινητήρες εσωτερηκής κάυσης βενζίνης και diesel τα δύο εκ των οποίων
ΡΟΔΙΤΗ Και ΑΞΕΛΟΥ ήταν στο Βόλο και οι καλές μας κυβερνήσεις δεν τα στήριξαν
βλέπεις το εισαγόμενο είναι ποιό συμφέρον γι' αυτούς !
Μη μου λές λοιπόν για το ποιός έβγαλε το πρώτο αυτοκίνητο ή το πρώτο αεροπλάνο!
Φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλουράς δεν λέει μπαγιάτηκα!
Και κάτι άλλο: Τί έχει να ζηλέψει ένα ιαπωνικό αυτοκίνητο απο ένα ευροπαικό στην ίδια
κατηγορία τιμής πάντα?
ΤΙΠΟΤΑ............ΧΜΜΜ!!!!!!!! Μάλλον έχει κάτι να ζηλέψει !
ένα γιαπωνέζικο δεν χάνει λάδια έτσι ώστε να λαδώνουν όλα απο κάτω και να έχει δωρεάν
αντισκωριακή προστασία εφ' όρου ζωής!
Επήσης δέν ανάβει ξαφνηκά όταν είσαι στη μέση του πουθενά το check engine επηδή κάποιος
αισθητήρας βγήκε off και να είναι σενσορας λάμδα ή θερμοκρασίας περνάει σε safe mode
η ECU και σε πάει ως εκει που θές! Αν είναι κάτι αλλο π.χ. σενσορας γωνίας στροφάλου την
έκατσες την βάρκα!:evil: :evil: :evil:
sakisvolos
18/09/2007, 17:33
Suzuki Swift 1300cc 100hp μαμά
Φίλε argi6argi αν δείς τι τα κάνουν αυτά τα σουζουκάκια οι πιτσιρικάδες κάθε μέρα και δεν σπάνε
ε τί να πώ άλλα είναι σκυλιά!
Κάποια αλλα ευρωπαϊκά εκείνης της εποχής με ανάλογη ιπποδύναμη σ΄αυτά τα κυβικά
τρύπαγε ο κορμός απο ηλεκτρόλυση (μάλλον) και ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ασε που ήταν
ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ !
argi6argi
18/09/2007, 17:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Φίλε argi6argi αν δείς τι τα κάνουν αυτά τα σουζουκάκια οι πιτσιρικάδες κάθε μέρα και δεν σπάνε
ε τί να πώ άλλα είναι σκυλιά!
Κάποια αλλα ευρωπαϊκά εκείνης της εποχής με ανάλογη ιπποδύναμη σ΄αυτά τα κυβικά
τρύπαγε ο κορμός απο ηλεκτρόλυση (μάλλον) και ΑΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ασε που ήταν
ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ !
Υπήρχαν και απο Ευρώπη τα Rallye. Δεν θυμάμαι άλλα.
sakisvolos
18/09/2007, 17:53
Υπήρχαν και απο Ευρώπη τα Rallye. Δεν θυμάμαι άλλα.
Ο άρχοντας της ευθείας στις στροφές άστο!
Απλά επικύνδυνη σχεδίαση και κατασκευή των πίσω αναρτήσεων και όχι μόνο στο rallye!
Πιστέυω πως αν αυτές τις αναρτήσεις τις είχε σχεδιάσει γιαπωνέζος και τις είχε βγάλει και
στο δρόμο σε κάποιο μοντέλο ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΑΚΙΡΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΗΝΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ
ΜΑΖΙ!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Το 1930 αν θέλεις να ξέρεις ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ Nikker υπήρχαν 4 εργοστάσια
που κατασκέυαζαν κινητήρες εσωτερηκής κάυσης βενζίνης και diesel τα δύο εκ των οποίων
ΡΟΔΙΤΗ Και ΑΞΕΛΟΥ ήταν στο Βόλο και οι καλές μας κυβερνήσεις δεν τα στήριξαν
βλέπεις το εισαγόμενο είναι ποιό συμφέρον γι' αυτούς !
Δεν φταίνε μόνο οι κυβερνήσεις και η στήριξη απο αυτές.... Βλέπε το παράδειγμα του Μαλκοτση...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλουράς δεν λέει μπαγιάτηκα!
Αμάν με αυτά τα κουλούρια...ΈΛΕΟΣ!!!! Δεν θα ξαναφάω...:rotflmao:
Eνώ το Swift, To Charade Turbo...στριφτερά και ασφαλή.
Άσε ρε φίλε μην μου θυμίζεις την κατάντια μας...
Χλευάζουμε και γελάμε με τα Zastava και τα λοιπά...και εμείς ο μόνος κινητήρας που παράγουμε σήμερα είναι για να στριφογυρνάει το αρνί στην σούβλα...
Άστο αυτό ας μην το συζητάμε...
sakisvolos
18/09/2007, 18:06
Χλευάζουμε και γελάμε με τα Zastava και τα λοιπά...και εμείς ο μόνος κινητήρας που παράγουμε σήμερα είναι για να στριφογυρνάει το αρνί στην σούβλα...
Κι' αυτό παίζετε κινέζικα θα είναι κι' αυτά!
Σ' αυτό συμφωνούμε απόλυτως!
