PDA

View Full Version : JAPAN Vs. EUROPE



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Da.Vintage
18/06/2007, 08:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Βρε πόσο θα 'θελες να έχεις ένα τέτοιο μπουρδέλο!!! Αλλά ξέμεινες με το...








..











..






..













ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!!!!!!!






:rotflmao: :rotflmao: :wave2:

ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ κ7 και παίρνει 3 ΜΟΝΣΤΕΡ σε διαφορα χρώματα και για όταν χαλάνε τα 2 να έχει 1 μεχρι να βγούν απο το συνεργείο!

Da.Vintage
18/06/2007, 08:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Δεν υπάρχει... Γιατί απλά τα Ιταλικά δεν βάζουν περιφεριακά απο παπί και πλαίσια απο χαρτόνι σε μοτοσυκλέτες με 160 άλογα...:a24:

Έχουν καταλάβει δηλαδή οτι τα πλαίσια τους σηκώνουν μέχρι 80 ε?

Da.Vintage
18/06/2007, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert

Και μην ξεχνάς πως η Ducati, είναι ένα μικρό εργοστάσιο που πουλάει όχι περισσότερα απο 30000 κομμάτια ετησίος...



Παιδιά τώρα ξέρουμε πόσες ΚΟΥΛΑΤΖΕΣ κυκλοφορούν στο δρόμο ετησίως!

Da.Vintage
18/06/2007, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Άσε μην κάνεις τον κόπο γιατί πάλι δεν σας παίρνει....



:a22:

Τι είναι αυτό ducati 600 1980?

ΦΛΟΡΕΤΑ ΜΕ ΦΕΡΙΝΓΚ???:lol:

dessert
18/06/2007, 08:31
:a014: :a014: :a014:


Καμάρι μου....!!!!




:a014: :a014: :a014:

dessert
18/06/2007, 08:41
...:D


93504

Da.Vintage
18/06/2007, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ............ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ...........

Γιά τίς brembo..................ARE YOU SURE.....???????????

Γιά ξαναδές το..........δέ χάνεις τίποτε.......!!!!!!!!!!!

ΤΗΝ NISSIN...............ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ.....?????????????


:wave2:
:lol: :rotflmao: :lol:


:a029: :a38: :a014:

dessert
18/06/2007, 08:49
Κοιτα τώρα που θα δεί την απάντηση...








:a014:

Da.Vintage
18/06/2007, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από anco
ΤΕΛΟΣ με ακους....

ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.....

:lol: :lol: :bawl: :bawl:


ΕΙΣΑΙ ΞΥΡΙΣΜΕΝΟΣ????:confused: :lol: :rotflmao: :lol:

Da.Vintage
18/06/2007, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από iriniaa
KΥΤΤΑΞΕ...................ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΥΘΑΔΗΣ..............


Θά μπώ στόν κόπο νά σού άπαντήσω γιά μιά άκόμα φορά μπάς καί καταλάβεις............

Πρώτα -πρώτα .....ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ....................

Ή 1098 πού κάνει 20000 εύρώ ...........όσο δέ θά φθάσει ποτέ κανένα Japan.....
ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ................SHOWA...........
KAI ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ...........!!!!!!!!!!!!

Ξέρεις άπό πού είναι αύτή...?????

Ή άπόλυτη ξεφτίλα δηλαδή...........τό καμάρι τής Ντουκάτι έμπιστεύθηκε..........
ΤΟΥΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ.............γιά νά στρίβει.....
Κρίμα τήν τεχνολογία............

Όταν τό κοστολόγιο πάει στά 24000 εύρώ τότε βάζουμε Όλινς..........
Άν πήγαινε σαράντα μπορεί νά βάζαμε καί τού Ρόσσι τήν άνάρτηση.....!!!!!!!!!!!!

Φέρε λοιπόν έσύ τό καμάρι τής Ντουκάτι μέ τά 24 χιλιάρικα νά πάει μέ ένα gsx-r.......
πού κάνει 13χιλιάρικα ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Νά σού πώ έκεί ποιός στρίβει ,ποιός φρενάρει καί ποιός έξαφανίζεται......!!!!!!!!!!!!!


Τήν Agusta 312 τήν έχεις άκουστά...????
25000 εύρώ..........!!!!!!!!!!!!!!!

Αύτή τή φορά δέ θά στό πώ ..............
ΠΑΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΦΡΕΝΑ ΦΟΡΑΕΙ..................ΚΑΙ ΤΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.............!!!!!!!!!!!!!!


ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΜΕ .....................ΜΑΛΑΚΙΟΥΛΕΣ................!!!!!!!!!!
ΟΛΑ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.............


Μήν κάνεις άνόητες έρωτήσεις ...........ξέρεις γιατί είναι τόσο άκριβά τά εύρωπαικά προιόντα....
Καί άν ή Χόντα ήθελε...........θά έβαζε τό varadero.........
13000 καί όχι 11000 καί θάχε μπρός πίσω Όλινς καί Μπρέμπο.........
Άλλά έπειδή αύτή ή ίστορία είναι ένα παραμύθι δέ τό χρειάζεται καί δίνει...........
ΦΤΗΝΟ ΠΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...........

ΕΧΕΙΣ ΣΤΡΙΨΕΙ ΜΕ VARADERO.......???????????
Έχεις φρενάρει μέ cbs...?????


Έχεις φρενάρει μέ hayabusa μέ τίς έργοστασιακές δαγκάνες άπό τά 300 km.....??????????

Τρία χρόνια τόχω καί δέν άλλαξα κανένα σωληνάκι,καμμία δαγκάνα καί κανένα σταμπιλιζατέρ...
Άπειρες ρυθμίσεις στίς άναρτήσεις........μιά φορά τίς πείραξα καί έχασα τή μπάλλα........



Κι άν σέ τελική μού τή δώσει καί θέλω νά τά χώσω.............
έγώ μπορώ νά βάλω Εύρωπαικά περιφερειακά.............
Έσύ τό κουβαδάκι σου τί θά τό κάνεις.....????????

ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΜΟΤΕΡ...???????:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Όσο γιά τό πού πατάει ή γάτα..........έμένα μέ νοιάζει...????????
ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ................Η
ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ ΚΟΤΤΑ..............??????????????????

Ποιός είναι πρώτος στήν έρευνα αύτή τή στιγμή ...??????????
Ποιός περνάει στήν παραγωγή αύτά πού έχει.........??????????
ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΛΑΕΙ...................................................??????????

Άντε λεβέντη μου..........περί όρέξεως ούδείς λόγος............
ΑΛΛΑ............
ΑΛΛΟ Η ΒΟΥΡΤΣΑ............ΑΛΛΟ Η...........ΠΟΥΤΣΑ.........!!!!!!!!!!!!


:wave2:


ΘΕΟΣ!!!

:a23:

Da.Vintage
18/06/2007, 08:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88

αν κ αυτες δν ειχαν την ανεση που τους δινουν οι τρελες πωλησεις μικρων μοτοσυκλετων κ τυπου ΧΤ θα λεγαμε που θα ηταν η τιμη των ναυαρχιδων τους.

γιατι μετα θα ηθελαν κ αυτες να πουλανε και "ονομα".

Tί λές?

Για να κοντράρουν το ΧΤ βγάλαν το ΜΟΝΣΤΕΡ....:lol:

dessert
18/06/2007, 09:04
:a014: :a014: :a014:

Da.Vintage
18/06/2007, 09:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Δηλαδή θα βάλουμε μια 1098 και ένα gixxer στην πίστα και θα αρχίσουν οι Γιάπωνες να κερνάνε τσάϊ....;;;:confused: Αυτό το επεισόδιο του star trek θέλω να το ΔΩ!!! Να με φωνάξεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!



