View Full Version : πιότητα φτουκατι
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
ωραια λογικη εκανε 28 αρα δε πρεπει να σπαει :lol:
κατ αρχην το πανιγκαλε εχει 23κ , οχι 30...επισης και ο ανταγωνισμος τοσο εχει, το καινουριο ρ1 ειναι στα 19κ
τωρα δε καταλαβαινω τι σοι απαιτηση το να αντεξει ενα ελαφρυ αλουμινενιο κλιπ ον στην τουμπα, εστω και στατικη επειδη κανει το σ28κ...δηλαδη το rcv το δρομισιο πρεπει να αντεχει βουτια σε υφαιστειο με αυτη τη λογικη...
τα σιδερα αντεχουν, τα αλουμηνια οχι...και ενα σωρρο μηχανακια εχουν φυγει με μεταφορικες, επειδη απο στατικες τουμπες σπασανε μαρπιεδες, λεβιεδες, μανετες κλπ...
κραζεις, θαυμαζεις :lol:
.Που το περιεργο δλδ;
ΓΤΠΚ πΓοιότητα...
Κανονικά θα έπρεπε να είχε "δόντι" για να μαγκώνει τον διακόπτη, ή μονωτική ταινία για να σφίγγει. :lol:
δηλαδη το rcv το δρομισιο πρεπει να αντεχει βουτια σε υφαιστειο με αυτη τη λογικη...
:tooth: :tooth: :tooth:
devil's animal
12/10/2015, 14:54
ωραια λογικη εκανε 28 αρα δε πρεπει να σπαει :lol:
κατ αρχην το πανιγκαλε εχει 23κ , οχι 30...επισης και ο ανταγωνισμος τοσο εχει, το καινουριο ρ1 ειναι στα 19κ
τωρα δε καταλαβαινω τι σοι απαιτηση το να αντεξει ενα ελαφρυ αλουμινενιο κλιπ ον στην τουμπα, εστω και στατικη επειδη κανει το σ28κ...δηλαδη το rcv το δρομισιο πρεπει να αντεχει βουτια σε υφαιστειο με αυτη τη λογικη...
τα σιδερα αντεχουν, τα αλουμηνια οχι...και ενα σωρρο μηχανακια εχουν φυγει με μεταφορικες, επειδη απο στατικες τουμπες σπασανε μαρπιεδες, λεβιεδες, μανετες κλπ...
κραζεις, θαυμαζεις :lol:
δεν διαβαζουμε καλα Πανουλη,ε???
αλλες απαιτησεις εχεις απο μια μηχανη που κανει 28Κ και αλλες απο μια που κανει 14 και ειναι ιδιας κατηγοριας...
δεν λεω φυσικα για την τουμπα και το σπασμενο clip on...εκει ειναι τζοκερ οπως εγραψε και ο χυμαδορης...μπορει το ενα να γινει κομματια με 50χλμ/ωρα και το αλλο να θελει μονο πλαστικα και πλαϊνα καπακια με 200χλμ/ωρα...
αλλα οποιαδηποτε αλλη βλαβη/ζημια/αστοχια κλπ σε ενα ακριβο προϊον εχει μεγαλυτερο και χειροτερο αντικτυπο απο ενα αλλο φτηνοτερο...
επισης το το panigale S 1199 εχει 28000 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1919811/) στην κλιμακα εουρος...το 10αρικο στο βαζω εγω αμα θες να την παρεις...
τελος, και τα σιδερα δεν αντεχουν υπο προϋποθεσεις...αλλα ειπαμε...ασχετο με τη τουμπα...αναφερθηκα γενικα σε βλαβες και τι απαιτησεις θα επρεπε να εχει ενας λογικος αγοραστης απο ενα ακριβο-premium προϊον..
το θεμα ειναι οτι αυτοι που αγοραζουν ducati, ΔΕΝ εχουν λογικη...
:wave2:
ΓΤΠΚ πΓοιότητα...
Κανονικά θα έπρεπε να είχε "δόντι" για να μαγκώνει τον διακόπτη, ή μονωτική ταινία για να σφίγγει. :lol:
Λοιπόν αφού θέλουν τρυπίτσα να ήταν όχι στρογγυλή αλλά σχισμή κατά μήκος εννοείται (άλλη ακαμψία) ή ας έβαζαν άλλο μέταλλο ,κάρμπον ότι σκατά θα άντεχε παραπάνω.
Ταπεινότατη γνώμη μου.
Johny the Fox
12/10/2015, 15:00
Τα κλιπονς δεν εχουν μελετη για αντοχη σαν crash bars Ας ειμαστε λογικοι :(
Λοιπόν αφού θέλουν τρυπίτσα να ήταν όχι στρογγυλή αλλά σχισμή κατά μήκος εννοείται (άλλη ακαμψία) ή ας έβαζαν άλλο μέταλλο ,κάρμπον ότι σκατά θα άντεχε παραπάνω.
Ταπεινότατη γνώμη μου. Το κάρμπον δεν τα πάει καλά με τις κρουσεις... Τιτάνιο θα εννοείς...
Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι έσπασε το κλιπόν πριν αδειάσει 3 λίτρα λάδι. Πρωτόγνωρο για ντουκάτι.
RaGe_Raptor
12/10/2015, 15:11
Καλά, οκ το πέταξε ο spyrakos και τσίμπισες και εσύ. Όταν εδέησε η Suzuki να κάνει ανάκληση στα Κ5-Κ6 για το πλαίσιο, το 10% των μοτό που ελέγχθησαν είχαν ήδη ρωγμές και αλλάχτηκε το πλαίσιο. Στα υπόλοιπα μπήκε η ενίσχυση στον λαιμό. 10% των μοτοσυκλετών σε τέτοιες παραγωγές, δεν το λες και λίγο...
το ποσοστό σου δείχνει να επιβεβαιώνεται από το poll στο gixxer.com , όχι ότι είναι κάτι επίσημο ούτε το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό ,μόλις 325 συμμετοχές.αν ήταν όντως το 10% όλων των Κ5-Κ6 που έχουν πουληθεί τότε είναι μεγάλο το ποσοστό.
pipe_smoker
12/10/2015, 15:14
Το αστείο στην όλη φάση είναι ότι έσπασε το κλιπόν πριν αδειάσει 3 λίτρα λάδι. Πρωτόγνωρο για ντουκάτι.
:lol:
το σιδερο στραβωνει, το αλουμινιο σπαει και ο κατασκευαστης το ξερει και δεν χαλιεται καθολου
αφου θες να το παιξεις αγωνιαρης με το ss, μολις στο ριξει κατω ο ταριφας, θα γινει θρυψαλλα και θα σου στοιχισει μισο αγωνα motogp σε ευρω
γιατι τα γουστα (και η μουρη) πληρωνονται και η καθε ducati τι θα γινουν; κλεφτες;
επισης αυτος που εσκασε 28000 δεν του λεει και τιποτα να σκασει κι ενα 500αρικο για κλιπον
ειναι σαν να δινω εγω για το cbf ενα σαρανταρι
το ποσοστό σου δείχνει να επιβεβαιώνεται από το poll στο gixxer.com , όχι ότι είναι κάτι επίσημο ούτε το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό ,μόλις 325 συμμετοχές.αν ήταν όντως το 10% όλων των Κ5-Κ6 που έχουν πουληθεί τότε είναι μεγάλο το ποσοστό.
και αφού το θυμάσαι καλύτερα, γιατί έκανες το κουνέλι...? :D
pipe_smoker
12/10/2015, 15:29
και αφού το θυμάσαι καλύτερα, γιατί έκανες το κουνέλι...? :D
Καλά έκανε ρε!
Ώχου!
Εδώ κράζουμε φτουκατίσα κλιπόν.
Άμα θέτε να κράξουμε σουζουκίσα πλαίσια να πάμε αλλού.
Α σιχτήρ.
Παίρνουμε χόντα μας βρίζουνε.
Παίρνουμε σουζούκι μας βρίζουνε.
Θα πάρω χάρλευ που και να με βρίζουνε δε θα τους ακούω:tooth:
RaGe_Raptor
12/10/2015, 15:38
και αφού το θυμάσαι καλύτερα, γιατί έκανες το κουνέλι...? :D
βασικά την πηγή που άντλησες το ποσοστό ήθελα να ξέρω.κι επίσης αυτή ήταν η πρώτη ανάρτησή μου στο θέμα,δεν απάντησα στο Σπυράκο,απάντησα σ'εσένα,δε θυμάμαι καλύτερα ,θυμήθηκα το poll του gixxer που υπάρχει από τη χρονιά της ανάκλησης ('09)...
μη με ξαναπείς κουνέλι ,άλλος είναι ο "ντε κουνέλ" (ΑΜΑ θέλει ας το πει... :D) και είναι γιαμαχάκιας..... :tooth:
el_hymador
12/10/2015, 15:38
Καλά έκανε ρε!
Ώχου!
