View Full Version : πιότητα φτουκατι
Σελίδες :
1
2
3
4
5
[
6]
7
8
9
10
11
12
pipe_smoker
13/10/2015, 18:32
Αμφιβάλλεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
:blush:
el_hymador
13/10/2015, 18:36
Ένα τέτοιο θέλω αν ποτέ δεήσω... ο πρώτος μου έρωτας.
Το συγκεκριμένο όμως με το λευκό χωροδικτύωμα και το "παλιό" λογότυπο.
342946
Pan (dvs)
13/10/2015, 18:45
Ένα τέτοιο θέλω αν ποτέ δεήσω... ο πρώτος μου έρωτας.
Το συγκεκριμένο όμως με το λευκό χωροδικτύωμα και το "παλιό" λογότυπο.
"Ακουσα"οτι δεν στριβει.:D
Pan (dvs)
13/10/2015, 18:47
όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω johnny the fox :lol:
342933
Βλεπω εκανες την αρχη με τα σκυλια.Αντε καλη συνεχεια.
alexxxcbr
13/10/2015, 18:52
Johny μας τρελανες τωρα.:a2::a2:
Φιλαρακι να τα χαιρεσαι.:beer:
Το πορσικό θκος είναι και αυτό το αντιγλυστρίδια αντιτσακίδια;
el_hymador
13/10/2015, 19:06
"Ακουσα"οτι δεν στριβει.:D
Eγώ πάλι έχω τους ενδοιασμούς μου γιατί δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά...
Pan (dvs)
13/10/2015, 19:27
Eγώ πάλι έχω τους ενδοιασμούς μου γιατί δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά...
Υπαρχει ενα αρκετα καλα φυλαγμενο,αλλα το ξαναλεω δεν στριβει καλα.
el_hymador
13/10/2015, 19:29
Υπαρχει ενα αρκετα καλα φυλαγμενο,αλλα το ξαναλεω δεν στριβει καλα.
ε οκ, δε γ@μιεται, θα κανω τσιγαρα απο πακετο...
spyrakos35
13/10/2015, 19:36
όχι οτι μπορεί να ενδιαφέρει πλέον κανέναν αλλά ας υπάρχει να χουμε να λέμε
S
dear rob
greek rider here, member of moto.gr forum
i did post your "little accident" with the clip on on the forum and guess what? 17 pages in less than 24 hours.... At first i believed that the clip on broke without any reason.... then we read that the bike had fallen off the stand and the clip on was damaged before it broke....
could you please explain in few words what happened, under what conditions and if you believe it is justified for the clip on to break, in order to post your answer to the forum? that would help make some things clear, lol....
thanx in advance....
ps.... at the very end, no matter what, you are ok.... never again mate
R
In the morning the bike rolled forward off the side stand and fell to the left, it was parked on a slight hill which made it move forward and fall, it snapped the end if the clutch lever and bent the left handlebar. I ignored it and had to ride home. At about 80mph on a long straight road the front-wheel lifted and when it came down the bar snapped in my hand, I managed not to crash but it was difficult, I prayed for my life... Skill and luck on my side.
So the bar had probably already a small crack or fracture under the switch gear that I couldn't see, and the force of the wheelie coming down snapped it off in my hand
S
Dont you think it was risky to do a wheelie?
Or even to ride?
R
Yes very
Never will do it again.. A VERY IMPORTANT LESSON
so I hope people will learn from my mistake
That's why I posted it, to warn not to even ride with bent or damaged handlebar
I want to show what can happen
S
Do you justify the damage of the bar by a simple fell off at first? Thats the question
R
Yes I do
I'm going to see Ducati this weekend to discuss
S
I have to say that your very first post in fb made ma believe that it broke by itself....
R
No it didn't
S
Anyway, thanx for your answers..... If you dont mind i would like to know the ducatis aspect.... At what speed was the wheelie?
R
Fast
spyrakos35
13/10/2015, 19:38
342948
342949
342950
spyrakos35
13/10/2015, 19:39
342951
342952
S
Lol.... Cheers mate, thanx.....
R
Your welcome
Please send my best wishes to all on the forum
More information here
Instagram rob_jarvis_photography
el_hymador
13/10/2015, 19:55
Ρώτησε τον και άλλα:
S
Dear Rob, do you feel that Ducati's are bourdels? Because some members of the forum said so... also do you think that Ducati ask their mother and their father for bikes that is not particulary better than the japanesse multimixers? There is a town in Greece where you can find plently of XL185S, XL500 and XT500 still working, but not even one old italian bike... how did you explained that? Also, how much does it costs an Οhlins ΤΤΧ pair of suspensions at your local yousouroum / pazari? Last but not least... Fortuna Dusseldorf Vs Freiburg, should i play it over at imichrono?
Ψιλοχάλια οι μανέτες αλλά δε γ@μείς....!!!! :kiss::heartpound:
Για σκούτερ το θέλω Αθήνα-Μαρουσι... Αλλά άκουσα ότι δεν πάει καλά.... Να πάρω κανένα σκουτερ καλύτερα;
342953
...
:beer:
Αξεπέραστη σειρά τα 916/96/98.
Αφίσα θεωρώ στα περισσότερα εφηβικά και φοιτητικά δωμάτια τότε, άσχετα αν κάποιοι έγιναν τζαπάν και αν άλλοι τόλμησαν με τα κόκκινα.
Είχαν θέματα αξιοπιστίας τα 916. Τα 998 είχαν αυξημένη αξιοπιστία.
Κάποτε θα 'ρθει...
Ρώτησε τον και άλλα:
S
Dear Rob, do you feel that Ducati's are bourdels? Because some members of the forum said so... also do you think that Ducati ask their mother and their father for bikes that is not particulary better than the japanesse multimixers? There is a town in Greece where you can find plently of XL185S, XL500 and XT500 still working, but not even one old italian bike... how did you explained that? Also, how much does it costs an Οhlins ΤΤΧ pair of suspensions at your local yousouroum / pazari? Last but not least... Fortuna Dusseldorf Vs Freiburg, should i play it over at imichrono?
τι μαλάκας θεε μου :bawl:
:beer:
Αξεπέραστη σειρά τα 916/96/98.
Αφίσα θεωρώ στα περισσότερα εφηβικά και φοιτητικά δωμάτια τότε, άσχετα αν κάποιοι έγιναν τζαπάν και αν άλλοι τόλμησαν με τα κόκκινα.
Είχαν θέματα αξιοπιστίας τα 916. Τα 998 είχαν αυξημένη αξιοπιστία.
Κάποτε θα 'ρθει...