+1000
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Εγώ απλά να συμπληρώσω ότι συγκρίνουμε μια ήπειρο με μια χώρα. Η κουλτούρα των Ιαπώνων είναι πολύ διαφορετική από την δική μας και γενικότερα από την Ευρωπαϊκή. Δούλεύουν πάρα μα πάρα πολύ, σε σημείο που να μην έχει νόημα! Αλλά από την άλλη αναπτύχθηκαν απίστευτα τα τελευταία χρόνια (μην ξεχνάτε τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο και τις καταστροφές που υπέστησαν). Είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία γενικότερα (αυτοκίνητα, μηχανές, υπολογιστές κ.τ.λ) με εξαίρεση ελάχιστες χώρες παγκόσμια!
Άρα τουλάχιστον αν όχι θαυμασμό, τουλάχιστον την αξιοπρέπεια την κέρδισαν πιστεύω...
:beer: :beer:
+1000000000000:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Αυτό δεν σημαίνει οτι είναι αξιοπρεπείς... Μην παίζεται με τις λέξεις και κοιτάτε τι γράφετε....
:smokin:
Ε τότε τί είναι αξιοπρέπεια για σένα?
Οδήγησες Ιαπωνικό και μετά σύγκρινες αυτά που έδωσες (τιμή) με αυτά που πήρες (οδηγική εμπειρία) και ένοιωσες αδικημένος? Αν ναί πές μας ποιά μοντέλα ποιών εταιριών.
Η μόνη περίπτωση να έχεις τις απόψεις που έχεις ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ είναι να είχες οδηγήσει όλα τα Ιαπωνικά και μετά να είχες συγκρίνει την τιμή τους με αυτά που σου έδωσε η οδηγική εμπειρία και να είχες νοιώσει ΣΕ ΟΛΑ αδικημένος... κάτι που φυσικά δεν παίζει να το κάνεις ποτέ!!
Άρα φίλε υπερβάλλεις και μάλιστα τα μάλα :lol:
Ούτε καν μια δόση αμφιβολίας δεν αφήνεις ρε παιδάκι μου...
Δώσε μια ευκαιρία σε ένα Ιαπωνικό...θα σ`αρέσει :rotflmao:
Και κάτι άλλο!!! Πώς γίνεται ρε παιδιά τα Ιαπωνικά να είναι κατώτερα από τα ευρωπαϊκά και όμως να τα προτιμά και κόσμος που ασχολείται επαγγελματικά με τις μηχανές όπως συντάκτες περιοδικών, δημοσιογράφοι και άλλοι σχετικοί με τον χώρο?
Εκτός αν πιστέυετε ότι όλοι αυτοί έχουν μόνο Ευρωπαϊκά :lol:
ή ότι απλά δεν κατέχουν το σπόρ ... :look:
καραφιλικότατα!!!
:beer: :beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
...και εμείς ο μόνος κινητήρας που παράγουμε σήμερα είναι για να στριφογυρνάει το αρνί στην σούβλα...
Άστο αυτό ας μην το συζητάμε...
ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ...
Λίγο τό`χεις να εχει μια χώρα το φαϊ για εθνικό σπόρ
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Καραφιλικότατε, συνφορουμήστα...!!!:D
Η γιαγιά μου οδηγούσε ένα γαϊδούρι, τον Κίτσο... Δεν είχε εγγύηση, δεν ήταν καλός σπόρος, ούτε έτρωγε τον καλό σανο... Αλλά τα γαϊδουράκια της γειτονιάς τα είχε, γιατί σαν τα βλεπε προγκούσε...
:beer:
Αδικημένος στην αγορά του Γιασπάν δεν νιώθεις.... Πρέπει να την κοιτάξεις την αγορά πρώτα και να μην πάρεις αυτό που έχει ο γείτονας... Καλά τα Γιασπάν... Αλλά....άοσμα...βατά....μετρια....βατα...Καλά είναι μωρε....
:beer: :beer:
Άσε με να υπερβάλω, και σαν τα οδηγήσεις και εσυ, τα λέμε...
:beer: :beer: :beer:
Έχω Γιασπάν. Η πρώτη μοτό που οδήγησα ηταν Γιασπάν. Τα όνειρά μου ήταν Γιασπάν... ΓΜΤ Ξύπνησα...
:beer: :beer: :beer: :beer:
Κοίτα η Hyundai με το Ι30 θα σπάσει τις πωλήσεις. Θα πάρει όλος ο κόσμος. Πάενε πάρε και εσύ να μην νοιώθεις μόνος....
:wave2:
Dessert καταλαβε το...
Για να φτασει κοντα στην ουρα ενος Japan ss ενα αντιστοιχο(στα κυβικα) ευρωπαικο, θα πρεπει πρωτα ο ιδιοκτητης του ευρωπαικου να εχει στησει κ@λο στην δουλεια ή σε τιποτε αλλο για 2-3 χρονια παραπανω για να μαζεψει τα επιπλεον χρηματα που χρειαζονται...
οσο για το κοστος συντηρησης??? τουλαχιστον 2πλασιο στην καλυτερη...
Ασε που το χρεπυ που καβαλας για μενα δεν κανει ουτε για να παω στο περιπτερο...
Κ κατι πηγασους κ χαρλευ στυλ διτροχα δεν θα επρεπε να λεγονται καν μηχανες!!!
ΟΡΙΣΜΟΣ.
Μηχανη = δικυκλο με τουλαχιστον 120 αλογα στην ροδα:wave2:
Μοτοσακο = δικυκλο με λιγοτερα απο 120 αλογα στην ροδα:wave2: :wave2:
Ο εξεφτυλισμός της κουβέντας, είναι η μόνη λύση, για να δείξετε οτι κάτι γίνεται...
Λυπάμαι αλλά δεν θα παίξω σ'αυτό το παιγνίδι μεγάλωσα...