Εδώ κράζουμε φτουκατίσα κλιπόν.
Άμα θέτε να κράξουμε σουζουκίσα πλαίσια να πάμε αλλού.
Α σιχτήρ.
Παίρνουμε χόντα μας βρίζουνε.
Παίρνουμε σουζούκι μας βρίζουνε.
Θα πάρω χάρλευ που και να με βρίζουνε δε θα τους ακούω:tooth:
Ούτε θα τους βλέπεις.... από τους κραδασμούς
pipe_smoker
12/10/2015, 15:40
Ούτε θα τους βλέπεις.... από τους κραδασμούς
Α να γεια σου!
Θολό τοπίο.
Τζάμπα μαστούρα:lol:
Τι να πω εγώ βρε spyrakos, δεν πρόλαβε εμένα να μου χαλάσει κάτι στο γιαμαπα. Για το βολαν υποθέτω θα αναφέρεσαι; Προληπτικά το άλλαξα δεν είχα κάποια βλάβη. Και τι να λέει το κλιπον που έσπασε, αναλωσιμο είναι πάει και τελείωσε κλάιν κιόλας.
el_hymador
12/10/2015, 15:44
Πάντως αν το σκεφτείς, όσο "κοροϊδία" είναι να σκάς 28 χιλιάρικα για το ντουκατι το παπαγάλε άλλο τόσο κοροϊδία είναι να σκάς ανά ενάμισυ χρόνο 14 χιλιάρικα για το "νέο μοντέλο japan ss"... εκτός και αν θέλει να μας πείσει κανείς ότι τα τελειώνει τα μηχανάκια του 2014 και ψάχνει το κάτι παραπάνω στα brand new...
notakos600
12/10/2015, 15:46
Τελικά κάποιοι δεν πάτε στο δάσος για κυνήγι. :bawl:
RaGe_Raptor
12/10/2015, 15:49
Πάντως αν το σκεφτείς, όσο "κοροϊδία" είναι να σκάς 28 χιλιάρικα για το ντουκατι το παπαγάλε άλλο τόσο κοροϊδία είναι να σκάς ανά ενάμισυ χρόνο 14 χιλιάρικα για το "νέο μοντέλο japan ss"... εκτός και αν θέλει να μας πείσει κανείς ότι τα τελειώνει τα μηχανάκια του 2014 και ψάχνει το κάτι παραπάνω στα brand new...
καλά βρε συ το GSXR είναι ίδιο απ΄το '09 ούτε τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε τόσο..!!!!
κάποτε είχε βάση αυτό που λες τώρα πια όλες οι εταιρίες ακολουθούν την ανανέωση κάθε 3 χρόνια περίπου και ριζικά ανανεωμένο κάθε 5-6 χρόνια
el_hymador
12/10/2015, 15:59
καλά βρε συ το GSXR είναι ίδιο απ΄το '09 ούτε τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε τόσο..!!!!
κάποτε είχε βάση αυτό που λες τώρα πια όλες οι εταιρίες ακολουθούν την ανανέωση κάθε 3 χρόνια περίπου και ριζικά ανανεωμένο κάθε 5-6 χρόνια
Έστω... καθόμαστε και κάνουμε υγρά όνειρά π.χ για το νέο ZX10R... και αν είχαμε τα φράγκα θα τα σκάγαμε οι πιο πολλοί. Το θέμα είναι... το προηγούμενο ZX10R, πάλιωσε και είναι για τον πο*τσο και το ξεφτιλίσαμε στην πίστα και θέλουμε κάτι παραπάνω; Δε νομίζω...
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν το βρίσκω αυτό κακό, ούτε το κατακρίνω... απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η γιαπωνέζικη ονείρωξη είναι οκ, ενώ η ευρωπαική είναι για μ@λ@κες...
devil's animal
12/10/2015, 16:02
Πάντως αν το σκεφτείς, όσο "κοροϊδία" είναι να σκάς 28 χιλιάρικα για το ντουκατι το παπαγάλε άλλο τόσο κοροϊδία είναι να σκάς ανά ενάμισυ χρόνο 14 χιλιάρικα για το "νέο μοντέλο japan ss"... εκτός και αν θέλει να μας πείσει κανείς ότι τα τελειώνει τα μηχανάκια του 2014 και ψάχνει το κάτι παραπάνω στα brand new...
ψιτ...μελενιο αγορι δεν πληροφορηθηκες πλεον οτι ουτε τα ιαπωνικα αλλαζουν πλεον ανα 1,5-2 χρονια?
το suzuki ειναι ιδιο απο το 2009...
το honda ειναι ιδιο απο το 2010 με κατι μικρες μετατροπες το 2012 στις αναρτησεις και το 2014 στο μοτερ και στον ανεμοθωρακα..ψιλολογια ομως..
το yamaha επισης επαιζε απο το 2009 εως το 2014 που παρουσιαστηκε το καινουργιο...(που ουσιαστικα τα κομματια πουληθηκαν μεσα στο 2015)...
το kawasaki επαιζε απο το 2011 εως το 2015 που παρουσιαστηκε το καινουργιο...
οποτε για πιο "νεο μοντελο japan ss" συζητας?
και η ducati τι κανει?
βγαζει το 2012 το panigale 1199 και το 2015 το panigale 1299 και ενδιαμεσα ολα τα "S", "R", "tricolore", "superhyperleggerakavlera", "senna,prost,schumacher" edition...που κοστιζουν απο μια μεζονετα το καθενα...:lol:
εξαιρετικη στρατηγικη...
:a46::a46:
ψιτ...μελενιο αγορι δεν πληροφορηθηκες πλεον οτι ουτε τα ιαπωνικα αλλαζουν πλεον ανα 1,5-2 χρονια?
το suzuki ειναι ιδιο απο το 2009...
το honda ειναι ιδιο απο το 2010 με κατι μικρες μετατροπες το 2012 στις αναρτησεις και το 2014 στο μοτερ και στον ανεμοθωρακα..ψιλολογια ομως..
το yamaha επισης επαιζε απο το 2009 εως το 2014 που παρουσιαστηκε το καινουργιο...(που ουσιαστικα τα κομματια πουληθηκαν μεσα στο 2015)...
το kawasaki επαιζε απο το 2011 εως το 2015 που παρουσιαστηκε το καινουργιο...
οποτε για πιο "νεο μοντελο japan ss" συζητας?
και η ducati τι κανει?
βγαζει το 2012 το panigale 1199 και το 2015 το panigale 1299 και ενδιαμεσα ολα τα "S", "R", "tricolore", "superhyperleggerakavlera", "senna,prost,schumacher" edition...που κοστιζουν απο μια μεζονετα το καθενα...:lol:
εξαιρετικη στρατηγικη...
:a46::a46:
Όπως όλα τα αμαξια δεν ειναι για όλους μας γιατί όλα τα μηχανάκια να είναι για όλους μας;
Δεν μπορώ να πάρω Φερράρι, ε δεν μπορώ να πάρω και Panigale S... Δεν θα αρχίσω να λέω ότι είναι ΓΤΠΚ....
"Φιλαράκι, πάει καλά αυτό; Δεν βλέπω να κυκλοφορουν πολλά στο δρόμο"
RaGe_Raptor
12/10/2015, 16:15
Έστω... καθόμαστε και κάνουμε υγρά όνειρά π.χ για το νέο ZX10R... και αν είχαμε τα φράγκα θα τα σκάγαμε οι πιο πολλοί. Το θέμα είναι... το προηγούμενο ZX10R, πάλιωσε και είναι για τον πο*τσο και το ξεφτιλίσαμε στην πίστα και θέλουμε κάτι παραπάνω; Δε νομίζω...
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν το βρίσκω αυτό κακό, ούτε το κατακρίνω... απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η γιαπωνέζικη ονείρωξη είναι οκ, ενώ η ευρωπαική είναι για μ@λ@κες...
Ρε Χυμαδόρη μην είσαι πεζός.... :D Εγώ αν μπορούσα θα είχα 50 μηχανές.... !!!! Αφού είμαστε πλεονέκτες ,σαν παιδάκια σε ζαχαροπλαστείο εμείς οι μοτοσυκλετιστές... Άσε να ονειρεύομαστε και να κάνουν πράξη τα όνειρα όσοι τυχεροί.
devil's animal
12/10/2015, 16:19
Όπως όλα τα αμαξια δεν ειναι για όλους μας γιατί όλα τα μηχανάκια να είναι για όλους μας;
Δεν μπορώ να πάρω Φερράρι, ε δεν μπορώ να πάρω και Panigale S... Δεν θα αρχίσω να λέω ότι είναι ΓΤΠΚ....
"Φιλαράκι, πάει καλά αυτό; Δεν βλέπω να κυκλοφορουν πολλά στο δρόμο"
ποτε δεν ειπα οτι ειναι γτπκ τα ducati...
και ουτε βγαζω πικρα ή ζηλια επειδη δεν μπορω να το παρω...
