View Full Version : JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
τι αδικο ρε φιλε αφου το πινουν τα V2 σας απο τα ι4 τζαπαν
μι μας λες τις μαλακιες περι ροπης... αμα θελω να εχω ροπες απο 2.000 σαλ περνω super motard και αυτο εκανα :D αλλα απο τις 5.000σαλ και μετα οταν αρχιζει να αρπαζει ενας ι4 εκει να δω τα V2 σας :wave2:
1.--αφου τα πινουν..-- δεν συνεκρινα ποτε ν2 με 4σειρα σε αποδοση κινητηρα. Το αφηνω σε εσας αυτο. Αναφερθηκα , εφοσον μιλησουμε για οδικα χαρακτηριστικα, σε μακριους στροφαλους και τα γυροσκοπικα τους, σε ικανοτητα/δυνατοτητα στριβειν, στησιμο, τιμονι κλπ.
2. δεν λεω μαλακιες, το αφηνω και αυτο σε αλλους πιο ειδικους. Δεν μιλησα ποτε και πουθενα για ροπη. Ξεναδιαβασε τα ποστ μου με προσοχη.
3. σταματηστε να συγκρινετε φασολια με μηλα-τα πρωτα ειναι οσπρια τα δε δευτερα, φρουτα.
ο νοων νοητω, και ο αποπροσανατολισμος σε σταδιον δοξης λαμπρον..συνεχιστε εσεις, εγω οχι.
grigorisr1
27/10/2007, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
1.--αφου τα πινουν..-- δεν συνεκρινα ποτε ν2 με 4σειρα σε αποδοση κινητηρα. Το αφηνω σε εσας αυτο. Αναφερθηκα , εφοσον μιλησουμε για οδικα χαρακτηριστικα, σε μακριους στροφαλους και τα γυροσκοπικα τους, σε ικανοτητα/δυνατοτητα στριβειν, στησιμο, τιμονι κλπ.
2. δεν λεω μαλακιες, το αφηνω και αυτο σε αλλους πιο ειδικους. Δεν μιλησα ποτε και πουθενα για ροπη. Ξεναδιαβασε τα ποστ μου με προσοχη.
3. σταματηστε να συγκρινετε φασολια με μηλα-τα πρωτα ειναι οσπρια τα δε δευτερα, φρουτα.
ο νοων νοητω, και ο αποπροσανατολισμος σε σταδιον δοξης λαμπρον..συνεχιστε εσεις, εγω οχι.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
1.--αφου τα πινουν..-- δεν συνεκρινα ποτε ν2 με 4σειρα σε αποδοση κινητηρα. Το αφηνω σε εσας αυτο. Αναφερθηκα , εφοσον μιλησουμε για οδικα χαρακτηριστικα, σε μακριους στροφαλους και τα γυροσκοπικα τους, σε ικανοτητα/δυνατοτητα στριβειν, στησιμο, τιμονι κλπ.
2. δεν λεω μαλακιες, το αφηνω και αυτο σε αλλους πιο ειδικους. Δεν μιλησα ποτε και πουθενα για ροπη. Ξεναδιαβασε τα ποστ μου με προσοχη.
3. σταματηστε να συγκρινετε φασολια με μηλα-τα πρωτα ειναι οσπρια τα δε δευτερα, φρουτα.
ο νοων νοητω, και ο αποπροσανατολισμος σε σταδιον δοξης λαμπρον..συνεχιστε εσεις, εγω οχι.
Βασικά αυτό που είπε ο Γρηγόρης περί ροπής μάλλον πήγαινε πιο γενικά και όχι κατ`ευθείαν σε σένα! Συμφωνώ και εγώ ότι άλλο V2 και άλλο I4 και δεν πρέπει να συγκρίνουμε, αλλά εδώ είναι Japan VS Europe οπότε αναγκαστικά αν συγκρίνουμε τα πιο διάσημα τελοσπάντων μηχανάκια των δύο ηπείρων, καταλήγουμε στην σύγκριση V2 VS I4.
Οπότε έχοντας άθελα ή μη αυτή την σύγκριση, έχουμε αντίστοιχα "ροπή χαμηλά" VS "δύναμη ψηλά". Σε αυτό κάποιοι ψηφίζουν το 1ο, κάποιοι το 2ο, ανάλογα με τα γούστα φυσικά. Το θέμα είναι ότι πολλοί στο θρέντ αυτό απορρίπτουν εξορισμού τον Ι4 λόγο ακριβώς του ότι δεν έχει ροπή χαμηλά και ότι έχει υπερβολική δύναμη ψηλά! Αυτό πιστεύω είναι λάθος, για τον λόγο ακριβώς ότι ο καθένας πέρνει ότι ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ. Άρα αν γουστάρει κάποιος V2, ΤΟΝ παίρνει και τελειώνει η υπόθεση!!!
...τον V2 ε!!!!!!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
grigorisr1
27/10/2007, 12:29
λοιπον εγω επειδη οδηγησα το 1098 το απλο με τις showa αναρτησεις οπως σας ειχα πει...
απο φρενα πολυ καλο... τωρα απο στριψιμο δε μπορω να σας πω πολλα μιας και δε το οδηγησα στι πιστα μεσα.. θεση οδηγησης τελειος σκυφτη σαν tzr250 ητανε αν το ξερετε το μηχανακι θα καταλαβετε μετα μολις ανεβηκα στο gixxer λες και ανεβηκα σε κανα ισιοτιμονο ενιωσα σοβαρα!!
Αυτο το μηχανακι απο οτι καταλαβα κανει αποκλειστικα για πιστα... δεν ειναι ουτε να βαλεις 2ατομο πανω.. ουτε για ταξιδια πολλους κραδασμους το μηχανακι v2 να μου πεις...
απο γκαζι στα χαμηλα μονο.. εκει που τελειωνει αυτο το gsxr συνεχιζει και γαμει και σπερνει
:D
μπορει να το αγοραζα αμα ιμουνα καυλωμενος με τις πιστες... αλλα δε με ενθουσιζουν οι πιστες και τοσο... για αυτο λοιπον για αλλη μια φορα gsxr rulez
τα λεφτα του δε τα αξιζει με τι καμια με τοσα λεφτα περνεις ενα Κ7 και ενα δρζ και τα βαζεις και εξατμισεις οπως εκανα και εγω αλλωστε
το μονο ντουκατι που θα αγοραζα ειναι το hyper motard αλλα και αυτο δυστηχως ειναι πιο ακριβο και απο το Κ7...
Για αλλη μια φορα παλι τζαπαν....
οταν αρχιζουν να βγαζουν συμφεροντα πραγματα οι ευρωπαιοι περρισοτερος κοςμος θα τους προτιμαει προς το παρον.... το μπουλο :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Συγκρινετε ν με ν.
Και 4ρια με 4ρια
Και καλη η πλακα αλλα 170 σελ πλακα απο 175????
Τοτε να συνκρινουμε και μηχανες 14.000ων ευρω με αλλες που κοστιζουν σχεδον το ιδιο οχι με αυτες των 20 ή ακομη και 60.000...Το ιδιο και για τα αυτοκινητα :wave2:
Συνολικα ειναι πανω απο 380 σελιδες το θρεντ αλλα το 1ο κομματι εκλεισε για τεχνικους λογους...
Εκτός Japan VS Euro τώρα...δεν μπορώ να καταλάβω, αφού θέλετε παιχνίδι και ανδρεναλίνες και οδήγηση γιατί δεν βγαίνετε στα χώματα?
Ένα απλό DRZ μπορεί να παρέξει 20 λίτρα περισσότερης ανδρεναλίνης απο ότι μία GSXR.
Δεν λέω να πουλήσετε τα GSXR σας...αλλά βγείτε λίγο χώμα.(και θα τα πουλήσετε μόνοι σας.)
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
τι αδικο ρε φιλε αφου το πινουν τα V2 σας απο τα ι4 τζαπαν
μι μας λες τις μαλακιες περι ροπης... αμα θελω να εχω ροπες απο 2.000 σαλ περνω super motard και αυτο εκανα :D αλλα απο τις 5.000σαλ και μετα οταν αρχιζει να αρπαζει ενας ι4 εκει να δω τα V2 σας :wave2:
Τα V2 και τα ι4 είναι ανόμοια πράγματα! γιατί τα συγκρίνεις?
Ή σύγκρινε ένα V2 με ένα ι2 ή ακόμα καλύτερα ένα V4 με ένα ι4
grigorisr1
27/10/2007, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Εκτός Japan VS Euro τώρα...δεν μπορώ να καταλάβω, αφού θέλετε παιχνίδι και ανδρεναλίνες και οδήγηση γιατί δεν βγαίνετε στα χώματα?
Ένα απλό DRZ μπορεί να παρέξει 20 λίτρα περισσότερης ανδρεναλίνης απο ότι μία GSXR.
Δεν λέω να πουλήσετε τα GSXR σας...αλλά βγείτε λίγο χώμα.(και θα τα πουλήσετε μόνοι σας.)
ολα χρειαζονται νικκερ και το χωμα και η πιστα.. ολα εχουνε τι καυλα τους
grigorisr1
27/10/2007, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth
Τα V2 και τα ι4 είναι ανόμοια πράγματα! γιατί τα συγκρίνεις?