Και να μην σου πώ μ@λ@κ@ς = .... Έχεις καθρέπτη...
:wave2:
Εδω μας μιλας μεχρι κ για γαιδουρια κ μου μιλας για εξεφτελισμο??????????:eek: :hypnotize :yuck: :dizzy:
Αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι για τετοια διαφορα σε επιδοσεις μιλαμε...
Ο κιτσος = το μονστερ
r1=το πουμα!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sakisvolos
18/09/2007, 23:14
:D :D :D Ειρήνη υμίν! :D :D :D
JAPAN:a016: :a016: :a016: :a016: :a015: :a015: :a015: :a015: DUCATI :a26: :a26: :a26: :a26:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Αδικημένος στην αγορά του Γιασπάν δεν νιώθεις.... Πρέπει να την κοιτάξεις την αγορά πρώτα και να μην πάρεις αυτό που έχει ο γείτονας... Καλά τα Γιασπάν... Αλλά....άοσμα...βατά....μετρια....βατα...Καλά είναι μωρε....
Άσε με να υπερβάλω, και σαν τα οδηγήσεις και εσυ, τα λέμε...
:beer: :beer: :beer:
Έχω Γιασπάν. Η πρώτη μοτό που οδήγησα ηταν Γιασπάν. Τα όνειρά μου ήταν Γιασπάν... ΓΜΤ Ξύπνησα...
:beer: :beer: :beer: :beer:
Κοίτα η Hyundai με το Ι30 θα σπάσει τις πωλήσεις. Θα πάρει όλος ο κόσμος. Πάενε πάρε και εσύ να μην νοιώθεις μόνος....
:wave2:
Ε έτσι, πες το βρε φίλε μου ότι θες να ξεχωρίζεις από τον γείτονα!! Αυτό άλλη κουβέντα!!!!! Άμα θες να ξεχωρίζεις να πάρεις Ευρωπαϊκό, και μάλιστα να εξαιρέσεις τα καλοπουλημένα όπως BMW GS, Ducati multi, ΚΤΜ lc4 κ.τ.λ κ.τ.λ. Να πάρεις μια MV που είναι και πανέμορφη να σε βλέπουν και τα γκομενάκια και εμείς οι κοινοί μικρομεσαίοι να σε καμαρώνουμε :D
Α και δεν μου απάντησες σε αυτό που είπα με τους ελίτ του σπόρ της μοτοσυκλέτας που έχουν Ιαπωνικά!!! Με αυτούς τί παίζει?
Άμα δείς ένα συντάκτη του περιοδικού moto ή του MCN με μια cb1300 ας πούμε τί θα πείς?
εεεεεεεεε φανταστικέ μου Ducatisti συνάδελφε??????
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
H.A.Balafoutre
19/09/2007, 01:38
Μα για το Θεό, ακόμη πιστεύεται πως οι γκόμενες κοιτάνε τη μάρκα ή το μοντέλο....?????
Κοιτάνε ακόμη πιο χονδρικά (ότι τους κάθεται καλύτερα στο.....μάτι)....ψιλό φτερό, σκυφτές, όρθιες......κι γενικότερα με τις όρθιες δεν πέφτουν και πολύ έξω......:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αλλά το θέμα δεν είναι οι γυναίκες & μηχανή, αλλά Japan vs Europe.
Για ευρώπη τα Ι4 οριακά να είναι υπερβολικά, ίσως και περισσότερο για την ίδια την Ιαπωνία να είνα too much, εξού και τα εκεί 400άρια.....πέρα από τα νομοθετικά, αλλά το V2 ή γενικότερα το 2κύλινδρο ήταν ευρωπαϊκή-αμερικάνική υπόθεση οπότε και τα Ι4 ήταν μονόδρομος.
Απλώς οι Ιάπωνες ήταν πιο επιμελείς στις λεπτομέριες και κατάφεραν να υπερσκελίσουν τον υπόλοιπο κόσμο σε αξιοπιστία και λόγο του φόβου της τεράστιας παραγωγής με ελαττωματικά προϊόντα....αλλά σε κάποια Ιαπωνικά μοντέλα τα μειονεκτήματα είναι ελάχιστα σε σχέση με τα ευρωπαϊκά.
Αν και αναγνωρίζω κάποιες ευρωπαϊκές αξίες, γενικότερα τα Ιαπωνικά κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Αν και θα ήθελα να μάθω αν το κορφαίο ιαπωνικό επίτευγμα σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.....το V-Tech ντέ (κι όχι τα οβάλ πιστόνια), εκτός από κάποια λίγα αμάξια, εφαρμόζεται πουθενά αλλού???????
Oβάλ πιστόνια δεν έχει και η αγωνιστική Ducati?
Δεν ξέρω τι πάει να πει αλλά λογικά κάτι καλό θα είναι...
Φίλε FZR1000...μαστουρωμένος είσαι? Όταν πάρεις μηχανή μετά έλα να μας την ορίσεις.
Θέλεις να πηγαίνεις και μέχρι το περίπτερο πανάθεμα σε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Εδω μας μιλας μεχρι κ για γαιδουρια κ μου μιλας για εξεφτελισμο??????????:eek: :hypnotize :yuck: :dizzy:
Αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι για τετοια διαφορα σε επιδοσεις μιλαμε...
Ο κιτσος = το μονστερ
r1=το πουμα!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τό παράδειγμα σε πείραξε ή το ζωντανό;;;
Κοίτα φιλέ, αν εσύ θέλεις 120+ άλογα για να πάς στο περίπτερο και να πάρεις τσιγάρα, και αν νομίζεις οτι τα έχεις στους Ελληνικούς δρόμους και τα πίνεις και την κάνεις καλά την μοτό ,μαγκιά σου...