Τώρα βέβαια αστειεύεσαι.... Αξιοπιστία σε τι ένα τέτοιο μηχανάκι; Δεν το εφτιαξαν για ταξίδια, βόλτες και να πεταχτω για καφέ... Αν το έβαζες σε τρέηλερ μέχρι την πιστα δεν είχε κανένα πρόβλημα... Αλλά ακόμα κι έτσι, με τον "βανδαλισμό" που υπέστησαν και λίγα προβλήματα έβγαζαν....
Όιχ δεν αστειεύομαι.
Και πριν το '00 δεν νομίζω ότι 916 κυκλοφορούσε όποιος και όποιος, όπως έγινε αργότερα με τα 749/999 και τώρα με τα 848/1098.
Στο 916 υπήρχε το πρόβλημα της μονοφασικής γεννήτριας που παρέδιδε πνεύμα με αποτέλεσμα να μη φορτίζει την μπαταρία...έριχνες μερικές μιζιές και έσπρωχνες.
Το ΄98 έγινε μια μαζική ανάκληση των 916 καθώς πολλά απ'αυτά ράγιζαν τον άξονα του πίσω τροχού.
Επίσης ο εγκέφαλος στα πρώτα μοντέλα ήταν αρκετά ευαίσθητος και αποχαιρετούσε τον κόσμο αυτό.Πάντως γενικά από το ΄97 και μετά τα επίπεδα αξιοπιστίας βελτιώθηκαν κατά πολύ με αποκορύφωμα το 998.
τι μαλάκας θεε μου :bawl:
+660 :bawl::bawl:
theofilos888
13/10/2015, 20:31
Όιχ δεν αστειεύομαι.
Και πριν το '00 δεν νομίζω ότι 916 κυκλοφορούσε όποιος και όποιος, όπως έγινε αργότερα με τα 749/999 και τώρα με τα 848/1098.
Στο 916 υπήρχε το πρόβλημα της μονοφασικής γεννήτριας που παρέδιδε πνεύμα με αποτέλεσμα να μη φορτίζει την μπαταρία...έριχνες μερικές μιζιές και έσπρωχνες.
Το ΄98 έγινε μια μαζική ανάκληση των 916 καθώς πολλά απ'αυτά ράγιζαν τον άξονα του πίσω τροχού.
Επίσης ο εγκέφαλος στα πρώτα μοντέλα ήταν αρκετά ευαίσθητος και αποχαιρετούσε τον κόσμο αυτό.Πάντως γενικά από το ΄97 και μετά τα επίπεδα αξιοπιστίας βελτιώθηκαν κατά πολύ με αποκορύφωμα το 998.
Μεσα στην αξιοπιστια ζει η φτουκατι! Ολα τα κατασκευασματα του ανθρωπου εχουν ελλατωματα. Αλλα περισσοτερα ή λιγοτερα!
342923
ευχαριστω ..:beer:
Α βλέπω έχεις και αντικλεπτικό ;)
Μανολης67
13/10/2015, 20:58
Δεν νομίζω αλλο θέμα να έπιασε 0- 35 σελίδες σε μερικές μέρες, αν ήταν μηχανάκι θα ήταν R1
dimmie_72
13/10/2015, 21:05
Ρώτησε τον και άλλα:
S
Dear Rob, since I don't see a lot in the whereabouts, would you consider them as bourdels?
edit :D
Johny the Fox
13/10/2015, 21:41
342959
....και προχωρουμε..:evil:
devil's animal
13/10/2015, 21:52
και εδω μετατροπη του 1199 σε track bike
342924
342925
εξαιρετικος ο στολος...να τον χαιρεσαι...
:beer::beer::beer:
βλεπω Skafidas στο φερινγκ...ξερεις τον Κωστα?
Johny the Fox
13/10/2015, 21:53
ο Κωστας το εφτιαξε !
Μανολης67
13/10/2015, 21:54
342959
....και προχωρουμε..:evil:
Κακία! το μόνο που λειτουργεί καλά! :)
Πλάκα φίλε! να το χαίρεσαι! :beer:
devil's animal
13/10/2015, 22:03
ο Κωστας το εφτιαξε !
δωσ'του χαιρετισματα απο τον Σταυρο με το XR650R που το εκανε motard στο μαγαζι στην Δορυλαιου...
ο φιλος του Αντωνη...
πανε χρονια αλλα λογικα θα με θυμηθει...
αυτος το ειχε μετατρεψει σε motard και ειχε κανει και ολα τα περιφερειακα και στο δικο μου μηχανακι...
:beer::beer:
Johny the Fox
13/10/2015, 22:13
θα τα δωσω Καλο μαστορι ο Κωστας ,πολυ καλος
μας καυλωσες σήμερα. πάω να βγάλω βόλτα τη δικιά μου Ιταλίδα μπας και ανακουφιστώ. :beer:
Johny the Fox
13/10/2015, 22:23
θες να σε αποκαυλωσω για να δεις αν καταφερεις να πας για υπνο ;:evil:
devil's animal
13/10/2015, 22:23
θα τα δωσω Καλο μαστορι ο Κωστας ,πολυ καλος
το ξερω...και προπαντως, πολυ καλο παιδι...
τον ειχα πετυχει τοτε σε περιεργη φαση με οικογενειακα, ελπιζω να εχει στρωσει τωρα...
εφυγε απο εκει και χαθηκε..ουτε που ξερω που ανοιξε μετα...
α, και αφου θα τον δεις και με θυμηθει, πες του να σου πει αν θυμαται και τον κωδικο της αλυσιδας (DID) που μου ειχε βαλει τοτε...εσπασε σημερα (μετα απο 7 χρονια) και θελω να βαλω την ιδια...:lol:
θες να σε αποκαυλωσω για να δεις αν καταφερεις να πας για υπνο ;:evil:
τι έχεις κατα νου; :p
RaGe_Raptor
13/10/2015, 22:45
τι έχεις κατα νου; :p
περιμένετε να πάει 12 τουλάχιστον..... :p
Johny the Fox
13/10/2015, 22:46
σκληρο πορνο:evil:
342969
εσενα τι σε βαζεις?
τα βυζια της αδερφης σου βαλε :lol:
Nostradamus
13/10/2015, 23:17
εσενα τι σε βαζεις?
τα βυζια της αδερφης σου βαλε :lol:
Της μικρης ε... εκτος και αν και η αλλη ειναι με αντιστοιχο ταπεραμεντο.. :lol:
Απιστευτα τα μοτορια σου φιλε μου..καλοστριφτα να ειναι και εσυ γερος να τα χαιρεσαι..