Σε αυτή τη φωτό 2 ΙΑπωνικά SS και τα 2 ΥΑΜΑΗΑ παρεπιπτόντως περνάμε απο εξωτερική το "επικο" 1098:lol:....

1 εκόνα 1000 λέξεις!

Da.Vintage
18/06/2007, 09:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Σε αυτή τη φωτό 2 ΙΑπωνικά SS και τα 2 ΥΑΜΑΗΑ παρεπιπτόντως περνάμε απο εξωτερική το "επικο" 1098:lol:....

1 εκόνα 1000 λέξεις!

Ξεχασα τη φωτό...
:smilea:


93506

grigorisr1
18/06/2007, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Ξεχασα τη φωτό...
:smilea:

Ο ανθρωπος ζεσταμα εκανε κατευθειαν εσυ.....



Που πας ρε να περασεισ το ιταλικο εισαι τρελος ?

:rotflmao: :rotflmao:

Da.Vintage
18/06/2007, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Κανουν σχεδον ιδιο χρονο.....


Και το ενα εχει 15.000
Το αλλο 19.000 και 23.000 αναλογα ποιο θα παρεις......

Οποτε ποιος λογος να παρεις ducati και καλα να ξεχωριζεις?

13.400 έχει το κ7 ....
Πάς να ανεβάσεις την αξία απο το μηχανάκι σου... ΛΑΜΟΓΙΟ Ε ΛΑΜΟΓΙΟ!

stradas
18/06/2007, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Ξεχασα τη φωτό...
:smilea:
Ρε τριπαπαρε τιταν τι μλκιες μας λες τοσες μερες με τις φωτο απο το track day...

:lol: :lol: :lol:

Και ελεγα ρε πουστη ποιος πηρε 1098 και δεν το στριβει...(οχι οτι δεν υπαρχουν βεβαια και τετοιοι :sad: )

:lol: :lol: :lol:

Αφου εκεινη την ημερα ειχε test ride η ελληνμοτο τα μηχανακια της...

:lol: :lol: :lol:

Αυτοι που περναγες και καυλωνες με την σκεψη - ποπο ρε πουστη περασα και ντουκατι σημερα... - ηταν με ΞΕΝΑ μηχανακια... βολτα κανανε οι ανθρωποι... οσο εσυ ιδρωνες να τους περασεις...

:lol: :lol: :lol:

:beer:

dessert
18/06/2007, 09:12
:a014:

Da.Vintage
18/06/2007, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Οπως και νανε τα ευρωπαικα ειναι πιο ευαισθητα απο τα japan και μη πεις οχι...

Καλα ενταξει τωρα FIAT δεν ειναι καν μαρκα :rotflmao: :rotflmao:

Βαλανε εκει 4 γραμματα οτι τους ηρθε στο μυαλο εκεινη την ωρα και φτιαξανε μαρκα.:lol:

KAI για να το Σώσουνε ... σπονσοράρουνε το Rossi... ΚΑΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΧΟΥΝ... Καταστρέψαν ενα όμορφο μηχανάκι με αυτό το FIAT επάνω...

dessert
18/06/2007, 09:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Ρε τριπαπαρε τιταν τι μλκιες μας λες τοσες μερες με τις φωτο απο το track day...

:lol: :lol: :lol:

Και ελεγα ρε πουστη ποιος πηρε 1098 και δεν το στριβει...(οχι οτι δεν υπαρχουν βεβαια και τετοιοι :sad: )

:lol: :lol: :lol:

Αφου εκεινη την ημερα ειχε test ride η ελληνμοτο τα μηχανακια της...

:lol: :lol: :lol:

Αυτοι που περναγες και καυλωνες με την σκεψη - ποπο ρε πουστη περασα και ντουκατι σημερα... - ηταν με ΞΕΝΑ μηχανακια... βολτα κανανε οι ανθρωποι... οσο εσυ ιδρωνες να τους περασεις...

:lol: :lol: :lol:

:beer:



Ρε άσε τον άνθρωπα να γράψει....






:a014:

grigorisr1
18/06/2007, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
KAI για να το Σώσουνε ... σπονσοράρουνε το Rossi... ΚΑΚΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΧΟΥΝ... Καταστρέψαν ενα όμορφο μηχανάκι με αυτό το FIAT επάνω...


Δε λες παλι καλα που ειναι FIAT και δεν ειναι κανα KIA :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Yamaha τι περιμενεις....




Κοιτα τι suzuki ρε MITSUBISHI...... το ονομα τα λεει ολα οι ανθρωποι βγαζουν EVO ρε...

dessert
18/06/2007, 09:19
Τιτάνα, να σε καλά παλικάρι μου, μ'έκανες και γέλασα πρωϊ-πρωϊ... :lol:



Που 'σαι Τιτάνα έχω και monsterω, πάμε καμιά βόλτα;;;???



:wave2:


93507

Da.Vintage
18/06/2007, 09:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ρε συ strada, πούλα την βρέ, να την δώσω και εγώ, να πάρουμε 2 Γιαπάν

Καλά και να θές να την πουλήσεις χλωμό σε κόβω... Γιατί απο μεταπώληση τα Ιταλικά...:bigcry:
Αστο... Δε τα παίρνει κανένας εγώ έκανα 1,5 χρόνο να πουλήσω ιταλικό και άσε οταν το έκανα πόσα πήρα!


Είμαι καμένος βλέπεις!


Αλλά και να το πουλήσεις με τα λεφτά που θα πάρεις απο το Ιταλικό ούτε Ιαπωνικό παπί δε θα μπορείς να πάρεις στη καλύτερη θα πάρεις ένα CBF 250

Da.Vintage
18/06/2007, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Καλημέρα Τιτάνα :wave2:




Πάλι τσάϊ σε κέρασαν.... :rotflmao: :rotflmao: :lol:

Απ'ότι βλέπω εσύ ακόμα κοιμάσαι...









και βλέπεις όνειρα!:lol:

dessert
18/06/2007, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Καλά και να θές να την πουλήσεις χλωμό σε κόβω... Γιατί απο μεταπώληση τα Ιταλικά...:bigcry:
Αστο... Δε τα παίρνει κανένας εγώ έκανα 1,5 χρόνο να πουλήσω ιταλικό και άσε οταν το έκανα πόσα πήρα!


Είμαι καμένος βλέπεις!


Αλλά και να το πουλήσεις με τα λεφτά που θα πάρεις απο το Ιταλικό ούτε Ιαπωνικό παπί δε θα μπορείς να πάρεις στη καλύτερη θα πάρεις ένα CBF 250


Αυτό είναι όχι;;;???:confused:


Τι δεν γουστάρεις την παρέα μας;;;;??


Γιατί βρε τί σου έκανα;;;???

:a014:


93508

Da.Vintage
18/06/2007, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Πω - πω !!!:eek:


Ρε συ το τσάϊ έχει και άλλες παρενέργιες...



:lol:








:a014:

Εσύ θα μας πείς!

dessert
18/06/2007, 09:23
Ωχ απο την αρχή το πήρε.... :uplate:

Da.Vintage
18/06/2007, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Ρε τριπαπαρε τιταν τι μλκιες μας λες τοσες μερες με τις φωτο απο το track day...

:lol: :lol: :lol:

Και ελεγα ρε πουστη ποιος πηρε 1098 και δεν το στριβει...(οχι οτι δεν υπαρχουν βεβαια και τετοιοι :sad: )

:lol: :lol: :lol:

Αφου εκεινη την ημερα ειχε test ride η ελληνμοτο τα μηχανακια της...

:lol: :lol: :lol:

Αυτοι που περναγες και καυλωνες με την σκεψη - ποπο ρε πουστη περασα και ντουκατι σημερα... - ηταν με ΞΕΝΑ μηχανακια... βολτα κανανε οι ανθρωποι... οσο εσυ ιδρωνες να τους περασεις...