Την υπογραφή μου επιβεβαιώνεις και τίποτ'άλλο...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Άμα δείς ένα συντάκτη του περιοδικού moto ή του MCN με μια cb1300 ας πούμε τί θα πείς?
εεεεεεεεε φανταστικέ μου Ducatisti συνάδελφε??????
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Οτι καλά έκανε και του το έδωσε η εταιρία για το καλό άρθρο που έγραψε, καλά έκανε και έκοψε και το τσεκ, αλλά δεν κάνει καθόλου καλά αυτός που κρυφοκοιτάει Ευρωπαϊκά....
Όσο για τα υπόλοιπα που έγραψες, και τα χιλιοπουλημένα να αγοράσεις πάντα νιώθεις μοναδικά...
:wave2:
sakisvolos
19/09/2007, 07:03
Και κάτι άλλο!!! Πώς γίνεται ρε παιδιά τα Ιαπωνικά να είναι κατώτερα από τα ευρωπαϊκά και όμως να τα προτιμά και κόσμος που ασχολείται επαγγελματικά με τις μηχανές όπως συντάκτες περιοδικών, δημοσιογράφοι και άλλοι σχετικοί με τον χώρο?
Μάλλον εμείς οι άλλοι είμαστε Μ@Λ@Κ?Σ!
Oβάλ πιστόνια δεν έχει και η αγωνιστική Ducati?
Η Ducati???????????:a5: :a5: :a5: :a5:
MONO H HONDA ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΟΤΕΡ ΜΕ ΟΒΑΛ ΠΙΣΤΟΝΙΑ!!
argi6argi
19/09/2007, 07:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Τό παράδειγμα σε πείραξε ή το ζωντανό;;;
Κοίτα φιλέ, αν εσύ θέλεις 120+ άλογα για να πάς στο περίπτερο και να πάρεις τσιγάρα, και αν νομίζεις οτι τα έχεις στους Ελληνικούς δρόμους και τα πίνεις και την κάνεις καλά την μοτό ,μαγκιά σου...
Την υπογραφή μου επιβεβαιώνεις και τίποτ'άλλο...
:wave2: Δηλαδή κι εσύ που γουστάρεις Ευρωπαϊκά, γι'αυτό σ'αρέσουν;; Γιατί κάνουν καλά τη δουλειά τους-να πηγαίνουν μέχρι το περίπτερο; :lol: :lol: :lol: Ε τότε εντάξει. :a9:
Είπα κι εγώ. Νόμιζα οτι ο καθένας παίρνει τη μηχανή που του αρέσει για να κάνει ΚΑΙ την κ@ύλ@ του...
Πάντως εγώ για το περίπτερο δεν παίρνω το R1 αλλά το HONDA ASTREA GRAND, δηλ πάλι JAPAN!!!!!!:D
grigorisr1
19/09/2007, 08:55
dessert εσυ για καφε δλδ οταν πας με τι πας? με κανα παπακι.....?
α ναι σρυ ξεχασα με τι αλλο να πας με το ducati.... ρεζιλι... αμα δε περνει μπροσ στι καφετερια μπροστα... θα σπρωχνεις κιολας :lol: :lol: :bigcry: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από argi6argi
Δηλαδή κι εσύ που γουστάρεις Ευρωπαϊκά, γι'αυτό σ'αρέσουν;; Γιατί κάνουν καλά τη δουλειά τους-να πηγαίνουν μέχρι το περίπτερο; :lol: :lol: :lol: Ε τότε εντάξει. :a9:
Είπα κι εγώ. Νόμιζα οτι ο καθένας παίρνει τη μηχανή που του αρέσει για να κάνει ΚΑΙ την κ@ύλ@ του...
Πάντως εγώ για το περίπτερο δεν παίρνω το R1 αλλά το HONDA ASTREA GRAND, δηλ πάλι JAPAN!!!!!!:D
Ναι γι αυτό τα γουστάρω...
Αλλά επιδή βαρέθηκα να την πάω, λέω να χτυπήσω κανένα R1, για το περίπτερο...
Το κοντινό για να μην πάρω και καμιά καμπάνα στο χέρι...
:bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
dessert εσυ για καφε δλδ οταν πας με τι πας? με κανα παπακι.....?
α ναι σρυ ξεχασα με τι αλλο να πας με το ducati.... ρεζιλι... αμα δε περνει μπροσ στι καφετερια μπροστα... θα σπρωχνεις κιολας :lol: :lol: :bigcry: :rotflmao:
Ναι ρε συ δεν παίρνει... Πάμε με το Κ ενος γνωστου που μένει δίπλα απο την καφετέρια... Αλλά το πάμε με τα χέρια....
Εκεί εχει λακούβες, πεζοδρόμια...Μην πάρουμε και κανένα πλαίσιο στο χέρι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Oβάλ πιστόνια δεν έχει και η αγωνιστική Ducati?
...
:nono:
Τις μεγαλύτερες μαλ@κίες των αιώνων δεν τις ποιούν Ευρωπαϊκές εταιρίες...
grigorisr1
19/09/2007, 09:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ναι ρε συ δεν παίρνει... Πάμε με το Κ ενος γνωστου που μένει δίπλα απο την καφετέρια... Αλλά το πάμε με τα χέρια....
Εκεί εχει λακούβες, πεζοδρόμια...Μην πάρουμα και κανένα πλαίσιο στο χέρι...