Ή σύγκρινε ένα V2 με ένα ι2 ή ακόμα καλύτερα ένα V4 με ένα ι4
συμφωνω μαζι σου... αλλα που ειναι τα 4κιλινδρα ευρωπαικα...?? μι μου πεις το desmocedici.....
δε μπορουν να ανταγωνιστουν στα 4κιλινδρα τους τζαπαν
grigorisr1
27/10/2007, 14:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Τοτε να συνκρινουμε και μηχανες 14.000ων ευρω με αλλες που κοστιζουν σχεδον το ιδιο οχι με αυτες των 20 ή ακομη και 60.000...Το ιδιο και για τα αυτοκινητα :wave2:
Συνολικα ειναι πανω απο 380 σελιδες το θρεντ αλλα το 1ο κομματι εκλεισε για τεχνικους λογους...
ετσι σωστος...
εδω οι ανθρωποι βγαζουν EVO 50.000 ευρω... και γαμαει αμαξια που κανουν 80.000 και 100.000 ευρω...
βγαζουν ΣΣ1000 που κανει ιδιο χρονο με 1098 στι πιστα... καλα στο δρομο δε το σιζηταω ποιο θα ειναι πιο γρηγηρο...
Δε συμφερουν τα Ευρωπαικα ειναι ακριβαααααααα...
ΑΜα ητανε δλδ φτηνα και αξιοπιστα οπως τα λετε δε θα τα αγοραζε ο κοσμος... δλδ εμεις ολοι μλκς ειμαστε και εσεις εξυπνοι ?
RaGe_Raptor
27/10/2007, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
ετσι σωστος...
εδω οι ανθρωποι βγαζουν EVO 50.000 ευρω... και γαμαει αμαξια που κανουν 80.000 και 100.000 ευρω...
βγαζουν ΣΣ1000 που κανει ιδιο χρονο με 1098 στι πιστα... καλα στο δρομο δε το σιζηταω ποιο θα ειναι πιο γρηγηρο...
Δε συμφερουν τα Ευρωπαικα ειναι ακριβαααααααα...
ΑΜα ητανε δλδ φτηνα και αξιοπιστα οπως τα λετε δε θα τα αγοραζε ο κοσμος... δλδ εμεις ολοι μλκς ειμαστε και εσεις εξυπνοι ?
+10000000000000000000000000:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
ετσι σωστος...
εδω οι ανθρωποι βγαζουν EVO 50.000 ευρω... και γαμαει αμαξια που κανουν 80.000 και 100.000 ευρω...
βγαζουν ΣΣ1000 που κανει ιδιο χρονο με 1098 στι πιστα... καλα στο δρομο δε το σιζηταω ποιο θα ειναι πιο γρηγηρο...
Δε συμφερουν τα Ευρωπαικα ειναι ακριβαααααααα...
ΑΜα ητανε δλδ φτηνα και αξιοπιστα οπως τα λετε δε θα τα αγοραζε ο κοσμος... δλδ εμεις ολοι μλκς ειμαστε και εσεις εξυπνοι ?
1,3 Ασία : Φτηνά εργατικά Ευρώπη : Ακριβά εργατικά
πιο ss1000 δικύλινδρο κάνει τον ίδιο χρόνο με το 1098 είπες?
grigorisr1
27/10/2007, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth
1,3 Ασία : Φτηνά εργατικά Ευρώπη : Ακριβά εργατικά
πιο ss1000 δικύλινδρο κάνει τον ίδιο χρόνο με το 1098 είπες?
:nono: δεν ειπα 2κιλινδρο.. ειπα σσ 1000 δλδ 4κιλινδρο
ακριβως ετσι ειναι επειδη εχουνε φτηνα εργατικα...
εγω που δουλευω στα cd/dvd αγραφα..
βλεπεις δισκακι made in JAPAN taiyo yuden μαρκας.. ποιητιτα οχι μαλακιες.. και ειναι πιο φτηνο απο αλλες ευρωπαικες μαρκες ... οι οποιες ειναι και και χειροτερη ποιοτητα..
Γρηγορενα, εφζεταρχιλια και λοιποι, ακουστε: η πολωση δεν σας αφηνει να κρινετε σωστα.
Καθως επισης η οπαδοποιηση δεν σας ωφελει εκτος αν βγαζετε κατι απο τις εταιρειες που υποστηριζετε με τοσο σθενος (κ μενος).
Εχω ΤΩΡΑ στην κατοχη μου μηχανακια ιταλικα (3 βεσπακια), ευρωπαικα (το triumph 955 BMWR26, BSA M20),και τσαπαν (εξτι 250 '86, παπι, τζογκ 50)
Απο τα τελη της δεκαετιας '80 εως τωρα ειχα σουτζουκια (κατανα, GSX400, GSXR1300), καφασακια (ζεφυρο 1100, gpz550), χοντα (CB100,CB400s, AX1, παπια) εuρωπαικα (απο bmw, garelli, triumph, piaggio, aprilia)
και αμερικανικα (χαρλευ 883, και ατβ πολαρις), και ξεχναω αρκετα...
Ερωτω λοιπον: ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ???
πολυ δε περισσοτερο μιας ΜΑΡΚΑΣ????
Εφ οσον μου αρεσει ενα μηχανακι θα το παρω απο οπου και αν προερχεται.
αν ειχατε την οικονομικη ευχερεια και μπορουσατε να παρετε ενα ευρωπαικο που σας συναρπαζει και ενα αμερικανικο των ονειρων σας (υπαρχουν εταιριες που φτιαχνουν κατα παραγγελεια ν2 με 2500κκ/200αλογα, χωροδικτυωμα κλπ) πιστευω θα τα αγοραζατε.
Απλα τοτε δεν θα ειχατε γραψει εδω ουτε ενα ποστ.
stelth η Japan δεν ειναι Κινα κ Ινδια δεν εχει τοσο φθηνα εργατικα χερια, απλα μεγαλη παραγωγη...
grigorisr1
27/10/2007, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γρηγορενα, εφζεταρχιλια και λοιποι, ακουστε: η πολωση δεν σας αφηνει να κρινετε σωστα.
Καθως επισης η οπαδοποιηση δεν σας ωφελει εκτος αν βγαζετε κατι απο τις εταιρειες που υποστηριζετε με τοσο σθενος (κ μενος).
Εχω ΤΩΡΑ στην κατοχη μου μηχανακια ιταλικα (3 βεσπακια), ευρωπαικα (το triumph 955 BMWR26, BSA M20),και τσαπαν (εξτι 250 '86, παπι, τζογκ 50)
Απο τα τελη της δεκαετιας '80 εως τωρα ειχα σουτζουκια (κατανα, GSX400, GSXR1300), καφασακια (ζεφυρο 1100, gpz550), χοντα (CB100,CB400s, AX1, παπια) εuρωπαικα (απο bmw, garelli, triumph, piaggio, aprilia)
και αμερικανικα (χαρλευ 883, και ατβ πολαρις), και ξεχναω αρκετα...
Ερωτω λοιπον: ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ???
πολυ δε περισσοτερο μιας ΜΑΡΚΑΣ????
Εφ οσον μου αρεσει ενα μηχανακι θα το παρω απο οπου και αν προερχεται.
αν ειχατε την οικονομικη ευχερεια και μπορουσατε να παρετε ενα ευρωπαικο που σας συναρπαζει και ενα αμερικανικο των ονειρων σας (υπαρχουν εταιριες που φτιαχνουν κατα παραγγελεια ν2 με 2500κκ/200αλογα, χωροδικτυωμα κλπ) πιστευω θα τα αγοραζατε.
Απλα τοτε δεν θα ειχατε γραψει εδω ουτε ενα ποστ.
παλι τα ιδια... αφου ειναι πιο ακριβος ο ευρωπαιος και μου δινει λιγοτερα γιατι να παρω ευρωπαιο??? ενταξει οχι σε ολες τις περιπτωσεις... αλλα στις περισσοτερες... ειναι πιο ακριβα
Και εγω αμα ειχα 25.000 ευρω για περισευμα και δεν ειχα τι να τα κανω θα επαιρνα μια αγουστα ελα που ομως δε τα εχω.. τι να κανω... :bawl:
grigorisr1
27/10/2007, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
stelth η Japan δεν ειναι Κινα κ Ινδια δεν εχει τοσο φθηνα εργατικα χερια, απλα μεγαλη παραγωγη...
οι πιο πολλες εταιρειες πανε τα εργοστασια τους στι κινα.. για να εχουνε φτηνα εργατικα.. αμα πληρωνουν 2-3 ευρω τι μερα τον υπαλληλο ... ε τι θα κανουν.. στι κινα θα πανε...
Τουλαχιστον ετσι γινετε με τα αναλωσιμα Η/Υ..
φανταζομε ετσι θα ειναι και στις μηχανες... :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γρηγορενα, εφζεταρχιλια και λοιποι, ακουστε: η πολωση δεν σας αφηνει να κρινετε σωστα.
Καθως επισης η οπαδοποιηση δεν σας ωφελει εκτος αν βγαζετε κατι απο τις εταιρειες που υποστηριζετε με τοσο σθενος (κ μενος).