:lol: :lol: :lol:

:beer:

Για να ξέρεις επειδή δεν ήσουν εκεί!

Το ένα το 1098 το πήρε μία ΚΟΥΛΑΤΖΑ και το έριξε το πρωί και απο τότε δε δώσαν ΚΑΝΕΝΑ...
Αυτό είναι δικό του γιατί τον έιδα να φεύγει με αυτό... εκτός αν τα κάνουν δώρο αφού δε πουλάνε!

dessert
18/06/2007, 09:28
Και να δείς που κάποιοι που ήταν εκεί την οδήγησαν.....




Αλλά τι να λέμε τώρα...



Του τη χάρησαν, ναι...





:a014:

Da.Vintage
18/06/2007, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Τιτάνα, να σε καλά παλικάρι μου, μ'έκανες και γέλασα πρωϊ-πρωϊ... :lol:



Που 'σαι Τιτάνα έχω και monsterω, πάμε καμιά βόλτα;;;???



:wave2:

Eλα να τα στρίψουμε .... Εγώ με το ΠΑΠΙ και αν με περάσεις εγώ θα στο χαρίσω να έχεις να κυκλοφορείς τις πολλές μέρες που θα είναι στο συνεργείο!

Αν Ιταλικό δεν με έχει περάσει ΠΟΤΕ!

Και σε προκαλώ αν θές και μπορείς έλα... Αλλά είσαι κοτούλα και εσύ και η φιλενάδα σου!
:lol:

dessert
18/06/2007, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Eλα να τα στρίψουμε .... Εγώ με το ΠΑΠΙ και αν με περάσεις εγώ θα στο χαρίσω να έχεις να κυκλοφορείς τις πολλές μέρες που θα είναι στο συνεργείο!

Αν Ιταλικό δεν με έχει περάσει ΠΟΤΕ!

Και σε προκαλώ αν θές και μπορείς έλα... Αλλά είσαι κοτούλα και εσύ και η φιλενάδα σου!
:lol:


Καμάρι μου !!!! !!!!:eek:


93509

grigorisr1
18/06/2007, 09:50
Πολυ τσαι ρε παιδια πιειτε και κανα :a55:

Da.Vintage
18/06/2007, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Πολυ τσαι ρε παιδια πιειτε και κανα :a55:


Θα κεράσω εγώ τον επιδόρπιο!


93512

dessert
18/06/2007, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Θα κεράσω εγώ τον επιδόρπιο!



Βρε Τιτάνα, έγραψες πάλι....

Τι να πώ ΘΕΑ-ΘΕΑ !!!!!


:wave2:


93513

Da.Vintage
18/06/2007, 11:37
KAI με ροζ στριγκάκι σε έχω....


ΚΟΥΛΑΔΙ!!!

Da.Vintage
18/06/2007, 11:38
Και για να μη ξεχνιόμαστε!


93514

dessert
18/06/2007, 11:41
:nono:
Μην εκδηλώνεσαι έτσι παλικάρι μου.....




Μας βλέπουν και ανήλικα....:look:








































































:bawl:

Da.Vintage
18/06/2007, 11:47
Nα μαντέψω?

Εσύ και το μηχανάκι σου ε?

ΘΕΑ ΘΕΑ!

Να τα πούμε απο κοντά σε είχα παρεξηγήσει!


93520

Da.Vintage
18/06/2007, 11:54
Έλα ρε ακόμα ψάχνεις φωτό με γκομενάκι και R1???


BUSTED!!!!:lol: :lol: :lol:

dessert
18/06/2007, 11:56
Ακόμα με ακούνε........!!!!!!!!!!!!!!11




:rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:

dessert
18/06/2007, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
...με ροζ στριγκάκι σε έχω....


...


Εγω δε βάζω τέτοια....








:look:

















....

















πειράζει????;;;










:rotflmao: :lol: :bigcry: :bigcry: :lol: :rotflmao:

dessert
18/06/2007, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Nα μαντέψω?

Εσύ και το μηχανάκι σου ε?

ΘΕΑ ΘΕΑ!

Να τα πούμε απο κοντά σε είχα παρεξηγήσει!


Ναι βρε όποτε θές...



Μονο κοίτα να φοράς και αυτό το ρόζ που έλεγες πιο πάνω....





:look:




Πές μου όμως ειλικρινά....:look:











.



















.





...σε κόβει;;;?????







:bawl: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :bawl:

Da.Vintage
18/06/2007, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ναι βρε όποτε θές...



Μονο κοίτα να φοράς και αυτό το ρόζ που έλεγες πιο πάνω....





:look:




Πές μου όμως ειλικρινά....:look:











.



















.





...σε κόβει;;;?????







:bawl: :lol: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :bawl:


Οχι το φοράω πανω απο τη φόρμα!:lol:

Xrider
18/06/2007, 12:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Έδώ είμαστε.

Έχω προσέξει ότι πολλοί φίλοι του forum καταφέρονται πολλές φορές εναντίον των ευρωπαϊκών (περισσότερο ιταλικών) μηχανακίων και κάποιοι άλλοι εναντίον των ιαπωνικών. Λογικόν είναι ο καθένας να έχει τις προτιμήσεις του αλλά τι είναι αυτό που σας κάνει να επιλέγετε την μία ή την άλλη σχολή;

Προσωπικά τείνω προς Ιαπωνία και αναφέρω παρακάτω τους λόγους.

1. Αξιοπιστία. Πολλοί ίσως διαφωνίσουν αλλά νομίζω ότι είναι αντικειμενικό να πούμε ότι τα γιαπωνέζικα είναι εν γένει αξιόπιστα.
2. Τεχνολογία. Νομίζω ότι οι περισσότερες καινοτομίες, μας έρχονται από εκεί.
3. Τιμές. Οι φίλοι μας οι γιαπωνέζοι έδωσαν απλοχερα στον κόσμο ΦΘΗΝΑ μηχανάκια.
4. Design. Αν και εδώ θα φάω πολλές μούτζες, πιστεύω ότι σε κάποιες κατηγορίες (πχ ss) τα ομορφότερα είναι σχιστομάτικα.
5. Ποικιλία. Τα πάντα από παπί μέχρι πύραυλο

Για πείτε μου τη γνώμη σας ...

:smokin: :smokin: :smokin:

Το ΟΛΟ σκεπτικο ειναι ηλιθιο.
Η μονη διαφορα που υπαρχει ειναι στο μυαλο του καθενα...μηχανες φτιαχνουν και οι μεν και οι δε..
Στο τελος τελος,οτι πληρωνεις παιρνεις.

dessert
18/06/2007, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Οχι το φοράω πανω απο τη φόρμα!:lol:



:bawl: :lol: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :lol: :bawl:

stradas
18/06/2007, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Οχι το φοράω πανω απο τη φόρμα!:lol:

:lol: :bawl: :lol:

γι’αυτο τους περνας στην πιστα, σε αφηνουν για να βλεπουν την θεα...

:lol: :bawl: :lol:

Da.Vintage
18/06/2007, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Το ΟΛΟ σκεπτικο ειναι ηλιθιο.
Η μονη διαφορα που υπαρχει ειναι στο μυαλο του καθενα...μηχανες φτιαχνουν και οι μεν και οι δε..
Στο τελος τελος,οτι πληρωνεις παιρνεις.

Νομίζω οτι εδω μέσα έχουμε αρχίσει και παραγνωριζόμαστε!

Δε ξέρω αν είστε φίλοι ή όχι με τον Super_toto...αλλά το να λές κάποιον ηλίθιο δεν είναι λίγο!

Για χαλαρώστε εδω μέσα λίγο όλοι... κουβέντα κάνουμε εώς χαβαλέ! αλλά και τα δύο έχουν όρια!