ουτε αναφερθηκα στο σπασμενο clip on που πιθανοτατα την ιδια ζημια θα ειχε παθει και σ'ενα ιαπωνικο...
αλλα δεν μπορω να ακουω και να διαβαζω ιδιοκτητες που τα παρουσιαζουν σαν τα υπερτατα δωρα και τα υπεργαμ@τα εργαλεια των 5 ηπειρων και των 10 θαλασσων...
ολα πανε γρηγορα στα καταλληλα χερια, το εχουμε ξαναπει...
και ξαναλεω οτι οταν κατι κοστιζει την διπλασια τιμη απο κατι αλλο που ειναι ιδιας κατηγοριας/χρησης περιμενεις περισσοτερα...εχεις απαιτησεις...και στον τομεα της αξιοπιστιας και στο aftersale κομματι...ειναι λογικο...
και το να σπασει απο το πουθενα ενα "φτηνο" ιαπωνικο δεν ειναι τοσο big deal σε σχεση με το να σπασει απο το πουθενα ενα ducati...
ξαναλεω...ΟΧΙ απο τουμπα, πτωση κλπ...απο το πουθενα...
βασικά την πηγή που άντλησες το ποσοστό ήθελα να ξέρω.κι επίσης αυτή ήταν η πρώτη ανάρτησή μου στο θέμα,δεν απάντησα στο Σπυράκο,απάντησα σ'εσένα,δε θυμάμαι καλύτερα ,θυμήθηκα το poll του gixxer που υπάρχει από τη χρονιά της ανάκλησης ('09)...
μη με ξαναπείς κουνέλι ,άλλος είναι ο "ντε κουνέλ" (ΑΜΑ θέλει ας το πει... :D) και είναι γιαμαχάκιας..... :tooth:
Καληνύχτα...
Σιγά μην θυμάμαι από που το είχα δει. Πιθανότατα να αφορούσε το ποσοστό των ιδιοκτητών στο gixxer.com. Η suzuki αποκλείεται να έβγαζε τέτοια στοιχεία. Απ΄την άλλη, το νούμερο των 300φεύγα με 10% αστοχία είναι ικανοποιητικό για να το χρησιμοποιήσεις ώς στατιστικό δείγμα.
el_hymador
12/10/2015, 16:24
Ρε Χυμαδόρη μην είσαι πεζός.... :D Εγώ αν μπορούσα θα είχα 50 μηχανές.... !!!! Αφού είμαστε πλεονέκτες ,σαν παιδάκια σε ζαχαροπλαστείο εμείς οι μοτοσυκλετιστές... Άσε να ονειρεύομαστε και να κάνουν πράξη τα όνειρα όσοι τυχεροί.
Ε μα αυτό λέω! Όσοι μπορούν να τα πάρουν να τα χαίρονται και μαγκιά τους και στην τελική στα παπάρια τους αν τους λέμε μ@λ@κες ή κοροίδα ή θύματα... και εγώ θεωρώ τα GS ότι πιο υπερτιμημένο και άχρηστο έχει κυκλοφορήσει σε ευρεία παραγωγή αλλά δεν θα πω μ@λ@κ@ αυτόν που θα σκάσει 20 χιλιάδες γιούρος επειδή γουστάρει. Την κ@υλα του θέλει να κάνει και καλώς να την κάνει. Δεν μου πέφτει λόγος για το πως θα ξοδέψει ο χ και ο ψ τα χρήματα του και πολύ περισσότερο, δεν έχω δικαίωμα να τον κρίνω για τις επιλογές του...
υ.γ. από τότε που πήρα το V-Strom το παίζω πολύ διπλωματικός και ανεΧτικός... δεν με παίρνει... :lol:
devil's animal
12/10/2015, 16:30
Ε μα αυτό λέω! Όσοι μπορούν να τα πάρουν να τα χαίρονται και μαγκιά τους και στην τελική στα παπάρια τους αν τους λέμε μ@λ@κες ή κοροίδα ή θύματα... και εγώ θεωρώ τα GS ότι πιο υπερτιμημένο και άχρηστο έχει κυκλοφορήσει σε ευρεία παραγωγή αλλά δεν θα πω μ@λ@κ@ αυτόν που θα σκάσει 20 χιλιάδες γιούρος επειδή γουστάρει. Την κ@υλα του θέλει να κάνει και καλώς να την κάνει. Δεν μου πέφτει λόγος για το πως θα ξοδέψει ο χ και ο ψ τα χρήματα του και πολύ περισσότερο, δεν έχω δικαίωμα να τον κρίνω για τις επιλογές του...
υ.γ. από τότε που πήρα το V-Strom το παίζω πολύ διπλωματικός και ανεΧτικός... δεν με παίρνει... :lol:
σκεψου τωρα να βρεθεις σε συζητηση με gs owners που τα μισα εχουν σκορπισει και να σου λενε για την ανωτεροτητα του σε σχεση με το v-strom που εχει ενα μυριο χλμ και δεν εχει κανει κιχ...
και η πλακα ειναι οτι εχουν δωσει και τα τριπλα λεφτα απο σενα για να το αποκτησουν...:rotflmao:
μπεσα τωρα...δεν θα γελας?:a01:
Όχι, γιατί η απάντησή τους θα είναι "ναι, αλλά εσύ καβαλάς vstrom".
el_hymador
12/10/2015, 16:39
σκεψου τωρα να βρεθεις σε συζητηση με gs owners που τα μισα εχουν σκορπισει και να σου λενε για την ανωτεροτητα του σε σχεση με το v-strom που εχει ενα μυριο χλμ και δεν εχει κανει κιχ...
και η πλακα ειναι οτι εχουν δωσει και τα τριπλα λεφτα απο σενα για να το αποκτησουν...:rotflmao:
μπεσα τωρα...δεν θα γελας?:a01:
Ναι φυσικά και θα γελάω... από την άλλη καταλαβαίνω ότι ένα GS μπορεί για τους χ, ψ, πλασματικούς ή όχι λόγους να είναι πολύ πιο ποθητό από ένα V-Strom... το οποίο V-Strom το πήρα για καθαρά πρακτικούς λόγους και όχι επειδή το είχα απωθημένο και γούσταρα... αν είχα τα φράγκα, για Multi καρφωτός θα πήγαινα και δε γ@μιέται, ας έσπαγε και κάρτερ ανά 3000 χλμ...
και όχι επειδή το είχα απωθημένο και γούσταρα...
Ασε τα σάπια.
Το μισό φόρουμ γνωρίζει τη λατρεία με την οποία σχολίαζες όπου βρεθείς και όπου σταθείς τα προτερήματα του στρομ, και το άλλο μισό μόλις το έμαθε
spyrakos35
12/10/2015, 16:46
Τι να πω εγώ βρε spyrakos, δεν πρόλαβε εμένα να μου χαλάσει κάτι στο γιαμαπα. Για το βολαν υποθέτω θα αναφέρεσαι; Προληπτικά το άλλαξα δεν είχα κάποια βλάβη.
Καλα, θελω να πιστευω οτι δε σηκωθηκες μια μερα καυλωμενος "σου αλλαξω το βολαν μαναμ" κιετς χωρις λογο...
Ειδαλλως να το κοιταξεις φιλαρακιμ.... :lol:
θα αργήσει πολύ ΚΑΙ αυτό το θρεντ να γίνει japan vs europe; να βάλω ποπ κορν;
devil's animal
12/10/2015, 16:47
Όχι, γιατί η απάντησή τους θα είναι "ναι, αλλά εσύ καβαλάς vstrom".
εξαιρετικο επιχειρημα...
:bawl:
Και όμως. Εφόσον ήταν συχνή η βλάβη, έτσι όπως το είπες ξύπνησα. Και το έκανα. Και θα το ξανά έκανα αν έπαιρνα τέτοιο μοτέρ.
Εξάλλου το παλιό το πούλησα μετά από 3 ημέρες.
theofilos888
12/10/2015, 16:50
Ακομη για το παπαγκαλε συζηταμε; Ενα δικο ο σταυρος το εχει. Αφου στοιχιζει μια καραβια λεφτα, θα το ξεψαχνισουμε. Αν ραγιζε με τον ιδιο τροπο το κλιπον σε καφασακι 250, ουτε θα το συζητουσαμε. Που παιζει να ειναι κ το ιδιο κλιπον, στην τελικη!
Cpt. Haddock
12/10/2015, 16:50
Να γιατι Triumph :smokin:
amyroukai
12/10/2015, 16:53
θα αργήσει πολύ ΚΑΙ αυτό το θρεντ να γίνει japan vs europe; να βάλω ποπ κορν;
Ω μη κάνετε μαλακιες τωρα που δεν μπορώ να βριζω τσ' ευρωπαίοι άκριτα..
πυξιδας990
12/10/2015, 16:54
το θεμα ειναι οτι αυτοι που αγοραζουν ducati, ΔΕΝ εχουν λογικη...