Εγω δεν ειμαι οπαδος καποιας συνκεκριμενης μαρκας αλλα οπαδος των 2 τροχων και των μεγαλων ιπποδυναμεων!!!!
Επισης ειμαι οπαδος του value for money οποτε τα κριτηρια μου δεν με αφηνουν προς το παρον να παρω κατι αλλο εκτως απο Japan!!!
Κ εγω και ο Γρηγορης εχουμε πει οτι αν υπηρχε ενα european που να μας καλυπτει σε ολα αυτα που θελουμε γιατι να μην το παιρναμε???
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γρηγορενα, εφζεταρχιλια και λοιποι, ακουστε: η πολωση δεν σας αφηνει να κρινετε σωστα.
Καθως επισης η οπαδοποιηση δεν σας ωφελει εκτος αν βγαζετε κατι απο τις εταιρειες που υποστηριζετε με τοσο σθενος (κ μενος).
Εχω ΤΩΡΑ στην κατοχη μου μηχανακια ιταλικα (3 βεσπακια), ευρωπαικα (το triumph 955 BMWR26, BSA M20),και τσαπαν (εξτι 250 '86, παπι, τζογκ 50)
Απο τα τελη της δεκαετιας '80 εως τωρα ειχα σουτζουκια (κατανα, GSX400, GSXR1300), καφασακια (ζεφυρο 1100, gpz550), χοντα (CB100,CB400s, AX1, παπια) εuρωπαικα (απο bmw, garelli, triumph, piaggio, aprilia)
και αμερικανικα (χαρλευ 883, και ατβ πολαρις), και ξεχναω αρκετα...
Ερωτω λοιπον: ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ???
πολυ δε περισσοτερο μιας ΜΑΡΚΑΣ????
Εφ οσον μου αρεσει ενα μηχανακι θα το παρω απο οπου και αν προερχεται.
Σε αυτό φίλε απ`ότι κατάλαβα συμφωνούμε οι Γρηγόρης, ΦΖΡ1000 και Σάκης! Νομίζω είναι ξεκάθαρο! Το ότι απορρίπτουμε κάποια Ευρωπαϊκά είναι για κάποιους συγκεκριμένους λόγους! Κανένας από εμάς δεν είπε ΟΧΙ σε ΟΛΑ τα Ευρωπαϊκά! Αντίθετα ξαναλέω ότι οι Ευρωπαιόφιλοι είναι που λένε ΟΧΙ στα Ιαπωνικά και μάλιστα κάποιοι σε ΟΛΑ τα Ιαπωνικά! Άρα άλλοι είναι οι πολωμένοι και όχι αυτοί που έγραψες! (Χωρίς να ξέρω κανένα απο τα παιδιά και χωρίς να θέλω να μειώσω κάποιον! απλά έτσι μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον!)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
...αν ειχατε την οικονομικη ευχερεια και μπορουσατε να παρετε ενα ευρωπαικο που σας συναρπαζει και ενα αμερικανικο των ονειρων σας (υπαρχουν εταιριες που φτιαχνουν κατα παραγγελεια ν2 με 2500κκ/200αλογα, χωροδικτυωμα κλπ) πιστευω θα τα αγοραζατε.
Απλα τοτε δεν θα ειχατε γραψει εδω ουτε ενα ποστ.
Σταματήστε να πιστεύετε ότι έχουμε Ιαπωνικά επειδή ΔΕΝ μπορούμε να πληρώσουμε για Ευρωπαϊκά! Δεν ονειρευόμαστε όλοι Ιταλικά και αμερικάνικα ρε παιδιά με το παρδόν δηλαδή! Πολλοί από εδώ μέσα έχουν μηχανές άνω των 12-13000Ε. Δεν θα μπορούσαν να πάρουν Ιταλικό ή Αμερικάνικο? Φυσικά και ναι! Απλά οι άνθρωποι γουστάρουν άλλα πράγματα!
Φιλικά
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
φανταζομε ετσι θα ειναι και στις μηχανες... :confused:
Μπα δε νομιζω αλλα ακομη κ ετσι να ειναι και η nike στην κινα κ την μαλαισια φτιαχνει τα προιοντα της αλλα με τα δικα της στανταρντς...
grigorisr1
27/10/2007, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Μπα δε νομιζω αλλα ακομη κ ετσι να ειναι και η nike στην κινα κ την μαλαισια φτιαχνει τα προιοντα της αλλα με τα δικα της στανταρντς...
ενοειται οτι η ποιητητα ειναι ιδια.. απλα η εδρα τους αλλαζει μονο
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
stelth η Japan δεν ειναι Κινα κ Ινδια δεν εχει τοσο φθηνα εργατικα χερια, απλα μεγαλη παραγωγη...
Πολύ σωστά! Μάλιστα υπάρχουν χώρες στην Ευρώπη με πολύ φθηνά εργατικά χέρια! Μην νομίζετε ότι όλοι οι Ευρωπαίοι είναι πλούσιοι! Πολλές χώρες είναι φτωχές και ο κόσμος τους δουλεύει για πολύ λίγα χρήματα! Επίσης τώρα με την ΕΕ είναι πολύ εύκολο να προσλάβει μια μεγάλη εταιρία θτηνό εργατικό δυναμικό από άλλες φτωχώτερες χώρες με ανάλογο μισθό φυσικά! Αν έχω λάθος διορθώστε...
:wave2:
yannis27
27/10/2007, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γρηγορενα, εφζεταρχιλια και λοιποι, ακουστε: η πολωση δεν σας αφηνει να κρινετε σωστα.
Καθως επισης η οπαδοποιηση δεν σας ωφελει εκτος αν βγαζετε κατι απο τις εταιρειες που υποστηριζετε με τοσο σθενος (κ μενος).
Εχω ΤΩΡΑ στην κατοχη μου μηχανακια ιταλικα (3 βεσπακια), ευρωπαικα (το triumph 955 BMWR26, BSA M20),και τσαπαν (εξτι 250 '86, παπι, τζογκ 50)
Απο τα τελη της δεκαετιας '80 εως τωρα ειχα σουτζουκια (κατανα, GSX400, GSXR1300), καφασακια (ζεφυρο 1100, gpz550), χοντα (CB100,CB400s, AX1, παπια) εuρωπαικα (απο bmw, garelli, triumph, piaggio, aprilia)
και αμερικανικα (χαρλευ 883, και ατβ πολαρις), και ξεχναω αρκετα...
Ερωτω λοιπον: ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ???
πολυ δε περισσοτερο μιας ΜΑΡΚΑΣ????
Εφ οσον μου αρεσει ενα μηχανακι θα το παρω απο οπου και αν προερχεται.
αν ειχατε την οικονομικη ευχερεια και μπορουσατε να παρετε ενα ευρωπαικο που σας συναρπαζει και ενα αμερικανικο των ονειρων σας (υπαρχουν εταιριες που φτιαχνουν κατα παραγγελεια ν2 με 2500κκ/200αλογα, χωροδικτυωμα κλπ) πιστευω θα τα αγοραζατε.
Απλα τοτε δεν θα ειχατε γραψει εδω ουτε ενα ποστ.
χαλαρωσε μεγαλε τη πλακα μας κανουμε να περναμε καλα.....:D :D
σε διαβεβαιω δεν υπαρχει περιπτωση να τετραγωνισουμε το κυκλο εδω περα:nono: :nono:
οσο για τα μηχανακια τωρα δεν υπαρχει σωστο η λαθος.....
υπαρχει παθος, υπαρχει κ@υλα...και σε τελικη αναλυση ο πιο προσφατος ερωτας καταλυει ολους τους προηγουμενους.......
εκτος αν λεγεσαι Γιαννης και πιστευεις οτι τα Σουζουκια ειναι τα καλυτερα στο κοσμο:beer: :beer:
yannis27
27/10/2007, 16:00
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth
[B]1,3 Ασία : Φτηνά εργατικά Ευρώπη : Ακριβά εργατικά
Μεγαλε σε πληροφορω οτι ιδιαιτερα στην Ιαπωνια τα εργατικα ειναι εξωφρενικα υψηλα...
αναλογα με τον τροπο ζωης και το επιπεδο διαβιωσης...Εχω παει εκει αρκετες φορες..
και εχω ιδια αντιληψη... :wave2: :wave2:
sakisvolos
27/10/2007, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Σε αυτό φίλε απ`ότι κατάλαβα συμφωνούμε οι Γρηγόρης, ΦΖΡ1000 και Σάκης! Νομίζω είναι ξεκάθαρο! Το ότι απορρίπτουμε κάποια Ευρωπαϊκά είναι για κάποιους συγκεκριμένους λόγους! Κανένας από εμάς δεν είπε ΟΧΙ σε ΟΛΑ τα Ευρωπαϊκά! Αντίθετα ξαναλέω ότι οι Ευρωπαιόφιλοι είναι που λένε ΟΧΙ στα Ιαπωνικά και μάλιστα κάποιοι σε ΟΛΑ τα Ιαπωνικά! Άρα άλλοι είναι οι πολωμένοι και όχι αυτοί που έγραψες! (Χωρίς να ξέρω κανένα απο τα παιδιά και χωρίς να θέλω να μειώσω κάποιον! απλά έτσι μου φάνηκε εμένα τουλάχιστον!)