και τις δυο μαζι...ποσο χαλια να ειναι η αλλη? αδερφες ειναι :lol:
και τις δυο μαζι...ποσο χαλια να ειναι η αλλη? αδερφες ειναι :lol:
Διευκρίνησε σε παρακαλώ γιατί εδώ μέσα κυκλοφορούν και ναυτάκια... :bawl:
Johny the Fox
13/10/2015, 23:29
http://ak-hdl.buzzfed.com/static/2015-05/5/14/enhanced/webdr07/anigif_enhanced-20042-1430850692-24.gif ..:ninja:
Διευκρίνησε σε παρακαλώ γιατί εδώ μέσα κυκλοφορούν και ναυτάκια... :bawl:
τρομερη συνεισφορα τα ιταλικα στο φορουμ...φανερωθηκε πολυ πραγμα :lol:
τζονυ κανα βυζο ειπαμε οχι να τις φαμε κιολας :D
taisteal
13/10/2015, 23:59
Μολις ειδατε τα εργαλεια αλλαξοπιστησατε οι βαμμενοι τζαπαν ε;;
Μεχρι και ο Μπομπ θα απαρνηθει τη μαμα Χοντα :lol:
Να τα χαιρεσαι τα εργαλεια φιλε,ειναι πανεμορφα
:beer::beer::beer:
σκληρο πορνο:evil:
342969
εεεεε αυτά δεν πιάνονται. δεν είναι δικά σου.
ή μήπως είναι; :look:
Bob_o_mastoras
14/10/2015, 00:39
Μολις ειδατε τα εργαλεια αλλαξοπιστησατε οι βαμμενοι τζαπαν ε;;
Μεχρι και ο Μπομπ θα απαρνηθει τη μαμα Χοντα :lol:
Να τα χαιρεσαι τα εργαλεια φιλε,ειναι πανεμορφα
:beer::beer::beer:
Εγω ειπα απλα να τα χαιρεται!! (αστικη ευγενεια που λεει και ο Μεϊμαρ :p)
Σιγα μην απαρνηθω τη Hondαρα επειδη ειδα δυο τρια Ducati (λες και δεν εχω ξαναδει)..
Και να ειχα απειρα λεφτα παλι Honda θα ειχα!! Aλλα κανενα Acura Accord για κουτι και μηχανακια.. μπολικα, παλια και νεα της. :D
υ.γ. Ολα καλα ειναι, υγεια, χρονο, λεφτα και διαθεση να εχουμε να τα χαιρομαστε τα μπΩρδελα μας.. :beer:
υ.γ. 2. Πλεον αλλωστε εγινα Kawasaki rider.. Περιεργη αισθηση.. :hypnotize: Δεν ξαναειχα ποτες Kawa.. Aμα αρχιζω και τη στηριζω κραξτε με!!
εσενα τι σε βαζεις?
τα βυζια της αδερφης σου βαλε :lol:
eleni matzourani.
από τα μεγαλύτερα ξεκωλ εεεε χορεύτριες σε ναϊτ κλάμπ.
ΝIKOLTSOS
14/10/2015, 01:24
θα τα δωσω Καλο μαστορι ο Κωστας ,πολυ καλος
σκληρο πορνο:evil:
342969
Έλα μην το ζορίζουμε... έφυγες από το forum... κάποιος να τον banαρει....
Δεν θα μας χαζέψει αυτός....
:beer::beer:
μπορείς να βάλεις καμία φωτογραφία από τα μηχανάκια σου χωρίς πλαστικά...? πλαισιο, κινητήρα, αναρτήσεις ρόδες κτλ....
devil's animal
14/10/2015, 09:28
Μολις ειδατε τα εργαλεια αλλαξοπιστησατε οι βαμμενοι τζαπαν ε;;
Μεχρι και ο Μπομπ θα απαρνηθει τη μαμα Χοντα :lol:
Να τα χαιρεσαι τα εργαλεια φιλε,ειναι πανεμορφα
:beer::beer::beer:
εγω το εχω πει...δεν τα γουσταρω...δεν θα τα επαιρνα ακομα και τα λεφτα να ειχα...ειδικα τα panigale δεν μου αρεσουν και εμφανισιακα...προτιμω τα 1098-1198...
δεν μπορω να ακυρωσω ομως το οτι αυτος τα πηρε γιατι τα γουσταρει...
απ'ολες τις φωτογραφιες που εβαλε προτιμω αυτη με την αδερφη του...(αν ειναι οντως αδερφη του)...
αμεσως μετα το multistrada...
:beer:
kostas777
14/10/2015, 12:55
342989342990
:a13:
spyrakos35
14/10/2015, 13:03
342989342990
:a13:
τώρα γιατί μας γαμάς?
spyrakos35
14/10/2015, 13:08
αν εξάντλησε τους ασσους του ο τζώνης το ματσάκι το χουμε....
:lol:
:lol: :lol:
θα παρακολουθεί με ενδιαφέρον
342991
:lol: :lol:
θα παρακολουθεί με ενδιαφέρον
342991
Σε βάσεις Honda υποθέτω... μη γίνει τίποτα και του έρθει στο κεφάλι... :cry:
rock n rolla
14/10/2015, 13:20
Εχει φαση παντως πως ξαφνικα μετα τις φωτογραφιες δε τη λεει κανενας στον Johny.
Εχει φαση παντως πως ξαφνικα μετα τις φωτογραφιες δε τη λεει κανενας στον Johny.
τωρα την εχουν ολοι ζαρωμενη
λες και βουτηξαν Γεναρη στον Β.πολο!!!!
:bawl:
spyrakos35
14/10/2015, 13:33
Αμα δεν εξηγησει ο Κωστας τι ειναι αυτο που βλεπουμε, δε λεω τπτ.....
Αντε ρε κωστη να χαρεις αγορι μου....
Αμα δεν εξηγησει ο Κωστας τι ειναι αυτο που βλεπουμε, δε λεω τπτ.....
Αντε ρε κωστη να χαρεις αγορι μου....
Το κλιπον καπου ducati που έπεσε σταματημένο, και μετά ο κάτοχος έκανε σούζα ? :lol:
Ναι, μας έβαλες καλά καλά σε ΙταλοΙαπωνικό εμφύλιο και τώρα δε λες τίποτα.