αρε ρε κουφαλα πως το ξερα οτι αυτο θα πεις :lol:
μονο αυτο λες... αντε βρες τπτ αλλο να λες... παλιωσε αυτο:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
αρε ρε κουφαλα πως το ξερα οτι αυτο θα πεις :lol:
μονο αυτο λες... αντε βρες τπτ αλλο να λες... παλιωσε αυτο:rotflmao:
Δεν ξέρω αν πάλιωσε, πάντως ακόμα στο χέρι τα παίρνετε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Μάλλον εμείς οι άλλοι είμαστε Μ@Λ@Κ?Σ!
Τι λες τωρα;;;
Εσείς;;;;
Και γ@μω τα παιδιά...
Θέλετε μοτέρ με 120+ άλογα για το περίπτερο και με 180+ άλογα για καφέ...
Και τα έχετε κιόλα...
Απαντάτε σε ατάκες που για να γραφτούν πρέπει να γυρίσουμε το μυαλό μας 170 χρόνια πίσω και σας ενδιαφέρει αν θα δείτε την ουρά της μοτό του διπλανού σας...
Άντρικά πράγματα δηλαδίς και καθόλου παιδικά...
Καθαρό μοτοσυκλετιστικό πνεύμα....
Ρε δεν πά να καβαλάτε τα Γιατονπουτσινέζικά σας και να πιστεύετε ότι θέλετε, εγω θα σας ενηλικιώσω;;;...
Άντε
:wave2:
grigorisr1
19/09/2007, 09:30
ο καθενας οτι γουσταρει.... εγω αμα ειχα λεφτα θα το εκανα και 300 αλογα τροχο και ασ μη μπορουσα να το δωσω τερμα πουθενα.. γουστα ειναι αυτα :D
απλα και μονο τις ξερογκαζιες που θα εδινες και θα σουζαρε με 260 καυλα :eyepop:
Da.Vintage
19/09/2007, 10:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
.....Το Varadero που στοιχίζει 12.000+ όταν με 11 παίρνεις Tiger με 110 άλογα (σασί κτλ...).
Νομίζω οτι έχει 130 άλογα...ο Τίγρης!
Και νομίζω οτι είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στη κατηγορία του!
Da.Vintage
19/09/2007, 11:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ο τίτλος του thread είναι Japan VS Europe και όχι τι σηκώνει η τσέπη μου και τι τραβάει η καρδιά μου...
Κάνενας απο μας δεν οδηγεί την μοτό που διάλεξε κατ'ανάγκη' την γουστέρνει...
Κάνεις λάθος εμένα με εξανάγκασαν...
Με έβαλαν με το ζόρι να οδηγώ το πιό όμορφο στριφτερό και γκαζάτο μηχανάκι που κυκλοφορεί...:bawl:
Με έβαλαν να τσακωθώ με το μάστορά μου που ήμασταν φίλοι γιατί δε πατάω ποτέ στο δυνεργείο...:bawl:
Με έβαλαν να τιθασεύσω 3 ράντζα άλογα...:bawl:
Και το χειρότερο...
Με έβαλαν να ζω σε μία μόνιμη έκρυξη αδρεναλίνης.....:bawl:
Δεν αντέχω άλλο... βοήθεια!
Θέλω να οδηγήσω κάποιο χάρχαλο....
Παρακαλώ κάποιος ένα Ducati για βόλτα ή κάποιο άλλο ευρωπαϊκό...!
:cry:
:lol: :rotflmao: :lol:
Da.Vintage
19/09/2007, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
για σου δεσσερτ δασκαλος επρεπε να γινεις κουφαλα... :lol:
αυτη ι κολαρα ειναι οντως ολα τα λεφτα.. μεχρι και ο λασποτιρας καρμπον... θα λυπασαι να βγαλεις αυτον το λασπωτιρα :lol:
Eγώ πάντως δε θα τον λυπόμουν καθόλου θα είχε φάει σούτ με τη πρώτη!:lol:
Da.Vintage
19/09/2007, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ασε που το χρεπυ που καβαλας για μενα δεν κανει ουτε για να παω στο περιπτερο...
Κ κατι πηγασους κ χαρλευ στυλ διτροχα δεν θα επρεπε να λεγονται καν μηχανες!!!
Καλά λες αυτό σκευτόμουν και εγώ να τα κάνουν γενήτριες...:lol:
Da.Vintage
19/09/2007, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Αλλα τωρα που το ξανασκεφτομαι για τετοια διαφορα σε επιδοσεις μιλαμε...
Ο κιτσος = το μονστερ
r1=το πουμα!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ναί έτσι και άμα λάχει το έχει για πρωινό!
Da.Vintage
19/09/2007, 11:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Αν και θα ήθελα να μάθω αν το κορφαίο ιαπωνικό επίτευγμα σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.....το V-Tech ντέ (κι όχι τα οβάλ πιστόνια), εκτός από κάποια λίγα αμάξια, εφαρμόζεται πουθενά αλλού???????
Nομίζω στο τελευταίο VFR...:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Οτι καλά έκανε και του το έδωσε η εταιρία για το καλό άρθρο που έγραψε, καλά έκανε και έκοψε και το τσεκ, αλλά δεν κάνει καθόλου καλά αυτός που κρυφοκοιτάει Ευρωπαϊκά....