Σταματήστε να πιστεύετε ότι έχουμε Ιαπωνικά επειδή ΔΕΝ μπορούμε να πληρώσουμε για Ευρωπαϊκά! Δεν ονειρευόμαστε όλοι Ιταλικά και αμερικάνικα ρε παιδιά με το παρδόν δηλαδή! Πολλοί από εδώ μέσα έχουν μηχανές άνω των 12-13000Ε. Δεν θα μπορούσαν να πάρουν Ιταλικό ή Αμερικάνικο? Φυσικά και ναι! Απλά οι άνθρωποι γουστάρουν άλλα πράγματα!
Φιλικά
:wave2:
+ 1000
Pesta xrysostome!
(sorry gia ta greglish alla eimai se linoux)
Kai pali kalispera!:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
...Σταματήστε να πιστεύετε ότι έχουμε Ιαπωνικά επειδή ΔΕΝ μπορούμε να πληρώσουμε για Ευρωπαϊκά! Δεν ονειρευόμαστε όλοι Ιταλικά και αμερικάνικα ρε παιδιά με το παρδόν δηλαδή! Πολλοί από εδώ μέσα έχουν μηχανές άνω των 12-13000Ε. Δεν θα μπορούσαν να πάρουν Ιταλικό ή Αμερικάνικο? Φυσικά και ναι! Απλά οι άνθρωποι γουστάρουν άλλα πράγματα!
Φιλικά
:wave2:
Παραννοησες, φιλτατε καρτ...
και ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ, αν λεω αν, υπηρχε η δυνατοτητα να εχεις ενα αγαπημενο τσαπαν, ενα αγαπημενο γιουροπα, κ ενα αγαπημενο απο αμερικα δεν θα το εκανες????
Αυτη ηταν η ερωτηση μου.
Τιποτε περι ''θελουν αλλα δεν μπορουν'' και τα συναμφοτερα περι ''κοστους'' που γραφεις σαν να ταν λογια δικα μου...
QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
1. χαλαρωσε μεγαλε τη πλακα μας κανουμε να περναμε καλα.....:D :D
σε διαβεβαιω δεν υπαρχει περιπτωση να τετραγωνισουμε το κυκλο εδω περα:nono: :nono:
2. οσο για τα μηχανακια τωρα δεν υπαρχει σωστο η λαθος.....
3. υπαρχει παθος, υπαρχει κ@υλα...
4.και σε τελικη αναλυση ο πιο προσφατος ερωτας καταλυει ολους τους προηγουμενους.......
5. εκτος αν λεγεσαι Γιαννης και πιστευεις οτι τα Σουζουκια ειναι τα καλυτερα στο κοσμο[/QUOTE]
1. χαιρομαι για τις 175 σελιδες πλακα που κανετε, χαιρομαι περισσοτερο ομως για τις 5 σοβαρες σελιδες
2. σωστη η παρατηρηση/συμφωνω
3. δεν εχω το πρωτο ουτε το δευτερο..απλα μεγαλωσα με μηχανες απο προπαππο, οδηγω απο ουτε που θυμαμαι ποτε, τις μαστορευω απο παλι δεν θυμαμαι ποτε, οι σπουδες μου ειναι συναφες. Εσενα ειναι παθος -εμενα ειναι μερος της ζωης μου.
4. ισχυει, αλλα για μενα μονον σε εμβια οντα. Επειδη εχω τωρα αυτο δεν μπορω να ξεχασω ουτε ενα χλμ με καθε παλια μου μηχανη.
5. αν και ο αυτοσαρκασμος δειχνει πολλα, δεν απορω μιας και ετσι νιωθουν οι περισσοτεροι ελληνες. Αυτο που εχουν εκεινοι ειναι το καλλιτερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Παραννοησες, φιλτατε καρτ...
και ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ, αν λεω αν, υπηρχε η δυνατοτητα να εχεις ενα αγαπημενο τσαπαν, ενα αγαπημενο γιουροπα, κ ενα αγαπημενο απο αμερικα δεν θα το εκανες????
Αυτη ηταν η ερωτηση μου.
Τιποτε περι ''θελουν αλλα δεν μπορουν'' και τα συναμφοτερα περι ''κοστους'' που γραφεις σαν να ταν λογια δικα μου...
Πράγματι σε παρανόησα :blush:
Έτσι όπως το έγραψες νόμισα άλλα...
Σόρρυ τότε και ναι αν υπηρχε οικονομική δυνατοτητα φίλε θα είχα πολλές μηχανές, σίγουρα και Ιταλική και Αμερικάνικη και Ιαπωνική και Κορεάτικη και τα πάντα! Δυστηχώς όμως η δυνατότητα αυτή δεν υπάρχει οπότε συμβιβαζόμαστε!!
:wave2:
yannis27
27/10/2007, 18:37
1. χαιρομαι για τις 175 σελιδες πλακα που κανετε, χαιρομαι περισσοτερο ομως για τις 5 σοβαρες σελιδες
2. σωστη η παρατηρηση/συμφωνω
3. δεν εχω το πρωτο ουτε το δευτερο..απλα μεγαλωσα με μηχανες απο προπαππο, οδηγω απο ουτε που θυμαμαι ποτε, τις μαστορευω απο παλι δεν θυμαμαι ποτε, οι σπουδες μου ειναι συναφες. Εσενα ειναι παθος -εμενα ειναι μερος της ζωης μου.
4. ισχυει, αλλα για μενα μονον σε εμβια οντα. Επειδη εχω τωρα αυτο δεν μπορω να ξεχασω ουτε ενα χλμ με καθε παλια μου μηχανη.
5. αν και ο αυτοσαρκασμος δειχνει πολλα, δεν απορω μιας και ετσι νιωθουν οι περισσοτεροι ελληνες. Αυτο που εχουν εκεινοι ειναι το καλλιτερο. [/B][/QUOTE]
Φιλε μου (αν μου επιτρεπεις να σε αποκαλω ετσι) εσυ τουλαχιστον φαινεται να γνωριζεις οτι μεσα απο τη σατυρα λεγονται τα πιο σοβαρα πραγματα.....
Οσον αφορα τις αναμνησεις μας εχεις απολυτο δικιο...27-07-1976 εκατσα στο πρωτο μου μηχανακι μια φλορεττα του πατερα μου :sun: :sun:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Σταματήστε να πιστεύετε ότι έχουμε Ιαπωνικά επειδή ΔΕΝ μπορούμε να πληρώσουμε για Ευρωπαϊκά! Δεν ονειρευόμαστε όλοι Ιταλικά και αμερικάνικα ρε παιδιά με το παρδόν δηλαδή!
Εσύ όταν θα βγάλεις 100 εκατομύρια euros, να πάρεις Kawasaki Ninja.
Eγώ θα πάρω F4. (Agusta...για όσους δεν ξέρουνε...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Εσύ όταν θα βγάλεις 100 εκατομύρια euros, να πάρεις Kawasaki Ninja.
Eγώ θα πάρω F4. (Agusta...για όσους δεν ξέρουνε...)
Και γιατί να περιμένεις να γίνεις εκατομμυριύχος για να πάρεις Ιταλικό Ι4 και να μην πάρεις Ιαπωνικό Ι4 π.χ. το Ninja!!! Από δύναμη δεν νομίζω να καταλάβεις μεγάλη διαφορά!
:wave2:
Σε ψήνω σε ψήνω?? :D
Μην μου πείς ότι δεν σου αρέσει αυτό! Το 600 είναι κουκλί!
110248
sakisvolos
27/10/2007, 22:15
Tzaba anevazeis fotos re Cartman !
Oti kai na leme autoi pontaroun MONO sto xrimatiko kai ap' ekso ap' ekso
mas exoun pei (Nikker) oti prepei na eimaste leftades gia na exoume EUROPIAN
RE DEN MAS X@ZETE !
Ase pou tha tis dei o dessert kai tha anevasei kamia m@l@ki@ foto san ti xthesini !
ksereis auti me to meros apo ekei pou evgale to mixanaki tou!
:hypnotize :hypnotize
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Tzaba anevazeis fotos re Cartman !
Oti kai na leme autoi pontaroun MONO sto xrimatiko kai ap' ekso ap' ekso
mas exoun pei (Nikker) oti prepei na eimaste leftades gia na exoume EUROPIAN
RE DEN MAS X@ZETE !
Ase pou tha tis dei o dessert kai tha anevasei kamia m@l@ki@ san ti xthesini !
ksereis auti me to meros apo ekei pou evgale to mixanaki tou!
:hypnotize :hypnotize
Μπά εγώ σου λέω ψήνονται ρε απλά ντρέπονται να το πούν! Εξάλου τί διαμάχη θα ήταν αν το παραδέχονταν!! :lol: :lol:
Φίλε Τπαπ, απ`ότι λές εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=954456#post954456) ουσιαστικά συμφωνείς ότι υπάρχει θέμα με τη αξιοπιστία των Ευρωπαϊκών! Έτσι είναι?
(Σόρυ που κάνω αναφορά σε ποστ σου απο άλλο θρέντ αλλά το θεωρώ πολύ σχετικό με την αξιοπιστία των Ευρωπαϊκών που συζητάμε σε αυτό το θρέντ! Ελπίζω να μην σε πειράζει!)
