View Full Version : Honda XL750 Transalp 2023
Σελίδες :
1
2
3
[
4]
5
6
7
8
9
10
11
70κάτι είχε το shiver και είχε φάει πολύ κράξιμο η Απρίλια για την τόσο υποτονική απόδοση.
Ήταν δηλαδή ψευδείς οι δηλώσεις του εργοστασίου;
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-shiver-750-07.html
Ήταν δηλαδή ψευδείς οι δηλώσεις του εργοστασίου;
https://www.motorcyclespecs.co.za/model/aprilia/aprilia-shiver-750-07.html
Το εργοστάσιο μπορεί να δηλώνει ότι θέλει. Σου λέει στο στρόφαλο τόσα το μέτρησα. Απο εκεί και πέρα μετράει πόσα φτάνουν στον τροχό και τώρα που αναφέρθηκε κάτι θυμάμαι ότι είχε βουήξει ο τόπος για το πόσο έχανε στον τροχό. Τυχαίες δυναμομετρήσεις απο περιοδικά που μόλις είδα το έβγαζαν απο 73 εως 76.
Βέβαια ας μη βιαζόμαστε γιατί και το Χορνετ-Τρανσαλπ δεν έχει δυναμομετρηθεί ακόμα και μπορεί να υπάρχουν εκπλήξεις.:lol:
Πάντως η τελευταία φορά που έβγαλε μηχανάκι η Honda και έγινε θέμα συζήτησης η (έστω και ανακοινωθείσα) ιπποδύναμή του, πρέπει να ήταν πριν πάει σχολείο ο Oldman...
Γκάρυ ?
Γκάρυ ?
Λες να είναι συνομίληκοι?:bawl:
DoctoR_k6
10/11/2022, 14:46
Το εργοστάσιο μπορεί να δηλώνει ότι θέλει. Σου λέει στο στρόφαλο τόσα το μέτρησα. Απο εκεί και πέρα μετράει πόσα φτάνουν στον τροχό και τώρα που αναφέρθηκε κάτι θυμάμαι ότι είχε βουήξει ο τόπος για το πόσο έχανε στον τροχό. Τυχαίες δυναμομετρήσεις απο περιοδικά που μόλις είδα το έβγαζαν απο 73 εως 76.
Βέβαια ας μη βιαζόμαστε γιατί και το Χορνετ-Τρανσαλπ δεν έχει δυναμομετρηθεί ακόμα και μπορεί να υπάρχουν εκπλήξεις.:lol:
Καλά τα περισσότερα μοτο αλλά βγάζουν στρόφαλο κ άλλα τροχό. Λογικό το βρίσκω. 15-20 άλογα κατω είναι εύκολα ...
Hijack αλλά όταν βλέπεις specs μοτοσυκλέτας και λέει 90hp δεν είναι πάντου μετρημένα το ίδιο; εννοώ με τα ίδια κριτήρια παντού; στα αυτοκίνητα εκεί τι συμβαίνει;
basilis_k6
10/11/2022, 15:30
Hijack αλλά όταν βλέπεις specs μοτοσυκλέτας και λέει 90hp δεν είναι πάντου μετρημένα το ίδιο; εννοώ με τα ίδια κριτήρια παντού; στα αυτοκίνητα εκεί τι συμβαίνει;
δεν ξερω για αμαξια αλλα στις μοτο μιλανε για στρόφαλο. μονο η ducati αν θυμαμαι καλα μιλαει για τροχο. ειναι ομως οπως και η καταναλωση λίγο τσιμπημένο το νουμερο (προς τα πανω στα άλογα). πολύ σπανια μια μηχανη θα λεει 120 ίππους και θα εχει 120. μαλλον θα εχει 117 και τροχο 105 η και τετοιο. Το μοτερ που φτιάχνουν μπορεί ιδανικα να φτάσει τους 120 στον στρόφαλο. αυτο ανακοινώνουν. Με ελληνικη βενζινη βεβαια...100 και καλα εισαι.
dankannn
10/11/2022, 15:58
Όμορφο είναι , εμένα μου άρεσε αυτό το σκούρο που έβγαλαν σαν χρώμα.
Επίσης ξεκαθάρισε ότι δεν θέλει να κινηθεί στα μονοπάτια του TENERΕ η του Aprilia.
Ένα γενικό σύνολο που μπορεί να πατήσει χαλαρά και χώμα , τα 90 αλόγα και πραγματικά να μην είναι και να είναι 80 και πάλι μια χαρά είναι για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτα.
Ατού το ύψος της για τον μέσο αναβατή , το TENERE ας πούμε είναι ποιο εξειδικευμένο και ψηλότερο.
Lioulios
10/11/2022, 17:35
Παιδια ...Το μηχανακι ειναι οτι πρεπει για πολυ κοσμο .
Για τα αλογα ,τιμη και τον εξτρα εξοπλισμο σε ευρα ,εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε .
Εμενα ας πουμε με χαλασε πολυ που το κυκλοφορησαν και φωτογραφήθηκε με χουφτες και ποδιά ...και στην απλη εκδοση λαμπουν δια της απουσιας τους .
Καλα η ποδιά.Μα οι χουφτες ? Και τις χουφτες βγαλανε εκτος ...την ιδια στιγμη που οι κινεζοι ολοι εχουν στανταρ και τα καγγελα .
Επισης για οσους δεν το πατατηρησαν ,στην σελιδα 17 του νηματος με τις φωτο των εκδοσεων , το μοντελο ασπρο -μπλε με τις βαλιτσες και τα καγγελα , φοραει την ψηλη ζελατινα .
H φάτσα του μου φαίνεται απλή , όπως και η υπόλοιπη μηχανή , πιο "φθηνή" οπτικά απο τα παλαιότερα Transalp.
Δεν έχει και πολύ σημασία όμως, μάλλον θα είναι καλή μηχανή και μάλλον θα αγαπηθεί και πάλι απο πολύ κόσμο.
thunder ace
10/11/2022, 20:12
H φάτσα του μου φαίνεται απλή , όπως και η υπόλοιπη μηχανή , πιο "φθηνή" οπτικά απο τα παλαιότερα Transalp.
Δεν έχει και πολύ σημασία όμως, μάλλον θα είναι καλή μηχανή και μάλλον θα αγαπηθεί και πάλι απο πολύ κόσμο.
Θα ειναι ΟΣΟ μηχανη πραγματικα χρειαζεται ο κοσμος,για αυτο θα πουλησει .
AUFGEBRACHT
10/11/2022, 20:31
H φάτσα του μου φαίνεται απλή , όπως και η υπόλοιπη μηχανή , πιο "φθηνή" οπτικά απο τα παλαιότερα Transalp.
Δεν έχει και πολύ σημασία όμως, μάλλον θα είναι καλή μηχανή και μάλλον θα αγαπηθεί και πάλι απο πολύ κόσμο.
Η φάτσα είναι από απλή, έως αδιάφορη, έως κάτι μου θυμίζει...Οι σχεδιαστές της Honda αξίζουν βραβείο βαρεμάρας.
Lioulios
10/11/2022, 21:19
Η χοντα ξερει πως εκει εξω ειναι ΠΟΛΥΣ ο κοσμος (και σε αυτους απευθηνεται) που εχουν ξενερωσει με τα κατα καιρους εκτρωματα και θελουν κατι τετοιο.
Ολοι αυτοι ειναι της παλιας σχολης εξ ου και η απουσια dct .
Ιδανικα για μενα ενα ζευγαρι προβολεις τυπου 999 θα ηταν ωραιος συνδιασμος με το συνολο ,αλλα το πηγαν στο πιο απλο .
Στους 40-50ρηδες στοχευει και ειναι πολλοι .
Σε αυτους που δεν μπορουν να βλεπουν μουτρα οπως νεο βστρωμ,890,tuareg κτλ .
Δεν εικαι λιγοι που βρισκουν ασχημο φαναρι ακομα και στο τενερε 700 ασχετα αν το επαιρναν ακομα και αν δεν τους κανει.
Αφου τα γνωριζουμε ολα αυτα . Συνεχεια θα τα λεμε ?