ετσι γουσταρουμε devil..........
Στη θέση του εγώ πάντως δε θα έσκυβα να το σηκώσω γιατί ο Βάγκος καιροφυλακτεί λέμε...
στο έχει κάνει και σενα?
:lol:
Μην σπρώχνεστε καλέ...........ένας-'ενας..........:bawl::bawl::bawl:
Τελικά κάποιοι δεν πάτε στο δάσος για κυνήγι. :bawl:
Α, γειά σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taisteal
12/10/2015, 17:02
σκεψου τωρα να βρεθεις σε συζητηση με gs owners που τα μισα εχουν σκορπισει και να σου λενε για την ανωτεροτητα του σε σχεση με το v-strom που εχει ενα μυριο χλμ και δεν εχει κανει κιχ...
και η πλακα ειναι οτι εχουν δωσει και τα τριπλα λεφτα απο σενα για να το αποκτησουν...:rotflmao:
μπεσα τωρα...δεν θα γελας?:a01:
:lol::lol:
Τελικα βγηκε πορισμα;;
Τα ντουκατια ειναι μπ@@ρδελα;;
Pan (dvs)
12/10/2015, 17:04
:lol::lol:
Τελικα βγηκε πορισμα;;
Τα ντουκατια ειναι μπ@@ρδελα;;
Οχι μωρε,απλα μερικα απο αυτα εχουνε ενα μικροθεμα με το τιμονι.
ποτε δεν ειπα οτι ειναι γτπκ τα ducati...
και ουτε βγαζω πικρα ή ζηλια επειδη δεν μπορω να το παρω...
ουτε αναφερθηκα στο σπασμενο clip on που πιθανοτατα την ιδια ζημια θα ειχε παθει και σ'ενα ιαπωνικο...
αλλα δεν μπορω να ακουω και να διαβαζω ιδιοκτητες που τα παρουσιαζουν σαν τα υπερτατα δωρα και τα υπεργαμ@τα εργαλεια των 5 ηπειρων και των 10 θαλασσων...
ολα πανε γρηγορα στα καταλληλα χερια, το εχουμε ξαναπει...
και ξαναλεω οτι οταν κατι κοστιζει την διπλασια τιμη απο κατι αλλο που ειναι ιδιας κατηγοριας/χρησης περιμενεις περισσοτερα...εχεις απαιτησεις...και στον τομεα της αξιοπιστιας και στο aftersale κομματι...ειναι λογικο...
και το να σπασει απο το πουθενα ενα "φτηνο" ιαπωνικο δεν ειναι τοσο big deal σε σχεση με το να σπασει απο το πουθενα ενα ducati...
ξαναλεω...ΟΧΙ απο τουμπα, πτωση κλπ...απο το πουθενα...
ποιος ιδιοκτητης ειπε οτι ειναι τα υπερτατα μηχανακια?
και επισης, δεν εχει τη διπλασια τιμη, συνεχιζεις να επιμενεις...το πανγκαλε εχει τωρα 23κ, τα αντιστοιχα γιαπωνεζικα εχουν 19κ, το ρ1 και το καβα...το ς εχει 6 χιλιαρικα παραπανω, γιατι εχει ζαντες φρενα...θα μπορουσε να ειχε και ενα σωρρο αλλα περιφεριακα, αλλα το μηχανακι ειναι το ιδιο με αυτο που κοστιζει 23...ασχετως αν οι πιο πολλοι θελουν την ακριβη επιλογη...
τωρα για το θεμα των αναβατων...που λες οτι ειναι ασχετοι κλπ...αντικειμενικα...οι πιο ασχετοι κατοχοι σσ ειναι οι κατοχοι gixxer...η πλειοψηφια παιρνει τζιξερ για να κανει σουζες στα 200 και να κυκλοφοραει με μαλλι γυαλι εξω απο καφετερειες, σε ελλαδα και εξωτερικο...αυτο δεν ειναι κριτικη για το μηχανακι ομως...
τωρα η απαιτηση που λες...ας υποθεσουμε οτι δεν αναφερεσαι στο κλιπ ον...μια χαρα αξιοπιστοτατο ειναι το πανιγκαλε...λιγες ζημιες, τα οποια ολα εφυγαν στις πρωτες χρονιες...
τωρα αν η εταιρεια επιλεγει μεσω μαρκετινγκ να πλαασαρει το προιον της αλλιως...εσενα τι σε πειραζει? αν καποιος ειναι μαλακας και παει να παρει για διαφορετικο χρωμα το μηχανακι και να σκασει παραπανω λεφτα (που δεν παιρνει μονο το χρωμα αλλα τεσπα), αυτο ειανι θεμα αυτου που παει και αγοραζει...και στην τελικη, η χοντα εβγαλε ρεπσολ οχημα και χρεωνε το χρωμα (μονο το χρωμα!!! )
αμα θες να συζητησουμε τις οποιες μαλακιες της ντουκατι αντικειμενικα, αυτο ειναι ευκολο...επειδη εχουν περασει και πολλα απο τα χερια μου, θα μπορουσα να γραφω σελιδες...τωρα το να λεμε οτι μας κατεβαινει στο κεφαλι...ε οκ ειναι αστειο τουλαχιστον...
και μαλιστα σε ενα θρεντ με τιτλο ''πιοτητα φτουκατι'' που θα επρεπε να εχει τιτλο, ψαχνω καλο οφθαλμιατρο, γνωμες :lol:
spyrakos35
12/10/2015, 17:19
και μαλιστα σε ενα θρεντ με τιτλο ''πιοτητα φτουκατι'' που θα επρεπε να εχει τιτλο, ψαχνω καλο οφθαλμιατρο, γνωμες :lol:
Θες να μου πεις κατι και ντρεπεσαι;
devil's animal
12/10/2015, 17:27
το thread παιρνει και γαμω τις τροπες...:a014::a014:
taisteal
12/10/2015, 17:29
342865
:lol: :a014::a014:
el_hymador
12/10/2015, 17:32
Το MV Agusta το F4 στα 21 χιλιάρικά με ABS αξίζει ρε σεις ή @@δια; Θέλω να πω, πως να το αξιολογήσω;
taisteal
12/10/2015, 17:34
πως να το αξιολογήσω;
Πηγαινε στην εκθεση και ριξτο κατω
Αν διαλυθει μην το αγορασεις
:p
devil's animal
12/10/2015, 17:39
Το MV Agusta το F4 στα 21 χιλιάρικά με ABS αξίζει ρε σεις ή @@δια; Θέλω να πω, πως να το αξιολογήσω;
κοιτα...αμα εχεις καμια 100χιλ στην τραπεζα παρ'το...μπορει να γινει και κουρεμα και να βγεις κερδισμενος...:lol:
spyrakos35
12/10/2015, 17:41
Πηγαινε στην εκθεση και ριξτο κατω
Αν διαλυθει μην το αγορασεις
:p
Αυτο διαλυεται και χωρις να πεσει ρε.....
Αν δε το αφησουν στο ιδιο σημειο στο σταντ για δεκα μερες πεφτει μονο του....
Bladerunner
12/10/2015, 17:57
Πόσο θα στοίχιζε άραγε να στήσεις ένα Ιαπωνικό SS όπως είναι στημένο από μαμά το panigale;
Ohlins μπρος- πίσω, brempo, quick shifter, cornering abs, κλπ κλπ...
Α! Μη ξεχνάμε και που -έστω υποτίθεται- απευθύνονται τα μηχανάκια. Σε track-day ready και σε race ready.
Να γιατι Triumph :smokin:
Το MV Agusta το F4 στα 21 χιλιάρικά με ABS αξίζει ρε σεις ή @@δια; Θέλω να πω, πως να το αξιολογήσω;
Ασε ρε με το δέλο, δεν εχω δει κανένα, στα συνεργεία θα είναι.... Πάρε Triumph που λέει ο μάστορας απο πανω ή ακόμα καλύτερα ένα Royal Enfield... Να κυκλοφορΑς στην επαρχία και να την δεις και Λορενς της Αραβίας.... Έχει και καλό WAF... Ορενς, Ορενς!!!!!!
Άμα είχαμε φράγκα ευρωπαϊκά θα πέρναμε Απλό είναι.
Πόσο θα στοίχιζε άραγε να στήσεις ένα Ιαπωνικό SS όπως είναι στημένο από μαμά το panigale;
Ohlins μπρος- πίσω, brempo, quick shifter, cornering abs, κλπ κλπ...
Όλα αυτά και, επιπλέον, αδειάζεις τα λάδια, βάζεις μπρος και κολλάς τη γκαζιέρα στο τέρμα με νεκρά για 4 βδομάδες. Μετά έχεις ένα σωστό ευρωπαϊκό.
Άμα είχαμε φράγκα ευρωπαϊκά θα περνάμε. Απλό είναι.