:wave2:
sakisvolos
27/10/2007, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Μπά εγώ σου λέω ψήνονται ρε απλά ντρέπονται να το πούν! Εξάλου τί διαμάχη θα ήταν αν το παραδέχονταν!! :lol: :lol:
Λές? Ψήνονται?
Να δω τον dessert με γιαπωνέζικο?
Ε τότε θα λέω ότι τα είδα όλα! :wave2:
το superduke τι λεει ρε παιδια? ξερεται αν θα βγει για το 2008 καινουργιο :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
το superduke τι λεει ρε παιδια? ξερεται αν θα βγει για το 2008 καινουργιο :confused:
Προσωπικά θαυμάζω της KTM! Έχει βγάλει απίστευτα μηχανάκια. Τώρα απο θέμα αξιοπιστίας ακούγονται διάφορα...δεν έχω προσωπική πείρα για να σου πώ! Επίσης πιστεύω ότι οι τιμές τους τσιμπάνε λίγο σε σχέση με τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό και δεν μπορώ να σου πώ με σιγουριά αν αξίζουν τα λεφτά τους, επειδή ποτέ δεν είχα. Πάντως είναι όντως άξια θαυμασμού!
superduke:
Power: 118.00 HP (86.1 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 7000 RPM
Compression: 11.5:1
Fuel system: Edited: Injection
Dry weight: 186.0 kg (410.1 pounds)
Front suspension: WP USD, 1.89 in.
Rear suspension: WP monoshock
Ας εκφέρουν γνώμη όσοι το έχουν οδηγήσει!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Μπά εγώ σου λέω ψήνονται ρε απλά ντρέπονται να το πούν! Εξάλου τί διαμάχη θα ήταν αν το παραδέχονταν!! :lol: :lol:
Εγω παντως θα επαιρνα τζαπαν Ι4 μονο μτχ 3-4 ετων για track bike, μονο κ μονο επειδη τα δινουν (-ετε) τζαμπα αφου εχουν ηδη βγει καμια 20αρια νεες εκδοσεις... (αληθεια ρ1 του 2003 ποσο το βρισκει κανεις?)
:D :D :D
sakisvolos
28/10/2007, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Εγω παντως θα επαιρνα τζαπαν Ι4 μονο μτχ 3-4 ετων για track bike, μονο κ μονο επειδη τα δινουν (-ετε) τζαμπα αφου εχουν ηδη βγει καμια 20αρια νεες εκδοσεις... (αληθεια ρ1 του 2003 ποσο το βρισκει κανεις?)
:D :D :D
Καλημέρα!
Θα το έπαιρνες το Ι4 μεταχειρισμένο επειδή πουλιέται φθηνά ή επειδή θα σου κάνει όλα τα γούστα?
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Προσωπικά θαυμάζω της KTM! Έχει βγάλει απίστευτα μηχανάκια. Τώρα απο θέμα αξιοπιστίας ακούγονται διάφορα...δεν έχω προσωπική πείρα για να σου πώ! Επίσης πιστεύω ότι οι τιμές τους τσιμπάνε λίγο σε σχέση με τον Ιαπωνικό ανταγωνισμό και δεν μπορώ να σου πώ με σιγουριά αν αξίζουν τα λεφτά τους, επειδή ποτέ δεν είχα. Πάντως είναι όντως άξια θαυμασμού!
superduke:
Power: 118.00 HP (86.1 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 100.00 Nm (10.2 kgf-m or 73.8 ft.lbs) @ 7000 RPM
Compression: 11.5:1
Fuel system: Carburettor. Mikuni BST 40
Dry weight: 186.0 kg (410.1 pounds)
Front suspension: WP USD, 1.89 in.
Rear suspension: WP monoshock
Ας εκφέρουν γνώμη όσοι το έχουν οδηγήσει!
:wave2:
του 2007 εχει καρμπιρατερ :uplate: :sick: :sick: , ξερει κανεις αν θα βγει 2008 μοντελο με ψεκασμο :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Εγω παντως θα επαιρνα τζαπαν Ι4 μονο μτχ 3-4 ετων για track bike, μονο κ μονο επειδη τα δινουν (-ετε) τζαμπα αφου εχουν ηδη βγει καμια 20αρια νεες εκδοσεις... (αληθεια ρ1 του 2003 ποσο το βρισκει κανεις?)
:a18:
:a20:
:a19: που το παραδέχθηκες επιτέλους! Μα είναι δυνατόν να μην γουστάρεις 150 άλογα τροχό κάτω από τα σκέλια σου με 8000-9000Ε (κάπου τόσο δεν θα έχει ένα Ρ1 2003?). Και είναι και πανέμορφο το Ρ1. Φίλε στράτα, εγώ σου λέω άμα το πάρεις, θα πουλήσες τελικά το μούλτι...απλά δεν θα έχει λόγο ύπαρξης στο γκαράζ σου!
:beer: :beer: :beer:
110266
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
του 2007 εχει καρμπιρατερ :uplate: :sick: :sick: , ξερει κανεις αν θα βγει 2008 μοντελο με ψεκασμο :confused:
Βασικά γι`αυτό δεν είμαι σίγουρος. Στο bikez λέει αυτά που παράθεσα πρίν αλλά εδώ (http://www.990superduke.com/) λέει keihin indirect intake port injenction. Μάλλον π@π@ριές λέει το bikez! Και εδώ (http://www.motorbikestoday.com/reviews/Articles/ktm_990_superduke.htm) μιλά για injection. Άρα το κάνω edit...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Βασικά γι`αυτό δεν είμαι σίγουρος. Στο bikez λέει αυτά που παράθεσα πρίν αλλά εδώ (http://www.990superduke.com/) λέει keihin indirect intake port injenction. Μάλλον π@π@ριές λέει το bikez! Και εδώ (http://www.motorbikestoday.com/reviews/Articles/ktm_990_superduke.htm) μιλά για injection. Άρα το κάνω edit...
:wave2:
ξελαφρωσα, δεν θελω αλλο καρμπιρατερ μπουχτησα :mad:
παντως σε κληστο στροφιλικη πρεπει να τα παει πολυ καλα απεναντι σε γιαπωνεζικα χιλιαρια
(στις διαμαχες δεν ειμαστε :lol: )
Γιατί xampe...σκέφτεσαι να το πάρεις?
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
:a18:
:a20:
:a19: που το παραδέχθηκες επιτέλους! Μα είναι δυνατόν να μην γουστάρεις 150 άλογα τροχό κάτω από τα σκέλια σου με 8000-9000Ε (κάπου τόσο δεν θα έχει ένα Ρ1 2003?). Και είναι και πανέμορφο το Ρ1. Φίλε στράτα, εγώ σου λέω άμα το πάρεις, θα πουλήσες τελικά το μούλτι...απλά δεν θα έχει λόγο ύπαρξης στο γκαράζ σου!
:beer: :beer: :beer:
Aπο ιδιωτη βρισκεις και με 6 εως 7.000 του 2003:smilea:
για δες... (http://www.x-e.gr/pages/Results.aspx?cat_id=233&SC_GUID=4fad5f1e-abac-4b3c-b1fd-800522ae8289)
Αρχικά δημιουργήθηκε από amazona
:wave2:
:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από amazona
:wave2:
Amazona προτιμάς σούσι ή σουβλάκι????
(Japan VS Europe)
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Γιατί xampe...σκέφτεσαι να το πάρεις?
ναι !!!!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
ξελαφρωσα, δεν θελω αλλο καρμπιρατερ μπουχτησα :mad:
παντως σε κληστο στροφιλικη πρεπει να τα παει πολυ καλα απεναντι σε γιαπωνεζικα χιλιαρια
(στις διαμαχες δεν ειμαστε :lol: )
Μάλον θα είναι αρκετά καλό σε στροφιλίκια, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερο από ss, είτε είναι Ιαπωνέζικα είτε Ευρωπαϊκά! Έτσι κι αλλιώς το super duke δεν είναι ss αλλά street, οπότε μην το συγκρίνεις με τα ss αλλά τα γυμνά street του ανταγωνισμού!
:wave2:
[edit] Τώρα είδα ότι λές γιαπωνεζικα χιλιαρια και όχι ss όπως αρχικά νόμισα :blush:
Απέναντι στα γυμνά χιλιάρια ναι στέκεται επάξια σε στροφιλίκια, δεν ξέρω όμως σε δύναμη!
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Μάλον θα είναι αρκετά καλό σε στροφιλίκια, αλλά δεν ξέρω αν θα είναι καλύτερο από ss, είτε είναι Ιαπωνέζικα είτε Ευρωπαϊκά! Έτσι κι αλλιώς το super duke δεν είναι ss αλλά street, οπότε μην το συγκρίνεις με τα ss αλλά τα γυμνά street του ανταγωνισμού!
:wave2:
[edit] Τώρα είδα ότι λές γιαπωνεζικα χιλιαρια και όχι ss όπως αρχικά νόμισα :blush:
Απέναντι στα γυμνά χιλιάρια ναι στέκεται επάξια σε στροφιλίκια, δεν ξέρω όμως σε δύναμη!