Για κάποιον που μπήκε στην τρίτη ηλικία μια χαρά είναι για να κλείσει την καριέρα του σαν μοτοσυκλετιστης.. Άχρωμο, άοσμο κ αδιάφορο κλασικό honda..
zannisvel
11/11/2022, 01:09
Για την κατανάλωση έχουν αναφέρει κάτι;
Για την κατανάλωση έχουν αναφέρει κάτι;
4,3 ανακοινώνει η Honda. Αν κρίνω από τα Africa Twin και NC750X δε θα έχει μεγάλες αποκλίσεις σε σχέση με την ανακοίνωση, σίγουρα η μέση κατανάλωση θα είναι κάτω από 5 λίτρα και με ελαφρύ χεράκι θα πιάνει άνετα τα 4,5.
Για κάποιον που μπήκε στην τρίτη ηλικία μια χαρά είναι για να κλείσει την καριέρα του σαν μοτοσυκλετιστης.. Άχρωμο, άοσμο κ αδιάφορο κλασικό honda..
Θα μπορούσε όμως να καλύψει και τις ανάγκες ως δεύτερη, κάποιου που έχει ήδη μια περισσότερο ακραία μηχανή. Είναι δεν είναι στη τρίτη ηλικία.... (άκου τρίτη ηλικία.... εμένα μου αρέσει.... παλιόπαιδα....)
thunder ace
11/11/2022, 09:50
Για κάποιον που μπήκε στην τρίτη ηλικία μια χαρά είναι για να κλείσει την καριέρα του σαν μοτοσυκλετιστης.. Άχρωμο, άοσμο κ αδιάφορο κλασικό honda..
Τα λογια σου ειναι ο στοχος της honda.
Μοντέρνα σχεδίαση δε θέτε. Τη βρίσκετε διαστημική.
Παραδοσιακή σχεδίαση δε θέτε. Τη λέτε παππουδιέρα.
Ε, τι θέτε; :p
Lioulios
11/11/2022, 10:07
Εμενα υπο προυποθεσεις μου κανει ας πουμε .
Ας βγει να το δουμε και βλεπουμε .
Σημερα ,περα απο το αfrica ,οπτικα δεν μου αρεσει κανενα απο τα καινουρια που κυκλοφορει.
Ενα κλικ πιο πανω απο τα αλλα ,μπορω να πω πως ισως το μορινι ,αλλα δεν θα πηγαινα ποτε εκει .
Για καθημερινο μηχανακι Ελλαδα και ποσο μαλλον Κρητη, ειναι μια ολοκληρωμενη επιλογη.
Τα λογια σου ειναι ο στοχος της honda.
Ο διακαής πόθος του ιδρυτή Honda ήταν να φτιάξει ένα δίτροχο αυτοκίνητο και αυτό συνεχίζει να αντανακλάται στη φιλοσοφία της εταιρείας.
Ακόμα και κάποια αμιγώς supersport μοντέλα της ήταν πιο "ανθρώπινα" από street άλλων εταιρειών και έτσι της βγήκε το όνομα.
Η πορεία της εταιρείας πάντως και η κατεύθυνση που έχει πάρει ο μοτοσυκλετισμός και η ζωή εν γένει, αποδεικνύουν ότι δεν είναι όλα για όλους και δεν υπάρχουν σωστές ή κακές νοοτροπίες.
Ούτως ή άλλως αυτό που πάντα έκανε ξεχωριστό τον κόσμο της μοτοσυκλέτας ήταν η ασύγκριτη ποικιλία εμπειριών που μπορεί να προσφέρει ανάλογα με τα γούστα του καθενός.
PaNick67
11/11/2022, 10:26
Για κάποιον που μπήκε στην τρίτη ηλικία μια χαρά είναι για να κλείσει την καριέρα του σαν μοτοσυκλετιστης.. Άχρωμο, άοσμο κ αδιάφορο κλασικό honda..
To θεμα ειναι η οποια μοτοσυκλετα να σε ταξιδεψει, να σε γυρισει, να την χαρεις εκτος πολης, σε δρομους, εθνικες, βουνα, παραλιες. Αυτος ειναι ο στοχος της αχρωμη ή εγχρωμη. Αδιαφορη ή ενδιαφερουσα.
AristidisZ
11/11/2022, 11:08
To θεμα ειναι η οποια μοτοσυκλετα να σε ταξιδεψει, να σε γυρισει, να την χαρεις εκτος πολης, σε δρομους, εθνικες, βουνα, παραλιες. Αυτος ειναι ο στοχος της αχρωμη ή εγχρωμη. Αδιαφορη ή ενδιαφερουσα.
Το θέμα είναι να την κοιτάς και να γουστάρεις, να λαχταράς να ανέβεις πάνω το πρωί, έστω και για να πας 10 χλμ στη δουλειά σου :)
:beer:
όπως καταλαβαίνουμε, το θέμα / στόχος είναι διαφορετικό για το καθένα :lol:
PaNick67
11/11/2022, 11:52
Το θέμα είναι να την κοιτάς και να γουστάρεις, να λαχταράς να ανέβεις πάνω το πρωί, έστω και για να πας 10 χλμ στη δουλειά σου :)
:beer:
Αυτο ειναι προαπαιτουμενο για να αγορασεις, ετσι κι αλλιως.
Οσα χρονια ταξιδευα, ταπεινα, αδιαφορα και αχρωμα εβλεπα στους δρομους, οπως και παλια.
Τα σουπερ ντουπερ καινουργια ηταν στην καφετερια και αντε κανα Λουτρακι ή καμια Χαλκιδα.
Ακομα και τωρα που ταξιδευω με αυτοκινητο η πλεοψηφια τετοιες μοτοσυκλετες ειναι.
Το θέμα είναι να την κοιτάς και να γουστάρεις, να λαχταράς να ανέβεις πάνω το πρωί, έστω και για να πας 10 χλμ στη δουλειά σου :)
:beer:
Αυτής της άποψης είμαι κ εγώ..Αν δεν μου αρέσει τι να το κάνω ας καίει τα μισά από τα υπόλοιπα...
Αυτο ειναι προαπαιτουμενο για να αγορασεις, ετσι κι αλλιως.
Οσα χρονια ταξιδευα, ταπεινα, αδιαφορα και αχρωμα εβλεπα στους δρομους, οπως και παλια.
Τα σουπερ ντουπερ καινουργια ηταν στην καφετερια και αντε κανα Λουτρακι ή καμια Χαλκιδα.
Ακομα και τωρα που ταξιδευω με αυτοκινητο η πλεοψηφια τετοιες μοτοσυκλετες ειναι.
Θα διαφωνήσω..Έχω κάνει αρκετά ταξίδια εξωτερικό κ βλέπω πολλές ωραίες κ ακριβές μοτοσυκλέτες κ κυρίως ευρωπαϊκά κ κυρίως bmw.. Απλά οι Έλληνες σαν νοοτροπία στα οχήματα πιστεύω είμαστε συντηρητικοί,το οποίο σιγά σιγά πιστεύω πως θα αλλάξει..
basilis_k6
11/11/2022, 15:11
Αυτής της άποψης είμαι κ εγώ..Αν δεν μου αρέσει τι να το κάνω ας καίει τα μισά από τα υπόλοιπα...
αμα χάλαγες 100 λίτρα το μήνα μονο για τη δουλεια σου θα άλλαζες αποψη.
Lioulios
11/11/2022, 16:59
όπως καταλαβαίνουμε, το θέμα / στόχος είναι διαφορετικό για το καθένα :lol:
Σιγουρα .
Ο καθενας εχει μοτο για διαφορετικους λογους .Αλλοι παλι εχουν πανω απο μια .
Αλλος την εχει για καθημερινη ,αλλος για ταξιδια ,αλλος την θελει για ξεκαυλωμα και εχει οπλο.