:lol:
Johny the Fox
14/10/2015, 13:42
Το εξηγησα στα προηγουμενα ποστς ,αλλα ξαναπαμε αλλη μια φορα.Ενα SS που τρωει μια στατικη θα υποστει καποια σπασιματα Ok ;Αυτα θα ειναι στα σημεια που θα εφαρμοστει το βαρος της προσκρουσης ,δλδ στην μπιλια της μανετας ,σε καποια βαση βιδας στο φερινγκ και εν προκειμενω στο πανιγκαλε δεν ειναι σπανιο στο αριστερο κλιπον επειδη εχει την τρυπα που στηριζει τον διακοπτη του μενου και σπαει εκει που ειναι η τρυπα. Δεν ειναι τπτ περισσοτερο απο μια ραβδο αλουμινιου 25 εκατοστων που μονη της ζυγιζει 89 γραμμαρια. Η λυση ειναι :Σπαστες μανετες ,αντικατασταση ραβδου κλιπον με αλλο χωρις τρυπα και μανιταρια
342994342992342993
Γιατι καποιοι πιστευουν οτι ανακαλυψανε την Αμερικη ποσταρωντας αυτες τις φωτογραφιες.Το δικο σας SS αν φαει στατικη βγαινει αλωβητο;Κατι δεν σπαει;Ε ετσι και καποια πανιγκαλε ετυχε να σπασουν εκει.
spyrakos35
14/10/2015, 13:42
Εγω τραβελι παντως δεν εγινα.... :p
kostas777
14/10/2015, 13:54
Πτώση από το σταντ ήταν. Χωρίς σούζα μετά. Είτε με, είτε χωρίς σούζα, είναι απαράδεκτο. Ναι;
Δεν έχω καμιά έχθρα με τα Ντουκάτι, όμορφα είναι, αλλά με αφήνουν αδιάφορο. Δεν ανακάλυψα Αμερική εγώ, Γιώργο. Μου άρεσαν περισσότερο τα παλιά 851, 888, 916 κλπ. Ιταλόφιλοι, Ιαπωνόφιλοι και μεταξύ τους συγκρίσεις, είναι μόνο για χαβαλέ, όπως όταν βλέπεις κόντρα πασοκτσήδων με νουδούδες.
Παραθέτω post (από άλλο συμβάν), τα συμπεράσματα δικά σας:
-----------8<-----------
My 20 year old son was recently killed on his 2012 Ducati Panigale 1199 S ABS. He was traveling in under 35 mph immediately before the accident. I purchased his bike for him in August of this year, after being told how this was the safest bike in the world because of all of the safety technology Incorporated into it. When I wasn't told however, was at an Ducati's efforts to reduce weight and hence increase the speed of the bike, that safety was seriously compromised. It is because of these compromises, that my son is no longer here.
It is tremendously unfortunate, that Ducati chose to bring this bike to the stream of commerce before thoroughly testing it to ascertain what safety problems would manifest in its everyday use. Ducati was fully aware that this bike was going to be driven on US streets and highways, where they take an extra efforts to make it a street legal bike. My son was not going to race this bike, but wanted it because of the sophisticated electronics, traction control, ABS braking and other features that were marketed is making this bike the most technologically safe bike ever produced. This of course, is untrue as manifested by the significant number of safety recalls that of the mandated by the NHTSA. It certainly would seem prudent, for Ducati to addressed all of these compromised issues before putting this bike into the stream of commerce for people to ride.
Despite the slow speed of operation immediately prior to my son hitting a utility pole, because of bike was built with handlebars that have the strength papier-mâché, my son was unable to ride the bike down to the ground, because the handlebars, snapped off causing his body to propel forward beyond the bike, causing him to have contact with the Pole. Inspection of the bike manifests that the single bolt that held the sophisticated electronic suspension system onto the bike, had broken clean off as if the bolt had been prefabricated to snap at that point.
The parts of the motorcycle, but we were told were made of carbon fiber, or actually fiberglass or plastic. To place a driver in a position of such compromise to save literally single grams of weight, so that you could obtain higher performance with the same motor, is unconscionable. Were this vehicle was being driven on US roads and highways, and did not have the tent style strength to stand up and impact that would have been easily written out safely had the handlebars not snapped off like pieces of dry spaghetti.
Is is immensely troubling that this bike is not the engineering marvel that has been proffered to be by Ducati, as clearly demonstrated by the numerous safety recalls. I am confident, there will be several subsequent recalls addressing other issues that Ducati and its dealers will tell its customers are minor issues that need to be addressed. If you own one of these motorcycles, please be sure to have all of the recalls preformed before you use the bike. The so-called minor items that are being recalled, if unaddressed, may very well cost you your life.
Incidentally, my son was an experience motorcyclist who may have enjoyed a bike that was fast, but would always drive safely, never recklessly.
taisteal
14/10/2015, 13:56
εγω το εχω πει...δεν τα γουσταρω...δεν θα τα επαιρνα ακομα και τα λεφτα να ειχα...
Αυτο.
Αλλα το ειπα και πριν,να τα χαιρεται ο ανθρωπος και μαγκια του
:beer::beer:
Johny the Fox
14/10/2015, 14:03
.......
καμμια κακια φιλαρακι ,προς θεου.Ολοι την ιδια καυλα εχουμε ,απλα εγω ειμουν περισσοτερο κωλοφαρδος σε ευκαιριες.Και μαζι σου σον αφορα τα παλια ντουκατια...342996
spyrakos35
14/10/2015, 14:07
Επομενως δελα;
Καταληξαμε;
:lol:
Ducati και apple. Ποιος θα το φανταζόταν;!
Πτώση από το σταντ ήταν. Χωρίς σούζα μετά. Είτε με, είτε χωρίς σούζα, είναι απαράδεκτο. Ναι;
Δεν έχω καμιά έχθρα με τα Ντουκάτι, όμορφα είναι, αλλά με αφήνουν αδιάφορο. Δεν ανακάλυψα Αμερική εγώ, Γιώργο. Μου άρεσαν περισσότερο τα παλιά 851, 888, 916 κλπ. Ιταλόφιλοι, Ιαπωνόφιλοι και μεταξύ τους συγκρίσεις, είναι μόνο για χαβαλέ, όπως όταν βλέπεις κόντρα πασοκτσήδων με νουδούδες.
Παραθέτω post (από άλλο συμβάν), τα συμπεράσματα δικά σας:
-----------8<-----------
My 20 year old son was recently killed on his 2012 Ducati Panigale 1199 S ABS. He was traveling in under 35 mph immediately before the accident. I purchased his bike for him in August of this year, after being told how this was the safest bike in the world because of all of the safety technology Incorporated into it. When I wasn't told however, was at an Ducati's efforts to reduce weight and hence increase the speed of the bike, that safety was seriously compromised. It is because of these compromises, that my son is no longer here.
It is tremendously unfortunate, that Ducati chose to bring this bike to the stream of commerce before thoroughly testing it to ascertain what safety problems would manifest in its everyday use. Ducati was fully aware that this bike was going to be driven on US streets and highways, where they take an extra efforts to make it a street legal bike. My son was not going to race this bike, but wanted it because of the sophisticated electronics, traction control, ABS braking and other features that were marketed is making this bike the most technologically safe bike ever produced. This of course, is untrue as manifested by the significant number of safety recalls that of the mandated by the NHTSA. It certainly would seem prudent, for Ducati to addressed all of these compromised issues before putting this bike into the stream of commerce for people to ride.