φιλε ημουνα μια κυριακη αιγινιο ( ητανε και ο Γρηγορης μαζι μου, να πει κι αυτος ) και σκασανε μυτη κατι τιπαδες γυρω στα 40 ο ενας με super duke kai o allos hupermotard , δε λεω τα παλικαρια ητανε πιλοτοι
αλλα να βλεπεις να περνανε για πλακα 1000 αρια ςς και 600 αρια στις στροφες και μονον στην ευθεια να τους περνανε , ουσιαστικα παιζανε σε διπλο ταμπλο οι δυο τους χωρις κανενας να μπορει να σταθει κοντα τους :winka:
και την στιγμη που νομιζαμε οτι το ρεκορ το ειχε ενα ρ1 στην πιστα με χρονο 1.42 χρονομετρησα σε ενα καλο γυρω το δουκα και εκοψε κι ολας λογω ενος αυτοκινητου και εκανε 1.41 , μολκις του το πα μου ειπε οτι δεν ειναι καλος χρονος :eyepop: :hypnotize :hypnotize και οτι συνηθως γυρναει στο 1.38 :hypnotize
να σημειωσω οτι το αιγινιο ειναι πιστα με κλειστες στροφες και τον ευνοουσε λογω τις ροπης που εχουν απο πολυ χαμηλα αυτα ( ξεκολουσε για πλακα στην εξοδο τις στροφης )
βεβαια δεν ξερω τι κανουνε σε μια ανοιχτη πιστα οπου σιγουρα χανουν λιγο (πχ σερρες )
ενα μεγαλο :a012: :a012: ειδικα στον τυπο με το δουκα :a18:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Φίλε Τπαπ, απ`ότι λές εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=954456#post954456) ουσιαστικά συμφωνείς ότι υπάρχει θέμα με τη αξιοπιστία των Ευρωπαϊκών! Έτσι είναι?
(Σόρυ που κάνω αναφορά σε ποστ σου απο άλλο θρέντ αλλά το θεωρώ πολύ σχετικό με την αξιοπιστία των Ευρωπαϊκών που συζητάμε σε αυτό το θρέντ! Ελπίζω να μην σε πειράζει!)
:wave2:
Δεν με πειραζει και καλα εκανες και το ανεφερες.
ΔΕΝ υπαρχει ακομη μηχανημα (παντος ειδους) στην αγορα που να ΜΗΝ χαλαει.
Αν δεχθουμε το παραπανω αξιωμα ειναι υπο ερωτηση η αξιοπιστια οποιασδηποτε κατασκευης.
Ορθον μεχρι εδω??
Τωρα εν προκειμενω, το ερωτημα σου κατευθυνει την απαντηση μου προς δικη σου (αλλα και λοιπων) ευχαριστηση, και αυτο διοτι πραγματικα ΥΠΑΡΧΕΙ θεμα αξιοπιστιας σε αρκετες ευρωπαικες κατασκευες..
Ειναι βεβαια αδικο να βαζουμε σε ενα καζανι ΟΛΟΥΣ τους ευρωπαιους κατ/στες καθως υπαρχουν μαρκες που αποδεικνυουν το αντιθετο.
Ωστοσο το παραπανω δειχνει (αν)αξιοπιστια μοντελων που ειναι σε παραγωγη καποια ετη..(ειδαλως πως θα μιλουσαμε για αξιοπιστια χωρις μοναδα χρονου?)
Πιστευω ομως οτι στα τελευταια μοντελα οσον αφορα στην αξιοπιστια τους η ψαλιδα εχει αρχισει να κλεινει συγκριτικα με τα εξ ανατολης...
Ο χρονος θα δειξει..
Έτσι κι αλλιώς το super duke δεν είναι ss αλλά street
Ουτε street δεν ειναι μαλλον μεγαλο motard θα το ελεγα εγω γιατι ειναι αρκετα ψηλο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
φιλε ημουνα μια κυριακη αιγινιο ( ητανε και ο Γρηγορης μαζι μου, να πει κι αυτος ) και σκασανε μυτη κατι τιπαδες γυρω στα 40 ο ενας με super duke kai o allos hupermotard , δε λεω τα παλικαρια ητανε πιλοτοι
αλλα να βλεπεις να περνανε για πλακα 1000 αρια ςς και 600 αρια στις στροφες και μονον στην ευθεια να τους περνανε , ουσιαστικα παιζανε σε διπλο ταμπλο οι δυο τους χωρις κανενας να μπορει να σταθει κοντα τους :winka:
και την στιγμη που νομιζαμε οτι το ρεκορ το ειχε ενα ρ1 στην πιστα με χρονο 1.42 χρονομετρησα σε ενα καλο γυρω το δουκα και εκοψε κι ολας λογω ενος αυτοκινητου και εκανε 1.41 , μολκις του το πα μου ειπε οτι δεν ειναι καλος χρονος :eyepop: :hypnotize :hypnotize και οτι συνηθως γυρναει στο 1.38 :hypnotize
να σημειωσω οτι το αιγινιο ειναι πιστα με κλειστες στροφες και τον ευνοουσε λογω τις ροπης που εχουν απο πολυ χαμηλα αυτα ( ξεκολουσε για πλακα στην εξοδο τις στροφης )
βεβαια δεν ξερω τι κανουνε σε μια ανοιχτη πιστα οπου σιγουρα χανουν λιγο (πχ σερρες )
ενα μεγαλο :a012: :a012: ειδικα στον τυπο με το δουκα :a18:
Πράγματι ο τύπος που λές πρέπει να ήταν πιλότος! Φιλαράκι σε βλέπω ψημένο πάντως για τον δούκα! :p
Και τί σε νοιάζει στην τελική αν περνάει τα ss ή όχι, εσύ να το πάρεις αν το γουστάρεις! Αυτό έχει σημασία!
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Δεν με πειραζει και καλα εκανες και το ανεφερες.
ΔΕΝ υπαρχει ακομη μηχανημα (παντος ειδους) στην αγορα που να ΜΗΝ χαλαει.
Αν δεχθουμε το παραπανω αξιωμα ειναι υπο ερωτηση η αξιοπιστια οποιασδηποτε κατασκευης.
Ορθον μεχρι εδω??
Μα φυσικά!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Τωρα εν προκειμενω, το ερωτημα σου κατευθυνει την απαντηση μου προς δικη σου (αλλα και λοιπων) ευχαριστηση...
Πράγματι έτσι φαίνεται αλλά πραγματικά δεν έχω κάτι να κερδίσω αν αποδειχθεί ότι τα Ευρωπαϊκά έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας! Μόνο να χάσω έχω αφού δεν το αποκλείω καθόλου να πάρω ευρωπαϊκό μελλοντικά! Άρα δεν τίθεται θέμα ευχαρίστησης!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
...και αυτο διοτι πραγματικα ΥΠΑΡΧΕΙ θεμα αξιοπιστιας σε αρκετες ευρωπαικες κατασκευες..
Ειναι βεβαια αδικο να βαζουμε σε ενα καζανι ΟΛΟΥΣ τους ευρωπαιους κατ/στες καθως υπαρχουν μαρκες που αποδεικνυουν το αντιθετο.
Ωστοσο το παραπανω δειχνει (αν)αξιοπιστια μοντελων που ειναι σε παραγωγη καποια ετη..(ειδαλως πως θα μιλουσαμε για αξιοπιστια χωρις μοναδα χρονου?)
Πιστευω ομως οτι στα τελευταια μοντελα οσον αφορα στην αξιοπιστια τους η ψαλιδα εχει αρχισει να κλεινει συγκριτικα με τα εξ ανατολης...
Ο χρονος θα δειξει..
Δεν νομίζω να διαφωνεί κάποιος με αυτά που έγραψες. Απλά να σου πώ τουλάχιστον για τον εαυτό μου ότι δεν θεωρώ τις ευρωπαϊκές μάρκες ανάξιες να προσφέρουν αξιόπιστες μηχανές! Μάλλον πολλά προβλήματα προκύπτουν λόγω ανίκανων/ανειδίκευτων μηχανικών, αντιπροσωπειών που σκέφτονται μόνο το κέρδος αντί για τον πελάτη κ.τ.λ. Όλα αυτά, μαζί και με την αποδεδειγμένη αξιοπιστία πάρα πολλών Ιαπωνικών μοντέλων (δεν λέω εταιριών), εμένα προσωπικά με κάνουν να τείνω προς Ανατολάς...
grigorisr1
29/10/2007, 08:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
φιλε ημουνα μια κυριακη αιγινιο ( ητανε και ο Γρηγορης μαζι μου, να πει κι αυτος ) και σκασανε μυτη κατι τιπαδες γυρω στα 40 ο ενας με super duke kai o allos hupermotard , δε λεω τα παλικαρια ητανε πιλοτοι
αλλα να βλεπεις να περνανε για πλακα 1000 αρια ςς και 600 αρια στις στροφες και μονον στην ευθεια να τους περνανε , ουσιαστικα παιζανε σε διπλο ταμπλο οι δυο τους χωρις κανενας να μπορει να σταθει κοντα τους :winka:
και την στιγμη που νομιζαμε οτι το ρεκορ το ειχε ενα ρ1 στην πιστα με χρονο 1.42 χρονομετρησα σε ενα καλο γυρω το δουκα και εκοψε κι ολας λογω ενος αυτοκινητου και εκανε 1.41 , μολκις του το πα μου ειπε οτι δεν ειναι καλος χρονος :eyepop: :hypnotize :hypnotize και οτι συνηθως γυρναει στο 1.38 :hypnotize
να σημειωσω οτι το αιγινιο ειναι πιστα με κλειστες στροφες και τον ευνοουσε λογω τις ροπης που εχουν απο πολυ χαμηλα αυτα ( ξεκολουσε για πλακα στην εξοδο τις στροφης )
βεβαια δεν ξερω τι κανουνε σε μια ανοιχτη πιστα οπου σιγουρα χανουν λιγο (πχ σερρες )
ενα μεγαλο :a012: :a012: ειδικα στον τυπο με το δουκα :a18:
πηγαινε καλα οντως.. αλλα ειναι μια κλειστη πιστα και ειναι οτι πρεπει για αυτον
ειχε και super corsa Pro λαστιχα απο οτι θυμαμαι... ;)
ενταξει οχι και για τη πλακα τον ζακ με το ζχ-636 δυσκολευτικε να τον περασει...