Γνωριζω αγωνιζωμενο στα mx που δεν εχει ουτε ειχε ποτε μοτοσυκλετα .
lleonidas
11/11/2022, 21:07
439345
Τα άλογα στον τροχό, στις πόσες δεκάδες θα κυμανθούν;
KotsosDR
13/11/2022, 12:14
Το suzuki πάντως φαίνεται στα χαρτιά πολύ καλύτερη επιλογή , αν ήταν και λίγο πιο όμορφο με 18αρα πίσω , τα πράγματα θα ήταν ακόμα πιο ξεκάθαρα . Μένει να δούμε τιμές και συμπεριφορά σε δρόμο και χώμα .
basilis_k6
13/11/2022, 13:08
Καμια επαφη αναμεσα στα δυο. Το Σουζούκι μαλιστα λενε θα ερθει με χαμηλοτερη τιμη. Αν δεν ηταν σαν αναποδο γαμωτο δεν θα υπηρχε δίλημμα. Ολα αυτα βεβαια χωρις να ξερουμε επιδοσεις, πραγματικη οδηγική συμπεριφορά και κυριως καταναλωση. Στα χαρτια ομως ειναι παντου καλυτερο, πλην των αλογων που λεει οτι εχει η χοντα.
giorgosb
13/11/2022, 13:57
Αν δεν ήταν σαν ανάποδο γαμωτο δεν θα υπήρχε δίλημμα.
Αυτό..
Αυτη τη μηχανή θα βλεπουμε να κυκλοφορεί ακόμα στο δρόμο σε 30 χρόνια ανάμεσα στα ηλεκτρικά
Όπως βλέπουμε και σήμερα τρανσαλπ του 90
Αργά άχρωμα και άοσμα με 200+ χιλιάδες χλμ
KotsosDR
13/11/2022, 15:56
Αυτη τη μηχανή θα βλεπουμε να κυκλοφορεί ακόμα στο δρόμο σε 30 χρόνια ανάμεσα στα ηλεκτρικά
Όπως βλέπουμε και σήμερα τρανσαλπ του 90
Αργά άχρωμα και άοσμα με 200+ χιλιάδες χλμ
Εγώ πιστεύω σε 30 χρόνια ακόμα αυτά του 90 θα βλέπουμε ,:lol:
Εγώ πιστεύω σε 30 χρόνια ακόμα αυτά του 90 θα βλέπουμε ,:lol:
Πέτυχα ένα προχθές και μάλιστα στα ίδια χρώματα σε άψογη κατάσταση! (περίπου σαν αυτό https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/318633288-honda-transalp-600)
Μου φάνηκε πιο ''πολεμικό'', πιο χωμάτινο και ''άγριο'', πραγματικά αθάνατο (σε σχέση με το καινούριο).
Shinigami Ryuk
14/11/2022, 22:40
Εντωμεταξυ ο ετσι ζηταει 1600ε για το χρεπι.Για δε ρε...
Για ποιό λόγο το νέο V-strom είναι καλύτερο με +22 κιλά, 9 άλογα κάτω και 17αρα ζάντα πίσω έναντι 18 του Τρανσαλπ? Ίσα ίσα αυτά τα χαρακτηριστικά ουσιαστικά τα τοποθετούν σε κάπως διαφορετική κατηγορία. Το μεν πιο τουριστικό, το άλλο πιο ευέλικτο και πιο χωμάτινο.
basilis_k6
15/11/2022, 00:49
Για ποιό λόγο το νέο V-strom είναι καλύτερο με +22 κιλά, 9 άλογα κάτω και 17αρα ζάντα πίσω έναντι 18 του Τρανσαλπ? Ίσα ίσα αυτά τα χαρακτηριστικά ουσιαστικά τα τοποθετούν σε κάπως διαφορετική κατηγορία. Το μεν πιο τουριστικό, το άλλο πιο ευέλικτο και πιο χωμάτινο.
το αναποδο ειναι. το τρανσαλπ ειναι λιγοτερο χωματινο απο καθε αποψη πλην του 18 πισω. δεν εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις, δεν εχει αφαιρουμενο υποπλαισιο, δεν εχει ρυθμιζομενη ζελατινα, δεν εχει ποδια κινητηρα, δεν εχει χουφτες, δεν εχει τη ροπη χαμηλα, δεν εχει τα αλογα χαμηλα, δεν εχει qs ( αχρηστο στο χωμα βεβαια), δεν εχει μεγαλο τεποζιτο, δεν εχει Low rpm assist, εχει λιγοτερο ground clearance και το βαρος ειναι στα χαρτια ακομα. Βεβαια ακομη και τα 22 κιλα να ειναι ολοσωστα αν βαλεις 3 λιτρα βενζινη και ολα οσα δεν εχει απο τη μανα του το χοντα (ποδιες, χουφτες κτλ) θα ειναι μαλλον +10-12. σιγουρα οχι αμελλητεο αλλα οχι και deal breaker. Κανένα απο τα δυο δεν εχει κεντρικο σταντ νομιζω, ψιλοτραγικο αλλα οκ...
το transalp βεβαια μπορει να ειναι πιο φθηνο αλλα ακουγεται το αντιθετο! τουλαχιστον απο αγγλια μερια.
KotsosDR
15/11/2022, 08:06
το αναποδο ειναι. το τρανσαλπ ειναι λιγοτερο χωματινο απο καθε αποψη πλην του 18 πισω. δεν εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις, δεν εχει αφαιρουμενο υποπλαισιο, δεν εχει ρυθμιζομενη ζελατινα, δεν εχει ποδια κινητηρα, δεν εχει χουφτες, δεν εχει τη ροπη χαμηλα, δεν εχει τα αλογα χαμηλα, δεν εχει qs ( αχρηστο στο χωμα βεβαια), δεν εχει μεγαλο τεποζιτο, δεν εχει Low rpm assist, εχει λιγοτερο ground clearance και το βαρος ειναι στα χαρτια ακομα. Βεβαια ακομη και τα 22 κιλα να ειναι ολοσωστα αν βαλεις 3 λιτρα βενζινη και ολα οσα δεν εχει απο τη μανα του το χοντα (ποδιες, χουφτες κτλ) θα ειναι μαλλον +10-12. σιγουρα οχι αμελλητεο αλλα οχι και deal breaker. Κανένα απο τα δυο δεν εχει κεντρικο σταντ νομιζω, ψιλοτραγικο αλλα οκ...
το transalp βεβαια μπορει να ειναι πιο φθηνο αλλα ακουγεται το αντιθετο! τουλαχιστον απο αγγλια μερια.
Well said
το αναποδο ειναι. το τρανσαλπ ειναι λιγοτερο χωματινο απο καθε αποψη πλην του 18 πισω. δεν εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις, δεν εχει αφαιρουμενο υποπλαισιο, δεν εχει ρυθμιζομενη ζελατινα, δεν εχει ποδια κινητηρα, δεν εχει χουφτες, δεν εχει τη ροπη χαμηλα, δεν εχει τα αλογα χαμηλα, δεν εχει qs ( αχρηστο στο χωμα βεβαια), δεν εχει μεγαλο τεποζιτο, δεν εχει Low rpm assist, εχει λιγοτερο ground clearance και το βαρος ειναι στα χαρτια ακομα. Βεβαια ακομη και τα 22 κιλα να ειναι ολοσωστα αν βαλεις 3 λιτρα βενζινη και ολα οσα δεν εχει απο τη μανα του το χοντα (ποδιες, χουφτες κτλ) θα ειναι μαλλον +10-12. σιγουρα οχι αμελλητεο αλλα οχι και deal breaker. Κανένα απο τα δυο δεν εχει κεντρικο σταντ νομιζω, ψιλοτραγικο αλλα οκ...
το transalp βεβαια μπορει να ειναι πιο φθηνο αλλα ακουγεται το αντιθετο! τουλαχιστον απο αγγλια μερια.
Well said
Διαφωνώ καθέτως και θα εξηγήσω το γιατί.
-Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δε λένε απολύτως τίποτα. Η ποιότητά τους λέει πολλά. Η Honda δουλεύει Showa και το σύνολο είναι πάντα εξαιρετικό. Προφανώς οι πιο απαιτητικοί για αρχή θα πάνε σε αλλαγή ελατηρίων. Είναι αφέλεια να πιστεύουμε ότι ένα μεσαίο μοντέλο παραγωγής θα έχει οτιδήποτε εκτός απο απλά ανεκτές αναρτήσεις, είτε με ρυθμίσεις είτε όχι. Το βλέπουμε δεκαετίες και δε νομίζω να αλλάξει αυτό έτσι απλά. Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετ λύσεις.
-Το Σουζούκι είναι μετρημένο πλήρες υγρών αλλά σε καμία περίπτωση μαζί με κάγκελα, ποδιές, χούφτες κλπ. Δεν το κάνει κανείς αυτό και θα ήταν αστείο κιόλας. Έχω δει Τενερέ ζυγισμένο με κάτι ψιλά πάνω του στα 225 κιλά, αυτά που φόραγε δε δικαιολογούσαν τα +20 κιλά. Θα σας πέσουν τα σαγόνια αν κάποιος πάρει το Vstrom με ποδιά, κάγκελα, χούφτες και πάει και το ζυγίσει. Καμία εταιρεία δε λέει την απόλυτη αλήθεια οπότε μην εμπιστεύεστε.
-Το κεντρικό σταντ είναι πολύ χρήσιμο για αλλαγή σαμπρέλας αλλά προσθέτει ακόμα περισσότερο βάρος και συνέχεια... βρίσκει στο έδαφος!!! Δεν τρελαίνομαι
-Η 18αρα απο μόνη της κάνει μεγάλη διαφορά. Όταν στη 17αρα το καλύτερο λάστιχο που μπορείς να βάλεις είναι το Anakee Wild και το AX41 αντιλαμβάνεται κανείς το χάος αν τα πράγματα σοβαρέψουν.
Εννοείται η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική καθώς απο τη στιγμή που δεν έχουν βγει στο δρόμο και δεν τα έχουμε οδηγήσει απλά υποθέτουμε. Στην πράξη πολλά μπορούν να αλλάξουν καθώς παίζει ρόλο το ζύγισμα, η ομοιογένεια και η αίσθηση βάρους. Αυτό που δεν αμφισβητείται όμως είναι το τελευταίο που έγραψα για τις επιλογές καθαρά χωμάτινων ελαστικών που θα δημιουργήσουν μεγάλη διαφορά απο τα 50-50 που βάζουμε στις 17αρες πίσω.
KotsosDR
15/11/2022, 12:08
Διαφωνώ καθέτως και θα εξηγήσω το γιατί.
-Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δε λένε απολύτως τίποτα. Η ποιότητά τους λέει πολλά. Η Honda δουλεύει Showa και το σύνολο είναι πάντα εξαιρετικό. Προφανώς οι πιο απαιτητικοί για αρχή θα πάνε σε αλλαγή ελατηρίων. Είναι αφέλεια να πιστεύουμε ότι ένα μεσαίο μοντέλο παραγωγής θα έχει οτιδήποτε εκτός απο απλά ανεκτές αναρτήσεις, είτε με ρυθμίσεις είτε όχι. Το βλέπουμε δεκαετίες και δε νομίζω να αλλάξει αυτό έτσι απλά. Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετ λύσεις.
- παίζουν μεγάλο ρόλο γιατί ρυθμίζεις το μηχανάκι ανάλογα με το φόρτο η το τερέν που θα κινηθείς , ειδικά η διαδρομή της ανάρτησης και το ground clearence παίζουν τόσο ρόλο ώστε να μη βρίσκει το κεντρικο σταντ για παράδειγμα.:D επίσης και οι αναρτήσεις του suzuki είναι showa ;)
-Το Σουζούκι είναι μετρημένο πλήρες υγρών αλλά σε καμία περίπτωση μαζί με κάγκελα, ποδιές, χούφτες κλπ. Δεν το κάνει κανείς αυτό και θα ήταν αστείο κιόλας. Έχω δει Τενερέ ζυγισμένο με κάτι ψιλά πάνω του στα 225 κιλά, αυτά που φόραγε δε δικαιολογούσαν τα +20 κιλά. Θα σας πέσουν τα σαγόνια αν κάποιος πάρει το Vstrom με ποδιά, κάγκελα, χούφτες και πάει και το ζυγίσει. Καμία εταιρεία δε λέει την απόλυτη αλήθεια οπότε μην εμπιστεύεστε.
- αρα ολα αυτα που λες μπορει να ισχυουν και για το honda :rolleyes:
-Το κεντρικό σταντ είναι πολύ χρήσιμο για αλλαγή σαμπρέλας αλλά προσθέτει ακόμα περισσότερο βάρος και συνέχεια... βρίσκει στο έδαφος!!! Δεν τρελαίνομαι
-Η 18αρα απο μόνη της κάνει μεγάλη διαφορά. Όταν στη 17αρα το καλύτερο λάστιχο που μπορείς να βάλεις είναι το Anakee Wild και το AX41 αντιλαμβάνεται κανείς το χάος αν τα πράγματα σοβαρέψουν.
Υπάρχουν και άλλα λάστιχα που μπορούν να μπούνε αλλα οντως ειναι μικρότερη η γκάμα
Εννοείται η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική καθώς απο τη στιγμή που δεν έχουν βγει στο δρόμο και δεν τα έχουμε οδηγήσει απλά υποθέτουμε. Στην πράξη πολλά μπορούν να αλλάξουν καθώς παίζει ρόλο το ζύγισμα, η ομοιογένεια και η αίσθηση βάρους. Αυτό που δεν αμφισβητείται όμως είναι το τελευταίο που έγραψα για τις επιλογές καθαρά χωμάτινων ελαστικών που θα δημιουργήσουν μεγάλη διαφορά απο τα 50-50 που βάζουμε στις 17αρες πίσω.
Απάντησα πάνω για μεγαλύτερη ευκολία ανάγνωσης , έχω πολλά περισσότερα να πώ βεβαια αλλα καλύτερα να τα δουμε και στο δρόμο / χώμα
EDIT: Ξεχασα , αφαιρουμενο υποπλαίσιο το suzuki
basilis_k6
15/11/2022, 12:42
-Οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δε λένε απολύτως τίποτα. Η ποιότητά τους λέει πολλά. Η Honda δουλεύει Showa και το σύνολο είναι πάντα εξαιρετικό. Προφανώς οι πιο απαιτητικοί για αρχή θα πάνε σε αλλαγή ελατηρίων. Είναι αφέλεια να πιστεύουμε ότι ένα μεσαίο μοντέλο παραγωγής θα έχει οτιδήποτε εκτός απο απλά ανεκτές αναρτήσεις, είτε με ρυθμίσεις είτε όχι. Το βλέπουμε δεκαετίες και δε νομίζω να αλλάξει αυτό έτσι απλά. Για αυτό υπάρχουν οι αφτερμαρκετ λύσεις.
-Το Σουζούκι είναι μετρημένο πλήρες υγρών αλλά σε καμία περίπτωση μαζί με κάγκελα, ποδιές, χούφτες κλπ. Δεν το κάνει κανείς αυτό και θα ήταν αστείο κιόλας. Έχω δει Τενερέ ζυγισμένο με κάτι ψιλά πάνω του στα 225 κιλά, αυτά που φόραγε δε
το vstrom ειχε παντα καλυτερες αναρτησεις απο τα transalp. τωρα τι θα ειναι τα νεα μοντελα δεν ξερουμε, το ονομα δεν λεει τιποτα. οι ρυθμισεις ειναι ρυθμισεις, η διαδρομη ειναι διαδρομη, το ενα τα εχει το αλλο οχι. στο βαρος εισαι λαθος, η ανακοινωση βαρους ειναι με τον στανταρ εξοπλισμο, σε καθε εταιρια. αλλο που τελικα ειναι παντα λιγο παρακατω απο την πραγματικοτητα.
Lioulios
15/11/2022, 15:00
Το ξαναπαμε αλλη μια .
Το καλυτερο μηχανακι της 10ετιας να εχει βγαλει η σουζουκι ...ετσι που το κανε , θα το λουστει .