Despite the slow speed of operation immediately prior to my son hitting a utility pole, because of bike was built with handlebars that have the strength papier-mâché, my son was unable to ride the bike down to the ground, because the handlebars, snapped off causing his body to propel forward beyond the bike, causing him to have contact with the Pole. Inspection of the bike manifests that the single bolt that held the sophisticated electronic suspension system onto the bike, had broken clean off as if the bolt had been prefabricated to snap at that point.
The parts of the motorcycle, but we were told were made of carbon fiber, or actually fiberglass or plastic. To place a driver in a position of such compromise to save literally single grams of weight, so that you could obtain higher performance with the same motor, is unconscionable. Were this vehicle was being driven on US roads and highways, and did not have the tent style strength to stand up and impact that would have been easily written out safely had the handlebars not snapped off like pieces of dry spaghetti.
Is is immensely troubling that this bike is not the engineering marvel that has been proffered to be by Ducati, as clearly demonstrated by the numerous safety recalls. I am confident, there will be several subsequent recalls addressing other issues that Ducati and its dealers will tell its customers are minor issues that need to be addressed. If you own one of these motorcycles, please be sure to have all of the recalls preformed before you use the bike. The so-called minor items that are being recalled, if unaddressed, may very well cost you your life.
Incidentally, my son was an experience motorcyclist who may have enjoyed a bike that was fast, but would always drive safely, never recklessly.
Το οτι έπεσε και έσπασε κάτι και είναι απαράδεκτο...απλά είναι περίεργο να το λες. Κάτι θα σπάσει ακόμα και σταματημένο απ΄το σταντ. Το πότε πρέπει να σπάσει, είναι μάλλον σχετικό καθώς μπορεί να βγει (οπως βγήκε) ο χψ και να πει πως έπεσα με 20 χλμ, κοπάνησε και έκοχε πλαίσιο.
Το post που παρέθεσες, λυπηρό φυσικά για ένα παιδί 20 χρονών αλλά πως προκύπτει οτι το κλιπον έσπασε πριν το χτύπημα στην κολώνα και όχι μετά την πτώση της μοτό? Βασικά πως προκύπτει πως το κλιπον προκάλεσε το ατύχημα δεν κατάλαβα.
Αν καταλαβαίνω καλά, λέει ότι έσπασε το "τιμόνι", με αποτέλεσμα το σώμα του να εκτοξευθεί εμπρός και να προσκρούσει στην κολώνα, αντί να βρει η μοτοσυκλέτα στην κολώνα και να πέσει, προστατεύοντας τον αναβάτη πίσω/πάνω της.
pipe_smoker
14/10/2015, 14:13
Το οτι έπεσε και έσπασε κάτι και είναι απαράδεκτο...απλά είναι περίεργο να το λες. Κάτι θα σπάσει ακόμα και σταματημένο απ΄το σταντ. Το πότε πρέπει να σπάσει, είναι μάλλον σχετικό καθώς μπορεί να βγει (οπως βγήκε) ο χψ και να πει πως έπεσα με 20 χλμ, κοπάνησε και έκοχε πλαίσιο.
Το post που παρέθεσες, λυπηρό φυσικά για ένα παιδί 20 χρονών αλλά πως προκύπτει οτι το κλιπον έσπασε πριν το χτύπημα στην κολώνα και όχι μετά την πτώση της μοτό? Βασικά πως προκύπτει πως το κλιπον προκάλεσε το ατύχημα δεν κατάλαβα.
Ούτε εγώ τα κατάλαβα όλα γιατί είναι πολύ κακογραμμένο το κείμενο.
Λες και το έχει μεταφράσει το google translate είναι.
Τέσπα, από τη στιγμή που υπάρχουν ανακλήσεις απ'όσα περιγράφει (και στέκομαι μόνο σε αυτό), πάει να πει ότι μάλλον υπάρχουν θέματα.
Κατά τα άλλα κρίμα το παληκάρι όπως και να'χει....
sapila racing
14/10/2015, 14:13
Παραθέτω post (από άλλο συμβάν), τα συμπεράσματα δικά σας:
Κρίμα για το παιδί αλλά ο τύπος είναι για κλάμματα. Προσπαθεί να πείσει οτι ο γυιός του σκοτώθηκε γιατί αφού η μοτοσυκλέτα χτύπησε σε κολώνα το τιμόνι κόπηκε.
Ισχυρίζεται οτι αν δεν είχε κοπεί το τιμόνι, ο οδηγός θα μπορούσε να συνεχίσει να οδηγεί την μοτοσυκλέτα και δεν θα πεταγόταν απο την μηχανή, και άρα δεν θα χτύπαγε και ο ίδιος στην κολώνα....
Θα θέλει φυσικά αποζημίωση απο την Ducati η οποία δεν προέβλεψε οτι αν χτυπήσει σε κολώνα μπορεί και να παθει ζημιά....
Έπίσης πόσο πεπειραμένος μπορεί να ειναι ενας 20ρης που καβαλάει Panigale S και πέφτει πανω σε κολώνα? :confused:
Και στην τελική, πόσο μ$$@@ας ειναι ενας πατερας που αγοράζει Panigale S στον 20χρονο γυιό του? :confused:
kostas777
14/10/2015, 14:17
Το post που παρέθεσες, λυπηρό φυσικά για ένα παιδί 20 χρονών αλλά πως προκύπτει οτι το κλιπον έσπασε πριν το χτύπημα στην κολώνα και όχι μετά την πτώση της μοτό? Βασικά πως προκύπτει πως το κλιπον προκάλεσε το ατύχημα δεν κατάλαβα.
Δεν προκάλεσε την πτώση, αυτό που λέει είναι ότι έσπασαν από τη σύγκρουση τα handlebars και ο άτυχος αναβάτης αντί να κάνει μοχλό, δεν είχε από που να κρατηθεί και έφυγε μπροστά με το κεφάλι...
Πάντως αν ήξερα ότι το handlebar θα σπάσει ακόμη και με στατική πτώση σαν παξιμάδι, θα το άλλαζα αμέσως. Περιττό να πω ότι σε καμία μου μηχανή που έχει πέσει είτε στατικά είτε εν κινήσει, είτε με πολλά είτε με λίγα, handlebar δεν έχει σπάσει.
devil's animal
14/10/2015, 14:18
περα απο την πλακα παντως εχουν ακουστει ουκ ολιγα σε ξενα forums για τα panigale...:a13:
χανει βιδες...υπερθερμαινεται...σβηνει....βαζει φωτια στο fairing...
και απευθυνομαι κυριως στον Johnny the fox που εχει 2...
Μαρσπιέδες και τιμονια θα έπρεπε να σπάνε εύκολα σε περίπτωση ατυχήματος. Δε φαντάζεστε τι ζημιά μπορείς να πάθεις άπο ένα μαρσπιε.