Αλλα ρε παιδι μου πολυ τετοιος... ολοκληρο σουζο μηχανημα και ουτε μια σουζα ενα endo εγω αμα το ειχα να εβλεπες σουζες που θα το εκανα :lol:
Da.Vintage
29/10/2007, 12:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
πηγαινε καλα οντως.. αλλα ειναι μια κλειστη πιστα και ειναι οτι πρεπει για αυτον
ειχε και super corsa Pro λαστιχα απο οτι θυμαμαι... ;)
ενταξει οχι και για τη πλακα τον ζακ με το ζχ-636 δυσκολευτικε να τον περασει...
Αλλα ρε παιδι μου πολυ τετοιος... ολοκληρο σουζο μηχανημα και ουτε μια σουζα ενα endo εγω αμα το ειχα να εβλεπες σουζες που θα το εκανα :lol:
Αφού είπαμε εσύ είσαι εφετζής!!!:lol:
grigorisr1
29/10/2007, 13:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Αφού είπαμε εσύ είσαι εφετζής!!!:lol:
αει ρε φλορε πιστακια βγαζεις το μηχανακι σου μονο στι πιστα :lol:
sakisvolos
29/10/2007, 16:57
Καλησπέρα!
Ρε σείς δε με λέτε διαμάχες είναι εδώ ή καλημέρες-ευχολόγια??????????
DUCATISTI Ξυπνήστε! ανοίξτε τα μάτια σας καλά και......
Δείτε φότος απο μοτέρ Ducati F1 !!!!
:wave2:
110508
sakisvolos
29/10/2007, 17:01
Εδώ ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά δηλαδή
1) ισχύς εν τη ενώσει (βλέπε μπιέλες με στρόφαλο)
2) Διαίρει και βασίλευε (βλέπε πιστόνι)
:a5: :a5:
110509
sakisvolos
29/10/2007, 17:02
Και οι παράπλευρες απώλειες
Π.Χ. κάρτερ!
Τα σχόλια δικά σας!:rotflmao: :rotflmao:
110510
sakisvolos
29/10/2007, 17:02
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ! ! !
:look: :look:
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Μαλλον θα πηγε να κανει καμια σουζα...
sakisvolos
29/10/2007, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Μαλλον θα πηγε να κανει καμια σουζα...
Όχι ρε στο περίπτερο της γειτονίας πήγαινε ρε!:rotflmao: :rotflmao:
Ε καποια μαλακια θα εκανε θα ανοιξε τερμα το γκαζι μαλλον...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
sakisvolos
29/10/2007, 18:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ε καποια μαλακια θα εκανε θα ανοιξε τερμα το γκαζι μαλλον...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ωχ αυτό δεν το σκέφτηκα καλά λες!:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Ε καποια μαλακια θα εκανε θα ανοιξε τερμα το γκαζι μαλλον...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Εννοείς θα άνοιξε το γκάζι!! Το τέρμα δεν χρειάζεται να το αναφέρεις!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ! ! !
:look: :look:
Βασικά είναι τεχνολογικό διαμάντι το συγκεκριμένο, αφού για να γίνει έτσι θα πεί ότι...
...ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ!!!!!!
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
sakisvolos
29/10/2007, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Βασικά είναι τεχνολογικό διαμάντι το συγκεκριμένο, αφού για να γίνει έτσι θα πεί ότι...
..ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ!!!!!!
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Ναι πήρε όντως γουρ γουρ γουρ! βρουμ βρουμ βρουμ ΜΠΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜΜΜ!!!!!!!!!!!
:lol: :lol:
Το μεγαλυτερο λαθος ηταν που την εβαλε εμπρος τελικα...
Αυτες οι μηχανες ειναι για να κοσμουν σαλονια μονο...
(χωρις λαδια μεσα στο καρτερ για ευνοητους λογους...)
yannis27
29/10/2007, 19:31
Σας καταγγελω ολους ως κακοπροαιρετους προβοκατορες:evil: :evil: :evil:
τα καινουργια:confused: :confused: :confused: μοντελα δεν παθαινουν τιποτα:bigcry: :bigcry:
αλλα που να ξερετε εσεις απο τεχνη!!!,κουλτουρα???? αμορφωτοι...ε αμορφωτοι...:rotflmao: :rotflmao:
110519
Δεν το πιστευω...Σιγουρα κανα Japan θα ειχε παρκαρει εκει πριν απ το guzzzzz:ZZZ:zzzi
btw ωραια εξατμιση ολη δικη του ειναι???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τωρα προσεξα οτι του επεσε και το καλαμακι του φραπε:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: απ το μοτερ η απ το πλαισιο ξεκολλησε???
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Δεν το πιστευω...Σιγουρα κανα Japan θα ειχε παρκαρει εκει πριν απ το guzzzzz:ZZZ:zzzi
btw ωραια εξατμιση ολη δικη του ειναι???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τωρα προσεξα οτι του επεσε και το καλαμακι του φραπε:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: απ το μοτερ η απ το πλαισιο ξεκολλησε???
Αχ εσείς οι Γιαπανώφιλοι οι άσχετοι!! Μα δεν είναι εξατμιση ρε φίλε...τουρπίνα είναι... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Εννοείς θα άνοιξε το γκάζι!! Το τέρμα δεν χρειάζεται να το αναφέρεις!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
Τώρα είναι που θα ανοίξει τέρμα το γκάζι στην κουζίνα για να αυτοκτονήσει !!!!!!!!!!
ΜΟΛΙΣ έμαθε το κόστος της επισκευής !!!!!!!!!!
:bawl: :bawl: :bawl:
:evil: :evil: :evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Το μεγαλυτερο λαθος ηταν που την εβαλε εμπρος τελικα...
Αυτες οι μηχανες ειναι για να κοσμουν σαλονια μονο...
(χωρις λαδια μεσα στο καρτερ για ευνοητους λογους...)
ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ !!!!!!!!!!
:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Αχ εσείς οι Γιαπανώφιλοι οι άσχετοι!! Μα δεν είναι εξατμιση ρε φίλε...τουρπίνα είναι... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
Τι τουρμπινα... σαν τα χωνια που βαζουν τα ψαρια στην αγορα ειναι:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
yannis27
29/10/2007, 19:51
Το ηξερα ρε οτι θα διακομοδουσατε αυτο το απαυγασμα αισθητικης και τεχνολογιας(ποιος ηρθε????)αλλα τι να σας πει κανεις:evil: :evil: :evil: ΡΕΜΑΛΙΑ:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
α και εσυ μη βριζεις τις τουρμπινες ενταξει.....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
Το ηξερα ρε οτι θα διακομοδουσατε αυτο το απαυγασμα αισθητικης και τεχνολογιας(ποιος ηρθε????)αλλα τι να σας πει κανεις:evil: :evil: :evil: ΡΕΜΑΛΙΑ:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
α και εσυ μη βριζεις τις τουρμπινες ενταξει.....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:look:
Λάθος μου!
Για δέστε:
2004 Moto Guzzi Griso Technical Specifications
Engine 90º V-Twin 4 stroke
Cooling system Air cooled
Displacement 992 cc
Maximum power 102 hp @ 8400 rpm
Maximum torque 9.0 kgf-m @ 7800 rpm
Gear box 6 speed
Front suspension USD fork, 43 mm completely adjustable
Rear suspension Single sided swing arm with fully
Front brakes Two Brembo Gold Series stainless
4 diversified piston caliper
Rear brakes Single Brembo Gold Series stainless
Καλό ε! χιλιάρα μηχανή με μόλις 9 κιλά ροή (όσο ο τετρακίλυνδρος του hornet 900-πού είναι το πλεονέκτημα του V εδώ?) και με 100 άλογα (όσο το τετρακύλινδρο hornet 600!!)
Δεν νομίζετε ότι πρέπει να προσφέρει κάτι παραπάνω ρε παιδιά τουλάχιστο σε επιδόσεις? Απο τιμή δεν ξέρω, το μοντέλο απ`ότι βλέπω είναι του 2004. Ενδεικτικά αναφέρω το moto guzzi GRISO 850 κοστίζει 10990Ε!