Άρα αποκλείεται να έχει αγοράσει συνηδητά ένα Ιαπωνικό ε? Αν το πιστεύεις αυτό πλανάσαι φίλε και για να στο αποδείξω κάνε ένα google search για ένα Ιαπωνικό π.χ. cbr600f που κοίταζα τις προάλες να δείς ότι πολλοί τέτοιοι (ειδήμονες μηχανών) που εκφέρουν γνώμες ή απόψεις για το συγκεκριμένο το είχαν για πολύ καιρό, ειδικά στην Αγγλία απ`ότι θυμάμαι...τέλοσπάντων
Όσο για το κρυφοκοίταγμα, όλοι κρυφοκοιτάνε φίλε!! Τουλάχιστον όσοι δεν είναι κολλημένοι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Όσο για τα υπόλοιπα που έγραψες, και τα χιλιοπουλημένα να αγοράσεις πάντα νιώθεις μοναδικά...
:wave2:
Έτσι έτσι, ο καθένας ότι γουστάρει... :beer: :beer: :beer:
H.A.Balafoutre
19/09/2007, 12:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Nομίζω στο τελευταίο VFR...:rolleyes:
Ούτε κάν στα RCV δεν το έχουν.....στο VFR θα το έβαζαν.....:lol: :rotflmao: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Κάνεις λάθος εμένα με εξανάγκασαν...
Με έβαλαν με το ζόρι να οδηγώ το πιό όμορφο στριφτερό και γκαζάτο μηχανάκι που κυκλοφορεί...:bawl:
Με έβαλαν να τσακωθώ με το μάστορά μου που ήμασταν φίλοι γιατί δε πατάω ποτέ στο δυνεργείο...:bawl:
Με έβαλαν να τιθασεύσω 3 ράντζα άλογα...:bawl:
Και το χειρότερο...
Με έβαλαν να ζω σε μία μόνιμη έκρυξη αδρεναλίνης.....:bawl:
Με ανάγκασαν να είμαι ο ένας και μοναδικός, πατέρας παντοκράτορας, γαμών και δέρνων 29 ώρες το 12άωρο, με τσουτσούνι ως το φεγγάρι, Θεός των Θεών (Τιτάνας)...
Σιγά ρε Chuck Norris...μία φορά στο στο τόσο...κατούρα και λίγο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Dessert
εγω θα σας ενηλικιώσω???
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
:smokin:
One bike 2 rule them all and in the darkness bind them :smokin:
vassilis88
19/09/2007, 13:49
xnr avatar o cloud απο ff7 advent children ε.. σ ουραιους..:D δν εχει ξαναβγει τετοιο ΜπαιΓνιδι..:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από Defiant
One bike 2 rule them all and in the darkness bind them :smokin:
Τώρα αυτό ήταν για το cb ή για το ybr???
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΜΑΓΚΑ...
:smokin:
:look:
:blush:
Δεν το έχω παίξει...έχω δει όμως την ταινία.
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥ Ντροπή....Ξεκράνωτος....ΟΥΥΥΥ!!!
104920
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Δεν το έχω παίξει...έχω δει όμως την ταινία.
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥ Ντροπή....Ξεκράνωτος....ΟΥΥΥΥ!!!
:rotflmao: :rotflmao: :bawl: :rotflmao: :rotflmao:
PS: ο μπροστινός τροχός έχει κλειδαριά δισκόφρενου επάνω?????
:rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Νομίζω οτι έχει 130 άλογα...ο Τίγρης!
Και νομίζω οτι είναι ίσως η κορυφαία επιλογή στη κατηγορία του!
115 εχει λιγο ακομη κ θα ηταν μηχανη!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Κάνεις λάθος εμένα με εξανάγκασαν...
Με έβαλαν με το ζόρι να οδηγώ το πιό όμορφο στριφτερό και γκαζάτο μηχανάκι που κυκλοφορεί...:bawl:
Με έβαλαν να τσακωθώ με το μάστορά μου που ήμασταν φίλοι γιατί δε πατάω ποτέ στο δυνεργείο...:bawl:
Με έβαλαν να τιθασεύσω 3 ράντζα άλογα...:bawl:
Και το χειρότερο...
Με έβαλαν να ζω σε μία μόνιμη έκρυξη αδρεναλίνης.....:bawl:
Δεν αντέχω άλλο... βοήθεια!
Θέλω να οδηγήσω κάποιο χάρχαλο....
Παρακαλώ κάποιος ένα Ducati για βόλτα ή κάποιο άλλο ευρωπαϊκό...!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Με έβαλαν να τιθασεύσω 3 ράντζα άλογα...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Φίλε FZR1000...μαστουρωμένος είσαι? Όταν πάρεις μηχανή μετά έλα να μας την ορίσεις.
Θέλεις να πηγαίνεις και μέχρι το περίπτερο πανάθεμα σε...
Οντως με καταλαβες ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΤΟΥΡΗΣ!!!
Καθε φορα που καβαλαω το r1 μου παιρνω στην δοση μου...
αντιθετως οταν καβαλαω κατι τυπου χαρλευ κλπ αρχιζω να τρεμω να κρυωνω και σταματαω στα φαναρια λεγοντας φιλαρακο μηπως εχεις 10 λεπτα να κανω σερβις στο r1 μου???
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2: :wave2: :wave2:
sakisvolos
19/09/2007, 16:11
Τις μεγαλύτερες μαλ@κίες των αιώνων δεν τις ποιούν Ευρωπαϊκές εταιρίες...
Καλά εσύ τραγούδα............πές και κάνα τσάμκου!:lol: :lol: :lol: :lol:
Καλά λες αυτό σκευτόμουν και εγώ να τα κάνουν γενήτριες...