Γιά να μπορείς ν΄ανταπεξέλθεις στό κόστος των συνεργείων;;;;;;;;;;;;;;;
:bawl:
Άμα είχαμε φράγκα ευρωπαϊκά θα περνάμε. Απλό είναι.
Αν είχαμε, θα κάναμε καμιά βόλτα, θα μπαίναμε καμιά πίστα και θα λέγαμε άλλα.
Για το ντιζάιν και τους μαστορες.
Cpt. Haddock
12/10/2015, 18:09
Ασε ρε με το δέλο, δεν εχω δει κανένα, στα συνεργεία θα είναι.... Πάρε Triumph που λέει ο μάστορας απο πανω ή ακόμα καλύτερα ένα Royal Enfield... Να κυκλοφορΑς στην επαρχία και να την δεις και Λορενς της Αραβίας.... Έχει και καλό WAF... Ορενς, Ορενς!!!!!!
O Ορενς είχε Brough ρε βλάχο :p
amyroukai
12/10/2015, 18:23
O Ορενς είχε Brough ρε βλάχο :p
Ήταν superior άνθρωπος, γι' αυτό.
Όλα αυτά και, επιπλέον, αδειάζεις τα λάδια, βάζεις μπρος και κολλάς τη γκαζιέρα στο τέρμα με νεκρά για 4 βδομάδες. Μετά έχεις ένα σωστό ευρωπαϊκό.
μονο να παρεις απαφτα τα γιαπωνεζικα που δεν ξεκολλανε οι μαγνητες γιατι θα σου βαλει το μοτερ σε τροχια με κολλημενο γκαζι στο τερμα......
Αφηστε τις μ@λακιες και πειτε μου..............
Να μην παρω το Multi τελικα;
Κριμα και ειχα τα λεφτα στο χερι......
:cool:
:tooth:
devil's animal
12/10/2015, 18:56
Πόσο θα στοίχιζε άραγε να στήσεις ένα Ιαπωνικό SS όπως είναι στημένο από μαμά το panigale;
Ohlins μπρος- πίσω, brempo, quick shifter, cornering abs, κλπ κλπ...
Α! Μη ξεχνάμε και που -έστω υποτίθεται- απευθύνονται τα μηχανάκια. Σε track-day ready και σε race ready.
προσπερναω το "ποιος θα'χε τα χερια να το παει το στημενο", αφου ξερεις και ξερουμε οτι το κατεβασμα sec στην πιστα ειναι 90% ικανοτητες και 10% μηχανακι με περιφερειακα extras...
και ερχομαι στο προκειμενο...
ακομα και τα ohlins, brembo κλπ...εχουν "ακριβες" και "φτηνες" σειρες...και απ'οσο ξερω αυτα που φορανε τα μαμα ducati, δεν ειναι οι ακριβες...διορθωστε αν κανω λαθος...
αλλωστε αν θες να φτιαξεις ενα υπερτατο οπλο..π.χ. ενα sbk παγκοσμιου πρεπει να σταξεις εκατονταδες χιλιαδες ευρω...γιατι μπορει μονο οι αναρτησεις να κοστιζουν οσο ενα ducati...
βεβαιως μια καλη βαση εχει νοημα, αλλα και παλι βλεπουμε οτι και οι ιαπωνες βαδιζουν προς αυτον τον δρομο...(βλ. brembo στο gsxr L3, στο καινουργιο zx10r, κλπ):winka:
el_hymador
12/10/2015, 19:02
Ωραία να το πάμε αλλιώς... *δέλα τα Ducati και δεν θα πέρνατε ποτές... δεκτό και σεβαστό. Ας υποθέσουμε όμως ότι δεν υπήρχε Ducati στην πιάτσα και ότι κάπου εκεί το 1987 που άρχισε σιγά - σιγά να κάνει το come back δεν συνέβη ποτέ. Τι θα είχε γκένεν;
Πολλά και διάφορα... πρώτο απ΄ όλα, ήταν η μόνη εταιρεία που μπήκε σαν σφηνόπο*τσα στην ιαπωνική μέχρι τότε παντοκρατορία. Αναφέρομαι στο αγωνιστικό κομμάτι και στο πως αυτό επηρέασε και τα πολιτικά μοντέλα μετέπειτα... μπορεί να μην είναι άμεσα αντιληπτό αλλά αν δεν υπήρχε η Ducati με τα 851,888 και την μοτοσικλέτα σταθμό, 916, οι Ιάπωνες ποτέ δεν θα είχαν απαντήσει με σοβαρά SS μοντέλα, αρχής γενομένης από το CBR 900RR και στη συνέχει με τα R1 και το GSX-R το 750 το πρόστυχο το υγρόψυκτο...
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν υπαινίσσομαι ότι δεν θα συνέβαινε η "ιαπωνική άνοιξη" όπου επιτέλους οι σχιστομάτηδες αποφάσισαν να ασχοληθούν και λίγο με το στήσιμο, απλά αυτό θα είχε συμβεί με πολύ πιο αργούς ρυθμούς. Η Ducati ήταν αυτή που έδρασε ως καταλύτης και επιτάχυνε τις διαδικασίες.
Δεύτερον, ήταν η εταιρεία που επανακαθόρισε την κατηγορία των σοβαρών γυμνών aka streetfighter, με το Monster το 900... αν δεν ήταν το τέρας, ακόμα Zephyr 750 θα οδηγούσατε...
Τρίτον πήρε την ιδέα άνετο street με θέση οδήγησης on-off που χρεώνεται φυσικά στη Yamaha με το TDM και την παρουσίασε ως όφειλε να είναι, δηλαδή σοβαρή, με το Multistrada.
Oπότε σας αρέσει δεν σας αρέσει, πολλά από τα super duper japan που οδηγείτε τα χρωστάτε στην Ducati και στο γεγονός ότι άσκησε πίεση στους κοιμώμενους μακάρια τον ύπνο του συμφωνημένου "ανταγωνισμού", Ιάπωνες...
dimmie_72
12/10/2015, 19:11
να πλερώκωμεν πνευματικά δικαιώματα τότε να μας αφήκουν ήσυχους... :D
Μανολης67
12/10/2015, 19:32
μηπως μπορεις να εξηγησεις τι ειναι αυτο που προσπαθεις να πεις ,τι κριτηρια χρησιμοποιεις για να στηριξεις τον συλλογισμο σου και τι σχεση εχει με το θεμα των κλιπ-ονς του πανιγκαλε;
Τι προσπαθώ να πω? γράφω κατ αρχην ότι δεν μπορώ να ξέρω πως κόπηκε το κλιπ ον, εσύ ξέρεις? το μόνο που ξέρω οτι δεν θυμάμαι να εχω δει DUCATI αλλά και γενικά Ιταλικό μηχανάκι 20ετιας να κυκλοφορεί, ενω η στην πόλη που μένω αν πετάξεις πέτρα θα χτυπήσεις η XT 500 toy 1980 h ΧL 185 kai XL 500 S.
ενω η στην πόλη που μένω αν πετάξεις πέτρα θα χτυπήσεις η XT 500 toy 1980 h ΧL 185 kai XL 500 S.
Πες μας οτι κυκλοφορούν και XR200-350-500 (εκείνα τα πορτοκαλί, τα καλά...), να γελάνε και τα τασάκια...:lol:
το μόνο που ξέρω οτι δεν θυμάμαι να εχω δει DUCATI αλλά και γενικά Ιταλικό μηχανάκι 20ετιας να κυκλοφορεί,
Η φωτό είναι πριν δύο βδομάδες τραβηγμένη. Δεν δουλεύει βέβαια και το βάλαμε εκεί για μια στατική φωτό, να έχουμε να το θυμόμαστε.
342870
προσπερναω το "ποιος θα'χε τα χερια να το παει το στημενο", αφου ξερεις και ξερουμε οτι το κατεβασμα sec στην πιστα ειναι 90% ικανοτητες και 10% μηχανακι με περιφερειακα extras...
και ερχομαι στο προκειμενο...
ακομα και τα ohlins, brembo κλπ...εχουν "ακριβες" και "φτηνες" σειρες...και απ'οσο ξερω αυτα που φορανε τα μαμα ducati, δεν ειναι οι ακριβες...διορθωστε αν κανω λαθος...
αλλωστε αν θες να φτιαξεις ενα υπερτατο οπλο..π.χ. ενα sbk παγκοσμιου πρεπει να σταξεις εκατονταδες χιλιαδες ευρω...γιατι μπορει μονο οι αναρτησεις να κοστιζουν οσο ενα ducati...
βεβαιως μια καλη βαση εχει νοημα, αλλα και παλι βλεπουμε οτι και οι ιαπωνες βαδιζουν προς αυτον τον δρομο...(βλ. brembo στο gsxr L3, στο καινουργιο zx10r, κλπ):winka:
So what?
Κι άλλοι παίρνουν ένα lancer evo και πολεμάνε να το κάνουν να στρίβει σαν τα WRC με δεκάδες ή και παραπάνω χιλιάδες €...