Δε μπορεί ο καθένας εδώ μέσα να αμολάει άπρεπους χαρακτηρισμούς σα Κλ@ανιές γιατί έχει τα νέυρα του επείδή κάποιος για παράδειγμα του έχει πιάσει τη θέση που παρκάρει ή τσακώθηκε με τη γυναίκα του κτλ...!

Σταματήστε να κρύβεστε πίσω απο το πληκτρολόγιό σας και αρχίστε να κάνετε κουβέντα σαν να έχετε το άτομο μπροστά σας! Ωστε ότι του πείτε να έχετε τα κότσια να τα πείτε και μπροστά του!

Και δε το λέω σε εσένα προσωπικά μόνο αλλά γενικώς και σε πολλούς εδώ μέσα!

Da.Vintage
18/06/2007, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
:lol: :bawl: :lol:

γι’αυτο τους περνας στην πιστα, σε αφηνουν για να βλεπουν την θεα...

:lol: :bawl: :lol:

Ο καθένας με τα μυστικά του!:lol:

Da.Vintage
18/06/2007, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Ο καθένας με τα μυστικά του!:lol:

GAY το κάναμε και αυτό το θρέντ... Ας γυρίσουμε τώρα στα παλιά!


Δε μου λέτε?

Γιατί είστε κομπλεξικοί με τις πολλές στροφές και τα πολλά άλογα του Ιαπωνικού κινητήρα???

Ακούω κάθε 3 και λίγο 160 άλογα στις 45.365σαλ!

Γιατί τόσο κόμπλεξ?

super_toto
18/06/2007, 13:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Νομίζω οτι εδω μέσα έχουμε αρχίσει και παραγνωριζόμαστε!

Δε ξέρω αν είστε φίλοι ή όχι με τον Super_toto...αλλά το να λές κάποιον ηλίθιο δεν είναι λίγο!

Για χαλαρώστε εδω μέσα λίγο όλοι... κουβέντα κάνουμε εώς χαβαλέ! αλλά και τα δύο έχουν όρια!

Δε μπορεί ο καθένας εδώ μέσα να αμολάει άπρεπους χαρακτηρισμούς σα Κλ@ανιές γιατί έχει τα νέυρα του επείδή κάποιος για παράδειγμα του έχει πιάσει τη θέση που παρκάρει ή τσακώθηκε με τη γυναίκα του κτλ...!

Σταματήστε να κρύβεστε πίσω απο το πληκτρολόγιό σας και αρχίστε να κάνετε κουβέντα σαν να έχετε το άτομο μπροστά σας! Ωστε ότι του πείτε να έχετε τα κότσια να τα πείτε και μπροστά του!

Και δε το λέω σε εσένα προσωπικά μόνο αλλά γενικώς και σε πολλούς εδώ μέσα!

Δεν τον ξέρω τον κύριο και ούτε θα ήθελα. Δεν απαντάω στον ίδιο απλά και μόνο γιατί δεν θέλω να χαλάσω το thread που απο ότι βλέπω δίνει αφορμή για συζήτηση , ηλίθια ή όχι ας το κρίνει ο καθένας.

stradas
18/06/2007, 14:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
GAY το κάναμε και αυτό το θρέντ... Ας γυρίσουμε τώρα στα παλιά!


Δε μου λέτε?

Γιατί είστε κομπλεξικοί με τις πολλές στροφές και τα πολλά άλογα του Ιαπωνικού κινητήρα???

Ακούω κάθε 3 και λίγο 160 άλογα στις 45.365σαλ!

Γιατί τόσο κόμπλεξ?

Να απαντησω σοβαρα τωρα γιατι βλεπω οτι τσιτωσες λιγακι...;)

Για να βγαλεις απο Ι4 160 τροχο (λεμε τωρα) πρεπει αναγκαστικα να ανεβεις παρα πολυ σε στροφες λειτουργιας και αυτο θα το πετυχεις σε μικρο ευρος στροφων.
Αυτο σημαινει οτι την μεγιστη δυναμη δεν θα την εκμεταλλευτεις πουθενα αλλου παρα μονο στο τελος της ευθειας οπου θα εχεις πλεονεκτημα σε σχεση με ενα V2.

Αρα, τι εχεις? Ενα μοτερ που στο στριφτερο κομματι δεν δουλευει στις στροφες που αποδιδει καλυτερα (εκτος εαν εσυ πας ταπα με 16.000 σαλ)!

Νομιζω αυτη ειναι η βαση της κριτικης προς τους Ι4.

Γιατι τωρα ολος ο κοσμος παιρνει Ι4 και οχι V2?

Εχει να κανει σιγουρα και με την τιμη αφου V2 ειναι συνηθως Ιταλικα και αρα ακριβοτερα μηχανακια, αλλα κυριως κατ'εμε, εχει να κανει με το οτι (ειδικα στην πατριδα μας) εντυπωσιαζεται ευκολα καποιος με την δυναμη και την αδρεναλινη της ευθειας παρα με την δυσκολια που κρυβει και την ενασχοληση που απαιτει το "στριβειν".

Αρα, παρε ενα φτηνο τζαπαν βρωμογκαζο και βγες και λιωστο στα φαναρια, γιατι που να τρεχεις τωρα να κανεις μαθηματα, να παιρνεις εξοπλισμο και να λιωνεις στις πιστες (στις ποιες?)...


Κανονισε Τιτανα, τοση ωρα εγραφα, απαντα σοβαρα!

FZR1000
18/06/2007, 16:18
Τι να απαντησει ειπες κ τιποτα σοβαρο?

Εισαι ακομη στην εποχη της 916 που στους αγωνες τοτε οντως υπερτερουσαν τα ν2...

dessert
18/06/2007, 18:46
Άλλος για στρίνγκ;;;??? :look:























:lol: :bigcry: :lol:

dessert
18/06/2007, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Τι να απαντησει ειπες κ τιποτα σοβαρο?

Εισαι ακομη στην εποχη της 916 που στους αγωνες τοτε οντως υπερτερουσαν τα ν2...


Δηλαδή πως να το διατυπώσουμε για να σας φανεί σοβαρο κε Καθηγητά;;;

Δεν είπε και κάτι που δεν ισχύει ο άνθρωπος. Μήπως να πεταχτεί να βάλει ένα κουστουμάκι και να κάτσει να το ξαναγράψεί;;;


Η εποχή της 916 όντως πέρασε, αλλά ο Troy ακόμα τους την "εφαρμόζει"...





:wave2:

FZR1000
18/06/2007, 19:03
Ναι αλλα σε ποιους τον εφαρμοζει κ με τι εργαλεια!!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Winning World Superbike Championship in 1996 with Ducati; double win at Misano in 2000 with Aprilia, my first podium on the FP1 at Misano in 2004. Winning my first race on the GSXR1000K5 for Alstare Corona Suzuki, Winning World Superbike Championship in 2005 with Suzuki


Καλυτερα να μασας παρα να μιλας

m1ke
18/06/2007, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
GAY το κάναμε και αυτό το θρέντ... Ας γυρίσουμε τώρα στα παλιά!


Δε μου λέτε?

Γιατί είστε κομπλεξικοί με τις πολλές στροφές και τα πολλά άλογα του Ιαπωνικού κινητήρα???

Ακούω κάθε 3 και λίγο 160 άλογα στις 45.365σαλ!

Γιατί τόσο κόμπλεξ?