:a5: :a5: :a5: :a5:
Θέλω μια γενήτρια για όταν κόβεται καμία φορά του ρέυμα!
Τι να πάρω γιατρέ μου Duscati???????????:evil: :evil: :evil:
sakisvolos
19/09/2007, 16:16
PS: ο μπροστινός τροχός έχει κλειδαριά δισκόφρενου επάνω?????
:a5: Μάλλον τρύπησε και του βάλανε φόλα!:a5: :a5: :a5:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
xnr avatar o cloud απο ff7 advent children ε.. σ ουραιους..:D δν εχει ξαναβγει τετοιο ΜπαιΓνιδι..:D
Defiant kiddo
και δεν παιζουμε παιχνιδια, απλα τρακαρα στο νετ τον τυπακο και με αρεζε :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Τώρα αυτό ήταν για το cb ή για το ybr???
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ ΜΑΓΚΑ...
:smokin:
:look:
:blush:
Για το NR :smokin:
εχουμε τπτ youngster? :D :lol: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Defiant
Για το NR :smokin:
εχουμε τπτ youngster? :D :lol: :wave2:
Α ναι έβαλα και το NR!!!
πάσο πάσο...:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Οντως με καταλαβες ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΤΟΥΡΗΣ!!!
Καθε φορα που καβαλαω το r1 μου παιρνω στην δοση μου...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :wave2: :wave2: :wave2:
R1? Τι έγινε...έβγαλες τους κόφτες απο το Fazer?
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
αντιθετως οταν καβαλαω κατι τυπου χαρλευ κλπ αρχιζω να τρεμω να κρυωνω και σταματαω στα φαναρια λεγοντας φιλαρακο μηπως εχεις 10 λεπτα να κανω σερβις στο r1 μου???
Μήπως θέλεις να πεις ανακατασκευή κινητήρα?
Ααα...ξέχασα, είναι γιαπωνέζικο. Δεν θέλει service...ούτε καίει λάδια.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
R1? Τι έγινε...έβγαλες τους κόφτες απο το Fazer?
Μήπως θέλεις να πεις ανακατασκευή κινητήρα?
Ααα...ξέχασα, είναι γιαπωνέζικο. Δεν θέλει service...ούτε καίει λάδια.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Fazer? δεν ειχα ποτε τετοιο. Αν εννοεις το fzr1000 ειναι αλλη μηχανη '90 προγονος του r1 με 145 αλογα :wave2:
Ε ενταξει η αληθεια ειναι οτι τα yamaha καινε λιγα λαδια....
μετα τα 300.000χλμ:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Καλά εσύ τραγούδα............πές και κάνα τσάμκου!:lol: :lol: :lol: :lol:
Να στο πώ το τσάμικο, αλλά να σε δώ πως θα το χορέψεις....
Ώραία είχε οβάλ πιστόνια....
και....
:a31:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
115 εχει λιγο ακομη κ θα ηταν μηχανη!!!
Για να την στήψεις μέχρι το περίπτερο.... Για καφέ ούτε κουβέντα...
:lol: :rotflmao: :bawl: :rotflmao: :lol:
sakisvolos
19/09/2007, 21:16
Αυτή την τεχνολογία είδαν οι ιταλοί και είχαν ζαλιστεί:a23: :a23: :a23:
105017
sakisvolos
19/09/2007, 21:18
Όσο για την ιστορία ετσι επιγραμματικά κοίτα!
105018
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Αυτή την τεχνολογία είδαν οι ιταλοί και είχαν ζαλιστεί:a23: :a23: :a23:
Μόνο ζάλάδα μπορεί να φέρει....
Για κάνε να τον μετρήσεις, να του κάνεις horning, να πάρεις κανένα χιτώνιο, να θες μηχανουργείο...
εεεε;;;;
Φανταστικέ μηχανικέ μου...
:lol: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :lol:
sakisvolos
19/09/2007, 21:20
HONDA 50 Κ.Ε. Κινητήρας !
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ !
ΞΗΡΟΚΑΜΠΑΝΟΣ !
ΤΟΥ 1942 ΠΑΡΑΚΑΛΩ !
sakisvolos
19/09/2007, 21:22
Επιγραμματικά BORING λέγετε!
Ξαναδές το!
ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ!
105019
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Όσο για την ιστορία ετσι επιγραμματικά κοίτα!
Άσε την ιστορία, άλλοι την γράψαν....
105020
sakisvolos
19/09/2007, 21:23
Οταν οι γιάπωνες είχαν ξηροκάμπανα........................................
Οι ιταλοί :a31: :a31: :a31: :a31: :a31:
sakisvolos
19/09/2007, 21:24
DUSCATI ΕΙΝΑΙ????????????????
:a5: :a5: :a5: :a5: :a5:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Επιγραμματικά BORING λέγετε!
Ξαναδές το!
ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥΣ!
Επιγραμμάτικά θα το χορέψεις το τσάμικο....
Η βούρτσα στον κύλινδρο λέγετε horning και η περετέρω μικρομετρική επεξεργασία lapping....
Φανταστικέ μου μηχανικέ....
:wave2:
:rotflmao:
sakisvolos
19/09/2007, 21:31
Το ρεκτιφιέ που θέλουν κάθε λίγο και λιγάκι τα DUSCATI πώς λέγετε
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΒΔΕ ΕΞΥΠΝΕ?????
Μήπως BORING???????????
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Οταν οι γιάπωνες είχαν ξηροκάμπανα........................................