Johny the Fox
14/10/2015, 14:20
περα απο την πλακα παντως εχουν ακουστει ουκ ολιγα σε ξενα forums για τα panigale...:a13:
χανει βιδες...υπερθερμαινεται...σβηνει....βαζει φωτια στο fairing...
και απευθυνομαι κυριως στον Johnny the fox που εχει 2...
Μονο στα ξενα;Στα εδω φορουμ να δεις .!:uplate:
Bob_o_mastoras
14/10/2015, 14:21
Το οτι έπεσε και έσπασε κάτι και είναι απαράδεκτο...απλά είναι περίεργο να το λες. Κάτι θα σπάσει ακόμα και σταματημένο απ΄το σταντ. Το πότε πρέπει να σπάσει, είναι μάλλον σχετικό καθώς μπορεί να βγει (οπως βγήκε) ο χψ και να πει πως έπεσα με 20 χλμ, κοπάνησε και έκοχε πλαίσιο.
Το post που παρέθεσες, λυπηρό φυσικά για ένα παιδί 20 χρονών αλλά πως προκύπτει οτι το κλιπον έσπασε πριν το χτύπημα στην κολώνα και όχι μετά την πτώση της μοτό? Βασικά πως προκύπτει πως το κλιπον προκάλεσε το ατύχημα δεν κατάλαβα.
Κριμα το παιδι κατα πρωτον..
Αλλα το θεϊκο ειναι οτι πηρε το Panigale με προτεραιοτητα την ασφαλεια;;;; W T F ????????????? :uplate:
Eπειδη δηλαδη εχει ηλεκτρονικα απο διαστημοπλοιο νομιζουν οτι εχει τον απεφτο;; Ή οτι ειναι ασφαλες ενα ss για καθημερινη χρηση;;;
Παρε του ενα nc 750 ρε ανθρωπε ή κατι παρομοιο τελωσπαντων... :rolleyes:
Μαλλον η βλακεια του πατερα κοστισε στο γιο του τη ζωη του.. :(
Επισης ηταν 20 χρονων... Ποσο experienced μπορει να ηταν...;;; Καθε μερα πιστα ηταν;;;
devil's animal
14/10/2015, 14:22
Μονο στα ξενα;Στα εδω φορουμ να δεις .!:uplate:
ενταξει..στα εδω δεν ξερω...αλλα δεν ξερω επισης και κατα ποσο ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα..γιατι οπως και να το κανουμε...ποσοι διαθετουν τα λεφτα για ενα panigale στην Ελλαδα της κρισης?
στην Αμερικη ομως και σε αλλες χωρες που τα μηχανακια αυτα εχουν καλυτερη αναλογια κοστους σε σχεση με το εισοδημα τους, και πολλοι τα παιρνουν, μπορει να βγει ενα συμπερασμα...
Δεν προκάλεσε την πτώση, αυτό που λέει είναι ότι έσπασαν από τη σύγκρουση τα handlebars και ο άτυχος αναβάτης αντί να κάνει μοχλό, δεν είχε από που να κρατηθεί και έφυγε μπροστά με το κεφάλι...
Πάντως αν ήξερα ότι το handlebar θα σπάσει ακόμη και με στατική πτώση σαν παξιμάδι, θα το άλλαζα αμέσως. Περιττό να πω ότι σε καμία μου μηχανή που έχει πέσει είτε στατικά είτε εν κινήσει, είτε με πολλά είτε με λίγα, handlebar δεν έχει σπάσει.
Ε; Δεν σοβαρολογεις ή δεν εχεις δει μηχανή μετά απο σύγκρουση σε σταθερό σημείο με πολλά...
Γιατί να μην πάρει εφόσον το επιτρέπει ο νόμος τους . Μια ζωή την είχαμε.
Ε; Δεν σοβαρολογεις ή δεν εχεις δει μηχανή μετά απο σύγκρουσε σε σταθερό σημείο με πολλά...
Αν εμπιστευόμαστε τα λεγόμενά του...
He was traveling in under 35 mph immediately before the accident.
Μονο στα ξενα;Στα εδω φορουμ να δεις .!:uplate:
Άστα να πάνε... και οι Ferrari/lambo επίσης... δέλα λέμε...
Αν εμπιστευόμαστε τα λεγόμενά του...
Με πολλά είπα... Ελληνικά γράφω.
pipe_smoker
14/10/2015, 14:26
Έπίσης πόσο πεπεπραμένος μπορεί να ειναι ενας 20ρης που καβαλάει Panigale S και πέφτει πανω σε κολώνα? :confused:
Και στην τελική, πόσο μ$$@@ας ειναι ενας πατερας που αγοράζει Panigale S στον 20χρονο γυιό του? :confused:
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να πέσει και σε κολώνα και οπουδήποτε ρε Άρη.
Για κάποια πράγματα είναι και η κακιά στιγμή. Μπορεί να προσπάθησε να αποφύγει κάτι.
Σε όλους μπορεί να τύχει.
Το πόσο μλκς μπορεί να είναι ο πατέρας του δεν το ξέρω.
Με τα ελληνικά δεδομένα, πολύ.
Με τα εκεί.... Δεν παίρνω και όρκο.
Αν το παληκάρι ήτανε στις πίστες και στις μηχανές από τα 15 του, δεν ξέρω αν το θεωρώ και τόσο παράλογο.
Από κει και πέρα, με 55χλμ/ώρα μετωπική, το σώμα μας "ζυγίζει" γύρω στους 2-2,5 τόνους τη στιγμή της σύγκρουσης (αν θυμάμαι καλά το παράδειγμα).
Αν ήταν να φύγει πάνω από τη μηχανή, ούτε με τα χέρια θα μπορούσε να κρατηθεί στο τιμόνι ακόμα κι αν δεν έσπαγε, ούτε με τα μπούτια στο ντεπόζιτο ούτε τίποτα.
Χαλκομανία με την κολώνα θα είχε γίνει.
Κι ως γνωστόν, τούμπες υπάρχουν πολλές.
Αυτή που θα βρεις σε σταθερό σημείο είναι μια....
pipe_smoker
14/10/2015, 14:29
Αν εμπιστευόμαστε τα λεγόμενά του...
55χλμ/ώρα δεν είναι και λίγα για στούκο καρφωτό σε σταθερό σημείο...
Ο οποιοσδήποτε μπορεί να πέσει και σε κολώνα και οπουδήποτε ρε Άρη.
Για κάποια πράγματα είναι και η κακιά στιγμή. Μπορεί να προσπάθησε να αποφύγει κάτι.
Σε όλους μπορεί να τύχει.
Το πόσο μλκς μπορεί να είναι ο πατέρας του δεν το ξέρω.
Με τα ελληνικά δεδομένα, πολύ.
Με τα εκεί.... Δεν παίρνω και όρκο.
Αν το παληκάρι ήτανε στις πίστες και στις μηχανές από τα 15 του, δεν ξέρω αν το θεωρώ και τόσο παράλογο.