Είμαστε .... :mad: λογαριασμό θα σου δώσουμε

:rotflmao: :rotflmao:

Πέρα από την πλάκα τα Ι4 στα 1000cc είναι δυνατά παντού γι αυτό δεν χρειάζεται να τα πας στις 15000rpm για να τα νιώσεις. Αντίθετα τα I4 στα 600 είναι για τον φούτσο :yuck:

grigorisr1
18/06/2007, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Να απαντησω σοβαρα τωρα γιατι βλεπω οτι τσιτωσες λιγακι...;)

Για να βγαλεις απο Ι4 160 τροχο (λεμε τωρα) πρεπει αναγκαστικα να ανεβεις παρα πολυ σε στροφες λειτουργιας και αυτο θα το πετυχεις σε μικρο ευρος στροφων.
Αυτο σημαινει οτι την μεγιστη δυναμη δεν θα την εκμεταλλευτεις πουθενα αλλου παρα μονο στο τελος της ευθειας οπου θα εχεις πλεονεκτημα σε σχεση με ενα V2.

Αρα, τι εχεις? Ενα μοτερ που στο στριφτερο κομματι δεν δουλευει στις στροφες που αποδιδει καλυτερα (εκτος εαν εσυ πας ταπα με 16.000 σαλ)!

Νομιζω αυτη ειναι η βαση της κριτικης προς τους Ι4.

Γιατι τωρα ολος ο κοσμος παιρνει Ι4 και οχι V2?

Εχει να κανει σιγουρα και με την τιμη αφου V2 ειναι συνηθως Ιταλικα και αρα ακριβοτερα μηχανακια, αλλα κυριως κατ'εμε, εχει να κανει με το οτι (ειδικα στην πατριδα μας) εντυπωσιαζεται ευκολα καποιος με την δυναμη και την αδρεναλινη της ευθειας παρα με την δυσκολια που κρυβει και την ενασχοληση που απαιτει το "στριβειν".

Αρα, παρε ενα φτηνο τζαπαν βρωμογκαζο και βγες και λιωστο στα φαναρια, γιατι που να τρεχεις τωρα να κανεις μαθηματα, να παιρνεις εξοπλισμο και να λιωνεις στις πιστες (στις ποιες?)...


Κανονισε Τιτανα, τοση ωρα εγραφα, απαντα σοβαρα!

Τις 16.000 σαλ απορω που τις ειδες.... το δικο μου κοφτιαζει στις 13.500 και οσο βγαζει η 4 ταχυτητα δεν εχει τελικι το ducati.

Δε βλεπω κανενα λογο να παρω ducati δεν ειναι ουτε πιο γρηγορο στι πιστα ουτε στις ευθυιες ουτε σε ιπποδυναμη και δεν εχει και καυλιαρικο ΗΧΟ οπως ta JAPAN.Και για servise δινεις 60-70 ευρω καθε 6.000χλμ και εχεις και το κεφαλι σου ησυχο.

dessert
18/06/2007, 19:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ναι αλλα σε ποιους τον εφαρμοζει κ με τι εργαλεια!!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Winning World Superbike Championship in 1996 with Ducati; double win at Misano in 2000 with Aprilia, my first podium on the FP1 at Misano in 2004. Winning my first race on the GSXR1000K5 for Alstare Corona Suzuki, Winning World Superbike Championship in 2005 with Suzuki


Καλυτερα να μασας παρα να μιλας

Κε Καθηγητά, έλεος θα πέσει ο Ιάπωνας να μας πλακώσει...


Μελέτη βρε μελέτη...!!!


http://www.ducati.com/docs_eng/home_page_racing/achieve.html



:wave2:

grigorisr1
18/06/2007, 19:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
Είμαστε .... :mad: λογαριασμό θα σου δώσουμε

:rotflmao: :rotflmao:

Πέρα από την πλάκα τα Ι4 στα 1000cc είναι δυνατά παντού γι αυτό δεν χρειάζεται να τα πας στις 15000rpm για να τα νιώσεις. Αντίθετα τα I4 στα 600 είναι για τον φούτσο :yuck:

Σε αυτο σιμφωνο και εγω τα 600αρια επρεπε να τα βγαζουν 2κιλινδρα 3κιλινδρα... τις προαλλες πηρα ενα R6 2006 βολτα και μετα τις 10-12 σαλ ανοιγει.... και εχει 20.000σαλ κοφτεσ...

FZR1000
18/06/2007, 19:17
Οκ εγω νομιζα τον Troy Corser!!!

Τελικα με πεισατε παω για 1098:beer:

grigorisr1
18/06/2007, 19:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
GAY το κάναμε και αυτό το θρέντ... Ας γυρίσουμε τώρα στα παλιά!


Δε μου λέτε?

Γιατί είστε κομπλεξικοί με τις πολλές στροφές και τα πολλά άλογα του Ιαπωνικού κινητήρα???

Ακούω κάθε 3 και λίγο 160 άλογα στις 45.365σαλ!

Γιατί τόσο κόμπλεξ?


Κοιτα δεν εχουνε και αδικο το δικο σου μεχρι να βγαλει δυναμη πρεπει να παει 10.000σαλ :rotflmao: :rotflmao:



:beer: :beer:

FZR1000
18/06/2007, 19:20
Ειδικα αν το σηκωσει ο Stoner θα κολλησω δυο υδροροες θα κοτσαρω επανω και 2 μοτερ 1098 για να γινει ν4 και θα σπερνω!!!

grigorisr1
18/06/2007, 19:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Οκ εγω νομιζα τον Troy Corser!!!

Τελικα με πεισατε παω για 1098:beer:

Παρε το tricolore ε να δειχνεις φανατικος ιταλος






































Μονο 22.993


Τα 7 ευρω να βαλεις βενζινα γιατι παραπανω δε περνει κιολας :rotflmao: :rotflmao:

dessert
18/06/2007, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από m1ke
...
Πέρα από την πλάκα τα Ι4 στα 1000cc είναι δυνατά παντού γι αυτό δεν χρειάζεται να τα πας στις 15000rpm για να τα νιώσεις. Αντίθετα τα I4 στα 600 είναι για τον φούτσο :yuck:

Ναι βρε, 1000άρι είναι, παντού θα έχει δύναμη. Αυτό που λέμε είναι οτι, συγκριτικά, ένας V2 αρπάζει και έχει απόδοση, εκεί που ένας Ι4 :ZZZ: και θέλει ακόμη για να δείξει δόντι... Μακάρι να γινόταν να πάς στις 16000 με Ι4, στις στροφές, αλλά σε αυτό το σημείο ο κινητήρας είναι απρόβλεπτος και πολύ δύσκολο να κουμανταρείς την μοτο...


:wave2:

FZR1000
18/06/2007, 19:26
Αν δουν στην ducati οτι αλλαξα στρατοπεδο θα μου κανουν καλη τιμη!!! Tricolore fzr1000 edition με exup μονο 25000!!!!

dessert
18/06/2007, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Παρε το tricolore ε να δειχνεις φανατικος ιταλος


Μονο 22.993


Τα 7 ευρω να βαλεις βενζινα γιατι παραπανω δε περνει κιολας :rotflmao: :rotflmao:


Γληγόρη θα σε μαλώσω... :nono:

Μάθε τιμές βρε παλικάρι μου!!!! :look:

grigorisr1
18/06/2007, 19:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ναι βρε, 1000άρι είναι, παντού θα έχει δύναμη. Αυτό που λέμε είναι οτι, συγκριτικά, ένας V2 αρπάζει και έχει απόδοση, εκεί που ένας Ι4 :ZZZ: και θέλει ακόμη για να δείξει δόντι... Μακάρι να γινόταν να πάς στις 16000 με Ι4, στις στροφές, αλλά σε αυτό το σημείο ο κινητήρας είναι απρόβλεπτος και πολύ δύσκολο να κουμανταρείς την μοτο...


:wave2:

Το θεμα ξερεις πιο ειναι... οτι το 1000αρι θα ειναι πιο αργο απο ενα v2 μονο σταματημενα ... και αυτο μεχρι να παει 5-6σαλ μετα δε το πιανεις...