Οι ιταλοί :a31: :a31: :a31: :a31: :a31:
Γι αυτό τους κηνυγάτε στα sbk και στο gp επιδεί;;;;
:a31: :a31: :a31:
Για να φτιάξουν και τώρα κανένα ξηροκάμπανο...
:lol: :lol:
sakisvolos
19/09/2007, 21:33
670 Αλόγατα οι παλιογιάπωνες !
10 Ραντζα άλογα!:a08: :a08: :a08: :a08: :a08:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
DUSCATI ΕΙΝΑΙ????????????????
:a5: :a5: :a5: :a5: :a5:
Το φαντάστικα οτι δεν θα είχες ιδέα....
Όχι δεν είναι Du(s)cati....
sakisvolos
19/09/2007, 21:34
NO COMMENT!
105022
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Το ρεκτιφιέ που θέλουν κάθε λίγο και λιγάκι τα DUSCATI πώς λέγετε
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΒΔΕ ΕΞΥΠΝΕ?????
Μήπως BORING???????????
Η αρχική επεξεργασία είναι το borring...Όχι η τελική.... Ξεσκώνησε κανένα βιβλίο, κρατάς και κατάστημα...
Πάρε εσύ ένα Ducati και να δούμε αν θα του κάνεις τίποτα...
:rotflmao:
sakisvolos
19/09/2007, 21:36
Yes it's not ...........but it could be Duscati
Μιά απ' τα ίδια ειναι τεχνολογικά !
Συγνώμη που παραγνώρισα παρδόν!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
NO COMMENT!
Χλοοκοπτική;;;
:look:
:cry:
sakisvolos
19/09/2007, 21:41
Κοίτα να δείς τι παίζει !
Εγώ έχω κάποια βιβλία που κατα καιρούς ξεσκονίζω!Παρδόν δεν κατάλαβα πως εννοούσες
τη βούρτσα!
Duscati ντέν θα πάρω θέλω να ασχολούμε ΜΟΝΟ με τα οχήματα των αλλων
ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ
sakisvolos
19/09/2007, 21:42
Χλοοκοπτική;;;
Inty car
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ
Δηλαδή δεν παίρνει πλέον μπροστα....;;;;:look:
Και δεν ασχολείσε;;;:look:
ΕΕεεεε;;;:look:
Φανταστικέ μου, γνώστη, γαμω το κέρατό μου, μηχανικέ;;;;;
:look:
sakisvolos
19/09/2007, 22:01
Σπάνε και DUCATI ???
Οχι ρε γαμώ το κερατό μου!
Σπάνε κι' αυτά ρε γμτ!
Στη μεσαία κεφαλή διακρύνετε ΤΟ ΡΗΓΜΑ!
105030
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Σπάνε και DUCATI ???
Οχι ρε γαμώ το κερατό μου!
Σπάνε κι' αυτά ρε γμτ!
Στη μεσαία κεφαλή διακρύνετε ΤΟ ΡΗΓΜΑ!
Τι διακρίνεις στην μεσαία κεφαλή;;;;
sakisvolos
19/09/2007, 22:06
Εδώ μήπως το ρουλεμάν βαρέθηκε να είναι μέσα στο κάρτερ και βγήκε έξω
να πεί καλημέρα στόν ιδιοκτήτη του?????????
ΜΗΠΩΣ???????????
105032
Μιλώντας για κινητήρες...:smokin:
105033
sakisvolos
19/09/2007, 22:08
Φτού ρε γμτ μέχρι και κιβώτιο έσπασε!
105034
sakisvolos
19/09/2007, 22:09
Αρε CBX αθάνατο!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Σπάνε και DUCATI ???
Οχι ρε γαμώ το κερατό μου!
Σπάνε κι' αυτά ρε γμτ!
Στη μεσαία κεφαλή διακρύνετε ΤΟ ΡΗΓΜΑ!
Επιδεί είσαι μικρός....
Και τα τρία καπάκια που πόσταρες, είχαν να δουλέψουν καιρό...
Το τρίτο δεν είχε λάδι και έκανε πολλά χιλιόμετρα χωρίς ψύξη, δεν κόλλησε, άναψε, οι μαυρίλες έγιναν αφού έμεινε σβηστή....
Το πρώτο βαρούσε σαν μπουρδέλ@ και το φοβήθηκαν και το άνοιξαν...
Το δεύτερο δεν είχε καν παροχή λαδιού και έλιωσε απο μονο του...
Διόρθωσέ με σε παρακαλώ...
:lol:
sakisvolos
19/09/2007, 22:13
http://loudbike.blogs.com/photos/8x_ducati_f1a_engine_dama/index.html
Δείτε αυτό το λίνκ!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Εδώ μήπως το ρουλεμάν βαρέθηκε να είναι μέσα στο κάρτερ και βγήκε έξω
να πεί καλημέρα στόν ιδιοκτήτη του?????????
ΜΗΠΩΣ???????????
Απο την άλλη μεριά βρίσκεται η αιτία...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Φτού ρε γμτ μέχρι και κιβώτιο έσπασε!
Αυτό δεν μπορώ να στο εξηγήσω γιατί δεν βλέπω αρκετά, απο τη συγκεκριμένη φωτό...
sakisvolos
19/09/2007, 22:15
Η τρίτη κεφαλή δεν μας λές τι έχει ρε μάστορα του καναπέ!
sakisvolos
19/09/2007, 22:16
Τι να την κάνεις την αιτία αν γείνει το μοτέρ έτσι?
Άναψε.... Η' σβηστή ή μετά τη μάχη.... Έγω πάντως λέω σβηστή... Χωρίς στροφές...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.