Δλδ θα σε χαλούσε το μηχανάκι σου να έχει μονομπλοκ brembo ή Ohlins μπρος/πισω...
Έλα τωρα, μεταξύ μας....
el_hymador
12/10/2015, 20:00
Τι προσπαθώ να πω? γράφω κατ αρχην ότι δεν μπορώ να ξέρω πως κόπηκε το κλιπ ον, εσύ ξέρεις? το μόνο που ξέρω οτι δεν θυμάμαι να εχω δει DUCATI αλλά και γενικά Ιταλικό μηχανάκι 20ετιας να κυκλοφορεί, ενω η στην πόλη που μένω αν πετάξεις πέτρα θα χτυπήσεις η XT 500 toy 1980 h ΧL 185 kai XL 500 S.
Σε ποια πόλη μένεις και τι έτος έχετε εκεί;
Πες μας οτι κυκλοφορούν και XR200-350-500 (εκείνα τα πορτοκαλί, τα καλά...), να γελάνε και τα τασάκια...:lol:
Ναι ρε, καθε μέρα βλέπω 2-3... Και φοράνε και Strike και καρφώνουν...
:a014:
έχω λιώσει με τις ατάκες :bawl:
pipe_smoker
12/10/2015, 20:09
Ωραία να το πάμε αλλιώς... *δέλα τα Ducati και δεν θα πέρνατε ποτές... δεκτό και σεβαστό. Ας υποθέσουμε όμως ότι δεν υπήρχε Ducati στην πιάτσα και ότι κάπου εκεί το 1987 που άρχισε σιγά - σιγά να κάνει το come back δεν συνέβη ποτέ. Τι θα είχε γκένεν;
Πολλά και διάφορα......
Ρε Κώστα....
Δηλαδή... Ρε Κώστα:lol:
Τώρα κι αν τα παρουσιάζεις όπως λέει ο Σταύρος.
Το θεόσταλτο δώρο που άλλαξε τη μοτοσυκλετιστική ιστορία:p
Προσωπικά δεν τα θεωρώ ρδέλα. (άλλο αν χρησιμοποιώ τον όρο για ευνόητους λόγους:D)
Απλά δε μου αρέσουν. Simple as that.
Αν είχα τα λεφτά για παπαγκάλε, θα έπαιρνα ένα HP4. Ή ένα RSV. (μη μου πει κανείς ότι το ένα έχει 2 χιλιάρικα πάνω ή κάτω από το άλλο. Χ€στηκα. Άμα είχα 25 θα είχα και 30).
Και το BMW μπορεί να εκραγεί, και το RSV το ίδιο.
Και το ντουκάτι να αρχίσει να τρέχει λάδια.
Και πάλι χ€στηκα. Πριν λήξει η εγγύηση πιθανότατα θα το είχα δώσει και θα είχα πάει για το επόμενο.
Προσωπικά απλά δε γουστάρω τα ντουκάτια.
Μπορεί να περνάει ένα Agusta και να γυρίσει το κεφάλι μου και να κολλήσω σα χαζός να το κοιτάω, και μπορεί να περάσει ένα πανιγκάλε και να μην καταλάβω καν τί είναι.
Ορέξεις, κολοκυθόπιτες και ιστορίες γι'αγρίους (με λεφτά):beer:
So what?
Κι άλλοι παίρνουν ένα lancer evo και πολεμάνε να το κάνουν να στρίβει σαν τα WRC με δεκάδες ή και παραπάνω χιλιάδες €...
Δλδ θα σε χαλούσε το μηχανάκι σου να έχει μονομπλοκ brembo ή Ohlins μπρος/πισω...
Έλα τωρα, μεταξύ μας....
να πω εγώ τη γνώμη μου που μπαίνω κάποιες φορές πίστα;
-monoblock brembo δεν εχω και δεν μου λειπει.
-ohlins μπροστα ας μην ειχα αλλα θα θελα να κανω ενα revalving στο μαμα
-ohlins πισω ναι το θελω η τουλ καποιο αντιστοιχο.
-ohlins σταμπιλιζατερ δεν εχω δεν μου λειπει.
-σφυρήλατες ζαντες! πολυ σημαντικες. ενας λογος που δεν εχω πουλησει το factory
ειναι επειδή κάνουν μεγάλη διαφορά στο στριψιμο.
Johny the Fox
12/10/2015, 20:10
Τι προσπαθώ να πω? γράφω κατ αρχην ότι δεν μπορώ να ξέρω πως κόπηκε το κλιπ ον, εσύ ξέρεις? το μόνο που ξέρω οτι δεν θυμάμαι να εχω δει DUCATI αλλά και γενικά Ιταλικό μηχανάκι 20ετιας να κυκλοφορεί, ενω η στην πόλη που μένω αν πετάξεις πέτρα θα χτυπήσεις η XT 500 toy 1980 h ΧL 185 kai XL 500 S.
με ποιο ντουκατι συγκρινεις ενα xt 500 και με ποιο κριτηριο τα συγκρινεις. Ποσα ντουκατι σε σχεση με japan μηχανακια εχουν πουληθει προ 20ετιας στην πολη σου (δεν πιστευω να εισαι Monaco-ιωτης) ετσι ωστε να τα βλεπεις να κυκλοφορουνε ακομα στα φαναρια;.Ποσες κορολες πετρελαιο ταξι στην πολη σου εχουν μηδενισει 3-4 φορες κοντερ σε σχεση με φεραρι σκουντερια .Μη μου πεις λιγοτερες κορολες γιατι τοτε φορας κελεμπια και θα πηδηχτω απο το παραθυρο...
Τι προσπαθώ να πω? γράφω κατ αρχην ότι δεν μπορώ να ξέρω πως κόπηκε το κλιπ ον, εσύ ξέρεις? το μόνο που ξέρω οτι δεν θυμάμαι να εχω δει DUCATI αλλά και γενικά Ιταλικό μηχανάκι 20ετιας να κυκλοφορεί, ενω η στην πόλη που μένω αν πετάξεις πέτρα θα χτυπήσεις η XT 500 toy 1980 h ΧL 185 kai XL 500 S.
Δεν σε λένε Μπίλια ε;
Μανολης67
12/10/2015, 20:10
Η φωτό είναι πριν δύο βδομάδες τραβηγμένη. Δεν δουλεύει βέβαια και το βάλαμε εκεί για μια στατική φωτό, να έχουμε να το θυμόμαστε.
342870
Σωστός! ερώτηση? ο κυριος το κυκλοφορεί καθημερινά?
διάβασε τι εγραψα στο πρωτο μου post
ακόμη κοιτάξτε κατάσταση, και κόψτε αναβάτη, δηλαδή όχι το έχω σε βιτρίνα και δουλευει ακόμα, αλλά χρήση και συντήρηση,
να πω εγώ τη γνώμη μου που μπαίνω κάποιες φορές πίστα;
-monoblock brembo δεν εχω και δεν μου λειπει.
-ohlins μπροστα ας μην ειχα αλλα θα θελα να κανω ενα revalving στο μαμα
-ohlins πισω ναι το θελω η τουλ καποιο αντιστοιχο.
-ohlins σταμπιλιζατερ δεν εχω δεν μου λειπει.
-σφυρήλατες ζαντες! πολυ σημαντικες. ενας λογος που δεν εχω πουλησει το factory
ειναι επειδή κάνουν μεγάλη διαφορά στο στριψιμο.
Τωρα μιλάμε για τα δελα τα Ντουκάτι...
Αμα πιάσουμε τις πομόνες τα Απρίλια θα σε φωνάξουμε.
Καλά, ναι, όλα τα παραπάνω που δεν θες είναι εντελώς άχρηστα. Ενημερώνω τον Τζάρβις, σε μαλακίες πετάνε τόσα φράγκα τόσο καιρό..
Μανολης67
12/10/2015, 20:14
με ποιο ντουκατι συγκρινεις ενα xt 500 και με ποιο κριτηριο τα συγκρινεις. Ποσα ντουκατι σε σχεση με japan μηχανακια εχουν πουληθει προ 20ετιας στην πολη σου (δεν πιστευω να εισαι Monaco-ιωτης) ετσι ωστε να τα βλεπεις να κυκλοφορουνε ακομα στα φαναρια;.Ποσες κορολες πετρελαιο ταξι στην πολη σου εχουν μηδενισει 3-4 φορες κοντερ σε σχεση με φεραρι σκουντερια .Μη μου πεις λιγοτερες κορολες γιατι τοτε φορας κελεμπια και θα πηδηχτω απο το παραθυρο...
To 1980 που ειχα της πρωτες μου εμπειριές στον χώρο, ολοι οι φίλοι μου σε (μεγαλύτερη ηλικία φυσικά) ειχαν GUZZI DUCATI και ΜΟΡΙΝΙ, θα εκπλαγείς ,αλλά στην δεκαετία το 1970-1980 τα Ιταλικά ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τα Γιαπωνέζικα, (δεν μιλάμε για μοτοποδήλατα)
Τωρα αν θες μπορώ να σου πω, και τι μηχανάκια έχουν σήμερα οι γνωστοί μου που τότε είπαμε εβλεπαν Japan και γελούσαν.....,,,θες να μάθεις?