Αν και υπαρχει μια φτηνη λυση για αυτο βαζεις ενα PC III και μετα αρπαζει πιο πολυ και απο ενα v2....

dessert
18/06/2007, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Αν δουν στην ducati οτι αλλαξα στρατοπεδο θα μου κανουν καλη τιμη!!! Tricolore fzr1000 edition με exup μονο 25000!!!!


Δε με λές, σοβαρά όμως...

Σου έβγαλε προβλημα η καμπάνα εσένα;;;


Άμα είναι να γραψεις χαζομάρα , το σβήνω...:evil:

grigorisr1
18/06/2007, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Γληγόρη θα σε μαλώσω... :nono:

Μάθε τιμές βρε παλικάρι μου!!!! :look:



Αντε καλα σορρυ 12ευρω βενζινα. :D

grigorisr1
18/06/2007, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Δε με λές, σοβαρά όμως...

Σου έβγαλε προβλημα η καμπάνα εσένα;;;


Άμα είναι να γραψεις χαζομάρα , το σβήνω...:evil:



Ta yamaha ολα εχουνε προβλημα στη καμπανα..... ακομα και το ρ1 καινουριο που ειχα παρει χτυπουσε....

dessert
18/06/2007, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Το θεμα ξερεις πιο ειναι... οτι το 1000αρι θα ειναι πιο αργο απο ενα v2 μονο σταματημενα ... και αυτο μεχρι να παει 5-6σαλ μετα δε το πιανεις...


Αν και υπαρχει μια φτηνη λυση για αυτο βαζεις ενα PC III και μετα αρπαζει πιο πολυ και απο ενα v2....

Το θέμα δεν είναι απλός να αρπάζει, είναι και να μπορείς να το κάνεις καλά... Είναι απροβλεπτος ο Ι4 σε τέτοιες περιπτώσεις. Οδηγοί αγώνων το λένε όχι εγώ....
Αν είναι απλά να αρπάξει και να το πάς ευθεία, φανάρι - φανάρι μια χαρά είναι και σκέτο...

grigorisr1
18/06/2007, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Το θέμα δεν είναι απλός να αρπάζει, είναι και να μπορείς να το κάνεις καλά... Είναι απροβλεπτος ο Ι4 σε τέτοιες περιπτώσεις. Οδηγοί αγώνων το λένε όχι εγώ....
Αν είναι απλά να αρπάξει και να το πάς ευθεία, φανάρι - φανάρι μια χαρά είναι και σκέτο...


Δε καταλαβαινω τι θες να πεις....

Αμα δλδ τα v2 ειναι καλυτερα γιατι στους αγωνες δε τρεχουν με v2?

dessert
18/06/2007, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Ta yamaha ολα εχουνε προβλημα στη καμπανα..... ακομα και το ρ1 καινουριο που ειχα παρει χτυπουσε....

Στα συγκεκριμένα ήταν πολύ έντονο, πολλές περιπτώσεις, γι αυτό ρωτάω. Θέλουν προσοχή στο λάδι...
:(

dessert
18/06/2007, 19:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Δε καταλαβαινω τι θες να πεις....

Αμα δλδ τα v2 ειναι καλυτερα γιατι στους αγωνες δε τρεχουν με v2?

70 σελίδες το γράφουμε ρε Γληγόρη....


:evil:

grigorisr1
18/06/2007, 19:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
70 σελίδες το γράφουμε ρε Γληγόρη....


:evil:

Και νομιζεις οτι διαβασα ολες τις σελιδες....


:D

FZR1000
18/06/2007, 19:40
εμενα ουτε το r1 '00 ουτε το fzr1000 '91 εχουν προβλημα. τα πρωτα r1 ειχαν βγαλει τετοια προβληματα γιατι ειχαν πιο μικρη καμπανα...

grigorisr1
18/06/2007, 19:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Στα συγκεκριμένα ήταν πολύ έντονο, πολλές περιπτώσεις, γι αυτό ρωτάω. Θέλουν προσοχή στο λάδι...
:(


Το ρ1 99' που ειχα εκαιγε καμια 400γραμ. στα 1.000χλμ

Το καινουριο 2005 που ειχα 3.500 χλμ που το εκανα δε εκαψε τπτ.

dessert
18/06/2007, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Το ρ1 99' που ειχα εκαιγε καμια 400γραμ. στα 1.000χλμ

Το καινουριο 2005 που ειχα 3.500 χλμ που το εκανα δε εκαψε τπτ.

Το έχουν βελτιώσει αρκετά, μετά το 2003 είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα...
:(

dessert
18/06/2007, 19:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
εμενα ουτε το r1 '00 ουτε το fzr1000 '91 εχουν προβλημα. τα πρωτα r1 ειχαν βγαλει τετοια προβληματα γιατι ειχαν πιο μικρη καμπανα...

:wave2:

FZR1000
18/06/2007, 19:52
Εμενα το '00 δεν καιει καθολου!!!

το fzr ομως εχει τα χιλιομετρακια του και καιει 800ml\1000km.........χωρις να βγαζει καπνους ομως...

grigorisr1
18/06/2007, 19:52
Ωρα για βολτα τωρα που δεν εχει και πολυ κινηση :D


:wave2:

dessert
18/06/2007, 20:53
:look:
























..
























..


































..


:look:

Που 'σαι Τιτάνα..;

dessert
18/06/2007, 20:55
:look:








.



















..









βρήκα αυτό....




..







:look:














...σε τιμή ευκαιρίας... να το χτυπήσω;;;;














..



















:look:


93566

dessert
18/06/2007, 20:56
:lol: :bawl: :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bawl: :lol:

JIMK7
18/06/2007, 23:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ναι βρε, 1000άρι είναι, παντού θα έχει δύναμη. Αυτό που λέμε είναι οτι, συγκριτικά, ένας V2 αρπάζει και έχει απόδοση, εκεί που ένας Ι4 :ZZZ: και θέλει ακόμη για να δείξει δόντι... Μακάρι να γινόταν να πάς στις 16000 με Ι4, στις στροφές, αλλά σε αυτό το σημείο ο κινητήρας είναι απρόβλεπτος και πολύ δύσκολο να κουμανταρείς την μοτο...


:wave2:

Μάλλον φίλε μου δεν τα λες καλά έχω ένα Κ7 suzuki με εξάτμιση από το πάτο και φίλτρο άνοιξα με 1098s με ελεύθερα τελικά από 4000χιλ στροφές και τρίτες στο σασμαν και το κ7 εξαφανίστηκε και μπορεί να στο διαβεβαιώσει και ο ίδιος κάτοχος του 1098s όσο από στροφές αστα …Στο συγκεκριμένο 1098s η ducati έχει κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί καταρχάς το έχει ελαφρύνει κατά πολύ και όχι σαν τα προηγούμενα μοντέλα που ήταν σκέτο μολύβι με λίγα λόγια το μόνο ducati που αξίζει είναι το 1098 γιατί έχει και λίγο γκάζι όχι βέβαια σαν ένα τετρακυλινδρο αλλά κοντά κάπως σε αυτό έχει καλά φρένα λίγο βάρος αλλά όμως η τιμή που κάνει είναι εντελώς απαράδεχτη και μη κάτσεις και μου γράψεις ότι έχει καλά περιφερειακά γιατί εγώ φίλε μου με λιγότερα κατά πολύ σε λεφτά έβαλα καλύτερα πράγματα από του 1098s η μήπως νομίζεις ότι οι αναρτήσεις που φορά είναι κορυφή για να σου δώσω να καταλάβεις η πίσω ανάρτηση δεν έχει καν αργή και γρήγορη προφορτιση και όσοι τρέχουν σε αγώνες την αλλάζουν δηλαδή δώρων άδωρον ………… :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

dessert
19/06/2007, 08:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
Μάλλον φίλε μου δεν τα λες καλά έχω ένα Κ7 suzuki με εξάτμιση από το πάτο και φίλτρο άνοιξα με 1098s με ελεύθερα τελικά από 4000χιλ στροφές και τρίτες στο σασμαν και το κ7 εξαφανίστηκε και μπορεί να στο διαβεβαιώσει και ο ίδιος κάτοχος του 1098s όσο από στροφές αστα …


Φίλε μου πολύ καλή σύγκριση έκανες.... Έβαλες πλάι-πλαί έναν Ι4-16v και έναν V2-8v απο τις 4000 στροφές με τρίτη.... :rolleyes:
Και με R1 να ήσουν πλάι-πλάι πάλι θα εξαφανιζόσουν...
Βάλε αν είναι 1 600αρι με 3η και 8000 και ξεκίνα εσύ με 5η και 3000...
Δηλαδή τι μέτρησες;;;...:nono:



Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7

Στο συγκεκριμένο 1098s η ducati έχει κάνει πολύ καλή δουλειά γιατί καταρχάς το έχει ελαφρύνει κατά πολύ και όχι σαν τα προηγούμενα μοντέλα που ήταν σκέτο μολύβι...