Καποιοι λιγοι ελαχιστοι θα ναι αυτοι που θα το προτιμησουν εναντι αλλων επιλογων ΑΝ ειναι καλυτερο στα τεστ και τα απολυτα νουμερα και εχει τα αλογα εκει που τα θες και ας ειναι λιγοτερα ,που και αυτο παλι παιζει αφου δεν ξερουμε αληθινα αλογα απο το τρανσαλπ.
Ειναι κακασχημο το σουζουκι σε αντιθεση με το χοντα που αν βαλεις ενα καγγελακι ,κανεις και καμια χαριτομενιά ...πλησιαζει σε αφρικα και αυτο δεν ειναι τυχαιο .
Θα το δειξει ο καιρος ,αλλα εγω νομιζω πως θα εχουμε εκτος απροόπτου ενα νεο best seller τυπου vstrom 1st gen
basilis_k6
15/11/2022, 15:10
2022 so far
1 HONDA CB500X 369
2 YAMAHA TRACER 9 GT 271
3 SUZUKI V-STROM 650 229
4 YAMAHA TRACER 9 226
5 HONDA CBF125 221
6 YAMAHA TENERE 700 211
7 YAMAHA TRACER 700 178
8 HONDA X-ADV750 175
9 YAMAHA MT 07 171
10 BENELLI TRK502, 502 X 166
και οι δυο ερχονται με φόρα. για ελλαδα παντα, εξω μαλλον τα ιδια θα ειναι αλλα για αλλους λογους. γενικα στις μεγαλες βορειες αγορες δεν ειναι τοσο απολυτοι με την εμφανιση μιας μοτο. δυσκολα θα αποκλεισουν κατι που ειναι ασχημο οπως εμεις οι νοτιοι.
αναμφιβολα το στρομ ειναι ασχημο για ελλαδα και θα του κοστισει. ομως δεν βλεπω και μικρο αφρικα πουθενα πανω στο 750. εγω σου λεω απο τωρα οτι τα συγκριτικα θα ειναι best on off strom και best πόλης/all around transalp. το οποιο πρακτικα σημαινει οτι το TA ειναι η σωστη επιλογή για το 90+% των αναβατων.
Πάντως την κατανάλωση που λενε δεν την πιστευω για κανεναν. ειδικα για τη suzuki. Για κανένα λογο δεν θα πεφτει κατω απο 5λ/100 ουτε με νεκρα σε κατηφορα.
Απάντησα πάνω για μεγαλύτερη ευκολία ανάγνωσης , έχω πολλά περισσότερα να πώ βεβαια αλλα καλύτερα να τα δουμε και στο δρόμο / χώμα
EDIT: Ξεχασα , αφαιρουμενο υποπλαίσιο το suzuki
Σωστές οι παρατηρήσεις απλά πρέπει να περιμένουμε να τα δούμε στο δρόμο γιατί πολλές φορές τα νούμερα δε λένε πάντα την αλήθεια. Οι ρυθμίσεις παίζουν ρόλο σε καλές αναρτήσεις όχι σε μέτριες που θα θέλουν βελτίωση με το καλημέρα, αν είναι καλές του Vstrom θα φανεί σύντομα. Και τα 2 Showa φοράνε όντως αλλά δε φοράνε τα ίδια οπότε οι ρυθμίσεις που υπάρχουν στο ένα δε σημαίνουν απαραίτητα ότι είναι καλύτερο απο το άλλο. Γνωρίζουμε τι σωθικά έχουν και τι βαλβινγκ έχει γίνει και στο πως θα δουλεύουν αν δεν τα δούμε? Ή απλά βλέπουμε λίγο μεγαλύτερη διαδρομή και 10mm μεγαλύτερο ground clearance και βγάζουμε νικητή? Αν είναι έτσι ας μην τα δοκιμάσουμε καν:lol: . Ξέρω οτι τουλάχιστον συμφωνούμε στο περιμένουμε να τα δούμε στην πράξη.
Για το βάρος φυσικά δεν εμπιστεύομαι καμία εταιρεία για αυτό άλλωστε τόνισα πως η συζήτηση είναι καθαρά θεωρητική. Για το υποπλαίσιο όμως θα συμφωνήσω, σε περίπτωση τούμπας μπορεί να βγει άχρηστο το μηχανάκι.
το vstrom ειχε παντα καλυτερες αναρτησεις απο τα transalp. τωρα τι θα ειναι τα νεα μοντελα δεν ξερουμε, το ονομα δεν λεει τιποτα. οι ρυθμισεις ειναι ρυθμισεις, η διαδρομη ειναι διαδρομη, το ενα τα εχει το αλλο οχι. στο βαρος εισαι λαθος, η ανακοινωση βαρους ειναι με τον στανταρ εξοπλισμο, σε καθε εταιρια. αλλο που τελικα ειναι παντα λιγο παρακατω απο την πραγματικοτητα.
Προσωπικά θεωρώ απίθανο να ανακοινώνουν βάρος με τα έξτρα πάνω αλλά θα έχει ενδιαφέρον να ζυγιστεί με όλα αυτά πάνω.
Υ.Γ 1: Βλέπω για το V strom συμπίεση 12.8. Δε σας φαίνεται αρκετή?
Υ.Γ 2: Να τονίσω ότι το V strom δείχνει πολύ αξιόλογη επιλογή και φυσικά όταν πάω για αλλαγή θα λάβει σοβαρή υποψηφιότητα. Απλά είμαι κάπως σκεπτικός γιατί τα κιλά που ανακοινώνουν και το στυλ του μου δείχνουν ότι το πάνε σε πιο τουριστική φάση, ανεξάρτητα απο τις διαδρομές που έχει.
Lioulios
15/11/2022, 16:14
...ομως δεν βλεπω και μικρο αφρικα πουθενα πανω στο 750.
Σοβαρά τώρα ;
439379
439380
AristidisZ
15/11/2022, 16:31
Σοβαρά τώρα ;
439379
439380
ε βάλε και το CB στις φωτό :p
To φανάρι πρέπει να κουμπώνει κανονικά απο το ένα στο άλλο. :lol:
Lioulios
15/11/2022, 18:06
Το μπροστινο φαναρι ειναι το μονο σημειο που το ενα δεν θυμιζει το αλλο .
Το γενικο συνολο ομως ειναι η συνταγη της επιτυχιας .Αυτο που θα το απογειωσει εμπορικα....οπως ακριβως και με το βστρωμ στο μακρυνο 2004 οπου βγαλανε ενα 650 να ειναι καρμον με το 1000αρι...
Η ιδανικη επιλογη για καποιον τοτε που ηθελε καλη ,φθηνη και τεραστια μηχανη ειτε για βολτες ,ειτε για το καφε με τα γκομενακια ....τα ξεχασατε ολα αυτα ?
Τωρα ειναι η adv εποχη και το ομορφοτερο αφρικα κανει ενα σωρο λ7.
Τί και αν δεν εχεις την παραμικρη φιλοδοξια να κατακτησεις τον οποιοδηποτε λόφο ? Εχεις το μηχανακι που και καλα μπορει ,10χιλιαρικα κατω απο το αλλο που μπορει καλυτερα ,αλλα εσενα δε σε νοιαζει γιατι οι γκομενες δεν τα γνωριζουν αυτα .
Ποσα τενερε υπαρχουν που δεν πατησαν και δεν θα πατησουν ποτε στο χωμα ?
Tallyban
15/11/2022, 18:54
Και ρυθμίσεις στο πηρούνι να βαζανε ,ο τυπικός αγοραστής Ντόχα δε θα τις άγγιζε.
Lioulios
15/11/2022, 20:26
Nταξ...μην το λες !
Θελω να πιστευω πως θα γινει αυτο που λεει ο billy .
Δηλ θα εχει ενα αρκετα ικανοποιητικο συνολο που θα δουλευει πολυ καλα ,αλλα για αναβατες σαν και εμενα ας πουμε κοντα στα 80κιλα .