To 1980 που ειχα της πρωτες μου εμπειριές στον χώρο, ολοι οι φίλοι μου σε (μεγαλύτερη ηλικία φυσικά) ειχαν GUZZI DUCATI και ΜΟΡΙΝΙ, θα εκπλαγείς ,αλλά στην δεκαετία το 1970-1980 τα Ιταλικά ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τα Γιαπωνέζικα, (δεν μιλάμε για μοτοποδήλατα)
Τωρα αν θες μπορώ να σου πω, και τι μηχανάκια έχουν σήμερα οι γνωστοί μου που τότε είπαμε εβλεπαν Japan και γελούσαν.....,,,θες να μάθεις?
2015 - 1980 = 35
ξεκινησες τότε, πες 18, οι αλλοι μεγαλύτεροι, πες 20ηδες... + 35 = 55ηδες... Τι έχουν; Π;
thunder ace
12/10/2015, 20:21
όπως κι αν είσαι μετά από σούζα την ώρα που ρίχνεις την μηχανή. Πραγματικά δεν θα ήθελα να μου συμβεί.
Σημειωτέων το συγκεκριμένο μηχανάκι σε προκαλεί να το σηκώσεις
μου εχει συμβει:Γλυφαδα 81.... YZ125.....σουζα....και ξαφνικα μενω με την γκαζιερα στο χερι.......εφυγε ολη και κρατιοτανε απο το μοτερ μονο απο την ντιζα.
Καλά, ναι, όλα τα παραπάνω που δεν θες είναι εντελώς άχρηστα. Ενημερώνω τον Τζάρβις, σε μαλακίες πετάνε τόσα φράγκα τόσο καιρό..
Για μένα που είμαι ερασιτέχνης μιλάω πολυαγαπημένε, γλυκύτατε και πανάγαθε αδμινιστράτορα
Για μένα που είμαι ερασιτέχνης μιλάω πολυαγαπημένε, γλυκύτατε και πανάγαθε αδμινιστράτορα
ε καλά... δοκίμασες ποτέ δλδ να τα έχεις όλα αυτά πάνω στο μηχανάκι σου και δεν σου άρεσαν; Γιατί και μένα μου αρέσει η Σκάρλετ Γιόχανσον αλλά μένει μακρυά... Αλλιώς...
Πες μας οτι κυκλοφορούν και XR200-350-500 (εκείνα τα πορτοκαλί, τα καλά...), να γελάνε και τα τασάκια...:lol:
Tahitian red αγόρι μου ,ποια πορτοκαλί και πράσινα άλογα ντε.
342872
spam off
Johny the Fox
12/10/2015, 20:30
To 1980 που ειχα της πρωτες μου εμπειριές στον χώρο, ολοι οι φίλοι μου σε (μεγαλύτερη ηλικία φυσικά) ειχαν GUZZI DUCATI και ΜΟΡΙΝΙ, θα εκπλαγείς ,αλλά στην δεκαετία το 1970-1980 τα Ιταλικά ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τα Γιαπωνέζικα, (δεν μιλάμε για μοτοποδήλατα)
Τωρα αν θες μπορώ να σου πω, και τι μηχανάκια έχουν σήμερα οι γνωστοί μου που τότε είπαμε εβλεπαν Japan και γελούσαν.....,,,θες να μάθεις?
Προσπαθησε να συγκρινεις ομοια πραγματα.Σε γενικες γραμμες οι ντουκοι σε σχεση με το παρελθον ,εχουν καλη αξιοπιστια σε συναρτηση παντα με την συντηρηση που κανει ο ιδιοκτητης .Αυτα με performance κινητηρα ,με κακη συντηρηση η ασχετο μηχανικο επομενο ειναι να βγαζουν βλαβες και συνεπως και το ονομα
Μανολης67
12/10/2015, 20:33
2015 - 1980 = 35
ξεκινησες τότε, πες 18, οι αλλοι μεγαλύτεροι, πες 20ηδες... + 35 = 55ηδες... Τι έχουν; Π;
Στα 18 έβγαλα δίπλωμα! τότε με μια γύρα οδηγούσες 1.300! φίλε μου οι 55αρηδες οδηγούν ακόμη! και ήταν με V-STROM και ΚΑWA Z στην Παν -Ιταλική μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση που έγινε στην Σαρδηνία! ευχομαι να φτάσεις στην ηλικιά τους όρθιος!
spyrakos35
12/10/2015, 20:36
342874
:lol:
devil's animal
12/10/2015, 20:36
So what?
Κι άλλοι παίρνουν ένα lancer evo και πολεμάνε να το κάνουν να στρίβει σαν τα WRC με δεκάδες ή και παραπάνω χιλιάδες €...
Δλδ θα σε χαλούσε το μηχανάκι σου να έχει μονομπλοκ brembo ή Ohlins μπρος/πισω...
Έλα τωρα, μεταξύ μας....
ειπα μωρε εγω οτι θα με χαλουσε? πως τα βγαζεις αυτα τα συμπερασματα? ασχετως αν μπορουμε να τα εκμεταλλευτουμε ή οχι ολοι γουσταρουμε ενα "τουμπανο" στο γκαραζ μας μονο και μονο για το κοζι...να στο πω ετσι...
εγω απλα ειπα στον blade για τα ohlins και τα brembo που φορανε τα ducati οτι δεν ειναι και τοσο εξωτικα και ακριβα...
και αν μπουμε στην διαδικασια "παιρνουμε κατι για να το στησουμε" sky is the limit στο οικονομικο...
Στα 18 έβγαλα δίπλωμα! τότε με μια γύρα οδηγούσες 1.300! φίλε μου οι 55αρηδες οδηγούν ακόμη! και ήταν με V-STROM και ΚΑWA Z στην Παν -Ιταλική μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση που έγινε στην Σαρδηνία! ευχομαι να φτάσεις στην ηλικιά τους όρθιος!
Καλά, μην νομίζεις, κοντεύω...
Θρασύτητα όμως... Παλιοί αναβάτες Ιταλικών και πανε στην Πανιταλική με Τζαπάν.... :beer:
ε καλά... δοκίμασες ποτέ δλδ να τα έχεις όλα αυτά πάνω στο μηχανάκι σου και δεν σου άρεσαν; Γιατί και μένα μου αρέσει η Σκάρλετ Γιόχανσον αλλά μένει μακρυά... Αλλιώς...
quickshifter up&down θελω και ένα traction control.
ειπα μωρε εγω οτι θα με χαλουσε? πως τα βγαζεις αυτα τα συμπερασματα? ασχετως αν μπορουμε να τα εκμεταλλευτουμε ή οχι ολοι γουσταρουμε ενα "τουμπανο" στο γκαραζ μας μονο και μονο για το κοζι...να στο πω ετσι...
εγω απλα ειπα στον blade για τα ohlins και τα brembo που φορανε τα ducati οτι δεν ειναι και τοσο εξωτικα και ακριβα...
και αν μπουμε στην διαδικασια "παιρνουμε κατι για να το στησουμε" sky is the limit στο οικονομικο...
Έχεις ιδέα πόσο έχει μόνο το ολόκληρο μπροστινό Ohlins; Βαλτο σε R1 και ξεπερνάς την τιμή του Panigale μόνο μ αυτό.
dimmie_72
12/10/2015, 20:42
55ηδες... Τι έχουν; Π;
ασταδιαλαρε! :moutza:
Johny the Fox
12/10/2015, 20:44
Η ttx σειρα της Ωχ λινς ειναι πανακριβη.Τα περισσοτερα ντουκατια αυτη φορανε..
Ναι ρε, καθε μέρα βλέπω 2-3... Και φοράνε και Strike και καρφώνουν...
PONY ρε...PONY τα λέγανε. :tooth: Στα Ζ είχες μείνει εσύ?
342875
PONY ρε...PONY τα λέγανε. :tooth: Στα Ζ είχες μείνει εσύ?
342875
Μπεμπέκο (https://www.youtube.com/watch?v=PJF-I2dprzY)....
Bob_o_mastoras
12/10/2015, 20:56
Tahitian red αγόρι μου ,ποια πορτοκαλί και πράσινα άλογα ντε.
342872
spam off
Πωπω.. :eek: Ομορφο μηχανακι, οχι μλκς...:a32:
Μπεμπέκο (https://www.youtube.com/watch?v=PJF-I2dprzY)....
Γαμώ τις διαφημίσεις...Ο Jabbar είναι αυτός πριν πάει στους Lakers?
el_hymador
12/10/2015, 20:57
Ρε Κώστα....
Δηλαδή... Ρε Κώστα:lol:
Τώρα κι αν τα παρουσιάζεις όπως λέει ο Σταύρος.