Από κει και πέρα, με 55χλμ/ώρα μετωπική, το σώμα μας "ζυγίζει" γύρω στους 2-2,5 τόνους τη στιγμή της σύγκρουσης (αν θυμάμαι καλά το παράδειγμα).
Αν ήταν να φύγει πάνω από τη μηχανή, ούτε με τα χέρια θα μπορούσε να κρατηθεί στο τιμόνι ακόμα κι αν δεν έσπαγε, ούτε με τα μπούτια στο ντεπόζιτο ούτε τίποτα.
Χαλκομανία με την κολώνα θα είχε γίνει.
Κι ως γνωστόν, τούμπες υπάρχουν πολλές.
Αυτή που θα βρεις σε σταθερό σημείο είναι μια....
Σε έντονο φρενάρισμα στον Αγιο ΤΤ (κατσίκα on the road) βρέθηκα να κάθομαι πάνω στο ντεπόζιτο....
Αν βρεις σε κολώνα, τοιχο κλπ τα g είναι τόσα που ούτε άγκυρα δεν σε κρατάει.
kostas777
14/10/2015, 14:30
Μαρσπιέδες και τιμονια θα έπρεπε να σπάνε εύκολα σε περίπτωση ατυχήματος. Δε φαντάζεστε τι ζημιά μπορείς να πάθεις άπο ένα μαρσπιε.
Να κόβονται πλαίσια, τιμονόπλακες ή μήπως καλό θα ήταν να εξαϋλώνεται και ολόκληρη η μηχανή; Ειδικά όταν πέφτει από το σταντ. :D
Δεν προκάλεσε την πτώση, αυτό που λέει είναι ότι έσπασαν από τη σύγκρουση τα handlebars και ο άτυχος αναβάτης αντί να κάνει μοχλό, δεν είχε από που να κρατηθεί και έφυγε μπροστά με το κεφάλι...
Σορρυ, αλλά δεν ξέρει τι του γίνεται. Εχασε το παιδί του, και το μυαλό του είναι πως θα πάρει χρήμα απ΄την Ducati. Τα υπόλοιπα μαγικά που λέει, είναι οι σάλτσες και να ΄χαμε να λέγαμε...
Θα έκανε μοχλό λέει...ποιός θα έκανε μοχλό? Η Κομανέτσι?
Πάντως αν ήξερα ότι το handlebar θα σπάσει ακόμη και με στατική πτώση σαν παξιμάδι, θα το άλλαζα αμέσως. Περιττό να πω ότι σε καμία μου μηχανή που έχει πέσει είτε στατικά είτε εν κινήσει, είτε με πολλά είτε με λίγα, handlebar δεν έχει σπάσει.
handlebar ούτε εμένα...μόνο στραβωμα και βούλιαγμα στο ντεπόζιτο. Μου έχει σπάσει πλαινό καπάκι μοτέρ όμως απο στατική τούμπα. Πιάνεται αυτό?
kostas777
14/10/2015, 14:31
Ε; Δεν σοβαρολογεις ή δεν εχεις δει μηχανή μετά απο σύγκρουση σε σταθερό σημείο με πολλά...
Τι εννοείς, ότι μου έσπασε και δεν το κατάλαβα;
pipe_smoker
14/10/2015, 14:32
Σε έντονο φρενάρισμα στον Αγιο ΤΤ (κατσίκα on the road) βρέθηκα να κάθομαι πάνω στο ντεπόζιτο....
Αν βρεις σε κολώνα, τοιχο κλπ τα g είναι τόσα που ούτε άγκυρα δεν σε κρατάει.
Εμ αυτό λέω.
Χέσε μέσα.
ΥΓ. Ώστε κάνεις και stunts ε?:D
55χλμ/ώρα δεν είναι και λίγα για στούκο καρφωτό σε σταθερό σημείο...
Όχι δεν είναι. Και φυσικά πεθαίνεις αν συγκρουστείς με το κεφάλι (με κράνος ή χωρίς). Αλλά δε νομίζω ότι αυτό έχει στο μυαλό του ο sniper λέγοντας "πολλά" :P
Εμ αυτό λέω.
Χέσε μέσα.
ΥΓ. Ώστε κάνεις και stunts ε?:D
Οh yes, το καλύτερο το εκανα με το 600 κι ένα Golf... Νο brakes, hit the door, on the air, land on tank with balls and destroy it (the tank), no harm done (the balls).
el_hymador
14/10/2015, 14:34
Αν κατάλαβα καλά, μάλλον κόπηκε κάποια βάση στήριξης της ανάρτησης, έχασε τον έλεγχο και προσέκρουσε σε κολώνα με το τιμόνι να μην μπορεί να αποσοβήσει την ορμή της σύγκρουσης;;;... μπορεί να κάνω και λάθος, δεν είναι απόλυτα σαφές αυτό που περιγράφει. Σε κάθε περίπτωση κρίμα για το παλικάρι.
Στο θέμα μας τώρα...
Έχει μια ευπάθεια το Panigale και σπάει το αριστερό clipon όταν πέφτει. Οκ, δεκτόν. Το μηχανάκι δεν είναι φτιαγμένο για να πέφτει όμως. Αν έσπαγε clipon εν κινήσει χωρίς καμία προειδοποίηση (και χωρίς παλιότερη πτώση), η συχνότητα εμφάνισης του φαινομένου θα ήταν μεγάλη, θα το είχαμε μάθει και θα είχαν γίνει και οι απαραίτητες διαδικασίες ανάκλησης, γιατί δεν είναι παίξε - γέλασε θέμα.
Άλλα μηχανάκια πέφτουν και στραπατσάρουν για πλάκα ψυγεία ή παίρνεις όλη την μεριά των πλαστικών στο χέρι... τι να κάνουμε τώρα; Ας βγει μια οδηγία από τη Ducati που να αναφέρει ότι δεν κάνει να το βροντάτε στατικά. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζουμε να το συζητάμε και το ίδιο θα έγραφα και αν αφορούσε κάποιο japan μοντέλο η όλη ιστορία.
pipe_smoker
14/10/2015, 14:35
Όχι δεν είναι. Και φυσικά πεθαίνεις αν συγκρουστείς με το κεφάλι (με κράνος ή χωρίς). Αλλά δε νομίζω ότι αυτό έχει στο μυαλό του ο sniper λέγοντας "πολλά" :P
Ναι, δική μου ίσως η παρανόηση.
Εγώ αναφερόμουν στο αν υπήρχε περίπτωση να κρατηθεί πάνω στη μηχανή (με καμία παναγία).