Οι υπολοιποι που ειτε θελουν κατι πιο εξτρημ ή ειναι καπως πιο γεματουληδες ,θα πρεπει να στραφουν σε αφτερ επιλογες και βελτιωσεις ,αλλα το ιδιο θα συμβει και για οσους επιλεξουν το νεο στρωμ .
doctoras
15/11/2022, 21:13
Παίδες και τα δυο μηχανάκια είναι στην ίδια πλευρά(μικρές διάφορες, ίδια φιλοσοφία κατασκευής), ανταγωνιστές θα είναι αλλά θα πάρουν το μερίδιο τους στην αγορά.
Η χοντα πουλάει λόγο ονόματος και εμπορικότητας και η σουζουκι λόγο εντιμότητας, περισσότερη(Ιάπωνεζικη) μοτοσυκλέτα για τα λεφτά που θα δώσεις.
Το πιθανότερο είναι να σκουπίσουν την κατηγορία και να κλέψουν μερίδια ακόμη και από τα μικρότερα μπατζετ όπως των ανερχόμενων Κινέζων.
Βασίλη κ6 επειδή το είπες πολλές φορές, το αισθητικό είναι σχετικό, σε ένα χρόνο από τώρα μπορεί να το βρίσκεις «έκτακτο». Έχουν επαναληφθεί πολλάκις τέτοιες αναθεωρήσεις από όλους
Lioulios
15/11/2022, 21:50
Δσν μπορω να μην το ξαναπω ...Η σουζουκι επαιξε και εχασε απο μονη της.
Αντι να στηειξει το προτζεκτ της αισθητικα ,εκανε οτι μπορουσε για το αντιθετο.
Η χοντα εκανε ενα μηχανακι να μοιαζει με μικρο αφρικα και οσο και αν το κοιτας το σουζουκι σου θυμιζει αυτο. Αισθητικα και παντα μονο μιλαω.439393
439394
basilis_k6
15/11/2022, 21:51
Βασίλη κ6 επειδή το είπες πολλές φορές, το αισθητικό είναι σχετικό, σε ένα χρόνο από τώρα μπορεί να το βρίσκεις «έκτακτο». Έχουν επαναληφθεί πολλάκις τέτοιες αναθεωρήσεις από όλους
δεν ειμαι απο αυτους. το χοντα δεν ειναι ασχημο. λιγο βαρετο αλλα οκ, βαλανε πολύ βαρετα χρωματα ισως. Μια διχρωμια την ηθελε. Το φαναρι πολύ ασχημο αλλα οχι και τουαρεγκ :D
KotsosDR
15/11/2022, 23:06
Δσν μπορω να μην το ξαναπω ...Η σουζουκι επαιξε και εχασε απο μονη της.
Αντι να στηειξει το προτζεκτ της αισθητικα ,εκανε οτι μπορουσε για το αντιθετο.
Η χοντα εκανε ενα μηχανακι να μοιαζει με μικρο αφρικα και οσο και αν το κοιτας το σουζουκι σου θυμιζει αυτο. Αισθητικα και παντα μονο μιλαω.439393
439394
439395
mr.mister
18/11/2022, 08:11
Μαγκες η τιμη στην Γερμανια ειναι 10.500
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=356050440&cn=DE&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=750&pageNumber=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&action=eyeCatcher&searchId=36d97f1c-323f-099a-cc95-e48192dbef3d&ref=srp
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=355595696&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.modelDescription=transalp+750&pageNumber=1&scopeId=MB&searchId=a7f7c260-63fb-0389-a669-bc4f0aba7374&ref=srp
Και καπου εδω αρχιζει το γελιο γιατι ο ακατανομαστος θα ζηταει 11.900 εδω. Γιατι το λεω?
Παρτε ματι αναλογικα τιμες της Honda με την Γερμανια εδω και θα δειτε διαφορα με τις ελληνικες τιμες απο 100-600 σε ολα τα μοντελα.
https://www.honda.de/motorcycles.html
Οπως διαπιστωνετε στο Transalp 750 θα ειναι 1400.
Ρε που να γινουν αυτα ρεεεε.
doctoras
18/11/2022, 08:29
Μήπως για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα στο αν αισχροκέρδει ο εισαγωγέας να συμπεριλάβουμε φορολογικό πλαίσιο και ότι άλλη παράμετρο διαμορφώνει την τιμή από χώρα σε χώρα;
Ενώ επίσης να γίνει αναγωγή και για τους υπόλοιπους εισαγωγείς ιαπωνεζικων σε σχέση με τους ομολόγους τους στην Ευρώπη;
Από την εμπειρία μου στην Γερμανία παρατηρούσα στα ίδια καταναλωτικά προϊόντα / αγαθά μια διαφορά 20 -30% σε σχέση με Ελλάδα και όλα αυτά με κατώτατο μισθό 1400€
mr.mister
18/11/2022, 09:25
Δεν μπορει ο ακατανομαστος στα 1100 africa twin να εχει 600 euros παραπανω- nc 750x να εχει 500 euros παραπανω-cb 650r να εχει 350 euros παραπανω(απο Γερμανια)
και στο επερχομενο Transalp 750 να μου θελει 1400 euros παραπανω.
Μπορω ομως να μαντεψω τον τροπο σκεψης των τοπικων managaρεων της Honda. Σου λεει το Tenere 700 στα 72 αλογα το εχουν 11.200 euros, ε να μην το βαλουμε 11.900 το Transalp που εχει και 92 αλογα:evil:.
AristidisZ
18/11/2022, 09:28
Περιμέντε και θα δούμε
Αν μιλάμε για κάτι κοντά στο 11, είμαι πολύ σοβαρά ψημένος πάντως... :)
mr.mister
18/11/2022, 09:35
Περιμέντε και θα δούμε
Αν μιλάμε για κάτι κοντά στο 11, είμαι πολύ σοβαρά ψημένος πάντως... :)
Δες το τελος
https://www.youtube.com/watch?v=CMTJuQzLd7M
giorgosb
18/11/2022, 09:48
Δες το τελος
https://www.youtube.com/watch?v=CMTJuQzLd7M
"Έντονο φλερτ με τις 12.000€", ε.. Μάλιστα.. Και μέσα Απριλίου στην Ελλάδα..
dankannn
18/11/2022, 09:51
Δες το τελος
https://www.youtube.com/watch?v=CMTJuQzLd7M
«Έντονο Φλερτ» με τις 12.000 € :bawl:
giorgosb
18/11/2022, 09:54
Δηλαδή τι θεωρείται φλερτ....; Τα 11.990€ πχ είναι φάσωμα; :lol:
AristidisZ
18/11/2022, 10:01
Δες το τελος
https://www.youtube.com/watch?v=CMTJuQzLd7M
ρε το Μαράκι....
Καλά εχει ο Θεός μέχρι τότε...
Εκτός απο τη φορολογία στην Ελλάδα και την όποια αισχροκέρδεια μήπως πρέπει να συνυπολογιστεί και ο αριθμός των μοντέλων που θα πουληθούν----->περισσότερες παραγγελίες δηλαδή χαμηλότερη τιμή στο κάθε μοντέλο? Είναι το ίδιο να πάρω εγώ τηλέφωνο τη Χόντα και να παραγγείλω 10 Τράνσαλπ και το ίδιο ο Γερμανός που θα παραγγήλει 100? Στην ίδια τιμή θα τα πάρουμε? Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση τον όποιον Σαρακάκη αλλά σκέφτομαι καθαρά εμπορικά (μιας και έχω μια μικρή σχέση με το αντικείμενο).
DoctoR_k6
18/11/2022, 12:13
Εκτός απο τη φορολογία στην Ελλάδα και την όποια αισχροκέρδεια μήπως πρέπει να συνυπολογιστεί και ο αριθμός των μοντέλων που θα πουληθούν----->περισσότερες παραγγελίες δηλαδή χαμηλότερη τιμή στο κάθε μοντέλο? Είναι το ίδιο να πάρω εγώ τηλέφωνο τη Χόντα και να παραγγείλω 10 Τράνσαλπ και το ίδιο ο Γερμανός που θα παραγγήλει 100? Στην ίδια τιμή θα τα πάρουμε? Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση τον όποιον Σαρακάκη αλλά σκέφτομαι καθαρά εμπορικά (μιας και έχω μια μικρή σχέση με το αντικείμενο).