10 κιλά βαρύτερη ήταν η 999 και 10 ίππους πιο αδύναμη...:confused: μολύβι;;;:confused:


Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7

... με λίγα λόγια το μόνο ducati που αξίζει είναι το 1098 γιατί έχει και λίγο γκάζι όχι βέβαια σαν ένα τετρακυλινδρο αλλά κοντά κάπως σε αυτό έχει καλά φρένα λίγο βάρος αλλά όμως η τιμή που κάνει είναι εντελώς απαράδεχτη και μη κάτσεις και μου γράψεις ότι έχει καλά περιφερειακά γιατί εγώ φίλε μου με λιγότερα κατά πολύ σε λεφτά έβαλα καλύτερα πράγματα από του 1098s η μήπως νομίζεις ότι οι αναρτήσεις που φορά είναι κορυφή για να σου δώσω να καταλάβεις η πίσω ανάρτηση δεν έχει καν αργή και γρήγορη προφορτιση και όσοι τρέχουν σε αγώνες την αλλάζουν δηλαδή δώρων άδωρον ………… :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

Για την τιμή δεν θα σου γράψω και εγώ τα καλύτερα. Τώρα όσον αφορά εξοπλισμό και δυνατότητες...:rolleyes: ...μάλλον θα διαφωνήσω. Ακόμα και να θέλει αλλαγή η πίσω ανάρτηση, μην ξεχνάς οτι έχεις μια μοτό έτοιμη για πίστα, αν αυτο σε ενδιαφέρει, μεταβαλλόμενες γωνίες καστερ, χωροδικτύομα, φρενάρες(της brembo ετσι...),ένα πολύ δυνατο σύνολο...

Τωρα περι ορέξεως αναφέρθηκε και πριν...
Αν είναι να πάμε φανάρι-φανάρι, και να κάνουμε dragster, να πάρουμε ένα Κ...
Για ρώτα το φίλο σου που θα μου επιβεβαίωνε οτι εξαφανίστηκες, θα έπαιρνε Κ;;;

Η συμπεριφορά τους είναι διαφορετική και θα τη καταλάβεις, αν κάνεις ο ίδιος μερικά χιλιόμετρα και με τις 2...


:wave2:

dessert
19/06/2007, 08:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από JIMK7
...η μήπως νομίζεις ότι οι αναρτήσεις που φορά είναι κορυφή για να σου δώσω να καταλάβεις η πίσω ανάρτηση δεν έχει καν αργή και γρήγορη προφορτιση και όσοι τρέχουν σε αγώνες την αλλάζουν δηλαδή δώρων άδωρον ...

Φίλε μου είσαι σίγουρος για την ανάρτηση, γιατί παντού γράφουν "πλήρως" ρυθμιζόμενη... :confused:




:wave2: :wave2:

Da.Vintage
19/06/2007, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Να απαντησω σοβαρα τωρα γιατι βλεπω οτι τσιτωσες λιγακι...;)

Για να βγαλεις απο Ι4 160 τροχο (λεμε τωρα) πρεπει αναγκαστικα να ανεβεις παρα πολυ σε στροφες λειτουργιας και αυτο θα το πετυχεις σε μικρο ευρος στροφων.
Αυτο σημαινει οτι την μεγιστη δυναμη δεν θα την εκμεταλλευτεις πουθενα αλλου παρα μονο στο τελος της ευθειας οπου θα εχεις πλεονεκτημα σε σχεση με ενα V2.

Αρα, τι εχεις? Ενα μοτερ που στο στριφτερο κομματι δεν δουλευει στις στροφες που αποδιδει καλυτερα (εκτος εαν εσυ πας ταπα με 16.000 σαλ)!

Νομιζω αυτη ειναι η βαση της κριτικης προς τους Ι4.

Γιατι τωρα ολος ο κοσμος παιρνει Ι4 και οχι V2?

Εχει να κανει σιγουρα και με την τιμη αφου V2 ειναι συνηθως Ιταλικα και αρα ακριβοτερα μηχανακια, αλλα κυριως κατ'εμε, εχει να κανει με το οτι (ειδικα στην πατριδα μας) εντυπωσιαζεται ευκολα καποιος με την δυναμη και την αδρεναλινη της ευθειας παρα με την δυσκολια που κρυβει και την ενασχοληση που απαιτει το "στριβειν".

Αρα, παρε ενα φτηνο τζαπαν βρωμογκαζο και βγες και λιωστο στα φαναρια, γιατι που να τρεχεις τωρα να κανεις μαθηματα, να παιρνεις εξοπλισμο και να λιωνεις στις πιστες (στις ποιες?)...


Κανονισε Τιτανα, τοση ωρα εγραφα, απαντα σοβαρα!

Tϊ να σου απαντήσω ρε Γιώργο...

Ένα και μόνο και όσον αφορά τη δύναμη στις 8000 που έχει την μέγιστη δύναμη ο V2 ο Ι4 στις 8000 έχει την ίδια και παραπάνω ίσως και κρατώντας ακόμα πιο ανοιχτό το γκάζι έχεις άλλες 6000 για να πάρεις άλλη τόση ιπποδύναμη...

Το οτι τα V2 βγάζουν πίο ομαλά τη δύναμη και πιο χαμηλά ναι σίγουρο... πράγμα που βοηθάει στην έξοδο της στροφής! αλλά δίνουν μικρό προβάδισμα και αυτό σε πολύ κλειστή διαδρομή!
Αλλά ένα 600 Ι4 τους ρίχνει αν θέλει για πλάκα που έχει λιγότερη δύναμη και μπορείς να ανοίγεις το γκάζι εύκολα στην έξοδο χωρις φόβο για υπερστροφή!!!

Ελπίζω να σε κάλυψα

Da.Vintage
19/06/2007, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από super_toto
Δεν τον ξέρω τον κύριο και ούτε θα ήθελα. Δεν απαντάω στον ίδιο απλά και μόνο γιατί δεν θέλω να χαλάσω το thread που απο ότι βλέπω δίνει αφορμή για συζήτηση , ηλίθια ή όχι ας το κρίνει ο καθένας.

Aπλά μου την δίνει να τη λένε με το έτσι θέλω και ειδικά σε κάποιον τύπο που μόνο να προκαλέσει δεν ήθελε με την απάντηση του σα και σένα!

Οι απαντήσεις σου είναι ολοκληρωμένες και καθόλου ερριστικές για να δικαιολογούν τέτοια συμπεριφορά!

byron
19/06/2007, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Φίλε μου είσαι σίγουρος για την ανάρτηση, γιατί παντού γράφουν "πλήρως" ρυθμιζόμενη... :confused:



Πλήρως ρυθμιζόμενη είναι (αποσβέσεις συμπίεσης επαναφοράς κλπ)
O JIM αναφέρεται σε αργή - γρήγορη απόσβεση συμπίεσης, που μάλλον δεν έχει.