Ο sniper έφερε ως παράδειγμα το πώς γίνεται φυσαρμόνικα μια μηχανή με στούκο με πολλά (όσα είναι αυτά τα πολλά).
pipe_smoker
14/10/2015, 14:36
Οh yes, το καλύτερο το εκανα με το 600 κι ένα Golf... Νο brakes, hit the door, on the air, land on tank with balls and destroy it (the tank), no harm done (the balls).
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
spyrakos35
14/10/2015, 14:37
ψυχραιμήστε κύριοι....
ας αφήσουμε το συμβάν με τον θάνατο του παιδιού και ας μην κρίνουμε τον πατέρα που πήρε το πανιγκάλε (το ρ1, το τζιξερ, γουατέβα) του γιού του, σίγουρα δεν είχε στο μυαλό του να σκοτωθεί.... σκοτώνονται και με παπιά....
εχουμε εδώ δύο περιπτώσεις....
α. η περίπτωση του αγγλου που του έπεσε από το σταντ και έπαθε τόση ζημιά το κλιπόν που στο ζόρι (λέγε με σούζα) έσπασε
β. η περίπτωση που πόσταρε ο κώστας και οπου το κλιπόν έσπασε μόνο από την στατική πτώση από το σταντ
Αν δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να πάρεις μηχανάκι που μετά από στατική πτώση πρέπει να το πας με οδική στο συνεργείο για να αλλάξεις (καλού κακού) τα κλιπόν, ε, σόρρυ αλλά είναι ένα θέμα....
Θέλετε το δέχεστε, δε θέλετε, μην το δεχτείτε.... Το θέμα όμως υπάρχει.... Το αναγνωρίζει και ο (βαμμένος ντουκατίστι - καλά κάνει, να είναι καλά να πάρει όλη τη γκάμα) Γιώργος....
Προσωπικά, τα ντουκάτια σχεδιαστικά με αρρωσταίνουν.... όταν ο ιταλός σχεδιάζει, όλοι οι άλλοι πρέπει να κάνουν μόκο και να κρατάνε το βλέμμα χαμηλά.... αν είναι αξιοπιστα δεν ξέρω.... Αλλά οτι εδω έχει γίνει μαλακία έχει γίνει._
Να είμαστε καλά, αγάπη μόνο
:beer:
Τι εννοείς, ότι μου έσπασε και δεν το κατάλαβα;
Δλδ εσύ έπεσες με τη μηχανή με πολλά (πάνω απο 100 εννοώ τα πολλά) πάνσ σε άκαμπτο σταθερό σημείο, αφρενάριστος, και ζεις;
Κι αφού ζεις το μπροστινό της μηχανής σου τι έπαθε; Γρατζουνιές; Μόνο αν αρχίσει δλδ η μηχανή και φέρνει τουμπες μετράει;
Όπως ξεκαθαρίστηκε σε προηγούμενο ποστ, μια χαρά οδηγείται με το δεξί κλιπόν μόνο. Βάζεις και το αριστερό χέρι στην τσέπη (μαζί με το άλλο κλιπόν), για να μην κρυώνει και συμπλεκτάρεις από κει. Win-win.
Μία σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι αν πέσει ένα δικύλινδρο σκάνε και τα 200+ κιλά του στο τιμόνι. Σε αυτούς που έχουν δει τετρακύλινδρο σε σειρά να πέφτει και να βρίσκει πρώτα η καρίνα, μετά το καπάκι του κινητήρα, μετά το ψυγείο και στη συνέχεια το τιμόνι δημιουργείται άλλη αίσθηση της δύναμης μιας τέτοιας πτώσης.
Όσο για τον άνθρωπο που έχασε τον υιό του κρίμα αλλά μάλλον προσπαθεί να πάρει αποζημίωση από το πουθενά, ή τουλάχιστον εξαπατά τον εαυτό του για να απαλύνει τον πόνο του.
pipe_smoker
14/10/2015, 14:40
Στο θέμα μας τώρα...
Έχει μια ευπάθεια το Panigale και σπάει το αριστερό clipon όταν πέφτει. Οκ, δεκτόν. Το μηχανάκι δεν είναι φτιαγμένο για να πέφτει όμως. Αν έσπαγε clipon εν κινήσει χωρίς καμία προειδοποίηση (και χωρίς παλιότερη πτώση), η συχνότητα εμφάνισης του φαινομένου θα ήταν μεγάλη, θα το είχαμε μάθει και θα είχαν γίνει και οι απαραίτητες διαδικασίες ανάκλησης, γιατί δεν είναι παίξε - γέλασε θέμα.
Ντάξει όντως έχει καταντήσει λίγο trivial το θέμα.
Κανένα μηχανάκι δε φτιάχτηκε για να πέφτει.
Απλά ανάλογα την εταιρεία, τη χρήση για την οποία προορίζεται, το βάρος του, την αξία του σε χρυσάφι, και πολλά άλλα, άλλο μηχανάκι θα πέσει, θα το σηκώσεις, θα φύγεις, κι άλλο θα πέσει και θα σκορπίσει σα γυαλί.
kostas777
14/10/2015, 14:41
Σορρυ, αλλά δεν ξέρει τι του γίνεται. Εχασε το παιδί του, και το μυαλό του είναι πως θα πάρει χρήμα απ΄την Ducati. Τα υπόλοιπα μαγικά που λέει, είναι οι σάλτσες και να ΄χαμε να λέγαμε...
Θα έκανε μοχλό λέει...ποιός θα έκανε μοχλό? Η Κομανέτσι?
Καλά αφού εσύ ξέρεις καλύτερα, πάω πάσσο. Αυτός δεν ξέρει τι του γίνεται, εσύ είσαι σίγουρος ότι θέλει να εκμεταλλευτεί τον θάνατο του γιού του για να τσεπώσει χρήμα. Μάλλον παραμύθια λέει, κάποιος εγκάθετος της Honda που φαντάστηκε μια ιστορία και την έγραψε. Οπότε όλα καλά! Ντουκάτ Ακμπάρ!
Να κόβονται πλαίσια, τιμονόπλακες ή μήπως καλό θα ήταν να εξαϋλώνεται και ολόκληρη η μηχανή; Ειδικά όταν πέφτει από το σταντ. :D
Αυτά που μπορούν να σε τραυματισουν θανάσιμα καλό θα ήταν ή να είναι τηλεσκοπικα, ή να σπάνε σε περίπτωση στραβης. Ένα μαρσπιε από ss είναι θανασιμο αν σου καρφωθει στον πνεύμονα πχ.
amyroukai
14/10/2015, 14:43
Ένα μαρσπιε από ss είναι θανασιμο αν σου καρφωθει στον πνεύμονα πχ.
Αυτό να το πεις στον ππρ τον Χόρχε που όλο μου χώνεται από την εξωτερική. Άι να χαθεί να χάνεται ο απαίσιος, μου το παίζει και παγκόσμιος.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.