Ακριβως ετσι ειναι.
Κ μενα στην εταιρια που εργαζομαι αλλες τιμες αγοραζουμε (καλυτερες εννοω στην δικη μας περιπτωση) απο Ιαπωνια (μαμα) εμεις σαν Ελληνικη θυγατρικη κ αλλες ο Ιταλος/Γερμανος/Γαλλος κ.ο.κ.
Οποτε μετα εμεις διαμορφωνουμε μια τιμη πωλησης που συμφερει να αγορασουν απο εδω κ να το στειλουν το προιον παντου στον κοσμο με τα μεταφορικα μεσα (κ να κερδιζει ο πελατης στο τελος).
Οποτε το ΤΑ750 θα το πληρωσουμε κ παραπανω...
mr.mister
18/11/2022, 12:50
Μαγκες επαναλαμβανω γιατι δεν το πιασατε. Ο ακατανομαστος δεν την κανει την τοσο μεγαλη χρηματικη διαφορα σε ολα τα μοντελα του αλλα στο συγκεκριμενο, αντε και στο επερχομενο CB 750 Hornet που απο 8 εδω θα το εχει 9.
doctor_john
18/11/2022, 12:57
Είναι μικρές οι διαφορές, αν υπάρχουν, λόγο τεμαχίων στα οχήματα. Γίνονται διευκολύνσεις στην πληρωμή, προτεραιότητα στην παράδοση, στα αξεσουάρ κ.λπ.
Στην ελλάδα το συναισθηματικά φορτισμένο, το αγαπημένο κ.λπ. το βάζουν ακριβότερο γιατί ξέρουν ότι θα πωληθεί έτσι και αλλιώς.
Μαγκες επαναλαμβανω γιατι δεν το πιασατε. Ο ακατανομαστος δεν την κανει την τοσο μεγαλη χρηματικη διαφορα σε ολα τα μοντελα του αλλα στο συγκεκριμενο, αντε και στο επερχομενο CB 750 Hornet που απο 8 εδω θα το εχει 9.
Θα παραθέσω δύο δικές μου φωτογραφίες το 2016 στο Ρόστοκ της Γερμανίας. Ήμουν με λινά στο πισινό λάστιχο και πήγα σε μια Honda που είχε εκεί για να αλλάξω ένα πισινό.
439452
439453
Όπως βλέπεις το νέο NC 750 τότε που στην ελλάδα είχε τιμή τιμοκαταλόγου 8.200 (το ξέρω γιατί το αγόρασε φίλος κατευθείαν) είχε 7.000. Συνεπώς δε μας είπες κάτι καινούργιο, πάντα συνέβαινε αυτό. Και τα υπόλοιπα μοντέλα που είχα κοιτάξει ήταν όλα φθηνότερα απο εδώ. Προφανώς και τότε δεν υπήρχε αυτή η διαφορά τιμής σε όλα γιατί δεν πουλάνε όλα το ίδιο. Αν παραγγήλει ο Σαρακάκης 10 Goldwing πχ και ο Γεμανός 15 η διαφορά τιμής που θα τα πάρουν θα είναι μικρότερη. Το θέμα είναι οτι δε γνωρίζουμε ακριβώς πόσα παραγγέλνουν και σε τι τιμές, το μοναδικό που γνωρίζουμε είναι ότι η Γερμανία απεθύνεται σε 6πλάσιο κοινό και αυτό διαμορφώνει και την τιμή σε εμπορικά μοντέλα.
doctor_john
18/11/2022, 14:07
Billy όσο αυξάνεται η εργατοώρα και το βάρος του αντικειμένου, τόσο μικρότερο το περιθώριο κέρδους και κατα συνέπεια το εύρος καλύτερης τιμής
ανάλογα με τα κομμάτια. Κάτι που νομοτελειακά επαληθεύεται από το πλήθος που εκδίδονται (μικρό).
Πόσο δε μάλλον όταν το αντικείμενο επαληθεύεται αυστηρά από την κάθε χώρα. (δεν μπορείς να στριμώξεις μερικά παραπάνω μαύρα)
Ένα εξάρτημα για παράδειγμα (το πιο πρόσφατο) της bmw που έχει 560ε σαν ανταλλακτικό μέσω της αντιπροσωπείας, πωλείται 280ε από το "εργοστασιο"
στην αντιπροσωπεία και διαμορφώνει τιμές 1 x 280, 10 x 274, 100 x 232 .
Κατα τύχη αυτό στο παράδειγμα μας, έχει σχεδόν ίδιο χρόνο απασχόλησης απο άνθρωπο και μηχανές.
Μια μοτοσυκλέτα έχει κομμάτια που έχουν κοστίσει "ελάχιστα" σε εργατοώρα σε σχέση με την σύνθεση, τον έλεγχο, την συσκευασία κ.λπ.
Παράλληλα, οι διαθέσιμες μοτοσυκλέτες που μπορεί να παραδώσει το εργοστάσιο είναι λίγες σε σχέση με την ζήτηση.
Δεν καίγεται κανένα εργοστάσιο μοτοσυκλετών να ξεστοκάρει δηλαδή.
Να είσαι σίγουρος πως άν ο γερμανός ζητήσει για Μάϊο 100 και ο έλληνας 10, όχι μόνο δεν θα πάρει καλή τιμή αλλά δεν πρόκειται να πάρει
ούτε τα κομμάτια που θέλει αν η ήδη ολοκληρωμένη παραγωγή στο εργοστάσιο δεν μπορεί να καλύψει τους αριθμούς που ζητά η υπόλοιπη
επαληθευμένη (δηλαδή όχι καινούργια αντιπροσωπεία σε άγνωστο μέρος) αγορά.
mr.mister
18/11/2022, 14:26
Παντως με την καμοια δεν αξιζει να παρεις στα 11.900 το Transalp 750 οταν υπαρχει brand new το Africa Twin του 21 (καμοια διαφορα με του 22) στα 14.900 και του 22 στα 15.350.
DoctoR_k6
18/11/2022, 14:41
Billy όσο αυξάνεται η εργατοώρα και το βάρος του αντικειμένου, τόσο μικρότερο το περιθώριο κέρδους και κατα συνέπεια το εύρος καλύτερης τιμής
ανάλογα με τα κομμάτια. Κάτι που νομοτελειακά επαληθεύεται από το πλήθος που εκδίδονται (μικρό).
Πόσο δε μάλλον όταν το αντικείμενο επαληθεύεται αυστηρά από την κάθε χώρα. (δεν μπορείς να στριμώξεις μερικά παραπάνω μαύρα)
Ένα εξάρτημα για παράδειγμα (το πιο πρόσφατο) της bmw που έχει 560ε σαν ανταλλακτικό μέσω της αντιπροσωπείας, πωλείται 280ε από το "εργοστασιο"
στην αντιπροσωπεία και διαμορφώνει τιμές 1 x 280, 10 x 274, 100 x 232 .
Κατα τύχη αυτό στο παράδειγμα μας, έχει σχεδόν ίδιο χρόνο απασχόλησης απο άνθρωπο και μηχανές.
Μια μοτοσυκλέτα έχει κομμάτια που έχουν κοστίσει "ελάχιστα" σε εργατοώρα σε σχέση με την σύνθεση, τον έλεγχο, την συσκευασία κ.λπ.
Παράλληλα, οι διαθέσιμες μοτοσυκλέτες που μπορεί να παραδώσει το εργοστάσιο είναι λίγες σε σχέση με την ζήτηση.
Δεν καίγεται κανένα εργοστάσιο μοτοσυκλετών να ξεστοκάρει δηλαδή.
Να είσαι σίγουρος πως άν ο γερμανός ζητήσει για Μάϊο 100 και ο έλληνας 10, όχι μόνο δεν θα πάρει καλή τιμή αλλά δεν πρόκειται να πάρει
ούτε τα κομμάτια που θέλει αν η ήδη ολοκληρωμένη παραγωγή στο εργοστάσιο δεν μπορεί να καλύψει τους αριθμούς που ζητά η υπόλοιπη
επαληθευμένη (δηλαδή όχι καινούργια αντιπροσωπεία σε άγνωστο μέρος) αγορά.