Η αργή γρήγορη ρύθμιση προορίζεται κυρίως για αγωνιστικά μοτό.

:wave2:

vassilis88
19/06/2007, 10:42
οταν χουφτωνεις το γκαζι στην εξοδο με ποιο εχεις μεγαλυτερο φοβο για χαισαιντ?

ι4 600 που στροφαρει ψηλα ή ι3(675), ν2(749) κλπ..

η σωστη απαντηση μαλλον θα ειναι ....κ με τα τρια...:D κ να ειμαστε απαλοι με το γκαζι..

εγω πιστευα μ αυτα που διαβαζα οτι το ν2 θα υπερειχε αλλα οταν ειδα μπροστα μου τ-ρ-ε-λ-ο χαισαιντ με 749 αλλαξα γνωμη..:D

Da.Vintage
19/06/2007, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ναι αλλα σε ποιους τον εφαρμοζει κ με τι εργαλεια!!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Winning World Superbike Championship in 1996 with Ducati; double win at Misano in 2000 with Aprilia, my first podium on the FP1 at Misano in 2004. Winning my first race on the GSXR1000K5 for Alstare Corona Suzuki, Winning World Superbike Championship in 2005 with Suzuki


Καλυτερα να μασας παρα να μιλας


:beer: :beer: :beer:

Da.Vintage
19/06/2007, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Κοιτα δεν εχουνε και αδικο το δικο σου μεχρι να βγαλει δυναμη πρεπει να παει 10.000σαλ :rotflmao: :rotflmao:



:beer: :beer:

Eσένα μωρή κουλάτζα σε έχω και με όπισθεν!
Αλλα το θέμα μας εδώ είναι τα ευρωπαϊκά...

Τείνεις να ξεχνάς οτι εδώ είμαστε σύμμαχοι αν και αλλού είσαι το π@/νάκι μου!

:beer: :wave2: :lol: :lol: :lol: :lol:

alex14
19/06/2007, 11:04
Χωρις καμια ορεξη για αντιπαραθεση.

Για ριχτε μια ματια στο παρακατω. Ειναι τα αποτελεσματα απο τον αγωνα Le Mans 24 H.

http://www.racecorporation.co.uk/PDFs/LeMans2007_Results.pdf

Ειναι απο τους αγωνες που παιζει ρολο και η ταχυτητα και η αντοχη. Επισης εαν δεν κανω λαθος τα μηχανακια ειναι (σχεδον) οπως βγαινουν απο την γραμμη παραγωγης.

Μελετηστε το και πειτε μου ποσα Ιαπωνεζικα και ποσα ευρωπαικα παιρνουν μερος.

Το θεμα κοστους δεν παιζει νομιζω σ'αυτη την περιπτωση.
5-10-15.000 Ευρω δεν ειναι θεμα για τετοιες ομαδες

:wave2:

dessert
19/06/2007, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
οταν χουφτωνεις το γκαζι στην εξοδο με ποιο εχεις μεγαλυτερο φοβο για χαισαιντ?

ι4 600 που στροφαρει ψηλα ή ι3(675), ν2(749) κλπ..

η σωστη απαντηση μαλλον θα ειναι ....κ με τα τρια...:D κ να ειμαστε απαλοι με το γκαζι..

εγω πιστευα μ αυτα που διαβαζα οτι το ν2 θα υπερειχε αλλα οταν ειδα μπροστα μου τ-ρ-ε-λ-ο χαισαιντ με 749 αλλαξα γνωμη..:D

Βρε Bill το είδες, δεν το έκανες... Χουφτωσ'την την τιμημένη να δείς τι κάνει... :cool:

dessert
19/06/2007, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx6
Πλήρως ρυθμιζόμενη είναι (αποσβέσεις συμπίεσης επαναφοράς κλπ)
O JIM αναφέρεται σε αργή - γρήγορη απόσβεση συμπίεσης, που μάλλον δεν έχει.

Η αργή γρήγορη ρύθμιση προορίζεται κυρίως για αγωνιστικά μοτό.

:wave2:



:wave2:

Da.Vintage
19/06/2007, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
οταν χουφτωνεις το γκαζι στην εξοδο με ποιο εχεις μεγαλυτερο φοβο για χαισαιντ?

ι4 600 που στροφαρει ψηλα ή ι3(675), ν2(749) κλπ..

η σωστη απαντηση μαλλον θα ειναι ....κ με τα τρια...:D κ να ειμαστε απαλοι με το γκαζι..

εγω πιστευα μ αυτα που διαβαζα οτι το ν2 θα υπερειχε αλλα οταν ειδα μπροστα μου τ-ρ-ε-λ-ο χαισαιντ με 749 αλλαξα γνωμη..:D

Σωστά αν έχεις σωστή αίσθηση του χεριού σου και ξέρεις να ανοίγεις γλυκά το γκάζι όλα καλά είναι αλλά όταν έχεις πολύ δύναμη πχ Ι4 1000 θέλει προσοχή ιδιαίτερα όταν βρίσκεσαι υπο πίεση που ο πίσω προσπαθεί να σε κάνει να κάνεις λάθη!

Πιστεύω οτι άσχετα με τη διάταξη των κυλίνδρων και τα 3 που ανέφερες είναι πιό γρήγορα στην έξοδο της στροφής σε ένα κλειστό κομμάτι απο ένα Ι4 1000 που έχει υπερβολική δύναμη!


Σε ένα πιο ανοιχτό ο Ι4 1000 σας χαιρετάει!

dessert
19/06/2007, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Χωρις καμια ορεξη για αντιπαραθεση.

Για ριχτε μια ματια στο παρακατω. Ειναι τα αποτελεσματα απο τον αγωνα Le Mans 24 H.

http://www.racecorporation.co.uk/PDFs/LeMans2007_Results.pdf

Ειναι απο τους αγωνες που παιζει ρολο και η ταχυτητα και η αντοχη. Επισης εαν δεν κανω λαθος τα μηχανακια ειναι (σχεδον) οπως βγαινουν απο την γραμμη παραγωγης.

Μελετηστε το και πειτε μου ποσα Ιαπωνεζικα και ποσα ευρωπαικα παιρνουν μερος.

Το θεμα κοστους δεν παιζει νομιζω σ'αυτη την περιπτωση.
5-10-15.000 Ευρω δεν ειναι θεμα για τετοιες ομαδες

:wave2:


...Ιαπωνική υπεροχή....:uplate:

dessert
19/06/2007, 11:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Σωστά αν έχεις σωστή αίσθηση του χεριού σου και ξέρεις να ανοίγεις γλυκά το γκάζι όλα καλά είναι αλλά όταν έχεις πολύ δύναμη πχ Ι4 1000 θέλει προσοχή ιδιαίτερα όταν βρίσκεσαι υπο πίεση που ο πίσω προσπαθεί να σε κάνει να κάνεις λάθη!

Πιστεύω οτι άσχετα με τη διάταξη των κυλίνδρων και τα 3 που ανέφερες είναι πιό γρήγορα στην έξοδο της στροφής σε ένα κλειστό κομμάτι απο ένα Ι4 1000 που έχει υπερβολική δύναμη!


Σε ένα πιο ανοιχτό ο Ι4 1000 σας χαιρετάει!


Ρε συ Τιτάνα, με V2, μέτρησες καμιά φορά το γυρολόγιο σου;;;;:confused:

Da.Vintage
19/06/2007, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
Ρε συ Τιτάνα, με V2, μέτρησες καμιά φορά το γυρολόγιο σου;;;;:confused:

Οχι πού να το βρώ?