Τώρα θα μου πείτε έχει χρυσές σειρές Brembo...για να διαχειριστεί ΟΛΗ αυτή την δύναμη :lol:
:lol:
Ευρωπαιόφιλοι στην διάθεσή σας... :wave2:
sakisvolos
29/10/2007, 21:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από yannis27
Σας καταγγελω ολους ως κακοπροαιρετους προβοκατορες:evil: :evil: :evil:
τα καινουργια:confused: :confused: :confused: μοντελα δεν παθαινουν τιποτα:bigcry: :bigcry:
αλλα που να ξερετε εσεις απο τεχνη!!!,κουλτουρα???? αμορφωτοι...ε αμορφωτοι...:rotflmao: :rotflmao:
Mama mia ! Τι είναι τούτο???? :evil:
sakisvolos
29/10/2007, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Δεν το πιστευω...Σιγουρα κανα Japan θα ειχε παρκαρει εκει πριν απ το guzzzzz:ZZZ:zzzi
btw ωραια εξατμιση ολη δικη του ειναι???:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τωρα προσεξα οτι του επεσε και το καλαμακι του φραπε:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: απ το μοτερ η απ το πλαισιο ξεκολλησε???
Όχι ρε! τι όλη δική του? Η μισή πριν λίγο καιρό ήταν σε ένα boeing 747 !!! :rotflmao:
sakisvolos
29/10/2007, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Τώρα είναι που θα ανοίξει τέρμα το γκάζι στην κουζίνα για να αυτοκτονήσει !!!!!!!!!!
ΜΟΛΙΣ έμαθε το κόστος της επισκευής !!!!!!!!!!
:bawl: :bawl: :bawl:
:evil: :evil: :evil:
:rotflmao: :rotflmao:
:lol: :lol:
:D :D
sakisvolos
29/10/2007, 21:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ !!!!!!!!!!
:lol: :lol: :lol:
Και όχι μόνο! Αν είναι μωσαϊκό ποτίζει!
:lol: :lol:
sakisvolos
29/10/2007, 21:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
Τι τουρμπινα... σαν τα χωνια που βαζουν τα ψαρια στην αγορα ειναι:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
WTF?? Τι ψάρια ρε? Καρχαρίας ολόκληρος μπαίνει εκεί μέσα!:eyepop:
sakisvolos
29/10/2007, 22:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
:look:
Λάθος μου!
Για δέστε:
2004 Moto Guzzi Griso Technical Specifications
Engine 90º V-Twin 4 stroke
Cooling system Air cooled
Displacement 992 cc
Maximum power 102 hp @ 8400 rpm
Maximum torque 9.0 kgf-m @ 7800 rpm
Gear box 6 speed
Front suspension USD fork, 43 mm completely adjustable
Rear suspension Single sided swing arm with fully
Front brakes Two Brembo Gold Series stainless
4 diversified piston caliper
Rear brakes Single Brembo Gold Series stainless
Καλό ε! χιλιάρα μηχανή με μόλις 9 κιλά ροή (όσο ο τετρακίλυνδρος του hornet 900-πού είναι το πλεονέκτημα του V εδώ?) και με 100 άλογα (όσο το τετρακύλινδρο hornet 600!!)
Δεν νομίζετε ότι πρέπει να προσφέρει κάτι παραπάνω ρε παιδιά τουλάχιστο σε επιδόσεις? Απο τιμή δεν ξέρω, το μοντέλο απ`ότι βλέπω είναι του 2004. Ενδεικτικά αναφέρω το moto guzzi GRISO 850 κοστίζει 10990Ε!
Τώρα θα μου πείτε έχει χρυσές σειρές Brembo...για να διαχειριστεί ΟΛΗ αυτή την δύναμη :lol:
:lol:
Ευρωπαιόφιλοι στην διάθεσή σας... :wave2:
Όντως λίγο ψόφιο το MOTO SCUZI !
Αν το τουρμπίσουμε με μία τέτοια τουρμπίνα?:rotflmao:
110530
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
Αλλα ρε παιδι μου πολυ τετοιος... ολοκληρο σουζο μηχανημα και ουτε μια σουζα ενα endo εγω αμα το ειχα να εβλεπες σουζες που θα το εκανα :lol:
ρε σει
:a012: στο παλικαρι
μια αλλη φορα νομιζω δεν ησουνα εσει ειχανε ερθει με τα παιδια τους (superduke-hypermotard)
ηρθανε δικαβαλοι τα παλικαρια με τους 5-6 χρονων γιους τους με εξοπλισμο κρανος κτλ και στα παιδια
δεν ειναι καγκουρας ο τυπος ρε να το τραβαει σουζα, :lol: :lol:
Τώρα τα βάλατε με την Guzzi...
Μηδέν σεβασμός και πλήρης άγνοια.
Αφήστε ΚΑΙ τα Guzzi ήσυχα και μην μιλάτε για πράγματα που δεν μπορείτε να καταλάβετε.
Οπότε ας το αφήσουμε στο κλασσικό πλέον (Δεν μπορώ να καταλάβω για τι χρήση προορίζεται...).
sakisvolos
29/10/2007, 23:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Τώρα τα βάλατε με την Guzzi...
Μηδέν σεβασμός και πλήρης άγνοια.
Αφήστε ΚΑΙ τα Guzzi ήσυχα και μην μιλάτε για πράγματα που δεν μπορείτε να καταλάβετε.
Οπότε ας το αφήσουμε στο κλασσικό πλέον (Δεν μπορώ να καταλάβω για τι χρήση προορίζεται...).
Μιας και εσύ τα κατανοείς δεν πειράζει! Άσε μας εμάς να μην τα κατανοούμε!:uplate:
*.* ελιωσα στο γελιο λεμε!!!
:a3: :a15: :a25: :a08: :a016: :a026: :a43: :a45: :a47: :a56:
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
:a3: :a15: :a25: :a08: :a016: :a026: :a43: :a45: :a47: :a56:
+1
:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Τώρα τα βάλατε με την Guzzi...
Μηδέν σεβασμός και πλήρης άγνοια.
Αφήστε ΚΑΙ τα Guzzi ήσυχα και μην μιλάτε για πράγματα που δεν μπορείτε να καταλάβετε.
Οπότε ας το αφήσουμε στο κλασσικό πλέον (Δεν μπορώ να καταλάβω για τι χρήση προορίζεται...).
Εχουμε και λέμε .........
1) Με τα Ducati και τα MV AGUSTA να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ για το ΣΑΛΟΝΙ !!!!!!!! :lol:
2) Με τα HARLEY να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ΒΡΟΜΟΓΚΑΖΑ !!!!!!!!!! :rotflmao:
3) Με τα ΚΤΜ να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ !!!!!!!!!!
4) Mε τα MOTO GUZZI να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ !!!!!!!!!! :confused:
5) Με τα BMW να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ΦΤΗΝΑ (όπως είπε κάποιος για το K 1200) !!!!!!!!!!
6) Mε τα TRIUMPH να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ................... ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ;;;;;;;;;;
:confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
...
6) Mε τα TRIUMPH να ΜΗΝ τα βάζουμε γιατί είναι ................... ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ !!!!!!!!
ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ;;;;;;;;;;
:confused: :confused:
Θυμάμαι εγώ θυμάμαι εγώ,
Βασικά με την TRIUMPH επιτρέπεται να τα βάζουμε λίγο επειδή είναι μισο Ιαπωνικές-μισο Ευρωπαϊκές επειδή έχουν 3 κιλύνδρους (και όχι 2) και Nissin φρένα (και όχι brembo)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
Θυμάμαι εγώ θυμάμαι εγώ,
Βασικά με την TRIUMPH επιτρέπεται να τα βάζουμε [Β]λίγο[/Β] επειδή είναι μισο Ιαπωνικές-μισο Ευρωπαϊκές επειδή έχουν 3 κιλύνδρους (και όχι 2) και Nissin φρένα (και όχι brembo)
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:
ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΙΛΑΣ ΑΝΙΔΕΕ !!!!!!!!!
Ακους εκεί ΦΡΕΝΑ brembo !!!!!!!!!!!!!
AΓΚΥΡΕΣ brembo, αδαή νεανία, ΑΓΚΥΡΕΣ brembo !!!!!!!!!!!!:mad: :mad: :mad:
yannis27
30/10/2007, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Μιας και εσύ τα κατανοείς δεν πειράζει! Άσε μας εμάς να μην τα κατανοούμε!:uplate:
+10000:beer: :beer: :beer:
και οπως ειπε ο μεγαλος Ακης Πανου..."δεν μετανοησα γιατι δεν ενοησα":) :)
grigorisr1
30/10/2007, 09:33
τι εγινε που πηγαν οι ουροπεοι
ακομα στα συνεργεια πεδευονται ? :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
τι εγινε που πηγαν οι ουροπεοι
ακομα στα συνεργεια πεδευονται ? :lol: :lol:
παρων :smokin:
grigorisr1
30/10/2007, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
παρων :smokin:
ευρωπαιος εισαι και εσυ ρε?
θα σε πω καλα εγω:evil:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.