Η τιμη που θα παρει ο Γερμανος θα ειναι σιγουρα χαμηλοτερη απο του Ελληνα κ ας παρει 20 κομματια απο τα 100 που ζητησε.
Τα εργοστασια πουλανε σε τιμες στανταρ για τον καθενα τους.
Τα βλεπω απο πρωτο χερι πως γινεται η δουλεια ασχετως των ποσοτητων που ζηταει η καθε χωρα.
Η τιμολογιακη πολιτικη της μαμας εταιριας προς ολες τις χωρες που την αντιπροσωπευουν εχει διαμορφωθει κ δεν εχει μεγαλες διαφοροποιησεις.
AristidisZ
23/01/2023, 11:25
τελικά έχει καταλάβει κανείς που φτιάχνονται τα καινούργια Transalp ;;;
τελικά έχει καταλάβει κανείς που φτιάχνονται τα καινούργια Transalp ;;;
Japan! :cry:
DoctoR_k6
23/01/2023, 11:32
Japan! :cry:
Honda Italia...? :lol:
skritikos
23/01/2023, 12:08
Για να γέμισε η Ταϊλάνδη πρώτη από όλους υποθέτω στο τοπικό εργοστάσιο της Honda. Το οποίο παράγει και τα κορυφαία ποιοτικά CB500 series και πολλά άλλα μοντέλα.
AristidisZ
23/01/2023, 12:13
Για να γέμισε η Ταϊλάνδη πρώτη από όλους υποθέτω στο τοπικό εργοστάσιο της Honda. Το οποίο παράγει και τα κορυφαία ποιοτικά CB500 series και πολλά άλλα μοντέλα.
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ, αλλά δε μπορώ να βρω πηγή στο net...
Αυτό σκεφτόμουν και εγώ, αλλά δε μπορώ να βρω πηγή στο net...
440941
πηγή (https://www.motomag.gr/news/nea-montela-epikairotita/honda-transalp-750-2023-apokleistiko-noritera-apo-tin-eicma-2022-pano)
skritikos
23/01/2023, 12:30
https://global.honda/about/group/manufacturing-facilities/index.html
Αν έχει κάποιος όρεξη να το κοιτάει τακτικά. Αλλά δεν το ενημερώνουν πάντα.
skritikos
23/01/2023, 14:02
50000 Zloty βλέπω στην Πολωνία με παραδόσεις από Ιούνιο!
Δηλαδή περίπου 10600 Euro. Εμείς λογικά θα είμαστε όντως στα 11600 ή πιο πάνω.
panavour
23/01/2023, 15:13
τελικά έχει καταλάβει κανείς που φτιάχνονται τα καινούργια Transalp ;;;
Πάντως σίγουρα ΟΧΙ, Ιαπωνία.
AristidisZ
23/01/2023, 15:36
Πάντως σίγουρα ΟΧΙ, Ιαπωνία.
Η σιγουριά σου από που πηγάζει ;
Και εγώ είχα καταλάβει ότι θα είναι Japan, αλλά είχα μπερδευτεί που είδα βίντεο από Ταϊλάνδη
panavour
23/01/2023, 15:54
Είναι μικρό για Ιαπωνία.
Είναι μικρό για Ιαπωνία.
Μικρό? Σε κυβικά? Και το NC μικρό είναι αλλά απο το 2012 κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
skritikos
23/01/2023, 16:29
Μικρό? Σε κυβικά? Και το NC μικρό είναι αλλά απο το 2012 κατασκευάζεται στην Ιαπωνία.
Σωστά αλλά νομίζω το κάνει λόγω του DCT που φτιάχνεται Ιαπωνία. Και έχει κρατήσει όλη την γραμμή παραγωγής εκεί.
Hornet και Transalp πιστεύω είναι Thailand. Θα μάθουμε σε λίγο καιρό λογικά.
Σωστά αλλά νομίζω το κάνει λόγω του DCT που φτιάχνεται Ιαπωνία. Και έχει κρατήσει όλη την γραμμή παραγωγής εκεί.
Hornet και Transalp πιστεύω είναι Thailand. Θα μάθουμε σε λίγο καιρό λογικά.
χμμμμ έχει λογική αυτό αλλά DCT είχε και το VFR1200 αλλά και το Africa. Κατασκευάζονται και τα 2 στην Ιαπωνία?
skritikos
23/01/2023, 16:50
χμμμμ έχει λογική αυτό αλλά DCT είχε και το VFR1200 αλλά και το Africa. Κατασκευάζονται και τα 2 στην Ιαπωνία?
Ναι από όσο ξέρω για το AT.
(VFR υπάρχει ακόμη?!)
Ναι από όσο ξέρω για το AT.
(VFR υπάρχει ακόμη?!)
Εχει σταματήσει πολλά χρόνια απλά αναρωτήθηκα που φτιαχνόταν. Αν και νομίζω μαζί με τα CBR1000-600 ήταν και αυτό στην Ιαπωνία.
AristidisZ
23/01/2023, 17:26
χμμμμ έχει λογική αυτό αλλά DCT είχε και το VFR1200 αλλά και το Africa. Κατασκευάζονται και τα 2 στην Ιαπωνία?
Η Africa είναι Japan
mr.mister
23/01/2023, 19:54
Ολα απο 750 και πανω της Honda ειναι Made in Japan οπως και τα νεα Hornet,Transalp που εχουν την ιδια γραμμη παραγωγης.
Στις Kawasaki φαίνεται άμεσα από τον αριθμό πλαισίου, αν ο ενδέκατος χαρακτήρας είναι το Α (Akashi) τότε είναι made in Japan, αν είναι το D είναι made in Thailand.
Λογικά θα υπάρχει κάτι παρόμοιο και για τις Honda.
AUFGEBRACHT
23/01/2023, 20:39
Στα Honda αν δεν κάνω λάθος στο VIN number η χώρα κατασκευής είναι το πρώτο γράμμα, τουτέστιν J για Ιαπωνία.
panavour
24/01/2023, 10:17
Θα το δούμε στην τιμή που φτιάχνεται.Αν είναι Japan,θα είναι ακριβωτερο από το να φτιάχνεται Ινδονησία.Θα περάσει τα 13 χιλιάρικα.
AristidisZ
24/01/2023, 10:21
Θα το δούμε στην τιμή που φτιάχνεται.Αν είναι Japan,θα είναι ακριβωτερο από το να φτιάχνεται Ινδονησία.Θα περάσει τα 13 χιλιάρικα.
καλά, δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό η χώρα κατασκευής, θα το μάθουμε κάποια στιγμή
αυτή τη στιγμή πάντως που μιλάμε, η διαφορά του γιαπωνέζικου NC750 (manual) από το ταϊλανδέζικο CB500X είναι κάτω από 1500 €
14.850 έχει το πιο φτηνό CRF1100 2023 αυτή την στιγμή στο car.gr, 15 και κάτι τα άλλα. Το 750 θα κοστίζει 13+ χιλιάρικα ; :confused:
panavour
24/01/2023, 10:34
14.850 έχει το πιο φτηνό CRF1100 2023 αυτή την στιγμή στο car.gr, 15 και κάτι τα άλλα. Το 750 θα κοστίζει 13+ χιλιάρικα ; :confused:
Πάω και στοίχημα.13 + - 500.
DoctoR_k6
24/01/2023, 10:40
Στα Honda αν δεν κάνω λάθος στο VIN number η χώρα κατασκευής είναι το πρώτο γράμμα, τουτέστιν J για Ιαπωνία.
Κ στα Suzuki.
Ισχυει κ για τα αυτοκινητα αυτο οπως εχω δει σε Honda κ Suzuki.
καλά, δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό η χώρα κατασκευής, θα το μάθουμε κάποια στιγμή
Εφόσον το πόρνετ φτιάχνεται στο Hamamatsu, γιατί να διαφέρει το τρανσάλπ;;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.