Το θεόσταλτο δώρο που άλλαξε τη μοτοσυκλετιστική ιστορία:p
Προσωπικά δεν τα θεωρώ ρδέλα. (άλλο αν χρησιμοποιώ τον όρο για ευνόητους λόγους:D)
Απλά δε μου αρέσουν. Simple as that.
Αν είχα τα λεφτά για παπαγκάλε, θα έπαιρνα ένα HP4. Ή ένα RSV. (μη μου πει κανείς ότι το ένα έχει 2 χιλιάρικα πάνω ή κάτω από το άλλο. Χ€στηκα. Άμα είχα 25 θα είχα και 30).
Και το BMW μπορεί να εκραγεί, και το RSV το ίδιο.
Και το ντουκάτι να αρχίσει να τρέχει λάδια.
Και πάλι χ€στηκα. Πριν λήξει η εγγύηση πιθανότατα θα το είχα δώσει και θα είχα πάει για το επόμενο.
Προσωπικά απλά δε γουστάρω τα ντουκάτια.
Μπορεί να περνάει ένα Agusta και να γυρίσει το κεφάλι μου και να κολλήσω σα χαζός να το κοιτάω, και μπορεί να περάσει ένα πανιγκάλε και να μην καταλάβω καν τί είναι.
Ορέξεις, κολοκυθόπιτες και ιστορίες γι'αγρίους (με λεφτά):beer:
Γιατί ρε συ; Έχεις σκεφτεί ποια μηχανάκια ήταν οι ανταγωνιστές των 851 (888) και 916; Τσέκαρε την λίστα με τα μοντέλα της κάθε χρονιάς (1987 & 1994) για τους τέσσερις ιάπωνες και πες μου αν κάνω λάθος... μην κοιτάς τώρα που πλέον την έχουν δει σοβαρά τα japanια και σκέφτονται το total design, κοίτα τότε κάτι ανοικονόμητες μπουρούχες που είχαν, βασισμένες στην φιλοσοφία "δώσε γκάζι στο λαό και για στρίψιμο ας φάνε παντεσπάνι..."
Θες να σου πως ποια ήταν τα Hondamahasuwaki γυμνά το 1993 που παρουσιάστηκε το 900Μ; Θα γελάσεις..
Δεν λέω ότι εκεί στην Ducati κατέχουν την φιλοσοφική λίθο της μοτοσικλετιστικής σχεδιάσης, ούτε ισχυρίζομαι ότι είναι οι πιο γ@μιστερές μηχανές του κόσμου. Αυτό που λέω είναι ότι η Ducati είχε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, αμιγώς sport και αρκούντως σοβαρή και όταν την πλάσαρε ο κόσμος τσίμπησε και γούσταρε. Το ίδιο συνέβη και με την KTM και άλλες ευρωπαικές εταιρείες, που αφήσαν στην άκρη την UJM φιλοσοφία... και ναι, δέχομαι ότι η KTM και η Ducati και η Aprilia πολύ θα ήθελαν να είχαν τα μερίδια πωλήσεων των ιαπώνων αλλά καλώς ή κακώς, δεν μπορούσαν σε καμία περίπτωση να τους χτυπήσουν στο πεδίο που ήταν μανούλες, στην πολυχρηστικότητα και στην ευκολία οδήγησης, στο οne size fits all...
Άρα τι; Βοηθούμενοι και από την ιστορία τους, κάναν αυτό που ήξεραν καλύτερα, να παρουσιάζουν δηλαδή απόλυτες οδηγικές μηχανές, μονοδιάστατες και με πολύ δόση "fuck you" στο ιαπωνικό κατεστημένο, που η αλήθεια είναι ότι είχε καταντήσει και βαρετό και τετριμμένο.
Θα μπορούσαν οι Ιάπωνες να παρουσιάσουν κάτι αντίστοιχο; Φυσικά και το έδειξαν και στη μετέπειτα πορεία τους άλλωστε. Είναι καλύτερο ένα japan ss σε σχέση με ένα ducati; Όχι, απλά είναι διαφορετικό και πλέον το "καλύτερο" ως προς την αξιολόγηση, σηκώνει πολύ κουβέντα...
Ξαναλέω... όσο σημαντική ήταν η συμβολή των Ιαπώνων στην μοτοσικλετιστική ιστορία, όταν αντέγραψαν τα ευρωπαικά χάρβαλα και τα έκαναν επιτέλους αξιόπιστα άλλο τόσο σημαντική ήταν και η συμβολή των ευρωπαίων αργότερα, όταν ξαναδώσανε παλμό και επαναπροσδιόρισαν το τι σημαίνει fun στα δίτροχα.
Γαμώ τις διαφημίσεις...Ο Jabbar είναι αυτός πριν πάει στους Lakers?
Ο πατέρας του Πίου μάλλον... Πες κάτι τώρα στον Ζεύκα που θέλει TC στο δέλο σας...
Γιατί ρε συ; Έχεις σκεφτεί ποια μηχανάκια ήταν οι ανταγωνιστές των 851 (888) και 916; Τσέκαρε την λίστα με τα μοντέλα της κάθε χρονιάς (1987 & 1994) για τους τέσσερις ιάπωνες και πες μου αν κάνω λάθος... μην κοιτάς τώρα που πλέον την έχουν δει σοβαρά τα japanια και σκέφτονται το total design, κοίτα τότε κάτι ανοικονόμητες μπουρούχες που είχαν, βασισμένες στην φιλοσοφία "δώσε γκάζι στο λαό και για στρίψιμο ας φάνε παντεσπάνι..."
Θες να σου πως ποια ήταν τα Hondamahasuwaki γυμνά το 1993 που παρουσιάστηκε το 900Μ; Θα γελάσεις..
Δεν λέω ότι εκεί στην Ducati κατέχουν την φιλοσοφική λίθο της μοτοσικλετιστικής σχεδιάσης, ούτε ισχυρίζομαι ότι είναι οι πιο γ@μιστερές μηχανές του κόσμου. Αυτό που λέω είναι ότι η Ducati είχε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, αμιγώς sport και αρκούντως σοβαρή και όταν την πλάσαρε ο κόσμος τσίμπησε και γούσταρε. Το ίδιο συνέβη και με την KTM και άλλες ευρωπαικές εταιρείες, που αφήσαν στην άκρη την UJM φιλοσοφία... και ναι, δέχομαι ότι η KTM και η Ducati και η Aprilia πολύ θα ήθελαν να είχαν τα μερίδια πωλήσεων των ιαπώνων αλλά καλώς ή κακώς, δεν μπορούσαν σε καμία περίπτωση να τους χτυπήσουν στο πεδίο που ήταν μανούλες, στην πολυχρηστικότητα και στην ευκολία οδήγησης, στο οne size fits all...
Άρα τι; Βοηθούμενοι και από την ιστορία τους, κάναν αυτό που ήξεραν καλύτερα, να παρουσιάζουν δηλαδή απόλυτες οδηγικές μηχανές, μονοδιάστατες και με πολύ δόση "fuck you" στο ιαπωνικό κατεστημένο, που η αλήθεια είναι ότι είχε καταντήσει και βαρετό και τετριμμένο.
Θα μπορούσαν οι Ιάπωνες να παρουσιάσουν κάτι αντίστοιχο; Φυσικά και το έδειξαν και στη μετέπειτα πορεία τους άλλωστε. Είναι καλύτερο ένα japan ss σε σχέση με ένα ducati; Όχι, απλά είναι διαφορετικό και πλέον το "καλύτερο" ως προς την αξιολόγηση, σηκώνει πολύ κουβέντα...
Ξαναλέω... όσο σημαντική ήταν η συμβολή των Ιαπώνων στην μοτοσικλετιστική ιστορία, όταν αντέγραψαν τα ευρωπαικά χάρβαλα και τα έκαναν επιτέλους αξιόπιστα άλλο τόσο σημαντική ήταν και η συμβολή των ευρωπαίων αργότερα, όταν ξαναδώσανε παλμό και επαναπροσδιόρισαν το τι σημαίνει fun στα δίτροχα.
Συμφωνώ... Κια για να μην χαρακτηριστώ Ιταλός, τα τζαπάν τα κάνουν πλεόν όλα και φτηνά....
Ποιος ξεχνάει εκείνος τον καημένο τον παππού (τον παγκόσμιο όμως) που μπήκε Σερρες με το μαμά gsxr, και χωρίς να ρυθμίσει τίποτα γύρισε στο 23;
Στα 18 έβγαλα δίπλωμα! τότε με μια γύρα οδηγούσες 1.300! φίλε μου οι 55αρηδες οδηγούν ακόμη! και ήταν με V-STROM και ΚΑWA Z στην Παν -Ιταλική μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση που έγινε στην Σαρδηνία! ευχομαι να φτάσεις στην ηλικιά τους όρθιος!
Πηρε το ματι σου κανεναν Αεκτζη;
:D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.